KOMITMEN ANWAR TENTANG KERJASAMA POLITIK DAN AGENDA REFORMASI

Saya mengambil maklum perkembangan politik negara yang berlaku mutakhir ini.

Ingin ditegaskan sebarang usaha mengembalikan mandat rakyat mestilah berpaksikan keutamaan mempertahankan maruah bangsa dan negara tanpa menggadaikan prinsip perjuangan dan idealisme.

Alhamdulillah, kita berjaya menyelamatkan negara ini daripada diisytiharkan darurat dan sekali lagi saya menzahirkan kesyukuran ke atas keprihatinan Raja-Raja Melayu mempertahankan keluhuran Perlembagaan daripada penyalahgunaan kuasa pemerintah.

Peringatan dan penegasan Raja-Raja Melayu terkait penyalahgunaan kuasa dan prinsip keadilan tidak harus dipandang enteng, malah harus didukung oleh semua pihak yang punya kesedaran dan kejituan dalam menolak kebobrokan.

KEADILAN akan terus memperjuangkan agenda reformasi berpaksikan prinsip keadilan dan kesejahteraan untuk seluruh rakyat Malaysia.

Kami sedia bekerjasama dengan mana-mana ahli politik yang mendambakan sebuah tatanan yang bebas daripada rasuah dan penyalahgunaan kuasa serta mengangkat politik nilai.

Bersabit dengan Belanjawan 2021 yang akan dibentang kelak, ia harus menggembleng usaha dan peranan kedua-dua pihak (bipartisan) yakni kerajaan dan pembangkang dalam merencana strategi yang ampuh dalam menangani dampak pandemik COVID- 19, pengangguran dan juga masalah kemiskinan.

ANWAR IBRAHIM/Presiden PKR/27 Oktober 2020.

Kongsikan artikel ini
Updated: 27 October 2020 — 7:00 pm

75
Leave a Reply

avatar
12 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpTanpa NamaAnonymousnawasAnonymous Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

KOMITMEN PAK DAJJAL UNTUK BERJUBO LAGI…. UMNO BERONTAK KERANA KADOK TAK FAHAM MAKSUD TERSIRAT UMNO…… BIARLAH BAGI TOK MUDIM PELUANG SEMENTARA PRU15…….MEMANG TUJUAN PARTI KADOK UNTUK BUNUH UMNO…..MANA BOLEH DUA PARTI SATU IDEOLOGY…… Anwar Ibrahim: The Dog Barks But The Caravan Moves On (Arabic Proverb)…. An announcement will be made later tonight but Anwar Ibrahim has already pre-empted it in anticipation that an emergency will be declared. This emergency will mean the end of the plan to topple the government and for Anwar to be installed as PM9. Prime Minister Muhyiddin Yassin and his delegation of 12 had a 75-minute… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing ๐Ÿ• betina sihir,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing dtg ke sini, mau cari publisiti murahan
Tapi yg dia dapat, hanyalah jadi objek belasahan
Kiri kanan kena balun mata dia asyik kebasahan
Disbb dia kuangajar biadab tiada org yg kasihan
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
4-5 org taji dia sorang, mana anjing itu blh tahan
Mau ker tak mau dia terpaksa terima kekalahan
Cabut lari ler anjing tua itu, dah tiada lain pilihan
Kini kt perdu pokok berdoa dgn dia punya tuhan
๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina puaka,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Ckgu Kejora terus berpantun dgn lancar & petah
Bak kereta kebal..mmbujur lalu melintang patah
Dgn Cgu Kejora..dah teruk TN anjing kena getah
Dia dgn Kejora..ibarat pelandok nak lwn cheetah
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing dah tua..tapi akal, taraf budak mentah
Cucuk sikit sja, berjela-jela dia meroyan melatah
Kebodohan yg dia perlihat, bagai tk ada nokhtah
Klu pembaca lihat tulisannya, rasa nk termuntah
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Jigit

Mana dia TN khunsa tua ni pergi
Mana komen bodonya buat penghibur hati
Poen sudah kecut kerepot tak ada gigi
Dari hidup nyusahkan org baik la kau pegi mati

kah kah kahhhh

Reply
27 October 2020 10:09 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina sihir)

Jigit geng Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla masih lagi mengarut di sini.

Givap lah, wahai Jigit. Kamu takda standing pun di sini, mengharap dapat numpang Beruk Tua tuh.

Komen pasal blog post atau apa lain yang munasabah. Jangan mengarut.

Atau Jigit ni juga nama yang Bruk Tua itu gunakan, mcm2 nama dia guna, Beruk tua tuh.

Reply
28 October 2020 8:01 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina sihir 8:01 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian TN anjing betina sihir puaka kerepot hodoh
Kena tibai dgn Bro Jigit muka anjing ni jdi teduh
Biasa ler perangai, ini anjing betina bebal bodoh
Bila dh terkedu anjing ni mula main tuduh-tuduh
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 October 2020 12:44 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina sihir nyanyok)

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mengaruut hingga pukul 2 pagi.

Yang bukan TN pun dituduh nya TN. Maklumlah, dah 80an OTW to 90an tahun umur, tidur lambat pulak, mata dah tak kuat nampak, otak dah layu.

Lain kali tidur awal, Pakcik, supaya tak cakap mengarut selalu sangat.

Reply
28 October 2020 5:50 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok 5:50 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Dia nk berhelah lagi TN anjing betina sihir sialan
Anjing ini dlu lahir terbelit tali pusat tk cukup bln
Terkedu le makcik ini, dgn Kejora punya pukulan
Siapa le nak mngaku, klu dah berak tengah jalan
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 October 2020 10:18 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok 5:50 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Dia msih berlawak, TN anjing badut karung guni
Bila dah terkedu, anjing tua ni jadi tak tentu arah
Mmg anjing ni kena pacak 24 jam dekat blog ini
Sbb, anjing ini diberi dedak, upah mentekedarah
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 October 2020 10:19 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok 5:50 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian TN anjing betina sihir tua, biji kelentit labuh
Makcik ini bngun meroyan blum lgi msuk subuh
Cedera luka lama makcik ini belum lagi sembuh
Tpi, siang mlm anjing betina ni terus kena tabuh
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 October 2020 10:27 am
___________________________________________________

nawas
Guest
nawas

baik nya ayat bang non pada hal dia y punca

nawas
Guest
nawas

baiknya ayat bang non kan pada hal dia y punca…

zunnun
Member
zunnun

yg di utamakan terkini, belanjawan negara 2021 di bentangkan utk pembelanjaan negara & merangsang ekonomi agar dapat memajukan rakyat jelata…. maka pH perlu bersifat bipartisan dlm menjayakan selagi belanjawan yg di bentangkan berbentuk rational brntuk nya mengikut keadaan semasa…. jgn pula dlm kesusahan jakim di beri peruntukan yg tidak di terima akal semata2 utk memperkasakan kesundalan #melayu2islam hadi dgn ajaran seketul daging babi nya….. … dAp, warisan, amanah & pkr seiring utk utamakan pembelanjaan 2021 negara dapat di luluskan jika rational maksud penyampaian nya… tidak perlu menyekat kerajaan #melayu2islam Moo hanya sbb pengkianatan dan perdagangan agama nya semata2…. rakyat di… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

“jakim diberi peruntukan yg tidak diterima akal semata2”

Eat your heart out, stu.

Islam disebut sebagai agama negara ini di Perkara 3 Perlembagaan negara.

Ini negara Islam tapi agama2 lain bebas dipraktikkan. Siapa yang tak senang hati dengan keadaan itu bebas berhijrah. This a free country, takda cukai untuk hijrah.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mengaruut hingga pukul 2 pagi.

Yang bukan TN pun dituduh nya TN. Maklumlah, dah 80an OTW to 90an tahun umur, tidur lambat pulak, mata dah tak kuat nampak, otak dah layu.

Lain kali tidur awal, Pakcik, supaya tak cakap mengarut selalu sangat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok 5:50 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Dia nk berhelah lagi TN anjing betina sihir sialan
Anjing ini dlu lahir terbelit tali pusat tk cukup bln
Terkedu le makcik ini, dgn Kejora punya pukulan
Siapa le nak mngaku, klu dah berak tengah jalan
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok 5:50 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Dia msih berlawak, TN anjing badut karung guni
Bila dah terkedu, anjing tua ni jadi tak tentu arah
Mmg anjing ni kena pacak 24 jam dekat blog ini
Sbb, anjing ini diberi dedak, upah mentekedarah
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok 5:50 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian TN anjing betina sihir tua, biji kelentit labuh
Makcik ini bngun meroyan blum lgi msuk subuh
Cedera luka lama makcik ini belum lagi sembuh
Tpi, siang mlm anjing betina ni terus kena tabuh
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

tOfAn
Guest
tOfAn

Ni baru badai.
Tofan akan melanda sinario politik tanah air jika dibawah jadi kenyataan.
Blok 1 โ€“ BN
Blok 2 โ€“ PPBM + PAS + D4P(loke)
Blok 3 – Pejuang + D4P(lge) + AMANAH + WARISAN
Blok 4 – PKR

anonymous
Guest
anonymous

Blok 1 + Blok 4, virusAtok terkulai
xperlu tunggu pru15.

Saujana Langit
Guest
Saujana Langit

Zahid Hamidi adalah calon terbaik TPM. Kekuatan UMNO semakin padu dan menjadi harapan utama rakyat kerana kebijaksanaan Zahid Hamidi dan inisiatif Bossku. Demi Melayu.. Hidup Zahid!!! Hidup Zahid!!! Sekarang ni UMNO dan PKR jadi pilihan rakyat. Anuar PM dan Zahid TPM.. Gabungan PADU.Tanpa DAP.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pak Sheikh Anwar tak boleh jadi PM. Dia bekas banduan 2 kali sebab liwat. Dia Peliwat, ini negara Islam, Islam haramkan liwat.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Chegu Bard: Konspirasi Liwat II.wmv https://www.youtube.com/watch?v=EgEeefCz_Ls

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok)

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Wak Gontol Kojolla tak habis-habis menganggu blok ini dengan aksi mengarut.Watak-watak rekaannya.Menyanyah diblok ini.Semua orang tahu dia kena makan obat.Dia sudah tua 80an.Harap maklum.

Reply
27 October 2020 8:39 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Izinkan Kejora di sini, tampil utk sedikit bercerita
Ia bkn fitnah atau tuduhan, tapi ada bukti & fakta
Kisah TN anjing betina tua ifrit, yg celik tapi buta
Orang melihat anjing ni badut lawak merata-rata
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Anjing tua itu, mmg hebat dgn fitnah & belit auta
24/10..anjing tua tu tmpil memuji si doktor jelita
Kini 27/10..โ€™Akma itu, Kejora rekaโ€™..anjing tu kata
Klu bkn munafiq..mmg nyanyok, kerna tua renta
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anonymah @ TN betina anjing ๐Ÿ• iblis)

TN tentu berterima kasih kpd Dr Akma dengan kata2 nya yang berinspirasi.

Dia sekarang blogging di sana sini tapi sentiasa ada di sini. Tak kisah pakai nama lagi.

Tujuan nya sama โ€“ menyokong blog post dan komen2 yang baik, membangkang mana yang tak baik.

Reply
24 October 2020 8:24 am
____________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina tua nyanyok puaka,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Mmg teruk nyanyok TN anjing betina sihir puaka
23/10/20..anjing itu kata Dr Akma tu Kejora reka
24/10, ucp terima kasih & kata Akma tu dia suka
Hari ini, balik tuduh reka lgi, itu anjing tua celaka
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le โ€˜Anonymahโ€™ @ auntie TN tua nyanyok,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Bila Akma utus warkah, TN ifrit kata, Kejora reka
Hari ni..pempuan sihir ni kata, Dr Akma dia suka
Kemunafiqan betina iblis ini, mmg Kejora jangka
Mmg le pmpuan tua munafiq ini bakal isi neraka
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

โ€˜Anonymahโ€™ @ TN betina anjing ๐Ÿ• iblis tua,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Mmg lahanat, ini TN sundal, Melayu penderhaka
Rasanya dr keturunan iblis, betina ni punya baka
Jahat..kuangajar, biadab, pemfitnah..ada belaka
Sewajarnya dibelasah ini betina tua dajjal puaka
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿคœ๐Ÿ‘Š๐Ÿค›๐Ÿคœ๐Ÿ‘Š๐Ÿค›๐Ÿคœ๐Ÿ‘Š๐Ÿค›๐Ÿคœ๐Ÿ‘Š๐Ÿค›๐Ÿคœ๐Ÿ‘Š๐Ÿค›๐Ÿคœ๐Ÿ‘Š
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina tua nyanyok puaka,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Dek malu terkantoi..TN anjing betina jdi monyok
Masih ingin juah, tak sedar dirinya dah tua renta
Ternyata, yg anjing betina sihir ini mmg nyanyok
Anjing tua biol ni tak ingat apa yg smlm dia kata
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

โ€˜Anonymahโ€™ @ TN betina anjing ๐Ÿ• iblis tua,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น
TN anjing betina tua ifrit, asyik je Kejora taji palu
Namun..dia masih juga perangai biadab & bebal
Mmg anjing betina jalang ini, muka tak tau malu
Kulit muka anjing iblis ini serupa kulit babi tebal
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ
๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

โ€˜Anonymahโ€™ @ TN anjing ๐Ÿ• betina iblis 8:39 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla masih lagi mengarut di sini sampai tengah malam, hingga awal pagi.

Mengguna icon2 mcm budak bodoh.

Givap lah, wahai Beruk Tua Wak Gontol. Kamu dah 89an OTW to 90an tahun umur.

Nak blogging pun, bertanggung jawablah, tunjukkan kamu ada maruah, ada jati diri sendiri.

Komen pasal blog post atau apa lain yang munasabah. Jangan mengarut.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymahโ€™ @ TN anjing ๐Ÿ• betina sihir 7:53 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok)

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Wak Gontol Kojolla tak habis-habis menganggu blok ini dengan aksi mengarut.Watak-watak rekaannya.Menyanyah diblok ini.Semua orang tahu dia kena makan obat.Dia sudah tua 80an.Harap maklum.

Reply
27 October 2020 8:39 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

‘Anonymahโ€™ @ TN anjing ๐Ÿ• betina sihir puaka 8:39 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
27 October 2020 8:51 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok)

HAHAHA HIHIHI HOHOHO
betina? try tadah jubo kau!Kau sedang menanti masa yang sesuai untuk mencipta watak.Kluarlah sekarang wak

Reply
27 October 2020 9:18 pm
___________________________________________________

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok)

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Bila baca panton kau pon pompuan bakal caboot lari.Berulang-ulang โ€œkesialanโ€dari pantonan kau.Kau yang bina kesialan tu,jangan salahkan orang lain !kih kih kih

Wakโ€ฆ.wakโ€ฆ..makin hari kau semakin bodoh tolol!

Reply
27 October 2020 11:38 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Auntie TN anjing ๐Ÿ• tua nyanyok 9:18/11:38 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Naper auntie TN, suka bicarakan perkara yg keji?
Adalah lebih baik kalau auntie yg tua ini mengaji
Mmg nya lawak giler betul lah apa yg auntie saji
Auntie mau gesek jubor ni dgn auntie punya biji?
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 October 2020 12:09 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok)

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Kerandut dah laboh,imaginasi lucah

aku bukan TN

Reply
28 October 2020 12:18 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok 12:18 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Kasihan TN anjing betina tua dah jadi kera duku
Waktu mana anjing ni masuk pun..dia kena luku
Org tk akan percaya & penafian anjing ini tk laku
Klu dah berak tgh jalan, siapa ler yg nk mengaku
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
28 October 2020 1:12 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla masih lagi mengarut di sini sampai tengah malam, hingga awal pagi.

Mengguna icon2 mcm budak bodoh.

Givap lah, wahai Beruk Tua Wak Gontol. Kamu dah 89an OTW to 90an tahun umur.

Nak blogging pun, bertanggung jawablah, tunjukkan kamu ada maruah, ada jati diri sendiri.

Komen pasal blog post atau apa lain yang munasabah. Jangan mengarut.

Anonymous
Guest
Anonymous

‘Anonymahโ€™ @ TN anjing ๐Ÿ• betina tua sihir 7:55 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Wak minta bantuan jigit masok sini,dua-dua aku maki hamun.Dua-dua cabot lari.Seluar sapa tu tertanggal tengah jalan raya,tahik cirit penoh.Seluar wak gontol ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok 12:22 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Kesian TN anjing tua, terus tersiksa dan merana
Anjing tua tumpul gigi ni ada hati nak menggigit
Malu besar le bila Kejora dedahkan dia tu betina
Bila dah terkedu, dia nak sabitkan pula dgn Jigit
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla masih lagi mengarut di sini sampai tengah malam, hingga awal pagi.

Mengguna icon2 mcm budak bodoh.

Givap lah, wahai Beruk Tua Wak Gontol. Kamu dah 89an OTW to 90an tahun umur.

Nak blogging pun, bertanggung jawablah, tunjukkan kamu ada maruah, ada jati diri sendiri.

Komen pasal blog post atau apa lain yang munasabah. Jangan mengarut.

Anonymous
Guest
Anonymous

‘Anonymahโ€™ @ TN anjing ๐Ÿ• betina puaka 7:56 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Jigit
Guest
Jigit

ahli politik ni bila berjanji lembut gigi dari lidah
dah dapat kuasa buat kerja macam haram jadah
demi kuasa, mandat rakyat pun mereka berpaling tadah
asyik berebut kuasa rakyat marhain yang terima padah

Jigit
Guest
Jigit

Mana dia TN khunsa tua ni pergi
Mana komen bodonya buat penghibur hati
Poen sudah kecut kerepot tak ada gigi
Dari hidup nyusahkan org baik la kau pegi mati

kah kah kahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Jigit geng Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla masih lagi mengarut di sini.

Givap lah, wahai Jigit. Kamu takda standing pun di sini, mengharap dapat numpang Beruk Tua tuh.

Komen pasal blog post atau apa lain yang munasabah. Jangan mengarut.

Atau Jigit ni juga nama yang Bruk Tua itu gunakan, mcm2 nama dia guna, Beruk tua tuh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina sihir 8:01 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian TN anjing betina sihir puaka kerepot hodoh
Kena tibai dgn Bro Jigit muka anjing ni jdi teduh
Biasa ler perangai, ini anjing betina bebal bodoh
Bila dh terkedu anjing ni mula main tuduh-tuduh
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Wak Gontol Kojolla tak habis-habis menganggu blok ini dengan aksi mengarut.Watak-watak rekaannya.Menyanyah diblok ini.Semua orang tahu dia kena makan obat.Dia sudah tua 80an.Harap maklum.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymahโ€™ @ TN anjing ๐Ÿ• betina sihir puaka 8:39 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น๐Ÿ‘น
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO
betina? try tadah jubo kau!Kau sedang menanti masa yang sesuai untuk mencipta watak.Kluarlah sekarang wak

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Bila baca panton kau pon pompuan bakal caboot lari.Berulang-ulang “kesialan”dari pantonan kau.Kau yang bina kesialan tu,jangan salahkan orang lain !kih kih kih

Wak….wak…..makin hari kau semakin bodoh tolol!

Anonymous
Guest
Anonymous

Auntie TN anjing ๐Ÿ• tua nyanyok 9:18/11:38 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Naper auntie TN, suka bicarakan perkara yg keji?
Adalah lebih baik kalau auntie yg tua ini mengaji
Mmg nya lawak giler betul lah apa yg auntie saji
Auntie mau gesek jubor ni dgn auntie punya biji?
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Kerandut dah laboh,imaginasi lucah

aku bukan TN

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Kasihan TN anjing betina tua dah jadi kera duku
Waktu mana anjing ni masuk pun..dia kena luku
Org tk akan percaya & penafian anjing ini tk laku
Klu dah berak tgh jalan, siapa ler yg nk mengaku
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
zunnun
Member
zunnun

#melayu2 omNo yg mempelopori politik ketuanan #melayu sambil mengacukan perkauman kpd segolongan bangsa yg lain, tidak di ketahui mereka, kini omNo terperangkap dgn ketuanan tersebut… .. Moo dgn tidak sengaja dgn memberi ruang kpd golongan mp2 omNo telah porak perandakan omNo tanpa di duga… idealisma omNo memakan diri nya, kerana kedua2 Moo dan hadi melahirkan idealisma bangsa melebihi ape yg omNo mainkan yg mana semata2 utk menakut2kan #melayu2 sj sambil pengaut keuntungan dari nya… omNo tidak ada jln lain, kena ikut, dan anwar/dAp kini betul2 musuh yg Moo/hadi berjaya mindakan kpd kesemua #melayu2islam yg ada…. omNo kini tawanan Moo &… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK (see an earlier comment conferring the title on the bastard) layak diberi pangkat itu bila dia biadab dan kurang ajar menggelar Perdana Menteri negara ini Moo.

Dia tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil sebab depa sentiasa sibuk, berkongk.k pagi petang siang malam.

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK dulu belajar di sekolah SJK di mana ada ramai yang berwatak tak semenggah.

Turun temurun nya sejak berapong dalam tongkang di Laut China Selatan, lama2 singgah di negara ini, dibiarkan, tidak retikan nilai2 kemasyarakatan tempatan, terus dengan nilai2 pendatang.

Yang tidak patuhi dan hormati Perlembagaan negara sepenuh nya perlu hijrah ke negara yang mereka suka, termasuk Tanah Besar China yang sekarang sudah tidak komunis lagi, praktikkan sistem free enterprise mcm US.

Anonymous
Guest
Anonymous

Merapung, diam dalam tongkang, mana lah reti adab sopan. Tingkah laku lanun, penjahat dan gengster itu lah cara mereka. Bila dah diam di daratan pun, biadab dan kurang ajar nya masih susah nak hilang.

Balun, bantai dan tibai saja ler di dalam blog ini dll bagi memasukkan nilai2 manusia bertamadun ke dalam kepala hotak nya.

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
zunnun
Member
zunnun

in every form of commitment there will be traces of ambiguities.. an unfree will, is where traces of deprived & devoid liberty precipitated as residue of prejudice… let go, let go….. let the pertinent grows…. by then, what is politic in its ideal form… is God too playing politic based on free will ? to what level of commitment do you think you want to decend, anwar…. there’s always a price to eveything.. is there a price for/of ‘nothing’ ? muhammad seeks his nothingness but everytimes his everythingness comes around, his nothingness leaves… did muhammad pay the price to discover… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

This bastard zunnun is simply being nasty. He can write yards regarding the blog post but chooses to make fun of Prophet Muhammad. He is worse than a bastard. He is the scum of the earth who should be trampled on again and again every time he appears.

The standard definition is: DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT.

It should be changed to DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK – automatically earning the title every time he appears hera.

Anonymous
Guest
Anonymous

Definitely the bastard zunnun is Godless, jenis yang tonggang tonggek di pangkal pokok Kayu Ara, main ikut2 ajer orang lain buat, bukan reti pun apa itu Tuhan.

Itu dia punya pasal, ini negara bebas, boleh nak bertUhankan lub.ng pucci emak dia sekali pun.

Tapi bila dia masuk sini coba persendakan agama lain, maka mesti dibalun, ditibai dan dibantai seboleh boleh nya lah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ
Kesetiaan kepada negara hendak le kita junjung
Bakti suci mu itu..rakyat akan kenang & sanjung
Abg di sini, digigit rindu, bagai tiada penghujung
Klau dinda lapang, ke blog ini dtg ler berkunjung
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla membuat blog ini mcm kepala bapak dia punya. Cakap pasal cinta dengan pompuan, watak yang di reka nya sendiri, dia sebenarnya gila.

Membuang masa pembaca maka dia layak dibalun, ditibai dan dibantai di sini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nur Akmaliah SA Rafiee (Dara dewi srikandi ๐ŸŒน)

Sir Bestari//A man who likes flowers most is a caring person//emm//So lucky the woman who will be his partner//emm

#sharifahnurakmaliahsyedahmadrafiee#

Reply
25 October 2020 4:08 pm
_________________________________________________

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Pantun bunga2, dri Kejora..mmg ada org perhati
Bahkan..si dia itu kata, ia sangat menghibur hati
Dia juga berkata, bertuah pasangan Kejora nanti
Namun apa yg tersirat..Kejora bgai dpt mengerti
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ