MUHYIDDIN KINI DI JALAN MATI, SELURUH NEGARA BERGEMA SUARA MAHUNYA SEGERA BERHENTI

Cubaan Muhyiddin Yassin untuk mendapat perkenan Agong bagi mengisytiharkan darurat yang telah dipersetujui kabinet nampaknya tidak kesampaian.

Majlis mengadap Agong di Istana Abdulaziz Kuantan selama lebih dua jam petang semalam tidak berjalan seperti yang diharapkan.

Agong sebagai ketua negara ternyata ada kebijaksanaan tersendiri yang pada gambaran umum lebih mementingkan kesejahteraan rakyat dan masa depan Malaysia berbanding kegelojohan pemimpin politik yang kemaruk kuasa.

Tiadanya pengumuman darurat sehingga lewat malam tadi memberi kelegaan kepada rakyat, walaupun ura-ura mengenainya telah mencetuskan kebimbangan serta kecaman yang merata di seluruh negara sehingga pasaran saham turut menjunam jatuh.

Malah, di sisi rakyat yang waras, tiada apa-apa keperluan ke arah darurat yang mereka rasa perlu dilaksanakan kecuali Muhyiddin sendiri yang berada di ambang kejatuhan dan dibelenggu darurat telah menggunakan kaedah tersebut untuk menyelamatkan tengkuknya.

Jika selama ini, darurat diisytiharkan kerana ancaman komunis atau rusuhan kaum, Muhyiddin sebaliknya dilihat cuba berbuat demikian semata-mata untuk memenuhi nafsu kemaruk kuasanya.

Maka, janganlah marah kalau ada yang mengatakan inilah sebenarnya ciri diktator yang sebenar!!

Sebagai Perdana Menteri dalam negara demokrasi, Muhyiddin seharusnya akur apabila sokongan telah tiada, berhenti atau berundur adalah satu-satunya pilihan yang ada.

Perlakuan Muhyiddin cuba mengisytiharkan darurat kini nyata memperlihatkan beliau sudah tiada majoriti dan tidak sedia untuk berdepan pengundian Belanjawan 2021 di Parlimen bermula sidangnya 2 November depan.

Apa punya pemimpin seperti ini yang cuba menggunakan alasan Covid19 yang sebenarnya masih boleh dikawal sebagai perisai bagi berlindung daripada dijatuhkan, seterusnya untuk kekal berkuasa melalui darurat dan Parlimen yang digantung.

Tidakkah ini juga menunjukkan beliau telah membunuh demokrasi dan cuba mempertaruhkan nasib rakyat demi menyelamatkan kuasanya?

Sebelum ini beliau takut berhadapan dengan wartawan sehingga tidak pernah mengadakan sidang media secara terbuka, sekarang beliau juga terbukti penakut untuk berhadapan dengan wakil-wakil rakyat di Parlimen.

Reputasi dan wibawanya kini sudah hancur dan rata-rata suara yang kedengaran di seluruh pelusuk negara ialah mahu beliau segera meletakkan jawatannya.

Muhyiddin terbukti tidak mampu mentadbir negara, bahkan dengan kekalutan berterusan sejak lapan bulan lalu menunjukkan kerajaan melalui pengkhianatan yang diterajuinya tidak diberkati Tuhan.

Lebih daripada itu, ini juga memperlihatkan doanya yang diulang-ulang di saluran tv turut tidak dimakbulkan.

Apa lagi petunjuk Tuhan yang mahu ditunggunya hingga susah sangat mahu berhenti?

Dalam situasi sekarang dan akan datang, Muhyiddin mustahil dapat mengembalikan keyakinan rakyat terhadapnya untuk terus memimpin negara ini.

Kepercayaan dan keyakinan rakyat terhadapnya sudah terhakis sama sekali kerana dengan darurat yang cuba diisytiharkannya, beliau sebenarnya cuba memusnahkan kehidupan rakyat yang rata-rata sedang kesusahan untuk meneruskan kehidupan.

Bayangkan jika darurat diisytiharkan, bagaimana nasib rakyat yang bergaji hari dan mereka yang menjalankan perniagaan?

Lebih daripada itu, dunia luar dan antarabangsa serta pelabur pasti tidak lagi akan memandang Malaysia selagi Muhyiddin tidak segera berundur daripada jawatannya.

Semua mereka sudah hilang keyakinan atas kegagalan paling teruk yang telah dilakukannya.

Jalan di depan Muhyiddin kini adalah jalan mati, beliau tidak boleh ke mana-mana lagi.

Hanya meletak jawatan satu-satunya pilihan yang ada baginya dan redhalah dengan ketentuan sebagai Perdana Menteri paling gagal dan paling singkat dapat memimpin negara ini. (Shahbudindotcom 24/10/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 24 October 2020 — 6:45 am

87
Leave a Reply

avatar
14 Comment authors
Saujana LangitMAHATHIRVSANWARpkhatijah.nunonajib bini rosmahAnonymous Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Saujana Langit
Guest
Saujana Langit

DSAI PM dan ZH TPM.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PAK DAJJAL KINI DI JALAN MATI JANGAN HARAP JADI PM…….. HANYA MEREKA YANG SIUMAN BENCI BANDUAN TEBUK JUBO……. PALING SESUAI PAK DAJJAL LETAK JAWATAN BARU KURANG HURU HARA.. SUARA HATI RAKYAT BUBAR PARLIAMEN…….. 100 ahli akademik tandatangan petisyen tolak darurat……. Seramai 100 ahli akademik menandatangani petisyen menolak pengisytiharan darurat seperti dicadangkan kerajaan Perikatan Nasional (PN) bagi menangani krisis koronavirus (Covid-19). Dalam satu kenyataan bersama hari ini, kumpulan ahli akademik tersebut meminta kerajaan memberi tumpuan kepada kepentingan rakyat, menghentikan politiking, menyelesaikan masalah secara jujur dengan berunding dan tidak mengisytiharkan pemerintahan darurat. Kata kenyataan itu, pemerintahan darurat hanya akan merosakkan kedudukan antarabangsa,… Read more »

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Apalah PM ni. kdg2 tgk muka dia rasa kesian pun ada..sembap sungguh..maklumlah menanggung sakit cancer, skrng menanggung risau sbb dah takde sokongan majoriti..
Tpi niat jahat Moo nk gunapakai Darurat pertahankan jawatan .naik meluat pula tgk muka dia. Cuba tgk muka skrng dah tak serupa wajah PM..lebih pada muka kulit badak..muka ,tak malu makin ramairakyat tuntut letak jawatan..dok buat dunno

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

PM Puppet hilang majoriti wajib letak jawatan. Malangnya Puppet Master tidak puas hati. Musuhnya mengepung setiap jalan. Akhirnya PM Puppet diarahkan terjun ke lubang Indah Water Konsortium Bhd. Pentadbiran dalam lubang dubur? SHIT. Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Kerajaan yang PM Puppetnya sudah tumbang mahu Darurat bukan dongeng Rakyat. Sistem Westminter sudah dicabul. Krisis Perlembagaan sedang teruk berlaku. AG langsung tiada fungsi dan impoten. Apa lagi Deep State mahu? Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Kisah PM hilang majoriti mahu nasihat Agong isytihar Darurat. Jenaka selepas bekas PM dipecat oleh SU Kerja partinya sendiri. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Dia dah kecut bijik TN anjing betina tak ada otak
Takut juga anjing betina ini bila cg Kejora gertak
Maunya tak dah berbenjol kepala..Kejora hentak
Kini, anjing ini kat luar, taik dia sedang melantak
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing πŸ• betina ifrti)

Mengata TN betina tapi menuduh puaka dsb nya,

Memang biadab dan kurang ajar BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA nih.

Reply
24 October 2020 11:56 am
______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

11.56,

kalau zohor, jumaat tak solat di masjid, ada 3 kumpulan orang, iaitu,
1. Kafir,
2. perempuan,
3. Lelaki Islam tetapi tua sangat dan uzur
4. Lelaki Islam tetapi belum akil baligh.

kau dari golongan mana anon 11.56?

Reply
24 October 2020 12:55 pm
______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bravo Anon 12:55 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Anon sudah bikin TN anjing jadi risau tak keruan
Fikiran anjing betina puaka itu kini jdi kebuntuan
Golongan 1, 3 & 4, dia pernah tk buat pengakuan
Maknanya, anjing ni golongan 4 le, dia pempuan
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Reply
24 October 2020 2:00 pm
______________________________________________

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

DORAEMON MAHA KLEPTOKRAT PENUNGGANG AGAMA DAN MELAYU……. RAKYAT JATUH PAPA KEDANA 22 TAHUN BAWAH DAJJAL ILLUMINITY……. Darurat Covid-19 untuk elak PRU mengejut…….. KUALA LUMPUR: Sekiranya proklamasi atau pengisytiharan darurat bagi membendung wabak pandemik Covid-19 dikuatkuasakan, ia mampu menjadi mekanisme bagi mengelakkan Pilihan Raya Umum (PRU) diadakan secara mengejut. Menurut Felo Penyelidik (Undang-Undang dan Perlembagaan) Universiti Teknologi Malaysia, Dr Muhammad Fathi Yusof, Perkara 150 Perlembagaan Persekutuan secara jelas menyebut bahawa β€˜jika Yang di-Pertuan Agong (YDPA) berpuas hati bahawa suatu darurat besar sedang berlaku yang menyebabkan keselamatan, atau kehidupan ekonomi, atau ketenteraman awam di dalam Persekutuan atau mana-mana bahagiannya terancam, maka YDPA… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Macam NNajib kata, KEPALA BAPAK DIA.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Gila tebuk atap. Gila agih GLC. Gila broker. Gila hilang majoriti. Gila senarai. Gila rundingan. Gila darurat. Gila babi. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Kau gila sawan. Dah beberapa hari.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Darurat bukan pilihan Rakyat. PM Puppet bukan pilihan Rakyat. Pintu Belakang Kerajaan dilaknat Tuhan Seluruh Alam Semesta. Apa lagi Menteri Laknatullahialaik mahu? Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Puak kamu takda calon untuk PM. Pak Sheikh tak boleh, dia bekas banduan 2 kali, sbb liwat. Ini negara Islam mana boleh Peliwat jadi PM.

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

So ini negara Islam, skrng Parti Islam Pas part of the gomen.. so Pnipu, PNgkhianat, Perompak ok ker jdi PM, jadi Kerajaen.
Comment paling bodoh

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anonymah @ TN betina anjing πŸ• iblis)

TN tentu berterima kasih kpd Dr Akma dengan kata2 nya yang berinspirasi.

Dia sekarang blogging di sana sini tapi sentiasa ada di sini. Tak kisah pakai nama lagi.

Tujuan nya sama – menyokong blog post dan komen2 yang baik, membangkang mana yang tak baik.

Reply
24 October 2020 8:24 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anonymah @ TN betina anjing πŸ• iblis)

Masih lagi tak ngaku Akma itu rekaan nya.

Lantak kau lah, BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA.

Reply
23 October 2020 1:31 pm
_______________________________________________

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anonymah @ auntie TN 8:24 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Tidak pasti auntie ni nyanyok atau lawak jenaka?
Baru kelmarin, auntie kata Akma itu Kejora reka!
Hari ini auntie kata pula Dr Akma tu auntie suka!
Kejora cadng, auntie kerap-kerap le basuh muka
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Reply
24 October 2020 9:31 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le β€˜Anonymah’ @ auntie TN tua nyanyok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Bila Akma utus warkah, TN ifrit kata, Kejora reka
Hari ni..pempuan sihir ni kata, Dr Akma dia suka
Kemunafiqan betina iblis ini, mmg Kejora jangka
Mmg le pmpuan tua munafiq ini bakal isi neraka
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

‘Anonymah’ @ TN betina anjing πŸ• iblis tua,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Mmg lahanat, ini TN sundal, Melayu penderhaka
Rasanya dr keturunan iblis, betina ni punya baka
Jahat, kuangajar, biadab, pemfitnah, ada belaka
Sewajarnya dibelasah ini betina tua dajjal puaka
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
πŸ€œπŸ‘ŠπŸ€›πŸ€œπŸ‘ŠπŸ€›πŸ€œπŸ‘ŠπŸ€›πŸ€œπŸ‘ŠπŸ€›πŸ€œπŸ‘ŠπŸ€›πŸ€œπŸ‘Š
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

β€˜Anonymah’ @ TN betina anjing πŸ• iblis tua,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Mengata TN betina tapi menuduh puaka dsb nya,

Memang biadab dan kurang ajar BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

11.56,

kalau zohor, jumaat tak solat di masjid, ada 3 kumpulan orang, iaitu,
1. Kafir,
2. perempuan,
3. Lelaki Islam tetapi tua sangat dan uzur
4. Lelaki Islam tetapi belum akil baligh.

kau dari golongan mana anon 11.56?

Anonymous
Guest
Anonymous

maaf, ada 4 golongan

Anonymous
Guest
Anonymous

Ikut kata Najib, KEPALA BAPAK KAMU.

APA BUKTI KAMU BUAT BEGITU TIAP JUMAAT?

HATI BUSUK, KEPALA BIUL, MENUDUH TAPI SENDIRI TAK BUAT.

KAMU MAKNYAH.

Anonymous
Guest
Anonymous

Marah bebenor BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA nih.

Cacian ke atas dia mujarab sungguh. bikin dia sakit hati amat sangat, terbeliak mata nya, kedut muka nya, kecut barang nya, kering tekak nya, berair lub.ng belak.ng naya.

Bang Ali, you’ve got a ready-to-serve client here.

Anonymous
Guest
Anonymous

‘Anonymah’ @ TN betina anjing πŸ• ifrit puaka 12:02 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN betina anjing πŸ• ifrit lahanat puaka puaka 11:25 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Bravo Anon 12:55 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Anon sudah bikin TN anjing jadi risau tak keruan
Fikiran anjing betina puaka itu kini jdi kebuntuan
Golongan 1, 3 & 4..dia pernah tk buat pengakuan
Maknanya, anjing ni golongan 4 le, dia pempuan
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„πŸ’„

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Why the need for Declaration of Emergency? My take We have a sitting Bersatu PM who is gullible, superficial and wet behind the ears. In spite of being forewarned by his boss, he proceeded to lead a pack of thieves and religious peddlers (working unashamedly with runaway traitor from PKR who was also alleged to have involved in sodomy). He was also told of bad landing on the rock or hard ground and now in the midst of facing a possible vote of no confidence). True enough we have POLITICAL uncertainty (though COVID-19 is not his making, which is a… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

TOK MUDIM DAH SAMPAI PUNCAK JANGAN BERLAMA2 KAT ATAS TU…. JANGAN TIRU PERANGAI JIBENG….BUBAR JEERR PARLIAMEN….KEMPEN TIDAK SECARA FIZIKAL…… Parlimen tidak tergantung hanya dengan proklamasi darurat……. PARLIMEN tidak boleh digantung dengan hanya proklamasi darurat. Ini kerana Perkara 150 (2B) membenarkan Parlimen bersidang dalam tempoh darurat. Contoh yang lebih mudah ialah pengalaman semasa proklamasi darurat 1969. Dalam tahun itu, Parlimen dibubarkan pada 10 Mac untuk membolehkan Pilihan Raya Umum (PRU) dilaksanakan pada 10 Mei 1969. Setelah keputusan PRU diumumkan, Perikatan gagal mengekalkan dua pertiga jumlah kerusi Parlimen. Susulan daripada itu, pihak pembangkang dikatakan mencetuskan provokasi sehingga terjadi rusuhan pada 13 Mei… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Yer ker, MR?

Kamu tak menggelabah tapi menggelisah.

Bontot panas.

MAHATHIRVSANWARp pulak menggelabah dan menggelisah kedua dua nya sekali. Nak nentukan copy and paste nya betul ke tak.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Rakyat tolak darurat. Rakyat tolak PM Puppet. Rakyat tolak Azmin Semburit. RAKYAT TOLAK PROKSI MADEY SI KITOL. Rakyat sudah muak dan bosan dengan saka tua. Cukuplah dan sudahlah. Bersemadi dengan aman RIP. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

“Rakyat” tu kamu sekor ajer. Dan geng kamu.

Saka tua? Kamu bebudak ke? Buat kerja sekolah tuh.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Hilang majoriti di hati Rakyat jelata. Hilang majoriti di Istana Negara. Hilang majoriti di Kabinet. Apa lagi PM Puppet mahu? Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

The Blog Joker Mister Kahkahkah!

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PAS LAYAK JADI PM 9 KERANA PARTI PALING INTEGRITY AND MORAL SERTA KURANG RASUAH…….. Najib sindir kerajaan Selangor, dron RM500k β€˜sebiji’ tak bekal air……… Bekas perdana menteri Najib Razak mengesyorkan kerajaan Selangor mempertimbang mewujudkan kolam takungan air di kawasan hilir dan pinggir sungai (off river storage atau ORUS) bagi mengatasi masalah bekalan air. β€œBila air di sungai tercemar, loji akan berhenti mengambil air dari sungai. Loji akan dibekalkan air dari ORUS ini untuk tempoh beberapa hari untuk dirawat dan dibekal kepada pengguna. β€œBila air sungai bebas pencemaran, ORUS akan diisi semula dari air sungai,” katanya dalam catatan di Facebook malam… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

ORUS is a bloody good idea.

Enough with takda air from time to time.

Macam negara ini di Afrika pendalaman.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

PM Puppet hilang majoriti takkan ke mana. Rakyat sudah muak dan meluat dengan apa yang berlaku. Kerajaan yang dilaknat Tuhan dan makhluk di langit dan di bumi. Apa lagi Kabinet Laknatullahialaik mahu? Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Giigit jari lah kamu. Tak merasa ada PM yang idola kamu.

Rakyat yang kamu sebut itu ia lah kamu dan puak kamu.

Hanya segentel jumlah rakyat di negara ini.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Tak ada majoriti Azmin Semburit nak darurat. Ada majoriti Azmin Semburit nak tebuk atap. Gila Azmin Semburit dan Madey si Kitol. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu semburit dan gila menuduh tanpa bukti, fakta atau punca maklumat yang sahih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Sudah tentu lah Budin mahukan TSMY berhenti sebab dia penyokong tegar Pak Sheikh Anwar, mengharapkan Pak Sheikh jadi ganti, naik lah ong dia bila begitu.

Tapi nyata tak semudah itu. Walau majoriti kecil di Parlimen pun tentu TSMY akan mempertahankan kubu. Kalau ada undi di Parlimen pun, yang sakit akan diusung supaya mengundi dia.

Pak Sheikh tak boleh dapat jadi PM on a silver platter. Or by default, even. Dia kena tunggu giliran – kalau menang undi jadi Presiden dalam parti Umno. Dan menang PRU15 kalau pimpin UMNO di PRU itu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anonymah @ auntie TN)

TN tentu berterima kasih kpd Dr Akma dengan kata2 nya yang berinspirasi.

Dia sekarang blogging di sana sini tapi sentiasa ada di sini. Tak kisah pakai nama lagi.

Tujuan nya sama – menyokong blog post dan komen2 yang baik, membangkang mana yang tak baik.

Reply
24 October 2020 8:24 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anonymah @ auntie TN)

Masih lagi tak ngaku Akma itu rekaan nya.

Lantak kau lah, BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA.

Reply
23 October 2020 1:31 pm
_______________________________________________

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anonymah @ auntie TN 8:24 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Tidak pasti auntie ni nyanyok atau lawak jenaka?
Baru kelmarin, auntie kata Akma itu Kejora reka!
Hari ini auntie kata pula Dr Akma tu auntie suka!
Kejora cadng, auntie kerap-kerap le basuh muka
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Reply
24 October 2020 9:31 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le ‘Anonymah’ @ auntie TN tua nyanyok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Bila Akma utus warkah, TN ifrit kata, Kejora reka
Hari ni..pempuan sihir ni kata, Dr Akma dia suka
Kemunafiqan betina iblis ini, mmg Kejora jangka
Mmg le pmpuan tua munafiq ini bakal isi neraka
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla ni gila. Buang masa nak bersengketa.

Pada hal boleh komen blog post Budin atau perkara2 yang berkaitan dengan nya.

Dia otak kecik, letak di celah kelengkang nya. Mana lah boleh fokus, ha nya mengarut di sini sana.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ko le β€˜Anonymah’ @ TN betina anjing πŸ• celaka,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Mmg lahanat, ini TN sundal, Melayu penderhaka
Rasanya dr keturunan iblis, betina ni punya baka
Jahat, kuangajar, biadab, pemfitnah, ada belaka
Sewajarnya dibelasah ini betina tua dajjal puaka
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
πŸ€œπŸ‘ŠπŸ€›πŸ€œπŸ‘ŠπŸ€›πŸ€œπŸ‘ŠπŸ€›πŸ€œπŸ‘ŠπŸ€›πŸ€œπŸ‘ŠπŸ€›πŸ€œπŸ‘Š
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ko le β€˜Anonymah’ @ TN betina anjing πŸ• barua,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Di balun beberapa kali, pedas telinga nya, masam mulut nya, mengarut lah dia di sini.

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

β€˜Anonymah’ @ TN betina anjing πŸ• iblis tua 10:107/10:35 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA cakap anjing mcm2 tapi dia sentiasa beruk. Beruk Tua.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN betina anjing πŸ• iblis tua 12:11 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

ApaNama
Guest
ApaNama

virusAtok liat, mutasi kpd pelbagai varian: terakhir virusSembab.

Anonymous
Guest
Anonymous

virusKamu tak liat, tak mutasi, lekat kpd kamu hingga mati.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

PM tanpa majoriti bertahan demi daruratkan Malaysia? Takziah Rakyat Malaysia. Covid19 dapat, Darurat pun dapat. Melayu Islam punya kerja tak pakai akal. Tebuk atap pecah pintu belakang lari ikut pintu kecemasan. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Cabinet agrees on ’emergency’ to battle Covid-19, PM sought royal consent

However, prime minister made no announcements after two-hour meeting with King.

a few seconds ago

Malaysiakini

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Madey si Kitol dan Azmin Semburit punya ide bangang nak menyusahkan Rakyat. Darurat kerana Hasmah gagal datang haid. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu dah datang haid?

Dah jumpa Bang Ali?

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

BAGI PELUANG PAS JADI PM BARU SEDAP KUTUK……. Di mana PH dan Syed Saddiq ketika itu?…….. PH adalah pihak paling tidak layak mempersoalkan keputusan Peguam Negara, Tan Sri Idrus Harun, untuk tidak mendakwa Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali atas kesalahan melanggar kuarantin wajib COVID-19. Idrus Harun, seorang bekas hakim yang diakui wibawanya dalam bidang perundangan, telah membuat keputusan sedemikian kerana tiada arahan bertulis dari penguatkuasa supaya Menteri terbabit dikuarantin 14 hari. Khairuddin telah pun diuji negatif Covid-19 ketika menjalankan tugas. Selain itu, Khairuddin telah pun dikenakan kompaun maksimum sebanyak RM1000.00 atas pelanggaran tersebut, (kompaun tidak memerlukan sebarang bukti kesalahan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
Kdg2 Kejora lihat auntie TN tu, spt tak tentu arah
Dia cerca Kejora ini sampai mcm nak naik darah
Namun, Kejora tetap jugak, bersabar dan pasrah
Sbb Kejora faham..dia tu mngandung cpt marah
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Little amuses the nuisance, what more the fool.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN betina anjing πŸ• iblis tua 9:37 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

YA RAKYAT MAHU HADI PM9……PAS PARTI PALING KURANG KES RASUAH….TIADA PEMIMPIN TERTINGGI PAS DI DAKWA DI MAHKAMAH KERANA RASUAH…… …. PAK DAJJAL PUNCA WABAK DAN DARURAT….JIKA DIBIARKAN JADI PM DIKTATOR…… Tuduhan diktator: Zuraida minta Anwar cermin diri dulu……. Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Zuraida Kamaruddin menggesa Presiden PKR, Anwar Ibrahim untuk “bercermin diri” terlebih dahulu berhubung kritikannya terhadap rancangan kerajaan mengisytiharkan perintah darurat. Zuraida berkata, Anwar punca menyebabkan berlaku ketidakstabilan politik dengan mengalihkan tumpuan terhadap usaha kerajaan memerangi wabak Covid-19. Tambahnya, Anwar yang sebelum ini mendakwa memperolehi majoriti sokongan anggota parlimen juga berulang kali gagal membuktikan dakwaan tersebut. “Dan ketika… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™
Kejora ini, sepatutnya lebih teliti serta berhemah
Tentang sifat diri TN tu, Kejora dh silap terjemah
Sebenarnya TN tu, merupakan sorang muslimah
Jumaat dia tk ke masjid, solat zohor je kt rumah
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Kentut ajer banyak, peluru hapah pun takda, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila nih.

Reply
23 October 2020 12:57 pm

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Copy n paste dan recycle ajer komen dia lama, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila nih.

Otak nya dah bankrap.

Reply
23 October 2020 12:59 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Copy n paste dan recycle ajer komen dia lama, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila nih.

Otak nya dah bankrap.

Reply
23 October 2020 1:00 pm

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Pelik pulak dia tak tulis hingga column nya jadi setengah inci.

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila nih.

Reply
23 October 2020 1:09 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Tak betul, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN.

Yang betul ia lah kamu dok jaja seketul daging babi itu, tak laku, busuk, berulat.

Kamu ultra kiasu, tak mahu rugi, kamu goreng daging itu dengan maggots nya, jamu makan bersama dengan puak kamu.

Reply
23 October 2020 1:14 pm

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Laptop kamu dah sakit, DAP DIRTY OLD MAN SUNNUN. tekan sekali keluar 2 kali. Repair lah. Kalau takda funds, bikin FundMe campaign, silap2 dapat banyak duit boleh beli laptop baru satu.

Reply
23 October 2020 1:18 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Yang paling lucu dan lucah sekali di sini ia lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila.

Memantun mantat menuduh orang saja kerja nya, langsung tak komen blog post atau kandungan nya.

Gila lah, katakan.

Reply
23 October 2020 1:25 pm

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Dah mula lagi komen abstract dia, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA MENGARUT ATAU MENCARUT.

Cakap pasal phenomena berlumba lumba tapi tak sedar itu dah berlaku sejak awal zaman. Dia makan daging babi banyak sangat dah jadi biul.

Reply
23 October 2020 1:29 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Masih lagi tak ngaku Akma itu rekaan nya.

Lantak kau lah, BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA.

Reply
23 October 2020 1:31 pm

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Dah keluar lagi komen2 cinta yang di reka nya sendiri hingga komen nya dah kecil setengah inci.

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA.

Reply
23 October 2020 1:41 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
Begitu lama..TN itu Kejora telah tersalah identiti
TN itu muslimah yang kini Kejora panggil auntie
Sebenar nya dah lama perkara ini Kejora perhati
Kejora tidak menuduh liar tapi beserta dgn bukti
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Little amuses the nuisance, what more the fool.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN betina anjing πŸ• iblis tua puaka 9:38 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€πŸ‘©β€πŸš€
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

ApaNama
Guest
ApaNama

Sape yg nak selamatkan negara?
Sape yg nak huruharakan negara selama ni?
Yg permata, korang label kaca.
Yg kaca, korang ingat permata.
Masih kabur selama2nya?
kehkehkeh….hanya mati boleh ubati penyakit ni.

Syetan
Guest
Syetan

Permata sembab ka???…..lantak hang la

Anonymous
Guest
Anonymous

Awat tak cakap siapa “korang” tuh?

Cakap lah, supaya pengkomen di sini bertanggung jawab sikit.

Anonymous
Guest
Anonymous

Terutama yang nak huru harakan negara tuh.

Wau bule
Guest
Wau bule

Hanya bersara dari menipu rakyat satu-satunya pilihan yang ada bagi Anwar dan redhalah dengan ketentuan sebagai Perdana Menteri Yang Menunggu paling lama dan paling tak diingini rakyat untuk memimpin negara ini.

Aamiin

Syetan
Guest
Syetan

Belum cuba belum tau….

Wau bule
Guest
Wau bule

Kulum baru tau?….yuck.

Dream on…..do not cost rakyat to lose any sen

Amuta
Guest
Amuta

Munculnya khalifah akhir zaman Situasi Jokowi dan Tun yg memenangi rapat umum diperbahaskan cara politik. Indonesia buntukan takbir urus dari kalangan Islam begitu juga di M’sia yg mahukan kalangan Melayu takbir negara Islam. Skrg kedua-dua sibuk dgn isu bubar paska covid-19 yg masih ribut dgnnya juga ribut politik. Mutakhir Indonesia membuntukan Habib Risieq supaya pulang dari Arab Saudi yg dimahukan majoriti penganut Islam tapi dicurigai pihak yg berpegang liberal dan socialis. Sama juga suasana di M’sia sdg skrg ini Anwar yg liberal dan socialis mahu diangkat PM yg baru tapi dicurigai penganut Islam. Nah dari sudut sejarah Tanah Melayu dimulai… Read more »

Syetan
Guest
Syetan

Umno memang sekular tp luaran nampak islamis

Amuta
Guest
Amuta

Iya Allah lah yg akan mengembalikan kelandasan yg betul.
Ralat
Isa pada Ibrahim pada Nuh pada Adam
Al-Mahdi pada Muhammad pada Ibrahim pada Nuh pada Adam
diperbetulkan syariat kearah Makkah makatul Mukarammad jantung dunia.
Musa kitab Taurat sebelumnya Daud kitab Zabur
Isa kitab injil
Muhammmad kitab Al-Quran
“… berhaluan keganasan mewujudkan kedamaian …”
keturunan walisogo belum kepastiannya kesemua carta yg benar hanya ada pada kerajaan yg sedang memegang amanah yg tahu segalannya.

apoKonoJang
Guest
apoKonoJang

Bagi sesetengah pihak, dlm tangan mr gates, covid19 alat nak suntik β€œmark of the beast”.

NoHal
Guest
NoHal

Daulat Tuanku.