MUHYIDDIN JANGAN JADI DIKTATOR YANG PENDEK AKAL

Saya mengikuti rapat laporan-laporan yang mengandaikan bahawa kerajaan sedang mempertimbang untuk melaksanakan langkah darurat bagi menyekat proses Parlimen.

Hari ini kita sedang menyaksikan babak sejarah yang tidak pernah berlaku sebelumnya yakni mempunyai sebuah kerajaan yang bergelut dengan persoalan keabsahan, dan sedang menggunakan wabak Covid-19 yang memungkin penyalahgunaan kuasa.

Pengisytiharan darurat hanya dilakukan bilamana terdapat unsur ancaman pada keselamatan negara.

Tetapi apabila kerajaan itu sendiri yang menjadi punca pada ancaman keselamatan, maka langkah darurat ternyata suatu langkah kebelakang yang akan memungkin kediktatoran.

Saya menggesa Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk menimbang semula keputusan ini kerana ia ternyata suatu keputusan yang pendek akal dan penting diri.

Dengan langkah ini, maka kerajaan Perikatan Nasional yang tidak ada keabsahan ini telah menonjolkan kelemahan mereka dalam menangani wabak Covid-19 dan kemelut ekonomi yang kita hadapi sekarang.

Negara-negara di rantau ini sedang memikirkan pelbagai cara bagi menangani wabak dan benarkan aktiviti ekonomi untuk bergerak, namun Malaysia sedang bergerak kebelakang.

Kita masih belum mengetahui apa strategi kerajaan dalam mengemudi krisis ini, tetapi apa yang terpamer adalah pemerintah merasakan strategi ampuh untuk melawan dampak wabak adalah dengan melemahkan demokrasi.

Apa yang kita perlukan dalam mendepani wabak Covid-19 adalah ketelusan, kebertanggungjawaban dan dasar yang jelas oleh pelbagai kementerian.

Pemerintah telah gagal menonjolkan kepimpinan yang berkualiti saat wabak, malah telah mengambil langkah yang mencurangi demokrasi untuk terus berkuasa.

ANWAR IBRAHIM – Ketua Pembangkang – 23 Oktober 2020.

Kongsikan artikel ini
Updated: 23 October 2020 — 8:20 pm

116
Leave a Reply

avatar
11 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpAnonymousAnonymousAmutaAmem Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PAK DAJJAL CUBA JADI DIKTATOR PENDEK AKAL DENGAN MENGADAP YDPA… . Darurat Politik: Agong Belum Perkenan, Suruh PM Balik Dulu……… Yang Di Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Riโ€™ayatuddin Al-Mustafa Billah belum memberi sebarang perkenan atas apa-apa cadangan Mesyuarat Khas Kabinet pagi tadi termasuk cadangan menggantung Parlimen dan mengadakan pentadbiran darurat. Menurut sumber, Al-Sultan Abdullah akan memanggil Mesyuarat Majlis Raja-Raja Melayu bagi mendapat nasihat terlebih dahulu sebelum membuat keputusan mengenai permintaan kabinet tersebut. Petang tadi, Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin bergegas ke Pahang untuk mengadap baginda di di Istana Abdulaziz, Kuantan, Pahang. Dalam pertemuan lebih dua jam, baginda diberi makluman mengenai… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anonymah @ auntie TN)

TN tentu berterima kasih kpd Dr Akma dengan kata2 nya yang berinspirasi.

Dia sekarang blogging di sana sini tapi sentiasa ada di sini. Tak kisah pakai nama lagi.

Tujuan nya sama โ€“ menyokong blog post dan komen2 yang baik, membangkang mana yang tak baik.

Reply
24 October 2020 8:24 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anonymah @ auntie TN)

Masih lagi tak ngaku Akma itu rekaan nya.

Lantak kau lah, BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA.

Reply
23 October 2020 1:31 pm
_______________________________________________

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anonymah @ auntie TN 8:24 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tidak pasti auntie ni nyanyok atau lawak jenaka?
Baru kelmarin, auntie kata Akma itu Kejora reka!
Hari ini auntie kata pula Dr Akma tu auntie suka!
Kejora cadng, auntie kerap-kerap le basuh muka
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
24 October 2020 9:31 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le โ€˜Anonymahโ€™ @ auntie TN tua nyanyok,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Bila Akma utus warkah, TN ifrit kata, Kejora reka
Hari ni..pempuan sihir ni kata, Dr Akma dia suka
Kemunafiqan betina iblis ini, mmg Kejora jangka
Mmg le pmpuan tua munafiq ini bakal isi neraka
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anonymah @ auntie TN)

Yang menggelar orang anjing ini mengguna bahasa tak baik. Pendirian dan watak nya pun nampak tak baik.

Pada hal dia boleh menulis perkara2 yang baik. Mahu membangkang pun, boleh guna bahasa baik.

Demikian lah bila ada sesiapa yang tidak dibimbing emak bapak di masa kecil. Perlu kita beri tahu dia tiap kali dia guna bahasa tak baik. Moga2 dia berubah.

Reply
24 October 2020 8:30 am
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anonymah @ auntie TN 8:30 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kenapa pula, kelemahan sendiri auntie gi sorok?
Tk sedar ke yang perangai auntie itu lebih teruk?
Kan auntie asyik menggelar diri Kejora ini beruk!
Watak/pdndirian auntie itu baik kah, atau buruk?
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
24 October 2020 9:14 am
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anonymah @ auntie TN) Yang menggelar orang anjing ini mengguna bahasa tak baik. Pendirian dan watak nya pun nampak tak baik. Pada hal dia boleh menulis perkara2 yang baik. Mahu membangkang pun, boleh guna bahasa baik. Demikian lah bila ada sesiapa yang tidak dibimbing emak bapak di masa kecil. Perlu kita beri tahu dia tiap kali dia guna bahasa tak baik. Moga2 dia berubah. Reply 24 October 2020 8:30 am ________________________________________________ Anonymous (CGU KEJORA BISTARI) Anonymah @ auntie TN 8:30 am, ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜… ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž Kenapa pula, kelemahan sendiri auntie gi sorok? Tk sedar ke yang perangai auntie itu lebih teruk?… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anonymah @ auntie TN)

Inilah bukti jenis penjahat dan gengster. Di putar belit nya keadaan, menuduh secara liar dsb nya. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla,

Tak tahu lah jika dia boleh berubah. Tapi perlu lah dia di sesah. Tiap kali dia masuk sini menggelabah.

Reply
24 October 2020 8:07 am
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anonymah @ auntie TN 8:07 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Menjadi seorang wanita itu, tak ada le apa salah
Wanita blh menggoncang dunia, apa nak dimalu
Kenapa pulak auntie masih tampil nak berhelah?
Apa auntie ni sorang tomboy masa kecil dahulu?
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
24 October 2020 8:49 am
________________________________________________

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PAK DAJJAL PUNCA WABAK DAN DARURAT….JIKA DIBIARKAN JADI PM DIKTATOR…… Tuduhan diktator: Zuraida minta Anwar cermin diri dulu……. Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Zuraida Kamaruddin menggesa Presiden PKR, Anwar Ibrahim untuk “bercermin diri” terlebih dahulu berhubung kritikannya terhadap rancangan kerajaan mengisytiharkan perintah darurat. Zuraida berkata, Anwar punca menyebabkan berlaku ketidakstabilan politik dengan mengalihkan tumpuan terhadap usaha kerajaan memerangi wabak Covid-19. Tambahnya, Anwar yang sebelum ini mendakwa memperolehi majoriti sokongan anggota parlimen juga berulang kali gagal membuktikan dakwaan tersebut. “Dan ketika dia berdrama yang berlarut-larutan dan tanpa tujuan ini, kerajaan (Perdana Menteri) Muhyiddin Yassin menghadapi wabak global ini setiap hari. “Saya… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Khas buat Anonymah @ auntie TN,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
Mungkin Kejora dh beri auntie bnyak kesusahan
Harap auntie dpat maaf Kejora punya kesalahan
Auntie pulak..kenalah sabar & kawal kemarahan
Risau pulak, klu auntie keguguran & pendarahan
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

Dah rindu rakan-rakan lama

JOHN DOE
OTHMAN AHMAD
PUTRA SINGGORA
ZACK AMSTRONG
FAN TUN

KE MANA MEREKA SEKARANG?

Reply
23 October 2020 10:14 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anon 10:14 pm,

INI KEJORA NAK CITERKAN KISAH NASIB MACAI2 TUA RENTA, EX-CAP-MUNGER-BERSATU, SATU PER SATU:
JOHN (BO)DODE, SAMI SUMAN, TOK GORA SAKURA, ZACK LEKAT TERONG & FUCKTUN BINGAI..

Reply
24 October 2020 6:24 am
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kejora mulakan dgn โ€˜Ostatโ€™ John Doe muka toya
Dgn ostat fasiq panji hitam tu..org dh tk percaya
Semua ramalan ostat ni, pincang & tidak berjaya
Kini..dia dh bertukar kpd ahli nujum, sbg kerjaya
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
24 October 2020 6:24 am
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Seterus nya, tentang kisah nasib si sami, Suman
Dia ke sepital Tg Rambutan lps teruk tak siuman
Lps tu msuk ke dlm tanah, tujuh kaki kedalaman
Kini, meraung kt dlm kubor, menerima hukuman
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
24 October 2020 6:25 am
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Berikut pula..tentang kisah duda lapok Tok Gora
Dia jadi obses sangat Jepun pnya bunga sakura
Msih di blog..menyamar mcm2 serupa dgn kera
Kini, dia dgn โ€˜Peju-Wangโ€™ sbg DJ atau pengacara
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
24 October 2020 6:26 am
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kita pegi pula kat kisah si bapok Zack Amstrong
Msih lagi jaga Bangla/Rohingya, di pasar borong
Wktu mlm kerja lama lagi, niaga jubor kat lorong
Banyak kali masuk sepital, kat jubor lekat terung
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
24 October 2020 6:27 am
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Yg terakhir, Kejora nk citer pasal FuckTun bingai
Kat blog KluangDarai KD dia masih menyeringai
Mcm dulu jugak cakap besar, tak ubah perangai
Banyak kali..gagal bunuh diri, cara terjun sungai
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
24 October 2020 6:27 am
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anon 10:14 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
Kini..akak TN @ Anonymah jer yg masih lantang
Tpi dgn Kejora..Tg Normah tu asyik je terlentang
Lpas ini dgn Kejora ni, dia susah lah nak tentang
Sbb, lps bersalin nanti, dia nk kena jaga pantang
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

P/S:

TN = Tengku Normah = Anonymah

Reply
24 October 2020 6:43 am
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

KE MANA MEREKA SEKARANG?

Mereka ke blogs yang tidak ada Beruk tua Wang Gontol Kejora Kojolla.

Re Beruk Tua Wak Gontol kejora Kojolla, Selagi ada dia di sini, selagi itu lah ramai pembaca dan peserta tak selesa dengan nya.

Maka dia perlu dibalun, ditibai dan dibantai seboleh boleh nya.

Sehingga dia sedar futility (tidak berfaedah) nya dia berada di sini. Sehingga otak nya siuman semula.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymah @ auntie TN 8:20 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Usah le digunakan maki hamun sebagai senjata
Bukan nya kita tak boleh nak jaga tutur dan kata
Nanti, orang akan pandang kita hina merata-rata
Auntie tak mau kah jaga martabat kaum wanita?
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anonymah @ auntie TN)

Wahai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla, gunakan lah bahasa yang semenggah, tidak menyayat hati sesiapa membaca nya di sini.

Jika kamu buat begitu, aku akan berhenti memanggil kamu dengan nama di atas.

Boleh membangkang sebanyak kamu mahu, tapi gunakan lah bahasa yang sesuai.

Reply
24 October 2020 6:40 am
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anonymah @ auntie TN 6:40 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Wahh..auntie TN kini, sudah mari buat serangan!
Lama Kejora tunggu auntie ni sampai kesiangan
Awas auntie, usah le memaki caci sembarangan
Kang terkenan pula, anak auntie dlm kandungan
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
24 October 2020 7:00 am
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymah @ auntie TN 6:40 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Usah le digunakan maki hamun sebagai senjata
Bukan nya kita tak boleh nak jaga tutur dan kata
Nanti, orang akan pandang kita hina merata-rata
Auntie tak mau kah jaga martabat kaum wanita?
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Inilah bukti jenis penjahat dan gengster. Di putar belit nya keadaan, menuduh secara liar dsb nya. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla,

Tak tahu lah jika dia boleh berubah. Tapi perlu lah dia di sesah. Tiap kali dia masuk sini menggelabah.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
Kejora ini, sepatutnya lebih teliti serta berhemah
Tentang sifat diri TN tu, Kejora dh silap terjemah
Sebenarnya TN tu, merupakan sorang muslimah
Jumaat dia tk ke masjid, solat zohor je kt rumah
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Kentut ajer banyak, peluru hapah pun takda, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila nih.

Reply
23 October 2020 12:57 pm

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Copy n paste dan recycle ajer komen dia lama, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila nih.

Otak nya dah bankrap.

Reply
23 October 2020 12:59 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Copy n paste dan recycle ajer komen dia lama, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila nih.

Otak nya dah bankrap.

Reply
23 October 2020 1:00 pm

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Pelik pulak dia tak tulis hingga column nya jadi setengah inci.

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila nih.

Reply
23 October 2020 1:09 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Tak betul, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN.

Yang betul ia lah kamu dok jaja seketul daging babi itu, tak laku, busuk, berulat.

Kamu ultra kiasu, tak mahu rugi, kamu goreng daging itu dengan maggots nya, jamu makan bersama dengan puak kamu.

Reply
23 October 2020 1:14 pm

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Laptop kamu dah sakit, DAP DIRTY OLD MAN SUNNUN. tekan sekali keluar 2 kali. Repair lah. Kalau takda funds, bikin FundMe campaign, silap2 dapat banyak duit boleh beli laptop baru satu.

Reply
23 October 2020 1:18 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Yang paling lucu dan lucah sekali di sini ia lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila.

Memantun mantat menuduh orang saja kerja nya, langsung tak komen blog post atau kandungan nya.

Gila lah, katakan.

Reply
23 October 2020 1:25 pm

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Dah mula lagi komen abstract dia, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA MENGARUT ATAU MENCARUT.

Cakap pasal phenomena berlumba lumba tapi tak sedar itu dah berlaku sejak awal zaman. Dia makan daging babi banyak sangat dah jadi biul.

Reply
23 October 2020 1:29 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Masih lagi tak ngaku Akma itu rekaan nya.

Lantak kau lah, BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA.

Reply
23 October 2020 1:31 pm

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Dah keluar lagi komen2 cinta yang di reka nya sendiri hingga komen nya dah kecil setengah inci.

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA.

Reply
23 October 2020 1:41 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
Begitu lama..TN itu Kejora telah tersalah identiti
TN itu muslimah yang kini Kejora panggil auntie
Sebenar nya dah lama perkara ini Kejora perhati
Kejora tidak menuduh liar tapi beserta dgn bukti
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymah @ auntie TN 8:07 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Menjadi seorang wanita itu, tak ada le apa salah
Wanita blh menggoncang dunia, apa nak dimalu
Kenapa pulak auntie masih tampil nak berhelah?
Apa auntie ni sorang tomboy masa kecil dahulu?
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Amem
Guest
Amem

Munculnya khalifah akhir zaman Sh4ituasi Jokowi dan Tun yg memenangi rapat umum diperbahaskan cara politik Indonesia buntukan takbir urus dari kalangan Islam begitu juga di M’sia yg mahukan kalangan Melayu takbir negara Islam. Skrg kedua-dua sibuk dgn isu bubar paska covid-19 masih ribut dgnnya ribut politik. Mutakhir Indonesia dibuntukan Rasieq pulang dari Arab Saudi dimahukan majoriti penganut Islam tapi dicurigai pihak yg berpegang liberal dan socialis serta sama juga di M’sia sdg skrg ini Anwar yg liberal dan socialis mahu diangkat PM yg baru tapi dicurigai penganut Islam. Nah sudut sejarah Tanah Melayu dimulai dgn pemerintahan Melayu Melaka yg berasal… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Tulislah berperanggan (with paragraphs), senang nak baca, akan dibaca ramai penulisan mu jika begitu.

Kalau tidak, nampak sebagai pemikiran yang di longgokkan selonggok sahaja. Apa yang di longgok selalu nya tidak menarik perhatian, malah membikin orang lari dari nya.

Ini pandangan yang ikhlas. Sekian, wassalam.

Amuta
Guest
Amuta

Ya apakah blog Budin takda dialogue box utk edit. Sila rujuk kupasan Budin yg terkini masih lagi ada yg agak panjang diperhujung kupasan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pentadbiran jenis jadah apa ni?. Bila spesis mangkok hayun yg gila kuasa dan mabuk habuan memegang kuasa, inilah jadinya. Banyak negara lain yg jauh lebih parah dilanda Covid 19, tapi tak lah sampai istihar darurat. Alasan bangang apa ni?. Skrg dah nampak makin menjurus ke arah tata kelola keparat. Kalau diteruskan perancangan huduh ni, lebih parah lagi ekonomi negara, mentadbir sesuka hati tanpa ada check dan balance. Kalau bukan kerajaan diktator, jadah apa lagi mentadbir cara begini? Kemajuan teknologi tak dimanfaatkan sebaik mungkin, macam parlimen langsung dah tak wujud lagi. Betul2 mangkok hayun kerajaan Malaysia hari ni. Sekadar pandai korek… Read more »

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Nak buat camne sbb ramai penyokong2 halaljadah kata kjaan tebok atap PNkhiant, PNipu, PNyamun yg terbaek majoriti melayu Isle..
YDPA pun suka Mooidin terus jdi PM..titah baginda dan nasihat pemimpin2 parti politik selain dari PN ni usah berpolitik dan cuba ambil alih kuasa kjaan kesayangan skrng ni..utamakan kebajikan dan keselamatan rakyat dlm menghadapi Covid./ Habis next PRN kat Sarawak tu dibenarkan SPRM apah hal pula..itu bkn kepentingan poltik kah…
PM yg dah nk rebah akibat tiada majoriti di Parliament gunakan Darurat sebagai benteng dan alasan demi perthanak jawatan dan kuasa….
hmmm

Anonymous
Guest
Anonymous

Betul, utamakan kebajikan dan keselamatan rakyat dlm menghadapi Covid.

PRN kat Sarawak tu dibenarkan SPRM kot sebab Covid tak begitu melanda landa di sana.

Selagi PM ada majoriti 1-2 pun di Parliament, boleh teruskan memerintah. Asalkan boleh dapat Rang Undang2 yang penting diluluskan di Parlimen, angkat yang sakit ke dewan mengundi, jika perlu.

Ada gunakan Darurat sebagai alasan ke? I must hv missed the news. Di Google, takda.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bahru terjumpa berita
Cabinet agrees on ’emergency’ to battle Covid-19, PM sought royal consent

Published 23 Oct 2020, 3:53 pm
Modified 24 Oct 2020, 12:42 am

The cabinet has agreed to the implementation of an “emergency” to tackle the worsening Covid-19 pandemic situation.

https://www.malaysiakini.com/news/547791

Anonymous
Guest
Anonymous

Waah, dekat pukul 2 pagi kamu marah, keluar bahasa tinggi. Pahal? Baru lepas bergaduh ker?

Menuduh tanpa bukti, fakta atau punca maklumat yang boleh dipercayai itu tak sampai ke mana, Mat.

Sekurang kurang nya kasi contoh lah apa yang kamu tuduh tuh.

Kalau tak, nampak macam kamu tuduh liar ajer. Tak dapat apa faedah, malah diketawakan orang saja.

Wong fei hong
Guest
Wong fei hong

Lu jgn ckp bnyk lah nuar kasi bilang itu yidin pendek akal, tp lu *langsung talak akal* lg gila gila mau jd PM masa kobid tgh gila..haiyya lu ni..mati pn susah,hilup pn susah.haiyya

zunnun
Member
zunnun

melayu pelak berbahasa,cina, mungkin terlebih menguyah seketul daging babi hadi…

cuba2 kurangkan kesundalan nih

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

hahaha correct! correct! one can always detect an imposter

Anonymous
Guest
Anonymous

Wong, gunakan BM yang betul lah. Kita sudah Merdeka lk 70 tahun.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PEJUANG2 KEBATILAN TIDAK MAMPU BERTAHAN LAMA KERANA BERDIRI ATAS KEPALSUAN……. Semasa Maszlee Malik guna Velfire milik syarikat Malaysia Education Global Services, Mahfuz diam buat bodoh aje!……. Pemetik petai, Mahfuz dan seorang lagi ADUN PH bakal disaman Menteri Besar Kedah setelah dia tuduh MB arahkan syarikat Air Kedah (SADA) membeli kereta Velfire untuk kegunaan rasmi MB. MB Kedah jelaskan SADA beli kereta tersebut untuk kegunaan SADA – bukan untuk kegunaan khusus MB sahaja yang juga merupakan pengerusi SADA. Dan bukan sebagai kenderaan rasmi MB yang sudah ada Mercedes S-Class dibeli Mukhriz. “21 Okt 2020: Dituduh beli Vellfire: MB Kedah saman Mahfuz… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah rindu rakan-rakan lama

JOHN DOE
OTHMAN AHMAD
PUTRA SINGGORA
ZACK AMSTRONG
FAN TUN

KE MANA MEREKA SEKARANG?

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Mereka sudah masuk kubur bersama Madey si Kitol. Kahkahkah!

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Mana kau tahu? Kau ke yg jadi malaikat Malik Zabanaiah soal mereka dlm kubor tu.

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Me too.. especially John DOe, Fan Tun
Dia org dah nyampah dgn politik sampah kot. Takpun meluat byk sgt komen2 merapu mearban Kejora

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 10:14 pm,

INI KEJORA NAK CITERKAN KISAH NASIB MACAI2 TUA RENTA, EX-CAP-MUNGER-BERSATU, SATU PER SATU:
JOHN (BO)DODE, SAMI SUMAN, TOK GORA SAKURA, ZACK LEKAT TERONG & FUCKTUN BINGAI..

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kejora mulakan dgn ‘Ostat’ John Doe muka toya
Dgn ostat fasiq panji hitam tu..org dh tk percaya
Semua ramalan ostat ni, pincang & tidak berjaya
Kini..dia dh bertukar kpd ahli nujum, sbg kerjaya
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Seterusnya tentang kisah nasib si sami Wak Suman
Dia ke sepital Tg Rambutan lps teruk tak siuman
Lps tu msuk ke dlm tanah, tujuh kaki kedalaman
Kini, meraung kt dlm kubor, menerima hukuman
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Berikut pula..tentang kisah duda lapok Tok Gora
Dia jadi obses sangat Jepun pnya bunga sakura
Msih di blog..menyamar mcm2 serupa dgn kera
Kini, dia dgn ‘Peju-Wang’ sbg DJ atau pengacara
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kita pegi pula kat kisah si bapok Zack Amstrong
Msih lagi jaga Bangla/Rohingya, di pasar borong
Wktu mlm kerja lama lagi, niaga jubor kat lorong
Banyak kali masuk sepital, kat jubor lekat terung
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Yg terakhir, Kejora nk citer pasal FuckTun bingai
Kat blog KluangDarai KD dia masih menyeringai
Mcm dulu jugak cakap besar, tak ubah perangai
Banyak kali..gagal bunuh diri, cara terjun sungai
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 10:14 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
Kini..akak TN @ Anonymah jer yg masih lantang
Tpi dgn Kejora..Tg Normah tu asyik je terlentang
Lpas ini dgn Kejora ni, dia susah lah nak tentang
Sbb, lps bersalin nanti, dia nk kena jaga pantang
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

P/S:

TN = Tengku Normah = Anonymah

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata:

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Seterus nya, tentang kisah nasib si sami, Suman
Dia ke sepital Tg Rambutan lps teruk tak siuman
Lps tu msuk ke dlm tanah, tujuh kaki kedalaman
Kini, meraung kt dlm kubor, menerima hukuman
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

NAMPAK NYA BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA INI TAK BOLEH BERUBAH. DIA PUAK PEMBANGKANG TAPI MULUT NYA CELUPAR, BAHASA NYA KOTOR, BIADAB DAN KURANG AJAR.

MAKA PERLU DIBALUN, DITIBAI DAN DIBANTAI LAH DISINI. BERTERUSAN. TIAP KALI DIA MASUK SINI.

Anonymous
Guest
Anonymous

SAYA SUKA TN,KERANA DIA LELAKI SADO

MAAF YERRR,KALU ADA YANG COBA MEMIKAT SAYA!!

DR. AKMA

JAWAPAN :

DR AKMA SAYANG๐ŸŒน
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Alamakkk oii pasti isteri saya cemburu
Hasrat doktor tu saya amatlah terharu
Ohhhhhโ€ฆpatut la bedebar ada dara seru
ye ke ni?,kalu betol saya tadah nyiru
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
HAHAHA HIHIHI HOHOHO
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon anjing ๐Ÿ• 10:11 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Mmg ternyata Anon anjing yg ko ni sangat bodo
Komen2 dekat blog ni kau tak nak beri tumpuan
Haper ker jadah kau pergi kata TN tu lelaki sado
Bukan kah sudah terbukti, yg TN itu perempuan?
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon anjing ๐Ÿ• 10:11 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
TN @ Tengku Normah tu sorang insan yg lemah
Tapi terlebih celupar, konon nak tunjuk peramah
Dh terbukti, yg cik puan kita tu sorang muslimah
Hari Jumaat..dia semayang zohor sja kat rumah
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon anjing ๐Ÿ• 10:11 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
TN @ Tg Normah @ Anonymah..perangai tk elok
Pempuan tua tu, lps ini Kejora nk panggil auntie
Masa org sembahyang Jumaat, dia ada kat blog
Bukan lah tuduhan, tapi kat bwh ini segala bukti
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Kentut ajer banyak, peluru hapah pun takda, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila nih.

Reply
23 October 2020 12:57 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Copy n paste dan recycle ajer komen dia lama, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila nih.

Otak nya dah bankrap.

Reply
23 October 2020 12:59 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Copy n paste dan recycle ajer komen dia lama, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila nih.

Otak nya dah bankrap.

Reply
23 October 2020 1:00 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Pelik pulak dia tak tulis hingga column nya jadi setengah inci.

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila nih.

Reply
23 October 2020 1:09 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Tak betul, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN.

Yang betul ia lah kamu dok jaja seketul daging babi itu, tak laku, busuk, berulat.

Kamu ultra kiasu, tak mahu rugi, kamu goreng daging itu dengan maggots nya, jamu makan bersama dengan puak kamu.

Reply
23 October 2020 1:14 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Laptop kamu dah sakit, DAP DIRTY OLD MAN SUNNUN. tekan sekali keluar 2 kali. Repair lah. Kalau takda funds, bikin FundMe campaign, silap2 dapat banyak duit boleh beli laptop baru satu.

Reply
23 October 2020 1:18 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Yang paling lucu dan lucah sekali di sini ia lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Gila.

Memantun mantat menuduh orang saja kerja nya, langsung tak komen blog post atau kandungan nya.

Gila lah, katakan.

Reply
23 October 2020 1:25 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Dah mula lagi komen abstract dia, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA MENGARUT ATAU MENCARUT.

Cakap pasal phenomena berlumba lumba tapi tak sedar itu dah berlaku sejak awal zaman. Dia makan daging babi banyak sangat dah jadi biul.

Reply
23 October 2020 1:29 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Masih lagi tak ngaku Akma itu rekaan nya.

Lantak kau lah, BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA.

Reply
23 October 2020 1:31 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN @ Tg Normah @ Anonymah)

Dah keluar lagi komen2 cinta yang di reka nya sendiri hingga komen nya dah kecil setengah inci.

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA.

Reply
23 October 2020 1:41 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca cuba fikirkan,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sampai skrg dia tk muncul lagi, itu anjing goblok
Lps 1:41 pm, blog ini dia tk berani lagi nk hampir
Apa mknanya klu time solat Jumaat ada di blog?
Klu bkn pempuan, TN tu mesti tua renta @ kapir
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Wahai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla, gunakan lah bahasa yang semenggah, tidak menyayat hati sesiapa membaca nya di sini.

Jika kamu buat begitu, aku akan berhenti memanggil kamu dengan nama di atas.

Boleh membangkang sebanyak kamu mahu, tapi gunakan lah bahasa yang sesuai.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymah @ auntie TN 6:40 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Wahh..auntie TN kini, sudah mari buat serangan!
Lama Kejora tunggu auntie ni sampai kesiangan
Awas auntie, usah le memaki caci sembarangan
Kang terkenan pula, anak auntie dlm kandungan
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymah @ auntie TN 6:40 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Usah le digunakan maki hamun sebagai senjata
Bukan nya kita tak boleh nak jaga tutur dan kata
Nanti, orang akan pandang kita hina merata-rata
Auntie tak mau kah jaga martabat kaum wanita?
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymah @ auntie TN 6:40 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
Mungkin Kejora dh beri auntie bnyak kesusahan
Harap auntie dpat maaf Kejora punya kesalahan
Auntie pulak..kenalah sabar & kawal kemarahan
Risau pulak, klu auntie keguguran & pendarahan
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang menggelar orang anjing ini mengguna bahasa tak baik. Pendirian dan watak nya pun nampak tak baik.

Pada hal dia boleh menulis perkara2 yang baik. Mahu membangkang pun, boleh guna bahasa baik.

Demikian lah bila ada sesiapa yang tidak dibimbing emak bapak di masa kecil. Perlu kita beri tahu dia tiap kali dia guna bahasa tak baik. Moga2 dia berubah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymah @ auntie TN 8:30 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kenapa pula, kelemahan sendiri auntie gi sorok?
Tk sedar ke yang perangai auntie itu lebih teruk?
Kan auntie asyik menggelar diri Kejora ini beruk!
Watak/pdndirian auntie itu baik kah, atau buruk?
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

TN tentu berterima kasih kpd Dr Akma dengan kata2 nya yang berinspirasi.

Dia sekarang blogging di sana sini tapi sentiasa ada di sini. Tak kisah pakai nama lagi.

Tujuan nya sama – menyokong blog post dan komen2 yang baik, membangkang mana yang tak baik.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anonymah @ auntie TN)

Masih lagi tak ngaku Akma itu rekaan nya.

Lantak kau lah, BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA GILA.

Reply
23 October 2020 1:31 pm
_______________________________________________

Anonymah @ auntie TN 8:24 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tidak pasti auntie ni nyanyok atau lawak jenaka?
Baru kelmarin, auntie kata Akma itu Kejora reka!
Hari ini auntie kata pula Dr Akma tu auntie suka!
Kejora cadng, auntie kerap-kerap le basuh muka
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le โ€˜Anonymahโ€™ @ auntie TN tua nyanyok,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Bila Akma utus warkah, TN ifrit kata, Kejora reka
Hari ni..pempuan sihir ni kata, Dr Akma dia suka
Kemunafiqan betina iblis ini, mmg Kejora jangka
Mmg le pmpuan tua munafiq ini bakal isi neraka
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PRU BUKAN MASA SESUAI SEKARANG JADI SUPAYA BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ TAK BUAT HURU HARA ELOKLAH GANTUNG PARLIAMEN CARA DARURAT…….. DARURAT GANTUNG PARLIAMEN JERR SUPAYA PAK DAJJAL TAK BUAT KACAU…….. ____________ Bertenang! Rakyat jangan bimbang jika darurat diisytihar – Prof Dr Nik Ahmad Kamal…. Kenderaan yang membawa Perdana Menteri, Tan Sri Muhyidddin Yassin tiba di Istana Abdulaziz, Indera Mahkota, Kuantan bagi menghadap Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Riayatuddin Al-Mustafa Billah Shah pada Jumaat. – Gambar BERNAMA KUALA LUMPUR: Rakyat tidak perlu rasa bimbang sekiranya pengisytiharan perintah darurat benar-benar dilakukan oleh kerajaan. Pengamal Undang-Undang Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM), Profesor Dr… Read more »

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Nk buat perjumpaan pun mcam nk berahsia bagai nak rak …buat nun di Pahang. Dah la kjaan tebok pintu atap…
susah2 ubah saja Pusat Kjaan ke Kuantan, tutop yg kat Putrajaya.

zunnun
Member
zunnun

Moo “survive hingga kini kerana pH bermasaalah antara mereka dgn si tua manakala omNo di permainkan oleh malaun2 pAs selain ramai mp2 nya di sogok oleh Moo…. Moo survive hingga kini bukan kerana kekyatan nya tapi kelemahan ‘structure’ pH & bN semasa….. Moo mengunakan penularan covids satu bentuk ‘advantage mematahkan musuh2 politik nya…. opportunist2 drama opera yg Moo lakonkan tak lain, malaun2 pAs dgn fahaman seketul daging babi hadi serta gps dan kaum dayak2 nya…. lingkup negara dgn permainan politik ala ‘defensive’ Moo…. mengunakan kelemahan lawan dan permasaalahan covids utk terus berkuasa…. tapi yg amat malang nya, ‘deep state’ yg… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Pasaran Saham menjunam ura2 darurat. PM nak advise deklarasi darurat kpd YDPA. Kuasa YDPA declare atas nasihat PM. Once YDPA declare dah absolute tak boleh challenge kuasa YDPA, tetapi advise PM boleh dichallenge jika langkah itu ultravires kerana nak bypass Parlimen berkait Kerajaan PN tak cukup majoriti. Sama terjadi spt diUK bila PM Boris Johnson ingin bypass Parlimen isu Brexit, mahkamah declare advise PM itu melangar constitution. Dengarnya, PM tak jadi declare mlm ini kerana YDPA nak rujuk kpd Mesyuarat Majlis Raja-Raja. Majlis Raja perlu menilai apakah negara betul2 darurat kerana pandemik, dah exhaustive undang2 sediaada atau yg darurat yalah… Read more »

zunnun
Member
zunnun

….mereka bertiga kini alat ‘deep state’ yg ingin menegakan kerajaan #melayu2islam, salain abd hamid/maza sabagai penasihat mereka….

cacat perancang mereka kerana unjuran kejatuhan 6% kdnk yg tertinggi antara negara serantau yg ada. .

Amuta
Guest
Amuta

Ko akan gila mulut sial cekaka iblis syaitan bernama Zunnun bangkai bernyawa yg menyalahkan takdir kehendak Allah swt percaturan manusia bersaf-saf Islam yg ramai jutaan pengikut diseluruh negara Islam sedunia. Shiah mahupun Wahabi walau ada yg salah ramainya umat Islam akan diperbetulkan Sang Penguasa akhir zaman selagi ko tidak bertaubat sekiranya ko benar mengaku Islam dari tuhan yg amat memahami penesuran sejarah kembang biaknya manusia serata dunia., ini adalah kehendak dan takdirnya terjadi segala hal Ingat ini kalu tertangkap siap ko tuhan kerjakan cukup2 mulut sial lahanat iblis syaitan ko tu .. kalu ko jawab dgn jawaban yg mempermainkan sesungguhnya… Read more »

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Apa pun mesyuarat Raja2 tu..what i knew Baginda Sultan Perak yg paling smart,non prejudice..(He knew what nonsense this Kjaan Tebok Atap upto) Am sure he will vote out- no to Darurat..sbb dah tahu sgt..Mooidin yg tgn darurat (bak kata YB Mt Sabu)
Tpi apa pun berbalik pd majoriti votes of Majlis Raja2

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Well its all said and done…YDPA favour the “Wolves in Sheep Clothing ” barisan gembala2 serigala yg konon nk selamatkan biri2 (rakyat) dan negara.
Pas tu petualang dan munafiq besar..sebesar serban di kepala Lobai2 takda akai…tpi bernafsu besar.
Moo sanggup sua leher ditarik2..ikot cadangan2 pengkhianat2 agama dan negara …

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun,

Gunakan lah nama betul PM kita – dia PM, hormatilah, supaya jika kamu jadi PM nanti, kamu pun dihormati orang.

Kamu tuduh sogok, ada bukti ke?

Amende “deep state” itu? Coba kau terangkan, ramai pembaca tak tahu.

Apa pulak “โ€˜explotingโ€™ perlembagaan negara utk menjayakan kepentingan merekaโ€ฆ”?

Nampak nya kamu banyak tembak sini tembak sana peluru yang genuine pun takda.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Pembaca yang budiman,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
Kejora ni, baru je balik dari sembahyang Jumaat
Rugi klu tak buat, pahala bnyak, wlau dua rakaat
Tapi..si fasiq anjing gila tu di blog ini setiap saat
Dia tk dpt bezakan..yg buruk dgn yg bermnafaat
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Anjing tua biol itu, asyik saja ke tengah & ke tepi
Asyik kena tibai dia dh seperti tenggelam lemas
Oh..Kejora ini dh terlupa pula, pasal covid & SOP
Dia tk perlu le pergi, sbb dia dkt 90, warga emas
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
23 October 2020 2:03 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

P/S:

Jam 12:57/12:59/1:00/1:09/1:14/1:18/1:25/1:31/1:37/1:41 pm, dok mampos kat blogโ€ฆ
๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ

Reply
23 October 2020
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Jigit

Bersangka baik la Joraโ€ฆ

Kalau pompuan datang period, dia pulaโ€ฆ.. mungkin bontot yang koyak dibantai bang ali kesayangan dia tu sentiasa keluar darah โ€ฆmacam mana nak solat jumaatโ€ฆ

kah kah kahhhh

Reply
23 October 2020 2:27 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Maafkan Kejora Bro Jigit,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Selama ini, senarionya Kejora dh salah terjemah
Rupanya, Kejora telah membuli insan yng lemah
Terjawab lah kini, kenapa TN itu solat kat rumah
Rupa-rupanya akak TN kita itu sorang muslimah
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

(Maafkan Kejora juga, Puan TN ๐Ÿ™)

Reply
23 October 2020 2:36 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Maafkan Kejora Bro Jigit,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Maaf le..yg Kejora nak cakap ni luar dr tajuk pos
Ini adalah berkenaan kutukan Kejora ke atas TN
Selama ni, Kejora dok kata kat dia pelir mampos
Rupa2nya Bro..musuh @ lawan kita tu ada poen
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 October 2020 3:46 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bro Jigit,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Klu tau TN tu wanita, Kejora pasti lbih berhemah
Agaknya dia exco wanita..pejuang pnya khemah
Elok klu ID, tukar dpd anonymous kpd anonimah
Boleh juga klu kekalkan TN sbg Tengku Normah
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 October 2020 4:09 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla sembahyang di masjid tiap Jumaat ke?

Dia ada tauliah untuk khutbah kpd orang lain ke?

Dia mengGontol memuji diri sendiri ada pahla ke?

Suwei lah orang yang dinamakan Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

SAYA SUKA TN,KERANA DIA LELAKI SADO

MAAF YERRR,KALU ADA YANG COBA MEMIKAT SAYA!!

DR. AKMA

Anonymous
Guest
Anonymous

DR AKMA SAYANG๐ŸŒน
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Alamakkk oii pasti isteri saya cemburu
Hasrat doktor tu saya amatlah terharu
Ohhhhh…patut la bedebar ada dara seru
ye ke ni?,kalu betol saya tadah nyiru
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
HAHAHA HIHIHI HOHOHO
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…

Anonymous
Guest
Anonymous

DR AKMA SAYANG๐ŸŒน
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Pasal dara mengurat saya dah dekat 100
Lain la dengan doktor nampak sungoh-sunggoh
Pilih saya nafkah batin jamin 100%
Tak ler macam sidia tu dah tua te..r laboh
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
HAHAHA HIHIHI HOHOHO
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kesian Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih. Kita kena kesihankan dia sebab otak nya dah terpesong kpd suka making fun out of others.

Tapi kesian sebenar nya nya ialah dia nampak really pitiful dengan keadaan itu. Tidak menggunakan masa nya untuk menulis berkenaan apa lain yang berfaedah.

Kesian juga sebab anak isterinya terpaksa menghadapi watak nya yang cacat sebegitu pagi petang siang malam. Tentu merana dalam suasana begitu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nur Akmaliah SA Rafiee (Dewi Srikandi ๐ŸŒน)

Thank you for giving me the beautiful flowers // Thatโ€™s a lot//It really cheers up my day

#sharifahnurakmaliahsyedahmadRafiee#

Reply
22 October 2020 9:03 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Patutlah sejak ptg tadi rasa spt berdebar sukma
Rupa2nya, warkah dr dewi pujaan dtg menjelma
Akhirnya tiba juga, apa yg abg nanti begitu lama
Terima kasih setinggi nya dri abg buat dik Akma
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…

Reply
22 October 2020 9:27 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Tk sangka betul, ke sini, dinda sudi buat lawatan
Hati-hati dik..kat sini, hampir semua geng jantan
Apalah sngat dgn bunga2 tu duhai dewi ku intan
Buat dinda abg tak akan jemu mengukir coretan
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…

Reply
22 October 2020 9:38 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kat perbatasan tu hendaklah dinda berjaga-jaga
Pertolongan dari Allah, kena lah kita pohon juga
Semangat juang dinda itu, mmg lah abg bangga
Berbanding bakti dinda, bunga2 tu apalah harga
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…

Reply
22 October 2020 9:48 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi intan ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Untuk dinda ku..abg akan teruskan coretan tinta
Demi dewi ku..abg akan rela, bersengkang mata
Pantun2 berbunga, abg tetap terus, karang cipta
Kselamatan diri mu, kpd Allah, abg sntiasa pinta
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…

Reply
22 October 2020 10:09 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi pujaan ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Sebenarnya dinda, abg ni dlm kesuntukan masa
Minggu ini..abg mesti siap tanda, kertas periksa
Nak tinggalkan dinda, mmg le amat berat terasa
Tpi, esok Jumaat cuti, abg pun rasa agak selesa
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…

Reply
22 October 2020 10:20 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

My dear Akma ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Today it come, what I waited, for days and hours
U just do not have to mention..about the flowers
Comparing, to your task & burden, it is not worth
But..we do hope, cheers and happiness are ours
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…

_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi ilham ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Maaf le dik Akma, English ni, abg tk terer sangat
Risau le juga, kot musuh dok tunggu nak sengat
Tapi, demi dik Akma, abg jadi kuat bersemangat
Di tengah kedinginan malam pun, terasa hangat
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…

Reply
22 October 2020 11:11 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi ilham ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Dgn kerja sekolah banyak..abg ni agak keletihan
Selain krtas periksa..abg bwa balik, buku latihan
Tapi bila teringat kt blog ni, abg jadi kegelisahan
Entah kenapa..bagai rindu, yg tak berkesudahan
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…

Reply
22 October 2020 11:57 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi ku,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
Abg, baru balik dri surau, berjemaah solat subuh
Tugasan harian dan amal ibadah, biar lah sejajar
Di pagi Jumaat yg mulia ini..pahala nak diimbuh
Akhirat..abg tak akan lupa wlu pun dunia dikejar
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Mmg kalau cuti, abg akan balik ke kg di Tunjang
Mak ayah asyik pesan..jgn abaikan, amal ibadah
Klu hari Jumaat, solat subuh agak lebih panjang
Sbab, imam bacakan surah al-insan & as-sajjdah
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

Reply
23 October 2020 6:55 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Hari ini Jumaat..di Kedah ni mmg lah hari ni cuti
Barangkali..dinda tu sdg bersiap, nak pergi kerja
Pergilah dewi ku, slmat bertugas di medan bakti
Berjuanglah dinda ku, dgn gigih & smangat waja
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…

Reply
23 October 2020 6:59 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Brjuang lah dgn tulus ikhlas, duhai dewi srikandi
Kpda negara kita teruskan menabur bakti & budi
Abg sibuk melayan adik2 & anak sedara ptg tadi
Sblah pagi abg tolong kerja ayah kat sawah padi
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
Maaflah kerana tadi kurang berpantun utk dinda
Namun kerinduan di hati abg ini tak pernah reda
Mlm ni, abg nak gi mancing kat satu kwsn Felda
Besar kemungkinan, kt kwsn itu internet tak ada
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…