TUN MAHATHIR PM KALI KETIGA MALAPETAKA BUAT NEGARA…..

Sebetulnya saya sudah agak malas untuk menulis berkenaan Tun Mahathir Mohamad kerana bagi saya, beliau sudah patut disejarahkan dan tidak perlu lagi untuk terus diperkatakan.

Untuk itu, bagi saya, tidak relevan lagi untuk saya menulis berkenaan dengannya.

Tetapi, setiap kali Tun Mahathir bersuara, ramai kawan-kawan terus meminta saya menulis dan memberi pandangannya tentang apa yang diperkatakannya sebagaimana saya kerap menulis mengenai beliau sebelum ini.

Tidak sedikit sebenarnya, setelah hilang kuasa, Tun Mahathir terus menceceh mengenai politik, tentang Muhyiddin Yassin, Anwar Ibrahim, Najib Razak dan pelbagai lagi.

Kepada saya, berikutan dirinya sudah tidak penting dan perlu dilupakan, tindakan Tun Mahathir berterusan menampilkan dirinya bersuara hanyalah untuk menarik perhatian umum agar dirinya tidak diabaikan begitu saja.

Hanya Najib yang kerap membalas balik apa yang diperkatakan Tun Mahathir terhadapnya, sebaiknya Muhyiddin dan Anwar hanya buat tak tahu saja cecehan orang tua itu.

Mengabai dan tidak nemperdulikan Tun Mahathir adalah pilihan yang wajar sebenarnya, bukan saja untuk saya tetapi juga bagi sesiapa yang mahu memastikan negara ini terus bergerak ke hadapan tanpa dibayangi awan hitam yang kelam.

Berikutan banyak kerosakan dan semua kemelut politik yang berlaku tidak henti-henti selepas beliau bersara pada 2003 dahulu dan berterusan sehingga kini pun disebabkan oleh permainan politiknya, apakah kita mahu negara ini terus tidak aman kerananya?

Lagi pula, ketika beliau masih memegang jawatan PM7 dahulu dan ketika itu saya mula mengesan kemungkinan janji peralihan kuasa kepada Anwar Ibrahim mahu dimungkiri dan dikhianati, saya adalah yang paling awal menghentam, mengkritiknya dan menggesanya mematuhi janji.

Malah, saya menghentam dan mengkitik beliau secara berterusan melalui ratusan artikel di blog, media sosial dan juga menerbitkan buku “Anwar PM8 – Janji Yang Mesti Ditepati pada Mei 2019 lalu.

Di peringkat awal, ada rakan-rakan tidak setuju dengan tindakan saya, tetapi apabila kemudian semakin jelas Tun Mahathir memang didapati mahu khianat dan tidak berpegang kepada janjinya, semakin ramai yang turut sama menghentam dan mengkritiknya.

Yang penting, akhirnya semakin ramai sedar Tun Mahathir memang ada niat sejak awal untuk mengkhianati Anwar dan mengkucar-kacirkan PH.

Orang lain, makin tua makin menuju kebaikan, tetapi beliau nampaknya semakin ingin mengisi hari-hari tuanya dengan dendam tak berkesudahan.

Selain itu, kepada saya juga, menulis tentang Tun Mahathir yang sudah tiada kuasa tidak lagi menimbulkan keghairahan apa-apa.

Dulu, saya ghairah menulis tentang Tun Mahathir kerana beliau adalah Perdana Menteri, begitu juga sebelumnya, saya ghairah menulis beribu artikel dalam blog, termasuk enam buah buku tentang Najib, adalah kerana beliau merupakan Perdana Menteri.

Setelah Najib hilang kuasa, saya jarang-jarang menulis tentangnya atau berkaitan skandal 1MDB.

Sekarang, menulis tentang Muhyiddin lebih memberi keghairahan, bukan saja kerana beliau adalah Perdana Menteri, tetapi juga disebabkan turut adanya ciri-ciri pengkhianatan dalam dirinya terhadap PH, ditambah lagi dengan kedegilannya untuk terus berpaut pada kuasa walaupun majoriti sudah tiada.

Sama seperti Najib dan Tun Mahathir yang saya banyak menulis sehingga kejatuhan mereka, Muhyiddin juga sebenarnya perlu dijatuhkan sama.

Cuma, sambil memenuhi permintaan kawan-kawan, kali ini saya ingin menulis sedikit tentang Tun Mahathir dan saya harap ini adalah tulisan panjang terakhir saya berkaitan beliau.

Selepas ini, eloklah kita sama-sama lupakan saja beliau.

Apabila timbul cadangan daripada Pejuang, parti yang ditubuhkan oleh Tun Mahathir sendiri agar beliau dikembalikan sekali lagi sebagai Perdana Menteri buat kali ketiga, ini sebenarnya adalah cubaan paling gila yang pernah ada dalam sebuah negara yang merdeka.

Apakah kita tidak ada pemimpin lain sehingga asyik-asyik dia, lepas dia, dia, kemudian dia lagi?

Jika diperhatikan juga, cubaan menonjolkan semula Tun Mahathir ini hanya muncul selepas Anwar mengadap Agong untuk mempersembahkan sokogan majoriti yang dimilikinya yang kemudiian diikuti dengan Tengku Razaleigh turut dipanggil ke Istana Negara.

Selepas terdedah surat Tengku Razaleigh kepada Speaker berkaitan usul tidak percaya kepada Muhyiddin, Tun Mahathir dan semua Ahli Parlimen Pejuang kemudian menulis surat dengan maksud yang sama kepada Azhar Azizan Harun.

Adalah jelas bahawa kemunculan semula dan tiba-tiba Tun Mahathir ini bukan saja untuk menjatuhkan Muhyiddin mellalui usul tidak percayanya, tetapi juga untuk menyekat Anwar dan menghalang kemaraan Tengku Razaleigh daripada menjadi Perdana Menteri.

Anwar adalah sosok yang pernah dipecat oleh Tun Mahathir daripada UMNO kerana dilihat ancaman buatnya, manakala Tengku Razaleigh hampir berjaya menjatuhkannya pada pemilihan 1987 dan kemudian dihalang daripada menyertai UMNO yang dihidupkan semula.

Kedua-duanya adalah dendam lama Tun Mahathir, walaupun beliau pernah berbaik semula dengan mereka demi tujuan politiknya.

Ternampaknya kini Tun Mahathir mahu membunuh tiga mangsa – Muhyiddin, Anwar dan Tengku Razaleigh – dengan hanya membaling satu batu saja.

Walaupun menjatuhkan Muhyiddin adalah keperluan, bahkan dikira wajib kalau diambilkira kenaikannya sebagai Perdana Menteri juga melalui jalan khianat dan majoritinya kini pula sudah tiada, tetapi menjadikan Tun Mahathir sebagai penggantinya adalah suatu malapetaka buat kita semua.

Negara pasti akan berundur laju ke belakang, kacau-bilau serta kecelaruan seperti dilakukannya ketika berkuasa dalam tempoh 22 bulan era PH sebelum ini, besar kemungkinan akan bertambah dahsyat lagi.

Sanggupkah kita memilih celaru dan huru-hara, sedangkan yang diyakini memiliki majoriti dan kemampuannya pula tidak diragui – di peringkat antarabangsa dan dalam negara – sudah pun ada di depan mata?(Shahbudindotcom 21/10/2020)

Updated: 21 October 2020 — 11:11 am

191 Comments

Add a Comment
  1. HASRAT DORAEMON LIHAT JIBENG TUMBANG SUDAH TERCAPAI…..

    TOK MUDIM TAK LENA TIDO DOK INGAT MAIN GOLF……

    PEMIMPIN UMNO PATUT LETAK JAWATAN BERSIHKAN DIRI DI MAHKAMAH……

    Umno umum ‘gencatan politik’, dukung kerajaan PN…….

    Umno hari ini mengumumkan “gencatan politik” bagi memastikan agenda menangani Covid-19 dan membantu rakyat yang susah akibat hambatan ekonomi dapat diutamakan.
    Presiden Zahid Hamidi juga mengumumkan Umno mendukung kerajaan Perikatan Nasional, dan mengarahkan semua kepimpinan parti “dalam Kabinet” memberikan sepenuh penumpuan kepada usaha membantu rakyat.

    #Sumber : FMT

    MR : Baru rasa pentingnya muafakat?

  2. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Padan muka TN anjing tua bangka akal terencat
    Dirasa, spt muka dia, Kejora dah simbah dgn cat
    Geng dia kat luar pun, tumpang jdi takut & pucat
    Serupa monyet je..msing-msing terloncat-loncat
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  3. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing udah teruk Kejora tibai, setengah mati
    Dia tau klu masuk lagi akan kena lbh teruk nanti
    Kengkawan anjing tua ni tak kan diam je perhati
    Anon anjing, tak rasa ingin ker, nak masuk ganti?
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  4. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing sepatutnya kena pacak di blog 24 jam
    Tapi nampaknya, malm ini awal, mata dia pejam
    Bukan le sengaja Kejora ini nak bertindak kejam
    Tapi anjing tua kuangajar tu, mmg patut direjam
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  5. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing dpt susah, kerna dia kuangajar biadab
    Tk matang, kebudak-budakan & tk tau jaga adab
    Akibatnya, peluru Kejora le anjing tu kena hadap
    Kini takut nk msuk kat luar je terhendap-hendap
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  6. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing biol bebal, ingin nak beraksi mcm otai
    Apa yg anjing tu dpt, ckgu Kejora tala dan bantai
    Pagi ptg siang mlm..asyik je tersmbam ke lantai
    Kini dia takut nak masuk, dari luar sja mengintai
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  7. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing bebal dungu, asyik saja terlangkah kiri
    Takder kerja..masalah & kesakitan, dia pergi cari
    Silap besar le, dia pergi acah cikgu Kejora bistari
    Tk ada pilihan lgi anjing itu, melainkan cabut lari
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  8. DORAEMON TAK BENARKAN PAK DAJJAL MAIN BONTOT DIA……

    CUBA BANDING DENGAN KES3 YG DILEPASKAN TOMMY TOMCAT…….

    Kenapa Saya Minta kerajaan dakwa Khairuddin ……..

    Sudah tentu Uncle Kit Siang dan gengnya akan memainkan berita Jabatan Peguam Negara memutuskan untuk tidak mengambil tindakan ke atas Menteri PAS Khairuddin dan mengklasifikasikan kes dia sebagai No Further Action (NFA).

    Sebab itu, saya telah nasihatkan kerajaan PN untuk terus mendakwa Khairuddin atas kecuaian dia tidak menjalani kuarantin wajib setelah pulang dari luar negara.

    Kerana saya tak larat lagi tengok Uncle Lim membuat puluhan posting untuk isu yang sama dan tidak mahu isu ini terus dijadikan modal propaganda untuk menyerang PAS dan PN/BN.

    Masa itu, saya jelaskan bahawa kemungkinan besar Khairuddin akan didapati tidak bersalah dari segi undang-undang jika kes dibicarakan dalam mahkamah.

    Saya berpendapat demikian kerana saya percaya dia tidak diberikan arahan kuarantin dan tidak disuruh untuk memakai gelang pink oleh pihak KKM atau imigresen.

    Khairuddin juga telah membayar denda kompaun RM1,000 untuk menyelesaikan kesalahan ini.
    Dari segi undang-undang, Khairudin juga tidak boleh didakwa dua kali untuk kesalahan yang sama.

    Sebab itu, saya percaya kes dia akan dibuang hakim jika kes dia naik ke mahkamah. Yang salah pula mungkin pegawai KKM yang tidak mengeluarkan arahan kuarantin bagi dia setelah pulang dari luar negara – melainkan Khairuddin sendiri enggan menerima arahan kuarantin dari pegawai KKM.

    Dan jika didapati bersalah pun, hakim mungkin akan mengambil kira bahawa Khairuddin disahkan negatif Covid dan dia secara sukarela suka menderma berbulan-bulan gaji dia.

    Kes Khairuddin tidak boleh disamakan dengan makcik di Perak yang dipenjarakan 1 hari dan didenda RM8,000 dan kes pencetus kluster Sivagangga amat besar iaitu pemilik restoran yang dipenjarakan 5 bulan.

    Sebab wanita dan pemilik restoran (yang disahkan positif Covid) tersebut telah menerima arahan kuarantin dan memakai gelang pink – tak sama dengan Khairuddin yang negatif Covid dan tidak dikenakan arahan kuarantin atau disuruh pakai gelang pink.

    Pada saya, Kharuddin telah melakukan kesilapan moral yang dia mengaku sudah insaf dan menderma gaji dia. Dari segi undang-undang, ianya amat susah untuk mendapati dia bersalah.

    Tapi lebih elok lagi jika peguam negara mengeluarkan kenyataan rasmi untuk menjelaskan tindakan dia untuk tidak meneruskan dakwaan terhadap Khairuddin – seperti cara Tommy Thomas mengeluarkan penjelasan panjang lebar kenapa dia tarik balik tuduhan LTTE atau tidak mendakwa Anwar dan Azmin ketika zaman gagalkrasi PH.

    P.S. Sebelum puak PH Plus memperlekehkan keputusan NFA ke atas Khairuddin, saya nak mengingatkan mereka dua keputusan NFA dalam tempoh 22 bulan Gagalkrasi mereka juga.
    Siasatan polis untuk skandal forex BNM RM33 bilion (bernilai RM100 bilion) yang dimulakan atas syor keputusan Siasatan diRaja dihentikan, laporan polis ditarik balik dan kes diklasifikasikan sebagai NFA.

    Akibatnya, tiada seorang pernah diambil tindakan atau didapati bersalah walaupun dana negara yang bernilai hampir RM100 bilion lesap begitu sahaja tanpa satu habuk aset atau satu sen pernah didapati semula.

    Kertas siasatan SPRM ke atas Shafie Apdal untuk kes skandal Air Sabah RM1.5 bilion juga telah ditolak peguam negara PH Tommy dan kes diklasififasikan sebagai NFA dengan alasan bukti tak cukup (bukan tidak ada bukti).

    Akibatnya, kes-kes mahkamah di mana SPRM telah berjaya merampas ratusan juta ringgit wang tunai dan aset dari pegawai Air Sabah pada tahun 2017 terus diam sehingga kini.
    Ingat. Jangan tak ingat, ya?

    NAJIB RAZAK

    MR : Lim kit siang perlu ingat..kes khairuddin Dan kes anaknya LGE Tak sama.
    Kes khairuddin disiasat oleh polis Dan didapati Tak perlu diteruskan..manakala kes LGE ditamatkan Sampai SPRM Dan PM Masa tu terkejut…

  9. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Komen kat post ini pun dah dekat dgn dua ratus
    Ilham berpantun Kejora, bagaikan malaikat utus
    Pantun2 untk TN anjing seperti bom yg meletus
    TN anjing pun lari ler, mcm kerbau liar tali putus
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  10. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

    Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Bila acah Kejora, TN anjing kau terima le habuan
    Itu le TN anjing tua biol bebal, telur labuh kendur
    Tak ada kerja, naper gatal gi jolok sarang tebuan
    Pepatah dah cakap, usah dikejut, singa sdg tidur
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    Reply
    21 October 2020 4:13 pm
    ________________________________________________

    1. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

      Ini copy paste ker?

      Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini pakar copy paste dan recycle komen lama dia.

      Kepala besar tapi otak kosong.

      Reply
      21 October 2020 4:34 pm
      ________________________________________________

      1. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Kesian TN anjing tua bebal, otak kecil ciput nipis
        Pukulan2 Kejora ni..anjing tu tak dapat nak tepis
        Marah btul anjing tua ini, perut kembung kempis
        Pantun yang baru pun, sengaja, dia kata kopipes
        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  11. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing biol acah Kejora, sengaja cari mudarat
    Makin dia cuba lwn..makin dia dpt sakit yg berat
    Asyik je kena tibai sampai belakang jadi berbirat
    Dirasa spt kotey dia tu, Kejora kelar & kerat-kerat
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Anjing tua tu tak pernah sedar, dia takder kudrat
    Dah tua umur dekat 90, nak berfikir pun tak larat
    Ditambah ler lagi dgn dungu bebal otak berkarat
    Sbb itu, berulang2 kali masuk Kejora punya jerat
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HUHUHU

  12. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

    Mengarut lagi Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla cakap pasal gufreng, kononnya.

    Cerita yang dicipta nya sendiri. Beruk Tua ini bukan ada perinsip. Macam penjahat dan gengster.

    Reply
    21 October 2020 3:20 pm
    ________________________________________________

    1. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

      Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla selalu mampos.
      Bila wayar di kepala dia putus.
      Kalau tidak dia meroyan ngalahkan Nenek Kebayan.

      Reply
      21 October 2020 3:31 pm
      ________________________________________________

      1. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

        Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini sjudah buat blog ini mcm Kepala Bapak dia punya.
        Di penuhnya dengan Cerita gufreng yang di cipta nya.
        Tabiat penyangak mcm dia takda siapa yang mahu punya,

        Reply
        21 October 2020 3:35 pm
        ________________________________________________

        1. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

          Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla sudah kena penyakit gila bayang.

          Dia takutkan TN yang sentiasa di kepala nya terbayang.

          TN tak payah buat apa pun Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih dah terhoyong hayang.

          Reply
          21 October 2020 3:37 pm
          ________________________________________________

          1. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

            Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini mengharapkan TN lari.

            Dia gementar dengan TN tiap hari.

            Tak senang hidup dia teringatkan TN sentiasa.

            Demikian lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla yang OTW to binasa.

            Reply
            21 October 2020 3:40 pm
            ________________________________________________

            1. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

              Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla sukaria bila TN tak masuk sini.

              Gentaran jiwa nya tak dapat dikawal, dengan TN dia tak berani.

              Reply
              21 October 2020 3:42 pm
              ________________________________________________

              1. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

                Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini nyata ada inferiority complex.

                Lebih dari itu, dia ada guilty complex. Lantak lah dia hidup tak senang kerana otak kotor, hati jahat, kepala keras tak pecah melainkan di pahat.

                Reply
                21 October 2020 3:46 pm
                ________________________________________________

                1. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

                  Takda orang lain masuk sini bila Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla melanda landa memantun mantat.

                  Nyata tak disukai ramai, dia selalu keseorangan macam si bangsat.

                  Reply
                  21 October 2020 3:49 pm
                  ________________________________________________

                  1. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

                    Mengaku itu, mengaku ini kamu punya tabiat.

                    Itu tanda kamu dah membuang tebiat.

                    Reply
                    21 October 2020 4:15 pm
                    ________________________________________________

                    1. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

                      Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla cakap besar.

                      Tapi seperti biasa, isi takda, tahi ajer besar.

                      Reply
                      21 October 2020 4:17 pm
                      ________________________________________________

                    2. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

                      Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla 4.01 pm heboh saja di sini.

                      Tapi yang heboh itu selalu nya tak ada isi.

                      Reply
                      21 October 2020 4:19 pm
                      ________________________________________________

                    3. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

                      Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla memantun mantat konon dia hebat.

                      Tapi cakap macam baru lepas makan tahi palat.

                      Reply
                      21 October 2020 4:22 pm
                      ________________________________________________

                    4. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

                      Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla 3.33 pm dah takda modal asyik copy n paste atau recycle dia puny komen dulu.

                      Otak dah singkat apa pun dia dah tak boleh buat.

                      Reply
                      21 October 2020 4:24 pm
                      ________________________________________________

                    5. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

                      Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mengaku dah kena dengan kotey TN.

                      Dia malu nak banding dengan Bang Ali punya. Kot melelas lub.ng belak.ng dia.

                      Reply
                      21 October 2020 4:32 pm
                      ________________________________________________

                    6. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

                      Ini copy paste ker?

                      Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini pakar copy paste dan recycle komen lama dia.

                      Kepala besar tapi otak kosong.

                      Reply
                      21 October 2020 4:34 pm
                      ________________________________________________

                    7. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

                      Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla menuduh alih tiang.

                      Tapi dia jenis yang suka alih tiang liang dia. Di uah nya orang buat begitu, seronok pindah rumah dalam tanah, kata nya

                      Reply
                      21 October 2020 4:36 pm
                      ________________________________________________

                    8. Nasib le TN anjing tua dungu 🐕 3:20/3:31/3:35/3:37/3:40/3:42/3:46/3:49/4:15/4:17/4:19/4:22/4:24/4:32/4:34/4:36 pm,

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Ckgu Kejora terus berpantun dgn lancar & petah
                      Bak kereta kebal..mmbujur lalu melintang patah
                      Dgn Cgu Kejora..dah teruk TN anjing kena getah
                      Dia dgn Kejora..ibarat pelandok nak lwn cheetah
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN anjing dah tua..tapi akal, taraf budak mentah
                      Cucuk sikit sja, berjela-jela dia meroyan melatah
                      Kebodohan yg dia perlihat, bagai tk ada nokhtah
                      Klu pembaca lihat tulisannya, rasa nk termuntah
                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                    9. Para pembaca sekalian,

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Itu senarai komen TN anjing, cuba tuan2 perhati
                      Nampak sgt ‘low class’..langsung tak ada kualiti
                      Bhkan, anjing ini pamirkan bodoh yg berkati-kati
                      Jelas anjing ni belajar tidak sampai ke universiti
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    10. Para pembaca sekalian,

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Dgn mengguna pantun jer TN anjing Kejora kilas
                      Susunan kata2 pula cantik, apa yang Kejora ulas
                      Pembaca gelak pecah perut bila TN anjing balas
                      Nampak sgt anjing tua dungu ni mmg ‘low class’
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  13. Givap lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla. Kamu dah tua 80an hala ke 90an tahun umur.

    Lupa itu lupa ini, bikin pembaca ketawakan kamu ajer.

    Kesian, aku pun tak sedap nak ketawakan kamu dah tua sangat.

    Don’t make a fool of yourself anymore. Please.

    1. Nasib le TN anjing 🐕 otak karat nyanyok 4:59 pm,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
      Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
      Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
      Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      1. Nasib le TN anjing 🐕 tua nyanyok 4:59 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        Tok sah lagak lang la, hang tu bughong tekukoq
        Sapa, lebih kemaih, biaq kat pembaca saja ukoq
        Pembaca, dok nampak, hang keghap tesungkoq
        Siang mlm, hang asyik dok kena sepak pungkoq
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

        💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  14. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing biol acah Kejora, sengaja cari mudarat
    Makin dia cuba lwn..makin dia dpt sakit yg berat
    Asyik je kena tibai sampai belakang jadi berbirat
    Dirasa spt kotey dia tu, Kejora kelar & kerat-kerat
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Anjing tua tu tak pernah sedar, dia takder kudrat
    Dah tua umur dekat 90, nak berfikir pun tak larat
    Ditambah ler lagi dgn dungu bebal otak berkarat
    Sbb itu, berulang2 kali masuk Kejora punya jerat
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mengaku dah kena dengan kotey TN.

      Dia malu nak banding dengan Bang Ali punya. Kot melelas lub.ng belak.ng dia.

      1. Nasib le TN anjing 🐕 tua bangka nyanyok 4:32 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
        Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
        Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
        Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  15. Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Bila acah Kejora, TN anjing kau terima le habuan
    Itu le TN anjing tua biol bebal, telur labuh kendur
    Tak ada kerja, naper gatal gi jolok sarang tebuan
    Pepatah dah cakap, usah dikejut, singa sdg tidur
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. Ini copy paste ker?

      Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini pakar copy paste dan recycle komen lama dia.

      Kepala besar tapi otak kosong.

      1. Nasib le TN anjing 🐕 tua kerepot nyanyok 4:34 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
        Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
        Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
        Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  16. Nasib le TN anjing 🐕 tua hina dungu,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Sian TN anjing tua biol bebal..najis berat yg hina
    Di blog Budin ni..anjing ni tak boleh lari ke mana
    Dgn cgu Kejora dia tak berdaya nak pusing kona
    Tak msuk pun kena, bila msuk lagi sakit merana
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla cakap besar.

      Tapi seperti biasa, isi takda, tahi ajer besar.

      1. Nasib le TN anjing 🐕 tua biol 4:17 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
        Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
        Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
        Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla menuduh alih tiang.

          Tapi dia jenis yang suka alih tiang liang dia. Di uah nya orang buat begitu, seronok pindah rumah dalam tanah, kata nya

          1. Nasib le TN anjing 🐕 tua biol nyanyok 4:36 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
            Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
            Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
            Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
            👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  17. Takda orang lain masuk sini bila Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla melanda landa memantun mantat.

    Nyata tak disukai ramai, dia selalu keseorangan macam si bangsat.

    1. Nasib le TN anjing 🐕 tua bingai 3:49 pm,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Itu le..TN anjing tua biol bebal, geng sami Hindu
      Kau juga, yg tunggu bangkit dari kubor..ini cikgu
      Naper lak atok TN anjing ini jdi mcm dh terkedu?
      Bukan ke pantun Kejora ni, ko sangat tertunggu?
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      1. Nasib le TN anjing 🐕 tua bingai 3:49 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Itulah kalau dah dungu bingai usah lagak takbor
        Bkn ke ko TN anjing, tunggu aku bngkit dr kubor
        Kini, ko dh rasa spt kena tampor, gigi berterabor?
        Naper tergaru2 tu..dah gatal ker kt lubang jubor?
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Nasib le TN anjing 🐕 tua bingai 3:49 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Sian TN anjing tua biol bebal..najis berat yg hina
          Di blog Budin ni..anjing ni tak boleh lari ke mana
          Dgn cgu Kejora dia tak berdaya nak pusing kona
          Tak msuk pun kena, bila msuk lagi sakit merana
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Nasib le TN anjing 🐕 tua bingai 3:49 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Bila acah Kejora, TN anjing kau terima le habuan
            Itu le TN anjing tua biol bebal, telur labuh kendur
            Tak ada kerja, naper gatal gi jolok sarang tebuan
            Pepatah dah cakap, usah dikejut, singa sdg tidur
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
            👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla tekur nya begitu labuh hingga diikat keliling peha nya.

              Bila dia dikejar tebuan, dia lari, telur nya terlepas dari ikat, berterabur, ya Allah Tuhan saja yang lahu lucu nya.

              1. telur nya begitu laboh ..

        2. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla menuduh TN takbor. Tapi dia suka cakap besar, jenis suka main jubor.

      2. Mengaku itu, mengaku ini kamu punya tabiat.

        Itu tanda kamu dah membuang tebiat.

      3. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla 4.01 pm heboh saja di sini.

        Tapi yang heboh itu selalu nya tak ada isi.

        1. Nasib le TN anjing 🐕 tua biol 4:18/4:19 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
          Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
          Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
          Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini cakap yang serupa berkali kali.

            Otak nya dah tersangkut kpd satu tahap dah tak boleh ubat lagi.

      4. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla 4.01 pm copy and ppaste yang ini juga.

        Bannkrap otak betul Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

  18. Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Sian TN anjing tua biol bebal..najis berat yg hina
    Di blog Budin ni..anjing ni tak boleh lari ke mana
    Dgn cgu Kejora dia tak berdaya nak pusing kona
    Tk msuk pun kena, bila msuk lagi sakit merana
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla memantun mantat konon dia hebat.

      Tapi cakap macam baru lepas makan tahi palat.

      1. Nasib le TN anjing 🐕 tua renta nyanyok 4:22 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
        Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
        Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
        Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  19. Mengarut lagi Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla cakap pasal gufreng, kononnya.

    Cerita yang dicipta nya sendiri. Beruk Tua ini bukan ada perinsip. Macam penjahat dan gengster.

    1. Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu 3:20 pm,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Itu le..TN anjing tua biol bebal, geng sami Hindu
      Kau juga, yg tunggu bangkit dari kubor..ini cikgu
      Naper lak atok TN anjing ini jdi mcm dh terkedu?
      Bukan ke pantun Kejora ni, ko sangat tertunggu?
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      1. Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu 3:20 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Itulah kalau dah dungu bingai usah lagak takbor
        Bkn ke ko TN anjing, tunggu aku bngkit dr kubor
        Kini..ko dh rasa spt kena tampor, gigi berterabor?
        Naper tergaru2 tu..dah gatal ker kt lubang jubor?
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu 3:20 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Sian TN anjing tua biol bebal..najis berat yg hina
          Di blog Budin ni..anjing ni tak boleh lari ke mana
          Dgn cgu Kejora dia tak berdaya nak pusing kona
          Tak msuk pun kena, bila msuk lagi sakit merana
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla tak tahu berapa kali dia c & p komen lama nya.

            Demikian lah bila dia dah biul.

        2. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla 37 pm cakap besar berdentam tapi jatuh terberak dengan tahi nya berdentum

      2. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla 3.33 pm dah takda modal asyik copy n paste atau recycle dia puny komen dulu.

        Otak dah singkat apa pun dia dah tak boleh buat.

        1. Nasib le TN anjing 🐕 tua bengap nyanyuk 4:24 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
          Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
          Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
          Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      3. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla 333 pm lagi sekali ulang komen dia.

        Dah teruk sakit tua nya @ 80an tahun umur OTW to 90an tahun.

  20. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Lega rasa..takder gangguan, TN anjing tua renta
    Bolehlah Kejora, terus mengarang pantun2 cinta
    Doktor muda, di perbatasan, entah apalah berita
    Harapnya jgn ler jadi mcm di US, berulang derita
    👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
    😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
    💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🌷🌷🌺🌸🏵️

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla selalu mampos.
      Bila wayar di kepala dia putus.
      Kalau tidak dia meroyan ngalahkan Nenek Kebayan.

      1. Nasib le TN anjing 🐕 tua nyanyok 3:31 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
        Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
        Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
        Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla tak renti2 mengcopy paste.

          Dah tua tak lama lagi mamposs tapi menuduh orang nyanyuk.

          Alamat nak gol ler dia nih.

  21. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🌷🌷🌺🌸🏵️
    Dulu Irah, kini Dr Akma, menjadi bunga yg dipuja
    Namun..Irah dah pergi..tinggal kenangan sahaja
    Akma sbgai doktor ada kelebihan dari segi kerja
    Antara keduanya, rasanya, Irah le yg lebih manja
    👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
    🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini sjudah buat blog ini mcm Kepala Bapak dia punya.
      Di penuhnya dengan Cerita gufreng yang di cipta nya.
      Tabiat penyangak mcm dia takda siapa yang mahu punya,

      1. Nasib le TN anjing 🐕 biol nyanyok 3:35 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
        Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
        Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
        Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Alamak, copy paste lagi Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

          Dia dah lupa komen lama dia walau pun dalam blog post yang sama.

          Tuduh orang nyanyuk hanya nak deflect ketuaan nya.

  22. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Lega sangat rasa, bila TN anjing dah lari menepi
    Kini..Kejora teringat pula, mlm tadi punya mimpi
    Seorang doktor muda..gigih bicara, tentang SOP
    Dgn manja, diizinkan Kejora, cium dia punya pipi
    👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🌷🌷🌺🌸🏵️

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla sudah kena penyakit gila bayang.

      Dia takutkan TN yang sentiasa di kepala nya terbayang.

      TN tak payah buat apa pun Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih dah terhoyong hayang.

      1. Nasib le TN anjing 🐕 renta nyanyok 3:37 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
        Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
        Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
        Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  23. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Komen dkat post ni sudah pun melebihi seratus
    Ilham berpantun Kejora, bagaikan malaikat utus
    Pantun2 untk TN anjing seperti bom yg meletus
    TN anjing pun lari ler, mcm kerbau liar tali putus
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini mengharapkan TN lari.

      Dia gementar dengan TN tiap hari.

      Tak senang hidup dia teringatkan TN sentiasa.

      Demikian lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla yang OTW to binasa.

      1. Nasib le TN anjing 🐕 dungu nyanyok 3:40 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
        Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
        Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
        Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  24. Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Padan dgn muka TN anjing bengap tua bongkok
    Dah senyap sepi..awal tadi kemain dia berkokok
    Kini dia monyok je, menyambong puntong rokok
    Agak nya berdoa dgn tuhan dia, kat perdu pokok
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla sukaria bila TN tak masuk sini.

      Gentaran jiwa nya tak dapat dikawal, dengan TN dia tak berani.

  25. Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Dah takder lagi kelibat TN anjing anak gampang
    Anjing ni biol, org Kedah ckp tk cukup sekupang
    Kena dgn Kejora, anjing ini, udah cacat tempang
    Blog Budin kini dh jadi tenteram, aman & lapang
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini nyata ada inferiority complex.

      Lebih dari itu, dia ada guilty complex. Lantak lah dia hidup tak senang kerana otak kotor, hati jahat, kepala keras tak pecah melainkan di pahat.

      1. Nasib le TN anjing 🐕 tua bingai nyanyok 3:46 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
        Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
        Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
        Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  26. Anonymous TN anjing 🐕 tua dungu)

    Alamak, tak jadi nak terus blogging.

    Sebab bosan dengan Wak Gontol Kejora Kojolla punya kopipes mantun mantat nya.

    Takda faedah langsung.

    Reply
    20 October 2020 7:30 am
    ________________________________________________

    1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

      Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu 7:30 am,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Sian TN anjing tua, makan taik, tk makan daging
      Tk tertahan anjing ni, kena Kejora punya ragging
      Dia dah kecut btg pelir, tak jadi lagi nak blogging
      Jgn pula dibuat lawak dgn alasan nak gi jogging
      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      Reply
      20 October 2020 7:46 am
      ________________________________________________

      1. Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Kebodohan pada diri TN anjing tk dpt nk dihakis
        Karat pada otak anjing ini pulak, tk dpt nk dikikis
        Peluru2 pantun Kejora, anjing ini tk daya tangkis
        Nanti anjing bebal ni akan cakap, ‘I rest my case’
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  27. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    TN anjing dtg sini..sbb dgn dedak..dia kelaparan
    Nak berhujah dia harap maki caci & panas baran
    Kedunguan yang nyata pula dibuatnya sandaran
    Sdg lwn menanti ckgu Kejora yg tinggi pelajaran
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  28. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    TN anjing tua, sengaja nak menempah sengsara
    Bodoh bebal anjing ini makin lama makin ketara
    Tak ada kerja, anjing ini, pergi genggam api bara
    Bukan dia tak kenal, sblm ini..siapa ini cgu Kejora
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  29. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Mana dia TN anjing tua biol, otak hampas sabut?
    Pantun2 dari Kejora itu, tak nak ker mari sambut
    Tk kan le baru kena sikit je pun..dah belah cabut
    Agaknya sdg belai uban bulu pelir yg berserabut
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  30. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Mustahil penjual ubat nk kalahkan seorang guru
    Silap besar le cgu Kejora ni TN anjing cuba acah
    Kini, TN anjing jadi macam monyet tergaru-garu
    Itu baru pantun biasa belum le lagi pantun lucah
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  31. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Mustahil penjual ubat nk kalahkan seorang guru
    Silap besar le cgu Kejora ni TN anjing cuba acah
    Kini, TN anjing jadi macam monyet tergaru-garu
    Itu pantun biasa belum le lagi pantun lucah
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  32. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

    Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Ingin Kejora persembahkan di sini sebuah cerita
    Kisah seekor anjing sasau sewel, yang tua renta
    Dia dah nyanyok..tak dapat ingat apa yg dia kata
    Sebab itu le dia asyik gadoh dgn org merata-rata
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Reply
    21 October 2020 12:32 pm
    _____________________________________________________

    1. Anonymous (ini TN anjing 🐕 yg dimaksudkan itu)

      “Selagi engkau layan, selagi itulah dia naik stim dan terus merepek.” –

      I don’t mind that, Jigit. Itu kasi aku excuse to balun dia sepuas puas nya.

      Memang ini free blogging, non-moderated blog, siapa saja boleh tulis apa saja. Tapi bila ada dia, lebih semangat aku membalun dia. Menyekel kepala dia berdasarkan apa dia kata.
      __ dia Wak Gontol Kejo_ra____ Kojolla pun dah tak memantun mantat lagi. Aku tunggu ajer ler, kot dia bangkit dari kubur nya.
      __
      R_eply
      21 October 2020 10:13 am
      _____________________________________________________

      1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

        (KATANYA ANJING 🐕 INI TUNGGU KEJORA BANGKIT DARI KUBOR UNTUK MEMANTUN MANTAT.

        MAKA, KEJORA PUN KELUARLAH BERPANTUN, MENYAHUT SERUAN ANJING 🐕 ITU.)

        TAPI AGAK MENGEJUTKAN DARI ANJING 🐕 TUA TU…
        _____________________________________________________

        1. Anonymous (TN anjing 🐕 tua renta nyanyok)

          Such a waste of blogging space.

          Tak sentuh tajuk blog post, cita pasal gufreng.

          Di kata bodoh, marah.

          Tapi dia nih tahap bangang.

          BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

          Reply
          21 October 2020 11:38 am
          _______________________________________________

          1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

            Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu 11:38 am,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Itu le..TN anjing tua biol bebal, geng sami Hindu
            Kau juga, yg tunggu bangkit dari kubor..ini cikgu
            Naper lak atok TN anjing ini jdi mcm dh terkedu?
            Bukan ke pantun Kejora ini, ko sangat tertunggu
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            Reply
            21 October 2020 12:01 pm
            _____________________________________________

            1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

              Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu 11:38 am,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Itulah kalau dah dungu bingai usah lagak takbor
              Bkn ke ko TN anjing, tunggu aku bngkit dr kubor
              Kini ko dah rasa spt kena tampor gigi berterabor
              Naper tergaru2 tu..dah gatal ker kt lubang jubor?
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              Reply
              21 October 2020 12:06 pm
              _____________________________________________

              1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

                Para pembaca yg budiman,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                Bila Kejora kuar berpntun TN anjing jadi monyok
                “Rugi blogging space”..anjing tua sawan ini kata
                Dia tunggu Kejora dr kubor, tapi dia dah nyanyok
                Kan Kejora dh ckp..anjing ini dkt 90 th, tua renta!
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                Reply
                21 October 2020 12:16 pm
                _____________________________________________

  33. Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu)

    Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla kerja meng copy-paste atau kilang semula komen2 yang lama.

    Sayang, otak nampak mcm OK, tapi pendirian rosak.

    Maka mengarut saja ler Beruk Tua ini hingga kepala nya botak.

    Ha…. ha….. jangan cuit2 rambut yang sikit tuh.

    Reply
    21 October 2020 12:56 pm

    _______________________________________________

    1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

      Nasib le TN anjing 🐕 tua bebal 12:56 pm,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Itulah kalau dah dungu bingai usah lagak takbor
      Bkn ke ko TN anjing, tunggu aku bngkit dr kubor
      Kini ko dah rasa spt kena tampor gigi berterabor
      Naper tergaru2 tu..dah gatal ker kt lubang jubor?
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      Reply
      21 October 2020 1:07 pm
      _______________________________________________

      1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

        Nasib le TN anjing 🐕 tua bebal 12:56 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
        Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
        Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
        Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        Reply
        21 October 2020 1:11 pm
        _______________________________________________

        1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

          Nasib le TN anjing 🐕 tua bebal 12:56 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          Tk kesah ler, klu Kejora nk ulang, benda yg sama
          Peduli apa, perkara baru atau perkara yang lama
          Yng mustahak..kesakitan TN anjing tetap terima
          Biar anjing tua tu rasa spt diludah kahak gelema
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          Reply
          21 October 2020 1:24 pm
          _______________________________________________

          1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

            Nasib le TN anjing 🐕 tua bebal 12:56 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
            Pembaca suka dgn pantun2 yg cgu Kejora ledak
            Tak jemu dibaca walau pantun2 yg lama diulang
            Tapi TN anjing hnya mengejek macm dgn budak2
            Anjing ini perlihatkan diri nya mcm bapok jalang
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

            👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            Reply
            21 October 2020 1:25 pm
            _______________________________________________

            1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

              Nasib le TN anjing 🐕 tua bebal 12:56 pm,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              TN anjing tua biol dungu, terus bernasib malang
              Tapi Kejora..terus muncul, sbg juara yg terbilang
              Dgn bergaya, TN anjing sewel itu terus disailang
              Pembaca tk jemu walau pantun yg lama diulang
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
              👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              Reply
              21 October 2020 1:25 pm
              _______________________________________________

  34. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Orang yg kuangajar biadab..psti jadi serba salah
    Klau tak masuk, nampak seperti mengaku kalah
    Bila masuk juga terpaksa cara biadab mencelah
    Bila tunjuk kuangajar biadab..akn dapat sakitlah
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Orang yang bersalah jarang yang mengaku dia bersalah.

      Melainkan dijolok lub.ng bont.t nya dengan galah.

      Macam dibuat di tepi pantai di zaman Kerajaan Melayu Melaka.

      Tak kisah lah, sebab yang macam itu biasa nya orang yang bersalah.

      1. Nasib le TN anjing 🐕 tua bebal 1:18 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
        Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
        Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
        Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  35. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Bila nk berkomen, diharap jagalah sopan & adab
    Jgn le kiranya muncul jenis yg kuangajar biadab
    Klu ada juga, peluru Kejora ni dia kena ler hadap
    Kejora tembak terus tak ada nak serang hendap
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. BERUK TUA WAK GONTOL KOJOLLA KOJOLLA HANYA TEMBAK “BLANKS”.

      BUNYI AJER BERDENTUM TAPI TAKDA PELURU YANG MENYEBABKAN MATI ATAU TERKENCING.

      MUNGKIN MENYEBABKAN TERKENTUT AJER.

      1. Nasib le TN anjing 🐕 tua 1:23 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Naper lak anjing tua ni, tetiba je jadi kelam kabut
        Dlm pantun di atas tu..nama anjing ini tk disebut
        Ckp pasal kuangajar biadab..cpat jer dia sambut
        Mmg dah terperangkap ini anjing tua otak sabut
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Nasib le TN anjing 🐕 tua 1:23 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          ‘Pantun pasal kuangajar biadab’ org lain tk kisah
          Naper lak..tetiba jer TN anjing biol ni jadi gelisah
          Itu lah, bila kuangajar biadab..kan ker dah susah
          Sbb itu kepala anjing ini, dah ramai tampil sesah
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Nasib le TN anjing 🐕 tua 1:23 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Sian TN anjing tua fasiq..tk pernah mandi hadas
            Dia rasa spt tersembam dekat lantai dlm tandas
            Nmpaknya jerat yg Kejora pasang dh membidas
            Anjing ini makan cabai..patut lah dia rasa pedas
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
            👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Nasib le TN anjing 🐕 tua 1:23 pm,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Beban yg TN anjing tua tanggung semakin berat
              Maklumlah dah dekat 90 th, nak fikir pun tk larat
              Mmg dia bodoh bebal..ini anjing tua sial keparat
              Mudah je, Kejora perangkap anjing ni msuk jerat
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

              💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              1. Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu 1:23 pm,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
                Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
                Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
                Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  36. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Spt terdengar org kuangajar biadab punya suara
    Tapi jgn lah pula dia cuba nak acah cikgu Kejora
    Bkn apa, takut lah sakit lagi bila kena buli & dera
    Spt sebelum ini dia telah menanggung sengsara
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  37. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Ayuh kita blogging..Kejora ingin jemput & lambai
    Peluang utk lontarkan pendapat jangan kita abai
    Tapi jgn pula ada, yg kuangajar biadab ma cii bai
    Kalau ada juga, cikgu Kejora ini terpaksa ler tibai
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  38. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Bersama2lah kita bina negara pnya masa depan
    Kpda rakyat saja lah, negara sandarkan harapan
    Teruskan memberi komen..untuk dibuat tatapan
    Tapi usah bersikap biadab..kita jaga adab sopan
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  39. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Ingin Kejora persembahkan di sini sebuah cerita
    Kisah seekor anjing sasau sewel, yang tua renta
    Dia dah nyanyok..tak dapat ingat apa yg dia kata
    Sebab itu le dia asyik gadoh dgn org merata-rata
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Anonymous (ini TN anjing 🐕 yg dimaksudkan)

      “Selagi engkau layan, selagi itulah dia naik stim dan terus merepek.” –

      I don’t mind that, Jigit. Itu kasi aku excuse to balun dia sepuas puas nya.

      Memang ini free blogging, non-moderated blog, siapa saja boleh tulis apa saja. Tapi bila ada dia, lebih semangat aku membalun dia. Menyekel kepala dia berdasarkan apa dia kata.
      __ dia Wak Gontol Kejo_ra____ Kojolla pun dah tak memantun mantat lagi. Aku tunggu ajer ler, kot dia bangkit dari kubur nya.
      __
      R_eply
      21 October 2020 10:13 am
      _____________________________________________________

      1. (KATANYA ANJING 🐕 INI TUNGGU KEJORA BANGKIT DARI KUBOR UNTUK MEMANTUN MANTAT.

        MAKA, KEJORA PUN KELUARLAH BERPANTUN, MENYAHUT SERUAN ANJING 🐕 ITU.)

        TAPI AGAK MENGEJUTKAN…

        1. Anonymous (TN anjing 🐕 renta nyanyok)

          Such a waste of blogging space.

          Tak sentuh tajuk blog post, cita pasal gufreng.

          Di kata bodoh, marah.

          Tapi dia nih tahap bangang.

          BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

          Reply
          21 October 2020 11:38 am
          _______________________________________________

          1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

            Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu 11:38 am,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Itu le..TN anjing tua biol bebal, geng sami Hindu
            Kau juga, yg tunggu bangkit dari kubor..ini cikgu
            Naper lak atok TN anjing ini jdi mcm dh terkedu?
            Bukan ke pantun Kejora ini, ko sangat tertunggu
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            Reply
            21 October 2020 12:01 pm
            _______________________________________________

            1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

              Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu 11:38 am,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Itulah kalau dah dungu bingai usah lagak takbor
              Bkn ke ko TN anjing, tunggu aku bngkit dr kubor
              Kini ko dah rasa spt kena tampor gigi berterabor
              Naper tergaru2 tu..dah gatal ker kt lubang jubor?
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              Reply
              21 October 2020 12:06 pm
              _______________________________________________

              1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

                Para pembaca yg budiman,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                Bila Kejora kuar berpntun TN anjing jadi monyok
                “Rugi blogging space”..anjing tua sawan ini kata
                Dia tunggu Kejora dr kubor, tapi dia dah nyanyok
                Kan Kejora dh ckp..anjing ini dkt 90 th, tua renta!
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                Reply
                21 October 2020 12:16 pm
                _______________________________________________

  40. Saya amat bersetuju dengan penulis. Ianya adalah malapetaka kepada negara sekiranya Tun menjadi PM sekali lagi.

    Jika Tun menjadi PM lagi, rasuah akan diperangi habis-habisan. Ini malapetaka bagi ahli politik celaka hari ini.

    Gaji kabinet yang besar sebab saiznya besar juga akan dikecilkan. Ini malapetaka bagi ahli-ahli politik kencing rakyat yang goyang kaki sahaja sambil tengok kakitangan awam buat kerja dan dikeji rakyat tanpa ada rasa bersalah pun untuk menggalas tanggungjawab selari dengan gaji besar yang diterima.

    Berbillion ringgit duit rakyat juga dijangka dihisap oleh Tun. Ini malapetaka bagi negara. Oh maaf, ini kerja BN dan UMNO.

    Jika Tun jadi PM lagi sekali, malapetaka bagi malaun-malaun macai politik kepartian yang lebih pentingkan pemimpin yang disanjung, berbanding dengan dasar yang membantu negara.

    Jika Tun jadi PM lagi sekali, malapetaka bagi petualang bangsa dan agama.

    1. Nama pun Boboi, Otak tak boleh fikir luas sikit, guna nama yang memberangsang sikit. Puak kamu memang begitu.

      Jahanam lah neagra jika puak korang naik. Boboi sini, Boboi sana. Gontol situ.

      1. Mesti kau rasa sentapkan dengan nama boboi tu? Tu belum aku sebut nama Dr Mahathir. Mau menggelupur kau. Tapi takpe, ada ubat untuk penyakit kau ni. Cuba mengucap sikit, nanti kau akan rasa menggigil sikit sebab setan keluar dari kepala kau. Cuba la.

        Yang benar,
        Boboi.

        1. Aiyoyo. Wat Ta Fook.

    2. SAYA SETUJU PENDAPAT TUAN. BUDIN SAKIT JIWA. KESIAN SAYA TENGOK DIA. HAMPIR 3 TAHUN TULIS DI BLOG ASYIK ANWAR IBRAHIM . SAYA KESIAN KEPADA BUDIN KALAU BANDING DENGAN ANWAR

  41. Dah cukup loya dan mual dengar nama orangtuabangka95 ni. Hanya puak gila babi, gila kuasa dan haloba yg bergantung rezki pada situa bangka itu saja yang terus berharap dia diangkat lagi. Walhal kerosakan Malaysia ini semuanya bermula dari penghujung usia pentadbirannya sbg PM dulu dan disambung pengganti2 pilihan sibangka itu yang amat bermasalah. Makin jauh musuh politik tradisi situabangka95 disisihkan dari koridor kuasa dgn segala macam helah keji, makin rosak dan tunggang langgang pula negara ini ditangan puak dan kumpulan ini. Kenapa Malaysia tidak menjadi lebih hebat dan makmur ditangan kumpulan yg mengaku bagus dan baik ini malah sebaliknya pula terjadi?.

    Jawapannya adalah kerana kelompok situabangka95 inilah puaka sebenar yang merencana menyingkirkan pimpinan jujur dari persada kuasa negara kerana kwrasukan dan haloba mereka selain dihantui sesuatu yg mereka sendiri tahu. Dengan kekayaan luar biasa ditangan mereka, rakyat ditipu dengan mainan persepsi oleh penulis2 khadam mereka. Malaysia tak mungkin akan berubah lebih baik jika situabangka95 dan kumpulannya masih terus berada dalam kerajaan baru mana jua yang terbentuk. Kumpulan yang mendapat restunya harus ditolak sama sekali jika rakyat ingin melihat transformasi sebenar di negara ini.

    Beranilah lakukan perubahan dan ini masanya menyahkan situabangka95 dari kumpulannya dari persada politik negara kita. Insyallah Malaysia akan menuju ke landasan yg lebih baik dan rakyat marhaen akn lbh terbela.

    1. Loya sebab mulut kau banyak kahak. Menjilat tak habis2 pemimpin korang tpi tak dapat apekebende juga.

      Bila – dan jika – puak korng naik, landasan nya ia lah menjunam ke bawah. Tak usah harap lah negara nak maju. Banyak sangat kepentingan perbadi.

      A lot of baggage all over the place.

      1. loya sbb terlebih menjilat puki bini nih saban mlm nih…

        1. Kau selalu buat gitu yer.

    2. tuan jangan marah tuabangka. Kalau Allah tak izin mana boleh tun jadi PM. Rezeki tangan Allah. kalau tuan percaya Agama Islam.

      1. baghdadi petcaya agama islam sama dgn ibrahim libya….

        tak kan tahap percaya je? bila saat nafas tersemput2 masih tahap percaya je ke?

        cuba kurang2kan kesundalan yg ada nih…

        1. Yang pasti kamu tak boleh kurangkan kesundalan menonggang nonggek di pangkal pokok Kayu Ara di tepi rumah kamu. Carry on, dude.

  42. malapetaka terkini

    (1) pandemic

    (2) ajaran sesat seketul daging babi hadi

    (3) kesan terhadap ekonomi

    (1) & (3) memerlukan kerajaan yg stabil utk menguruskan nya. Dgn kesundalan2 kerajaan #melayu2islam hadi, 71 menteri selain lantikan malaun2 ke GLC, usaha utk memulihkan negara menghadapi kesukaran kerana asyik menyogok2 pemimpin2 #melayu2islam agar Moo & assmin terus berkuasa

    tapi kesan yg berlarutan bilamana #melayu2islam di sogok dgn makanan kawah sekerul dagung babi dari hadi….

    mabuk lalu sana sini kapir mengapir….

    takfiri ala #melayu2islam se malaysia ….

    1. ….kawah seketul daging babi..

      1. Pengadilan buatmu dulu Zunnun dipersiapkan penampau Jepun berkali-kali. Ingat tu … Tuhan tidak mudah lupa pengasih pengampun dan penyayang pada yg lain bukannya pada ko.

    2. DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGRAUT DAN/ATAU MENCARUT.

      Jika puak korang naik, takda satu yang akan dibuat secara betul. Penuh tupai membaiki labu. Labu tercicir, biarkan, biarkan.

      Komen pun tak renti2 dengan seketul daging babi. Mana boleh dapat pemikiran yang baik bagi mentadbir negara bila yang mentadbir jenis itu.

  43. JANGAN TUAN SUSAH HATI. ALLAH YANG MENENTUKANNYA. ALLAH MAHA BIJAK DAN MAHA MENGETAHUI. ALLAH TAU APA YANGNYA LAKUKAN. JANGAN KITA PANDAI PANDAI BUAT APA AKAN JADI KE HADAPAN. ITU ADALAH BISIKAN SYAITAN. NABI MELARANG KITA MENGESYAKI SESUATU. TUAN SEORANG BERAGAMA ISLAM. TUAN BOLEH MOMOHON DOA KEPADA ALLAH. TAJUK BLOG TUAN MENGERUNKAN SEBAB TUAN TAU APA AKAN JADI KEPADA MALAYSIA.TUAN PERCAYALAH KEPADA ALLAH. JANGAN PERCAYA KEPADA SESIAPA PUN. DALAM 30 JUTA ORANG ALLAH YANG AKAN MEMBUAT PEMILIHAN PEMIMPIN. SAYA NASIHAT TUAN BEREHATLAH. NAK BUAT MACAM TUAN ALLAH TIDAK MENYEBELAHI ANWAR.

  44. mahathir bawa malapetaka ?

    adakah ini selari dgn ape yg ram karpal perkatakan….

    kini ada 2 ekor haiwan di malaysia yg bawa malapetaka

    (1) hadi awang dgn ajaran seketul daging babi nya menjenamakan #melayu2islam

    (2) mahathir dgn sikap nyanyok nya asyik membuat kesilapan demi kesilapan, melantik abdullah 😴😴, kemudian bergaduh lalu meninggalkan omNo…

    bila abdullah 😴😴😴, maka mahathir & moo beriya2 utk melantik najib pula, kemudian bergaduh lagi laku keluar dari omNo….

    kemudian tubuhkan bersatu & Moo, berdalih2 dgn anwar lalu Moo kianati nya bergaduh pula dgn Moo..

    dari musa hitam, ghafar, ku li, abdullah, najib kini Moo habis mahathir ajak gaduh ….

    negara tak perlu musuh, ada 2 ekor ini dah cukup utk menghancurkan negara….

    1. ko kaitkan lagi Islam dgn Khinzir penampau Jepun sepuas-puasnya bagi mereka yg berdendam dgn ko … ko boleh membabi yg lain jgn kait dgn Islam …. Ingat tu ko di panggil mengadap.

    2. ko dipanggil mengadap reaksi ko boleh tahu ko Zunnun jgn fikir boleh terlepas petikan dihujung jari ip dan masa terakam.

      1. bila aku di panggil mengadap waktu itu zunnun berhadapan dgn mereka….

        hidup nih penuh depan berhadapan, nak kawin nak naik pangkat nak itu nak ini semua perlu berhadapan….

        Ketika saat mati, masih memerlukan utk berhadapan juga ke?

        dgn ajaran seketul daging babi, wajah tuhan itu tak kan seiras babi…

        kan wajah terperi setiap sa orang…

        kao dah mencari dan nyatakan nya ke? 🤣

        atau saat mati kao perlu ingat wajah hadi sj ? 🤣🤣

        sementara itu, kao terus berhadapan dgn zunnun 🤔

        1. makin terakam lagi kebebalan ko semua menyaksikan … ok teruskan org mcm ko tak perlu ada tidak mendatangkan menafaat pada yg lain … Allah swt gerakannya pasti ko sendiri melutut dan serahkan yg lain penampau Jepun berkali-kali dimulut sial ko tu.

          1. sana #allah sini #allah…

            mcm ibrahim libya dan baghdadi juga kao ni? hadi dah sah,impi “rasullulah” nya yg berbangsa arab siap berserban berjubah….

            hebat no, kenabian muhamnad berserban berjubah….

            woit, yg berserban berjubah tu, muhammad anak aminah…

            kenabian muhammad berbangsa arab ke? cuba kurang2kan kesundalan dgn perdagangkan agama ala seketul daging babi hadi nih…

            Oh ya, mcm ulasan kiamat dan trinity isa & muhammad yg kao jelmakan…

            tak terusjan lagi ke? kat mana kao ceduk fahaman sedemikian nya….

            cuba kaitkan trinity, trimuty dgn allah, muhammad & adam…

            1. Penampau Jepun tetap singgah dimulut sial ko bila saatnya tiba berkali-kali demi semua menyaksikan kebebalan ko. Ko tak lari skrg ko rasa tak apa2 sampai saatnya Allah swt hadirkan ketakutan terkencing didepan umum rasul2 pilihan bukan suka2 terlantik ianya bertujuan mengamankan sejagat dunia. Tuhan tidak lupa. Ingat tu.

              1. kao ada 2 tangan, zunnun ada 2 tangan….

                atau kao ada 3 tangan ?

                1. Di depan Junjungan yg skrg ini di depan agong … ko tak percaya kan … elok lah ko tetap jadi keutamaan dipanggil mengadap tuhan. Ingat tu jgn main2 dgn keghaipan Allah swt dikirim hamba2nya menurut kesesuaian masa dan suasana. Ko fikir ko boleh melawan kesaksian yg dikirimkan ini kena maki ko dah terkencing belum lagi kena herdik. Skrg gelaklah sepuas-puasnya, org Islam inilah pedoman yg diyakini bukan ko tak percaya adanya keghaiban itu pasal mulut sial ko melatah merapu meraban.

              2. tuhan melantik….

                ini #kepalabutuh punya fahaman…

                tuhan jauh sekali bersifat nipotisna serta pilih kasih…..terpulang siape yg berani utk mencari kebenaran dan mengenal akan nya…

                muhaad bin aminah bersysah2 mencari nya di gua lalu menjumpai nya…

                bagitu juga yg lain sebelum dan sesudah muhammad ….

                tuhan maha berkata2 bukan bisu sekepas kenabian muhammad…

                babi seperti kamu bila berhujah pasal islam, seperti juga hadi awang, baghdadi, mullah omar dan kesundalan2 yg lain, babi2 blh terbang di buat nya….

                1. Bukan pilih kasih tapi mengajar jgn kurang ajar … tak tahu emak bapak ko tak boleh ajar ko sampai masa penampau Jepun berkali-kali di mulut sial ko jadi selagi ko hidup akan diburu walaupun kelubang cacing!

            2. DAP DIRTY OLD MAN zunnun the lanun bunyi mcm fedap, mengata “sana #allah sini #allah…”

              Kamu asyik iri hati bahwa Islam di sebut di Perkara 3 Perlembagaan negara. Agama lain tak disebut.

              Jangan iri hati lah. Baik kamu peluk agama Islam. Kalau kamu nama Islam, berbudaya Melayu (cakap BM sentiasa, ikut gaya hidup Melayu dsb nya), kamu boleh pass as a Malay, ada Kedudukan Istimewa bersama Bumiputera Sabah dan Sarawak.

              Di terangkan begitu di Perkara 153 Perlembagaan negara.

        2. Masalah nya kau tak tau pun saat mti. Alih2 pop, zunnun dah lingkup.

          Tiada siapa berhadapan dengan kau di masa kau mati, wahai DAP OLD MAN ZUNNUN THE LANUN. Siapa berani berdepan dgn lanun.

  45. Bro Jigit,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Kejora tampil utk sambut TN anjing punya suara
    Mmg ramai yg rindukan pantun2 dari cgu Kejora
    Kejora hidangkan pantun cinta untuk sementara
    Lps ini, kat jubor anjing itu, Kejora nak letak bara
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Anonymous (TN anjing 🐕)

      “Selagi engkau layan, selagi itulah dia naik stim dan terus merepek.” –

      I don’t mind that, Jigit. Itu kasi aku excuse to balun dia sepuas puas nya.

      Memang ini free blogging, non-moderated blog, siapa saja boleh tulis apa saja. Tapi bila ada dia, lebih semangat aku membalun dia. Menyekel kepala dia berdasarkan apa dia kata.
      __ dia Wak Gontol Kejo_ra____ Kojolla pun dah tak memantun mantat lagi. Aku tunggu ajer ler, kot dia bangkit dari kubur nya.
      __
      R_eply
      21 October 2020 10:13 am
      _______________________________________________

      1. Nur Akmaliah SA Rafiee

        dah tak ade,bunga-bunga kasi kat akma kerana darjat//Jom rehat,esok ke frontliner kol 8//sukses minda//negara perlukan akma//high focus

        #sharifahnurakmaliahsyedahmadRafiee#

        Reply
        18 October 2020 10:31 pm
        _______________________________________________

        1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

          Dik Akma dewi srikandi ku 🌹,

          👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
          ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
          Sperti di pergunungan rindu, abg ini sdg bertapa
          Dek kesibukan dgn kerja sekolah, abg jdi teralpa
          Tak sangka sungguh..dewi puteri mari menyapa
          Tpi dewi srikandi ku, abg tk akan biarkan hampa
          👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓

          💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

          Reply
          21 October 2020 10:29 am
          _______________________________________________

          1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

            Dik Akma dewi srikandi ku 🌹,

            😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
            Bila covid19 nak berakhir, kita tk dapat nak pasti
            Merata-rata..semua org dlm keadaan susah hati
            Kpd dik Akma..slamat berjuang, mencurah bakti
            Khidmat dan jasa mu dewi, rakyat sdng menanti
            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

            ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💗💗💓💞💕💌❣️
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

            Reply
            21 October 2020 10:30 am
            _______________________________________________

            1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

              Dik Akma dewi srikandi ku 🌹,

              😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
              Tak tahu bilalah, rantaian covid19 ini akan tamat
              Berjuanglah dgn tulus ikhlas & gigih berkhidmat
              Masa bertugas..berhati-hatilah dik, serta cermat
              Abg doakan agar dinda dlm sejahtera & selamat
              🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
              💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

              ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💗💗💓💞💕💌❣️
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

              Reply
              21 October 2020 10:31 am
              _______________________________________________

              1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

                Dik Akma dewi srikandi ku 🌹,

                👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
                👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
                Abng bangga dgn mu, duhai dewi pujaan sukma
                Mmg benar sangatlah negara perlukan Dr Akma
                Bunyi semboyan, perjuangan, sdg kuat bergema
                Ayuh dinda, demi negara, kita berjuang bersama
                💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
                💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

                ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💗💗💓💞💕💌❣️
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

                Reply
                21 October 2020 10:32 am
                _______________________________________________

                1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

                  Dik Akma dewi srikandi ku 🌹,

                  👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
                  👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
                  Kehadiran Akma, spt mnggamit, kenangan silam
                  Di lautan rindu..diri ini bgaikan lemas tenggelam
                  Dinda hadir..menyinari suasana, yg suram kelam
                  Utk dinda, abg tak kisah berpantun di tgh malam
                  💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💗💗💓💞💕💌❣️
                  Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  Reply
                  21 October 2020 10:32 am
                  _______________________________________________

                  1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

                    Dik Akma dewi srikandi ku 🌹,

                    👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
                    👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
                    Dinda hadir..mengubati segala sedih & duka pilu
                    Abg kini..dah kembali riang ceria, seperti dahulu
                    Moga dinda, sihat sejahtera & bergembira selalu
                    Sambutlah dri abg, salam rindu di angin nan lalu
                    💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
                    😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

                    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💗💗💓💞💕💌❣️
                    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    Reply
                    21 October 2020 10:33 am
                    _______________________________________________

                    1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

                      Dik Akma dewi ku 🌹,

                      😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
                      Mmg virus covid19 itu sgt besar punya musibah
                      Semua pihak..kr’jaan & rakyat jadi resah gelabah
                      Diharap Akma sbg ‘frontliner’, ttp tenang & tabah
                      Pntun berbunga utkmu, abg kan terus persmbah
                      💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

                      Reply
                      21 October 2020 10:34 am
                      _______________________________________________

                    2. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

                      👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
                      Di rimba belantara rindu ini, diri ini gagahi berlari
                      Tak ku hiraukan, walau rintangannya onak & duri
                      Tiadalah persembahan besar ku, utk sang puteri
                      Hanya pantun berbunga saja, yang dapat ku beri
                      💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
                      👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

                      Reply
                      21 October 2020 10:34 am
                      _______________________________________________

                    3. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

                      Dik Akma dewi srikandi ku 🌹,

                      👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
                      Kesian dik Akma, dgn beban yg terpaksa digalas
                      Terpksa berdepan..bahaya covid sembilan belas
                      Terimalah dari abng, salam & doa yg tulus ikhlas
                      Budi mu itu dik, hanya Allah sja yg mampu balas
                      🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
                      💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

                      Reply
                      21 October 2020 10:35 am
                      _______________________________________________

                    4. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

                      ❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓
                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Kejora ini, asyik saja bertanya, kpd diri ini sendiri
                      Apakah hati yang satu ini..telah pun ada org curi
                      Di laman syahdu ini Kejora asyik saja tercari-cari
                      Tpi bila Kejora hadir, org itu, tidak le pula ke mari
                      😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
                      💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

                      Reply
                      21 October 2020 10:36 am
                      _______________________________________________

        2. Such a waste of blogging space.

          Tak sentuh tajuk blog post, cita pasal gufreng.

          Di kata bodoh, marah.

          Tapi dia nih tahap bangang.

          BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

          1. Anonymous (TN anjing 🐕 tua bingai)

            “Selagi engkau layan, selagi itulah dia naik stim dan terus merepek.” –

            I don’t mind that, Jigit. Itu kasi aku excuse to balun dia sepuas puas nya.

            Memang ini free blogging, non-moderated blog, siapa saja boleh tulis apa saja. Tapi bila ada dia, lebih semangat aku membalun dia. Menyekel kepala dia berdasarkan apa dia kata.
            __ dia Wak Gontol Kejo_ra____ Kojolla pun dah tak memantun mantat lagi. Aku tunggu ajer ler, kot dia bangkit dari kubur nya.
            __
            R_eply
            21 October 2020 10:13 am
            _______________________________________________

            Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu 11:38 am,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Itu le..TN anjing tua biol bebal, geng sami Hindu
            Kau juga, yg tunggu bangkit dari kubor..ini cikgu
            Naper lak atok TN anjing ini jdi mcm dh terkedu?
            Bukan ke pantun Kejora ini, ko sangat tertunggu
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Anonymous (TN anjing 🐕 tua bingai)

              “Selagi engkau layan, selagi itulah dia naik stim dan terus merepek.” –

              I don’t mind that, Jigit. Itu kasi aku excuse to balun dia sepuas puas nya.

              Memang ini free blogging, non-moderated blog, siapa saja boleh tulis apa saja. Tapi bila ada dia, lebih semangat aku membalun dia. Menyekel kepala dia berdasarkan apa dia kata.
              __ dia Wak Gontol Kejo_ra____ Kojolla pun dah tak memantun mantat lagi. Aku tunggu ajer ler, kot dia bangkit dari kubur nya.
              __
              R_eply
              21 October 2020 10:13 am
              ____________________________________________

              1. Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu 11:38 am,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                Itu le..TN anjing tua biol bebal, geng sami Hindu
                Kau juga, yg tunggu bangkit dari kubor..ini cikgu
                Naper lak atok TN anjing ini jdi mcm dh terkedu?
                Bukan ke pantun Kejora ini, ko sangat tertunggu
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                1. Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu 11:38 am,

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  Itulah kalau dah dungu bingai usah lagak takbor
                  Bkn ke ko TN anjing, tunggu aku bngkit dr kubor
                  Kini ko dah rasa spt kena tampor gigi berterabor
                  Naper tergaru2 tu..dah gatal ker kt lubang jubor?
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                  🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

                  👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                  Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                  1. Para pembaca yg budiman,

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    Bila Kejora kuar berpntun TN anjing jadi monyok
                    “Rugi blogging space”..anjing tua sawan ini kata
                    Dia tunggu Kejora dr kubor, tapi dia dah nyanyok
                    Kan Kejora dh ckp..anjing ini dkt 90 th, tua renta!
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

                    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            2. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla kerja meng copy-paste atau kilang semula komen2 yang lama.

              Sayang, otak nampak mcm OK, tapi pendirian rosak.

              Maka mengarut saja ler Beruk Tua ini hingga kepala nya botak.

              Ha…. ha….. jangan cuit2 rambut yang sikit tuh.

              1. Nasib le TN anjing 🐕 tua bebal 12:56 pm,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                Itulah kalau dah dungu bingai usah lagak takbor
                Bkn ke ko TN anjing, tunggu aku bngkit dr kubor
                Kini ko dah rasa spt kena tampor gigi berterabor
                Naper tergaru2 tu..dah gatal ker kt lubang jubor?
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                1. Nasib le TN anjing 🐕 tua bebal 12:56 pm,

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
                  Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
                  Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
                  Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                  👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

                  👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                  Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                  1. Nasib le TN anjing 🐕 tua bebal 12:56 pm,

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    Tk kesah ler, klu Kejora nk ulang, benda yg sama
                    Peduli apa, perkara baru atau perkara yang lama
                    Yng mustahak..kesakitan TN anjing tetap terima
                    Biar anjing tua tu rasa spt diludah kahak gelema
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

                    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                    1. Nasib le TN anjing 🐕 tua bebal 12:56 pm,

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Pembaca suka dgn pantun2 yg cgu Kejora ledak
                      Tak jemu dibaca walau pantun2 yg lama diulang
                      Tapi TN anjing hnya mengejek macm dgn budak2
                      Anjing ini perlihatkan diri nya mcm bapok jalang
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                    2. Nasib le TN anjing 🐕 tua bebal 12:56 pm,

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN anjing tua biol dungu, terus bernasib malang
                      Tapi Kejora..terus muncul, sbg juara yg terbilang
                      Dgn bergaya, TN anjing sewel itu terus disailang
                      Pembaca tk jemu walau pantun yg lama diulang
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  46. Assalamualaikum Tuan Budin .
    dah banyak kali dah hang punya analisis ke laut…syok sendiri punya analisis…jarang sangat apa yang hang ramal tu jadi…kena banyak musahabah diri …aura negatif dalam badan tu banyak sangat

    1. Dia ada personal interest, amigo.

      Penyokong tegar Pak Sheikh.

  47. Faktanya gituler.

  48. Dlm pemerintahan Sang Penyelamat Zunnun akan dicari kelubang cacing penampau Jepun pasti dimulut sialnya.

    1. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      Gud un, bro,

Leave a Reply

Your email address will not be published.