TINDAKAN DUA DARJAT TERHADAP MENTERI CEMAR PENGORBANAN RAKYAT LAWAN COVID19

Keputusan kerajaan hari ini untuk tidak mengambil tindakan lanjut (No Further Action) terhadap YB Datuk Khairuddin Aman Razali, Menteri Perladangan Perusahaan dan Komoditi yang telah melanggar kuarantin wajib Covid-19 adalah amat dikesali.

Peluang untuk membuktikan bahawa Perikatan Nasional (PN) sebagai kerajaan prihatin kepada rakyat hancur sama sekali, sebaliknya mengesahkan lagi pandangan yang semakin popular iaitu PN adalah kerajaan dua darjat.

Beberapa kes yang melibatkan rakyat biasa yang terkhilaf melanggar arahan kuarantin telah dijatuhkan hukuman denda dan penjara manakala Menteri PAS dibebaskan begitu sahaja.

Sebagai contoh, baru 2 hari lepas seorang juruteknik swasta telah dipenjara 14 hari dan didenda sebanyak RM1,000 selepas gagal mematuhi arahan menjalani kuarantin.

Tindakan yang tidak adil ini bukanlah kali pertama dilakukan oleh PN dan malangnya dengan kelemahan integriti dan kerakusan pangkat, lebih banyak ketidakadilan yang akan berlaku selepas ini.

Bukan sekadar itu, Kerajaan PN hari ini telahpun mensia-siakan pengorbanan dan usaha frontliners serta rakyat biasa melawan Covid-19.

Rakyat terpaksa akur dengan arahan yang sering bertukar hampir sepanjang masa kerana adanya ugutan dan hukuman terpilih, namun hormat mereka kepada pemerintah semakin menghilang.

Ketika seluruh negara berhadapan dengan kesengsaraan ekonomi, ramai yang hilang pekerjaan, ada yang hilang tempat tinggal, PN sanggup lakukan apa sahaja demi kekal berkuasa untuk kepentingan peribadi.

Ini amat merisaukan jika cengkaman ini dibiarkan, maka akan terbentuklah pemerintah yang zalim dek kerana amalan hukum bukan berdasarkan undang-undang saksama (rule of law) tetapi mengikut selera kedudukan dan pangkat, layanan media terpilih dan pelbagai lagi, sedangkan nasib rakyat kebanyakkan tidak dihiraukan.

21.10.2020

AKMAL NASIR

Ahli Parlimen Johor Bahru

Ketua AMK Malaysia.

0 0 vote
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 21 October 2020 — 4:59 pm
Subscribe
Notify of
guest
103 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
23 October 2020 7:18 am

INI BLOK LIBERAL BOLEH BUAT APA SAHAJA…. .. PROKSI DORAEMON HANYA MAMPU BERTAHAN SEHINGGA PRU15 SAHAJA…… BERKORBAN UNTUK KEPENTINGAN RAKYAT SEHINGGA PRU15….. . PAK DAJJAL PEJUANG LIBERALISM PLURALISM LGBT….BOLEH PERGI MAMPUS…..PUKIMAK….. KEWUJUDAN PARTI KADOK HANYA PECAH BELAHKAN MELAYU……. Parti Melayu berpecah, DAP jadi ‘King Maker’……… PERKEMBANGAN politik mutakhir ini agak membimbangkan. Saya melihat ramai siber trooper PAS dan Umno mula serang menyerang antara satu sama lain. Saya tidak mahu mengulas panjang mengenai apa yang patut dan tidak patut berlaku antara parti politik Melayu tanah air mutakhir ini, tetapi apa yang saya ingin seru kepada semua siber trooper PAS dan Umno… Read more »

Kakisebat
Kakisebat
22 October 2020 9:28 pm

Tulislah komen yg sesuai dgn tajuk artikel. Jgn menghina membabi megkafirkan org lain. Berilah pandangan yg bernas. Berilah komen yg membina.

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
22 October 2020 7:15 am

PEMIMPIN UMNO PATUT LETAK JAWATAN BERSIHKAN DIRI DI MAHKAMAH……

Umno umum ‘gencatan politik’, dukung kerajaan PN…….

Umno hari ini mengumumkan “gencatan politik” bagi memastikan agenda menangani Covid-19 dan membantu rakyat yang susah akibat hambatan ekonomi dapat diutamakan.
Presiden Zahid Hamidi juga mengumumkan Umno mendukung kerajaan Perikatan Nasional, dan mengarahkan semua kepimpinan parti “dalam Kabinet” memberikan sepenuh penumpuan kepada usaha membantu rakyat.

#Sumber : FMT

MR : Baru rasa pentingnya muafakat?

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 11:20 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮
Anon anjing bebal, mari masuk cuba nk melatah
Tapi akal anjing biol ni, hnya taraf budak mentah
Amat mudah sekali..si tua sawan ni Kejora ratah
Serupa TN anjing le, anon anjing dah kena getah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 10:48 pm

Dinda Akma dewi ku 🌹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
Berjuanglah dewiku sambil terus menimba ilmu
Takut juga nak pantun banyak..nanti dinda jemu
Ingin abg tanya..ada ker kekosongan, di hati mu?
Klu ada..boleh ker hati abg ni tumpang bertamu?
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳

💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

anon
anon
21 October 2020 10:41 pm

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Dah gatal kot Kejola bontot punya lobang
tergedik-gedik sambil rambot di urai
Mai la Kejora duduk atas tunggol abang
Awwww!!!katanya,”Jangan pegang bontot I ”
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 10:54 pm
Reply to  anon

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Dah gatal kot anon anjing punya jubor
tergedik-gedik sambil rambot disikat
Pi la anon anjing sesekali lawat kubor
Awak tu dah tua, dah ditanda malaikat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 10:35 pm

Dinda Akma dewi ku 🌹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
Utk negara kita..dinda teruslah gigih berkhidmat
Smangat berjuang, di dada, sentiasalah disemat
Smoga dinda terus dilindungi Allah dlm selamat
Doa tulus ikhlas abg ini, dinda jadikanlah azimat
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️

💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

anon
anon
21 October 2020 10:46 pm
Reply to  Anonymous

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
buat kemende kau tu bapok
Semua orang peleceh tepok
kuar lagi walau dah kena hempok
Nanti ku goreng kau macam keropok
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 11:37 pm
Reply to  anon

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
buat kemende kau tu anjing tua lapok
Pantun pun serupa taik unta bertompok
kuar lagi walau dah teruk kena cepuk
Sedar le, taik dlm pampers tu bertapok
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

anon
anon
21 October 2020 10:35 pm

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Bau hapak kerana malas mandi
Ada hati nak lesbian ngan Dr jambu
Hari-hari kojolla minum todi
Sambil hisap John Kelabu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 10:58 pm
Reply to  anon

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Bau hapak kerana malas mandi
Ada hati semburit ngan mt jambu
Hari-hari anon anjing minum todi
Sesekali anjing ni kena juga syabu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 10:35 pm

Dinda Akma dewi ku 🌹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
Utk negara kita..dinda teruslah gigih berkhidmat
Smangat berjuang, di dada, sentiasalah disemat
Smoga dinda terus dilindungi Allah dlm selamat
Doa tulus ikhlas abng ini, dinda jadikanlah azimat
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️

💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

anon
anon
21 October 2020 10:30 pm

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hidup Kejora konon style barat
Dah tua woii,muka kedot pontianak
Peliknya Dr dara hendak dingurat
Pak Hitam besar lengan pon dia nak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Aku bukan TN

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 11:03 pm
Reply to  anon

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hidup anon anjing mmg lah melarat
Dah tua woii,muka kedot pontianak
Tak abis meroyan ini anjing keparat
TN kena terajang, dia pula yg senak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Aku tau ko bukan TN anjing 🐕!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 10:23 pm

Para pembaca yg budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
Dr Akma gigih berjuang, nk pertahan negara kita
Patut sgt ler, ada penghargaan buat si dara jelita
Untk si dara, pantun berbunga Kejora terus cipta
Doa ikhlas diiringi, bkn berniat, mengharap cinta
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️

💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

anon
anon
21 October 2020 10:22 pm

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kejora nama nyeeerrr
5 hari sekali baru mandi
Ku selak kainnya nyerrrr
Ghupernyerr bapok kedi

Nampak negro terkebil-kebil
biasa kena tahik cirit beterabo
Bila malam pakai lipstik bibir
Skirt sengkat nampak jubo
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

jangan tuduh aku TN

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 11:09 pm
Reply to  anon

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Anon anjing nama nyeeerrr
5 hari sekali baru mandi
Ku selak kainnya nyerrrr
Ghupernyerr bapok kedi

Nampak negro terkebil-kebil
biasa kena taik cirit berselerak
Serupa nenek kebayan je membebel
Mirip TN anjing dia punya haprak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Aku tak tuduh ko TN anjing 🐕!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
21 October 2020 10:20 pm

PAK DAJJAL BERGABUNG DENGAN BANI YAKJUJ MAKJUJ UNTUK BUAT HURU HARA…… Rakyat Menantikan Tawaran Baru Muafakat Nasional…….. Sejurus Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mengadap Yang Dipertua Agong di Istana Negara maka kembali berkecamuklah politik Malaysia. Anwar bertekad mahu muncul sebagai Perdana Menteri dengan dakwaan kononnya Tan Sri Muhyiddin Yassin tidak lagi PM setelah hilang sokongan majoriti ahli-ahli Dewan Rakyat. Tetapi sebaik beliau melangkah keluar, tiada perakuan dari Istana yang kuasa pentadbiran telah bertukar tangan. Sebaliknya Istana menyarankan agar Anwar akur dan menghormati proses-proses perundangan seperti yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan. Namun Anwar terus berkeras. Dalam sidang akhbarnya selepas keluar… Read more »

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 10:08 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Padan muka TN anjing tua bangka akal terencat
Dirasa, spt muka dia, Kejora dah simbah dgn cat
Geng dia kat luar pun, tumpang jdi takut & pucat
Serupa monyet je..msing-msing terloncat-loncat
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 9:52 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing udah teruk Kejora tibai, setengah mati
Dia tau klu masuk lagi akan kena lbh teruk nanti
Kengkawan anjing tua ni tak kan diam je perhati
Anon anjing, tak rasa ingin ker, nak masuk ganti?
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 9:35 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing sepatutnya kena pacak di blog 24 jam
Tapi nampaknya, malm ini awal, mata dia pejam
Bukan le sengaja Kejora ini nak bertindak kejam
Tapi anjing tua kuangajar tu, mmg patut direjam
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

zunnun
zunnun
21 October 2020 9:27 pm

huh…

kan lebai aziz pendek pernah berkata, tuhan mencarut…

aziz pendek kan kuat mncarut..🤣

Amuta
Amuta
21 October 2020 9:38 pm
Reply to  zunnun

ko sadar tak selama ini byk hastaq ko htr berkait Islam … Tuhan dah lama perhatikan ko ingat mudah ko slmt … jgn lupa penampau Jepun ya.

zunnun
zunnun
21 October 2020 9:57 pm
Reply to  Amuta

#mwlayu2islam ala seketul daging babi ke?

atau ISLAM yg menyatakan Zat Tuhan dgn Sifat2 Nya…

alif-sin-lam-alif-min..

cuba kao huraikan pengertian nyo…

jgn asyik dgn fahaman seketul daging babi hadi, kapir sana sini….

islam kao mana di diri? di kopiah ke? di serban ke? di jubah ke?

kesian, #melayu2uslam hadi, tah bila sah islam bila asyik menyundal sana sini…

Amuta
Amuta
21 October 2020 10:18 pm
Reply to  zunnun

Penampau Jepun jgn lupai ya … Lepas kena penampau terus gila sampai akhirat kekal ko gelak seorang diri bangkali tertabal tak sempat dipanggil tuhan tahu2 pegawai Tjg Rambutan maklumkan dah ada dlm sel berjoget berbogel itulah balasan buat mu getaran kiamatnya pemerintahan dunia.

Amuta
Amuta
21 October 2020 9:25 pm

Zunnun terbiasa mencarut menjadi biasa inilah amalan yg dineraka dunia berlanjutan ke akhirat walau tidak percaya adanya akhirat tapi hidup sebagai org gila dosa2 dunia telah byk dilakukan. Org yg kenal dia akan kenal hidup diakhirat mcm khinzir memakan najis ketawa seorang diri tak tahu sampai bila dipulihkan ingatan itulah hukuman sesuai buatnya Allah swt maha adil keadilan buat Zunnun itulah yg dimahukan sepanjang kehidupan yg diber hidup Allah swt tapi gagal memahami setiap hal fikiran yg diberi tapi mengikut feel iblis dan syaitan tuhan dia (Zunnun) menyembah.

zunnun
zunnun
21 October 2020 9:36 pm
Reply to  Amuta

kao sembah tuhan ke kao nyatakan ketuhanan nih…?

selama ini tuhan kao sembah kerana takut ke? kerana utk mendapat upah ke?

cuba kao belajar menyatakan ketuhanan….

susah ke? 🤣🤣

kesian #melayu2islam hadi, bulu kote dah naik uban masih mendewa2 dan menyembah2 tuhan ….

cuba2 kao angkat takbir, lalu bulu roma kamu naik dan badan kesejutkan…

atau kao angkat takbir, tercungap2 mengejar kepentingan nih…

kesian….😄

Amuta
Amuta
21 October 2020 9:50 pm
Reply to  zunnun

Itu pasal ko berkelakuan iblis syaitan itulah tuhan iblis syaitan yg ko amalkan … ko fikir siapa yg nak ikut fahaman ko yg menyesatkan ko lagi cakap byk pulak. Jgn lupa penampau Jepun ya.

zunnun
zunnun
21 October 2020 10:03 pm
Reply to  Amuta

kao sembah tuhan, tuhan di sebelah sana kao di sebelah sini…

antara kao dgn tuhan ada jambatan perpisahan ke?

kao masih mabuk dgn ajaran seketul daging babi hadi lagi ke ?

Amuta
Amuta
21 October 2020 10:12 pm
Reply to  zunnun

Jgn lupa penampau Jepun ya.

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 9:24 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dpt susah, kerna dia kuangajar biadab
Tk matang, kebudak-budakan & tk tau jaga adab
Akibatnya, peluru Kejora le anjing tu kena hadap
Kini takut nk msuk kat luar je terhendap-hendap
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 9:09 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing biol bebal, ingin nak beraksi mcm otai
Apa yg anjing tu dpt, ckgu Kejora tala dan bantai
Pagi ptg siang mlm..asyik je tersmbam ke lantai
Kini dia takut nak masuk, dari luar sja mengintai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:57 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bebal dungu, asyik saja terlangkah kiri
Takder kerja..masalah & kesakitan, dia pergi cari
Silap besar le, dia pergi acah cikgu Kejora bistari
Tk ada pilihan lgi anjing itu, melainkan cabut lari
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

zunnun
zunnun
21 October 2020 8:49 pm

…tapi ajaran seketul daging babi hadi kan dah sah sesat….

bila nak bawa hadapkan hadi ke mahkamah nih…

Amuta
Amuta
21 October 2020 9:10 pm
Reply to  zunnun

Hadi bersama tuhan … ko dicari sbb hutang penampau Jepun wajib diberikan pada muka sial ko.

zunnun
zunnun
21 October 2020 9:24 pm
Reply to  Amuta

huh,

klu dah bersama tuhan mesti doa mustajab utk menghapuskan covids…

tapi tuhan mana yg hadi hala doa nya nih?

tuhan yg hadi di kurniakan ajaran seketul daging babi ke? 🤣

mana nya je lah, jgn cuba mencelah, lagi kao mencelah, lagi sundal dan sumbang bunyi nya…

mana ‘tahu’ kamu nih?

Amuta
Amuta
21 October 2020 9:34 pm
Reply to  zunnun

Covid-19 peringatan buat mu balik kepangkal jalan org tua yg patut ko kasihani yg patut jalani amalan mulia tapi ko cemarkan org tua dgn berperangai pelesit mencarut keterbiasaan menjadi biasa dan bukan mudah ko tgglkan. Inilah perangai neraka sbb diakhirat ko mencarut ko tak sadar yg ko dah pun tahu mcm mana gayanya org gila itulah pengakhiran buatmu Zunnun dan jgn lupa penampau Jepun ya.

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:45 pm

Dik Akma dewi ku 🌹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🌷🌷🌺🌸🏵️
Dinda tu ibarat bunga, yg sdang mekar mewangi
Kpda rakyat, dinda adalah cahaya, yg menerangi
Bagi abg pula..dinda tu umpama cahaya pelangi
Berjuanglah dik, doa dri abg sentiasa mengiringi
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
21 October 2020 8:29 pm

CUBA BANDING DENGAN KES3 YG DILEPASKAN TOMMY TOMCAT……. Kenapa Saya Minta kerajaan dakwa Khairuddin …….. Sudah tentu Uncle Kit Siang dan gengnya akan memainkan berita Jabatan Peguam Negara memutuskan untuk tidak mengambil tindakan ke atas Menteri PAS Khairuddin dan mengklasifikasikan kes dia sebagai No Further Action (NFA). Sebab itu, saya telah nasihatkan kerajaan PN untuk terus mendakwa Khairuddin atas kecuaian dia tidak menjalani kuarantin wajib setelah pulang dari luar negara. Kerana saya tak larat lagi tengok Uncle Lim membuat puluhan posting untuk isu yang sama dan tidak mahu isu ini terus dijadikan modal propaganda untuk menyerang PAS dan PN/BN. Masa… Read more »

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:25 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Lega rasa..takder gangguan, TN anjing tua renta
Bolehlah Kejora, terus mengarang pantun2 cinta
Doktor muda, di perbatasan, entah apalah berita
Harapnya jgn ler jadi mcm di US, berulang derita
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🌷🌷🌺🌸🏵️

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:24 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🌷🌷🌺🌸🏵️
Dulu Irah, kini Dr Akma, menjadi bunga yg dipuja
Namun..Irah dah pergi..tinggal kenangan sahaja
Akma sbgai doktor ada kelebihan dari segi kerja
Antara keduanya, rasanya, Irah le yg lebih manja
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:23 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Lega sangat rasa, bila TN anjing dah lari menepi
Kini..Kejora teringat pula, mlm tadi punya mimpi
Seorang doktor muda..gigih bicara, tentang SOP
Dgn manja, diizinkan Kejora, cium dia punya pipi
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🌷🌷🌺🌸🏵️

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:19 pm

Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dah takder lagi kelibat TN anjing anak gampang
Anjing ni biol, org Kedah ckp tk cukup sekupang
Kena dgn Kejora, anjing ini, udah cacat tempang
Blog Budin kini dh jadi tenteram, aman & lapang
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:18 pm

Nasib le TN anjing 🐕 tua bongkok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Padan dgn muka TN anjing bengap tua bongkok
Dah senyap sepi..awal tadi kemain dia berkokok
Kini dia monyok je, menyambong puntong rokok
Agak nya berdoa dgn tuhan dia, kat perdu pokok
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:18 pm

Nasib le TN anjing 🐕 tua hina dungu,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua biol bebal..najis berat yg hina
Di blog Budin ni..anjing ni tak boleh lari ke mana
Dgn cgu Kejora dia tak berdaya nak pusing kona
Tak msuk pun kena, bila msuk lagi sakit merana
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:17 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN anjing dtg sini..sbb dgn dedak..dia kelaparan
Nak berhujah dia harap maki caci & panas baran
Kedunguan yang nyata pula dibuatnya sandaran
Sdg lwn menanti ckgu Kejora yg tinggi pelajaran
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:16 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN anjing tua, sengaja nak menempah sengsara
Bodoh bebal anjing ini makin lama makin ketara
Tak ada kerja, anjing ini, pergi genggam api bara
Bukan dia tk kenal, sblm ini..siapa ini cgu Kejora
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:15 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mana dia TN anjing tua biol, otak hampas sabut?
Pantun2 dari Kejora itu, tak nak ker mari sambut
Tk kan le baru kena sikit je pun..dah belah cabut
Agaknya sdg belai uban bulu pelir yg berserabut
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:14 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Mustahil penjual ubat nk kalahkan seorang guru
Silap besar le cgu Kejora ni TN anjing cuba acah
Kini, TN anjing jadi macam monyet tergaru-garu
Itu baru pantun biasa belum le lagi pantun lucah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Amuta
Amuta
21 October 2020 8:09 pm

Zunnun skrg masih dineraka dunia dipastikan berlanjutan keakhirat diri merah berkerut gila diakhirat kekal lah ia selamanya sesuai buatnya himpunan dosa dihimpunkan tidak nampak jalan balik kepangkal jalan. Maka yg kenal Zannun akan akui itulah sesuai balasan diterima dan Zunnun pun tidak kenal org yg pernah dia kenal maka itu dinamakan org gila ada otak tapi tidak berfungsi.

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:04 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing biol acah Kejora, sengaja cari mudarat
Makin dia cuba lwn..makin dia dpt sakit yg berat
Asyik je kena tibai sampai belakang jadi berbirat
Dirasa spt kotey dia tu, Kejora kelar & kerat-kerat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing tua tu tak pernah sedar, dia takder kudrat
Dah tua umur dekat 90, nak berfikir pun tak larat
Ditambah ler lagi dgn dungu bebal otak berkarat
Sbb itu, berulang2 kali masuk Kejora punya jerat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:59 pm

Jigit

mengata dulang, paku serpih
mengata orang, dia yang lebih

TN kata Kejora punya komen sampai ruang nipis seinci
Dalam entry lepas, ruang komen dia mengecil mcm kueh koci

kah kah kahhhh

Reply
21 October 2020 6:48 pm
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 8:00 pm
Reply to  Anonymous

Bro Jigit 6:48 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kesian le TN anjing tu..‘Peju-Wang’ punya balaci
Dia nak lagak jadi hero Tamil tapi jadi meenachi
Kna Kejora taji kote si tua tu kecut tinggal seinci
Dkat post yg lepas, tosonyap dio, mulut terkunci
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:54 pm

Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini jmerosakkan suasana perbincangan, jenis penjahat dan gengster.

Reply
21 October 2020 7:35 pm
________________________________________________

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib ler TN anjing 🐕 tua nyanyok 7:35 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Baru ko rasa yer..TN anjing tua lahanat bedebah
Kejora dh humban ko, ke dlm taik punya lembah
Ok lah..Kejora beri janji akan berhenti & berubah
Syaratnya, ko kena minta maaf, melutut sembah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
21 October 2020 7:52 pm
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:43 pm

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 tua dungu,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bila acah Kejora, TN anjing kau terima le habuan
Itu le TN anjing tua biol bebal, telur labuh kendur
Tak ada kerja, naper gatal gi jolok sarang tebuan
Pepatah dah cakap, usah dikejut, singa sdg tidur
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
21 October 2020 4:13 pm
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:44 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 tua dungu nyanyok)

Ini copy paste ker?

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini pakar copy paste dan recycle komen lama dia.

Kepala besar tapi otak kosong.

Reply
21 October 2020 4:34 pm
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:44 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian TN anjing tua bebal, otak kecil ciput nipis
Pukulan2 Kejora ni..anjing tu tak dapat nak tepis
Marah btul anjing tua ini, perut kembung kempis
Pantun yang baru pun, sengaja, dia kata kopipes
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 October 2020 5:48 pm
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:40 pm

Anonymous (TN anjing 🐕 tua nyanyok)

Givap lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla. Kamu dah tua 80an hala ke 90an tahun umur.

Lupa itu lupa ini, bikin pembaca ketawakan kamu ajer.

Kesian, aku pun tak sedap nak ketawakan kamu dah tua sangat.

Don’t make a fool of yourself anymore. Please.

Reply
21 October 2020 4:59 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:40 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 tua nyanyok 4:59 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tok sah lagak lang la..hang tu bughong tekukoq
Sapa, lebih kemaih, biaq kat pembaca saja ukoq
Pembaca, dok nampak, hang keghap tesungkoq
Siang mlm, hang asyik dok kena sepak pungkoq
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
21 October 2020 7:36 pm
__________________________________________________

zunnun
zunnun
21 October 2020 6:58 pm

saban hari kerajaan #melayu2islam hadi semakin byak mempamirkan kepincangan2 dan kesundalan2….

tak hairan bila covids menyular krmbali kerana yg mengaku arif hinga menjaminasuk syurga dan bermimpi2 ‘rasullulah’ nya, tapi tidak mampu berdoa utk kesejasteraan rakyat….

kini para ilmuan mencari dan menerokai penawar vaccine, ajaran sesat seketul daging babi yg bertaraf duta ke negara2 teluk duduk di rumah makan gaji buta tapi doa kpd tuhan mya tiada menunjukan taraf suhud yg ada….

kesian, babi2 belaan memuja2 akan nya

Amuta
Amuta
21 October 2020 7:55 pm
Reply to  zunnun

Tuhan mengaturkannya Zunnun tak payahlah nak tunjuk pandai Tuhan pun tak tahu pada awalnya sehingga diberi kefahaman dunia dan akhirat dan telah pun disusun sejak wujudnya kepimpinan Adam dulu lagi sehingga Tuhan kurniaan zat tunggal tertabak meminpin ke alam selanjutnya. Terang2 Melayu Nusantara menyusunnya didepan mata kalu ko tidak gila ato ko masih teraba-raba tertanya-tanya sbb fahaman ko seorang saja yg berlain dari berjuta dgn izin dibuka hijab memahami … ko nanti teraba-raba berjuta-juta tahun mendatang hidup dlm kesengsaraan sbb himpunan kejahatan tidak memungkinkan ko dibuka hijab Allah swt yg mengetahui setiap hamba2nya dibuka hijab otomatik berakhlak mulia besederhana dlm… Read more »

zunnun
zunnun
21 October 2020 8:10 pm
Reply to  Amuta

zat tunggal..?

ajaran dari seketul daging babi hadi ke?

zat buah apple sama ke dgn zat buah delima?

mungkin zat seketul daging babi sama dgn sifat tergolek2 mati di memali kot ?

cuba2 kurangkan kedubdalan bola beragama….

akal di kepala atau di #kepalabutuh nih ?

zunnun
zunnun
21 October 2020 8:11 pm
Reply to  zunnun

cuba2 kurangkan kesundalan bila beragama….

Amuta
Amuta
21 October 2020 8:15 pm
Reply to  zunnun

Jgn lupa penampau Jepun ya.

zunnun
zunnun
21 October 2020 8:29 pm
Reply to  Amuta

kao ada tangan 3 ??

Amuta
Amuta
21 October 2020 8:39 pm
Reply to  zunnun

Tuhan telah tahu byk mana dosa ko lakukan jgn fikir ko slmt skrg penampau Jepun menanti diakhirat ko diberi kehidupan tapi tidak normal hanya gila mencarut-carut saperti selalu ko amalkan sejak permulaan carutan pertama ko … ko fikir dunia saja penghidupan ini … ko dibangkitkan ko tidak sadari tapi saudara rakan taulan kesihan ko gila tidak sadar memakan najis sebiji khinzir yg selalu ko agong2kan. Ini bukan cerita kosong inilah akhirnya nasib seorang yg bernama Zunnun dan jgn lupa penampau Jepun ya.

zunnun
zunnun
21 October 2020 8:47 pm
Reply to  Amuta

mcm tuhan juga ‘tahu’ kesundalan ajaran seketul daging babi hadi dan ajaran burung hud hud hashim jasin

tuhan ‘tahu’ tak ajaran aziz pendek bahawa tuhan nya mencarut….

ape nak jadi dgn malaun2 pAs menyundal sana sini nih …

Amuta
Amuta
21 October 2020 9:45 pm
Reply to  zunnun

Tuhan lebihkan Hadi sbb jasa2 membawa pengikutnya ingat akan Allah swt walau ada silapnya dan pengikutnya tahu setiap org ada kelemahannya termasuk ketua … ko? apa yg nak ko banggakan mencarut sepanjang kehidupan ko takde nilai langsung. Jgn lupa penampau Jepun ya.

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 6:56 pm

Para pembaca yg budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Spt terdengar org kuangajar biadab punya suara
Tapi jgn lah pula dia cuba nak acah cikgu Kejora
Bkn apa, takut lah sakit lagi bila kena buli & dera
Spt sebelum ni dia telah menanggung sengsara
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:03 pm
Reply to  Anonymous

Ini lagi sekor jenis yang mahu merosakkan ketenteraman perbincangan di sini.

Mengarut, selalu cakap pasal gufreng dia dalam blog politik. Biadab dan kurang ajar nya tidak terkira.

Mengaku itu ini tapi mmacam Najib Klepto wal Jibo cakap, KEPALA BAPAK DIA.

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:22 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 tua nyanyok 7:03 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Naper lak anjing tua ni, tetiba je jadi kelam kabut
Dlm pantun di atas tu..nama anjing ini tk disebut
Ckp pasal kuangajar biadab..cpat jer dia sambut
Mmg dah terperangkap ini anjing tua otak sabut
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:22 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 tua nyanyok 7:03 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
‘Pantun pasal kuangajar biadab’ org lain tk kisah
Naper lak..tetiba jer TN anjing biol ni jadi gelisah
Itu lah, bila kuangajar biadab..kan ker dah susah
Sbb itu kepala anjing ini, dah ramai tampil sesah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:23 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 tua nyanyok 7:03 pm, 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 Sian TN anjing tua fasiq..tk pernah mandi hadas Dia rasa spt tersembam dekat lantai dlm tandas Nmpaknya jerat yg Kejora pasang dh membidas Anjing ini makan cabai..patut lah dia rasa pedas 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA HOHOHO HIHIHI Nasib le TN anjing 🐕 tua nyanyok 7:03 pm, 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 Beban yg TN anjing tua tanggung semakin berat Maklumlah dah dekat 90 th, nak fikir pun tk larat Mmg dia bodoh bebal..ini anjing tua sial keparat Mudah je, Kejora perangkap anjing ni msuk jerat… Read more »

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:25 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 tua nyanyok 7:03 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua fasiq..tk pernah mandi hadas
Dia rasa spt tersembam dekat lantai dlm tandas
Nmpaknya jerat yg Kejora pasang dh membidas
Anjing ini makan cabai..patut lah dia rasa pedas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:25 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 tua nyanyok 7:03 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Beban yg TN anjing tua tanggung semakin berat
Maklumlah dah dekat 90 th, nak fikir pun tk larat
Mmg dia bodoh bebal..ini anjing tua sial keparat
Mudah je, Kejora perangkap anjing ni msuk jerat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:26 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 tua nyanyok 7:03 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Naper atuk TN anjing..dah terkedu, dan monyok?
Usah alih tiang lah..TN anjing biol bebal keparat!
Sudah terbukti, yg atuk TN ini mmg tua nyanyuk!
Dh berulang-ulang kali jatuh ke Kejora pnya jerat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:35 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini jmerosakkan suasana perbincangan, jenis penjahat dan gengster.

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:52 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 tua nyanyok 7:35 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Baru ko rasa yer..TN anjing tua lahanat bedebah
Kejora dh humban ko, ke dlm taik punya lembah
Ok lah..Kejora beri janji akan berhenti & berubah
Syaratnya, ko kena minta maaf, melutut sembah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 6:54 pm

Para pembaca yg budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Orang yg kuangajar biadab..psti jadi serba salah
Klau tak masuk, nampak seperti mengaku kalah
Bila masuk juga terpaksa cara biadab mencelah
Bila tunjuk kuangajar biadab..akn dapat sakitlah
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 6:54 pm

Para pembaca yg budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Bila nk berkomen, diharap jagalah sopan & adab
Jgn le kiranya muncul jenis yg kuangajar biadab
Klu ada juga, peluru Kejora ni, dia kena ler hadap
Kejora tembak terus tak ada nak serang hendap
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 6:53 pm

Para pembaca yg budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Ayuh kita blogging..Kejora ingin jemput & lambai
Peluang utk lontarkan pendapat jangan kita abai
Tapi jgn pula ada, yg kuangajar biadab ma cii bai
Kalau ada juga, cikgu Kejora ini terpaksa ler tibai
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 6:53 pm

Para pembaca yg budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bersama2lah kita bina negara pnya masa depan
Kpda rakyat saja lah, negara sandarkan harapan
Teruskan memberi komen..untuk dibuat tatapan
Tapi usah bersikap biadab..kita jaga adab sopan
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jigit
Jigit
21 October 2020 6:48 pm

mengata dulang, paku serpih
mengata orang, dia yang lebih

TN kata Kejora punya komen sampai ruang nipis seinci
Dalam entry lepas, ruang komen dia mengecil mcm kueh koci

kah kah kahhhh

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 7:06 pm
Reply to  Jigit

Bro Jigit 6:48 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian ler si tua bebal tu, ‘Peju-Wang’ punya balaci
Dia nak lagak jadi hero Tamil tapi jadi meenachi
Kna Kejora taji kote si tua tu kecut tinggal seinci
Dkat post yg lepas, tosonyap dio, mulut terkunci
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

zunnun
zunnun
21 October 2020 6:46 pm

Zat ketuhanan suatu yg menyeluruh di setiap penjuru semesta, tiada berkurangan mau pun berlebihan, kekal sifat nya…. jika manusia keinginan utk ketahui akan nya, hanya dgn membinasakan diri sj jalan nya, dgn ketika berlaku sedemikian, masih manusia lagi kesedaran mereka…. al mansur mengalami nya lalu bersatah, ‘ana al haq’ tapi junaid tidak merasakan nya lalu menghukum nya… kinda like a fundie saying ‘energy is around me but fell short to say, he/she too a form of energy…. jika kesedaran sesaorang karam/lebur dlm ‘energy’ yg merangkumi diri nya, …masih manusia kah akan nya? …masih sedar kah diri nya bahawa dia manusia?… Read more »

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 6:56 pm
Reply to  zunnun

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK biul bila mengata “jika manusia keinginan utk ketahui akan nya, hanya dgn membinasakan diri sj jalan nya, dgn ketika berlaku sedemikian, masih manusia lagi kesedaran mereka…”

The bastard is talking abstract, corrupting and confusing readers here.

Menghasut lagi bila menyebut “islam jauh sekali dari fahaman ajaran seketul daging babi hadi.”

Dia mesti dibalun, ditibai dan dibantai disini.

zunnun
zunnun
21 October 2020 6:26 pm

bila babi2 belaan malaun2 pAs bercerita fahaman agama mereka, babi2 yg di pelihara blh terbang di buat mya….

#kepalabutuh punya ajaran seketul daging babi hadi, sana tuduh kapir sini mengaku syurga ….

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 6:39 pm
Reply to  zunnun

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN, PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATU MENCARUT.

MENYEBUT #kepalabutuh, MAKA PUKIMAK LAH DIA.

TIDAK MENYUMBANG KPD .PERBINCANGAN DI BLOG POST INI, JENIS SAMPAH MASYARAKAT, PEROSAK BANGSA DAN NEGARA

zunnun
zunnun
21 October 2020 6:23 pm

malaun2 pAs dgn fahaman agama ala #kepalabutuh dgn…

(1) pendewaan muhammad anak aminah melebihi kenabian muhammad

(2) islam itu di bawa oleh muhammad bukan di nyatakan oleh kenabian muhammad

(3) tuhan melantik2 para rasul & para2 nabi….

kefahaman2 ini yg membuat #melayu2 tiada daya utk melepAsi belenggu, kerana Zat ketuhanan terungkai dlm ilmu, ujud, suhud & nur agar manusia blh mengenal akan nya melalui sifat2 yg ada….

Anonymous
Anonymous
21 October 2020 6:43 pm
Reply to  zunnun

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK MENGHASUT AGAMA ISLAM.

DIA JJENIS YANG TONGGANG TONGGEK DI PANGKAL POKOK KAYU ARA DI TEPI RUMAH NYA.

MENGARUT BERKENAAN AGAMA ISLAM, DIA PERLU DIBALUN, TITIBAI DAN DIBANTAI BERTERUSN DI SINI.

zunnun
zunnun
21 October 2020 7:00 pm
Reply to  Anonymous

cepat2 bersedia, bini dah menjerit…

mlm kan jadi abdi sex nya..🤣🤣

Amuta
Amuta
21 October 2020 8:00 pm
Reply to  zunnun

Jgn lupa mukamu bakal kena penampau Jepun ya.