MASA DEPAN BERSATU MAKIN KELAM?

Walaupun mesyuarat Muafakat Nasional antara UMNO dan Pas semalam yang bertujuan untuk mengesahkan kemasukan Bersatu ke dalam gabungan itu dibatalkan pada saat akhir atas nasihat Majlis Keselamatan Negara, tetapi MN tetap mengorak langkahnya untuk terus ke hadapan dalam mengejar kuasa.

Langkah seterusnya MN yang diumumkan hari ini ialah bersetuju agar MN didaftarkan sebagai sebuah gabungan politik yang sah.

Perkara itu diumumkan dalam kenyataan media yang ditandatangani Setiausaha Agung BN, Annuar Musa dan Setiausaha Agung Pas, Takiyuddin Hassan.

Ini bermakna, persetujuan untuk mendaftarkan MN sebagai pertubuhan yang sah diambil sebelum Bersatu diterima secara sah menyertai gabungan itu.

Kenapa UMNO dan Pas begitu tergesa-gesa mahu mendaftarkan MN tanpa menunggu kemasukan Bersatu disahkan terlebih dahulu?

Bukankah ia petunjuk jelas bahawa Bersatu tidak begitu diperlukan dalam MN?

Sebelum ini, Bersatu bersetuju menerima pelawaan UMNO dan Pas untuk menyertai MN kerana gabungan itu hanya sekadar sebuah permuafakatan politik yang tidak didaftarkan dengan Pendaftar Pertubuhan.

Dalam waktu yang sama, Bersatu sudah pun mendaftarkan Perikatan Nasional atau PN dengan Pas turut menjadi anggotanya.

UMNO dan BN pula bertegas tidak akan menyertai PN, sebalik mahu kekal bersama MN.

Dengan perkembangam terbaru ini di mana Pas yang sudah menjadi anggota PN, tetapi bersetuju pula agar MN didaftarkan, ia memberi gambaran kemungkinan parti Islam itu lebih selesa bersama MN berbanding PN.

Dalam erti kata lain, Bersatu hampir pasti kena tinggal selepas ini, malah oleh kerana Bersatu sudah menjadi abang sulung dalam PN, adalah tidak masuk akal ia setuju untuk menyertai MN sebagai adik paling bongsu.

Di waktu yang sama, ini turut memperlihatkan bahawa Pas turut mempunyai kecenderungan yang sama dengan UMNO iaitu enggan berkongsi kerusi dengan Bersatu.

Yang nyata juga, baik UMNO atau Pas, mereka hanya mahu berada dalam kerajaan PN pimpinan Muhyiddin Yassin hanyalah sementara sehingga Parlimen dibubarkan saja.

Selepas Parlimen dibubarkan dan untuk menghadapi PRU15, hanya UMNO dan Pas yang akan bersama, manakala Bersatu pandai-pandailah mencari pelampung untuk menyelamatkan diri.

Setujunya UMNO dan Pas mendaftarkan MN ini juga memberi bayangan jika dalam waktu terdekat ini UMNO memutuskan untuk meninggalkan PN sebagaimana riak-riaknya sudah semakin jelas terutama melalui keputusan Biro Politik UMNO minggu lalu, Pas pasti akan keluar sama daripada kerajaan.

Jadi, di mana masa depan Bersatu dan Muhyiddin selepas ini?(Shahbudindotcom 20/10/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 20 October 2020 — 7:06 pm

187
Leave a Reply

avatar
12 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpAnonymousAnonymousgitulaken Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PARTI KADOK MEMANG PATUT DITINGGALKAN…….. DORAEMON TAK BENARKAN PAK DAJJAL MAIN BONTOT DIA…… CUBA BANDING DENGAN KES3 YG DILEPASKAN TOMMY TOMCAT……. Kenapa Saya Minta kerajaan dakwa Khairuddin …….. Sudah tentu Uncle Kit Siang dan gengnya akan memainkan berita Jabatan Peguam Negara memutuskan untuk tidak mengambil tindakan ke atas Menteri PAS Khairuddin dan mengklasifikasikan kes dia sebagai No Further Action (NFA). Sebab itu, saya telah nasihatkan kerajaan PN untuk terus mendakwa Khairuddin atas kecuaian dia tidak menjalani kuarantin wajib setelah pulang dari luar negara. Kerana saya tak larat lagi tengok Uncle Lim membuat puluhan posting untuk isu yang sama dan tidak… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Para pembaca yg budiman,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Bersama2lah kita bina negara pnya masa depan
Kpda rakyat saja lah, negara sandarkan harapan
Teruskan memberi komen..untuk dibuat tatapan
Tapi usah bersikap biadab..kita jaga adab sopan
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
21 October 2020 10:06 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• tua dungu)

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA is talking with his tongue in his cheek.

Paham ke tidak dia di balun itu, lantak lah.

Reply
21 October 2020 10:30 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua 10:30 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Naper lak anjing tua ni, tetiba je jadi kelam kabut
Dlm pantun di atas tu..nama anjing ini tk disebut
Ckp pasal kuangajar biadab..cpat jer dia sambut
Mmg dah terperangkap ini anjing tua otak sabut
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
21 October 2020 11:35 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua 10:30 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
โ€˜Pantun pasal kuangajar biadabโ€™ org lain tk kisah
Naper lak..tetiba jer TN anjing biol ni jadi gelisah
Itu lah, bila kuangajar biadab..kan ker dah susah
Sbb itu kepala anjing ini, dah ramai tampil sesah
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
21 October 2020 11:35 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua 10:30 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian TN anjing tua fasiq..tk pernah mandi hadas
Dia rasa spt tersembam dekat lantai dlm tandas
Nmpaknya jerat yg Kejora pasang dh membidas
Anjing ini makan cabai..patut lah dia rasa pedas
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
21 October 2020 11:36 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua 10:30 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Beban yg TN anjing tua tanggung semakin berat
Maklumlah dah dekat 90 th, nak fikir pun tk larat
Mmg dia bodoh bebal..ini anjing tua sial keparat
Mudah je, Kejora perangkap anjing ni msuk jerat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
21 October 2020 11:36 am
_______________________________________________

trackback
Gabungan parti melayu islam terbesar, Pas lebih selesa daftar gabungan tanpa Bersatu
gitula
Guest
gitula

jinnun, ko pi main pesta tahik lembu lg aman bloh nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro Jigit,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Kejora tampil utk sambut TN anjing punya suara
Mmg ramai yg rindukan pantun2 dari cgu Kejora
Kejora hidangkan pantun cinta untuk sementara
Lps ini, kat jubor anjing itu, Kejora nak letak bara
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ•)

“Selagi engkau layan, selagi itulah dia naik stim dan terus merepek.โ€ โ€“

I donโ€™t mind that, Jigit. Itu kasi aku excuse to balun dia sepuas puas nya.

Memang ini free blogging, non-moderated blog, siapa saja boleh tulis apa saja. Tapi bila ada dia, lebih semangat aku membalun dia. Menyekel kepala dia berdasarkan apa dia kata.
__ dia Wak Gontol Kejo_ra____ Kojolla pun dah tak memantun mantat lagi. Aku tunggu ajer ler, kot dia bangkit dari kubur nya.
__
R_eply
21 October 2020 10:13 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nur Akmaliah SA Rafiee

dah tak ade,bunga-bunga kasi kat akma kerana darjat//Jom rehat,esok ke frontliner kol 8//sukses minda//negara perlukan akma//high focus

#sharifahnurakmaliahsyedahmadRafiee#

Reply
18 October 2020 10:31 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Sperti di pergunungan rindu, abg ini sdg bertapa
Dek kesibukan dgn kerja sekolah, abg jdi teralpa
Tak sangka sungguh..dewi puteri mari menyapa
Tpi dewi srikandi ku, abg tk akan biarkan hampa
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Reply
21 October 2020 10:29 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Bila covid19 nak berakhir, kita tk dapat nak pasti
Merata-rata..semua org dlm keadaan susah hati
Kpd dik Akma..slamat berjuang, mencurah bakti
Khidmat dan jasa mu dewi, rakyat sdng menanti
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Reply
21 October 2020 10:30 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Tak tahu bilalah, rantaian covid19 ini akan tamat
Berjuanglah dgn tulus ikhlas & gigih berkhidmat
Masa bertugas..berhati-hatilah dik, serta cermat
Abg doakan agar dinda dlm sejahtera & selamat
๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Reply
21 October 2020 10:31 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Abng bangga dgn mu, duhai dewi pujaan sukma
Mmg benar sangatlah negara perlukan Dr Akma
Bunyi semboyan, perjuangan, sdg kuat bergema
Ayuh dinda, demi negara, kita berjuang bersama
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Reply
21 October 2020 10:32 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Kehadiran Akma, spt mnggamit, kenangan silam
Di lautan rindu..diri ini bgaikan lemas tenggelam
Dinda hadir..menyinari suasana, yg suram kelam
Utk dinda, abg tak kisah berpantun di tgh malam
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
21 October 2020 10:32 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Dinda hadir..mengubati segala sedih & duka pilu
Abg kini..dah kembali riang ceria, seperti dahulu
Moga dinda, sihat sejahtera & bergembira selalu
Sambutlah dri abg, salam rindu di angin nan lalu
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Reply
21 October 2020 10:33 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Mmg virus covid19 itu sgt besar punya musibah
Semua pihak..krโ€™jaan & rakyat jadi resah gelabah
Diharap Akma sbg โ€˜frontlinerโ€™, ttp tenang & tabah
Pntun berbunga utkmu, abg kan terus persmbah
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Reply
21 October 2020 10:34 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
Di rimba belantara rindu ini, diri ini gagahi berlari
Tak ku hiraukan, walau rintangannya onak & duri
Tiadalah persembahan besar ku, utk sang puteri
Hanya pantun berbunga saja, yang dapat ku beri
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Reply
21 October 2020 10:34 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
Kesian dik Akma, dgn beban yg terpaksa digalas
Terpksa berdepan..bahaya covid sembilan belas
Terimalah dari abng, salam & doa yg tulus ikhlas
Budi mu itu dik, hanya Allah sja yg mampu balas
๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Reply
21 October 2020 10:35 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kejora ini, asyik saja bertanya, kpd diri ini sendiri
Apakah hati yang satu ini..telah pun ada org curi
Di laman syahdu ini Kejora asyik saja tercari-cari
Tpi bila Kejora hadir, org itu, tidak le pula ke mari
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Reply
21 October 2020 10:36 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih kata Ramai yg rindukan pantut pantat dia, konon.

Plain, simple, clearly, utterly bullshit.

ken
Guest
ken

Sebuah parti politik tidak boleh menyertai dua buah gabungan. Salah di sisi undang-undang. PAS kenalah pilih mahu bersama PN atau MN.

zunnun
Member
zunnun

aso, ini Islam ada makna meh, bukan satu agama yg muhammad bawa meh…. ini islam tuhan dan sifat2 nya meh…. bukan itu budaya dan bahasa arab meh.. ini muhammad dulu dia mencari meh, bukan asyik mcm di suap dari kawah seketul daging babi hadi lalu terus jadi #melayu2islam meh… kena berani dan meninggalkan fahaman lama yg di ajar dari kecil, cari ape itu sebenar erti ‘islam’, ‘muhamnad & dia punya prophecy dan itu nama ‘allah’ meh…. sekarang ini agama, sudah jadi satu kommer’sial’, duduk depan tv, ada itu pakai jubah sama kopiah & serban mcm orang arab cerita donggeng agama… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu perlu berhati hati. Kalau menghasut, kamu boleh di heret ke Balai Polis, di remand seminggu, kasi makan nasi bungkus lauk ikan masin.

zunnun
Member
zunnun

zunnun,

itu kasi potong kepala samuel paty sama itu ibrabim libya meh, mabuk dgn itu ajaran laging babi hadi meh?

blh cerita sikit meh..

Anonymous
Guest
Anonymous

Little amuses the nuisance, what more the fool.

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca yg budiman,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Bila nk berkomen, diharap jagalah sopan & adab
Jgn le kiranya muncul jenis yg kuangajar biadab
Klu ada juga, peluru Kejora ni, dia kena ler hadap
Kejora tembak terus tak ada nak serang hendap
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Mengata dulang paku serpih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua bingai 10:32 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Naper lak anjing tua ni, tetiba je jadi kelam kabut
Dlm pantun di atas tu..nama anjing ini tk disebut
Ckp pasal kuangajar biadab..cpat jer dia sambut
Mmg dah terperangkap ini anjing tua otak sabut
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua bingai 10:32 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
โ€˜Pantun pasal kuangajar biadabโ€™ org lain tk kisah
Naper lak..tetiba jer TN anjing biol ni jadi gelisah
Itu lah, bila kuangajar biadab..kan ker dah susah
Sbb itu kepala anjing ini, dah ramai tampil sesah
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua bingai 10:32 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian TN anjing tua fasiq..tk pernah mandi hadas
Dia rasa spt tersembam dekat lantai dlm tandas
Nmpaknya jerat yg Kejora pasang dh membidas
Anjing ini makan cabai..patut lah dia rasa pedas
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua bingai 10:32 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Beban yg TN anjing tua tanggung semakin berat
Maklumlah dah dekat 90 th, nak fikir pun tk larat
Mmg dia bodoh bebal..ini anjing tua sial keparat
Mudah je, Kejora perangkap anjing ni msuk jerat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca yg budiman,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Ayuh kita blogging..Kejora ingin jemput & lambai
Peluang utk lontarkan pendapat jangan kita abai
Tapi jgn pula ada, yg kuangajar biadab ma cii bai
Kalau ada juga, cikgu Kejora ini terpaksa ler tibai
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Mengajak orang blogging guna kata2 kotor.

Ini lah BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua dungu 10:28 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Naper lak anjing tua ni, tetiba je jadi kelam kabut
Dlm pantun di atas tu..nama anjing ini tk disebut
Ckp pasal kuangajar biadab..cpat jer dia sambut
Mmg dah terperangkap ini anjing tua otak sabut
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua dungu 10:28 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
โ€˜Pantun pasal kuangajar biadabโ€™ org lain tk kisah
Naper lak..tetiba jer TN anjing biol ni jadi gelisah
Itu lah, bila kuangajar biadab..kan ker dah susah
Sbb itu kepala anjing ini, dah ramai tampil sesah
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua dungu 10:28 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian TN anjing tua fasiq..tk pernah mandi hadas
Dia rasa spt tersembam dekat lantai dlm tandas
Nmpaknya jerat yg Kejora pasang dh membidas
Anjing ini makan cabai..patut lah dia rasa pedas
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua dungu 10:28 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Beban yg TN anjing tua tanggung semakin berat
Maklumlah dah dekat 90 th, nak fikir pun tk larat
Mmg dia bodoh bebal..ini anjing tua sial keparat
Mudah je, Kejora perangkap anjing ni msuk jerat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca yg budiman,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Bersama2lah kita bina negara pnya masa depan
Kpda rakyat saja lah, negara sandarkan harapan
Teruskan memberi komen..untuk dibuat tatapan
Tapi usah bersikap biadab..kita jaga adab sopan
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA is talking with his tongue in his cheek.

Paham ke tidak dia di balun itu, lantak lah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua 10:30 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Naper lak anjing tua ni, tetiba je jadi kelam kabut
Dlm pantun di atas tu..nama anjing ini tk disebut
Ckp pasal kuangajar biadab..cpat jer dia sambut
Mmg dah terperangkap ini anjing tua otak sabut
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua 10:30 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
โ€˜Pantun pasal kuangajar biadabโ€™ org lain tk kisah
Naper lak..tetiba jer TN anjing biol ni jadi gelisah
Itu lah, bila kuangajar biadab..kan ker dah susah
Sbb itu kepala anjing ini, dah ramai tampil sesah
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua 10:30 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian TN anjing tua fasiq..tk pernah mandi hadas
Dia rasa spt tersembam dekat lantai dlm tandas
Nmpaknya jerat yg Kejora pasang dh membidas
Anjing ini makan cabai..patut lah dia rasa pedas
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• tua 10:30 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Beban yg TN anjing tua tanggung semakin berat
Maklumlah dah dekat 90 th, nak fikir pun tk larat
Mmg dia bodoh bebal..ini anjing tua sial keparat
Mudah je, Kejora perangkap anjing ni msuk jerat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

zunnun
Member
zunnun

aoe pengajaran yg di perolehi dari kejadian samuel paty di perancis? selagi Nabi Muhammad di jadikan karikatur dan di persenda, maka segelintir extreme ‘islam’ sedunia akan mabuk utk mengambil tindakan berdasarkan emosi yg terpendam dlm diri mereka…. betul ke karikatur itu Nabi Muhammad ? sedangkan mhammad bin aminah tiada kelihatan potrait nya ini kan kenabian nya…. soalan nya, adakah kenabian muhammad itu berbangsa dan berbudaya arab seperti muhammad juga? adakah sifat tuhan itu berbentuk atau satu daya kesempurnaan srmata2…. mngape tidak bangkit dgn melontarkan kata…. ‘karikatur itu bukan Krnabian Mhammad atau lain kata karikatur itu bukan Nabi Muhammad…. kan senang… Read more »

zunnun
Member
zunnun

aoe – ape

srmata2 – semata2

Jigit
Guest
Jigit

Hallo TN… Tak payah la kau layan Si Zunnun tu…biarlah dia melalut sorang-sorang, nak mencarut ka, memaki orang yang dia tak suka ka…biarlah dia yang tanggung sendiri. Selagi engkau layan, selagi itulah dia naik stim dan terus merepek. Makin kau layan, engkau sendiri pun nampak sewel. Aku rasa jika tiada orang yang ambil peduli komennya, dia akan kepenatan dengan sendirinya. Dulu MVSA pun macam tu juga…dari awal hingga akhir entry penuh dengan copy-paste nya. Sekarang dah slowdown sebab mungkin kepenatan atau dia sedar tiada siapa ambik pot dengan copy-paste dia. Zunnun pun akan mengalami nasib yang sama…samada putus wayar terus… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Terrer juga kau ni Jigit. Handal punya deskripsi anak DAP OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK TUH.

Tak sewel melayan dia, Jigit. Dapat membalun, menibai dan membantai dia sepuas puas nya. Tak boleh biarkan dia melanda landa di sini.

Aku puas hati bahwa ada masa2 nya dia todiam bila di balun, ditibai dan dibantai bertalu talu.

Sudah tentu ada plus signs buat begitu, minus sign jika sebalik nya.

zunnun
Member
zunnun

zunnun….

aiyaa, babi2 hadi sikarang manyak sebut nama meh….

lua olang manyak kasi marah sama lu meh, sampai mau boikit lu meh…

bagus itu mcm, kasi hantam ini #melayu2islam ….

ini #melayu2islam sulah betot kah lia olang punya islam meh?

aiyaa…

Anonymous
Guest
Anonymous

dap dirty old man zunnun the pukimak marah “melayu2islam”.

Sebenarnya dia jealous, envious, iri hati, geram depa ada kedudukan istimewa dalam Perlembagaan negara.

Tapi dia boleh menjadi melayu islam – guna nama Islam, peluk agama Islam dan ikut cara hidup Melayu. Jangan peduli orang kata maklap, bila kamu dah biaa begitu, kamu Melayu lah, kata Perlembagaan negara.

Jadi, sila lah jadi Melayu. Tapi kalau sengaja benci Melayu, bagus lah kamu hijrah.

zunnun
Member
zunnun

tapi meh, lu olang sudah sah islam meh…

makan daging babi hadi pun blh jadi islam terus meh…๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak begitu.

Yang kesian nya kamu makan daging babi busuk berulat, goreng bersama maggots nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

“Selagi engkau layan, selagi itulah dia naik stim dan terus merepek.” –

I don’t mind that, Jigit. Itu kasi aku excuse to balun dia sepuas puas nya.

Memang ini free blogging, non-moderated blog, siapa saja boleh tulis apa saja. Tapi bila ada dia, lebih semangat aku membalun dia. Menyekel kepala dia berdasarkan apa dia kata.

Kawan dia Wak Gontol Kejora Kojolla pun dah tak memantun mantat lagi. Aku tunggu ajer ler, kot dia bangkit dari kubur nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nur Akmaliah SA Rafiee

dah tak ade,bunga-bunga kasi kat akma kerana darjat//Jom rehat,esok ke frontliner kol 8//sukses minda//negara perlukan akma//high focus

#sharifahnurakmaliahsyedahmadRafiee#

Reply
18 October 2020 10:31 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Sperti di pergunungan rindu, abg ini sdg bertapa
Dek kesibukan dgn kerja sekolah, abg jdi teralpa
Tak sangka sungguh..dewi puteri mari menyapa
Tpi dewi srikandi ku, abg tk akan biarkan hampa
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Bila covid19 nak berakhir, kita tk dapat nak pasti
Merata-rata..semua org dlm keadaan susah hati
Kpd dik Akma..slamat berjuang, mencurah bakti
Khidmat dan jasa mu dewi, rakyat sdng menanti
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Tak tahu bilalah, rantaian covid19 ini akan tamat
Berjuanglah dgn tulus ikhlas & gigih berkhidmat
Masa bertugas..berhati-hatilah dik, serta cermat
Abg doakan agar dinda dlm sejahtera & selamat
๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Abng bangga dgn mu, duhai dewi pujaan sukma
Mmg benar sangatlah negara perlukan Dr Akma
Bunyi semboyan, perjuangan, sdg kuat bergema
Ayuh dinda, demi negara, kita berjuang bersama
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Kehadiran Akma, spt mnggamit, kenangan silam
Di lautan rindu..diri ini bgaikan lemas tenggelam
Dinda hadir..menyinari suasana, yg suram kelam
Utk dinda, abg tak kisah berpantun di tgh malam
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Dinda hadir..mengubati segala sedih & duka pilu
Abg kini..dah kembali riang ceria, seperti dahulu
Moga dinda, sihat sejahtera & bergembira selalu
Sambutlah dri abg, salam rindu di angin nan lalu
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Mmg virus covid19 itu sgt besar punya musibah
Semua pihak..krโ€™jaan & rakyat jadi resah gelabah
Diharap Akma sbg โ€˜frontlinerโ€™, ttp tenang & tabah
Pntun berbunga utkmu, abg kan terus persmbah
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
Di rimba belantara rindu ini, diri ini gagahi berlari
Tak ku hiraukan, walau rintangannya onak & duri
Tiadalah persembahan besar ku, utk sang puteri
Hanya pantun berbunga saja, yang dapat ku beri
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
Kesian dik Akma, dgn beban yg terpaksa digalas
Terpksa berdepan..bahaya covid sembilan belas
Terimalah dari abng, salam & doa yg tulus ikhlas
Budi mu itu dik, hanya Allah sja yg mampu balas
๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kejora ini, asyik saja bertanya, kpd diri ini sendiri
Apakah hati yang satu ini..telah pun ada org curi
Di laman syahdu ini Kejora asyik saja tercari-cari
Tpi bila Kejora hadir, org itu, tidak le pula ke mari
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Woooooooooit, BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA DAH KELUAR DARI KUBUR NYA. TERUS MENGARUT PASAL GUFRENG, KONON.

zunnun
Member
zunnun

Ape assumtion yg amat lethal golongan yg mengaku mereka #melayu2islam? yg bahaya nya bila pengakuan sedemikian, mereka telah persendakan islam sewenang2 nya ….. menyamun asalkan islam, kapir mengapir asalkan islam, mengkianati janji asalkan islam….. hingga baghdadi serta extremist2 yg lain merasakan konin nya, mereka membawa panji2 islam, lalu membunuh sesuka hati kerana di janjikan syurga oleh tuhan mereka.. . fahaman takfiri ini kini berkembang di malaysia, tak segan silu kapir mengapir sana sini dan kejadian di memali dgn amanat seketul daging babi memutik tanpa pihak berkuasa membawa hadi utk memohon maaf malah di gunakan oleh parti politik utk menjadi rakan… Read more »

zunnun
Member
zunnun

assumption

Anonymous
Guest
Anonymous

Sekurang kurang nya kamu kasi lah contoh siapa, dimana, bila dll yang kamu tuduh “menyamun asalkan islam, kapir mengapir asalkan islam, mengkianati janji asalkan islam” itu.

Dan tuduhan “menyamun asalkan islam, kapir mengapir asalkan islam, mengkianati janji asalkan islamโ€ฆ”

Tak berfaedah kamu menuduh liar begitu. Tiada siapa yang percaya apa kamu kata, sebaliknya ramai yang memikir bahwa kamu mulut celupar, cakap ikut suka saja, tidak berpendirian bertanggung jawab. Tak bagus begitu.

zunnun
Member
zunnun

klu dah sebati kesundalan dgn fahaman seketul daging babi, sedangkan majlis fatwa sahkan kesesatan fahaman sedemikian….

tapi masih berterusan dgn kapir mengapir selain mengambil malaun2 pAs yg tegar dgn pendirian bersama hadi…..

hingga kesalahan najib mereka mendewa2kan dan pengkianatan mereka meraikan….

akal kamu masih terletak di #kepalabutuh kamu lagi ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu bukan saja akal kamu, juga seluruh kepala kamu, terletak di celah kelengkang kamu.

Pahal jadi begitu Jigit. Larat ke kamu sentiasa membogkok sebab kepala di celah kelengkang tuh. Jangan pulak ko menghisap bila buat begitu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ooops, bukan Jigit – DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK.

zunnun
Member
zunnun

tapi lu kuat jilat puki bini meh…

lu tiap mlm abdi sex lu punya bini meh..? mlm hali lu hilang meh…

siang lu jadi sawan di sini meh

Anonymous
Guest
Anonymous

Lu jilat puki emak lu sebab lu apak tatak servis dia.

Waaaaaaaa, jadi barua lu punya amak aaaaaaaaar.

zunnun
Member
zunnun

#melayu2islam ala #kepalabutuh ….

Islam itu bersifat Semesta, maka #melayu2islam bagitu juga ke?

kam #kepalabutuh punya pengakuan?

Islam itu Tuhan….

#melayu2islam itu holongan tuhan….

#kepalabutuh punya pengakuan dgn tabiat pengkianat, menyamun selain mendagangkan agama utk meraih kepentingan di dunia….

cuba2 kurangkan kesundalan setakat mengaku #melayu2muslim sj….

rendahkan kesundalan yg ada..

zunnun
Member
zunnun

golongan

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN INI SUDAH NAIK PANGKAT KE PUKIMAK SEBAB MENCARUT.

Nyata dia tidak dibimbing emak bapak nya di masa kecil sebab sibuk sangat, kuat seks, asyik berkongk.k pagi petang siang malam.

Dia ini hidup dengan #kepalabutuh, nampak nya. Sayang, kepala yang di celah kelengkang nya diguna nya bila mengeluarkan pendapat.

zunnun
Member
zunnun

babi2 belaan #melayu2islam hadi dgn rasa hormat dan penuh takzim memberi amanat seketul daging babi hadi 100% markah dan sesiape yg berpandukan amalan dan fahaman sedemikian amat bersopan selain teguh islam dan pegangan politik mereka ๐Ÿค”

hebat no

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu zunnun ada penyakit. Pagi2 dah mengkeruhkan keadaan di blog ini, merosakkan suasana blogging di sini.

Apa pasal? Coba beri tahu. Supaya kita orang faham masalah kamu. Dan berinteraksi dengan kamu dengan cara yang lebih membina. Termasuk mengajar kamu adab sopan. Dengan cara yang tegas, no-nonsense manner.

zunnun
Member
zunnun

kaji dulu permasaalah dan pengakuan istilah #melayu2islam hadi yg digunakan ….

jgn asyik terus menyundal dgn pengakuan sedemikian….

syahadah atau ape2 rukun islam itu bergantung kpd rukun iman sekadar asas kepercayaan semata2….

perlu di pupuk utk memberi keyakinan jgn main muat turun dgn mem”buta” sj….

#melayu2islam? ape melayu dah sah keislaman mereka?

Anonymous
Guest
Anonymous

Mengarut kamu mengata “syahadah atau ape2 rukun islam itu bergantung kpd rukun iman sekadar asas kepercayaan semata2โ€ฆ.”

Kamu tidak memberi penerangan pulak nya.

Dan amat bodoh bngang menanya “ape melayu dah sah keislaman mereka?”

Kamu yang tonggang tonggek di pangkal pokok Kayu Ara mahu mengesahkan keIslaman mereka?

Ikut kata Najib Klepto wal Jibo – KEPALA BAPAK KAU.

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK.

zunnun
Member
zunnun

bila akal yg letak di #kepalabutuh, yg ada mem”butuh” dan mem”babi” sj lah sentiasa….

kan itu sejarah tamuddun manusia, di penuhi dgn akal ala #kepalabutuh sj….

kini penjenamaan,#melayu2islam tidak kecuali dari sedemikian rupa…

kelak ada #cina2islam, #parti2islam, #persatuan2islam lalu berperang pula sesama mereka utk mencari antara mereka, yg betul2 islam

#kepalabutuh punya fahaman…

islam itu bukan mak bapak kamu semua yg punya…

Anonymous
Guest
Anonymous

Akal dan tamadun manusia yang begitu ia lah DAP OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK punya.

Jaga2, kamu menghasut, nanti di heret ke Balai Polis, di remand seminggu, kasi makan nasi bungkus pagi petang siang malam. Lauk ikan masin.

Anonymous
Guest
Anonymous

Salam semua.

Pagi2 ini, doakan kita semua di sini sihat walafiat, murah rezeki, panjang umur. In that order of preference.

Harap masalah air dah selesai. Doakan supaya yang mengotorkan punca air itu sudah sedar kesalahan nya dan pihak berkuasa dapat budget bagi menentukan mereka tak dapat akses ke saluran air atau sungai itu membuang kekotoran.

Jika berlaku lagi begitu, tarik telinga depa yang berkenaan. hehe

zunnun
Member
zunnun

mlm ni byak jugak babi2 belaan pAs berkerumun dlm blog budin nih….

adakah kerana kerajaan #melayu2islam hadi kini di ambang kemusnahan….

kucar kacir sana sini dgn tiada hala tuju utk membawa negara keluar dari kemelut pandemik selain politik negara yg terajui oleh kesundalan #melayu2islam hadi….๐Ÿค”

Mahadil
Guest
Mahadil

Apa benda kau.merapu habis.bersemangat sangat kau??biasa aja politik aja pun bukan tentang puki emak kau.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mengapa lah kamu di tengah malam menggunakan kata2 yang tak senonoh, wahai DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN, PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT DAN/ATAU MENCARUT.

Jangan tuduh secara liar saja, kasi penerangan apa dan bagaimana “kesundalan #melayu2islam” itu.

Selagi kamu tak buat begitu, kamu nampak sebagai tidak bertanggung jawab, mahu bikin kecoh dan kaburkan suasana aman di pagi hari.

zunnun
Member
zunnun

bersemangat di puji dgn fahaman seketul daging babi hadi serta teguh mrmpertahankan kesundalan #melayu2islam hadi, maka di beri markah yg tinggi utk terus menyundal bersama babi2 belaan hadi….

teruskan watikah yg di beri dgn sawan babi sana sini…

fahaman agama ala #kelalabutuh dgn dibwarisi #[email protected] terkini

Anonymous
Guest
Anonymous

Nyata kamu biadab dan kurang ajar. Tak dibimbing emak bapak kamu di masa kecil.

Takda sebab lain yang boleh difikirkan – sebab depa sibuk sangat pagi petang siang malam, kuat seks, berkongk.k sentiasa.

Kamu pulak bercampur dengan sampah masyarakat, penjahat dan gengster. Langsung tidak reti adab sopan. Mengganas di sana sini. Macam komunis.

Komunis dah lari ke Selatan Thailand. Kamu tertinggal. Perlu dibalun, ditibai dan dibantai berterusan disini.

zunnun
Member
zunnun

bila akal di letak di #kepalabutuh, komunist itu sandaran utk terus menyundal kesana kemari….

pergi kaji ape istilah ‘komunist’ yg ada di setiap amalan munusia setiap hari….

kepentingan utk berkuasa itu selari dgn fahaman komunist lebih2 lagi dgn sifat totalitarian berdasarkan theology songsang agama….

itu fahaman selari dgn komunist

buy muslim first itu sifat komunist sepertimana buy china first….

kurangkan kesundalan, perbetulkan dgn kaedah pasaran bebas yg membebaskan cengkaman pasaran dari fahaman agama dan racist bangsa….

Anonymous
Guest
Anonymous

Nyata DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK kamu “akal di letak di #kepalabutuh”, juga di lubang bont.t kamu yang Bang Ali pelupori.

kepentingan utk berkuasa itu tidak ada pada setiap manusia. Hanya segelintir manusia di dunia ini, terutama yang komunis.

Maka “kesundalan … cengkaman pasaran fahaman agama dan racist bangsaโ€ฆ.” itu tidak seluas fahaman komunis.

Komunis bukan saja tidak galakkan rakyat nya beli barangan luar, juga halang import barangan luar melainkan terdesak.

zunnun
Member
zunnun

mak aii, babi2 malaun pAs sampai beri markah….

markah utk ke syyrga mengaut dedak dgn memperdagangkan agama….๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN, PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT DAN/ATAU MENCARUT.

KAMU MENUDUH MENGAUT DEDAK TANPA BUKTI, FAKTA ATAU PUNCA MAKLUMAT YANG BOLEH DIPERCAYAI.

SELALU BUAT DEMIKIAN SEBAB OTAK KAMU SAKIT. PERGILAH JUMPA DOKTOR PAKAR SAKIT OTAK SUPAYA DIRAWAT DAN BOLEH BLOGGING DI SINI DENGAN SOPAN.

zunnun
Member
zunnun

bila fahaman agama membawa kpd kematian seperti dimemali kerana berpaksikan amanat songsang hadi, adakah itu beradap & sopan selari dgn naluri manusia selain rukun negara yg ada?

Anonymous
Guest
Anonymous

Rusuhan kaum membawa kpd lebih besar jumlah kematian, spt di 13 Mei 1969.

Sebab nya ialah tidak mahu terima dan hormati sepenuh nya kedudukan istimewa orang Melayu dan Bumiputera Sabah dan Sarawak.

Tentera telah di arah mengawal keadaan dan mereka ikut no-nonsense SOP nya.

Siapa yang tidak mahu hormati kedudukan istimewa itu bebas untuk berhijrah.

HAKIM KOMENTAR
Guest
HAKIM KOMENTAR

Keputusan Penghakiman Komentar Blok Tarikh/Tempoh masa :00.00 19 okt-12.00 20 okt ZUNNUN : Lebih kepada sokongan peribadi kepada idola dan membabikan sesama insan,dikira tidak akur kepada TERAS RUKUN NEGARA KE-5,iaitu KESOPANAN DAN KESUSILAAN Markah : 10 peratus KEJORA : Menggunakan lopak blok untuk menagih cinta.Pantang ada pompuan masok,dia seperti PENERUJA yang bertangankan cakar.Habis dia cakar pompuan kerana kegilaan kasih sayang dan sex,memaksa pompuan melayan pantunnya.Akhirnya pompuan lari.Aku rasa dia terkena tulah TUN! Markah : O peratus TN : strong! pegangan politiknya kukuh dan pengamatannya bijaksana.Dia melayan Kejora dengan modal pantunan keanjingan,tetapi TN kekal cool Markah : 99.9 peratus AHLI SYURGA… Read more »

Hakim Komentar
Guest
Hakim Komentar

JIGIT: Seorang pengomen yang matang dan ada ciri-ciri lawak,harimau yang yang menyimpan kuku dan mampu menghujah dengan baik jika ia mahu berbuat sedemikian.

Markah : 90

SEKIAN,SEMOGA BERLAPANG DADA.

zunnun
Member
zunnun

terima kasih babi belaan malaun pAs semoga lapang dada dgn gelaean tersebut….๐Ÿ˜„

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK MEMANG BABI, BUKAN BELAAN, TAPI TULEN.

Anonymous
Guest
Anonymous

Terima kasih, Tuan Hakim.

Kita akan terus mencoba beri pendapat yang membina demi kepentingan bangsa, agama dan negara.

70 tahun Merdeka kita sudah mencapai tahap kemajuan yang membanggakan. Syabas semua penduduk di negara ini.

Mari kita teruskan memberi pendapat dan komen yang membina.

zunnun
Member
zunnun

malaun aziz pendek pAs berkara sebelum mati….

tuhan mencarut?

zunnun bertanya….

tuhan dah jadi abdi kpd emosi nya ke? ๐Ÿ˜„

lain perkataan, emosi itu sebenar nya tuhan..?

ada babi2 belaan malaun2 pAs yg blh beri pencerahan…

zunnun
Member
zunnun

Oops sori

berkara – berkata

ini kena betul supaya babi2 pAs blh jelas memahami….

Anonymous
Guest
Anonymous

Tanya lah kpd pangkal pokok Kayu Ara bila kamu tonggang tonggek di situ.

zunnun
Member
zunnun

laa, kan hadi awang yg membawa ajaran seketul daging babi….

ibrahim mahmud sampai mabuk berparang berkapak bercangkul dgn memekik melolong ‘allah’ kesana kemari dgn penyokong2 nya….๐Ÿค”

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK TAK HABIS2 DENGAN SEKETUL DAGING BABI YANG DIJAJA NYA SANA SINI, TAK LAKU, BERULAT.

DIA ULTRA KIASU, TAK MAU RUGI, DI GORENGNYA DAGING BABI ITU DENGAN MAGGOTS NYA, DI JAMU NYA MAKAN BERSAMA PUAK DIA.

Anonymous
Guest
Anonymous

KAH KAH KAH

ZUNNUN GI SEMULA KE KANDANG BABI TU,

UNTUK PENCERAHAN KALI KE-2

KALI INI DIA BAWA LORI,

ANGKOT BABI-BABI UNTUK DIJUAL ESOK!

KAH KAH KAH

BODOH PUNYA MALAUN!

zunnun
Member
zunnun

jika islam itu addin, adakah kehidupan tuhan yg maha hidup atau kehidupan malaun2 pAs yg tegar kaut dedak sana sini selain menambah2 kilang puki sana sini…

ada ke babi2 belaan pAs yg blh beri pencerahan…

Anonymous
Guest
Anonymous

THATโ€™s ZUNNUN?

๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™‰๐Ÿ™Š-YES,SURE

TAK DAK SAPPA NAK JAWAB SOALAN YANG DATANG
DARI BABI WEI

SEBAB BABI TIADA KAT SINI

KO GI LA KAT KANDANG BABI,

TANYA BABI-BABI KAT SITU!!

kah kah kah

zunnun
Member
zunnun

trmima kasih babi kerana memberi pencerahan..

Anonymous
Guest
Anonymous

CEPATNYA KO DAPAT JAWAPAN,

KO JALAN KAKI KE NAIK MOTOR KE KANDANG BABI TU?

ATAU KAKI KAU EMPAT?

zunnun
Member
zunnun

babi dgn menambah beri pencerahan lagi ke? ๐Ÿค”

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu babi hanya menyodok ajer. Bila tersodok razor blade, bibir terbang, tosonyap ler.

zunnun
Member
zunnun

malaun2 pAs sembahyang sembah nama tuhan atau sembah zat tuhan melalui sifat nya….

sj bertanya, ada ke babi2 belaan hadi blh beri pencerahan…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu jenis yang tonggang tonggek dengan joss sticks di pangkal pokok Kayu Ara di sebelah rumah kamu, ada Tuhan kamu di situ ke?

Kalau ada, teruskan tonggang tonggek lah. Tapi jangan biadab dan kurang ajar coba mencaci orang Islam.

Islam ada di sebut di Perkara 3 Perlembagaan negara. Yang kamu tonggang tonggek itu tiada. Hormati lah Perlembagaan negara ini atau hijrah lah.

Anonymous
Guest
Anonymous

THAT’s ZUNNUN?

๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™‰๐Ÿ™Š-YES,SURE

BUANG MASA BRO AS LAYAN DIA…!
TANGKAP MASOK KANDANG ZOO JERRR

kah kah kah

zunnun
Member
zunnun

ni zunnun nak tanya….

syahadah yg di lafazkan, muhammad yg di maksudkan, kenabian muhammad atau muhammad bin aminah nih?

ada babi2 belaan hadi blh beri pencerahan ….

Anonymous
Guest
Anonymous

THATโ€™s ZUNNUN?

๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™‰๐Ÿ™Š-YES,SURE

BUANG MASA BRO AS LAYAN DIAโ€ฆ!
TANGKAP MASOK KANDANG ZOO JERRR

kah kah kah

zunnun
Member
zunnun

malaun2 pAs bila di beri sogokan melompak dgn membeli mercedes2 dan terkini vellfire pula utk sanusi..

ape yg umum tidak tahu, biasan mereka senyap2 menambah kilang2 puki…

betul ke, blh mana2 babi2 belaan pAs beri pencerahan…

tak kan babi2 pun di jamin syurga..๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

THATโ€™s ZUNNUN?

๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™‰๐Ÿ™Š-YES,SURE

BUANG MASA BRO AS LAYAN DIAโ€ฆ!
TANGKAP MASOK KANDANG ZOO JERRR

kah kah kah

zunnun
Member
zunnun

betul2 tok mudin boneka #melayu2islam hadi….

dan pAs politik lalang sana sini..๐Ÿคฃ

Ahli Syurga
Guest
Ahli Syurga

tuduhan-tuduhan kamu adalah nikmat buat kami.Kami perlukan makian dan hamunan kamu.kerana semakin kamu berbuat sedemikian,maka ketaqwaan kami semakin padu,jalinan silaturrahim semakin mengukuh dan yang pasti kami semakin dekat dengan syurga yang kekal abadi.Dunia hanya kefanaan dan dugaan adalah nikmat

zunnun
Member
zunnun

syurga dari mengaut ghadimah2 dan sogokan2 melalui tebut atap sana sini….๐Ÿคฃ

hebat nk

Ahli Syurga
Guest
Ahli Syurga

ghadimah dan sogokan adalah kefanaan yang nyata.Tiada kilauan dimata kami,hanya senjata untuk meneruskan perjuangan.Berbeza dengan sesetengah pihak,ghadimah adalah kenikmatan yang disangka kekal selamanya…ohhhh mereka terlalai!

zunnun
Member
zunnun

mana pulak ada kilauan di mata nih…

tak kan kao buta kot? ๐Ÿคฃ

assmin berdiri sebelah kamu, gementar tak #kepalabutuh …

zunnun
Member
zunnun

kao ahli syurga pengulum tegar #kepalabutuh ke?

Ahli Syurga
Guest
Ahli Syurga

Jangan pulak kamu mengulum bara api di neraka kelak

zunnun
Member
zunnun

neraka itu ape? betul ke ada bara api atau perpisahan yg tiada kesudahan membara nih?

tuhan yg kai sembah terlalu emotional sgt ke nih?

tuhan kuat mencarut ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu menghasut agama Islam perlu di heret ke Mahkamah, didakwa di bawah Penal Code.

Sementara menunggu Mahkamah, kamu perlu di heret ke Balai Polis, di remand bang seminggu, diberi makan nasi bungkus pagi petang siang malam. Lauk ikan masin.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

STAND PAS SOKONG PN HANYA SEBELUM PRU15……. TOK MUDIM BONEKA DORAEMON……. RAKYAT DAH SERIK 22 BULAN DIPERINTAH KERAJAAN BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ……. PN WAJIB KEKAL HINGGA PRU15…….. PM 9 HADI…….TOK MUDIM TAKUT BUBAR PARLIAMEN…… MASA DEPAN PHD4PIG GELAP GULITA…….. Lantik Ahli UMNO Sebagai TPM, Solusi Terbaik Muhyiddin Untuk Tenangkan Keadaan……… PADA saat suhu politik negara semakin memuncak ketika ini, api kemarahan rakyat terhadap ahli politik Malaysia juga semakin membara sejak berakhirnya Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah ke-16 pada 26 September lalu. Kemarahan mereka ada asasnya. Setelah berbulan-bulan kerajaan Perikatan Nasional (PN) dan frontliners berhempas-pulas mendatarkan lengkuk penularan Covid-19, konflik politik… Read more »

zunnun
Member
zunnun

selain pengakuan dgn #melayu2islam penjenamaan hadi kerana merasakan islam dan syurga mak bapak nya punya, kini babi2 belaan nya tak segan silu mengaku ahli syurga….

ape nak jadi dgn amanat seketul daging babi, ibrahim mahmud dah di jamin masuk syurga blum?

Ahli Syurga
Guest
Ahli Syurga

dia tak mati,tapi ghaip

Ahli Syurga
Guest
Ahli Syurga

apakah yang dimaksudkan dengan kesundalan?yang pasti penuduhan berbauran kebencian dari mereka-mereka yang tiada perdambaan didadanya asas-asas agama yang jitu.Keaakalan kekononan menjadi teras kepada pendapat-pendapat yang tiada logika.Yang pasti mata-mata nur yang dirohkan nilai-nilai keagamaan nampak jelas akan kebobrokan golongan-golongan tersebut.

zunnun
Member
zunnun

ghaib atau dah jadi bangkai nih ๐Ÿคฃ

Ahli Syurga
Guest
Ahli Syurga

semua manusia akan pasti kemayatan dan kebangkaian,hanya istilah,apalah ada pada istilah! Semua tulang temulang akan disatukan,dan kita kita akan dibangkitkan kelak dalam jasad dan roh,di depan pengadilan agong

zunnun
Member
zunnun

mcm haiwan, mati membangkai….

waktu hidup, bak haiwan juga ke ?

Anonymous
Guest
Anonymous

TIADA YANG BAIK KELUAR DARI MULUT DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN NIH.

KESIAN DIA, TIDAK DIBIMBING EMAK BAPAK NYA DI MASA KECIL.

SALAH CAMPURAN DI MASA DEWASA HINGGA SEKARANG.

KITA DOAKAN MOGA2 ALLAH SWT TUKARKAN PEMIKIRAN DAN PENDIRIAN DIA KPD YANG BAIK DAN DIA MENYUMBANG KPD MASYARAKAT DI MANA2 DIA BERADA.

AMEEEEEEN.

Azam Aziz
Guest
Azam Aziz

Sanggup kau merangkak cari TGHH di pdg mahsyar?? silakan.. tak suka tak pe, ini dak..fitnah melampau dakwa syurga mak bapak TGHH punya.. org kapir pun tak cakap macm tu… tapi kau lebih teruk dr kapir.

Ahli Syurga
Guest
Ahli Syurga

kamu yang menuduh gitu,ana tak kata pon

zunnun
Member
zunnun

mak sii, ente anna, woit mana #melayu kamu nih, tak kan tiba2 jadi arab pulak nih

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu jadi jenis tonggang tonggek di pangkal pokok Kayu Ara sekelip mata juga.

zunnun
Member
zunnun

hadi awang pengasas ajaran sesat seketul daging babi ? ๐Ÿ˜„

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak. Kamu yang jaja daging babi, tak laku, berulat, kamu ultra kiasu, tak mau rugi, kamu goreng daging babi itu dengan maggots nya, jamu makan bersama puak kamu.

trackback
Daftar MN : Langkah awal Umno Pas untuk tinggalkan PN

[…] Berita penuh :ย https://shahbudindotcom.net/2020/10/20/masa-depan-bersatu-makin-kelam.html […]

zunnun
Member
zunnun

bersatu ini mrmbawa maksud, ‘unity’

tapi ngape kerajaan #melayu2islam kucar kacir nih….

adakah di sbbkan ajaran sesat seketul daging babi hadi ?

adakah kerana pengkianatan assmin dan Moo

adakah kerana penyamun2 cuba utk memeras ugut utk mendapat kebebasan…

mungkin ada babi belaan #melayu2islam hadi yg blh beri pencerahan….๐Ÿค”

Ahli Syurga
Guest
Ahli Syurga

untuk memPM kan ABAM nampak kian pudar.Yang nyata perjalanan drama sudah longlai dan tiada slot masa-masa keklimakjan nya.Pendokong-pendokong makin kecewa,dan seolah-olah merasa dipersendamainkan.Belon-belon minda makin mengembong,yang pasti bila sampai ke suatu tahap,berlakunya LETUPAN frust,merana kesusutan.Zunnun pula semangat juang kian terpadam,yang ada hanya leteran dan makian tidak berasas dan semakin
meloyakan.Yang pasti mereka ibarat musafir yang tersesat di gurun maha panas,dahaga merekahi lohong tenggorok,lapar menuju buluran.

ayohhhh,join kami,tersedia pakej-pakej menuju syurga idaman,lebih logik dari pengejaran pelangi yang bakal hilang!

zunnun
Member
zunnun

hadi awang bila berpeluk2 dgn assmin, nak stim tak keinginan mengulum #kepalabutuh nya assmin?

bila kemarok kuasa, kaki kulum #kepalabutuh ke #penyamun ke #pengkianat semua di angkut….

kan pAs – parti Angkut sampah..๐Ÿคฃ

Ahli Syurga
Guest
Ahli Syurga

Tersedia di depan golongan-golongan bergabong,yang coba kami dakwahkan ke jalan yang lurus agar sama-sama menuju ke syurga yang kekal abadi.Bergabong sambil membetulkan kenderaan-kenderaan duniawi yang rosak,meneruskan perjalanan kerana hasrat kemanusiaan adalah syurga pastinya.Buat apa kita meratapi ,sebaiknya kita memperbetul tekad dan dakwah pasti diteruskan

zunnun
Member
zunnun

dakwah ajaran seketul daging babi?

kan di sahkan sesat oleh majlis fatwa…

ajaran terbaharu burung hud hud bagaimana pula…๐Ÿคฃ

Ahli Syurga
Guest
Ahli Syurga

burung hud-hud adalah makhlok tuhan,kedudukannya mungkin lebih mulia dari manusia yang beremosi “keburungan”.Dengan kata lain “pendek tahap akal”,tapi mulut berkicau tanpa faedah yang jelas.

zunnun
Member
zunnun

asal ada huh huh kaut je utk di perdagangkan utk agama…

tuhan pun mencarut juga ke? aziz pendek dgn kesundalan fahaman agama nya pula…

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak tahu lah jika Tuhan kamu yang kamu tonggang tonggek di pangkl pokokKayu Ara itu mencarut.

Kot bila kau buat begitu, di pancut nya engkau.

Pssst, coba lah lihat ada sesiapa ke buat begitu di sebelah sana pokok itu.

Ahli Syurga
Guest
Ahli Syurga

seronok bila parti aku jadi kerajaan.

sekurangnya Zunnun dah sentap

dia sekarang sudah pasti berkira-kira nak join.

dia banyak dosa,kami pula banyak anugerah yang tak sangka

seronok bila tengok Zunnun dah ubah identiti nanti

seluar jeas koyak-dah berjubah Arab

tangan 24 jam mengais HPhone-dah bertasbih

mulut yg sentiasa maki hamun-dah hafal surah

kepala bertopi yahudi-bersarban bakol

mulut mengunyah chewing gum-dah biasakan makan kurma

Khas untuk Zunnun The Lanun

“LU PIKE LA SENDIRI”

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

PM tiada majoriti buat Perutusan Khas tunjuk majoriti dalam TV. Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Pengkhianat ke sana ke sini tak siapa peduli. Madey si Kitol dan Azmin Semburit tak diterima lagi. Puppet PM hanya tahu buat Perutusan Khas rotan Rakyat. Akhirnya pengkhianat bersama gila main golf 18 lubang. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™‰๐Ÿ™Š

GONTOL KE TIU????????

dara dah tahu siapa dia..dan terosss cabot!!!

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

Mana Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla? Dah cabot ke mana dia?

Sunyi disini takda kawan, gamak nya. Asyik dibalun, ditibai dan dibantai tak renti2.

Moral of the story: Jangan sentiasa guna bahasa kotor, hingga kamu di gelar Gontol, ejaan nya perlu di pinda untuk melepaskan komen dari jaring censorship Budin.

zunnun
Member
zunnun

bila kesundalan2 #melayu2islam hadi di anggotai oleh melayu pengkianat2, melayu penyamun2 dan melayu2 perdagang agama duduk semeja….

maka bercakaran berterusan antara mereka utk menentukan melayu mana yv lebih #melayu dan islam siape yg terlebih #islam….

kesian, #melayu2islam….

ketulahan demi ketulahan berpanjangan, rakyat kebinggungan dan negara di ambang kemusnahan….

hebat no, bila golongan melayu yg terkecil cuba menjadi jaguh kpd golongan melayu2 yg lebih besar….

Amuta
Guest
Amuta

Tertabal tuhan ko Zunnun akan dipanggil mengadap bersedia terkencing ato mengigil baru getaran Allah swt ko tak boleh lari selagi ko masih hidup … jgn fikir Rasul yg benar itu suka2 bicara kosong. Bersedialah. Tahu.

zunnun
Member
zunnun

betul2..

.. Saudagar Tahu….

jgn jadi seperti malaun2 pAs, saudagar perdagangkan agama….

tapi kao tak terlibatkan, sekadar jual Tahu je…๐Ÿคฃ

Amuta
Guest
Amuta

Ko main2 ya akan dihebahkan live. Ngerti!

Ahli Syurga
Guest
Ahli Syurga

zunnun dalam kesesatan yang nyata!

jiwa kosong macam belon ditiup kembong

teruskan dakwah…dan pecahkan belon

Amuta
Guest
Amuta

Akan tetap dipanggil mengadap jgn fikir kedaulatan Allah swt itu kosong … ini dlm penangguhan bakal semua saksikan keajaibannya.

zunnun
Member
zunnun

kedaulantan ‘Allah swt’ ?

dari satu sundal ke satu sundal terbaharu…..

cuba2 cari perkataan yg melebihi kedaulantan….

kerana kedaulatan itu membawa erti keperluan utk menyembah daulat….

ko sembah tuhan mcm kao sampaikan daulat kpd raja ke?

kesian #melayu2islam nih, tercungap2 mencari pengertian….

tapi tahu sana sini ?

Saudagar Penjual Tahu nih….

Amuta
Guest
Amuta

Ingat ko dipanggil nanti terkencing disaksikan live!

zunnun
Member
zunnun

jika hidup itu tuhan maka perlu ape yg di sangsikan kehidupan nih…

live itu sentiasa dlm kehidupan nya yg sentiasa alive ๐Ÿ˜„

cuba2 belajar pengertian yg betul bila berbicara….

tapi hadi dah di bawa live memohon maaf kerana kesesatan ajaran seketul daging babi ..๐Ÿคฃ

Amuta
Guest
Amuta

Tahu pun ko nanti bakal terkencing membasah kenapa mau takut ya … jgm fikir Isa dan Muhammad Rasul suka2 jer ke? dan yg terakhir ni pun Rasul suka2 je ke? Live tetap live itulah ketetapan buat mu Zunnun … Tunggu saja saatnya nanti.

zunnun
Member
zunnun

mcm suka2 dgn ajaran seketul daging bsbi….

Amem
Guest
Amem

Ini pencerahan tiada kesalahan pada amanat Hj Hadi hanya salah taksir arwah yg punya niat yg betul … Politik dimainkan bersebab perebutan demi ingin mewujudkan negara Islam … Takdir berlaku keamanan terpaksa dikembalikan bukan mudah sebab dakyah kefahaman jihat sepatutnya berjuang mempelajari ilmu menafaat ummah kena tgk sipelaku keterbatasan kefahaman tuntutan sebenarnya kecerlaruan ilmu akibatkan takdir buruk terjadi .. ko fikir mudah kah nak betulkan penganut Islam yg berbagai cabang aliran bukan ko yg lalang cakap merapu meraban akan tetap dipanggil mengadap.

zunnun
Member
zunnun

kesundalan ape dgn amanat seketul daging babi yg berbentuk ciri2 takfiri nih..

islam itu bukan berteraskan kapir mengapir sana sini tapi menegakan kehidupan tuhan melalui sifat2 nya yg sentiasa memuntahkan rahsia khazabah nya yg tersimpan di perbendahaean luf…

jgn mem”babi” sana sini dgn tabii #kepalabutuh mengapir sana sini.

Amem
Guest
Amem

Jgn lupa jgn takut ya dipanggil nanti maka terkencing didepan umum menyaksikan ko boleh cakap itu tidak adil suka hati hanya layak buat ko yg suka mempersendakan Islam.

zunnun
Member
zunnun

jgn takut bila hadi di minta utk memihon maaf dgn amanat sekwtul daging babi yg dah di dahkan sesat sana sini….

kena berani utk bersemuka…

Amem
Guest
Amem

Ko sudah melampau demi Allah swt ko akan terima akibat perbuatan hina mencermarkan kesucian Islam didepan tuhan wakil tunggal sekalian mahluk pilihan Allah swt demi tidak tenteramnya Rasul akan tetap ko terima akibat kecerluparan mulut sial ko.

zunnun
Member
zunnun

woit, amanat seketul daging babi hadi tak sesat ke ?

Amuta
Guest
Amuta

Pas ada lbh krg 2~3 juta setia mengikut walau ada silap … ko takde apa2 yg beri menafaat pada manusia sepatutnya jadi seekor khinzir.

zunnun
Member
zunnun

maka pAs ada 700 ribu ahli setia dgn tabiat mem”babi”buta yg perlu di ‘rehabilitate’

angka 2-3 juta #kepalabutuh kamu

Amuta
Guest
Amuta

Demi Allah swt sampai saat ko akan gila ibarat seekor khinzir tidak tahu apa2 setelah itu. Yg mengikuti dgn ahli ada perbezaan dan dijumlahkan sebelum ditarik Allah swt ingatan ini utk ko fahami kebenaran yg disampaikan. Ko fikir tak ramai ke org Islam sedang dahagakan kepimpinan yg diharapkan itulah Pas bagi mereka yakin menurut kefahamannya masa kesemasa kefahaman menjadi betul sejurus tertabalnya Sang Penyelamat. Ingat Zunnun ko akan dipanggil mengadap.

zunnun
Member
zunnun

asyik demi ‘allah’ aje lah pakaian babi2 belaan #melayu2islam hadi….

ibrahim mahmud pun bagitubjuga demi #allah dgn berparang berkapak bercangkul sana sini….

baghdadi pun tak kecuali dgn demi #allah nya….

babi2 belaan hadi akan cepat dgn demi #allah meeka bila mendagangkan agama

Amuta
Guest
Amuta

Jgn kait yg lain Zunnun sdg ko diberi pilihan pemikiran arah mana tujuan kehidupan yg ko lalui ternyata di lecak najis khinzir.

zunnun
Member
zunnun

bila akal di letakan di #kdpalabutuh, orang pun di sabitkan dgn islam…

malah lebih dari itu…

negara islam, pakaian islam, persatuan islam, parti islam…

budaya #kepalabutuh perdagangkan islam ini perlu di hentikan….

kerana Islam itu isbat kpd Sifat2 Tuhan Yg Memuji2 Zat Nya….

bukan dgn isyilah ala #kepalabutuh orang islam dan sebagai nya

sekadar mengakuan

“orang muslim yg mengamalkan islam….”

kan lagi sopan dan rendah diri…

cuba kurangkan sifat babi dlm diri…

mana ‘tahu’ kamu pergi?

Amuta
Guest
Amuta

Jadi selama ini ko bersikap rendah diri dgn pemakaian perkataan buruk amalan harian itu betul ke jgn asik2 htr selitkan perkataan menghinakan diri maka sia2 je jadi manusia tak tahu membezakan ungkapan yg mahu diungkapkan lagi nak meleter org ramai. Simpanlah buat khazanah busuk ko tu sendiri dari menyemak hendak betulkan org sdg diri diselut najis khinzir.

zunnun
Member
zunnun

malaun2 pAs bila bicara ‘islam’ adakah utk buat babi2 berdaya terbang?

#islam, #allah #NabiMuhammad main muat turun sj ke?

kan tabiat #kepalabutuh nama nya nih

Amuta
Guest
Amuta

Kalu takde nama pertubuhan jadi manusia primitif bercakap serupa ko merapu meraban ketahuilah Sang Penyelamat akan logokan lambang Islam disetiap negara dunia Islam itu berarti Selamat maka selar lah depan2 nescaya ko dipenggal dan Sang Penyelamat hanya memerhatikan saja kejadian itu maka sesuai lah takdir akibat perbuatan buruk ko berperanan iblis syaitan yg menyesatkan ko selama ini sampai akhirat yg tiada penghujungnya. Jgn harap pengampunan dari sesiapa pun sbb ko sendiri tidak kenal Allah swt terwujud sedia ada tanpa awal dan tiada akhirnya maka berbahagialah dgn kesengsaraan yg tiada hentinya yg ko sendiri mahukan.

zunnun
Member
zunnun

dunia islam?

fantasy dan persepsi berfahaman takfiri dan berasaskan muhammad bin aminah lalu islam di jadikan fahaman assobiyah arab akhir nya?

cuba2 bezakan kenabian muhammad dgn muhammad itu sendiri…

kenabian itu sifat tuhan manakala muhammad itu afaal dan nama sj…..

maka islam tak memerlukan dunia, kerana ia bersifat semesta….

sudah di sini sj, teruskan meletak akal di #kepalabutuh dan mem”babi”buta dgn nya…

Amuta
Guest
Amuta

Ko tahu pun dlm bergerak kekuasaan Islam jgn ada penentangan dari sesiapa pun bagi mendisiplinkan diri … ko tak tahu hal keseluruhannya lebih baik diam bukan layak ko … begini je lah Sang Penyelamat sediakan tukang tampar mulut sial ko tu Sang Penyelamat boleh buat apa saja sbb kekuasaan itu berada ditangannya dan silakan selarnya Firaun akhir zaman.

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK INI BUKAN ADA AGAMA. PERLU DIBALUN, DIBANTAI DAN DITIBAI DENGAN CARA LAIN, SELAIN DARI SEGI AGAMA.

NYATA DIA TAK DIBIMBING EMAK BAPAK NYA DI MASA KECIL. MEMBALUN DIA DARI SEGI INI PALING MUJARAB.