MUHYIDDIN, JADILAH LELAKI SEJATI YANG ADA MARUAH DAN HARGA DIRI….

Secara prinsip dan dari sudut moral, Muhyiddin Yassin ketika ini sudah pun hilang sokongan majoriti untuk terus duduk di kerusi empuk sebagai Perdana Menteri.

Bukan saja makhluk di bumi tahu mengenainya, malah penghuni di langit pun menyedari hakikat itu.

Dalam hal ini, Muhyiddin sepatutnya malu kepada dirinya sendiri kerana masih lagi selamba buat muka tahu.

Beradanya lagi beliau sebagai Perdana Menteri hanyalah semata-mata kerana kemelut ini belum dimuktamadkan pengakhirannya berikutan adanya perintah PKPB sehingga Agong terpaksa menangguhkan majlis mengadap ketua-ketua parti yang sepatutnya berlangsung minggu lalu.

Nampaknya dua kali wabak Covid19 dijadikan perisai oleh Muhyiddin untuk beliau berlindung, pertama dulu melalui PKP Mac lalu dan kini melalui PKPB.

Tetapi, dengan berulangnya Covid19 sekali lagi, malah dengan kes lebih tinggi, Muhyiddin harus sedar doa yang dibacanya dan diulang-ulang di TV selama ini telah tidak dimakbullan Tuhan.

Agaknya, doa itu tidak dimakbulkan bukan saja kerana naiknya beliau sebagai Perdana Menteri melalui jalan pengkhianatan, tetapi juga disebabkan duduknya beliau di kerusi itu tanpa memiliki sokongan majoriti yang sepatutnya.

Tidak memiliki sokongan majoriti, bermakna tidak sah menjadi Perdana Menteri.

Apabila tidak sah, ia tidak ubah macam memakai pakaian curi tetapi duduk bersimpuh di atas sejadah menadah tangan memohon kebaikan daripada Tuhan.

Jangan lupa, Tuhan maha melihat dan mengetahui segala apa yang berlaku di dunia ini dan selalulah sedar diri bila malapetaka terus berlaku lagi.

Untuk itu, walaupun Muhyiddin barangkali boleh terus bertahan beberapa ketika mempertahankan kerusi empuknya, beliau seharusnya menjadi seorang lelaki yang bertanggungjawab, budiman dan bermaruah.

Dengan semakin hari terdedah satu demi satu Ahli Parlimen dalam PN tidak lagi menyokongnya, beliau tidak sepatutnya menunggu kedudukan majoriti pemimpin lain dimuktamadkan oleh Agong dan beliau dinasihatkan berundur, baru mahu melepaskan jawatannya.

Ini kerana semakin masa berlalu, kemelut ini semakin berat, sarat dan merimaskan, sekaligus membuatkan rakyat lebih tertekan serta bosan.

Maka, jadilah seorang yang bertanggungjawab dan tidak berterusan menyusahkan rakyat, sekaligus memudahkan kerja Agong.

Tiada apa yang mampu dipertahankannya lagi sekarang ini, semuanya sudah semakin jelas dan terang.

Ibarat isteri sudah mula mencerca dan bercakap macam-macam mengenainya di belakang, termasuk menghina, apakah Muhyiddin mahu terus menjadi lelaki dayus untuk mempertahankan lagi rumahtangganya?

Sama seperti dalam kemelut rumahtangga apabila isteri sudah hilang kepercayaan dan kasih sayang, maka lelaki sejati pasti akan memilih jalan cerai sebagai pilihan paling wajar, begitu juga apabila sudah hilang sokongan majoriti dalam kerajaan, meletak jawatan adalah jalan yang terbaik sekali.

Kemelut ini tidak boleh terus dibiarkan berpanjangan dan berilah peluang kepada pemimpin lain yang ada majoriti pula memimpin negara ini.

Jika lelaki dayus dianggap lelaki paling hina, belum terlambat untuk Muhyiddin menyelamatkan maruahnya daripada terus dicerca kerana terus tidak malu jadi Perdana Menteri, walaupun sokongan telah tiada lagi.

Lagi pun, lebih lama bertahan, bukan menyebabkan rakyat bertambah suka, sebaliknya makin benci dibuatnya.

Muhyiddin, lihatlah sekeliling dan segeralah ambil kertas serta pen untuk menulis surat berhenti sebagai Perdana Menteri kerana maruah jauh lebih penting daripada jawatan. (Shahbudindotcom 18/10/2020)

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 18 October 2020 — 9:16 am
Subscribe
Notify of
guest
96 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
18 October 2020 9:01 pm

TOK MUDIM SANGGUP JADI KATAK PARASIT DEMI DORAEMON…..8 BULAN GOYANG KAKI….. Mahathir, Ku Li bakal bentuk kerajaan interim?…….. Tun Dr. Mahathir Mohamad dilaporkan telah membentuk satu pasukan dengan Tengku Razaleigh Hamzah untuk membentuk kerajaan interim. Sumber daripada Parti Pejuang Tanah Air (Pejuang) memberitahu Sinchew Daily, keadaan semasa mungkin mendorong kepada gandingan MR iaitu Dr. Mahathir menjadi Perdana Menteri interim sementara Tengku Razaleigh menjadi timbalan beliau. Keadaan interim itu dikatakan boleh berlanjutan sehingga wabak COVID-19 bertambah pulih untuk membolehkan pembubaran Parlimen dan pilihan raya diadakan. Sumber berkata, gabungan MR tidak mahu bekerjasama dengan Datuk Seri Najib Tun Razak yang dibelenggu skandal… Read more »

Syetan
Syetan
18 October 2020 9:24 pm

Bapok tua….

khatijah.nuno
khatijah.nuno
19 October 2020 3:18 am

Naper tak mulakan langkah MR sebelom DSAI yg mulakan langkah mencabar Kjaan Moodin dgn mengemukakan SD sokongan ketua2 parti politik dipersembahkan pd YDPA.
Bila dahtgk DSAI menghadap raja,,dan dan MR pun nak buat langkah yg sama..tuntut Mooidn letak jawatan dan konon MR pun dah ada ramai sokongan.
Sma la MR ni nk menghalang DSAI dari kemungkinan jdi PM

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 6:27 pm

Nasib le TN anjing pondan dungu πŸ• 5:34/5:36/5:40/5:43/5:45/5:47/5:50/5:52/5:55/6:00 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing terpaksa msuk, sbb diupah dgn dedak
Dia terpaksa tunggu pacak jugak, tidak dpt tidak
Pembaca seronok tengok pantun dia kena ledak
Tapi anjing itu..hanya mampu ejek mcm budak2
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 6:23 pm

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Nak buli, konon.

Baik kau pigi cium barang Mak Enon.

Yang di celah tu lah.

Reply
18 October 2020 5:34 pm
_________________________________________________

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Kau korek dengan tangan kiri
Kau cium berkali kali
Bau busuk tahi jangan sakit hati

Reply
18 October 2020 5:36 pm
_________________________________________________

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Kesian hanya memantun mantat Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih

Otak tak banyak, kepala kecik, letak di celah kelengkang nya

Reply
18 October 2020 5:40 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 6:24 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Nampak senjata TN ajer, dia cabut lari
Tuju ke Bang Ali, mengadu dia pengsan 2 kali

Reply
18 October 2020 5:43 pm
_________________________________________________

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Dah tak tahan kena balun, menuduh mcm2
Dah bankrap otak

Reply
18 October 2020 5:45 pm
_________________________________________________

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Merayu dia mengajak yang lain bersama sesah
Tapi yang lain tengok dia ajer nak muntah

Reply
18 October 2020 5:47 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 6:25 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla dan menghala ke 90 tahun umur

Otak tak banyak, kerja coba meng deflect hhal dia tua itu kpd orang lain

Taktik orang Afrka pendalaman

Reply
18 October 2020 5:50 pm
_________________________________________________

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Hah, siang2 lagi pun dah kopipes

Lagi tanda dah bankrap akal

Reply
18 October 2020 5:52 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 6:25 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Cari taktik lain lah, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla

Memantun mantat itu cara lama bebenor

Tau ler kamu dah hala ke 90an tahun umur

Reply
18 October 2020 5:55 pm
_________________________________________________

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Dah bankrap akal lagi

Orang tuduh dia bangkrap akal, dia pun buat gitu

Aiseh, ngapa bodoh sangat kamu?

Reply
18 October 2020 6:00 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 6:26 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu πŸ• 5:34/5:36/5:40/5:43/5:45/5:47/5:50/5:52/5:55/6:00 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Ckgu Kejora terus berpantun dgn lancar & petah
Bak kereta kebal..mmbujur lalu melintang patah
Dgn Cgu Kejora..dah teruk TN anjing kena getah
Dia dgn Kejora..ibarat pelandok nak lwn cheetah
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing dah tua..tapi akal, taraf budak mentah
Cucuk sikit sja, berjela-jela dia meroyan melatah
Kebodohan yg dia perlihat, bagai tk ada nokhtah
Klu pembaca lihat tulisannya, rasa nk termuntah
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 6:27 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu πŸ• 5:34/5:36/5:40/5:43/5:45/5:47/5:50/5:52/5:55/6:00 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing terpaksa msuk, sbb diupah dgn dedak
Dia terpaksa tunggu pacak jugak, tidak dpt tidak
Pembaca seronok tengok pantun dia kena ledak
Tapi anjing itu..hanya mampu ejek mcm budak2
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI HUHUHU

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 6:05 pm

Nasib ler TN anjing pondan dungu πŸ•,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing bingai bebal, asyik saja terlangkah kiri
Terkedu ler dia dgn pantun2 yg Ckgu Kejora beri
Terpaksa ler dia menelan maki ludah setiap hari
Muka tebal pun masuk juga sebab malu nak lari
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 6:14 pm
Reply to  Anonymous

Lagi main kopipes komen lama dia

Tahap bankrap otak nya dah serius

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:58 pm

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Dah tak tahan kena balun, menuduh mcm2
Dah bankrap otak

Reply
18 October 2020 5:45 pm
_________________________________________________

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing πŸ• pondan biol 5:45 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Sian TN anjing tua, populariti murahan dia harap
Mulut macam puki mak dia, busuk serupa skrap
Dgn Kejora, anjing tua ni asyik kena taji tertiarap
Bila kantoi terkedu dia kata Kejora otak bankrap
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
18 October 2020 5:56 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 6:12 pm
Reply to  Anonymous

Dh main kopipes komen lama

Aiyoyo gitu sekali bankrap otak

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:35 pm

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Tosonyap zunnun #kepalabutuh.

Reply
18 October 2020 1:08 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:37 pm
Reply to  Anonymous

Bro Zunnun,

Tosonyap TN anjing πŸ• #kepalabiol.

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 6:00 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Dah bankrap akal lagi

Orang tuduh dia bangkrap akal, dia pun buat gitu

Aiseh, ngapa bodoh sangat kamu?

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
18 October 2020 5:05 pm

TOK MUDIM LEBIH RELA JADI PUPPET DORAEMON…….. DI MANA SAHAJA DAJJAL BERADA AKAN BAWA SIAL……. APALAGI DIBANTU BANI YAKJUJ MAKJUJ…….. DAP perlu jelaskan kenapa PRN Sabah diadakan,……… Najib Razak berkata, DAP perlu melihat tindakan sendiri dan Warisan yang diketuai Shafie Apdal, sebelum menyalahkan beliau serta Umno menyebabkan Pilihan Raya Negeri diadakan dan krisis Covid-19 berlaku. Bekas perdana menteri itu berkata, Adun daripada Umno Sabah ketika itu, Musa Aman, yang mengetuai sekumpulan wakil rakyat menentang kepimpinan Warisan, tidak pernah mahu PRN diadakan kerana beliau tahu bahaya pandemik itu. β€œMalah, beliau cuba menghalang PRN sebanyak 3 kali di mahkamah. Malangnya, beliau gagal… Read more »

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 4:04 pm

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Kuat pukulan aku

Sekel sekali, menggelupur menepis banyak kali

Reply
18 October 2020 3:15 pm
_________________________________________________

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing tua dungu πŸ• 3:15 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Sian btul, TN anjing, anak haram bapak Benggali
Tak dapat anjing biol ni elak..dari cgu Kejora buli
Mmg ler anjing ni serupa org tolol biol pekak tuli
Sbb cgu Kejora bijak le, boleh pantun berkali-kali
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
18 October 2020 3:58 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:34 pm
Reply to  Anonymous

Nak buli, konon.

Baik kau pigi cium barang Mak Enon.

Yang di celah tu lah.

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 3:40 pm

Nasib le TN anjing tua dungu πŸ•,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Silap le TN anjing pergi acah cikgu Kejora bistari
Dia tk sampai pun taraf Kejora punya tangan kiri
Terkedu le anjing tua tu dgn pantun2 Kejora beri
Tiada pilihan lagi anjing biol itu..selain cabut lari
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:36 pm
Reply to  Anonymous

Kau korek dengan tangan kiri
Kau cium berkali kali
Bau busuk tahi jangan sakit hati

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 3:17 pm

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Bodoh bangang lah asyik memantun mantat.

Cakap itu, itu juga, diulang2 hingga jadi kulat.

Kepala tak banyak isi, hanya tahi palat.

Reply
18 October 2020 2:34 pm

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 3:17 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing tua dungu πŸ• 2:34 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘Š
Tk kesah ler, klu Kejora nk ulang, benda yg sama
Peduli apa, perkara baru atau perkara yang lama
Yng mustahak, kesakitan TN anjing tetap terima
Biar anjing tua tu rasa spt diludah kahak gelema
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
18 October 2020 3:04 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 3:18 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing tua dungu πŸ• 2:34 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Pembaca suka, dgn pantun2 yg cgu Kejora ledak
Tak jemu dibaca walau pantun2 yg lama diulang
Tapi TN anjing hnya mengejek mcm dgn budak2
Anjing ini perlihatkan diri nya mcm bapok jalang
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•

πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
18 October 2020 3:08 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 3:18 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing tua dungu πŸ• 2:34 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing tua biol dungu, terus bernasib malang
Tapi Kejora..terus muncul, sbg juara yg terbilang
Dgn bergaya, TN anjing sewel itu terus disailang
Pmbaca tak jemu walau pantun yg lama diulang
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
18 October 2020 3:11 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:40 pm
Reply to  Anonymous

Kesian hanya memantun mantat Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih

Otak tak banyak, kepala kecik, letak di celah kelengkang nya

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 2:22 pm

Nasib le TN anjing tua dungu πŸ•,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Kesian betul TN anjing tua bengap terencat akal
Nak duga lautan dalam dgn kail cuma sejengkal
Tapi pembaca nampak yg dia tolol otak dangkal
Dia mahu berperang..dgn kedunguan, sbg bekal
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 2:21 pm

Nasib le TN anjing tua dungu πŸ•,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Seronok betul..tengok TN anjing, racau meroyan
Sbb itu, anjing bapok ni Kejora selalu suka layan
Kejora dah bogelkan anjing ini & londeh pakaian
Membebel sakan lah dia, serupa nenek kebayan
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:43 pm
Reply to  Anonymous

Nampak senjata TN ajer, dia cabut lari
Tuju ke Bang Ali, mengadu dia pengsan 2 kali

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 2:11 pm

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Memantun mantat tak renti2. Dia ingat dia terrer, BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA nih.

Bodoh bangan tak tahu bahwa bila memantat mcm itu, siapa saja boleh balun dia.

Enjoy lah kena balun, tibai dan bantai itu, Beruk Tua Wak Gontol.

Reply
18 October 2020 1:33 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 2:11 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing πŸ• tua dungu 1:33 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Teruk btul TN anjing dgn Kejora ni dia spt fobea
Pmbaca suka, bila Kejora buat blog ini jadi ceria
Tapi anjing tua ni mengelupor mcm keling paria
Dia cuba nak buat blog ini mcm harta bapak dia
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
18 October 2020 2:09 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:45 pm
Reply to  Anonymous

Dah tak tahan kena balun, menuduh mcm2
Dah bankrap otak

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:56 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• pondan biol 5:45 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Sian TN anjing tua, populariti murahan dia harap
Mulut macam puki mak dia, busuk serupa skrap
Dgn Kejora, anjing tua ni asyik kena taji tertiarap
Bila kantoi terkedu dia kata Kejora otak bankrap
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 2:06 pm

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Bodoh bangang amat sangat BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA nih.

Tak tahukan dia menulis begitu siapa saja boleh balun, tibai dan bantai dia di sini.

Muka tebal, kulit nipis, sebab asyik di simbah air ludah, hanya dia tak terasa dalam blog ini.

Reply
18 October 2020 1:42 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 2:06 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing πŸ• tua dungu 1:42 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
β€˜Pantun pasal kuangajar biadab’ org lain tk kisah
Naper lak..tetiba jer TN anjing biol ni jadi gelisah
Itu lah, bila kuangajar biadab..kan ker dah susah
Sbb itu kepala anjing ini, dah ramai tampil sesah
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
18 October 2020 2:02 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:47 pm
Reply to  Anonymous

Merayu dia mengajak yang lain bersama sesah
Tapi yang lain tengok dia ajer nak muntah

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 1:47 pm

Nasib le TN anjing πŸ• tua dungu,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Beban yg TN anjing tua tanggung semakin berat
Maklumlah dah dekat 90 th, nak fikir pun tk larat
Mmg dia bodoh bebal..ini anjing tua sial keparat
Mudah je, Kejora perangkap anjing ni msuk jerat
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:50 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla dan menghala ke 90 tahun umur

Otak tak banyak, kerja coba meng deflect hhal dia tua itu kpd orang lain

Taktik orang Afrka pendalaman

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 1:38 pm

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Cgu Kejora dah berjaya, mengajar sopan & adab
Dah tiada lagi komen yang kurang ajar & biadab
Klu samseng juah..peluru Kejora ler kena hadap
Kang jdi menyepi, kat luar jer terhendap-hendap
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Reply
18 October 2020 10:14 am
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 1:38 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Mengaku ajer ler kamu.

Peluru β€œblanks”, bunyi ajer bising, tak sampai ke mana.

Reply
18 October 2020 11:34 am
_________________________________________________

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Reply
18 October 2020 11:35 am
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 1:39 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing πŸ• tua dungu 11:34/11:35 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Sian TN anjing tua fasiq..tk pernah mandi hadas
Dia rasa spt tersembam dekat lantai dlm tandas
Nmpaknya jerat yg Kejora pasang dh membidas
Anjing ini makan cabai..patut lah dia rasa pedas
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
18 October 2020 1:34 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:52 pm
Reply to  Anonymous

Hah, siang2 lagi pun dah kopipes

Lagi tanda dah bankrap akal

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 1:24 pm

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Cgu Kejora dah berjaya, mengajar sopan & adab
Dah tiada lagi, komen yang kurang ajar & biadab
Klu samseng juah..peluru Kejora ler kena hadap
Kang jdi menyepi, kat luar jer terhendap-hendap
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Reply
18 October 2020 10:13 am
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 1:24 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN anjing πŸ• tua dungu)

Mengaku saja lah dia …

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA

Ikut kata Najib Klepto wal Jibo – KEPALA BAPAK DIA.

Reply
18 October 2020 10:47 am
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 1:25 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing πŸ• tua dungu 10:47 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Naper lak anjing tua ni, tetiba je jadi kelam kabut
Dlm pantun di atas tu..nama anjing ini tk disebut
Ckp pasal kuangajar biadab..cpat jer dia sambut
Mmg dah terperangkap ini anjing tua otak sabut
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
18 October 2020 1:20 pm
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 1:33 pm
Reply to  Anonymous

Memantun mantat tak renti2. Dia ingat dia terrer, BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA nih.

Bodoh bangan tak tahu bahwa bila memantat mcm itu, siapa saja boleh balun dia.

Enjoy lah kena balun, tibai dan bantai itu, Beruk Tua Wak Gontol.

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 2:09 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• tua dungu 1:33 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Teruk btul TN anjing dgn Kejora ni dia spt fobea
Pmbaca suka, bila Kejora buat blog ini jadi ceria
Tapi anjing tua ni mengelupor mcm keling paria
Dia cuba nak buat blog ini mcm harta bapak dia
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:55 pm
Reply to  Anonymous

Cari taktik lain lah, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla

Memantun mantat itu cara lama bebenor

Tau ler kamu dah hala ke 90an tahun umur

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 1:08 pm

Tosonyap zunnun #kepalabutuh.

zunnun
zunnun
18 October 2020 12:54 pm

anak2 mahathir aka #kepalabutuh tak cukup2 nak perkayakan diri mereka? lingkup Data Prep Bhd & Tongkap Bhd lalu mengadu kpd mama & papa tua mereka, buat kecoh, pak lah terpaksa kasi kontrak kpd kencana selain bunketing kontrak kpd petron mirzan… tak cukup lagi, buat bising najib tambah lagi kontrak kpd kencana dan perbaharui bunkering lesen… hanya jambatan bengkok sj yg najib tak setuju, lalu merajuk meraung mcm orang gila…. gila sawan tak habis2…. #kepalabutuh punya keluarga tak habis2 menarah kekayaan… rumah di mine, lee kim yu kasi free sbb ape? kontrak timbus tanah KLIA ke? biji puki si hasmah besar… Read more »

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 1:05 pm
Reply to  zunnun

Kamu tuduh #kepalabutuh, kamu apa? Penghisap #kepalabutuh?

Menuduh secara liar, tak kasi bukti, fakta atau punca maklumat yang boleh dipercayai.

Harap kamu kepalabutuh punya keluarga boleh hidup aman damai dipimpin dan dibimbing dek kepalabutuh.

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA MENGARUT DAN/ATAU MENCARUT)

zunnun
zunnun
18 October 2020 12:44 pm

am I detracting you?

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 12:49 pm
Reply to  zunnun

You talking to your hantu?

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 1:28 pm
Reply to  zunnun

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA MENGARUT DAN/ATAU MENCARUT) is over-sensitive, even paranoid.

Responding to a statement that has nothing to do with him. Conceited, not realizing that nobody bothers about him.

Except me. Because it’s fun and entertainment whacking and walloping him any time of the day. Or night.

Wau bule
Wau bule
18 October 2020 12:25 pm

My detractors now asked what about Old Wily Fox and or Princs Ku Li..

Any involvemnt in criminal trials?
Any known public scandal viz wonan?

Well…..credibility and integrity intact. True man…

Anthing else??

zunnun
zunnun
18 October 2020 12:43 pm
Reply to  Wau bule

abusing of power callibg a shot into petronas coffer to bail mirzan konsortium perkapalan….

isn’t it not petronas is under the ambit of his department and senile old man is the prime minister then….

because he is the prime minister he thinks no one can bring justice to him…?

that where the fear is, should anwar be the pm, cos anwar all the evidences stach in boxes…

care to ponder or you too are as senile as he is?

you want more?

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 12:58 pm
Reply to  zunnun

Coming from DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA MENGARUT DAN/ATAU MENCARUT) the opinion is always suspect.

Especially when no proof, evidence or substantiation is given.

Only kentuting after Bang Ali went in, no matter.

Unless your potassino yellow matter terkeluar, either solid or ceret.

Wau bule
Wau bule
18 October 2020 1:43 pm
Reply to  zunnun

Any criminal case?
Any sex scandal in court?

If nil, please fly kite.

Oh by the way, Anwar has new sodomy reports? Oh boy. Let us put at this point purely misconception and or just perception…..hahaha

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 3:51 pm
Reply to  Wau bule

Brp ramai Madey nak calonkan PM9.

Madey calonkan Madey utk PM9 6 bulan, PM calonkan Shafie Afdhal utk PM9, Madey calonkan Kuli utk PM9 last2 Madey calonkan Madey utk PM9 pulak.

Ikut Khairuddin Abu Hasan, macai Madey yg bergambar dgn Madey dan Kuli, Madey/Kuli has the numbers bukan Anwar.

Khairuddin yalah dibelakang konspirasi Sodomi 1 dan SD Sodomi 3 Yusof Rawter.

Bagi Khairuddin sajalah jadi calon Madey yg baru tak payah lagi nak buat konspirasi Sodomi 4,5…10. Masa pun tak byk.

zunnun
zunnun
18 October 2020 11:49 am

suddenly there is lapse of dementia or memory in selective mood…

isn’t it not, penjuang too is trying to parachute mahathir to be an interim pm?

so what it going to be for mahathir?

senile and chronic epilepsy? πŸ˜‡

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 12:34 pm
Reply to  zunnun

No, he is going to do very well. He’s a doctor, his wife also a doctor.

But you will melompat lompat, menjerit jerit, menarik nak koyakkan rambut kamu.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
18 October 2020 11:30 am

Bila yang batil melawan yang benar akhirnya yang batil akan tetap hancur sehancur hancurnya. Fitrah alam.

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 12:35 pm

Kamu akan hancur. Sebab kamu batil.

Wau bule
Wau bule
18 October 2020 10:48 am

Memang Lelaki sejati. Soal maruah harga diri, kita lihat? Muhyiddin 100% bila disingkir najib 75%, dituduh di mahkamah viz nika gee 5%, mengkhianati parti dan ketua 0%, jika benar diturunkan dari kerusi PM. Najib 75% kes ziana zain 50% takut bini 0% didapati bersalah dan dihukum mahkamah kes SRC. Banyak lagi kes sedang tunggu Zahid 75% kes libat lahad datu 50% kes tipu derma raja arab 5% turun naik mahkamah atas puluhan tuduhan jenayah kriminal 0% tak dihormati ahli parti sendiri Anwar 75% ego keterlaluan 10% kes sodomi 1 & 2 0% dijatuh hukuman jel. Sekarang pun ada lagi tuduhan… Read more »

zunnun
zunnun
18 October 2020 11:52 am
Reply to  Wau bule

Huh,

malu2 pulak utk meletak criteria icon si tua nya …..

lapse in memory ke?

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 12:38 pm
Reply to  zunnun

Bukan lapse in memory. Hanya selective memory – automatic selection, terus kpd kamu DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN, PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT DAN/ATAU MENCARUT.

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 12:40 pm
Reply to  zunnun

Madey Atuk95
100% Wawasan 2020
50% Singkir Musa Hitam
25% Singkir Anwar dan Konspirasi Jail Anwar Sodomi 1
0 % Konspirasi dgn Najib Jail Anwar Sodomi 2
– 50% Konsensus dgn PH/Konsensus PH kemudian committ suicide PH
-100% Konsensus dgn Kuli kemudian kencing Kuli
-150% Calon Pejuang PM 9
-200% Undi Tak Percaya Moo tiada sokongan

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 1:14 pm
Reply to  Anonymous

Belum pasti lagi, Dol.

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 4:24 pm
Reply to  Wau bule

The 2 hardcore old fart Madey lickers, exPTD and exLNG has taken very high moral ground, after 24/7 nonstop alaPapagomo relentless attack on Anwar’s Sodomy 1 and Sodomy 2 they are now turning the heat on Moo’s Nika Gee’s case. Both can’t believe that a serial Munafik like Madey who had to cut a deal with Anwar to win PRU14 under PKR, relied on the PH Consensus to get the PM8 and spend the next 22 months to kill the very PH Consensus, lost out to the same betrayal by all his blue-eyed boys to lose PM8 to Moo. Maybe… Read more »

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:02 pm
Reply to  Anonymous

Damn stupid to complain of “a deal with Anwar to win PRU14 “. Very shallow knowledge of politics. Mokhtar Hashim even shot dead his opponent to win a constituency.

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:08 pm
Reply to  Anonymous

Stupid also to say “relentless attack on Anwar’s Sodomy 1 and Sodomy 2”.

No need to attack what, the records are there, stark clear for everybody to see.

Wonder whose arse this bloke licks. It matters not, as long as he licks, his mouth is full of shit.

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:21 pm
Reply to  Anonymous

“and has no political honor himself.”

And if Anwar has “political honour”, why work with Tun M? Politics, stu, politics. Benefits both sides. If not now, in the future.

This stupid bloke hasn’t even read about Machiavelli, who resorted to highly unethical tactics of politics in the 17th century.

Read, man, read, don’t be a goon.

awetunggal
awetunggal
18 October 2020 10:22 am

Haaa mmenyampah!!!

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 12:39 pm
Reply to  awetunggal

Takda siapa panggil ko baca, Dol.

Tear your heart out.

nawas
nawas
18 October 2020 10:19 am

kau jangan mimpi la budin anwar akan jd pm.. smpi mati pun bang non x kan jd pm

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 11:33 am
Reply to  nawas

Aku sokong pendapat kamu.

Kalau dia jadi PM, aku lari ke Papua New Guinea, balik lagi bila dia atau kuasa nya dah mati.

Sanggup diam di Papua New Guinea selagi Pak Sheikh mengsoseh di sini.

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 10:14 am

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Cgu Kejora dah berjaya, mengajar sopan & adab
Dah tiada lagi komen yang kurang ajar & biadab
Klu samseng juah..peluru Kejora ler kena hadap
Kang jdi menyepi, kat luar jer terhendap-hendap
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 11:34 am
Reply to  Anonymous

Mengaku ajer ler kamu.

Peluru “blanks”, bunyi ajer bising, tak sampai ke mana.

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 11:35 am
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 1:34 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• tua dungu 11:34/11:35 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Sian TN anjing tua fasiq..tk pernah mandi hadas
Dia rasa spt tersembam dekat lantai dlm tandas
Nmpaknya jerat yg Kejora pasang dh membidas
Anjing ini makan cabai..patut lah dia rasa pedas
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 5:29 pm
Reply to  Anonymous

Betapa bodoh nya kamu, nak dapatkan rangkap pantun, hingga mandi hadas.

Jaga, jangan main sabun, nanti barang kau berburas.

Shah
Shah
18 October 2020 10:14 am

Admin Semarang org dh X kesah pasal moral lg kaki semburit pn tak pe asal berkuasa

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 11:36 am
Reply to  Shah

Amende yang ko kata?

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 12:41 pm
Reply to  Shah

What talking one, you, Shah?

Cakap mcm tak sah ajer.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
18 October 2020 9:18 am

Calon PM Interim pakai SD ke senarai MP? Pejuang Petai yang parti belum sah pun nak mohon? Ini PM Interim ke PM Stim? Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 11:38 am

The Blog Joker Kahkahkah dah masuk lagi.

Kuhkuhkuh

zunnun
zunnun
18 October 2020 9:18 am

Moo ini lembu jantan atau lembu lelaki?

tapi jika Moo ini manusia, dgn penyakit kanser nya tahap 3/4, bertanya mereka2 di luar sana, malaysia tak ada pemimpin lagi ke hinggakan penyakit kanser di bebani utk memimpin negara?

atau Moo merasakan bangga tercatat nama sebagai pm malaysia yg akan di kenang sebagai pm yg memimpin dgn tercungap2 mencari mojority hingga menyerok belakang speaker satu ketika mempertahankan lgbt?

najib bini rosmah
najib bini rosmah
18 October 2020 9:42 am
Reply to  zunnun

Insiden Speaker pergi kencing selama 10 minit selepas sidang dimulakan akan kekal menjadi sejarah Parlimen Malaysia Moden. Angkara 111 tanpa majoriti. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 12:25 pm

Tak salah dia pigi kincing 10 minit.

Nasib lah dia tak berak setengah jam, kalau tak kau keriau tak habis2 lah.

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 11:43 am
Reply to  zunnun

Kamu badak sumbu, tak kisah jantan ke betina badak sumbu juga.

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN, PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT.

Kamu 100% sihat pun tak akan dibenarkan jadi Tukang Angkat Beg TSMY pun.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
18 October 2020 9:14 am

Ada jawatan kosong PM Interim di Putrajaya? Boleh mohon ikut pintu mana? Depan ke belakang? Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 12:27 pm

Pintu belakang ku ok ker? Selalu kentut ker? Jaga, jangan Bang Ali masuk.

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 12:28 pm
Reply to  Anonymous

Typo:

ku = kau

najib bini rosmah
najib bini rosmah
18 October 2020 9:09 am

Anak ulama bertaraf pelacur dunia. Iman tidak dapat diwarisi oleh anak penebuk lubang Nika Gee. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
18 October 2020 12:44 pm

Kau tebuk lubang siapa? Tak mungkin lubang Bang Ali.

Sebalik nya boleh jadi.