UMNO BUKAN SAJA MAHU BERPISAH DENGAN BERSATU, MALAH SEDIA KEHILANGAN PAS

Ada dua perkara besar yang diputuskan oleh Biro Politik UMNO dalam mesyuaratnya semalam.

Pertama, menimbang untuk meninggalkan kerajaan PN dan akan memberi syarat baru yang mana perjanjiannya akan dilakukan secara bertulis serta perlu dilaksanakan segera jika ingin meneruskan kerjasama dalam kerajaan pimpinan Muhyiddin Yassin.

Kedua, mencadangkan kepada Jawatankuasa Induk Muafakat Nasional (MN) agar MN didaftarkan sebagai sebuah gabungan politik yang sah.

Kedua-dua perkara besar yang diputuskan itu pula memberi kesan kepada hubungan UMNO dengan dua parti lain.

Pertama, kepada Bersatu dan kedua, kepada Pas.

Dalam perkara pertama yang dituntut UMNO, kita tidak pula diberitahu apakah syarat-syarat baru yang diminta itu.

Mungkin antaranya adalah berkaitan pembahagian kementerian kanan tertentu yang harus diberi kepada wakil UMNO dan kedudukan kerusi dalam PRU15 akan datang, sesuai dengan kedudukan parti itu sebagai pemegang kerusi terbanyak dalam PN.

Tidak mustahil juga ia turut melibatkan jaminan nasib pemimpin-pemimpin UMNO yang sedang berdepan kes mahkamah kerana seperti yang kita sedia maklum, semua pendakwaan itu dilakukan semasa era Tun Mahathir Mohamad dahulu.

Apa pun syarat-syarat yang diminta UMNO, ia pasti sukar untuk dipenuhi oleh Muhyiddin, kecuali jika beliau memang tidak mahu berada lebih lama sebagai Perdana Menteri.

Dalam erti kata lain, pertimbangan UMNO untuk meninggalkan PN, sambil memberi syarat-syarat baru, ia adalah suatu bentuk tekanan dan alasan untuk parti itu berpisah dengan Bersatu dan sedia menjatuhkan Muhyiddin bila-bila masa.

Setelah dibuli dalam PRN Sabah, UMNO kini jelas telah mengeluarkan taringnya untuk mereka pula mahu membuli Bersatu.

Berkaitan perkara kedua iaitu mendaftarkan MN, ini pula sebenarnya adalah satu bentuk kata dua kepada Pas.

Pas dan UMNO sebelum ini bermuafakat dalam MN, tetapi gabungan itu tidak didaftarkan secara sah dengan Pendaftar Pertubuhan atau RoS.

Kemudian, apabila Muhyiddin mengambil keputusan mendaftarkan PN, Pas mengambil keputusan setuju menyertai PN, walaupun UMNO awal-awal bertegas tidak mahu menyertainya.

Dengan menyertai PN yang diketuai Bersatu dan bermuafakat bersama UMNO dalam MN, bermakna Pas berkubang mencari ikan di dua kolam dalam waktu yang sama.

Tetapi, sesebuah parti tidak boleh berada di dalam dua gabungan pada waktu yang sama.

Ertinya, apabila UMNO mencadangkan agar MN didaftarkan secara sah, ia adalah suatu bentuk kata dua atau cabaran halus kepada Pas – terus bersama PN atau kembali kepada MN.

Yang nyata, dengan dua perkara besar yang diputuskan oleh Biro Politik UMNO semalam, tanpa keraguan bahawa UMNO bukan saja tiada masalah untuk meninggalkan Bersatu, malah juga bersedia kehilangan Pas jika parti itu akhirnya lebih mementingkan kedudukan serta jawatan berbanding kesetiaan.

Dalam hal ini, keberanian UMNO membuat pendirian terkait Bersatu dan Pas tentu saja harus diberikan pujian kerana ia menampakkan parti itu sudah sedia untuk bangkit dan kembali berkuasa melalui pengukuhan semula BN.(Shahbudindotcom 14/10/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 15 October 2020 — 8:00 am

113
Leave a Reply

avatar
10 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpkhatijah.nunoAnonymousAnonymousWau Bule Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

SEMUA PEMBANGKANG SAMA SAHAJA BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ…….. PAK DAJJAL PATUT MALU PASANGAN BILIK TIDUR DIA TAHU KUAT BERJUBO……. YANG PASTI JANGAN BENARKAN BANDUAN TEBUK JUBO JADI PM……… Mengikut Sumber UMNO berpecah dua, Kem Zahid-Najib dan Kem Ku Li…….. Sejurus Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan beliau mempunyai sokongan majoriti lebih 120 ahli Parlimen pada satu sidang media 23 September lalu, ia dilihat telah mencetuskan bibit perpecahan dalam kalangan parti UMNO. 1. Mengikut sumber UMNO kini berpecah kepada dua iaitu satu kem yang menentang bersama dengan Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah menjadi penentang kepada gerakan yang dipercayai… Read more »

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Semua pemimpin Parti Politik Melayu Islam sama saja. Bergabung atas nama kepentingan org melayu dan Islam. Ni PN gabungan Bersatu, BN-Umno, Pas yg majority koknon kerajaen melayu Isle.
Tapi hangpa sibok agih jawatan dan habuan. Dah tu ada puak yg tak puas hati… klu asyik rebut kuasa, jawatan, menebok atap. Sampai kiamat pun mmng bergadoh.
Buat malu kat bangsa non malays and non moslem saja !

Sah hanya nk berkuasa utk kepuasan habuan. Kepentingan rakyat jadi isu nombor dua.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

KALI INI UMNO TIDAK BOLEH SILAP LANGKAH…….. USAHA JATUHKAN PHD4PIG MEMANG TERPUJI……. Bekas pembantu Mat Sabu berdepan 5 pertuduhan rasuah…. Bekas setiausaha politik Presiden Amanah, Mohamad Sabu mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas 5 pertuduhan rasuah melibatkan projek Kementerian Pertahanan bernilai RM6.35 juta. Mohd Azhar Che Mat Dali didakwa mengikut Seksyen 16 (a) (B) Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia kerana meminta RM5 juta dan menerima rasuah RM1.35 juta daripada sebuah syarikat, FEHM Entity Sdn Bhd, untuk membantunya menjadi rakan kongsi strategik dan kontraktor bagi projek kementerian dalam penyelenggaraan peranti perisik. Dia dituduh atas jawatannya sebelum… Read more »

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Hello, baru keluar dari lubang cacing ka. Whatever confirm angka2 jutaan ringgit kes ni tak bole lawan dgn kes2 UMNO, 2.6B, Zahid Jawa, Ku Nan, Azeez Baling, Musang Aman (yg ni best terus tgn ghaib arah mahkamah jatuhkan sema pertuduhan pengubahan wang haram-kita tahu la sapa dia klu bkn yg dok kat Putraja tu)
. Lagi you mau spin ka hah?. Dasar penjilat tegar dan hipokrit tahap gaban huhu

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan tua dungu ๐Ÿ•,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing berasa mata binau spt nmpak bintang
Tinggal seinci jer, kecut sentot dia punya batang
Sbb Budin benci orang yg bodoh tahap binatang
Lbh2 lgi umur dkt 90..tapi spt budak2 tk matang
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan dungu ๐Ÿ•)

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA cakap TN Anjing tak kena comment moderation, aku kena.

Lantak lah, ini Budin punya blog, ikut suka dia lah.

Nampak nya dia suka BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA, nasib aku lah.

Reply
15 October 2020 10:17 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib ler TN anjing tua dungu ๐Ÿ• 10:17 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian TN anjing tua Pejuwang penipu pnya balaci
Btg pelir anjing ni dh sentap kecut tinggal seinci
Kiri kanan dgn pmbaca, anjing tua ini dihina caci
Budin sekat dia..bkn sbb pedih..tapi Budin benci
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
15 October 2020 10:36 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Budin,

Kasi tau ler apa yang kamu tak suka, kasi senarai perkataan2 yang kamu ban di sini, boleh kami elakkan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Hehehe, bunyi mcm membongkok letak tangan mcm mengadap si Budin, mintak ampun, mintak kebenaran menulis komen di blog dictator punya nih.

Poorah lah, Budin, you can keep your blog. There are others around.

I dare you not to delete this comment.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing tua dungu ๐Ÿ• 10:42 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Bila rmai benci..muka TN anjing jdi suram teduh
Ditambah le pula, dgn kena peluru2 Kejora ledak
Bkn Budin tk suka ‘perktaan’ tpi sekat org bodoh
Lagi satu..dia tk suka lihat komen ‘mcm budak2’
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• pondan dungu)

Cakap bodoh, kau marah. Tapi kau tak kira pun dia doktor, bini dia doktor.

Pak Sheikh doktor belakang ajer. Apa dia tahu.

โ€œur welcomeโ€? Berapa orang? Beratus ribu masih mahukan Tun M. Malahan berjuta.

Reply
15 October 2020 7:04 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (pembenci TN anjing ๐Ÿ•)

Kepala butoh pukimak bodoh, dia doktor ke atau ada ratus masih mahu ke soalannya berapa majoriti MP2 yg sokong dia jadi PM9? 6 orang Pejuang cfmlah.

Reply
15 October 2020 8:13 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bravo Anon 8:13 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Anon taji TN anjing tua..smpai tersembam jatuh
Sbb, anjing tu bnyak bawa msuk sampah semak
Bkn jer Anon sergah anjing itu dgn kepala butuh
Dia jugak..siap hina cerca dgn makian, โ€˜pukimakโ€™
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
15 October 2020 8:57 am
_______________________________________________

Wau Bule
Guest
Wau Bule

I stand to be proven otherwise that, if above is true, it shows Unmo’s SUPERFICIALITY without the slightest doubt. And superficiality BREEDS HYPOCRISY. Period

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (pembenci TN anjing๐Ÿ•) Jigit kata kau pukimak bodoh bangang mcm caddy semua orang main golf je kat blog sini, kau marah. Tolol, Ketua Pembangkang bawa bukti sokongan majoriti dan sekali gus PN dah hilang majoriti kpd YDPA spt peruntukan perlembagaan. Dia tidak umum senarai nama. Senarai nama2 fake yalah kerja RPK. Takda tindakan PDRM yg sama bila kerajaan2 runtuh dari bukti PH hilang majoriti masa Langkah Sheraton, runtuh kerajaan2 negeri Johor, Melaka, Perak dan Kedah. Malah Musa Aman pun cuba bawak bukti hilang majoriti Kerajaan Warisan/ PH di Sabah. Malah Kerajaan PH Perak dulu selepas PRU13 digulingkan UMNO/BN atas… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bravo Anon 8:07 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Woww, pukulan ke atas TN anjing, makin rancak
Marah bngang anjing ini smpai rambut tercacak
Kepala dia bergegar disekel..otak pula berkocak
Anon kata, anjing tua bebal biol ini โ€˜caddy pacakโ€™
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
15 October 2020 8:38 am
_______________________________________________

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

100% support..you got the undeniable facts to support your comments. Ini parti2 politik dan politicians kerajaan skrng mmng haprak,takd class, tamaq, bacul dan masih terhegeh2 nk jdi kerajaan walau dah disanggah oleh DSAI puak ni takde sokongan majoriti di Parliament. Org cadang tabled no vote of confidence..Sembap dan Senator asyik elak dan bagi mcam2 alasan yg boleh disangkal. Dok guna Istana dan cuba pengaruhi Istana kekal kuasa. Well we know the Designatory in Yellow suits sided which polticians and their party. To be fair to Msian Parliament of Democracy and the rakyat. Its better to call for fresh GE after… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Hah, dah lepas sekatan pulak komen aku. Awas ler kamu Beruk Tua Wak Gontol kejora Kojolla.

Aku janji, kalau kau tak mengarut dan/atau mencarut, aku tak balun kamu.

Deal?

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• pondan dungu 9:07 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก
Udah2 le TN anjing badut tua renta kepala botak
Kepala kau tu dah bergegar teruk..Kejora hentak
Tk usah ler pondan tua oi..Kejora kau nak gertak
Lbh baik kau gi cari longgok taik pastu ko lantak
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

.

Anonymous
Guest
Anonymous

Jigit

hari ni kejora bercuti
komen TN menjadi-jadi
dia ni macam pak guard security
org main golf dia jadi caddy

Reply
14 October 2020 2:20 pm
_______________________________________________

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• pondan dungu)

Komen bebudak.

Jig it, Jigit.

Ada English word, Jig tuh.

Makna nya maklum saja ler.

Reply
14 October 2020 5:19 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bro Jigit 2:20 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kejora bukan cuti, tapi masalah org tua tak sihat
Dok uruskan ayah masuk hospital, sehari suntuk
Klu Kejora ada lapang tadi, teruk TN anjing jahat
Dah pasti kepala anjing tua tu Kejora taji & ketuk
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
14 October 2020 10:02 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Doakan cepat sembuh orang tua kamu.

Tapi susah nak doakan yang baik untuk kamu, wahai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Tiap kali sebut Kejora ada Kojolla. Rhyme bagus. Tak payah cerita lain.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu ๐Ÿ• 9:17 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing terpaksa msuk, sbb diupah dgn dedak
Dia terpaksa tunggu pacak jugak, tidak dpt tidak
Pembaca seronok tengok pantun dia kena ledak
Tapi anjing itu..hanya mampu ejek mcm budak2
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Cukup bodoh lah sesiapa yang menuduh di bayar dedak. Macam budak kampong ajer cakap.

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA otak memang kurang, pemikiran tak bijak, masih lagi fikir bomoh ada kuasa besar, dsb nya.

Dia mengejek orang tapi menuduh orang lain mengejek. Sungguh kerepot, melalut and dumbfounded pemikirannya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu ๐Ÿ• 10:07 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing tua tangan terkial-kial mcm mentadak
Smakin ketara kebodohan ini badut karung guni
Mstahil sekali..anjing ini tidak disuap dgn dedak
Klu tak..tk kan 24 jam dia pacak mampos kt sini
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu ๐Ÿ•,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing bingai bebal, asyik saja terlangkah kiri
Terkedu ler dia dgn pantun2 yg Ckgu Kejora beri
Terpaksa ler dia menelan maki ludah setiap hari
Muka tebal pun masuk juga sebab malu nak lari
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib kamu lah tak kena Budin punya one-sided comment moderation action.

Walau pun mencarut –

โ€œzunnun
lubang puki mak kao bagaimana pula?
โ€ฆ

atau kao di seksa bini di jadikan hamba sex utk menjilat puki nyaโ€ฆ

15 October 2020 7:26 amโ€

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu ๐Ÿ•,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing terpaksa msuk, sbb diupah dgn dedak
Dia terpaksa tunggu pacak jugak, tidak dpt tidak
Pembaca seronok tengok pantun dia kena ledak
Tapi anjing itu..hanya mampu ejek mcm budak2
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA tulis satu komen, selepas itu salinkan nya di sana sini.

Otak sudah bakrap, tak terdaya nak fikir banyak lagi, main kopipes saja sana sini.

Punya bodoh bangang punya orang kamu nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kena moderation sebab kata2 bodoh bangang ker, Budin?

Bagus kalau kamu kasi senarai kata2 yang kamu tak mahu di gunakan, boleh dielakkan.

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA cakap TN Anjing tak kena comment moderation, aku kena.

Lantak lah, ini Budin punya blog, ikut suka dia lah.

Nampak nya dia suka BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA, nasib aku lah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing tua dungu ๐Ÿ• 10:17 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian TN anjing tua Pejuwang penipu pnya balaci
Btg pelir anjing ni dh sentap kecut tinggal seinci
Kiri kanan dgn pmbaca, anjing tua ini dihina caci
Budin sekat dia..bkn sbb pedih..tapi Budin benci
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu ๐Ÿ•,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu ๐Ÿ•,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Kejora taji TN anjing, dgn pantun madah berseni
Ramai pembaca minat, dan mereka suka tengok
Tpi TN anjing..mngelupor mcm biawak dlm guni
Smua pmbaca ketawakan itu anjing biol bongok
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Taji kau tanggal. Pakai fake puya. Huhuhu

Anonymous
Guest
Anonymous

Komen aku berkesan, pedih kena kpd yang di tuju, itu pasal Budin sekat

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu ๐Ÿ• 9:03 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian TN anjing tua Pejuwang penipu pnya balaci
Btg pelir anjing ni dh sentap kecut tinggal seinci
Kiri kanan dgn pmbaca, anjing tua ini dihina caci
Budin sekat dia..bkn sbb pedih..tapi Budin benci
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu ๐Ÿ•,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Budaya seni dlm bahasa, Kejora nk perkembang
Di samping itu, dpat berseloka & bergurau lawak
Dgn pantun le TN anjing asyik je rebah tumbang
Mengelupor sakan anjing itu serupa dgn biawak
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu ๐Ÿ•,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Cg Kejora berpantun..mengembang budaya seni
Ramai yg suka menonton..& mereka sgt terhibur
TN anjing, hanya perlihat kebodohannya, kat sini
Pembaca melihat, rasa macam mau sepak jubur
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu ๐Ÿ•,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kejora terus berhujah mengguna pantun madah
Pembaca seronok melihat kata2 tersusun indah
Bkn tonjol kebebalan spt TN anjing haram jadah
Pembaca lihat rasa sgt meloya macam nk ludah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu ๐Ÿ•,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian TN anjing tua..muka kedut mcm katak puru
Bila Kejora cekap pantun, anjing tua ini cemburu
Asyik jer kt kepala bersarang Kejora pnya peluru
Sbb tu dia jadi sewel mcm org otak longgar skru
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Testing ., testing

Anonymous
Guest
Anonymous

Budin one-sided, komen yang ini tak dikenakan nya “awaiting moderation” pulak –

“zunnun
lubang puki mak kao bagaimana pula?

atau kao di seksa bini di jadikan hamba sex utk menjilat puki nyaโ€ฆ

15 October 2020 7:26 am”

HAVE A GOOD DAY EVERYBODY – IF YOU CAN STAND BUDIN’S ONE-SIDEDNESS, THAT IS.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia marah aku sebab aku selalu balun idola dia, Pak Sheikh Anwar.

Ikut suka dia ler, ini dia punya blog.

Anonymous
Guest
Anonymous

Testing .. testing

Anonymous
Guest
Anonymous

Hahaha, “Testing” pun kena “Comment awaiting moderation”.

Ok folks, that’s all

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Terasa sesak di dada, bagaikan kena sakit asma
Tapi, tk ada le pula..demam, batuk atau selsema
Pergi klinik, doktor sukat suhu..biasa saja, sama
Apa ini petanda, kesan bayangan cinta Dr Akma?
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Pak Sheikh Anwar tak boleh cakap ikut suka ajer, PDRM sentiasa mengawasi keadaan bagi menentukan kestabilan dalam negara –

Bukan besok panggil Anwar – Bukit Aman belum muktamad tarikh

https://www.malaysiakini.com/news/546593?utm_source=mkini_desktop&utm_medium=website&utm_campaign=trending_feed_box&utm_content=my-most_read

Anonymous
Guest
Anonymous

Jigit kata kau pukimak bodoh bangang mcm caddy semua orang main golf je kat blog sini, kau marah. Tolol, Ketua Pembangkang bawa bukti sokongan majoriti dan sekali gus PN dah hilang majoriti kpd YDPA spt peruntukan perlembagaan. Dia tidak umum senarai nama. Senarai nama2 fake yalah kerja RPK. Takda tindakan PDRM yg sama bila kerajaan2 runtuh dari bukti PH hilang majoriti masa Langkah Sheraton, runtuh kerajaan2 negeri Johor, Melaka, Perak dan Kedah. Malah Musa Aman pun cuba bawak bukti hilang majoriti Kerajaan Warisan/ PH di Sabah. Malah Kerajaan PH Perak dulu selepas PRU13 digulingkan UMNO/BN atas prinsip hilang majoriti. Semua… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib kau lah, tak kena balun, Budin one-sided comment moderation nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh bebenor ler kamu mengagongkan Jigit yang pernah balun kamu. Lantak lah, korang punya pasal.

Tapi RPK di London mana dia boleh rekakan senarai begitu.

Mesti ada orang di Malaysia yang kasi dia senarai. Kot kamu yang buat begitu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bravo Anon 8:07 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Woww, pukulan ke atas TN anjing, makin rancak
Marah bngang anjing ini smpai rambut tercacak
Kepala dia bergegar disekel..otak pula berkocak
Anon kata, anjing tua bebal biol ini ‘caddy pacak’
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Ku Li gesa speaker benarkan usul tidak percaya dibahas – https://www.malaysiakini.com/news/546571

Orang tua nih fishing in murky waters. Gamak nya dia tak akan merasa jadi PM. Terhegeh ke sana terhegeh ke sini ajer.

ApaNama
Guest
ApaNama

Kan betul apa yg dicakap!
Vaksin bagi virusAtok ialah ameno kejesama ngan anwar.
Lepaih pandemik virusAtok dapat dibendung, pakat2 bina semula keadaan politik dan ekonomi negara.
hehehe….tekanan darah atok, agaknya akan melambung menembusi atap dgr cite2 gini. sori atok, u’ve overstayed ur welcome.

Anonymous
Guest
Anonymous

Cakap bodoh, kau marah. Tapi kau tak kira pun dia doktor, bini dia doktor.

Pak Sheikh doktor belakang ajer. Apa dia tahu.

“ur welcome”? Berapa orang? Beratus ribu masih mahukan Tun M. Malahan berjuta.

zunnun
Member
zunnun

doktor hanya satu kerjata sj, tapi bila asyik dgn politik penjenamaan ‘inverse return’ nya, itu satu kesundalan yg amat nyata…

#kepalabutuh assmin di ayak sana sini sampai haziq satu invese kes yg tak clear, babi pun blh terbang di buat nya…

#kepalabutuh punya mahathir, doktor ala #kepalabutuh

kao babi kesundalan nya ke?

zunnun
Member
zunnun

lubang puki mak kao bagaimana pula?

satu invest return juga ke, hingga ketrampilan kao serba cacat sj…

atau kao di seksa bini di jadikan hamba sex utk menjilat puki nya…

kesian…

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak menjawab soalan yg di tujukan kpd kau, sebalik nya mencarut lagi.

Bila mulut kau tersangkut di pucci emak kau masa lahir, gamak nya bibir kau jadi deformed, maka senang lah kata2 lucah keluar dari mulut kau.

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA MENGARUT DAN/ATAU MENCARUT.

Anonymous
Guest
Anonymous

Testing ..

Re zunnun 7:26 am komen mencarut –

lubang puki emak kau dah tak boleh sumbat sebab dah longgar sangat, Bang Ali punya keroje.

Anonymous
Guest
Anonymous

OOOOooo, Budin kenakan blanket comment moderation kpd aku.

Lantak lah, dia punya blog. Aku suka aku tulis, tak suka aku cabut ke lain blog.

Nanti aku buat blog sendiri nak invite dia masuk tulis komen, hehe

Anonymous
Guest
Anonymous

NYATA DAP OLD MAN ZUNNUN INI PUKIMAK BILA MENGATA kepalabutuh.

Dia tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil nya sebab depa kuat seks, asyik berkongk.k pagi petang siang malam.

Mulut nya tersangkut di pucci emak dia masa lahir, jadi senget, herot, itu pasal selalu mencarut.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kepala butoh pukimak bodoh, dia doktor ke atau ada ratus masih mahu ke soalannya berapa majoriti MP2 yg sokong dia jadi PM9? 6 orang Pejuang cfmlah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bravo Anon 8:13 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Anon taji TN anjing tua..smpai tersembam jatuh
Sbb, anjing tu bnyak bawa msuk sampah semak
Bkn jer Anon sergah anjing itu dgn kepala butuh
Dia jugak..siap hina cerca dgn makian, ‘pukimak’
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib kau ler tak kena comment moderation, aku kena.

Nak cari lain blog, kalau kau tahu yang non-moderated blogs, kasi tahu aku, jom kita berbalah di sana.

Anonymous
Guest
Anonymous

Hah, yang di atas nih tak kena comment moderation pulak.

Komen2 aku padat kena kpd yang d tuju, pening kepala bila di sekel.

Itu sebab dikenakan comment moderation kot.

Anonymous
Guest
Anonymous

Penuh dengan karutan Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla yang ada sakit otak, symptom nya termasuk susah nak tidur malam.

Pada hal dia boleh mengarut pasal politik tapi mengomel pasal hilang kekasih dsb nya. Ikut Najib Klepto wal Jibo cakap – KEPALA BAPAK DIA.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing tua dungu ๐Ÿ• 5:48 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing asyik bersedih hati pedih hancur luluh
Dia rasa spt blkng dia Kejora tibai dgn btg buluh
Apa yg anjing ni mmpu buat hanyalah mengeluh
Maklum le dh tua, tak ada kudrat, umur dekat 90
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Dulu kehilangan kekasih Kejora menderita lama
Siang yg terang benderang pun terasa spt gelap
Kini lain lah pulak jdinya, dgn hadir nya Dr Akma
Di tgh kelarutan mlm pun..mata, sukar nak lelap
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma ๐Ÿ’ dewi srikandi ku๐ŸŒท,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Tentang siapa akan jadi PM, usahlah dibimbang
Fikirkan saja pasal ‘study’ & kejayaan di ambang
Tapi klu boleh..hajat hati ini cubalah pertimbang
Ingin nk bersama mu, di pelamin punya gerbang
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Jigit

Joraโ€ฆ.

Dah verify ka dulu maklumat pasal Nur Akmaliah tuโ€ฆada kawan bagi tau budak tu memang comel, cute dan berisi. Orangnya montel pendekโ€ฆtinggi 5 kaki seinci, berat 120 kati sahaja.

Anywayโ€ฆcinta sejati bukanlah terletak pada paras rupa.

Reply
13 October 2020 9:21 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA TAMPAN BISTARI)

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Apasal tetiba jer ni..Bro Jigit ini masuk menerpa?
Yg nak sibuk sgt pasal Kejora-Akma ni mengapa
Usah pandang rendah dgn org punya paras rupa
Lagi pulak pujangga kata โ€˜Cinta Tak Kenal Siapaโ€™
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
13 October 2020 10:57 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

CINTA TAK KENAL SIAPA โ€“ ARIS ARIWATAN
Karaoke: https://youtu.be/MhqVcLhGYTs

LIRIK:

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Tidak salah rasanya
Andai ku memuja
Anggun di wajah mu
Kerna hati ini dah tertawan

Cinta tak kenal siapa
Hadir tanpa dipaksa
Walau berkecai badan
Melepaskan mu
Aku rela berputih tulang

Dan tak sanggup aku lihat
Engkau dipimpin oleh insan lain
Dan tak sanggup aku dengar
Tentang keburukan mu

Anonymous
Guest
Anonymous

Hendak ku hampiri mu
Untuk ku luahkan semuanya
Sayangnya lidah ku kelu
Apa lagi yang harus ku perbuat
Agar kau mengerti maksud tersirat

Maka terpaksalah aku melepaskan
Apa yang telah tersimpan sekian lama
Aku cintakan mu, aku perlukan mu
Untuk mengisi kekosongan

Kau merenung bersahaja
Lalu tersenyum tanda rela

Ke marilah kekasih
Tak perlu kau menoleh
Aku di depan mu bukanlah bayang
Ku ingin cipta sejarah
Sejarah indah dengan mu
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

Anonymous
Guest
Anonymous

Punya biul nate’ yang cerita pasal kekasih nih hingga lagu Karaoke pun dimasukkan nya di sini, tak tidur walaupun dah lepas 2 malam.

Susah kita bila ada yang tak dibimbing emak bapak di masa kecil. Dibikin nya kita membaca 1-2 baris karutan2 nya. Bedebah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu ๐Ÿ• 5:55 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing pendengki..hati nya pasti terguris luka
Terpegun le dia dgn pantun indah yg Kejora reka
Tapi dia dah dekat 90 tahun, kerepot tua bangka
Mana si tua ni tau, pasal karaoke, cinta & โ€˜markaโ€™
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu ๐Ÿ• 5:55 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing asyik bersedih hati pedih hancur luluh
Dia rasa spt blkng dia Kejora tibai dgn btg buluh
Apa yg anjing ni mmpu buat hanyalah mengeluh
Maklum le dh tua, tak ada kudrat, umur dekat 90
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Mengkopipes ajer ler keroje nye.

Complex-stricken kerana umur nya meningkat 90an tahun, dia coba deflect rasa insecure nya kpd orang lain.

Kot tanda dah nak sampai ajal.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• pondan dungu 5:55 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing rasa, macam kena rejam dgn lembing
Hidup bangsat dlm keadaan terumbang-ambing
Masa kecik, anjing ini kutip makan taik kambing
Dia jadi kurang ajar, sbb mak bapak tak bimbing
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kopipes komen lama lagi Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Mmaklum lah, bekas pelajar sekolah SJK.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Baru saja 2 jam tidur Kejora dah kembali terjaga
Bgai yg dijngka Kejora dikejut dek igauan mimpi
Mimpi bertemu & bermesra dgn bidadari syurga
Yg lucu nya si dara tu asyik berbicara pasal SOP
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Pergi jumpa doktor pakar sakit jiwa lah, wahai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Jangan mengarut di sini. Ini blog politik bukan blog cinta dsb nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing tua dungu ๐Ÿ• 5:59 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing pendengki..hati nya pasti terguris luka
Terpegun le dia dgn pantun indah yg Kejora reka
Tapi dia dah dekat 90 tahun, kerepot tua bangka
Mana si tua ni tau, pasal karaoke, cinta & โ€˜markaโ€™
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ
Bintang Kejora kini seperti kmbali bergmerlapan
Diprtemukan di sini, doktor muda dara bersopan
Ingin rasa diri nak membina impian dan harapan
Tapi..si dara sibuk dgn tugas di barisan hadapan
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Pergi jumpa doktor pakar sakit jiwa lah, wahai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Kalau kamu tak sakit jiwa (psycho), bermakna kamu watak buruk, tak dibimbing emak bapak kamu ada sopa di masa kecil,

Biadab bila cerita pasal cinta di masa orang lain cakap pasal politik.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• pondan dungu 6:02 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing rasa, macam kena rejam dgn lembing
Hidup bangsat dlm keadaan terumbang-ambing
Masa kecik, anjing ini kutip makan taik kambing
Dia jadi kurang ajar, sbb mak bapak tak bimbing
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Pemfitnah, penjahat dan gengster DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA MENGARUT DAN/ATAU MENCARUT nih.

Cara orang ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI dirompak nya.

Perosak masyarakat ini tak perlu ada di dunia tapi Tuhan itu Maha Kuasa, beri kita peluang membalun, menibai dan membantai nya di sini.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Terasa sesak di dada, bagaikan kena sakit asma
Tapi, tak ada le pula..demam, batuk atau selsema
Pergi klinik, doktor sukat suhu..biasa saja, sama
Apa ini petanda, kesan bayangan cinta Dr Akma?
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila doktor kata tak ada sakit, kamu masuk blog ini cerita pasal cinta, kamu biadap dan kurang ajar.

Blog ini blog politik, bukan blog cinta.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing tua biol ๐Ÿ• 6:04 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing pendengki..hati nya pasti terguris luka
Terpegun le dia dgn pantun indah yg Kejora reka
Tapi dia dah dekat 90 tahun, kerepot tua bangka
Mana si tua ni tau, pasal karaoke, cinta & โ€˜markaโ€™
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

SERAHKAN KEMBALI MANDAT KEPADA RAKYAT…..ATAU HADI JADI PM9…….. Ku Li perlu runding dengan Takiyuddin bawa usul tidak percaya PM, kata Azhar…….. Yang di-Pertua Dewan Rakyat Azhar Azizan Harun mencadangkan ahli Parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah berunding dengan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Takiyuddin Hassan bagi membolehkan usul persendirian diberi keutamaan dan dibentang di Dewan Rakyat. Azhar berkata, tugasnya sebagai Yang di-Pertua Dewan Rakyat terikat dengan Peraturan-Peraturan Majlis Mesyuarat Dewan Rakyat sedia, menjawab pertikaian dibangkitkan Tengku Razaleigh yang memohon jaminan supaya usul tidak percaya dibawa ahli Parlimen Langkawi, Dr Mahathir Mohamad dibentang di Dewan Rakyat. โ€œMana-mana ahli Dewan Rakyat boleh… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

UMNO PERLU BERHATI2 JIKA MAHU DAPAT SOKONGAN RAKYAT……. Kerajaan Pakatan Nasional (PN) di hujung tanduk kata UMNO…….. Pengumuman Biro Politik Umno semalam bahawa parti itu mempertimbangkan menarik diri daripada menyokong gabungan Perikatan Nasional (PN) dan akan mengenakan syarat baru jika ingin terus bekerjasama bukan satu ancaman sebaliknya satu keputusan matang, kata sumber parti itu. “Umno yang menyokong kerajaan PN diketuai Muhyiddin Yassin sebelum ini berbeza dengan keputusan semalam yang berasaskan satu keputusan menyeluruh oleh parti itu. “Ini kerana, Umno memberi sokongan kepada Muhyiddin hanya sekadar sokongan oleh wakil rakyat daripada parti itu. Tetapi, pengumuman untuk mempertimbang tarik diri daripada PN… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma ๐Ÿ’ dewi srikandi ku๐ŸŒท,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Dibahasakan diri Akma..bersopan manja si dara
Nak berutus warkah pun tk tau nak buat camner
Biar Kejora tulis coretan sorang buat sementara
Sbb doktor muda itu kena bertugas jdi frontliner
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Dik Akma ๐ŸŒท,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Akma, ibarat sekuntum bunga, yg sedng mekar
Sudikah, menjadi hiasan..hati abg punya ruang?
Abg brdoa agar Akma berjaya jadi doktor pakar
Kpd dinda ku, puteri srikandi..selamat berjuang
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Dik Akma ๐Ÿ’ dewi srikandi ku๐ŸŒท,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Pergi lah, srikandi ku, dengan semangat dijulang
Abg sentiasa doakan agar dinda selamat pulang
Jgnlah kiranya, peristiwa hitam yg dulu berulang
Dek virus Covid-19, kekasih tercinta, telah hilang
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

Hanya Untukmu Malaysiaku
Guest
Hanya Untukmu Malaysiaku

KAN LEBIH BAIK MACAM KEJORA TU,
KEKASIHNYA SEORANG BAKAL DOKTOR!
DARI MELALUT KAT POLITIK YANG TIADA KESUDAHAN

BILA LAGI ABANG ZUNNUN NAK MEMIKAT?
SORANG RASANYA TAK CUKUP KAN…KAN…KAN..

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 9:04 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Terima kasih..tolong bawa pantun Kejora ke sini
Seperti hajat hati Kejora, Anon nk tolong sampai
Moga Allah akan makbul hasrat Kejora yg murni
Klu ada jodoh, Anon dtg lah, tabur bunga rampai
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila doktor kata tak ada sakit, kamu masuk blog ini cerita pasal cinta, kamu biadap dan kurang ajar.

Blog ini blog politik, bukan blog cinta.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing tua bingai ๐Ÿ• 6:06 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing pendengki..hati nya pasti terguris luka
Terpegun le dia dgn pantun indah yg Kejora reka
Tapi dia dah dekat 90 tahun, kerepot tua bangka
Mana si tua ni tau, pasal karaoke, cinta & โ€˜markaโ€™
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

TOK MUDIM TAK DENGAR NASIHAT….BUBAR PARLIAMEN CEPAT OOOOIIII..,… KADOK PUN TAMAK TAK PADAN BODY KECIK…….. Ini sebab Umno marah,…….. Dikemas kini dengan laporan penuh. Najib Razak menyenaraikan sebab kenapa anggota akar umbi Umno tidak puas hati dan marah kepada kerajaan Perikatan Nasional (PN) sehingga mendorong mereka mempertimbangkan semula kerjasama. Najib menulis perkara itu di Facebook, hampir 24 jam selepas Biro Politik Umno membuat keputusan mengejutkan itu, Selasa malam. Bekas presiden Umno antaranya membangkitkan tindakan PN โ€œmeletakkan calon bebas untuk pecahkan undi BNโ€ dalam pilihan raya Sabah baru-baru ini, kenyataan pemimpin Bersatu serta perkongsian kuasa yang dilihat berat sebelah. Perkara itu,… Read more »

Hanya Untukmu Malaysiaku
Guest
Hanya Untukmu Malaysiaku

YANG NI SEKOR BEROK BODOH!!!

BUBAR PARLIMEN UNTUK PRU ? KAU NAK RAKYAT MAMPOS DENGAN WABAK TU..

BODOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!

KOPIAH SAJA PUTIH,TAPI HATI BENAK DAN HITAM

Hanya Untukmu Malaysiaku
Guest
Hanya Untukmu Malaysiaku

Wau bule

TULAHโ€ฆ.ingkari nasihat
TULAHโ€ฆ.berbuat khianat
TULAHโ€ฆ.tidak hormat orang tua
TULAHโ€ฆ.sombong konon biat keputusan betul

LIHATLAHโ€ฆkemusnahan karier politikmu atas perbuatan tanganmu sendiRI

nak ku ulas sikit sini :

BETAPA INDAH MALAYSIA PADA HARI INI,JIKA NASIHAT ORANG TUA HARI ITU AGAR MALAYSIA DITADBIR CARA TIADA PEMBANGKANG.HANYA MEREKA YANG TERBAIK SAJA AKAN DILANTIK MENJAWAT MENTERI.TAPI PAKAT-PAKAT BANTAH HANYA KERANA KEPENTINGAN PERIBADI DAN KEPUAKAN MENGATASI KEPENTINGAN NEGARA.SEDIH,SEWAKTU NEGARA KEMBALI DILANDA WABAK COVID,POLITIK MALAYSIA BERGELORA!

SEDIH DAN PILU.

YOU all TAK MAU KE,HIDUP DALAM AMAN DAN DAMAI

Hanya Untukmu Malaysiaku
Guest
Hanya Untukmu Malaysiaku

YOU ALL TAK MAU KE HIDUP TANPA MUSUH?

MENGAPA YOU ALL BEGITU BIADAB MENGHINA ,MENCERCA DAN MEMAKI HAMUN SEORANG TUA YANG PERNAH MENGANGKAT MALAYSIA DI MERCU GEMILANG DULU.SEORANG INSAN TUA YANG SUDAH TIADA CITA-CITA PERIBADI,KERANA DIA PON TAHU,YANG DIA DAH DI PENGHUJUNG HAYAT.

DIA HANYA NAK MENYELAMATKAN NEGARA INI!

MENGAPA TAK SOKONG DIA HAH!!!

zunnun
Member
zunnun

tapi ngape tak si tua cuba2 selamatkan jasad diri jgn pulak mati jadi bangkai….

kerana manusia mati tinggal nama, binatang mati tjnggalkan bangkai…๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

INI DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA MENGARUT DAN/ATAU MENCARUT.

MENGELUARKAN PENDAPAT TANPA MENGIRA JASA2 ORANG TUA YANG PEGANG JAWATAN PM SELAMA 22 TAHUN BERTERUSAN, TAMBAH LAGI 2 TAHUN.

zunnun
Member
zunnun

tapi ngape tak si tua cuba2 selamatkan jasad diri jgn pulak mati jadi bangkai….

kerana manusia mati tinggal nama, binatang mati tjnggalkan bangkai…

mcm mano tu…? ๐Ÿคฃ

Hanya Untukmu Malaysiaku
Guest
Hanya Untukmu Malaysiaku

SEBAB SITUA TU “NEGARAWAN”

BUKAN NYER “NAGA MENGAWAN”

zunnun
Member
zunnun

negarawan yg masih tak sedar negara tak memerlukan nya… atau negarawan yg ingin membawa jawatan perdana menteri bersama mati dgn nya..? seperti fahaman #melayu2islam Nabi Muhammad dah mati…. maka kamu semua seperti itu juga ke, perdana menteri mahathir dah mati… jawatan perdana menteri itu haq mahathir ke seperti kenabian muhammad itu haq muhammad anak aminah juga ke? kao nyanyok mendewa2kan si mahathir nih ngape? sbb dia negarawan ? atau bapa segala kesundalan yg kini di tanggung oleh negara? … proton kini dah mampu berdikari bebas dari grant kerajaan sejak geeli ambil alih, bebas dari kesundalan nya…. perwaja bagaimana pula… klcc… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

NYATA DAP DIRTY OLD MAN INI PUKIMAK ORANG NYA BILA MENGATA negarawan #kepalabutuh.

DIA TAK DIBIMBING EMAK BAPAK NYA DI MASA KECIL SEBAB DEPA SIBUK SANGAT, KUAT SEKS, ASYIK BERKONGKAK PAGI PETANG SIANG MALAM.

BOLEH MENGKRITIK TAPI BIADAB DAN KURANG AJAR BILA MENCARUT.

Anonymous
Guest
Anonymous

Putaran roda khianat:- orang tua khianat PH, Moo/Arsemin/Hamzah khianat orang tua, sekarang turn UMNO khianat Moo n geng pulak.

Pasu Pasu
Guest
Pasu Pasu

Lebai dan serban dah mula senget dan terangkat ditiup angin. Silap2 lebai dan serban tu diterbang angin ke tanah. Bila lebai dan serban tak sepadan kepala dan tak diikat kemas, angin ribut pasti melayangkannya tah terhumban ke najis.

Sama2 kita tengok berapa lama lebai boleh bertahan jadi pengarah GLC dan orang penting itu ini… kah kah kah

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak dan nak susun binilah kalu mcm ni

zunnun
Member
zunnun

…..lidah2 pemimpin omNo nak naik berkulat asyik mengulum #kepalabutuh assmin ……

mungkin baik jika mereka membiarkan ku li berperanan pm dgn anwar timb nya dan dAp tidak menyertai cabinet kerajaan ku li & anwar….

tak lah senak tali perut mereka, bebas dgn hidangan daging babi dari hadi….๐Ÿคฃ

jgn malaun2 pAs gila talak sudah…

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN INI TERUS JADI PUKIMAK BILA MENCARUT kepalabutuh.

DIA BIADAB DAN KURANG AJAR, TAK DIBIMBING EMAK BAPAK NYA DI MASA KECIL SEBAB DEPA SIBUK SANGAT PAGI PETANG SIANG MALAM.

JIKA DAN BILA DIA TERUS MENCARUT, AKAN DI BERITAHU APA SIBUK NYA MEREKA.