MENJADIKAN ANWAR PM BERMAKNA MEMULIHKAN MANDAT YANG DIKHIANATI

Suatu perkara yang kita tidak harus lupa di sebalik usaha berterusan Anwar Ibrahim untuk mengambil alih kerajaan ialah ia juga bertujuan untuk mengembalikan semula mandat rakyat.

Dalam PRU14 lalu, pihak yang menang dan diberi mandat untuk menjadi kerajaan menggantikan BN adalah PH.

Bersekali dengan itu, ditetapkan bahawa Perdana Menteri bagi tempoh dua tahun pemerintahan PH ialah Tun Mahathir Mohamad dan Anwar selepas itu.

Atas kesepakatan itulah akhirnya PH yang menggunakan logo PKR diundi majoriti rakyat, diberi kemenangan menumbangkan BN dan diberi mandat untuk mengurus kerajaan bagi tempoh lima tahun.

Terjadinya Muhyiddin Yassin sebagai Perdana Menteri langsung tiada dalam kerangka pilihan dan mandat rakyat bagi tempoh penggal Parlimen PRU14 iaitu 2018 hingga 2023.

Yang ada hanyalah Tun Mahathir dan Anwar.

Bermakna, dalam hal ini, apabila Muhyiddin terlibat dalam Langkah Sheraton yang seterusnya menobatkan beliau sebagai Perdana Menteri, ia adalah perbuatan diluar mandat rakyat.

Lebih daripada itu, ia juga boleh dianggap suatu pengkhianatan, tidak saja kepada PH, tetapi juga terhadap mandat yang dipilih rakyat.

Lantaran itu, apabila Anwar memaklumkan beliau sudah cukup sokongan, lalu memohon untuk mengadap Yang Dipertuan Agong bagi proses membentuk kerajaan baru, ini bukanlah untuk kepentingan peribadinya sebagai individu.

Sebaliknya ia adalah demi mengembalikan mandat yang dipilih rakyat pada PRU 2018 lalu yang mana ia kemudian dkhianati oleh Muhyiddin dan rakan-rakannya.

Dengan siapa Anwar berpakat dan bekerjasama untuk membentuk kerajaan baru bukan persoalan yang perlu dipertikaikan kerana selagi Presiden PKR itu adalah calon Perdana Menterinya, ia dikira masih dalam lingkungan memenuhi semula mandat yang telah dirampas dan dikhianati itu.

Lagi pula, mereka yang berasal daripada PH sendiri yang keluar daripada gabungan itu bagi tujuan memenuhi nafsu serakah mereka sebelum ini.

Maka, dalam usaha Anwar mengembalikan semula mandat rakyat dan mengambil alih kerajaan, sudah tentu beliau memerlukan rakan baru untuk disepakati dan mencukupkan bilangan Ahli-Ahli Parlimen.

Bekas rakan lama yang pernah khianat sebelum ini sudah dikira tidak berguna lagi, lalu mustahil untuk diajak berunding semula.

Dalam kata mudah, pada 13 Oktober ini di mana Anwar diperkenan untuk mengadap Agong, ia sebenarnya adalah suatu usaha dan proses yang murni yang perlu disokong, khususnya pengundi yang telah memenangkan PH pada 2018 lalu.

Apa jadi selepas majlis mengadap Agong nanti – sama ada Anwar berjaya menjadi Perdana Menteri atau Parlimen akan dibubarkan – usaha ke arah itu seharusnya disambut baik dan mesti diberikan sokongan kerana ia tidak lari daripada tujuan untuk mengembalikan mandat rakyat.

Siapa juga calon Perdana Menteri selepas Tun Mahathir, jika ia selain daripada Anwar, bermakna bukan bertujuan mengembalikan mandat rakyat.

Mengembali dan memulihkan mandat rakyat bermakna Anwar sedang cuba meletakkan suara dan pilihan rakyat dihormati semula, bukan membiarkan ia terus dikhianati oleh Muhyiddin dan rakan-rakan sepengkhianatan dengannya.(Shahbudindotcom 09/10/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 9 October 2020 — 9:30 pm

203
Leave a Reply

avatar
10 Comment authors
khatijah.nunoMAHATHIRVSANWARpAnonymousAnonymousnajib bini rosmah Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

SELAMA 22 BULAN PAK DAJJAL BUAT RAKYAT SENGSARA…… ADAKAH RAKYAT BELUM SERIK……. KALAU IKUT NARATIF PH YDP SALAH KERANA TIDAK SERAHKAN KUASA KEPADA MUSA AMAN…… BANI DAJJAL GUNA MATLAMAT HALALKAN CARA……MEREKA SENDIRI AMALKAN KRONISME PALING PEKAT……. Geng Mahathir kini menyerang kononnya wujud kronisme antara Muhyiddin dan Zafrul…….. Menteri Kewangan Tengku Zafrul Aziz menjawab tuduhan mempunyai konflik kepentingan kerana memiliki hubungan keluarga dengan Perdana Menteri Muhyiddin Yassin. Menurut Tengku Zafrul, hubungan jauh tersebut tidak melanggar garis panduan tadbir urus korporat, selepas terdapat dakwaan berlaku nepotisme berikutan pelantikannya dalam kabinet Muhyiddin awal tahun ini. “Boleh tolong jelaskan bagaimana saya mempunyai hubungan persaudaraan… Read more »

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Yg aku tau tukang2 yg mendajalkan politik dan kerajaan yg diberi mandat oleh rakyat pd PRU14 adalah PN, Umno, Pas dan Bersatu…. lagi mau tukar cerita ka

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

Siapa saja yang kelarkan komen yang tak semenggah di sini akan dibalun, ditibai dan dibantai disini.

Tiada soal tak sekutu atau tak sebulu.

Reply
10 October 2020 3:06 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

najib bini rosmah (NBR)

Jawablah komen Kejora. Komen I you tak layak nak faham lagi dik. Out of your league.

Reply
10 October 2020 3:38 pm
_______________________________________________

Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

Sekali sekala nak guna the stolen laughter –

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
10 October 2020 4:22 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 pondan dungu 4:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena taji, bukan ler perkara pelik
Dgn NBR..anjing tua tu kena taji, smpai tergolek
Jdi cicak mkn kapur, mata pjam celik, pjam celik
Sbb NBR kata kt dia, ‘komen I out of your league’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
10 October 2020 6:58 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 pondan dungu 4:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing termenung sja, letak tangan atas dahi
Ibaratnya dekat muka dia tu NBR dah lumor tahi
Dgn NBR..dia kecut pelir..tidak berani nak kelahi
Anjing tu hnya ketawa bodoh je Haha Hoho Hihi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
10 October 2020 6:59 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Cgu Kejora..is young, intelligent, smart & brilliant
To find, someone like him, it’ll be one in a million
But, old bloody idiot TN is like a stupid ugly alien
His brain is very small & like a piece of rusty iron
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Damn idiot TN is just like a piece of stale burger
Now, we can’t see him around that lousy bugger
The more he retaliates..his stupidity gets bigger
No way an old dog can beat a strong fierce tiger
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan biol 🐕,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg lwak gilerr lihat TN anjing tua menyeringai
Pembaca psti ketawakan gaya dia yg biol bingai
Bukan je biol, dia juga pamirkan, buruk perangai
Elok klu anjing ni bunuh diri je terjun dlm sungai
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan biol 🐕,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dh tosonyap, TN anjing pondan tua dungu bebal
Mana mngkin..keta kancil nk langgar keta kebal
Lunyai si tua tolol bingai itu..Kejora buat sambal
Kini kantoi malu, muka dia, mcm kulit babi tebal
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan biol 🐕,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing biol tiada kerja, masalah dia pergi cari
Yang dia cuba acah ini Cikgu Kejora bijak bistari
Terkedu makan kuah le, anjing tua tu setiap hari
Asyik saja dia kalah tk pernah menang atau seri
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

GET SOMETHING NEW TO SAY LAH, BODOH BANGANG BERUK TUA WAK GONTOL KKEJORA KOJOLLA.

GIVE READERS HERE A BREAK.

DON’T SOUND SO STUPID THAT THEY SCROLL DOWN OVER YOUR COMMENT AFTER READING 1-2 LINES.

Reply
10 October 2020 4:10 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

GET SOMETHING NEW TO SAY LAH, BODOH BANGANG BERUK TUA WAK GONTOL KKEJORA KOJOLLA.

GIVE READERS HERE A BREAK.

DON’T SOUND SO STUPID THAT THEY SCROLL DOWN OVER YOUR COMMENT AFTER READING 1-2 LINES.

Reply
10 October 2020 4:12 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 4:10/4:12 pm 😅😂ðŸĪĢ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN feels he is a dragon but he’s just a millepede
To readers, it’d be better if the moron keep quiet
The more he retaliate..the more, he looks stupid
He is actually presenting himself, as an old idiot
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
10 October 2020 4:22 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing dungu 🐕 4:10/4:12 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg ternyata yg TN anjing otak ciput kecil nipis
Benda yg sama anjing biol ini taip & ulang-ulang
Bila tersepit..mula le anjing tua ini main kopipes
Otak karat betul ler ini anjing bebal bapok jalang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Sekolah dicutikan Covid19 terpaksa PM campurtangan. Menteri anak Jidin terlalu lambat nak analisa data KKM dan data COVID19. Kalau sampai 50 – 100 positif baru cuti siapa nak percaya pada kau anak Jidin? Letak jawatan dan buat analisa data bersama bini di rumah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

TN anjing 🐕 gi jumpa anon anjing ðŸĶŪ kot,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing nak lagak rimau tk sedar dia pelandok
Kena NBR sekel kepala, anjing bebal ni terdudok
Anjing tu terasa bisa spt kena pagut ular senduk
Agknya..lari gi jumpa anon anjing main pondok2
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
10 October 2020 3:47 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dungu bahallol rasa spt tertelan cabai
Mmg amat pedih sekali cara NBR paku dan tibai
Dah ler Kejora pun asyik taji, itu anjing ma cii bai
Terpaksa ler..anjing itu berundur & ucap bye bye
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
10 October 2020 3:59 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

GET SOMETHING NEW TO SAY LAH, BODOH BANGANG BERUK TUA WAK GONTOL KKEJORA KOJOLLA.

GIVE READERS HERE A BREAK.

DON’T SOUND SO STUPID THAT THEY SCROLL DOWN OVER YOUR COMMENT AFTER READING 1-2 LINES.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 4:10 pm 😅😂ðŸĪĢ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN feels he is a dragon but he’s just a millepede
To readers, it’d be better if the moron keep quiet
The more he retaliate..the more, he looks stupid
He is actually presenting himself, as an old idiot
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Caca merba Menteri Tebuk Atap dalam menangani kes Covid19. Nampaknya benarlah pujian yang diberikan kepada Kerajaan Malaysia dahulu sebenarnya ialah semasa Gelombang pertama sebelum Kerajaan Tebuk Atap merampas kuasa. Zaman PH hanya 22 pesakit positif dikesan dan semuanya sembuh dan kita ada 11 hari SIFAR COVID19 bawah KKM terdahulu. Malangnya Menteri Adham dan 2 lagi pemakan gaji buta gagal dan wajib letak jawatan.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 gi jumpa anon anjing ðŸĶŪ kot,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing nak lagak rimau tk sedar dia pelandok
Kena NBR sekel kepala, anjing bebal ni terdudok
Anjing tu terasa bisa spt kena pagut ular senduk
Agknya..lari gi jumpa anon anjing main pondok2
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Ulng alik, ulang alik, asyik kat situ juga Beruk Tua Gontolla Kejora Kojolla nih.

Kopipes dan kitar semula ajer keroje nya nate’ nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dungu bahallol rasa spt tertelan cabai
Mmg amat pedih sekali cara NBR paku dan tibai
Dah ler Kejora pun asyik taji, itu anjing ma cii bai
Terpaksa ler..anjing itu berundur & ucap bye bye
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

GET SOMETHING NEW TO SAY LAH, BODOH BANGANG BERUK TUA WAK GONTOL KKEJORA KOJOLLA.

GIVE READERS HERE A BREAK.

DON’T SOUND SO STUPID THAT THEY SCROLL DOWN OVER YOUR COMMENT AFTER READING 1-2 LINES.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

Nak hentam Menteri, lantak lah.

Tapi apasal nak sindir Orang Asli juga “teruk”?

KEPALA BAPAK KAU, kata Najib Klepto wal Jibo.

Reply
10 October 2020 1:58 pm
_______________________________________________

najib bini rosmah (NBR)

Dik kau layan Kejora je dik. I tak sekufu dengan mu.

Reply
10 October 2020 2:01 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Woww..bravo NBR 2:01 pm,👍👍👍

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Mmg ler sinis & power betul peluru yg NBR bidik
Dihina TN anjing sbg budak2 dgn mmanggil ‘dik’
Halus & tajam sekali..cara NBR cerca dan herdik
Itulah balasan utk TN anjing tua tapi tidak cerdik
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
10 October 2020 2:58 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Ngaku diri nya “CGU KEJORA BISTARI”.

Tapi pagi2 pun tak gosok gigi.

Gigi tanggal, dah banyak melopong.

Balik, disuruh bini nya tumbuk lada dengan batu lesong.

Habis jari nya sebab tumbuk terpesong.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

Kamu ludah, kamu telan yer?

Yerrrkkkk, kotor nya.

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

Reply
10 October 2020 2:01 pm
_______________________________________________

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:01 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply
10 October 2020 2:31 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Menggelar anjing pondan itu sendiri nya menunjukkan dia bodoh.

Mana lah ada anjing pondan.

Bodoh nya dia nih menunjukkan dia ini orang yang selalu makan di jamban.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:57 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Akibat kuangajar biadab, TN anjing dah kena tibai teruk
Sakit di hati, dh meresap pula ke otak dan badan
Gelaran anjing itu sesuai sgt dgn perangai buruk
Bila perangai bapok, sesuailah dipanggil pondan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata (terlebih anjing 🐕) ðŸĪĢ:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Akibat kuangajar biadab, TN dah kena tibai teruk
Sakit di hati, dh meresap pula ke otak dan badan
Gelaran anjing itu sesuai sgt dgn perangai buruk
Bila perangai bapok, sesuailah dipanggil pondan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

The bugger is claiming all sorts, konon nya dah tibai teruk.

Itu cakap sekor beruk.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA memang giler.

Asyik kitar semula kommen dia.

Otak tak banyak, letak di kepala di celah kelengkang dia.

Reply
10 October 2020 2:06 pm
_______________________________________________

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:12 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Akibat mngacah Kejora, TN anjing dh dapat bala
Hari2 anjing tua tu kena sekel berbenjol2 kepala
Kini dh mkin teruk anjing ni jdi sasau sawan gila
Bila terkedu anjing ni persoal pasal kitar semula
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
10 October 2020 2:19 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA mimpi di acah.

Bodoh bangang tak sedar dia asyik di belasah.

Muka dia dah macam kerak nasi di kawah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan biol 🐕 2:59 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing berbenjol kepala, kena Kejora hempuk
Sakit ler anjing tu dpt, bila mengacah cgu Kejora
Dia hnya mampu jawab mengejek serupa bapok
Makin dijwb, kedunguan anjing ini, makin ketara
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan biol 🐕 2:59 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla claiming all sorts lagi

Dia dah tak ada modal, tak ada bukti

Hanya ada lobang2 melopong antara beberapa gigi

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Asyraf Ketua Pemuda UMNO tanpa jawatan Menteri boleh persoal Menteri lembab keluar arahan tutup sekolah dilanda Covid19? Malunya anak Jidin. Takkan tunggu ibu bapa buat arahan sendiri minta anak ponteng sekolah? Inilah akibat Menteri Tebuk Atap tidak dipilih dan diundi Rakyat. Nak buat apa pun ikut kepala sendiri tanpa peduli Rakyat. Letak jawatan tak perlu fikir kedudukan diri lagi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dh tosonyap, TN anjing pondan tua dungu bebal
Mana mngkin..keta kancil nk langgar keta kebal
Lunyai si tua tolol bingai itu..Kejora buat sambal
Kini kantoi malu, muka dia, mcm kulit babi tebal
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA dah balik semula dengan otak bebudak nya.

Mengaku dia kereta kebal, kepala nya memang amat bebal.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing biol tiada kerja, masalah dia pergi cari
Yang dia cuba acah ini Cikgu Kejora bijak bistari
Terkedu makan kuah le, anjing tua tu setiap hari
Asyik saja dia kalah tk pernah menang atau seri
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA tak ada segan malu mencuri cara ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Dia keturunan perompak, penjahat dan pencuri.

Mengaku dia bijak bistari. Kepala penuh dengan tahi.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Orang Asli pun tahu kuarantin diri masuk ke hutan tinggalkan kampung. Menteri Tebuk Atap? Tak ada otak ke sana ke sini tak amalkan SOP dan tak kuarantin. Menteri lagi teruk daripada Orang Asli sila letak jawatan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak hentam Menteri, lantak lah.

Tapi apasal nak sindir Orang Asli juga “teruk”?

KEPALA BAPAK KAU, kata Najib Klepto wal Jibo.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Dik kau layan Kejora je dik. I tak sekufu dengan mu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Woww..bravo NBR 2:01 pm,👍👍👍

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Mmg ler sinis & power betul peluru yg NBR bidik
Dihina TN anjing sbg budak2 dgn mmanggil ‘dik’
Halus & tajam sekali..cara NBR cerca dan herdik
Itulah balasan utk TN anjing tua tapi tidak cerdik
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Siapa saja yang kelarkan komen yang tak semenggah di sini akan dibalun, ditibai dan dibantai disini.

Tiada soal tak sekutu atau tak sebulu.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Jawablah komen Kejora. Komen I you tak layak nak faham lagi dik. Out of your league.

Anonymous
Guest
Anonymous

Sekali sekala nak guna the stolen laughter –

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 pondan dungu 4:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena taji, bukan ler perkara pelik
Dgn NBR..anjing tua tu kena taji, smpai tergolek
Jdi cicak mkn kapur, mata pjam celik, pjam celik
Sbb NBR kata kt dia, ‘komen I out of your league’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 pondan dungu 4:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing termenung sja, letak tangan atas dahi
Ibaratnya dekat muka dia tu NBR dah lumor tahi
Dgn NBR..dia kecut pelir..tidak berani nak kelahi
Anjing tu hnya ketawa bodoh je Haha Hoho Hihi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA dah tua bangka umur hampir 90an tahun tapi masih lagi jahat.

Tak bertanggung jawab, tak dibenarkan anak nya menjaga cucu nya walau pun tip hari dia rehat.

Tak ada cakap lain, asyik ulang bende yang sama sebab fungsi otak nya terhad.

Reply
10 October 2020 12:23 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:23 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Tk kesah ler, klu Kejora nk ulang, benda yg sama
Peduli apa, perkara baru atau perkara yang lama
Yng mustahak..kesakitan TN anjing tetap terima
Biar anjing tu rsa..spt diludah dgn kahak gelema
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
10 October 2020 1:47 pm
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu ludah, kamu telan yer?

Yerrrkkkk, kotor nya.

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:01 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh sangat ler kalau asyik nak kitar semula apa yang kamu selalu merenyeh berjela jela.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Siapa khianat Melayu? Melayu Kerala. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu Melayu Bangla?

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Raja Musang King tak jadi dilawan Melayu. Tentera pencen tergolek. Putra tertonggeng. Umno terduduk. Cina cukong 40 tahun jaga tanah Musang King. Tanah Melayu kena rampas sebab teroka secara haram. Padan muka angkat Melayu Kerala jadi PM. Cukong diutamakan Rakyat dibulldozerkan. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu Melayu Bangla tak ubah nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg lwak gilerr lihat TN anjing tua menyeringai
Pembaca psti ketawakan gaya dia yg biol bingai
Bukan je biol, dia juga pamirkan, buruk perangai
Elok klu anjing ni bunuh diri je terjun dlm sungai
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA memang giler.

Asyik kitar semula kommen dia.

Otak tak banyak, letak di kepala di celah kelengkang dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan bingai 🐕 2:06 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:12 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Akibat mngacah Kejora, TN anjing dh dapat bala
Hari2 anjing tua tu kena sekel berbenjol2 kepala
Kini dh mkin teruk anjing ni jdi sasau sawan gila
Bila terkedu anjing ni persoal pasal kitar semula
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu coba ler baca tulisan kamu “Nasib le TN anjing pondan bingai” tuh sekali dua.

Rasakan betapa bodoh nya dan bankrap nya otak kamu.

Gunakan lah ruang dan masa yang kamu ada. Memberi hujah yang boleh bikin pembaca hormatkan kamu. Jangan jadi pariah.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄
Kesian btul le, dgn TN anjing bapok tua bergincu
Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu tak payah simpan sebab kilang kamu besar, sentiasa penuh dengan bahan2 bodoh.

Satu keturunan tak hilang kebodohan kamu, sentiasa kilang replenish.

Nasib kamu ler.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:10 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak payah nak berpantun ler, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Kamu bukan pandai sangat berpantun, maksud kamu hilang di ungakapan.

Gontol kamu jadi Gondol.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bebal, tua bangka, hnya dpt mengeluh
Dia rasa spt belakang, Kejora tibai dgn btg buluh
Masih nak jwb wlau tercungap-cungap berpeluh
Maklumlah anjing ni dh tua renta umur dekat 90
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak lama ajer, binatang ini mencarut ler.

Maka dia di carut semula.

What he can do, I can do better.

What he sees published is only one tenth of what has been written, the rest Budin keeps in the kitchen.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA beruk biasa, semua buah di sebat nya.

Tapi di lastik hingga berteraburan bulu muka nya.

Selalu bertukar, jadi monyet, beruk, kera, lotong, mcm2 lagi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:15 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing berbenjol kepala, kena Kejora hempuk
Sakit ler anjing tu dpt, bila mengacah cgu Kejora
Dia hnya mampu jawab mengejek serupa bapok
Makin dijwb, kedunguan anjing ini, makin ketara
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah main kopipes Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA belajar di sekolah SJK. Maka otak, caya memikir macam jenis SJK juga.

Mendakwa (claiming) dia dah menang, pada hal dah kalah.

Begitu lah jenis pelajaran hanya peringkat sekolah.

anya dia apa universiti, dia bingong, menggelupor, menggelapah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan biol 🐕 2:18 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing berbenjol kepala, kena Kejora hempuk
Sakit ler anjing tu dpt, bila mengacah cgu Kejora
Dia hnya mampu jawab mengejek serupa bapok
Makin dijwb, kedunguan anjing ini, makin ketara
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kitar semula ajer le Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka, muka mcm bontot perahu
Tak ada beban..batu anjing ni gi galas atas bahu
Biol dungu, tapi bebal..mengaku kalah tak mahu
Nmun ketewasan anjing ini, semua org dah tahu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA muka mcm bontot, period.

Selalu keluar busuk dari muka dia. Sbb ada lubang tahi di situ.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan bingai 🐕 2:21 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing berbenjol kepala, kena Kejora hempuk
Sakit ler anjing tu dpt, bila mengacah cgu Kejora
Dia hnya mampu jawab mengejek serupa bapok
Makin dijwb, kedunguan anjing ini, makin ketara
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla takda otak, ha nya kopipes dan kitar semula apa yang dia sudah kata.

Otak kecik, simpan di kepala di celah kelengkang nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Ke mana pula dia lesap..TN anjing setan goblok?
Sepatutnya diupah dedak dia kna 24 jam di blog
Agak nya dia malu..org tau perangai dia tak elok
Itu lah, sarang tebuan, buat apa gatal pergi jolok?
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA bukan saja dah jadi goblok, juga jadi Bang Ali punya tempat hantam hingga dia jadi kodoq.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:18 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka, muka mcm bontot perahu
Tak ada beban..batu anjing ni gi galas atas bahu
Biol dungu, tapi bebal..mengaku kalah tak mahu
Nmun ketewasan anjing ini, semua org dah tahu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:18 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:18 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA tua tapi bodoh mcm orang tak sekolah

Dulu sekolah SJK, tak lulus. Merapong di sana sini, eja pun tak reti,

Meantun mantat itu saja dia reti menutup pantat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan biol 🐕 1:01 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Apa lagi kalau Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini tak kopipes atau kitar semula apa yang dia dah kata.

Otak singkat lah, katakan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Terima kasih TN anjing dungu, sudi jadi mangsa
Demi dedak anjing ini masuk juga kerna terpaksa
Tapi dia cabut lari tak tahan Kejora dera & seksa
Nanti anjing tu akn ckp, “Sabtu, kerja lebih masa”
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA bukan saja makan dedak, juga segala yang busuk, cair dan keladak.

Dengan Bbang Ali dia sentiasa sanggup kerj lebih masa. Sebab nak tentukan sembelit dia tidak berkuasa.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan dungu 🐕 12:20 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka, muka mcm bontot perahu
Tak ada beban..batu anjing ni gi galas atas bahu
Biol dungu, tapi bebal..mengaku kalah tak mahu
Nmun ketewasan anjing ini, semua org dah tahu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan dungu 🐕 12:20 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan dungu 🐕 12:20 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing biol bingai 🐕 12:20 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄
Ewah..dia tampil juga, TN anjing bapok bergincu
Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing biol bingai 🐕 12:20 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bebal, tua bangka, hnya dpt mengeluh
Dia rasa spt belakang, Kejora tibai dgn btg buluh
Masih nak jwb wlau tercungap-cungap berpeluh
Maklumlah anjing ni dh tua renta umur dekat 90
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA orang punya cara gelak ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun dia nak curi.

Tak reti malu muka mcm Bang Ali.

Mengaku dia hebat tapi muka musibat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 1:04 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Gelak ketawa nya HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun di curi nya dari orang.

Punya tak malu punya nate’.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mana dia dah hilang TN anjing ifrit lahanat jahat
Tk kan le awal bebenor hari ini anjing tu berehat
Entah apa pula kali ini, anjing itu punya muslihat
Kebodohan yg banyak tu dia tk mau ker perlihat?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA dah tua bangka umur hampir 90an tahun tapi masih lagi jahat.

Tak bertanggung jawab, tak dibenarkan anak nya menjaga cucu nya walau pun tip hari dia rehat.

Tak ada cakap lain, asyik ulang bende yang sama sebab fungsi otak nya terhad.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:23 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄
Ewah..dia tampil juga, TN anjing bapok bergincu
Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:23 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bebal, tua bangka, hnya dpt mengeluh
Dia rasa spt belakang, Kejora tibai dgn btg buluh
Masih nk jwb..wlu tercungap-cungap, berpeluh
Maklumlah anjing ni dh tua renta umur dekat 90
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan bingai 🐕 12:57 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka, muka mcm bontot perahu
Tak ada beban..batu anjing ni gi galas atas bahu
Biol dungu, tapi bebal..mengaku kalah tak mahu
Nmun ketewasan anjing ini, semua org dah tahu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan bingai 🐕 12:57 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
Op

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan bingai 🐕 12:57 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:23 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Tk kesah ler, klu Kejora nk ulang, benda yg sama
Peduli apa, perkara baru atau perkara yang lama
Yng mustahak..kesakitan TN anjing tetap terima
Biar anjing tu rsa..spt diludah dgn kahak gelema
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Pencuri orang punya cara ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Jaga anak dara korang, dia nih jenis Bang Ali

Tapi dia selalu dibalun disebat dan dibantai Bang Ali

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan biol 🐕 1:06 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kopipes dan kitar semula ajer keroje ny nate’ nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora taji TN anjing, sbb dia tiada sopan santun
Senjata yg Kejora gunakan hanya madah pantun
Tapi..naper dia lari pulak itu anjing badut kartun?
Kebodohan dia miliki, tak mau lagi ke pertonton?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA konon nya pandai berpantun.

Konon saja, sebenarnya dia hanya melantan lantun.

Dibalun dibantai disini bertalu talu, dia melutut mintak ampun.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan dungu 🐕 12:25 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄
Ewah..dia tampil juga, TN anjing bapok bergincu
Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan dungu 🐕 12:25 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bebal, tua bangka, hnya dpt mengeluh
Dia rasa spt belakang, Kejora tibai dgn btg buluh
Masih nk jwb..wlu tercungap-cungap, berpeluh
Maklumlah anjing ni dh tua renta umur dekat 90
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing maknyah dungu 🐕 1:00 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka, muka mcm bontot perahu
Tak ada beban..batu anjing ni gi galas atas bahu
Biol dungu, tapi bebal..mengaku kalah tak mahu
Nmun ketewasan anjing ini, semua org dah tahu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing maknyah dungu 🐕 1:00 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing maknyah dungu 🐕 1:00 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA bongok tahap yang tak terkira

Lebih2 lagi bila dia mabuk minum bergelen todi yang dia silap anggap air nira

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan bingai 🐕 1:09 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kopipes dan kitar semula ajer keroje ny nate’ nih.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Hajiji masuk hospital, anak buah tak teringin nak pegang portfolio Kesihatan alasan tiada kuasa eksekutif. Ibarat abah nazak nak mampus dalam bilik, anak main judi tikam di luar. Tiada siapa peduli dan ambil tahu.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Siasatan Macau Scam kabarnya diganggu oleh bekas polis pencen. Apa nak jadi Malaysia? Kalau bekas polis pencen pun boleh kacau kuasa penyiasat SPRM dan PDRM adakah dalam kubur mereka masih lagi nak campur urusan alam Barzakh? Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Menteri Agama tak peduli RUU355. Tak ada sentuh bab Hudud. Tak pernah isytihar Malaysia negara Islam. Tak mampu nak budayakan ajaran Islam dalam cara hidup bebas keluarga Menteri yang lain. Tak ada pemerkasaan Mahkamah Syariah. Tidak langsung buat perubahan untuk YADIM dan badan agama lain supaya tiada campurtangan politik yang merosakkan dan double standard. Tiada beri nasihat dan amalkan mengikut SOP dan patuh arahan KKM. Bila sudah gagal letak jawatan hukumnya wajib.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Aurat pramugari masih terdedah. Arak Tiger beer dan judi Magnum 4D masih bebas dijual masa PKP. Cina masih guna logo halal Jakim jual makanan. SJKC dan SJKT nak ditambah lagi. Pemilik Sijil UEC boleh mohon kerja Kerajaan. Tanah Hutan Simpan balak masih ditebang Cukong Cina. Pusat hiburan dan rumah urut masih halal cuma kena ikut SOP. Melayu mati kena langgar pemandu mabuk sejak bulan puasa sampai Raya Haji tak pernah berhenti. Menteri letak jawatan belum ada lagi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nur Akmaliah SA Rafiee (SISWI CUN)ðŸ‘Đ‍🎓ðŸŒđ

Kalu anwar benar-benar jadi PM nanti,berapa lama? ada tak perjanjian dengan Tun? Dalam bahasa lain,bila Tun akan kembali memegang jawatan PM tu selepas Anwar.Pohon pencerahan,saya kat U ni,tak tahu sangat pasal politik.

Reply
9 October 2020 10:53 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 pondan dungu)

Waiting to be fetched, masih ada lagi time nak balun BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA menyamar sebagai Anomouse.

Dia nih otak kecik, letak di kepala celah kelengkang dia. Sepatut nya menulis benda2 berkaitan tajuk post atau yang constructive, membina.

Tapi, maklum saja lah si Tonjol nih nak buat karenah â€Ķ

Reply
10 October 2020 8:57 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing dungu 🐕 8:57 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bukan TN anjing ker, yg asyik kena Kejora balun?
Dia yang kena paku & taji sampai kepala beralun
Dgn Kejora bistari ini, anjing ni tak akan terpulun
Mmg sgt sesuai..dia jdi ‘Badut Blog’ punya calon
ðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
10 October 2020 9:14 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing dungu 🐕 8:57 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
TN anjing, msih lgi tampil dgn perangai bajingan
Dh dia lempar batu, dia cuba nk smbunyi tangan
Tpi..anjing tu tk terlepas Kejora punya penangan
Kini terkedu le anjing tua tu airmata berlinangan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
10 October 2020 9:15 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing dungu 🐕 8:57 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing nampak nya, emosi makin tidak stabil
Dia sendiri pun pagi2 buta buat entri tk ikut post
Yang anjing ini tau, memaki caci dan membebel
Mmg prangai ifrit le..ini anjing tua pelir mampos
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
10 October 2020 9:28 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA stau hari satu malam cakap tak betul, asyik mengarut.

Jenis tiga suku. Orang punya cara ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun dia curi. Bngsat punya orang.

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA iki wong ala lorr.

Ngontol waie.

Anonymous
Guest
Anonymous

Memang lah BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA yang hari2 kena balun.

Siang malam pagi petang tak miss dia menangis mnggerun.

Itu lah nasib si biadab dan kurang ajar, di masa kecil nya tak dibimbing sopan santun.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan bingai 🐕 12:29 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄
Ewah..dia tampil juga, TN anjing bapok bergincu
Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan bingai 🐕 12:29 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bebal, tua bangka, hnya dpt mengeluh
Dia rasa spt belakang, Kejora tibai dgn btg buluh
Masih nk jwb..wlau tercungap-cungap, berpeluh
Maklumlah anjing ni dh tua renta umur dekat 90
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing maknyah dungu 🐕 12:29 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka, muka mcm bontot perahu
Tak ada beban..batu anjing ni gi galas atas bahu
Biol dungu, tapi bebal..mengaku kalah tak mahu
Nmun ketewasan anjing ini, semua org dah tahu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing maknyah dungu 🐕 12:29 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing maknyah dungu 🐕 12:29 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA mengharap tidak dibalun

Silap anggar, tak dapat dia sorang2 main sabun

Syiok sendiri nya amat ketara

Sebab dia gagal nak kahwin anak dara

Kahwin dengan Mak Janda

Yang ada anak tiga

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan bengap 🐕 1:13 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kopipes dan kitar semula ajer keroje nya nate’ nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

GET SOMETHING NEW TO SAY LAH, BODOH BANGANG BERUK TUA WAK GONTOL KKEJORA KOJOLLA.

GIVE READERS HERE A BREAK.

DON’T SOUND SO STUPID THAT THEY SCROLL DOWN OVER YOUR COMMENT AFTER READING 1-2 LINES.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Rakyat mangsa Covid19 perlu pampasan dan ganti rugi daripada Menteri bukan Kementerian atau IPTA. Arahan Menteri punca kluster Covid19 dan beban Rakyat bertambah. Semoga PM yang baru dapat buat pendakwaan kecuaian, penindasan dan salahguna kuasa terhadap Rakyat ke atas Menteri Tebuk Atap yang ada. Rakyat wajib dibela. MENTERI GAGAL WAJIB LETAK JAWATAN.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Puppet Madey si Kitol di Sabah sudah positif Covid19. Kalau belum bertaubat lagi I nasihat taubat nasuha dan matilah dengan aman.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN feels he is a dragon but he’s just a millepede
To readers, it’d be better if the moron keep quiet
The more he retaliate..the more, he looks stupid
He is actually presenting himself, as an old idiot
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Nasib ler TN anjing 🐕 pondan dungu @ Kenanga Bapok..😅😂ðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA asyik ulang kata2 dia.

Otak dah bankrap, tak banyak modal fikiran, kepala letak di celah kelengkang.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 pondan dungu)

Ini BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA menyamar sebagai Anomouse ker?

Banyak sangat dia membohong, menipu, memfitnah, hingga susah nak caya olive branch nyer.

Rotan sebesar satu inci sentiasa ada untuk membalun, menibat dan membantai nya.

Reply
10 October 2020 6:40 am
_________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 pondan dungu)

Jika 9:14 pm bukan Beruk Tua Wak Montol Kejora Kojolla, di alu2kan komen dia.

Salam sejahtera.

Reply
10 October 2020 7:26 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Ini (9:14 pm) TN ANJING 🐕 PONDAN DUNGU @ KENANGA BAPOK menyamar sebagai Anomouse ker?

Banyak sangat dia membohong, menipu, memfitnah, hingga susah nak caya olive branch nyer.

Rotan sebesar satu inci sentiasa ada untuk membalun, menibat dan membantai nya.

Reply
10 October 2020 8:31 am
_________________________________________________

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Jika 9:14 pm benar TN anjing 🐕 pondan dungu @ Kenanga Bapok, dipalu2kan komen dia.

Salam sejahtera.

Reply
10 October 2020 8:33 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing dungu 🐕 6:40/7:26 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing itu, gagak tua yg cuba berlagak camar
Pelbagai jelmaan anjing tua bebal itu menyamar
Tapi maruah anjing ini..dah kotor teruk tercemar
Sbb, asyik Kejora tampor muka iblis tu berdamar
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
10 October 2020 8:45 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca yg budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Pembaca blh nilai sendiri, TN anjing perut busuk
Jam 6:40 am, mmg kat sini Kejora belum masuk
Tapi Kejora ini..anjing tu sengaja nak acah tusuk
Kena Kejora tala & taji terus hilang kelibat susuk
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca yg budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
Anjing tua tu keturunan iblis dia punya usul asal
Kejora tk ganggu dia..tapi dia sengaja cari pasal
Silap le, pemain netball pergi acah kapten futsal
Pasti anjing itu kini terkedu monyok & menyesal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA pantun nya banyak isi tahi ayam.

Menulis begitu pagi petang siang malam.

Hidup takda pandun, selalu terumbang ambing di seluruh alam.

Anonymous
Guest
Anonymous

KEJORA BISTARI ANGKAT TAHI BERLORI LORI

HATI BUSUK, OTAK SEWEL, DIBALUN SELALU DIA LARI.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing dungu 🐕 12:51/12:57 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

GET SOMETHING NEW TO SAY LAH, BODOH BANGANG BERUK TUA WAK GONTOL KKEJORA KOJOLLA.

GIVE READERS HERE A BREAK.

DON’T SOUND SO STUPID THAT THEY SCROLL DOWN OVER YOUR COMMENT AFTER READING 1-2 LINES.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kopipes dan kitar semula ajer keroje nya nate’ nih.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Melayu Cina dan India kaum utama di Malaysia. Ada puak si Kitol dari Kerala cuba nak pecah belah Rakyat. Hapuskan mereka dan hancurkan keluarga mereka sehabisnya. Itulah pesan ku.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Melayu yang nak dibelit ular Kerala yang sudah 95 tahun biarkanlah. Terus buka mata dan hati Rakyat. Jangan kena tipu bangsa pengkhianat macam Madey si Kitol lagi. Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Inilah kerja Madey si Kitol selama 22 bulan. Menanam benih sensitif kaum dan agama supaya Rakyat pecah belah. Kerja Iblis Dajjal yang kita tahu sebab 7 bulan dia hilang isu pun hilang bersamanya. Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Baca boleh percaya jangan. Orang mabuk, kedai judi dan ladang babi tetap ada. Kilang arak terbesar dan kasino terbesar masih wujud. Menteri Agama pun sokong Liverpool al kapir harbi. Apa lagi Melayu nak kena tipu? Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Sekarang kita boleh tengok drama Melayu balik. Sudah dapat viral Hudud? Ada tak viral RUU355? Bila viral Melayu kena tipu Cina akan disebar semula? Dah ada? Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Wah, tak banyak peserta bagi blog post ini sejak di terbit pd 9.30 pm mlm tadi.

Kurang seronok lah tak dapat banyak fun and entertainment membalun komen2 yang tidak semnggah.

Sudah sebut setuju dan tak setuju mana yang berkaitan.

Have a good day, everybody. (Takda kata2 yang sesuai dlm BM untuk English expression nih! Orang2 Melayu takda budaya mengucapkan selamat melainkan Selamat Jalan.)

Dapatkan lah hari yang baik.

Ucapkan selamat.

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Bukan takde peserta, ramai yg tukang baca saja. Agaknya mood hilang sbb risau dgn angka kes Covid yg semakin naik hari2….. mungkin yg menarik apa terjadi pd 13hb October nanti. Samada DSAI berjaya dgn ‘his numbres” to be next PM, or Mudin kekal PM. Itu yg jadi topik rakyat nanti. Then all back to the same norm. Kjaan Tebuk Atap dan double standard SOP Covid, sementara Lobai Pas boleh la tarik nafas lega..jawatan dan gaji GLC bersambung huhu

Anonymous
Guest
Anonymous

mandat rakyat dikhianati apekebendenye?

Rakyat pilih parti jadi gomen. Apa parti itu nak buat – tendang terajang, ketuk kepala antara depa ke – itu depa punya pasal lah.

Nak jatuhkan parti itu, buatkan usul tak percaya di Parlimen lah.

Kalau tak, tunggu PRU akan datang ler.

BeLaToK
Guest
BeLaToK

sandiwara OT95…hanya boleh dilihat oleh mereka yg tolak “hidangan naratif songsang” OT95, sejak tahun 1998 lagi. keh keh keh

Anonymous
Guest
Anonymous

Selagi tak melanggar undang2, kamu kena sengeh ajer ler.

Kamu ingat orang yang pernah merintah negara ini selama 22 tahun berterusan tak reti politik ker.

Cakap kau bodoh, marah. Amendenye gitu.