MENJADIKAN ANWAR PM BERMAKNA MEMULIHKAN MANDAT YANG DIKHIANATI

Suatu perkara yang kita tidak harus lupa di sebalik usaha berterusan Anwar Ibrahim untuk mengambil alih kerajaan ialah ia juga bertujuan untuk mengembalikan semula mandat rakyat.

Dalam PRU14 lalu, pihak yang menang dan diberi mandat untuk menjadi kerajaan menggantikan BN adalah PH.

Bersekali dengan itu, ditetapkan bahawa Perdana Menteri bagi tempoh dua tahun pemerintahan PH ialah Tun Mahathir Mohamad dan Anwar selepas itu.

Atas kesepakatan itulah akhirnya PH yang menggunakan logo PKR diundi majoriti rakyat, diberi kemenangan menumbangkan BN dan diberi mandat untuk mengurus kerajaan bagi tempoh lima tahun.

Terjadinya Muhyiddin Yassin sebagai Perdana Menteri langsung tiada dalam kerangka pilihan dan mandat rakyat bagi tempoh penggal Parlimen PRU14 iaitu 2018 hingga 2023.

Yang ada hanyalah Tun Mahathir dan Anwar.

Bermakna, dalam hal ini, apabila Muhyiddin terlibat dalam Langkah Sheraton yang seterusnya menobatkan beliau sebagai Perdana Menteri, ia adalah perbuatan diluar mandat rakyat.

Lebih daripada itu, ia juga boleh dianggap suatu pengkhianatan, tidak saja kepada PH, tetapi juga terhadap mandat yang dipilih rakyat.

Lantaran itu, apabila Anwar memaklumkan beliau sudah cukup sokongan, lalu memohon untuk mengadap Yang Dipertuan Agong bagi proses membentuk kerajaan baru, ini bukanlah untuk kepentingan peribadinya sebagai individu.

Sebaliknya ia adalah demi mengembalikan mandat yang dipilih rakyat pada PRU 2018 lalu yang mana ia kemudian dkhianati oleh Muhyiddin dan rakan-rakannya.

Dengan siapa Anwar berpakat dan bekerjasama untuk membentuk kerajaan baru bukan persoalan yang perlu dipertikaikan kerana selagi Presiden PKR itu adalah calon Perdana Menterinya, ia dikira masih dalam lingkungan memenuhi semula mandat yang telah dirampas dan dikhianati itu.

Lagi pula, mereka yang berasal daripada PH sendiri yang keluar daripada gabungan itu bagi tujuan memenuhi nafsu serakah mereka sebelum ini.

Maka, dalam usaha Anwar mengembalikan semula mandat rakyat dan mengambil alih kerajaan, sudah tentu beliau memerlukan rakan baru untuk disepakati dan mencukupkan bilangan Ahli-Ahli Parlimen.

Bekas rakan lama yang pernah khianat sebelum ini sudah dikira tidak berguna lagi, lalu mustahil untuk diajak berunding semula.

Dalam kata mudah, pada 13 Oktober ini di mana Anwar diperkenan untuk mengadap Agong, ia sebenarnya adalah suatu usaha dan proses yang murni yang perlu disokong, khususnya pengundi yang telah memenangkan PH pada 2018 lalu.

Apa jadi selepas majlis mengadap Agong nanti – sama ada Anwar berjaya menjadi Perdana Menteri atau Parlimen akan dibubarkan – usaha ke arah itu seharusnya disambut baik dan mesti diberikan sokongan kerana ia tidak lari daripada tujuan untuk mengembalikan mandat rakyat.

Siapa juga calon Perdana Menteri selepas Tun Mahathir, jika ia selain daripada Anwar, bermakna bukan bertujuan mengembalikan mandat rakyat.

Mengembali dan memulihkan mandat rakyat bermakna Anwar sedang cuba meletakkan suara dan pilihan rakyat dihormati semula, bukan membiarkan ia terus dikhianati oleh Muhyiddin dan rakan-rakan sepengkhianatan dengannya.(Shahbudindotcom 09/10/2020)

Updated: 9 October 2020 — 9:30 pm

203 Comments

Add a Comment
  1. SELAMA 22 BULAN PAK DAJJAL BUAT RAKYAT SENGSARA…… ADAKAH RAKYAT BELUM SERIK…….

    KALAU IKUT NARATIF PH YDP SALAH KERANA TIDAK SERAHKAN KUASA KEPADA MUSA AMAN……

    BANI DAJJAL GUNA MATLAMAT HALALKAN CARA……MEREKA SENDIRI AMALKAN KRONISME PALING PEKAT…….

    Geng Mahathir kini menyerang kononnya wujud kronisme antara Muhyiddin dan Zafrul……..

    Menteri Kewangan Tengku Zafrul Aziz menjawab tuduhan mempunyai konflik kepentingan kerana memiliki hubungan keluarga dengan Perdana Menteri Muhyiddin Yassin.

    Menurut Tengku Zafrul, hubungan jauh tersebut tidak melanggar garis panduan tadbir urus korporat, selepas terdapat dakwaan berlaku nepotisme berikutan pelantikannya dalam kabinet Muhyiddin awal tahun ini.

    “Boleh tolong jelaskan bagaimana saya mempunyai hubungan persaudaraan dengan perdana menteri melalui perkahwinan?” soal Tengku Zafrul ketika diwawancara dengan stesen radio perniagaan BFM pagi ini.

    Tidak lama selepas pelantikan Zafrul, seorang penganalisis yang tidak mahu disebutkan namanya, memberitahu Malaysiakini bahawa hubungan kekeluargaan itu akan membolehkan Muhyiddin memberi pengaruh yang besar terhadap Tengku Zafrul.

    Penganalisis berkenaan merupakan sebahagian daripada kem bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad.

    Penganalisis itu berkata Tengku Zafrul mempunyai hubungan dengan keluarga Muhyiddin melalui adiknya Tengku Zuhri Tengku Abdul Aziz, seorang bekas exco Pemuda Umno yang tidak berjaya bertanding bagi jawatan majlis tertinggi dalam pemilihan parti itu pada tahun 2018.

    Tengku Zuhri berkahwin dengan Fara Nadia Abd Rahim, yang mana kakaknya Fara Ikma Abd Rahim berkahwin dengan anak sulung Muhyiddin, Fakhri Yassin.

    “Berapa banyak perkahwinan itu? Melalui tiga perkahwinan,” kata Tengku Zafrul hari ini.

    Tengku Zafrul berkata kod tadbir urus Korporat Malaysia oleh Suruhanjaya Sekuriti tidak mentakrifkan perkara seumpama itu sebagai hubungan kekeluargaan.

    “Bagaimana hubungan saudara melalui tiga perkahwinan merupakan transaksi pihak berkaitan (Yang ditakrifkan dalam peraturan Bursa)? Tidak ada kaitan,” kata bekas ketua eksekutif CIMB itu.

    Dalam wawancara itu, Tengku Zafrul juga menafikan dakwaan memliki cita-cita politik peribadi, termasuk tuduhan bahawa dia telah menubuhkan tiga cawangan Umno semasa menjadi pegawai bank.

    “Saya tidak terlibat dalam menubuhkan cawangan Umno, saya bukan ahli parti politik mana pun, dan saya tidak berminat untuk menyertai parti politik buat masa ini.

    “Fokus mengapa saya berada di sini adalah untuk membantu merangsang ekonomi ke arah pemulihan,” tegasnya.

    MR : Mereka ni tak ada kerja hanya nak merosakkan aje

    1. Yg aku tau tukang2 yg mendajalkan politik dan kerajaan yg diberi mandat oleh rakyat pd PRU14 adalah PN, Umno, Pas dan Bersatu…. lagi mau tukar cerita ka

  2. Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

    Siapa saja yang kelarkan komen yang tak semenggah di sini akan dibalun, ditibai dan dibantai disini.

    Tiada soal tak sekutu atau tak sebulu.

    Reply
    10 October 2020 3:06 pm
    _______________________________________________

    1. najib bini rosmah (NBR)

      Jawablah komen Kejora. Komen I you tak layak nak faham lagi dik. Out of your league.

      Reply
      10 October 2020 3:38 pm
      _______________________________________________

      Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

      Sekali sekala nak guna the stolen laughter –

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      Reply
      10 October 2020 4:22 pm
      _______________________________________________

      1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

        Nasib le TN anjing 🐕 pondan dungu 4:22 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing asyik kena taji, bukan ler perkara pelik
        Dgn NBR..anjing tua tu kena taji, smpai tergolek
        Jdi cicak mkn kapur, mata pjam celik, pjam celik
        Sbb NBR kata kt dia, ‘komen I out of your league’
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        Reply
        10 October 2020 6:58 pm
        _______________________________________________

        1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

          Nasib le TN anjing 🐕 pondan dungu 4:22 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing termenung sja, letak tangan atas dahi
          Ibaratnya dekat muka dia tu NBR dah lumor tahi
          Dgn NBR..dia kecut pelir..tidak berani nak kelahi
          Anjing tu hnya ketawa bodoh je Haha Hoho Hihi
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          Reply
          10 October 2020 6:59 pm
          _______________________________________________

  3. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Cgu Kejora..is young, intelligent, smart & brilliant
    To find, someone like him, it’ll be one in a million
    But, old bloody idiot TN is like a stupid ugly alien
    His brain is very small & like a piece of rusty iron
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

  4. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Damn idiot TN is just like a piece of stale burger
    Now, we can’t see him around that lousy bugger
    The more he retaliates..his stupidity gets bigger
    No way an old dog can beat a strong fierce tiger
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ🐅ðŸŊ

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

  5. Nasib le TN anjing pondan biol 🐕,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Mmg lwak gilerr lihat TN anjing tua menyeringai
    Pembaca psti ketawakan gaya dia yg biol bingai
    Bukan je biol, dia juga pamirkan, buruk perangai
    Elok klu anjing ni bunuh diri je terjun dlm sungai
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  6. Nasib le TN anjing pondan biol 🐕,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Dh tosonyap, TN anjing pondan tua dungu bebal
    Mana mngkin..keta kancil nk langgar keta kebal
    Lunyai si tua tolol bingai itu..Kejora buat sambal
    Kini kantoi malu, muka dia, mcm kulit babi tebal
    🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  7. Nasib le TN anjing pondan biol 🐕,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing biol tiada kerja, masalah dia pergi cari
    Yang dia cuba acah ini Cikgu Kejora bijak bistari
    Terkedu makan kuah le, anjing tua tu setiap hari
    Asyik saja dia kalah tk pernah menang atau seri
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  8. Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

    GET SOMETHING NEW TO SAY LAH, BODOH BANGANG BERUK TUA WAK GONTOL KKEJORA KOJOLLA.

    GIVE READERS HERE A BREAK.

    DON’T SOUND SO STUPID THAT THEY SCROLL DOWN OVER YOUR COMMENT AFTER READING 1-2 LINES.

    Reply
    10 October 2020 4:10 pm
    _______________________________________________

    1. Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

      GET SOMETHING NEW TO SAY LAH, BODOH BANGANG BERUK TUA WAK GONTOL KKEJORA KOJOLLA.

      GIVE READERS HERE A BREAK.

      DON’T SOUND SO STUPID THAT THEY SCROLL DOWN OVER YOUR COMMENT AFTER READING 1-2 LINES.

      Reply
      10 October 2020 4:12 pm
      __________________________________________________

      1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

        Nasib le TN anjing 🐕 4:10/4:12 pm 😅😂ðŸĪĢ,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        TN feels he is a dragon but he’s just a millepede
        To readers, it’d be better if the moron keep quiet
        The more he retaliate..the more, he looks stupid
        He is actually presenting himself, as an old idiot
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        Reply
        10 October 2020 4:22 pm
        _______________________________________________

        1. Nasib le TN anjing dungu 🐕 4:10/4:12 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Mmg ternyata yg TN anjing otak ciput kecil nipis
          Benda yg sama anjing biol ini taip & ulang-ulang
          Bila tersepit..mula le anjing tua ini main kopipes
          Otak karat betul ler ini anjing bebal bapok jalang
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  9. Sekolah dicutikan Covid19 terpaksa PM campurtangan. Menteri anak Jidin terlalu lambat nak analisa data KKM dan data COVID19. Kalau sampai 50 – 100 positif baru cuti siapa nak percaya pada kau anak Jidin? Letak jawatan dan buat analisa data bersama bini di rumah.

  10. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

    TN anjing 🐕 gi jumpa anon anjing ðŸĶŪ kot,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing nak lagak rimau tk sedar dia pelandok
    Kena NBR sekel kepala, anjing bebal ni terdudok
    Anjing tu terasa bisa spt kena pagut ular senduk
    Agknya..lari gi jumpa anon anjing main pondok2
    ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    Reply
    10 October 2020 3:47 pm
    _______________________________________________

    1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

      Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      TN anjing dungu bahallol rasa spt tertelan cabai
      Mmg amat pedih sekali cara NBR paku dan tibai
      Dah ler Kejora pun asyik taji, itu anjing ma cii bai
      Terpaksa ler..anjing itu berundur & ucap bye bye
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      Reply
      10 October 2020 3:59 pm
      _______________________________________________

    2. GET SOMETHING NEW TO SAY LAH, BODOH BANGANG BERUK TUA WAK GONTOL KKEJORA KOJOLLA.

      GIVE READERS HERE A BREAK.

      DON’T SOUND SO STUPID THAT THEY SCROLL DOWN OVER YOUR COMMENT AFTER READING 1-2 LINES.

      1. Nasib le TN anjing 🐕 4:10 pm 😅😂ðŸĪĢ,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        TN feels he is a dragon but he’s just a millepede
        To readers, it’d be better if the moron keep quiet
        The more he retaliate..the more, he looks stupid
        He is actually presenting himself, as an old idiot
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  11. Caca merba Menteri Tebuk Atap dalam menangani kes Covid19. Nampaknya benarlah pujian yang diberikan kepada Kerajaan Malaysia dahulu sebenarnya ialah semasa Gelombang pertama sebelum Kerajaan Tebuk Atap merampas kuasa. Zaman PH hanya 22 pesakit positif dikesan dan semuanya sembuh dan kita ada 11 hari SIFAR COVID19 bawah KKM terdahulu. Malangnya Menteri Adham dan 2 lagi pemakan gaji buta gagal dan wajib letak jawatan.

  12. TN anjing 🐕 gi jumpa anon anjing ðŸĶŪ kot,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing nak lagak rimau tk sedar dia pelandok
    Kena NBR sekel kepala, anjing bebal ni terdudok
    Anjing tu terasa bisa spt kena pagut ular senduk
    Agknya..lari gi jumpa anon anjing main pondok2
    ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. Ulng alik, ulang alik, asyik kat situ juga Beruk Tua Gontolla Kejora Kojolla nih.

      Kopipes dan kitar semula ajer keroje nya nate’ nih.

    2. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      TN anjing dungu bahallol rasa spt tertelan cabai
      Mmg amat pedih sekali cara NBR paku dan tibai
      Dah ler Kejora pun asyik taji, itu anjing ma cii bai
      Terpaksa ler..anjing itu berundur & ucap bye bye
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    3. GET SOMETHING NEW TO SAY LAH, BODOH BANGANG BERUK TUA WAK GONTOL KKEJORA KOJOLLA.

      GIVE READERS HERE A BREAK.

      DON’T SOUND SO STUPID THAT THEY SCROLL DOWN OVER YOUR COMMENT AFTER READING 1-2 LINES.

  13. Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

    Nak hentam Menteri, lantak lah.

    Tapi apasal nak sindir Orang Asli juga “teruk”?

    KEPALA BAPAK KAU, kata Najib Klepto wal Jibo.

    Reply
    10 October 2020 1:58 pm
    _______________________________________________

    najib bini rosmah (NBR)

    Dik kau layan Kejora je dik. I tak sekufu dengan mu.

    Reply
    10 October 2020 2:01 pm
    _______________________________________________

    1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

      Woww..bravo NBR 2:01 pm,👍👍👍

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
      Mmg ler sinis & power betul peluru yg NBR bidik
      Dihina TN anjing sbg budak2 dgn mmanggil ‘dik’
      Halus & tajam sekali..cara NBR cerca dan herdik
      Itulah balasan utk TN anjing tua tapi tidak cerdik
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      Reply
      10 October 2020 2:58 pm
      _______________________________________________

      1. Ngaku diri nya “CGU KEJORA BISTARI”.

        Tapi pagi2 pun tak gosok gigi.

        Gigi tanggal, dah banyak melopong.

        Balik, disuruh bini nya tumbuk lada dengan batu lesong.

        Habis jari nya sebab tumbuk terpesong.

  14. Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

    Kamu ludah, kamu telan yer?

    Yerrrkkkk, kotor nya.

    BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

    Reply
    10 October 2020 2:01 pm
    _______________________________________________

    Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

    Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:01 pm,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
    Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
    Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
    Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    Reply
    10 October 2020 2:31 pm
    _______________________________________________

    1. Menggelar anjing pondan itu sendiri nya menunjukkan dia bodoh.

      Mana lah ada anjing pondan.

      Bodoh nya dia nih menunjukkan dia ini orang yang selalu makan di jamban.

      1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:57 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Akibat kuangajar biadab, TN anjing dah kena tibai teruk
        Sakit di hati, dh meresap pula ke otak dan badan
        Gelaran anjing itu sesuai sgt dgn perangai buruk
        Bila perangai bapok, sesuailah dipanggil pondan
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Errata (terlebih anjing 🐕) ðŸĪĢ:

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
          Akibat kuangajar biadab, TN dah kena tibai teruk
          Sakit di hati, dh meresap pula ke otak dan badan
          Gelaran anjing itu sesuai sgt dgn perangai buruk
          Bila perangai bapok, sesuailah dipanggil pondan
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        2. The bugger is claiming all sorts, konon nya dah tibai teruk.

          Itu cakap sekor beruk.

  15. Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

    BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA memang giler.

    Asyik kitar semula kommen dia.

    Otak tak banyak, letak di kepala di celah kelengkang dia.

    Reply
    10 October 2020 2:06 pm
    _______________________________________________

    Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

    Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:12 pm,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Akibat mngacah Kejora, TN anjing dh dapat bala
    Hari2 anjing tua tu kena sekel berbenjol2 kepala
    Kini dh mkin teruk anjing ni jdi sasau sawan gila
    Bila terkedu anjing ni persoal pasal kitar semula
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    Reply
    10 October 2020 2:19 pm
    _______________________________________________

    1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA mimpi di acah.

      Bodoh bangang tak sedar dia asyik di belasah.

      Muka dia dah macam kerak nasi di kawah.

      1. Nasib le TN anjing pondan biol 🐕 2:59 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing berbenjol kepala, kena Kejora hempuk
        Sakit ler anjing tu dpt, bila mengacah cgu Kejora
        Dia hnya mampu jawab mengejek serupa bapok
        Makin dijwb, kedunguan anjing ini, makin ketara
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Nasib le TN anjing pondan biol 🐕 2:59 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
          Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
          Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
          Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla claiming all sorts lagi

            Dia dah tak ada modal, tak ada bukti

            Hanya ada lobang2 melopong antara beberapa gigi

  16. Asyraf Ketua Pemuda UMNO tanpa jawatan Menteri boleh persoal Menteri lembab keluar arahan tutup sekolah dilanda Covid19? Malunya anak Jidin. Takkan tunggu ibu bapa buat arahan sendiri minta anak ponteng sekolah? Inilah akibat Menteri Tebuk Atap tidak dipilih dan diundi Rakyat. Nak buat apa pun ikut kepala sendiri tanpa peduli Rakyat. Letak jawatan tak perlu fikir kedudukan diri lagi.

  17. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Dh tosonyap, TN anjing pondan tua dungu bebal
    Mana mngkin..keta kancil nk langgar keta kebal
    Lunyai si tua tolol bingai itu..Kejora buat sambal
    Kini kantoi malu, muka dia, mcm kulit babi tebal
    🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA dah balik semula dengan otak bebudak nya.

      Mengaku dia kereta kebal, kepala nya memang amat bebal.

  18. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing biol tiada kerja, masalah dia pergi cari
    Yang dia cuba acah ini Cikgu Kejora bijak bistari
    Terkedu makan kuah le, anjing tua tu setiap hari
    Asyik saja dia kalah tk pernah menang atau seri
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA tak ada segan malu mencuri cara ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      Dia keturunan perompak, penjahat dan pencuri.

      Mengaku dia bijak bistari. Kepala penuh dengan tahi.

  19. Orang Asli pun tahu kuarantin diri masuk ke hutan tinggalkan kampung. Menteri Tebuk Atap? Tak ada otak ke sana ke sini tak amalkan SOP dan tak kuarantin. Menteri lagi teruk daripada Orang Asli sila letak jawatan.

    1. Nak hentam Menteri, lantak lah.

      Tapi apasal nak sindir Orang Asli juga “teruk”?

      KEPALA BAPAK KAU, kata Najib Klepto wal Jibo.

    2. Dik kau layan Kejora je dik. I tak sekufu dengan mu.

      1. Woww..bravo NBR 2:01 pm,👍👍👍

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
        Mmg ler sinis & power betul peluru yg NBR bidik
        Dihina TN anjing sbg budak2 dgn mmanggil ‘dik’
        Halus & tajam sekali..cara NBR cerca dan herdik
        Itulah balasan utk TN anjing tua tapi tidak cerdik
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      2. Siapa saja yang kelarkan komen yang tak semenggah di sini akan dibalun, ditibai dan dibantai disini.

        Tiada soal tak sekutu atau tak sebulu.

    3. Jawablah komen Kejora. Komen I you tak layak nak faham lagi dik. Out of your league.

      1. Sekali sekala nak guna the stolen laughter –

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Nasib le TN anjing 🐕 pondan dungu 4:22 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing asyik kena taji, bukan ler perkara pelik
          Dgn NBR..anjing tua tu kena taji, smpai tergolek
          Jdi cicak mkn kapur, mata pjam celik, pjam celik
          Sbb NBR kata kt dia, ‘komen I out of your league’
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Nasib le TN anjing 🐕 pondan dungu 4:22 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing termenung sja, letak tangan atas dahi
            Ibaratnya dekat muka dia tu NBR dah lumor tahi
            Dgn NBR..dia kecut pelir..tidak berani nak kelahi
            Anjing tu hnya ketawa bodoh je Haha Hoho Hihi
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  20. Anonymous (TN anjing pondan dungu 🐕)

    BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA dah tua bangka umur hampir 90an tahun tapi masih lagi jahat.

    Tak bertanggung jawab, tak dibenarkan anak nya menjaga cucu nya walau pun tip hari dia rehat.

    Tak ada cakap lain, asyik ulang bende yang sama sebab fungsi otak nya terhad.

    Reply
    10 October 2020 12:23 pm
    _______________________________________________

    1. Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

      Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:23 pm,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
      Tk kesah ler, klu Kejora nk ulang, benda yg sama
      Peduli apa, perkara baru atau perkara yang lama
      Yng mustahak..kesakitan TN anjing tetap terima
      Biar anjing tu rsa..spt diludah dgn kahak gelema
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      Reply
      10 October 2020 1:47 pm
      _______________________________________________

      1. Kamu ludah, kamu telan yer?

        Yerrrkkkk, kotor nya.

        BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

        1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:01 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
          Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
          Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
          Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          1. Bodoh sangat ler kalau asyik nak kitar semula apa yang kamu selalu merenyeh berjela jela.

  21. Siapa khianat Melayu? Melayu Kerala. Kahkahkah!

    1. Kamu Melayu Bangla?

  22. Raja Musang King tak jadi dilawan Melayu. Tentera pencen tergolek. Putra tertonggeng. Umno terduduk. Cina cukong 40 tahun jaga tanah Musang King. Tanah Melayu kena rampas sebab teroka secara haram. Padan muka angkat Melayu Kerala jadi PM. Cukong diutamakan Rakyat dibulldozerkan. Kahkahkah!

    1. Kamu Melayu Bangla tak ubah nya.

  23. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Mmg lwak gilerr lihat TN anjing tua menyeringai
    Pembaca psti ketawakan gaya dia yg biol bingai
    Bukan je biol, dia juga pamirkan, buruk perangai
    Elok klu anjing ni bunuh diri je terjun dlm sungai
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA memang giler.

      Asyik kitar semula kommen dia.

      Otak tak banyak, letak di kepala di celah kelengkang dia.

      1. Nasib le TN anjing pondan bingai 🐕 2:06 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
        Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
        Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
        Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:12 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Akibat mngacah Kejora, TN anjing dh dapat bala
          Hari2 anjing tua tu kena sekel berbenjol2 kepala
          Kini dh mkin teruk anjing ni jdi sasau sawan gila
          Bila terkedu anjing ni persoal pasal kitar semula
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        2. Kamu coba ler baca tulisan kamu “Nasib le TN anjing pondan bingai” tuh sekali dua.

          Rasakan betapa bodoh nya dan bankrap nya otak kamu.

          Gunakan lah ruang dan masa yang kamu ada. Memberi hujah yang boleh bikin pembaca hormatkan kamu. Jangan jadi pariah.

  24. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄
    Kesian btul le, dgn TN anjing bapok tua bergincu
    Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
    Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
    Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    1. Kamu tak payah simpan sebab kilang kamu besar, sentiasa penuh dengan bahan2 bodoh.

      Satu keturunan tak hilang kebodohan kamu, sentiasa kilang replenish.

      Nasib kamu ler.

      1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:10 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
        TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
        Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
        Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
        Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Tak payah nak berpantun ler, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

          Kamu bukan pandai sangat berpantun, maksud kamu hilang di ungakapan.

          Gontol kamu jadi Gondol.

  25. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing bebal, tua bangka, hnya dpt mengeluh
    Dia rasa spt belakang, Kejora tibai dgn btg buluh
    Masih nak jwb wlau tercungap-cungap berpeluh
    Maklumlah anjing ni dh tua renta umur dekat 90
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    1. Tak lama ajer, binatang ini mencarut ler.

      Maka dia di carut semula.

      What he can do, I can do better.

      What he sees published is only one tenth of what has been written, the rest Budin keeps in the kitchen.

  26. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
    Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
    Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
    Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA beruk biasa, semua buah di sebat nya.

      Tapi di lastik hingga berteraburan bulu muka nya.

      Selalu bertukar, jadi monyet, beruk, kera, lotong, mcm2 lagi.

      1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 2:15 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing berbenjol kepala, kena Kejora hempuk
        Sakit ler anjing tu dpt, bila mengacah cgu Kejora
        Dia hnya mampu jawab mengejek serupa bapok
        Makin dijwb, kedunguan anjing ini, makin ketara
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Dah main kopipes Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

  27. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
    Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
    Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
    Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA belajar di sekolah SJK. Maka otak, caya memikir macam jenis SJK juga.

      Mendakwa (claiming) dia dah menang, pada hal dah kalah.

      Begitu lah jenis pelajaran hanya peringkat sekolah.

      anya dia apa universiti, dia bingong, menggelupor, menggelapah.

      1. Nasib le TN anjing pondan biol 🐕 2:18 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing berbenjol kepala, kena Kejora hempuk
        Sakit ler anjing tu dpt, bila mengacah cgu Kejora
        Dia hnya mampu jawab mengejek serupa bapok
        Makin dijwb, kedunguan anjing ini, makin ketara
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Kitar semula ajer le Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

  28. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing tua bangka, muka mcm bontot perahu
    Tak ada beban..batu anjing ni gi galas atas bahu
    Biol dungu, tapi bebal..mengaku kalah tak mahu
    Nmun ketewasan anjing ini, semua org dah tahu
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA muka mcm bontot, period.

      Selalu keluar busuk dari muka dia. Sbb ada lubang tahi di situ.

      1. Nasib le TN anjing pondan bingai 🐕 2:21 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing berbenjol kepala, kena Kejora hempuk
        Sakit ler anjing tu dpt, bila mengacah cgu Kejora
        Dia hnya mampu jawab mengejek serupa bapok
        Makin dijwb, kedunguan anjing ini, makin ketara
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla takda otak, ha nya kopipes dan kitar semula apa yang dia sudah kata.

          Otak kecik, simpan di kepala di celah kelengkang nya.

  29. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Ke mana pula dia lesap..TN anjing setan goblok?
    Sepatutnya diupah dedak dia kna 24 jam di blog
    Agak nya dia malu..org tau perangai dia tak elok
    Itu lah, sarang tebuan, buat apa gatal pergi jolok?
    🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA bukan saja dah jadi goblok, juga jadi Bang Ali punya tempat hantam hingga dia jadi kodoq.

      1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:18 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing tua bangka, muka mcm bontot perahu
        Tak ada beban..batu anjing ni gi galas atas bahu
        Biol dungu, tapi bebal..mengaku kalah tak mahu
        Nmun ketewasan anjing ini, semua org dah tahu
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:18 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
          Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
          Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
          Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:18 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
            TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
            Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
            Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
            Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        2. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA tua tapi bodoh mcm orang tak sekolah

          Dulu sekolah SJK, tak lulus. Merapong di sana sini, eja pun tak reti,

          Meantun mantat itu saja dia reti menutup pantat.

          1. Nasib le TN anjing pondan biol 🐕 1:01 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
            Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
            Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
            Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Apa lagi kalau Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini tak kopipes atau kitar semula apa yang dia dah kata.

              Otak singkat lah, katakan.

  30. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Terima kasih TN anjing dungu, sudi jadi mangsa
    Demi dedak anjing ini masuk juga kerna terpaksa
    Tapi dia cabut lari tak tahan Kejora dera & seksa
    Nanti anjing tu akn ckp, “Sabtu, kerja lebih masa”
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA bukan saja makan dedak, juga segala yang busuk, cair dan keladak.

      Dengan Bbang Ali dia sentiasa sanggup kerj lebih masa. Sebab nak tentukan sembelit dia tidak berkuasa.

      1. TN anjing pondan dungu 🐕 12:20 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing tua bangka, muka mcm bontot perahu
        Tak ada beban..batu anjing ni gi galas atas bahu
        Biol dungu, tapi bebal..mengaku kalah tak mahu
        Nmun ketewasan anjing ini, semua org dah tahu
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. TN anjing pondan dungu 🐕 12:20 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
          Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
          Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
          Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. TN anjing pondan dungu 🐕 12:20 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
            TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
            Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
            Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
            Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Nasib le TN anjing biol bingai 🐕 12:20 pm,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄
              Ewah..dia tampil juga, TN anjing bapok bergincu
              Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
              Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
              Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              1. Nasib le TN anjing biol bingai 🐕 12:20 pm,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                TN anjing bebal, tua bangka, hnya dpt mengeluh
                Dia rasa spt belakang, Kejora tibai dgn btg buluh
                Masih nak jwb wlau tercungap-cungap berpeluh
                Maklumlah anjing ni dh tua renta umur dekat 90
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

                HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        2. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA orang punya cara gelak ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun dia nak curi.

          Tak reti malu muka mcm Bang Ali.

          Mengaku dia hebat tapi muka musibat.

          1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 1:04 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
            Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
            Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
            Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Gelak ketawa nya HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun di curi nya dari orang.

              Punya tak malu punya nate’.

  31. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Mana dia dah hilang TN anjing ifrit lahanat jahat
    Tk kan le awal bebenor hari ini anjing tu berehat
    Entah apa pula kali ini, anjing itu punya muslihat
    Kebodohan yg banyak tu dia tk mau ker perlihat?
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA dah tua bangka umur hampir 90an tahun tapi masih lagi jahat.

      Tak bertanggung jawab, tak dibenarkan anak nya menjaga cucu nya walau pun tip hari dia rehat.

      Tak ada cakap lain, asyik ulang bende yang sama sebab fungsi otak nya terhad.

      1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:23 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄
        Ewah..dia tampil juga, TN anjing bapok bergincu
        Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
        Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
        Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:23 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing bebal, tua bangka, hnya dpt mengeluh
          Dia rasa spt belakang, Kejora tibai dgn btg buluh
          Masih nk jwb..wlu tercungap-cungap, berpeluh
          Maklumlah anjing ni dh tua renta umur dekat 90
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. TN anjing pondan bingai 🐕 12:57 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing tua bangka, muka mcm bontot perahu
            Tak ada beban..batu anjing ni gi galas atas bahu
            Biol dungu, tapi bebal..mengaku kalah tak mahu
            Nmun ketewasan anjing ini, semua org dah tahu
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. TN anjing pondan bingai 🐕 12:57 pm,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
              Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
              Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
              Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI
              Op

              1. TN anjing pondan bingai 🐕 12:57 pm,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
                TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
                Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
                Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
                Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

                HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 12:23 pm,

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                  Tk kesah ler, klu Kejora nk ulang, benda yg sama
                  Peduli apa, perkara baru atau perkara yang lama
                  Yng mustahak..kesakitan TN anjing tetap terima
                  Biar anjing tu rsa..spt diludah dgn kahak gelema
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                  Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                  ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

                  HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        2. Pencuri orang punya cara ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          Jaga anak dara korang, dia nih jenis Bang Ali

          Tapi dia selalu dibalun disebat dan dibantai Bang Ali

          1. Nasib le TN anjing pondan biol 🐕 1:06 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
            Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
            Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
            Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Kopipes dan kitar semula ajer keroje ny nate’ nih.

  32. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Kejora taji TN anjing, sbb dia tiada sopan santun
    Senjata yg Kejora gunakan hanya madah pantun
    Tapi..naper dia lari pulak itu anjing badut kartun?
    Kebodohan dia miliki, tak mau lagi ke pertonton?
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA konon nya pandai berpantun.

      Konon saja, sebenarnya dia hanya melantan lantun.

      Dibalun dibantai disini bertalu talu, dia melutut mintak ampun.

      1. TN anjing pondan dungu 🐕 12:25 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄
        Ewah..dia tampil juga, TN anjing bapok bergincu
        Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
        Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
        Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. TN anjing pondan dungu 🐕 12:25 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing bebal, tua bangka, hnya dpt mengeluh
          Dia rasa spt belakang, Kejora tibai dgn btg buluh
          Masih nk jwb..wlu tercungap-cungap, berpeluh
          Maklumlah anjing ni dh tua renta umur dekat 90
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. TN anjing maknyah dungu 🐕 1:00 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing tua bangka, muka mcm bontot perahu
            Tak ada beban..batu anjing ni gi galas atas bahu
            Biol dungu, tapi bebal..mengaku kalah tak mahu
            Nmun ketewasan anjing ini, semua org dah tahu
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. TN anjing maknyah dungu 🐕 1:00 pm,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
              Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
              Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
              Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              1. TN anjing maknyah dungu 🐕 1:00 pm,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
                TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
                Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
                Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
                Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

                HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        2. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA bongok tahap yang tak terkira

          Lebih2 lagi bila dia mabuk minum bergelen todi yang dia silap anggap air nira

          1. Nasib le TN anjing pondan bingai 🐕 1:09 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
            Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
            Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
            Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Kopipes dan kitar semula ajer keroje ny nate’ nih.

  33. Hajiji masuk hospital, anak buah tak teringin nak pegang portfolio Kesihatan alasan tiada kuasa eksekutif. Ibarat abah nazak nak mampus dalam bilik, anak main judi tikam di luar. Tiada siapa peduli dan ambil tahu.

  34. Siasatan Macau Scam kabarnya diganggu oleh bekas polis pencen. Apa nak jadi Malaysia? Kalau bekas polis pencen pun boleh kacau kuasa penyiasat SPRM dan PDRM adakah dalam kubur mereka masih lagi nak campur urusan alam Barzakh? Kahkahkah!

  35. Menteri Agama tak peduli RUU355. Tak ada sentuh bab Hudud. Tak pernah isytihar Malaysia negara Islam. Tak mampu nak budayakan ajaran Islam dalam cara hidup bebas keluarga Menteri yang lain. Tak ada pemerkasaan Mahkamah Syariah. Tidak langsung buat perubahan untuk YADIM dan badan agama lain supaya tiada campurtangan politik yang merosakkan dan double standard. Tiada beri nasihat dan amalkan mengikut SOP dan patuh arahan KKM. Bila sudah gagal letak jawatan hukumnya wajib.

  36. Aurat pramugari masih terdedah. Arak Tiger beer dan judi Magnum 4D masih bebas dijual masa PKP. Cina masih guna logo halal Jakim jual makanan. SJKC dan SJKT nak ditambah lagi. Pemilik Sijil UEC boleh mohon kerja Kerajaan. Tanah Hutan Simpan balak masih ditebang Cukong Cina. Pusat hiburan dan rumah urut masih halal cuma kena ikut SOP. Melayu mati kena langgar pemandu mabuk sejak bulan puasa sampai Raya Haji tak pernah berhenti. Menteri letak jawatan belum ada lagi.

  37. Nur Akmaliah SA Rafiee (SISWI CUN)ðŸ‘Đ‍🎓ðŸŒđ

    Kalu anwar benar-benar jadi PM nanti,berapa lama? ada tak perjanjian dengan Tun? Dalam bahasa lain,bila Tun akan kembali memegang jawatan PM tu selepas Anwar.Pohon pencerahan,saya kat U ni,tak tahu sangat pasal politik.

    Reply
    9 October 2020 10:53 pm
    ________________________________________________

  38. Anonymous (TN anjing 🐕 pondan dungu)

    Waiting to be fetched, masih ada lagi time nak balun BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA menyamar sebagai Anomouse.

    Dia nih otak kecik, letak di kepala celah kelengkang dia. Sepatut nya menulis benda2 berkaitan tajuk post atau yang constructive, membina.

    Tapi, maklum saja lah si Tonjol nih nak buat karenah â€Ķ

    Reply
    10 October 2020 8:57 am
    _________________________________________________

    1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

      Nasib le TN anjing dungu 🐕 8:57 am,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Bukan TN anjing ker, yg asyik kena Kejora balun?
      Dia yang kena paku & taji sampai kepala beralun
      Dgn Kejora bistari ini, anjing ni tak akan terpulun
      Mmg sgt sesuai..dia jdi ‘Badut Blog’ punya calon
      ðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄ
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      Reply
      10 October 2020 9:14 am
      _________________________________________________

      1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

        Nasib le TN anjing dungu 🐕 8:57 am,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        TN anjing, msih lgi tampil dgn perangai bajingan
        Dh dia lempar batu, dia cuba nk smbunyi tangan
        Tpi..anjing tu tk terlepas Kejora punya penangan
        Kini terkedu le anjing tua tu airmata berlinangan
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        Reply
        10 October 2020 9:15 am
        _________________________________________________

        1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

          Nasib le TN anjing dungu 🐕 8:57 am,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing nampak nya, emosi makin tidak stabil
          Dia sendiri pun pagi2 buta buat entri tk ikut post
          Yang anjing ini tau, memaki caci dan membebel
          Mmg prangai ifrit le..ini anjing tua pelir mampos
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          Reply
          10 October 2020 9:28 am
          _________________________________________________

          1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA stau hari satu malam cakap tak betul, asyik mengarut.

            Jenis tiga suku. Orang punya cara ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun dia curi. Bngsat punya orang.

        2. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA iki wong ala lorr.

          Ngontol waie.

      2. Memang lah BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA yang hari2 kena balun.

        Siang malam pagi petang tak miss dia menangis mnggerun.

        Itu lah nasib si biadab dan kurang ajar, di masa kecil nya tak dibimbing sopan santun.

        1. Nasib le TN anjing pondan bingai 🐕 12:29 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄
          Ewah..dia tampil juga, TN anjing bapok bergincu
          Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
          Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
          Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Nasib le TN anjing pondan bingai 🐕 12:29 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing bebal, tua bangka, hnya dpt mengeluh
            Dia rasa spt belakang, Kejora tibai dgn btg buluh
            Masih nk jwb..wlau tercungap-cungap, berpeluh
            Maklumlah anjing ni dh tua renta umur dekat 90
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Nasib le TN anjing maknyah dungu 🐕 12:29 pm,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              TN anjing tua bangka, muka mcm bontot perahu
              Tak ada beban..batu anjing ni gi galas atas bahu
              Biol dungu, tapi bebal..mengaku kalah tak mahu
              Nmun ketewasan anjing ini, semua org dah tahu
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              1. Nasib le TN anjing maknyah dungu 🐕 12:29 pm,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                TN anjing bingai dungu, belajar tk tinggi sekolah
                Mcm unta bahalol saja anjing ni tampil berhelah
                Smua org nmpak anjing ini sebenarnya dh kalah
                Tapi..makin dia jwb..makin kedunguan terserlah
                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

                HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                1. Nasib le TN anjing maknyah dungu 🐕 12:29 pm,

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
                  TN anjing bingai, perangai serupa dgn kera duku
                  Msa kecik asyik main pondok2, malas lihat buku
                  Diri tu bodoh bangang mmg dia tk kan mengaku
                  Asal langkah masuk blog ini je, terus Kejora luku
                  🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                  Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                  ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

                  HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          2. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA mengharap tidak dibalun

            Silap anggar, tak dapat dia sorang2 main sabun

            Syiok sendiri nya amat ketara

            Sebab dia gagal nak kahwin anak dara

            Kahwin dengan Mak Janda

            Yang ada anak tiga

            1. Nasib le TN anjing pondan bengap 🐕 1:13 pm,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
              Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
              Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
              Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              1. Kopipes dan kitar semula ajer keroje nya nate’ nih.

              2. GET SOMETHING NEW TO SAY LAH, BODOH BANGANG BERUK TUA WAK GONTOL KKEJORA KOJOLLA.

                GIVE READERS HERE A BREAK.

                DON’T SOUND SO STUPID THAT THEY SCROLL DOWN OVER YOUR COMMENT AFTER READING 1-2 LINES.

  39. Rakyat mangsa Covid19 perlu pampasan dan ganti rugi daripada Menteri bukan Kementerian atau IPTA. Arahan Menteri punca kluster Covid19 dan beban Rakyat bertambah. Semoga PM yang baru dapat buat pendakwaan kecuaian, penindasan dan salahguna kuasa terhadap Rakyat ke atas Menteri Tebuk Atap yang ada. Rakyat wajib dibela. MENTERI GAGAL WAJIB LETAK JAWATAN.

  40. Puppet Madey si Kitol di Sabah sudah positif Covid19. Kalau belum bertaubat lagi I nasihat taubat nasuha dan matilah dengan aman.

  41. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    TN feels he is a dragon but he’s just a millepede
    To readers, it’d be better if the moron keep quiet
    The more he retaliate..the more, he looks stupid
    He is actually presenting himself, as an old idiot
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

    Nasib ler TN anjing 🐕 pondan dungu @ Kenanga Bapok..😅😂ðŸĪĢ

    1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA asyik ulang kata2 dia.

      Otak dah bankrap, tak banyak modal fikiran, kepala letak di celah kelengkang.

  42. Anonymous (TN anjing 🐕 pondan dungu)

    Ini BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA menyamar sebagai Anomouse ker?

    Banyak sangat dia membohong, menipu, memfitnah, hingga susah nak caya olive branch nyer.

    Rotan sebesar satu inci sentiasa ada untuk membalun, menibat dan membantai nya.

    Reply
    10 October 2020 6:40 am
    _________________________________________________

    Anonymous (TN anjing 🐕 pondan dungu)

    Jika 9:14 pm bukan Beruk Tua Wak Montol Kejora Kojolla, di alu2kan komen dia.

    Salam sejahtera.

    Reply
    10 October 2020 7:26 am
    _________________________________________________

    1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

      Ini (9:14 pm) TN ANJING 🐕 PONDAN DUNGU @ KENANGA BAPOK menyamar sebagai Anomouse ker?

      Banyak sangat dia membohong, menipu, memfitnah, hingga susah nak caya olive branch nyer.

      Rotan sebesar satu inci sentiasa ada untuk membalun, menibat dan membantai nya.

      Reply
      10 October 2020 8:31 am
      _________________________________________________

      Anonymous (KEJORA BISTARI)

      Jika 9:14 pm benar TN anjing 🐕 pondan dungu @ Kenanga Bapok, dipalu2kan komen dia.

      Salam sejahtera.

      Reply
      10 October 2020 8:33 am
      _________________________________________________

      1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

        Nasib le TN anjing dungu 🐕 6:40/7:26 am,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing itu, gagak tua yg cuba berlagak camar
        Pelbagai jelmaan anjing tua bebal itu menyamar
        Tapi maruah anjing ini..dah kotor teruk tercemar
        Sbb, asyik Kejora tampor muka iblis tu berdamar
        😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        Reply
        10 October 2020 8:45 am
        _________________________________________________

        1. Para pembaca yg budiman,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Pembaca blh nilai sendiri, TN anjing perut busuk
          Jam 6:40 am, mmg kat sini Kejora belum masuk
          Tapi Kejora ini..anjing tu sengaja nak acah tusuk
          Kena Kejora tala & taji terus hilang kelibat susuk
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Para pembaca yg budiman,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
            Anjing tua tu keturunan iblis dia punya usul asal
            Kejora tk ganggu dia..tapi dia sengaja cari pasal
            Silap le, pemain netball pergi acah kapten futsal
            Pasti anjing itu kini terkedu monyok & menyesal
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
            👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA pantun nya banyak isi tahi ayam.

              Menulis begitu pagi petang siang malam.

              Hidup takda pandun, selalu terumbang ambing di seluruh alam.

      2. KEJORA BISTARI ANGKAT TAHI BERLORI LORI

        HATI BUSUK, OTAK SEWEL, DIBALUN SELALU DIA LARI.

        1. Nasib le TN anjing dungu 🐕 12:51/12:57 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Mmg TN anjing jenis bngsat keparat, tiada kelas
          Dgn cgu Kejora, dia tak mampu nak pusing kilas
          Pmbaca akn ketawa lihat anjing tu komen balas
          Makin dijwb, makin kedunguan nya nmpak jelas
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. GET SOMETHING NEW TO SAY LAH, BODOH BANGANG BERUK TUA WAK GONTOL KKEJORA KOJOLLA.

            GIVE READERS HERE A BREAK.

            DON’T SOUND SO STUPID THAT THEY SCROLL DOWN OVER YOUR COMMENT AFTER READING 1-2 LINES.

    2. Kopipes dan kitar semula ajer keroje nya nate’ nih.

  43. Melayu Cina dan India kaum utama di Malaysia. Ada puak si Kitol dari Kerala cuba nak pecah belah Rakyat. Hapuskan mereka dan hancurkan keluarga mereka sehabisnya. Itulah pesan ku.

  44. Melayu yang nak dibelit ular Kerala yang sudah 95 tahun biarkanlah. Terus buka mata dan hati Rakyat. Jangan kena tipu bangsa pengkhianat macam Madey si Kitol lagi. Kahkahkah!

  45. Inilah kerja Madey si Kitol selama 22 bulan. Menanam benih sensitif kaum dan agama supaya Rakyat pecah belah. Kerja Iblis Dajjal yang kita tahu sebab 7 bulan dia hilang isu pun hilang bersamanya. Kahkahkah!

  46. Baca boleh percaya jangan. Orang mabuk, kedai judi dan ladang babi tetap ada. Kilang arak terbesar dan kasino terbesar masih wujud. Menteri Agama pun sokong Liverpool al kapir harbi. Apa lagi Melayu nak kena tipu? Kahkahkah!

  47. Sekarang kita boleh tengok drama Melayu balik. Sudah dapat viral Hudud? Ada tak viral RUU355? Bila viral Melayu kena tipu Cina akan disebar semula? Dah ada? Kahkahkah!

  48. Wah, tak banyak peserta bagi blog post ini sejak di terbit pd 9.30 pm mlm tadi.

    Kurang seronok lah tak dapat banyak fun and entertainment membalun komen2 yang tidak semnggah.

    Sudah sebut setuju dan tak setuju mana yang berkaitan.

    Have a good day, everybody. (Takda kata2 yang sesuai dlm BM untuk English expression nih! Orang2 Melayu takda budaya mengucapkan selamat melainkan Selamat Jalan.)

    Dapatkan lah hari yang baik.

    Ucapkan selamat.

    1. Bukan takde peserta, ramai yg tukang baca saja. Agaknya mood hilang sbb risau dgn angka kes Covid yg semakin naik hari2….. mungkin yg menarik apa terjadi pd 13hb October nanti. Samada DSAI berjaya dgn ‘his numbres” to be next PM, or Mudin kekal PM. Itu yg jadi topik rakyat nanti. Then all back to the same norm. Kjaan Tebuk Atap dan double standard SOP Covid, sementara Lobai Pas boleh la tarik nafas lega..jawatan dan gaji GLC bersambung huhu

  49. mandat rakyat dikhianati apekebendenye?

    Rakyat pilih parti jadi gomen. Apa parti itu nak buat – tendang terajang, ketuk kepala antara depa ke – itu depa punya pasal lah.

    Nak jatuhkan parti itu, buatkan usul tak percaya di Parlimen lah.

    Kalau tak, tunggu PRU akan datang ler.

  50. sandiwara OT95…hanya boleh dilihat oleh mereka yg tolak “hidangan naratif songsang” OT95, sejak tahun 1998 lagi. keh keh keh

    1. Selagi tak melanggar undang2, kamu kena sengeh ajer ler.

      Kamu ingat orang yang pernah merintah negara ini selama 22 tahun berterusan tak reti politik ker.

      Cakap kau bodoh, marah. Amendenye gitu.

  51. Nur Akmaliah SA Rafiee

    Kalu anwar benar-benar jadi PM nanti,berapa lama? ada tak perjanjian dengan Tun? Dalam bahasa lain,bila Tun akan kembali memegang jawatan PM tu selepas Anwar.Pohon pencerahan,saya kat U ni,tak tahu sangat pasal politik.

    1. Bior babenor budak U ni?
      Ko kat U ka atau kat U-turn?
      memang tak tahu babenor bebudak ni wehhh pasal politik

      kosian keme

      kikikikiki

      1. Kasi fakta dan hujah2 ler, wahai Atuk bijaksana.

        Marahkan bebudak ajer tak guna.

        Sekarang abad 21, bebudak yang dah dewasa ada suara.

      2. Anomouse 9 October 2020 11:00 pm,

        Pahai mikeme cakap non-constructive, tak membina.

        Kasi tahu lah depa yang anda fikir tak tahu.

        Kome pun bebudak ker?

    2. Sori ler, aku terpaksa kata Tun takda niat dan tak akan benarkan Pak Sheikh jadi PM.

      Dia bekas banduan 2 kali. Kes liwat. Ini negara Islam. Islam haramkan liwat. Macam mana Peliwat boleh dibenarkan jadi Perdana Menteri. Dayus lah kita jika begitu.

      1. Aku yakin selagi Tun ada, Pak Sheikh tak akan jadi PM.

        Ingat, sesiapa nak buat sesuatu yang tak senonoh kpd Tun, PDRM kita cekap. Mereka sentiasa mengawasi keadaan.

        Buat tak betul, penjara padah nya.

        1. Adik Akmaliah 10:53 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
          Syabas lah abg ucapkan, kpd adik Nur Akmaliah
          Berminat jugak dgn politik..wlu sibuk dgn kuliah
          Sering2 lah masuk sini, agar blog ini jadi meriah
          Kehadiran adik di sini abg ibarat spt satu hadiah
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

          👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

          1. Adik AkmaliahðŸŒđ,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
            Kiranya mngganggu Dik Liah..abg pohon ampun
            Oh ya, abg ini kerja dekat Jitra sbg seorang guru
            Ada satu lagi pantun abg bagi, tapi tk keluar pun
            Agaknya, Budin sekat, sbb dia dh mula cemburu
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
            👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

            💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

            1. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              satu lagi pantun abg tk keluar
              Agaknya, Budin sekat

              Dia selalu membohong, menipu, memfitnah mengata dia guru, tulis pantun karut, mana tak disekat

              1. GET SOMETHING NEW TO SAY LAH, BODOH BANGANG BERUK TUA WAK GONTOL KKEJORA KOJOLLA.

                GIVE READERS HERE A BREAK.

                DON’T SOUND SO STUPID THAT THEY SCROLL DOWN OVER YOUR COMMENT AFTER READING 1-2 LINES.

      2. Kau dok asyik repeat ayat TIBAI Zahid Mat Arip pasal liwat.

        Yg herannya tak dengar ayat ini bila OT95 nak tubuh PH, nak bertanding PRU14 pakai watikah, logo dan bendera PKR dan nak mintak sokongan 96 MP2 PH termasuk 49 MP2 PKR bila OT95 dgn hanya 13 MP2 Bersatu nak jadi PM7 bergantong kpd janji Konsensus PH. Zahid Mat Arip sendiri bertanding dan kalah PRU14 pakai bendera dan logo liwat.

        Lebih parah OT95 sejurus jadi PM7 PH sendiri yg usulkan Royal Pardon due to miscarriage of justice, maknanya tuduhan liwat2 yalah konspirasi politik utk sekat career politik. OT95 pun repeat ayat ini utk bela blue-eyed boy Semburit Sandakan.

        Dilemma OT95 selama 22 bulan seterusnya yalah bagaimana nak berlagak sbg Bapak Munafik sehingga sama tindakan antara terus berjanji didepan public sebyk 13 kali akan tunaikan janji serah kuasa Konsensus PH dan mengarahkan blue-eyed boys Zahid Mat Arip, Hamzah Zainuddin dan Semburit Sandakan utk cari jalan khianat janji konsensus PH termasuk runtuhkan PH.

        Last2 OT95 sendiri dikhianati geng2 ini.

        Inilah naratif sonsang OT95 dan penjilat2nya termasuk kau yg terpacak diblog PH ini jadi musuh dalam selimut PH.

        Saturday, October 10, 2020
        ZAHID MAT ARIP TERLALU TAKUT JIKA ANWAR JADI PM MENGAPA?

        http://wrlr.blogspot.com/2020/10/zahid-mat-arip-terlalu-takut-jika-anwar.html

  52. Anonymous

    Tuan TN ,

    Kejora si anak tikus, mahu berlagak jadi singa
    Tapi, asyik kena tibai, sampai mulut ternganga
    Kepala saya terasa spt Tn.TN hempok belanga
    Kesiian kat saya na , saya nak kasi TN bunga

    💐ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩðŸŒđ🌚ðŸŒŧ🌞🌷💐ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩðŸŒđ🌚ðŸŒŧ🌞🌷
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    1. Ini BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA menyamar sebagai Anomouse ker?

      Banyak sangat dia membohong, menipu, memfitnah, hingga susah nak caya olive branch nyer.

      Rotan sebesar satu inci sentiasa ada untuk membalun, menibat dan membantai nya.

    2. Jika 9:14 pm bukan Beruk Tua Wak Montol Kejora Kojolla, di alu2kan komen dia.

      Salam sejahtera.

      1. Ini (9:14 pm) TN ANJING 🐕 PONDAN DUNGU @ KENANGA BAPOK menyamar sebagai Anomouse ker?

        Banyak sangat dia membohong, menipu, memfitnah, hingga susah nak caya olive branch nyer.

        Rotan sebesar satu inci sentiasa ada untuk membalun, menibat dan membantai nya.

        1. Jika 9:14 pm benar TN anjing 🐕 pondan dungu @ Kenanga Bapok, dipalu2kan komen dia.

          Salam sejahtera.

          1. Nasib le TN anjing dungu 🐕 6:40/7:26 am,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing itu, gagak tua yg cuba berlagak camar
            Pelbagai jelmaan anjing tua bebal itu menyamar
            Tapi maruah anjing ini..dah kotor teruk tercemar
            Sbb, asyik Kejora tampor muka iblis tu berdamar
            😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Waiting to be fetched, masih ada lagi time nak balun BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA menyamar sebagai Anomouse.

              Dia nih otak kecik, letak di kepala celah kelengkang dia. Sepatut nya menulis benda2 berkaitan tajuk post atau yang constructive, membina.

              Tapi, maklum saja lah si Tonjol nih nak buat karenah …

              1. Nasib le TN anjing dungu 🐕 8:57 am,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                Bukan TN anjing ker, yg asyik kena Kejora balun?
                Dia yang kena paku & taji sampai kepala beralun
                Dgn Kejora bistari ini, anjing ni tak akan terpulun
                Mmg sgt sesuai..dia jdi ‘Badut Blog’ punya calon
                ðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄ
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

                HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                1. Nasib le TN anjing dungu 🐕 8:57 am,

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                  TN anjing, msih lgi tampil dgn perangai bajingan
                  Dh dia lempar batu, dia cuba nk smbunyi tangan
                  Tpi..anjing tu tk terlepas Kejora punya penangan
                  Kini terkedu le anjing tua tu airmata berlinangan
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                  Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                  ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

                  HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                  1. Nasib le TN anjing dungu 🐕 8:57 am,

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    TN anjing nampak nya, emosi makin tidak stabil
                    Dia sendiri pun pagi2 buta buat entri tk ikut post
                    Yang anjing ini tau, memaki caci dan membebel
                    Mmg prangai ifrit le..ini anjing tua pelir mampos
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                    ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

                    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                2. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA

                  tidak lagi “jadi calon”.

                  Dia dah memang Badut blog ini.

                  Dah lama disahkan begini.

            2. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA mengaku menampar

              Tapi dia dah tua sangat tak larat nak bangun dari tikar

              Berangan saja ler dia moga2 tak kena masuk sangkar

            3. Kopipes dan kitar semula ajer keroje nya nate’ nih.

  53. Mandat yang rakyat berikan sebenarnya adalah kepada Tun bukannya DSAI. Kerana PH sepakat memilih Tun sebagai PM sekiranya PH menang pilihanraya dan rakyat telah memilih. Ulang, rakyat tak memilih DSAI tetapi Tun dan rakyat tidak tahu pun tentang perjanjian penyerahan kuasa kepada DSAI. Kalau Tun tidak turut serta mungkin PH tak berupaya mengambilalih negara dari BN. Tun letak jawatan kerana beliau kecewa atas desakan-desakan PKR dan Amanah untuk melepaskan kuasa kepada DSAI dan keputusan-keputusan mentadbir yang sering diganggu oleh mereka. Jadi apa yang diperkatakan sebelum pilihanraya dahulu benar, PKR menggunakan Tun untuk mendapatkan kuasa. Tapi Tun tidak bodoh.

    1. Tun pun dah cuba nak guling Kerajaan majoriti nipis 2 undi PN melalui usul persendirian undi tak percaya diParlimen disokong oleh PH termasuk Anwar dan PKR sendiri.

      Tapi usul Tun telah diremeh, didelay dan diperapkan oleh Speaker Dewan Rakyat lantikan PN. Tak akan naik dalam susunan kertas Parlimen yg akan memberi keutamaan kpd urusan kerajaan yg memerintah. Memang bidang kuasa Speaker utk menentukan nasib usul persendirian spt ini.

      Giliran Anwar pulak sbg Ketua Pembangkang rasmi diParlimen, tidak salah utk dia mohon menghadap dan menyembahkan YDPA dgn dokumentari baru beliau mempunyai majoriti sokongan utk mengambilalih Kerajaan PN jika dah hilang majoriti utk memerintah.

      Mungkin Tun dan bloknya menyokong atau tidak menyokong tindakan Anwar. Kalau sokong lagi melonjak majoriti. Tentulah PH berharap Tun akan bersama Anwar kali ini pulak.

      Jadi terpulang kpd YDPA dgn kuasa yang diperuntukan utk memilih langkah seterusnya jika divalidasi dakwaan Anwar benar dan tepat, PN dah hilang majoriti menjadi Kerajaan.

      Sama situasi dgn Langkah Sheraton bila Kerajaan PH runtuh dan YDPA menggunakan kuasa melantik PN yg pada pandangan beliau Pantai majoriti.

      1. “Mungkin Tun dan bloknya menyokong atau tidak menyokong tindakan Anwar.”

        Selagi ada tindakan yang akan membikin Pak Sheikh Anwar dapat jadi PM, Tun dan bloknya tentu tak sokong.

        Gila, nak benarkan Peliwat, banduan 2 kali sebab liwat, jadi PM. Ini negara Islam, Islam haramkan liwat. Tak boleh Peliwat jadi PM, period.

        1. Tunggu saat Anwar

          jumpa Agong

          dengan tenang,

          kata Kadir Jasin

          Semua pihak perlu menunggu saat pertemuan antara Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan Yang Dipertuan Agong dengan penuh ketenangan, kata Datuk A Kadir Jasin dalam tulisan di facebook beliau.

          Bekas Penasihat Media kepada Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad itu berkata, itulah cara terbaik yang perlu dibuat selepas Anwar membuat kenyataan beliau akan menghadap Yang Dipertuan Agong Selasa 13 Oktober ini.

          “Seperti yang Anwar sendiri harapkan daripada kita maka kita akan menanti saat yang dijanjikan itu dengan penuh ketenangan,” kata tokoh wartawan negara itu.

          Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim, semalam sekali lagi mengulangi dakwaan mengenai sokongan “majoriti Ahli Parlimen yang kukuh dan meyakinkan” baginya dilantik menjadi Perdana Menteri.

          Dalam sebuah kenyataan media yang dikeluarkan dari pejabatnya di Petaling Jaya, Anwar berkata dia menjunjung kasih kepada Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong kerana memperkenankan dia menghadap Selasa, 13 Oktober, ini.

          Katanya, pada majlis itu dia akan mempersembahkan keterangan lengkap mengenai jumlah Ahli Dewan Rakyat yang menyokong pencalonannya sebagai Perdana Menteri.

          1. Kadir Jasin orang Tun M. Dah tukar coat ke dier?

            Ker dia menyindir ajer.

            Gua belum sempat baca teliti dan nilaikan kata2 dia yang dilapor di sini tuh.

        2. Woi Hipokrit. Habis yg Azmin tu ada skandal semburit siap ada bukti video lagi..apa hal? takpe ke Klau Mudin lantek Azmin jadi PM ganti dia. Itu kau tak nak cerita ke..kes Azmin dan Haziq

    2. “Tun dan rakyat tidak tahu pun tentang perjanjian penyerahan kuasa kepada DSAI. ”

      Betul betul betul.

      Memang tak pernah dengar ada perjanjian serah kuasa.

      Jangkaan ada ler. Tapi jangkaan bukan perjanjian.

  54. Akhirnya bertukar PM tapi tidak lah 13hb ianya kena maklum balas Muhyiddin selaku PM serta dibawa usul ke Parlimen kmdn menerima nasihat melalui Istana bubar atau terbubar yg pasti kerajaan PN tamat bertukar PM samada Anwar atau yg lain hanya masa menentukannya.

      1. “Ever since the monarch agreed to appoint traitor Muhyiddin Yassin as the 8th Prime Minister on March 1 ..”, kata financetwitter tuh.

        Kupra worak dia mengata begitu. Bodoh bangang tak tahu bahwa YDP Agong sentiasa bertindak di atas nasihat (acts on the advice of) Peguam Negara yang ada berpuluh Pegawai berkelulusan dan berpengalaman luas dalam bidang undang2.

        Jika “traitor”, mana boleh dilantik. Penulis itu mulut celupar, belakang sentiasa lapar … kan Bang Ali.

    1. Setuju setuju setuju dgn apa Amem kata.

Leave a Reply

Your email address will not be published.