SORRY SYED SADDIQ, LEBIH BAIK MUHYIDDIN SAJA YANG DIGESA BERHENTI….

Susulan Covid-19 yang melanda semula negara, Pengasas Parti Muda atau Ikatan Demokratik Malaysia, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman antara lain mencadangkan agar perebutan kuasa dihentikan segera.

Kata Ahli Parlimen Muar itu, perebutan kuasa hanya akan menyebabkan rakyat terus menderita dan sengsara.

Walaupun beliau turut mencadangkan dua perkara lain iaitu tiada PRU atau PRN dalam tempoh terdekat ini dan pihak kerajaan serta pembangkang mesti duduk semeja untuk mencari penyelesaian bersama, perhatian tentunya kepada cadangannya yang pertama itu.

Gesaan berhenti berebut kuasa itu secara langsung bermakna ia ditujukan kepada Anwar Ibrahim yang pada 23 September lalu mengumumkan beliau telah mempunyai cukup sokongan daripada Ahli-Ahli Parlimen untuk memgambil alih kerajaan.

Dalam erti kata lain, bila gesaan itu dibuat seolah-olah Syed Saddiq mahu Anwar menarik balik rancangannya mahu mengambil alih kerajaan dan membiarkan Muhyiddin Yassin terus kekal sebagai Perdana Menteri.

Ehhhhh…..

Sambil menghormati gesaan beliau itu, tetapi dengan penuh hormatnya dimaklumkan bahawa cadangan tersebut tidak dapat diterima sama sekali.

Ini kerana usaha Anwar mengambil alih kerajaan ini sudah hampir sampai ke garisan penamatnya iaitu hanya menunggu majlis mengadap Yang Dipertuan Agong saja lagi.

Dari segi jumlah sokongan Ahli-Ahli Parlimen, sebagaimana yang disebut Anwar, ia bukan saja mencukupi, malah bilangannya kukuh dan meyakinkan.

Maka itu, menggesa ia dihentikan, sedangkan obor kemenangan sudah hampir ke titik penyudahnya, ia tentulah sesuatu yang tidak masuk akal.

Lainlah jika usaha Anwar itu masih di peringkat awal dan sokongan terhadapnya masih belum lagi mencukupi.

Tambahan lagi, usaha ke arah itu sudah lama diusahakan dan salah satu tujuan utamanya pun adalah untuk lebih membela dan menjaga rakyat yang sedang menderita ketika ini.

Contoh mudah, dalam isu melanjutkan moratorium pinjaman bank misalnya, meskipun banyak gesaan agar ia dilanjutkan lagi, setidak-tidaknya selama tiga bulan lagi, tetapi Muhyiddin langsung tidak peduli dengannya.

Ini memberi gambaran Muhyiddin tidak mahu membela rakyat yang ramai ketika ini sedang dalam kesempitan, tiada pendapatan dan hilang pekerjaan akibat Covid-19.

Apabila Perdana Menteri sudah hilang sentuhan dan kepedulian terhadap derita rakyat, menukarnya sudah tentu tidak boleh ditangguh-tangguh lagi.

Apa lagi dengan sokongan majoriti yang kukuh dan meyakinkan yang dimiliki Anwar untuk menolak Muhyiddin, bererti Perdana Menteri sudah hilang sokongannya.

Demikian itu, gesaan berhenti atau #PauseMalaysia adalah tidak dapat diterima.

Majoriti rakyat sendiri ketika ini sedang ternanti-nanti munculnya sebuah kerajaan baru yang lebih baik daripada PN yang caca-marba ini.

Untuk itu, usaha menukar kerajaan mesti diteruskan dan tidak boleh dihentikan, kalau ada pun yang patut berhenti adalah Muhyiddin itu sendiri kerana beliau sudah tiada lagi sokongan.

Malah, kalau Muhyiddin sedia berhenti dengan baik untuk memberi laluan kepada Anwar mengambil alih tempatnya, dua cadangan lain daripada Syed Saddiq juga tidak perlu dibangkitkan lagi.(Shahbudindotcom 07/10/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 7 October 2020 — 11:11 pm

211
Leave a Reply

avatar
16 Comment authors
anacondaPenyamun 42 JutaAnonymousMAHATHIRVSANWARpMad Ali Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Penyamun 42 Juta
Guest
Penyamun 42 Juta

tak kisah siapa asalkan penyamun najib cepat2 lah masuk penjara, mati rakyat macam ni woii

anaconda
Guest
anaconda

bukan ajer najib masuk penjara …..Anuar perlu juga di heret ke penjara selagi segala tuduhan berkaitan dengan moral peribadi tidak dapat di buktikan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing biol dungu 🐕)

SETAKAT INI AKU HANYA MENJAWAB, TIDAK MENULIS KOMEN, MENUDUH, MENCACI APEKEBENDENYE. TERUTAMA KPD BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

SAMPAI MASA NYA AKU AKAN MULKAN MENULIS KOMEN MEMBALUN, MENIBAI, MEMBANTAI DIA KAO KAO DISINI.

Reply
8 October 2020 9:19 am

_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing dungu 🐕 9:19 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kehebatan Cgu Kejora, mmg lah ramai terpukau
Kebolehan yg Kejora ada, sukar org nak jangkau
TN anjing, spt trtelan bini pnya sontel tembakau
Mana dia, yg dikata nk balun Kejora kaow kaow?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

BERHATI2 USAHA PEMBANGKANG TERUS SEBARKAN COVID……. JANGAN DIPAKAI PEMBANGKANG PENUNGGANG AGAMA DAN MELAYU……. Dua Ahli Parlimen UMNO Sabah Tolak Senarai Palsu Sokong Anwar……. Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Seri Bung Moktar Radin menafikan dia antara Ahli Parlimen dari Sabah menyokong gerakan penubuhan kerajaan baharu diketuai Presiden PKR, Datuk Sri Anwar Ibrahim. Penafian itu dibuat selepas beliau yang juga Ketua UMNO Sabah dinamakan antara wakil rakyat UMNO yang menyokong Anwar bagi membolehkan beliau menubuhkan kerajaan baharu. “Saya, tidak tahu menahu perkara ini hanya dimaklumkan berita tersebut diterbitkan di salah sebuah portal dan viral di media sosial dan saya menafikan sekeras-kerasnya bahawa saya… Read more »

Mad Ali
Guest
Mad Ali

Sokong anwar sama la menyokong dap utk menganiaya Melayu Islam….alanglah bosohnya

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing nk lagak juah, tapi otak hampas sabut
Nk jadi hero..tak sedar dia bapok sotong lembut
Kena taji dgn Kejora, mula le resah, kelam kabut
Tiada pilihan lgi bagi anjing itu, melainkan cabut
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Penyamun 42 Juta
Guest
Penyamun 42 Juta

Oiii babi kau komen apa ni mcm tak kena tajuk cerita je

Kuda takot
Guest
Kuda takot

Im say no to ph and dap or pkr..

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, mmg jenis bebal & tak makan nasihat
Dia juga tak tahu serik walau teruk dipaku pahat
Tak tahu bila, anjing itu nak ubah, perangai jahat
Makin dia nk lwn, makin kebodohan, dia perlihat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN feels he is a dragon but he’s just a millepede
To readers, it’d be better if the moron keep quiet
The more he retaliate..the more, he looks stupid
He is actually presenting himself, as an old idiot
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing biol dungu 🐕)

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA memantun mantat mengkitar lagi komen lama dia.

Pemalas betul. Mana nak menang lawan blogginjg di sini.

Otak kicik, tak boleh menang punya.

Reply
8 October 2020 9:54 am

_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 9:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing berasa, spt diludah dgn kahak gelema
Bila dia acah Kejora..sakitlah yg anjing tu terima
Tk kesahlah guna pantun baru atau pun yg lama
Yg penting, bagi anjing tu sakit yg dia rasa sama
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 October 2020 12:23 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 9:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Pantun madah dlm bahasa adalah ibarat hiasan
Wlau diulang-ulang, pembaca tak merasa bosan
Dgn pantun sja..TN anjing tu Kejora kasi libasan
Asyik je anjing tua tu rebah hampir nak pengsan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 October 2020 12:23 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 9:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kt blog ni, cgu Kejora ada ramai penyokong kuat
Sebab mereka suka dgn pantun2 yg Kejora buat
Lain keadaannya dgn TN anjing tua jubor ketuat
Bebelan bodohnya tu..pembaca rasa sgt meluat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 October 2020 12:26 pm

_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA pulak yang rasa orang lain kena ludah. Pelik wal ajaib.

Tapi mungkin. Sebab air ludah tu menyembur ke muka dia.

The short story is: BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA yang kena ludah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing dungu 🐕 12:51 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, mmg jenis bebal & tak makan nasihat
Dia juga tak tahu serik walau teruk dipaku pahat
Tak tahu bila, anjing itu nak ubah, perangai jahat
Makin dia nk lwn, makin kebodohan, dia perlihat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Cikgu Kejora’s ‘star’, continues to shine and glow
Unlike bloody idiot TN who’s like a stupid buffalo
That old moron, is damn silly & his IQ is very low
He’s like an old hut but Kejora is like a bungalow
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA’s star is under his right foot.

He stamps on it every second step he takes.

shah
Guest
shah

antara artikel sampah yg buruk dibaca dan tak lalu dipikirkan..

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Menteri Liverpool boleh pergi tahnik bayi selepas balik Sabah. Baiklah pergi mati bunuh diri.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wajah TN anjing biol, kian hari kian suram teduh
Mkin dia mnjawab, mkin ketara dia punya bodoh
Muka tua kerepot tu sudah tentu ler mkin hodoh
Itu le..kuangajar biadab sgt, dgn org suka gadoh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA tak ada wajah.

Tiap kali lihat di cermin, kosong.

Lihat dalam toilet bowl, nampak muka dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing biol bingai dungu, tampil lagi berhelah
Mmg le, org jenis bebal ni tk kan mengaku kalah
Makin dia jawab, makin kebodohan dia terserlah
Itu le jadinya bila harap juah tpi tk tinggi sekolah
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA memanun mantat.

Tak sampai ke mana hanya ke dia punya pantat (bont.t, kata oghang NS).

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing bebal..terus jadi objek belasahan
Dgn Cgu Kejora, anjing tua ini tidak dpt bertahan
Makin dijawab makin nyata dia pnya kebodohan
Pembaca dpt nilai..dia pnya tahap persekolahan
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA sentiasa bodoh.

Jawab tak jawab pertanyaan pun sama. Bodoh.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Menteri Pertahanan langgar arahan SOP Pengarah KKM dan buat SOP sendiri. Letak jawatan segera.

Penyamun 42 Juta
Guest
Penyamun 42 Juta

yang ni aku setuju bohhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora tau TN anjing sebenar nya duka sengsara
Kat bawah ponggongnya dirasa spt ada api bara
Makin dia lwn kebodohan anjing ni makin ketara
Tak kan ler si tua dungu, nk kalahkan cgu Kejora?
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA dah hampir takda ponggong.

Di asah Bang Ali pada masa2 nya pagi petang siang malam.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Mat Sembab gagal patuh SOP sehingga wajib kuarantin diri berkali-kali. Sila letak jawatan.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Menteri Hud Hud langgar kuarantin 14 hari letak jawatan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MENGUGUT TAK HABIS HABIS, KONOn NAK BUAT ITU INI

KEPALA BAPAK DIA, kata Najib Klepto wal Jibo.

Reply
8 October 2020 9:24 am

_________________________________________________

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 9:24 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian betul, TN anjing, penjilat taik palat Kit Siang
Tergaru-garu anjing tua ini jubor dia gatal miang
Udah le penakut, anjing tua ini juga bodoh piang
Bila dh terkedu, ke Najib pula dia pergi alih tiang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 October 2020 10:19 am

Anonymous
Guest
Anonymous

Kau makan tahi idola kamu.

Jubor kamu tak gatal sebab Bang Ali sentiasa take care.
Marah cakap pasal Najib, kot kamu makan tahi dia.

Amacam, fair tak dengan tahi palat Kit Siang?

Remember, what you can accuse, I can accuse better.

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 10:40 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing keparat, dah terima balasan, dari Illahi
Sbb anjing ini jahat dgn orang dia suka berkelahi
Melopong le anjing ni letak tangan kat atas dahi
Agak nya, dia kini berehat, untuk menjamah tahi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA menuduh orang tapi dia yang suka buat.

Di masa kecil nya selalu kena sebat.

Bukan saja dek emak bapak nya, juga dek kawan kerabat.

Lecoor.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

Reply

7 October 2020 6:14 pm

_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

Reply
7 October 2020 6:16 pm

_________________________________________________

_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

Reply
7 October 2020 6:17 pm

______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tuntut menang perang.

Reply
7 October 2020 6:19 pm

_____________________________________________
_____________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

_________________________________________________
Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tuntut menang perangâ€Ķ.

Reply
7 October 2020 6:20 pm

_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:14/6:16/6:17/6:19/6:20 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing jdi sawan bila teruk kena sekel kepala
Marah bengang anjing ini, muka merah menyala
Diulang dan ulang, komen bodohnya berjela-jela
Dibuat kopipes, serupa dengan orang sasau gila
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian TN anjing tua tolol, otak ciput, kecik nipis
Dia ulang-ulang komen bodohnya..berlapis-lapis
Tapi..dia kata, org yg buntu akal saja, yg kopipes
This ill idiot, is really wasting the blogging space
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

WAHAI ANJING 🐕 TUA WAK GONTOL TN BAPOK,

SEKALI SEKALA KAMU TULIS LAH KOMEN BARU, RENTIKAN KERJA MENGKOPIPES TUH.

RETI MALU LAH SIKIT, DOL.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA tak reti2 malu.

Muka pelesit, buat nohe ajer.

Anonymous
Guest
Anonymous

Same stuff.

Very boring to readers.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga 10:22 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Cikgu Kejora’s ‘star’, continues to shine and glow
Unlike bloody idiot TN who’s like a stupid buffalo
That old moron..is damn silly & his IQ is very low
He’s like an old hut, but Kejora is like a bungalow
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA’s star is in his toilet.

It hines when he sits on the bowl.

Anonymous
Guest
Anonymous

WAHAI BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA,

SEKALI SEKALA KAMU TULIS LAH KOMEN BARU, RENTIKAN KERJA MENGKOPIPES TUH.

RETI MALU LAH SIKIT, DOL.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Reply
7 October 2020 5:30 pm

_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Reply
7 October 2020 5:42 pm

_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:30/5:42 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg bengap nyanyuk lah, TN anjing tua durjana
Tak kan le kopipes, anjing ni tak tahu apa makna
Dia nak canon Kejora..kepala dia sendiri yg kena
5:30/5:42 pm..bkn kopipes ker anjing pala bana?
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply
7 October 2020 6:19 pm

_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Same stuff.

Very boring to readers.

Anonymous
Guest
Anonymous

Wah, di caci, marah BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

Tapi asyik malas menulis komen, hanya kopipes, padan muka ler.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 9:50 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, hnya mampu meroyan raban melatah
Pembaca lihat anjing tua ini taraf budak mentah
Hujah2 bangang dia mudah je Kejora kasi patah
Bila cari pasal dgn Kejora, siap le dia kena getah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Same stuff.

Very boring to readers.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 10:24 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Cikgu Kejora’s ‘star’, continues to shine and glow
Unlike bloody idiot TN who’s like a stupid buffalo
That old moron..is damn silly & his IQ is very low
He’s like an old hut, but Kejora is like a bungalow
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA simply has no IQ.

They tested it out time and again, ZERO.

That’s why he writes no-IQ stuff.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, hnya mampu meroyan raban melatah
Pembaca lihat anjing tua ini taraf budak mentah
Hujah2 bangang dia mudah je Kejora kasi patah
Bila cari pasal dgn Kejora, siap le dia kena getah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

DAH COPY PASTE LAGI KOMEN LAMA DIA.

BANKRAP AKAL BETUL BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NIH.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 9:32 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian betul TN anjing tua otak ciput kecik nipis
Pukulan2 pantun Kejora, anjing itu tidak tertepis
Marah lah anjing ini, perut jadi kembung kempis
Bila dah terkedu..dia persoal pula pasal kopipes
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 9:32 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing spt baru naik dari terjatuh dalm telaga
Dia juga ibarat kerbau patah tanduk, nak berlaga
Bodoh bahlol anjing tua ini mmg tidak terhingga
Tak sedar ke anjing tua ini..dia pun kopipes juga
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 9:32 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Cara ‘kopipes’, menjadi senjata Kejora yg ampuh
Dgn cara ini derita sngsara ler TN anjing tempuh
Hari2 anjing tua itu Kejora mari lanyak & rempuh
Kian ketara anjing bebal tu makin lemah lumpuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 9:32 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Very stupid argument

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA masih lagi buat kerja meng kopipes.

Astaghfirullah, kecik betul otak nya, gamak nya ha nya 100 gm masakan orang biasa 130 gm berat nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan biol dungu 🐕 @ Kenanga bapok 9:47 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, hnya mampu meroyan raban melatah
Pembaca lihat anjing tua ini taraf budak mentah
Hujah2 bangang dia mudah je Kejora kasi patah
Bila cari pasal dgn Kejora, siap le dia kena getah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Same stuff.

Very boring to readers.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 10:27 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Cikgu Kejora’s ‘star’, continues to shine and glow
Unlike bloody idiot TN who’s like a stupid buffalo
That old moron..is damn silly & his IQ is very low
He’s like an old hut, but Kejora is like a bungalow
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA claims to be Cikgu.

The claim of a cheat, thug and gangster.

Anonymous
Guest
Anonymous

SETAKAT INI AKU HANYA MENJAWAB, TIDAK MENULIS KOMEN, MENUDUH, MENCACI APEKEBENDENYE. TERUTAMA KPD BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

SAMPAI MASA NYA AKU AKAN MULKAN MENULIS KOMEN MEMBALUN, MENIBAI, MEMBANTAI DIA KAO KAO DISINI.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok)

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla asyik melompat lompat

Jenis beruk nih itu lah kerja nya

Reply
8 October 2020 8:21 am

_______________________________________________

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 8:21 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian betul dgn si tua biol TN anjing merempat
Bila berani acah Kejora, sakit lah anjing ini dapat
Kena Kejora tibai..ke lantai dia tersembam rapat
Bila kantoi terkedu..dikata nya Kejora melompat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 October 2020 9:10 am

_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MENGUGUT TAK HABIS HABIS, KONOn NAK BUAT ITU INI

KEPALA BAPAK DIA, kata Najib Klepto wal Jibo.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 9:24 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian betul, TN anjing, penjilat taik palat Kit Siang
Tergaru-garu anjing tua ini jubor dia gatal miang
Udah le penakut, anjing tua ini juga bodoh piang
Bila dh terkedu, ke Najib pula dia pergi alih tiang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA makan tahi idola dia Klepto wal Jibo.

Jubo kamu tak gatal miang sebab regular servicing by Bang Ali.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing terpaksa msuk, sbb diupah dgn dedak
Dia terpaksa tunggu pacak jugak, tidak dpt tidak
Pembaca seronok tengok pantun dia kena ledak
Tapi anjing itu..hanya mampu ejek mcm budak2
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA TUDUHAN PUN DIA NAK KITAR.

OTAK DIA HANYA LK 100 GM, MASAKAN PURATA MANUSIA PUNYA 130 GM.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan biol bingai dungu 🐕 @ Kenanga bapok 9:26 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, hnya mampu meroyan raban melatah
Pembaca lihat anjing tua ini taraf budak mentah
Hujah2 bangang dia mudah je Kejora kasi patah
Bila cari pasal dgn Kejora, siap le dia kena getah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA ratah daging biawak sambal tahi kucing.

nawas
Guest
nawas

klu projek bang non budin kata xpe budin oohhh budin gila kah babi itu ….

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok)

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla asyik kitar semula kata2 dia

Bodoh bangang orang punya cara ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun nak tiru

Reply
8 October 2020 8:25 am

_______________________________________________

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga 8:25 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, dh makin mereng & sasau sawan gila
Mau tidaknya, hari2 kena cg Kejora sekel kepala
Tak tertepis anjing tolol ini..peluru yg Kejora tala
Bila kantoi terkedu dia persoal psal kitar semula
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 October 2020 8:44 am

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA kerja mengkitar semula

KITAR PUNYA KITAR, TAHI DIA JUMPA

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 9:00 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, hnya mampu meroyan raban melatah
Pembaca lihat anjing tua ini taraf budak mentah
Hujah2 bangang dia mudah je Kejora kasi patah
Bila cari pasal dgn Kejora, siap le dia kena getah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA memantun mantat mengkitar lagi komen lama dia.

Pemalas betul. Mana nak menang lawan blogginjg di sini.

Otak kicik, tak boleh menang punya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan biol dungu 🐕 @ Kenanga bapok 9:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing terpaksa msuk, sbb diupah dgn dedak
Dia terpaksa tunggu pacak jugak, tidak dpt tidak
Pembaca seronok tengok pantun dia kena ledak
Tapi anjing itu..hanya mampu ejek mcm budak2
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

So boring endless stupid talk of dedak

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga 10:50 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Cikgu Kejora’s ‘star’, continues to shine and glow
Unlike bloody idiot TN who’s like a stupid buffalo
That old moron..is damn silly & his IQ is very low
He’s like an old hut, but Kejora is like a bungalow
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA talks cock

But the bloody bastak doesn’t even have a cock

Only a hen

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 9:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing berasa, spt diludah dgn kahak gelema
Bila dia acah Kejora..sakitlah yg anjing tu terima
Tk kesahlah guna pantun baru atau pun yg lama
Yg penting, bagi anjing tu sakit yg dia rasa sama
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 9:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Pantun madah dlm bahasa adalah ibarat hiasan
Wlau diulang-ulang, pembaca tak merasa bosan
Dgn pantun sja..TN anjing tu Kejora kasi libasan
Asyik je anjing tua tu rebah hampir nak pengsan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 9:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kt blog ni, Kejora ada ramai penyokon kuat
Sebab mereka suka dgn pantun2 yg Kejora buat
Lain keadaannya dgn TN anjing tua jubor ketuat
Bebelan bodohnya tu..pembaca rasa sgt meluat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata (lupa letak ‘cgu’) ðŸĪĢ:

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 9:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kt blog ni, cgu Kejora ada ramai penyokon kuat
Sebab mereka suka dgn pantun2 yg Kejora buat
Lain keadaannya dgn TN anjing tua jubor ketuat
Bebelan bodohnya tu..pembaca rasa sgt meluat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA talks cock

When he eats, he gobbles his sock.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok)

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla syiok sendiri
ingat dia menang tapi dia yang kena terajang.

Reply
8 October 2020 8:17 am

_______________________________________________

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga 8:17 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bingai bebal, asyik saja terlangkah kiri
Terkedu ler dia dgn pantun2 yg Ckgu Kejora beri
Terpaksa ler dia menelan maki ludah setiap hari
Muka tebal pun masuk juga sebab malu nak lari
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 October 2020 8:36 am

_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA, KONON NYA ADA SESIAPA TERKEDU DGN PANTUN NYA

BUDAK SEKOLAH PUN BOLEH KARANG PANTUN YANG LEBIH GLAMER

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga 9:02 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, hnya mampu meroyan raban melatah
Pembaca lihat anjing tua ini taraf budak mentah
Hujah2 bangang dia mudah je Kejora kasi patah
Bila cari pasal dgn Kejora, siap le dia kena getah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

LAGI SEKALI BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA INI MNGCOPY PASTE KOMEN LAMA DIA.

KESIAN SI BANKRAP NIH.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing bingai dungu 🐕 @ Kenanga bapok 9:36 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing terpaksa msuk, sbb diupah dgn dedak
Dia terpaksa tunggu pacak jugak, tidak dpt tidak
Pembaca seronok tengok pantun dia kena ledak
Tapi anjing itu..hanya mampu ejek mcm budak2
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

So boring endless stupid talk of dedak

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga 10:51 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Cikgu Kejora’s ‘star’, continues to shine and glow
Unlike bloody idiot TN who’s like a stupid buffalo
That old moron..is damn silly & his IQ is very low
He’s like an old hut, but Kejora is like a bungalow
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA talks cock

But the bloody bastak doesn’t even have a cock

Only a hen

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Jangan bunuh Rakyat sendiri. Menteri mati tak apa. Letak jawatan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu mati lagi takpa. Rakyat ada harga, kamu takda.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Menteri yang gagal wajib letak jawatan.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Menteri tiada kualiti lawan arahan Pengarah KKM yang lebih berkualiti adalah salahgunakuasa. Menteri letak jawatan segera.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Menteri lemah dan bodoh gagal patuh SOP membahayakan sistem tadbir negara dan melemahkan kuasa orang Melayu. Menteri wajib letak jawatan.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Double standard kes Menteri punca arahan Pengarah KKM yang bijak diabaikan. Sila letak jawatan.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Menteri yang keluar arahan langgar SOP, langgar prosedur, langgar masa daftar siswa siswi di U dan langgar Rakyat wajib letak jawatan.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Rakyat sudah muak dengan burung Hud Hud yang double standard. Letak jawatan dan jangan merapu lagi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pembaca di sini lebih lagi muak dengan kamu punya kud kud.

Kamu yang mesti berhenti merapu.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Orang tua, wanita, kanak-kanak, belia dan bayi jadi mangsa Covid19 Menteri yang berdosa besar. Letak jawatan dengan tanggungjawab.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Menteri yang gagal patuh SOP KKM dan buat SOP sendiri mesti letak jawatan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😠😈😠😈😠😈😠😈😠😈😠😈😠😈😠😈😠
TN anjing tu keturunan iblis..dia punya usul asal
Tapi kini, anjing tua tu termenung dan menyesal
Dia rasa tersilap..dgn Cgu Kejora, dia gi cari pasal
Kini, anjing tu monyok terkedu kat dalm bangsal
🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ðŸĪĢ😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla asyik kitar semula kata2 dia

Bodoh bangang orang punya cara ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun nak tiru

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga 8:25 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, dh makin mereng & sasau sawan gila
Mau tidaknya, hari2 kena cg Kejora sekel kepala
Tak tertepis anjing tolol ini..peluru yg Kejora tala
Bila kantoi terkedu dia persoal psal kitar semula
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MENGAKU MENGKANTOIKAN ORANG

PADAHAL MUKA DIA YANG DIBANTOI KE BATU KARANG

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 8:25 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing terpaksa msuk, sbb diupah dgn dedak
Dia terpaksa tunggu pacak jugak, tidak dpt tidak
Pembaca seronok tengok pantun dia kena ledak
Tapi anjing itu..hanya mampu ejek mcm budak2
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA ASYIK KITAR SEMULA HUJAH2 DIA.

OTAK DI KEPALA KECIK, DI CELAH KELENGKANG DIA.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan bingai dungu🐕 @ Kenanga 9:12 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, dh makin mereng & sasau sawan gila
Mau tidaknya, hari2 kena cg Kejora sekel kepala
Tak tertepis anjing tolol ini..peluru yg Kejora tala
Bila kantoi terkedu dia persoal psal kitar semula
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

So boring endless stupid talk of sawan, terkedu dll

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 10:55 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Cikgu Kejora’s ‘star’, continues to shine and glow
Unlike bloody idiot TN who’s like a stupid buffalo
That old moron..is damn silly & his IQ is very low
He’s like an old hut, but Kejora is like a bungalow
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA’s star shines in the toilet.

When he sits on the bowl, his star drops into it with a sound – plong!

He quickly grabs and gobbles it. Yerrrrkkkkkk

Emand
Guest
Emand

Give anwar a try. I strongly believe he can administer this nation to a greater height.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Menteri minta maaf dan letak jawatan. Bayi ditahnik mangsa Menteri pembunuh.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Kluster Menteri sebar virus pembunuh Rakyat sila letak jawatan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dah tosonyap..TN anjing bebal bapok bertocang
Awal tadi kemain lagi anjing mknyah tu kencang
Bila nampak Kejora..anjing tu jdi goyah goncang
Sbab pala anjing tu asyik kena pancung cincang
🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ðŸĪĢ😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK MONTOL KEJORA KOJOLLA BERANGAN DIA MENANG

MENDAKWA ORANG TERSENYAP TAK SEDARKAN DIA DI TENDANG TERAJANG

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan bingai 🐕 @ Kenanga 8:29 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing terpaksa msuk, sbb diupah dgn dedak
Dia terpaksa tunggu pacak jugak, tidak dpt tidak
Pembaca seronok tengok pantun dia kena ledak
Tapi anjing itu..hanya mampu ejek mcm budak2
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

So boring endless stupid talk of dedak

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok)

“akhirnya anon anjing 🐕 terus berlalu” –

Tapi kamu Beruk Tua masih menunggu?

Busuk blog nih.

Reply
8 October 2020 6:01 am

_______________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok)

Kamu punya DUA BUTIR LABOH BERGOYANG KIRI KANAN tu tak tersangkut, terbelit peha kamu ker? kuh kuh kuh

Reply
8 October 2020 5:59 am

_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 5:59/6:01 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kelmarin TN anjing kena Kejora tibai teruk parah
Sedih dan sakit hati anjing bebal ini tk terhingga
Bila Kejora tibai anon anjing..TN anjing ni marah
Maklum le depa anjing-anjing dari satu keluarga
🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ðŸĪĢ😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply
8 October 2020 7:22 am

_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Tadi, Kejora pergi masjid berjemaah solat subuh
Buka blog sja..terus jumpa TN anjing telur labuh
Rupanya, luka anjing tua ni belum jugak sembuh
Tapi Kejora tk kasi can, anjing ni Kejora nk tabuh
🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕ðŸĶŪ🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ðŸĪĢ😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply
8 October 2020 7:28 am

_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kejora terus berhujah mengguna pantun madah
Pembaca seronok melihat kata2 tersusun indah
Bkn tonjol kebebalan spt TN anjing haram jadah
Pembaca lihat rasa sgt meloya macam nk ludah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Cg Kejora berpantun..mengembang budaya seni
Ramai yg suka menonton..& mereka sgt terhibur
TN anjing, hanya perlihat kebodohannya, kat sini
Pembaca melihat, rasa macam mau sepak jubur
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora taji TN anjing, dgn pantun madah berseni
Ramai pembaca minat, dan mereka suka tengok
Tpi TN anjing..mngelupor mcm biawak dlm guni
Smua pmbaca ketawakan itu anjing biol bongok
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Budaya seni dlm bahasa, Kejora nk perkembang
Di samping itu, dpat berseloka & bergurau lawak
Dgn pantun le TN anjing asyik je rebah tumbang
Mengelupor sakan anjing itu serupa dgn biawak
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kejora tala musuh, dgn pantun2 yg Kejora gubah
Dlm pantun Kejora selitkan bnyak madah seloka
Dgn pantun jugak..Kejora taji TN anjing bedebah
Mengelupor lah TN anjing..serupa dgn babi luka
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA writes a lot of Kah kaahh kaaahhh.

That’s all he knows to do. That’s why he’s so damn stupid.

Anonymous
Guest
Anonymous

So stupid talking of dedak endlessly

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla syiok sendiri
ingat dia menang tapi dia yang kena terajang.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga 8:17 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bingai bebal, asyik saja terlangkah kiri
Terkedu ler dia dgn pantun2 yg Ckgu Kejora beri
Terpaksa ler dia menelan maki ludah setiap hari
Muka tebal pun masuk juga sebab malu nak lari
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MENUDUH ORANG TERKEDU

TAPI DIA BATUK KERING SELEPAS MAKAN BANYAK SANGAT BUDU

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga 8:17 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing terpaksa msuk, sbb diupah dgn dedak
Dia terpaksa tunggu pacak jugak, tidak dpt tidak
Pembaca seronok tengok pantun dia kena ledak
Tapi anjing itu..hanya mampu ejek mcm budak2
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MENUDUH ORANG APA YANG DIA BUAT SENDIRI.

BANKRAP HUJAH SEBAB OTAK KECIK.

Anonymous
Guest
Anonymous

So stupid talking of dedak endlessly

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK MONTOL KEJORA KOJOLLA ngaku kononnya TN dia taji

Tak sedar bahwa sebenarnya TN baling dia tahi

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, hnya mampu meroyan raban melatah
Pembaca lihat anjing tua ini taraf budak mentah
Hujah2 bangang dia mudah je Kejora kasi patah
Bila cari pasal dgn Kejora, siap le dia kena getah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA cap disini lagi komen lama dia.

Takda nilai, yillek, kosong, dia saja nak coba tutup bodoh nya tuh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing terpaksa msuk, sbb diupah dgn dedak
Dia terpaksa tunggu pacak jugak, tidak dpt tidak
Pembaca seronok tengok pantun dia kena ledak
Tapi anjing itu..hanya mampu ejek mcm budak2
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, hnya mampu meroyan raban melatah
Pembaca lihat anjing tua ini taraf budak mentah
Hujah2 bangang dia mudah je Kejora kasi patah
Bila cari pasal dgn Kejora, siap le dia kena getah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

So stupid talking of meroyan endlessly

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA

Anonymous
Guest
Anonymous

Sori off-topic but important news –

Two senior police officers arrested by MACC – deputy IGP
The two officers are from the Bukit Aman Criminal Investigation Department.

Ini tanda MACC boleh diharap.

Anonymous
Guest
Anonymous
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

MUA PAKAT BULI PAS……. Lantik wakil Pas dalam Kabinet Sabah……. KUALA TERENGGANU – Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) Terengganu mencadangkan agar kerajaan baharu Sabah melantik wakil pemimpin daripada Gabungan Rakyat Sabah (GRS) seperti Pas menganggotai Kabinet negeri itu. Pengerusinya, Senator Datuk Razali Idris berkata, ia sebagai tanda penghargaan kepada parti itu yang melakukan pengorbanan tidak meletakkan calon pada Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah ke-16. “Mudah-mudahan kerajaan GRS terus berkhidmat kepada rakyat dan segera melaksanakan aku janji PRN,” katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini. Semalam, Ahli Dewan Undangan Negeri (DUN) Sulaman, Datuk Seri Hajiji Mohd Noor dilantik sebagai Ketua… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

TERNYATA KRISTIAN DITUNGGANG BANI YAKJUJ MAKJUJ……. Agenda Bahaya Majlis Gereja-gereja Sabah -…….. Di dalam reaksi beliau kepada media atas penularan surat Majlis Gereja-Gereja Sabah (SCC) yang mahukan penerimanya “menentang sekeras-kerasnya kemasukan PAS di dalam Dewan Undangan Negeri Sabah” di atas alasan bahawa “PAS adalah sebuah parti politik Islam yang diketahui sebagai pemecah-belah dan tidak menghormati agama-agama minoriti lain”, Presiden SCC, Bishop Rev Dr James Wong Chong Leong, mendakwa SCC tidak berpolitik (“apolitical”). Masa sama, SCC mengakui Presiden, Timbalan Presiden dan Naib-Naib Presiden SCC memang menulis surat mendesak penentangan sekeras-kerasnya ke atas kemasukan wakil PAS di dalam Dewan Undangan Negeri Sabah… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

RAKYAT MASIH BELUM SEDAR PEMBANGKANG DIKAWAL BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ…….. Kekalahan BN PRN Sabah disabotaj atau salah strategi?…… Pensyarah Kanan Kolej Undang-Undang, Kerajaan dan Pengajian Antarabangsa (COLGIS), Universiti Utara Malaysia (UUM), Dr Kamarul Zaman Yusoff berkata, penelitian juga harus menjurus kepada sama ada wujud unsur sabotaj atau salah strategi pada Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah lalu. Menurutnya, BN bertanding di 41 kerusi dan menang 14 kerusi (34.15 peratus) manakala kalah di 27 kerusi (65.85 peratus). Daripada keseluruhan 32 kerusi ditandingi UMNO, parti itu bolot 14 kerusi dan kalah 18 kerusi. “Prestasi setiap rakan parti harus diambil kira selepas ini, UMNO… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini ke pensyarah yang mengutuk Tun M, alih2 Tun M duduk di sebelah nya di pentas?

Gigil lutut dia, menggeletar badan nya, herot mulut nya, gagap cakap nya.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PEJUANG HUDUD PASTI BERTAHAN SELAMANYA…….TIADA SIAPA KEBAL UNDANG2……. ‘Saya Kristian’, Siapa kata PAS ‘racist’? -Satail Majungkat, Sabah…….. DEWAN Himpunan Penyokong PAS (DHPP) Sabah hari ini menyangkal dakwaan sesetengan pihak yang membuat tuduhan sesuka hati mengatakan PAS parti ‘racist’. Saya seorang yang beragama Kristian dan telah menjadi ahli DHPP sejak tahun 2012. Saya telah membantu PAS Sabah dalam gerak kerja Pilihan Raya Ke-13 dan Ke-14. Saya menjadi ahli dalam PAS ini dengan kesedaran dan secara sukarela apabila melihat semua pimpinan dan negeri yang pernah diperintah oleh PAS tidak pernah terlibat dengan rasuah dan penyalahgunaan kuasa. Saya, walaupun berbeza agama dengan mereka,… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PARTI LAIN PAKAT BULI PAS…… PAS khianati UMNO dengan mengadakan kerjasama dgn BERSATU dan menubuhkan PN?…… Ada satu org post kat saya dan bertanya mengapa PAS khianati UMNO dengan mengadakan kerjasama dgn BERSATU dan menubuhkan PN?. Saya tanya kat mana yg dikatakan khianat? InsyaaAllah PAS sepanjang kerjasamanya dgn siapa pun telah membuktikan setiakawan yg tinggi. Jauh sekali berkhianat. ( sila rujuk kerjasama PAS + S46. PAS+ DAP. PAS+PKR) Muafakat PAS dan UMNO adalah muafakat yg tidak mengikat antara satu sama lain. PAS bebas dan UMNO pun bebas. Sebab itu PAS tak kesah hubungan UMNO dgn MCA dan MIC dlm BN.… Read more »