PERUTUSAN KHAS PM BANYAK PEMBOHONGAN, DIKECAM DAN RAMAI INGIN BELIAU SEGERA DIHUMBAN

Walaupun Muhyiddin Yassin sedang dikuarantin di kediamannya selama 14 hari buat kali kedua ketika ini, perutusan khas secara langsung yang disampaikannya petang semalam tetap dikecam ramai, malah ditolak oleh majoriti rakyat.

Rata-rata rakyat bersuara memperlekeh tindakan Muhyiddin yang asyik melakukan perutusan khas, sedangkan isi yang disampaikannya bukan perkara baru, sudah diketahui umum, tidak penting, mengarut, hanya untuk membela diri sendiri serta terselit beberapa pembohongan.

Kalau sekadar mahu menyampaikan isi-isi yang begitu, lebih baiklah Muhyiddin berehat dan bermain dengan cucu-cucu saja dalam tempoh kuarantin ini.

Kata mereka, mesej dalam perutusan khas sepatutnya melibatkan perkara penting untuk rakyat dan sebab itu perutusan khas bukan boleh dilakukan terlalu kerap, misalnya setahun sekali atau ketika hari-hari kebesaran tertentu saja.

Ini perutusan khas apa namanya kalau ia dilakukan hampir setiap bulan dan sejak memegang jawatan PM sejak Mac saja hampir 10 kali perutusan khas telah disampaikan oleh Muhyiddin.

Ramai yang berharap agar tiada lagi perutusan khas disampaikan Muhyiddin selepas ini, sebaliknya lebih wajar beliau menunjukkan keberaniannya dengan mengadakan sidang media dengan para wartawan bebas bertanyakan soalan kepadanya.

Dengan asyik mengadakan perutusan khas dan takut berdepan secara terbuka dengan media, Muhyiddin kini adalah satu-satunya Perdana Menteri yang paling lekeh dan berjiwa kecil berbanding semua Perdana Menteri sebelum ini.

Yang paling membuatkan rakyat meluat dan menyampah ialah kata-katanya mahu merotan mereka yang enggan mematuhi SOP untuk mencegah penularan Covid-19.

Kata-kata itu tidak lebih hanya merupakan suatu retorik untuk menunjukkan ketegasannya sedangkan Khairuddin Attakiri yang melanggar perintah kuarantin dan Zulkifli Albakri yang didapati selalu tidak memakai pelitup muka dalam beberapa program sekembalinya dari Sabah sehingga akhirnya disahkan positif Covid-19, tidak pun berani dijentiknya.

Kalau betul nak merotan, rotanlah dulu Attakiri dan Albakri, dua menterinya itu terlebih dahulu.

Muhyiddin seterusnya memberi jaminan bahawa kerajaan tidak bersikap “double standard” dalam bertindak terhadap mereka yang melanggar arahan dalam mengawal penularan Covid-19.

Heyyy…janganlah temberang kuat sangat, kalau tiada “double standard”, mengapa kes Attakiri yang sudah begitu lama berlalu, tetapi masih belum ada apa-apa tindakan?

Kalau rakyat biasa tidak memakai pelitup muka didenda RM1000, mengapa menteri yang tidak memakainya tidak dikenakan apa-apa denda?

Selain itu, dalam usahanya membela diri konon beliau sentiasa mematuhi SOP ketika berkempen dalam PRN Sabah, Muhyiddin mengatakan, selepas saja berceramah, beliau akan terus pulang dan tidak melibatkan diri dalam sebarang perkumpulan dengan orangramai.

Namun, berdasarkan beberapa keping gambar yang didedahkan di media sosial, banyak sekali terdapat beliau bersama dengan orangramai selepas berkempen dan dalam keadaan penjarakan fizikal tidak dijaga.

Tidakkah dalam hal ini Muhyiddin sebenarnya telah berbohong?

Muhyiddin juga cuba meletakkan kesalahan berkenaan pembubaran DUN Sabah kepada TYT negeri itu sehingga PRN terpaksa diadakan dan seterusnya menyebabkan Covid-19 menular semula.

Katanya, oleh kerana pembubaran dilakukan oleh TYT Sabah, maka tidak dapat dielak daripada diadakan pilihanraya.

Sekali lagi, Muhyiddin cuba berbohong sambil tidak menghormati kedudukan TYT Sabah selaku ketua negeri tersebut.

Dalam hal tersebut, siapakah yang membuat kacau dan cuba menjatuhkan kerajaan negeri pimpinan Shafie Apdal?

Bukankah ia dilakukan oleh Musa Aman yang melakukannya setelah 46 kes rasuah dan penggubahan haram melibatkannya digugurkan secara tiba-tiba oleh Jabatan Peguam Negara?

Berkaitan hal yang sama, siapa pula yang menghantar Menteri Dalam Negeri merangkap Setiausaha Agung Bersatu, Hamzah Zainuddin dan Setiausaha Politik Perdana Menteri, Nardin Awang ke Sabah untuk membantu Musa Aman dalam usahanya menumbangkan Shafie Apdal?

Kalau kerajaan negeri pimpinan Shafie Apdal tidak diganggu dan Hamzah serta Nardin tidak terlibat membantu Musa, apakah mungkin DUN Sabah dibubarkan?

Siapa yang Muhyiddin cuba bohongi dalam perutusan khasnya kali ini?

Yang nyata, perutusan khas semalam lebih menyerlahkan penolakan rakyat yang semakin melebar terhadap Muhyiddin.

Ternampak begitu ramai yang mengecam, meluahkan rasa marah, benci dan ingin menolaknya daripada terus menerajui negara ini.

Ia kemudian disusuli dengan tanda pagar #MuhyiddinOut, #AbahResign dan #NotMyPM yang semakin sarat dan meluas di media sosial.

Baru lapan bukan menduduki pejabat di Perdana Putra, Muhyiddin nampaknya lebih cepat dikecam, ditolak dan ingin dihumban berbanding Najib Razak dahulu.(Shahbudindotcom 07/10/2020)

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 7 October 2020 — 10:07 am
Subscribe
Notify of
guest
187 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
8 October 2020 3:51 pm

PEMBANGKANG BENCI TOK MUDIM TAK ADA ALASAN KUKUH PATUT BENCI BANDUAN TEBUK JUBO DULU……. BERHATI2 USAHA PEMBANGKANG TERUS SEBARKAN COVID……. JANGAN DIPAKAI PEMBANGKANG PENUNGGANG AGAMA DAN MELAYU……. Dua Ahli Parlimen UMNO Sabah Tolak Senarai Palsu Sokong Anwar……. Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Seri Bung Moktar Radin menafikan dia antara Ahli Parlimen dari Sabah menyokong gerakan penubuhan kerajaan baharu diketuai Presiden PKR, Datuk Sri Anwar Ibrahim. Penafian itu dibuat selepas beliau yang juga Ketua UMNO Sabah dinamakan antara wakil rakyat UMNO yang menyokong Anwar bagi membolehkan beliau menubuhkan kerajaan baharu. “Saya, tidak tahu menahu perkara ini hanya dimaklumkan berita tersebut diterbitkan di… Read more »

khatijah.nuno
khatijah.nuno
10 October 2020 3:45 am

Ooi bangang satu Msia tau puakdan parti2 mana yg jelas tunggang agama dan melayu klu bkn PasPissPus, Bersatu CancerMan dan Umnongok. Jgn nk spin dan auta kat sini lah ! Dasar penjilat PNipu dan PasESAT

khatijah.nuno
khatijah.nuno
10 October 2020 3:48 am

Habis Arssmin Semburit kaki tebok lubang belakang(kes dgn Hafiz siap ada video lagi kau tak bising pula..
Dasar hipokrit sial tahap langit ! sama mcam Pas, Umno dan Bersatu CancerMan

khatijah.nuno
khatijah.nuno
8 October 2020 2:02 am

Abah yg dah mengelabah..baru balik dari Sabah macam demam belom kebah. Guilty concious la tu mcam2 alasan bodoh yg dipersembah depan tv.. Semasa memberi perutusan Abah nampak lelah. Cepat Abah..minom madu lebah. Rakyat dah marah..kepimpinan dan kjaan PNtu Belakang Abah tak lama lagi mungkin rebah.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 8:41 pm

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing biol tiada kerja, masalah dia pergi cari
Yang dia cuba acah ini Cikgu Kejora bijak bistari
Terkedu makan kuah le, anjing tua tu setiap hari
Asyik saja dia kalah tk pernah menang atau seri
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 8:41 pm

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dh tosonyap, TN anjing pondan tua dungu bebal
Mana mngkin..keta kancil nk langgar keta kebal
Lunyai si tua tolol bingai itu..Kejora buat sambal
Kini kantoi malu, muka dia, mcm kulit babi tebal
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 7:47 pm

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dtg ke sini, mau cari publisiti murahan
Tapi yg dia dapat, hanyalah jadi objek belasahan
Kiri kanan kena balun mata dia asyik kebasahan
Disbb dia kuangajar biadab tiada org yg kasihan
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
4-5 org taji dia sorang, mana anjing itu blh tahan
Mau ker tak mau dia terpaksa terima kekalahan
Cabut lari ler anjing tua itu, dah tiada lain pilihan
Kini kt perdu pokok berdoa dgn dia punya tuhan
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 7:47 pm

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿
TN anjing ats kerusi roda, laptop ttp tk renggang
Ke sana sini bergerak laptop diikat kat pinggang
Tapi, ilmu yillek, ada hati nak masuk gelanggang
Kena Kejora sekel, cabut lari tonggang langgang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 7:20 pm

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tuntut menang perang.

Reply
7 October 2020 6:19 pm

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 7:21 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tuntut menang perang….

Reply
7 October 2020 6:20 pm

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 7:24 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian TN anjing tua tolol, otak ciput, kecik nipis
Dia ulang-ulang komen bodohnya..berlapis-lapis
Tapi..dia kata, org yg buntu akal saja, yg kopipes
This ill idiot, is really wasting the blogging space
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 7:16 pm

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

Reply

7 October 2020 6:14 pm

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 7:17 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

Reply
7 October 2020 6:16 pm

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 7:18 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

Reply
7 October 2020 6:17 pm

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 7:18 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

Reply

7 October 2020 6:14 pm

_________________________________________________

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
7 October 2020 6:49 pm

PH TEBUK ATAP….BILA GAGAL BUBAR DUN…… CARI MAKAN DENGAN COVID….WOWWW…. Polis kini boleh keluarkan saman Covid-19 serta-merta – Ismail Sabri Hariz Mohd…….. Bermula hari ini polis berpangkat Inspektor dan ke atas boleh mengeluarkan kompaun terhadap individu yang ingkar Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) serta-merta, tanpa perlu membawa mereka ke balai polis. Menteri Kanan Ismail Sabri Yaakob mengumumkan demikian pada sidang media secara maya di kediamannya menerusi Facebook rasmi Kementerian Pertahanan hari ini. “Untuk meringankan beban kerja peasukan polis, Jabatan Peguam Negara telah mengizinkan pihak polis untuk mengeluarkan kompaun di tempat kejadian kepada mana-mana individu yang didapati melanggar prosedur operasi standard.… Read more »

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:40 pm

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

Reply
7 October 2020 6:16 pm

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:41 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib ler TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 6:16 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing spt naik basikal putus brek dkat cerun
Anjing tua ini, mmg bodoh bingai, turun temurun
Pondan dungu mcm dia..dikata Kejora nk gerun?
Mmg lawak giler ini badut pengikut tuhan Harun
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
7 October 2020 6:38 pm

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:45 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 6:16 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora terus berhujah mengguna pantun madah
Pembaca seronok melihat kata2 tersusun indah
Bkn tonjol kebebalan spt TN anjing haram jadah
Pembaca lihat rasa sgt meloya macam nk ludah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:45 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 6:16 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora berpantun..mengembang budaya seni
Ramai yg suka menonton..& mereka sgt terhibur
TN anjing, hanya perlihat kebodohannya, kat sini
Pembaca melihat, rasa macam mau sepak jubur
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:46 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 6:16 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 8:39 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 6:16 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora taji TN anjing, dgn pantun madah berseni
Ramai pembaca minat, dan mereka suka tengok
Tpi TN anjing..mngelupor mcm biawak dlm guni
Smua pmbaca ketawakan itu anjing biol bongok
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
7 October 2020 6:38 pm

HEBAT PN HUKUM MP KERAJAAN…..MP PEMBANGKANG DIBIARKAN……. Najib desak dakwa Khairuddin, menteri PAS pula ingatkan bahaya laskar siber………. Bekas perdana menteri, Najib Razak, mahu Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi Khairuddin Aman Razali didakwa kerana melanggar perintah kuarantin kendiri selepas kembali dari kunjungannya ke Turki pada Julai lalu. Najib berkata isu tersebut menyebabkan kebanyakan rakyat tidak berpuas hati kepada kerajaan dan memberi ruang untuk pembangkang mengambil kesempatan. “Biar mahkamah putuskan dia salah atau tidak, atau apa hukumannya. “Saya difahamkan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) atau (jabatan) imigresen terlepas keluarkan arahan kuarantin mandatori pada dia,” katanya menerusi kenyataan di Facebook hari ini. Menurut… Read more »

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:55 pm

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Reply
7 October 2020 5:30 pm

_________________________________________________

Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. a

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Reply
7 October 2020 5:42 pm

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:56 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian betul TN anjing tua otak ciput kecik nipis
Pukulan2 pantun Kejora, anjing itu tidak tertepis
Marah lah anjing ini, perut jadi kembung kempis
Bila dah terkedu..dia persoal pula pasal kopipes
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
7 October 2020 5:48 pm

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:56 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing spt baru naik dari terjatuh dalm telaga
Dia juga ibarat kerbau patah tanduk, nak berlaga
Bodoh bahlol anjing tua ini mmg tidak terhingga
Tak sedar ke anjing tua ini..dia pun kopipes juga
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
7 October 2020 5:49 pm

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:07 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cara ‘kopipes’, menjadi senjata Kejora yg ampuh
Dgn cara ini derita sngsara ler TN anjing tempuh
Hari2 anjing tua itu Kejora mari lanyak & rempuh
Kian ketara anjing bebal tu makin lemah lumpuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
7 October 2020 6:05 pm

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:09 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
7 October 2020 5:49 pm

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:19 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:30/5:42 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg bengap nyanyuk lah, TN anjing tua durjana
Tak kan le kopipes, anjing ni tak tahu apa makna
Dia nak canon Kejora..kepala dia sendiri yg kena
5:30/5:42 pm..bkn kopipes ker anjing pala bana?
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:16 pm
Reply to  Anonymous

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:38 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 6:16 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing spt naik basikal putus brek dkat cerun
Anjing tua ini, mmg bodoh bingai, turun temurun
Pondan dungu mcm dia..dikata Kejora nk gerun?
Mmg lawak giler ini badut pengikut tuhan Harun
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

najib bini rosmah
najib bini rosmah
7 October 2020 5:39 pm

Menteri mati tak ikut SOP.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:34 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
We can’t see anymore..bloody TN ‘anjing’ around
Kejora had beaten the old idiot flat to the ground
The goon is as if, on the land, sank and drowned
However..thanks for the fun, given by that clown
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:14 pm
Reply to  Anonymous

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:33 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora still stand strong and tough..as a hero
Referring to old tales he’s like Robin Hood/Zorro
Unlike ill TN..who resemble an old wheel barrow
Facing Kejora..that moron suffers pain & sorrow
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:42 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. a

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:48 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian betul TN anjing tua otak ciput kecik nipis
Pukulan2 pantun Kejora, anjing itu tidak tertepis
Marah lah anjing ini, perut jadi kembung kempis
Bila dah terkedu..dia persoal pula pasal kopipes
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:49 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing spt baru naik dari terjatuh dalm telaga
Dia juga ibarat kerbau patah tanduk, nak berlaga
Bodoh bahlol anjing tua ini mmg tidak terhingga
Tak sedar ke anjing tua ini..dia pun kopipes juga
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:49 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:05 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cara ‘kopipes’, menjadi senjata Kejora yg ampuh
Dgn cara ini derita sngsara ler TN anjing tempuh
Hari2 anjing tua itu Kejora mari lanyak & rempuh
Kian ketara anjing bebal tu makin lemah lumpuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:17 pm
Reply to  Anonymous

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
7 October 2020 5:29 pm

Rakyat mati kerana Menteri.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:26 pm

Latar belakang TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua tak terlawan Kejora yg bagai singa
Kejora tampan..TN muka serupa bontot belanga
Hindu bela dia dulu bnyak dilumor minyak lenga
Kini dia cai peju-wang munafiq..belot cap bunga
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Sbb prangai pmpuan, kwn2 panggil dia kenanga
Klu cgu tnya soalan, dia asyik, lopong ternganga
Selalu kena berdiri atas kerusi cgu pulas telinga
Tapi anjing biol tu buat bodoh jer terpinga-pinga
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:29 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing @ Kenanga bapok tak terlawan Kejora
Dah tersembam rapat..masih lagi nk juah takbur
Rupanya, maknyah bapok ni dah lama tidak dara
Kecik2 lagi..Kenanga dh kena, paku lobang jubur
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:30 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Elok sgt lah Kenanga tu jadi penyokong pakatan
Masa kecik, bapok ni mmg berkenan dgn jantan
Selalu main pondok2 dan kwain2, kat tepi hutan
Kngkwan tutoh jubor dia smpai bengkak bentan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:30 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing @ Kenanga bapok bodoh mcm lembu
Kecik2 suka main kt hutan kawin2 dan pondok2
Kenanga itu, suka mainkan peranan sebagai ibu
Bergilir-gilir jubor TN anjing tu, kngkawan sodok
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:31 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing @ Kenanga, main kawin2 dia sgt suka
Dia jadi ibu kengkawan dia jadi bapa bergilir-gilir
Abis lobang jubor Kenanga..robek & cedera luka
Sbb kengkawan berganti2, sodok msuk btg pelir
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:31 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Main kawin2, TN anjing jadi Kenanga yg keibuan
4-5 org kngkwan ‘geng bapak’ mari buat serbuan
Puas ler depa dapat jubor TN anjing sbg habuan
TN anjing @ Kenanga pdih jubor dada kesebuan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:32 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mana dia hilang TN anjing sekutu Suman Kadok
Nak lwn Kejora singa..tk sedar dia tikus mondok
Anjing ini jumpa kawan lama kot, main pondok2
Gatal ler lobang jubor tu..lama btg pelir tk sodok
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:30 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:40 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 5:30 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian betul TN anjing tua otak ciput kecik nipis
Pukulan2 pantun Kejora, anjing itu tidak tertepis
Marah lah anjing ini, perut jadi kembung kempis
Bila dah terkedu..dia persoal pula pasal kopipes
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:46 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 5:30 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing spt baru naik dari terjatuh dalm telaga
Dia juga ibarat kerbau patah tanduk, nak berlaga
Bodoh bahlol anjing tua ini mmg tidak terhingga
Tak sedar ke anjing tua ini..dia pun kopipes juga
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:46 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 5:30 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:21 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 5:30 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cara ‘kopipes’, menjadi senjata Kejora yg ampuh
Dgn cara ini derita sngsara ler TN anjing tempuh
Hari2 anjing tua itu Kejora mari lanyak & rempuh
Kian ketara anjing bebal tu makin lemah lumpuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:19 pm
Reply to  Anonymous

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tuntut menang perang.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:24 pm

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing melangkah pergi, membawa duka pilu
Tak tertahan anjing tu, Cg Kejora taji bertalu-talu
Tpi anjing tu ttp dtg balik..wlu teruk mana dipalu
Sbb mcm kulit babi tebal dia pnya muka tk malu
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:20 pm
Reply to  Anonymous

Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tuntut menang perang….

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:23 pm

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😠😈😠😈😠😈😠😈😠😈😠😈😠😈😠😈😠
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tu keturunan iblis..dia punya usul asal
Tapi kini, anjing tua tu termenung dan menyesal
Dia rasa tersilap..dgn Cg Kejora, dia gi cari pasal
Kini anjing tu terkedu monyok, dkat dlm bangsal
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:17 pm

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wajah TN anjing biol, kian hari kian suram teduh
Mkin dia mnjawab, mkin ketara dia punya bodoh
Muka tua kerepot tu sudah tentu ler mkin hodoh
Itu le..kuangajar biadab sgt, dgn org suka gadoh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:16 pm

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing biol bingai dungu, tampil lagi berhelah
Mmg le, org jenis bebal ni tk kan mengaku kalah
Makin dia jawab, makin kebodohan dia terserlah
Itu le jadinya bila harap juah tpi tk tinggi sekolah
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:14 pm

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing bebal..terus jadi objek belasahan
Dgn Cgu Kejora, anjing tua ini tidak dpt bertahan
Makin dijawab makin nyata dia pnya kebodohan
Pembaca dpt nilai..dia pnya tahap persekolahan
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:13 pm

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora tau TN anjing sebenar nya duka sengsara
Kat bawah ponggongnya dirasa spt ada api bara
Makin dia lwn kebodohan anjing ni makin ketara
Tak kan ler si tua dungu, nk kalahkan cgu Kejora?
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:24 pm
Reply to  Anonymous

Claiming all sorts .. Takut yer? Gerun kat aku yer?

Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tuntut menang perang.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:11 pm

Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Komen kat ‘entry’ ini pun, dan mencecah seratus
Blog Budin gah, dgn pantun2 yg Cgu Kejora utus
Bagaikan bom, pantun2 yg Kejora ledak meletus
TN anjing jadi semakin biol, wayar short & putus
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:44 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. Orang punya HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun di tiru nya.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:04 pm

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ckgu Kejora terus berpantun dgn lancar & petah
Bak kereta kebal..mmbujur lalu melintang patah
Dgn Cgu Kejora..dah teruk TN anjing kena getah
Dia dgn Kejora..ibarat pelandok nak lwn cheetah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dah tua..tapi akal, taraf budak mentah
Cucuk sikit sja, berjela-jela dia meroyan melatah
Kebodohan yg dia perlihat, bagai tk ada nokhtah
Klu pembaca lihat tulisannya, rasa nk termuntah
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:45 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. Orang punya HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun di tiru nya.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler..

fair
fair
7 October 2020 5:04 pm

Kan dah namanya pun PM PERUTUSAN….

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:03 pm

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sekali lgi TN anjing menempuh nasib yg malang
Rasa pedih ngilu di hati..meresap pula ke tulang
Nk lwn Kejora, tk sedar dia itu taraf bapok jalang
Sdg Cgu Kejora bistari ini, org nya bukan calang2
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:48 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. Orang punya HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun di tiru nya.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:13 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kini dlm keadaan pilu monyok terkedu
Akibat biadab dia kena pukulan Kejora yang padu
Kejora yakin, anjing ini kini sdg mnangis tersedu
Sbb dia bakal terima nasib seperti Suman Hindu
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:23 pm
Reply to  Anonymous

Nyata Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:03 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Siaan TN anjing dungu asyik saja terlangkah kiri
Dia ingat, Kejora tiada..dia cuba msuk pukul curi
Tetiba ada tercegat dkat sini cikgu Kejora bistari
Apa lagi..lintang pukang lah, anjing itu cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:12 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla asyik syiok sendiri.

Biarkan lah dia, nanti dia selalu ketawa seorang, akhir nya di heret ke Spital Bahagia berdiri.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:37 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 4:12 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora berpantun..mengembang budaya seni
Ramai yg suka menonton..& mereka sgt terhibur
TN anjing, hanya perlihat kebodohannya, kat sini
Pembaca melihat, rasa macam mau sepak jubur
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:37 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 4:12 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora terus berhujah mengguna pantun madah
Pembaca seronok melihat kata2 tersusun indah
Bkn tonjol kebebalan spt TN anjing haram jadah
Pembaca lihat rasa sgt meloya macam nk ludah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:39 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 4:12 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:40 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing @ Kenanga bapok 4:12 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:24 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:54 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Asal langkah masuk jer..TN anjing biol kena api
Dia bertanya ‘adakah ini betul atau hanya mimpi’
Spt tidak percaya, dia tampar2 dan dicubit2 pipi
Bila terasa sakit..dia pun terus sonyap monyopi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:14 pm
Reply to  Anonymous

Gelak ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun dia curi.

Ini lah Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla pelenggan Bang Ali.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:42 pm
Reply to  Anonymous

Nasib kamu le TN anjing @ Kenanga bapok 4:14 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora berpantun..mengembang budaya seni
Ramai yg suka menonton..& mereka sgt terhibur
TN anjing, hanya perlihat kebodohannya, kat sini
Pembaca melihat, rasa macam mau sepak jubur
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:42 pm
Reply to  Anonymous

Nasib kamu le TN anjing @ Kenanga bapok 4:14 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora terus berhujah mengguna pantun madah
Pembaca seronok melihat kata2 tersusun indah
Bkn tonjol kebebalan spt TN anjing haram jadah
Pembaca lihat rasa sgt meloya macam nk ludah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:43 pm
Reply to  Anonymous

Nasib kamu le TN anjing @ Kenanga bapok 4:14 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:44 pm
Reply to  Anonymous

Nasib kamu le TN anjing @ Kenanga bapok 4:14 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:26 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:25 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga 5:26 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian betul TN anjing tua otak ciput kecik nipis
Pukulan2 pantun Kejora, anjing itu tidak tertepis
Marah lah anjing ini, perut jadi kembung kempis
Bila dah terkedu..dia persoal pula pasal kopipes
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:26 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga 5:26 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing spt baru naik dari terjatuh dalm telaga
Dia juga ibarat kerbau patah tanduk, nak berlaga
Bodoh bahlol anjing tua ini mmg tidak terhingga
Tak sedar ke anjing tua ini..dia pun kopipes juga
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:26 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga 5:26 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 6:27 pm
Reply to  Anonymous

Nasib ler TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga 5:26 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cara ‘kopipes’, menjadi senjata Kejora yg ampuh
Dgn cara ini derita sngsara ler TN anjing tempuh
Hari2 anjing tua itu Kejora mari lanyak & rempuh
Kian ketara anjing bebal tu makin lemah lumpuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:44 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing udah kena tibai lagi sampai terlentang
Kejora dah pun ckp org biadab ni Kejora pantang
Mata anjing itu dah mula binau, nampak bintang
Tadi alasan meeting, jap lagi alasan tidur petang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:17 pm
Reply to  Anonymous

Beruk TuBa Wak Kontot Kejora Kojolla biadab mnuduh orang padahal dia yang menuduh.

Lebih dari bangang dia punya bodoh.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:34 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 4:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:21 pm
Reply to  Anonymous

Copy n paste lagi.

Sudah bankrap otak Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:16 pm

Anonymous (TN anjing 🐕 pondan dungu)

Hah, di balun ditibai dan dibantai in absentia di sini, Wak Kontot Kejora Kojolla lama2 keluar juga.

Tak tahu berapa lama dia tahan, tapi akan terus dibalun berterusan.

Mana boleh didiamkan jenis yang tak semenggah nih.

Pssst, tak maki dia pun, hanya sebutkan jenis dia saja.

Off to a meeting now, bior ler dia melanda landa di sini, akan dibalun lagi nanti.

Reply
7 October 2020 9:11 am

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:17 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 9:11 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian betul, TN anjing bapok telinga pakai anting2
Pondan ini dh jdi lemah serupa dgn babi bunting
Tk smpai 5 minit, Kejora mari sepak terpelanting
Dh kecut btg pelir dibuat alasan nk pegi meeting
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
7 October 2020 9:29 am

_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:17 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 9:11 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing awal kemain lagi spt bapok melenting
Dia kantoi malu le bila Kejora sepak terpelanting
Dirasa bgai kulup pelir dia, Kejora tarik & gunting
Dlm hati, “adoi..sakit ni..baik aku ckp, gi meeting”
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
7 October 2020 11:58 am

________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:18 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 9:11 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing menahan marah, sampai otot2 kejang
Dia rasa seperti dgn Kejora, dia dah kena terjang
Bogel lah anjing tu..Kejora kasi londeh telanjang
Tak kan lah “meeting”..sampai sebegitu panjang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
7 October 2020 1:20 pm

________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:19 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 9:11 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing sepatut nya ‘pacak’ kat blog ini 24 jam
Tapi “oh, ada meeting”..helah P.Ramli dia pinjam
Tk tahan dia, pntun Kejora spt lembing merejam
Dlm hati: ‘oh cgu Kejora..naper cgu bgitu kejam?’
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
7 October 2020 1:51 pm

________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:19 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 9:11 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing terkedu sbb awal dia terlajak kencang
Sbg helah, nk lari, ‘ada meeting yg tak dirancang’
Tk tahan ler dia, kena Kejora pancung & cincang
Dlm hati: ‘oh Kejora..ko ratah aku ini spt kacang!’
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
7 October 2020 2:12 pm

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:17 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla keluarkan hujah2 yang bodoh.

ooops, bukan hujah2 tapi ludah2 ke perut buncit nya.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:21 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla takda pelir.

Tapi bonnt.t pun dia takda sebab dah di tutup dek Bang Ali.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:45 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing @ Kenanga 4:21 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:28 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:10 pm

Anonymous (TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok) Mimpi ler kamu dapat bermaharajalela disini, konon. Padahal kamu dibalun, ditibai dan dibantai setiap kali kamu masuk. Tak sempat arini, mesti bantai besok nya. Reply 7 October 2020 2:32 pm ________________________________________________ Anonymous (KEJORA BISTARI) Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:32 pm, HAHAHA HOHOHO HIHIHI 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 Tak malu kah anjing ini..kata Kejora kena bantai? Mmg begitu, gaya pertahan diri seorang pondan Dia, yg asyik kena lanyak, menyembam ke lantai Sakit dkat hati tu, dah meresap hingga ke badan 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Reply 7 October 2020… Read more »

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:35 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:32 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Akibat juah tapi bebal bodoh..TN anjing dpt bala
Pmbaca benci, kiri kanan anjing biol ni kena tala
Kejora taji anjing ni pun, tak siapa ingin nak bela
Di blog ni Kejora terus jadi hero bermaharajalela
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
7 October 2020 3:34 pm
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:23 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla mengaku konon nya pembaca benci TN.

Tapi dia yang di benci – berapa banyak nya Tuhan saja yang tahu.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:25 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:32 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Padan muka..TN anjing kurang ajar, perut busuk
Tersembam dia ke lantai, asal je langkah masuk
Dirasa spt dah kena terajang patah tulang rusuk
Dh kecut btg pelir, dia kata nk tibai Kejora besok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
7 October 2020 4:23 pm

________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:15 pm
Reply to  Anonymous

Copy n paste saja ler Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih.

Otak kecik, orang biasa purata 130 gm berat otak, dia punya hanya lk 100 gm.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 2:48 pm

Anonymous (TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok)

Kamu sekor kuangajor belum cabut lari.

Siuh, siuh, pergi lah kamu Kontot Kojolla dari sini.

Reply
7 October 2020 2:21 pm

________________________________________________

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:21 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Ewah..dia tampil juga, TN anjing bapok bergincu
Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
7 October 2020 2:44 pm

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:00 pm
Reply to  Anonymous

________________________________________________

Anonymous (KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:21 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing terkedu, dgn pantun2 yang Kejora beri
Kat entry sblm ini, anjing pondan ini belah cabut
Bila Kejora acah dgn pantun..dia tunjuk juga diri
Sbb anjing biol ini mmiliki sifat2 yg Kejora sebut
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
7 October 2020 2:57 pm

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:25 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla ini takda sifat yang murni.

Semua nya jahat, busuk, tidak berperi.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:47 pm
Reply to  Anonymous

Nasib kamu le TN anjing @ Kenanga bapok 4:25 pm, 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖 🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA HOHOHO HIHIHI 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣… Read more »

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:29 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 2:36 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Inilah cikgu Kejora, pakar dlm subjek matematik
Berbakat dlm pantun..kata2, disusun dgn cantik
Ada kalanya jenaka tak kurang juga yg sarkastik
Musuh yg biadab lari, tak tahan telur kena jentik
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:27 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla ini mengaku macam2.

Di ungkit sikit, dia terancam.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:49 pm
Reply to  Anonymous

Nasib kamu le TN anjing @ Kenanga 4:27 pm, 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖 🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA HOHOHO HIHIHI 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA… Read more »

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:50 pm
Reply to  Anonymous

..Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. Orang punya HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun di tiru nya.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 2:35 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Inilah cikgu Kejora, pakar dlm subjek matematik
Berbakat dlm pantun..kata2, disusun dgn cantik
Ada kalanya jenaka tak kurang juga sarkastik
Musuh yg biadab lari, tak tahan telur kena jentik
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:29 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla ini mesin komputer pun dah kokak.

Tekan sekali keluar 2 kali.

Bini dia asyik marah dia berkali kali.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:50 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing pondan @ Kenanga bapok 4:29 pm, 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖 🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA HOHOHO HIHIHI 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣… Read more »

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:51 pm
Reply to  Anonymous

…Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. Orang punya HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun di tiru nya.

Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 2:26 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Sekor demi sekor musuh tewas tercalar maruah
Wak Suman yg dulu takbur juah telah pun gugur
Kini akan hilang pulak sekutu dia yg biadab juah
Dah nampak riak yg si biol itu akan menganggur
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:31 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla ini dah meraban tak tentu hala.

Hilang pedoman tak lama sembah berhala.

Pssst, Budin, jangan kau kensel komen yang ada rhyme tuh.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:50 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing pondan @ Kenanga bapok 4:31 pm, 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖 🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA HOHOHO HIHIHI 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣… Read more »

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 2:01 pm

Para pembaca yg budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Org kuangajar biadab tu, mmg perangai serakah
Tpi mengguna pantun jer..org tu Kejora pangkah
Kat blog ini, dia tk berani lagi, masuk melangkah
Kini merayau kt luar je, seperti peminta sedekah
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 2:32 pm
Reply to  Anonymous

Mimpi ler kamu dapat bermaharajalela disini, konon.

Padahal kamu dibalun, ditibai dan dibantai setiap kali kamu masuk.

Tak sempat arini, mesti bantai besok nya.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:08 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:32 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Tak malu kah anjing ini..kata Kejora kena bantai?
Mmg begitu, gaya pertahan diri seorang pondan
Dia, yg asyik kena lanyak, menyembam ke lantai
Sakit dkat hati tu, dah meresap hingga ke badan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:34 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:32 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Akibat juah tapi bebal bodoh..TN anjing dpt bala
Pmbaca benci, kiri kanan anjing biol ni kena tala
Kejora taji anjing ni pun, tak siapa ingin nak bela
Di blog ni Kejora terus jadi hero bermaharajalela
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:23 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:32 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Padan muka..TN anjing kurang ajar, perut busuk
Tersembam dia ke lantai, asal je langkah masuk
Dirasa spt dah kena terajang patah tulang rusuk
Dh kecut btg pelir, dia kata nk tibai Kejora besok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 5:13 pm
Reply to  Anonymous

Marah. Sebab asyik dibalun, ditibai dan dibantai di sini.

Maba tak nya, dia hanya memantun mantat, kena tibai, mangkin tambah jerawat.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:33 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla asyik kitar semula komen2 dia.

Takda isi, dia selalu nak tulis, pening kepala.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:51 pm
Reply to  Anonymous

Nasib kamu le TN anjing pondan @ Kenanga bapok 4:33 pm, 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖 🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA HOHOHO HIHIHI 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh… Read more »

Kikilala
Kikilala
7 October 2020 1:59 pm

Assalamualaikum.. Jom Kita brsama2 membaca & mengamalkan “Selawat sulthon” beramai2 akan diadakan bermula 8hb. Okt, 2020 (khamis) sehingga 31hb. Okt, 2020 seperti yg dinyatakan di bawah : 1- boleh dilakukan di surau2, masjid, kediaman & dipejabat 2- 1x bacaan sebelum @ sesudah solat fardu 3- jumlah 5x bacaan sehari 4- minimum 5 org jemaah dari setiap negeri Sebelum Mula bacaan : 1- sebaiknya dalam berwuduk 2- niat hanya kpd Allah swt tujuan utama Selawat 3- dihadiahkan kpd junjungan besar Nabi Muhammad saw, ahli keluarga Rasullullah saw, para sahabat Rasullullah saw, para wali2 Allah swt, keluarga2 jemaah & seluruh umat Rasullullah… Read more »

najib bini rosmah
najib bini rosmah
7 October 2020 1:30 pm

Pengarah KKM kita bijak dan boleh dipercayai. Menteri Pintu Belakang yang salahguna kuasa dan menyebabkan kluster baru merebak luas. Kalau boleh Ismail Sabri, Noraini atau Adham kalau tak mahu letak jawatan pun tak payah lagi buat press statement. Makan gaji buta lagi baik daripada buat keputusan macam celaka. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
7 October 2020 1:19 pm

Menteri Liverpool sekor ni lagi banyak dosa kepada Rakyat. Habis kontak rapat semua kena sapu licin sebab tak patuh SOP langsung. Gila dosa besar bagi bala penyakit pada Rakyat kena pula golongan agama yang jadi kontak rapat. Berlagak pandai dari Pengarah KKM dapat bala cash dari Allah. Poyo punya Menteri. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
7 October 2020 1:12 pm

Kalau tulis pantun boleh turun kes Covid19 sampai sifar ada juga faedah. I hentam Menteri tak patuh SOP sampai Menteri jadi burung Hud Hud. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 1:11 pm

Para pembaca yg budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Blog ini..jgn bagi org kuangajar biadab tumpang
Klu ada yg muncul, serah jer dekat Kejora bistari
Kini tiada lagi org biadab, kita rasa aman lapang
Yg mana kuangajar tu, nampak nya dh cabut lari
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 2:21 pm
Reply to  Anonymous

Kamu sekor kuangajor belum cabut lari.

Siuh, siuh, pergi lah kamu Kontot Kojolla dari sini.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 2:44 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:21 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Ewah..dia tampil juga, TN anjing bapok bergincu
Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 2:57 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:21 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing terkedu, dgn pantun2 yang Kejora beri
Kat entry sblm ini, anjing pondan ini belah cabut
Bila Kejora acah dgn pantun..dia tunjuk juga diri
Sbb anjing biol ini mmiliki sifat2 yg Kejora sebut
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:37 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla memantun mantat

Isi jarang yang betul2 padat

Hanya coretan yang kelat2

Takda standat

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:54 pm
Reply to  Anonymous

Nasib kamu le TN anjing dungu @ Kenanga bapok 4:37 pm, 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖 🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA HOHOHO HIHIHI 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh… Read more »

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 1:03 pm

Para pembaca yg budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kita tak mahu..ada org jenis dengki, perut busuk
Org yg biadab dan kuangajar kita jgn beri masuk
Dgn pantun saja org itu Kejora akan tikam tusuk
Biar dia mengelupor, seperti org kena iblis rasuk
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 2:24 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Konot Kejora Kojolla yang paling dengki dan busuk.

Dia nak tikam, narang nya kontot. Bang Ali yang suka dan boleh tikam dia.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 2:25 pm
Reply to  Anonymous

narang = barang

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:22 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:24 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 3:26 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:24 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
TN anjing..dah serupa kerbau liar baru putus tali
Balun tibai taji cerca caci pun, dia dah tak peduli
Nak masuk ke blog ni dia takut jadi mangsa buli
Agaknya tengah menonggeng jubor layan Bg Ali
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:45 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla mengaku diri nya pandai berpantun

Tapi hanya cacian2 dan kejian2 ke atas nya dia tonton.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:55 pm
Reply to  Anonymous

Nasib kamu le TN anjing pondan dungu @ Kenanga bapok 4:45 pm, 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖 🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA HOHOHO HIHIHI 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh… Read more »

najib bini rosmah
najib bini rosmah
7 October 2020 1:02 pm

Menteri mesti letak jawatan. Menteri jangan jadi kurang ajar dan biadab dengan Rakyat. Ini baru nasihat yang benar dan ikhlas. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
7 October 2020 12:58 pm

Ada 5 buah negeri dilawati Menteri Agama dan ada bukti jelas tidak patuh SOP dan tidak amal jarak fizikal. Kalau setakat minta maaf sampai dua kali adakah Menteri ini bersopan santun atau kurang ajar? Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
7 October 2020 12:55 pm

Orang bijak seperti Pengarah KKM sudah buat SOP. Semua yang balik dari Sabah wajib KUARANTIN 14 HARI. Tetapi ada Menteri bodoh macam Ismail Sabri kata cukup setakat 3 hari tak perlu kuarantin. Sekarang kes aktif naik mendadak ada SI BODOH ini nak minta maaf lagi? Bersopanlah sedikit. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 12:53 pm

Para pembaca yg budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Cgu ini..sekadar ingin memberi nasihat berguna
Kita halang..org biadab yg nak keruhkan suasana
Wajar sgt, disekat, org kuangajar biadab durjana
Klu ada yg cuba juah biadab pasti dia akan kena
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:06 pm
Reply to  Anonymous

Mulakan dengan menghalang Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla.

Beruk tua Wak Kontot Kojolla yang keruhkan suasana, kotorkan keadaan. Bedebah punya benda (nak sebut manusia, tak jadi, sebab tak pasti dia tu apa), hehe.

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 12:52 pm

Para pembaca yg budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Cikgu ini..sekadar ingin memberi nasihat berguna
Kita halang..org biadab yg nak keruhkan suasana
Wajar sgt, disekat, org kuangajar biadab durjana
Klu ada yg cuba juah biadab pasti dia akan kena
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
7 October 2020 4:48 pm
Reply to  Anonymous

Cikgu Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla orang biadab yang keruhkan suasana.

Biadab dan kurang ajar sebab tak di bimbing emak bapak nya di masa kecil.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
7 October 2020 12:45 pm

Rakyat biadab dan kurang ajar bila pemimpin gagal dalam tanggung amanah. Menipu Rakyat dalam Perutusan Khas PM yang entah berapa kali. Double standard hukum Menteri. Kalau nak Rakyat sopan santun jangan jadi Menteri Pintu Belakang. Jangan jadi Muanjing Siber Rosmah Bean Army yang dibayar beribu sebulan. Kahkahkah!