PERUTUSAN KHAS PM BANYAK PEMBOHONGAN, DIKECAM DAN RAMAI INGIN BELIAU SEGERA DIHUMBAN

Walaupun Muhyiddin Yassin sedang dikuarantin di kediamannya selama 14 hari buat kali kedua ketika ini, perutusan khas secara langsung yang disampaikannya petang semalam tetap dikecam ramai, malah ditolak oleh majoriti rakyat.

Rata-rata rakyat bersuara memperlekeh tindakan Muhyiddin yang asyik melakukan perutusan khas, sedangkan isi yang disampaikannya bukan perkara baru, sudah diketahui umum, tidak penting, mengarut, hanya untuk membela diri sendiri serta terselit beberapa pembohongan.

Kalau sekadar mahu menyampaikan isi-isi yang begitu, lebih baiklah Muhyiddin berehat dan bermain dengan cucu-cucu saja dalam tempoh kuarantin ini.

Kata mereka, mesej dalam perutusan khas sepatutnya melibatkan perkara penting untuk rakyat dan sebab itu perutusan khas bukan boleh dilakukan terlalu kerap, misalnya setahun sekali atau ketika hari-hari kebesaran tertentu saja.

Ini perutusan khas apa namanya kalau ia dilakukan hampir setiap bulan dan sejak memegang jawatan PM sejak Mac saja hampir 10 kali perutusan khas telah disampaikan oleh Muhyiddin.

Ramai yang berharap agar tiada lagi perutusan khas disampaikan Muhyiddin selepas ini, sebaliknya lebih wajar beliau menunjukkan keberaniannya dengan mengadakan sidang media dengan para wartawan bebas bertanyakan soalan kepadanya.

Dengan asyik mengadakan perutusan khas dan takut berdepan secara terbuka dengan media, Muhyiddin kini adalah satu-satunya Perdana Menteri yang paling lekeh dan berjiwa kecil berbanding semua Perdana Menteri sebelum ini.

Yang paling membuatkan rakyat meluat dan menyampah ialah kata-katanya mahu merotan mereka yang enggan mematuhi SOP untuk mencegah penularan Covid-19.

Kata-kata itu tidak lebih hanya merupakan suatu retorik untuk menunjukkan ketegasannya sedangkan Khairuddin Attakiri yang melanggar perintah kuarantin dan Zulkifli Albakri yang didapati selalu tidak memakai pelitup muka dalam beberapa program sekembalinya dari Sabah sehingga akhirnya disahkan positif Covid-19, tidak pun berani dijentiknya.

Kalau betul nak merotan, rotanlah dulu Attakiri dan Albakri, dua menterinya itu terlebih dahulu.

Muhyiddin seterusnya memberi jaminan bahawa kerajaan tidak bersikap “double standard” dalam bertindak terhadap mereka yang melanggar arahan dalam mengawal penularan Covid-19.

Heyyy…janganlah temberang kuat sangat, kalau tiada “double standard”, mengapa kes Attakiri yang sudah begitu lama berlalu, tetapi masih belum ada apa-apa tindakan?

Kalau rakyat biasa tidak memakai pelitup muka didenda RM1000, mengapa menteri yang tidak memakainya tidak dikenakan apa-apa denda?

Selain itu, dalam usahanya membela diri konon beliau sentiasa mematuhi SOP ketika berkempen dalam PRN Sabah, Muhyiddin mengatakan, selepas saja berceramah, beliau akan terus pulang dan tidak melibatkan diri dalam sebarang perkumpulan dengan orangramai.

Namun, berdasarkan beberapa keping gambar yang didedahkan di media sosial, banyak sekali terdapat beliau bersama dengan orangramai selepas berkempen dan dalam keadaan penjarakan fizikal tidak dijaga.

Tidakkah dalam hal ini Muhyiddin sebenarnya telah berbohong?

Muhyiddin juga cuba meletakkan kesalahan berkenaan pembubaran DUN Sabah kepada TYT negeri itu sehingga PRN terpaksa diadakan dan seterusnya menyebabkan Covid-19 menular semula.

Katanya, oleh kerana pembubaran dilakukan oleh TYT Sabah, maka tidak dapat dielak daripada diadakan pilihanraya.

Sekali lagi, Muhyiddin cuba berbohong sambil tidak menghormati kedudukan TYT Sabah selaku ketua negeri tersebut.

Dalam hal tersebut, siapakah yang membuat kacau dan cuba menjatuhkan kerajaan negeri pimpinan Shafie Apdal?

Bukankah ia dilakukan oleh Musa Aman yang melakukannya setelah 46 kes rasuah dan penggubahan haram melibatkannya digugurkan secara tiba-tiba oleh Jabatan Peguam Negara?

Berkaitan hal yang sama, siapa pula yang menghantar Menteri Dalam Negeri merangkap Setiausaha Agung Bersatu, Hamzah Zainuddin dan Setiausaha Politik Perdana Menteri, Nardin Awang ke Sabah untuk membantu Musa Aman dalam usahanya menumbangkan Shafie Apdal?

Kalau kerajaan negeri pimpinan Shafie Apdal tidak diganggu dan Hamzah serta Nardin tidak terlibat membantu Musa, apakah mungkin DUN Sabah dibubarkan?

Siapa yang Muhyiddin cuba bohongi dalam perutusan khasnya kali ini?

Yang nyata, perutusan khas semalam lebih menyerlahkan penolakan rakyat yang semakin melebar terhadap Muhyiddin.

Ternampak begitu ramai yang mengecam, meluahkan rasa marah, benci dan ingin menolaknya daripada terus menerajui negara ini.

Ia kemudian disusuli dengan tanda pagar #MuhyiddinOut, #AbahResign dan #NotMyPM yang semakin sarat dan meluas di media sosial.

Baru lapan bukan menduduki pejabat di Perdana Putra, Muhyiddin nampaknya lebih cepat dikecam, ditolak dan ingin dihumban berbanding Najib Razak dahulu.(Shahbudindotcom 07/10/2020)

Updated: 7 October 2020 — 10:07 am

187 Comments

Add a Comment
  1. PEMBANGKANG BENCI TOK MUDIM TAK ADA ALASAN KUKUH PATUT BENCI BANDUAN TEBUK JUBO DULU…….

    BERHATI2 USAHA PEMBANGKANG TERUS SEBARKAN COVID…….

    JANGAN DIPAKAI PEMBANGKANG PENUNGGANG AGAMA DAN MELAYU…….

    Dua Ahli Parlimen UMNO Sabah Tolak Senarai Palsu Sokong Anwar…….

    Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Seri Bung Moktar Radin menafikan dia antara Ahli Parlimen dari Sabah menyokong gerakan penubuhan kerajaan baharu diketuai Presiden PKR, Datuk Sri Anwar Ibrahim.

    Penafian itu dibuat selepas beliau yang juga Ketua UMNO Sabah dinamakan antara wakil rakyat UMNO yang menyokong Anwar bagi membolehkan beliau menubuhkan kerajaan baharu.

    “Saya, tidak tahu menahu perkara ini hanya dimaklumkan berita tersebut diterbitkan di salah sebuah portal dan viral di media sosial dan saya menafikan sekeras-kerasnya bahawa saya pernah atau terlibat menyokong gerakan penubuhan kerajaan baharu diketuai Ahli Parlimen Port Dickson, sebagaimana yang dilaporkan sebuah portal berita dalam talian,” katanya dalam kenyataannya hari ini.

    Beberapa hari lalu, Anwar mengumumkan mendapat “sokongan dan majoriti kukuh dan meyakinkan” daripada Ahli Parlimen untuk dipersembahkan kepada Yang di-Pertuan Agong bagi membentuk kerajaan baharu.

    Menurut Bung yang juga Timbalan Ketua Menteri Sabah sebagaimana beliau tegaskan beberapa hari lalu sebaik sahaja BN dan gabungan Perikatan Nasional mengambil alih kerajaan negeri selepas Pilihan Raya Negeri (PRN), tumpuan utama ialah memajukan negeri dan memperbaiki taraf hidup rakyat.

    “Masa berpolitik sudah berlalu, kita tumpu untuk perhatian membangunkan negeri dan rakyat apa lagi ketika ini Sabah berhadapan dengan gelombang kedua Pandemik COVID-19 kehidupan rakyat semakin terjejas terutamanya di kawasan kawasan diketegorikan ‘Red Zone’,” ujarnya.

    Sementara itu seorang lagi Ahli Parlimen yang disebut-sebut menyokong gerakan penubuhan kerajaan baharu itu ialah Ahli Parlimen Kimanis, Datuk Mohamad Alamin turut menafikan menyokong Pengerusi Harapan (PH) dengan berkata beliau kekal dalam parti UMNO Dan menyokong kerajaan Perikatan Nasional (PN).

    Ketua UMNO Bahagian Kimanis itu meminta Anwar membuktikannya di Dewan Rakyat bukan di hotel atau sidang media.

    #Sumber : – UMNO ONLINE

    MR : Ramai dah “termeruk” dengan permainan Anwar

    1. Ooi bangang satu Msia tau puakdan parti2 mana yg jelas tunggang agama dan melayu klu bkn PasPissPus, Bersatu CancerMan dan Umnongok. Jgn nk spin dan auta kat sini lah ! Dasar penjilat PNipu dan PasESAT

    2. Habis Arssmin Semburit kaki tebok lubang belakang(kes dgn Hafiz siap ada video lagi kau tak bising pula..
      Dasar hipokrit sial tahap langit ! sama mcam Pas, Umno dan Bersatu CancerMan

  2. Abah yg dah mengelabah..baru balik dari Sabah macam demam belom kebah. Guilty concious la tu mcam2 alasan bodoh yg dipersembah depan tv.. Semasa memberi perutusan Abah nampak lelah. Cepat Abah..minom madu lebah. Rakyat dah marah..kepimpinan dan kjaan PNtu Belakang Abah tak lama lagi mungkin rebah.

  3. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing biol tiada kerja, masalah dia pergi cari
    Yang dia cuba acah ini Cikgu Kejora bijak bistari
    Terkedu makan kuah le, anjing tua tu setiap hari
    Asyik saja dia kalah tk pernah menang atau seri
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  4. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Dh tosonyap, TN anjing pondan tua dungu bebal
    Mana mngkin..keta kancil nk langgar keta kebal
    Lunyai si tua tolol bingai itu..Kejora buat sambal
    Kini kantoi malu, muka dia, mcm kulit babi tebal
    🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  5. Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing dtg ke sini, mau cari publisiti murahan
    Tapi yg dia dapat, hanyalah jadi objek belasahan
    Kiri kanan kena balun mata dia asyik kebasahan
    Disbb dia kuangajar biadab tiada org yg kasihan
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    4-5 org taji dia sorang, mana anjing itu blh tahan
    Mau ker tak mau dia terpaksa terima kekalahan
    Cabut lari ler anjing tua itu, dah tiada lain pilihan
    Kini kt perdu pokok berdoa dgn dia punya tuhan
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  6. Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    ♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿
    TN anjing ats kerusi roda, laptop ttp tk renggang
    Ke sana sini bergerak laptop diikat kat pinggang
    Tapi, ilmu yillek, ada hati nak masuk gelanggang
    Kena Kejora sekel, cabut lari tonggang langgang
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  7. Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

    Takut yer? Gerun kat aku yer?

    Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

    Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tuntut menang perang.

    Reply
    7 October 2020 6:19 pm

    _________________________________________________

    1. Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

      Takut yer? Gerun kat aku yer?

      Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

      Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tuntut menang perang….

      Reply
      7 October 2020 6:20 pm

      _________________________________________________

      1. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Kesian TN anjing tua tolol, otak ciput, kecik nipis
        Dia ulang-ulang komen bodohnya..berlapis-lapis
        Tapi..dia kata, org yg buntu akal saja, yg kopipes
        This ill idiot, is really wasting the blogging space
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  8. Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

    Takut yer? Gerun kat aku yer?

    Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

    Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

    Reply

    7 October 2020 6:14 pm

    _________________________________________________

    1. Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

      Takut yer? Gerun kat aku yer?

      Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

      Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

      Reply
      7 October 2020 6:16 pm

      _________________________________________________

      1. Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

        Takut yer? Gerun kat aku yer?

        Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

        Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

        Reply
        7 October 2020 6:17 pm

        _________________________________________________

        1. Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

          Takut yer? Gerun kat aku yer?

          Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

          Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

          Reply

          7 October 2020 6:14 pm

          _________________________________________________

  9. PH TEBUK ATAP….BILA GAGAL BUBAR DUN……

    CARI MAKAN DENGAN COVID….WOWWW….

    Polis kini boleh keluarkan saman Covid-19 serta-merta – Ismail Sabri
    Hariz Mohd……..

    Bermula hari ini polis berpangkat Inspektor dan ke atas boleh mengeluarkan kompaun terhadap individu yang ingkar Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) serta-merta, tanpa perlu membawa mereka ke balai polis.

    Menteri Kanan Ismail Sabri Yaakob mengumumkan demikian pada sidang media secara maya di kediamannya menerusi Facebook rasmi Kementerian Pertahanan hari ini.

    “Untuk meringankan beban kerja peasukan polis, Jabatan Peguam Negara telah mengizinkan pihak polis untuk mengeluarkan kompaun di tempat kejadian kepada mana-mana individu yang didapati melanggar prosedur operasi standard.

    “Mana-mana pegawai polis berpangkat Inspektor dan ke atas boleh mengeluarkan kompaun serta-merta di tempat kejadian,” katanya.

    Sebelum ini, polis harus membawa individu yang melanggar prosedur di bawah PKPP ke balai polis sebelum notis kompaun dapat dikeluarkan terhadap mereka.

  10. Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

    Takut yer? Gerun kat aku yer?

    Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

    Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

    Reply
    7 October 2020 6:16 pm

    _________________________________________________

    1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

      Nasib ler TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 6:16 pm,

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      TN anjing spt naik basikal putus brek dkat cerun
      Anjing tua ini, mmg bodoh bingai, turun temurun
      Pondan dungu mcm dia..dikata Kejora nk gerun?
      Mmg lawak giler ini badut pengikut tuhan Harun
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      Reply
      7 October 2020 6:38 pm

      _________________________________________________

      1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 6:16 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
        Kejora terus berhujah mengguna pantun madah
        Pembaca seronok melihat kata2 tersusun indah
        Bkn tonjol kebebalan spt TN anjing haram jadah
        Pembaca lihat rasa sgt meloya macam nk ludah
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        1. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 6:16 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
          Cg Kejora berpantun..mengembang budaya seni
          Ramai yg suka menonton..& mereka sgt terhibur
          TN anjing, hanya perlihat kebodohannya, kat sini
          Pembaca melihat, rasa macam mau sepak jubur
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 6:16 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
            Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
            Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
            TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
            Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
            🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Nasib le TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 6:16 pm,

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Kejora taji TN anjing, dgn pantun madah berseni
              Ramai pembaca minat, dan mereka suka tengok
              Tpi TN anjing..mngelupor mcm biawak dlm guni
              Smua pmbaca ketawakan itu anjing biol bongok
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  11. HEBAT PN HUKUM MP KERAJAAN…..MP PEMBANGKANG DIBIARKAN…….

    Najib desak dakwa Khairuddin, menteri PAS pula ingatkan bahaya laskar siber……….

    Bekas perdana menteri, Najib Razak, mahu Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi Khairuddin Aman Razali didakwa kerana melanggar perintah kuarantin kendiri selepas kembali dari kunjungannya ke Turki pada Julai lalu.

    Najib berkata isu tersebut menyebabkan kebanyakan rakyat tidak berpuas hati kepada kerajaan dan memberi ruang untuk pembangkang mengambil kesempatan.

    “Biar mahkamah putuskan dia salah atau tidak, atau apa hukumannya.

    “Saya difahamkan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) atau (jabatan) imigresen terlepas keluarkan arahan kuarantin mandatori pada dia,” katanya menerusi kenyataan di Facebook hari ini.

    Menurut Najib isu pelanggaran kuarantin kendiri wajib yang dikaitkan dengan Khairuddin itu harus ditangani dengan tuntas agar ia tidak terus dijadikan modal pembangkang.

    Katanya, Khairuddin – yang dianggap antara ulama kanan PAS – masih boleh merayu jika disabitkan bersalah dalam perbicaraan nanti.

    “Jika kalah, masih boleh rayu. Hentikan modal propaganda PH sebab saya dah bosan tengok Kit Siang buat puluhan posting bagi isu yang sama,” jelasnya merujuk kepada pemimpin veteran DAP, Lim Kit Siang.

    Najib turut menuntut Lim supaya turut mengkritik Menteri Besar Selangor Amirudin Shari memohon maaf kerana melanggar perintah kuarantin di rumah.

    Galakkan kerja dari rumah

    Amirudin sebelum ini berkata dia bertindak demikian kerana terpaksa melihat secara dekat krisis bekalan air di Selangor ekoran pencemaran di Sungai Semenyih.

    Dia juga sudah disahkan negatif dalam dua ujian saringan Covid-19.

    Pagi tadi Malaysiakini melaporkan pihak polis sudah menyerahkan semula kertas siasatan (IP) membabitkan isu Khairuddin ke Jabatan Peguam Negara (AGC).

    Pada Ogos lalu, KKM telah mengenakan denda maksimum RM1,000 terhadap Khairuddin atas keingkaran berkenaan.

    Sementara itu, Najib turut mencadangkan beberapa perkara susulan peningkatan mendadak kes baru Covid-19 akhir-akhir ini.

    Ahli parlimen Pekan itu berkata kerajaan harus melaksanakan perintah kawalan pergerakan diperketatkan (PKPD) bagi kawasan terlibat dengan Kluster Meru dan melarang sekatan perjalanan di Semenanjung Malaysia bagi semua kenderaan bukan komersial selama dua minggu.

    Dia juga menggesa moratorium pinjaman bank dilanjutkan secara pukal bagi seluruh Sabah selagi masih dalam PKPD.

    “Galakkan semua majikan swasta untuk benarkan pekerja kerja dari rumah. Arahkan semua pekerja kerajaan dan syarikat berkait kerajaan untuk kerja dari rumah jika tidak diperlukan berada di pejabat.

    “Benarkan premis-premis makanan untuk buka meja di kaki lima atau luar premis tanpa didenda sebab risiko penularan lebih rendah jika makan di luar (open air),” tambahnya.

    Mengenai penutupan sementara sesi persekolahan, Najib berkata jika kerajaan enggan, Kementerian Pendidikan tidak harus menghukum pelajar yang tidak mahu ke sekolah kerana bimbang dengan penularan wabak itu.

    Dalam perkembangan berasingan, Khairuddin pula meminta rakyat Malaysia berhati-hati dengan “laskar siber PH” yang didakwanya menanam kebencian rakyat pada kerajaan.

    “Mereka menggunakan akaun Facebook palsu. Setiap seorang bergaji penuh ribuan ringgit. Setiap seorang mempunyai puluhan malah ratusan akaun palsu.

    “Kalau akaun pun palsu tentulah segala status mereka juga adalah palsu penuh penipuan,” dakwanya.

    Ahli parlimen Kuala Nerus itu juga menggesa pengamal media sosial supaya menghentikan tindakan laskar siber terbabit dengan membalas kenyataan mereka dengan perkataan “laskar siber dikesan” (cybertrooper detected).

  12. Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

    Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

    Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

    Reply
    7 October 2020 5:30 pm

    _________________________________________________

    Anonymous (TN anjing dungu 🐕 @ Kenanga bapok)

    Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. a

    Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

    Reply
    7 October 2020 5:42 pm

    _________________________________________________

    1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

      Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Kesian betul TN anjing tua otak ciput kecik nipis
      Pukulan2 pantun Kejora, anjing itu tidak tertepis
      Marah lah anjing ini, perut jadi kembung kempis
      Bila dah terkedu..dia persoal pula pasal kopipes
      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      Reply
      7 October 2020 5:48 pm

      _________________________________________________

      1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

        Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing spt baru naik dari terjatuh dalm telaga
        Dia juga ibarat kerbau patah tanduk, nak berlaga
        Bodoh bahlol anjing tua ini mmg tidak terhingga
        Tak sedar ke anjing tua ini..dia pun kopipes juga
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Reply
        7 October 2020 5:49 pm

        _________________________________________________

        1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

          Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
          Cara ‘kopipes’, menjadi senjata Kejora yg ampuh
          Dgn cara ini derita sngsara ler TN anjing tempuh
          Hari2 anjing tua itu Kejora mari lanyak & rempuh
          Kian ketara anjing bebal tu makin lemah lumpuh
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          Reply
          7 October 2020 6:05 pm

          _________________________________________________

          1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

            Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
            Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
            Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
            Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
            👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            Reply
            7 October 2020 5:49 pm

            _________________________________________________

            1. Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:30/5:42 pm,

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Mmg bengap nyanyuk lah, TN anjing tua durjana
              Tak kan le kopipes, anjing ni tak tahu apa makna
              Dia nak canon Kejora..kepala dia sendiri yg kena
              5:30/5:42 pm..bkn kopipes ker anjing pala bana?
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    2. Takut yer? Gerun kat aku yer?

      Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

      Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

      1. Nasib ler TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga bapok 6:16 pm,

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing spt naik basikal putus brek dkat cerun
        Anjing tua ini, mmg bodoh bingai, turun temurun
        Pondan dungu mcm dia..dikata Kejora nk gerun?
        Mmg lawak giler ini badut pengikut tuhan Harun
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  13. najib bini rosmah

    Menteri mati tak ikut SOP.

  14. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    We can’t see anymore..bloody TN ‘anjing’ around
    Kejora had beaten the old idiot flat to the ground
    The goon is as if, on the land, sank and drowned
    However..thanks for the fun, given by that clown
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Takut yer? Gerun kat aku yer?

      Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

      Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

  15. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Cg Kejora still stand strong and tough..as a hero
    Referring to old tales he’s like Robin Hood/Zorro
    Unlike ill TN..who resemble an old wheel barrow
    Facing Kejora..that moron suffers pain & sorrow
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. a

      Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

      1. Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Kesian betul TN anjing tua otak ciput kecik nipis
        Pukulan2 pantun Kejora, anjing itu tidak tertepis
        Marah lah anjing ini, perut jadi kembung kempis
        Bila dah terkedu..dia persoal pula pasal kopipes
        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        1. Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing spt baru naik dari terjatuh dalm telaga
          Dia juga ibarat kerbau patah tanduk, nak berlaga
          Bodoh bahlol anjing tua ini mmg tidak terhingga
          Tak sedar ke anjing tua ini..dia pun kopipes juga
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          1. Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
            Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
            Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
            Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
            👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            1. Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok 5:42 pm,

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
              Cara ‘kopipes’, menjadi senjata Kejora yg ampuh
              Dgn cara ini derita sngsara ler TN anjing tempuh
              Hari2 anjing tua itu Kejora mari lanyak & rempuh
              Kian ketara anjing bebal tu makin lemah lumpuh
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    2. Takut yer? Gerun kat aku yer?

      Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

      Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tutut menang perang.

  16. najib bini rosmah

    Rakyat mati kerana Menteri.

  17. Latar belakang TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing tua tak terlawan Kejora yg bagai singa
    Kejora tampan..TN muka serupa bontot belanga
    Hindu bela dia dulu bnyak dilumor minyak lenga
    Kini dia cai peju-wang munafiq..belot cap bunga
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    Sbb prangai pmpuan, kwn2 panggil dia kenanga
    Klu cgu tnya soalan, dia asyik, lopong ternganga
    Selalu kena berdiri atas kerusi cgu pulas telinga
    Tapi anjing biol tu buat bodoh jer terpinga-pinga
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      TN anjing @ Kenanga bapok tak terlawan Kejora
      Dah tersembam rapat..masih lagi nk juah takbur
      Rupanya, maknyah bapok ni dah lama tidak dara
      Kecik2 lagi..Kenanga dh kena, paku lobang jubur
      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      1. Nasib le TN anjing 🐕 Kenanga bapok,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Elok sgt lah Kenanga tu jadi penyokong pakatan
        Masa kecik, bapok ni mmg berkenan dgn jantan
        Selalu main pondok2 dan kwain2, kat tepi hutan
        Kngkwan tutoh jubor dia smpai bengkak bentan
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Nasib le TN anjing 🐕 Kenanga bapok,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing @ Kenanga bapok bodoh mcm lembu
          Kecik2 suka main kt hutan kawin2 dan pondok2
          Kenanga itu, suka mainkan peranan sebagai ibu
          Bergilir-gilir jubor TN anjing tu, kngkawan sodok
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Nasib le TN anjing 🐕 Kenanga bapok,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing @ Kenanga, main kawin2 dia sgt suka
            Dia jadi ibu kengkawan dia jadi bapa bergilir-gilir
            Abis lobang jubor Kenanga..robek & cedera luka
            Sbb kengkawan berganti2, sodok msuk btg pelir
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Nasib le TN anjing 🐕 Kenanga bapok,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Main kawin2, TN anjing jadi Kenanga yg keibuan
              4-5 org kngkwan ‘geng bapak’ mari buat serbuan
              Puas ler depa dapat jubor TN anjing sbg habuan
              TN anjing @ Kenanga pdih jubor dada kesebuan
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              1. Nasib le TN anjing 🐕 Kenanga bapok,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                Mana dia hilang TN anjing sekutu Suman Kadok
                Nak lwn Kejora singa..tk sedar dia tikus mondok
                Anjing ini jumpa kawan lama kot, main pondok2
                Gatal ler lobang jubor tu..lama btg pelir tk sodok
                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    2. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

      Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

      1. Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 5:30 pm,

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Kesian betul TN anjing tua otak ciput kecik nipis
        Pukulan2 pantun Kejora, anjing itu tidak tertepis
        Marah lah anjing ini, perut jadi kembung kempis
        Bila dah terkedu..dia persoal pula pasal kopipes
        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        1. Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 5:30 pm,

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing spt baru naik dari terjatuh dalm telaga
          Dia juga ibarat kerbau patah tanduk, nak berlaga
          Bodoh bahlol anjing tua ini mmg tidak terhingga
          Tak sedar ke anjing tua ini..dia pun kopipes juga
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          1. Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga 5:30 pm,

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
            Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
            Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
            Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
            👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            1. Nasib ler TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 5:30 pm,

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
              Cara ‘kopipes’, menjadi senjata Kejora yg ampuh
              Dgn cara ini derita sngsara ler TN anjing tempuh
              Hari2 anjing tua itu Kejora mari lanyak & rempuh
              Kian ketara anjing bebal tu makin lemah lumpuh
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        2. Takut yer? Gerun kat aku yer?

          Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

          Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tuntut menang perang.

  18. Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing melangkah pergi, membawa duka pilu
    Tak tertahan anjing tu, Cg Kejora taji bertalu-talu
    Tpi anjing tu ttp dtg balik..wlu teruk mana dipalu
    Sbb mcm kulit babi tebal dia pnya muka tk malu
    🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. Takut yer? Gerun kat aku yer?

      Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

      Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tuntut menang perang….

  19. Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    😠😈😠😈😠😈😠😈😠😈😠😈😠😈😠😈😠
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing tu keturunan iblis..dia punya usul asal
    Tapi kini, anjing tua tu termenung dan menyesal
    Dia rasa tersilap..dgn Cg Kejora, dia gi cari pasal
    Kini anjing tu terkedu monyok, dkat dlm bangsal
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  20. Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Wajah TN anjing biol, kian hari kian suram teduh
    Mkin dia mnjawab, mkin ketara dia punya bodoh
    Muka tua kerepot tu sudah tentu ler mkin hodoh
    Itu le..kuangajar biadab sgt, dgn org suka gadoh
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  21. Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing biol bingai dungu, tampil lagi berhelah
    Mmg le, org jenis bebal ni tk kan mengaku kalah
    Makin dia jawab, makin kebodohan dia terserlah
    Itu le jadinya bila harap juah tpi tk tinggi sekolah
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  22. Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Sian TN anjing bebal..terus jadi objek belasahan
    Dgn Cgu Kejora, anjing tua ini tidak dpt bertahan
    Makin dijawab makin nyata dia pnya kebodohan
    Pembaca dpt nilai..dia pnya tahap persekolahan
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  23. Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Kejora tau TN anjing sebenar nya duka sengsara
    Kat bawah ponggongnya dirasa spt ada api bara
    Makin dia lwn kebodohan anjing ni makin ketara
    Tak kan ler si tua dungu, nk kalahkan cgu Kejora?
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Claiming all sorts .. Takut yer? Gerun kat aku yer?

      Nampak saja aku tak masuk 1-2 minit pun nak nuntut menang.

      Bodoh punya orang, musuh di sebelah pun nak tuntut menang perang.

  24. Nasib ler TN anjing pondan 🐕 @ Kenanga bapok,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Komen kat ‘entry’ ini pun, dan mencecah seratus
    Blog Budin gah, dgn pantun2 yg Cgu Kejora utus
    Bagaikan bom, pantun2 yg Kejora ledak meletus
    TN anjing jadi semakin biol, wayar short & putus
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. Orang punya HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun di tiru nya.

      Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

  25. Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Ckgu Kejora terus berpantun dgn lancar & petah
    Bak kereta kebal..mmbujur lalu melintang patah
    Dgn Cgu Kejora..dah teruk TN anjing kena getah
    Dia dgn Kejora..ibarat pelandok nak lwn cheetah
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing dah tua..tapi akal, taraf budak mentah
    Cucuk sikit sja, berjela-jela dia meroyan melatah
    Kebodohan yg dia perlihat, bagai tk ada nokhtah
    Klu pembaca lihat tulisannya, rasa nk termuntah
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. Orang punya HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun di tiru nya.

      Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler..

  26. Kan dah namanya pun PM PERUTUSAN….

  27. Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Sekali lgi TN anjing menempuh nasib yg malang
    Rasa pedih ngilu di hati..meresap pula ke tulang
    Nk lwn Kejora, tk sedar dia itu taraf bapok jalang
    Sdg Cgu Kejora bistari ini, org nya bukan calang2
    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. Orang punya HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun di tiru nya.

      Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

  28. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing kini dlm keadaan pilu monyok terkedu
    Akibat biadab dia kena pukulan Kejora yang padu
    Kejora yakin, anjing ini kini sdg mnangis tersedu
    Sbb dia bakal terima nasib seperti Suman Hindu
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Nyata Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

      Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

  29. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Siaan TN anjing dungu asyik saja terlangkah kiri
    Dia ingat, Kejora tiada..dia cuba msuk pukul curi
    Tetiba ada tercegat dkat sini cikgu Kejora bistari
    Apa lagi..lintang pukang lah, anjing itu cabut lari
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla asyik syiok sendiri.

      Biarkan lah dia, nanti dia selalu ketawa seorang, akhir nya di heret ke Spital Bahagia berdiri.

      1. Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 4:12 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
        Cg Kejora berpantun..mengembang budaya seni
        Ramai yg suka menonton..& mereka sgt terhibur
        TN anjing, hanya perlihat kebodohannya, kat sini
        Pembaca melihat, rasa macam mau sepak jubur
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 4:12 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
          Kejora terus berhujah mengguna pantun madah
          Pembaca seronok melihat kata2 tersusun indah
          Bkn tonjol kebebalan spt TN anjing haram jadah
          Pembaca lihat rasa sgt meloya macam nk ludah
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 4:12 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
            Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
            Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
            TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
            Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
            🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Nasib ler TN anjing @ Kenanga bapok 4:12 pm,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
              Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
              Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
              Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        2. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

          Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

  30. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
    Asal langkah masuk jer..TN anjing biol kena api
    Dia bertanya ‘adakah ini betul atau hanya mimpi’
    Spt tidak percaya, dia tampar2 dan dicubit2 pipi
    Bila terasa sakit..dia pun terus sonyap monyopi
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Gelak ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun dia curi.

      Ini lah Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla pelenggan Bang Ali.

      1. Nasib kamu le TN anjing @ Kenanga bapok 4:14 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
        Cg Kejora berpantun..mengembang budaya seni
        Ramai yg suka menonton..& mereka sgt terhibur
        TN anjing, hanya perlihat kebodohannya, kat sini
        Pembaca melihat, rasa macam mau sepak jubur
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Nasib kamu le TN anjing @ Kenanga bapok 4:14 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
          Kejora terus berhujah mengguna pantun madah
          Pembaca seronok melihat kata2 tersusun indah
          Bkn tonjol kebebalan spt TN anjing haram jadah
          Pembaca lihat rasa sgt meloya macam nk ludah
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Nasib kamu le TN anjing @ Kenanga bapok 4:14 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
            Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
            Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
            TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
            Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
            🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. Nasib kamu le TN anjing @ Kenanga bapok 4:14 pm,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
              Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
              Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
              Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        2. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

          Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

          1. Nasib ler TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga 5:26 pm,

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Kesian betul TN anjing tua otak ciput kecik nipis
            Pukulan2 pantun Kejora, anjing itu tidak tertepis
            Marah lah anjing ini, perut jadi kembung kempis
            Bila dah terkedu..dia persoal pula pasal kopipes
            👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            1. Nasib ler TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga 5:26 pm,

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              TN anjing spt baru naik dari terjatuh dalm telaga
              Dia juga ibarat kerbau patah tanduk, nak berlaga
              Bodoh bahlol anjing tua ini mmg tidak terhingga
              Tak sedar ke anjing tua ini..dia pun kopipes juga
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              1. Nasib ler TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga 5:26 pm,

                HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
                Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
                Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
                Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
                👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                1. Nasib ler TN anjing pondan dungu 🐕 @ Kenanga 5:26 pm,

                  HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
                  Cara ‘kopipes’, menjadi senjata Kejora yg ampuh
                  Dgn cara ini derita sngsara ler TN anjing tempuh
                  Hari2 anjing tua itu Kejora mari lanyak & rempuh
                  Kian ketara anjing bebal tu makin lemah lumpuh
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                  Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  31. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing udah kena tibai lagi sampai terlentang
    Kejora dah pun ckp org biadab ni Kejora pantang
    Mata anjing itu dah mula binau, nampak bintang
    Tadi alasan meeting, jap lagi alasan tidur petang
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Beruk TuBa Wak Kontot Kejora Kojolla biadab mnuduh orang padahal dia yang menuduh.

      Lebih dari bangang dia punya bodoh.

      1. Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 4:17 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
        Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
        Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
        Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Copy n paste lagi.

          Sudah bankrap otak Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih.

  32. Anonymous (TN anjing 🐕 pondan dungu)

    Hah, di balun ditibai dan dibantai in absentia di sini, Wak Kontot Kejora Kojolla lama2 keluar juga.

    Tak tahu berapa lama dia tahan, tapi akan terus dibalun berterusan.

    Mana boleh didiamkan jenis yang tak semenggah nih.

    Pssst, tak maki dia pun, hanya sebutkan jenis dia saja.

    Off to a meeting now, bior ler dia melanda landa di sini, akan dibalun lagi nanti.

    Reply
    7 October 2020 9:11 am

    _________________________________________________

    1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

      Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 9:11 am,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Sian betul, TN anjing bapok telinga pakai anting2
      Pondan ini dh jdi lemah serupa dgn babi bunting
      Tk smpai 5 minit, Kejora mari sepak terpelanting
      Dh kecut btg pelir dibuat alasan nk pegi meeting
      🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      Reply
      7 October 2020 9:29 am

      _________________________________________________

      1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

        Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 9:11 am,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing awal kemain lagi spt bapok melenting
        Dia kantoi malu le bila Kejora sepak terpelanting
        Dirasa bgai kulup pelir dia, Kejora tarik & gunting
        Dlm hati, “adoi..sakit ni..baik aku ckp, gi meeting”
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        Reply
        7 October 2020 11:58 am

        ________________________________________________

        1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

          Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 9:11 am,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing menahan marah, sampai otot2 kejang
          Dia rasa seperti dgn Kejora, dia dah kena terjang
          Bogel lah anjing tu..Kejora kasi londeh telanjang
          Tak kan lah “meeting”..sampai sebegitu panjang
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          Reply
          7 October 2020 1:20 pm

          ________________________________________________

          1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

            Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 9:11 am,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing sepatut nya ‘pacak’ kat blog ini 24 jam
            Tapi “oh, ada meeting”..helah P.Ramli dia pinjam
            Tk tahan dia, pntun Kejora spt lembing merejam
            Dlm hati: ‘oh cgu Kejora..naper cgu bgitu kejam?’
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            Reply
            7 October 2020 1:51 pm

            ________________________________________________

            1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

              Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok 9:11 am,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              TN anjing terkedu sbb awal dia terlajak kencang
              Sbg helah, nk lari, ‘ada meeting yg tak dirancang’
              Tk tahan ler dia, kena Kejora pancung & cincang
              Dlm hati: ‘oh Kejora..ko ratah aku ini spt kacang!’
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              Reply
              7 October 2020 2:12 pm

              1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla keluarkan hujah2 yang bodoh.

                ooops, bukan hujah2 tapi ludah2 ke perut buncit nya.

      2. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla takda pelir.

        Tapi bonnt.t pun dia takda sebab dah di tutup dek Bang Ali.

        1. Nasib le TN anjing @ Kenanga 4:21 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
          Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
          Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
          Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

            Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

  33. Anonymous (TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok)

    Mimpi ler kamu dapat bermaharajalela disini, konon.

    Padahal kamu dibalun, ditibai dan dibantai setiap kali kamu masuk.

    Tak sempat arini, mesti bantai besok nya.

    Reply
    7 October 2020 2:32 pm
    ________________________________________________

    Anonymous (KEJORA BISTARI)
    Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:32 pm,

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Tak malu kah anjing ini..kata Kejora kena bantai?
    Mmg begitu, gaya pertahan diri seorang pondan
    Dia, yg asyik kena lanyak, menyembam ke lantai
    Sakit dkat hati tu, dah meresap hingga ke badan
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Reply
    7 October 2020 3:08 pm

    ________________________________________________

    1. Anonymous (KEJORA BISTARI)

      Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:32 pm,

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Akibat juah tapi bebal bodoh..TN anjing dpt bala
      Pmbaca benci, kiri kanan anjing biol ni kena tala
      Kejora taji anjing ni pun, tak siapa ingin nak bela
      Di blog ni Kejora terus jadi hero bermaharajalela
      💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      Reply
      7 October 2020 3:34 pm
      ________________________________________________

      1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla mengaku konon nya pembaca benci TN.

        Tapi dia yang di benci – berapa banyak nya Tuhan saja yang tahu.

      2. Anonymous (KEJORA BISTARI)

        Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:32 pm,

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Padan muka..TN anjing kurang ajar, perut busuk
        Tersembam dia ke lantai, asal je langkah masuk
        Dirasa spt dah kena terajang patah tulang rusuk
        Dh kecut btg pelir, dia kata nk tibai Kejora besok
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Reply
        7 October 2020 4:23 pm

        ________________________________________________

        1. Copy n paste saja ler Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih.

          Otak kecik, orang biasa purata 130 gm berat otak, dia punya hanya lk 100 gm.

  34. Anonymous (TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok)

    Kamu sekor kuangajor belum cabut lari.

    Siuh, siuh, pergi lah kamu Kontot Kojolla dari sini.

    Reply
    7 October 2020 2:21 pm

    ________________________________________________

    Anonymous (KEJORA BISTARI)

    Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:21 pm,

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Ewah..dia tampil juga, TN anjing bapok bergincu
    Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
    Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
    Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Reply
    7 October 2020 2:44 pm

    1. ________________________________________________

      Anonymous (KEJORA BISTARI)

      Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:21 pm,

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      TN anjing terkedu, dgn pantun2 yang Kejora beri
      Kat entry sblm ini, anjing pondan ini belah cabut
      Bila Kejora acah dgn pantun..dia tunjuk juga diri
      Sbb anjing biol ini mmiliki sifat2 yg Kejora sebut
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      Reply
      7 October 2020 2:57 pm

      1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla ini takda sifat yang murni.

        Semua nya jahat, busuk, tidak berperi.

        1. Nasib kamu le TN anjing @ Kenanga bapok 4:25 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
          Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
          Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
          TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
          Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
          🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
          Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
          Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
          Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste.

            Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

  35. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Inilah cikgu Kejora, pakar dlm subjek matematik
    Berbakat dlm pantun..kata2, disusun dgn cantik
    Ada kalanya jenaka tak kurang juga yg sarkastik
    Musuh yg biadab lari, tak tahan telur kena jentik
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla ini mengaku macam2.

      Di ungkit sikit, dia terancam.

      1. Nasib kamu le TN anjing @ Kenanga 4:27 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
        Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
        Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
        TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
        Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
        🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
        Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
        Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
        Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. ..Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. Orang punya HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun di tiru nya.

          Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

  36. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Inilah cikgu Kejora, pakar dlm subjek matematik
    Berbakat dlm pantun..kata2, disusun dgn cantik
    Ada kalanya jenaka tak kurang juga sarkastik
    Musuh yg biadab lari, tak tahan telur kena jentik
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla ini mesin komputer pun dah kokak.

      Tekan sekali keluar 2 kali.

      Bini dia asyik marah dia berkali kali.

      1. Nasib le TN anjing pondan @ Kenanga bapok 4:29 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
        Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
        Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
        TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
        Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
        🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
        Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
        Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
        Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. …Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih asyik meng copy paste. Orang punya HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun di tiru nya.

          Otak sudah bankrap, tak terdaya tulis komen baru. Aku balun saja ler.

  37. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Sekor demi sekor musuh tewas tercalar maruah
    Wak Suman yg dulu takbur juah telah pun gugur
    Kini akan hilang pulak sekutu dia yg biadab juah
    Dah nampak riak yg si biol itu akan menganggur
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla ini dah meraban tak tentu hala.

      Hilang pedoman tak lama sembah berhala.

      Pssst, Budin, jangan kau kensel komen yang ada rhyme tuh.

      1. Nasib le TN anjing pondan @ Kenanga bapok 4:31 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
        Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
        Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
        TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
        Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
        🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
        Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
        Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
        Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  38. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Org kuangajar biadab tu, mmg perangai serakah
    Tpi mengguna pantun jer..org tu Kejora pangkah
    Kat blog ini, dia tk berani lagi, masuk melangkah
    Kini merayau kt luar je, seperti peminta sedekah
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Mimpi ler kamu dapat bermaharajalela disini, konon.

      Padahal kamu dibalun, ditibai dan dibantai setiap kali kamu masuk.

      Tak sempat arini, mesti bantai besok nya.

      1. Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:32 pm,

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Tak malu kah anjing ini..kata Kejora kena bantai?
        Mmg begitu, gaya pertahan diri seorang pondan
        Dia, yg asyik kena lanyak, menyembam ke lantai
        Sakit dkat hati tu, dah meresap hingga ke badan
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        1. Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:32 pm,

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Akibat juah tapi bebal bodoh..TN anjing dpt bala
          Pmbaca benci, kiri kanan anjing biol ni kena tala
          Kejora taji anjing ni pun, tak siapa ingin nak bela
          Di blog ni Kejora terus jadi hero bermaharajalela
          💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          1. Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:32 pm,

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Padan muka..TN anjing kurang ajar, perut busuk
            Tersembam dia ke lantai, asal je langkah masuk
            Dirasa spt dah kena terajang patah tulang rusuk
            Dh kecut btg pelir, dia kata nk tibai Kejora besok
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            1. Marah. Sebab asyik dibalun, ditibai dan dibantai di sini.

              Maba tak nya, dia hanya memantun mantat, kena tibai, mangkin tambah jerawat.

          2. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla asyik kitar semula komen2 dia.

            Takda isi, dia selalu nak tulis, pening kepala.

            1. Nasib kamu le TN anjing pondan @ Kenanga bapok 4:33 pm,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
              Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
              Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
              TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
              Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
              🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
              Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
              Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
              Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  39. Assalamualaikum.. Jom Kita brsama2 membaca & mengamalkan “Selawat sulthon” beramai2 akan diadakan bermula 8hb. Okt, 2020 (khamis) sehingga 31hb. Okt, 2020 seperti yg dinyatakan di bawah :

    1- boleh dilakukan di surau2, masjid, kediaman & dipejabat
    2- 1x bacaan sebelum @ sesudah solat fardu
    3- jumlah 5x bacaan sehari
    4- minimum 5 org jemaah dari setiap negeri

    Sebelum Mula bacaan :
    1- sebaiknya dalam berwuduk
    2- niat hanya kpd Allah swt tujuan utama Selawat
    3- dihadiahkan kpd junjungan besar Nabi Muhammad saw, ahli keluarga Rasullullah saw, para sahabat Rasullullah saw, para wali2 Allah swt, keluarga2 jemaah & seluruh umat Rasullullah saw
    4- doa “semoga dgn rahmat & kasih sayang Allah swt agar diampuni segala dosa2 Kita & agar COVID-19 berkurangan & diangkat kembali diseluruh negara terutama negara Malaysia”
    Semoga dgn usaha ikhtiar, doa & bertawakal kpd Allah swt insyaallah termakbur

    Bagi yg berminat & berkelapangan boleh nyatakan
    *Negeri*✋ pada ruangan Komen @ like

    Selawat sulthon :
    https://youtu.be/JOWQcNQiODw

  40. najib bini rosmah

    Pengarah KKM kita bijak dan boleh dipercayai. Menteri Pintu Belakang yang salahguna kuasa dan menyebabkan kluster baru merebak luas. Kalau boleh Ismail Sabri, Noraini atau Adham kalau tak mahu letak jawatan pun tak payah lagi buat press statement. Makan gaji buta lagi baik daripada buat keputusan macam celaka. Kahkahkah!

  41. najib bini rosmah

    Menteri Liverpool sekor ni lagi banyak dosa kepada Rakyat. Habis kontak rapat semua kena sapu licin sebab tak patuh SOP langsung. Gila dosa besar bagi bala penyakit pada Rakyat kena pula golongan agama yang jadi kontak rapat. Berlagak pandai dari Pengarah KKM dapat bala cash dari Allah. Poyo punya Menteri. Kahkahkah!

  42. najib bini rosmah

    Kalau tulis pantun boleh turun kes Covid19 sampai sifar ada juga faedah. I hentam Menteri tak patuh SOP sampai Menteri jadi burung Hud Hud. Kahkahkah!

  43. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Blog ini..jgn bagi org kuangajar biadab tumpang
    Klu ada yg muncul, serah jer dekat Kejora bistari
    Kini tiada lagi org biadab, kita rasa aman lapang
    Yg mana kuangajar tu, nampak nya dh cabut lari
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Kamu sekor kuangajor belum cabut lari.

      Siuh, siuh, pergi lah kamu Kontot Kojolla dari sini.

      1. Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:21 pm,

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Ewah..dia tampil juga, TN anjing bapok bergincu
        Agaknya, dia rasa dihantuk kat tiang punya bucu
        Tpi..masih juga tampil sbg badut pak lawak lucu
        Elok lah klu bodoh tu simpan sikit utk anak cucu
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        1. Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:21 pm,

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing terkedu, dgn pantun2 yang Kejora beri
          Kat entry sblm ini, anjing pondan ini belah cabut
          Bila Kejora acah dgn pantun..dia tunjuk juga diri
          Sbb anjing biol ini mmiliki sifat2 yg Kejora sebut
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        2. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla memantun mantat

          Isi jarang yang betul2 padat

          Hanya coretan yang kelat2

          Takda standat

          1. Nasib kamu le TN anjing dungu @ Kenanga bapok 4:37 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
            Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
            Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
            TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
            Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
            🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
            Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
            Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
            Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  44. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kita tak mahu..ada org jenis dengki, perut busuk
    Org yg biadab dan kuangajar kita jgn beri masuk
    Dgn pantun saja org itu Kejora akan tikam tusuk
    Biar dia mengelupor, seperti org kena iblis rasuk
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Beruk Tua Wak Konot Kejora Kojolla yang paling dengki dan busuk.

      Dia nak tikam, narang nya kontot. Bang Ali yang suka dan boleh tikam dia.

      1. narang = barang

      2. Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:24 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
        Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
        Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
        TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
        Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
        🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Nasib le TN anjing 🐕 @ Kenanga bapok 2:24 pm,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
          TN anjing..dah serupa kerbau liar baru putus tali
          Balun tibai taji cerca caci pun, dia dah tak peduli
          Nak masuk ke blog ni dia takut jadi mangsa buli
          Agaknya tengah menonggeng jubor layan Bg Ali
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        2. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla mengaku diri nya pandai berpantun

          Tapi hanya cacian2 dan kejian2 ke atas nya dia tonton.

          1. Nasib kamu le TN anjing pondan dungu @ Kenanga bapok 4:45 pm,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
            Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
            Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
            TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
            Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
            🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Wajah TN anjing kini, dh makin suram dan teduh
            Muka tua kerepot dia tu, tentu le semakin bodoh
            Dia dpt bala kerana kuangajar & suka cari gaduh
            Terima kasih kerna pamirkan anda punya bodoh
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  45. najib bini rosmah

    Menteri mesti letak jawatan. Menteri jangan jadi kurang ajar dan biadab dengan Rakyat. Ini baru nasihat yang benar dan ikhlas. Kahkahkah!

  46. Ada 5 buah negeri dilawati Menteri Agama dan ada bukti jelas tidak patuh SOP dan tidak amal jarak fizikal. Kalau setakat minta maaf sampai dua kali adakah Menteri ini bersopan santun atau kurang ajar? Kahkahkah!

  47. Orang bijak seperti Pengarah KKM sudah buat SOP. Semua yang balik dari Sabah wajib KUARANTIN 14 HARI. Tetapi ada Menteri bodoh macam Ismail Sabri kata cukup setakat 3 hari tak perlu kuarantin. Sekarang kes aktif naik mendadak ada SI BODOH ini nak minta maaf lagi? Bersopanlah sedikit. Kahkahkah!

  48. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Cgu ini..sekadar ingin memberi nasihat berguna
    Kita halang..org biadab yg nak keruhkan suasana
    Wajar sgt, disekat, org kuangajar biadab durjana
    Klu ada yg cuba juah biadab pasti dia akan kena
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Mulakan dengan menghalang Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla.

      Beruk tua Wak Kontot Kojolla yang keruhkan suasana, kotorkan keadaan. Bedebah punya benda (nak sebut manusia, tak jadi, sebab tak pasti dia tu apa), hehe.

  49. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Cikgu ini..sekadar ingin memberi nasihat berguna
    Kita halang..org biadab yg nak keruhkan suasana
    Wajar sgt, disekat, org kuangajar biadab durjana
    Klu ada yg cuba juah biadab pasti dia akan kena
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Cikgu Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla orang biadab yang keruhkan suasana.

      Biadab dan kurang ajar sebab tak di bimbing emak bapak nya di masa kecil.

  50. Rakyat biadab dan kurang ajar bila pemimpin gagal dalam tanggung amanah. Menipu Rakyat dalam Perutusan Khas PM yang entah berapa kali. Double standard hukum Menteri. Kalau nak Rakyat sopan santun jangan jadi Menteri Pintu Belakang. Jangan jadi Muanjing Siber Rosmah Bean Army yang dibayar beribu sebulan. Kahkahkah!

  51. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Cikgu yg ada di sini, cikgu biasa, bkn tahap lebai
    Tapi..klu org kuangajar biadab dia tak beri muka
    Klu ada, yg biadab samseng, cikgu itu pasti tibai
    Lagi pulak, tindakan itu, ramai pembaca yg suka
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla langsung tak budiman.

      Jenis penyamun, penjahat dan gengster.

      Masuk sini dibalun, tak dapat bermaharajalela.

  52. Gagal patuh SOP adalah contoh kurang ajar Menteri. Bayar gaji 4 bulan contoh biadab dan tidak hormat undang-undang negara. Ada juga biadab dan kurang ajar tidak bertanding dalam pilihanraya tetapi bermimpi nak jawatan dalam Kerajaan. Rakyat biadab dan kurang ajar tak boleh? Kahkahkah!

    1. Menteri ada pertimbangan khas, kalau ada tugas khas yang menjustifikasi nya, dia boleh kecuali dari SOP.

      Kamu tahu hanya tahu mengkritik tanppa fakta yang sepunuh nya. Kudut lah begitu.

    2. Setuju. Parti Lobai tebok lantai dan dinding. Asyik teliur jawatan dn gaji pulohan ribu, mula lah nak menganjing..habis dinding Parlimen di kencing. Patut la byk ayat2 yg keluar dari mulot Lobai2 bau hancing ! uuuwwwekkkk

  53. Pemimpin Pintu Belakang KURANG AJAR dan BIADAB tak apa. Rakyat tak boleh. Double Standard? Kahkahkah!

    1. Korang Treble Standard.

      Mulut letak di celah kelengkang.

      1. Hang pulak no standard ! Kjaan PNipu, PNgkhianat juga kau nk sokong. Zero brain. Podddaahhh

  54. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Bagus juga, bila ada cikgu yg tampil beri nasihat
    Sbb..cgu tk suka di blog ni ada org lahanat jahat
    Bila perlu..org sebegitu, cikgu itu akan taji pahat
    Pasti ramai suka klu org sebegitu kita kasi rehat
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Cikgu Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla takda tauliah.

      Lepasan sekolah SJK, takda latihan maupun kelulusan lebih dari SJK.

  55. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Adab sopan santun Melayu perlu le kita pelihara
    Kita tak boleh biarkan klau org biadab kuangajar
    Lbh2 lagi yg tampil dgn perangai beruk dan kera
    Menibai & menganjing org spt itu mmg ler wajar
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Kalau dah Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla mana ada sopan santun.

      Selalu dengan Bang Ali, kalau tak, main sabun.

  56. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Bkn lah sebarang org, Kejora nk serbu & tentang
    Tapi klu samseng biadab..mmg ckgu ni pantang
    Lbh2 lagi klu tua bngka..tpi spt budak tk matang
    Kejora akan terjah, balun tibai sampai terlentang
    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Copy n paste saja Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih.

  57. Para pembaca yg budiman,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Teruskanlah berkomen dgn cara sopan beradab
    Jgn terlalu emosi hingga tak kawal tingkah laku
    Buruk le akibatnya klau tampil kuangajar biadab
    Sbb cikgu yg ada kt sini mungkin akn taji & paku
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Malas Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla nih.

      Tak mahu gunakn otak nya yang di letak di celah kelengkang nya.

      Mengkitar semula / menyalin c&p saja tulisan lama dia.

  58. Rakyat tidak selamat bawah Kerajaan PN. Menteri berpolitik 24 jam. Gagal jaga Rakyat. Retorik Melayu Islam akhirnya jadi Melayu Islam kena jangkitan Covid19 kluster Menteri. Menteri gagal patuh SOP hanya minta maaf sebelum mati. Kahkahkah!

  59. Kluster Menteri wajib Menteri letak jawatan. Tanpa mengira Covid19 positif atau negatif. Gagal patuh SOP bala kepada seluruh negara. Rakyat jadi mangsa. Menteri wajib letak jawatan. Bukan pulang gaji 4 bulan. Ini kerja orang bodoh. Kahkahkah!

    1. Kamu lebih bodoh. Tak baca melebih untuk mengtahui keadaan sepenuh nya.

      Kamu tuduh secara liar, aku pun buat begitu terhadap kamu.

      1. Berapa Yidin atau Lobai bayar you. Or maybe you are RBA, Rosmah Bangang Army huhuhu

  60. Kluster Menteri meletup mereka salahkan Rakyat tidak ikut SOP. INI KERAJAAN MELAYU ISLAM? Kahkahkah!

    1. Kamu jeles takda Kerajaan yang mewakili kamu.

      Outsider, totally, kamu nih. Kesian.

      1. Lebih baik outsider dari jadi outlaw mcam Kjaan Pintu Belakang..mcam cerita cowboy tebuk dinding Bank pastu enjoy wang rompakkan. Kan huhu

  61. Menteri langgar SOP kena Covid19 hanya minta maaf. Rakyat langgar SOP bayar saman masuk penjara. Tiada double standard. Tiada burung hud hud. Kahkahkah!

    1. Beruk Tua Wak Kontot Kejora Kojolla ada burung kud kud.

  62. Nobody cares with Backdoor PM anymore. Let him play golf with Nika Gee sampai mati. Kahkahkah!

    1. Kot kamu mati dulu.

Leave a Reply

Your email address will not be published.