MUHYIDDIN DUA KALI DIKUARANTIN, MENTERI POSITIF COVID-19, APAKAH INI ALAMAT TIDAK BAIK BUAT PN?

Bukan sesuatu yang biasa bila seseorang itu kena kuarantin sebanyak dua kali, apa lagi kalau ia melibatkan Perdana Menteri.

Rasanya, sepanjang pandemik Covid-19 ini melanda dunia, baik di penjuru negara mana sekali pun, tidak ada sesiapa pernah dikuarantin sebanyak dua kali.

Tetapi itulah yang ditakdirkan berlaku di negara kita dan ia pula terjadi kepada seorang Perdana Menteri.

Apakah agaknya yang Tuhan mahu tunjukkan daripada perkara itu?

Sebelum ini, Muhyiddin Yassin sering dipuji kerana beliau dikatakan seorang Perdana Menteri yang pandai membaca doa.

Untuk itu – tak tahulah sama ada diberi arahan atau tidak – saluran tv kerajaan telah mengulangsiar bacaan doa Muhyiddin itu berpuluh-puluh kali sehari sehingga akhirnya ramai yang jadi meluat dan jelak dengannya.

Berikutan terlalu kerap diulang-ulang, ada yang sehingga mengalih siaran atau menutup tv setiap kali bacaan doa itu muncul.

Tetapi mereka berbuat begitu bukanlah kerana meluat dan jelak dengan bacaan doa itu, cuma bagi rakyat yang waras, kerja Perdana Menteri bukanlah membaca doa.

Untuk itu, tiada keperluan mendengar doa yang sama daripada seorang Perdana Menteri sampai berpuluh-puluh kali dalam sehari.

Kerja asas Perdana Menteri ialah menolong, menyelesaikan masalah dan memberi kesejahteraan kepada rakyat.

Kalau kerana pandai membaca doa mahu dijadikan ukuran hebat atau layaknya seorang Perdana Menteri, lebih baik Hadi Awang, Nik Abduh atau Mokhtar Senik saja menggalas tugas tersebut.

Sudah tentu bacaan doa mereka lebih sedap, lebih lancar dan lebih syahdu berbanding Muhyiddin.

Namun, adakah Hadi Awang, Nik Abduh atau Mokhtar Senik layak jadi Perdana Menteri?

Kali pertama Perdana Menteri dikuarantin ialah apabila seorang pegawai tinggi kerajaan yang positif Covid-19 hadir dalam mesyuarat yang dipengerusikannya pada Mei lalu.

Ketika itu beliau dikuarantin selama 14 hari.

Semalam pula, Muhyiddin sekali lagi dikuarantin selama 14 hari apabila mempengerusikan mesyuarat Majlis Keselamatan Negara pada 3 Oktober lalu yang turut dihadiri Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Zulkifli Al-Bakri yang kini disahkan positif Covid-19.

Walaupun ditimpa penyakit adalah takdir Tuhan dan Muhyiddin dikuarantin juga suatu takdir Tuhan, tetapi dengan berlaku sebanyak dua kali seolah-olah ada yang tidak kena dengan kepimpinan dan kerajaan melalui pengkhianatan yang diterajuinya kini.

Lebih buruk, di kala seruan demi seruan agar rakyat menjaga kesihatan dan mematuhi SOP untuk mencegah penularan Covid-19, yang ditakdirkan akhirnya seorang menteri sendiri disahkan positif.

Berdasarkan pergaulan Zulkifli yang banyak ke sana dan ke sini, bukan saja ramai terkesan dengan wabak ini, malah tidak mustahil ada beberapa menteri lain juga bakal positif dibuatnya.

Boleh jadi semua ini merupakan suatu alamat atau petunjuk Tuhan yang mahu Muhyiddin berfikir dan tidak ragu-ragu bertindak demi kebaikan.

Ini kerana, dua kali dikuarantin adalah sesuatu yang luar biasa dan ia pula tidak berlaku di negara lain atau kepada pemimpin-pemimpin lain, baik di negara Islam atau negara bukan Islam.

Sementara kita semua harus terus berdoa kepada Tuhan memohon perlindungan daripada wabak ini, sebaiknya secara diam-diam dan bukan dengan menunjuk-nunjuk, Muhyiddin khususnya harus mengambil banyak iktibar daripada peristiwa ini.

Ia bukan saja mengenai kepimpinan dan status kerajaan yang dipimpinnya, tetapi juga daripada aspek kecuaian, termasuk kemungkinan adanya perangai-perangai cakap tak serupa bikin yang sedang berleluasa dalam pentadbirannya sekarang.

Selain itu, apa yang sukar dinafikan juga ialah begitu banyak berlaku perkara-perkara pelik dan janggal dalam kerajaan sekarang, meskipun yang didendangkan ialah kerajaan ini merupakan kerajaan Melayu/Islam yang seolah-olah direstui Tuhan kewujudannya.

Sebelum lebih banyak musibah melanda, terutama jika Muhyiddin sendiri merasakan beliau tidak mampu lagi menangani semua yang berlaku, termasuk dirinya yang tidak berapa sihat akibat kepungan kanser dalam badannya, tempoh kuarantin kali kedua ini sebaiknya dipergunakan untuk memikirkan lebih tentang negara berbanding diri sendiri.

Kalau berundur dan meletak jawatan itu lebih baik, tambahan lagi sokongan sebahagian Ahli-Ahli Parlimen UMNO terhadapnya sudah tiada lagi, eloklah berhenti saja sebelum takdir datang lagi untuk dikuarantin buat kali yang ketiganya selepas ini. (Shahbudindotcom 06/10/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 6 October 2020 — 8:26 am

54
Leave a Reply

avatar
7 Comment authors
MemeMAHATHIRVSANWARpAnonymousJahparutAnonymous Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Meme
Guest
Meme

Nampak sangat penulis adalah seorang yang berhati kotor..apa salahnya dengar doa berulang kali terutamanya dari pemimipin negara.. ni baru pemimpin yg beragama yg mampu membimbing dari sudut agama, sepatutnya dijadikan contoh.. prmimpin yg pergi ke club ke yg penulis vote? Bahalul

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PH PENYEBAR COVID…PN PEMBAWA COVID…… LEBAI WAHABI PEMBAWA COVID DAH TU MULA MERAPU……DULU ELOK JEER SOKONG PHD4PIG…..DAH TAUBAT KEERRR……. Nabi ajar pulang dari kawasan wabak, kuarantin diri sendiri – Asri……… Mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainul Abidin menyelar pihak yang tidak melakukan kuarantin kendiri setelah pulang dari tempat yang berlaku penularan wabak. Asri antara lain merujuk kepada mereka yang pulang ke semenanjung setelah berkempen dalam pilihan raya negeri Sabah yang berjalan di saat peningkatan kes Covid-19 di sana. Dia berkata, meskipun penyakit dan kesembuhan sebahagian daripada takdir, Allah menempatkan sebab musabab bagi setiap kejadian dan mematuhi prosedur operasi standard (SOP)… Read more »

Jahparut
Guest
Jahparut

Coretan tok nujum budin , baca boleh, percaya jangan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• @ Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒ
TN anjing..dah serupa kerbau liar baru putus tali
Balun tibai taji cerca caci pun, dia dah tak peduli
Nak masuk ke blog ni dia takut jadi mangsa buli
Agaknya tengah menonggeng jubor layan Bg Ali
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

trackback
Muhasabah sebelum perutusan PM situasi semasa Covid-19
Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• @ Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Ckgu Kejora terus berpantun dgn lancar & petah
Bak kereta kebal..mmbujur lalu melintang patah
Dgn Cgu Kejora..dah teruk TN anjing kena getah
Dia dgn Kejora..ibarat pelandok nak lwn cheetah
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing dah tua..tapi akal, taraf budak mentah
Cucuk sikit sja, berjela-jela dia meroyan melatah
Kebodohan yg dia perlihat, bagai tk ada nokhtah
Klu pembaca lihat tulisannya, rasa nk termuntah
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
We can’t see anymore..bloody TN β€˜anjing’ around
Kejora had beaten the old idiot flat to the ground
The goon is as if, on the land, sank and drowned
However..thanks for the fun, given by that clown
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing πŸ• @ Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
Kt sekolah, cgu Kejora selalu dpt kecemerlangan
Di blog Budin pula dominan..penuh kgemilangan
TN anjing bebal dh teruk lunyai terima penangan
Terus dah cabut lari itu TN anjing barua bajingan
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Anjing tua itu..dah tak berani lagi, beri tentangan
Kini, dia monyok & terkedu..air mata berlinangan
Jigit, Zunun, Anon..rmai gmbira bertepuk tangan
Kejora pula, yahu..yabedu, meraikan kmenangan
πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing πŸ• @ Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing dtg ke sini, mau cari publisiti murahan
Tapi yg dia dapat, hanyalah jadi objek belasahan
Kiri kanan kena balun mata dia asyik kebasahan
Disbb dia kuangajar biadab tiada org yg kasihan
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
4-5 org taji dia sorang, mana anjing itu blh tahan
Mau ker tak mau dia terpaksa terima kekalahan
Cabut lari ler anjing tua itu, dah tiada lain pilihan
Kini kt perdu pokok berdoa dgn dia punya tuhan
πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
Cg Kejora still stand strong and tough..as a hero
Referring to old tales he’s like Robin Hood/Zorro
Unlike ill TN..who resemble an old wheel barrow
Facing Kejora..that moron suffers pain & sorrow
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing melangkah pergi, membawa duka pilu
Tak tertahan anjing tu, Cg Kejora taji bertalu-talu
Tpi anjing tu ttp dtg balik..wlu teruk mana dipalu
Sbb mcm kulit babi tebal dia pnya muka tk malu
πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
Kejora terus berhujah mengguna pantun madah
Pembaca seronok melihat kata2 tersusun indah
Bkn tonjol kebebalan spt TN anjing haram jadah
Pembaca lihat rasa sgt meloya macam nk ludah
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
Cg Kejora berpantun..mengembang budaya seni
Ramai yg suka menonton..& mereka sgt terhibur
TN anjing, hanya perlihat kebodohannya, kat sini
Pembaca melihat, rasa macam mau sepak jubur
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Sekali lgi TN anjing menempuh nasib yg malang
Rasa pedih ngilu di hati..meresap pula ke tulang
Nk lwn Kejora, tk sedar dia itu taraf bapok jalang
Sdg Cgu Kejora bistari ini, org nya bukan calang2
πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing πŸ• @ Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
β™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώβ™Ώ
TN anjing ats kerusi roda, laptop ttp tk renggang
Ke sana sini bergerak laptop diikat kat pinggang
Tapi, ilmu yillek, ada hati nak masuk gelanggang
Kena Kejora sekel, cabut lari tonggang langgang
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Mana gi TN anjing @ Kenanga bapok nih?
Nasib ler..

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
Cikgu Kejora terus menyusun kata2 dengan rapi
Dgn pantun2 saja TN anjing dh kena tibai berapi
Monyok terkedu le, TN bebal bahalol lembu sapi
Kini anjing biol dungu tu, dah tosonyap monyopi
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• @ Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–
πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Latar belakang TN anjing πŸ• @ Kenanga bapok,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing tua tak terlawan Kejora yg bagai singa
Kejora tampan..TN muka serupa bontot belanga
Hindu bela dia dulu bnyak dilumor minyak lenga
Kini dia cai peju-wang munafiq..belot cap bunga
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Sbb prangai pmpuan, kwn2 panggil dia kenanga
Klu cgu tnya soalan, dia asyik, lopong ternganga
Selalu kena berdiri atas kerusi cgu pulas telinga
Tapi anjing biol tu buat bodoh jer terpinga-pinga
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing @ Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing @ Kenanga bapok tak terlawan Kejora
Dah tersembam rapat..masih lagi nk juah takbur
Rupanya, maknyah bapok ni dah lama tidak dara
Kecik2 lagi..Kenanga dh kena, paku lobang jubur
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Elok sgt lah Kenanga tu jadi penyokong pakatan
Masa kecik, bapok ni mmg berkenan dgn jantan
Selalu main pondok2 dan kwain2, kat tepi hutan
Kngkwan tutoh jubor dia smpai bengkak bentan
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing @ Kenanga bapok bodoh mcm lembu
Kecik2 suka main kt hutan kawin2 dan pondok2
Kenanga itu, suka mainkan peranan sebagai ibu
Bergilir-gilir jubor TN anjing tu, kngkawan sodok
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing @ Kenanga, main kawin2 dia sgt suka
Dia jadi ibu kengkawan dia jadi bapa bergilir-gilir
Abis lobang jubor Kenanga..robek & cedera luka
Sbb kengkawan berganti2, sodok msuk btg pelir
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Mana dia hilang TN anjing sekutu Suman Kadok
Nak lwn Kejora singa..tk sedar dia tikus mondok
Anjing ini jumpa kawan lama kot, main pondok2
Gatal ler lobang jubor tu..lama btg pelir tk sodok
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Main kawin2, TN anjing jadi Kenanga yg keibuan
4-5 org kngkwan ‘geng bapak’ mari buat serbuan
Puas ler depa dapat jubor TN anjing sbg habuan
TN anjing @ Kenanga pdih jubor dada kesebuan
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak puas membalun Wak Gondol Kejora Kojolla hari ini.

Dia tulis komen2 bodoh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• @ Kenanga bapok 1:18 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Kejora tau TN anjing sebenar nya duka sengsara
Kat bawah ponggongnya dirasa spt ada api bara
Makin dia lwn kebodohan anjing ni makin ketara
Tak kan ler si tua dungu, nk kalahkan cgu Kejora?
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Sian TN anjing bebal..terus jadi objek belasahan
Dgn Cgu Kejora, anjing tua ini tidak dpt bertahan
Makin dijawab makin nyata dia pnya kebodohan
Pembaca dpt nilai..dia pnya tahap persekolahan
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• @ Kenanga bapok 1:18 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing biol bingai dungu, tampil lagi berhelah
Mmg le, org jenis bebal ni tk kan mengaku kalah
Makin dia jawab, makin kebodohan dia terserlah
Itu le jadinya bila harap juah tpi tk tinggi sekolah
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Wajah TN anjing biol, kian hari kian suram teduh
Mkin dia mnjawab, mkin ketara dia punya bodoh
Muka tua kerepot tu sudah tentu ler mkin hodoh
Itu le..kuangajar biadab sgt, dgn org suka gadoh
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• @ beruk πŸ’ @ Kenanga bapok

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
TN beruk dah terima balasan, dri dia punya dosa
Tak ada beban digalas batu pula dia pergi jinjing
Nama dia tak disebut, kenapa pula yg dia terasa
Mmg lah si tolol ini..mengaku diri beruk & anjing
πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Dh tiada lgi kelibat, anjing bapok, anak gampang
Kejora rasa, anjing tua biol tu dh cacat tempang
Mlm2, ada komen anon anjing, dia akn tumpang
Tpi kini dia tk berani masuk..kita rasa sgt lapang
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Mata buta ker?

Atau dah tak larat nak tepis balunan ke atas kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• @ Kenanga bapok 12:25 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Tak ada pun nama TN..Kejora tibai, secara sorok2
Tetiba, si tolol ini terasa, spt dia yg kena hempuk
Kt bawah dia dah mengaku diri anjing dan beruk
Kt sini pula, dia mngaku diri nya itu anjing bapok
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kau mengarut ler, Wak Gondol Kejora Kojolla.

Claiming this and that, mcm orang biul.

Memang biul pun, tak jaga diri, kena heret ke Hospital Bahagia Tg Rambutan atau Tampoi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• @ Kenanga bapok 12:25/1:14 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Mmg le nyata TN anjing ini betul2 bingai keparat
Mudah jer Kejora perangkap, masuk ke dlm jerat
Anjing bebal ini sekolah tak tinggi..otak berkarat
Maklumlah dah dekat 90 th, nak fikir pun tk larat
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Sheraton
Guest
Sheraton

Pertama sekali jangan macam mamat Baling yang terbaring atas katil dengan leher nya berbalut.

Ada kah Muhyuddin di kuarantin kan kerana covid atau kerana sebab yang dia sendiri tahu.

Ramai bekas pesakit covid menceritakan pengalaman dan taubat tak nak kena lagi dengan mengambil langkah mematuhi SOP lebih dari orang lain.

Main golf tak ada gambar..
Kena covid pun tak ada gambar..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kot bila pukul bola golf tuh, kuman Covid akan terbuang bersama.

Lantak lah siapa nak main golf di musim Covid.

Tapi biasa nya selepas main, rasa letih lesu, body resistance to diseases menjadi kurang.

Harap jangan ada bola golf Covid.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau Mamat Baling terbaing, yang di 13 Mei 1969 tu tergelimpang.

Jagalah, elakkan berlaku lagi Baling atau 13 Mei 1969.

Anonymous
Guest
Anonymous

CARIAN BLOG:

Apa itu β€œmenganjing”??

β€œMenganjing”

Perkataan yang tidak asing lg bg kawan2 seangkatan aku.. Apa dia β€œmenganjing” ni?? Apa yg aku faham, β€œmenganjing” ni adalah perli yang tidak bermaksud utk perli..haha.. Faham??
Benda ni adalah utk suka2, utk gelak2 sesama sendiri.. Tapi igt!! Bukan semua org boleh terima.. Kebanyakkan lelaki boleh terima kecuali lelaki2 yg lembut dan hanya sesetengah perempuan sahaja.

Anonymous
Guest
Anonymous

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Ini dapatan “menganjing”..Kejora jumpa kat blog
Bila menganjing, hnya org tertentu akan sambut
Kejora guna bila sarang tebuan orang cuba jolok
Tapi yg dok jolok tu mcm pmpuan..lelaki lembut
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Yg selalu, Kejora anjingkan itu, kuangajar biadab
Mmg dari dulu Kejora agak, dia jenis nyah bapok
Tapi skrg, Kejora ni dia dah tak berani nak hadap
Sbab kepala pondan tu..asyik jer Kejora hempuk
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
Kejora balun si pondan tu menyembam ke lantai
Mmg Kejora pantang..klau org kuangajar biadab
Kini anjing bapok bebal tu, dari luar je mengintai
Tk berani masuk, kat luar, dia terhendap-hendap
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gondol selalu cakap sombong.

Mengaku dia kuat mcm lotong.

Kena penangan di tepi sungai, dia merapong.

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang selalu diberukkan itu lebih biadab kurang ajar.

Dia tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil.

Tak payah cerita apa emak bapak dia buat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• @ Kenanga bapok 12:22 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing kini dalm keadaan terumbang-ambing
Masa kecik, anjing ini, banyak mkn taik kambing
Dia rasa mcm Kejora dah tikam dia dgn lembing
Bila dah terkantoi dikata Kejora ni tak dibimbing
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Kau makan tahi kau sendiri.

Itu pasal bodoh sangat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Lagi satu istilah ia lah memberuk. Makna nya muka mcm beruk.

“MEMBERUK” MUKA TERASA …beritapanasterkini.blogspot.com β€Ί me…

Oct 27, 2015 β€” “MEMBERUK” MUKA TERASA COCK BACA JAWAPAN TPM!!! Kerajaan tidak mengharamkan Himpunan Rakyat Bersatu atau

Anonymous
Guest
Anonymous

Terima kasih Anon 11:50 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
Elok juga klu dgn anjing bapok itu kita mmberuk
Apa cara pun, si biadab itu kena dilanyak penyet
Sbb perangai bapok bebal tu mmg sangat teruk
Dulu, Kejora panggil si bahlol tu, gelaran monyet
πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Ingat lah, Dol, setiap panggilan itu boleh boleh di kenakan panggilan lain.

Bak kata Omputih, tit for tut – tak salah eja.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 11:50 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
Anjing atau beruk itu, jenis dengki & perut busuk
Tpi dia dh rasa spt ditendang patah tulang rusuk
Melihat Kejora ni ada dia tak akan berani masuk
Sampai skrg..langsung tk nampak kelibat susuk
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Mcm mana nak lenyek bila kamu tak ada upaya.

Cakap ajer besar, riuh bergentar, tapi di ikat dalam sangkar.

Gelar orang monyet tapi kamu baboon. Lebih teruk.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh lah kamu tak kenal lelaki pompuan.

Jaga lah jangan Bang Ali kau kata pompuan.

Nanti kau kena sawan.

Tak bangun menderita berbulan.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing πŸ• @ beruk πŸ’ @ Kenanga bapok 12:08/12:12/12:16/12:19/12:22 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
TN beruk dah terima balasan, dri dia punya dosa
Tak ada beban digalas batu pula dia pergi jining
Nama dia tak disebut, kenapa pula, yg dia terasa
Mmg lah si tolol ini..mengaku diri beruk & anjing
πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Mengapa pulak kau tuduh TN, Mat Jendol?

Apa bukti kau komen itu TN yang tulis?

Jangan serkap jarang, nanti nampak pulak gondol kau, Wak Gondol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing πŸ• @ Kenanga bapok,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Mmg le nyata TN anjing ini betul2 bingai keparat
Mudah jer Kejora perangkap, masuk ke dlm jerat
Anjing bebal ini sekolah tak tinggi..otak berkarat
Maklumlah dah dekat 90 th, nak fikir pun tk larat
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

nawas
Guest
nawas

kesian budin merapu meraban selagi babg non x jd pm selagi itulah budin meroyan