BUNG MOKHTAR KINI TERKETEPI, WAJAR UMNO PULA BERTINDAK JATUHKAN MUHYIDDIN

Presiden UMNO, Zahid Hamidi nampaknya tetap berkeras mahukan Pengerusi BN Sabah, Bung Mokhtar Radin dilantik sebagai Ketua Menteri baru negeri itu.

Katanya, UMNO sudah dua kali beralah kepada Bersatu – pertama dalam soal lantikan Perdana Menteri dan kedua, berkaitan lantikan Menteri Besar Perak.

Untuk itu, tegas Zahid, tidak wajar bagi BN menyerahkan jawatan Ketua Menteri Sabah kepada Bersatu kerana mereka telah berkorban sebanyak dua kali.

“Kita telah bagi dua kali – satu di Perak, di mana Bersatu hanya ada empat Adun dan UMNO ada 25.

“Tetapi kita setuju Adun Bersatu (Ahmad Faizal Azumu) dilantik sebagai Menteri Besar Perak.

“Juga bila kita bentuk kerajaan persekutuan dengan Bersatu dan Gabungan Parti Sarawak (GPS), meskipun parti Muhyiddin Yassin tidak mempunyai bilangan Ahli Parlimen yang ramai, kita setuju dia diangkat sebagai Perdana Menteri,” katanya seperti dipetik daripada The Star.

Justeru, tambah Zahid Hamidi lagi, UMNO dan BN tidak beralah lagi kepada Bersatu kali ini.

“Saya tidak akan setuju jika bukan Bung Mokhtar yang dilantik untuk menjadi Ketua Menteri.

“Tidak,” katanya dengan tegas.

Begitu pun, ada laporan lain menyebut bahawa Bersatu sedang giat melobi untuk mengenepikan Bung Mokhtar dan mahu calon parti itu, Hajiji Noor dilantik sebagai Ketua Menteri.

Dalam situasi ini, kalau Bung Mokhtar yang akan menerima watikah daripada TYT Sabah pagi esok, masalah barangkali tidak banyak yang akan timbul.

Ini kerana Bersatu tidak mampu berbuat apa-apa terhadap UMNO kerana Bersatu lebih bergantung nyawa kepada UMNO berbanding UMNO bergantung nyawa kepada Bersatu.

Tetapi, ribut besar tentu saja akan melanda jika akhirnya Hajiji yang dilantik sebagai Ketua Menteri.

Apa pilihan terbaik harus dilakukan UMNO jika Bung Mokhtar terketepi?

Sebagai membuktikan ketegasan Zahid Hamidi dalam soal ini, tiada pilihan lain harus dilakukannya jika Bung Mokhtar tidak dilantik menjadi Ketua Menteri melainkan UMNO dan BN mesti segera menarik sokongan mereka terhadap Muhyiddin selaku Perdana Menteri.

Dengan tindakan itu, jatuhlah Muhyiddin dan PRU semula terpaksa diadakan.

Selepas pilihanraya baru, UMNO dan BN tentu saja mempunyai peluang lebih baik menguasai Putrajaya berbanding Bersatu.

Itulah sebaik-baik cara untuk mengajar Bersatu agar sedar siapa diri mereka.

UMNO dan Bersatu tidak boleh berada dalam satu kelambu – eloklah berpisah daripada terus bersama. (Shahbudindotcom 28/09/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 28 September 2020 — 1:57 pm

170
Leave a Reply

avatar
12 Comment authors
Tanpa NamaAnonymousAnonymousNaGaMAHATHIRVSANWARp Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing awalnya..auk..auuk..kemain menyalak
Tpi, kepala dia, spt kena hempap dgn kayu balak
Kini berubah..auw..auuw..spt bapok kain diselak
Kejora ni berguling-guling kt lantai, pnya le gelak
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing pencacai cikai..cuba nk lagak jadi otai
Tpi, dgn cgu Kejora..anjing tu lunyai, kena bantai
Pelir dia lembik terkulai macm btg bunga teratai
Kejora pnya gelak..berguling-guling, dekat lantai
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua merasa bgai dgn batu dia dibaling
Kejora belasah anjing tu, smpai mata naik juling
Tapi..anjing itu tetap jugak, buat perangai keling
Kejora pnya gelak kt atas lantai berguling-guling
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan tua 🐕)

Terjerit jerit sampai lepas tengah malam Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla nih.

Bermantun mantat benda yang sama. Otak kecik, letak di kepala lutut, mna lah boleh memikir luas.

Bertalu talu masukkan komen sejak pukul sepuluh setengah, takda siapa melayan, berkokah seorang entahapekebende.

Reply
29 September 2020 5:18 am

________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 5:18 am,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing terpksa jalani kehidupan yg amat perit
Ibarat mcm..Kejora dah humban dia ke dlm parit
Kote sentap..tinggal tundun jer, serupa dgn burit
Bila kantoi terkedu dia kata Kejora ni terjerit-jerit
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Amacam aku punya pantun?
Boleh membikin Wak Kontol Kejora Kejolla jadi katun?
Dia sentiasa perlu dibalun
Sebab mulut nya selalu banyak tahi berpulun

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 11:45 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua, teringin juga nak berpantun..caikk
Kesian betul le, ini anjing mati pucuk pelir tk naik
Ini apa ke benderr nyerr tu..pantun ker, atau taik?
Kalau ko tak berpantun anjing, adalah lebih baik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cgu Kejora, tk akn berhenti, dari terus berpantun
Ia juga sbg cara, nak ajar TN anjing badut kartun
Anjing tu blh lps..jika dia mahu bersopan santun
Tapi teruk anjing itu klu sikap juah dia pertonton
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 11:39/11:45 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kasihan TN anjing geng ‘Peju-wang’ Kerala India
Dia tetap bersedih pilu, wlu cuba nak lagak ceria
Cuba nk pantun tpi bahasa dia gaya keling paria
Pantun menggelebeh..serupa bibir puki mak dia
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kejolla selalu mengarut
Tak tahan dibalun, ditibai, dibantai, dia mencarut
Selalu disodok, dijolok, ditumbuk, dia sakit perut
Terberak, tercirit, berborai tak sempat nak balut

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 11:39 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua, teringin juga nak berpantun..caikk
Kesian betul le, ini anjing mati pucuk pelir tk naik
Ini apa ke benderr nyerr tu..pantun ker, atau taik?
Kalau ko tak berpantun anjing, adalah lebih baik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan tua 🐕)

Bukan kah “hebat no” ini cara Wak Kontol Kejora Kojolla bercakap?

Orang yang sama dengan Wak Kontol ke diia ni mcm yang aku sangka?

Reply
29 September 2020 8:45 am

________________________________________________

TN anjing pondan tua 🐕 8:45 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Teruk TN anjing kurap, kena sekel dgn cg Kejora
Baru padan muka dia itu anjing keturunan lanun
Bila dh terkedu..anjing tua ni buat perangai kera
Dikata anjing tua bebal tu cgu Kejora ini Zunnun
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 8:45 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua umur dkt 90, muka kerepot hodoh
Lahir tk cukup bulan dia jadi bebal dungu bodoh
Tk padan diri bapok dgn org dia suka cari gadoh
Bila kantoi trkedu dia mula ler main tudoh-tudoh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing biol dungu, pasti mlm ini tidur tak lena
Kejora tahu, anjing itu kini sedang derita merana
Dgn Kejora ini anjing tolol tu tk bleh pusing kona
Mcm mana dia masuk pun..dia mesti akan kena
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

NaGa
Guest
NaGa

lama dah bgtau. ameno kena ganding bahu ngan anwar. jika tidak, ular lidi akan jadi naga dan telan ameno secara total.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan tua 🐕)

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kejolla selalu guna bahasa kotor.

Dia takda bimbingan dari emak bapak nya di masa kecil. Sebab emak bapak dia selalu sibuk, kuat seks, asyik berkongkak pagi petang siang malam.

Reply
29 September 2020 10:48 am

________________________________________________

TN anjing 🐕 pondan tua 10:48 am,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, nak tunjuk juah, tapi dia salah tempat
Bila dh samseng juah, sakit le yg anjing tu dapat
Ke lantai ler..anjing tua gila itu tersembam rapat
Utk anjing kurang ajar ni..bahasa kotor sgt tepat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 10:48 am,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka mmg ler jenis bebal pekak
Hari2 Kejora sebat belakang sampai merangkak
Telur dia pula, asyik kena jentik sampai bengkak
Bila dh terkedu..dia kata mak bapak berkongkak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 10:48 am,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka asyik terkedu makan kuah
Teruk anjing itu kena dilempar dgn bahasa kotor
Dia dapat nasib buruk..kerana selalu tunjuk juah
Sikap smseng & kuangajar dia tu jadi satu faktor
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tolol dungu, terus dlm derita sengsara
Hari2 dia kena Cikgu Kejora buli, seksa dan dera
Nak kalahkan Kejora, anjing tua tu tk jumpa cara
Mna mngkin..Si Bingai nk kalahkan sorang juara
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kejolla selalu guna bahasa kotor.

Dia takda bimbingan dari emak bapak nya di masa kecil. Sebab emak bapak dia selalu sibuk, kuat seks, asyik berkongkak pagi petang siang malam.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 10:48 am,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka mmg ler jenis bebal pekak
Hari2 Kejora sebat belakang sampai merangkak
Telur dia pula, asyik kena jentik sampai bengkak
Bila dh terkedu..dia kata mak bapak berkongkak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 10:48 am,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, nak tunjuk juah, tapi dia salah tempat
Bila dh samseng juah, sakit le yg anjing tu dapat
Ke lantai ler..anjing tua gila tu tersembam rapat
Utk anjing kurang ajar ni..bahasa kotor sgt tepat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing sentiasa je dlm keadaan gelisah risau
Kena sekel dgn Kejora dia dah jadi sawan sasau
Kepala dia rasa bgai dibedal dengan kayu kasau
Btg pelir dia pulak spt dikelar hiris dengan pisau
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua, terus dlm keadaan risau & gelisah
Asal dia langkah masuk je..terus dia kena sesah
Airmata asyik mengalir, pipi dia sntiasa je basah
Sbb bila mengacah Kejora, bermakna cari susah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing spt Suman celupar dan suka berbalah
Hujah yillek..hnya harapkan kpd auta & berhelah
Begitu sifat, org yg bongkak tpi tk tinggi sekolah
Bila berani acah Kejora..terima saja lah masalah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan tua 🐕)

Masih lagi tak sedarkan diri, Beruk Tua Wak Kontol kejora Kojolla nih.

Lantak lah dia meloncat loncat sebelum lori Jabatan Haiwan datang.

Reply
29 September 2020 8:58 am

________________________________________________

TN anjing pondan tua 🐕 8:58 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tidar sedar dia dah tak lama nak kojol
Umur dah dekat 90 th masih juga nk tunjuk juah
Kna sekel dgn Kejora kepala sana sini berbenjol
Hari2 anjing tua tu terkedu monyok makan kuah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing lahir trbelit tali pusat & tk cukup bulan
Sbb tu bingai tolol dungu serupa pukimak sialan
Asyik je tersembam..kena Kejora punya pukulan
Nak kalahkan Kejora, mmg dia tidak jumpa jalan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

UMNO PATUT BELAJAR BUANG EGO SELEPAS TERSUNGKUR PRU14…… BUKTIKAN KEKUATAN DAN KEIKHLASAN SEBAGAI PERSEDIAAN PRU15……. Mana datangnya 2/3 sokongan kepada “Langkah Meroyan Anwar”?……. Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa kerajaan Tan Sri Muhyiddin Yassin tumbang selepas memperolehi majoriti kukuh untuk membentuk kerajaan. “Saya telah mendapat sokongan kukuh dan meyakinkan daripada ahli parlimen untuk saya persembahan kepada Yang di-Pertuan Agong. Dan ingin saya menyatakan di sini majoriti dan sokongan itu dalam kalangan Melayu dan Islam,” katanya Jelasnya lagi, Anwar sepatutnya menghadap Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah pada semalam jam 11 pagi. Namun pertemuan tersebut terpaksa ditangguhkan… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

“Saya telah mendapat sokongan kukuh dan meyakinkan daripada ahli parlimen untuk saya persembahan kepada Yang di-Pertuan Agong. Dan ingin saya menyatakan di sini majoriti dan sokongan itu dalam kalangan Melayu dan Islam,” katanya pada sidang media di sini hari ini. Jelasnya lagi, Anwar sepatutnya menghadap Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah pada semalam jam 11 pagi. Namun pertemuan tersebut terpaksa ditangguhkan berikutan baginda yang kini sedang dirawat di Institut Jantung Negara (IJN). BERITA DI ATAS PETIKAN DARI UTUSAN MALAYSIA Ini pula petikan dari Sinar Harian Pensyarah Kanan Kolej Undang-undang, Kerajaan dan Pengajian Antarabangsa (COLGIS) daripada Universiti Utara… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, dh terima nasib serupa Suman Hindu
Berbenjol kepala..kena pukulan Kejora yng padu
Kini, anjing tua itu termenung monyok & terkedu
Bini gosok belakang sbab dia menangis tersedu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kejolla sangat terhad pemikiran nya. Sebab otak nya kecil, orang biasa otak nya purata 130 gm, dia punya hanya lk 100 gm.

Jadi, mana lah terdaya otak nya memikir di luar kotak, asyik cakap yang itu yang itu juga.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 9:45 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Padan muka TN anjing tua bangka kepala botak
Dia rasa spt ke dinding kepala dia Kejora hentak
Lalu muncul lah dia lagi, dgn badut punya watak
Bila terkedu, dikata Kejora tak blh fikir luar kotak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka, kini dah jadi sasau sawan
Dia mcm anjing betina yg baru lepas mengawan
Dgn ckgu Kejora ni, dia tak kan terdaya nk lawan
Mana mngkin bangsat mau kalahkan bngsawan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan tua 🐕)

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla ini suka memuji diri sendiri. Mengaku dia cikgu lah, otak geliga macam Einstein lah, mulut amat celupar mcm Donald Trump lah … apa saja dia tuntut dia cakap dia pandai.

Memang orang gila selalu buat begitu. Dibiarkan, tak diheret ke Hospital Bahagia Tg Rambutan sehingga dia terbaring di tepi jalan, mulut berbuih, menumbuk numbuk ke langit.

Reply
29 September 2020 5:29 am
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 5:29 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cikgu Kejora bijak berpantun, ada ramai peminat
Bkn mcm TN anjing tua, barua, pukimak lahanat
Dia kena cgu Kejora tibai, kini dah semput penat
Btg pelir dia sentap kecut, mcm baru jer disunat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan tua 🐕)

Masih lagi tak sedarkan diri, Beruk Tua Wak Kontol kejora Kojolla nih.

Lantak lah dia meloncat loncat sebelum lori Jabatan Haiwan datang.

Reply
29 September 2020 8:58 am

________________________________________________

TN anjing pondan tua 🐕 8:58 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Bila pantun2 Kejora msuk pembaca jadi terhibur
Tapi bgi TN anjing pula, mata dia dah naik kabur
Hari2 kena Kejora sebat belakang & sepak jubor
Itu lah yang anjing tu dapat, bila juah dan takbur
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan tua 🐕)

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kejolla sangat terhad pemikiran nya. Sebab otak nya kecil, orang biasa otak nya purata berat 130 gm, dia punya hanya lk 100 gm.

Jadi, mana lah terdaya otak nya memikir di luar kotak, bak kata entah siapa ..

Reply
29 September 2020 9:19 am

________________________________________________

TN anjing pondan tua 🐕 9:19 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Padan muka TN anjing tua bangka kepala botak
Dia rasa spt ke dinding kepala dia Kejora hentak
Lalu muncul lah dia lagi, dgn badut punya watak
Bila terkedu, dikata Kejora tak blh fikir luar kotak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan tua 🐕)

Masih lagi tak sedarkan diri, Beruk Tua Wak Kontol kejora Kojolla nih.

Lantak lah dia meloncat loncat sebelum lori Jabatan Haiwan datang.

Reply
29 September 2020 8:56 am

________________________________________________

TN anjing 🐕 pondan tua 8:56 am,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka mmg ler jenis bebal pekak
Dah kena, lanyak teruk pun, masih juga bongkak
Hari2 Kejora sebat belakang sampai merangkak
Telur dia pula, asyik kena jentik sampai bengkak
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kejolla sangat terhad pemikiran nya. Sebab otak nya kecil, orang biasa otak nya purata berat 130 gm, dia punya hanya lk 100 gm.

Jadi, mana lah terdaya otak nya memikir di luar kotak, bak kata entah siapa ..

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 9:19 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Padan muka TN anjing tua bangka kepala botak
Dia rasa spt ke dinding kepala dia Kejora hentak
Lalu muncul lah dia lagi, dgn badut punya watak
Bila terkedu, dikata Kejora tak blh fikir luar kotak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing pondan tua 🐕)

Kontol cilik mcm lidi nak kencing pun duduk, malu kalu orang nampak jika berdiri.

Puak pompuan ler dia. Silap2 kontol nya lebih kurang besar biji kelent.k.

Reply
29 September 2020 8:42 am

________________________________________________

TN anjing pondan tua 🐕 8:42 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tak mampu lwn sorang cikgu yg mulia
Anjing itu kena belasah, sbb buat perangai paria
Kini, anjing itu bersedih duka dan tidak lagi ceria
Lidah dia jdi terjelir, serupa bijik kelentit mak dia
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 8:42 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora agak, TN anjing ini, ‘part time’ kerja bidan
Mesti anjing ni juga, suka bersolek & berdandan
Bila waktu mlm, dia berkain batik pasang badan
Masih nak lawan Kejora, tapi gaya mcm pondan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Masih lagi tak sedarkan diri, Beruk Tua Wak Kontol kejora Kojolla nih.

Lantak lah dia meloncat loncat sebelum lori Jabatan Haiwan datang.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 8:58 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Bila pantun2 Kejora msuk pembaca jadi terhibur
Tapi bgi TN anjing pula, mata dia dah naik kabur
Hari2 kena Kejora sebat belakang & sepak jubor
Itu lah yang anjing tu dapat, bila juah dan takbur
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 8:58 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tidar sedar dia dah tak lama nak kojol
Umur dah dekat 90 th masih juga nk tunjuk juah
Kna sekel dgn Kejora kepala sana sini berbenjol
Hari2 anjing tua tu terkedu monyok makan kuah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, bgai dikejar hantu, lari lintang pukang
Serangan dari Kejora, dia tk berdaya nak kekang
Hari2 anjing tu, cg Kejora tibai berbirat belakang
Telur pula kena jentik..sampai jln mengengkang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Masih lagi tak sedarkan diri, Beruk Tua Wak Kontol kejora Kojolla nih.

Lantak lah dia meloncat loncat sebelum lori Jabatan Haiwan datang.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 8:56 am,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka mmg ler jenis bebal pekak
Dah kena, lanyak teruk pun, masih juga bongkak
Hari2 Kejora sebat belakang sampai merangkak
Telur dia pula, asyik kena jentik sampai bengkak
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dgn laptop buruk dia itu, tak renggang
Dia kt kerusi roda..laptop diikatnya kat pinggang
Tapi, ilmu yillek, ada hati nak masuk gelanggang
Kna Kejora taji, dia cabut lari tonggang langgang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tidak terlawan Kejora cikgu matematik
Hari2 anjing tua tu kena belasah airmata menitik
Kepala anjing tu bagaikan berbenjol2 kena lastik
Telur pelir pula..bgaikan bengkak spt kena jentik
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka mmg ler jenis tk sedar diri
Dia tu kereta sorong buruk yg perasan diri Ferari
Bingai dungu..ada hati nk lwn Cgu Kejora bistari
Kena Kejora pelakong..terus anjing itu cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Kesian Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla nih tak sedarkan diri.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua, ilmu yillek, ada hati nak bertarung
Dirasa diri naga walhal hanya anak mengkarung
Kena Kejora tibai terus sentap dia punya burung
Btg pelir dia jdi lembik mcm bakar punya terung
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Gebang dia kencang, mcm pakcik2 dkat warung
Tapi..anjing itu hanya taraf Bangla pasar borong
Perasan diri ‘Ferari’..walhal dia itu kereta sorong
Kena taji dgn Kejora..dia lari smbunyi berkurung
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Selalu betul dia nih cakap pasal kontol TN.

Mesti sudah rindukan pukulan TN sebab Bang Ali sudah tak minat lagi lub.ng belak.ng dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 8:49 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora agak, TN anjing ini, ‘part time’ kerja bidan
Mesti anjing ni juga, suka bersolek & berdandan
Bila waktu mlm, dia berkain batik pasang badan
Masih nak lawan Kejora, tapi gaya mcm pondan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sakit le TN anjing, bila cgu Kejora dh mengamuk
Dia rasa spt kepalanya itu Kejora hempas remuk
Ponggong pulak, spt ditendang taik berkecamuk
Muka dia rasa malu tebal, spt kena gigit nyamuk
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

nawas
Guest
nawas

kesian ko budin…apa y ko nak semua tak jadi aku harap ko duk diam diam la kan lg baik

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla mengamuk?

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Kontol cilik 1 inci nak berdiri pun tak nampak.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kontol cilik mcm lidi nak kencing pun duduk, malu kalu orang nampak jika berdiri.

Puak pompuan ler dia. Silap2 kontol nya lebih kurang besar biji kelent.k.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 8:42 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tak mampu lwn sorang cikgu yg mulia
Anjing itu kena belasah, sbb buat perangai paria
Kini, anjing itu bersedih duka dan tidak lagi ceria
Lidah dia jdi terjelir, serupa bijik kelentit mak dia
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 8:42 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora agak, TN anjing ini, ‘part time’ kerja bidan
Mesti anjing ni juga, suka bersolek & berdandan
Bila waktu mlm, dia berkain batik pasang badan
Masih nak lawan Kejora, tapi gaya mcm pondan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

zunnun
Member
zunnun

kini #melayu2 keris semenanjung sedang memuncak kebencian mereka kpd #melayu2 bunga tapi #melayu2 keris di sabah lain pula…. mereka amat mem”butuh”kan jawatan kerana burit dan duit perlu di utamakan berbandung dgn #melayu2 keris di semenanjung yg mana mereka semua dlm poket, kenyang membalun dan menyamun…. #melayu2 pun sama juga, klu bukan burit dan duit buat ape politik sana sini…. ..ada satu lagi golongan #melayu2 berserban dan berjubah, yg ini agama di perdagangkan hingga syurga pun di jadikan kepunyaan mereka juga… hanya yg tinggal, #melayu2 pejuang, hingga ke hari ini, rakyat tertanya2, dah menduduki tahta perdana menteri selama 22 tahun 22… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukan kah “hebat no” ini cara Wak Kontol Kejora Kojolla bercakap?

Orang yang sama dengan Wak Kontol ke diia ni mcm yang aku sangka?

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 8:45 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Teruk TN anjing kurap, kena sekel dgn cg Kejora
Baru padan muka dia itu anjing keturunan lanun
Bila dh terkedu..anjing tua ni buat perangai kera
Dikata anjing tua bebal tu cgu Kejora ini Zunnun
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 8:45 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua umur dkt 90, muka kerepot hodoh
Lahir tk cukup bulan dia jadi bebal dungu bodoh
Tk padan diri bapok dgn org dia suka cari gadoh
Bila kantoi trkedu dia mula ler main tudoh-tudoh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia ini “Komuniti lain” spt di sebut di Perlembagaan negara Perkara 153 berkenaan Kedudukan Istimewa Melayu dan Bumiputera Sabah dan Sarawak.

Selalu dipukikan bila biadab dan kurang ajar.

Tak renti2 menghasut sebab tak mahu terima fakta2 yang tercatat di Perlembagaan negara dll.

Dia sepatut nya pack up and go, tiada halangan, tiada Exit Fees mcm di kenakan sesetengah negara kpd yang nak hijrah.

zunnun
Member
zunnun

cahaya bintang yg menyinari Shafie dlm politik sabah tidak dapat di gunakan oleh mahathir utk di bawa ke peringkat nasional…. tapi mahathir rasa gembira, anak didik nya, Moo & assmin berjaya di sabah dgn 11 kerusi di menanhi di banru oleh kadazan dusun kaum keluarga pairin…. kaum kadazan/dusun tidak menyukai #melayu2islam dari gerombolan seketul daging babi hadi tapi jika di bandingkan dgn bajau/suluk shafie, mereka merasakan #melayu#islam hadi species memamah hidangan babi yg sama dgn mereka…. mengape amanat hadi satu hidangan dgn seketul daging babi ? adakah hadi dan malaun2 pAs nya menganuti agama pagan yg menyembah bentuk dan nama… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Awat tak habaq apa dia cara nya. Cara yang kamu nampak boleh berlainan dari yang orang lain nampak. Tak cakap sebab nak syiok sendiri ke?

zunnun ini memanglah DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN, PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA CAKAP TAK SENONOH DAN/ATAU MENCARUT. DAP musuh tradisional PAS.

Menyebut “melayu2 Islam”, coba membayangkan ada Melayu yang bukan Islam. KEPALA BAPAK DIA, kata Najib Klepto wal Jibo.

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN PUKIMAK wants to drive a wedge among the Kadazan dusuns. Many are Christians but Islam is also practised by a growing minority.

Islam adalah agama resmi negara ini, disebut di Perkara 3 Perlembagaan negara, ini menarik perhatian mereka, hal gandingan dengan puak majoriti di negara ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

“melainkan UMNO dan BN mesti segera menarik sokongan mereka terhadap Muhyiddin selaku Perdana Menteri.” Wah, beri kata dua pulak. Inikah tanda kerjasama, sehati sejiwa?

Nak coup d’etat pulak –

“Dengan tindakan itu, jatuhlah Muhyiddin dan PRU semula terpaksa diadakan.”

Politik ker, Machiavelli ker nih?

Anonymous
Guest
Anonymous

Machiavellianism is the use of the general principle of ‘the ends justifying the means’.

This means the Machiavellian person considers their goals to be of prime importance and that any method may be used to achieve them.

Sailang, kata orang Cina.

Menyelam, biar baju basah – gitu ker pepatah Melayu? (Macam tak kena ajer siapa yang mulakan cakap gitu).

Anonymous
Guest
Anonymous

Matlamat menghalalkan cara, terjemahan BM kpd the end justifies the means.

Anonymous
Guest
Anonymous

Cakap tak renti2 –

Excessive talking may be a symptom of an underlying illness and should be addressed by a medical provider if combined with hyperactivity or symptoms of mental illness, such as hallucinations.

Pigi jumpa doktor pakar sakit jiwa lah, Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous
Guest
Anonymous

Ini nasihat yang ikhlas. Kalau lama tak berubat, takut kamu sampai a point of no return.

Aku mahu kamu di sini to provide my morning fun and entertainment. Kamu takda disini, kurang lah peluang aku membalun, menibai dan membantai kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 6:14 am,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bila masanya yg Kejora ni..TN anjing tua bantai?
Bkn ke anjing tua tu yg asyik tersmbam ke lantai
Dia tak sedar ke yg dia tu dah jadi sambal petai?
Dekat kelab tua ganyut pejuwang blh le jadi otai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 5:29/6:14 am,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bangka mmg ler jenis tk sedar diri
Dia tu kereta sorong buruk yg perasan diri Ferari
Bingai dungu..ada hati nk lwn Cgu Kejora bistari
Kena Kejora pelakong..terus anjing itu cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla ini suka memuji diri sendiri. Mengaku dia cikgu lah, otak geliga macam Einstein lah, mulut amat celupar mcm Donald Trump lah … apa saja dia tuntut dia cakap dia pandai.

Memang orang gila selalu buat begitu. Dibiarkan, tak diheret ke Hospital Bahagia Tg Rambutan sehingga dia terbaring di tepi jalan, mulut berbuih, menumbuk numbuk ke langit.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 5:29 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cikgu Kejora bijak berpantun, ada ramai peminat
Bkn mcm TN anjing tua, barua, pukimak lahanat
Dia kena cgu Kejora tibai, kini dah semput penat
Btg pelir dia sentap kecut, mcm baru jer disunat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Orng tak menjawab apa pun yang ditulis Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla ini sebab sebab takda isi.

Gila dia, sampai 13 komen memantun mantat satu pun tak di jawab. Bermula pukul sepuluh setengah malam, bermakna ramai pembaca belum tidur. Tiada siapa melayan dia sebab cakap kotor.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 5:18/5:23 am,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua, asyik saja risau gelisah mengeluh
Maklum lah, dia dah tua, umur pun dah dekat 90
Nampak pantun Kejora jer mula lah dia berpeluh
Dia rasa, spt Kejora tibai belakang dgn btg buluh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Terjerit jerit sampai lepas tengah malam Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla nih.

Bermantun mantat benda yang sama. Otak kecik, letak di kepala lutut, mna lah boleh memikir luas.

Bertalu talu masukkan komen sejak pukul sepuluh setengah, takda siapa melayan, berkokah seorang entahapekebende.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 5:18 am,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing terpaksa jalani kehidupan yg amat perit
Ibarat mcm..Kejora dah humban dia ke dlm parit
Kote sentap..tinggal tundun jer, serupa dgn burit
Bila kantoi terkedu dia kata Kejora ni terjerit-jerit
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dia dh hilang lesap terus TN anjing Labu Kundur
Mmg betul dah kecut pelir, itu anjing telur landur
Nmpak spt anjing tua tu mmg dh terus berundur
Kejora ni pun rasa nak rehatlah mahu pergi tidur
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Maruah dan moral, TN anjing, semua dah runtuh
Kena tibai dgn Kejora dia asyik tersembam jatuh
Itulah jadi, bila cara beradab sopan dia tak patuh
Bodohnya pula serupa pak dia punya pala butuh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tak mampu lwn sorang cikgu yg mulia
Anjing itu kena belasah, sbb buat perangai paria
Kini, anjing itu bersedih duka dan tidak lagi ceria
Lidah dia jdi terjelir, serupa bijik kelentit mak dia
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Pantun2 Cg Kejora..bagai hujan msuk mencurah
TN anjing bebal dungu kian gelisah tk tentu arah
Kmbung kmpis perut anjing itu, menahan marah
Mulut jadi terjuih mcm puki mak dia punya lurah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ilmu yillek tapi ada hati nak bertempur
Kena Kejora tibai..sakit ler anjing itu mengelupur
Kini, anjing itu jadi serupa dgn ayam berak kapur
Teraba-raba anjing itu, mencari ubat dekat dapur
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, ilmu yillek, tpi ingin nk berlagak hebat
Hujah kosong sampah busuk, gebang saja lebat
Apa yg dia dpt hnya berbirat belakng kena sebat
Kini dia teraba-raba kt dapur..kalut mencari ubat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cikgu Kejora bijak berpantun, ada ramai peminat
Bkn mcm TN anjing tua, barua, pukimak lahanat
Dia kena cgu Kejora tibai, kini dah semput penat
Btg pelir dia sentap kecut, mcm baru jer disunat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Blog Budin ni bagaikan Kejora dah jajah & takluk
Tiada lgi kelibat, TN anjing, jahat punya makhluk
Dia dah terima alibat bila buat perangai tak elok
Silap besar le dia..bila sarang tebuan dia gi jolok
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HUHUHU