BAIK BUNG MOKHTAR ATAU HAJIJI JADI KETUA MENTERI, MUHYIDDIN TETAP TERGUGAT

Siapa bakal menjadi Ketua Menteri Sabah sehingga ini masih lagi tidak dapat dipastikan dan bila majlis angkat sumpah akan berlangsung juga tidak diketahui.

BN dan Perikatan Nasional (PN) Sabah dikatakan gagal mencapai kata sepakat berhubung calon Ketua Menteri, walaupun setelah bermesyuarat selama dua jam untuk membincangkannya.

Kedua-duanya, BN dan PN tetap berkeras dengan calon masing-masing iaitu Bung Mokhtar Radin dan Hajiji Noor untuk jawatan tersebut.

Setelah pertemuan selama kira-kira dua jam di sebuah hotel di Kota Kinabalu yang turut dihadiri pemimpin GRS yang lain – kedua-dua calon, Bung Mokhtar dan Hajiji kemudian mengambil keputusan menuju ke Istana Negeri selepas memutuskan untuk menyerahkan soal perlantikan Ketua Menteri Sabah itu kepada TYT Sabah, Juhar Mahiruddin membuat penentuan.

Bung Mokhtar dilaporkan berkata, “Tunggu TYT putuskan” manakala Hajiji dilihat keluar daripada mesyuarat lebih awal dan enggan memberi sebarang komen.

Begitu pun, selepas menemui Bung Mokhtar dan Hajiji, TYT Sabah dikatakan meminta diberikan sedikit masa untuk membuat keputusan, tetapi berjanji akan melakukannya secepat mungkin.

Ini bermakna, isu perlantikan Ketua Menteri Sabah terus menjadi teka-teki untuk suatu tempoh masa yang tidak diketahui tempohnya.

Antara Bung Mokhtar dan Hajiji, siapakah yang akan jadi pilihan TYT?

Dalam soal ini, UMNO mungkin gembira jika Bung Mokhtar yang menjadi pilihan TYT, begitu juga bagi Bersatu, mereka juga pastinya suka ria jika Hajiji yang diberi keutamaan.

Tetapi, kepada Muhyiddin Yassin, siapa pun yang dilantik, ia tetap merupakan ancaman serta gugatan kepada kedudukannya sebagai Perdana Menteri yang ketika ini pun beliau seperti sudah berada di atas bara api dengan jawatan itu.

Walaupun ada khabar mengatakan Shafie Apdal mungkin dilantik semula, pandangan tersebut sebenarnya sukar diterima memandangkan GRS yang diwakili PN, BN dan PBS sudah jelas memperolehi majoriti 38 kerusi daripada keseluruhan 73 kerusi yang dipertandingkan.

Pertimbangan setakat ini hanyalah antara Bung Mokhtar dan Hajiji.

Jika Bung Mokhtar yang dilantik, ini sudah tentu amat mengecewakan Muhyiddin kerana beliau sejak awal telah menonjolkan Hajiji.

Dengan terlantiknya Bung Mokhtar yang sedang berdepan kes mahkamah sebagai Ketua Menteri juga seperti memberi laluan kepada Zahid Hamidi untuk melakukan kemunculan semula dirinya selepas PRU akan datang.

Dalam pertimbangan Zahid Hamidi, jika Bung Mokhtar boleh jadi Ketua Menteri, maka tidak ada sebab beliau tidak boleh melakukan kemunculan merebut jawatan Perdana Menteri sekiranya kedudukannya sebagai Presiden UNNO masih kekal ketika PRU diadakan nanti.

Dalam erti kata lain, jadinya Bung Mokhtar sebagai Ketua Menteri adalah laluan dan duluan untuk Zahid Hamidi mencabar kedudukan Muhyiddin.

Sekiranya Hajiji pula yang dilantik, ini sudah tentu akan menambah-renggangkan lagi hubungan UMNO dengan Bersatu dan Zahid Hamidi dengan Muhyiddin.

Gagal meletakkan UMNO mendapat jawatan Ketua Menteri merupakan alasan tambahan untuk Zahid Hamidi dan UMNO meneruskan sokongannya kepada Anwar Ibrahim, tidak kira sama ada akhirnya tindakan itu akan menjadikan Presiden PKR itu sebagai Perdana Menteri atau berkesudahan dengan pilihanraya semula terpaksa diadakan.

Kesimpulannya, meski menang PRN Sabah, kemudian berbalah tentang jawatan Ketua Menteri, tetapi siapa pun yang terpilih mengisi jawatan itu, Muhyiddin tetap diasak dan terasak yang akan menjadikan kedudukannya semakin tergugat serta tidak selamat. (Shahbudindotcom 27/09/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 27 September 2020 — 10:39 pm

113
Leave a Reply

avatar
12 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpPHnoobDoyokAnonymousMahdhir bin Sulaiman Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

KESIAN PEMBANGKANG SATU PERSATU NEGERI TERLEPAS ……. UMNO PATUT BELAJAR BUANG EGO SELEPAS TERSUNGKUR PRU14…… BUKTIKAN KEKUATAN DAN KEIKHLASAN SEBAGAI PERSEDIAAN PRU15……. Mana datangnya 2/3 sokongan kepada “Langkah Meroyan Anwar”?……. Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa kerajaan Tan Sri Muhyiddin Yassin tumbang selepas memperolehi majoriti kukuh untuk membentuk kerajaan. “Saya telah mendapat sokongan kukuh dan meyakinkan daripada ahli parlimen untuk saya persembahan kepada Yang di-Pertuan Agong. Dan ingin saya menyatakan di sini majoriti dan sokongan itu dalam kalangan Melayu dan Islam,” katanya Jelasnya lagi, Anwar sepatutnya menghadap Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah pada semalam jam… Read more »

PHnoob
Guest
PHnoob

diorg yg bermesyuarat kat hotel, ko pulak yg lebih tahu..hahahahah. org mcm ko ni mmg perosak dan merosakkan fikiran. org nk bersatu, ko nk pecah belahkan. Nk jadi setan ke ape tu?

Doyok
Guest
Doyok

Kesian ko noob, buat spekulasi sendiri. Bende dah setel tadi. Mcm ni nk jadi blogger baik jadi beruk

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

KITA PAKAT TOLAK BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ DULU….LEPAS TU BARU CITER…… Siapa yang membuat keputusan muktamad atas kedurjanaan ini?…… Ramai rakyat Malaysia dan Indonesia tak puas hati dengan keputusan Mahkamah Rayuan minggu lepas yang mengekalkan keputusan Mahkamah Tinggi membebaskan majikan dari Pulau Pinang yang didakwa mendera dan membunuh pembantu rumahnya 2 tahun lalu. Arwah Adelina dari Indonesia ditemui mati di luar rumah majikannya di Pulau Pinang pada Februari 2018. Majikannya dituduh membunuh amah berusia 26 tahun itu, yang mengalami kegagalan organ akibat didera di sebuah rumah di Bukit Mertajam. Namun pada tahun 2019, Jabatan Peguam Negara di bawah lantikan politik… Read more »

Mahdhir bin Sulaiman
Guest
Mahdhir bin Sulaiman

Inilah politik di Malaysia kerana sukar untuk mencari pemimpin rakyat yang bersih… hampir semuanya terpalit dengan noda…

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 pondan tua)

Harap takda sesiapa yang nak jadi Wak Kontol Kejora Kojolla

Merana asyik dibalun, ditibai dibantai disini

Reply
28 September 2020 12:34 pm

________________________________________________

TN anjing pondan tua 🐕 12:34 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kena tibai, TN anjing rasa spt kepala dia beralun
Dgn Cikgu Kejora ini, mmg anjing tu tak terpulun
Asal dia cuba buka mulut jer terus dia kna balun
Mmg dia layak sgt, sbg ‘Badut Blog’ punya calon
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 12:34 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bila masanya yg Kejora ni..TN anjing tua bantai?
Bkn ke anjing tua tu yg asyik tersmbam ke lantai
Dia tak sedar ke yg dia tu dah jadi sambal petai?
Dekat kelab tua ganyut pejuwang blh le jadi otai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Jigit

Orang bantai kaw2 dia cakap orang tolong promosi
Punya bingai budak TN suka buat lawak basi
Otak ciput tapi tetap mau tunjuk aksi
Lama-lama budak ni hilang gigi tinggai gusi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
28 September 2020 10:19 am

________________________________________________

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg ler TN anjing ini tak kan henti menyeringai
Sbb anjing makan tahi..mmg lah buruk perangai
Jigit pun kata anjing ni setaraf dgn budak bingai
Elok anjing gila sewel ini bawa diri terjun sungai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun

…. dah ? dah ! dah .

TN dah benjol kepala. biar dia rehat semalaman mengopek celah puki bini…

kesian TN, di balun sepanjangan hari….

truce, mercy….🤣

kita focus dgn kesesatan ajaran amanat seketul daging babi pula..🤣

Reply
27 September 2020 7:02 pm

________________________________________________

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Zunnun rasa kasihan TN anjing dah tak terpulun
Dipujuk Kejora suruh berhenti..katanya dah! dah!
Mahu tidaknya sepanjang hari ifrit tu kena balun
Sian jugak Zunnun tu kat TN anjing haram jadah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit & Zunnun,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing tu, mmg perangai mcm dgn kera duku
Dia dah kena lanyak lunyai..tapi tak mahu ngaku
Bukan jer kepala dia benjol..asyik cg Kejora luku
Jigit, Zunnun dan ramai lagi mari tumpang paku
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Ckgu Kejora bijak berpantun, ada ramai peminat
Bila tibai TN anjing, ada org mari masuk sokong
Bkn nya mcm TN anjing, barua pukimak lahanat
Kiri kanan, tak tertepis, anjing itu kena pelakong
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing pondan tua sbg hero dia cuba beraksi
Tapi bukti2 yg ada itu..pembaca boleh jadi saksi
Anjing gila itu kata..dia tu Kejora tolong promosi
Pada hal, dia kena ganyang, sampai tinggal gusi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Rachmann Rachier
Guest
Rachmann Rachier

Aper lagy tyt’nangnaak’tunggoo2 lagy….!!!

Sudaah jelaas BN dapat lebiih kerusee berbandeng Jee-jee.
Yadiix….Bung Moktar ler (w’pong x-pencen..) bleh de-lantekk sbagai KM baroo….w’pong DSMY tak berkenaan orang dy x-de lantekk….

That tangan ler buwaat lambaat2….takott si-‘tak-Afdaal’ buwaat ‘pressure’ bukang2 shg tyt memehaak kpd ‘orang-dy’ dari warisaang….seliseh malaikaat 44_ Amin… 😬😬🐊🔨🔨🌍🌏🌇🚅😯

@ Mann Sontoloyo_
MUO Town, Empayar Sri Johor…🌇🚅👌

Rachmann Rachier
Guest
Rachmann Rachier

Pepasai TYT x-leh buat keputusang copat-copat….’nangnaak’ bagy X-Apdaal/karkee bebedaal tggu ‘katak2 PN/BN -melompat’masokk amai-amai ke-dalam kandaang x- apdaal ker….entaah2 tyt penyokong/orang- warisaang taak….!!?? 😬🐊🔨🔨😯

@ Mann Sontoloyo….
MUO Town, Empayar Sri Johor…🌇💳🐛

Kenniday lojium
Guest
Kenniday lojium

Lagi baik untuk semua tindakan ini.. Selaku rakyat Malaysia khusus nya saya orang sabah ingin memberi pandangan iaitu lebih baik bubar parlimen dan percepatkan PRU 15

zunnun
Member
zunnun

shafie akan di nobatkan semula km sabah……

sabah for sabahan….

the kitingan brothers are sticking to shafie upko, mahathir needs shafie to further his cause…

mukriz dah jadi broker maut di sabah dan shafie perlu jodoh kan nya isteri kedua dari kalangan suluk nya….

kadazan, dusun, murut, bagau, suluk bah.

polemic omNo nak tarik sokongan kpd grs jika hajiji di lantik dan bersatu pun akan buat bagitu gubernur terpaksa melihat warisan yg mendapat undi terbanyak….

dAp setuju asalkan bukan omNo & bersatu….

Anonymous
Guest
Anonymous

Setuju setuju setuju.

Hantam Umno, Bersatu, DAP dan semua tuh.

Main politik tahi ayam saja.

Rakyat juga yang susah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Harap takda sesiapa yang nak jadi Wak Kontol Kejora Kojolla

Merana asyik dibalun, ditibai dibantai disini

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 12:34 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kena tibai, TN anjing rasa spt kepala dia beralun
Dgn Cikgu Kejora ini, mmg anjing tu tak terpulun
Asal dia cuba buka mulut jer terus dia kna balun
Mmg dia layak sgt, sbg ‘Badut Blog’ punya calon
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 12:34 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bila masanya yg Kejora ni..TN anjing tua bantai?
Bkn ke anjing tua tu yg asyik tersmbam ke lantai
Dia tak sedar ke yg dia tu dah jadi sambal petai?
Dekat kelab tua ganyut pejuwang blh le jadi otai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Jigit

Orang bantai kaw2 dia cakap orang tolong promosi
Punya bingai budak TN suka buat lawak basi
Otak ciput tapi tetap mau tunjuk aksi
Lama-lama budak ni hilang gigi tinggai gusi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
28 September 2020 10:19 am

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg ler TN anjing ini tak kan henti menyeringai
Sbb anjing makan tahi..mmg lah buruk perangai
Jigit pun kata anjing ni setaraf dgn budak bingai
Elok anjing gila sewel ini bawa diri terjun sungai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun

…. dah ? dah ! dah .

TN dah benjol kepala. biar dia rehat semalaman mengopek celah puki bini…

kesian TN, di balun sepanjangan hari….

truce, mercy….🤣

kita focus dgn kesesatan ajaran amanat seketul daging babi pula..🤣

Reply
27 September 2020 7:02 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Zunnun rasa kasihan TN anjing dah tak terpulun
Dipujuk Kejora suruh berhenti..katanya dah! dah!
Mahu tidaknya sepanjang hari ifrit tu kena balun
Sian jugak Zunnun tu kat TN anjing haram jadah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Little amuse the nuisance

What more the fool

Anonymous
Guest
Anonymous

Plural – fools.

Anonymous
Guest
Anonymous

Jig it, Jigit.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit & Zunnun,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing tu, mmg perangai mcm dgn kera duku
Dia dah kena lanyak lunyai..tapi tak mahu ngaku
Bukan jer kepala dia benjol..asyik cg Kejora luku
Jigit, Zunnun dan ramai lagi mari tumpang paku
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Ckgu Kejora bijak berpantun, ada ramai peminat
Bila tibai TN anjing, ada org mari masuk sokong
Bkn nya mcm TN anjing, barua pukimak lahanat
Kiri kanan, tak tertepis, anjing itu kena pelakong
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
We can’t see anymore..bloody TN ‘anjing’ around
Kejora had beaten the old idiot flat to the ground
The goon is as if, on the land, sank and drowned
However..thanks for the fun, given by that clown
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh bangang tak terhingga
Wak Kontol Kejora Kojolla nih
5 minit ajer tak terasa orang balun dia
Terasa nak lagi nak lagi nak lagi kena balun

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 12:31 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kena tibai, TN anjing rasa spt kepala dia beralun
Dgn Cikgu Kejora ini, mmg anjing tu tak terpulun
Asal dia cuba buka mulut jer terus dia kna balun
Mmg dia layak sgt, sbg ‘Badut Blog’ punya calon
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Kontol Kejora Kojolla suka main sabun.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora had, succesfully, put TN anjing into anger
But that ill idiot, is just like a piece of soft burger
His head is swollen, by the bullets Kejora trigger
No way that old mouse can beat this fierce tiger
🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 pondan tua)

Hahaha, zunnun sendiri pun dah keraguan yang mana satu kuat.

Tapi Wak Kontol Kejora Kojolla kuat temberang saja.

Reply
28 September 2020 8:44 am

________________________________________________

TN anjing pondan tua🐕 8:44 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Keadaan TN anjing gila ni pasti semua org gelak
Gila anjing ini, serupa dengan org yang gila talak
Sblm ini..dikata Kejora ini Zunnun..dia menyalak
Kini anjing tu kata, Kejora & Zunun org lain pulak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Hantu syaitan Wak Kontol Kejora Kojolla boleh timbul dalam bentuk apa pun.

Selalu nya bentuk musibat. Penuh tahi palat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 pondan tua)

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla memantun mantat.

Takda isi, hapah pun dia tak dapat.

Reply
28 September 2020 11:19 am

________________________________________________

TN anjing🐕 pondan tua 11:19 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena tibai, ke lantai, tersembam rapat
Kejora udah lanyak dia jadi serupa dgn tapai ubi
Ada ker si bahalol itu tanya, apa yg Kejora dapat
Kan ker Kejora dapat lanyak TN anjing gila babi?
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Kontol Kejora Kojolla selalu dapat tahi palat

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 1:30 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua penari makyong, cuba nak bersilat
Kena tibai dgn Kejora, anjing tua ni terkulat-kulat
Kini, dia mngadap kangkang mak dia, puki dijilat
Sbab anjing tu mmg sedap rasa daki & taik palat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dah cabut lari nampaknya TN anjing tua bangka
Malu dia rasa tak tahu kat mana nak letak muka
Keadaan dia kini, seperti babi hutan cedera luka
Baru le dia tahu itu anjing bakal kayu api neraka
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Kontol Kejora Kojolla ini puaka.

Tak payah lain cerita.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dah cabut lari nampaknya TN anjing tua bangka
Malu dia rasa tak tahu mana nak letak muka
Keadaan dia kini, seperti babi hutan cedera luka
Baru le dia tahu itu anjing bakal kayu api neraka
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukan main seronok dia Wak Kontol Kejora Kojolla bila tak kena balun 5 minit pun.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua gila sasau, dah tidak lagi kelihatan
Dia lari bersembunyi tak tahu entah mana hutan
Dirasa seperti, jubor dia kena jolok dgn belantan
Pelir pula, sentap kecut, mcm baru lepas khatan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Nyata Wak Kontol Kejora Kojolla nih always looking over his shoulders. Anxious bila kena balun lagi. Now kena lagi sebiji.

zunnun
Member
zunnun

the gubernur is trying to avoid a coup at his residency by hamzah, Moo via musa aman…..

everything is state of fluid, as government of the day is in utter fragmentations…

God is Perfect, and all forms of Perfection are God.

so what’s not perfect is not God too?

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kat blog ini TN anjing dah teruk tercalar maruah
Ibarat org yg kena lanyak sampai muntah diluah
Dgn Zunnun blh ler anjing tu buat samseng juah
Dgn cgu Kejora ni, siap ler anjing tu makan kuah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Omputih ada expression “The man with a foot in the mouth”.

That is Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla.

Wau bule
Guest
Wau bule

Shafie CM Sabah. Hope I sm proven wrong

zunnun
Member
zunnun

gubernur dah membuat keputusan memilih penyamun bung dari pengkuanat Hajiji….

hamzah tak puas, lalu persoalkan keputusan gubernur….

ini semua salah hadi, tak adil dgn hidangan seketul daging babi nya, yg di agih2 kpd #melayu2 bunga dan #melayu2 keris….

kini #melayu2islam nya beramuk sesama sendiri, jgn pula seperti ibrahim libya, beramuk dgn cangkul, parang dan kapak…..

kesian #melayu2 yg di jenamakan oleh hadi….

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla memantun mantat.

Takda isi, hapah pun dia tak dapat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Hanya dapat tahi palat.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing🐕 pondan tua 11:19 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena tibai, ke lantai, tersembam rapat
Kejora udah lanyak dia jadi serupa dgn tapai ubi
Ada ker si bahalol itu tanya, apa yg Kejora dapat
Kan ker Kejora dapat lanyak TN anjing gila babi?
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Asyik memantun mantat

Dapat tahi palat

Menjilat emak dia punya pantat

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 pondan tua)

Terima kasih popularisekan komen aku, Wak Kontol.

Reply
28 September 2020 8:14 am

________________________________________________

Jigit

Orang bantai kaw2 dia cakap orang tolong promosi
Punya bingai budak TN suka buat lawak basi
Otak ciput tapi tetap mau tunjuk aksi
Lama-lama budak ni hilang gigi tinggai gusi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
28 September 2020 10:19 am

________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit 10:19 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Terima kasih kerana mari tumpang tala & bantai
Kejora dah balun dia..tersembam rapat ke lantai
Mari kita lanyak anjing tu, bagi jadi sambal petai
Agar lps ini, anjing tu tuan dia tambat dan rantai
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Mmg ler bagi Kejora, berpantun adalah sbg hobi
Dgn pantun Kejora lenyek TN anjing jdi tapai ubi
Kote anjing itu, dah sentap mcm kepala labi-labi
Muka dia pulak jadi malu tebal serupa kulit babi
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing tu, mmg perangai mcm dgn kera duku
Dia dah kena lanyak lunyai..tapi tak mahu ngaku
Bukan jer kepala dia benjol..asyik cg Kejora luku
Jigit, Zunnun dan ramai lagi mari tumpang paku
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Kitar semula ajer kerojer nyer dia nih

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila 🐕 1:45 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing..pencacai Atok peju-wang Kerala
Berbenjol kepala, anjing tua ini..Kejora taji & tala
Anjing tua ini kini udah mula mereng sawan gila
Bila dah kantoi terkedu, dia persoal kitar semula
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 1:45 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing..pencacai Atok peju-wang Kerala
Akibat kurang ajar dgn Kejora..anjing ni dpt bala
Kena peluru Kejora..anjing itu berbenjol2 kepala
Bila dah kantoi terkedu, dia persoal kitar semula
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 pondan tua)

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla
Disuruh jilat pucci emak dia sejak kecil
Itu cara emak dia menunjukkan sayang
Jahat, di sondol nya emak dia dengan kontol nya
Itu cara dia membalas sayang

Reply
27 September 2020 5:20 pm

________________________________________________

TN anjing pondan tua 🐕 5:20 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua penari makyong, cuba nak bersilat
Kena tibai dgn Kejora, anjing tua ni terkulat-kulat
Kini, dia mngadap kangkang mak dia, puki dijilat
Sbab anjing tu mmg sedap rasa daki & taik palat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Biasa jilat pucci emak nya dia nih.

Tahu banyak daki dan tahi palat.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 11:23 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian TN anjing tua bingai dungu otak dangkal
Dh ler dia tu mati pucuk pelir lembik cacat kekal
Dia dah spt musafir bangsat yg kehabisan bekal
Kini terkedu le anjing tua biol bebal ini mati akal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 11:23 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora dh berjaya, buat TN anjing pondan marah
Psti lidah dia terjelir & mata dia menyala2 merah
Mulut pula terjuih..mcm puki mak dia pnya lurah
Mungkin sbb..banyak sgt taik dia mentekedarah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Kontol Kejora Kojolla ha nya ulang cakap nya.

Otak kecil letak di kepala lutut nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 pondan tua)

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla keluarkan komen zunnun pulak?

Atau dia karangkan nya sendiri, pakai nama zunnun?

There is no limit to what a thug and gangster will do.

But he will be whacked, bambooed and blunderbus-ed all the same.

Reply
28 September 2020 8:11 am

________________________________________________

TN anjing bapok tua 🐕 8:11 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Teruk TN anjing kurap, kena sekel dgn cg Kejora
Baru padan muka dia itu anjing keturunan lanun
Bila dh terkedu..anjing tua ni buat perangai kera
Dikata anjing tua bebal tu cgu Kejora ini Zunnun
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Stupid old idiot TN anjing 🐕 8:11 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
When is it..this poor idiot moron TN is whacking?
The ill idiot thought that, readers are not looking
Why is the goon so stupid, people keep thinking
The reason, he use to watch his parents fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak payah menafikan nya lah, Beruk Tua Wak Kontol.
Kamu hantu, jembalang pun boleh jadi.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 10:50 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora dh berjaya, buat TN anjing pondan marah
Psti lidah dia terjelir & mata dia menyala2 merah
Mulut pula terjuih..mcm puki mak dia pnya lurah
Mungkin sbb..banyak sgt taik dia mentekedarah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 10:50 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian TN anjing tua bingai dungu otak dangkal
Dh ler dia tu mati pucuk pelir lembik cacat kekal
Dia dah spt musafir bangsat yg kehabisan bekal
Kini terkedu le anjing tua biol bebal ini mati akal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

zunnun
Member
zunnun

Gud, now mahathir can rest and play with his toy cars collection, as Shafie soon to take over Pejuang to bring about the final phase of suluk renegades into Peninsular, an extended project ic he started since….

..to enable Shafie to become A National Stateman instead a local Sempurna Sabahan….🤣

long live Pejuang….🤣🤣

Wau bule
Guest
Wau bule

Bung & BN and or Hajiji & Bersatu is not an issue Surprise may surface, discount you should never ever Shafie the loser but party wise he won it black and blue TYT with all his wisdom would choose the rightful leader More importantly where Muhyiddin would likely be Once the dust has settled a new beginning it should be To have pru15, likely he takes it sooner than later For there is PM in Waiting ever ready to grab power Anwar will go all out to claim he has the majority It does not matter he lives in reality… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Hari2 dok kitar semula saja Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla nih.

Asyik dengan “mati pucuk..pelir dah lembik mampos” dsb nya. Mencarut.

Otak kecik, letak di lutut nya. Mana lah boleh fikir lain dan yang baik2.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila 🐕 8:08 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing..pencacai Atok peju-wang Kerala
Berbenjol kepala, anjing tua ini..Kejora taji & tala
Anjing tua ini kini udah mula mereng sawan gila
Bila dah kantoi terkedu, dia persoal kitar semula
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 8:08 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing..pencacai Atok peju-wang Kerala
Akibat kurang ajar dgn Kejora..anjing ni dpt bala
Kena peluru Kejora..anjing itu berbenjol2 kepala
Bila dah kantoi terkedu, dia persoal kitar semula
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 pondan tua)

Si gila Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla WKKK ini yang mulakan caci mencaci.

The cheek of the son of a gun – dia tuduh orang lain pulak.

Itulah cara thug and gangster. WKKK memang penjahat dan gengster.

Reply
28 September 2020 7:52 am

__________________________________________________

TN anjing 🐕 pondan tua 7:52 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua btg pelir dah sentap tinggal seinci
Smlm tidak berani keluar diam je mulut terkunci
Sbb dia tahu dlm blog ini..kat dia ramai yg benci
Dia itu yg samseng..dikata Kejora pula, mencaci
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Terima kasih popularisekan komen aku, Wak Kontol.

Jigit
Guest
Jigit

Orang bantai kaw2 dia cakap orang tolong promosi
Punya bingai budak TN suka buat lawak basi
Otak ciput tapi tetap mau tunjuk aksi
Lama-lama budak ni hilang gigi tinggai gusi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit 10:19 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Terima kasih kerana mari tumpang tala & bantai
Kejora dah balun dia..tersembam rapat ke lantai
Mari kita lanyak anjing tu, bagi jadi sambal petai
Agar lps ini, anjing tu tuan dia tambat dan rantai
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit 10:19 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Mmg ler bagi Kejora, berpantun adalah sbg hobi
Dgn pantun Kejora lenyek TN anjing jdi tapai ubi
Kote anjing itu, dah sentap mcm kepala labi-labi
Muka dia pulak jadi malu tebal serupa kulit babi
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit 10:19 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing tu, mmg perangai mcm dgn kera duku
Dia dah kena lanyak lunyai..tapi tak mahu ngaku
Bukan jer kepala dia benjol..asyik cg Kejora luku
Jigit, Zunnun dan ramai lagi mari tumpang paku
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Jig it, Jigit.

zunnun
Member
zunnun

gubernur tgh menerima nasihat majlis perundangan negeri serta pandangan kehakiman utk memberi keputusan…..

dan sabah perlu mempunyai km secepat yg mungkin, dan shafie juga tidak ketinggalan utk kemukakan kelayakan….

omNo tidak akan bersama shafie, tapi sebilangan adun nya yg menang akan memberi sokongan mereka utk menafikan #melayu2islam hadi meluaskan sayap di negeri, melalui ‘p’engkianat2 ‘n’egeri….

hadi kini bergembira melihat #melayu2islam nya berkembang di sabah & sarawak melalui ‘p’engkianat2 “n’egeri yg di bawa oleh Moo/assmin….

Anonymous
Guest
Anonymous

Saya bukan ahli dan tak sokong PAS.

Tapi tak juga sokong Umno dan sekutu nya.

Sabah layak memilih yang baik untuk mereka.

Asalkan jangan yang kudut, banyak selaput, selalu mengarut, keluarkan tahi sejemput sejemput.

Anonymous
Guest
Anonymous

Macam budak kecik saja menulis “‘p’engkianat2 “n’egeri yg di bawa oleh Moo/assmin….”

Grow up, boy.

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun

…. dah ? dah ! dah .

TN dah benjol kepala. biar dia rehat semalaman mengopek celah puki bini…

kesian TN, di balun sepanjangan hari….

truce, mercy….🤣

kita focus dgn kesesatan ajaran amanat seketul daging babi pula..🤣

Reply
27 September 2020 7:02 pm

__________________________________________________

Zunnun 7:02 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing sesak nafas bini sdg tolong urut dada
Dia sdg tunggu ubat tnaga batin dikirim dgn pos
Nak mengkopek puki bini dia buat apa ke benda
Anjing itu mati pucuk..pelir dah lembik mampos
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla keluarkan komen zunnun pulak?

Atau dia karangkan nya sendiri, pakai nama zunnun?

There is no limit to what a thug and gangster will do.

But he will be whacked, bambooed and blunderbus-ed all the same.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia dan zunnun mungkin orang yang sama, menyamar.

Beruk Tua itu ada capacity menyamar siapa saja.

Beruk lah, katakan.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing bapok tua 🐕 8:11/8:31 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Teruk TN anjing kurap, kena sekel dgn cg Kejora
Baru padan muka dia itu anjing keturunan lanun
Bila dh terkedu..anjing tua ni buat perangai kera
Dikata anjing tua bebal tu cgu Kejora ini Zunnun
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👏

Anonymous
Guest
Anonymous

Old idiot moron TN anjing 🐕 8:11 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
When is it..this poor idiot moron TN is whacking?
The ill idiot thought that, readers are not looking
Why is the goon so stupid, people keep thinking
The reason, he use to watch his parents fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Sekarang mula lah keluar satu lepas satu sumpah seranah si Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla WKKK. Ayam jantan hutan dah masuk reban ayam yang dibela.

Tengok saja ler karenah dia …

Anonymous
Guest
Anonymous

Di hentam ayam jantan yang di bela.

Make no mistake about that.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Hari ini nampaknya blog Budin tenang dan aman
Tak ada lagi, maki caci dari si tua kera hanuman
Mungkin dia dh belajar banyak dari pengalaman
Dia takut tulah menimpa..spti nasib Wak Suman
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Si gila Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla WKKK ini yang mulakan caci mencaci.

The cheek of the son of a gun – dia tuduh orang lain pulak.

Itulah cara thug and gangster. WKKK memang penjahat dan gengster.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 pondan tua 7:52 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua btg pelir dah sentap tinggal seinci
Smlm tidak berani keluar diam je mulut terkunci
Sbb dia tahu dlm blog ini..kat dia ramai yg benci
Dia itu yg samseng..dikata Kejora pula, mencaci
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Kontol Kejora Kojolla ini offer lub.ng belak.ng nya kpd TN. Tak di terima.

Marah, mengata TN mcmc2.

Maklumlah, Bang Ali pun dah tak terima. Tak basuh, selepet tahi, bahu busuk, kotor.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua 🐕 8:42 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing gila ni dgn semua org, dia suka kelahi
Tapi..anjing lahanat ini dah terima balasan Illahi
Kini dia trmenung monyok letak tangan ats dahi
Agaknya anjing ni kini sdg pulun menjamah tahi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Bung ha nya Bung mengata TYT perlukan masa memutuskan KM baru Sabah.

TYT bertindak di atas nasihat Ketua Menteri, atau siapa yang ada Wakil Rakyat terbanyak – parti sendiri dan parti2 sekutu.

Parti2 berkenaan sedang berunding siapa yang patut dicalonkan KM.

Tunggulah, proses demokrasi sudah berjalan dan sedang berterusan. Biarkan mereka ambil masa, sehingga selesai.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Noting Umno MPs’ interest, PKR says support for Anwar to take over the government must be sincere – https://www.malaysiakini.com/news/544305

Nampak nya ada yang tak sincere. Kalau tak, takkan bunyi begitu.

Di kalangan rakyat jelata, ramai yang tak sincere, atau tak mahu Pak Sheikh jadi PM. Sebab dia Peliwat, bekas banduan 2 kali sebab liwat. Mana boleh bekas banduan jadi PM.

Anonymous
Guest
Anonymous

Soori off topic (sudah komen in topic di bawah ini), tapi berita ini menarik perhatian –

PAS Youth presses govt to recall envoy to UAE over diplomatic ties with Israel

Nak tanya: Apakah banyak wang masyuk bersama keputusan itu? Tak kira kuat keIslaman depa.

Yahudi, dengan tradisi kerja money-lending depa, tentu banyak wang.

zunnun
Member
zunnun

islam depa kuat atau kepentingan mengunakan perkataan ‘islam’ itu yg kuat….🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Hahaha, zunnun sendiri pun dah keraguan yang mana satu kuat.

Tapi Wak Kontol Kejora Kojolla kuat temberang saja.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing pondan tua🐕 8:44 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Keadaan TN anjing gila ni pasti semua org gelak
Gila anjing ini, serupa dengan org yang gila talak
Sblm ini..dikata Kejora ini Zunnun..dia menyalak
Kini anjing tu kata, Kejora & Zunun org lain pulak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Tergugat atau tidak nya Muhyiddin tidak penting. Dia sudah dinobatkan sebagai PM, tidak ada apa yang boleh menjatuhkan dia dari jawatan nya.

Melainkan parti nya tidak mahukan dia. Atau ada parti sekutu nya yang menang PRU14 bersama tak mahu dia. Buat keputusan resmi dan umumkan nya.

Selagi itu tidak berlaku, biarkan. Ingat, banyak buang duit dan tenaga jika mengadakan PRU lagi. Politikus2 jangan ingat mahu membazirkan itu semua. Mesti runding hingga setuju.

zunnun
Member
zunnun

Moo sejak jadi perdana menteri secara bidan terjun melalui lorong belakang mati, tidak sau hari meraskan aman dan nyaman, asyik tersemput2 memikirkan ape langkah lawan dan kawan seterus nya…

tiada perbezaan antara lawan dan kawan di sekeliling nya….

penyakit kanser nya di kuatiri lagi merebak dek kerana tekanan yg di hadapi, dan adakah sisa2 hidup nya akan membuat nya lagi sengsara?

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang nyata biadab ia lah kamu yang panggil PM negara ini Moo.

BERUK TUA DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN, PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT DAN/ATAU MENCARUT.

Yang akan menjadi sangsara ada lah kamu sebab asyik busuk hati kpd pemimpin yang dipilih mengikut peraturan demokratik. Asyik geram saja, kena heart attack satu hari nanti.

zunnun
Member
zunnun

kemulut permasaalah Moo perlu di kemukakan kpd hadi…..

kerana hadi yg membina #melayu2islam nya kesana kemari, dan di sabah tidak kecuali juga….

lagi byak lah hadi temberang dgn jampi dan mimpi ‘rasullulah’ nya hinggakan malaikat2 di langit ketawa terbahak2 melihat temberang nya kpd #melayu2islam di sana sini….

kesian #mlayu2islam, hadi arak dari mua”FUCK”at hingga ke jinjang hotel bersama assmin….

Anonymous
Guest
Anonymous

Hah, “kemulut” kata puak “komuniti lain”, istilah yang di sebut dalam Perkara 153 Perlembagaan negara berkenaan Kedudukan Istimewa Melayu dan Bumiputera Sabah dan Sarawak ini.

Penganut DAP asyik geramkan Ketua PAS Abdul Hadi dan “#melayu2islam nya”. Geram punya geram, satu hari jatuh terbaring akibat lebih garam dalam badan nya, gol.

BERUK TUA DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN, PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT DAN/ATAU MENCARUT. Menyebut FUCK, dia memang pukimak.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PRU15 AKAN SELESAIKAN MASALAH PN DAN BN….. BANI YAKJUJ MAKJUJ CETUSKAN PRN UNTUK SEBAR COVID SELURUH NEGARA…….. 15 kes baru di 5 negeri di semenanjung dikesan dari Sabah……. Sekurang-kurangnya 15 kes Covid-19 baru di lima negeri dan wilayah di Semenanjung Malaysia dikesan melibatkan individu yang pulang dari Sabah, yang kini menjadi pusat baru wabak berkenaan. Ketua Pengarah Kementerian Kesihatan, Dr Noor Hisham Abdullah, dalam satu kenyataan, mengatakan bahawa negeri-negeri dengan kes baru Covid-19 yang dikesan melibatkan individu pulang dari Sabah adalah Selangor, Pahang, Johor, Melaka dan Kuala Lumpur. Kementerian Kesihatan telah mewajibkan ujian Covid-19 untuk individu yang pulang dari kawasan… Read more »

Sheraton
Guest
Sheraton

Sepatutnya pengundi kena pilih siapa KM.

Begitu juga di Semenanjung nanti.. pilih siapa PM.

Kalau masih mahu kekal Muhyiddin pilih lah PN BERSATU.

Kalau mahu kan Anwar pilih lah PH.

Jangan pilih AP atau parti untuk menentukan siapa PM.

NORMA UNDI BARU

Anonymous
Guest
Anonymous

Biasa nya dalam demokrasi, parti yang menang PRU pilih siap jaid PM.

Selalu nya, Ketua Parti itu lah jadi PM.

Bodoh lah ketua parti itu kalau tidak.

Ada sesiapa tahu ketua parti yang menang PRU tak menjadi PM di mana2 demokrasi pun?

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila takda parti yang menang majoriti, kena lah berunding antara parti2 “kawan”.

Harap dapat keputusan yang diterima semua “kawan2” itu.

Kalau tak, jadi gomen sekejap, bergaduh tak habis2, perlu adakan PRU sekali lagi. Bodoh, berisiko tinggi, buang duit dan tenaga jika begitu.