DUA KALI MB PILIHAN MUHYIDDIN GAGAL DI JOHOR, SEKARANG ADA HATI LAGI NAK PILIH DI SABAH?

Bukan rahsia lagi dua bekas Menteri Besar Johor ketika era pemerintahan PH adalah datang daripada buah fikiran serta cadangan Muhyiddin Yassin yang akhirnya kedua-dua mereka berakhir dengan kegagalan.

Osman Sapian dan Dr Sahruddin Jamal ini adalah orang pilihan Muhyiddin memandangkan beliau merupakan ahli politik senior di negeri tersebut, selain kedudukannya sebagai Presiden Bersatu.

Mahu atau tidak, Muhyiddin perlu mengakui pilihannya itu adalah suatu kegagalan apabila kedua-dua orang kepercayaannya itu dilihat lemah dan gagal dalam melaksanakan tugas serta tanggungjawab dengan baik di Johor.

Mereka berdua bukan sahaja tidak dapat mentadbir dengan baik, malahan kurang disenangi kerana beberapa isu berbangkit yang gagal diselesaikan dengan baik.

Malah, hubungan kerajaan negeri dengan Istana Johor juga agak renggang ketika era kedua-dua Menteri Besar pilihan Muhyiddin itu.

Pada PRN Sabah kali ini pula, Muhyiddin secara terbuka sudah menyatakan hasratnya berhubung calon Ketua Menteri pilihannya dan lebih menarik lagi keputusan tersebut dibuat tanpa berbincang bersama rakan sekutunya BN.

Nama yang dipilihnya adalah calon kerusi DUN Sulaman, Datuk Hajiji Noor yang juga merupakan Pengerusi Bersatu Negeri Sabah dan pilihannya itu dipercayai dibuat sebagai membalas jasanya mengembangkan parti itu ke negeri tersebut.

Walaupun dianggap parti baharu dan masih belum pernah diuji di Sabah, Muhyiddin dilihat memberikan kepercayaan penuh kepada Hajiji, walhal calon pilihannya itu adalah “katak” yang bertanding atas tiket UMNO semasa PRU14 lalu dan kemudian melompat menyertai Bersatu.

Hajiji sememangnya dilihat kurang berpengalaman dan tidak mempunyai pengaruh untuk menarik sokongan pengundi, lemah dalam komunikasinya serta terlalu mengharapkan bantuan daripada pemimpin Bersatu dari Semenanjung dalam kempen PRN Sabah ini.

Sepanjang tempoh berkempen, semua menteri daripada Bersatu seolah-olah dikerah untuk membantu Muhyiddin dan calon-calon Bersatu di mana segala macam bentuk program atau projek ternampak dikhususkan untuk mendapatkan undi.

Maka, ke sana ke sini lah menteri-menteri Bersatu turun membantu Muhyiddin bagi memenangkan Hajiji dan merampas semula Sabah daripada kerajaan Warisan.

Sememangnya Muhyiddin memerlukan kemenangan ini dan ia penting bagi survival politiknya sebagai Perdana Menteri, walhal risiko yang diambilnya dengan menamakan Hajiji adalah satu tindakan yang akan “membunuh persahabatan” antara partinya, Bersatu dengan UMNO yang dipimpin oleh Ahmad Zahid Hamidi.

Sekiranya di Johor pun Muhyiddin gagal dalam pemilihan calonnya, adakah kali ini kegagalan yang sama bakal berulang di Sabah?

Sama ada Hajiji akan memberikannya kemenangan atau kekalahan pasti akan memberi kesan politik yang besar buat dirinya.

Nasib Muhyiddin sebagai Perdana Menteri sebenarnya akan ditentukan pada 26 September ini, tarikh itu merupakan pertarungan hidup dan mati buat karier politiknya. (Shahbudindotcom 18/09/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 18 September 2020 — 2:52 pm

72
Leave a Reply

avatar
6 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpzunnunAnonAnonymousnajib bini rosmah Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

TAHNIAH KEPADA TN BELA MEREKA YANG TERANIYANYA….. TERUSKAN USAHA ANDA…… PILIHAN Raya Negeri Sabah semakin panas dengan kempen yang berlangsung. Baik kempen melalui ceramah-ceramah, bendera dan media sosial ia semakin rancak menjelang tarikh pengundian hujung bulan ini. Malam ini Datuk Seri Najib Tun Razak yang popular dengan panggilan Bossku membacakan kad laporan khidmat Datuk Seri Shafie Apdal sebagai Ketua Menteri Sabah. Melalui hantaran ke Facebook miliknya, Najib memberi semua F atau gagal kepada Shafie. Shafie, mari sini duduk sebelah saya. Saya jelaskan satu-satu report card kamu. 1. Tahun lepas saja hampir 120,000 rakyat Sabah tiada kerja. Ini gred F! 2.… Read more »

zunnun
Member
zunnun

shafie tak perli risau dgn banjiran #melayu2islam yg di ketuai oleh Moo dan Zahid, serta di bantu oleh malaun2 pAs, kerana penjenamaan #melayu2islam satu bentuk kesundalan bagi rakyat sabah kerana penduduk melayu hanya 6% sj…

tapi bagus jika #melayu2islam menjemput hadi awang dan barisan malaun2 pAs utk ke sabah, kerana itu yg di tunggu oleh shafie dan barisan warisan plus nya….

tapi berani ke hadi awang ke sana?

zunnun
Member
zunnun

perli – perlu

zunnun
Member
zunnun

hadi awang klu tak menjual agama hadi akan jual ape? perdagangkan puki2 pornpuan bawah umur babi2 belaan nya ke?

yg terkemudian itu lagi berfaedah kerana tak menjejaskan kematian seperti di memali dgn amanat sektul daging babi nya….

berfaedah kerana dapat menjana keuntungan utk membuka ladang2 ternakan baru kerana pembiakan babi2 nya perlu di urus dgn teratur, jgn asyik mem”babi” sana sini…

adakah hadi bapa ternakan babi di negara?

sj tertanya, kan selama ini, malaun2 pAs asyik mem”babi’ merata2….

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

NEGARA DITADBIR DENGAN RULE OF JUNGLE SELAMA 22 BULAN BAWAH REGIM BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ……. RCI salah laku kehakiman: Babitkan juga zaman PH – Tunku Abdul Aziz……. Bekas naib presiden Transparency International Tunku Abdul Aziz Ibrahim menggesa supaya Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) mengenai salah laku dalam sistem kehakiman diperluaskan skopnya kepada ketika era pemerintahan Pakatan Harapan (PH). Beliau yang juga sebelum ini merupakan bekas naib pengerusi DAP berkata, siasatan juga harus membabitkan pelantikan hakim dan keputusan kehakiman dibuat sepanjang 22 bulan pentadbiran PH. Hal ini katanya berikutan tindakan bekas ketua hakim negara, Richard Malanjum yang menyatakan sokongan secara terbuka kepada… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

KEPALSUAN BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ SUDAH TERBONGKAR….. RAKYAT TAK MUNGKIN TERPEDAYA LAGI…… 500 Ahli Warisan Keluar Parti Sertai Bersatu…….. BERSATU, PPBM, WARISAN #TOLAKDAP, #TOLAKWARISAn 500 ahli Warisan keluar parti termasuk ahli baru menyertai PPBM. Majlis Pemimpin Bersama Rakyat yang dihadiri oleh Tan Sri Datuk Seri Panglima Haji Musa Aman, mantan Ketua Menteri Sabah, YBhg Datuk Seri Panglima Haji Hajiji Bin Haji Noor, Badan Pimpinan Bersatu Sabah / Calon Parti Perikatan Nasional N12 SULAMAN, Datuk Seri Panglima Rahman Hj Datuk Dahlan Ketua Bahagian Umno Bahagian Tuaran, Ybhg Aminuddin Aling Pesuruhjaya PAS Sabah, Ybhg En Johari Saiman Naib Ketua Bahagian Bersatu Tuaran,… Read more »

zunnun
Member
zunnun

…lalu di datangi ahli syurga hadi dan sang wali nya utk memberi pujian kpd anjing2 di sini supaya mereka menruskan menyalak di blok ini…

hebat no, begini pornpuan2 pAs berair puki2 kerana helah babi2 belaan hadi.

cuba2 kurangkan kesundalan dgn helah murahan…

atu ini tahap kecerdasan akal yg di letak di bawah, mem’butuh” sana sini..?

zunnun
Member
zunnun

Moo dan najib memerlukan hadi kerana hadi se orang berilmu ‘islam’ yg tinggi, dan kerap mimpi ‘rasullulah’ ke?

2 kilang puki yg hadi tegakkan dgn 14 ekor babi2, yg mana lebih hebat, berayuk puki2 bini atau memasak gulai kawah daging babi?

adakah hidang sedemikian sama seperti minuman arak hingga tergolek2 mati di memali..

adakah kini Moo dan segala #melayu2islam pN dan bN di rasuk dgn hidangan sedemikian hingga sasau pertimbangan utk memahami kebenaran islam..?

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

BANYAK BETUL HAK ISTIMEWA TIONGKOK DI TANAH MELAYU…….INI YANG SEBABKAN MAFIA KOMUNIS BESAR KEPALA…… Cuba jaga hati? Portal Mandarin malukan SPRM,…… — Tiada keperluan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) melancarkan portal dalam bahasa Mandarin. Ketua wirawati Parti Bumiputera Perkasa Malaysia (Putra) berkata pendekatan SPRM hari ini sesuatu yang memalukan. “SPRM. Ni hao ma? Warganegara Malaysia tetapi tidak faham bahasa Melayu memang memalukan. “Tidak perlu portal banyak-banyak bahasa untuk menjaga hati,” coret Dr Asma Razalli di Facebook hari ini. SPRM dalam satu kenyataan hari ini menjelaskan portal Mandarin dilancar bagi meningkatkan keyakinan dan pengetahuan masyarakat Cina terhadap rasuah. Katanya, ia juga… Read more »

zunnun
Member
zunnun

#babi2 belaan hadi, berjubah berserban berjanggut berkopiah utk tutup jasad supaya merupai siape?

utk merupai muhammad bin aminah ke?

tapi kenabian/’kerasulan muhammad berserban berjubah berjanggut serta menjolok puki2 bini2 juga ke?

hebat no, malaun2 dan babi2 hadi beragama….

akal di letak di kepala bawah, asyik #membutuh sana sini dgn kesundalan ‘islam’ hinggakan Nabi Muhammad itu #membutuh sana sini dgn berbini2…

kenabian/kerasulam muhammad memerlukan pedang zulfakar utk menjolok2 puki juga ke?

hingga kan pedang di anggap suci juga ke? #kepalabutuh punya fahaman agama…

zunnun
Member
zunnun

sejak dulu lagi, babi2 parti Angkut sampah yg di ketuai hadi mejelang pilihan raya akan mencetak t-shirt dgn ‘syurga’ di jadikan habuan utk memikat pengundi2….

“undi pAs masuk syurga’

dan kini

‘bersama pAs ke syurga”

malaun hadi tak tapau syurga dgn menyogok malaikat mana?

kesundalan ape sebagini rupa atau terlebih menjilat puki2 hingga sasau? hadi se ekor babi atau terlebih mem”babi” dgn fahaman agama di tarbiahkan oleh ‘rasullulah’ serba temberang nya ke?

babi2 belaan nya, terngagga2 keseronokan kerana di di jamin syurga..

hebat #melayu2islam no…

zunnun
Member
zunnun

ape yg rakyat sabah kehendaki dari pemimpin mereka? ada kah pemimpin mereka di tarik teliga dari kuasa #melayu2islam yg tidak tahu akan usul islam mereka di kuala lumpur…? adakah rakyat sabah merasakan bangga mereka menentukan siapa pemimpin mereka dan bukan di tentukan dari kesundalan #melayu2islam di kuala lumpur…? maka rakyat sabah perlu bangkit utk menentukan haq memilih pemimpin bukan di tentukan dari #melayu2islam yg serba sundal dan asyik ketagih daging2 babi yg hadi hidangkan… hadi pemimpin parti Angkut sampah, mengangkut sampah2 seperti semburit, dewa wee, penyamun dan pengkianat utk di menceritakan bagaimana hadi berjumpa dgn ‘rasullulah’ dlm mimpi…. agar mereka2… Read more »

Anon
Guest
Anon

Apabila rahsia Kejora dan Zunnun terbongkar yang kedua-duanya Bapok Tua Lobang Terowong Telor Laboh (BTLTTL),MALAM NI terus tak berani keluar kerana malu.

Itulah!!!!lain kali jangan membabi dan menganjingkan orang,sekarang kan dah lari tercirit-birit.

HARAP DATANG BALIK yerrrrr,BUAT MEMERIAHKAN BLOG INI.

YANG SUDAH TU….SUDAHLAH.

KAMI SEDIA MENGAMPUNKAN ANDA BERDUA!

mari yerrrr pagi esok wahai BTLTTL!

Apapun ini pantoonan hukuman untuk kamu berdua!

KALAU PON MARAHKAN NYAMOK
JANGAN PULAK KELAMBU DIPUKOL-PUKOL
ZUNNUN JOLOK JUBO KEJORA PAKAI KAYU MOP
KEJORA JOLOK JUBO ZUNNUN PAKAI ULU CANGKOL

Anon
Guest
Anon

jangan mare!
kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

KREDIT KEPADA TN DAN WAU BULE YANG TIDAK SOKONG BANDUAN TEBUK JUBO JADI PM…….. Mampukah rakyat utamakan pemimpin muslim wibawa?……. BANGI, 30 Muharram 1442H, Jumaat – Mampukah rakyat Malaysia membuat keputusan untuk mendahulukan pemipin muslim yang berwibawa, amanah dan kompeten? Persoalan itu ditimbulkan oleh Naib Presiden Ikatan Muslimin Malaysia (ISMA), Prof Dr Zainur Rashid Zainuddin susulan daripada pelbagai kejadian politik yang melanda negara sejak kebelakangan ini seperti Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah, selain wakil rakyat lompat parti. Beliau berkata, sejak sekian lama negara dikuasai ‘warlord’ politik dengan pelbagai agenda yang jauh daripada memartabatkan semula agama, bangsa dan masa depan negara.… Read more »

Anon
Guest
Anon

Jom makan keropok
sambil minum air batu
Zunnun & Kejora rasa aku dua-duanya bapok
Cara tulisannya menggambarkan gitu

Anonymous
Guest
Anonymous

Dua2 rapat dengan Bang Ali pulak tu.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Boleh juga tukar Mat Sembab dan Pie bergomol, Ulama Anjing PAS mampus kena semburit. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu ker yang memburit? Kuhkuhkuh

Anon
Guest
Anon

Singgah di kampong orang bertenun
Benang banyak penuh tempayan
Aku orang baru tak kenal Zunnun
Dia ni lelaki ke pompuan?

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia hermaphrodite

that has complete or partial reproductive organs and produces gametes with both male and female sexes.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Baru lagi pepatah kelakar elephant fight elephant grass will suffer jadi mainan Muanjing Siber Rosmah Bean Army (RBA dibayar RM5000 sebulan oleh Rosmah Puaka). Kini pepatah itu menjadi
Hajiji fight Bung in Sabah
Dogs from Pas dying to raise BN flag. (Jiji dan Bung cah keting, Ulama Anjing mampus pacak bendera di tengah) Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Kontol Kejora Kojolla WKK memain peranan di situ.

Anon
Guest
Anon

cowboy naik kuda
Naik kuda pergi mencuri
Setahu aku Jigit tu duda
Barang masih baik dara di cari

kau tak cemburu ke Kejora dot dot dot

Anon
Guest
Anon

Pergi ke kedai beli tapai
Jangan lupa beli sekali gula-gula
Nak ke Ticer Zura hajat tak sampai
Jigit nak attack Kejora cemburu gila

kah kah kah

Anon
Guest
Anon

Aku isteri dan dot dot dot
Nampak body stim masa kain dijemor
Muka bapok dah bekedot
Dia amik tepong ubi lumor

Ya ka? apa? kah kah kah

aku gelak sampai tekentot

kah kah kah

pantun aku lebih baik dari kejora lahabau!

Anonymous
Guest
Anonymous

BETUL BETUL BETUL

SOKONG SOKONG SOKONG

Anon
Guest
Anon

Pergi ke pasar naik kereta
Ada juga yang naik bot
Dua kali Kejora @ bapok tua becinta
Bila gadis tau telor sudah laboh mereka cabot

laaaaa….ya ka?

kah kah kah ketiak naik geli

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Bila gadis tau telor sudah laboh mereka cabot

Umur dah dekat 90 tahun tua.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini bukan ikut cakap omputih 90 years old.

Ini memang mengata Wak Kontol Kejora Kojolla betul tua.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kini, dah mula gelisah dan tk tenteram
Dia dah mcm keling dlm tongkang yg nak karam
Mkin ramai yg tampil tibai itu anjing anak haram
Dgn anjing kurang ajar tu mmg ramai org geram
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun

sejak di puji oleh malaun sang kuali, TN rasakan bergaya….

tapi lupa akan nya, sawan babi masih jelas kelihatan….

cuba2 kurang mrnjilat puki bini sepanjang hari….

#melayu2islam, pantang di puji, buah kontol lebih kembang dari lubang2 hidung yg ada…

Reply
18 September 2020 3:48 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Zunnun 3:48 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Pantun2 Kejora, memanah seperti petir dan kilat
TN anjing cedera parah..kini dia jdi terkulat-kulat
Kini, lubang puki emak dia, anjing tu sedang jilat
Anjing tu syok sbb puki mak dia bnyak taik palat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Zunnun 3:48 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kini, dah mula gelisah dan tk tenteram
Dia dah mcm keling dlm tongkang yg nak karam
Mkin ramai yg tampil tibai itu anjing anak haram
Dgn anjing kurang ajar tu mmg ramai org geram
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

trackback
Muhyiddin tidak layak menentukan siapa calon Ketua Menteri Sabah

[…] Berita penuh : https://shahbudindotcom.net/2020/09/18/dua-kali-mb-pilihan-muhyiddin-gagal-di-johor-sekarang-ada-hat… […]

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

RAKYAT TIDAK SETUJU POLITIK MAKI HAMUN….ANDA BOLEH TIDAK SETUJU TAPI JELASKAN KENAPA ….. POLITIK TAK KERUAN ADALAH POLITIK SAMPAH…..KATALAH BENCI RASIS CUBA BANDINGKAN DENGAN PARTI KITA SOKONG ….. Peranan bawa perubahan politik dan cabaran PRU15…… LIPIS: Pelancaran Jentera Pilihan Raya PAS Kawasan Lipis telah disempurnakan oleh Bendahari PAS Pusat, Dato’ Iskandar Abdul Samad di Dewan Abdullah Sani, Kompleks Tarbiyyah Al-Islamiyah, Kampung Berembang, di sini kelmarin. Dalam ucapannya, Dato’ Iskandar mengingatkan mengenai kemungkinan PRU15 berlaku dalam tempoh terdekat berikutan perkembangan politik mutakhir, sekali gus menuntut jentera menggiatkan usaha. “Dalam dunia politik, banyak benda yang kita tak nampak dan banyak bakal berubah.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

TN Bodo

Belum bangun lagi agaknya budak TN ni…komen Junnun masih belum dijawabnya dengan cerita babi tersondol razer blade…kah kah kahhh

Reply
15 September 2020 8:27 am

_____________________________________________
zunnun

Jgn di acah, kan sawan gila nya dtg….🤣

Reply
15 September 2020 1:25 pm

Reply
16 September 2020 9:10 am
_____________________________________________

jigit

hi hi hiii ada orang sudah teruk kena balun
harap2 dia ubah perangai jadi lebih sopan santun
rentikanlah buat komen bodo macam mangkuk hayun
kiri kanan kau ditaji terekencing dalam seluar basah lencun

Reply
16 September 2020 11:34 am

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bapok kini sedng pakai gincu & bedak
Dia masuk ke sini, kerana mengharapkan dedak
Ramai bencikan nya, & teruk pala dia kena ledak
‘TN Bodo’ pun kata TN anjing tua tu mcm budak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN kini bgai anjing betina baru lepas mengawan
Nk mlegakan penat, dia togok todi dulu 1 cawan
Ramai yg benci dia kat sini, dia tk daya melawan
Zunnun pun tampil kata TN anjing tu gila sawan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing tua kini dah jadi serupa dgn kera duku
Dia dah tewas teruk..tapi masih tk nak mengaku
Bukan saja dgn cikgu Kejora dia kena taji & paku
TN Bodo dan Zunnun mari masuk tumpang luku
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Trima ksih Bro Jigit, kerana mari tumpang balun
Pasti TN anjing tua tu berasa kepalanya beralun
Nk lwn pembenci dia..anjing biol itu tak terpulun
Elok sgt le, tittle ‘mangsa belasahan’, dia dicalon
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua kedi, Peju-Wang punya balaci
Senjata anjing tua gila ini hanyalah memaki caci
Tapi kini..mulut celupar anjing tua ni dh terkunci
Sbb, dia mula tau, yg dia tu ramai org membenci
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Padan muka, TN anjing barua pukimak bedebah
TN Bodo & Zunnun tibai, Jigit pula, mari tambah
Anjing tu, ibarat dihumban ke taik punya lembah
Pasti anjing gila tu, menggigil demam tak kebah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, dah tak tau, kat mana nak letak muka
Baru dia tau kat blog ni, dia tu ramai yg tak suka
Kini dia dah lari menyorok, itu anjing tua bangka
Keadaan anjing biol tu kini serupa dgn babi luka
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kini dalm keadaan mata merah basah
Disbb kurang ajar..hidup anjing tua ni jadi susah
Bukan je dgn cgu Kejora, anjing tu kena belasah
Ramai jugak pembaca lain turut tumpang sesah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, tua, bulu pelir putih bserabut beruban
Disbb kurang ajar, hidup anjing ni sakit terbeban
Dia rasa, spt muka disembam ke lobang jamban
Lepas tu, ke dalam loji tahik pulak dia dihumban
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA IKUT ARAHAN AKU, BIKIN COLUMN SETENGAH INCI LAGI.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bahagia rasa nya bila Wak Kontol tunduk kpd aku.

Keep it up, Wak Kontol.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Pity him stupid idiot TN for his ideas bankruptcy
Kejora whacked that lousy moron with no mercy
Now that poor ill dumb bloody idiot we can’t see
I think, the goon is busy licking his mum’s pussy
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
TN, is like a female pig, that just finished mating
While Kejora is like sharp shooter, going hunting
Poor TN, ran and hide, hearing Kejora’s shooting
Probably..on the wheel chair, that idiot is resting
♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿
Old idiot TN is now, trembling in fear & sweating
He really suffers, the pain & sorrow he is getting
But that is just an analogy cgu Kejora is creating
However..all the readers, find it to be interesting
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HUHUHU

zunnun
Member
zunnun

sejak di puji oleh malaun sang kuali, TN rasakan bergaya….

tapi lupa akan nya, sawan babi masih jelas kelihatan….

cuba2 kurang mrnjilat puki bini sepanjang hari….

#melayu2islam, pantang di puji, buah kontol lebih kembang dari lubang2 hidung yg ada…

Anonymous
Guest
Anonymous

Zunnun 3:48 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing merasakan macm jubor dia kena jolok
Dia kena tibai kiri kanan..kerana perangai tk elok
Kini dia puji diri sendiri pula itu setan ifrit goblok
Anjing sasau ini, nyamar diri jadi Sang Wali Blok
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Zunnun 3:48 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Pity him stupid idiot TN for his ideas bankruptcy
Kejora whacked that lousy moron with no mercy
Now that poor ill dumb bloody idiot we can’t see
I think, the goon is busy licking his mum’s pussy
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Zunnun 3:48 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Pantun2 Kejora, memanah seperti petir dan kilat
TN anjing cedera parah..kini dia jdi terkulat-kulat
Kini, lubang puki mak dia, anjing tu sedang jilat
Anjing tu syok sbb puki mak dia bnyak taik palat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Pity him ill idiot TN who’s Pejuwang Atok’s jokey
That old moron in this blog is just like a monkey
Kejora whacked him when the idiot acted cocky
Facing Cikgu Kejora, he happened to be unlucky
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Idiot TN, is like an old tree, that cannot bear fruit
Having a big stem..but with only very small root
Cgu Kejora hit him..for behaving nasty and rude
Old TN felt..as if his ass hole had been screwed
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA WKKK DAH 80AN TAHUN UMUR, BERPENDIRIAN TAK BERTANGGUNG JAWAB, TAK DIBENARKAN ANAK NYA MENJAGA CUCU NYA, MAKA SELALU LAH DIA MASUK DI SINI.

TAKPA, FREE COUNTRY.

TAPI DIA DIBALUN, DITIBAI, DIBANTAI SETIAP KALI DIA MASUK. SEBAB PENDIRIAN DAN CAKAP NYA SELALU TAK SENONOH, MENGARUT, PADA MASA2 NYA MENCARUT.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak pakai nama Kejora lagi dah Wak Kontol ini.

Malu, asyik dibalun dibantai dan dikotai tiap kali dia masuk.

Oleh itu, dia pakai Anonymous pulak.

What a shame. Utter shame.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau samurai Jepun, dia bunuh diri – hara kiri. Kalau General Tentera Roma purba, dia fall on his sword.

Tapi dengar hara kiri saja pun Wak Kontol Kejora nih dah huru hara. Dia boleh merayap ke bawah tempurung, tinggal di sana bersama katak puru.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

MEMANG LERR RAKYAT KURANG YAKIN DENGAN TOK MUDIM PM TRANSIT SEKADAR PUPPET DORAEMON …. TUNGGU PRU15 KITA TUKAR LAIN….. Apa yang Shafie bagi tak cukup, kata Muhyiddin…….. Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata Sabah perlukan sebuah kerajaan yang boleh bergerak membantu meringankan beban rakyat yang kini terkesan dengan pandemik Covid-19. Sehubungan itu, beliau berkata rakyat Sabah perlu memilih kerajaan yang sehaluan dengan Kerajaan Persekutuan yang diterajui oleh Perikatan Nasional (PN) yang sudah terbukti berkeupayaan membantu rakyat semasa negara berdepan dengan masalah akibat penularan Covid-19. “Ekonomi Sabah perlu cepat dipulihkan. Saya tidak mengatakan Ketua Menteri Sabah Datuk Seri Mohd Shafie… Read more »

zunnun
Member
zunnun

Moo/assmin/hadi swrba kurang cerdik dlm politik kesundalan mereka….

segala tindakan berupa ad hoc, kais pagi pagi bentuk nya….

sejauh mana #melayu2islam sepwrti blh bertahan, terpulang berape lama mereka dapat sumbatkan najib/zahid ke dlm….

jika gagal, Moo/assmin/hadi lingkup….

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib, Zahid dll Umno boleh disumbat ke mana2 lubang politik. Lagi dalam, lagi bagus.

Yang lain2 tak boleh. Sebab depa merintah sekarang.

Silap2 kamu dan geng kamu yang kena sumbat.

Bersedialah untuk tersongeh banyak2.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕)

The bastard Kejora Kojolla can only claim all sorts. Complex-stricken blokes often do. Driven by a lack of confidence in themselves.

He is a nasty character. Poor upbringing by his parents when small. Because his parents are sex maniacs, fucking all the time, morning, noon and night time.

Reply
13 September 2020 6:05 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Skunk TN became stupid due to poor upbringing
His mother’s cunt, 24 hours his daddy is banging
Never stop, even door knocked, or phone ringing
Poor idiot TN just watch his dad’s testis hanging
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN’s mother..neglected him..when he was small
She’s a prostitute & serve clients behind the wall
When any client wanted, she’ll never refuse at all
At one time..on her stomach, the Benggali crawl
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Poor idiot TN, is born with small brain what a pity
But his smelly stomachs excrement is real plenty
That is why, the goon’s behaviour, is nasty & dirty
Behaving like a child, though his age, is nearly 90
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora is born to be superb brilliant and talented
When he wrote pantun all readers got interested
Unlike old idiot TN, who’s a damn stupid bastard
Readers get bored..& his garbage, are neglected
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Kontol Kejora Kojolla nih gamak nya kerja dengan DBKL Waste Disposal Unit.

Selalu dengar orang complain “garbage neglected, not collected”.

Tapi mana dia nak collect fully, sebab dia sendiri garbage.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 3:37 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Bloody old idiot TN, still come in to boast and lie
Only on rotten smelly garbage, this old goon rely
Kejora gave him English pantun, he cannot reply
However, thanks for the jokes, that bloke supply
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Pity him ill idiot TN who’s Pejuwang Atok’s jokey
That old moron in this blog is just like a monkey
Kejora whacked him when the idiot acted cocky
Facing Cikgu Kejora, he happened to be unlucky
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HUHUHU

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Idiot TN, is like an old tree, that cannot bear fruit
Having a big stem..but with only very small root
Cgu Kejora hit him..for behaving nasty and rude
Old TN felt..as if his ass hole had been screwed
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HUHUHU