BUNG MOKHTAR MUNGKIN KECUNDANG KEPADA HAJIJI UNTUK JADI KETUA MENTERI

Siapa akan jadi Ketua Menteri sekiranya Gabungan Rakyat Sabah berjaya menewaskan Warisan pada PRN 26 September nanti, bukan saja isu yang terus menjadi perdebatan sehingga ini, malah ternampak makin hari makin bertambah kusut jadinya.

Di pihak PN, terutamanya Bersatu, nama yang dicanangkan ialah Hajiji Noor, Adun Sulaman sejak 2004 yang juga merupakan Pengerusi Bersatu Sabah.

Sementara di pihak BN, khususnya UMNO, calon Ketua Menterinya ialah Bung Mokhtar Radin, Ahli Parlimen Kinabatangan yang kali ini turun bertanding di Dun Lamaq.

Bung Mokhtar juga adalah Pengerusi UMNO dan BN Sabah.

Walaupun PN, BN dan PBS setuju bergabung di bawah Gabungan Rakyat Sabah sebagai simbol kesatuan untuk menumbangkan Warisan, hakikatnya calon Ketua Menterinya tetap ada dua.

Sesungguhnya keadaan ini adalah sesuatu yang memalukan dan menggambarkan kegagalan Muhyiddin Yassin selaku Perdana Menteri yang mengumumkan pembentukan Gagasan Rakyat Sabah sehari sebelum hari penamaan calon, 12 September lalu.

Lebih buruk, setelah Muhyiddin sendiri melontarkan nama Hajiji tanpa berunding dengan UMNO dan BN, pemimpin Bersatu yang lain seperti Azmin Ali menghangatkan lagi perdebatan mengenai perkara itu dengan memberi sokongan serta pujian terbuka terhadap Pengerusi Bersatu Sabah itu yang digambarkannya lebih layak, lebih dihormati dan lebih bersih untuk menduduki kerusi Ketua Menteri.

Kata-kata Azmin itu sekaligus memberi gambaran Bung Mokhtar tidak berapa layak, tidak cukup dihormati dan tidak seratus-peratus bersih jika dibandingkan dengan Hajiji.

Presiden UMNO, Zahid Hamidi yang memang diketahui menyokong Bung Mokhtar untuk jadi Ketua Menteri tentu saja segera β€œmelompat” apabila Bersatu berterusan membangkitkan perkara yang tidak pernah diperbincangkan itu.

Pada mulanya beliau berkata, soal siapa jadi Ketua Menteri Sabah hanya akan diputuskan setelah BN dan sekutunya berjaya memenangi PRN 26 September nanti.

Semalam pula, Zahid Hamidi berkata, parti yang memenangi kerusi terbanyak sepatutnya diberi hak memilih calon Ketua Menteri.

Dengan BN bertanding 41 kerusi, manakala PN hanya 29 kerusi, Zahid Hamidi dengan jelas cuba mengingatkan Bersatu agar β€œjangan lebih lajak daripada laju” dalam menuntut kerusi tersebut kerana parti itu hanya bertanding sedikit kerusi saja.

Daripada satu segi, oleh kerana BN bertanding lebih banyak kerusi, Bung Mokhtar lebih mempunyai peluang berbanding Hajiji untuk menjadi Ketua Menteri.

Tapi, adakah matematik politik selalu begitu?

Berdasarkan perkembangan setakat ini, persaingan pembangkang iaitu BN, PN dan PBS untuk berhadapan dengan Warisan adalah cukup sengit dan mencabar.

Ia ditambah lagi dengan berlakunya pertindihan calon sesama sendiri dalam kelompok Gabungan Rakyat Sabah di 17 kawasan, selain turut serta bertanding Parti Cinta Sabah, pimpinan Anifah Aman yang diramalkan tidak mustahil mampu membuat kejutan memenangi beberapa kerusi.

Dengan yang demikian, tiada parti dijangka mampu berdiri sendiri untuk membentuk kerajaan selepas keputusan 26 September nanti.

Ini bermakna, walaupun BN bertanding 41 kerusi, tetapi ia dilihat mustahil mampu menang sekurang-kurangnya 37 kerusi iaitu jumlah paling minima untuk menubuhkan kerajaan.

Mahu tidak mahu, meski berpotensi memenangi lebih banyak kerusi, BN tetap memerlukan sokongan daripada PN yang bertanding 29 kerusi dan PBS yang bertanding 22 kerusi bagi mencukupkan angka membentuk kerajaan.

Malah, sekiranya Parti Cinta Sabah turut memenangi sejumlah kerusi, sokongan mereka juga adalah diperlukan sama.

Jika demikian, andai ditakdirkan Warisan berjaya ditumbangkan, siapakah antara Bung Mokhtar dan Hajiji yang lebih berpeluang menduduki kerusi Ketua Menteri mewakili Gabungan Rakyat Sabah?

Harus diakui bahawa jika itu berlaku, peluang Hajiji adalah lebih tinggi berbanding Bung Mokhtar.

Ini kerana berbanding Bung Mokhtar, Hajiji dikatakan lebih mudah mendapat sokongan daripada PBS, parti yang setuju berada dalam Gabungan Rakyat Sabah dan menerima kepimpinan Muhyiddin, tetapi tidak menyertai PN atau BN.

Selain itu, sekiranya sokongan daripada Parti Cinta Sabah juga diperlukan, parti itu dipercayai lebih sedia menerima Hajiji berbanding Bung Mokhtar.

Dalam hal ini, pada malam 26 September nanti, andai Warisan kecundang di mana UMNO serta BN mungkin menang lebih banyak kerusi berbanding PN, tetapi Hajiji daripada Bersatu lebih berpeluang untuk menduduki kerusi Ketua Menteri. (Shahbudindotcom 16/09/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 16 September 2020 — 2:33 pm

64
Leave a Reply

avatar
9 Comment authors
MAHATHIRVSANWARBani melayu umnoAnonymouszunnunTN Lembu Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PEMBANGKANG OTAK GILER MEMANG TAK WARAS WAYAR PUTUS……. Bos MIROS cadang basikal perlu lesen dan plat ni dapat idea dari bekas Menteri DAP Anthony Loke ke?….. Tengah santai cuti umum sempena Hari Malaysia, jiran tunjuk paper Utusan Malaysia. Nah! Muka depan “BASIKAL PERLU LESEN, PLAT”! Jilake apa ni? Rakyat tengah terkesan akibat COVID-19, tiba-tiba kerajaan nak kerah geng basikal supaya diwajibkan ambil lesen dan daftar nombor plat bagai macam kenderaan bermotor? Jilake jilake jilake. Eh kejap… mujur Menteri Pengangkutan Malaysia, Datuk Seri Ir. Dr. Wee Ka Siong cepat tampil membuat penjelasan. Menteri pun terkejut dan terkilan. Malah cadangan mengarut ini… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PEMBANGKANG AMALKAN CASH IS KING….BELI SIJIL PALSU NAK BERLAGAK……. Terbongkar, Sijil Shafie Apdal Palsu?…… Isu sijil, diploma, ijazah palsu dan tipu memang sinonim dengan pemimpin-pemimpin Pakatan Harapan. Tidak kira pemimpin Pakatan Harapan di Malaysia Barat, mahu pun pemimpin Pakatan Harapan di Malaysia Timur. Bulan Februari tahun lepas, isu sijil palsu pemimpin Pakatan Harapan yang waktu itu menjadi kerajaan pusat menjadi hangat. Timbalan Menteri, Menteri dan Menteri Besar Pakatan Harapan telah ditelanjangkan oleh netizen kerana memiliki sama ada sijil palsu atau menipu kerana memiliki kelayakan diploma arau pun ijazah. You named it, they have it…😁😁😁 Paling syahdu, salah seorang dari Timbalan… Read more »

Bani melayu umno
Guest
Bani melayu umno

YANG KITA PAHAM ELAUN TERPAKSA DIPOTONG KERANA NEGARA DIBEBANI HUTANG YANG DITINGGALKAN OLEH [email protected] BIN RAZAK.DEMI MEMULIHKAN PERBELANJAAN KERAJAAN YANG TENAT LANGKAH TIDAK POPULIS TERPAKSA DI AMBIL.. TAPI PAK DIN MEMPOLITIK KAN LANGKAH ITU KATANYA PH TIDAK PATUT POTONG ELAUN NELAYAN LAH PULAK. MEMANG LAGI HEBAT PAK DIN NI KALAU DI AMBIL KIRA DARI SUDUT “CASH IS KING” Elaun nelayan: PH potong RM50, Muhyiddin naikkan jadi RM300 17/09/20 | 11:51 am Kerajaan bersetuju menaikkan Elaun Sara Hidup Nelayan dari RM250 kepada RM300 sebulan, kata Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin. β€œSaya ingin ingatkan, sewaktu Pakatan Harapan (PH) mentadbir negara, Warisan adalah sebahagian… Read more »

zunnun
Member
zunnun

hadi awang ada 2 kilang puki, dan dari 2:kilang puki ini, keluar 14 babi2….

babi yg asyik mem”babi dgn agama ala #kepalabutuh kerana dari kecik di sogok dgn daging babi….

amanat #kepalabutuh yg asyik membutuh sana sini…

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun babi, puki, kepala butuh

Anonymous
Guest
Anonymous

Mengapa dia tak sebut bahwa zunnun ia lah satu lagi kilang puki untuk Hadi guna.

Dibina untuk kepalabutuh2 yang anti-nasional, anti-Perlembagaan negara, anti-Melayu, anti-Islam.

Jenis yang, bila masuk saja, putuslah kepala butuh2 itu. Lebih hebat lagi kesan nya dari sunat orang2 Islam.

Maka banyaklah headless butuh suatu masa nanti.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BANI YAKJUJ MAKJUJ TIDAK TAHU BERTERIMA KASIH DAN BALAS JASA……. Selamat Menyambut Hari Malaysia Ke 57 …….. Hari ini kita menyambut Hari Malaysia yang ke 57. Seperti yang telah diumumkan, sambutan Hari Malaysia yang bertemakan Malaysia Prihatin akan diadakan di Sibu Sarawak. Seperti biasa, pada hari ini diumumkan sebagai cuti umum untuk seluruh Malaysia. Dalam kehangatan kempen Pilihanraya Negeri Sabah, admin rasa, sempena sambutan Hari Malaysia, eloklah admin tulis mengenai apa sebenarnya yang berlaku pada hari ini, kira-kira 57 tahun yang lepas, apa matlamat pemimpin-pemimpin terdahulu dari kita memperjuangkan kelahiran sebuah negara baru yang dinamakan Malaysia. Selepas merdeka, gabungan negeri-negeri… Read more »

zunnun
Member
zunnun

kesundalan #melayu2islam tidak terbatas sundal2 yg mereka lakukan… di sabah, dgn penduduk melayu seramai 5.7% dah mula menunjukan kesundalan pula, dgn melayu2 gagasan Moo/assmin berani utk menutup sekolah venicular pribumi pula di sana… penyakit sundal perkauman dan extremist keagamaan dari semenanjung di bawa utk menujukan ketuaan melayu pula di sana…. persekutuan tanah melayu yg di asaskan sejak 1948, dan lama di ganti dgn Penubuhan Negara Malaysia, pd 1963 dgn Sabah & Sarawak mempunyai haq keistimewaan mereka bersama…. kesundalan ape yg asyik dgn ‘ketuanan melayu’ sedangkan tiada istilah sedemikian dlm perlembagaan negara… #melayu2islam yg hadi jenamakan, yg terlebih sundal nya, adakah… Read more »

zunnun
Member
zunnun

‘vernacular’

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun sundal, ekstremist, ketuanan kepala bapak dia.

zunnun
Member
zunnun

malaun2 pAs serta babi2 belaan nya ke sabah dgn gah memakai t shirt dgn slogan

#sama2kesyurga…

terdahulu waktu pru 14

#undipAsmasuksyurga

bila babi2 berseban, berjubah dan berketaip, syurga mereka tak lain, mem”babi”buta merata2, korek burit kaut duit….

hadi dgn ananat sekwtul daging nya, kini dgn amanat terbaru pula, siapa yg engkar kepimpinan, akan di bunuh….

budaya illuminity dan isis baghdadi kini sebati kerana asyik memamah daging babi dari hadi….

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA (WKKK) SENYAP SEJAK PETANG SEMALAM.

KENA ACCIDENT KE APA ORANG TUA TUH.

KALAU BETUL, KESIAN JUGA. KALU TAK, TARAK KESIAN LANGSUNG NATE’ YANG ASYIK MEMBABI, MEMFUCK DLL ITU.

Selumbar
Guest
Selumbar

Sekarang masa berkempen untuk mempengaruhi minda rakyat agar suka, percaya dan bagi undi pada calon yang diperkenalkan oleh parti. Biar terbelit lidah ketika memutar auta jadi fakta tak peduli… asalkan orang yang layak mengundi terpengaruh dengan ceramah mereka. Dalam pandangan pemerhati, hasil dari pergolakan antara sesama pemimpin parti komponen dan ahli telah menyebabkan pengundi menjadi keliru dan beremosi. Orang lama di Sabah meramalkan pasti akan berlaku di mana ahli parti tidak akan memberi undi pada calon dari parti mereka sendiri berasaskan pada perangai wakil rakyat suka lompat parti. Tiada intergriti, rasuah dan melakukan penyelewengan kuasa untuk bikin keluarga banyak harta.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

.. bagi mengelak kejadian sama berulang seperti Mahathir lakukan dalam perjanjian dalam Pakatan Harapan dulu.”

Awat tak kasi bukti, penerangan, butiran terperinci, bagi mengelakkan menjadi tuduhan liar sahaja. Bila, siapa, apa depa buat.

zunnun
Member
zunnun

ape yg membuatkan seekor malaun pAs hingga blh berkata sedemikian rupa?

terdesak yg amat sgt malaun2 pAs utk berkuasa, hingga golongan bawah mereka di ancam bunuh hanya kerana mempersoalkan keputusan malaun2 pAs mengenai kedudukan mereka bersama pN dan mua”FUCK”at yg mereka buna dan reka….

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK asyik menuduh PAS. Itu dia punya pasal, ini negara bebas.

Tapi mengguna perkataan FUCK, babi dll menunjukkan dia tidak dibimbing adab sopan oleh emak bapak nya di masa kecil. Sebab depa kuat seks, asyik bekongkak pagi petang siang malam.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kot dia dari gulungan bawahan masyarakat. Emak bapak bertungkus lumus mencari makan, tak ada masa membimbing nya adab sopan di masa kecil.

Kot emak bapak nya sendiri takda bimbingan dari emak bapak mereka di atas sebab yang sama.

Maka kita merayulah kpd WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA supaya bersopan santun di dalam blog ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak bersopan santun pun takpa lah.

Asalkan jangan guna kata2 kotor.

TN Lembu
Guest
TN Lembu

Kongkek la …. bukan kongkak… budak2 tak tahu menahu tentang sex nak tumpang mencarut… itulahh jadinya….kencing masih bercabang

Anonymous
Guest
Anonymous

Maka keluarlah si bodoh bangang yang tak pernah dengar “a play on words”, atau apa yang omputih panggil “pun”.

pun –

a joke exploiting the different possible meanings of a word or the fact that there are words which sound alike but have different meanings.

https://www.google.com/search?q=pun&oq=pun+&aqs=chrome.0.69i59j0l4j46j0j46.5430j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Anonymous
Guest
Anonymous

Banyak masa terbuang mengajar yang bodoh bangang tapi nak coba membetulkan orang pulak.

Terpaksa sekel kepala dia di sini, nyatakan dia bodoh bangang, supaya pembaca semua tahu, dan supaya dia sendiri gunkan otak nya bila nak menulis komen di sini.

Dah lah bodoh bangang, nak sombong bongkak pulak. Kena kongkak ler dia di sini.

Gamak nya tosonyap, tak berani masuk lagi lepaih nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA (WKKK) rupa nya dia, pakai nama lain.

Malu nak pakai nama Kejora sebab asyik dibalun, ditibai dan dibantai tiap kali masuk.

zunnun
Member
zunnun

babi3 belaan hadi awang kini sedang berkumpul mendengar malaun2 pAs pidato mereka semasa muktamar sdg berlaku….

ternggaga bila se ekor babi dari golongan malaun berkata….

“siape yg mencangah dan mempersoalkan kepimpinan, akan di bunuh….”

ini dah jadi perkara serious, lebih bahaya dari amanat seketul daging babi hadi….

selain tiada dalil yg sahih, perkara ini nertentangan dgn hukum jenatah negara….

adakah malaun pAs sedemikian mengeluarkan peringatan atas persetujuan kepimpinan malaun2 serta hadi awang juga?

terdesak sgt ke malaun2 pAs bila suara2 bantahan dari akar umbi mempertikaikan keputusan pN & bN menyisih pAs hingga tidak di beri kerusi utk bertanding di sabah…..

hingga mengugut utk di bunuh?

zunnun
Member
zunnun

…bertentangan dgn hukum jenayah negara…

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA CAKAP TAK SENONOH DAN/ATAU MENCARUT).

Tak renti2 cakap babi, seketul daging babi – yang di jajanya tapi tak laku hingga busuk berulat, di goreng nya dengan maggots itu sekali, di jamunya puak dia makan.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PAK BEDAL PENGKHIANAT SUBAHAT DENGAN NEGARA ASING……. MANUSIA MACAM NI TIDAK LAYAK SAMBUT HARI MALAYSIA. Sebelum ini saya telah tegaskan banyak kali, tuntutan Filipina ke atas Sabah tidak akan dilayan dan Sabah milik Malaysia buat selama-lamanya. Sebab itu, saya kecewa apabila Presiden Warisan, Shafie Apdal baru-baru ini mencadangkan agar Kerajaan Malaysia berunding dengan Kerajaan Filipina. Perlu difahami, tuntutan Filipina bukan sahaja tidak berasas, malah langsung tidak relevan. Malaysia TIDAK mengiktiraf tuntutan tersebut. Jadi, tiada sebab mengapa kita perlu berunding dengan mereka. Sekiranya kita buka ruang rundingan, itu bermakna Malaysia akui tuntutan tersebut mempunyai asas. Atau sebenarnya memang Shafie anggap tuntutan… Read more »

Anon
Guest
Anon

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Kesukaan Kejora tidur atas para
Bunyi bedengkur..krohhhh..krohh
Aku kini berahikan Ticer Zura
Kalau jadi isteri aku ohhhhhhhh

Malam pertama dia pakai baju jarang
Aku pula berseluar pendek hitam
Aku nampak dia terang-terang
Dia tak nampak aku kerana kelam

Body ticer aku rasa mesti kau-kau
Aku pula badan beketul si sado
Itu sebab aku nak ngurat tak rasa risau
Kah kah Kejora nak takle dia kata chalo

Ticer Zura kalau aku dapat dia mesti bahagia
Aku miliki segalanya harta dan kemuliaan budi
Pasal nafkah batin aku miliki segala impian dara
Kejora dia taknak sebab “COME TU MY JUBO & GERUDI”

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Kejora taknak sebab β€œCOME TU MY JUBO & GERUDI”

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

ORANG SALAH HIDUP DALAM KETAKUTAN……. Shafie Afdal Takut Debat Dengan Bakal Menteri Besar Sabah?…….. Presiden Parti Warisan Sabah (Warisan), Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal menyifatkan cabaran debat oleh Ketua Penerangan Perikatan Nasional (PN), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali antara dirinya dan Datuk Hajiji Noor sebagai membuang masa. Mohd Shafie yang juga calon Warisan bagi Dewan Undangan Negeri (DUN) Senallang itu terbuka mengenai debat tersebut namun lebih mengutamakan kepentingan untuk bertemu pengundi dalam tempoh berkempen bagi Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah. β€œDebat itu boleh berlangsung tetapi saya mahu berjumpa dengan pengundi. Jadi jangan bazir masa. Dia (Hajiji) sebelum ini sebahagian Pakatan… Read more »

zunnun
Member
zunnun

akan tetapi, jika Shafie di nobatkan km selepas prn sabah, bung/najib/zahid serta Moo/assmin/hadi berpanjangan mem”babi” sesama mereka….

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK asyik menyebut babi.

Sebab dia sendiri babi, menyodok sana sini macam babi.

zunnun
Member
zunnun

jika hajiji di nobatkan km, bung & penyamun2 omNo yg lain saban hari dok melancap je la….

tapi, jika omNo lantik salleh keruak jadi km, pN Moo/assmin/hadi lingkup

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Kontol Kejora Kojolla WKKK bangang, salin copy paste komen2 dia lama hingga comment column dia jadi setengah inci.

Cikgu konon.

KEPALA BAPAK DIA, kata Najib Klepto wal Jibo.

Anonymous
Guest
Anonymous

Hah, todiam, dah mampus Kejora Kojolla Wak Kontol

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora sengkek, cakap aja Cikgu mana boleh, tabiat dia melebihi hantu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora buncit minum air ketum bergelen sebab jauh lebih murah dari beer

zunnun
Member
zunnun

Shafie dah tak perlu buat kerja byk dgn adanya malaun2 pAs berkempen di sabah …….

rakyat sabah saban hari blh lihat babi berserban berjubah…

menyundal ‘islam’ sesat mereka….

zunnun
Member
zunnun

hajiji penjenamaan Moo n assmin

bung do belakangi najib/zahid

pN vs bN = Moo/assmin vs najib/zahid

di mana hadi nak hidang kan daging babi nya?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora perut buncit macam perempuan mengandung 8 bulan

Anonymous
Guest
Anonymous

TN Bodo

Belum bangun lagi agaknya budak TN ni…komen Junnun masih belum dijawabnya dengan cerita babi tersondol razer blade…kah kah kahhh

Reply
15 September 2020 8:27 am

_____________________________________________
zunnun

Jgn di acah, kan sawan gila nya dtg….🀣

Reply
15 September 2020 1:25 pm

Reply
16 September 2020 9:10 am
_____________________________________________

jigit

hi hi hiii ada orang sudah teruk kena balun
harap2 dia ubah perangai jadi lebih sopan santun
rentikanlah buat komen bodo macam mangkuk hayun
kiri kanan kau ditaji terekencing dalam seluar basah lencun

Reply
16 September 2020 11:34 am

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing bapok kini sedng pakai gincu & bedak
Dia masuk ke sini, kerana mengharapkan dedak
Ramai bencikan nya, & teruk pala dia kena ledak
β€˜TN Bodo’ pun kata TN anjing tua tu mcm budak
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN kini bgai anjing betina baru lepas mengawan
Nk mlegakan penat, dia togok todi dulu 1 cawan
Ramai yg benci dia kat sini, dia tk daya melawan
Zunnun pun tampil kata TN anjing tu gila sawan
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
TN anjing tua kini dah jadi serupa dgn kera duku
Dia dah tewas teruk..tapi masih tk nak mengaku
Bukan saja dgn cikgu Kejora dia kena taji & paku
TN Bodo dan Zunnun mari masuk tumpang luku
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Trima ksih Bro Jigit, kerana mari tumpang balun
Pasti TN anjing tua tu berasa kepalanya beralun
Nk lwn pembenci dia..anjing biol itu tak terpulun
Elok sgt le, tittle β€˜mangsa belasahan’, dia dicalon
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Sian TN anjing tua kedi, Peju-Wang punya balaci
Senjata anjing tua gila ini hanyalah memaki caci
Tapi kini..mulut celupar anjing tua ni dh terkunci
Sbb, dia mula tau, yg dia tu ramai org membenci
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Padan muka, TN anjing barua pukimak bedebah
TN Bodo & Zunnun tibai, Jigit pula, mari tambah
Anjing tu, ibarat dihumban ke taik punya lembah
Pasti anjing gila tu, menggigil demam tak kebah
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing, dah tak tau, kat mana nak letak muka
Baru dia tau kat blog ni, dia tu ramai yg tak suka
Kini dia dah lari menyorok, itu anjing tua bangka
Keadaan anjing biol tu kini serupa dgn babi luka
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing kini dalm keadaan mata merah basah
Disbb kurang ajar..hidup anjing tua ni jadi susah
Bukan je dgn Kejora, anjing tu kena belasah
Ramai jugak pembaca lain turut tumpang sesah
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata (lupa letak cgu):

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing kini dalm keadaan mata merah basah
Disbb kurang ajar..hidup anjing tua ni jadi susah
Bukan je dgn cgu Kejora, anjing tu kena belasah
Ramai jugak pembaca lain turut tumpang sesah
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing, tua, bulu pelir putih bserabut beruban
Disbb kurang ajar, hidup anjing ni sakit terbeban
Dia rasa, spt muka disembam ke lobang jamban
Lepas tu, ke dalam loji tahik pulak dia dihumban
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Kontol Kejora Kojolla WKKK bangang salin copy paste komen2 dia lama hingga comment column dia jadi setengah inci.

Cikgu konon.

KEPALA BAPAK DIA, kata Najib Klepto wal Jibo.

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA (WKKK) rupa nya dia, pakai nama lain.

Malu nak pakai nama Kejora sebab asyik dibalun, ditibai dan dibantai tiap kali masuk.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora pondan gah ajer kat sini tapi pengecut

Anon
Guest
Anon

Apa aku peduli siapa ketua menteri

ini lagi syok!

Janggut Alim

Kejora bela anak kura-kura
Dia kasi makan buah ciku
Hari ni kita kena buat baik dengan Kejora
Zura kasi Jigit,Yati kasi TN,Irah kasi aku

kau tolong support

kalau setuju kita jadi keluarga

SOKONG!!!!
SOKONG!!!!
SOKONG!!!!

INI yang AKU MAHU
BILA LAGI NAK RASA PUCUK MUDA YANG RAPUH!

emmmmmmm…ahhhhhhhhhhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Jangut Alim Taik Kucing/TN/Anon anjing 3:56 pm,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Sedar le, yg ko tu dh tua, tk lama nk jadi jenazah
Ko dh dkat 90, sebaya dgn TN anjing bapok kedi
Bro Jigit itu, dah lama berkenan dgn Nurul Izzah
TN anjing nak buat ke jadah..dia mati pucuk, ED
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora cakap ajer banyak isi tak ada

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PHDAPIG TAK HABIS2 JAJA AIR KENCING…….. RASUAH: GUAN ENG CUBA BUTAKAN RAKYAT DENGAN PROPAGANDA DAN PEMBOHONGAN… Sikap berbohong dan menyalahkan orang lain, sudah menjadi jenama atau β€˜trademark’ kepada Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng. Dia cuba melaungkan kepada rakyat bahawa dia bersih dan tidak terlibat dengan rasuah Terowong Dasar Laut PP, bagaikan tokong batu yang bersih dan tidak suka mengusik atau diusik oleh orang lain. Mengikut undang-undang, setelah wujudnya β€˜prima facie’ (bukti) daripada siasatan SPRM, barulah mereka bertindak mengheret OKT (orang kena tuduh) ke mahkamah. Demikianlah juga dengan kes Lim Guan Eng atau sesiapa sahaja tidak kira pemimpin atau rakyat… Read more »

Goh
Guest
Goh

Hahahahaa….best la pantun kejora.tahap dunguuu dia masih di tahap lama.

Mmg sedap tgok dia berpantun…teruskan ok

Anonymous
Guest
Anonymous

Goh China kapir,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Mana dia gi TN anjing barua lahanat ma chi bai?
Anjing ifrit penyamun itu cuba nk berlagak lebai
Dia tak sedar ke diri tua ganyut kubur melambai
Tk sabar tunggu anjing itu msuk..Kejora nk tibai
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Tima kasih ler kerana memuji Kejora, China Goh
Mmg dlm berpantun, cgu Kejora ni juara & jaguh
Komen org, Kejora akn jawab, tanpa bertangguh
Dan di blog ini, pendekar Kejora ttp berdiri teguh
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora cakap besar kepala tahik dia

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA (WKKK) rupa nya dia, pakai nama lain.

Malu nak pakai nama Kejora sebab asyik dibalun, ditibai dan dibantai tiap kali masuk.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Kejora peduli apa..klu Bung Mokhtar kecundang
Yg Kejora kisah..ttg TN anjing bingai otak udang
Pantun2 sebgai penibai akn terus Kejora hidang
TN anjing itu, akan terus Kejora bagi penendang
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora mulut celupar otak kosong