AZMIN PERLEKEH CALON KETUA MENTERI BN?

Selepas Muhyiddin Yassin baru-baru ini menamakan Hajiji Noor sebagai Ketua Menteri sekiranya GRS memenangi PRN Sabah, isu itu kini tambah hangat dengan sokongan Azmin Ali terhadap perkara itu.

Menurut beliau, Hajiji adalah seorang pemimpin yang dihormati dan sangat layak untuk memimpin Sabah.

“Malah mendengarnya berucap saja, saya dapati Hajiji sememangnya layak untuk jadi Ketua Menteri.

“Ini bukan pandangan peribadi saya saja tetapi juga Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin.

“Seperti yang saya sebutkan, Perdana Menteri telah menyatakan secara terbuka bahawa pada pihak kami, PN ingin mencadangkan Hajiji sebagai calon yang sesuai.

“Kami perlu memastikan rakyat Sabah bahawa ini masa depan untuk mereka dan negeri ini.

“Kami mahu calon yang kuat, berupaya memimpin Sabah dan kerajaan negeri.

“Saya fikir beliau perlu diberi peluang memimpin rakyat Sabah,” kata Azmin yang baru-baru ini menyertai Bersatu ketika berkempen untuk GRS yang dianggotai PN-BN-PBS di Tuaran.

Woww….hebat sekali sokongan Azmin terhadap Hajiji agar Pengerusi Bersatu Sabah itu benar-benar berpeluang menjadi Ketua Menteri selepas PRN 26 September ini.

Lambungan yang kuat terhadap Hajiji ini dengan sendirinya bermakna Azmin sedang memperlekeh calon Ketua Menteri yang ditonjolkan UMNO dan BN iaitu Bung Mokhtar Radin.

Dengan Menteri Kanan itu mengatakan Hajiji sebagai calon Ketua Menteri yang kuat, dihormati dan sangat layak untuk jawatan itu, adakah ini bermakna Bung Mokhtar Radin, pesaing bagi jawatan itu yang mahu dinaikkan UMNO dan BN sebagai calon yang tidak kuat, tidak dihormati dan sangat tidak layak?

Adakah juga Azmin bermaksud oleh kerana Bung Mokhtar sedang berdepan kes rasuah di mahkamah, maka beliau dilihat tidak kuat, tidak dihormati dan sangat tidak layak untuk menjadi Ketua Menteri Sabah? (Shahbudindotcom 15/09/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 15 September 2020 — 6:58 pm

94
Leave a Reply

avatar
14 Comment authors
Tanpa NamaMAHATHIRVSANWARBspak luAnonymousJanggut Alim Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

SIAPA BERAKAL WARAS BERJIWA BERSIH TENTU MELUAT DENGAN PARTI KUNYIT LGBT PELANGI……. Selamat Menyambut Hari Malaysia Ke 57…….. Hari ini kita menyambut Hari Malaysia yang ke 57. Seperti yang telah diumumkan, sambutan Hari Malaysia yang bertemakan Malaysia Prihatin akan diadakan di Sibu Sarawak. Seperti biasa, pada hari ini diumumkan sebagai cuti umum untuk seluruh Malaysia. Dalam kehangatan kempen Pilihanraya Negeri Sabah, admin rasa, sempena sambutan Hari Malaysia, eloklah admin tulis mengenai apa sebenarnya yang berlaku pada hari ini, kira-kira 57 tahun yang lepas, apa matlamat pemimpin-pemimpin terdahulu dari kita memperjuangkan kelahiran sebuah negara baru yang dinamakan Malaysia. Selepas merdeka, gabungan… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Article di atas dipetik dari : Unspinners Kembali at 9/16/2020 Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini diberitahu blogger ‘Papagomo,’ ‘Parpukari’ dan ‘The Unspinners’ adalah antara 40 lasykar siber yang diupah oleh Rosmah Mansor untuk menonjolkan imej serta reputasi baik beliau di platform media sosial. Bekas pegawai khas Rosmah, Rizal Mansor, 46, berkata ketiga-tiga blogger menerima bayaran RM5,000 sebulan daripada peruntukan sebanyak RM100,000 selama hampir enam tahun bermula 2012. “Mereka adalah antara tiga atau empat ketua pasukan lasykar siber. Terdapat juga 12 hingga 15 blogger yang dibayar sekitar RM3,000 dan kira-kira 30 ‘Facebookers’ yang kesemuanya dibayar sekitar RM2,000 sepanjang tempoh enam… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua mundar mandir saja ke hulu & hilir
Dia spt bapok yang kena tutuh jubor bergilir-gilir
Sedih, terkedu, monyok, air mata deras mengalir
Nak masuk sini dia sudah sentap kecut btg pelir
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PARTI KUNYIT LGBT DIBINA SANG LIWAT DAN SEMBURIT MAKA ELOK LAH DI TONG SAMPAH KAN……. “Saya yang bina PKR, bukan Anwar Ibrahim” dedah Azmin………. Bekas Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali hari ini menyerang bekas ketuanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim semasa berkempen Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah. Katanya, PKR merupakan parti yang tidak memperjuangkan rakyat sebaliknya hanya berlandaskan perjuangan Anwar yang bercita-cita menjadi Perdana Menteri. Sebagai salah seorang bekas pemimpin PKR, setelah 20 tahun di dalamnya kini beliau yakin PKR tidak memiliki calon yang layak menjadi wakil rakyat. “Hari ini, saya datang nak bagi tahu tuan-tuan dan puan-puan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing sewel kini betul-betul sudah mati kutu
Dgn Kejora, ‘TN Bodo’, Zunun, Jigit..dia kena latu
Paling berat, kena bedilan pantun2 Kejora yg jitu
Kini anjing tu takut & lari, bagaikan dikejar hantu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Bspak lu
Guest
Bspak lu

Ape lah bodoh punya pantun…tarak pergi sekolah ke…kalau tk reti berpantun..jgn la nk memandai…nampak sgt bodohnyer…ksh..kah..kah…bodo

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Pantun2 Kejora, bagaikan hujan turun mencurah
Akibatnya, TN anjing jdi terkedu kehilangan arah
Anjing tu seperti tergelincir jatuh ke dalam lurah
Keadaan dia kini seperti babi ditikam luka parah
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Damn idiot TN is just like a gay looking for client
His lousy small brain..is like a piece of rusty iron
He’s like a poor dwarf challenging Kejora a giant
No way, an old rat can beat a fierce monster lion
🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁
🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
To Kejora, stupid TN is just like a piece of burger
TN’s head is swollen,by the bullets Kejora trigger
Now we can’t see him around..that lousy bugger
No way..a silly old dog can beat a big fierce tiger
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Old idiot TN is really helpless and almost fainted
His little cock, drooped, like brinjal being roasted
Now we can’t see him around, that lousy bastard
He can’t beat cikgu Kejora who’s highly educated
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora is not only intelligent, but also well trained
Unlike stupid idiot TN who has a very small brain
That stupid idiot’s brain, is just the size of a grain
Facing Kejora, that nasty moron caught migraine
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN ANJING TUA DAH CABUT, ALHAMDULILLAH:

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua, dah tak mampu lagi, nak berhelah
Kejora cantas mudah je mcm mana pun TN olah
Pantun2 Kejora, anjing tu dh tidak lagi mencelah
Kalau teringin nk tunjuk hero pun, agak-agak lah
Tak kan nak bunuh singa dgn pisau lipat sebilah
Ilmu dia seinci..sdg ilmu cikgu Kejora ni segalah
Jgn lah nak lwn cikgu, klu dah tak tinggi sekolah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora tahu, anjing tua renta tu dah semput lelah
Anjing ini, nak jadi mcm Suman yg dh kena tulah
Tapi anjing tua tu nmpak nya, sudah cabut belah
Nampaknya, dgn Kejora ni, dia dh takut berbalah
Dia dh sedari, mengacah Kejora, pilihan yg salah
Secara tk rasmi anjing itu sudah mengaku kalah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua sewel kini menangis tidak berlagu
Terlopong saja anjing bebal itu menongkat dagu
Kejora tibai pun, anjing tu diam, serupa dgn tugu
Penjual obat, mana termampu nk lwn dgn cikgu!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tk terjawab, pantun2 BI yg Kejora bagi
Dia kini menggigil serupa org yg demam denggi
Itu ler jadi bila bingai dungu & sekolah tak tinggi
Kini, anjing tua sewel itu dah tidak kelihatan lagi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing biol, kini dah terima balasan dari Illahi
Dia kini, sedih monyok, letak tangan di atas dahi
Dgn Kejora ini, dia tidak tampil lagi utk berkelahi
Mungkin anjing kurap tu kini sedang makan tahi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora’s ‘pantuns’, came, like lightning & thunder
As a result..poor idiot skunk TN got into blunder
So..the only choice, left with him, is to surrender
That stupid old idiot is a real coward, no wonder
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kurang ilmu di dada..nak lagak megah
Tk kan, hanya nak harap, kpd todi yg dia langgah
Teruk le, anjing tu kena dgn cgu Kejora yg gagah
Dirasa spt bertempek2 taik di muka nya singgah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dh tiada kelibat, TN anjing botak, pendek gemuk
Sakit ler anjing tu bila Cgu Kejora dh mengamuk
Anjing tu lari mcm kena kejar dgn hantu momok
Habis keluar ‘pampers’ taik cirit dia berkecamuk
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Apa Budin tulis, Kejora dh tidak lagi ambil peduli
Hanya..TN anak haram itu, Kejora terus mau buli
Itu anak haram..puki emak, kena balun Benggali
Kini, lintang pukang dia lari spt kerbau putus tali
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bingai sangat kecil dia punya otak
Kena Kejora tibai, dia terloncat-loncat bgai katak
Udah belah cabut lari itu anjing tua kepala botak
Mngkin kini, tahi atas jln, anjing tu sdg melantak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Anjing tu rasa, bagai leher nya kena Kejora tetak
Bagai ke dinding, kepala anjing tu Kejora hentak
Tengkorak kepala anjing itu rasa bagaikan retak
Kini di perdu pokok, pertolongan tuhan dimintak
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

MMG LAYAK SEBAGAI JAGUH KEJORA DINOBAT:

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bapok, cuba nak beraksi seperti Jebat
Hujah tak ada tapi dia gatal jubor ingin berdebat
Bila dia cuba acah Kejora..maka buruklah akibat
Tk pasal-pasal, belakang dia berbirat kena sebat
Dgn pantun2 saja, anjing tua tu Kejora perambat
Kini anjing itu diam jer, spt mulut dah tersumbat
Bulu pelir pun habis luruh, kini dah tak lagi lebat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Langsung dh tk nampak anjing itu punya kelibat
Agaknya, anjing tua gila itu, tuan dia dah tambat
Rasanya anjing tua tu kini sdg kalut makan ubat
Akibat mengacah Kejora, dia dpt derita yg hebat
Anjing itu merasakan, spt kematian dtng lambat
Lps ni dia tak akan berani dgn Kejora lagi..tobat!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Cgu Kejora ini adalah ibaratnya sorang pemburu
Dan pantun2 Kejora itu pula adalah ibarat peluru
Dh mampos, sekor..Suman, Kejora punya seteru
Sib baik, TN anjing dtg ganti, jdi mangsa yg baru
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kejora tibai dgn pantun mcm satu perkara mesti
Tetapi mangsa utama Kejora si Suman dah mati
Bila tiada mangsa, nk tibai..Kejora jdi susah hati
Nasib baik ada TN anjing, jadi mngsa pengganti
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Pity him stupid idiot TN for his ideas bankruptcy
Kejora whacked that poor moron..with no mercy
Yesterday..the whole day..that idiot we can’t see
That ill skunk was busy, licking his mum’s pussy
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PHDAPIG TAK HABIS2 MENYUSAHKAN RAKYAT……. Gangguan bekalan air di 9 kawasan Kuala Langat, Sepang……. Bernama Sebanyak sembilan kawasan di wilayah Kuala Langat dan Sepang, Selangor mengalami gangguan bekalan air tidak berjadual, susulan kejadian paip pecah berhampiran Bandar Sri Ehsan berdekatan Masjid KLIA semalam. Pengurusan Air Selangor Sdn Bhd (Air Selangor) dalam kenyataan hari ini memaklumkan, bekalan air telah ditutup pukul 1 pagi tadi, bagi melaksanakan kerja-kerja pembaikan paip pecah tersebut yang dijangka siap pukul 5 petang ini. Kawasan yang terlibat bagi wilayah Kuala Langat adalah Taman Langat Utama, Taman D’Menara, Taman Murnimas, RTB Bukit Changgang, Bandar Sri Ehsan, Taman Langat… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH DAN PETAI TUNGGANG AGAMA UNTUK KENCING RAKYAT…..BILA MENANG BERAK BERKETUL2….. DAPIG PALING RASIS…… Fitnah: Bermula “Tunggang Agama..”, Teruskan! Syabas Dr Kamarul Zaman…….. Fitnah: Dr Kamarul saman Hannah Yeoh RM5 juta KL: Penganalisis politik, Dr Kamarul Zaman Yusoff, telah memulakan tindakan saman terhadap Ahli Parlimen Segambut, Hannah Yeoh, dari DAP berikutan kecaman dan fitnahnya terhadap Pensyarah Universiti Utara Malaysia (UUM) itu. Berikutan status pertanyaan “Tunggang Agama Untuk Menang PRN?” yang dimuat naik Dr Kamarul dalam Facebook beliau, Hannah pula telah memberi reaksi dengan memuat naik ulasan kecaman dan fitnah. “Sekali lagi pensyarah UUM ini mahu mainkan sentimen politik perkauman dan… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KERAJAAN PH JADIKAN AGAMA SEBAGAI TUNGGANGAN HANYA PERALAT UNTUK KEPENTINGAN POLITIK……… Wira Putra kesal elaun ‘frontliners’ penjaga agama Islam dipotong…….. PERGERAKAN Wira Parti Bumiputera Perkasa (Putra) melahirkan rasa kesal terhadap elaun jawatankuasa masjid di Selangor dipotong sehingga 60 peratus. Pemotongan tersebut dipercayai berpunca daripada penurunan kutipan zakat daripada Lembaga Zakat Selangor sehingga 31 peratus. Bagaimanapun perkara itu dilihat tidak patut kerana memandangkan Selangor merupakan negeri terkaya di negara ini dan tidak wajar tindakan pemotongan elaun jawatankuasa masjid dipotong. Malah, alasan penurunan kutipan zakat juga dikatakan tidak relevan untuk membenarkan elaun jawatankuasa masjid dipotong. “Ini adalah satu penganiayaan kepada lebih kurang… Read more »

Janggut Alim
Guest
Janggut Alim

Kejora bela anak kura-kura
Dia kasi makan buah ciku
Hari ni kita kena buat baik dengan Kejora
Zura kasi Jigit,Yati kasi TN,Irah kasi aku

kau tolong support

kalau setuju kita jadi keluarga

Anonymous
Guest
Anonymous

Jangut Alim Taik Kucing 12:48 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sedar le, yg ko tu dh tua, tk lama nk jadi jenazah
Ko dh dkat 90, sebaya dgn TN anjing bapok kedi
Bro Jigit itu, dah lama berkenan dgn Nurul Izzah
TN anjing nak buat ke jadah..dia mati pucuk, ED
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN Bodo

Belum bangun lagi agaknya budak TN ni…komen Junnun masih belum dijawabnya dengan cerita babi tersondol razer blade…kah kah kahhh

Reply
15 September 2020 8:27 am

_____________________________________________
zunnun

Jgn di acah, kan sawan gila nya dtg….🤣

Reply
15 September 2020 1:25 pm

Reply
16 September 2020 9:10 am
_____________________________________________

jigit

hi hi hiii ada orang sudah teruk kena balun
harap2 dia ubah perangai jadi lebih sopan santun
rentikanlah buat komen bodo macam mangkuk hayun
kiri kanan kau ditaji terekencing dalam seluar basah lencun

Reply
16 September 2020 11:34 am

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bapok kini sedng pakai gincu & bedak
Dia masuk ke sini, kerana mengharapkan dedak
Ramai bencikan nya, & teruk pala dia kena ledak
‘TN Bodo’ pun kata, TN anjing tua tu mcm budak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN kini bgai anjing betina baru lepas mengawan
Nk mlegakan penat, dia togok todi dulu 1 cawan
Ramai yg benci dia kat sini, dia tk daya melawan
Zunnun pun tampil kata TN anjing tu gila sawan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing tua kini dah jadi serupa dgn kera duku
Dia dah tewas teruk..tapi masih tk nak mengaku
Bukan saja dgn cikgu Kejora dia kena taji & paku
TN Bodo dan Zunnun mari masuk tumpang luku
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Trima ksih Bro Jigit, kerana mari tumpang balun
Pasti TN anjing tua tu berasa kepalanya beralun
Nk lwn pembenci dia..anjing biol itu tak terpulun
Elok sgt le, tittle ‘mangsa belasahan’, dia dicalon
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua kedi, Peju-Wang punya balaci
Senjata anjing tua gila ini hanyalah memaki caci
Tapi kini..mulut celupar anjing tua ni dh terkunci
Sbb, dia mula tau, yg dia tu ramai org membenci
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Padan muka, TN anjing barua pukimak bedebah
TN Bodo & Zunnun tibai, Jigit pula, mari tambah
Anjing tu, ibarat dihumban ke taik punya lembah
Pasti anjing gila tu, menggigil demam tak kebah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, dah tak tau, kat mana nak letak muka
Baru dia tau kat blog ni, dia tu ramai yg tak suka
Kini dia lari menyorok, itu anjing tua bangka
Keadaan anjing biol tu kini serupa dgn babi luka
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, dah tak tau, kat mana nak letak muka
Baru dia tau kat blog ni, dia tu ramai yg tak suka
Kini dia dah lari menyorok, itu anjing tua bangka
Keadaan anjing biol tu kini serupa dgn babi luka
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Janggut Alim
Guest
Janggut Alim

Kawan-kawan kita sama-sama jaga
Kena layan minat dan hasrat mereka
Pak Jigit tu dah lama menduda
Dia berahikan Ticer Zura kau tolong satukan mereka

Anon
Guest
Anon

Kejora cicak kubing patut dipalu
Takot nanti ramai kena tipu di media
Modus operandi dia bermusuh dulu
Lepas tu ngorat jantan ajak tutuh jubo dia

ptuih..aku dah masak nga feel dia!

ketaik aku ni dah geli sangat

kah kah kah

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon/TN anjing 12:32 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN/Anon anjing, mmg patut sangat, ditaji & palu
Takut nanti ramai yang kena tipu di cyber media
Anjing tua bapok ni mmg ler jenis muka tk malu
Dia meroyan sbb lama orang tak tutuh jubor dia
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ptuih..aku dah masak nga feel dia!

ketaik aku ni dah geli sangat

kah kah kah

Anonymous
Guest
Anonymous

jigit

hi hi hiii ada orang sudah teruk kena balun
harap2 dia ubah perangai jadi lebih sopan santun
rentikanlah buat komen bodo macam mangkuk hayun
kiri kanan kau ditaji terekencing dalam seluar basah lencun

Reply
16 September 2020 11:34 am

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro Jigit 11:34 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Trima ksih Bro Jigit, kerana mari tumpang balun
Pasti TN anjing tua tu berasa kepalanya beralun
Nk lwn pembenci dia..anjing biol itu tak terpulun
Elok sgt le, tittle ‘mangsa belasahan’, dia dicalon
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Janggut Alim
Guest
Janggut Alim

Kawan-kawan kita sama-sama jaga
Kena layan minat dan hasrat mereka
Pak Jigit tu dah lama menduda
Dia berahikan Ticer Zura kau tolong satukan mereka

Wau bule
Guest
Wau bule

SAMBUTAN Hari Malaysia, 16 September setiap tahun merupakan hari yang disambut oleh kita semua bagi memperingati penyertaan Sabah dan Sarawak yang merdeka ke Persekutuan Tanah Melayu yang akhirnya Sama-sama jaga Sabah dan Sarawak daripada terus diancam – AMINUDIN YAHYA 1. Sdra Aminuddin, FAKTA anda salah. Sabah dan Sarawak TIDAK SERTAI MALAYSIA. Sabah dan Sarawak MEMBENTUK Malaysia bersama Malaya. INILAH FSKTA YANG ORANG MAYA TAK FAHAM-FAHAM 2. Jagalah Malaya dari korupsi dan salahguna kuasa, jangan jadi KATAK, sentimen kerana melayu dan agama wajib ditinggal di Malaya sahaja, dan jangan bawa masuk Sabah dan Sarawak. Isu kafir mengkafir, undi Pas masuk syurga,… Read more »

jigit
Member
jigit

hi hi hiii ada orang sudah teruk kena balun
harap2 dia ubah perangai jadi lebih sopan santun
rentikanlah buat komen bodo macam mangkuk hayun
kiri kanan kau ditaji terekencing dalam seluar basah lencun

Anonymous
Guest
Anonymous

Setuju dan sokong pendapat ini.

Tapi Kejora tak reti bahasa, kata orang Melayu, dia buat derk ajer.

Jadi, balun ajer lah dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro Jigit 11:34 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Trima ksih Bro Jigit, kerana mari tumpang balun
Pasti TN anjing tua tu, berasa kepalanya beralun
Nk lwn pembenci dia..anjing biol tu tak terpulun
Elok sgt le, tittle ‘mangsa belasahan’, dia dicalon
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora tak bijak buang masa saja di sini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕)

The bastard Kejora Kojolla can only claim all sorts. Complex-stricken blokes often do. Driven by a lack of confidence in themselves.

He is a nasty character. Poor upbringing by his parents when small. Because his parents are sex maniacs, fucking all the time, morning, noon and night time.

Reply
13 September 2020 6:05 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Skunk TN became stupid due to poor upbringing
His mother’s cunt, 24 hours his daddy is banging
Never stop, even door knocked, or phone ringing
Poor idiot TN just watch his dad’s testis hanging
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN’s mother..neglected him..when he was small
She’s a prostitute & serve clients behind the wall
When any client wanted, she’ll never refuse at all
At one time..on her stomach, the Benggali crawl
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Poor idiot TN, is born with small brain what a pity
But his smelly stomachs excrement is real plenty
That is why, the goon’s behaviour, is nasty & dirty
Behaving like a child, though his age, is nearly 90
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora is born to be superb brilliant and talented
When he wrote pantun all readers got interested
Unlike old idiot TN, who’s a damn stupid bastard
Readers get bored..& his garbage, are neglected
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Stupid DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK DID NOT MAKE HIS COMMENT COLUMNS HALF INCH, HEHE

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕)

Aku lebih suka dapat my morning fun and entertainment membalun menibai yang anti-nasional di sini.

Tapi membantai Beruk Tua Wak Kontol Kejora Kojolla pun jadi lah, sebab dia biadab dan kurang ajar, tak dibimbing emak bapak nya adab sopan di masa kecil nya.

Mencarut, mengguna bahasa kotor, dll lagi.

Reply
15 September 2020 6:31 am

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:31 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
TN anjing rasa, macam kena rejam dgn lembing
Masa kecik, anjing ini kutip makan taik kambing
Hidup bangsat dlm keadaan terumbang-ambing
Dia jadi kurang ajar, sbb mak bapak tak bimbing
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕)

THE MADMAN BERUK TUA WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA (WKKK) MENGARUT NON STOP.

NOT EVEN WORTH TO RESPOND TO HIS KARUTAN.

ENJOY YOURSELF, WKKK.

Reply
15 September 2020 3:00 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 3:00 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Aiik..muncul juga, TN anjing anak betina sundal
Tadi lintang pukang lari, kena ckgu Kejora bedal
Tapi dia keluar spt bapok..tak lagi tunjuk handal
Dia kata, ‘not worth’, sbb dah ketandusan modal
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 3:00 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing merasa seperti leher dia dh kena jerut
Bila tk daya melawan dikata Kejora ini mengarut
Dia sudah kecut sentap btg pelir kt bawah perut
Agak nya kini pelir lembik tu dia pergi mengurut
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN Bodo

Belum bangun lagi agaknya budak TN ni…komen Junnun masih belum dijawabnya dengan cerita babi tersondol razer blade…kah kah kahhh

Reply
15 September 2020 8:27 am

_____________________________________________
zunnun

Jgn di acah, kan sawan gila nya dtg….🤣

Reply
15 September 2020 1:25 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bapok kini sedng pakai gincu & bedak
Dia masuk ke sini, kerana mengharapkan dedak
Ramai bencikan nya, & teruk pala dia kena ledak
‘TN Bodo’ pun kata, TN anjing tua tu mcm budak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN kini bgai anjing betina baru lepas mengawan
Nk mlegakan penat, dia togok todi dulu 1 cawan
Ramai yg benci dia kat sini, dia tk daya melawan
Zunnun pun tampil kata TN anjing tu gila sawan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing tua kini dah jadi serupa dgn kera duku
Dia dah tewas teruk..tapi masih tk nak mengaku
Bukan saja dgn cikgu Kejora dia kena taji & paku
TN Bodo dan Zunnun mari masuk tumpang luku
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua kedi, Peju-Wang punya balaci
Senjata anjing tua gila ini hanyalah memaki caci
Tapi kini..mulut celupar anjing tua ni dh terkunci
Sbb, dia mula tau, yg dia tu ramai org membenci
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Wau Bule
Guest
Wau Bule

It is high time CM nominee for Sabahans must be made by Sabahans themselves NOT NOMINATED PROXIES OF MALAYA

When Shafie was widely acceptable as CM by Sabahans, the PN, MN, BN was ramblings with friendly fire. Muhyiddin kata Hajiji, Azmin angguk saja. Zahod kata menang dulu baru pilih. Tuan Man (kena main dengan Bersatu dan Umno) yang tak bertanding pun sibuk tak tentu pasal.

Such are the scenarios of POWER CRAZY INDIVIDUALS BACKED BY TRAITORS, KLEPTOCRATS AND RELIGIOUS PEDDLERS

Anonymous
Guest
Anonymous

Agree fully CM nominee for Sabahans must be made by Sabahans.

They should nominate more than one person so that there is an alternative(s) to choose from. As Sabah gets Federal funding for development, it’s natural that KL has a say.

To avoid the blatantly corrupt becoming CM and a lot of money gone into the pockets of individuals.

zunnun
Member
zunnun

ape yg membezakan golongan2 pengkianat dan babi nehara dari gagasan warisan plus…? bahawa… (1) warisan plus di nahodakan oleh sabahan manakala kesundalan2 pengkianat & babi2 negara, kuasa2 di kuala lumpur yg menentukan… (2) hinggakan ketua menteri pun, di tentukan oleh #melayu2islam penjenamaan pengkianat2 dan penyamun2 dari kuala lumpur (3) kehadiran malaun2 pAs di sabah meletakan kedua2;pengkianat2 dan penyamun2 asyik mem”babi” merata2 di sabah dgn kesundalan agama yg di bawa…. (4) kedua2 gagasan #melayu2islam yg hadi jenamakan pengkianat2 dan penyamun2 tak ubah seperti kera2;yg mengambang bergayok dari satu pohon ke satu pohon bercakaran mencari kelestarian mereka utk mendapatkan sekepakatan.. (5) rakyat… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA CAKAP TAK SENONOH DAN/ATAU MENCARUT). 1. babi negara ia lah zunnun pukimak dan puak nya 2. zunnun pukimak geramkan dia bukan Islam yang pegang kuasa 3. Dah cukup ramai malaun dan pengkhianat di Sabah, mana boleh yang lain begitu di sana 4. Sepakatan tak wujud antara korang bertabiat beruk, monyet dan lotong, wujud di Sabah hanya diantara yang baik2 saja 5. Sabah ia lah suatu negeri dalam Malaysia, undang2 Malaysia apply di urusan2 Federal di sana 6. Setuju dgn tuduhan ke atas Najib Klepto wal Jibo, yang… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PEMBANGKANG SANGGUP JUAL MARUAH BANGSA DAN TANAH AIR…….. Minta kerajaan layan Filipina, Hishammuddin kecewa ada individu seperti Shafie……… Hishammuddin tegaskan tuntutan Filipina tidak akan dilayan facebook sharing button twitter sharing button whatsapp sharing button messenger sharing button sharethis sharing button KUALA LUMPUR– Cadangan Presiden Warisan, Datuk Seri Shafie Apdal supaya Malaysia melayani Filipina yang mahu menuntut Sabah tidak boleh diterima. Menteri Luar Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, beliau telah tegaskan banyak kali bahawa tuntutan Filipina ke atas Sabah tidak akan dilayan. Menurutnya, Sabah milik Malaysia buat selama-lamanya. “Sebab itu, saya kecewa apabila Presiden Warisan, Shafie Apdal baru-baru ini… Read more »

zunnun
Member
zunnun

melayu2 ‘p’engkianat ‘N’egara tak perlu risau, kerana malaun2 pAs taksub buta dgn hidangan pembekal daging babi mereka, si hadi awang, walla sogmo…. dan hadi awang kini taksub terbaru pula dgn Moo, berpindah dari ‘b’abi ‘N’egara kerana tiang seri nya omNo tak peduli kebajikan malaun2 pAs selain menghina hadi pula…… maka, Moo dan assmin telah mendapat khidmat malaun2 pAs utk meneruskan kesundalan nya utk perkasa #melayu2islam yg hadi jenama… berpindah milik pula #melayu2islam hadi dari mua”FUCK”at kpd golongan ‘pengkianat’ pula… roda2 #melayu2islam meneruskan kesundalan terbaru mereka, dan hadi serta malaun2 pAs akan terus menerus bertabii seperti kera2 yg mengambang, melompat2 dari… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN MENGARUT, MAKA PUKIMAK LAH DIA.

Tak reti hurmatkan Perdana Menteri, gelar dia Moo. Kamu tak dibimbing adab sopan dek emak bapak kamu di masa kecil sebab depa kuat seks, asyik berkongkak pagi petang siang malam.

Sebut FUCK sebab mulut kamu tersangkut di pucci emak kamu masa lahir, bibir terjueh, maka senang keluar kata2 seperti itu.

Bani melayu umno
Guest
Bani melayu umno

INI NAMANYA INSAN BERPERINSIP.TIDAK TERPENGARUH DGN HARTA DAN RASUAH DUNIA ——————- Meskipun berbeza pandangan politik dan tidak berada dalam kepimpinan kerajaan yang sama, Ketua Menteri Sabah Datuk Seri Mohd Shafie Apdal tetap menganggap Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai sahabat baik dan rakan lama yang tidak akan dilupakan. Mengimbau saat jatuh bangun dalam arena politik, terutama sekali sewaktu era gelap mereka dalam Umno pada 2016, Mohd Shafie berkata apa yang pasti ketika ini ialah beliau konsisten dengan matlamat asalnya untuk menumbangkan Barisan Nasional (BN) dan Umno. “Saya tetap jadi sahabat dia, saya tetap berkawan dengan dia, dia adalah rakan… Read more »

Anon
Guest
Anon

Modus operandi Kejora perlu dihebahkan
Ini dia aku nak kasi tau semua ya
Gadoh2 diblok untuk tarik perhatian
Lepas tu buat baik ajak tutoh jubo dia

setannnnn!!!!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Perlu hebah Anon anjing punya modus operandi
Ini dia untuk semua orang Kejora mahu maklum
Mmg dia suka ganggu org, itu anjing bapok kedi
Lepas tu, pelir kita, Anon anjing tu mintak kulum
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

setannnnn!!!!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA WKKK bukan ada pelir pun. Ada secuit tak sampai setengah inci. Ada lubang pulak di tepi tuh. Kamu hermaphrodite.

a hermaphrodite (/hɜːrˈmæfrədaɪt/) is an organism that has complete or partial reproductive organs and produces gametes normally associated with both male and female sexes.

https://www.google.com/search?q=hermaphodite&oq=hermaphodite&aqs=chrome..69i57j0l7.17043j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Anonymous
Guest
Anonymous

Sokong sangat apa Anon kata.

Dia heboh punya orang.

Beza heboh dengan sibu –

Sibuk banyak faedah, banyak hasil. Heboh yillek.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon anjing/TN anjing 8:42 pm/7:02/7:10 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing LTTE Pejuwang penentang gomen
Dah tk ada apa isu, yg dia nak cetuskan sentimen
Pelir dia pulak mampos, tk boleh lagi nk beromen
Dia buat pantun lps tu dia sendiri pulak yg komen
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhah kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Ko sua pungkoq ko, aku tak mau, blame peliaq aku pulak.

Paling debased puya otak, ko letak di celah kelengkang.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Berebut gelaran Datuk Ulama Anjing BN/PN/MN/Dewa Wee MCA. Parti Anjing SeMalaysia layak terima Datuk sebab menjadi anjing yang taat dan wala tanpa kerusi di Sabah? Muanjing Siber Rosmah Bean Army sila menyalak tanda sokong fatwa Ulama Anjing terbaru. Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Gay macam Azmin Semburit mesti suka lelaki gay main belakang juga. Ulama Anjing Pas suka Dato dan bendera BN. Kahkahkah!

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TIONGKOK MENDAPAT HAK ISTIMEWA LEBIH DARI PERIBUMI….HEBAT BETUL TANAH AIRKU….. INI SEMUA PERANAN DEEP STATE……. Pembongkaran Tanah Haram Pahang ! (Siri 2) Oleh: Khaidir Ahmad (Wartawan Tua) Sebelum ini, saya beranggapan kegiatan penerokaan tanah haram cuma dibuat secara persendirian atau untuk diusahakan sendiri walaupun saya pernah dimaklumkan ada dana pembiayaannya dari Singapura seperti yang berlaku di Triang. Namun, anggapan saya itu meleset sama sekali apabila saya sendiri secara tidak sengaja “terperangkap” dalam sindiket penjualan tanah haram di Bentong. (Subhanallah, Tuhan menjadikan saya seorang penulis yang sering diberikan ujian dan pengalaman luarbiasa untuk dijadikan bahan penulisan perjuangan) Kisahnya bermula ketika saya… Read more »

Aku pun bengang
Guest
Aku pun bengang

Korang rasa cina2 tu berani Kalau xder org yg melindungi?
Dan kauorg rasa kabel2 tu orang biase biase ke cam makcik Kiah Dan pakcik salleh??

Goh
Guest
Goh

Kalau tak kabel pejabat tanah..tentunya kabel yb,tak pon kabel menteri besar,atau pun kabel kaum darah biru kayangan…melayu semua tu

Anonymous
Guest
Anonymous

Kabel tu Melayu tapi yang kerja menarik tu kamu dan puak kamu.

Tarik lah tali bubut sometimes. Yang dah di kelar dengan razor blade tapi tak nampak. Tarik kuat2 beramai ramai. Di tepi gaung.

adyunixmoment
Member
adyunixmoment

sesama dorg pun berebut jugak…jemin tu skang ni jilat la yidin bila xde kose esok mendapat la…atok saka pun dia jilat rapat..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu jilat kepala bapak kamu. Kepala yang mana, kita tau ler.

Wau bule
Guest
Wau bule

Muhyiddin, zahid, azmin bukan sabahans. Shafier is!

Hajiji is a sabahan “currupted” by the above three malayans

May Allah blesses Shafie gives him victory

Anonymous
Guest
Anonymous

Ggapo dok ghoyyak regionalism pulak?

Wau Bule
Guest
Wau Bule

I believe Sabahans are being practical, based on realities, facts, and truths

Sabahans do not believe in superficiality and hypocrisy. enough is enough of invasion of kleptocrats, religious peddlers, and now traitors…..period