MUHYIDDIN CEMAS ISU HAJIJI CALON KETUA MENTERI?

Tidak pasti sama ada Muhyiddin Yassin yang tersasul atau pun secara tidak sengaja apabila terlepas cakap semasa menamakan Ketua Badan Pimpinan Parti Pimpinan Bersatu Sabah, Hajiji Noor sebagai calon Ketua Menteri mereka sekiranya memenangi PRN kali ini.

Berikutan pengumuman tersebut, maka berlaku sedikit kekecohan antara kem Barisan Nasional yang dipimpin oleh Ahmad Zahid Hamidi dengan kem Muhyiddin.

Bukannya apa, susulan laporan tersebut difahamkan pegawai akhbar Muhyiddin sibuk dan cemas menghubungi pengamal media supaya menukar tajuk berita mereka selepas ia menimbulkan rasa tidak puas hati di kem BN.

Bukan itu sahaja, Annuar Musa juga difahamkan ada menghubungi pengamal media untuk menjelaskan situasi sebenar ekoran laporan berita tersebut yang kononnya tidak tepat.

Isunya di sini bukanlah sama ada ia tepat atau tidak, jika pada awalnya sudah ada persefahaman antara BN dan PN mengenai calon Ketua Menteri, masakan kenyataan Muhyiddin yang mencolonkan Hajiji itu menerima reaksi tidak senang kurang senang daripada kalangan pimpinan BN sendiri.

Muhyiddin sebenarnya lebih dilihat cuba menguji reaksi BN dengan mengeluarkan kenyataan tersebut tetapi tidak menyangka ia tidak disenangi dan menerima kecaman.

Bahkan, sumber memberitahu, Ahmad Zahid sebenarnya sudah mempunyai persetujuan dengan Pengerusi UMNO Sabah, Bung Moktar Radin untuk menamakannya sebagai calon Ketua Menteri.

Bung selaku Pengerusi UMNO sebenarnya mempunyai autonomi untuk meletak dirinya sebagai calon Ketua Menteri, bukankah UMNO Pusat sudah memberi autonomi penuh kepada UMNO Sabah untuk membuat keputusan sendiri?

Akhirnya, seperti biasa Muhyiddin yang kononnya boleh mengawal semua parti komponen dalam PRN terpaksa mengalah dan lebih memalukan lagi akan terpaksa menarik balik keputusannya mencalonkan Hajiji.

Lebih jelas lagi, Muhyiddin sebenarnya tidak mempunyai “command” dalam mengemudi parti politik yang bertanding di Sabah malah beliau seakan-akan tidak dihormati oleh kem BN walaupun cuba menunjukkan kononnya mereka sudah bermuafakat dalam menghadapi pilihan raya ini.

Mengambilkira situasi ini, Muhyiddin dilihat bakal mengulangi langkah sama seperti yang berlaku di Kedah, Melaka dan Johor apabila sekadar memerhatikan UMNO mengambilalih tampuk pimpinan negeri.

Yang jelas, Muhyiddin akan sekali lagi terpaksa akur dan tunduk dengan BN khususnya UMNO dalam memilih siapa yang bakal menjadi calon Ketua Menteri.

Secara tidak langsung ini menunjukkan kelembikan Muhyiddin yang hanya sekadar menjadi Perdana Menteri pak hangguk semata-mata kerana kuasa sebenar dipegang oleh UMNO atau BN.

Bagi BN, tindakan mengumumkan nama calon Ketua Menteri terlalu awal oleh Muhyiddin sebenarnya akan memberikan impak moral kepada jentera mereka yang sedang bertanding berikutan banyak pertindihan kerusi melibatkan calon BN dengan PN.

Bagi pemerhati politik, sekiranya dalam isu pemilihan Ketua Menteri pun Muhyididn dihentam teruk, seolah-olah tidak ada gunanya beliau mengemudi jentera PN, malah mengumumkan pembentukan Gabungan Rakyat Sabah.

Sudahlah pembahagian kerusi pun tidak dapat diselesaikan dengan baik, bila umum calon nama Ketua Menteri pun dihentam maka tidak ada gunanya status jawatan “PERDANA MENTERI” yang dipegangnya.

Jika Muhyiddin mahu menjaga maruahnya, beliau perlu mempertahankan Hajiji sebagai calon Ketua Menteri pilihannya, bukan dengan secara sembunyi-sembunyi lagi.

Apakah perkiraan Muhyiddin selepas ini, mahukah beliau dilihat sebagai PERDANA MENTERI lembik yang boleh diperkotak-katikkan oleh UMNO dan BN?

Nak pilih calon Ketua Menteri pun dah pening dan bergaduh, macam mana (Shahbudindotcom 13/09/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 13 September 2020 — 4:42 am

102
Leave a Reply

avatar
12 Comment authors
MAHATHIRVSANWARSalimawang kualaberangAnonymousAnonymous Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PRU15 PAK KADOK LOMPAT ATAS TAHI….. . PUPPET DORAEMON HANYA MAMPU BERTAHAN SEBELUM PRU15 SAHAJA……. KASIHAN KUSAM MUSANG…..SUDAH JATUH DITIMPA TANGGA….TERJELEPUK ATAS TAHI …… WARISAN. BUKAN SEBARANG WARISAN…. WARISAN DARI DAJJAL ILLUMINITY….. Luahan Penghuni Rumah Kontena: Mana Rumah Kami? Kami Manusia, Bukan Binatang…….. BATU SAPI, 14 Sept โ€“ Mana rumah kamiโ€ฆ kami sudah cukup tersiksa tinggal dalam kontena, kami bukan binatang, kami bukan pendatang asing, kami adalah pengundi di Negeri Sabahโ€ฆ itu adalah antara luahan mangsa kebakaran rumah di Kampung Gas, Batu Sapi. Sejak kediaman mereka terbakar pada tahun 2018, sehingga kini mereka tinggal dalam kontena iaitu penempatan sementara yang… Read more »

Salim
Guest
Salim

Eloklah pilih bung, dia boleh jana ekonomi Sabah dengan kasino

awang kualaberang
Guest
awang kualaberang

Itu lah padahnya bila khianati mandat rakyat dlm PRU14 yg lalu…
Atas dunia pun nampak kehinaan yg di alami.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Poor silly old gay TN ‘anjing’ tried to act as a hero
But he’s damn stupid and his mind is real narrow
His age is nearly 90 but his thin brain never grow
Facing Cikgu Kejora, he suffered agony & sorrow
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ•)

Ok, makan time.

Let kejora Kojolla copy and paste what others wrote in here.

Amoeba, the lowest form of being. Next to katak puru that he is, too.

Reply
13 September 2020 12:41 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 12:41 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN ‘anjing’..next to pig, the dirtiest form of being
Readers must laughed, at the joke he is carrying
Whacked by Kejora..the dog feel like dying
Ho got no choice, but to leave this blog, & crying
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata:

TN anjing ๐Ÿ• 12:41 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN โ€˜anjingโ€™..next to pig, the dirtiest form of being
Readers must laughed, at the joke he is carrying
Whacked by Kejora..the dog must feel like dying
Ho got no choice, but to leave this blog, & crying
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hari ni TN anjing terduduk rapat tercalar maruah
Bkn dia tk prnah rasa sblm ni, Kejora punya buah
Dgn Zunun boleh ler, dia ejek-ejek dan tunjuk juah
Dia buat dkat Kejora, terima lah dia..makan kuah
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Memantun mantat lagi ini Kejora Kojolla.

Dia otak tak banyak, asyik melolong melalak.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PEJUANG HUDUD TETAP LESTARI…..BIARLAH YANG TUA MEMIMPIN TAPI MP BUKAN MUKA YANG SAMA…… Pas perlu ubah mentaliti jika ingin suburkan kepimpinan orang muda kata Pensyarah……. Pas perlu menyuburkan kepimpinan orang muda dalam memastikan mereka tidak ketinggalan dalam melahirkan pelapis politik negara. Jelas Pensyarah Kanan Universiti Teknologi Malaysia, Dr Mazlan Ali (Makluman: adalah ahli parti AMANAH), parti itu perlu bersikap lebih terbuka dengan mengubah mentaliti seperti berada di pihak pembangkang. โ€œSebenarnya orang muda adalah pelapis kepada politik negara kita, dan kita lihat banyak parti-parti politik di negara ini, mereka mempunyai barisan pelatih yang baik seperti parti UMNO, PKR dan DAP. โ€œMereka… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Ok, makan time.

Let kejora Kojolla copy and paste what others wrote in here.

Amoeba, the lowest form of being. Next to katak puru that he is, too.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 12:41 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hari ni TN anjing terduduk rapat tercalar maruah
Bkn dia tk prnah rasa sblm ni, Kejora punya buah
Dgn Zunun boleh le dia ejek-ejek dan tunjuk juah
Dia buat dkat Kejora, terima lah dia..makan kuah
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora Kojolla,

Kamu dah kena lepak lepuk di muka dan di kepala, mengapa nak mengata zunnun kena pulak?

Kamu paling rendah murtabat, macam pariah, paling rendah klasifikasi makhluk, macam amoeba.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ•)

Si tua bangka 80an tahun nih tak sedor2 dia dah tua, patut buat amal ibadah, tunggu masa gol โ€“ tentu tak lama lagi tuh.

Tapi tabiat jahat nya tak boleh hilang. Masih nak mencaci, mengutuk, mendajjal.

Terima lah keadaan kamu, otak dah lesu, rehatkan lah, supaya tak cepat gol.

Reply
13 September 2020 12:03 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 12:03 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Siaan TN anjing tua bahalol tolol samdol badigol
Keadaan dia, auw..auuw..bagai bapok kena rogol
Mmg dh nyanyuk betul ler ini si tua kepala dogol
Dia tk sedar ker yg dia dh 87 th tu, yg dulu nk gol
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing tua ini mmg btul2 sangat nyanyuk dah
Ada ke anjing fasiq ini nk bercakap pasal ibadah?
Sdgkan dirinya itu, perangai serupa haram jadah
Huerggh ptuiihh..muka anjing ni Kejora nk ludah
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ•)

Wahai Beruk Tua,

Kalau dah orang punya ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun kau nak tiru, bukan kah dah ganyut betul otak kamu?

Givap lah, rehatkan otak kamu, supaya tak gol cepat.

Reply
13 September 2020 12:06 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 12:06 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian btul, dgn si tua kedi ganyut, TN anjing kurap
Dah le puki mak dia bau busuk mcm getah skrap
Kena dgn Kejora..anjing tua tu sembam tertiarap
Dia yg menyembam, nak suruh Kejora pula givap
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Kau salin pantun pantat lama kau yer?

Takda idea lagi ker?

Bangsat punya kerja.

Lazy bastard.

zunnun
Member
zunnun

mahathir tgh syok melancap ke atau sedang berzikir utk jadi perdana menteri ….

babi2 belaan mahathir hidup mati utk nobatkan nya jadi perdana menteri ke?

mahathir ada penyakit sawan babi ke, bahawa jawatan perdana menteri malaysia haq keturunan mak bapak dia punya ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu dan geng kamu saja yang melancapkan Tuhan kamu. (Pssst, pakai sabun ker, pakai KY Jelly? Teruk jenis kamu nih, melancap tak habis2, gamak nya kulup pulak tuh.)

Yang sawan babi adalah kamu dan puak kamu, sebab korang memang babi, bentuk babi, otak babi, muncung babi, meyodok nyodok, jaga2, satu hari nanti tersodok razor blade.

DAP DIRY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA CAKAP TAK SENONOH DAN/ATAU MENCARUT.

zunnun
Member
zunnun

lingkup #melayu2islam yg hadi cuba reka…

lingkup kerana daging2 babi yg hadi masak dlm kawah di cemari dgn daging babi dewa wee beri….

kini #melayu2islam ‘makan’ sama sendiri, harap2 juahkan kejadian di memali, bercangkul, berparang dan berkapak sambil takbir kesana kemari….

tuhan dah mati ke bersama ibrahim libya dgn pengikut2 nya kerana termakan amanat seketul daging hadi….

Anonymous
Guest
Anonymous

Mana Tuhan Islam mati, zunnun pukimak?

Bukan macam Tuhan kamu yang kamu tonggang tonggek pegang joss sticks menyembah pangkal nya di tepi rumah kamu.

Kamu suka cakap “memali, bercangkul, berparang dan berkapak ..”. Tapi tak berani cakap rusuhan 13 Mei 1969, apasal?

Ngeri yer? Sebab Tentera di arah mengawal keadaan, depa lakukan nya ikut SOP Tentera depa.

Selumbar
Guest
Selumbar

Muhyiddin membuat kenyataan kemungkinan Ketua Badan Pimpinan Parti Pribumi Bersatu Malaysia Sabah, Datuk Hajiji Noor, dilantik sebagai Ketua Menteri jika gabungan Perikatan Nasional dan rakannya menang pada Pilihan Raya Negeri. di Pejabat BERSATU Tuaran. Sebenarnya ia hanyalah suatu angan-angan yang cuba dirasuk kedalam fikiran ahli. Kononnya dalam mata Muhyiddin, Hajiji adalah yang terbaik yang nak ditawarkan sebagai calon memimpin negeri Sabah, dan mengharapkan rakan dalam PN, Barisan Nasional (BN) dan yang lain pun bersetuju cadangan beliau. Cadangan itu sama seperti Tun Mahathir mencadangkan pada Anwar agar shafie Afdal dicalonkan jadi perdana menteri Malaysia yang ke-9. Inilah cara pemimpin mengeksploitasi fikiran… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu ama Selumbar, tahu menyucuk fikran ahli2 saja yer?

Tulis panjang2, aku pun malas nak baca penuh apa kau kata.

Kot you are saved from further walloping by me.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ•)

SUDAH BANKRAP IDEA YER? ORANG PUNYA HAHAHA HOHOHO HIHIHI PUN KAU MAHU TIRU. SUNGGUH RENDAH TARAF PARIAH KAMU.

Chunni punya Kejora Kojolla.

Pungkoq pun nak sua kpd orang.

Reply
13 September 2020 11:30 am

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 11:30 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian btul, dgn si tua kedi ganyut, TN anjing kurap
Dah le puki mak dia bau busuk mcm getah skrap
Kena dgn Kejora..anjing tua tu sembam tertiarap
Bila dah mati akal, anjing ini kata Kejora bankrap
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

Kau salin orang punya komen, pastu kau counter-comment, pahal?

Otak dah tak tajam di umur 80an tahun yer, mesti ada komen orang di depan kamu baru boleh tulis.

Rest lah, Kejora Kojolla, tak payah blogging, penat mikir, dahtu kena balun, tibai dan bantai pulak. Kalau tak, kamu gol cepat nanti.

Anonymous
Guest
Anonymous

Hilang lagi Kejora kojolla.

Dah mampus lagi ker?

Sheraton
Guest
Sheraton

Kalau UMNO berani.. nama kan lah calon PM UMNO..

Siapa yang lembik ?
Atau mungkin bodoh …..

Dalam kemelut menentang penubuhan PN akhir nya PN tertubuh juga..

Jika PH di desak umumkan siapa PM oleh UMNO maka pengumuman PM oleh Muhyiddin ada lah tepat.

Siapa KM Sabah perlu di putuskan supaya senang peralihan kuasa berjalan dengan tenang.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora kojolla memantun mantat dibalun, ditibai, dibantai hingga bosan, sedih, merana hidup dia.

Kalau samurai Jepun, dia hara kiri. Tapi dia dengar saja hara kiri, dia huru hara, takut, ngeri. Dia merayap ke bawah tempurung, tinggal di sana bersama katak puru. The next lowest form of life.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 11:52 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hari ini..TN Anjing Bapok mmg bernasib malang
Kna pntun Kejora..dia rasa bisa hingga ke tulang
Bila mati akal, mula lah dia..buat perangai jalang
Benda basi yg sama saja anjing ni sebut & ulang
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

Wahai Beruk Tua,

Kalau dah orang punya ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun kau nak tiru, bukan kah dah ganyut betul otak kamu?

Givap lah, rehatkan otak kamu, supaya tak gol cepat.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 12:06 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian btul, dgn si tua kedi ganyut, TN anjing kurap
Dah le puki mak dia bau busuk mcm getah skrap
Kena dgn Kejora..anjing tua tu sembam tertiarap
Dia yg menyembam, nk suruh Kejora pula givap
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing cuba nak lagak kencang, macam ribut
Tetapi dirinya itu hanyalah bapok sotong lembut
Bebal bingai, otak dia hampas serupa dgn sabut
Tua ganyut, dah uban bulu pelir & segala rambut
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Bila dilihat Kejora ada, TN anjing jdi kelam kabut
Sntap le anjing tu bila acahannya Kejora sambut
Dia rasa spt telur pelir nya, cikgu Kejora dh rabut
Tk ada pilihan lain lagi anjing tua tu selain cabut
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu Kejora Kojolla bukan sotong pun. Kamu amoeba, the lowest form of life, kata science.

Nak menyibuk juga sana sini. Sebab dah tua bangka, tak berperasaan bertanggung jawab, tak dibenarkan jaga cucu kau pun. Di sini pulak kena balun. Padan muka.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 11:44 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian sungguh dgn TN anjing kerepot tua bangka
Dia yg kna teruk, dikata Kejora pula padan muka
Kejora tau anjing ini dlm keadaan bersedih duka
Mngelupor le anjing tua ini serupa dgn babi luka
๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Mat Sembab hadapi sindrom yang sama dengan Madey si Kitol. Umum calon sendiri dan kena bamboo sampai mampos. Sindrom Semburitku Sembelitku Jua namanya. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Semburitku?

Kamu nak kena semburit ker?

zunnun
Member
zunnun

mahathir ygh melancap atau tgh merangka peta baru utk usaha golongan petai nya, agar blh bersesuaian dgn ape yg akan berlaku di sabah dan kemudian di sarawak….

kerana kedua2 negeri ini akan jadi mengukur utk di semenanjung…

diape yg ajar mahathir melancap? blue eye boy nya, si assmin ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu boleh melancap ker?

Kontol kamu ada 1 inci panjang bila tegak ker?

Bodoh punya orang.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

https://www.bharian.com.my/berita/kes/2019/06/572619/4-julai-sebutan-semula-kes-rasuah-bung-moktar-zizie-izette Pada 3 Mei lalu, Bung Moktar mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen atas tiga pertuduhan memperoleh suapan berjumlah RM2.8 juta bagi mendapatkan kelulusan untuk FELCRA Berhad melabur RM150 juta bagi menyertai produk unit amanah Public Mutual Berhad. Mengikut pertuduhan pertama, Bung Moktar yang ketika itu Pengerusi Bukan Eksekutif FELCRA didakwa secara rasuah memperoleh untuk dirinya suatu suapan iaitu wang tunai RM2.2 juta daripada ejen pelaburan Public Mutual, Madhi Abdul Hamid, 38, melalui isterinya, Zizie Izette. Dia dituduh melakukan kesalahan itu sebagai upah mendapatkan kelulusan daripada Menteri Kewangan II untuk FELCRA membuat pelaburan RM150 juta bagi menyertai produk unit amanah… Read more »

zunnun
Member
zunnun

di kelantang, terengganu dan kedah, byak #melayu2islam dah di mabukan oleh amanat sejetul daging babi hadi….

biar rakyat sabah dan sarawak memberi penerangan dan pembelajaran kpd malaun2 pAs dan #melayu2islam golongan bunga, petai dan kris yg terperangkap dgn kesundalan seketul daging babi hadi…

bahawa ‘islam’ yg di bawa hadi dan malaun2 babi nya tak ubah fahaman pagan sj….

hebat no

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu masih belum goreng lagi seketul daging babi yang kamu jaja tak laku tu yer?

Goreng lah, dengan maggots nya sekali, hidangkan kpd puak kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing fasiq penyokong LTTE talibarut Yahudi
Anjing ini jadi sasau sewel, sbb dia jarang mandi
Mngikut sorang anon, anjing ni asyik mabok todi
Dh mampos nanti, neraka le tmpt anjing tu abadi
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Mmg dia betul2 dh kecut pelir itu anjing tua kedi
Dia rasa spt lubang jubornya itu dah kena gerudi
Dgn Kejora ni, TN anjing tua tu dah jdi takut badi
Pelir dia, jadi lembik, serupa sayur batang keladi
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

SUDAH BANKRAP IDEA YER? ORANG PUNYA HAHAHA HOHOHO HIHIHI PUN KAU MAHU TIRU. SUNGGUH RENDAH TARAF PARIAH KAMU.

Chunni punya Kejora Kojolla.

Pungkoq pun nak sua kpd orang.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 11:30 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian btul, dgn si tua kedi ganyut, TN anjing kurap
Dah le puki mak dia bau busuk mcm getah skrap
Kena dgn Kejora..anjing tua tu sembam tertiarap
Bila dah mati akal, anjing ini kata Kejora bankrap
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata (lupa gambar anjing kt bwh):

TN anjing ๐Ÿ• 11:30 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian btul, dgn si tua kedi ganyut, TN anjing kurap
Dah le puki mak dia bau busuk mcm getah skrap
Kena dgn Kejora..anjing tua tu sembam tertiarap
Bila dah mati akal, anjing ini kata Kejora bankrap
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Si tua bangka 80an tahun nih tak sedor2 dia dah tua, patut buat amal ibadah, tunggu masa gol – tentu tak lama lagi tuh.

Tapi tabiat jahat nya tak boleh hilang. Masih nak mencaci, mengutuk, mendajjal.

Terima lah keadaan kamu, otak dah lesu, rehatkan lah, supaya tak cepat gol.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 12:03 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hari ini..TN Anjing Bapok mmg bernasib malang
Kna pntun Kejora..dia rasa bisa hingga ke tulang
Bila mati akal, mula lah dia..buat perangai jalang
Benda basi yg sama saja anjing ni sebut & ulang
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 12:03 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Siaan TN anjing tua bahalol tolol samdol badigol
Keadaan dia..auw..auuw..bagai bapok kena rogol
Mmg dh nyanyuk betul ler ini si tua kepala dogol
Dia tk sedar ker yg dia dh 87 th tu, yg dulu nak gol
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

zunnun
Member
zunnun

#melayu2islam, yg se se antara si bunga, petai, kris dan bulan, yg mana terlebih melayu dan ‘islam’ nya…

islam dgn serban dan berjubah ke?

sifat bastita tuhan itu di hiasi dgn serban/jubah ke?

ape nak jadi dgn #melayu2islam, ada ke istilah perkataan sedemikian dlm perlembagaan persekutuan. Nak di tambah tanpa di rujuk utk di terima pakai, tak satu kesundalan …

hebat no

Anonymous
Guest
Anonymous

Takda lain ker? Asyik nak recycle ker?

Ker kamu salin copy and paste.

Aku takda masa pun nak baca selain dari sepatah dua.

zunnun
Member
zunnun

syed berkata, omNo kencing kepala malaun2 pAs, malaun2 pAs nak buat ape?

zunnun berkata, Moo jentik kepala bawah malaun2 pAs, #kepalabutuh malaun2 pAs bengkak ke?

melayu2 omNo & bersatu kencing ‘islam’ pAs, malaun2 nak mengadu kpa siape? mengadu kpd ‘rasullulah’ arab ke? berserban, berjubah dan jolok2 pedang dan puki2 ke?

cuba2 bezakan antara muhammad bin aminah dgn kensbian/keradulan nya..

kenabian/kerasulan muhammad berserban berjubah jolok puki2 sana sini ke?

melayu2islamhadi yg terlebih sundal, melayu2 atau ‘islam’ yg asyik mabuk kapir mengapir sana sini…

hebat no

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia orang kencing, korang tadah dan minum yer?

Bagus tuh. Bukan kah science kata itu symbiotic relationship?

Carry on, fellas.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TOK MUDIM GELOJOH CEPAT SANGAT NAK KHATANKAN ORANG….. PAS tanding minima 50 kerusi pada PRU15 usul Pemuda……. Pemuda PAS meluluskan usul yang dikemukakan agar parti itu bertanding sekurang-kurangnya 50 kerusi parlimen pada pilihan raya umum ke-15 (PRU15). Usul tersebut dikemukakan oleh Pemuda PAS kawasan Bagai Serai dan kemudiannya dibuka untuk dibahaskan sebelum ia dipersetujui sepenuhnya oleh perwakilan Muktamar Pemuda PAS kali ke-61 di Pusat Tarbiyah Islamiyah Kelantan (Putik), Kota Bharu, hari ini. “Mengesyorkan untuk memastikan PAS mendapat minima 50 kerusi (parlimen) berpotensi dan memposisikan 20 peratus kerusi daripada jumlah kerusi ini adalah daripada calon anak muda,” kata usul yang diterima… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Todiam Wak Kontol.

A.k.a DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA CAKAP TAK SENONOH DAN/ATAU MENCARUT.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 10:46 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing tua kerepot bukan sahaja muka hodoh
Tapi anjing sasau sewel ini bebal bingai & bodoh
Dgn semua org, anjing bahlol ini suka cari gadoh
Bila terkedu & mati akal dia mula le main tuduh2
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Muka kamu betul2 mcm luba.ng bont.t kamu.

Itu Bang Ali yang kasi tau.

Dia tau sebab dia selalu rapat dengan kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 10:58 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian dgn TN anjing tua renta, kaki bengkak untut
Mmg anjing ni bebal dungu otak kat kepala lutut
Kena dgn Kejora, dia jdi senak terkentut-kentut
Bila dh mati akal, anjing ni alih tiang gi ke bontot
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata (tambah gambar anjing):

TN anjing 10:58 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian dgn TN anjing tua renta, kaki bengkak untut
Mmg anjing ni bebal dungu otak kat kepala lutut
Kena Kejora balun, dia jdi senak terkentut-kentut
Bila dh mati akal, anjing ni alih tiang gi ke bontot
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku tak mau cerita banyak lah apa dia kata, nanti Budin marah.

Macam2, melampau indecent kamu, Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 11:38 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing fasiq penyokong LTTE talibarut Yahudi
Anjing ini jadi sasau sewel, sbb dia jarang mandi
Mngikut sorang anon, anjing ni asyik mabok todi
Dh mampos nanti, neraka le tmpt anjing tu abadi
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Mmg dia betul2 dh kecut pelir itu anjing tua kedi
Dia rasa spt lubang jubornya itu dah kena gerudi
Dgn Kejora ni, TN anjing tua tu dah jdi takut badi
Pelir dia, jadi lembik, serupa sayur batang keladi
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Takda orang lain yang perlu di tutuh masuk sini sekarang.

Maka aku akan tutuh lah Beruk Tua Kejora Kojolla yang mungkin a.k.a DAP DIRY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA CAKAP TAK SENONOH DAN/ATAU MENCARUT.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 10:16 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing tua kerepot bukan sahaja muka hodoh
Tapi anjing sasau sewel ini bebal bingai & bodoh
Dgn semua org, anjing bahlol ini suka cari gadoh
Bila terkedu & mati akal dia mula le main tuduh2
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia juga Wak Kontol.

Banyak a.k.a dia.

Gengster yang pandai menyamar tapi kena pelupuh juga di sini pada masa2 nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 10:16/10:44 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing tua kerepot bukan sahaja muka hodoh
Tapi anjing sasau sewel ini bebal bingai & bodoh
Dgn semua org, anjing bahlol ini suka cari gadoh
Bila terkedu & mati akal dia mula le main tuduh2
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Zunnun Pukimak a.k.a Wak Kontol ini macam gengster.

Tuduh orang itu ini, tak ngaku apa yang dia tuduh itu ia lah ciri2 dan watak dia sendiri.

Mulut kotor sebab emak bapak dia tak bimbing dia adab sopan di masa kecil sebab asyik beranc.k pagi petang siang malam.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 11:02 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing tua kerepot bukan sahaja muka hodoh
Tapi anjing sasau sewel ini bebal bingai & bodoh
Dgn semua org, anjing bahlol ini suka cari gadoh
Bila terkedu & mati akal dia mula le main tuduh2
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 11:02 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hari ini..TN Anjing Bapok mmg bernasib malang
Kna pntun Kejora..dia rasa bisa hingga ke tulang
Bila mati akal, mula lah dia..buat perangai jalang
Benda basi yg sama saja anjing ni sebut & ulang
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HUHUHU

Wau bule
Guest
Wau bule

โ€˜Kingmakerโ€™ PAS created the new govt, says Hadi

In between Traitor Bersatu and Kleptocrat Umno sits a Kingmaker PAS….memang ngam

Kingmaker PAS fits the description of RELIGIOUS PEDDLER

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing biol tk ada beban, batu dia pergi galas
Akibatnya telinga anjing tu dh kena Kejora pulas
Mmg dgn anjing tu Kejora tak ada kasihan belas
Ok lah, Kejora cau dulu, jap lagi Kejora ada kelas
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Kejora Kejolla ini Resident Blogger di sini, konon.

Hari2 masuk sii, pagi petang siang malam.

Bahasa selalu kotor sebab tak dibimbing adab sopan dek emak bapak dia. Sebab depa kuat seks, asyik berkongkak pagi petang siang malam.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia dah tua bangka, 80an tahun umur. Pendirian tak bertanggung jawab, tak di percaya anak nya, tak benarkan dia menjaga cucu kecil nya.

Maka berterabur lah komen2 karut nya di sini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Sekolah SJK, mana lah luas pemikiran nya..

Maka asyiik menacci, mengeji lah dia.

Intan di kata nya batu. Buah pelir dikatanya batu permata, di simpan nya di bawah bantal, dipuja nya tiap malam.

Betul2 Wak Kontol.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 10:19/10:22 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hari ini..TN Anjing Bapok mmg bernasib malang
Kna pntun Kejora..dia rasa bisa hingga ke tulang
Bila mati akal, mula lah dia..buat perangai jalang
Benda basi yg sama saja anjing ni sebut & ulang
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu hanya kepala butuh yang kamu ulang.

Otak tak sampai 100gm manakala orang biasa 130 gm.

Otak kamu letak dicelah kelengkang. Apa daaaa, Wak Kontol …

Ulang benda yang sama mcm kamu makan tahi beruang.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 10:54 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hari ini..TN Anjing Bapok mmg bernasib malang
Kna pntun Kejora..dia rasa bisa hingga ke tulang
Bila mati akal, mula lah dia..buat perangai jalang
Benda basi yg sama saja anjing ni sebut & ulang
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing, nk lagak naga, tk sedar dia anak lipan
Dia btul2 dh kasi malu, anjing2 pakatan harapan
Tk berani si tua tu dgn cgu Kejora muda tampan
Nanti bila masuk dibuat alasan dia pegi sarapan
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Wak Kontol ini mengaku dia Cikgu Kejora.

Dia sebenarnya Kejora Kojolla. Dibalun, ditibai, dibantai disini selalu, kojol lah dia.

Tiap kali hidup semula anjing berupa beruk ini, dibantai juga. Dia anjing ada 9 nyawa. Sekarang dah tinggal 1-2 saja lagi.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 10:41 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing tua kerepot bukan sahaja muka hodoh
Tapi anjing sasau sewel ini bebal bingai & bodoh
Dgn semua org, anjing bahlol ini suka cari gadoh
Bila terkedu & mati akal dia mula le main tuduh2
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hari ni TN anjing tua sewel sudah terlangkah kiri
Silap besar ler dia pergi acah cikgu Kejora bistari
Tk ada pilihan lagi anjing tua itu, selain cabut lari
Pelir anjing itu dh kecut, mcm terung masak kari
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Cikgu kepala tubuh.

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA CAKAP TAK SENONOH DAN/ATAU MENCARUT.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 10:35 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing tua kerepot bukan sahaja muka hodoh
Tapi anjing sasau sewel ini bebal bingai & bodoh
Dgn semua org, anjing bahlol ini suka cari gadoh
Bila terkedu & mati akal dia mula le main tuduh2
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

Maka dia ulang lagi apa yang di mantun mantat nya di atas tadi.

Dahtu, tak ngaku pulak buat begitu.

Binatang betul gengster nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 11:05 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hari ini..TN Anjing Bapok mmg bernasib malang
Kna pntun Kejora..dia rasa bisa hingga ke tulang
Bila mati akal, mula lah dia..buat perangai jalang
Benda basi yg sama saja anjing ni sebut & ulang
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HUHUHU

Goh
Guest
Goh

Kalau xada parti yakjuj umno dan parti makjuj pas mesti dah lama pak din xada kerja pastu kena balik pagoh jual kepah…

Pm puppet doll…lemah tak berkuasa.cuma di ampu kutu yang mahu habuan

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing kini, termenung monyok dalm bangsal
Mesti anjing tua tu kini, rasa terkedu & menyesal
Dgn cgu Kejora bistari ni, dia cuba nak cari pasal
Silap le dia pemain netball nk acak kapten futsal
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Cikgu kepala bapak kamu.

Tiru orang punya ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI cikgu kepala tahi.

Cari pasal KEPALA BAPAK KAMU, ikut kata idola kamu Najib Klepto wal Jibbo.

Goh
Guest
Goh

Aku dari dulu dah ckp….

pak din ni pm boneka rosmah binti mansur,boneka najib razak..korang x percaya kononya mana mungkin itu terjadi sb pak din pandai berdoa di tv setiap hari..

Kikikiki

zunnun
Member
zunnun

kesebatian ternyata jelas dlm percaturan Moo dgn kerajaan Pengkiatan Negara nya, kerana itu natijah kesundalan yg amat nyata…. keutamaan kpd Bersatu & pN….. Plan A nya akan berterusan utk nyahkan najib/zahid serta warlord2 yg bersekutu dgn nya utk menguasai omNo…. penghujung tahun ini akan jelas bila mahkamah rayuan memberi hukuman nya kpd najib dan mahkamah tinggi dgn kes zahid…. Plan B nya, jika gagal menguasau omNo/bN, Moo akan berbincang dgn pH utk mencari kompromi sebelum bubar parlimen…. Plan B memerlukan shafie dan anwar masa tidak menyebelahi Moo seperti jua najib/zahid/mahathir…. sementara itu, prn sabah & sarawak menjadi pengukur tindakan seterus… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Ke mana dia pergi si tua TN anjing kepala busuk
Tadi kt entri sblm ini..ada nmpak dia pnya susuk
Dia rasa spt dh kena terajang patah tulang rusuk
Dilihat Kejora kat sini terus dia tak berani masuk
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Kontol ini meniru orang punya ketawa lgi.

Tak reti segan, tak reti malu, muka macam taik.

Memantun mantat konon ada budaya.

Budaya KEPALA BAPAK DIA.

Sekarang dia dah hilang pulak.

Gamak nya terkincit dibalun banyak sangat.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
TN anjing lihat pantun Kejora mata terkebil-kebil
Dalam hati anjing tu, mula ler timbul rasa dengki
Kejap lagi keluar ler anjing tua biol tu membebel
Pot pet..pot pet..mulut mcm mak dia punya puki
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Coba memuji diri sendiri
Pantun nya macam tahi
Mulut nya selalu jilat puki
Emak dia belasah dia, cabut lari

(Pssst, gamak nya pantun aku berganda lebih quality).

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Kali ni Kejora nk kasi TN anjing msuk perangkap
Ketiga-tiga pantun Kejora itu mengikut tajuk pos
Kejora nak lihat apa yg TN anjing itu akan cakap
Tak kan nak dimarah pula dek TN pelir mampos
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Ikut tajuk pos KEPALA BAPAK KAU.

Suka cakap pelir mampus sebab kamu offer pungkoq kamu kpd Bang Ali.

Dia tak terima sebab busuk sangat tak basuh tahi.

Tapi apasal kamu nak blame aku – aku pun tak mau pungkoq kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Lantak lah kt Sabh tu..siapa pun Ketua Menteri
Kejora sangat hiba..sejak kehilangan si Bidadari
Terasa seperti penggantinya mmg tak dpt dicari
Biar sja lah, selamanya Kejora terus hidup sendiri
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata:

๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Lantak lah kt Sabah tu..siapa pun Ketua Menteri
Kejora sangat hiba..sejak kehilangan si Bidadari
Terasa seperti penggantinya mmg tak dpt dicari
Biar je lah, selamanya Kejora terus hidup sendiri
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Lantak lah kalau TS Muhiyidin mahu lantik Hajiji
Yg penting bkn dri Peju-wang, hitam punya panji
Hati sgt pilu, si dia pergi tk sempat ku tunai janji
Mungkin semua nya adalah sbb Tuhan mahu uji
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Kejora peduli apa kalau Tan Sri Muhiyidin cemas
Hilangnya si dia..lbih dari hilang segunung emas
Cinta yg abadi msih Kejora genggam dgn kemas
Di lautan rindu Kejora asyik jer tenggelam lemas
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Hidung tak mancung pipi tersorong sorong.

Siapa peduli apa kamu ada ke takda.

Kamu mampus pun orang tak peduli.

Perasan tak terhingga. Macam kera.