ENAM KEGAGALAN MUHYIDDIN DI HARI PERTAMA PRN SABAH

PRN Sabah yang hari penamaan calonnnya berlangsung semalam menyaksikan beberapa kegagalan ketara Muhyiddin Yassin selaku Perdana Menteri dan peneraju PN yanf merupakan kerajaan di pusat.

Pertama, Muhyiddin gagal untuk menunjukkan kepada umum bahawa PN adalah sebuah gabungan yang ada masa depan di negara ini.

Selain tidak berjaya menarik UMNO dan BN menyertai PN, PRN Sabah menyaksikan bertambahnya lagi kegagalan tersebut kerana PN hanya bertanding 29 daripada 73 kerusi.

Sebaliknya UMNO dan BN bertanding 41 kerusi, satu kedudukan yang lebih tinggi daripada PN.

Dalam PRU15 nanti, mampukah Muhyiddin menahan asakan UMNO dan BN yang sudah pasti lebih ganas mahukan jumlah kerusi Parlimen lebih tinggi untuk ditandingi berbanding PN?

Kedua, berlakunya pertembungan sesama sendiri antara PN, BN dan PBS di 17 kawasan Dun di Sabah menambahkan lagi keadaan yang memalukan Muhyiddin itu.

Bagaimana harapan untuk merampas negeri Sabah boleh ada cahaya kejayaan kerana 17 kawasan yang berlaku pertembungan sesama sendiri itu dengan sendirinya memberi kelebihan kepada Warisan?

Dengan 17 kawasan sudah merupakan kelebihan kepada Warisan, tidaklah sukar untuk parti itu meraih sedikit saja lagi kerusi kemenangan bagi memastikan kerajaan negeri kekal dalam genggaman.

Ketiga, kegagalan memastikan tidak berlaku pertembungan di 17 kawasan itu turut bermakna keudukan Muhyiddin tidak cukup dihormati oleh BN dan PBS, walaupun mereka adalah sebahagian daripada kerajaan di peringkat persekutuan.

Jika Muhyiddin benar-benar dihormati dan beliau sendiri sebagai pemimpin yang ada “command”, sudah tentu pertembungan sesama sendiri itu tidak berlaku.

Keempat, pengumuman berkenaan pembentukan Gabungan Rakyat Sabah yang menggabungkan PN, BN dan PBS bagi tujuan menumbangkan Warisan, sebenarnya hanya menambahkan lagi jumlah kegagalan kepimpinan Muhyiddin.

Setelah ada PN, bahkan ia sudah pun merupan kerajaan di peringkat pusat, untuk apa lagi diwujudkan GRS?

Penubuhan GRS adalah tanda nyata gagalnya Muhyiddin menjadikan PN diterima oleh parti-parti lain yang diberikannya jawatan dalam kerajaan dan seolah-olah mereka hanya menunggu masa untuk mengabaikannya sebagai Perdana Menteri dalam PRU15 akan datang.

Lagi pula, apa makna diwujudkan GRS jika pertembungan sesama sendiri pun masih gagal dielakkan?

Kelima, tindakan Muhyiddin menamakan Hajiji Noor sebagai calon Ketua Menteri yang kemudian segera dibantah keras oleh UMNO dan BN, dengan jelas memperlihatkan langsung tidak ada kesepakatan dalam GRS, sekaligus tiada kepimpinan ditunjukkan oleh Presiden Bersatu tersebut dalam gabungan yang baru diwujudkan itu.

Bagaimana seorang Perdana Menteri, sebaik saja menamakan calon Ketua Menteri Sabah tanpa ada sebarang perundingan dengan parti-parti sehingga ia terus disanggah oleh beberapa pemimpin UMNO, termasuk Zahid Hamidi sendiri?

Adalah nyata, serangan-serangan terbuka UMNO dan BN terhadap Muhyiddin berikutan pengumuman itu juga menunjukkan kedudukan beliau sebagai Perdana Menteri tidak cukup dihormati dan tidak mampu bertahan lama.

Keenam dan paling buruk, sementara Muhyiddin dikecam dan dibelasah oleh UMNO berkaitan calon Ketua Menteri itu, malangnya tidak ada seorang pun pemimpin Bersatu tampil membela dan mempertahankannya.

Mana Timbalan Presiden, Naib-Naib Presiden, Ketua Armada dan lain-lain pimpinan kanan Bersatu yang telah diberikan jawatan dan kedudukan oleh Muhyiddin?

Mana Azmin Ali dan Zuraida Kamaruddin yang baru-baru ini dilantik secara istimewa sebagai Ahli MPT Bersatu?

Kenapa mereka semua hanya berdiam diri dan tidak tampil bersuara mempertahankan Muhyiddin?

Dengan semua kegagalan di atas – percayalah – Muhyiddin akan lebih gagal untuk mendepani PRU15 akan datang. (Shahbudindotcom 13/08/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 13 September 2020 — 12:33 pm

194
Leave a Reply

avatar
10 Comment authors
MAHATHIRVSANWARAnonymousAnonymousWau buleAnonymous Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PUPPET DORAEMON HANYA MAMPU BERTAHAN SEBELUM PRU15 SAHAJA……. KASIHAN KUSAM MUSANG…..SUDAH JATUH DITIMPA TANGGA….TERJELEPUK ATAS TAHI …… WARISAN. BUKAN SEBARANG WARISAN…. WARISAN DARI DAJJAL ILLUMINITY….. Luahan Penghuni Rumah Kontena: Mana Rumah Kami? Kami Manusia, Bukan Binatang…….. BATU SAPI, 14 Sept – Mana rumah kami… kami sudah cukup tersiksa tinggal dalam kontena, kami bukan binatang, kami bukan pendatang asing, kami adalah pengundi di Negeri Sabah… itu adalah antara luahan mangsa kebakaran rumah di Kampung Gas, Batu Sapi. Sejak kediaman mereka terbakar pada tahun 2018, sehingga kini mereka tinggal dalam kontena iaitu penempatan sementara yang dijanjikan hanya enam bulan namun kini menjadi… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕)

The bastard Kejora Kojolla can only claim all sorts. Complex-stricken blokes often do. Driven by a lack of confidence in themselves.

He is a nasty character. Poor upbringing by his parents when small. Because his parents are sex maniacs, fucking all the time, morning, noon and night time.

Reply
13 September 2020 6:05 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Skunk TN became stupid due to poor upbringing
His mother’s cunt, 24 hours his daddy is banging
Never stop, even door knocked, or phone ringing
Poor idiot TN just watch his dad’s testis hanging
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN’s mother..neglected him..when he was small
She’s a prostitute & serve clients behind the wall
When any client wanted, she’ll never refuse at all
At one time..on her stomach, the Benggali crawl
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:38 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Poor idiot TN, is born with small brain what a pity
But his smelly stomachs excrement is real plenty
That is why, the goon’s behaviour, is nasty & dirty
Behaving like a child, though his age, is nearly 90
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora is born to be superb brilliant and talented
When he wrote pantun all readers got interested
Unlike old idiot TN, who’s a damn stupid bastard
Readers get bored..& his garbage, are neglected
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

I always get my morning fun and entertainment whacking, bambooing, blunderbus-ing the WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA – WKKK.

(Blunderbus is ann old English gun that uses nails and broken pieces of steel as ammunition.)

Kena bontot dia, sebulan tak boleh duduk. Bergayut macam beruk that is his natural inclination. As he is a Beruk.

Thank you, beruk, for the morning fun and entertainment.

Anonymous
Guest
Anonymous

Moral of the story –

WKKK, jangan memberuk.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 8:40/8:47 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Wau bule
Guest
Wau bule

Tak payah disebut tak payah dibincang
Kegagalan atau Kejayaan PM Muhyiddin
Tak payah disuluh sememangnya terang
Katak melompat dapat kuasa teringin

Tak payah dikutuk tak payah dipuji
Tindakan dibuat PM kita Muhyiddin
Tak payah disebut tak payah disembunyi
Tanpa malu khianat kuasa dicapain

Tak payah dicerita tak ayah diingat
Lompat kiri kanan perasan PM terhangat
Demi kuasa buat saja termasuk khianat
Karma muncul tak kira jam atau saat

Kepada PM Muhyiddin, PRN Sabah mungkin petanda awal
Kedepan kebelakang mungkin ditonjolkan durjana
Tak perlu goyah, marah atau tampak kesal
Apa yang naik pasti akan turun tiba masanya

Anonymous
Guest
Anonymous

Pagi2 buka blog Budin nampak TN jadi femes. Dibikin femes dek Wak Kontol Kejora Kojolla,

Nak lihat short form mana yang lebih menarik –

Wak Kontol Kejora Kojolla – WKKK, mcm Ku Klux Klan separa gengster US

Ah, WKKK itu menarik, tak payah cari lain lah.

Anonymous
Guest
Anonymous

WKKK Wak Kontol Kejora Kojolla sibuk mengarut malam tadi. Dia minum todi lewat sikit semalam, mabuk hingga pagi.

Gerenti dia tak masuk sini hingga tengah hari. Melainkan dia bawak balik se gelen todi dan terus minum hingga pagi.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:35/6:42 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

zunnun
Member
zunnun

malaun2 pAs menunggang agama, maka bN tunggang pAs sebagai abdi dari rakan sj…

malaun2 pAs menunggang dedak, maka omNo guna pAs sebagai pelacur dgn bayar upah utk mua”FUCK”at semata2..

pN & bersatu bagaimana pula, akan menghalang pAs dan malaun2 nya menjauhi sarawak juga ke utk menjaga hati rakan gps nya?

tapi pAs dan malaun2 nya mempelopori slogan….

“undi pAs masuk syurga….”

betul ke atau syurga utk menambah kilang2 puki di dunia sj, seperti ape yg asyaarie al arqam lakukan merata2….

al aeqam dgn aurat sesat mereka, pAs kan sama, amanat sesat seketul daging babi hadi pula….

#melayu2islam dgn kesundalan seketul daging babi dari hadi…

Anonymous
Guest
Anonymous

Sunday, September 13, 2020 Hadi Membawa Pas Ke Lembah Hina Sebaik sahaja almarhum Tok Guru Nik Aziz meninggal dunia, bermulalah gerakan secara bersepadu & bersungguh2 oleh kedua-dua pihak Pas & Umno untuk membawa kedua-dua parti tersebut ke era baru iaitu menjalin kerjasama politik sebagai sekutu. Usaha ini berlaku secara tersembunyi sejak 2011 lagi & secara terbuka selepas PRU14. Umpan dedak 90 jote adalah tanda komitmen & bukti keikhlasan Najib Umno kepada Hadi Pas selain dari janji2 manis Najib mahu menjadikan Pas sebagai sebahagian dari kerajaan kleptokrasi Najib UmnoBN jika Najib & BN kekal memerintah selepas PRU14. Kemungkinan juga Hadi Awang… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA CAKAP TAK SENONOH DAN/ATAU MENCARUT) sebut puki, FUCK dll sebab dia amat biasa dengan istilah FUCK itu.

Melihat (cara curi2 dari dalam selimut nya) emak bapak dia FUCK tiap malam di masa dia kecil. Naik steam, dia melancap. Menjadi tabiat yang tak boleh hilang hingga ke tua bangka.

Anonymous
Guest
Anonymous

TO TN ANJING, THE PANTUNS ARE DEDICATED:

Anonymous
Guest
Anonymous

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
This war flame spreaded bcoz TN anjing started
When idiot TN provoked, cgu Kejora got initiated
Cgu Kejora’s pantuns appeared..as if aotomated
Stupid TN’s head is as if swollen, Kejora blasted
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Readers like Kejora’s pantuns & they anticipated
When Kejora is away..readers will feel frustrated
The entertaining pantuns, readers keenly waited
To Kejora’s ideas the readers became interested
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kejora is born to be superb brilliant and talented
When readers see Kejora’s pantuns they saluted
In his pantun..all kind of characters, he reflected
All the while, a lot of jokes & fun, Kejora narrated
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
In any field as a leader Kejora is always selected
During the school days teacher called him gifted
When he teaches, all his students got motivated
This is because, his teaching, is student centred
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
But, it’s totally different with TN the idiot bastard
In this blog, that bugger, the readers really hated
Reading his garbage, readers felt, damn irritated
Even glancing through time is as if been wasted
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
TN is a bloody culprit like communist orientated
In cowboy film..he is like a crook, sheriff wanted
The goon always boasts & lies & can’t be trusted
As if, to the tody & whisky..the skunk is addicted
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Idiot TN’s ideas, are just like cow dung scattered
He threw inside, stale ideas that are old & rusted
All the while..the same rotten ideas, he repeated
The reason being, that idiot isn’t highly educated
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
We noticed that everyday bloody fool TN entered
The blog space, is as if the moron chartered
Whatever we wrote, the bloody idiot commented
To some readers idiot TN seemed to be haunted
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
We noticed that everyday bloody fool TN entered
The blog space, is as if the moron had chartered
Whatever we wrote, the bloody idiot commented
To some readers idiot TN seemed to be haunted
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
TN still shows off even on the wheel chair sitted
But..whacked by Kejora, that ill moron felt torted
That old goon’s head is as if ckgu Kejora twisted
His big noisy mouth, is shut, like being plastered
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

zunnun
Member
zunnun

laa, TN anjing, bukan se ekor babi, menyondol sana sini….

tapi anjing menyalak kesana kemari, kerana takut bayangan siape nih?

hebat no

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK akan diberi title dalam masa berikutan.

Sementara itu, penerangan bagi nya di masa ini mencukupi –

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA CAKAP TAK SENONOH DAN/ATAU MENCARUT).

Anonymous
Guest
Anonymous

KHAS, UTK TN ANJING, KEJORA CIPTA GUBAH:

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dh tiada lgi kelibat, TN anjing tua kurap bedebah
Kena taji dgn Kejora..anjing tu tersembam rebah
Muka dirasa bengkak, spt org kena sengat lebah
Keadaan anjing tu, serupa org demam tak kebah
Pantun dari cgu Kejora, terus masuk bercambah
Melihat pantun banyak, TN anjing resah gelabah
Anjing tu rasa spt dgn air najis dah kena simbah
Atau Kejora dah humban dlm taik punya lembah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Agaknya cita2 anjing itu dulu nak jadi juruhebah
Bila org komen dia muncul jadi pinggan tambah
Perangai jahat dia tu, entah bila le akan berubah
Sifat munafiq dia pulak..serupa Yahudi berjubah
Jahil murakab, tidak pernah kenal kiblat ka’abah
Agaknya org begini, perdu pokok yg dia sembah
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA WKKK TAK PASTI CIPTA ATAU GUBAH, GUNA DUA2. JENIS ANARKIS MAIN IKUT SUKA DIA SAJA.

Sekolah di SJK memang lemah Bahasa Melayu dan Inggeris. Yang dia fasih ialah Bahasa Swahili dan Bahasa Congo. Makan orang = marang, kata depa, tak mahu orang lain tahu tabiat tak berbudaya (uncivilized) depa itu.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 7:12 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good educationn, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 Dh tiada lgi kelibat, TN anjing tua kurap bedebah Kena taji dgn Kejora..anjing tu tersembam rebah Muka dirasa bengkak, spt org kena sengat lebah Keadaan anjing tu, serupa org demam tak kebah Pantun dari cgu Kejora, terus masuk bercambah Melihat pantun banyak, TN anjing resah gelabah Anjing tu rasa spt dgn air najis dah kena simbah Atau Kejora dah humban dlm taik punya lembah Agaknya cita2 anjing itu dulu nak jadi juruhebah Bila org komen dia muncul jadi pinggan tambah Perangai jahat dia tu, entah bila le akan berubah Sifat munafiq dia pulak..serupa Yahudi berjubah Jahil murakab, tidak pernah… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora tau yg TN/Anon anjing itu orang yg sama
Mmg dr dulu TN anjing suka guna banyak nama
Dia penyokong Peju-Wang geng Atok pluralisma
Dgn berbagai rupa anjing tua ini akan menjelma
Namun..Cikgu Kejora dpt mengenali nada irama
Dah masak, dgn anjing itu punya lakonan drama
Bila acah Kejora sakit lah yg dia terpaksa terima
Bukan je sakit tapi dia juga dapat malu percuma
Rentak irama anjing tua tu, Kejora dh kenal lama
Dia tu jenis pmbawa penyakit seperti kutu hama
Maki caci & ganggu org menjadi dia punya tema
Utk anjing tu..huerrgh ptuih..ni ha kahak gelema
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kejora is born to be superb brilliant and talented
Not only, an all rounder..he is also well educated
At the school, as a leader, he’s always appointed
When he wrote pantun all readers got interested
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Unlike old idiot TN, who’s a damn stupid bastard
Reading his smelly garbage, time will be wasted
That idiot’s dignity, had been tarnished & tainted
I’m not sure whether the idiot is dead or fainted
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Damn stupid braggart WKKK (WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA) doesn’t even know readers are laughing at him for stealing the style of laughing HAHAHA HOHOHO HIHIHI.

This bloke is anarchist, does not conform to established rules and norms of behaviour.

The bugger belongs to an uncivilized cannibalistic tribe that eats human beings in the highlands of Papua New Guinea. Some stroke of luck got him some education but his uncivilized ways persist.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 7:27 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kejora is born to be superb brilliant and talented
Not only, an all rounder..he is also well educated
At the school, as a leader, he’s always appointed
When he wrote pantun all readers got interested
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Unlike old idiot TN, who’s a damn stupid bastard
Reading his smelly garbage, time will be wasted
That idiot’s dignity, had been tarnished and tainted
I’m not sure whether the idiot is dead or fainted
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anon
Guest
Anon

Kejora tongenggg,🐒 beruk Makyeh

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😂😂😂😂😂😂
Kejora bapok bodo tak pasal-pasal cari gadoh
Hati gelap bebal konon hebat srupa itu firaun
Jalan menonggek cari perhatian lelaki sado
Mana tahu tepikat boleh dapat RM5 satu round
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ketiak aku geli lagi ni

kah kah kah

bodo!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon anjing 🐕 @ kera kongkang 🐒 10:41 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐒🐕🐒🐕🐒🐕🐒🐕🐒🐕🐒🐕🐒🐕🐒🐕
Anon anjing tua, mmg lah maknyah, bapok bodo
Hatinya kotor perangai jahat mngalahkan Firaun
Dia sudah kena tutuh jubor dgn Mat Salleh sado
Sekali dia tadah jubor Mat Saleh kasi dia 1 paun
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ketiak aku geli lagi ni

kah kah kah

anjing bapok bodo!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Amat meriakan bila Anon masuk blog ini menghentam

“Kejora tongenggg,🐒 beruk Makyeh”.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 7:25 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

zunnun
Member
zunnun

kesian malaun2 pAs, tak kan berdiri terpacak sebelah bendera pN & bN…..

tak ada siape yg beri kerusi utk malaun2 duduk

tak letih ke asyik berdiri nih….

rakyat sabah, tuak dan tapai istiadat makanan mereka, bukan hidangan seketul daging babi dari kawah hadi yg mereka inginkan….

bukan puki2 terngagga, malaun2 pAs katakan syurga kerana pornpuan2 mereka cantik tak mcm pornpuan pAs yg berkarung mcm bungkus buah nangka….

rakyat sabah tahu betape rakus mokhtar senik dan maluan2 pAs dgn pornpuan2 kulit cerah penjenamaan mereka….

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA CAKAP TAK SENONOH DAN/ATAU MENCARUT) tak habis2 sebut puki.

Maka Pukimak si zunnun lah.

mak bapak nya tak membimbing dia adab sopan di masa kecil seba depa kuat seks, takda masa, asyik berkongkak pagi petang siang malam.

Rest hanya untuk menghonggiis seketul daging babi.

Bani melayu umno
Guest
Bani melayu umno

SEDIKIT PEMBETULAN. PERJUANGAN MENEGAKKAN ISLAM MEMANG SESUAI DI PERJUANGKAN.INI KERANA ISLAM ADALAH AGAMA SUCI DAN ADIL KEPADA SEMUA KAUM DAN AGAMA. CUMA JADI TAK SESUAI BILA ISLAM DIPERKUDAKAN OLEH SESETENGAH MANUSIA.MEREKA MENGHINA AGAMA DAN BANGSA LAIN,KAUM LAIN DI CACI,DI PERLEKEHKAN SESEDAP RASA MAK BAPAK DIA BERITA Tuan Ibrahim kecewa PAS dianggap tak sesuai di Sabah, S’wak N Faizal ————————– – MUKTAMAR PAS timbalanan Presiden PAS Tuan Ibrahim Tuan Man meluahkan rasa kecewa apabila ada pihak, termasuk dalam parti dan sekutunya, yang menganggap agenda perjuangan parti itu tidak sesuai di Sabah dan Sarawak. Anggota Parlimen Kubang Merian itu menegaskan agenda yang… Read more »

zunnun
Member
zunnun

malaun terpendek pAs, si anak ibrahim meluahkan kekecewaan kerana pN mau pun bN menghina pAs kerana menyinsih bulat2 pAs dari sabah sarawak…. pN baik pun bN terang2 kencing muka hadi awang, memberi isyarat, pAs bukan rakan perjuangan tapi abdi suruhan semata2…. berani kah pAs tunjuk belang baik pd pN mau pun bN seperti ape yg berlaku pd zaman asri terdahulu…. tapi malaun hadi menjauhi kejadian pAs di terajang dari bN lalu mengingatkan malaun2 yg ada, agar jgn tersilap seperti kerajaan pH yg mereka sama2 menebuk atap utk merompak akan nya…. kesian pAs, terasa sgt di hina di pinggir dari melebarkan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK tak ini renti2 dengan mengguna kata2 malaun, kesundalan seketul daging babi.

Dia adalah seekor babi, pendek empat kaki, bermuncung menyodok nyodok kotoran di tanah.

Masa kahir dia tersangkut di pucci emak dia, muka jai senget, bibir terjueh, memang senang lah keluar kata2
puki emak dia itu.

zunnun
Member
zunnun

pornpuan2 pAs dgn nada keras meminta malaun2 pAs dlm kerajaan agar membenteras judi…..

tapi tidak kah amanat daging babi hadi, satu bentuk judi, hingga tergolek2 yg mati di memali….

haqiqat judi itu, mencari keuntungan dgn kepercayaan dan kepentingan….

ibrahim libya tergolek2 mati di memali, mencari keuntungan berdasarkan kepercayaan dan kepentingan ape?

mungkin siti zailah patut menjudikan pornpuan bawah umur di kawini, yg mana malaun2 pAs pelopori ….

bagus, kerana lagi byak yg akan ja
di ahli kelab syurga pAs….

kelab syurga membalum puki2 pornpuan pAs bawah umor…

ini sejajar dgn fitrah pAs yg mana, masuk pAs masuk syurga, undi pAs masuk syurga, syurga utk menambah2 kilang puki….

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA CAKAP TAK SENONOH DAN/ATAU MENCARUT) masih lagi mengungkit yang mati di Memali.

Tapi segan ke, malu ke, atau ngeri ke tak sebut yang mati di rusuhan kaum 13 Mei 1969.

Menghasut mengata “kelab syurga membalum puki2 pornpuan pAs bawah umor…” Gamak nya dia geram sebab ramai puak dia yang kena di 13 Mei 1969 itu. Patut diam saja ler yang dah berlaku.

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua, dah tak mampu lagi, nak berhelah
Kejora cantas mudah je mcm mana pun TN olah
Pantun2 Kejora, anjing tu dh tidak lagi mencelah
Nampaknya, dgn Kejora ni, dia dh takut berbalah
Kalau teringin nk tunjuk hero pun, agak-agak lah
Tak kan nak bunuh singa dgn pisau lipat sebilah
Ilmu dia seinci..sdg ilmu cikgu Kejora ni segalah
Jgn lah nak lwn cikgu, klu dah tak tinggi sekolah
Kejora tahu anjing tua renta tu dah semput lelah
Anjing ini nak jadi mcm Suman yg dh kena tulah
Tapi anjing tua tu nmpak nya, sudah cabut belah
Secara tk rasmi, anjing itu sudah mengaku kalah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anon
Guest
Anon

Kejora akal pendek
Bujang lembek tua bangka
Jadi bapok tonggek terkedek-kedek
Elok sangat kau duduk atas pokok ngan ungka

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

kotiak den dah goli nih

kah kah kah kah!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

kau tak tehibo ke bapok tua

kah kah kah

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anon
Guest
Anon

siapa pon tak mampu membina
panton yang bercorak piramid tu

begitu tersusun indah,macam tangga

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon anjing 🐕 9:50/9:52 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Ki ki kik Anon pala dongga
Kerbau tua ada hati mahu berlaga
Setakat pantun cikai tu usah le nk bangga
Pantun ko tu, mcm kedai nasi kndar Sivagangga
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon anjing 🐕 9:50/9:52 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anon anjing dah kena teruk
Kejora lanyak dia jdi spt kain buruk
Entah hutan mana dia udah lari menyorok
Elok sangat, dia duduk atas pokok dengan beruk
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anon anjing kote pendek
Dia duda mati pucuk tua bangka
Jln spt bapok tonggek terkedek-kedek
Mampos nanti, bersama Suman le dalam neraka
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

kotiak den dah goli nih

kah kah kah kah!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

kau tak tehibo ke Anon anjing bapok tua?

kah kaahh kaaahhhh

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Lupa lak Anon anjing 🐕:

kotiak den dah goli nih

kah kah kah kah!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

kau tak tehibo ke Anon anjing bapok tua?

kah kah kah

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“Elok sangat kau (Wak Tonjol Kjora Kojolla) duduk atas pokok ngan ungka.”

Setuju setuju setuju.

Sokong sokong sokong.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 7:54 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

AHLI SYORGA
Guest
AHLI SYORGA

mana tau dia sorang yang hebat dalam pejuangan,bolehlah kami sama-sama sokong…….ahli syorga macam kami ni bersifat neutral

zunnun
Member
zunnun

perbetulkan syahadah tu dulu….

jgn asyik berpolitik dan beragama songsang sana sini….

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu terutama nya.

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA CAKAP TAK SENONOH DAN/ATAU MENCARUT)

AHLI SYORGA
Guest
AHLI SYORGA

wahai IL-ZUNNUN al kelabu assap! Coba sesekali kau ubah strategi dengan menceritakan kehebatan Tuan IDOLA kau tu,dah bosan kami membaca kutukan kamu

zunnun
Member
zunnun

huh…. idola? hebat malaun pAs nih, siap dgn beridola….. muhammad bin aminah idola kao ke? saban hari dari kecil di hidang dgn daging babi dari hadi, muhammad bin aminah kekasih “allah” …. cuba kurangkan kesundalan dan jauhi menguyah daging2 babi yg hadi hidangkan, utk membezakan antara muhammad bin aminah dgn kenabian/kerasulan nya…. cuba2 tukarkan idola muhammad bin aminah kpd kenabian/kerasulan nya…. kao beridola dgn najib atau kao beridola dgn jawatan perdana menteri, satu sovernity negara, menjauhi rasuah dan salah laku dgn jawatan yg di muliakan dan di kehendaki oleh rakyat jelata… najib mencemar jawatan perdana menteri nya, dan babi2 belaan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Kena balun DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA CAKAP TAK SENONOH DAN/ATAU MENCARUT).

Tapi melenting mcm anjing kena baling batu, menuduh, menghasut Nabi Muhammad.

Bila dia buat begitu, nyata dia DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK.

zunnun
Member
zunnun

Moo kini termenung, perancangan di sabah menuju jln buntu….

tapi….

hadi awang, lagi cemburu, amanah di terima rakyat sabah melebihi malaun2 nya di sana….

ketika muktamar, semua di kehendaki walka kpd hadi walaupun hadi di hina dan penjenamaan #melayu2islam nya tak laku di sana….

Jgn terperangkap dgn musuh, mungkin teropong hadi baru kenal musuh dlm diri setelah 10 kerusi yg di minta, gagal di layani baik oleh pn mau pun bN….

malaun2 pAs di muktamar cuba menenangkan diri, dgn memberi ingatan supaya jgn celupar dgn kata2 terutama zawawi dgn kesundalan nya, hinggakan pN & bN menjauhi amanat seketul daging babi hadi…

aku bukan TN
Guest
aku bukan TN

ELOK SANGAT LA KAU DAH MENGALAH LAWAN AKU
GI TIDOR
MIMPI YANG INDAH2 BESAMA MAK ENON
BAKAL TUNANG KAU TU YERRRRRR

TAK KU SANGKA KEJORA TEWAS JUGA!

AKU NAK GI MASJID

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon anjing 8:18/8:22/8:25 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wahai Anon anjing tua Peju-Wang punya balachi
Klu stkt bingai mcm kau tu aku ratah mcm kuaci
Usah nak lagak jantan dgn batang pelir hanya seinci
Dpd merapu, baik jubor aku kau mari tolong cuci
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata;

Anon anjing 8:18/8:22/8:25 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wahai Anon anjing tua Peju-Wang punya balachi
Klu stkt bingai mcm kau tu aku ratah mcm kuaci
Usah nak lagak jantan dgn btg pelir hanya seinci
Dpd merapu, baik jubor aku kau mari tolong cuci
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon anjing 8:18/8:22/8:25 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wahai Anon anjing bapok yg brkain batik sarung
Usah juah..klau diri setaraf Bangla pasar borong
Pantun2 cikai bingai ko tu aku jwb sekali harung
Klu dah gatal lobang jubor ko jolok je dgn terung
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon anjing 8:18/8:22/8:25 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Old bull dog Anon don’t come here to boast & lie
Don’t try to show off if my pantun you can’t reply
Your garbage words, sound as if pig also can fly
Go to other place..if ass hole you want to supply
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon anjing 🐕 8:25 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wahai Anon anjing..usah lah tunjuk riak & takbur
Ingat le diri tu dh tua, dh dekat sangat dgn kubur
Klu gi masjid pun mesti pasal asyura pnya bubur
Tpi aku rasa, ko ini ke Chow Kit jual lobang jubur
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Kena balun, tibai dan bantai bertalu talu Beruk Tua DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK.

Moral of the story:

JANGAN MELANDA LANDA MENYUNDAL MCM POMPUAN JALANG. KAMU KENA SODOK, SONGKIT DAN PELESUK.

aku bukan TN
Guest
aku bukan TN

Bahasa pantonan aku tertib
Tak mau lah aku benda mengarot
Pukul 7.37 masa tu orang solat ratip
kau pula masok blok mencaci carot

aku bukan TN
Guest
aku bukan TN

Tak yah panton BI kau buboh
grammer tak kena maksud lak hodoh
Kejora punai kecik telor laboh
cuba kluar aku tunggu taboh

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“Kejora punai kecik telor laboh” –

Entah2 dia takda punai.

Jenis di sodok, tak pernah menyodok.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora is born to be superb brilliant and talented
When he wrote pantun all readers got interested
Unlike old idiot TN, who’s a damn stupid bastard
Readers get bored..& his garbage, are neglected
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

BALLS.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Skunk TN became stupid due to poor upbringing
His mother’s cunt, 24 hours his daddy is banging
Never stop..even door knocked, or phone ringing
Poor idiot TN just watch his dad’s testis hanging
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

BALLS WITH A HUGE ROD FROM ME.

zunnun
Member
zunnun

aduh2, kok di telajangi TN, ngapa sih…

TN anjing, anak anjing…..

..yg kecik kontol atau otak nya kok

aduh2, ngape banget sgt nih…

zunnun
Member
zunnun

TN takut isteri, jam 8, perlu di mengadap isteri, cakap tak berani depan isteri, lepAs geram sana sini…🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA (WKKK), KAMU BOLEH DATANG JUMPA AKU PUKUL 12 PUN AKU BELUM TIDUR.

TAPI KAMU KENA TONGGENG LER.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 8:21 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN’s mother..neglected him..when he was small
She’s a prostitute & serve clients behind the wall
When any client wanted she’ll never refuse at all
At one time..on her stomach, the Benggali crawl
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

aku bukan TN
Guest
aku bukan TN

Bila aku masok Kejora lari cirit terabor
Dah kena taboh kah kah tau pula ngelamun
Sejak PKP Kejora tak jual gatal lubang jubo
Ehhhhhhhhh la kah kah dia pakai timun

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon anjing 8:13 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Old bull dog Anon don’t come here to boast & lie
Don’t try to show off if my pantun you can’t reply
Your garbage words, sound as if pig also can fly
Go to other place..if ass hole you want to supply
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIIHI

Tak tahan kena balun, tibai dan bantai, suruh orang pigi tempat lain.

So shallow thinking, so narrow mind.

WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA (WKKK).

Anonymous
Guest
Anonymous

.. so narrow minded.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 8:25 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Poor idiot TN, is born with small brain what a pity
But his smelly stomach’s excrement is real plenty
That is why, the goon’s behaviour, is nasty & dirty
Behaving like a child, though his age, is nearly 90
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TOK MUDIM BONEKA DORAEMON……. RAKYAT TUNGGU KENYATAAN PN DAN BN BERHUBUNG PAS TERSINGKIR DALAM PRN……. Musa ‘dibuang’, PAS ‘tenggelam’ di Sabah……. Selesai sudah penamaan calon bagi Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah semalam. Pastinya, dua ‘tragedi’ utama mencuri tumpuan. Pertama, nasib bekas Ketua Menteri Sabah, Tan Sri Musa Aman dan kedua, pengumuman Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, yang memberi bayangan Ketua Badan Pimpinan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) Sabah, Datuk Hajiji Noor, sebagai calon Ketua Menteri. Cukup ironi apabila Musa yang mendakwa mempunyai cukup sokongan untuk menubuhkan kerajaan, tidak kelihatan di mana-mana pusat penamaan calon semalam, termasuk di Sungai Manila… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

RAKYAT TUNGGU KENYATAAN PN DAN BN BERHUBUNG PAS TERSINGKIR DALAM PRN……. Musa ‘dibuang’, PAS ‘tenggelam’ di Sabah……. Selesai sudah penamaan calon bagi Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah semalam. Pastinya, dua ‘tragedi’ utama mencuri tumpuan. Pertama, nasib bekas Ketua Menteri Sabah, Tan Sri Musa Aman dan kedua, pengumuman Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, yang memberi bayangan Ketua Badan Pimpinan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) Sabah, Datuk Hajiji Noor, sebagai calon Ketua Menteri. Cukup ironi apabila Musa yang mendakwa mempunyai cukup sokongan untuk menubuhkan kerajaan, tidak kelihatan di mana-mana pusat penamaan calon semalam, termasuk di Sungai Manila yang disebut-sebut beliau. Ibarat… Read more »

Goh
Guest
Goh

Aku dah ckp pak din ni pm boneka umno dan najis razak.

Ada yg xpercaya ckp aku

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora is born to be superb brilliant and talented
When he wrote pantun all readers got interested
Unlike old idiot TN, who’s a damn stupid bastard
Readers get bored..& his garbage, are neglected
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK KONTOL KEJORA KOJOLLA (WKKK) a damn stupid bastard
Readers get bored..& his garbage, are neglected.

Other have just said so, too.

Anonymous
Guest
Anonymous

KEJORA KOJOLLA IS A SADISTIC BASTARD. HE LIKES TO MAKE FUN OF PEOPLE.
BUT HE GOT WHACKED PRIM AND PROPER.

HIS CHARACTER STEMMED FROM VERY POOR UPBRINGING WHEN SMALL, THE PARENTS FUCKING MOST OF THE TIME, NO TIME TO REALLY BRING HIM UP.

IT’S A PITY, HE APPEARS TO HAVE SOME BRAINS BUT ALL WASTED WHEN PUT IN THE SMALL HEAD IN BETWEEN HIS LEGS.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Woww..Kejora’s ‘pantun’s’ poured in..just like rain
He walloped idiot TN, who has a very small brain
Kejora had as if, thrown bloody TN, into the drain
Poor idiot moron TN, felt as if being hit by a train
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kejora had whacked skunk TN, flat to the ground
Old idiot moron TN felt, as if in the river drowned
Readers enjoyed looking at TN, as a funny clown
And as the champion, Kejora still hold the crown
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:38 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora is born to be superb brilliant and talented
When he wrote pantun all readers got interested
Unlike old idiot TN, who’s a damn stupid bastard
Readers get bored..& and his garbage are neglected
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata (double &):

TN anjing 🐕 6:38 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora is born to be superb brilliant and talented
When he wrote pantun all readers got interested
Unlike old idiot TN, who’s a damn stupid bastard
Readers get bored..& his garbage, are neglected
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:38 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:38 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Poor idiot TN is born with small brain what a pity
But his smelly stomach’s excrement is real plenty
That’s why, the goon’s behaviour is nasty and dirty
Behaving like a child, though his age is nearly 90
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata:

TN anjing 🐕 6:38 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Poor idiot TN , is born with small brain what a pity
But his smelly stomach’s excrement is real plenty
That is why, the goon’s behaviour is nasty & dirty
Behaving like a child, though his age is nearly 90
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN’s mother..neglected him..when he was small
She’s a prostitute & serve clients behind the wall
When any client wanted, she’ll never refuse at all
At one time..on her stomach, the Benggali crawl
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:38 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Skunk TN became stupid due to poor upbringing
His mother’s cunt, 24 hours his dad is banging
Never stop, even door knocked, or phone ringing
Poor idiot TN just watch his dad’s testis hanging
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata:

TN anjing 🐕 6:38 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Skunk TN became stupid due to poor upbringing
His mother’s cunt, 24 hours his daddy is banging
Never stop, even door knocked, or phone ringing
Poor idiot TN just watch his dad’s testis hanging
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Little amuses the nuisance, what more the fool.

Anonymous
Guest
Anonymous

Hell hath no fury like WAK KONTOL scorned.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 8:31/8:32 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Bloody anarchist bastard Kejora Kejolla is also a gangster.

The bugger even stole my style of laughing HAHAHA HOHOHO HIHIHI.

Damn cheapskate scoundrel.

Anonymous
Guest
Anonymous

And now he has gone dead.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

WALAUPUN PARTI KADOK MAIN BELAKANG TAPI BUKTI JELAS BELUM DIKESAN…..LEBAI TUNGGU SAMPAI DISEMBURIT…… PAS berdepan nasib sama pada PRU15 jika tak bertegas soal pengaihan kerusi……. Menyuarakan hasrat untuk bertanding di sepuluh kerusi DUN, ketiadaan calon PAS dalam PRN Sabah kali ini mengundang perhatian. Lebih mengundang cakap-cakap apabila parti itu tidak diundang dalam majlis pengumuman calon gabungan Perikatan Nasional (PN) dan BN pada 10 September lalu. Ketua penyelidik badan pemikir Ilham Centre, Mohd Yusri Ibrahim mengingatkan PAS sekali lagi boleh menjadi “mangsa” pada PRU15 jika parti itu tidak bertegas dalam soal agihan kerusi. Apatah lagi mengambil kira PAS dan sekutunya Umno… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bapok dah teruk kena bedilan yg padu
Ledakan pntun Kejora..bgaikan peluru berpandu
Ketakutan pada diri TN anjing, Kejora dapat hidu
Dia bimbang..kot jadi senasib dgn Suman Hindu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Little amuses the nuisance. What more the fool.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, sama dgn Suman..tahap bodoh piang
Bila kantoi terkedu, anjing ini akn mula alih tiang
Tpi, dia dh mula kecut, ini penjilat jubor Kit Siang
Dia takut dpt nasib spt Suman, yg kini mendiang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu jilat jubo kamu sendiri. Badan dah bongkok berlipat sebab bontot kau sendiri kau jilat

Anonymous
Guest
Anonymous

OK lah, kau tak boleh jilat bontot kau sendiri sebab tak sampai.

Kau jilat puki emak kau dan butuh bapak kau.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:21/6:32 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

The bastard Kejora Kojolla can only claim all sorts. Complex-stricken blokes often do. Driven by a lack of confidence in themselves.

He is a nasty character. Poor upbringing by his parents when small. Because his parents are sex maniacs, fucking all the time, morning, noon and night time.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Skunk TN became stupid due to poor upbringing
His mother’s cunt, 24 hours his daddy is banging
Never stop, even door knocked, or phone ringing
Poor idiot TN just watch his dad’s testis hanging
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Why is skunk TN so stupid, people keep thinking
The reason is..good education, he is just lacking
His useless parents are jobless and not working
What they use to concentrate..is just, on fucking
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN’s mother..neglected him..when he was small
She’s a prostitute & serve clients behind the wall
When any client wanted, she’ll never refuse at all
At one time..on her stomach, the Benggali crawl
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:38 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Poor idiot TN, is born with small brain what a pity
But his smelly stomachs excrement is real plenty
That is why, the goon’s behaviour, is nasty & dirty
Behaving like a child, though his age, is nearly 90
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 6:05 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora is born to be superb brilliant and talented
When he wrote pantun all readers got interested
Unlike old idiot TN, who’s a damn stupid bastard
Readers get bored..& his garbage, are neglected
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Woww..Kejora’s ‘pantun’s’poured in..just like rain
He walloped idiot TN, who has a very small brain
Kejora had as if, thrown bloody TN, into the drain
Poor idiot moron TN, felt as if being hit by a train
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kejora had whacked skunk TN, flat to the ground
Old idiot moron TN felt, as if in the river drowned
Readers enjoyed looking at TN, as a funny clown
And as the champion, Kejora still hold the crown
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata (tertinggal spacing & gelak):

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Woww..Kejora’s ‘pantun’s’ poured in..just like rain
He walloped idiot TN, who has a very small brain
Kejora had as if, thrown bloody TN, into the drain
Poor idiot moron TN, felt as if being hit by a train
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kejora had whacked skunk TN, flat to the ground
Old idiot moron TN felt, as if in the river drowned
Readers enjoyed looking at TN, as a funny clown
And as the champion, Kejora still hold the crown
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
TN anjing muka mcm kulit babi tebal, sbab malu
Anjing tu dah kena, berbirat belakang, Kejora palu
Rasanya semakin luruh pelir anjing itu pnya bulu
Kejora pun rasa ingin berehat, ok lah, cau dulu
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata:

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
TN anjing muka mcm kulit babi tebal, sbab malu
Anjing tu dh kena, berbirat belakang, Kejora palu
Rasanya semakin luruh pelir anjing itu pnya bulu
Kejora pun rasa ingin berehat ni, ok lah, cau dulu
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bapok itu, Kejora carut, bukan sja perli
Kini anjing tu akan terus jdi Kejora pnya bhn buli
Sian anjing tu..masa kecik, bapa dia tidak peduli
Sbb puki mak anjing tu kena tutuh dgn Benggali
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Cikgu Kejora, terus dgn santai berpantun madah
Dgn pantun saja, TN anjing tua dah terima padah
Dah tk angkat muka lagi, TN anjing, haram jadah
Baru anjing tu tahu kini, langit tinggi atau rendah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua kurap, ibarat dah tersembam jatuh
Maruah dia tercalar, dan moral juga, turut runtuh
Pantun2 Kejora dia dah tak berani lagi nk sentuh
Sebab, anjing pondan tua tu dah kecut btg butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PELIK BETUL POLITIK BANI DAJJAL….PAS YANG TAK PUAS TAPI DIA YANG KELUAR PARTI…..MASA PERINTAH NEGARA TAK MAHU DAKWA PAS KE MAHKAMAH…..LEPAS TU DOK UNGKIT BENDA TAK ADA…… Tak puas hati agihan kerusi, ketua penerangan PKR Sabah letak jawatan……. Simsudin Sidek meletakkan jawatan sebagai ketua penerangan PKR Sabah setelah parti itu diperuntukkan hanya separuh daripada 14 kerusi yang dimintanya. Simsudin Rabu lalu mengumumkan bahawa PKR akan bertanding 14 kerusi, sehari sebelum Warisan Plus mengumumkan calon mereka. PKR diumum hanya akan bertanding tujuh kerusi Dun pada majlis tersebut. Walaupun timbul rasa tidak puas hati, kepimpinan PKR akhirnya bersetuju dengan jumlah kerusi yang… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

After donating salary, Khairuddin now makes RM50k contribution to PAS –
Must be the RM90 mill Najib gave, PAS shared among the leaders. Corrupt buggers. Damn.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕)

what a small mind.

Talking about harm and agony.

Reply
13 September 2020 3:09 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 3:09 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, berpantun Bahasa Inggeris dia tak reti
Bila Kejora berpantun, ada2 je le anjing ni komen
Bodo bebal bingai anjing tua ni mmg berkati-kati
Btg pelir pula lembik, dh tk mampu lagi beromen
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bapok ponggong bulat serupa buyong
Jalan pula berlenggang, serupa penari makyong
Mana mungkin nak lwn Kejora guru silat gayong
Asal anjing tu keluar saja, terus dia kena payong
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata (anjing kurang seekor):

TN anjing 3:09 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, berpantun Bahasa Inggeris dia tak reti
Bila Kejora berpantun, ada2 je le anjing ni komen
Bodo bebal bingai anjing tua ni mmg berkati-kati
Btg pelir pula lembik, dh tk mampu lagi beromen
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Muhyiddin is a leader but gullible to the core

It’s an insult if you think DAP can control me – Dr M
This is a Statesman talking, calling a spade a spade.

Anon
Guest
Anon

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dah 80an elok kau ingat Masjid
Asyik memancing hari-hari cari cacing
Buatla ibadat cari ilmu tauhid
Dari merempat kaki lima macam bapa kucing

meowwwww…meowwwwwwwww bapak kucing
perasan elok kulit penuh kurap
Memang kau ni sana-sini kencing
Nak ke anak dara jangan harap

😂 apa? kah kah kah kah

Kau lari yerrrrrrr!!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Akon anjing 🐕 3:27 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wahai Anon anjing bapok tua yg pelir dah dibedah
Tak lihat ke, pantun Kejora, kata2 tersusun indah?
Tpi pantun Anon anjing..serupa dgn haram jadah
Huerggh ptuihh, utk Anon hadiah kahak air ludah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anon anjing ini mesti Peju-Wang pnya pnyokong
Dah 7 PRK bungkus pasti Anon ni kalut berpeluh
Elok ler klu Anon anjing gi berkunjung ke tokong
Sbb Anon anjing dah 87 thn, tak jauh dah dgn 90
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu 90 yer?

Anonymous
Guest
Anonymous

“pelir dah dibedah”? Kau dah tengok ke> Dah rasa ka?

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon/TN anjing 4:32/4:34 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing LTTE Pejuwang penentang gomen
Dah tk ada apa isu, yg dia nak cetuskan sentimen
Pelir dia pulak mampos, tk boleh lagi nk beromen
Dia buat pantun lps tu dia sendiri pulak yg komen
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhah kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HUHUHU

Anon
Guest
Anon

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

Duduk atas kanu berdehem
Kejora bapok tua “kura-kura”
Kejora anunya pendek 3cm
Bapok tua 80an mimpi anak dara

Dah 80an kau belum kawin
Sebab rasa kelemahan diri
Masa muda semburit bukan main
Dalam posisi duduk dan berdiri

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Akon anjing 🐕 3:19 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wahai Anon anjing, yg dah beruban semua bulu
Awak tu telur labuh, kotey pula kecik tk nak naik
Apa Anon anjing ni langsung tak ada rasa malu?
Tak malu ke Anon anjing, buat pantun mcm taik?
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anon anjing bapok ni mesti merata2 jubor dijaja
Serupa itik sja Anon anjing jalan terkedek-kedek
Btg pelir Anon anjing itu, cuma satu stgh cm sja
Rupanya Anon anjing pnya anu jauh lbih pendek
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Marah bukan main Kejora Kojolla kena hentam Anon.

Suka tuduh orang anjing.

Dia beruk lotong, rambut putih di keliling muka.

Anonymous
Guest
Anonymous

Seronok melihat komen Anon mengentam “Kejora bapok tua Kura-kura … Bapok tua 80an mimpi anak dara”

Well done, Anon. Encore. More please.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon/TN anjing 4:56/ 5:00 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing LTTE Pejuwang penentang gomen
Dah tk ada apa isu, yg dia nak cetuskan sentimen
Pelir dia pulak mampos, tk boleh lagi nk beromen
Dia buat pantun lps tu dia sendiri pulak yg komen
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhah kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣