SEPERTI YANG SUDAH DIRAMALKAN SEBELUM INI

Jawatan pengerusi Bersatu yang sebelum ini disandang Tun Mahathir Mohamad akan dimansuhkan daripada struktur parti, kata Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Bersatu, Mohd Redzuan Md Yusof.

Bagi tujuan itu, tambah beliau, Bersatu akan meminda perlembagaannya untuk mengelak berulangnya konflik antara Pengerusi dan Presiden sebagaimana yang berlaku antara Tun Mahathir Mohamad dan Muhyiddin Yassin sebelum ini.

Mohd Redzuan berkata, sepatutnya hanya ada seorang pemimpin tertinggi saja dalam parti itu.

“Ya, Insha-Allah jawatan pengerusi akan ditiadakan sebab kita sudah nampak masalahnya.

“Kapal perlu ada seorang nakhoda saja (there must be one captain in a ship).

“Jawatan itu akan dilupuskan,” tegasnya lagi.

Blog ini dalam artikelnya pada 20 Mei lalu telah menjangkakan perkara itu memang ada dalam pertimbangan Muhyiddin susulan perbalahannya dengan Tun Mahathir sebaik beliau membawa Bersatu menubuhkan kerajaan baru yang berjaya menjadikannya sebagai Perdana Menteri.

Langkah awal ke arah itu dilihat melalui keputusan RoS menerima perletakan jawatan Tun Mahathir dan seterusnya mengiktiraf Muhyiddin sebagai Pemangku Pengerusi merangkap Presiden Bersatu.

Dalam artikel tersebut juga disebut bahawa walaupun Tun Mahathir telah disahkan menang tanpa bertanding sebagai Pengerusi Bersatu bagi penggal 2020-2023, tetapi dipercayai Muhyiddin akan bertindak memecatnya dan seterusnya akan memansuhkan jawatan Pengerusi bagi memastikan beliau dapat menguasai parti itu secara mutlak.

Artikel penuhnya boleh dibaca di sini – https://shahbudindotcom.net/2020/05/20/muhyiddin-akan-hapus-jawatan-pengerusi-bersatu.html

Yang nyata sekarang ini, semua jangkaan itu akhirnya benar belaka di mana setelah dipecat dan kerana tiada peluang lagi untuk kembali ke dalam Bersatu, Tun Mahathir telah memutuskan untuk menubuhkan sebuah parti baru bagi meneruskan perjuangannya. (Shahbudindotcom 10/08/2020)

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 10 August 2020 — 4:31 pm
Subscribe
Notify of
guest

45 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
11 August 2020 1:20 pm

MEMANG TEPAT SEKALI ANGKAT ANAK DADDY JADI PM…… PARTI KORANG PUN BAWA HUDUD TAK JADI MASALAH…..KORANG MAHU SOKONGAN RAKYAT ATAU TAK…… Perlembagaan Persekutuan perlu dipinda jika gubal akta lompat parti……. Perkara 10(1)(c) dalam Perlembagaan Persekutuan iaitu kebebasan bercakap, berhimpun dan berpersatuan, perlu dipinda jika undang-undang berkaitan lompat parti mahu digubal. Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Parlimen dan Undang-Undang) Datuk Takiyuddin Hassan, berkata Perkara 10(1)(c) jelas menyatakan kebebasan individu untuk berpersatuan. “Jika Perlembagaan Persekutuan (Perkara 10(1)(C) tak benarkan semua warganegara untuk membentuk persatuan, baru kita boleh gubal akta orang lompat parti,” katanya menggulung perbahasan usul menjunjung kasih titah Yang di-Pertuan Agong… Read more »

ken
ken
11 August 2020 8:37 am

Tun telah mimilih jalan terbaik dengan menubuhkan parti baharu.

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 8:23 am

“sepatutnya hanya ada seorang pemimpin tertinggi saja dalam parti itu”

Pinda Perlembagaan atau keluarkan kenyataan mengatakan siapa yang lebih tinggi protokol dan kuasa nya.

Tak payah nak buang itu ini.

zunnun
zunnun
11 August 2020 7:14 am

puas juga ilmuan mencari dlm scripted old, new, koran, torah dan sebagai nta, istilah2 internet, ilmu penerbangan, ilmu angkasawanan, ilmu genetic, fission dan fussion dan sebagai nya kerana tuhan dulu berlainan dgn tuhan sekarang…

tuhan dulu beri hukum, potong tangan, potong kepala, potong kote, rejam batu, sula dan sebagai nya, kerana hukum penjara mandatory, ‘rehabilitation’ dan ‘reporting to nearest police station’ terkini datang dari tuhan yg dah bangun dari lena…

betul ke?

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 7:48 am
Reply to  zunnun

potong kote tu hukum tuhan kamu saja.

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 8:08 am
Reply to  Anonymous

Imagine a horde of kote-less blokes belonging to a queer religion roaming the streets.

The Mak Nyah and the likes of them will be jobless and the backlanes of Chow Kit Road KL will be empty and desolate.

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 8:14 am
Reply to  Anonymous

Keturunan eunuchs of China (kote di potong supaya tak menyondol gundek2 Maharaja yang ada beratus di zaman silam) akan senang hati tahukan ada ramai puak depa di zaman sekarang pun.

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
11 August 2020 7:05 am

NOBITA TENTU AKAN MINTA NYAWA DARI DORAEMON…… MEREKA BERDUA SEPERTI KEKASIH GELAP…… Takiyuddin bacakan surat campur tangan Tun M, Guan Eng dalam kes taikun hartanah……. Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Parlimen dan Undang-Undang), Datuk Takiyuddin Hassan, mendakwa ada salinan surat menunjukkan campur tangan Tun Dr Mahathir Mohamad, Lim Guan Eng dan dan bekas peguam negara yang mengarahkan pembatalan pembekuan aset taikun hartanah, Tan Sri Lim Soon Peng berkaitan kes 1Malaysia Development Berhad (1MDB). Perkara itu didedahkan Takiyuddin ketika menggulung perbahasan usul menjunjung kasih titah diraja di Dewan Rakyat hari ini. Takiyuddin mendedahkan beberapa salinan surat membabitkan bekas perdana menteri, Tun… Read more »

zunnun
zunnun
11 August 2020 7:05 am

…. babi2 belaan hadi atau melayu2 islam hadi atau melayu2 yg mana islam main muat turun,

jika “Allah” itu di namakan dgn nama2 mereka, tercenggan2 terkial2 utk memahami….

tuhan semesta, tuhan meliputi segala nya, segala yg ada dlm kesemestaan nya, dlm alam kerajaan nya, bukan nama2 nya….

demikian lah bila babi2 dan pendeta2 agana memahami agama berdasar kepercayaan semata2…

asyik mem”babi”buta sj, dan melayu2 dgn “islam” mereka tidak kecuali juga..

islam itu mak bapak mereka punya ke?

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 7:55 am
Reply to  zunnun

Religion is faith, belief.

Itu pasal kau tak akan masuk Syurga sebab kau tak percaya Syurga.

Bagus lah, aku pun tak mahu tengok muka kau bila aku dapat masuk Syurga.

Wau bule
Wau bule
11 August 2020 7:01 am

Taraf pemikiran prof melayu kita (keluar dalam Utusan Malaysia) devoid of morality issues, moreso may be oblivious to treachery, desertion, thieving and corruption and abuse of religion by peddling it in the name of melayu dan muslim. Patutlah religious scholars including muftis prefer to close eyes,zip mouths and plug ears. They appear to encourage and become enablers. Yet they want respect unashamedly. Sad

None has the same level of maturity and intelligence like prof Engku Aziz or prof Naguib.

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 8:01 am
Reply to  Wau bule

Respect is earned, never given for the fun of it.

Only fools demand it. And worse fools give it.

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
11 August 2020 6:57 am

PARTI KEADILAN JANGAN PANDANG MATA SEBELAH BUTA….KHADAM DEWA TOKONG SUCI KOMUNIS NOBITA LAGI DAHSYAT 6 BILLIONS SKANDAL…. NBR @ NBB NOBITA BINI BETTY…PATUT TAMBAH MACAM TU BARU PARTI KEADILAN….. UDAH2 LER TU KITA AJAK GUBAL HUDUD…TAK MAHU MASUK ISLAM PUN TAK PE….. DALAM BUDDHA DAN HINDU SCRIPTURES TIADA LAWS JADI MEREKA PUN BOLEH TERIMA HUDUD….ALLAH SAYANG….. KRISTIAN PUN BOLEH TERIMA HUDUD SEBAB DALAM OLD TESTAMENT PUN ADA HUDUD….. ALLAH SAYANG…. Ahmad Maslan puji Takiri…… Nilai eksport sawit Malaysia tahun ini diunjur berjumlah antara RM65 bilion hingga RM70 bilion, berbanding RM63.73 bilion tahun lalu. Bagi nilai eksport minyak sawit untuk tempoh… Read more »

zunnun
zunnun
11 August 2020 6:57 am

dlm old, new testiment, koran dan segala scripted books sebelum nya, tiada hukum penjara mandatory kerana hukum seperti itu datang dari ilmu tuhan yg lain, berlainan dari tuhan terkini….🤣

tuhan dulu kala tak ada dlm perbendaharaan nya utk manusia terokai ilmu penerbangan, ilmu internet dan sebagai nya kerana tuhan skrang lain dari tuhan terdahulu…🤣

bila di beri pendeta2 agama telaah ilmu ketuhanab, bak semut2 di letakan batu di depan mereka, lalu berkata sang semut,

“ihh, tiba2 ada batu di depan”,…

babi2 belaan hadi, tak kan dah jadi semut2 kot…🤣

zunnun
zunnun
11 August 2020 6:58 am
Reply to  zunnun

ketuhanan

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
11 August 2020 6:00 am

NBR @ BBN BETTY BINI NOBITA….PATUT TAMBAH MACAM TU BARU PARTI KEADILAN….. UDAH2 LER TU KITA AJAK GUBAL HUDUD…TAK MAHU MASUK ISLAM PUN TAK PE….. DALAM BUDDHA DAN HINDU SCRIPTURES TIADA LAWS JADI MEREKA PUN BOLEH TERIMA HUDUD….ALLAH SAYANG….. KRISTIAN PUN BOLEH TERIMA HUDUD SEBAB DALAM OLD TESTAMENT PUN ADA HUDUD….. ALLAH SAYANG…. Ahmad Maslan puji Takiri…… Nilai eksport sawit Malaysia tahun ini diunjur berjumlah antara RM65 bilion hingga RM70 bilion, berbanding RM63.73 bilion tahun lalu. Bagi nilai eksport minyak sawit untuk tempoh Januari hingga Jun tahun ini, adalah RM21.16 bilion berbanding RM20.06 bilion pada tempoh sama 2019. Nilai eksport… Read more »

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 6:29 am

Boleh beri rujukan atau link kpd “DALAM OLD TESTAMENT PUN ADA HUDUD…”? TK

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 5:38 am

Hilang semangat nak tulis komen sebab banyak komen bodoh di sini sekarang.

Contoh nya, si bangang yang pakai nama najib bini rosmah tak habis2 cakap pasal Kerajaan Pintu Belakang.

Mengarut entahapekebende nya.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
11 August 2020 3:37 am

Khadam Dewa Wee 58j ingat bila DAP tiada dalam Kerajaan Melayu Islam lebih kuat. Malangnya Dewa Wee 58j bersabda Kerajaan Pintu Belakang bukan Kerajaan Melayu Islam. Melayu Islam lebih teruk berpecah, ditindas dan diancam puak Dewa Wee 58j. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 5:18 am

The Blog Joker nih dah keluar. Malang nya takda kelakar yang di Kahkahkah! kan nya.

Pujangga Bretes William Shakespeare kata

Little amuses the nuisance, what more the fool.

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
10 August 2020 8:17 pm

DALAM BUDDHA DAN HINDU SCRIPTURES TIADA LAWS JADI MEREKA PUN BOLEH TERIMA HUDUD….ALLAH SAYANG….. KRISTIAN PUN BOLEH TERIMA HUDUD SEBAB DALAM OLD TESTAMENT PUN ADA HUDUD….. ALLAH SAYANG…. Ahmad Maslan puji Takiri…… Nilai eksport sawit Malaysia tahun ini diunjur berjumlah antara RM65 bilion hingga RM70 bilion, berbanding RM63.73 bilion tahun lalu. Bagi nilai eksport minyak sawit untuk tempoh Januari hingga Jun tahun ini, adalah RM21.16 bilion berbanding RM20.06 bilion pada tempoh sama 2019. Nilai eksport keseluruhan sawit untuk tempoh enam bulan pertama tahun ini adalah RM32.47 bilion berbanding RM31.91 bilion bagi tempoh sama tahun lalu. Tak hairan orang lama dalam… Read more »

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 5:21 am

KEPALA BAPAK KAU, kata Najib. Aku setuju dan sokong.

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
10 August 2020 8:13 pm

KRISTIAN PUN BOLEH TERIMA HUDUD SEBAB DALAM OLD TESTAMENT PUN ADA HUDUD….. ALLAH SAYANG…. Ahmad Maslan puji Takiri…… Nilai eksport sawit Malaysia tahun ini diunjur berjumlah antara RM65 bilion hingga RM70 bilion, berbanding RM63.73 bilion tahun lalu. Bagi nilai eksport minyak sawit untuk tempoh Januari hingga Jun tahun ini, adalah RM21.16 bilion berbanding RM20.06 bilion pada tempoh sama 2019. Nilai eksport keseluruhan sawit untuk tempoh enam bulan pertama tahun ini adalah RM32.47 bilion berbanding RM31.91 bilion bagi tempoh sama tahun lalu. Tak hairan orang lama dalam kerajaan UMNO puji Menteri Baru PAS ini. Amanah mesti dengki! Tak baik dengki! Belajar… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
10 August 2020 8:10 pm

DAP PUN BOLEH TAUBAT DAN KEMUKAKAN HUDUD….ALLAH SAYANG….. ITULAH SEBAB KITA TAMATKAN MP2 YANG ADA DAN PARTI KUNYIT BOLEH LANTIK NBR MP BARU…..TAK SETUJU LAGI KE…… KALAU PASUMNO KENCING ITU PELUANG PARTI LAIN BAWA HUDUD RAKYAT PASTI AKAN SOKONG….. PARTI KEZALIMAN TIDAK MAHU KETUANAN BANGSA TAPI MEREKA TAK PERNAH KOMEN DAPIG HYRACHY SISTEM….PARTY ANAK DADDY DAN KETUANAN TIONGKOK….DISOKONG 95% CINA INDIA….SEDANGKAN PARTI2 MELAYU TAK SAMPAI BEGITU KETAKSUBAN…… COME ON LAAAA YAKJUJ MAKJUJ CLAN…. DON’T JUST TALK WITHOUT STOP…. ACTION SPEAKS LOUDER…… ‘Jika benar mahu undang-undang antilompat parti, pecat Adun di P Pinang dulu’…….. Menteri undang-undang Takiyuddin Hassan berkata, kerajaan negeri… Read more »

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 5:25 am

Tukang karut sudah mengarut.

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
10 August 2020 7:33 pm

ITULAH SEBAB KITA TAMATKAN MP2 YANG ADA DAN PARTI KUNYIT BOLEH LANTIK NBR MP BARU…..TAK SETUJU LAGI KE…… KALAU PASUMNO KENCING ITU PELUANG PARTI LAIN BAWA HUDUD RAKYAT PASTI AKAN SOKONG….. PARTI KEZALIMAN TIDAK MAHU KETUANAN BANGSA TAPI MEREKA TAK PERNAH KOMEN DAPIG HYRACHY SISTEM….PARTY ANAK DADDY DAN KETUANAN TIONGKOK….DISOKONG 95% CINA INDIA….SEDANGKAN PARTI2 MELAYU TAK SAMPAI BEGITU KETAKSUBAN…… COME ON LAAAA YAKJUJ MAKJUJ CLAN…. DON’T JUST TALK WITHOUT STOP…. ACTION SPEAKS LOUDER…… ‘Jika benar mahu undang-undang antilompat parti, pecat Adun di P Pinang dulu’…….. Menteri undang-undang Takiyuddin Hassan berkata, kerajaan negeri Pulau Pinang harus melucutkan empat Adun mengikut undang-undang… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
10 August 2020 7:29 pm

KALAU PASUMNO KENCING ITU PELUANG PARTI LAIN BAWA HUDUD RAKYAT PASTI AKAN SOKONG….. PARTI KEZALIMAN TIDAK MAHU KETUANAN BANGSA TAPI MEREKA TAK PERNAH KOMEN DAPIG HYRACHY SISTEM….PARTY ANAK DADDY DAN KETUANAN TIONGKOK….DISOKONG 95% CINA INDIA….SEDANGKAN PARTI2 MELAYU TAK SAMPAI BEGITU KETAKSUBAN…… COME ON LAAAA YAKJUJ MAKJUJ CLAN…. DON’T JUST TALK WITHOUT STOP…. ACTION SPEAKS LOUDER…… ‘Jika benar mahu undang-undang antilompat parti, pecat Adun di P Pinang dulu’…….. Menteri undang-undang Takiyuddin Hassan berkata, kerajaan negeri Pulau Pinang harus melucutkan empat Adun mengikut undang-undang antilompat parti negeri itu, jika pembangkang benar-benar mahukan undang-undang berkenaan dilaksanakan di peringkat persekutuan. “Saya mencadangkan agar Pulau… Read more »

najib bini rosmah
najib bini rosmah
10 August 2020 7:26 pm

Bersatu akan pupus. PRU15 PN akan dihapuskan UMNO dan Pas. Bersatu tidak akan dapat masuk MN sampai kiamat. Umno dan Pas akan langgar kerusi Bersatu kecuali Pagoh. Parti Semburit nak masuk MN mungkin dapat. Lepas Wak Pornorogo dan Jibby masuk jel. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
10 August 2020 7:22 pm

Cukuplah Umno Pas kencing Hukum Hudud. Bagilah orang lain pula nak kencing Hukum Hudud. Apa ingat kencing Hudud kamu wangi sangat? Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
10 August 2020 7:08 pm

Siapa jer yang layak jadi Pengerusi Berkhianat? Tak ada siapa. Presiden pun ke laut. Kahkahkah!

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
10 August 2020 7:03 pm

PARTI KEZALIMAN TIDAK MAHU KETUANAN BANGSA TAPI MEREKA TAK PERNAH KOMEN DAPIG HYRACHY SISTEM….PARTY ANAK DADDY DAN KETUANAN TIONGKOK….DISOKONG 95% CINA INDIA….SEDANGKAN PARTI2 MELAYU TAK SAMPAI BEGITU KETAKSUBAN…… COME ON LAAAA YAKJUJ MAKJUJ CLAN…. DON’T JUST TALK WITHOUT STOP…. ACTION SPEAKS LOUDER…… ‘Jika benar mahu undang-undang antilompat parti, pecat Adun di P Pinang dulu’…….. Menteri undang-undang Takiyuddin Hassan berkata, kerajaan negeri Pulau Pinang harus melucutkan empat Adun mengikut undang-undang antilompat parti negeri itu, jika pembangkang benar-benar mahukan undang-undang berkenaan dilaksanakan di peringkat persekutuan. “Saya mencadangkan agar Pulau Pinang memecat para Adun tersebut dan membawa perkara ini ke mahkamah dan melihat… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
10 August 2020 6:53 pm

ENOUGH IS ENOUGH PLAYING WITH LOCAL POLITIC SCENARIO….PEOPLE ARE GOING GLOBAL WITH HUDUD AND INTERNATIONAL LAW…. TO DORAEMON WORSHIPPERS DON’T WORRY….. DORAEMON WILL ALWAYS WIN BECAUSE HE HAS SUPER MAGNET POWER DYNASTY USD44BILLONS AGONG TONG M…… JOHN DOE KATA BABI JUNNUN KAFIR HARBI SEBAB HARI2 DUK KUTUK TUHAN DAN NABI MENU SETIAP HARI MAKAN TAIK BABI……. PATUT LEERR DORAEMON SEMBUNYIKAN JO LOK TAIK @ THE SON OF ILLUMINITY MEMBER…..DIA NAK NAIK KAPAL MEWAH FOC..… Terima Kasih Dr Mahathir…….. 1. Kerajaan PH di bawah Dr. Mahathir sanggup berkorban habiskan berpuluh2 JUTA untuk selenggara kapal mewah Equanimity (katanya milik Rosmah). 2. Selepas… Read more »

zunnun
zunnun
10 August 2020 6:38 pm

Melayy2 Bersatu, mcm mna kao cuba struktur utk mengelak pertempuran dalaman, dan indahkan parti,

fikir2lah, lepAs pru 15, parti bersatu tak ubah parti nyamok sj ruoa nya, waktu itu president parti bak bangkai taraf nya….

bersatu perlu bawa masuk malaun2 pAs bersama menyerikan parti, beri jawatan timb. pm kpd takiyudin, babi2 belaan hadi penjenamaan melayu2 islam memuja2 dan mendewa2 Moo…

zunnun
zunnun
10 August 2020 6:39 pm
Reply to  zunnun

sj rupa nya

Goh
Goh
10 August 2020 5:51 pm

Hadi weng masih membisukan dirinya dari memberi ulasan hukum makan udang galah secara berjemaah ahli parlimen pn di parlimen baru ni…

Di kala rakyat B40 ramai kehilangan pekerjaan,ramai yang menjerit hutang tak mampu dilunaskan..

TETAPI BARUA² PN SIBUK BERKELAH DAN MENGKEDARAH LAUK UDANG GALAH,GULAI PATIN SETIAP HARI YANG DITAJA OLEH GLC NEGARA KITA.

KEGILAAN APA INI LEBAI SARBAN BESAR????

Goh
Goh
10 August 2020 5:56 pm
Reply to  Goh

Harap rakyat jelata mperhatikan lah gelagat yakjuj,makjuj ciptaan bani melayu umno ni tau…sebarkan lah ke segenap alam ciptaan allah swt yang adanya manusia.

Sebarkan…

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 5:31 am
Reply to  Goh

Konon nya orang Cina, pakai nama Goh, tapii tahu yakjuj makjuj yang ramai Melayu pun tak tahu.

KEPALA BAPAK KAU, nak menipu tapi bodoh sangat.

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 2:59 am
Reply to  Goh

Mana tahu mungkin Lebai ni keluar fatwa haram makan ikan bilis, wajib makan udang galah…

Bani melayu umno
Bani melayu umno
10 August 2020 5:40 pm

GOLONGAN PEMIMPIN YANG AMAT DI DAMBAKAN OLEH PARTI PAS SEHINGGA SANGGUP BERGELUMANG BERSAMA UMNO DALAM GELODAK NAFSU SERAKAH HARTA DUNIA DAN PERKAUMAN SEMATA² BERITA Saksi: Pelaburan RM150j tak dibincang dalam mesyuarat lembaga pengarah Felcra B Nantha Kumar Seorang bekas Ahli Lembaga Pengarah (ALP), Penyatuan dan Pemulihan Tanah Persekutuan (Felcra), memberitahu Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur hari ini bahawa lembaga tersebut tidak pernah membincangkan pelaburan RM150 juta sebaliknya hanya dimaklumkan oleh bekas pengerusi bukan eksekutif, Bung Moktar Radin. Dr Habibah Suleiman, 72, salah seorang bekas ahli lembaga pengarah Felcra berkata bahawa keputusan untuk menaikkan pelaburan dari RM50 juta yang dipersetujui sebelum ini… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
10 August 2020 5:40 pm

TO DORAEMON WORSHIPPERS DON’T WORRY….. DORAEMON WILL ALWAYS WIN BECAUSE HE HAS SUPER MAGNET POWER DYNASTY USD44BILLONS AGONG TONG M…… JOHN DOE KATA BABI JUNNUN KAFIR HARBI SEBAB HARI2 DUK KUTUK TUHAN DAN NABI MENU SETIAP HARI MAKAN TAIK BABI……. PATUT LEERR DORAEMON SEMBUNYIKAN JO LOK TAIK @ THE SON OF ILLUMINITY MEMBER…..DIA NAK NAIK KAPAL MEWAH FOC..… Terima Kasih Dr Mahathir…….. 1. Kerajaan PH di bawah Dr. Mahathir sanggup berkorban habiskan berpuluh2 JUTA untuk selenggara kapal mewah Equanimity (katanya milik Rosmah). 2. Selepas Kerajaan selenggara dengan duit rakyat, akhirnya kapal mewah tersebut dijual dengan harga murah-murah kepada Genting group.… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
10 August 2020 5:35 pm

TO DORAEMON WORSHIPPERS DON’T WORRY….. DORAEMON WILL ALWAYS WIN BECAUSE HE HAS SUPER MAGNET POWER DYNASTY USD44BILLONS AGONG TONG M…… JOHN DOE KATA BABI JUNNUN KAFIR HARBI SEBAB HARI2 DUK KUTUK TUHAN DAN NABI MENU SETIAP HARI MAKAN TAIK BABI……. PATUT LEERR DORAEMON SEMBUNYIKAN JO LOK TAIK….DIA NAK NAIK KAPAL MEWAH…… Terima Kasih Dr Mahathir…….. 1. Kerajaan PH di bawah Dr. Mahathir sanggup berkorban habiskan berpuluh2 JUTA untuk selenggara kapal mewah Equanimity (katanya milik Rosmah). 2. Selepas Kerajaan selenggara dengan duit rakyat, akhirnya kapal mewah tersebut dijual dengan harga murah-murah kepada Genting group. 3. Naza dan Berjaya dapat tender supply… Read more »

semakin ke depan
semakin ke depan
10 August 2020 5:21 pm

hapuskan trus sume jawatan baru syiokk

Anonymous
Anonymous
11 August 2020 5:12 am

Hapuskan kamu sekali.

Wau Bule
Wau Bule
10 August 2020 4:54 pm

Muhyiddin, you will have your big day

Today is Mahathir, Tomorrow you……..karma….wait and see

Wau Bule
Wau Bule
10 August 2020 4:51 pm

Bekas Kereta terbang akan dihapuskan juga