SAYA TIDAK BERKOMPLOT DI BELAKANG – ANWAR

KENYATAAN MEDIA

Saya ingin merujuk dan menjawab tohmahan segelintir kumpulan kononnya saya sedang merencana dengan beberapa watak pengkhianat.

Ingin saya tegaskan ia ternyata helah kelompok yang kemaruk kuasa.

Fitnah akan dijadikan dalih dan alasan mereka bertapak.

Saya tidak berkomplot di belakang seperti sesetengah pihak yang lain.

Ia tidak pernah dibincang dalam KEADILAN atau di peringkat Pakatan Harapan, dan tidak dibangkitkan dalam pertemuan saya dengan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin atau Menteri Dalam Negeri Hamzah Zainuddin.

Maka saya membantah sekerasnya dakwaan tersebut.

ANWAR IBRAHIM

30 Jun 2020.

Kongsikan artikel ini
Updated: 30 June 2020 — 6:34 pm

101
Leave a Reply

avatar
18 Comment authors
AmutaMAHATHIRVSANWARAnonymousAnonymousDol Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

YA BETUL….DR MADEYLIAR INGAT DIA CERDIK RUPANYA JADI KELDAI DAP…… GS TAK FANATIC MANA2 PEMIMPIN….. TANGKAP JEE MANA2 PEMIMPIN YANG BERTOPENG AGAMA SEPERTI DAJJAL ILLUMINITY DAN DAJJAL FREEMASON……. Dapat upah fitnah Mokhtar Senik, kini dalam siasatan polis……. Polis menyiasat dakwaan fitnah terhadap seorang pemimpin pusat PAS yang didakwa terlibat dalam perbualan lucah dalam perkhidmatan perbualan di media sosial dengan seorang perempuan bernama Leena Alex yang dikatakan mendapat upah menyamar sebagai Leena untuk membuat fitnah kepada PAS. Timbalan Ketua Polis Daerah Hulu Selangor DSP Ridzuan Khalid berkata kes disiasat bawah Seksyen 505(b) Kanun Keseksaan (gangguan terhadap ketenteraman) dan Seksyen 233 Seksyen… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Kalo PKR tinggalkan PH amanah dap dan madey tenggelam….

Amanah bergantung kpd DAP….DAP bergantung kpd madey….madey bergantung kpd anwar..

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BANI YAKJUJ MAKJUJ MELAKUKAN KEROSAKAN DAN KEMUSNAHAN BILA DAPAT KUASA…….. .KERAKUSAN DAP BILA MENDAPAT KUASA……. Setelah berpuluh tahun memegang gelaran ‘pembangkang tetap’, akhirnya selepas PRU-14 tahun 2018, DAP berjaya menjadi rakan kongsi dalam kerajaan hasil gabungan parti Pakatan Harapan. Tanpa menunggu lama, DAP terus menunjukkan belangnya apabila beberapa ahli pimpinan tertinggi parti itu memegang jawatan Menteri dan Timbalan Perdana Menteri. Paling ketara, apabila Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng dilantik menjadi Menteri Kewangan oleh Perdana Menteri PH, Tun Dr. Mahathir Mohamad. Dendam DAP terhadap MCA ‘diterjemahkan’ melalui tindakan Guan Eng dengan mempolitikkan peruntukan Kolej Tunku Abdul Rahman (TAR UC). Beliau… Read more »

Dol
Guest
Dol

Perhatian, perhatian! Tanggalkan pakaian kamu! Kapal PH dah nak karam!

Semua lompat dan jangan pandang belakang!

zunnun
Member
zunnun

mahathir perlu belajar dan mengerti apa itu “let it go” ….

jgn kelak bila naf witir nya mengakhiri kehidupan yg di pinjamkan, masih tidak melepaskan kpd haq yg meminjamkan.,

masih tidak mengerti…

“the provider is also the borrower.”

kesatuan ygrnyatakan keduaan, keduaan yg sentiasa dlm kamalat kesatuan…

seperti air pasang air surut, pasang/ surut itu hanya sifat2 kesatuan bumi dgn rotation nya sj…

maka mulakan ‘let it go’ dari persada politik negara, sudah sampai masa nya, seperti pak lah, sebagai negarawan sj…

tapi, blh ke, dgn mahathir merasakan “terlebih over” dgn pemujaan diri nya?

Dol
Guest
Dol

Batu belah
Batu bertangkup
Cepat blahhhh
PH nak terlingkup

Amuta
Guest
Amuta

Tun becoming Memanda Menteri to Junjungan so what will you be with your fucking mouth Zunnun be prepare to go to hell if keep on fucking everywhere shit you.

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK KADOK DAH KENA KEJORA PUNYA TULAH:

Wak Kadok berdegil, tk nk akui PH bermasalah
Walau tiada hujah masih lagi ingin nk berbalah
Kini terkedu le dia, bila kna Kejora kasi sekolah
Pmbaca mula nmpak..kebodohan dia terserlah
Dia dh sedar..org benci atok, kian ramai jumlah
Ternyata yg dia tidak mampu lagi nak berhelah
Nak pertahan atok, tk tau cara lagi dia nak olah
Kini, bila Kejora tibai, dia tk berani lgi mencelah
Wak kini tahu, dngan Kejora dia pasti akn kalah
Klu dia tunggu juga..pasti dia akn semput lelah
Mlm tadi..dia tk masuk terus lepas cabut belah
Agaknya, dgn anak cucu kini dia pergi berkelah
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

SIAPA TK TONTON MLM TADI PASTI RASA RUGI:

Wak Kadok dpt habuan akibat dr gebang tinggi
Terduduk si tua itu, dgn pantun2 yg Kejora bagi
Dia terasa spt kepala nya kna hentak, dkat segi
Mnggigil seluruh badan spt org demam denggi
Dgn hiba & lemah longlai..dia melangkah pergi
Pantun2 Kejora ditatap sja, smbil mngetap gigi
Terus dia tk muncul..Kejora tunggu smpai pagi
Kini, dia dah tk berani nak berdepan Kejora lagi
Diharap dia tk buat tindakan nekad..trjun perigi
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK KADOK SPT PARANG KONTOT TAK BERULU:

Wak Kadok, dah tk terjah masuk lagi, spt selalu
Kejora agak dia merasa sangat sedih dan malu
Kehadiran si tua kedi tu ke blog ini tak dialu-alu
Sbb..gebang lebat dia itu, pmbaca naik berbulu
Yg dia dok jek angkat Tok Det itu, cerita dahulu
Skrg ni, hari-hari, sana sini, atok kena tibai palu
Kat YouTube netizen asyik saja taji bertalu-talu
PANJANG SANGAT..KITA BEREHAT LAH DULU
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Budin pun setiap hari balon tak rasa segan silu
Bila ramai benci atok, Wak mrasa hiba dan pilu
Rasa pedih dlm hati nya, bgai tertusuk sembilu
Pasti dia makin kurus, mkn minum dah tak lalu
Badan pula, asyik mnggigil, spt demam kepialu
Dh tercalar maruah, Cap Munga pnya penghulu
Tiada lagi kata2 auta dri nya..spt lidah dah kelu
Dgn langkah lemah & longlai, Wak pergi berlalu
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK NGAKU TUA MASAK TAPI AKAL PUTIK:

Wak dah kena teruk dgn Kejora, cgu matematik
Dgn mengguna pantun sja..si tua tu Kejora titik
Terpegun dia, dgn pantun2 Kejora yg sgt cantik
โ€œPandai betul le cikgu niโ€, dlm hati Wak terdetik
โ€œCara diolah bahasa tu..sgt hebat dan fantastikโ€
Tapi Wak sgt sedih & airmatanya deras menitik
Sbb hari-hari, sana sini, atok idolanya kna kritik
Mmg ptut pun..sbb atok guna kotor pnya tektik
Ada ker, sbg TPM, anak sendiri dia mahu lantik
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

ADA SIKIT LGI, TERCICIR, KEJORA LUPA PETIK:

Dgn atok itu, mcm nabi, dia jdi taksub & fanatik
Bila atok dibalon Wak rasa spt telur dia dijentik
Kini dh tiada lgi kelibat Wak Nyah berkain batik
Dia melangkah keluar..berlenggang, serupa itik
Agaknya sibuk, urusan menjaga saloon & butik
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

zunnun
Member
zunnun

si moktar senik kini tersenik2 dgn kesundalan nak menarah puki pula…

…lebai2 pAs klu tak menjilat puki, mereka memuki sana sini dgn kapir mengapir pula…

zunnun
Member
zunnun

mana budak pamoer yg mengatakan kenabian si muhammad kaki jolok pedang sana sini sbb google yg beritahu?

budak nih kuat main belakang kenabian ke, hingga mengaku Nabi Muhammad berperang dlm bulan ramadan?

kesubdalan ape yg di bawa dlm memahami islam nya, seperti kesundalan2 lebai2 pAs, syahadah membawa kpd syirik belaka dgn memutuskan Zat dan Sifat Tuhan dlm lafaz,syahid mereka….

yg kapir tak lain, mereka2 sebenar nya, bak belangga mengatakan hitam kpd si periuk akhir nya

Dol
Guest
Dol

ko mengata Nuar ke?…

zunnun
Member
zunnun

yg ketara persamaan mahathir dgn hadi awang, yg terdahulu merasakan dia terlebih melayu dan terkemudian terlebih islam pula….

negara tak perlu musuh dari luar, dgn mereka berdua dah cukup meletakan negara terpalit dgn kesundalan2 yg mereka bawa…

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Tak salah mengaku lebih melayu asalkan bermaruah
Dan mengaku terlebih muslim selagi mentaati Allah
bukan megah bersekongkol dengan pengkhianat, peliwat
juga penunggang agama, penyamun dan kleptocrat

zunnun
Member
zunnun

bila mengaku “terlebih” melayu, tak lain “terlebih” kurang melayu mereka ke?

hingga “melayu malas” & “melayu mudah lupa” sana sini….

ini isu maruah atau isu “terlebih over”?

Wau bulen
Guest
Wau bulen

Terlebih melayu you yang kata
Tak susah bicara isu maruah
Melayu malas dan mudah lupa
Bila rasuah meresapi darah

zunnun
Member
zunnun

yet “tak salah terlebih melayu asalkan bermaruah….”

kemudian

“terlebih melayu you yg kata…’

why are you contradicting your’self’ …

…hinggakan terlebih nya, dgn ‘maruah melayu’ yg di onak dan tidak menjemput anwar ngape?

sbb anwar ‘terlebih kurang’ melayu nya?

sbb anwar melayu yg liberal? melayu yg ingin ‘liberate’ kekakuan ketuaan mereka?

Wau bulen
Guest
Wau bulen

Tak dijemput Anwar sebab beliau peliwat walaupun melayu, terlebih ke kurang ke bukan isu.

Ingat rakyat nak berPMkan peliwat?

Not me and the majority of the rakyat.

zunnun
Member
zunnun

dan mahathir tak main belakang tuhan dan nabi nya?

mahathir rak liwat liwat tuhan dan nabi nya seperti apa yg hadivawang lakukan dgn amanat seketul daging babi nya?

anonymous
Member
anonymous

Nuar liwat jubo ko brape kali?….ko liwat jubo sefool tu sebab dna dlm jubo sefool lebih dari 2.?

anonymous
Member
anonymous

Madey tak rasuah..dia hulur jer kpd kroni dan anak branak….

anonymous
Member
anonymous

Pembelit munafik yg ko sanjung ada maruah ker?..

Dol
Guest
Dol

Batu belah
Batu bertangkup
Cepat blahhhh
PH nak terlingkup

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Bapak Madey si Kitol kencing berlari, anak kencing berdiri, anak angkat kencing menari. Liberal kencing merata. Kahkahkah!

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Kutuklah hinalah ke liang lahat
Takut balasan terkena sendiri
Jangan ingat Allah tak MELIHAT
DIA maha Mengetahui dan Memahami

Anonymous
Guest
Anonymous

Bini kencing mengangkang, anak betina tekengkang kengkang sebab bapak main belakang tak lama dah nak masok longkang

kang kang kangggggggggggggggg……………

cek det………..cek det tebongkang dahhhhhhhh

anonymous
Member
anonymous

Madey dahnterima balasan..

Dol
Guest
Dol

Batu belah
Batu bertangkup
Cepat blahhhh
PH nak terlingkup

zunnun
Member
zunnun

saya tak berkomplot di belakang? tapi bagaimana pula ramai yg kata anwar main belakang dan mereka2 yg mengatakan sedemikian tidak pula? hadi awang dan keldai2 pengakuan nya, ‘melayu islam’ saban hari main belakang kenabian muhammad dgn mengatakan Nabi Muhammad itu sama dgn muhammad bin aminah seperti si budak pamper, main belakang Nabi Muhammad dgn mengatakan Kenabian muhammad kaki jolok pedang dlm bulan ranadam? sbb google yg beritahu.. mcm mana pulak si Moo main belakang si mahathir, kini si tua meroyan2 gila talak utk Bersatu… mcm mana pula si najib, main belakang si suami nya rosmah dgn main puki & jubo… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Dalam maksud ayat si Anwar. Selepas langkah Sheraton, ada langkah Langkawi, terus lompat Langkah Shafie. Jenis Madey si Kitol main belakang, main tebuk atap. Kahkahkah!

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Rear door entry has never been his chosen fight
Principle and integrity he embraces very tight
Muhyiddin’s/YDPA’s offers he rejected outright
Simply cannot work with traitor and kleptocrat

Being a Statesman that is the reality
Devoid of superficiality and hypocrisy
Who would not sell his soul to any devil
Believes in facts and truths, not evil

makcikiah
Guest
makcikiah

Mahathir lah pemain pintu belakang sejati
Prinsip,integriti baginya cuma tahi gigi
Muhyiddin itu darah UMNO TOTOK sejati
Mahatir akan tipu melayu sampai mati

Menjadi negarawan memang tidak dinafi
Tapi penuh dgn helah dan hipokrasi
Menggadai akidah demi capai ambisi
Melayu Malas dia punya hipnotisi

Bani melayu
Guest
Bani melayu

Umno Sabah sudah menerima surat permohonan bekas Bendahari Umno Datuk Seri Dr Salleh Said Keruak untuk menyertai semula parti, kata Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri Datuk Seri Bung Moktar Radin.

Beliau berkata surat permohonan Salleh itu diterima Umno Sabah satu atau dua minggu lepas.

โ€œUmno sudah pun menerima permohonan (Salleh) secara rasmi dan saya telah memanjangkannya (permohonan) itu kepada Majlis Tertinggi Umno untuk dipertimbangkan dan diperhalusi โ€ฆ(sedang dalam) proses diberi pertimbangan dan kelulusan

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Belalang oh belalang
Mengapa lari terbang
Rugi tak buat lompatan
Ingin dapat 1 jawatan

Dol
Guest
Dol

Batu belah
Batu bertangkup
Cepat blahhhh
PH nak terlingkup

Wau bulen
Guest
Wau bulen

Devoid of apology I wish to share my take
Tebuk Atap PN, moral issue is never important
Kleptocrats bigots deserters absent of moral tag
Accepting ex jailbird of sodomy is non-hesitant

Amanah and Warisan adamant of cooperation
Going with DAP will get you a condemn
A choice where losing is not an option
If Anwar cannot beat PN, join them

Anonymous
Guest
Anonymous

SteadyAku47 from Melbourne is a staunch PH Supporter ever since before PRU14 although he has never sided Anwar. But after Madey nominated Shafie Afdal as the PH PM designate, SteadyKu47 in his latest posting June 30th 2020 has finally come to his senses. ST47 is finally questioning Madeyโ€™s extreme political dishonesty and betrayal of JV and ally. Madey sent Daim 6 times to see Anwar in prison to strike the PH deal including to use PKR flag and logo to compete PRU14 and with a meagre 13 Bersatu seats had to rely on the PH Konsensus to be PM7. He… Read more »

Wau bulen
Guest
Wau bulen

Anon 7.38

I used to follow this melbourne based blogger even before PRU14.

Unless my memory fails me, he was one hell of a blogger who technically wrote on Anwar with full of condemnation viz his MCKK days.

Period.

anonymous
Member
anonymous

Wau bule salah seorang yg diliwat masa di MCKK…

Out syed the box dah boring dgn perangai membelit mamak madey….tanye Rais Yatim Zahid mat arip dan khairudin botox…

anonymous
Member
anonymous

Terima pembelitt munafik ada maruah..

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Madey si Kitol seekor liberal? Hari ini siapa calon PM PH Plus yang dipilih Madey si Kitol? Ibrahim Ali? Rais Yatim? Zahid Mat Arip? Kahkahkah!

Wau bulen
Guest
Wau bulen

TDM is never a liberal
But muslim fundamental
Names thrown are opportunists and hypocrites
Throw them dedak come they bow at your feet

anonymous
Member
anonymous

Never liberal kapla hotak ko…ada madey tegor Marina pendokong hak LGBT?…

Ada madey suruh hasmah pakai tudung?…rambut bukan aurat bagi wanita muslim?….

Muslimn fundemental kapla bapak ko.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Mahzir Khalid anak babi dibeli Mat Sembab dalam GLC, curi diskaun 530j naik bil elektrik lepas itu datang rayu undi. Mahzir Khalid perangai babi yang memalukan babi. Kahkahkah!

Wau bulen
Guest
Wau bulen

This man needs no mention
Once a thief remain one
Give him money and position
Support you get against divine

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Madey si Kitol sahaja yang layak menjadi PM Kerajaan Pintu Belakang. Mat Sembab pun sudah terbukti gagal sebagai PM Kerajaan Pintu Belakang tak sampai 3 bulan. Kahkahkah!

Wau bulen
Guest
Wau bulen

PM pintu belakang he will never be
Principled man, not his cup of tea
Work with traitors he strongly detests
Worst still with ex jailbird a sodomist

anonymous
Member
anonymous

Muyidin lebih bijak..madey bodoh tu pasal mat sembab boleh tendang madey…

Wau bole lagi bodoh..

Wau bulen
Guest
Wau bulen

In PH Anwar could never get nominated
As PM candidate he woukd not be accepted
He best option is joining Muhyiddin
This could irk his adversary Azmin

Politics is all about expediency
Neither permanent friend nor enemy
An open secret it must first be me
Serving the rakyat is just a fallacy

“As of today I haven’t been plotting
You will always know I have the option
As of now I am not seriously thinking
Once decided I will have it in motion”

Wink wink…..hahaha

Anonymous
Guest
Anonymous

The 3rd line should be:

The best option is joining Muhyiddin
OR
His best option is joining Muhyiddin

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Wow..insan hebat..tampil mmbuat pembetulan
Mmg ada ‘grammer mistake’ pd ke3 pnya baris
Klu le Wak nampak..pasti dia sakit hati terkilan
Bila insan ni cekap BI, hati Wak pedih & terhiris
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Wau bulen
Guest
Wau bulen

Thank you for pointing out.
Genuine mistake not intended

anonymous
Member
anonymous

Sebab madey pembelit…muyidin lebih baik dari madey…

MadSawang
Guest
MadSawang

Mr albodin sontoloyo jebbles… Mereka berkomplot dlm goa dibokit korma…sebelahan dgn potrajaya.. Marangprapoo kaponden marangskeper.. Oii apa yg koorang bikin didlm lagi haa,, apa koorang kerja sediket pong malas ke, bodoh.. Suma sodah selesai chief. Haa dengar sini baik-baik penyamon-penyamon suma. Untok menghormate hari matenya kasim baba, kita mesti mengadakan satu hari public holiday. Hoorey yak-yak yey tepok-tepok-tepok Hey aku belom habis cakap kamu dah lompat-lompat… mcm monyet lah.. Yang sebelah sana penyamon dan yang sebelah lagi penyanyak,, dah kena dah sipenyamon joai sipenyanyak.. Penyamon dan penyanyak lambat mampoih, kasim baba yang mampoih dok kena kencing ehh pancong.. Hojong-hojong AliBaba… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Wak Kadok hnya tatap sja, pantun2 Kejora bagi
Nak masuk tk berani, wlu marah mengetap gigi
Dia akn dtg semula..bila diagak Kejora dh pergi
Mngkin dia akn muncul nanti..dlm jam 3-4 pagi
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Wali Nikah

Bapok tua setakat berdehem
Pendokong klepto,datang nak laga-laga
kalu anu panjang 2 cm
anak dara orang jangan nak duga

kah kah kah

kau lari yerrr..dengan pantun nih

Reply
30 June 2020 11:04 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Nk taji Kejora..Wak Kadok mnyamar Wali Nikah
Konon nya Kejora ini akan lari, bila dia pangkah
Tapi Kejora masih ada ketawa berdekah-dekah
Sebalik nya, dia yang longlai keluar melangkah
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Kenangan mesra lalu..terus juga dtg bertandang
Ia sentiasa hadir di jaga & lena wlu tak diundang
Tpi, gemersik lagu cinta, dh tk lgi berkumandang
Di gelanggang cinta, Kejora ini gugur kecundang
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Kenangan muncul juga..wlu Kejora cuba hadang
Diri ini tersungkur..dgn kepalsuan yang dihidang
Anak petani miskin ini siapa lah yg nak pandang
Mungkin org malu bermertua pesawah bendang
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Entah knapa, kenangan lama terus dtg menerpa
Mmg, cinta yng sejati, seperti sukar utk dijumpa
Mana kan org sudi, anak sawah yg tk punya apa
Sngguh tk disangka, segala nya berakhir hampa
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”

Anonymous
Guest
Anonymous

HAMPA – TOK ‘KI Karaoke: https://youtu.be/_7FHecEkoVA ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ Ku ditinggal senja Malam menghampiri Sendiri ku sedang menanti Segera oh angin Sampaikan rindu ku Terlupa kah kau pada janji mu Ketika bersama rindu bergelora Perpisahan menikam jiwa Kau pandai mengusik Kau pandai menggoda Kini diri ku yang kau tinggalkan Begitu saja Apakah ertinya Ucapan manis mu Kau merindui ku Mungkin hanya aku Yang membiarkan mu Menipu diri ku Biar luka menyiksa jiwa Biar kasih tak kunjung tiba Kerna pada hakikatnya Diri ku kau persenda Aku hanya insan biasa Lemah pada rayuan manja Terlena dibuai mesra Pada cinta yang hampa.. Di malam yang… Read more »

Sheraton
Guest
Sheraton

Apa hal AMANAH dan DAP keluar kan kenyataan menolak perjanjian antara Anwar dengan Hamzah, Muhyiddin dan Azmin ? Jika dengan Mahathir, mereka bersedia mendengar dan ambil peduli, dengan Anwar mereka terus bedal. Kenyataan Anwar tepat. Anwar tidak seret PKR mengenai apa yang Anwar setuju dengan individu tersebut. Anwar .. seperti mana Mat Sabu Dan LGE jumpa Mahathir atas kapasiti peribadi, berhak berjumpa Muhyiddin … Yang keluarkan kenyataan ia lah Mahathir dan di sambung oleh Mat Sabu dan LGE. Anwar sebaliknya menafikan sekeras-kerasnya di tuduh berkomplot. Yang berkomplot ialah Mat Sabu, LGE dengan Mahathir untuk sama-sama mengenepikan Anwar sebagai PM. Bunga-bunga… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Wak Kadok maknyah, dh teruk maruah tercemar
Tdi dia cuba tibai Kejora, dgn muncul menyamar
Anak dara tua dia tu siapalah yg ingin nak lamar
Klu jumpa Kejora nk tampor muka dia berdamar
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Berapa ramai lah yg membenci, mencerca, meremeh, melekeh Tun Mahathir di bumi Malaysia yg hanya mempunyai penduduk sekitar 30 juta…?? Akan tetapi, sebaliknya, ratusan juta umat Islam seluruh dunia mengenali, menyanjung & menghormati insan bernama MAHATHIR di atas ketokohan beliau membangunkan negara…dan memartabatkan maruah Islam dari perlecehan serta penganiayaan negara2 kafir, khusus dari Israel, Amerika, UK, Serbia, Xinjiang, India & Myanmar. Nama MAHATHIR lebih menyerlah & harum dari Malaysia di bumi Bosnia, Pakistan, Xinjiang, Kashmir, Turki, Syam, Arabia, khususnya di kota Mekah, Medinah & Baitulmuqaddis. Pergilah buat Umrah atau Haji, sebut saja Mahathir atau Malaysia, kita akan dapat layanan mesra… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Nyah Kadok 10:54 pm,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tiada guna nya walau kau puji puja berkati-kati
Segala-galanya dah tak lagi membawa apa erti
Klu ler betul hebat, kat Chini kita nak lihat bukti
Boleh laku lagi ker kempen atok dkat situ nanti
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Yg Wak bawak keluar puji puja tu, cerita dahulu
Tetapi scenario nya sudah pun berubah ini hari
Skrg, dia dah buat desperate gila muka tk malu
Bermati-matian mahu naikkan PM anak sendiri
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Kali ini Kejora baca komen Wak bunyi agk sayu
Sokongan, terhadap Tun..Wak spt cuba merayu
Tapi..kita tak dapat terima, penderhaka Melayu
Dmi anak, dgn puak kafir, dia rela jdi kuda kayu
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Puak negara luar bukan tau, dia punya karenah
Skrg dia tk menang tepis..kiri kanan kna panah
Rata2 kt dlm Youtube netizen sumpah seranah
Depa kata, tak sedar insaf, badan dh bau tanah
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

anonymous
Member
anonymous

Bila plak man hindu.pegi bilang muslim yg suka madey….temberang..

Madey dah out….dapat balasan tuhan…

Wali Nikah
Guest
Wali Nikah

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
roti doh, doh, doh
jual goyang loceng ceng ,ceng,ceng
knapa kejora bodoh
tertelan tahik kucing

kah kah kah

rumput kasi kerat, rat, rat,rat
bunyi lembu bob, boh, boh
Kejora ada hati nak ngurat
Alahai..telor sudah laboh

kah kah kah

Makan terlebih sendawa,wa,wa,wa
Terlepas kentut,terkial.yal,yal.yal
jauhilah Kejora bapok tua
Kalu terima menantu,nanti bawa sial

kah kah kah

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Ahai Wak Nyah kedi pencacai Tun, Tun, Tun, Tun
Cuba nk sembunyi, di balik kamar, mar, mar, mar
Ingin nk berpantun..tpi serupa dgn badut kartun
Sbagai Wali Nikah pula..Wak muncul menyamar
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kt Dtrn Merdeka Wak takut jumpa aku, ku, ku, ku
Mmg Wak jenis pengecut, tak de telor, lor, lor, lor
Anak dara tua Wak tu, dh berkulat lapok tak laku
Klu Wak nk beri percuma pun Kejora tak kebulor
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Wali Nikah
Guest
Wali Nikah

Bapok tua setakat berdehem
Pendokong klepto,datang nak laga-laga
kalu anu panjang 2 cm
anak dara orang jangan nak duga

kah kah kah

kau lari yerrr..dengan pantun nih

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Nyah 11:04 pm,

๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ“
Kejora punya anu ini, spt ayam sabung berkokok
Sentiasa je sedia untuk berlaga, tak kira bila-bila
Ukuran 2 cm ler, klu hanya sukat bahagian takok
Tapi sejengkal lbih klu dari perdu sampai kepala
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Jgn le Wak kata Kejora telor laboh, boh, boh, boh
Kejora ni muda belia..trang tang, tang, tang, tang
Tk serik lagi ke Wak asyik kena Kejora taboh
Pagi ptg siang & mlm Wak asyik kena terlentang
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata:

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Jgn le Wak kata Kejora telor laboh, boh, boh, boh
Kejora ni muda belia..trang tang, tang, tang, tang
Tk serik lagi ke Wak asyik dok kena Kejora taboh
Pagi ptg siang & mlm Wak asyik kena terlentang
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

SIAPA SEBENAR PEMIMPIN SEJATI BUAT NEGARA – ANWARKAH, NAJIBKAHโ€ฆ?? Usahlah biadap dan tak kenang budi. Kebelakangan ini menjadi-jadi puak pro PN & PKR meremeh, mencerca Orang Tua yg dah terlalu banyak berjasa pd negara dan berjuang mempertahan maruah Islam di Bosnia, Palestin, India & Myanmar. Hakikat sebenarnyaโ€ฆ Pada era PM4 (22 tahun pemerintahannya), Malaysia pesat membangun dari kemunduran (negara ketiga), muncul GAH di peta dunia dgn prasana infrastruktur termodern menjangkaui zaman, hingga dunia luar bila melawat Malaysia terpukau terdongak-dongak memandang tinggi ke atas kehebatan Menara Kembar Petronas, KLCC, Ibu Pejabat Umno di PWTC, Lebuhraya Utara Selatan, Litar Perlumbaan Antarabangsa Sepang,… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tulisan saya di atas khas ditujukan buat Kejora Dodol.

Bakal Menantu Mu
Guest
Bakal Menantu Mu

Bakal mertua ku,

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Jgn lah Wak marah, dngn gurau, sakat menyakat
Kata org usik mngusik gurau senda bawa berkat
Dgn anak dara Wak tu, anaknda kini dah terpikat
Adakah si dara manja sudah ditanda atau diikat?
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Bakal Menantu Mu
Guest
Bakal Menantu Mu

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Pasal politik, tak usah lah Wak, terlalu melenting
Kebahgiaan anak & keluarga ada lah lbh penting
Izinkanlah anak dara Wak tu anaknda nk sunting
Nk ku jadikan isteri bukan le sekadar nak ‘dating’
๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Bakal Menantu Mu
Guest
Bakal Menantu Mu

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Harapnya..blm ada kumbangnya bunga di taman
Izinkanlah anaknda nk perhamba diri, sbg teman
Utk si dara ayu, anaknda janjikan, syurga idaman
Bertuah ler Wak nanti..dpt menantu org beriman
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•โฃ๏ธ๐Ÿ’–
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Bakal Menantu Mu
Guest
Bakal Menantu Mu

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Anaknda dh lama, membujang dan keseorangan
Ingin beristeri, asyik je, pasang cita2 dan angan2
Bolehkah kiranya nk ku petik bunga jambangan?
Klu Wak sudi kita aturkan sja tarikh peminangan
๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ‘ฐ

๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Dol
Guest
Dol

Batu belah
Batu bertangkup
Cepat blahhhh
PH nak terlingkup

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kejora tergelak bila ingat, mlm tadi punya mimpi
Suman nk tumbuk Kejora..tk kena..hnya sipi-sipi
Lps itu..paannggg..Kejora tampor dia punya pipi
Apa lgi, terhoyong hayang ler dia, itu lembu sapi
๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ‚

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kata orang mimpi itu hanyalah mainan perasaan
Tpi Kejora berharap sgt mimpi itu jadi kenyataan
Biarlah, si tua kadok itu, mengalami kecederaan
Supaya fitnah kat Kejora dia tak buat lagi rekaan
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Sejak ptg tadi Kejora tunggu Wak kedi tk muncul
Dia dh bikin tercalar maruah, Tok Det pnya askar
Trnyata mknyah tua kutok tu, penakut dan bacul
Btg pelir dia, dh lembik, serupa dgn terung bakar
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Selumbar
Guest
Selumbar

Baca semula kenyataan Salahudin Ayub (PAN) dan M. Kula Segaran (DAP) dalam media, berbunyi…. kononnya mereka akan menolak sebarang cubaan untuk membuat perjanjian dengan mana-mana pihak, selain daripada parti asal Pakatan Harapan Plus, yang dianggotai oleh Amanah, DAP, PKR, Warisan dan kumpulan Tun Dr Mahathir Mohamad dalam parti Bersatu. Anwar sudah membuat kenyataan bahawa pertemuan dengan puak kerajaan tebuk atap adalah hal peribadi tiada kaitan dengan perjanjian. Persoalannya, siapa yang buat perjanjian dengan Presiden Bersatu Muhyiddin Yassin, Menteri Dalam Negeri Hamzah Zainuddin dan Menteri Perdangan Atarabangsa dan Industri Mohamed Azmin Ali… boleh buktikan wujud nya perjanjian seperti yang dimaksudkan itu… Read more »

temineter
Guest
temineter

d4p mmg tak de kelas – mentaliti longkang.

Wau Bule
Guest
Wau Bule

betul lah. dap mmg tak de kelas

yang lebih tak de kelas adalah pengkhianat tebuk atap, deserter takut bos, kleptocrat suka menyamun dan pedagang agama rembat apa saja

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kejora psti nk cari juga Suman utk tuntut hutang
Dulu di Dtrn Mrdeka Kejora tunggu dia tk datang
Mmg Kejora ni dgn org cakap besar sgt pantang
Klu le terjumpa, gerenti si tua tu akan terlentang
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Suman, tk brani brdepan lgi, ini pndekar Tunjang
Dah teruk si kadok tu kena Kejora kasi telanjang
Btg pelir dia dah kecut sentap, tk lgi memanjang
Klu ler terjumpa, mmg dia akan mkn penerajang
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Blog Budin ini sentiasa sja Kejora buka & pantau
Hairan, Kejora balon, lanyak, Suman buat tak tau
Dah tk ada lagi bapok tua tu, nak bersilat kuntau
Agaknya mujarab & menjadi Kejora kirim santau
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Original statement
——————

Anwar: I haven’t been plotting with ‘traitors’…Malaysiakini

Not yet? Will decide? Still thinking? etc etc etc

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Dah tk nampak kelibat..Suman pendekar Mustar
Tk muncul lagi si kedi tu, utk memberi komentar
Agaknya di wad hospital, si tua renta tu terlantar
Hnya bogel berlampin, badan pula terketar-ketar
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Wau bulen
Guest
Wau bulen

Do not worry Anwar. Before 17th july, cash is king will call you.

zunnun
Member
zunnun

so after 17th July, no cash and king, what next to worry?

Wau Bule
Guest
Wau Bule

The concern of the rakyat on the government of/by/for the traitor, deserter, kleptocrat, religious peddler and sodomist…. demi bangsa agama dan negara??????

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Tk sabar rasa menunggu PRK kt Chini 4 hb Julai
Berani kerat jari ler, PH sekali lagi akn kena gulai
Batng pelir Wak Kadok, pasti akn lembik terkulai
Kejora menunggu masa sja utk ketawa mengilai
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ