KENAPA DULU AMANAH, DAP TAK BISING DENGAN KARENAH AZMIN DAN HAMZAH YANG SEPERTI DIRESTUI MAHATHIR?

Tindakan DAP dan Amanah menolak sebarang bentuk kerjasama dengan tiga pemimpin yang disifatkan dalang dalam Langkah Sheraton, pada asasnya adalah sesuatu yang wajar dan munasabah.

Dalam kenyataan bersama yang diwakili oleh Salahuddin Ayub dan S Kulasegaran, Amanah dan DAP berkata, tiga pemimpin itu ialah Presiden Bersatu, Muhyiddin Yassin, Menteri Dalam Negeri, Hamzah Zainuddin dan Menteri Perdangan Atarabangsa dan Industri, Azmin Ali.

Kata mereka lagi, ketiga-tiga pemimpin tersebut adalah dalang jahat yang bukan saja merencana Langkah Sheraton, bahkan merekalah punca sebenar tumbangnya PH sebagai kerajaan.

Tegas mereka, sebarang usaha untuk merebut kembali Putrajaya tidak harus melibatkan ketiga-tiga pemimpin itu, sebaliknya mesti merangkumi anggota parti asal gabungan PH, termasuk kem Tun Mahathir Mohamad dan Warisan yang dipimpin oleh Shafie Apdal.

Walaupun tidak menyebut nama, adalah jelas kenyataan bersama itu ditujukan kepada Pengerusi PH, Anwar Ibrahim yang telah memaklumkan secara terbuka pertemuannya dengan Muhyiddin dan Hamzah, baru-baru ini.

Tetapi, baik pertemuannya dengan Muhyiddin atau Hamzah, Anwar memberitahu, perkara itu telah pun dimaklumkannya kepada mesyuarat Majlis Presiden PH.

Dalam pertemuan dengan Muhyiddin, Anwar berkata, ia adalah untuk membincangkan isu-isu semasa, termasuk menangani Covid-19, manakala dengan Hamzah pula berkaitan hal-hal semasa dan tentang kementeriannya.

Semalam, Hamzah sendiri mengesahkan pertemuan dengan Anwar itu yang antara lain, menurut beliau, sebagai pertemuan sesama kawan lama yang tidak berjumpa dan lebih bersifat peribadi.

Dengan itu, apa masalahnya kepada Salahuddin dan Kulasegaran, melainkan jika terbukti sahih pertemuan Anwar dengan Muhyiddin dan Hamzah itu sebagai sebahagian daripada usaha PH untuk merebut kembali Putrajaya?

Apakah Salahuddin dan Kulasegeran tidak pernah berjumpa dengan sesiapa daripada parti lain dalam kerajaan?

Lagi pun, logikkah Anwar berjumpa kedua-dua mereka untuk merebut Putrajaya, sedangkan kedua-duanya sudah pun mendakap Putrajaya dengan Muhyiddin kini adalah Perdana Menteri dan Hamzah pula Menteri Dalam Negeri?

Yang hairan juga, kenapa sampai Amanah dan DAP mengeluarkan kenyataan media dalam hal ini kerana bukankah kedua-dua parti itu boleh bertanya sendiri kepada Anwar dalam mesyuarat Majlis Presiden PH?

Adakah dalam mesyuarat Majlis Presiden PH sebelum ini di mana ketika Anwar memaklumkan tentang perjumpaannya dengan Muhyiddin dan Hamzah itu, DAP dan Amanah ada bertanya lebih lanjut tujuan pertemuan tersebut?

Bagaimanapun, tiada jelas kenapa nama Azmin disebut sama dalam kenyataan media Amanah dan DAP kerana dalam kedaaan sekarang, adalah mustahil Anwar ada mengadakan perjumpaan dengan bekas Timbalan Presiden PKR itu.

Tak tahulah pula kalau Tun Mahathir ada berjumpa dengan Azmin secara diam-diam?

Seperkara lagi yang harus disedari, kecuali Muhyiddin, tingkah laku Azmin dan Hamzah dalam merosakkan perpaduan dalam PH sebenarnya sudah pun bermula sejak hari pertama PH berkuasa di mana Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri ketika itu.

Azmin dengan perangainya yang tak habis-habis menentang peralihan kuasa kepada Anwar, manakala Hamzah melompat daripada UMNO kepada Bersatu, juga dengan tujuan serta maksud yang sama.

Malah, melalui peranan Hamzah jugalah Kongres Maruah Melayu diadakan yang meletakkan Tun Mahathir duduk sepentas dengan pemimpin UMNO dan Pas.

Kepada Salahuddin khususnya, kenapa pada waktu itu beliau tidak bersuara apa-apa melihat perangai Azmin dan Hamzah yang terang-terang janggal di depan mata PH serta seolah-olah direstui Tun Mahathir?

Bukankah kerana Tun Mahathir terlalu memberi muka kepada Azmin dan Hamzah sejak dulu lagi adalah merupakan sebab terpenting berlakunya Langkah Sheraton yang menyebabkan tumbangnya kerajaan PH? (Shahbudindotcom 29/06/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 29 June 2020 — 5:35 pm

50
Leave a Reply

avatar
13 Comment authors
Othman scammerMachismoSyeed AnilzamryAnonymousAnonymous Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TOK MUDIN ADA VIRUS PH…….. Pendedahan Najib mengenai kebakaran HSA menunjukkan Kerajaan PH sebelum ini tidak peka dengan kebajikan Rakyat……. Najib Razak menggesa kerajaan Perikatan Nasional (PN) segera mendedahkan laporan berhubung punca kebakaran Hospital Sultanah Aminah (HSA) pada 2016. Bekas perdana menteri itu berkata, ia perlu bagi menjawab kritikan pihak tertentu khususnya Pakatan Harapan (PH) yang cuba meletakkan kesalahan kepada PN. Jelasnya, meskipun laporan berkenaan telah lama siap, namun kerajaan PH sebelum ini gagal untuk mengemukakan laporan berkenaan kepada umum. “Laporan itu siap pada 6 Jun 2018 selepas Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) dan diserahkan kepada kerajaan PH di bawah… Read more »

temineter
Guest
temineter

Rakyat suka PN bukan sbb pandai tadbir negara tapi sbb atok guna nama PH+ bg sume lakonan nak tumbangkan PN.

anonymous
Member
anonymous

Amanah DAP bergabong dgn madey tak kan kemana pon…mereka bukan ada cukup sokongan…poulariti madey sudah merosot.

anonymous
Member
anonymous

Sudah masanye PKR tinggalkan Amanah dan DAP yg beranggapan hanye madey yg mampu kembalikan kerajaan…

Biarkan Amanah dan DAp bergabong dgn madey dan warisan…bagi madey Amanah dan DAp hanye pentingkan jawatan dlm kerajaan….

Masa Azmin jadi balaci madey Amanah dan DAp tak peduli kerana tak jangka azmin akan derhaka kpd madey…jangkaan mereka azmin bantu perkukuhkan madey…Pas yg janji pertahankan madey pon mereka buat tak tau….

Jadi elok sangat anwar asingkan diri dulu…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Memang elok benar Anwar dipinggirkan sebab dia lah punca utama PH berantakan bermula dari… 1. Gerombolan Anwarisme yg gopoh, gelojoh & tak sabar2 mau Sheikh Al Jub cepat2 singkir Tun M ambil alih jawatan PM begitu saja Al Jub terlepas dari kandang tahanan. 2. Gerombolan Pengkhianat TSMY yg tergamak bersetongkol dgn puak Klepetokrasi yg berimankan โ€œCash Is Kingโ€ menjurus kpd konspirasi Tebuk Atap menumbangkan Kerajaan PH yg tentu2 dah sah2 dipilih oleh rakyat pd PRU 14. Sekarang amat jelas, TSMY dalam waktu yg cukup singkat, dah kehilangan tenaga bathin, dipulas dihenyak menuruti kehendak-nafsu dodol puak Klepetokrasi melihat dgn apa yg… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Dudah lah man hindu..punca sebenar madey nak tipu anwar….madey bapak pembelit munafik

Machismo
Guest
Machismo

Hi

Machismo
Guest
Machismo

Fuck u

anon
Guest
anon

BILA NAMPAK BUNGA,BARU BERSERI SIKIT BLOK NIH

TAHNIAH KEJORA

Anonymous
Guest
Anonymous

TQ bro anon 9:18 pm,

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Org tak sudi, anak miskin, di sawah nan lembah
Tidak laku akhirnya kasih yg cuba dipersembah
Sungguh tk terduga, begitu cpt hatinya berubah
Di gelanggang cinta, Kejora dah tumbang rebah
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kini..sudah tiada lagi haruman bunga jambangan
Bunga di tmn nirwana itu tk tercapai dek tangan
Di medan cinta diri ini jdi umpama gelandangan
Segala-galanya, biar je tinggal mnjadi kenangan
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kini..udah tiada lagi haruman bunga jambangan
Bunga di tmn nirwana itu tk tercapai dek tangan
Di medan cinta diri ini jdi umpama gelandangan
Segala-galanya, biar je tinggal mnjadi kenangan
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”

anon
Guest
anon

GUA SEDIH BRO,BACA PANTON NI

CARI PENGGANTI BRO,BIARKAN IANYA BERLALU

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Trima ksih le anon krna sdr faham & mengerti
Btapa trasa hiba & pilu bila kekasih brubah hati
Mmg teramat sukar untuk temui cinta yg sejati
Nmun, Kejora akn usahakan utk cari pengganti
๐Ÿต๏ธ๐ŸŒธ๐ŸŒบ๐ŸŒท๐Ÿฅ€๐ŸŒน๐Ÿ’๐Ÿ’ฎ๐ŸŒผ๐ŸŒป๐Ÿต๏ธ๐ŸŒธ๐ŸŒบ๐ŸŒท๐Ÿฅ€๐ŸŒน๐Ÿ’

๐Ÿ’–๐Ÿ’๐Ÿ’˜โฃ๏ธ๐Ÿ’•๐Ÿ’ž๐Ÿ’“๐Ÿ’—โ™ฅ๏ธ๐Ÿค๐Ÿ’œ๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿงก๐Ÿ’–๐Ÿ’๐Ÿ’˜
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Trima ksih le anon kerna sdr faham & mengerti
Btapa trasa hiba & pilu bila kekasih brubah hati
Mmg teramat sukar untuk temui cinta yg sejati
Nmun, Kejora akn usahakan utk cari pengganti
๐Ÿต๏ธ๐ŸŒธ๐ŸŒบ๐ŸŒท๐Ÿฅ€๐ŸŒน๐Ÿ’๐Ÿ’ฎ๐ŸŒผ๐ŸŒป๐Ÿต๏ธ๐ŸŒธ๐ŸŒบ๐ŸŒท๐Ÿฅ€๐ŸŒน๐Ÿ’

๐Ÿ’–๐Ÿ’๐Ÿ’˜โฃ๏ธ๐Ÿ’•๐Ÿ’ž๐Ÿ’“๐Ÿ’—โ™ฅ๏ธ๐Ÿค๐Ÿ’œ๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿงก๐Ÿ’–๐Ÿ’
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Dol
Guest
Dol

Mahathir hilang jawatan. Daim diam tak dapat dikesan. Rakan yg banyak berkomplot dalam pentadbiran Negara…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Dodol..dodol.. Kau umpama dodol yg rusak teruk, dahlah birat, keras tak boleh diadjust-perbaikki pulak tuu. Mahathir jatuh dikhianati tapi bingkas bangun semula tidak pernah mengeryi kalah dalam perjuangan dek ulah bekas anak2 buahnya yg derhaka tak kenang budi.,, 1. Gerombolan Anwarisme yg gopoh, gelojoh & tak sabar2 mau Sheikh Al Jub cepat2 singkir Tun M ambil alih jawatan PM begitu saja Al Jub terlepas dari kandang tahanan. 2. Gerombolan Pengkhianat TSMY yg tergamak bersetongkol dgn puak Klepetokrasi yg berimankan โ€œCash Is Kingโ€ menjurus kpd konspirasi Tebuk Atap menumbangkan Kerajaan PH yg tentu2 dah sah2 dipilih oleh rakyat pd PRU 14.… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KERA TAK KUTUK LEEERR BABI…..SEBAB SEKANDANG……. APEE LEER BOooooDOH SENGAL MELAYU PH PEGI PUJA BANDUAN TEBUK JUBO…., Dr M โ€˜permainโ€™ rakyat Sabah untuk halang Anwar, kata Kitingan……. : Pemimpin pembangkang Sabah Jeffrey Kitingan menggesa rakyat negeri itu supaya tidak terpedaya dengan cadangan Dr Mahathir Mohamad untuk menamakan Shafie Apdal sebagai calon perdana menteri Pakatan Harapan (PH). Beliau berkata, parti Shafie, Warisan bukanlah anggota PH dan hanya menguasai 9 kerusi di Dewan Rakyat dan merupakan penghinaan terhadap presiden Amanah Mohamad Sabu yang partinya mempunyai 11 kerusi serta GPS Sarawak dengan 18 kerusi. Katanya, Mahathir โ€œmempermainkanโ€ rakyat Sabah dengan mengangkat ketua menteri… Read more »

Syeed Anilzamry
Guest
Syeed Anilzamry

Kau bodohkah. Mungkin kamu keturunan org bodoh. Anwar menang semua kes liwat. Samada time TM atau time Najib. Time TM DSAI menang kes liwat cuma kalah dlm pendakwaan kedua iaitu kes salah guna kuasa yang mana 2 org polis jadi saksi bagi pihak pendakwaan. Semasa time najib iaitu kes saiful,DSAI pun menang kes liwat di mahkamah tinggi. Cuma DSAI kalah bila kes tu di rayu n di bicarakan semula di mahkamah rayuan. Satu hari je prosiding,terus DSAI di dapati bersalah lalu kena jatuh hukum penjara 5 thn. Jadi kepada penyokong mahathir n semurit azmin and sigila pas baik kamu semua… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

ya tong m penentang tuhan sebab dia telah ubah ciptaan tuhan bahawa
hari Jumaat Penghulu Segala Hari bagi Umat Islam sebagai hari hari biasa bekerja.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

7:57 pm…

Apakah menanggapi Hari Jumaat sebagai Penghulu Segala Hari perkara jatuh pada Rukun Islam & Rukun Iman….??

Apakah Melayu jahil seperti kamu masih percaya malam Jumaat itu malam sunat “Permintaan untuk Kaum ibu, singkatanya PUKXx)…???

Bodohnys engkau….!!

makcikiah
Guest
makcikiah

Hidup mati tong m mesti pecah belahkan melayu hingga akhir hayatnya jadi berkasta kasta seperti bangsa asalnya.

Slogan tong m sejak dulu kini dan selamanya

MELAYU MALAS MELAYU MALAS MELAYU MALAS

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Macam2 samaran, kini timbul pulak dahhh – makcikiah….!!

Heyyyy..,betol ler, level tak ada kelas langsung spesi tungau-langau belaan Borosmah Najib nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ Cikgu Kejora, seorang yg pakar dlm matematik Kokurikulum, dia handle bola, silat & gimnastik Murid2 sering gelarkan kat dia, Cikgu fantastik Dgn Irah, student US, cinta suci di sini berputik Irah major saikoloji โ€˜student leaderโ€™ yang cantik Mmg le percintaan mereka itu sangat dramatik Bila berutusan warkah mereka betul2 romantik Bunga nan mekar, tunggu masa jer, nak dipetik ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’— ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’— ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ Kejora bijak berpantun, dan tinggi dgn kreativiti Irah siswi saikoloji di US, sgt mulia budi pekerti Kini, mereka udah jadi pasangan cinta yg sejati Depa seia & sekata & sentiasa, saling mengerti… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 7:27 pm,

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Rajin jugak no, arkib lama Anon pergi selongkar
Adakah hati suci yg satu ini..ko cuba nak bakar?
Bunga-bunga cinta yg dulu tu, dah tk lagi mekar
Taman nirwana yg indah dah jadi hutan belukar
๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Dah menjadi adat dan lumrah di dalam bercinta
Ada bahagia dan ada juga pasangan nya, derita
Mmglah sgt terasa bila kehilangan si dara jelita
Namun, Kejora pernah alami dulu, cinta didusta
๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Si dia dari golongan orang berharta dan mewah
Sdg diri ini anak petani miskin golongan bawah
Anak doktor, mana sepadan dgn anak pesawah
Mungkin org takut, klau nanti, tercemar maruah
๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
Mmg tk layak, si miskin, dampingi sorang puteri
Biar je lah Kejora mengalah dan mengundur diri
Hidup perlu diteruskan, wlu pnuh ranjau berduri
Kbahgiaan dlm hidup..Kejora akn trus cuba cari
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Mmg lah sngt sukar..utk temui cinta yang sejati
Org yg dipuja damba bgitu mudah berubah hati
Namun Allah sudah temukan sorang pengganti
Gadis desa setaraf darjat..yg dah lama menanti
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•โฃ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”
Takdir percintaan yng dulu seperti tiada berkat
Segala-galanya musnah dlm masa yng singkat
Mungkin perbezaan darjat telah pun menyekat
Kejora terimanya, sebagai kenyataan & hakikat
Di badan sndiri, mak suruh baju Kejora disukat
Dgn gadis anak pesawah juga, mak dh terpikat
Keluarga kami setaraf, tak berharta @ pangkat
Dgn bakal mertua..boleh sama pergi memukat
Dah org jauh tk sudi..Kejora pilih org yng dekat
Cukup Kejora bgi tau..dia dulu sbg adik angkat
Kedua-dua belah pihak dah capai kata sepakat
Cuma..blm tetap tarikh pertunangan nak diikat
๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ๐Ÿง•๐Ÿ‘ณ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•โฃ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–

Dol
Guest
Dol

Alhamdulillah… PH dah karam… Pakatan gila kuasa… Hari2 cerita siapa nak jadi PM… hari2 cerita salah Najib… hari2 duk maki PAS… haram jadah nak cerita pasal kebajikan rakyat dan kesusahan rakyat masa covid 19… aku doakan PH terus karam…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Dodol… Tenggelamnya kapal PH berpunca dari 2 gejalaโ€ฆ, 1. Gerombolan Anwarisme yg gopoh, gelojoh & tak sabar2 mau Sheikh Al Jub cepat2 singkir Tun M ambil alih jawatan PM begitu saja Al Jub terlepas dari kandang tahanan. 2. Gerombolan Pengkhianat TSMY yg tergamak bersetongkol dgn puak Klepetokrasi yg berimankan โ€œCash Is Kingโ€ menjurus kpd konspirasi Tebuk Atap menumbangkan Kerajaan PH yg tentu2 dah sah2 dipilih oleh rakyat pd PRU 14. Sekarang amat jelas, TSMY dalam waktu yg cukup singkat, dah kehilangan tenaga bathin, dipulas dihenyak menuruti kehendak-nafsu dodol puak Klepetokrasi melihat dgn apa yg terjadi di mahksmah & GLC2… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Nyah pelir kecut 3:35 am,

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Si mknyah kedi ni, ibarat mcm dah terlucut kain
Sekali dgn pampers dia pun, agknya dh terlucut
Takut berdepan dgn Kejora, dia tembak org lain
Mmg trnyata si kadok kedi ni, btg pelir dh kecut
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Nyah pelir kecut 3:35 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tok Det nabi ko tu, kini, dh serupa dgn si luncai
Dulu dia Mercedeze, tapi kini dah motor kapcai
Maruah & prestasi dia, kini, dh hancur berkecai
Yg sokong spt ko hanya tinggal 2-3 ekor macai
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Nyah pelir kecut 3:35 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kasihan betul..Wak Suman maknyah sasau gila
Meroyan sakan dia, bila Atok asyik je Budin tala
Langsung udah tak laku itu hero tua dari Kerala
Semua org dah benci..dia sorang je yg dok bela
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Nyah pelir kecut 3:35 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atok idola & nabi Wak tu kulit muka tebal seinci
Tak malu langsung..calon kan anak sendiri naik
Merata2 kt kedai kopi & Youtube org cerca caci
Mngkin org dh nmpak perangai dia macam taik
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Bitara
Guest
Bitara

Mata satu tak akan naik selagi ada Tun.
Tun insan yang dipranankan Tuhan untuk penentangan
tersebut,beliau insan terpilih dan yang lebih
lucu,dia sendiri tidak pernah “sedar” tentang
perkara tersebut,kecuali pengkaji-pengkaji
yang bijaksana macam aku!

aku memandang pergolakan dalam PH sebagai
sesuatu yang amat melucukan kerana masing-
masing tidak sedar tentang “pembawaan”
masing- masing.

Sesiapa yang menyebelahi individu yang benar,
akan dibawah lindungan tuhan..ingat umur
dunia semakin di penghujung..

Yang pasti,kita berhadapan dengan zaman fitnah dasyat!

Dol
Guest
Dol

Kapal PH dah tenggelam. Jom lari….๐Ÿƒ๐Ÿ‡๐Ÿšฃ๐Ÿคผ

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tenggelamnya kapal PH berpunca dari 2 gejalaโ€ฆ, 1. Gerombolan Anwarisme yg gopoh, gelojoh & tak sabar2 mau Sheikh Al Jub cepat2 singkir Tun M ambil alih jawatan PM begitu saja Al Jub terlepas dari kandang tahanan. 2. Gerombolan Pengkhianat TSMY yg tergamak bersetongkol dgn puak Klepetokrasi yg berimankan โ€œCash Is Kingโ€ menjurus kpd konspirasi Tebuk Atap menumbangkan Kerajaan PH yg tentu2 dah sah2 dipilih oleh rakyat pd PRU 14. Sekarang amat jelas, TSMY dalam waktu yg cukup singkat, dah kehilangan tenaga bathin, dipulas dihenyak menuruti kehendak-nafsu dodol puak Klepetokrasi melihat dgn apa yg terjadi di mahksmah & GLC2 dewasa ini.… Read more »

Tanpa Nama UK
Guest
Tanpa Nama UK

“Tun Mahathir terlalu memberi muka kepada Azmin dan Hamzah sejak dulu lagi adalah merupakan sebab terpenting berlakunya Langkah Sheraton yang menyebabkan tumbangnya kerajaan PH?” – tulis Tuan Budin

Siapa perancang Langkah Sheraton di belakang tabir, sila dengar penjelasan Tuan Mustapa Mansor dalam YouTube bertajuk : ISU SEMASA: Apakah tujuan Tun membuat kenyataan tentang PM ke 9? ( Siri 82) https://www.youtube.com/watch?v=fGYXUW9qLHM

Dol
Guest
Dol

Rupanya Salah Guan Eng & Mat Sabu Sebab Paksa Mukhriz Jadi TPM II

Wau bulen
Guest
Wau bulen

Jangan berprasangka buruk.

Tanpa Nama UK
Guest
Tanpa Nama UK

Betul, Islam melarang berperasangka buruk, sebab itu dalam membuat komen terhadap tulisan Tuan Budin kita semestinya telah banyak maklumat politik dari semua pehak kerajaan vs pembangkang. Fakta benar sangat penting kalau tidak jadilah auta. Bila menulis mesti adil bukan berat sebelah, istilah kotor dan perkataan menghina hendaklah dihindarkan.

Dol
Guest
Dol

PH dah BERANTAKAN…..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora dodol.. Kau umpama dodol yg rusak teruk, dahlah birat, keras tak boleh diadjust-perbaikki pulak tuu. Betul – Ph berantakan berpunca dari 2 gejala…, 1. Gerombolan Anwarisme yg gopoh, gelojoh & tak sabar2 mau Sheikh Al Jub cepat2 singkir Tun M ambil alih jawatan PM sejak saja Al Jub terlepas dari kandang tahanan. 2. Gerombolan Pengkhianat TSMY yg tergamak bersetongkol dgn puak Klepetokrasi yg berimankan “Cash Is King” menjurus kpd konspirasi Tebuk Atap menumbangkan Kerajaan PH yg tentu2 dah dipilih oleh rakyat pd PRU 14. Sekarang amat jelas, TSMY dalam waktu yg cukup singkat, dah kehilangan tenaga bathin, dipulas dihenyak… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Nyah pelir kecut 3:14 am,

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Si mknyah kedi ni, ibarat mcm dah terlucut kain
Sekali dgn pampers dia pun, agknya dh terlucut
Takut berdepan dgn Kejora, dia tembak org lain
Mmg trnyata si kadok kedi ni, btg pelir dh kecut
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Nyah pelir kecut 7:18 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tok Det nabi ko tu, kini, dh serupa dgn si luncai
Dulu dia Mercedeze, tapi kini dah motor kapcai
Maruah & prestasi dia, kini, dh hancur berkecai
Yg sokong spt ko hanya tinggal 2-3 ekor macai
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Nyah pelir kecut 7:18 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kasihan betul..Wak Suman maknyah sasau gila
Meroyan sakan dia, bila Atok asyik je Budin tala
Langsung udah tak laku itu hero tua dari Kerala
Semua org dah benci..dia sorang je yg dok bela
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Nyah pelir kecut 7:18 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atok idola & nabi Wak tu kulit muka tebal seinci
Tak malu langsung..calon kan anak sendiri naik
Merata2 kt kedai kopi & Youtube org cerca caci
Mngkin org dh nmpak perangai dia macam taik
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Othman scammer
Guest
Othman scammer

Scam ke othman ni. Copy paste je dr td