SAMPAI MASANYA MAHATHIR PERLU TUBUH SEBUAH PARTI BARU

Setelah terpecat daripada Bersatu, Tun Mahathir Mohamad ketika ini adalah pemimpin yang tidak mempunyai parti.

Kedudukan beliau di Parlimen ialah sebagai Ahli Parlimen Bebas bersama empat lagi pemimpin Bersatu yang turut terpecat bersamanya.

Salah satu tujuan Tun Mahathir mahu menjadi Perdana Menteri semula adalah untuk mendapatkan balik Bersatu yang mana parti itu telah diasaskan penubuhan olehnya bersama beberapa yang lain, termasuk Muhyiddin Yassin.

Namun, melihat usahanya untuk kembali berkuasa ketika ini masih tidak menentu, bermakna selagi Muhyiddin menjadi Perdana Menteri, laluan tetap sukar bagi Tun Mahathir untuk mendapatkan balik Bersatu.

Tambahan lagi, Setiausaha Agung Bersatu lantikan Muhyiddin adalah juga Menteri Dalam Negeri yang mana Jabatan Pendaftar Pertubuhan atau RoS adalah dibawah pengawasannya.

Ini menjadikan, apa pun usaha Tun Mahathir untuk mengambil balik Bersatu kembali ke dalam pangkuannya, kalau pun tidak mustahil, tetapi laluannya penuh liku dan dipenuhi duri-duri tajam sebagai penghalangnya.

Lalu, apa pilihan Tun Mahathir, terutama kiranya Muhyiddin mungkin mengadakan pilihanraya awal secara mengejut?

Berjuang dalam dunia politik tanpa parti dan tanpa jawatan adalah suatu perjuangan yang tidak nampak ada kejayaan di hadapan.

Parti dan jawatan adalah dua aspek yang tidak boleh diabaikan jika seseorang mahu memburu kuasa, tak kisah sama ada untuk kali yang pertama atau ketiga.

Tun Mahathir sendirinya tentunya sedar hakikat itu, sebab itu selepas keluar UMNO, beliau mengambil langkah menubuhkan Bersatu bersama Muhyiddin sebagai jalan untuk menumbangkan UMMO dan BN.

Untuk itu, demi mengharungi cabaran mendatangnya, amatlah sukar untuk Tun Mahathir bergerak lebih jauh jika beliau kekal seperti sekarang tanpa ada parti menaunginya.

Buat sementara ini, dalam kedudukan dirinya sudah terpecat dan untuk mendapatkan balik Bersatu bukan suatu perkara yang mudah, kecuali jika dirinya dapat jadi Perdana Menteri semula, adalah lebih baik beliau lupakan Bersatu dahulu.

Tun Mahathir perlu segera menubuhkan sebuah parti baru untuk beliau meneruskan perjuangan sama ada untuk menjatuhkan Muhyiddin atau mengejar impian menjadi Perdana Menteri buat kali ketiga dan dalam waktu yang sama bagi tujuan menghimpunkan para penyokongnya.

Sekarang ini para penyokong beliau masih berada dalam Bersatu dan sebahagian mereka juga mungkin jenis yang bermuka-muka – siang menyokongnya tapi sebelah malam menyokong Muhyiddin pula.

Tanpa parti, bukan saja menyulitkan Tun Mahathir untuk meneruskan langkah perjuangannya, malah juga menimbulkan kesulitan untuknya bertanding semula dalam pilihanraya jika Muhyiddin mengambil keputusan membubarkan Parlimen dalam waktu terdekat ini.

Oleh kerana beliau bukan lagi ahli Bersatu, Tun Mahathir tidak berhak lagi bertanding atas nama parti itu atau menggunakan logo Bersatu.

Kuasa menandatangani watikah calon untuk bertanding dalam pilihanraya berada di tangan Muhyiddin selaku Presiden Bersatu.

Muhyiddin bukan saja mustahil akan menandatangani watikah calon untuk Tun Mahathir dan mereka yang sudah terpecat daripada Bersatu, tetapi juga pasti tidak memilih mereka yang dikenali sebagai penyokongnya sebagai calon pilihanraya.

Di waktu yang sama, untuk Tun Mahathir bertanding atas tiket PH turut tidak nampak jalan jika perbalahannya dengan Anwar dalam soal menentukan calon Perdana Menteri bagi gabungan itu terus menemui jalan buntu dan gagal diselesaikan.

Sifirnya mudah, kalau Anwar tetap enggan bersetuju memberi laluan kepada Tun Mahathir sebagai calon Perdana Menteri, sudah tentu beliau selaku Pengerusi PH juga keberatan untuk menandatangani watikah calon buat Ahli Parlimen Langkawi untuk bertanding dalam pilihanraya.

Maka, Tun Mahathir mahu bertanding atas tiket dan logo apa dalam pilihanraya secara mengejut nanti?

Hanya dengan menubuhkan sebuah parti baru saja merupakan jalan penyelesaiannya, lagi pun dengan rekod selama hampir 24 tahun sebagai Perdana Menteri dan anak-anaknya kaya raya belaka, menubuh, membiayai dan menggerakkan sebuah parti baru tentulah bukan masalah besar untuk Tun Mahathir.

Kalau ingin meniru Azmin Ali yang disebut-sebut telah mendaftar Parti Keadilan Negara, Tun Mahathir mungkin boleh memilih nama Parti Bersatu Negara sebagai parti barunya atau susah-susah daftar saja atas nama Parti Berdua sebagai tanda ia serpihan kepada Bersatu.

Kadang-kadang kesian juga melihat penyokong Tun Mahathir bersepah-sepah dan berterabur di sana sini tanpa sebarang naungan parti memayungi perjuangan mereka.

Kalau parti pun tiada, nak berjuang apa? ( Shahbudindotcom 23/06/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 23 June 2020 — 4:30 pm

201
Leave a Reply

avatar
23 Comment authors
AmutaMAHATHIRVSANWAROthman AhmadAnonymousAnonymous Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PERANAP EKONOMI NEGARA DISOKONG OLEH FANATICS SESAT BANGSAT…… HANYA YANG BODOH FANATIC SOKONG TONG M……. HANYA PENGGEMAR JUBO MINAT BANDUAN TEBUK JUBO……. Najib Saran Jadikan Mahathir Presiden DAP…….. Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bukan sahaja menyindir DAP, malah turut memberi saranan nakal kepada parti itu untuk menjadikan Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai Presiden DAP. Ia susulan keputusan muktamad Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini untuk kekal mencalonkan Presidennya, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri kesembilan sedangkan umum mengetahui DAP membuat keputusan sebaliknya iaitu mahukan Dr Mahathir menjadi calon jawatan nombor satu negara itu. โ€œMemandangkan DAP masih… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Mmg trnyata bacul..si tua, DAP punya tali barut
Dia hadir di blog ni, hnya jdi badut tukang karut
Bila Kejora cabar jumpa kt Chini, dia kcut perut
Kini dia terketar-ketar..sambil kote kecut diurut
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Yo ko..so what…??
Kepala takok, taik palat.
Najib Nuwar tinggal cawat.
Apo kono, ko menggelatat….??

Hi hi hi

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

DAJJAL MACAM MANA PUN TETAP MAHU JADI PEMIMPIN…….. Najib Saran Jadikan Mahathir Presiden DAP…….. Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bukan sahaja menyindir DAP, malah turut memberi saranan nakal kepada parti itu untuk menjadikan Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai Presiden DAP. Ia susulan keputusan muktamad Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini untuk kekal mencalonkan Presidennya, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri kesembilan sedangkan umum mengetahui DAP membuat keputusan sebaliknya iaitu mahukan Dr Mahathir menjadi calon jawatan nombor satu negara itu. โ€œMemandangkan DAP masih tegas untuk sokong PM7 (Perdana Menteri ketujuh) jadi calon Perdana Menteri tetapi PKR kini… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Bila Kejora cabar, mknyah itu terus mengelupur
Keadaan si tua itu, ibarat nya ayam berak kapur
Tak berani dia, kt Chini, Kejora cabar bertempur
Dia hanya berani kt JB..tepi dgn dia pnya dapur
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Jelas dia bacul si tua tali barut DAP kafir harbi
Kejora nk lenyek mknyah ni jadi mcm tapai ubi
Btg kotey dia dah sentap, mcm kepala labi-labi
Dia hanya berani kt tepi dapur rumah dia, di JB
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ha ha ha

Yo ko..so whatโ€ฆ??
Kepala takok, taik palat.
Najib Nuwar, tinggal cawat.
Ko jugak, otak tetncatโ€ฆ.??

Zaidi
Guest
Zaidi

Pi lah lu Budin malas nak baca.Selagi niat nak kutuk Tun takde masa aku nak baca.

Anonymous
Guest
Anonymous

Google lah maklumat2 yang menyokong TDM, masukkan ke sini. Berikut ada lah satu dpd nya –

The Scribe A Kadir Jasinkadirjasin.blogspot.com โ€บ 2008/05

Jadi TDM sudah keluar dari UMNO atas pilehan sendiri kita doakan beliau … Saya akan terus menyokong YAB.hg Tun dan akan keluar parti … Tak kiralah fakta2 yg digunapakai untuk menghentam Tun itu semua tak …

anonymous
Guest
anonymous

UMNO kejesama dgn PAS – virusGoneEng bungkam.
UMNO, PKR dan BERSATU kejesama – virusATok bungkam.

Wau bulen
Guest
Wau bulen

To Kapar, Sg. Petani, how are both of you?
Syed Husin and Otai Reformasi basi, too?
With ultimatum thrown to Anwar and PKR
Let us wait for your respond and answer

Wau bulen
Guest
Wau bulen

An ultimatum to Pkr by the Statesman
He will not accept a No for an aswer
He has plans with Amanah, Dap, Warisan
And use his joker cards, game over

He knows Anwar/Pkr could never win PH a war
Even Amanah Dap and Warisan showed no confident
With the recent Sarawak GPS snubbing Anwar
Time to make his move with fullest commitment

Gullible Traitor uneased with guilty feeling
Rumour of a snap election is in the offing
With the kleptocrats confident of returning
Prompting the Statesman to keep on blocking

Anonymous
Guest
Anonymous

I agree with the above.

The wily old statesman would not have been PM for a stretch of 22 years – and more later – if he is not highly skilled in planning and executing strategies and counter strategies.

I like his Malay agenda based on Article 153 of the Constitution and at the same time he has been fair to he non-Malays, and wish him to be PM for the rest of his life.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

WOWW..WOWW
That’s the way
Ahaa ahaa
I like it

Tun Mahathir dah berjaya menjaring sebahgian besar MP-MP….
PPBM
WARISAN
GPS
PKR
AMANAH
DAP
Team B Umno.

Anwar, TSMY & Najib can go out to catch spider or fly kite..

ps:
Apa kebodohnya – Dgn World Top Class Maestro, Tun Mahathir anak2 bilis ada ati nak cuba2 kurang ajar.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Mmg trnyata dia penakut Wak kedi si tua cabok
Mlm ini dia lari sembunyi entah kat mana lubok
Tak tau le dia..klu Kejora dapat itu anjing dubok
Mmg sah dia akn mkn Kejora punya penumbok
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“
Hairan..ke mana dia dh mnghilang, si tua kadok
Bila lihat Kejora mngamuk dia tk berani muncul
Agak nya dia dh kecut pelir, itu setan bertandok
Mmg ternyata yg mknyah tu penakut dan bacul
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ho ho ho

zunnun
Member
zunnun

terbaharu mahathir mengeluarkan kenyataan resmi, utk tidak lagi akan bekerjasama dgn anwar/pkr selepas anwar/pkr tidak menyokong nya sebagai calon pm 9. … malah mahathir merasakan dap dan amanah akan tetap menyokong nya, dan dgn itu beliau bersama dap dan amanah akan mencari kaedah lain utk menjayakan impian sebagai pm 9 nya dgn kenyataan sedemikian, maka terpulang pd dap dan amanah utk menentukan masa depan mereka…. ini mwmbawa pengertian, kerajaan yg ada akan kekal status quo mereka, hingga parlimen di bubarkan utk memberi jln kpd pru 15 kelak. pd ketika itu, mahathir menjangkau usia 97/98, berakhir sudah utk nya, meneruskan kerjaya… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (title will be upgraded based on the kind of language he uses here) hanya orang biasa, bukan doktor, bukan pakar apa2.

Mana dia tahu jika TDM, seorang doktor, yang ada isteri juga doktor, masih sihat dan aktif di umur menjangkau 100 tahun.

Amuta
Guest
Amuta

Dok teka2 akhirnya Tun Memanda Menteri pada tertabalnya Junjungan Besar Tuhan Melayu baru sepelusuk dunia tahu Melayu itu apa. Tahu.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”
Kejora dah tak mahu nak fikir lagi, pasal ‘marka’
Segala-galanya biar je tinggal kenangan belaka
Kini hnya dok fikir hutang dgn itu si tua bangka
Mmg le tak sabar nak ajar, itu bakal ahli neraka
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi

Irah Piano
Guest
Irah Piano

Abang Kejora,
๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Air liur Irah bikin meleleh
Peluang baik datang jangan di tolak
Irah dah pilih jejaka Mat Salleh
Tak berahikan jejaka Melayu bangka kocik lak
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Kejora lbih rela untuk terus bersendirian begini
Segala-galanya biar je tinggal sbagai kenangan
Kini, Kejora dh mula mnyedari, akn siapa diri ini
Tak layak, pipit trbang brsama merak kayangan
๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท

BAPA MERTUA MU
Guest
BAPA MERTUA MU

itulah tulah bakal bapa mertua mu

bodoh

elehhh…eee. mai cek …mai

NAH PENERAJANG SULUNG AKU

anak menantu bodoh sial!!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“โ“
Naper mcm kena sampok ni, pak kadok biawak?
Merapu je, tak ada hujah apa pun yg kau bawak
Masih nk menyamar lagi serupa dgn pak lawak
Udah2 lah, meroyan raban tu..rentikan lah Wak!
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Mmg Wak tua kedi ini jenis penakut tk ada telur
Dia, mcm ikan laga yg kalah, badan jadi berjalur
Takut dgn Kejora, anak dara dia cuba nk dihulur
Tapi..anak dara dia, sikit pun Kejora tak kebulur
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kontoot…!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Peanut, kacang putih….!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Yo ko..so whatโ€ฆ??
Kepala takok, taik palat.
Najib Nuwar, tinggal cawat.
Padan muko, tak dapek jilat.

He he he
Hi hi hi
Ho ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Si tua kadok terus terdiam, serupa dengan tugu
Klu dia berani, 4 Julai kt Chini, Kejora nk tunggu
Tak tahulah, klau dia terjumpa, dengan ini cikgu
Mmg malang klau penumbok singgah kat dagu
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Toot toot
Kontoot….!!

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Si tua kadok..hnya bermodal tohmahan & fitnah
Tapi senjata dia..mudah jer Kejora kasi musnah
Dgn pantun saja..si tua tu Kejora tikam & panah
Bila nmpak klibat Kejora, dia lari tk cukup tanah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

BAPA MERTUA MU
Guest
BAPA MERTUA MU

Menantu kepala kulup apa!
kau asyik tembak aku!

nanti aku bilang sama Soraya,kau
tongkat dagu wahai si 3cm kepala kulub

porahhhhhhh….Irah ….porrahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

babi

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Mmg ternyata, dia pondan dan dayus..itu si tua
Dgn Kejora, kt Chini..dia tk berani untuk bersua
Kini dah menyamar pula..serupa dengan barua
Ada hati nak ngaku..Kejora punya bapa mertua
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Takyah nak memperbodoh-bodohkan aku macam sudah2โ€ฆ.??

Kau dah berkali-kali kecut & temberang, tak pernah sekali pun muncul di KL buang masa & duit perjalanan aku saja.

Kali ini aku mau jumpa kau di Dataran Bandaraya JB.
Sebut jer tarikh & masa.

Harap semua pembaca blog jadi saksi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Si tua mknyah 3:10 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Jelas dia bacul si tua tali barut DAP kafir harbi
Kejora nk lenyek mknyah ni jadi mcm tapai ubi
Btg kotey dia dah sentap, mcm kepala labi-labi
Dia hanya berani kt tepi dapur rumah dia, di JB
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

My foot…!!

anonymous
Guest
anonymous

Yg letak jawatan PM, Mahathir
Yg nak rebut semula PM, Mahathir
Yg meroyan dan sasau, penyokong Mahathir

Anonymous
Guest
Anonymous

MAHATHIR PUNYA CHEK MATE!

KAU APA ADA BODOH SIAL!

KAH KAH KAH

aku bukan Kejora

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

WOWW..WOWW
Thatโ€™s the way
Ahaa ahaa
I like it

Tun Mahathir dah berjaya menjaring sebahgian besar MP-MPโ€ฆ.
PPBM
WARISAN
GPS
PKR
AMANAH
DAP
Team B Umno.

Anwar, TSMY & Najib can go out to catch spider or fly kite..

ps:
Apa kebodohnya โ€“ Dgn World Top Class Maestro, Tun Mahathir anak2 bilis ada ati nak cuba2 kurang ajar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ko kling liar mabok todi tak de hujjah lain ker?โ€ฆsyik merapu jer siang mlmโ€ฆko tak mampu berhujjah dgn zunnunโ€ฆkapla pusing hati sakit..

anon 9:33
==================================
Ni sekor lagi babi hutan. Zunnun babi yg asyik mencarut dan hina tghh, harun din dll tu hujah ke?
Mmg babi lah ko ni.

zunnun
Member
zunnun

kurang2kan kesubdalan hadi awang dgn pengakuan melayu2 islam nya…

kurang2kan kesundalan hadi awang dgn pengakuan mimpi sundal nya mengenai ‘rasullulah” nya….

blh?

atau kao berani meletakan kebenaran apa itu ‘rasullulah’dan wajah sebenaran nya?

mengenai harun din dan Jin2 nya, serta Nik Pendek Aziz dgn tuhan mencarut nya, berikan hujah pengertian Jin selain Tuhan yg menjadi hamba dgn emosi nya?

kesundalan apa, yg lebai2 pAs sedemikian rupa sundal2 mereja?

Anonymous
Guest
Anonymous

Sekarang bahasa yang digunakan nya membolehkan zunnun di naikkan pangkat ke pukimak – DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN PUKIMAK.

Menyundal tak renti2.

Mat
Guest
Mat

TUN Mahathir
Tidak Boleh Di Percaya Lagi
Berlagak Mcm Dia Yg Berkuasa
Sampai Dunia Kiamat…

Anonymous
Guest
Anonymous

Yer ker, Mat?

Kau apa tau?

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Gebang..mmg kencang, itu mknyah mulut lebar
Klu dkat blog, bunyi mengalah kilat menyambar
Tapi di Dtran Mrdeka, semua jadi tawar hambar
Ternyata..kecut pelir dia..bila kena Kejora cabar
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Takyah auta temberang.

Kau dah berkali-kali kecut & temberang, tak pernah sekali pun muncul di KL buang masa & duit perjalanan aku saja.

Kali ini aku mau jumpa kau di Dataran Bandaraya JB.
Sebut jer tarikh & masa.

Harap semua pembaca blog jadi saksi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Si tua mknyah 3:12 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Jelas dia bacul si tua tali barut DAP kafir harbi
Kejora nk lenyek mknyah ni jadi mcm tapai ubi
Btg kotey dia dah sentap, mcm kepala labi-labi
Dia hanya berani kt tepi dapur rumah dia, di JB
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Yo ko..so whatโ€ฆ??
Kepala takok, taik palat.
Najib Nuwa, dah tinggal cawat.
Apo kono, ko menggelatatโ€ฆ.??

APO KONO, JANG OIIII….??
Ho hi hi

Mat
Guest
Mat

jom makan Super Ring… sambil tengok kapal PH karam

Anonymous
Guest
Anonymous

Jommmm….

Kahkahkah Kahkahkah Kahkahkah

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Petanda Madey si Kitol akan join Parti Semburit Nasional semakin jelas. Pengerusi Madey si Kitol. Presiden Azmin Semburit. Naib Presiden Mukriz dan Hishamuddin. SU Agung Haziq. SU Kerja Yusop Rawther. Mantop Parti Semburit Nasional. Kahkahkah!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Betul, Chedet ‘Kental’ dah berjaya menjaring sebahgian besar MP-MP….
PPBM
WARISAN
GPS
PKR
AMANAH
DAP
Team B Umno.

Anuar, TSMY & Najib can go to hell.

ps:
Apa kebodohnya – Dgn World Top Class Maestro, Tun Mahathir anak2 bilis ada ati nak cuba2 kurang ajar.

Mat
Guest
Mat

Bila usia dah lanjut, memang akan nampak ketara perubahan seseorang dan kadang2 perubahan itu agak bertentangan semasa diusia muda. Hukum tabii.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hanya dungu2 tuli2 macam kamu & yg sama level, Najib, Nuar, Umno, PKR, Pas & pengkhianat2 Bersatu jer yg biadap & bodoh sombong sengaja tak nak menerima hakikat……

Tun dikagumi seantero dunia, sering dijemput luar negara ke seminar2, hard talk, forum2,persidangan2 antarabangsa untuk mendengar nasihat serta tuรฑjuk ajar beliau termasuk Oxford & Cambridge & Tokyo University.
Kesatuan Negara2 Afrika, negara2 Arab, juga mengundang beliau 2/3 tahun lepas.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mat, kamu pun berubah, dulu baik, sekarang mengarut.

anonymous
Member
anonymous

Dr M sedia tamatkan kerjasama dengan PKR jika tak dicalon sebagai PM…gila kuasa.

Tapi madey nak kerjasama dgn Amanah dan DAP…

Madey ingat Amanah dan DaP bukan gabongan PH..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Apa kebodohnya korang…..??

Dgn World Top Class Maestro, Tun Mahathir, anak2 bilis ada ati nak cuba2 kurang ajar.

Hi hi hi
Ha ha ha

Mat
Guest
Mat

Pasal nak putar belit memang tak bolih lawan Tun. Selagi dia bolih belit terus dia belit..tak kira lawan atau kawan. Yang dia tak belit anak dia je

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu yang belit amat sangat, Mat. Di blog post ini saja bukan main belit lagi kau.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Anak-anak bilis dah tak boleh berak – Sembelit…!!

Raso ehh, padan muko.
Hi hi ji

Anonymous
Guest
Anonymous

Zunnun babi hutan tua nak mampoos asyik hina tggh & harun din shj. Itu hujah ke? Bodohlah penyokong PH & zunnun babi hutan ni.
Yg sokong zunnun ni mmg babi.

Hantu
Guest
Hantu

Hang gila babi….

Anonymous
Guest
Anonymous

Hantu ahli neraka tlg jgn sibuk. Ini urusan manusia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku sokong Anonymous. Bangkang Hantu.

Hantu perlu di tendang terajang. Walau tak nampak pun.

Kasi kungfu kicks kpd nya, mcm Bruce Lee buat.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Sayang, Dtrn Mrdeka tdak mampu berkata-kata
Klau tidak..pasti ia akan tampil..untuk bercerita
Si Kadok, tgh mlm, dgn hitam punya spek mata
Takut dgn Kejora..dia nyamar..jdi pngemis buta
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Toksah melalut-karut.

Kali ini aku mau jumpa kau di Dataran Bandaraya JB.
Sebut jer tarikh & masa.

Harap semua pembaca blog jadi saksi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Si tua mknyah 3:14 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Jelas dia bacul si tua tali barut DAP kafir harbi
Kejora nk lenyek mknyah ni jadi mcm tapai ubi
Btg kotey dia dah sentap, mcm kepala labi-labi
Dia hanya berani kt tepi dapur rumah dia, di JB
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Yo ko..so whatโ€ฆ??
Kepala takok, taik palat.
Najib Nuwar, dah tinggal cawat.
Ko jugak, otak terencat….!!

APO KONO, JANG OIIIIโ€ฆ.??
He he he

anonymous
Member
anonymous

Madey jual mahal tolak menteri mentor kerana gila kuasa…

Madey perasan dia masih boleh jadi pm dgn sokongan Amanah dan DAp yg hanye untuk 6 bulan…

Bila anwar tegas tolak madey sokongan PH kpd madey dah hilang…..

Anonymous
Guest
Anonymous

Itu kamu cakap, Dol. Dan beberapa di gerombolan kamu.

Yang lain tak. Majoriti sokong TDM. Sori lah for you.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TOK MUDIN DAH SIGN AGREEMENT DENGAN MN…….TAK JADI MASALAH BUBAR PARLIAMEN…… MEME LAAA DAH LAMA TONG M PATUT TUBUH PARTI PANJI HITAM CAP AYAM ……SAH LEER DIA BANI TAMIM PALSU……. BANDUAN ERTINYA ORANG BERSALAH…..ORANG LANTIK ALJUBRI JADI PEMIMPIN TENTULAH TURUT BERSALAH…… GADUH JANGAN TAK GADUHโ€ฆ..TONG M SEGAN NAK CAKAP BAGI KAT ANAK DIA JADI PMโ€ฆ.. ALJUBRI PULA BUAT2 TAK FAHAMโ€ฆโ€ฆ. SOALAN TAK DIGEMARI PENYEMBAH SYAITAN LAKNATโ€ฆ..KENAPA SEMBAHYANG SAHAJA PAKAI NIAT TIDAK MASA BERJUBOโ€ฆโ€ฆ.SAJA TANYA….. SURVEY : Penolakan GPS Akan Jadikan Anwar PM Tepi Selamanya?โ€ฆโ€ฆ.. Ibarat hidung tak mancung tapi pipi tersorong-sorong. Anwar (PM Tepi Paling Lama Dalam Sejarah Politik), dimalukan… Read more »

Hantu
Guest
Hantu

Belum tentu lg

Bin shaffie
Guest
Bin shaffie

Sungguh kagum dengan bahasa yg penuh hikmah dari penyokong Pas. Tok Hadi jumpa tong tu yg kagum tu …

anonymous
Guest
anonymous

kena putus rantaian penularan covid95, baru politik tanah air kembali normal.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

keCIwa nampakkk…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kejora tk sabar nak jumpa..dgn itu si tua kadok
Udah lama ingin mahu ajar itu setan bertandok
Nk kasi, dia rasa, Kejora pnya penumbok cedok
Biar dia mamposs jadi neraka punya pendudok
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Bila Kejora cabar, mknyah itu terus mengelupur
Keadaan si tua itu, ibarat nya ayam berak kapur
Tak berani dia, kt Chini, Kejora cabar bertempur
Dia hanya berani kt JB..tepi dgn dia pnya dapur
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kau dah berkali-kali kecut & temberang, tak pernah sekali pun muncul di KL buang masa & duit perjalanan aku saja.

Kali ini aku mau jumpa kau di Dataran Bandaraya JB.
Sebut jer tarikh & masa.

Harap semua pembaca blog jadi saksi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Si tua mknyah 3:16 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Jelas dia bacul si tua tali barut DAP kafir harbi
Kejora nk lenyek mknyah ni jadi mcm tapai ubi
Btg kotey dia dah sentap, mcm kepala labi-labi
Dia hanya berani kt tepi dapur rumah dia, di JB
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Yo ko..so whatโ€ฆ??
Kepala takok, taik palat.
Najib Nuwar, dah tinggal cawat.
Pakai nampak, tak dapek jilatโ€ฆ.!!

Ho ho ho
MAMPOSSS……!!

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MEME LAAA DAH LAMA TONG M PATUT TUBUH PARTI PANJI HITAM CAP AYAM ……SAH LEER DIA BANI TAMIM PALSU……. BANDUAN ERTINYA ORANG BERSALAH…..ORANG LANTIK ALJUBRI JADI PEMIMPIN TENTULAH TURUT BERSALAH…… GADUH JANGAN TAK GADUHโ€ฆ..TONG M SEGAN NAK CAKAP BAGI KAT ANAK DIA JADI PMโ€ฆ.. ALJUBRI PULA BUAT2 TAK FAHAMโ€ฆโ€ฆ. SOALAN TAK DIGEMARI PENYEMBAH SYAITAN LAKNATโ€ฆ..KENAPA SEMBAHYANG SAHAJA PAKAI NIAT TIDAK MASA BERJUBOโ€ฆโ€ฆ. SURVEY : Penolakan GPS Akan Jadikan Anwar PM Tepi Selamanya?โ€ฆโ€ฆ.. Ibarat hidung tak mancung tapi pipi tersorong-sorong. Anwar (PM Tepi Paling Lama Dalam Sejarah Politik), dimalukan oleh Ketua Menteri Sarawak, Abang Abdul Rahman Zohari Abang Openg @ Abang… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Perut buncit Mahzir Khalid perompak diskaun 50% TNB diumum Mat Sembab sebab Covid19. Mahzir Khalid anak babi diharap mampus perut berulat sebab makan harta milik Rakyat dalam TNB. Kahkahkah!

zunnun
Member
zunnun

55555555 snap shot….

Anonymous
Guest
Anonymous

Seronok sgt ke zunnun babi tua ni jadi barua kapir harbi laknatullah?
Org jahat mcm zunnun babi ni mmg umur panjang mcm yg sekor lg tu.

zunnun
Member
zunnun

huh, kapir harbi sana sini?

dah sah islam blum? dah perbetulkan syahadah blum?

apa nak jadi kesundalan ‘melayu2 islam’ penjenamaan kesundalam hadi awang nih?

anonymous
Member
anonymous

Ko kling liar mabok todi tak de hujjah lain ker?…syik merapu jer siang mlm…ko tak mampu berhujjah dgn zunnun…kapla pusing hati sakit..

Anonymous
Guest
Anonymous

Zunnun babi tua gila penyokong kapir harbi laknatullah mmg payah mampus. Umur panjang tapi jahat. Cepat2 lah kau mampus zunnun babi hutan gila.

Anonymous
Guest
Anonymous

Zunnun babi hutan tak habis2 menghina Ust. Harun Din. Dia ingat dia tak akan mampus ke? Ust. Harun Din lama meninggal, tapi babi tua gila ni masih tak habis2 hina org yg sudah meninggal.
Babi tua gila rasa dia akan mampus dlm keadaan husnul khatimah ke.
Dah tua nak mampus pun si zunnun babi tua gila tak sedar diri lagi.

Zunnun babi tua gila barua kapir.

zunnun
Member
zunnun

harun din nih, ustaz atau tokei bela Jin2…

Bin shaffie
Guest
Bin shaffie

Yg sudah pergi x perlulah disebut sebut lagi…sedekahlah Al-Fatihah jika sudi.

zunnun
Member
zunnun

fatihah dah jadi bahan adat ritual sedekah ke?

ngapa asyik sundal menyundal dgn fahaman sedemikian nih?

cuba kurang2kan kesundalan agama asyik mengikut2 adat ritual ngape nih?

bulu piki/kote dah naik ubah masih tak ubah utk memcari kebenaran….

Mat
Guest
Mat

Ha ha ha… banyak jalan atok untuk jadi PM buat kali ke 3 menemui jalan buntu….dah buat u turn pun tak menjadi juga… Dap juga lah talian hayat pilihan….walaupun dah banyak kali diludah dan dicaci cercanya sebelum ini.. rehat aje lah atok… dah penat buat u turn..

zunnun
Member
zunnun

ha kan bagus, kurangkan terkencing sana sini, pandai pun utk berbicara, tapi kurangkan ketawa tu….

kao ikut belaan Jin2 harun Din ke, dok mengilai2 sana sini…

Mat
Guest
Mat

DAP dan Parti Amanah mahu Tun Dr Mahathir Mohamad dilantik sebagai perdana menteri selama 6 bulan dan Anwar Ibrahim pula akan dilantik sebagai timbalan perdana menteri. Tetapi Anwar tidak bersetuju kerana dia tidak percaya pada Mahathir dan dia tahu Mahathir akan main belakang dia sekali lagi.

zunnun
Member
zunnun

bagus, tahniah blh pun bicara…

syabas.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Mahathir is qualified medical practitioner.
Mahathir won 5 + 1 PRU
Mahathir has 22yrs + 22mths extensive wide adm8nistrat7ve experience.
Mahathir is Globally Recognized & Renowned.
Mahathir sex scandal free and setia dgn Tun Hadmah.

How about Anwar, to compareโ€ฆ.??

Bin shaffie
Guest
Bin shaffie

If you study from 22 yrs to 22 months and guess maybe 22 days! God willing..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tun dikagumi seantero dunia, sering dijemput luar negara ke seminar2, hard talk, persidangan2 antarabangsa untuk mendengar nasihat serta tuรฑjuk ajar termasuk Oxford & Cambridge & Tokyo University. Kesatuan Negara2 Afrika juga mengndang beliau 2/3 tahun lepas.

Hanya dungu2 tuli2 macam kamu & yg sama level, Najib, Nuar, Umno, PKR, Pas & pengkhianat2 Bersatu jer yg biadap & bodoh sombong sengaja tak nak menerima hakikatnya.

Najib & Anwar, apa adaโ€ฆ..??

Bin shaffie
Guest
Bin shaffie

Depa X ada kemampuan nak memotong usia madey.

Mat
Guest
Mat

Mahathir gila kuasa,, lebih parah dah nyanyuk

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

level-level otak tungau-langau meracau-racauโ€ฆโ€ฆ!!

Dgn World Top Class Maestro, Tun Mahathir, level anak2 bilis macam Nuwar & Najib pulak ada ati nak cuba2 kurang ajar & menderhaka.

Nasib ko lah Tanggang, kan dah Tegang memanjangโ€ฆ.!!

He he he
Hi hi hi
Ha ha ha

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tuu dia – level-level otak tungau-langau meracau-racau……!!

Dgn World Top Class Maestro, Tun Mahathir, level anak2 bilis macam Nuwar & Najib pulak ada ati nak cuba2 kurang ajar & menderhaka.

Nasib ko lah Tanggang, kan dah Tegang memanjang….!!

He he he
Hi hi hi
Ha ha ha

Mat
Guest
Mat

Puas Nuar kene kencing sama Atok..sampai kencing berbuih..kencing berdarah jer belom lagi.

kahkahkahkahkahkah…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kau dah kena kencing berdarah. Sugul bukan main bila kena.

anonymous
Member
anonymous

Ko banyak togok kencing madey mcm togok todi..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

level-level otak tungau-langau merepek-rempeyekโ€ฆโ€ฆ!!

Dgn World Top Class Maestro, Tun Mahathir, level anak2 bilis macam Nuwar & Najib pulak ada ati nak cuba2 kurang ajar & menderhaka.

Nasib ko lah Tanggang, kan dah Tegang memanjangโ€ฆ.!!

He he he
Hi hi hi
Ha ha ha

zunnun
Member
zunnun

budak2 melayu2 islam hadi awang masih terkencing2 dgn alasan2 yg di beri, kerana masa sekolah byak di tahfiz ke?

cuba2 belajar mengulas dgn bijak sikit…

tapi hadi awang pun sama juga kecacatan akal nya jadi ikutan keldai2 melayu2 islam nya pula….

apa nak jadi ‘melayu2 islam’ belajar mengulas dgn ilmu jgn asyik terkencing sana sini…

Bin shaffie
Guest
Bin shaffie

Islam bukan untuk bangsa Islam untuk manusia.

Mat
Guest
Mat

PH gagal tk mengapa asalkan jgn jd bodoh selama nya kna tipu dgn game madeyy.

zunnun
Member
zunnun

yapi hadi awang kan tipu temberang dgn mimpi rasullulah nya, mcm mana pula?

Anonymous
Guest
Anonymous

mimpi lah kamu budin sampai kiamat,

jika bukan Tun PILIHAN PM 9

HANYA TUN MAMPU MENARIK SOKONGAN GENG SEBELAH TU

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAHKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAHKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAHKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

aku bukan kejora!

zunnun
Member
zunnun

mak aii, Jin harun din ke dlm blog ni, dgn mengilai2 sepanjang2 nya nih?

Mat
Guest
Mat

PM 6 BULAN TAKTIK DAP UNTUK “MELEMBUKAN” TUN MAHATHIR UNTUK KALI TERAKHIR

anonymous
Member
anonymous

Dampaiampos madey gagal…madey bukan ada GLC..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Level-level otak tungau-langau masih meracau-racauโ€ฆโ€ฆ!!

Dgn World Top Class Maestro, Tun Mahathir, level anak2 bilis macam Nuwar & Najib pulak ada ati nak cuba2 kurang ajar & menderhaka.

Nasib ko lah Tanggang, kan dah Tegang memanjangโ€ฆ.!!

He he he
Hi hi hi
Ha ha ha

Irah
Guest
Irah

TERKINI: Tun Mahathir ugut nak tinggalkan PH?

Majlis Presiden PH takut kehilangan Tun Mahathir ke?

Biarkan saja!!!. Kita akan dapat melihat TUJUAN sebenar beliau menyertai PAKATAN HARAPAN (PH) sebelum PRU14 dahulu.

#SetiaKawanPH
#DSAI4PM

Mat
Guest
Mat

Dah main ugut2 pulak dah…lepas tu buat nangis2….biar orang kesian….hmmmm…

anonymous
Member
anonymous

PH tak heran langsong orang tak berparti dgn penyokong 4 orang..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Level macam ko yg tak faham2.

Maestro Tun jumpa Nuwar berbekalkan timbunan ‘plan’.
Nuwar tuu yg jauh ketinggalan ilmu, salah langkah berlagak hebat tawar Tun jawatan Mentor Minister. Nuwar macam bagus sangat tunjuk lawa dialah big boss, layak jadi PM9.

Apaaaaa – Tun pun buka langkah maut – Nuwar, you can keep your Mentor Ministerial post, wish you best luck, bye bye….!!

Tanpa pengetahuan Nuwar, The Grand Old Statesman dah berjaya menjaring sebahgian besar MP-MPโ€ฆ.
PPBM
WARISAN
GPS
PKR
AMANAH
DAP
Team B Umno.

Both Anwar & Najib can go to hell.

ps:
Apa kebodohnya โ€“ Dgn World Top Class Maestro, Tun Mahathir, anak2 bilis ada ati nak biadap & tunjuk ekk…..?!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Saya amat musykil & ragu sama ada ‘Parti Tebuk Atap PN’ yg diterajui oleh TSMY, berdaftar dgn ROS dan sah kewujudannya di segi undang-undang negara…..?? PH memang berdaftar seperti laporan akbar2 berikut…. 27 Mac, 2017, KUALA LUMPUR: Pakatan Harapan akan mengemukakan permohonan untuk pendaftaran rasmi pakatan pembangkang itu kepada Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) setelah dipersetujui dalam mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan hari ini. Pakatan itu dianggotai DAP, Parti Keadilan Rakyat, PAN dan Parti Pribumi Bersatu Malaysia. “Pakatan (Harapan) bersetuju untuk membuat satu logo dan satu manifesto yang sama bagi menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-14 nanti. “Logo dan manifesto, jawatankuasa teknikal… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tahukah anda semua bertahun-tahun APU & Barisan Alternatives led by Kuli; dan Pakatan Rakyat led by Anwar Ibrahim tidak pernah berdaftar dgn Registrar of Society โ€“ bagai pasangan bersedudukan tanpa nikahโ€ฆ..?? HANYA TUN M YG HORMATI UNDANG2 โ€“ beliau tanpa lengah dan alpa telah mendaftarkan Pakatan Harapan buat julung kali dalam sejarah bila memimpin Gabungan parti2 pembangkang sebagai satu wadah yg sah. (Anwar ketika itu masih merengkok dalam penjara). Memandangkan kedudukan Tun M dalam parti PPBM masih belum diputuskan oleh mahkamah, beliau tidak boleh dianggap โ€˜menumpangโ€™, baik dalam PPBM maupun PHโ€ฆ!! ps: PN led by TSMY yg turut dianggotai Umno… Read more »

zunnun
Member
zunnun

mala mahathir punca segala2:kecermerlangan PH hingga tersungkur BN.

tapi mahathir bukan sesekali punca kejatuhan PH, semua kesalahan bukan-bukan-bukan punca dari nya.

there is, stoic saying, the best way to see a failure, is to look within, there lies all the failures unable to foresee

Anonymous
Guest
Anonymous

Sibahalol kaki jilat ini buat2 lupa siapa yg Kuat control ROS dulu reject pendaftaran APU, BA dan Pakatan Rakyat? Malah siapa yang sengaja set Akta Persatuan 169 halang ahli2 UMNO baru bawa kes parti ke Mahkamah?

Now nak cakap bodoh apa kes pemecatan keahlian Bersatu belum diputus Mahkamah? Akta 169 clear cut, Mahkamah tak boleh masuk campur urusan parti Bersatu dan ROS dah validate pecat.

PRU14 rayu pinjam logo, bendera dan surat watikah dari PKR kali ini PRU15 nak rayu dari siapa? Mungkin dari DAP, ahli superpower coalition baru?

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Jgn trmberang, tinjukksn bukti seperti aku buat.

anonymous
Member
anonymous

Ko loyar bongok dari negara mana?…yg tak berdaftar hanye tak boleh guna logo untuk bertanding pru…

Mcm Bersatu dulu guna logo PKR..

Bin shaffie
Guest
Bin shaffie

Umur sampai 94 syukur banyak banyak kepada Allah…cukup cukup lah dgn dunia yg sementara ini. Berundurlah dgn cara yg penuh hormat!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Pakatan The Loaf pun haramjadah juga. Tak daftar dan main belakang. Kahkahkah!

Mat
Guest
Mat

Tebuk atap rumah sendiri…lepas tu MEROYAN keliling kampung….padan muka…

anonymous
Member
anonymous

Man Hindu memang biol..PN bukan parti…hanye gabongan…….tak timbol salah ke tak salah..

Calon bebas jika dapat sokongan mp pon boleh jadi pm..

zunnun
Member
zunnun

mAt, kao mAt spanar si Moo atau mAt lePaS si hadi awang?

sj tanya?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kao DAP screw drebar Lim Kit Siang ke, Lim Guan Eng ke? Kalau jenis murah punya, boleh guna utk lub.ng belak.ng kamu ajer.

sj ngata.

zunnun
Member
zunnun

mcm murahan mengaku “kenabian” muhammad screwing bini2 nya juga ke? lepas blk screwing pedang merata…

cuba kurang2kan kesundalan yg ada, blh le?

sj tanya, betul ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kzu screw gambar2 atau Tokong2 korang di tepi rumah.

Kau tak boleh kurangkan sundal sebab di bimbing emak bapak kau begitu.

Hai, Sundal

zunnun
Member
zunnun

dah perbetulkan syahadah blum? kpd muhammad yg jolok pedang blk jolok bini2 atau kenabian muhammad?

jgn nanti mati bak bangkai binatang je…

blh ke? sj tanya? bini dan anak2 pun bebal juga ke? atau ikut kesundalan si suami dan bapa mereka…

sj tanya

Mat
Guest
Mat

“Mahathir Tolak Tawaran Anwar, Tetap Mahu Jadi PM & Enggan Jadi Menteri Mentor”

kahkahkahkahkahkahkah…Matdey sapa tak kenal….tu sebab PH HANCUR….

zunnun
Member
zunnun

PH Plus bukan hancur, hanya memperbetulkan bibit perbezaan utk menghacurkan pengkianat2 negara….

suruh hadi awang percepatkan mimpi terbaharu ‘rasullulah’ nya…

tapi bomoh2 rosmah ketawa berbahak2 antara mereka…..

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP dah terborai, Ronnie Liu tidak lagi di Selangor tapi di Pahang sekarang. Mana boleh meeting selalu bincang itu ini. Main sodok ajer ler. Kot itu sebab dia terbuang ke Pahang.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Apakah ‘Parti Tebuk Atap PNโ€™ yg diterajui oleh TSMY, berdaftar dgn ROS dan sah kewujudannya di segi undang-undang negaraโ€ฆ..??

Mat
Guest
Mat

Tebuk atap rumah sendiriโ€ฆlepas tu MEROYAN keliling kampungโ€ฆ.padan mukaโ€ฆ

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Mahathir is qualified medical practitioner.
Mahathir won 5 + 1 PRU
Mahathir has 22yrs + 22mths extensive wide adm8nistrat7ve experience.
Mahathir is Globally Recognized & Renowned.

What has Najib & Anwar got, to compare….??

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Who will sign PRU15 candidate forms for Madey si Kitol and the gang? Shafiee Apdal? Anwar? Mat Sabu? Lim Kit Siang? Kahkahkah!

anonymous
Member
anonymous

Masing2 sendiri sign….3 ekor ikut madey tak nyesal ker?..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kepala hotak kaulah, Mat 6:54..

Tun dikagumi seantero dunia, sering dijemput luar negara ke seminar2, hard talk, persidangan2 antarabangsa untuk mendengar nasihat serta tuรฑjuk ajar termasuk Oxford & Cambridge & Tokyo University. Kesatuan Negara2 Afrika juga mengndang beliau 2/3 tahun lepas.

Hanya dungu2 tuli2 macam kamu & yg sama level, Najib, Nuar, Umno, PKR, Pas & pengkhianat2 Bersatu jer yg biadap & bodoh sombong sengaja tak nak menerima hakikatnya.

Najib & Anwar, apa ada…..??

anonymous
Member
anonymous

Memang satu dunia kagum bagaimana madey boleh ditrajang dan dibuang dari parti nye sendiri..

Madey yg dolu2 bukan madey yg sekarang

anonymous
Member
anonymous

Madeyvada satu rekod…ditendang dari parti sendiri…

Mat
Guest
Mat

bila hilang kuasa melalak hak rakuyat bila ada kuasa di mana rakyat? rakyat akan buang ph ke dalam tong taik.insyaallah

zunnun
Member
zunnun

hadi awang bagimana pula?

ini olang misti tanya, itu mimpi, rasullulah atau iblis ma?

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN PUKIMAK,

DAP dah banyak goyang, Ronnie Liu tak lagi boleh pengaruhi politik DAP di Selangor sebab dah kkna humban ke Pahang.

anonymous
Member
anonymous

Ronnie liu tu bapak tiri ko ker?.

zunnun
Member
zunnun

jgn discount ketokohan mahathir, beliau akan kembali sebahagian sebahagian dari kepimpinan PH Plus…

ini olang byak baca ma, lia sudah manyak faham ma……

he will have his last laugh while daim with his last cry, as anwar starts to feature the scene…

ramai2 yg asyik berkerumun di pejabat daim ketika PH memerintah, lepas ini nak kemana?

Anonymous
Guest
Anonymous

Depa pigi ke pejabat Ronnie Liu di Pahang, sorakkan dia kena humban ke sana.

anonymous
Member
anonymous

Kalo madey tubuh parti baru berape orang ahlinye?…madey harap ahli Bersatu masuk parti barunye….madey di pecat tak dak sapa dlm Bersatu yg meratap..

Kecian situa ni..

Mat
Guest
Mat

Pelik…

Presiden tendang pengerusi..

kahkahkahkahkahkah…

zunnun
Member
zunnun

mcn asri muda, president pAs di dendang oleh mursidul am, yusuf rawa juga ke?

kao tak pelik ke atau kao masih berpamper ketika itu?

sj tanya

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN PUKIMAK INI UMUR 80AN TAHUN. MENGATA YANG LAIN PAKAI PAMPERS DULU.

DIA TAK PAKAI PAMPERS. ZAMAN DIA KECIK, PAMPERS BELUM TERKENAL.

DIA PAKAI GUNI TEPUNG GANDUM EMAK DIA BUATKAN PAMPERS. SEKEJAP2 DIA HISAP PELI.R DIA SEBAB KATA NYA SEDAP ADA TEPUNG DI SITU.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

PN led by TSMY yg turut dianggotai Umno & Pas โ€“ ntah-ntah pun satu Persetubuhan Haramjadah Tanpa Nikah seperti APU, BA & Pakatan Rakyat takโ€ฆ..??

anonymous
Member
anonymous

Loyar buruk Man sami Hindu bukan paham undang2..

malaywhodestroyedthemalay
Guest
malaywhodestroyedthemalay

Dr.TM as stated today used his devide and rule…he devided the strong bondage between PKR, DAP and Amanah. what he had done to PKR now he is doing it again to PH…but how far he can go…he will be defeated by his own creation…

anonymous
Member
anonymous

Nadey tak nak lagi kerjasama dgn anwar dan PKR…madey nak kerjasama dgn DAPvdan Amanah kerana DAp dan Amanah sokong calonkan madey pm..

Madey terlupa DAP dan Amanah sokong untuk 6 bulan saja.. Sokong sementara dan bukan untuk kerjasama pru15…
Madey masih gila kuasa walopun politik madey makin gelap..

Mat
Guest
Mat

Tu namanya masih tak sedau diri!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

PN led by TSMY yg turut dianggotai Umno & Pas โ€“ ntah-ntah pun satu Persetubuhan Haramjadah Tanpa Nikah seperti APU, BA & Pakatan Rakyat takโ€ฆ..??

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Tk sabar btul, Kejora menunggu tamat nya PKP
Mau jumpa itu si tua, maknyah kedi lembu sapi
Nk kasi singgah penampar ini, kat dia pnya pipi
Biar dia rsa sikit itu bakal neraka pnya kayu api
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
Wahai mknyah tua bakal neraka pnya penghuni
Tk usah ler, hanya nak bermegah dekat blog ini
Apa kata 4 Julai nanti, kita brjumpa dekat Chini
Bwa telur labuh kau sekali, klau jantan & berani
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejoraโ€ฆ

Takyah nak memperbodoh-bodohkan aku macam sudah2โ€ฆ.??

Kau dah berkali-kali kecut & temberang, tak pernah sekali pun muncul di KL buang masa & duit perjalanan aku saja.

Kali ini aku mau jumpa kau di JB.
Sebut jer tarikh & masa.

Harap semua pembaca blog jadi saksi.

anonymous
Member
anonymous

Man Hindu memang bongok…suka bawak cerita dah basi.masa madey tak de kuasa dia sokong muyidin..bila madey gila kuasavdia sokong madey balik..