NAJIB LANGGAN SISTEM DARI ISRAEL?

Tamrin Tun Ghafar

Ahad – 31/05/2020

( 1 – 18 )

1. Belum lagi reda malah suhu ( temperature ) makin hari makin bertambah panas keadaan politik negara khususnya Parti BERSATU dan kedudukan Muhyiddin sendiri selaku Perdana Menteri ‘PINTU BELAKANG, tiba – tiba kita dikejutkan dengan satu berita yang amat MENGGEMPARKAN.

2. Jika berita ini benar maka ia bererti satu lagi PENGKHIANATAN yang disembunyikan selama ini dari pengetahun rakyat KHASNYA kepada umat Islam negara ini TERBONGKAR.

3. PEMBONGKARAN PENGKHIANATAN ini datangnya bukan dari orang biasa tapi dari mahkamah Israel sendiri.

4. Oleh kerana kezaliman Yahudi Israel terhadap penduduk Islam khusunya di Semenanjung Gaza dan Palestin, Malaysia adalah satu – satu negara Islam yang TIDAK mengiktiraf negara tersebut justeru kita TIDAK DIBENARKAN berurusan dengan mereka.

5. Lupakah kita APCO , sebuah syarikat yang ada kaitan rapat dengan Organasasi Pengintapan Israel dilantik oleh Kerajaan UMNO/ BN dengan bayaran RM75 juta bagi membantu mereka memenangi PRU14 dulu?

6. Walaupun pada mulanya Kerajaan ketika itu menafikannya namun atas desakan demi desakan AKHIRNYA seorang Menteri tampil membuat pengakuan di dalam Sidang Parlimen.

7. Hari ini Mahkamah Israel memaklumkan Kerajaan Malaysia TELAH membeli beberapa alat pengintipan dari sebuah syarikat Israel.

8. Oleh kerana tidak ada Hubungan Diplomatik maka syarikat Israel dan Kerajaan Najib TERPAKSA membelinya MELALUI negara ketiga, Cyprus.

9. SEPERTI BIASA Najib MENYALAHKAN orang lain seolah – olah tangan dan jiwanya BERSIH seperti juga isu 1MDB , SRC dan lain – lain kesalahan.

10. Tidak hairan juga jika beliau sekali lagi BERSUMPAH di mana – mana Masjid seperti kes PEMBUNUHAN ALTANTUYA .

11. Selain dari BERSUMPAH biasanya mereka akan ke Mekah bagi menunjukkan kononnya betapa ALIM mereka ini, dan orang alim takkan nak buat kerja-kerja kotor begitu – KALAU TAK MEROMPAK BUKAN UMNO NAMANYA!!

12. Cukup dengan SUMPAH , pemakan – pemakan dedak yang senantiasa kelaparan akan terus percaya kepada beliau.

13. Selepas KENYANG seperti ular sawa, mereka TIDAK PEDULI sama ada mereka telah ditipu dan negara dan maruah mereka TERGADAI.

14. Seolah – olah terlebih minum air ketum atau mabuk dadah, yang mereka diajar dan tahu hanya beberapa perkataan sahaja ‘Malu Apa BossKu’, Hidup Melayu dan Takbir , Allahuakhbar’.

15. Kata – kata Najib ada kebenarannya ‘ CASH IS KING ‘.

16. Ini yang dikatakan

‘Menang Sorak

Kampung Tergadai’.

17. Menjelang PRU 14, Najib buat apa saja asalkan menang, ini termasuk berbilion ringgit ditabur – namun bak kata Muhyiddin rakyat sudah kenal permainan UMNO dan PAS – itu Muhyiddin dulu , tapi sekarang bagi mendapatkan jawatan beliau BOLEH pula bercumbu – cumbuan dan tidur bersama dengan kedua – dua Parti tersebut.

18. SAMA ADA MUHYIDDIN BOLEH TIDUR LINA ATAU MENGIGAU DI CEKIK HANTU, SAMA – SAMALAH KITA TUNGGU DAN LIHAT PENYUDAH KEPADA LAKONAN YANG DIPERTONTONKAN ini.

Wassalam

Terima Kasih.

Kongsikan artikel ini
Updated: 31 May 2020 — 10:36 pm

33
Leave a Reply

avatar
7 Comment authors
MAHATHIRVSANWARAnonymousGohAnonymousTanpa Nama Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PHD4PIG ANJING BERKETUAKAN BABI……. Memberi Undi Kepada PH Di PRU14, Ibarat Melepaskan Anjing Tersepit…….. Belum reda masalah covid19, kini mereka cuba menakut-nakut kan rakyat dengan ingin menukar kerajaan semula. Apa mereka ingat tukar kerajaan tu macam tukar baju ke. Sekejap nak kerajaan A kemudian B , kemudian A semula. Kerajaan PN terbentuk pun bukan sengaja. Hanya di sebab kan PM dari PH meletak kan jawatan dan MP PH merasa kurang yakin kepada pemerintahan PH, maka mereka ingin kan kerajaan yang baru dan ini telah di persetujui oleh YDPA. Rasa hormat kepada Institusi Raja macam dah tak ada, sanggup mereka hina… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

NAJIB RAZAK PNkhianat

1. Curi duit Melayu Islam
2. Labur dalam syarikat dan industri yang tak wujud
3. Simpan dalam bank pesisir
4. Bayar Yahudi intip Melayu Islam dan pembangkang
5. Tipu Melayu Islam guna isu kaum dan agama
6. Berjoli guna duit haram
7. Dapat kuasa lagi
8. Buat pinjaman atas nama syarikat GLC
9. Kawal BOD syarikat
10. Ulang langkah 1

Anonymous
Guest
Anonymous

Melayu Islam?

Kamu Melayu tak Islam?

Goh
Guest
Goh

Xde hal la boss kurrrr tu nak oder brg dari negara yahudi pon.

Dia kan pahlawan islam yg amat terkenal di abad ini.populariti dia hampir² mengatasi si trump presideb us dah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila jenaka, bagus jasi tanda sikit lah.

Kot yag tak faham percaya apa yang di kata.

Anonymous
Guest
Anonymous

Plea bargain untuk bebas. Plea bargain tanpa bicara. Malaysia negara plea bargain.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kesian tengok….🤦🏼‍♂️

Anonymous
Guest
Anonymous

What talking one, you, Mat Sentul? Where got tengok….🤦🏼‍♂️

Selumbar
Guest
Selumbar

Kesalahan Najib Bugis melanggan perkhidmatan perisikan Israel jika tidak dikenakan hukuman yang setimpal malah dianggap pula sebagai pekara biasa makna nya bangsa paling CELAKA diatas bumi Malaysia ini adalah Melayu Islam. Bangsa yang tak tahu bersyukur. Menggunakan akal hanya untuk menipu, mencuri, menyamun, ubah wang haram, makan rasuah, khianat pada agama Islam.

Maka elok lah rakyat Malaysia memberi sokongan padu pada parti DAP demi masa depan agama bangsa dan negara yang cemerlang gemilang serta terbilang diperingkat antarabangsa.

Anonymous
Guest
Anonymous

Woi Dol atau cikong, jaga sikit mulut kau, tak ramai yang buat kangjor mcm Najib Bugis Lanun, melanun dana wang negara ini.

Kita tentukan dia di mahkamahkan dan masuk penjara.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau jenis yang songlap berbillion wang rakyat di 1MDB tentu lah dia tidak teragak agak lagi melanggan dari Israel, dari Neraka sekali pun.

Tiada perinsip punya bendaklah. Asyik ikut nafsu, kesesuaian kepentingan diri dan Mak Badak.

Tiada maaf bagi mu. Anak tiri boleh runding pulang separuh the looted assets dapat bebas. Tapi rakyat sudah digemparkan dengan berita itu, sana sini menyinga sakit hati sekarang.

Jangan terima lea bargaining dari Najib. Tiada maaf bagi Kerajaan yang buat demikian. Naji perlu di mahkamahkan dan di penjara songlap wang dsb nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Jangan terima plea bargaining dari Najib ..

Goh
Guest
Goh

Bossss kurrrrrrrr….hebat mung

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau sukakan dia, kasi tahu, kita boleh debat hingga ke zaman nun.

Anonymous
Guest
Anonymous

Masa buat PNkhianatan mereka akal pendek. Sekarang PNkhianatan semakin goyang mereka mula menyesal. Nasiblah PNkhianat MNkhianat. Nasi sudah menjadi bubur. Macam anjing dengan bayang-bayang.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu anjing kejar tulang yang dah tak ada isi.

Anonymous
Guest
Anonymous

PM yang lemah, AG yang lambat buat plea bargain warlords, parti caca merba.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh dia ni, menuduh atau mendakwa dalam satu ayat pendek, dia ingat orang boleh percaya

Anonymous
Guest
Anonymous

Plea bargain kena cepat sikit. AG Melayu Islam takkan tak tahu buat kerja lagi? Nak kena panggil Tommy Thomas balik? Duit curi pulang kes tutup sudah bebas.

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang asyik sebut “Melayu Islam” ini orang apa? Bukan Melayu ker? Cina sembah Tokong ker?

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang sebut “Melayu Islam” ini menyindir. Konon nya ada Melayu yang tidak Islam. Dengan tidak memberi penerangan pulak nya, ha nya dalam satu ayat. Dia perlu dibalun, titibai, dibantai di sini bertalu talu dan berterusan. Yang lain bangsa dari Melayu dalam negara ini adalah keturunan pendatang. Perlu terima hakikat itu, hormati Perlembagaan negara yang Perkara 153 nya menyebut Kedudukan Istimewa orang2 Melayu dan Bumiputera Sabah dan Sarawak dan Perkara 3 nya menyatakan agama negara ini ia lah Islam. Siapa yang tak mahu terima itu perlu hijrah ke negara lain supaya mereka boleh senang hati dan yang tinggal di sini pun… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Curi duit melayu pi bayaq Yahudi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukan Yahudi saja. Miranda Kerr, Leonardo de Caprio dan kapal Equanimity juga terima duit curi wang pencen Melayu Islam. Kita patut berbangga menjadi Melayu Islam yang menderma dan pulang balik ke tempat asalnya bila ditangkap.

Anonymous
Guest
Anonymous

Melayu semua nya Islam. Jangan guna istilah Melayu Islam melainkan kamu bukan Islam.

Atau bukan Melayu menyindir orang Melayu dan agama Islam. Jika begitu, kamu akan dibalun ditibai dan dibantai berterusan disini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh 11.26 pm ni, menuduh atau mendakwa dalam satu ayat pendek, dia ingat orang boleh percaya

Anonymous
Guest
Anonymous

Kahkahkah
Kesiannya aku pd anjing2 PH yg lapar ni, habis dikutipnya segala bangkai dan najis kumbahan buat hidangan mkn mlm. Tiga hari lepas najib dah jawab, hari ni baru Budin keluarkan. Itupun kutip yg org tua gila meroyan ni tulis. Takkan teruk benor gila babi slps hilang kuasa. Babi pun tak gila mcm kau orang. Bila lah gila babi kau orang PH nak surut.

Kahkahkah

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib tulih sapa nak caya. Sumpah tak kenal Jolok Toya pun bohong.

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib bukan curi duit pencen Melayu Islam. Dia pinjam dan pulang balik ansuran bersama diskaun. Separuh duit curi anak tiri sudah pulang balik. Plea bargain kata AG.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kempen mendiang Benjamin Netanyahu jadi panduan BN. Pas? Ikutlah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh dia ni, menuduh atau menuntut dalam satu ayat pendek, dia ingat orang boleh percaya

Anonymous
Guest
Anonymous

Baca macai komen I love PM dulu dan 1Malaysia pun tahu Najib sembah siapa. Israel laknatullah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh dia ni, menuduh atau menuntut dalam satu ayat pendek, dia ingat orang boleh percaya

Anonymous
Guest
Anonymous

Selain Yahudi, dia sembah Mak Badak. Kot dia di rengetkan Mak Badak supaya terima itu ini.