BERSATU DIPINGGIRKAN, BAKAL TANDING SENDIRIAN DALAM PRU AKAN DATANG?

Bukanlah suatu rahsia lagi bahawa perasaan tidak puas hati UMNO terhadap Muhyiddin Yassin, khususnya berkaitan perlantikan anggota kabinet yang disifatkan tidak adil terhadap parti itu, jelas makin merata ketika ini.

Semua pimpinan kanan UMNO, termasuk Presiden, Zahid Hamidi; Timbalan Presiden, Mohamad Hassan; Naib Presiden, Khaled Nordin; bekas Presiden, Najib Razak dan beberapa ahli MT sudah pun meluahkan perasaan tidak senang hati mereka secara terbuka terhadap Muhyiddin.

Tetapi, sejauh mana UMNO sedia meninggalkan kerajaan Perikatan Nasional (PN) ini sebagai tindak balas paling wajar berikutan perasaan tidak puas hati itu nampaknya masih lagi menjadi tanda tanya.

Terlihat kecenderungan untuk UMNO terus kekal dalam kerajaan PN ini sehingga PRU15 akan datang, walaupun diselubungi perasaan tidak gembira yang kian nyata.

Zahid Hamidi misalnya berkata, UMNO komited untuk terus memberikan sokongan dan mempertahankan kerajaan baharu pimpinan Muhyiddin Yassin ini sehingga PRU15 akan datang.

Beliau berkata, sokongan UMNO kepada Muhyiddin sehingga terbentuknya kerajaan baharu pada 1 Mac lepas adalah semata-mata sebagai tanggungjawab moral untuk menyelamatkan negara dan rakyat daripada terus terbelenggu dengan krisis politik lantaran terbubarnya kerajaan PH susulan peletakan jawatan Tun Mahathir Mohamad.

Bagaimanapun katanya, UMNO akan meneruskan agenda utama memperkasakan Muafakat Nasional dengan rakan-rakan PAS selain memperkukuhkan Barisan Nasional bersama rakan-rakan komponen MCA, MIC dan Parti Bersatu Rakyat Sabah.

Najib yang merupakan Pengerusi Lembaga Penasihat BN pula berkata,

sokongan UMNO terhadap kerajaan Perikatan Nasional (PN) ada batasannya.

“Ramai yang mungkin tak faham bahawa kerajaan PN hari ini bukan kerajaan Muafakat Nasional ataupun kerajaan BN.

“Sebab itu, sokongan kita kepada kerajaan PN ada hadnya,” kata beliau.

Najib seterusnya menegaskan, “Kita hanya pertahankan kerajaan PN ini sehingga PRU15 saja.”

Berdasarkan rasa tidak puas hati ramai pemimpin UMNO terhadap susunan kabinet Muhyiddin yang dilihat memingkirkan parti itu serta kenyataan Zahid Hamidi dan Najib bahawa sokongan UMNO kepada PN hanya sehingga PRU15 saja dan mereka komited untuk terus memperkukuhkaj Muafakat Nasional bersama Pas, jelas bahawa Muhyiddin dan Bersatu akan ditinggalkan sebaik saja Parlimen dibubarkan.

Dalam erti kata lain, PN ini hanya wujud sehingga PRU15 saja dan ia

tidak akan bertanding sebagai gabungan baru untuk berlawan dengan PH dalam PRU15 akan datang.

Sebaliknya, UMNO, BN dan Pas akan terus komited bersama dalam Muafakat Nasional untuk bertanding sebagai gabungan baru dalam PRU15 akan datang.

Untuk itu, Bersatu yang didalamnya ada Tun Mahathir dan Muhyiddin yang sedang berbalah ketika ini serta kumpulan Azmin Ali dan bekas Ahli Parlimen UMNO yang melompat parti, mereka akan bertanding bersama siapa dalam PRU15 nanti?

Sementara PH ternampak selesa dianggotai PKR, DAP dan Amanah, manakala Muafakat Nasional merangkumi UMNO, BN dan Pas, adakah Bersatu nanti akan bertanding bersendirian saja?

Apa agaknya nasib Bersatu, Muhyiddin, Azmin dan lain-lain pemimpinnya? (ShahbudinHusin 14/03/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 14 March 2020 — 8:35 pm

224
Leave a Reply

avatar
16 Comment authors
AnonymousAnonymousOthman Ahmadanonymouszunnun Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
anonymous
Member
anonymous

Kajian yg dibuat oleh ketua pemuda umno semasa pendedahan oleh lokman adam mendapati akar umbi umno tak mahu umno bekerjasama dgn Bersatu…jual maruah kata mereka…

Pru15 umno tak kemana kerana telah jual maruah kpd Bersatu..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Cikgundu MakNyah Kejora awww..awww..aww…. Wtf is that kampungan broken manglish PANTAToon all about….?? “Poor lame gay Suman, all the while Kejora bully I challenged for English ‘pantuns’, he kept quiet”. “Kejora bully” “Kejora bully” “Kejora bully” – What the hell is that, is it proper English, THAT’S OUTRIGHT RUBBISH, you fool1…..!! ——————————————————————————- INGAT – Kau tulis Melayu pun tonggang langgang berterabur, jadi toksah pulak hina diri kau nak eksyen yakinkan orang dengan omputeh kacang puteh kau tuuu. English my foot – hey pegi jalan dahh kentoot…..!! Oh ya, kenapa kau masih sampai laanie berat sekali mau sebut tarikh & masa… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Suman maknyah Hindu 8:30 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman is as if, an old lady, with no more period
Readers found this skunk as stupid and foolish
His dignity is tarnished..for being a moron idiot
That goon, can’t even create ‘pantun’, in English
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu pondan 8:30 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

anonymous
Member
anonymous

Sunday, March 15, 2020 COVID-19 : Adakah Kerajaan Pintu Belakang merupakan turning point ia tak terkawal!?…………. COVID 19 : EXPONENTIAL GROWTH DI MALAYSIA……….. Carta menunjukkan kenaikan jumlah kes COVID 19 di Malaysia. Ia agak membimbangkan tapi kita belum sampai tahap puncak. Perhimpunan Ijtimak Tabligh di Seri Petaling dan penganut Hindu di Penang membimbangkan rakyat. Tapi cuba kita perhatikan carta itu. Sejak kabinet gugur dan Dr. Dzul terpaksa melepaskan jawatannya masalah COVID 19 ni seperti tiada pemantauan yg berkesan dan selepas 2 3 hari mula meningkat secara mendadak. Terutama bila proses dan penubuhan KERAjaan Pintu Blkg Jamban Semburit Pee End yg… Read more »

anonymous
Member
anonymous

http://kedahlaniie.blogspot.com/2020/03/sejarah-karier-politik-tun-m.html?m=1 Sejarah Karier Politik Tun M membuktikan Anwar adalah talian hayat sokongan orang Melayu kepada beliau. Sejarah Karier Politik Tun Dr Mahathir membuktikan Anwar adalah talian hayat sokongan orang Melayu kepada beliau. (#Viralbroadcast #Sebarkan biar Melayu yg sangap boleh faham.) Oleh Rausyan Fikr Saya rasa terpanggil untuk menulis beberapa persoalan yang amat janggal kepada bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad ketika beliau mendakwa Dato’ Seri Anwar ditolak oleh orang Melayu. Pertama sekali, jika benar Tun mendakwa bahawa orang Melayu menolak Anwar, mengapa menjelang Pilihan Raya Umum ke 14 lalu Tun beria-ria ingin bertemu dengan Anwar untuk meraih sokongan dari… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman Hindu mknyah tu, bapok sotong lembut
Tk ada beban nak digalas, batu dia pergi jinjing
TN tua sewel nyanyuk, dah pun lari belah cabut
Kini Suman Hindu gila pula ganti mnjadi anjing
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah 3:52, 3:57, 4:04 Awww.awww.awww..

Toksahlah melalut, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Suman maknyah Hindu 6:17 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman is as if, an old lady, with no more period
Readers found this skunk as stupid and foolish
His dignity is tarnished..for being a moron idiot
That goon, can’t even create ‘pantun’, in English
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Comment awaiting moderation

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu pondan 6:17 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora’s pantuns are really fantastic & stunning
Old idiot Suman, felt so sad, and just kept quiet
Feeling ashamed..Suman left the blog, running
That’s why..we can’t see anymore, the dull idiot
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah 3:52, 3:57, 4:04 Awww.awww.awww..

Toksahlah melalut, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Suman maknyah Hindu 6:18 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman is as if, an old lady, with no more period
Readers found this skunk as stupid and foolish
His dignity is tarnished..for being a moron idiot
That goon, can’t even create ‘pantun’, in English
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu pondan 6:18 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Idiot Suman gave no reply so long Kejora waited
It is a clear proof that Suman is a stupid bastard
Suman’s reputation is now tarnished and tainted
It won’t be surprising, if the lousy old gay fainted
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

zunnun
Member
zunnun

Dr Hamka, pernah berkata, perahu dah siap bila di bahtera layarkan, baru tahu, kecacatan dan kesempurnaan nya “bak rumah dah siap, pahat berbunyi” Pengkianat2 Negara, sejak berbulan2 merancang tanpa pengetahuan dan blessing dari Mahathir, dari kekalahan di tg piai, jauh sekali utk menjalankan kerja2 sebagai menteri, malah Moo, Azmin dan yg lain2, menyulitkan lagi Kerajaan yg ada dgn performance dan delivery mereka. mereka2 ke sana ke mari, bukan utk menyekesaikan permasaalah rakyat dan negara, segala tindakan mereka berbau ancaman kpd delivery yg di kehendaki oleh rakyat dari mereka. Byak tindakan mereka2 ini, secara tidak langsung, mengugat ketrampilan kerajaan PH seperti… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Cikgundu Kejora MakNyah…. Bloody shit…..!! Again you thick skinned idiot displaying your fuckin’ typical broken kampungan Manglish….. “He still win even when many enemies surround”. “Unlike, old idiot TN. who use to be damn stupid”. Now compare mine….. “So much a leader, worthy of trust Here stands a man, gonna do what he must Ain’t afraid to propose, what is bold Even it does not, conform the usual mold From East to West, Mahathir is still the best…..!! Whilst your stupid fuckin’ PANTAToon… “Cgu Kejora, is a tough guy..with energy & speed He still win even when many enemies surround… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Suman Hindu nyanyuk 3:56 pm,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Suman Hindu mknyah asal usul kturunan lanun
Hindu tua sewel ni nk juah tk padan bapok kedi
Si tua ni dah sasau sawan..dia pergi tala Zunun
Ternyata yg Suman Hindu tua ni, dh mabok todi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Suman Hindu nyanyuk 3:56 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Sian Suman..maknyah Hindu, keturunan Kerala
Hindu tua sewel ni nk juah tk padan bapok kedi
Gaduh dgn Kejora..Zunun pula, yg dia pergi tala
Ternyata yg Suman Hindu tua ni, dh mabok todi
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

anonymous
Member
anonymous

Man Hindu sudah beralih arah…tak de lagi pujian dan lambong madey yg sudah tersungkur…di sangka madey hebat tak bisa dikalahkan…

Baru Man Hindu tahu tak de manusia yg tak boleh dijatuhkan…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman is as if, an old lady, with no more period
Readers found this skunk as stupid and foolish
His dignity is tarnished..for being a moron idiot
That goon, can’t even create ‘pantun’, in English
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Cikgundu MakNyah Kejora awww..awww..aww…. Wtf is that kampungan broken manglish PANTAToon all about….?? “Poor lame gay Suman, all the while Kejora bully I challenged for English ‘pantuns’, he kept quiet”. “Kejora bully” “Kejora bully” “Kejora bully” – What the hell is that, is it proper English, THAT’S OUTRIGHT RUBBISH, you fool1…..!! ——————————————————————————- INGAT – Kau tulis Melayu pun tonggang langgang berterabur, jadi toksah pulak hina diri kau nak eksyen yakinkan orang dengan omputeh kacang puteh kau tuuu. English my foot – hey pegi jalan dahh kentoot…..!! Oh ya, kenapa kau masih sampai laanie berat sekali mau sebut tarikh & masa… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman is as if, an old lady, with no more period
Readers found this skunk as stupid and foolish
His dignity is tarnished..for being a moron idiot
That goon, can’t even create ‘pantun’, in English
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu pondan 3:53 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛
Suman tried to be a dragon but he’s a millipede
He is an old idiot with a very little piece of brain
He had to suffer sorrow, for being damn stupid
That is why, he is always, thrown, into the drain
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Idiot Suman always appear to boast and tell lie
This old skunk behaves rather funny and weird
When I gave English pantun, he could not reply
The reason is simply, he is a damn, stupid idiot
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

zunnun
Member
zunnun

english pantun…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora is born to be smart, superb and talented
Unlike idiot Suman, who’s just, a stupid bastard
He is unable to reply so long cgu Kejora waited
The idiot’s dignity has been tarnished & tainted
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kemain lagi, Suman Hindu sewel, anjing dubuk
Tk padan bahalol bingai..dia mari nak mnyibuk
Dia tk tau malu ke, ini anjing tua, muka tembok
Tunggu je nanti di JB..Kejora punya penumbuk
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hu hu hu

MakNyah Kejora pengecut berauta konon….
“I have to fight for the sake of M’sia..our country”….!!

Betul ker tuuu……?? Kalau gitu, sila sebutkan tarikh & masa untuk kita “bermesraan melepaskan rindu” di JB buat julung2 kali.
Ok, Nyah…….??

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman maknyah Hindu 3:38 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

ART HARUN SILA BERAMBUS………. Mahkamah tolak petisyen cabar kemenangan Anifah Aman……… Hakim membenarkan permohonan Anifah Aman yang difailkan pada 24 Ogos lalu untuk membatalkan petisyen pilihan raya yang difailkan calon Warisan, Karim Bujang atas tujuh alasan mengikut Peraturan-Peraturan Petisyen Pilihan Raya (EPR) 1954 dan Akta Kesalahan Pilihan Raya (EOA)1954 yang Karim gagal patuhi.​​​​​​​ – Gambar EPA, 19 November, 2018. MAHKAMAH Pilihan Raya di Kota Kinabalu hari ini menolak petisyen pilihan raya yang difailkan Karim Bujang, calon Parti Warisan Sabah dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) yang mencabar kemenangan bekas menteri luar Anifah Aman di Parlimen Kimanis. Dalam penghakimannya, Hakim Supang… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman maknyah Hindu tua dh mula nk celupar
Tak sedar, muka dia hodoh, mcm tapak selipar
Tak padan dgn terhencot, mari nk buat gempar
Dia tk takut ker nanti kna Kejora pnya pnampar
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

I have to fight for the sake of M’sia..our country

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hu hu hu

MakNyah Kejora pengecut lagi2 berauta.

Betul ker tuuu……?? Kalau gitu, sila sebutkan tarikh & masa untuk kita “bermesraan melepaskan rindu” di JB buat julung2 kali.
Ok, Nyah…….??

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman maknyah Hindu 3:22 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

Lupa lak Wak Hindu…

HAA HAH HAA
HOO HOH HOO
HIII HIIH HIII
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Cikgundu MakNyah Kejora awww..awww..aww…. Wtf is that kampungan broken manglish PANTAToon all about….?? “Poor lame gay Suman, all the while Kejora bully I challenged for English ‘pantuns’, he kept quiet”. “Kejora bully” “Kejora bully” “Kejora bully” – What the hell is that, is it proper English, THAT’S OUTRIGHT RUBBISH, you fool1…..!! ——————————————————————————- INGAT – Kau tulis Melayu pun tonggang langgang berterabur, jadi toksah pulak hina diri kau nak eksyen yakinkan orang dengan omputeh kacang puteh kau tuuu. English my foot – hey pegi jalan dahh kentoot…..!! Oh ya, kenapa kau masih sampai laanie berat sekali mau sebut tarikh & masa… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Cikgundu Kejora MakNyah…. Bloody shit…..!! Again you thick skinned idiot displaying your fuckin’ typical broken kampungan Manglish….. “He still win even when many enemies surround”. “Unlike, old idiot TN. who use to be damn stupid”. Now compare mine….. “So much a leader, worthy of trust Here stands a man, gonna do what he must Ain’t afraid to propose, what is bold Even it does not, conform the usual mold From East to West, Mahathir is still the best…..!! With yours… “Cgu Kejora, is a tough guy..with energy & speed He still win even when many enemies surround Unlike, old idiot… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Suman Hindu pondan 4:00/4:01 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman is as if, an old lady, with no more period
Readers found this skunk as stupid and foolish
His dignity is tarnished..for being a moron idiot
That goon, can’t even create ‘pantun’, in English
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu pondan 4:00/4:01 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

zunnun
Member
zunnun

Yes, start doing it, then again, are you fighting with your id or your embedded ego, blooming in contrast to become another super…

never did we realize, the enermy is not outside, it had long been within..

or you choose to say, inside?

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
If U feel that ‘abg’ abandoned you I felt so sorry
I have to fight for the sake of M’sia..our country
You’re always in my heart U don’t have to worry
As long as I live, there’s no end to our Luv Story
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

LOVE STORY – ANDY WILLIAMS
Karaoke: https://youtu.be/w6w0cy_1HY4

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Where do I begin
To tell the story of how great a love can be
The sweet love story that is older than the sea
The simple truth about the love she brings to me
Where do I start

With her first hello
She gave new meaning to this empty world of mine
There’d never be another love, another time
She came into my life and made the living fine
She fills my heart

Anonymous
Guest
Anonymous

Chorus:

She fills my heart with very special things
With angels’ songs, with wild imaginings
She fills my soul with so much love
That anywhere I go I’m never lonely
With her around, who could be lonely
I reach for her hand, it’s always there

How long does it last
Can love be measured by the hours in a day
I have no answers now but this much I can say
I know I’ll need her ’till the stars all burn away
And she’ll be there
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
I hope U’re fine with U’r msters at the university
All the while I’ll be praying for U my dear beauty
Don’t worry Irah our dreams will come to reality
Coz..my love for U, in maths I would say infinity
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
This hard love sickness..’abg’ will keep fighting
Only God knows..how my heart, is now beating
No matter how long..abg won’t give up, waiting
Becoz..my sweetheart, to me you’re everything
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Abg feel proud to have U, who’s cute and clever
Missing U away I feel like having sick and fever
To forget U, my dear Irh, definitely no and never
Since, my love for you..is now, then and forever
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Abg hope, there’ll be no end to our love chapter
Since I’ll be loving you, now, then and ever after
Believe me Irh, we’ll be together sooner or later
To be together..abg wish that time move faster
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hu hu hu

MakNyah Kejora pengecut berauta konon….
“I have to fight for the sake of M’sia..our country”….!!

Betul ker tuuu……?? Kalau gitu, sila sebutkan tarikh & masa untuk kita “bermesraan melepaskan rindu” di JB buat julung2 kali.
Ok, Nyah…….??

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Suman Hindu pondan 3:18 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman is as if, an old lady, with no more period
Readers found this skunk as stupid and foolish
His dignity is tarnished..for being a moron idiot
That goon, can’t even create ‘pantun’, in English
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu pondan 3:18 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

Femes ler TN. Tak kisah ler di made famous by orang gila.

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kejora nmpak dah kian celaru kita punya politik
Lbh baik Kejora tumpu jer kpd subjk matematik
Begitu juga..dgn cinta yg makin mekar berputik
Bunga yg mekar kmbang pasti akn Kejora petik
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah macm penyanyi dangdut Cita Citata, cantik
Hidung mancung, pipi gebu, alis matanya lentik
Kejora & Irah..saling sama merindu setiap detik
Setiap kali utus wrkh airmata Irah pasti menitik
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kejora kalau dlm bidang pantun mmg fantastik
Irah pula pnyokong Tun..tpi tidak smpai fanatik
Mmg le percintaan Kejora-Irah sangat dramatik
Kasih cinta abadi bagaikan tk ada nokhtah titik
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hu hu hu

MakNyah Kejora pengecut lagi2 berauta.

Betul ker tuuu……?? Kalau gitu, sila sebutkan tarikh & masa untuk kita “bermesraan melepaskan rindu” di JB buat julung2 kali.
Ok, Nyah…….??

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Suman Hindu pondan 3:24 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman is as if, an old lady, with no more period
Readers found this skunk as stupid and foolish
His dignity is tarnished..for being a moron idiot
That goon, can’t even create ‘pantun’, in English
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu pondan 3:24 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
TN anjing kna tibai dgn abg smpai dh tempang
Kini dia tak berani lgi..itu anjing anak gampang
Anjing tu biol, org Kdah kata, tk cukup skupang
Bila anjing tu tk ganggu nk brpntun pun lapang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

(Bunga2 tu abg tujukan khas untuk Irah..
Untuk TN anjing 🐕 tua sewel tu, abg nak tujukan ketul batu…😂)

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

NIKKEI ASIAN REVIEW REPORTS: IT’S ALL ANWAR IBRAHIM’S FAULT….!! Former PM Mahathir Mohamad, three weeks after tendering his resignation, said his arch-rival-turned-ally Anwar Ibrahim’s hunger for power cost both of them the chance to lead Malaysia. Mahathir, 94, said he will not retire, as many have expected. Instead, he vowed to make a political comeback if the people still want him and if there are wrongdoings in the administration of current Prime Minister Muhyiddin Yassin. “Even now, they are coming to see me,” Mahathir told the Nikkei Asian Review in an interview in his office in Putrajaya, referring to his… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

NIKKEI ASIAN REVIEW REPORTS: IT’S ALL ANWAR IBRAHIM’S FAULT….!! On Anwar, Mahathir said that since 1998 the 72-year-old has been impatient to become the country’s prime minister. Back then, Mahathir and Anwar were the Nos. 1 and 2 in the then ruling Malay-based party United Malays National Organization (UMNO). “Well, I think he has always been impatient,” Mahathir said. “During the last time when he was in UMNO, I promoted him until he was the second man, where he would take over when I retire. But he couldn’t wait because I was staying too long and he started some movement… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Hell hath no fury like Beruk Tua Geng Najib ignored

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kini, makin brcelaru keadaan politik negara kita
Tak habis2, pemimpin, dgn kemelut & sengketa
Lebih baik Kejora tumpukan saja kpd soal cinta
Dpt juga mlpas rindu, kpd si dia yg jauh di mata
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Mulai 13 Mac hingga 22 Mac..Kejora cuti 9 hari
Nak isi kelapangan, pelbagai aktiviti Kejora cari
Slh satunya adalah menatap wrkh2 yg Irah beri
Terutama nya wrkh terakhir Irah bulan Februari
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

MUNIRAH MARYONO Salam Sir Abang, Kabare? Smga abg & klrga sht irh tgah rht-rht lps slat isyk ptg tdi irh pgi jging,nk mtn bdy bwh 50 kg ha ha dh lma X bt gtu, frst tme jging ngn rkn mstrs irh stu rmh Dh rndu Irah nak ckp jwe & brbsa mlyu kt sni smuanya spking sbb nk mhrkn BI psn lcture gtu la kt smua pljar msia abg, bln jnry bln lcu bgi irh itu hri ade srt rsmi untk irh ha ha skrg ade pntun bga-bga untk irh yg bkn dri abg ha ha eh eh pplrnye irh… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Fikiran Kejora, kt Irah, asyik saja jauh melayang
Irah utus warkah lps selesai tunai sembahyang
Diri si dia manja tu, Kejora asyik saja terbayang
Dapat kekasih solehah, siapa lah yg tak sayang
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah bertanya khabar secara gurau cakap Jawa
‘Kabare?’..ucapan dari si dia syg yg cantik lawa
Kejora jwab ‘waras sayang’ sambil lucu ketawa
Bagi Kejora..Irah adalah intan, payung & nyawa
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Pagi cuti Irah rajin beriadah, dia pergi berjoging
Berat body bwah 50 kg, katanya dia nk mantain
Kejora nasihat Irah, kurang mkn ayam & daging
Berat bwh 50 kg tu, biarlah smpai jdi pengantin
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah bagi tahu, yg dah lama dia tak cakap Jawa
Asyik speaking BI je sana jarang cakap Melayu
Bagaikan satu sinaran dlm diri ini Irah dh bawa
Irah dh segarkan jiwa Kejora yg dahulunya layu
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah kata, bulan Jnuari adalah bulan paling lucu
Hinggakan, ada cai yg tulis kpd nya surat rasmi
Tapi Kejora tau cai tu dah tua ganyut & bercucu
Dia dengki, nk hancurkan cinta, yg telah brsemi
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah juga rasa lucu bila dirinya jadi kian popular
Percintaan Kejora-Irah kat blog jdi gah menular
Mmg cinta ini, didengki oleh cai2 biawak & ular
Tetapi, cai2 itu mudah sja, Kejora siat dan kelar
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Bg Kejora, Irah ada lah cinta setia pnya lambng
Segala tohmahan Kejora tak ada rasa bimbang
Lihatlah..apa kata-kata dr bunga ku yg kmbang
‘skrg ade pntun bga-bga untk irh yg bkn dri abg’
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
‘Ini ada lagi lucu’, kata Irah, menyambung cerita
Irah cakap housemate dia Shry pnggil Irah Tata
Sbb wajah Irah mirip sorang pnyanyi cntik jelita
Semua pasti kenal, pnyanyi dangdut Cita Citata
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irh citer lgi: slalu dia pksa irh, nynyi lgu “skit tuh”
Cerita2 Irah, mmbuat hati ini rasa sgt tersentuh
Rasa kasih kpd Irah semakin mendalam & utuh
Bila menatap wrkh Irah ni..airmata Kejora jatuh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah juga tanya tntng housemate Kejora, si Zaki
Dia itu, tak kisah bab pempuan, hnya kwn lelaki
Orangnya alim warak, masjid & surau pnya kaki
Cara hidup si Zaki itu, Kejora sdg cuba nk jejaki
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Ada perkara yg mmbuat hati ini hiba tak terperi
Irah teringin sgt nak rasa ibu pnya msakan kari
Mmg Kejora tak sabar, Irah dtng Kedah ke mari
Apa saja utk Irah akn Kejora usahakan dan cari
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Mmg wrkh Irah ini menggamit kenangan indah
Sbb Irah beriya-iya sngguh nk datang ke Kedah
Ini yg mmbuat Kejora, jdi rindu, tk sudah-sudah
Mmg lah, kecil tapak tangan nyiru Kejora tadah
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Di akhir entri..Irah ucp Kejora, selamat mju jaya
Kata nya lagi, ‘semoga ibu pertiwi, aman damai’
Bgi Kejora, Irah adalah, bgaikan sinaran cahaya
Itulah yng membuat Kejora asyik mimpi mamai
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah adalah penawar diri Kejora..batin dan zahir
Utk Irah, Kejora tak jemu cipta pantun dan syair
Mmg lah sgt sayu setiap kali wrkh Irah berakhir
Pipi Irah, akan basah dan mata Irah pasti berair
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah masih malu, untuk ucapkan prkataan cinta
Dia belum bersedia, untk ungkapkan dgn kata2
Tapi Kejora dapat fahami isi hati dinda ku ‘Tata’
Ucapan itu..Irah gantikan dgn linangan airmata
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Bgitu lah keadaan bila cinta dah kemas brpadu
Sering saja berutus warkah..pnuh nada syahdu
Kesian dgn Irah, tk tahan sungguh, dia merindu
Tiap kali wrkh tiba, Irah iringi, dgn tangis sendu
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

pujangga siber

Harap kejora tabah dalam menempuh liku-liku
percintaan bersama Irah kesayangan

KATA PUJANGA LAMA-

Sayangkan anak tangan-tangan kan,
Sayangkan kekasih ,tinggal-tinggalkan

hanya doa pengikat kasih,kan tumbuh keshahduan cinta abadi
dimusim kabus salju,sedingin kasih yang bersemi

Reply
14 March 2020 11:08 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕)

Dia dah nak mamposss, tak banyak keluar dah sekarang nih.

Alhamdulillah, tidak lagi blog ini berselarut dengan dia asyik mengarut. Mudah2an berterusan begitu.

Tapi Tuhan sentiasa menguji kesabaran kita. Terima lah kalau dia masih meroyan, menyundal di sana sini.

Sebab Beruk Tua memang selalu melompat lompat, nak longgarkan sendi.

Reply
15 March 2020 6:17 am

Anonymous
Guest
Anonymous

Terima kasih pujangga siber 11:08 pm,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Mmg mnempuh liku2 prcintaan ni Kejora tabah
Perasaan kasih pd Irah..tiap hari kian brtambah
Tpi..ada juga masa Kejora dilanda rasa gelabah
Sbb, sdgkan pasir di pantai pun, lgikan berubah
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Dh menjadi lumrah, bnyak liku2 dlm percintaan
Demi Irah, Kejora rela hadapi apa juga keadaan
Mmg le buat masa ini diri ditinggal dara pujaan
Tpi hnya smntara sja dlm menuju kebahagiaan
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Keadaan Irah yg sibuk belajar itu Kejora fahami
Sedlm mana, ksih cinta ini pula, Irah dpt selami
Sesuci salju, syahdu nya cinta yg telah bersemi
Irah psti sntiasa ingatkan dia pnya bakal suami
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Smmg nya Kejora asyik brdoa, dlm kesyahduan
Antara kami, sntiasa saja, dlm sepi & kerinduan
Mengenang Irah, hati ini, dlm hiba dan kepiluan
Irah sibuk..masa utk study baginya jdi kperluan
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

Pujangga siber,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Cmburu dgnki, TN anjing tua tu, blum juga reda
Marah sngt, anjing tu, bila Kejora-Irah bercanda
Dia dah tua umur 87, mana tau pasal org muda
Kini dia, perut kmbung kempis atas kerusi roda
♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

Pujangga siber,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN anjing tu, pndengki, hati dia ada kudis barah
Bila tulis entri psl Irah, anjing tu jadi tk tntu arah
Mmg le sengaja Kejora tulis entri berkaitan Irah
Sronok tul Kejora lihat TN anjing mroyan marah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Pujangga siber,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Bila Irah cinta Kejora..TN anjing cmburu dengki
Lebih2 lagi lihat Irah cantik, dlm video ‘sakit tuh’
Mulut TN tu, busuk mcm mak dia pnya lbg puki
Bodo si anjing tu, mcm pak dia pnya pala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Pujangga siber,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Dgn TN anjing kapiaq ini, Kejora tak ada kesian
Kekufuran anjing gila ini buka lagi desas desus
Kejora ada simpn bukti yg TN anjing ni Kristian
Yg anjing tu sbut Tuhan tu, dia rujuk kpd Jesus
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Pujangga siber,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi, TN anjing akn menyalak & mengarut
Anjing tua itu mmg pendengki busuk hati perut
Dia ada brmasalah, telur bengkak pasang surut
Btg pelir lembik dia tak juga sembuh wlu diurut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Pujangga siber 11:08 pm,

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Terima ksih, pujangga siber, fahami org brcinta
Bkn mcm TN anjing, yg dengki & cemburu buta
Bila ada entry psal Irah, anjing tu pasti meronta
Tak padan dgn umur 87..anjing tu..dh tua renta
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

anonymous
Member
anonymous

Madey dakwa dimusuhi oleh setiuasaha sulitnye zaid mat arip kerana ada kes mahkamah…zaid arip tepok maja katanye..

Kenape madey tak pecat zaid yg kurang ajar?…madey nak buat lawak kot..

Madey dah nyanyok zaid tidak didakwa hanye jadi saksi kes isa..

Anonymous
Guest
Anonymous

KEPALA BAPAK KAMU

Siapa kata tepok meja?

Tepok kepala kamu lebih munasabah.

anonymous
Member
anonymous

Hahaha…kling gila duduk dlm gua meracau….ko kaciwa dan sedih madey di trajang…

Kikikikik..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kau duduk dlm bilik air melancau

kukukuku

Anonymous
Guest
Anonymous

Hell hath no fury like Beruk Tua Geng najib ignored.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PENGERUSI SPR SILA LETAK JAWATAN……….. SELEPAS PRK KIMANIS, SPR BOLEH BUAT PENGAKUAN, MEREKA SILAP DAN SALAHGUNA KUASA PADA PRU-14 LALU BAGI BOLEHKAN MAHKAMAH BATALKAN KEPUTUSAN PRU-14 DAN PRU SEMULA!!!…….. Rupa-rupanya masih ramai yang tak faham mengapa Anifah Aman, bekas Ahli Parlimen Kimanis mengambil tindakan undang-undang terhadap SPR dan mempertikaikan keputusan mahkamah mengadakan semula PRK Kimanis. Calon Pakatan-Warisan yang juga merupakan calon WARISAN untuk PRK Kimanis, Karim Bujang telah menyaman Ahli Parlimen BN yang menang pada PRU-14 lalu, Anifah Aman. Dia mendakwa Anifah dan BN menang kerana telah merasuah pengundi. Dalam perbicaraan, Karim Bujang kalah. Mahkamah memutuskan kemenangan Anifah Aman langsung… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Sedih si wee wee merayu “Wee: Don’t call this a Malay-Muslim gov’t” – Malaysiakini.

Dia tak terima hakikat bahwa Melayu adalah majoriti Melayu di negara ini, kot gomen nya pun – aku tak hitung pun sebab buang masa wee wee mengarut

anonymous
Member
anonymous

Kenape ko menyibok?..

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

SPR PH SENGET SEBELAH…..MAHU JADI GUNTING DALAM LIPATAN…..ADAKAH TOM CAT 2 AKAN MUNCUL …… Apakah Idrus Harun (AG) Akan Mengambil Tindakan Ke Atas Adik Beliau, Azhar Harun (SPR) Atau Akan Jadi Tommy Tomato 2.0?……… Ujian Pertama AG : Sediakah Dakwa Azhar Harun (SPR) Yang Merupakan Adik Beliau? Yang orang ramai nampak, cuma tindakan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) tutup sebelah mata kepada kesalahan-kesalahan Pakatan Harapan yang dilakukan terang-terang ketika PPRK Kimanis untuk memihak kepada Pakatan Harapan. Mungkin ada faham mainan jahat SPR sengaja tidak rayu keputusan mahkamah yangg memihak Karim Bujang dalam saman sivil terhadap SPR (BACA DI SINI). Akibat tindakan SPR,… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak kisah lah aku tak dapat komen on the blog post, hamjadah Beruk Tua Geng Najib yang ayik menjilat Najib mengguna berbagai nama itu perlu dibalun, ditibai dan dibantai.

Dengan itu aku juga dapat my fun and entertainment on and out of the bugger.

anonymous
Member
anonymous

Klingbgila terokbkena balun dan ditibai…merayu2 meraong2…

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah terus mnjadi, Kejora pnya impian & belaian
TN anjing bengang, spt orng terlondeh pakaian
Komen sewel TN anjing tua Kejora malas layan
Tapi Kejora seronok, tengok anjing itu meroyan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN anjing tu, pndengki, hati dia ada kudis barah
Bila tulis entri psl Irah, anjing tu jadi tk tntu arah
Mmg le sengaja Kejora tulis entri berkaitan Irah
Sronok tul Kejora lihat TN anjing mroyan marah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PLAN ASAL MEMANG MACAM TU….. SEPERTI DIRANCANG AWAL…. Dr Mahathir Diramal ‘rujuk’ Semula Dengan Muhyiddin……. Tun Dr Mahathir Mohamad dan para penyokongnya diramal akan ‘rujuk’ semula dengan Tan Sri Muhyiddin Yassin selepas tempoh ‘edah’ dan bersedihnya berlalu. Ramalan itu dibuat oleh Tan Sri Shahrir Abdul Samad yang menyifatkan perpecahan yang berlaku dalam gabungan Pakatan Harapan hingga menyebabkan kemelut politik sebelum ini semata-mata untuk menafikan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri. Selain itu, pandangannya itu diperkukuhkan lagi dengan hasil mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO yang menyatakan parti itu akan terus menjadi kuasa ‘semak dan imbang’ kepada kerajaan baru ini. Malah, Presiden… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama, sekarang malu nak guna nama Geng Najib sebab asyik dibalun, ditibai dan dibantai tiap kali dia masuk atas nama itu.

Tapi, atas nama apa pun, boleh dikenal pasti, dibalun ,ditibai dan dibantai juga.

Selalu mengarut dan melalut, me reka watak pompuan Munirah dan menggila bayangkan nya. Dia otak tak centre.

anonymous
Member
anonymous

Kling gila terok kena balun dan di tibai..meraong2 nerapuu2.. …kecian dia

Kikikikik.m

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

D4P @PH DAN DASAR BUMI HANGUS BERPISAH TIADA………. LIM GUAN ENG BUAT LANTIKAN KHAS 30 ORANG CINA DALAM MOF……. Makin lama makin byk cerita psl DAP mula terbongkar lepas diorang dah takda dlm kerajaan. Baru2 ni pendedahan pasal Lim Guan Eng masa dia jadi Menteri MOF dulu. Benda pertama yg Lim Guan Eng buat bila jejak kaki dlm MOF adalah menubuhkan pasukan “Pegawai Khas” seramai 30 org yg dilantik oleh dia sendiri. Kesemua 30 org tu terdiri dari org CINA berumur antara 20an hingga paling tua 30an dan diketuai oleh SetPol Lim Guan Eng iaitu TONY PUA. Pasukan “Pegawai Khas”… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Muafuckat Nasional terima ker Bersatu dlm pru15?

Bersatu ciput jadi melukut tepi gantang…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu sebiji habuk di tepi jalan, kena tiup, beteraburran.

anonymous
Member
anonymous

Kajubklingvgila saper peduli….cakap merapu

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KEPADA CAI SUNDAL PHDAP BACA NIE……… Wawancara Sinar Harian dengan Datuk Seri Dr Wee Ka Siong……. PRESIDEN MCA, Datuk Seri Dr Wee Ka Siong terpaksa memimpin parti memperjuangkan kemerdekaan yang sudah berusia 71 tahun itu dalam keadaan yang cukup getir selepas Barisan Nasional (BN) tumbang pada Pilihan Raya Umum ke-14 hampir dua tahun lalu. Bagaimanapun, selepas 22 bulan berada dalam blok pembangkang, MCA kini kembali sebagai kerajaan susulan daripada gelora politik yang menyaksikan kerajaan Pakatan Harapan mengalami kehancuran dua minggu lepas. Ka Siong menyifatkan pelantikannya sebagai Menteri Pengangkutan adalah satu takdir ketika beliau sudah berasa selesa sebagai pembangkang. Dalam wawancara… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Bila cuti pnjang mcm ini keluarga lah jdi teman
Masa abg, lebih bnyak habis, kt kmpg halaman
Musim kemarau tolong keluarga jirus tanaman
Juga, bunga-bungaan yg ibu tnam mcm taman
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Msa cuti ni le, abg amik peluang tlong ayah ibu
Musim kering tlng lap tingkap yg agak berdebu
Awl pgi tolong ayah kt kebun, jirus pokok2 tebu
Lps tu tolong mak pulak balutkan buah2 jambu
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Mak dah pungut pucuk pegaga utk buat kerabu
Hari ini, dia nk buat sayur bayam dgn buah labu
Skrg, kmarau..tk ada rebung atau pucuk bambu
Klu mkn mskan mak..tringat Irah, hati abg sebu
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Esok abg nk gi ke sungai dgn ayah, tahan bubu
Dgn aktiviti kg ni kulit abg mula le nk jdi kelabu
Lain lah Irah duduk tempt sejuk, kulit licin gebu
Entah2, orang nak letak belanja kahwin, 50 ribu
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Abg nk makn dulu..masakan mak, dekat rumah
Lps tu, nk ke rumah org ank khatan buat knduri
Bukan ler sgt kt knduri tu..makanan nk dijamah
Jdi adat, bila budak2 khatan, duit kita akan beri
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

RILEKS LAAA BRO….TAK KAN HARI NI KAWIN ESOK DAH DAPAT ANAK…. .. Pas tak mahu gopoh……… KEMELUT politik di Kedah dijangka memasuki fasa baharu dalam tempoh terdekat namun Perikatan Nasional (PN) mengambil pendekatan tunggu dan lihat perkembangan semasa dan kekal dengan pendirian bertenang. Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri (Dun) Kedah, Muhammad Sanusi Md Nor berkata, pihaknya tidak mahu ‘kelam-kabut’ dengan sebarang tindakan biarpun mempunyai majoriti kerusi di negeri itu. Katanya, sebagai parti politik berpengalaman, Pas Kedah akan menunggu pendirian Pas pusat terlebih dulu sebelum membuat sebarang keputusan mengenai langkah politik parti itu walaupun mendapat sokongan daripada wakil rakyat Pakatan Harapan.… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Takbyayahvtunggu lagi…mukeris pro PH kekal mb..

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

ENAM JAHANAM BERJAYA DITUMBANGKAN…..KINI DIAM2 MERANCANG…..DIAM2 UBI …….SEGERAKAN DAKWA KLEPTOKRAT PH…….. Untuk Anwar, Helikopter Vs Terowong Siapa Kleptokrat Sebenarnya ?…….. 1. “Yang helikopter hilang itu, besar kes dia. Yang lain semua terpalit,” kata Anwar Ibrahim, bekas bakal PM8 tempoh hari dalam video yang disiarkan di Facebooknya Selasa lalu. https://www.facebook.com/anwaribrahim.keadilan/videos/653113715451431/ 2. Tuduhan helikopter ‘hilang’ masih berlegar sehingga hari ini, dan cuba digambarkan oleh PH sebagai isu rasuah. 3. Helikopter tidak hilang, tetapi terlewat mengikut jadual. Halnya, Kementerian Pertahanan pada November 2016, menandatangani pembelian 6 buah helikopter MD-530G dari AS dengan harga RM300 juta, dengan penghantaran keseluruhan dijanjikan pada Disember 2018. 4.… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Terlewat bertahun2…wang sudah bayar..

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Hell hath no fury like the bloke who has been itching for a fight but whose comments are ignored.

ken
Guest
ken

Bersatu telah membuat suatu kesilapan yang besar. Sekarang sudah terumbang ambing. Akhirnya bersendirian. Jika berlaku snap election maka hilanglah semua kerusi termasuk kerusi klik Azmin.

Anonymous
Guest
Anonymous

Siapa cakap? Kau cakap? Takda siapa ikut cakap kau. Kau tak masuk kira pun.

anonymous
Member
anonymous

Ssper suruh kling gila ikut?…perasan plak dia..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu pariah nak ikut pun tak diterima.

Pariah lah, katakan.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

HANYA SESAT SUNDAL DAN BAHALOL SOKONG PEMIMPIN SEUMPAMANYA…….HANYA SI GILA SOKONG ORANG GILA…… HANYA PELIWAT SOKONG PELIWAT…… The lies and bullshit .. ….. The lies and bullshit in favour of Anwar Ibrahim By Group of Concerned Analysts…. .. It is amazing how some seemingly respected Chinese and Indian writers, blogs and politicians behave like mercenaries (being paid well or promised to be taken care of?) or can they be that stupid and ignorant when writing so much bullshit in favour of Anwar Ibrahim. They, with the collaboration of some biased foreign media, love blaming everything on Tun Dr Mahathir (TDM)… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Penyamun umno disokong oleh pas…pas penyamun tarbus..kikikikik.

Irah
Guest
Irah

Pas gila nak jadi menteri, punca membisu, dakwa aktivis media sosial ………Malaysia Dateline…….. Pas hanya membisu ketika rakannya dalam Muafakat Nasional (MN) bertungkus lumus menyerang Kabinet Muhyiddin. Tindakan Pas yang senyap sunyi terhadap pelantikan beberapa menteri yang dikira terpalit dengan skandal menjijikkan disifatkan sebagai tindakan ‘gila hendak jadi menteri’. Inilah pandangan para aktivis media sosial berikutan serangan padu dari Naib Presiden Umno, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin terhadap barisan Kabinet kerajaan Pakatan Nasional (PN). “Pas boleh senyap sunyi dalam hal ini. Gila nak jadi menteri menyebabkan Pas bisu,” tulis Johar Ismail dalm posting beliau. Beliau mengulas tulisan Khaled yang mendakwa… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Kerajaan haram pN tidak boleh bertahan lama….penyamun tidak boleh kerjasama dgn pengkhianat…umno sudah declare setakat pru 15 sahaja…kemuncak kemarahan umno anuar muso dipecat dari jawatan.m

Bersatu tandibg sendiri Bersatu kojol…Bersatu parti ciput…katak puru umno dannpkr dlm Bersatu tak selamat…sudah ada pengundi yg marah…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kepala hotak kau. Pengundi marah apa saja. Mulut kau celupar lagi pengundi marah. Menuduh secara liar tanpa bukti atau fakta.

anonymous
Member
anonymous

Kling gila merapu dan bertambah gila sejak madey bahlol buang dirinye senfiri..

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng Najib amat frustrated Najib dah kena tendang ke dalam longkang, otak dah mereng, sekarang sakit otak Attention Deficit Hyperactivity Disorder – mulut nya hyper.

anonymous
Member
anonymous

Najib dah masuk dlm kerjaaan muyideen daa…kling gila duduk dlm gua…baik balik india..

anonymous
Guest
anonymous

Salah 1 syarat nak jadi rakyat mesia adalah: taat setia kpd titah YDPA.
YDPA ke 15 titah:
1. pengampuan penuh diberi atas dasar telah berlaku travesty of justice dan bukannya pengampunan penuh di atas jenayah yg telah dilakukan.
2. hapus sume rekod dari tahun 1998 sehingga 2018

bani melayu yg masih takleh teima titah ni, sila gantung diri masing2. KAHKAHKAH.

zunnun
Member
zunnun

taat setia kpd Raja taat Setia kpd kedaulatan Raja nih? klu raja dah deviate dan memalukan negara, maka raja perlu di ganti, supaya sovereignty sentiasa berdaulat. travesty of justice? maka undang2 yg membolehkan Anwar bertanding semula, semua terbatal. Maka kesundalan melayu2 fascist dan communist aka commune agama pagan akan kemukan usul di parlimen atau peguam ala mangkuk penyamun2, pengkianat2 melayu dan lebai2 sundal membawa petisen utk mencabar kesahihan pengampunan kerana tidak mengambil kira dari 1998 – 2018? ape, sebelum di penjara, hingga pru 14, dgn sendiri nya, ahli parlimen nya terbatal. Kini kesundalan kamu, nak batalkan lagi status MP PD… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu menghasut, menuduh Raja tanpa bukti, fakta atau punc maklumat yang sahih.

Aku yakin Police Cyber Unit mengawasi kamu. Akanheret kamu ke Balai dan Mahkamah pada masa yang sesuai.

anonymous
Member
anonymous

Polis cyber trooper tak layan cakap kling gila merapu…kikikikikik.m

Anonymous
Guest
Anonymous

Jangan bodoh, mereka tak memberi tahu di blog ini bila mengambil tindakan. Butiran peribadi kamu telah di perolehi dari pemunya blog, sampai masa nya kamu di heret ke Balai.

anonymous
Member
anonymous

Kamu kling gila kuat berangan..

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun the lanun is a non-Malay, has questionable views about the institution of Rulers, not loyal to the Constitution which spells out that, and not loyal to this country as a result of that.

He should migrate to Canada where there is no Special Position (of the Malays) clause in the Constitution.

anonymous
Member
anonymous

Hari2 Pedih hati ko dgn zunnun..keciaannnye

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh lah kamu tak mengtahui aku dah beri tahu from time to time di masa lalu bahwa aku dapat a lot of fun and entertainment membalun, menibai dan membantai Beruk Tua Geng Najib yang mengguna berbagai nama, termasuk anomouse.

Bodoh, amat bodh kamu nih.

anonymous
Member
anonymous

Kamu kling gila kuat berangan…jena balun kena tibai hingga meraong2 merapuu… Kikikikikik.m

anonymous
Guest
anonymous

cewah….dalit nak berlagak pandai…..
ko pi pesta cow dung lg bermunafaat.
https://www.youtube.com/watch?v=fHdYLQiFsyo

zunnun
Member
zunnun

Satire Pg Minggu hadiweng : Allah itu Memerintah, bukan di Perintah. Maha Berkata, Maha Melihat, Maha Mendengar hadiweng : Allah Maha Sentiasa Melihat segala yg berlaku, tiada ape yg blh berselindung dari penglihatan nya. hadiweng : Allah yg Maha Berkata, dan Maha Mendengar remaja: hadiweng, ape bukti Allah Maha Berkata hadiweng : kao ni, kurang ajar, aku kao panggil hadiweng. kao panggil aku Tuan Guru, Tuan yg mana semua dtg berguru. remaja: Ops, maaf. Hadi, ape bukti Allah Berkata? hadi: ape yg kao baca dari kitab Al Quran, terang dan jelas bahawasenya, itu kata2 Allah, yg Maha Berkata remaja: tapi… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun the lnun @ monkey in the zoo nak reka satire pulak. Malas nak baca, hanya menarik perhatian pembaca bahwa dia nih tabiat tak betul, selalu keluar komen2 yang tak semenggah.

anonymous
Member
anonymous

Sape suruh kling baca?…zunnun tak pernah peduli pon kling gila erasan syook sendiri..

Kikikikikik..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kau dah takut nak pakai nama zunnun? Malu?

Moral of the story is jangan melanun nanti jadi zunnun.

Wahai Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tesco boss insists there’s enough to keep Britain fed during coronavirus outbreak (but still rations toilet roll ..

Depa tak tau ker boleh pakai old newspapers, never mind the melecet bont.t thingy.

Nabi Muhammad or Muslim elders at that time did not teach basuh bont.t for nothing. Tak boleh sembahyang jika ada Najis.

zunnun
Member
zunnun

dlm badan, dah tak ada lagi najis tersimpan ke? sundal mana sedemikian dgn kesundalan mengupas

Anonymous
Guest
Anonymous

kamu simpan najis dalam mulut

busuk tiap kali buka mulut

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

THE MASTER OF CONSPIRACY AKAN TERUS MENCATUR SELAGI ADA HAYAT……YANG PENTING LEGACY AGONG TONG M 45B DAPAT DIUNGGULI……. Mahathir, The Man Who Thinks He Is God’s One And Only Choice As PM………. Aziz Hassan, The Mole Recollections & Reflections WE hear it all the time, this talk from politicians about how much they care for the national interests and those of the people but the moment they are out-thought, the knives are out to target the other side. This eight government of Malaysia is not even a week old and yet all manner of doubts are being directed at new… Read more »