MUHYIDDIN PATUT TEMUI NAJIB, BUKAN JUMPA MAHATHIR

Hasrat Muhyiddin Yassin untuk mengadakan pertemuan dengan Tun Mahathir Mohamad atas kapasitinya sebagai Perdana Menteri, sekurang-kurangnya buat waktu yang terdekat ini, sah tidak akan menjadi kenyataan.

Tun Mahathir secara terbuka menolak hasrat Muhyiddin untuk berjumpa dengannya melalui sepucuk surat yang didedahkan oleh Ahli MPT Bersatu, Wan Saiful Wan Jan.

Katanya, beliau tidak melihat ada keperluan untuk Muhyiddin berjumpa dengannya, melainkan jika Perdana Menteri sedia membuang pemimpin UMNO yang korup dalam gabungan kerajaan yang dipimpinnya.

Menurut Tun Mahathir, pendiriannya adalah sama iaitu menolak sebarang bentuk kerjasama dengan UMNO dan pemimpinnya yang rasuah.

Dengan penolakan Tun Mahathir untuk Muhyiddin berjumpa dengannya itu, ini adalah sesuatu yang sungguh memalukan Perdana Menteri sebenarnya.

Ia bukan saja kerana hasrat ingin berjumpa itu ditolak oleh Tun Mahathir, tetapi ini dengan sendirinya menunjukkan kelemahan Muhyiddin sebagai Perdana Menteri.

Untuk apa Muhyiddin mahu berjumpa dengan Tun Mahathir kerana mereka berdua kini adalah musuh dari segi politik, malah beliau telah berjaya mengenepikan Ahli Parlimen Langkawi itu?

Adakah Muhyiddin tiada kekuatan untuk mengurus negara ini?

Lagi pula, setelah menjadi Perdana Menteri, tugas dan peranan Muhyiddin adalah kepada negara dan Perikatan Nasional, gabungan yang meletakkan sebagai ketua kerajaan yang baru, bukannya untuk berjumpa dan melayan Tun Mahathir?

Lebih daripada itu, Tun Mahathir turut menuduh Muhyiddin sebagai pengkhianat dan merasakan Ahli Parlimen Pagoh itu telah mengkhianatinya.

Maka, untuk apa lagi buat seorang pengkhianat ingin berjumpa dengan seseorang yang telah merasakan dirinya dikhianati.

Adakah Muhyiddin kini rasa bersalah dan ingin meminta maaf kepada Tun Mahathir?

Oleh kerana Muhyiddin telah meninggalkan PH dan mengkhianati Tun Mahathir, beliau tidak sepatutnya menoleh ke belakang untuk berjumpa dengan bekas Perdana Menteri itu, setidak-tidaknya dalam waktu ini.

Kalau ingin berjumpa juga, lebih sesuai dilakukan dalam tempoh enam bulan atau setahun yang akan datang

Jika tidak, berziarah sajalah ke rumah Tun Mahathir pada Hari Raya nanti atau berjumpa saja dalam mesyuarat Bersatu.

Kalau ingin bertukar-tukar pandangan dan meminta nasihat berkaitan tugas sebagai Perdana Menteri, sesuai dengan kesanggupan sedia bekerjasama dengan UMNO, orang yang patut ditemui Muhyiddin ialah Najib Razak, bukan Tun Mahathir.

Najib adalah kawan Muhyiddin sekarang ini, manakala Tun Mahathir adalah musuhnya.

Untuk itu, jumpalah kawan terlebih dahulu.

Kenapa Muhyiddin tak mahu berjumpa dengan Najib?

Bukankah Najib juga bekas Perdana Menteri, sama seperti Tun Mahathir?

Kalau Muhyiddin mahu berjumpa dengan Najib, bukan saja permintaannya tidak mungkin ditolak, malah beliau juga tidak perlu menulis surat untuk tujuan itu.

Pakai ‘Whatsapp’ saja pun tentu Najib tiada masalah untuk berjumpa dengannya.

Malah, kalau Muhyiddin tidak mahu menghantar ‘Whatsapp’ sendiri kepada Najib, tentu bila-bila masa saja Wan Saiful sedia mengambil alih peranan itu.

Maklumlah, bila PH bukan lagi jadi kerajaan, Wan Saiful pun tiada kerja lagi kerana jawatan sebagai Pengerusi PTPTN yang disandangnya sudah berakhir dengan sendirinya. (ShahbudinHusin 09/03/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 9 March 2020 — 5:20 am

141
Leave a Reply

avatar
12 Comment authors
anonymousAnonymou.AnonymousOthman AhmadAnonymous Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
anonymous
Guest
anonymous

kesian udin tak da tokoh jadi ketua
nak lantik mentori pun terkial kial
tak ada keyakinan
selauluany penjahat ketuanya dihotrmati kerna ada tokoh
ini ketu aharap sokongan pengkhianat jugak
itu yang nampak tenat

asai dari tong taik balik tong taik jugak

anonymous
Member
anonymous

Najib bimbang ekonomi negara berdepan risiko besar By Wartawan MalaysiaGazette – 8 March 2020 MGF19112019_SIDANG-PARLIMEN40 Najib Razak KUALA LUMPUR – Datuk Seri Najib Razak melahirkan kebimbangan ekonomi Malaysia berdepan dengan risiko besar susulan penularan Covid-19 yang mengancam ekonomi dunia, ditambah pula dengan harga minyak yang merudum ke paras AS$45 setong. Kebimbangan itu berdasarkan kemungkinan Malaysia tidak mempunyai ruang fiskal yang mencukupi untuk berdepan dengan krisis ini. Beliau mendakwa, Kerajaan Pakatan Harapan (PH) telah merosakkan segala kebaikan dan kelebihan pengurusan fiskal negara pelan transformasi untuk menjahanamkan negara. Jelasnya, PH telah mendedahkan negara dengan risiko yang besar apabila defisit kerajaan dan Perbelanjaan… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Setelah 22 bulan madey membuktikan madey tak mampu tadbir malaysia dgn baik…tiada apa2 kemajuan yg dibawak oleh madey…ekonomi mundur kebelakang berbanding negara serantau…

Madey hanye pandai menipu dan membelit..

Kejayaan terbesar madey menjatuh kerajaan PH yg dipilih rakyat dan menjatuhkan dirinye sendiri yg menang hanye 13 kerusi parlimen dari 54 kerusi dlm pru14…?

Sudah sepatutnye anwar tinggalkan madey.. .tak ada paedah bersama orang yg gagal yg hanye gila nak kekal berkuasa..

anonymous
Member
anonymous

BERAPA LAMA MUHYIDDIN MAMPU BERTAHAN? Setelah kira-kira seminggu Muhyiddin Yassin menjadi Perdana Menteri dan serangan daripada PH serta Tun Mahathir Mohamad sudah bermula terhadapnya, pertanyaan paling kerap kedengaran di mana-mana ialah – berapa lamakah beliau mampu mempertahankan kerajaan pintu belakangnya ini? Tambah buruk lagi, sementara serangan terhadapnya kian dipertingkatkan, tetapi langsung tidak ada sesiapa daripada Perikatan Nasional atau PN yang bangun untuk membelanya? Baik daripada Bersatu, UMNO, Pas, kem Azmin Ali atau GPS, semuanya seolah-olah melihat saja serangan bertali arus yang sedang ditujukan terhadap Muhyiddin sekarang ini, sama ada ia berkaitan politik atau serangan berbentuk peribadi. Seolah-olah Muhyiddin sedang bersendirian… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Muyiden patut jumpa najib kerana masa najib gdp 5.9%….1 dollar bawah 4 ringgit…index KLSE tinggi..

Segalanye merudum bila madey ambik alih…

Nanti si keling gila yg duduk dlm gua merapu mintak bukti ato link…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Anwar adalah petualang bangsa & negara sejak tahun 1992 yg gelojoh, kemaruk, serakah dgn tabiat gayseks tidak bermoral diperbudakkan & ditaja Fake Yahudi Zionis Amerika. Padahnya, dia ‘miss soruk’ pm5, pm6, pm7 & pm8. Anwar tidak pernah berjaya menumbangkan kerajaan BN. Dia adalah penyebab utama kuasa PH rapuh & tumbang gara2 mengasak bertubi-tubi Tun M dek angan2 mau jadi PM. DAP & Amanah tanpa Anwar hanyalah parti nyamuk tumoang tui saja. Najib pulak jantan dayus takut bini juga budak abdi suruhan Fake Yahudi Zionis Amerika. Padahnya, dia menerima aib tak terbandingkan sepanjang zaman sebagai laki taKut bini serta mengklepet wang… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

BERITA ASTRO AWANI:

Tun kata tiada perjumpaan selagi TSMY tidak buang UMNO yg dipimpin penyamun2. FULLSTOP….!!

UMNO
Unscrupulous Mohd Najib Organization.
PKMB
Persetubuhan Kebangsatan Melayu Binawe

anonymous
Member
anonymous

Madey rasa malu kerana dia yg mula2 ajak umno tubuh kerajaan pintu belakang…bila umno batalkan SD sokongan madey gagal jadi pm semula….madey sangat marah kpd umno…pembelit kena belit..mpengkhianat kena khianat..

Kikikikik..

Anonymous
Guest
Anonymous

UMNO
Under Muhiyidin New Organization.

PKMB
Perebutan Kuasa Muhiyidin Berjaya

PPBM
Puak Penderhaka Bersama Mahathir

FULLSTOP…!!

anonymous
Member
anonymous

Kuat sangat ko punyer fitnah..

anonymous
Member
anonymous

Kuat sangat ko bawak fitnah

anonymous
Member
anonymous

Man hindu kaki fitnah liar tanpa bukti….

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib adalah kawan Muhyiddin sekarang ini, kata Budin. Tak lama lah kamu, kalau begitu, Yiddin.

Melainkan itu hanya lah slant yang mahu di keluarkan Budin.

Najib Klepto Al Jibo sudah tidak perlu di kawani lagi. Dia Pencuri, Perompak, Pelanun – kata2 Tun M. Aku setuju. Tidak lain dan tidak bukan, Najib ada lah itu semua.

Hinggakan Department of Justice (DoJ) di USA pun kata ada money trail bagi money laundering yang di buat Najib yang depa ikuti.

anonymous
Member
anonymous

Kenape muyidin ajak najib klepto tubuh kerajaan ointu belakang?..

Anonymous
Guest
Anonymous

Gelak ketawa aku HAHAHA HOHOHO HIHIHI pun nak tiru.

Takda maruah, takda jatidiri, tak hurmatkan diri sendiri, no dignity, no self pride, tak reti malu.

Kau patut merayap ke bawah tempurung, diam bersama katak puru.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk sewel 12:25 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian..TN anjing nyanyuk, asyik kena penendang
Hari2, anjing biol sewel ini mengalirkan airmata
Kini, TN anjing biol cuba nak buat satu undang2
Ketawa pun jadi pala butoh pak dia punya harta
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora is born to be smart, intelligent and gifted
In whatever field..lKejora, is superb and talented
Unlike poor idiot TN, who is not highly educated
This idiot’s dignity, has been tarnished & tainted
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

anonymous
Member
anonymous

Gelak tu ko dulu ker yg cipta?…ada patent right?

Anonymous
Guest
Anonymous

Rentikan kopips ler, Beruk Tua Geng Najib.

Gunakan otak kamu itu, exercise your rotting and degrading grey matter, be creative, jangan pemalas, penyalin dan peniru.

Have a life. Grow up, not be stuck in your decadent, humdrum, pathetic lot.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Ko peduli apa TN anjing, klu Kejora nak kopipes
Pantun2 tu, hak sendiri & tidak curi dari sesiapa
Bkn mcm ko anjing, biol dungu bebal otak nipis
Dah ler bingai bahalol nyanyuk pula dan pelupa
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Mulut TN anjing..macm puki mak dia, bau skrap
Sblm ini kata Kejora 80 thn kini disuruh grow up
Semakin teruk, sasau sewel, ini TN anjing kurap
Mngkin kesan akibat anjing tua ni dipukul kerap
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 11:49 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
TN kapiaq, anjing dan babi, biasa jer dia sentuh
Org kapiaq ini, tiada halal, haram, sunat & wajib
Bodoh TN ini, mcm pak dia punya kepala butuh
Asal menentang PH..dia akan..kata Geng Najib
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 11:49 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
TN anjing asyik kena tibai, smpai muka monyok
Anjing tua ini ada pnyakit sawan sasau dan gila
Dia umur 87 thn..dah tua kerepot serta nyanyuk
Kejora yng tibai dia, Geng Najib pulak dia pi tala
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 11:49 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi..TN anjing tua gila ni msuk mengarut
Agaknya, pelir lembik dia tk sembuh juga diurut
Anjing kapir ini, jenis pendngki busuk hati perut
Mmg anjing ini, hnya bleh diajar dgn maki carut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 11:49 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi anjing biol, kau masuk mencaci maki
Hujah kau tak ada sekadar merapu & mengarut
Mulut kau busuk, mcm mak kau pnya lbng puki
Mmg kau hnya boleh diajar, dgn cara caci carut
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hati kau pula sngat kotor penuh kudis dan daki
Bila brkomen..hal peribadi org kau suka sentuh
Bukn saja mulut ko, mcm mak ko pnya lbg puki
Bodoh kau tu, mcm pak ko punya kepala butuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 11:49 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apalah nak jadi ngko ini, TN anjing mulut becok
Awal pagi lagi dah menuduh dan mencaci maki
Tak sedar diri tua..umur 87 thn, dah mati pucok
Mulut ko busuk, mcm mak ko pnya lubang puki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Rentikan kopips ler, Beruk Tua Geng Najib.

Gunakan otak kamu itu, exercise your rotting and degrading grey matter, be creative, jangan pemalas, penyalin dan peniru.

Have a life. Grow up, not be stuck in your decadent, humdrum, pathetic lot.

Anonymous
Guest
Anonymous

Terima kasih kpd Beruk Tua Geng Najib mengeluarkan komen aku lagi.

Kerana penerangan berkenaan Beruk Tua itu amat tepat, diulangi dan dikeluarkan lagi, dengan harapan dia naikkan mutu komen2 dia untuk berdailog di sini –

Beruk Tua punya komen2 sama saja hari2, tiap kali, mengarut, kadang2 mencarut.

Beruk lah, katakan.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 11:49 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
TN anjing tua nk juah..tk padan dgn telur labuh
Kulit dia pula..sejuk brgelambir mmbalut tubuh
Tiap2 hari anjing tua ini, dgn Kejora kena tabuh
Asyik dpt luka bru luka yg lama tk smpt smbuh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HU HU HU…

anonymous
Member
anonymous

Komen TN keling gila sama setiap jam..merapu dan meroyan jer..

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕)

1 kali sebut Beruk Tua Geng najib, keluar nama TN bertalu talu.

Femes lah TN.

Beruk Tua punya komen2 sama saja hari2, tiap kali, mengarut, kadang2 mencarut.

Beruk lah, katakan.

Reply
9 March 2020 10:09 am

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 10:09 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
TN kapiaq, anjing dan babi, biasa jer dia sentuh
Org kapiaq ini, tiada halal, haram, sunat & wajib
Bodoh TN ini, mcm pak dia punya kepala butuh
Asal menentang PH..dia akan..kata Geng Najib
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 10:09 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
TN anjing asyik kena tibai, smpai muka monyok
Anjing tua ini ada pnyakit sawan sasau dan gila
Dia umur 87 thn..dah tua kerepot serta nyanyuk
Kejora yng tibai dia, Geng Najib pulak dia pi tala
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 10:09 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi..TN anjing tua gila ni msuk mengarut
Agaknya, pelir lembik dia tk sembuh juga diurut
Anjing kapir ini, jenis pendngki busuk hati perut
Mmg anjing ini, hnya bleh diajar dgn maki carut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila nyanyuk 10:09 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apalah nak jadi ngko ini, TN anjing mulut becok
Awal pagi lagi dah menuduh dan mencaci maki
Tak sedar diri tua..umur 87 thn, dah mati pucok
Mulut ko busuk, mcm mak ko pnya lubang puki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
TN anjing tua nk juah..tk padan dgn telur labuh
Kulit dia pula..sejuk brgelambir mmbalut tubuh
Tiap2 hari anjing tua ini, dgn Kejora kena tabuh
Asyik dpt luka bru luka yg lama tk smpt smbuh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 10:09 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi anjing biol, kau masuk mencaci maki
Hujah kau tak ada sekadar merapu & mengarut
Mulut kau busuk, mcm mak kau pnya lbng puki
Mmg kau hnya boleh diajar, dgn cara caci carut
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hati kau pula sngat kotor penuh kudis dan daki
Bila brkomen..hal peribadi org kau suka sentuh
Bukn saja mulut ko, mcm mak ko pnya lbg puki
Bodoh kau tu, mcm pak ko punya kepala butuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PATRIOT ‘Berpolitiking’, Tak Peduli Kestabilan Politik….. PH gelojoh apabila desak Dr M hingga memaksa beliau letak jawatan (Ismaweb) – Persatuan Patriot Kebangsaan (PATRIOT) sengaja mahu `berpolitiking’ untuk kepentingan tertentu tanpa mempedulikan kestabilan politik negara. Ahli Parlimen Pengkalan Chepa, Ahmad Marzuk Shaary membangkitkan perkara itu, apabila persatuan itu menempelak kenyataan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang mendakwa bahawa usul undi tidak percaya terhadap Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin umpama tidak menghormati Yang di-Pertuan Agong. “Saya percaya sanggahan PATRIOT terhadap kenyataan Presiden PAS tidak mewakili suara hati veteran polis dan tentera,” katanya dalam satu kenyataan. Terdahulu, Presiden PATRIOT, Datuk… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Tak de siapa yg paksa madey letak jawatan…madey bahlol silap percaturan…madey lari nak tubuh kerajaan pintu belakang tapi di hempap pintu belakang…madey bahlol hingga gila bayang…

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕)

Ketawa pun mcm budak kecik.

Kekadang tiru aku punya ketawa HHAHAHA HOHOHO HIHIHI.

Apa daaaaaaa …

Bankrap idea

Reply
9 March 2020 10:57 am

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk sewel 10:57 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian..TN anjing nyanyuk, asyik kena penendang
Hari2, anjing biol sewel ini mengalirkan airmata
Kini, TN anjing biol cuba nak buat satu undang2
Ketawa pun jadi pala butoh pak dia punya harta
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕)

Waah, so long comment by Dajjal Pas MAHATHIRVSANWAR.

In English, too. Copy and paste, arr?

Will take time to read and comment later, larr.

Reply
9 March 2020 7:59 am

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk 7:59 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing sgt tua, umur 87, dah tk jauh dgn ajal
Tapi, tak pernah dia nak tinggal, suka caci maki
Bila org komen, anjing ini beri label buruk dajjal
Mmg mulut dia mcm mak dia pnya lubang puki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu Beruk Tua Geng najib yang asyik menjilat Najib selalu mencarut bila orang lain tidak.

Masa kau keluar dari pucci mak kau, mulut kau tersangkut di tepi pucci tuh. Jadi rebeh sikit mulut kau itu.

Maka itu menyebabkan selalu mencarut. Dari kecik hingga tua bangka.

Malu lah sikit, anak2 kau ada baca apa kau tulis di sini, ambil hp atau laptop kamu bila kamu tidur atau tak sedar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau tak anak kau, cucu2 kau. Mana kau letak muka kau? Dalam lubang jamban?

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Mahathir rejected Anwar’s proposal to become DPM

The former PM also says that Muhyiddin is riding a tiger which could end up eating him.

M’kini

anonymous
Member
anonymous

Madey dah kena makan dgn muyidin sebab madey bahlol…

zunnun
Member
zunnun

Lohong hitam yg di tunggu2 dah mula tiba. Revenue Petronas dan Stock Market menjunam2.

Petanda kerajaan Moo serta Pengkianat2 Negara – dlm kucar kacir akhir nya, selain sengketa dlm antara penyamun2 golongan melayu dan pengkianat2 pendewaan pagan mereka.

Antara Melayu terlebih Melayu Vs Melayu yg terlebih agama dari Tuhan Semesta hingga menjadi pagan2 belaka.

Dgn Cov 19, Politik Kucar Kacir, Harga Minyak Menjunam cukup utk menyambut Pengkianat2 menerajui negara.

“so much coincidences….”

ape punya turrr

Kakirembat
Guest
Kakirembat

Biarkan muhyidin dgn barisan kabinetnya. Kita lihat dan nilai. Mana yg x perform kasi buang lah. Masa jd pembangkang dulu mereka cakap mcm itu ini. Skrng dh jd kerajaan kita lihat dpt ke dia buat itu ini. Aku sgt nantikan pengumuman dividen TH thn depan. Mampukah PN mengatasi dividen TH di bawah PR.

anonymous
Member
anonymous

Muyidin tak mau jumpa Najib sebab najib yg tendang muyiden dari kerusi TPM….

Anonymous
Guest
Anonymous

Sebab Najib dah takda kuasa atau pengaruh politik pun.

Najib nak ngurat jawatan Presiden Umno, Wak Jahit dah kata Umno ada hanya seorang saja nakhoda.

Najib patut tahu malu lah. Tak payah harakiri macam samurai atau drop on his sword like ancient Roman General, sebab dia Muslim. Dia boleh merayap ke bawah tempurung, duduk bersama katak puru ler.

anonymous
Member
anonymous

Madey pon dah tak ada kuasa lagi lepas kena trajang dgn muyiden….miyidin nak pujuk madey supaya sokong dia tapi hagal..

Pengkhianat nak pujuk pengkhianat…

muafakat nasional
Guest
muafakat nasional

Sebenarnya, tsmy saja nak ambil hati mahathir . Pada hal,,tiafa manfaat apa berjumpa dgn mahathir. Sekadar nak bertanya khabar ja pun,,org tua,,kenalah bertanya khabar. Dari sudut significant mahathir pd PN,,tadak nilai walau sesen pun,,malah ,,mahathir mcm tahi ayam yg terlekat pada kasut dan perlu dikais2 keluar dengan menggesel tapak kasut padu rumput ja. Itu ja nilai mahathir. Oh ya, tony pua kata,,kerajaan Gagalkracy ph hancur han hancing beeraya mengurangkan hutang negara kpd 700 billion. Yg sebenarnya, sesen pun ph pakatan hancur ni tidak mengurangkan hutang,,sebaliknya hutang beryambah dari 680 billion ke 870 billion,sekalipun dgn merompak wang petronas , jual aset2… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Bertanya khabar? Courtesy call? Sikit macam Ambassador presenting credential? KEPALA HOTAK KAU.

Otak kau tak banyak, berat tak sampai 140 gm, tak boleh memikirkan Yiddin membincangkan kabinet cadangan nya sebab old man dah warning pasal the corrupt.

Termasuk Wak Jahit.

anonymous
Member
anonymous

Kenape ko marah dan meroyan?..ko sedih yeek kerana bapak penipu dah kena trajang….

Kikikikikik.

anonymous
Member
anonymous

Malaysi diketuai pm kaki kencing yg bahlol…..kaki kencing jatuh naik plak pm bacul melalui tampasan kuass..

Anonymous
Guest
Anonymous

Bagus lah kamu kena kencing. You deserve it, dude.

anonymous
Member
anonymous

Penyokong madey lah kena kencing..dah bau hancing masih nak napikan kerana besar kemaluan..
Kikikikikik..

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku tak sodok pun belakang kau, kau dah kata kemaluan aku besar.

Kau selalu jumpa Bang Ali yer?

anonymous
Member
anonymous

Bang Ali dah viralkan dia sodok jubo ko….telor jer besar…lobang masih sempit kata Bang Ali roti…..berak dah lawas….mak bapak ko tak bimbing cara betul masa ko kicik.m

Kikikikikik.

anonymous
Member
anonymous

Terima kasih kpd madey…usaha madey jatuhkan PH sebabkan madey tak boleh pegang jawatan pm lagi.

Selamat rakyat malaysia dari bau hancing kencing madey….madey tak boleh tipu dan belit rakyat malaysia lagi..

Syukuur kpd mu Tuhan yg buang madey…

Biarkan jon doo terus temberang nak hiburkan hatinye yg duka lara dan nak tutup kemaluan besar madey munafik…

Anonymous
Guest
Anonymous

Wahai Mamat, Jangan terperanjat kalau Tun M alih2 naik jadi PM lagi.

Dia dah buat Najib Klepto Al Jibo di tendang terajang ke longkang tak lama lalu.

anonymous
Member
anonymous

Muyiden sanggup serah bolehblah madey jadi pm tapi syaratnye bebaskan penyamun…madey ada brani?…madey dah silap cakap..

Anonymous
Guest
Anonymous

Sapa cakap syarat bebaskan penyamun?

Penyamun terbsar ialah Najib Klepto Al Jibo, sekarang dah terombang ambing, hampir mati (politik nya).

anonymous
Member
anonymous

Najib dah masuk kem muyiden…ko duduk dlm gua kat hulu…mana ko tahu.m

anonymous
Member
anonymous

Muyiden nak jumpa madey untuk dapatkan petua nak selesaikan nasalah jabinet dan usul undi tak percaya…

Kerajaaan rampasan kuasa tak berkat….

Ada juga hikmah dan rahmatnye rampasan kuasa…madey hilang jawatan PM….madey tak holeh kencing merata lagi…

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia give way kpd Muhyiddin supaya tak nampak nak sangat jawatan PM berterusan, Dol.

anonymous
Member
anonymous

Hahahaha..cakap nak tutup kemaluan besar.. budak hingusan.

Anonymous
Guest
Anonymous

budak hingusan? Kamu? istilah kemaluan ada makna lain pun tak reti. Sekolah mana dulu?

Belajar lagi lah, tinggikan mutu diskusi di sini.

anonymous
Member
anonymous

Mana mutu ko? Ko ada abang mutusamy jer. Semua gila..

Kikikikik.m

anonymous
Member
anonymous

Muyiden nak jumpa madey tapi madey tolak…muyiden umumkan nak bagi jawatan pm kpd madey…pada masa mula2 jumpa Agong madey bawak SD pas dan umno…madey tak kata pon umno perasuah…

Selepas pas umno batalkan SD sokongan hingga madey gagal jadi pm semula baru madey kata umno perasuah…madey sakit hati kpd umno…

Madey pakai prinsip penipu dan pembelit

Anonymous
Guest
Anonymous

Itu pendapat kamu saja.

Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat najib.

Ada banyak pendapat lain mentahikan pendapat kamu.

anonymous
Member
anonymous

Hahahaha…kamu duduk dlm gua kat hulu… mana kama tahu belit madey

Anonymous
Guest
Anonymous

Mahathir dah kata UMNO NAJIB PENYAMUN LANUN BUGIS PEROMPAK PENYANGAK HARTA NEGARA DAN RAKYAT sejak dia belum join PH lagi. Hang non 9:27am seropa lanun2 tu kalo tak pon coma balaci tukang jilat bontot PENYAMUN LANUN PENYANGAK tu lepaih depa berak, kan kan kan……..

anonymous
Member
anonymous

Madey yg nak tubuh kerajaan pintu belakang dgn kumpulan najib penyamun….nasib baik Agong sekat.m

Anonymous
Guest
Anonymous

Sebab tak sekolah tinggi, itu saja lah yang kamu boleh cakap.

Tuduh liar, tak reti apa itu bukti, apa itu fakta, apa itu link kpd maklumat yang sepatutnya kamu keluarkan.

Takpa lah kamu begitu, Mamat. Aku boleh dapat sikit fun and entertainment menyekel kepala kamu.

anonymous
Member
anonymous

Sape yg jumpa agong dgn umno dan pas?ko bongok duduk dlm gua mana tahu..m

Zainuddin
Guest
Zainuddin

Budin, apa nak malu? Yiddin dpt keuntungan politik. Org puji dia sbb sanggup jumpa Org Tua Nya…(OTN). Dpt jump tak dpt jumpa tk dpt ubah keputusan Yiddin. Jumpa pun sj nak buat syarat saja.

anonymous
Member
anonymous

Berape ekor yg puji pengkhianat?..
Pengkhianat nak jumpa pengkhianat yg tersungkur.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kau sekor saja yang berpendapat begitu. Yang lain tak.

anonymous
Member
anonymous

Kamu sekor aje yg sokong madey….kikikikik.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ketawa pun mcm budak kecik.

Kekadang tiru aku punya ketawa HHAHAHA HOHOHO HIHIHI.

Apa daaaaaaa …

Bankrap idea

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk sewel 10:57 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian..TN anjing nyanyuk, asyik kena penendang
Hari2, anjing biol sewel ini mengalirkan airmata
Kini, TN anjing biol cuba nak buat satu undang2
Ketawa pun jadi pala butoh pak dia punya harta
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

woi machai2 meroyan semua, jap gi PM aku pi istana ngadap Agong, serah perkenan kabinet mesia. kul 5pm ni aku umum kabinet aku tuh. korang siap2 lah tepok sorak k……….

anonymous
Member
anonymous

Bulan mei kojol kena penedang undi kurang percaya..

kikikikik..

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Hopeful thinking. Teruskan mimpi tu, Dol.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TONG M OUT DATED IDEA………RECYCLE BENDA LAMA….ORANG TUA NI TAK PERNAH BERUBAH…… Pelaksanaan PPSMI langkah mengundur ke belakang 1. Pemimpin politik ni tak habis-habis nak naikkan balik isu PPSMI. Isu ni sepatutnya dah tak patut dibangkitkan lagi untuk selama-lamanya. Benda ni simple je sebenarnya. Kenapa kat Jepun murid belajar Sains dan Matematik dalam bahasa Jepun? Kenapa kat Jerman murid belajar Sains dan Matematik dalam bahasa Jerman? Kenapa kat Indonesia murid belajar Sains dan Matematik dalam bahasa Indonesia? Kenapa kat China murid belajar Sains dan Matematik dalam bahasa China? 2. Jati diri mungkin nombor dua, tapi yang paling penting adalah bahasa… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

SEMASA RINGGIT JATUH MERUDUM BAWAH PM4…..RAKYAT TERTIPU KERANA MASIH BODOH KERANA TIADA KEMUDAHAN INTERNET KETIKA ITU…… PERCAYA BULAT2 ANGKARA SOROS…. HAKIKAT SEBENAR ANGKARA MAHA BOROS…… April, 1997: Malaysian ringgit started to fall from an average of MYR2.42 against USD1. Malaysia’s neighboring countries started to see the same changes in their currencies against the US dollar. Malaysia’s economy remained stable as its stock exchange is linked to Singapore’s stock exchange, and the Malaysian economic fundamentals were solid. May, 1997: Thailand, with the intervention of Singapore, spends billions of dollars of its foreign reserves to defend the Thai baht against speculative attacks.… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

NEGARA DAH JADI RESIDENCE EVIL……JANGKITAN VIRUS KOMUNIS…… Keturunan keling memang kuat membelit….. ……………………….. Tommy Thomas ‘Merogol’ Mahkamah Dan Undang-Undang Malaysia Tommy a/l Thomas lupa atau terlupa… Dia pernah cakap, dia tak pernah menerima Prinsip Sub Judice… Cuba baca apa yang Tommy Tomato cakap dalam 2 tarikh yang berbeza… Tommy Thomas Aug 14, 2018 : “I have never accepted the principle of sub judice”… “The principle of sub judice does not exist in Malaysia because jurists don’t exist”… Tommy Thomas Jul 18, 2019 : “My Lord, his (Najib) action is sub judice, and he must be treated the same as any… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TOKONG DERITA VIRUS BABI… . Lim Kit Siang Sah Sakit Otak….. Lim Kit Siang said Malaysia has transformed into a nation of integrity. Kit Siang must be suffering from some sort of swine fever that has affected his brain. How can he come to that conclusion when the Attorney General, the Inspector General of Police and the Chief Commissioner of the MACC have all been reduced to political baruah Lim Kit Siang said Malaysia has transformed into a nation of integrity. Kit Siang must be suffering from some sort of swine fever that has affected his brain. How can he… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PAKARTUN HARAMJADAH PH PERLU KEKALKAN TONG M HINGGA AKHIR PENGGAL KERANA DIBIMBANGI PEMIMPIN LAIN TIDAK CUKUP KORUP DAN LICIK….. Now Mahathir Definitely Cannot Retire……. The plan to oust Mahathir was this month, July. That now cannot happen and Mahathir has about two months to strengthen his defences. If it is going to happen it must happen by September. So, Mahathir still has time to finish off Anwar before Anwar finishes him off. Anwar screams he has the numbers. He also screamed the same thing in 2008 but “16 September” never happened. And one thing about Anwar, when he screams that… Read more »

zunnun
Member
zunnun

Agong becomes a bogey for defender of Illegitimate Government.

Why defend it when Parlimen is the place to have made it legitimate? Why the reservation to uphold its virtue and right?

Agong take the 1st Step which he feels right, its up to Moo to get it legitimized. Susah ke?

atau masih nak berlindung belakang Agong je sentiasa.

Anonymous
Guest
Anonymous

Agong acts on the advice of PM. Anyone knows of any time he didn”t in the past?

So, it looks like Yiddin is the one wanting to have his MP support numbers legitimized in Parliament.

If so, credit to him. Give the man some credit lar.

Anonymous
Guest
Anonymous

legitimized = proven

anonymous
Member
anonymous

Kenape tangguh sidang parlimen?..penakut yg bacul…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kenapa nak cepat sangat? Gopoh, gelojoh ke, badul?

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

The Attacks On Perikatan Nasional Are Coordinated…….. If they want Pakatan Harapan as the government, why collapse the government in the first place? If they want Mahathir back as the Prime Minister, why pressure him to resign in the first place? If they do not agree with the Agong’s decision, why throw the problem onto the Agong’s lap in the first place? Pakatan Harapan sets fire to the house, and when the fire-brigade tries to put out the fire you accuse the firemen of burning down the house. Have you noticed that a Blitzkrieg has been launched on Perikatan Nasional?… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Waah, so long comment by Dajjal Pas MAHATHIRVSANWAR.

In English, too. Copy and paste, arr?

Will take time to read and comment later, larr.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk 7:59 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing sgt tua, umur 87, dah tk jauh dgn ajal
Tapi, tak pernah dia nak tinggal, suka caci maki
Bila org komen, anjing ini beri label buruk dajjal
Mmg mulut dia mcm mak dia pnya lubang puki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

zunnun
Member
zunnun

betul2, biar ke lihat “patung” berhala Pengkiat2 Negara – PN tersebar di setiap perusuk negara. Jgn nanti, lebai2 sundal pAs dirikan replica mahligai merupai ayah pin di trengganu atau Ayah Cik dgn Amanat terbaharu nya di Marang pula. dari ayah ke ayah, lendir2 ayah memancuk dan di tadah oleh ibu2 kesundalan betina2 pAs utk membiak keldai2 mereka. Islam Dari Tuhan Semesta di jadikan fahaman utk menjenamakan tabii local mereka. Perbendaharaan Luf yg sentiasa mengalirkan Mujaraq Mutlak Ilmu nya agar Kesempurnaan dan Keagongan yg tersimpan di kandung oleh kesempurnaan manusia dapat mengenali Kesemestaan Tuhan Nya. Berlumba2 manusia mencari ilmu semesta yg… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak lama lagi nama TN akan keluar bertalu talu. Di bikin femes dek Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib. Nasib baik kamu lah, TN.

Beruk Tua GN itu adalah Resident Blogger di sini. Memasukkan karutan2 nya pagi petang siang malam. Maka tiap komen nya dibalun, ditibai dan dibantai seboleh boleh nya.

Supaya dia sedar bahawa karutan2 nya tidak ada tempat di blog ini. Sentiasa dikondem dan dijijikan. Melainkan yang berkaitan dengan tajuk pos.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 7:23 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
TN kapiaq, anjing dan babi, biasa jer dia sentuh
Org kapiaq ini, tiada halal, haram, sunat & wajib
Bodoh TN ini, mcm pak dia punya kepala butuh
Asal menentang PH..dia akan..kata Geng Najib
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 7:23 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing cakap pasal ‘berkaitan dgn tajuk pos’
Tapi anjing tua gila babi ni nyanyuk dan pelupa
Mmg dia kuat merapu ini anjing pelir mampos
Yg kat atas itu, ikut pos pala butuh pak dia apa
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 7:23 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Mmg dia sewel, TN anjing kafir pelir tak khatan
Yg anjing ni merapu kt atas tu, bukn ke karutan
Nk tegur org, perangai diri sendiri serupa setan
Rasanya anjing ni akn berakhir di Tg Rambutan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah keluar dah Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat najib.

Femes lah TN selalu keluar nama. hehe

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 10:07 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
TN kapiaq, anjing dan babi, biasa jer dia sentuh
Org kapiaq ini, tiada halal, haram, sunat & wajib
Bodoh TN ini, mcm pak dia punya kepala butuh
Asal menentang PH..dia akan..kata Geng Najib
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
TN anjing tua nk juah..tk padan dgn telur labuh
Kulit dia pula..sejuk brgelambir mmbalut tubuh
Tiap2 hari anjing tua ini, dgn Kejora kena tabuh
Asyik dpt luka bru luka yg lama tk smpt smbuh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila nyanyuk 10:06 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apalah nak jadi ngko ini, TN anjing mulut becok
Awal pagi lagi dah menuduh dan mencaci maki
Tak sedar diri tua..umur 87 thn, dah mati pucok
Mulut ko busuk, mcm mak ko pnya lubang puki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 10:06 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
TN anjing asyik kena tibai, smpai muka monyok
Anjing tua ini ada pnyakit sawan sasau dan gila
Dia umur 87 thn..dah tua kerepot serta nyanyuk
Kejora yng tibai dia, Geng Najib pulak dia pi tala
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib menguna berbagai nama pagi2 lagi dah mengarutkan gila bayang nya dengan pompuan Irah, watak yang dicipta nya sendiri.

Nak dimaki hamun dan dicarut, kesian pembaca yang tak bersalah. Tapi kena juga coba masukkan common sense ke dalam kepala otak nya yang penuh kotor karutan macam2.

Beruk Tua Geng Najib ini jenis yang biadab dan kurang ajar, tak hormatkan blogging decorum and decency mengarut tak habis2. KEPALA BAPAK DIA. Tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 7:13 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing gila babi ini mmg le sewel kpala otak
Asyik je dia tuduh Kejora reka Irah punya watak
Mgkin, sbab kepala anjing ni asyik kena hentak
Atau, sbb banyak sgt daging babi, dia melantak
🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 7:13 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing sewel kata watak Irah tu Kejora cipta
Punca sebenar sbb anjing tua ni cemburu buta
Dia tua kerepot umur 87, mana tau psl bercinta
Dah ler tua, bangang dungu mengalahkan unta
🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 7:13 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi..TN anjing tua gila ni msuk mengarut
Agaknya, pelir lembik dia tk sembuh juga diurut
Anjing kapir ini, jenis pendngki busuk hati perut
Mmg anjing ini, hnya bleh diajar dgn maki carut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 7:13 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Siang mlm TN anjing..di blog Budin ni bertapak
Anjing ini asyik dgn snjata basi dia kpala bapak
Tapi Kejora tk kasi can, kepala dia Kejora kapak
Sbb mulut dia, mcm puki mak dia, busuk hapak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 7:13 am,

⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝
TN anjing Kristian..hidup dia trumbang-ambing
Mak bapak dia tk suka..sbb dia mulut sumbing
Dibuang, tepi jalan..dia kutip mkn taik kambing
Dia jadi kurang ajar..sbab gereja salah bimbing
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 7:13 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Asl celik mata TN anjing mula le mencaci maki
Entri yg Budin muat, bukan anjing ini nk sentuh
Jahat mulut dia, macm mak dia punya lbg puki
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kpala butuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 7:13 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Marah TN anjing dkt Kejora belum juga nk reda
Lebih2 lagilah..bila Kejora-Irah bermesra canda
Dia kerepot umur 87, mana tau hal orang muda
Kini anjing ini terkial2 marah..kt ats kerusi roda
♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

1 kali sebut Beruk Tua Geng najib, keluar nama TN bertalu talu.

Femes lah TN.

Beruk Tua punya komen2 sama saja hari2, tiap kali, mengarut, kadang2 mencarut.

Beruk lah, katakan.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 10:09 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
TN kapiaq, anjing dan babi, biasa jer dia sentuh
Org kapiaq ini, tiada halal, haram, sunat & wajib
Bodoh TN ini, mcm pak dia punya kepala butuh
Asal menentang PH..dia akan..kata Geng Najib
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
TN anjing tua nk juah..tk padan dgn telur labuh
Kulit dia pula..sejuk brgelambir mmbalut tubuh
Tiap2 hari anjing tua ini, dgn Kejora kena tabuh
Asyik dpt luka bru luka yg lama tk smpt smbuh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila nyanyuk 10:09 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apalah nak jadi ngko ini, TN anjing mulut becok
Awal pagi lagi dah menuduh dan mencaci maki
Tak sedar diri tua..umur 87 thn, dah mati pucok
Mulut ko busuk, mcm mak ko pnya lubang puki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 10:09 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
TN anjing asyik kena tibai, smpai muka monyok
Anjing tua ini ada pnyakit sawan sasau dan gila
Dia umur 87 thn..dah tua kerepot serta nyanyuk
Kejora yng tibai dia, Geng Najib pulak dia pi tala
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 10:09 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi..TN anjing tua gila ni msuk mengarut
Agaknya, pelir lembik dia tk sembuh juga diurut
Anjing kapir ini, jenis pendngki busuk hati perut
Mmg anjing ini, hnya bleh diajar dgn maki carut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MARI KITA BERSATU BAWAH PATUNG PN SEMENTARA PRU15…… BIARKAN JUNUN DENGAN AJARAN AYAH PIN NYA…….. Malays Must Unite Behind Muhyiddin Yassin…….. Never again. Now that the country is back under Malay-Bumiputera control, we have to defend the Malay-Bumiputera political domination with blood if necessary. Let’s not be bullied and threatened by the DAP-led Pakatan Harapan. It is time to put them in their place and remind them from where they came. Hidup Melayu! Hidup Islam! NO HOLDS BARRED Raja Petra Kamarudin Let’s give Muhyiddin Yassin a chance. By next week, insya-Allah (God willing), he should be able to announce his… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Errata. …PAYUNG PN

zunnun
Member
zunnun

dah sebati “patung berhala” dlm diri hinggakan terpaksa berwaspada jgn alpa, tapi kadang2 kesundalan tetap sundal juga.

Idola di london masih samba wiskey ke serasi dgn tabii sedemikian, hingga keberatan nak balik?

to uphold malay domination? Penyamun2 dan Pemujaan Pagan ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu bukan pagan? Kamu non-descript. Hampir2 binatang.

No like malay domination, eh? You one of the “minority”?

You better thank the blardy British Colonialists for allowing your kind in this country and persuading the Malay leaders to agree to a Constitution that recognizes you.

Don’t be an ungrateful ingrate (double whammy).

Anonymous
Guest
Anonymous

Tn Budin,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Nak jumpa TDM itu, bukanlah, sesuatu yg perlu
TSMY ajak brjumpa, sekadar utk tunjuk hormat
Bila TDM menolak..TSMY tk ada apa nk dimalu
Bahkan..TDM tolak, TSMY merasa lbih selamat
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kini, TSMY dan TDM bukan ler lagi sebumbung
Dgn kerajaan baru, TDM dh tk lagi menumpang
Klu tk ajak jumpa, TSMY takut, dikata sombong
Bila TDM menolak..TSMY merasa sngat lapang
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Sejak akhir2 ini, abg ini asyik saja dibuai mimpi
Dek bermimpikan Irah, abg sering, awal terjaga
Mmglah bila berjauhan, dihimpit rindu dan sepi
Tapi bila tonton video Citata terasa sedikit lega
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

SAKITNYA TUH DI SINI – CITA CITATA
Karaoke: https://youtu.be/yLeQAS5xSAg

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Sakitnya tuh di sini di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini kau menduakan aku

Teganya hatimu
Permainkan cintaku
Sadisnya caramu
Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku
Hancurnya jiwaku
Di depan mataku
Kau sedang bercumbu

Sakit, sakit
Sakitnya tuh di sini
Sakit, sakit
Sakitnya tuh di sini
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kt Mlysia, dah kian bercelaru, permainan politik
Tapi hati ini..lbh tertumpu kpd cinta yg berputik
Lega, result SPM, meningkat subjek matematik
Nmun, lbh gembira, kekasih, mcm Citata cantik
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Sheraton
Guest
Sheraton

Makin tua makin berisi. Yang Muhyiddin makin tua bangka tak reti-reti.

Nak jumpa jangan lah terus pelawa, bila tak di terima kan dah memalukan. Buat lah perlahan-lahan.. kena runding secara senyap.

Bila buat komplot dan pengkhianatan tahu pulak senyap-senyap… Memang nampak macam terdesak tu..

Muhyiddin ambil jalan mudah kerana masa depan negara ada lah tanggungjawab semua terutama pemimpin seperti Mahathir dan lain-lain.

Tetapi masa rampas kuasa tak fikir langsung pasal negara sampai Mahathir pun di langgar.

Masa depan negara bukan terletak di tangan perasuah..

Anonymous
Guest
Anonymous

Siapa dia perasuah perlu di senaraikan. Ada beberapa yang telah diheret ke mahkamah.

Kita mahu lihat mereka dihakimkan cepat dan dipenjara 5, 10, 15 tahun. Tak kira siapa dan berapa banyak sumbangan nya kpd negara. Rasuah adalah penyakit berat yang, jika tak dibendung, akan melanda landa.

Seperti Indonesia di bawah Sukarno dan bbeberapa tahun selepas nya. Selalu di ketawakan di pihak anttarabangsa. Jangan lah Malaysia jadi Indonesia seperti itu di bila2 masa.

zunnun
Member
zunnun

Moo ingin tunjuk kpd Tun bahawa dia ada kekyatan dan iktizam utk menepis penyamun2 dari omNo dari memegang jawatan2 cabinet selain jawatan yg kini di idamkan oleh omNo, TPM. terbaharu, puak wanita nya setuju dan Bung, bahawa zahid patut di beri jawatan TPM tersebut. Yg amat melucukan, Fuad di Batu Pahat mengatakan, Azmin aka Sandakan Semburit juga tidak layak di calonkan sebagai TPM juga. Jika di renung2, maka Hisham juga tidak layak kerana kes di Mindef masih dlm siasatan utk pendakwaan. ape yg ada dgn Moo tak lain, si ketua lebai sundal, hadiweng. Jadi gelak ketawa rakyat bila si ketua… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

“melalak dgn rethorik fahaman agama pagan mereka”?

What talking one, you, Mamat. Orang Pas tapi tak suka Lobai Hadi. yer.

Tapi setuju dgn pendapat anda berkenaan Najib Klepto Al Jibo. He must be relegated to the ranks of the downtrodden.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

BERITA ASTRO AWANI HARI INI:

Tun kata tiada perjumpaan selagi TSMY tidak buang UMNO yg dipimpin penyamun2. FULLSTOP….!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

UMNO
Unscrupulous Mohd Najib Organization.

PKMB
Persetubuhan Kebangsatan Melayu Binawe

Anonymous
Guest
Anonymous

UMNO
Under Muhiyidin New Organization.

PKMB
Perebutan Kuasa Muhiyidin Berjaya

PPBM
Puak Penderhaka Bersama Mahathir

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
PH bubar, cai2 Bersatu, spt dubuk dlm jerumun
Dulu asyik jer kutuk & hina Umno sbg pnyamun
Kini, dgn Umno lah cai Cap Munga berkerumun
Sbb Umno bgai durian, Bersatu hnya mentimun
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Anonymous
Guest
Anonymous

Yiddin tahu penting mendapat blessing Tun M bagi mengukuhkan kedudukan nya sebagai PM.

Sekarang Yiddin pening kepala, nak buang tak buang, nak buang yang mana, apa Najib Klepto Al Jibo akan kata.

Yiddin perlu ingat “the wily old fox” has the tendency to come back from the wilderness. Like he did selepas handing over power after 22 years in power.

Maybe at least a few heads will roll ler.