UMNO TERSINGGUNG DENGAN MUHYIDDIN, BERKERAS TETAP MAHU ZAHID HAMIDI SEBAGAI TPM

Sama ada disengajakan atau tidak, perutusan Muhyiddin Yassin yang menyebut hanya mahu melantik mereka yang bersih, berkaliber dan berintergiti sebagai anggota jemaah menterinya telah membuatkan UMNO mula tersinggung dan berkecil hati.

UMNO melihat kenyataan Muhyiddin itu sebagai isyarat beliau hampir pasti akan mengenepikan Presiden UMNO, Zahid Hamidi yang sedang berdepan perbicaraan di mahkamah dalam barisan kabinet yang bakal dilantiknya.

Hakikatnya, UMNO dengan sumbangan sebanyak 41 kerusi Parlimen untuk menyokong Muhyiddin melakukan rampasan kuasa menumbangkan PH, bukan saja mahukan Zahid Hamidi dilantik sebagai menteri, bahkan untuk menduduki kerusi TPM.

Beberapa sumber yang rapat dengan PWTC memberitahu, UMNO tidak ragu-ragu mengatakan Zahid Hamidi perlu diberikan jawatan TPM atas kapasitinya sebagai Presiden UMNO.

Mereka berhujah bahawa UMNO berpegang kepada prinsip seseorang itu tidak bersalah selagi tidak dibuktikan bersalah serta mahu Muhyiddin yang kini bersama dalam Perikatan Nasional turut berpegang kepada prinsip yang sama.

Jika Muhyiddin mengenepikan Zahid Hamidi, beliau dilihat bukan saja tidak berpegang kepada prinsip itu, malah menunjukkan sikap setujunya terhadap Tun Mahathir Mohamad yang sebelum ini telah mengenakan pendakwan ternadap Presiden UMNO itu.

Dalam hal ini, kata sumber itu, apakah Muhyiddin tidak meyakini kata-kata Zahid Hamidi yang bertegas mengatakan pendakwaan terhadapnya adalah palsu, bersifat politik dan terpilih atau beliau secara diam bersetuju dengan tindakan Tun Mahathir?

Lantaran itu, meski tersinggung, UMNO dilaporkan tidak berputus asa untuk terus memberi tekanan kepada Muhyiddin agar akhirnya akur untuk memberikan jawatan nombor dua dalam kerajaan kepada Zahid Hamidi.

Bagi tujuan itu, Zahid Hamidi bersama Presiden Pas, Hadi Awang telah mengadakan pertemuan di rumah Setiausaha Agung UMNO, Annuar Musa malam tadi.

Pertemuan itu yang turut disertai Setiausaha Agung Pas, Takiyuddin Hassan, Bendahari BN, Tengku Adnan Tengku Mansor serta beberapa yang lain itu adalah dipercayai untuk membincangkan kedudukan kabinet Perikatan Nasional serta memohon sokongan Pas berhubung kewajaran Zahid Hamidi diletakkan sebagai TPM.

Berdasarkan kenyataan Hadi Awang dua hari lalu yang mengatakan PH juga pernah menggugurkan kes Lim Guan Eng selepas dilantik sebagai Menteri Kewangan oleh Tun Mahathir, parti itu bukan saja setuju Zahid Hamidi dilantik sebagai TPM, malah seperti memberi bayangan perlunya Muhyiddin melalui arahan kepada Peguam Negara yang bakal dilantiknya menggantikan Tommy Thomas selepas ini agar bertindak serupa menggugurkan kes terhadap Zahid Hamidi.

Dalam kes pembentukan kabinet, selain bertegas mahu Zahid Hamidi diberi jawatan TPM, UMNO juga dilaporkan ingin suara dan cadangan mereka diambil kira dalam perlantikan menteri daripada parti itu oleh Muhyiddin.

UMNO sama sekali tidak mahu Muhyiddin bertindak seperti Tun Mahathir ketika mengetuai PH yang melantik sesuka hati menteri-menteri daripada PKR dan membelakangkan cadangan nama yang diberikan oleh parti pimpinan Anwar Ibrahim.

Jika itu berlaku, Muhyiddin bukan saja dianggap telah melukakan hati UMNO, malah mungkin berdepan tindakbalas daripada UMNO dan Pas yang memang sebelumnya telah bergabung dalam Muafakat Nasional yang memiliki 59 kerusi Parlimen dalam Perikatan Nasional.

Bagi UMNO, wakil parti itu yang mahu dilantik sebagai menteri oleh Muhyiddin mesti datang daripada cadangan Zahid Hamidi selaku Presiden UMNO sahaja dan bukan daripada pihak-pihak lain.

Akhrinya, apakah Muhyiddin berani mengenepikan Zahid Hamidi dan cadangan nama yang bakal dibawa oleh Presiden UMNO itu atau beliau terpaksa akur kerana kedudukannya yang masih tidak menentu? (ShahbudinHusin 04/03/2020)

0 0 vote
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 4 March 2020 — 8:02 am
Subscribe
Notify of
guest
125 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Othman Ahmad
Othman Ahmad
6 March 2020 9:31 pm

Cikgundu Kejora MakNyah…. Bloody shit…..!! Again you thick skinned idiot displaying your fuckin’ typical kampungan Manglish….. “He still win even when many enemies surround”. “Unlike, old idiot TN. who use to be damn stupid”. Now compare mine….. “So much a leader, worthy of trust Here stands a man, gonna do what he must Ain’t afraid to propose, what is bold Even it does not, conform the usual mold From East to West, Mahathir is still the best…..!! Whilst yours… “Cgu Kejora, is a tough guy..with energy & speed He still win even when many enemies surround Unlike, old idiot TN.… Read more »

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 9:42 pm

Permissi, keluar tajuk – Korapsi politikus

Ku Nan berang lepas asetnya didedah di mahkamah

Situasi tegang ketika Setiausaha Agung BN Tengku Adnan Tengku Mansor disoal tentang pengisytiharan harta yang dibuatnya ketika berada dalam kabinet.

Gila, hampir satu billion Ringgit harta dia. Korapsi. Bedebah.

https://www.malaysiakini.com/news/513243

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 9:47 pm
Reply to  Anonymous

Kes rasuah lagi – Azeez double ee pulak:

Abdul Azeez, 53, menghadapi tiga pertuduhan menerima rasuah berjumlah RM5.2 juta berhubung projek jalan raya di Perak dan Kedah, serta sembilan pertuduhan pengubahan wang haram hampir RM140 juta, manakala abangnya menghadapi dua pertuduhan bersubahat dalam perlakuan kesalahan oleh Abdul Azeez.

Bedebah juga.

https://www.malaysiakini.com/news/513276

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 10:28 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 nyanyuk 9:42/9:47 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kau TN anjing ni, seperti dari tidur, baru terjaga
Komen tk ikut tajuk, skadar jdi pinggan tambah
TDM & anak beranak, harta depa berbilion juga
Adakah kau nak kata..dia korupsi dan bedebah?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

HU HU HU…

Kakirembat
Kakirembat
4 March 2020 8:32 pm

Aduh…apa sudah jadi. Umnopas mengungkit pulak dh…itu lah masalah bila terhutang undi.

Othman Ahmad
Othman Ahmad
6 March 2020 9:11 pm
Reply to  Kakirembat

Bloody shit…..!!

Again this thick skinned idiot displaying his fuckin’ typical kampungan Manglish…..

“Unlike, old idiot TN. who use to be damn stupid
All the while Kejora whacked him to the ground”.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 6:18 pm

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dulu, TN anjing beregu dgn Suman sami Hindu
Kini dgn si Anon jalang pula TN anjing berpadu
Tpi, 2 ekor tu, kena Kejora pnya peluru brpandu
Monyok le, anjing & jalang tu, melopong trkedu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
6 March 2020 9:29 pm
Reply to  Anonymous

Cikgundu Kejora MakNyah…. Bloody shit…..!! Again you thick skinned idiot displaying your fuckin’ typical kampungan Manglish….. “He still win even when many enemies surround”. “Unlike, old idiot TN. who use to be damn stupid”. Now compare mine….. “So much a leader, worthy of trust Here stands a man, gonna do what he must Ain’t afraid to propose, what is bold Even it does not, conform the usual mold From East to West, Mahathir is still the best…..!! Whilst yours… “Cgu Kejora, is a tough guy..with energy & speed He still win even when many enemies surround Unlike, old idiot TN.… Read more »

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 6:08 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cgu Kejora, is a tough guy..with energy & speed
He still win even when many enemies surround
Unlike, old idiot TN. who use to be damn stupid
All the while Kejora whacked him to the ground
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Othman Ahmad
Othman Ahmad
6 March 2020 9:08 pm
Reply to  Anonymous

Bloody shit…..!!

Again this thick skinned idiot displaying his fuckin’ typical kampungan Manglish…..

“Unlike, old idiot TN. who use to be damn stupid
All the while Kejora whacked him to the ground”.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 6:00 pm

SYABBASSSS, GENG KERAJAAN PINTU BELAKANG PPBM UMNO PAS SUDAH MULA BEREBUT MACAM IKAN BELUKANG BEREBUT TAHI. TAHNIAH [email protected] DAN KERAJAAN IKAN BELUKANG

KUALA LUMPUR. Suara tidak puashati dikalangan pimpinan negeri Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) mula jelas kedengaran dalam memastikan jawatan Timbalan Perdana Menteri tidak diserahkan kepada kumpulan perasuah dan kleptokrat kerajaan Umno-BN. Bahkan ada dikalangan ahlinya pula di negeri Kelantan mencadangkan Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Anonymou.
Anonymou.
4 March 2020 6:00 pm

Boleh hitung hari berapa lama kerajaan muyiden pintu belakang boleh bertahan…
Muyiden tangguh sidang parlimen…
Sah muyiden tiada majoriti…muyiden ketakutan berhadapan dgn anwar dlm parlimen…

Anonymou.
Anonymou.
4 March 2020 5:53 pm

Madey cipta rekod dunia..mpm pertama jatuhkan kerajaannye sendiri..

Kemudian di trajang oleh orangnye sendiri hingga gila bayang….

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:41 pm

Hey [email protected] si MANGKOK JAMBAN
Jgn ko guna lagi tittle Cikgu sbb ko bajingan
Poiitikus glandangn yg telah rakyat humban
Pngkhianat AGAMA RAKYAT DAN WATAN

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:47 pm
Reply to  Anonymous

Ada beberapa kemungkinan
1.Kau terlebih dos minum ubat batuk
2.Tersilap telan pil cegah hamil yg sepatutnya bini kau yg makan
Terlebih hidu gas dari tahi lembu

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:47 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anon jalang 5:41 pm,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Naper acah Kejora wahai mangkok Anon jalang
Meroyan ke Anon..parti PH haprak dah terkubor
Kau acah ckgu ni..hanyalah menempah malang
Lbih baik kau pi cari Bg Non, lpas tu tadah jubor
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:55 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anon jalang tua 5:47 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kau sama dgn TN anjing, mulut busuk & becok
Meroyan ye, kerajaan Malaysia dapat dekat PN
Rasanya, kau pun mcm dia juga, dh mati pucok
Btg pelir lembik..dh tk boleh lgi nak main po-en
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:57 pm
Reply to  Anonymous

Errata:

Maaf Anon 5:47 pm, pantun tu Kejora nak tuju dekat Anon jalang tua 5:41 pm…
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:58 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anon jalang tua 5:41 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kau sama dgn TN anjing, mulut busuk & becok
Meroyan ye, kerajaan Malaysia dapat dekat PN
Rasanya, kau pun mcm dia juga, dh mati pucok
Btg pelir lembik..dh tk boleh lgi nak main po-en
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 6:05 pm
Reply to  Anonymous

Anon 5:47 pm,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Anon jalang 5:41 pm tu, mulut celupar lancang
Tak pasal2, cikgu Kejora ini, dia mari nak serbu
Boleh jdi betul, dia tersalah telan pil perancang
Tpi, ada kmngkinan juga, dia trtelan taik lembu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 6:46 pm
Reply to  Anonymous

Anon jalang 5:41 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Tk usah cakap berdegar le Anon mulut jamban
PH kini dh jadi mcm masuk angin punya biskut
Dah 5 PRK terkini PH ke longkang rkyt humban
Bila cakp nk bubar prlimen..naper korang takut
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:24 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
TN anjing kini dalm keadaan monyok kesedihan
Dgn pukulan Kejora, TN anjing, tk daya bertahan
Anjing tu, trpaksa cabut lari..tiada lgi lain pilihan
Mngkin kini..sdg brdoa kt Jesus, dia pnya tuhan
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…
HE HE HE

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:22 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Setiap komen, dr TN anjing tu, Kejora akn balun
Nk ajar sikit anjing biadab tu, bagi dia sedar diri
Kena sekel dgn Kejora, kepala anjing tu beralun
Tiada pilihan lain lgi, bg anjing tua tu, selain lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…
HE HE HE

anonymous
anonymous
4 March 2020 5:22 pm

baru rasa seronok baca blok kau budin,kalau tak hari hari kau kutuk madey suruh serah pada anwar. hahaha

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:21 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora bukan sahaja handsome, tpi bijak bistari
Ada awek, Irah, macm Citata..sgt cantik berseri
TN anjing pulak..muka hodoh macm bontot lori
Bodoh, anjing ini, serupa dgn keldai dan biri-biri
Anjing ni bapok bacul dayus & tidak ada jati diri
Selalu dia akan serang Kejora secara pukul curi
Ttapi, dia jadi mangsa lanyak Kejora setiap hari
Asyik jer anjing tua tu, lintang pukang cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…
HE HE HE

Othman Ahmad
Othman Ahmad
6 March 2020 9:33 pm
Reply to  Anonymous

Cikgundu Kejora MakNyah…. Bloody shit…..!! Again you thick skinned idiot displaying your fuckin’ typical kampungan Manglish….. “He still win even when many enemies surround”. “Unlike, old idiot TN. who use to be damn stupid”. Now compare mine….. “So much a leader, worthy of trust Here stands a man, gonna do what he must Ain’t afraid to propose, what is bold Even it does not, conform the usual mold From East to West, Mahathir is still the best…..!! Whilst yours… “Cgu Kejora, is a tough guy..with energy & speed He still win even when many enemies surround Unlike, old idiot TN.… Read more »

anonymous
anonymous
4 March 2020 5:18 pm

tarak guna jadi ketua kalau kena ikut arahan puak penyangak
ada mansuai sanggup ikut penyangak asalkan jadi boss

najib bini rosmah
najib bini rosmah
4 March 2020 5:04 pm

Kerajaan kudeta Bersatu sekarang bawa lebih banyak masalah kepada Rakyat. Madey si Kitol jaga puppet-puppet politikus yang kotor dan murahan. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:00 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

TN anjing..mcm bapok sakit jubor jln kengkang
Cikgu Kejora ni pula tangkas mcm Jackie Chan
Asal dia masuk je, TN anjing kena tibai belakng
Terloncat2, anjing tu, serupa kera kena belacan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

najib bini rosmah
najib bini rosmah
4 March 2020 4:53 pm

Madey Si Kitol cuba nak ubah sejarah pengkhianatannya dengan guna alasan Kerajaan Perpaduan aka Kerajaan Pintu Belakang versi lain. I sudah cakap politikus level cap ayam sahaja yang bawa idea ini. Sekarang Madey si Kitol tak nak mengaku menjadi punca utama kejatuhan Kerajaan PH. Kasihan semua pengkhianat bangsa, agama dan negara tak akan boleh ubah sejarah Malaysia moden. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:52 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora handsome, dpt perhatian segenap sudut
Ada awek, Irah, macm Citata, penyanyi dangdut
TN anjing pulak, pala botak perut boncit gendut
Kulit TN tu sejuk lembik serta brgelambir kedut
Di blog ni..dia hanya layak jadi pak lawak badut
Dah kendur dan labuh, telur dia punya kerandut
Asyik trbatuk2..asap rokok John bnyak disedut
Nanti, dia akn harakiri, ikut Kristian pnya hudud
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:36 pm

Dari masa ke masa perlu di ulang –

Ada sekor Beruk Tua di blog ini. Di kenali sebagai Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama. Dia sebenar nya anak Bang Ali. Anak haram di luar nikah, mencarut hari2.

Masa diperanakkan, mulut dia tersangkut di puki emak dia. Di sentap keluar, senget mulut dia, jadi cacat, itu pasal selalu mencarut.

Tak guna di layan Beruk Tua Geng Najib ini. Dia kopipes macam2 tak berhenti henti. Ketuk kepala dia 1-2 kali, kemudian lihat saja dia melompat lompat, terjerit jerit, macam kera kena belacan di bontot nya.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:45 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 nyanyuk sewel 4:36 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing..ko kata komen aku tak guna dilayan
Tpi..aku dh brjaya buat bagi ko anjing meroyan
Ko rasa kepala..mcm kena hmpap buah durian
Sbb itu ko keluar bebel..serupa nenek kebayan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:46 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila nyanyuk 4:36 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi anjing biol, kau masuk mencaci maki
Hujah kau tak ada sekadar merapu & mengarut
Mulut kau busuk, mcm mak kau pnya lbng puki
Mmg kau hnya boleh diajar, dgn cara caci carut
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hati kau pula sngat kotor penuh kudis dan daki
Bila brkomen..hal peribadi org kau suka sentuh
Bukn saja mulut ko, mcm mak ko pnya lbg puki
Bodoh kau tu, mcm pak ko punya kepala butuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👌🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:48 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 4:36 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:50 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 nyanyuk sewel 4:36 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Ko sibuk apa TN anjing, kalau aku nak kopipes
Semua pantun aku sendiri bukn curi dari siapa
Lain lah engko anjing bahalol dungu otak nipis
Umur dh 87 thn tua kerepot..nyanyuk & pelupa
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:59 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

TN anjing..mcm bapok sakit jubor jln kengkang
Cikgu Kejora ni pula tangkas mcm Jackie Chan
Asal dia masuk je, TN anjing kena tibai belakng
Terloncat2, anjing tu, serupa kera kena belacan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

najib bini rosmah
najib bini rosmah
4 March 2020 4:33 pm

Hari ke 3 Kerajaan Pintu Belakang dengan kerjasama pengkhianatan Madey si Kitol. Sabarlah Rakyat sampai bulan Mei kena liwat dengan pengkhianat bangsa, agama dan negara. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:31 pm

Tn Budin,

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Keharmonian brsama, mari lah kita sama2 jaga
Tk usah lah nak ganggu PN pnya rumahtangga
Naper lah pemimpin2 dlm PN tu..tuan nak laga
Sejak Nuar trpinggir..tn dah jadi kepala dongga
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:30 pm

Dalam pantonnya dia yg buat pengakuan
Akibat kebijakan bro TN punya rembatan
Dia ngaku kerja2 kopipes dia yg lakukan
Itulah buktinya dia Bruk Tua GN bajingan

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:43 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anon jalang 4:30 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjjng tu..hari2 kena, Kejora pnya rembatan
Dah cabut lari itu anjing kapiaq pelir tak khatan
Ko pun sama sewel dgn dia, kerasukan syaitan
Elok klau ko berdua tu..pergi dok Tg Rambutan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:53 pm
Reply to  Anonymous

Ko dah rasa pelir dia tak khatan?

Ish ish ish kau ini, Bang Ali kau dah rasa, sapa saja kau rasa gamak nya.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:06 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 tua nyanyuk 4:53 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, sudah jadi mcm kerbau liar putus tali
Asyik je jadi mangsa, cgu Kejora lanyak dan buli
Wlau dimaki carut anjing ni buat bofo pekak tuli
Yng anjing nyanyuk ini tahu Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:09 pm
Reply to  Anonymous

Errata:

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 tua nyanyuk 4:53 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, sudah jadi mcm kerbau liar putus tali
Asyik je jadi mangsa, cgu Kejora lanyak dan buli
Wlu dimaki carut, anjing ini buat bodo pekak tuli
Yng anjing nyanyuk ni tahu..Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:31 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing berani masuk klau ada si Anon jalang
Komen dr Anon jalang..TN anjing mau tumpang
Tapi, Anon jalang tk tahan sakit, dia menghilang
Tinggal anjing ini sekor..kini dah cacat tempang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:28 pm

Sungguh hebatt bro TN membuat telaahan
Beruk tua geng najib tu lah Kejora @ setan
Aku panggil dia ni, si MANGKOK JAMBAN
Segala jenis tahi mmang dia pnya maknan

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:37 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anon jalang 4:28 pm,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎🖕
Hapa jadah, dgn Kejora ni, Anon mari nk kelahi
Tak tengok ker TN anjing tu dh brbenjol kt dahi
Anon ni bapok mcm TN juga sbb suka dgn tahi
Dgn orng jantan, aku rasa Anon ni mesti berahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:56 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA, BERUK TUA GENG NAJIB DI GELAR “si MANGKOK JAMBAN
Segala jenis tahi mmang dia pnya makanan”.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:17 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 4:56 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Akibat lwn Kejora jiwa TN anjing sngat terbeban
Dirasa, spt ke loji najis, dia tu Kejora dh humban
Dia tk sedar..muka dia tu, mcm mngkok jamban
Dah ler tua, 87 th, bulu pelir semua dah beruban
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:32 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing berani masuk klau ada si Anon jalang
Komen dr Anon jalang..TN anjing mau tumpang
Tapi, Anon jalang tk tahan sakit, dia menghilang
Tinggal anjing ini sekor..kini dah cacat tempang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:15 pm

Ada seorang tua terberak dlm seluor, anak-anak dia sangka mungkin dia dah nyanyuk. Tapi org tua membebel mengatakan kilang yg buat seluar tu telah khianati dia, menyebabkan dia terberak dlm seluar keluaran kilang tu. Dia belum nyanyuk lagi tegasnya.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:26 pm
Reply to  Anonymous

Dia di gelar Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib di blog ini. Dah nyanyuk, selalu mengarut dan mencarut.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:18 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 4:26 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 5:19 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 4:26 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi anjing biol, kau masuk mencaci maki
Hujah kau tak ada sekadar merapu & mengarut
Mulut kau busuk, mcm mak kau pnya lbng puki
Mmg kau hnya boleh diajar, dgn cara caci carut
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hati kau pula sngat kotor penuh kudis dan daki
Bila brkomen..hal peribadi org kau suka sentuh
Bukn saja mulut ko, mcm mak ko pnya lbg puki
Bodoh kau tu, mcm pak ko punya kepala butuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👌🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:13 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora bukan sahaja handsome, tpi bijak bistari
Ada awek, Irah, macm Citata..sgt cantik berseri
TN anjing pulak..muka hodoh macm bontot lori
Bodoh, anjing ini, serupa dgn keldai dan biri-biri
Anjing ni bapok bacul dayus & tidak ada jati diri
Selalu dia akan serang Kejora secara pukul curi
Ttapi, dia jadi mangsa lanyak Kejora setiap hari
Asyik jer anjing tua tu, lintang pukang cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:12 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Lega bila dah cabut lari TN anjing ank gampang
Kalau nk tulis komen pun, jadi aman dan lapang
Kena pukulan, pntun Kejora..TN anjing tempang
Itu, anjing tu blm kna lgi Kejora pnya pelempang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 4:04 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
Kejora attacked and scratched..like a fierce tiger
From above, he striked and snatch, like an eagle
Due to that, he had beatan TN the fragile bugger
Monkey TN, ran away and escaped to the jungle
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

abdul.kadir6071
abdul.kadir6071
4 March 2020 4:01 pm

Aku nak tolong berikan info kepada penulis ini: 1. UMNO sendiri yang minta mereka yang ada kes diteruskan – Lihat kenyataan Setiauha Agung UMNO Annuar Musa. 2. PAS membuat kenyataan nak pempinan intergeriti, bersih dan berpengalaman – Lihat kenyataan Unit Strategik PAS. 3. Gabungan Parti Sarawak juga nak satu kerajaan yang tiada amalan rasuah dan bersaih – Lihat kenyataan Ketua GPS. Begitu pembahagian Kerusi Kabinet:- Tiada satu parti termasuk BERSATU sendiri bercakap soal siapa patut pegang jawatan. Yang ada macai PH dan ReadBean DAP yang buat poster kononnya PAS nak itu ini, UMNO nak itu dan ini termasuk nak Zahid… Read more »

Ah Sang
Ah Sang
4 March 2020 4:07 pm

Sbb peluang nak jd s/u akhbar, s/u politik PM8 @ PM tepi @ bakal PM seumur hidup dah terkubur.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:49 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
TN anjing kini dalm keadaan monyok kesedihan
Dgn pukulan Kejora, TN anjing, tk daya bertahan
Anjing tu, trpaksa cabut lari..tiada lgi lain pilihan
Mngkin kini..sdg brdoa kt Jesus, dia pnya tuhan
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:47 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Setiap komen, dr TN anjing tu, Kejora akn balun
Nk ajar sikit anjing biadab tu, bagi dia sedar diri
Kena sekel dgn Kejora, kepala anjing tu beralun
Tiada pilihan lain lgi, bg anjing tua tu, selain lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:45 pm

TN anjing 🐕 gila babi sewel nyanyuk,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi anjing biol, kau masuk mencaci maki
Hujah kau tak ada sekadar merapu & mengarut
Mulut kau busuk, mcm mak kau pnya lbng puki
Mmg kau hnya boleh diajar, dgn cara caci carut
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hati kau pula sngat kotor penuh kudis dan daki
Bila brkomen..hal peribadi org kau suka sentuh
Bukn saja mulut ko, mcm mak ko pnya lbg puki
Bodoh kau tu, mcm pak ko punya kepala butuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👌🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:24 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝
Kesian TN Kristian dayak kulup pelir tak khatan
Tk reti bermasyarakat, sebab tinggal dlm hutan
Dia rasa biol mcm kepala dipukul dgn belantan
Rasanya kesudahan anjing ni kat Tg Rambutan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:19 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cgu Kejora, is a tough guy..with energy & speed
He still win even when many enemies surround
Unlike, old idiot TN. who use to be damn stupid
All the while Kejora whacked him to the ground
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:16 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Marah TN anjing kat Kejora blum juga nak reda
Lbh2 lagi bila dilihat Kejora-Irah brmesra canda
Dia umur 87 th, apa yg dia tahu pasal org muda
Kini dia, perut kembong kmpis atas kerusi roda
♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:36 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora bukan sahaja handsome, tpi bijak bistari
Ada awek, Irah, macm Citata..sgt cantik berseri
TN anjing pulak..muka hodoh macm bontot lori
Bodoh, anjing ini, serupa dgn keldai dan biri-biri
Anjing ni bapok bacul dayus & tidak ada jati diri
Selalu dia akan serang Kejora secara pukul curi
Ttapi, dia jadi mangsa lanyak Kejora setiap hari
Asyik jer anjing tua tu lintang pukang cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:53 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Geng Najib ini sebenar nya anak Bang Ali. Anak haram di luar nikah, mencarut hari2.

Masa diperanakkan, mulut dia tersangkut di puki emak dia. Di sentap keluar, senget mulut dia, jadi cacat, itu pasal selalu mencarut dan memantat.

Tak guna di layan Beruk Tua Geng Najib ini. Dia kopipes macam2 tak berhenti henti. Ketuk kepala dia 1-2 kali, kemudian lihat saja dia melompat lompat, terjerit jerit, macam kera kena belacan di bontot nya.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:59 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 2:53 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:05 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 nyanyuk sewel 2:54 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Ko sibuk apa TN anjing, kalau aku nak kopipes
Semua pantun aku sendiri bukn curi dari siapa
Lain lah engko anjing bahalol dungu otak nipis
Umur dh 87 thn tua kerepot..nyanyuk & pelupa
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:13 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 nyanyuk sewel 2:53 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing..ko kata komen aku tak guna dilayan
Tpi..aku dh brjaya buat bagi ko anjing meroyan
Ko rasa kepala..mcm kena hmpap buah durian
Sbb itu ko keluar bebel..serupa nenek kebayan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:31 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk 2:53 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tahu, nk tewaskan Kejora bkn mudah
Senjata yg cgu Kejora guna, hnya pntun madah
Nampak dah cabut lari..TN anjing, haram jadah
Tk tau ke kubang babi mana anjing ni dh redah
🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:41 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk 2:53 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi anjing biol, kau masuk mencaci maki
Hujah kau tak ada sekadar merapu & mengarut
Mulut kau busuk, mcm mak kau pnya lbng puki
Mmg kau hnya boleh diajar, dgn cara caci carut
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hati kau pula sngat kotor penuh kudis dan daki
Bila brkomen..hal peribadi org kau suka sentuh
Bukn saja mulut ko, mcm mak ko pnya lbg puki
Bodoh kau tu, mcm pak ko punya kepala butuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👌🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:36 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora handsome, dpt perhatian segenap sudut
Ada awek, Irah, macm Citata, penyanyi dangdut
TN anjing pulak, pala botak perut boncit gendut
Kulit TN tu sejuk lembik serta brgelambir kedut
Di blog ni..dia hanya layak jadi pak lawak badut
Dah kendur dan labuh, telur dia punya kerandut
Asyik trbatuk2..asap rokok John bnyak disedut
Nanti, dia akn harakiri, ikut Kristian pnya hudud
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
HU HU HU…

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
4 March 2020 2:04 pm

DI PERINGKAT GLOBAL KAPITALIS /FEUDALIST MENENTANG COMMUNIST /SOSIALIST /SYIAH……DI NEGARA KITA KEADAAN SAMA BERLAKU……. The real reason America must destroy Iran, as revealed by Henry Kissinger…….. سبب سرنر اميريك ڤرلو هاڤوسكن إيران، سڤرتيمان دددهكن هنري كيسسيڠير With open warfare breaking out between Iran and Israel, the Daily Squib revisits Dr. Henry Kissinger on 10th May 2018 to hear how the ‘drums of war’ are beating. (The Daily Squib) – “In our last conversation I spoke of the key to war. This key is Iran, and its catalyst was Iraq and Syria. One must remember that a conflict with Iran is… Read more »

Pomen Hensem...
Pomen Hensem...
4 March 2020 1:36 pm

Tu namanya kerja tak pikir habis. Ko Kat bleh nak tunggu je Sampai penggal habis. Susah sgt, ikut kata Tun, tunggu habis keputusan mahkamah.. Time tU Ko nak buat ape, buat la. TaK sabar sgt pun. Last2 Jadi mcm ni… Satu benda Yg Aku Suka sgt Dengar bagi org Yg nak buat keputusan atau selesaikan masaalah besar. Kata president amerika Yg mane aku tak Ingat. Lincon kalau tak silap la. Jika Aku diberi 4 jam utk tebang Pokok. 3 jam Aku akan habiskan utk mengasah kapak. Pikir sendiri maksud dia…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:06 pm

Takpa, lar ni zaman potong dengan laser, hehe.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:11 pm
Reply to  Anonymous

Nak tanya sket. Hukum Hudud kata pencuri kecil2an kena potong tangan.

Najib songlap wang rakyat berbillion di 1MDB kalau thabit kesalahan di mahkamah, nak potong aper?

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:29 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing nyanyuk 🐕 2:11 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg muka tak malu, ini TN anjing kapiaq harbi
Anjing sewel ini, maki cerca jadi dia punya hobi
Asyik2..bwa modal lapok basi, Najib dan 1MDB
Mmg muka anjing tua ni tebal serupa kulit babi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:38 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Geng Najib marah yer? Bossku Najib Klepto Al Jibo asyik kena kutuk yer? sian

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:54 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 2:38 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:59 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila nyanyuk 2:38 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Rkyat dh tk ambil kisah lagi hal 1MDB @ klepto
Apa yg rkyat asyik tnyakan, ia lah janji mnifesto
Semua janji jdi hancur dek PM pnya kuasa veto
Yg boleh dibangga pun..turunnya harga tomato
🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:31 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk 2:38 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tahu, nk tewaskan Kejora bkn mudah
Senjata yg cgu Kejora guna, hnya pntun madah
Nampak dah cabut lari..TN anjing, haram jadah
Tk tau ke kubang babi mana anjing ni dh redah
🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
4 March 2020 1:25 pm

DAH LAMA D4P MAFIA KOMUNIS DESAK KASUT HITAM LETAK JAWATAN………. PPBM Wants Deputy Education Minister Teo Nie Ching To Resign……. DAP has launched an online petition (Tun, please replace Minister of Education, Dr Maszlee Malik) that has so far received almost 120,000 signatures. When Education Minister Dr Maszlee Malik made silly statements regarding the colour of school shoes and socks, DAP was not so concerned. But when Dr Maszlee insists on maintaining the 90:10 quota, this upset DAP. This is, after all, a Chinese issue and something DAP must be seen to be fighting against. So DAP wants Prime Minister… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
4 March 2020 1:25 pm

TENTERA DAJJAL BUTA SEBELAH MATA……… YANG NI PUN CAI PH TAK KISAH…….. Kit Siang Selesai Kes Saman Hanif Omar Luar Makhamah, Macam Kes Hadi-Clare.. .. (FMT) – Pihak dalam kes saman fitnah pemimpin veteran DAP, Lim Kit Siang terhadap bekas ketua polis negara Mohammed Hanif Omar, akan berbincang untuk menyelesaikan kes di luar mahkamah. Peguam Rayveni Asogan, yang mewakili Lim, berkata demikian selepas pengurusan kes itu dalam kamar Hakim Azimah Omar. “Mahkamah menetapkan 24 Jun ini sebagai tarikh pengurusan kes akhir bagi kedua-dua pihak untuk kemas kini dengan mahkamah sama ada pihak terbabit ada untuk menyelesaikan kes di luar mahkamah.… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
4 March 2020 1:23 pm

D4P MAFIA KOMUNIS JADI KAN MALAYSIA REPUBLIC TIONGKOK…… Viral satu rakaman video yang memaparkan seorang lelaki berbangsa cina yang berang kerana dilarang membawa anjing masuk ke dalam kawasan lobi kondominium yang dikatakan berada di sekitar Taman Sungai Besi. Lelaki cina itu dilihat memarahi pengawal keselamatan yang bertugas ketika itu. Video itu dikongsikan oleh seorang pengguna Facebook yang menggunakan nama Eiz Hafiez. “Lelaki ini telah membawa anjing ke kawasan lobi kondo kami di Taman Sungai Besi yang memang dilarang bukan sahaja dalam house rules tetapi juga dalam undang-undang kerajaan tempatan. Bukan setakat tidak mematuhi undang-undang tetapi perbuatan dia jelas tidak menjaga… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
4 March 2020 1:22 pm

PENYAMUN TARBUS /PENYANGAK /PEMBANGSAT HARAM PH DARI PARTI JAMBAN BILA MENANG DIA BAGI TAHI DAN KENCING…….. Dengarlah luahan hati kawanku… Orang politik boleh berubah warna (sikap), seperti si Chameleon (Pok Ka) ini. SEMALAM saya bersembang lama dengan seorang rakan. Beliau merupakan seorang penulis buku politik. Seperti juga saya beliau tidak menyertai mana-mana parti politik. Kami seronok kekal sebagai penulis bebas dan menjadi pemerhati politik daripada menjadi politis. Bagaimana kami menjadi penyokong Pakatan Harapan (PH). Kenapa kami sokong PH, sebabnya satu sahaja, untuk melihat kerajaan BN yang menguasai negara 61 tahun tumbang, demi untuk melihat sistem pentadbiran negara berubah. Tidak ada… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
4 March 2020 1:18 pm

DR MANDELIAR @ PH BERAK BESAR…… Projek mega : Sebelum dan Selepas PRU14……… Oleh : Khairul Azri –FOREST CITY- *Sebelum PRU: – Tanah dan kedaulatan dijual kepada China! – Habislah tanah kita akan dijual, tidak kiralah Forest City, saya harap Forest City akan betul-betul jadi ‘forest’ (hutan)…penduduknya akan terdiri daripada kera, monyet. *Selepas PRU: -Warga asing boleh miliki tanah ‘free hold’ Forest City tidak bercanggah dengan Kanun Tanah Negara. – Tun Dr Mahathir mengulangi bahawa beliau mengalu-alukan pelaburan asing yang boleh mewujudkan peluang pekerjaan, menggalakkan pemindahan teknologi dan inovasi yang dapat memberi manfaat kepada pertumbuhan ekonomi Malaysia dan penciptaan pekerjaan,”.… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
4 March 2020 1:17 pm

PH JARAH HARTA RAKYAT BAGI D4P……. Tiada duit untuk rakyat, ada duit untuk kereta (kroni)?……. Bonus Raya Felda: Tahun 2017 (BN): RM780 Tahun 2018 (PH): RM450 Tahun 2019 (PH): RM0 Minggu lepas, FELCRA tak dapat. Minggu ini, FELDA tak dapat. Untuk pengetahuan, bayaran RM450 tahun lepas melibatkan jumlah peruntukkan RM50.68 juta. Sejak PRU14, PH dah pinjam RM100 bilion. Duit Petronas dah ambil RM82 bilion. Dah jual berpuluh bilion aset negara (yang dikira sebagai pelaburan asing oleh Menteri Kewayangan). Ada duit untuk buat kereta nasionak ke-3. Ada duit untuk buat kereta terbang. Ada duit untuk beli 50 training fighter jets bernilai… Read more »

muafakat nasional
muafakat nasional
4 March 2020 12:59 pm

Budin…hang apa khabar? Waras..? Ke tak wsras ? Bila baca artikel hang hari ni,,alahai,,semakin jasihan aku jat hang ni. Umno tak tersinggung,,pemimpin umno pun tak tersinggung pun,,bahkan umno dan pas pun sarankan menteri kabinet dlm kerajaan PN seirang yg bersih. Pimpinan umno yg terlibat dgn pendakwaan,,mereka sendiri tak mahu pun jawatan. Zaman hang , rba ,macai2 nak lagakan2 org umno,ppbm dan pas sudah berlalu. Kami la,,siapa saja yg dipilih tsmy,,kami sokong saja, yg terlibat dgn pendakwaan di mahkamah pun kami terima,,selagi belum terbukti bersalah. Hang suluh apa yg dap lakukan?? Lge yg terlibat kes pendakwaan , ag mabok todi dslah… Read more »

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 1:50 pm

hang muafakat apekebende nye?

Menuduh liar ajer, tak kasi bukti, fakta walau penerangan apa pun. Mana contoh “nak lagakan2 org umno,ppbm dan pas”?

Hang berkokok dalam blog ini, tahi penuh dalam mulut hang.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:28 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila sewel 1:50 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, suka maki cerca org, dan cari kelahi
Nak mcm nyah bapok, anjing ini..suka dgn tahi
Anjing ini asyik kena dgn Kejora berbenjol dahi
Neraka lah balasan, anjing kapiaq ini, dari Illahi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:41 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Geng Najib memang penyangak. Dia yang bahasa kotor selalu mencarut tapi menuduh orang. Takda erinsip, macam binatang.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:32 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk 2:41 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tahu, nk tewaskan Kejora bkn mudah
Senjata yg cgu Kejora guna, hnya pntun madah
Nampak dah cabut lari..TN anjing, haram jadah
Tk tau ke kubang babi mana anjing ni dh redah
🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:42 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk 2:41 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi anjing biol, kau masuk mencaci maki
Hujah kau tak ada sekadar merapu & mengarut
Mulut kau busuk, mcm mak kau pnya lbng puki
Mmg kau hnya boleh diajar, dgn cara caci carut
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hati kau pula sngat kotor penuh kudis dan daki
Bila brkomen..hal peribadi org kau suka sentuh
Bukn saja mulut ko, mcm mak ko pnya lbg puki
Bodoh kau tu, mcm pak ko punya kepala butuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👌🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:33 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing nyanyuk 🐕 1:50 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awat anjing oi, kalu org, hg kata tuduh cara liaq
Agak nya..mak hg betina jalang ghayau ulu ilaq
Gheja melilau caghi jantan lapaq batang peliaq
Hindu & Bengali, tutoh puki mak hang bergiliaq
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:46 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Geng Najib ini sebenar nya anak Bang Ali. mencarut hari2.

Masa diperanakkan, mulut dia tersangkut di puki emak dia. Di sentap keluar, senget mulut dia, jadi cacat, itu pasal selalu mencarut dan memantat.

Tak guna di layan Beruk Tua Geng Najib ini. Dia kopipes macam2 tak berhenti henti. Ketuk kepala dia 1-2 kali, kemudian lihat saja dia melompat lompat, terjerit jerit, macam kera kena belacan di bontot nya.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:55 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 2:41/2:46 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:07 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 nyanyuk sewel 2:46 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Ko sibuk apa TN anjing, kalau aku nak kopipes
Semua pantun aku sendiri bukn curi dari siapa
Lain lah engko anjing bahalol dungu otak nipis
Umur dh 87 thn tua kerepot..nyanyuk & pelupa
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:14 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 nyanyuk sewel 2:46 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing..ko kata komen aku tak guna dilayan
Tpi..aku dh brjaya buat bagi ko anjing meroyan
Ko rasa kepala..mcm kena hmpap buah durian
Sbb itu ko keluar bebel..serupa nenek kebayan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:32 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk 2:46 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tahu, nk tewaskan Kejora bkn mudah
Senjata yg cgu Kejora guna, hnya pntun madah
Nampak dah cabut lari..TN anjing, haram jadah
Tk tau ke kubang babi mana anjing ni dh redah
🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:42 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk 2:46 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi anjing biol, kau masuk mencaci maki
Hujah kau tak ada sekadar merapu & mengarut
Mulut kau busuk, mcm mak kau pnya lbng puki
Mmg kau hnya boleh diajar, dgn cara caci carut
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hati kau pula sngat kotor penuh kudis dan daki
Bila brkomen..hal peribadi org kau suka sentuh
Bukn saja mulut ko, mcm mak ko pnya lbg puki
Bodoh kau tu, mcm pak ko punya kepala butuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👌🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 12:49 pm

Zahid nak jadi TPM? Keroje apa yang dia boleh buat?

Kita tau lah, sebagai Menteri, dia tak payah memikirkan itu ini dan buat keputusan. Pegawai2 seperti Ketua Setiausaha Kementerian yang fikirkan, dia hanya enggeh atau tidak saja.

Kita maukan TPM atau Menteri yang juga memikirkan tindakan bagi isu2 yang timbul dan membuat keputusan bagi nya. Lebih manafaat kpd masyarakat.

Anonymou.
Anonymou.
4 March 2020 12:47 pm

Lepas ni pas plak akan tekan muyiden untuk laksana syariaj islam

Tutup pusat judi hiburan dan arak..
Hapuskan LGBT..

Laksana hudud potong tangan..jika pas gagal jatuh maruah pas yg sentiasa kempen pru untuk laksana syariah islam…tiada alasan lagi kerana pas sudah ada kuasa… DAP yg menentang islam sudah tiada..

Pas kena buktikan pejuang islam ato penonggang islam…

Amcam pas dan muyiden..

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 1:43 pm
Reply to  Anonymou.

Pas, tolong kasi tahu, potong tangan siapa buat? Doktor buat ker?

Aku dah baca doktor di Kementerian Kesihatan kata pihak dia tak mahu buat kerja itu.

Betul, mereka bukan pegawai Pas atau pegawai kerajaan yang potong tangan.

Lobai Pas ke yang potong tangan? Siap, sampai ke kaki ler kena potong si pencuri, perompak dll.

Anonymou.
Anonymou.
4 March 2020 12:22 pm

Hidup muyiden dikelilingi tekanan…
Umno umum kluar PN muyiden tersungkur seblm sempat tubuh kabinet…muyiden sendiri cari penyakit nak bersama puak crook..

Pilihan yg ada muyiden serah kerajaan kpd anwar…madey tak ada sokongan besar..

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:19 pm
Reply to  Anonymou.

Kalau yiddin ada banyak piitih, takpe. Boleh kawal crook dengan wang. Crook lah, katakan.

ab sukor
ab sukor
4 March 2020 11:46 am

opo pulah din merapu ne…orabg dalam memang tak boleh jadi motori…banyak orang lain lagi…den ingat kau sajo buek hal…

zunnun
zunnun
4 March 2020 9:43 am

tercengan2 lebai2 sundal pAs melihat melayu2 omNo masih kuat lagi kesundalan dari mereka.

lebai2 sundal pAs tak kan duduk diam je, selain jawatan menteri agama utk menjenamakan fahaman agama pagan mereka, lebai2 sundal pAs teringin juga jawatan menteri kewangan agar dapat meninggikan tabii kaut dedak scala besar pula.

lagi besar serban dan jubah lebai2 sundal pAs dgn mercedes2 dari menteri hingga ke setiausaha2 kpd menteri2 yg di jawat.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:17 pm
Reply to  zunnun

RM90 juta ajer yang masuk ke akaun bank pemimpin PAS. Tak banyak. Dari jumlah RM2.6 billion Najib songlap dari 1MDB.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:31 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing nyanyuk 🐕 2:17 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg muka tak malu, ini TN anjing kapiaq harbi
Anjing sewel ini, maki cerca jadi dia punya hobi
Asyik2..bwa modal lapok basi, Najib dan 1MDB
Mmg muka anjing tua ni tebal serupa kulit babi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:49 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Geng Najib ini sebenar nya anak Bang Ali. Anak haram di luar nikah, mencarut hari2.

Masa diperanakkan, mulut dia tersangkut di puki emak dia. Di sentap keluar, senget mulut dia, jadi cacat, itu pasal selalu mencarut dan memantat.

Tak guna di layan Beruk Tua Geng Najib ini. Dia kopipes macam2 tak berhenti henti. Ketuk kepala dia 1-2 kali, kemudian lihat saja dia melompat lompat, terjerit jerit, macam kera kena belacan di bontot nya.

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 2:56 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 2:49 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:07 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 nyanyuk sewel 2:49 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Ko sibuk apa TN anjing, kalau aku nak kopipes
Semua pantun aku sendiri bukn curi dari siapa
Lain lah engko anjing bahalol dungu otak nipis
Umur dh 87 thn tua kerepot..nyanyuk & pelupa
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:14 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 nyanyuk sewel 2:49 pm,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing..ko kata komen aku tak guna dilayan
Tpi..aku dh brjaya buat bagi ko anjing meroyan
Ko rasa kepala..mcm kena hmpap buah durian
Sbb itu ko keluar bebel..serupa nenek kebayan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:33 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk 2:49 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tahu, nk tewaskan Kejora bkn mudah
Senjata yg cgu Kejora guna, hnya pntun madah
Nampak dah cabut lari..TN anjing, haram jadah
Tk tau ke kubang babi mana anjing ni dh redah
🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
4 March 2020 3:43 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk 2:49 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awal pagi anjing biol, kau masuk mencaci maki
Hujah kau tak ada sekadar merapu & mengarut
Mulut kau busuk, mcm mak kau pnya lbng puki
Mmg kau hnya boleh diajar, dgn cara caci carut
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hati kau pula sngat kotor penuh kudis dan daki
Bila brkomen..hal peribadi org kau suka sentuh
Bukn saja mulut ko, mcm mak ko pnya lbg puki
Bodoh kau tu, mcm pak ko punya kepala butuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👌🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…