MENUNGGU KABINET MUHYIDDIN YANG BERSIH, BERKALIBER DAN BERINTERGRITI

Dalam perutusan khas malam tadi, Perdana Menteri antara lain berjanji hanya akan melantik mereka yang bersih, berkaliber dan berintergri sebagai anggota kabinetnya.

Katanya, beliau sedar rakyat mahukan pentadbiran sebuah kerajaan yang berintegiriti dan bebas daripada rasuah untuk negara ini.

“Saya juga sedar bahawa apa yang rakyat mahu ialah sebuah kerajaan yang bersih, kerajaan yang berintegriti dan bebas rasuah.

“Buat pemulaan ini, saya berjanji akan melantik anggota jemaah menteri daripada kalangan yang bersih, berintegriti, dan berkaliber. Insyallah,” katanya lagi.

Berikutan janji Muhyiddin Yassin itu, pembentukan kabinet yang bakal dlumumkannya tidak lama lagi adalah menarik untuk ditunggu oleh seluruh rakyat negara ini.

Adakah Zahid Hamidi selaku Presiden UMNO yang sedang berdepan 87 kes mahkamah akan dilantik sebagai menteri atau tidak?

Adakah Bendahari BN, Tengku Adnan Tengku Mansor yang juga berdepan kes rasuah di mahkamah, turut disenaraikan sebagai menteri atau tidak?

Apakah Hishammuddin Hussein selaku bekas Menteri Pertahanan yang masih berdepan siasatan Mindef berikutan pembelian enam helikopter tempur yang belum dihantar, antara yang bakal dilantik menjadi menteri?

Apakah Azmin Ali yang dikaitkan dengan “video Haziq”, malah diakui oleh bekas Ketua AMK Santubong itu sebagai pasangan seks sejenisnya, juga turut tersenarai sebagai antara barisan kabinet Muhyiddin?

Meskipun ramai lagi pemimpin yang diragui kebersihan dan intergritinya, buat permulaan ini adalah penting untuk melihat sama ada empat pemimpin di atas disenaraikan sebagai menteri atau pun tidak.

Jika mereka tidak dilantik, sekurang-kurangnya kita boleh jugalah memberi pujian dan sanjungan kepada Muhyiddin kerana beliau dilihat benar-benar melantik mereka yang bersih, berkaliber dan berintergriti sebagai anggota jemaah menterinya.

Tetapi, jika keempat-empat pemimpin tersebut atau salah seorang daripadanya masih disenaraikan sebagai anggota barisan kabinetnya, bermakna Muhyiddin bukan saja memungkiri janjinya sendiri, malah cakapnya di hari pertama sebagai Perdana Menteri adalah “cakap tak serupa bikin”.

Dengan itu, jika janji itu dimungkiri, kerajaan pintu belakang yang dipimpinnya pasti akan berdepan penentangaan yang berterusan daripada rakyat di hari-hari mendatang nanti. (ShahbudinHusin 03/03/2020)

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 3 March 2020 — 7:59 am
Subscribe
Notify of
guest
192 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Yusop Hj Ahmad
Yusop Hj Ahmad
5 March 2020 8:59 am

“Demi perpaduan ummah”,”Mendung awan hitam telah berlalu”,”Kita akan membawa Malaysia ke landasan yang betul”,”Kita akan muncul sebagai kerajaan yang bersih,berkaliber, beritergriti,mensejahterakan semua kaum”,”Kita bukan merampas kuasa kerajaan yang bermandatkan rakyat terdahulu”,kita bukan kerajaan pintu belakang”. Begitu senang bercakap dengan bermodalkan air lior.Jangan ingat rakyat yang diam ini bodoh dan naif.Masa dan ruang akan menentukan segalanya.Rakyat akan tunggu dan lihat hasilnya.Kalau bermula dengan niat tulus ikhlas insyaAllah kita akan dapat hasil positif.Namun,rakyat melihat terdahulu duit rakyat telah dirompak, kali ini seolah2 kerajaan bermandatkan rakyat pula dirompak? Sekali lagi akan tiba masa rakyat membuat perhetongan diambang PRU 15. Semoga dipanjang usia PM8… Read more »

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 9:06 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cgu Kejora, is a tough guy..with energy & speed
He still win even when many enemies surround
Unlike, old idiot TN. who use to be damn stupid
All the while Kejora whacked him to the ground
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 9:02 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Modal TN anjing..hnya snjata basi kepala bapak
Kejora akn kejar anjing ini, dia mana dia brtapak
Kepala benjol anjing ini akan terus Kejora kapak
Sbab, mulut dia mcm puki mak dia busuk hapak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:09 pm

KEPALA BAPAK BERUK TUA GENG NAJIB BAGI KOMEN2 NYA YANG BARU.

KEPALA BAPAK DIA MENGATA GENG NAJIB DAH TAK ADA LAGI.

KEPALA BAPAK DIA MENGELUARKAN KOMEN2 YANG MENCARUT.

KEPALA EMAK DIA BAGI MENGELUARKAN DIA DARI PERUT NYA.

LIHAT, AKU TAK CAKAP PUKI NYA, AKU CAKAP PERUT PERUT. HEHE

KEPALA BAPAK NAJIB KLEPTO AL JIBO YANG MENGAJAR KITA KATA2 KEPALA BAPAK DIA.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:43 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 8:09 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:44 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 kapiaq gila nyanyuk 8:09 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕i🐕🐕🐕🐕🐕
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝
Sian betul..TN anjing kapir Kristian tua bongkok
Kna pukulan Kejora, TN anjing trpekik melolong
Kini..anjing tua tu sdg cucuh dian kt prdu pokok
Sambil berdoa kt tuhan Jesus dia, minta tolong
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:57 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Modal TN anjing..hnya snjata basi kepala bapak
Kejora akn kejar anjing ini, dia mana dia brtapak
Kepala benjol anjing ini akan terus Kejora kapak
Sbab, mulut dia mcm puki mak dia busuk hapak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 7:17 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora bukan sahaja handsome, tpi bijak bistari
Ada awek, Irah, macm Citata..sgt cantik berseri
TN anjing pulak..muka hodoh macm bontot lori
Bodoh, anjing ini, serupa dgn keldai dan biri-biri
Anjing ni bapok bacul dayus & tidak ada jati diri
Selalu dia akan serang Kejora secara pukul curi
Ttapi, dia jadi mangsa lanyak Kejora setiap hari
Asyik jer anjing tua tu lintang pukang cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:17 pm
Reply to  Anonymous

KEPALA BAPAK KAMU, BERUK TUA GENG NAJIB YANG 80AN TAHUN UMUR TAPI TABIAT BEBUDAK JAHAT,

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:59 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 8:17 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 9:01 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 sewel nyanyuk 8:17 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Modal TN anjing..hnya snjata basi kepala bapak
Kejora akn kejar anjing ini, dia mana dia brtapak
Kepala benjol anjing ini akan terus Kejora kapak
Sbab, mulut dia mcm puki mak dia busuk hapak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 7:16 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora handsome, dpt perhatian segenap sudut
Ada awek, Irah, macm Citata, penyanyi dangdut
TN anjing pulak, pala botak perut boncit gendut
Kulit TN tu sejuk lembik serta brgelambir kedut
Di blog ni..dia hanya layak jadi pak lawak badut
Dah kendur dan labuh, telur dia punya kerandut
Asyik trbatuk2..asap rokok John bnyak disedut
Nanti, dia akn harakiri, ikut Kristian pnya hudud
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:14 pm
Reply to  Anonymous

KEPALA BAPAK KAMU.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:58 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk 8:14 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Modal TN anjing..hnya snjata basi kepala bapak
Kejora akn kejar anjing ini, dia mana dia brtapak
Kepala benjol anjing ini akan terus Kejora kapak
Sbab, mulut dia mcm puki mak dia busuk hapak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 6:35 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kejora kat sini, dpt Irah spt bunga yg mengntum
Sering berutus wrkah, gembira, bermesra canda
TN anjing, hnya dapat, meneguk todi dan ketum
Sambil..ditolak bini dlm rumah, atas kerusi roda
♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:21 pm
Reply to  Anonymous

BERUK TUA GENG NAJIB ASYIK MASUK HUTAN MENCARI DAUN KETUM DAN MENYEMBAH POKOK KAYU ARA SEBAGAI TUHAN NYA, BAWA BALIK BERBAKUL DAUN KETUM, BUAT AIR KETUM BERBALDI, MINUM HINGGA MABUK, TERBARING DI TEPI JALAN.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:40 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 8:21 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:41 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 kapiaq gila nyanyuk 8:21 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕i🐕🐕🐕🐕🐕
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝
Sian betul..TN anjing kapir Kristian tua bongkok
Kna pukulan Kejora, TN anjing trpekik melolong
Kini..anjing tua tu sdg cucuh dian kt prdu pokok
Sambil berdoa kt tuhan Jesus dia, minta tolong
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

anonymous
anonymous
3 March 2020 6:24 pm

Akan datang kepada manusia tahun-tahun yang penuh dengan penipuan dan tipu daya, kata-kata pendusta dibenarkan (dipercayai) dan percakapan orang yang benar pula didustakan, amanah diberikan kepada pengkhianat dan dikhianati orang-orang yang amanah.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:13 pm
Reply to  anonymous

Kamu melakukan itu semua sebab tidak ada beri penerangan pun di atas apa yang kau kata. Menuduh liar. Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:36 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 8:13 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 8:38 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 kapiaq gila nyanyuk 8:13 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕i🐕🐕🐕🐕🐕
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝
Sian betul..TN anjing kapir Kristian tua bongkok
Kna pukulan Kejora, TN anjing trpekik melolong
Kini..anjing tua tu sdg cucuh dian kt prdu pokok
Sambil berdoa kt tuhan Jesus dia, minta tolong
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 6:22 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing sgt hodoh..hidung penyet mulut lebar
Dia Kristian pluralist, yg juga mnyembah tokong
Di sini ajaran Kristian, dia prnah cuba nak sebar
Sbb tu anjing kapiaq lahanat ni Kejora pelakong
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 6:16 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝
Sian betul..TN anjing kapir Kristian tua bongkok
Kna pukulan Kejora, TN anjing trpekik melolong
Kini..anjing tua tu sdg cucuh dian kt prdu pokok
Sambil berdoa kt tuhan Jesus dia, minta tolong
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 6:09 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian betul TN anjing kapir nyanyuk tua bongkok
Dgn pukulan Kejora, anjing tu tk dapat bertahan
Kini..anjing tua tu sdg cucuh dian kt prdu pokok
Smbil brdoa minta tolong Jesus dia pnya tuhan
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Yusop Hj Ahmad
Yusop Hj Ahmad
3 March 2020 6:06 pm

InsyaAllah, langkah pertama utk kerajaan baru kalau bersama keihklasan dan kejujuran demi kesejahteraan rakyat akan diberkati dan dirahmati.Kebenaran akan muncul jgak diakhir nanti, rakyat melihat apa yang telah berlaku dikatakan kerajaan terdahulu jatuh kerana berpecah dan tidak sehaluan,tetapi kemungkinan adakah konspirasi dari politikus elite yang memulakan langkah pertama dengan niat yang ikhlas untuk menyelamatkan Malaysia?Membawa Malaysia ke landasan yang betul? ketika rakyat sedang”struggle” dengan kehidupan, ekonomi yang merudum,penularan Covid 19 dsbnya? Adakah lebih baik lagi kalau dapat diusahakan segala macam ini sampai diambang PRU 15?Sekurang kurangnya beri kesempatan kpd kerajaan terdahulu menghabiskan 1 penggal.(disebut2 kerajaan 1 penggal)Atau hanya untuk memuaskan… Read more »

anonymous
anonymous
3 March 2020 5:14 pm

masa berjuang sama sama bila menang nak rasa nikmat sorang sorang
tomak kemarok kuasa sanggup khianat rakan seperjuangan
itulah kisahnya
berbagai alasan diberi untuk halalkan pengkhianatan
mana mupti yang selalu bagi komen
ini bab khianat tak mau cari hadis ka nak halalkan
kerja khianat

Wahai orang-orang yang beriman, jadilah kamu orang
yang benar-benar penegak keadilan,
menjadi saksi karena Allah biar pun terhadap dirimu sendiri
atau ibu bapa dan kaum kerabatmu.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 5:32 pm
Reply to  anonymous

jadilah kamu orang
yang benar-benar penegak keadilan

Bermula dengan mengutuk di sini.

TAKE BEER … wahai si Mamat.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:55 pm

Anonymous (TN anjing 🐕)

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“telah aku ludah” … “anak hamjadah”, kata Anon 2.12 pm.

Tak payah aku kata apa lagi kpd Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama di blog ini tuh.

Aku sudah dapat my day’s fun and entertainment on the bugger.

Enjoy the rest of the day, folks.

Reply
3 March 2020 3:02 pm

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:56 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 3:02 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:56 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 3:02 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing ini mknyah bacul, tk ada jati diri
Klu Kejora ada berpantun, dia takut nak ke mari
Diagak mcm Kejora tk msuk, dia pun pukul curi
Lpas tu, cepat2 anjing bapok bacul ni cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:57 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 3:02 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua, mati pucuk tak leh beromen
Kena tibai dgn Kejora, TN anjing cacat tempang
Dia udah mati akal, tak reti lagi nak buat komen
Harap komen org lain je anjing ni selit tumpang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:58 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 gila babi nyanyuk 3:02 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tak tahan kepala Kejora hempuk
Takut kena pukul lagi, TN anjing, cabut lari nyah
Tapi perangai anjing itu buat..sebiji mcm bapok
Smbil cbut lari anjing ni mngejek2 spt maknyah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 5:34 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“telah aku ludah” … “anak hamjadah”, kata Anon 2.12 pm.

Tak payah aku kata apa lagi kpd Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama di blog ini tuh.

Aku sudah dapat my day’s fun and entertainment on the bugger.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 5:47 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 sewel nyanyuk 5:34 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 5:48 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 sewel nyanyuk 5:34 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing ini mknyah bacul, tk ada jati diri
Klu Kejora ada berpantun, dia takut nak ke mari
Diagak mcm Kejora tk msuk, dia pun pukul curi
Lpas tu, cepat2 anjing bapok bacul ni cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 5:48 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 sewel nyanyuk 5:34 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua, mati pucuk tak leh beromen
Kena tibai dgn Kejora, TN anjing cacat tempang
Dia udah mati akal, tak reti lagi nak buat komen
Harap komen org lain je anjing ni selit tumpang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 5:49 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 sewel nyanyuk 5:34 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tak tahan kepala Kejora hempuk
Takut kena pukul lagi, TN anjing, cabut lari nyah
Tapi perangai anjing itu buat..sebiji mcm bapok
Smbil cbut lari anjing ni mngejek2 spt maknyah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 4:31 pm

RUPA2NYA KASUT HITAM TAK DENGAR KATA MEMANG DEGIL MEMBELAKANGKAN ARAHAN AGONG TONG M DR MADEYLIAR MERANGKAP PEMBAWA PANJI HITAM……. PPSMI Dr Mahathir walasal balik asal…….. Dr Mahathir Mohamad yang memangku jawatan Menteri Pendidikan selepas Dr Maszlee Malik diminta berundur mengumumkan bahasa pengantar pembelajaran Sains dan Matematik dikembalikan dalam bahasa Inggeris semula. Pengumuman ini secara tidak langsung mendedahkan sebab musabab sebenar kenapa beliau meminta Maszlee berundur awal bulan lalu, rupa-rupanya beliau ingin meneruskan dasar pendidikan yang diyakininya. Program pembelajaran Sains dan Matematik dalam bahasa Inggeris (PPMSI) apabila ia dilaksanakan telah dibantah oleh “para pejuang bahasa Melayu” sebelum ini dengan alasan ia… Read more »

Kakirembat
Kakirembat
3 March 2020 4:18 pm

Redho dgn ketentuan Allah. Mungkin PKR tidak dijanjikan sbg kerajaan tp yg pasti PKR adlh pembangkang yg berkaliber dan hebat. Pembangkang yg tlh banyak mendedahkan skandal rasuah. Pembangkang yg tlh banyak meluruskan parti yg bengkok.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:14 pm

🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃
Bukan saja Anon jalang tu bodoh macm lembu
Dia juga, nampak macm, dah sasau sawan gila
Mungkin pntun aku, dia tk nmpak, mata kelabu
Ini, pantun dia & balasan aku, aku salin semula
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:15 pm
Reply to  Anonymous

(INI PANTUN ASAL, KEJORA TUJU DEKAT TN ANJING 🐕)

Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Entri ini..tak nampak pun TN anjing tua bangka
Cemburu kat Kejora..anjing tu kata Irah ku reka
Pgi tadi dia acah Kejora, anjing tu dapat petaka
Kini dia kecut pelir terus tk berani jengah muka
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Reply
3 March 2020 12:22 pm

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:16 pm
Reply to  Anonymous

(INI PANTUN ANON JALANG YG CUBA NAK BELA TN ANJING 🐕)

Anonymous

Muka ko mme patut ditengking dan juga diludah
Wahai kejora si muka tak sudah HARAMJADAH
Buat malu KERJAYA GURU yg mulia bemarwah
Ngko lah mangkok jamban segala tahi ko tadah

Reply
3 March 2020 12:41 pm

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:17 pm
Reply to  Anonymous

(INI PANTUN2 BALASAN DARI KEJORA KPD PANTUN BINGAI ANON JALANG TU):

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:18 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Anon 12:41 pm,

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Ini, dah tampil semula, Kejora pemantun bistari
Maaflah, pantun cikai Anon tu, lewat sikit balas
Nmun bgitu cikgu Kejora ini tak ada lah nak lari
Tdi, 12:40-1:20 pm, Kejora dgn form4 ada kelas
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Reply
3 March 2020 1:34 pm

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:18 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Anon 12:41 pm,

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Bawa istighfar & cuba bagi diri tu jadi tenteram
Tak usah lah, nak marah2 atau melepas geram
Tpi, naper Anon lemas, bila TN anjing yg karam
Anon ini sedara ker, dgn TN anjing anak haram?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Reply
3 March 2020 1:37 pm

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:19 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Anon 12:41 pm,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kalau tak ada beban naper batu kau nak jinjing
Tk rasa sesal ker nanti kot kau tercalar maruah
Kau tk lihat kah, bgaimana dgn nasib TN anjing
Kena dgn Kejora, hari-hari, anjing tu makn kuah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Reply
3 March 2020 1:40 pm

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:19 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Anon 12:41 pm,

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Mengucap & bwa bertenang anon haram jadah
Menolong TN anjing tu..bukn dapat apa faedah
Entah ke kubang babi mana anjing tu lari redah
Nanti, mcm TN anjing tu pula kau terima padah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Reply
3 March 2020 1:42 pm

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 5:37 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“telah aku ludah” … “anak hamjadah”, kata Anon 2.12 pm.

Tak payah aku kata apa lagi kpd Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama di blog ini tuh.

Aku sudah dapat my day’s fun and entertainment on the bugger.

Enjoy the rest of the day, folks.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 5:52 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 nyanyuk biol 5:37 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 5:53 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk biol 5:37 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing ini mknyah bacul, tk ada jati diri
Klu Kejora ada berpantun, dia takut nak ke mari
Diagak mcm Kejora tk msuk, dia pun pukul curi
Lpas tu, cepat2 anjing bapok bacul ni cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 5:54 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk biol 5:37 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua, mati pucuk tak leh beromen
Kena tibai dgn Kejora, TN anjing cacat tempang
Dia udah mati akal, tak reti lagi nak buat komen
Harap komen org lain je anjing ni selit tumpang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 5:54 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 nyanyuk biol 5:37 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tak tahan kepala Kejora hempuk
Takut kena pukul lagi, TN anjing, cabut lari nyah
Tapi perangai anjing itu buat..sebiji mcm bapok
Smbil cbut lari anjing ni mngejek2 spt maknyah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Makhtar
Makhtar
3 March 2020 3:51 pm

Najib sendiri pun, semasa skandal 1MDB telah heboh dan tidak boleh berdolak-dalik lagi sebab satu dunia telah tahu, masih ada hati mengatakan yang dia akan memerangi rasuah habis-habisan dan akan pastikan bahawa tidak ada satu sen pun daripada wang rakyat yang akan diseleweng.

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 3:13 pm

BAPAK MESTILAH HENDAK KEKAL SEHINGGA PRU15…..KALAU D4P TERLALU MENDESAK TENTULAH BAPAK TAK DE CARA LAIN …..LAST RESORT….. Will DAP still be in gomen after May 2020?……. Photo below — Malay PKR (Azmin faction), PAS, Pribumi, Umno … Can you imagine Mahathir ever raising hands together with DAP’s Chen Man Hin, Tan Kok Wai or even Lim Kit Siang? Do you really think – from all his snark and dodgeball the past 17 months – that Mahathir is ready to hand over power to Anwar after two years or at any time in the future? There are only six months-and-three weeks… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 3:11 pm

BETULKAN KITA SEBUT DULU …..D4P AKAN BAWA NEGARA JADI ANARCHIST….. Negara Bakal Huru-Hara Jika SOSMA Dimansuhkan…….. Kadar jenayah berat di negara ini mungkin meningkat di negara ini jika Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah-Langkah Khas) 2012 – atau Sosma – dihapuskan. Pensyarah Undang-undang Universiti Islam Antarabangsa Prof Dr Shamrahayu Abd Aziz berkata kemungkinan tersebut dapat dilihat selepas Akta Keselamatan Dalam Negeri 1960 (ISA) dimansuhkan sebelum ini. Katanya negara ini pernah menyaksikan kadar jenayah berat meninggal sejurus selepas ISA dimansuhkan. Justeru, katanya, ketika negara berdepan dengan pelbagai acaman lain – termasuk Daesh dan pengganas lain – undang-undang seperti Sosma memang diperlukan. “Bagi saya,… Read more »

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:08 pm

Khas utk KEJORA si MANGKOK JAMBAN

Muka ko mme patut ditengking dan juga diludah
Wahai kejora si muka tak sudah HARAMJADAH
Buat malu KERJAYA GURU yg mulia bemarwah
Ngko lah mangkok jamban segala tahi ko tadah

KEJORA MANGKOK JAMBAN GAGASAN MERABAN

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:19 pm
Reply to  Anonymous

Makin teruk gila khinzir kau ni, minggu lps tak mcm ni, sejak semalam gila khinzir kau mcm khinzir betina lps beranak.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:31 pm
Reply to  Anonymous

Pahal ko selalu dok tengok babi beranak, Dol?

Ko nak curi satu, buat steamed piglet ke?

Makan sesorang tak mahu orang nampak yer?

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:51 pm
Reply to  Anonymous

terserlah kebahalolan nya MANGKOK JAMBAN nih. Cegu BAHALOL namanya. Ada yg jantan beranak ke?

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:44 pm
Reply to  Anonymous

Anon jalang 3:08 pm,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kenapa pula, pntun yg sama nak diulang-ulang?
Anon dah bagi dekat bawah tu cukuplah sudah
Tok sah le Anon nk buat perangai bapok jalang
Kt bwh tu Kejora dh jwab ler Anon haram jadah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 2:50 pm

INI LAGI BUKTI BAPOK SKANDAL TAK LAYAK JADI PM…..KO JADI KALDAI MAFIA KOMUNIS TAK BERTUHAN TU BUAT APA….. TYCOONS CINA KAYA RAYA….BAWA HARTA KE LUAR NEGARA…..KO SURUH LAH TOKEY2 CINA BANTU ORANG MISKIN….90% HARTA NEGARA DORANG DAH KAUT…… Anwar saran institusi zakat buat pembaharuan, bantu orang bukan Islam……. Anwar Ibrahim mencadangkan institusi zakat melakukan pembaharuan dengan memperluaskan bantuan kepada orang bukan Islam. Presiden PKR itu berkata, dalam konteks masyarakat berbilang bangsa di Malaysia, tidak sesuai hanya masyarakat Islam dibantu, tetapi penganut agama lain dipinggirkan. “Wang zakat ini dibayar oleh orang Islam, selesaikan masalah orang Islam dahulu. Itu adalah hujah yang… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 2:46 pm

HANYA YG BOLEH MENGHUKUM SESORANG ITU KAFIR ATAU SESAT HANYALAH PIHAK BERAUTHORITY….KALAU YG DAH SEDIA KAFIR BOLEH SAJA KITA PANGGIL KAFIR….KITA SEBAGAI PENDAKWAH HANYA SEBUT PERKARA2 YG BATALKAN IMAN ..ITU SAHAJA….TAK TIMBUL ISU KAFIR MENGKAFIR… . PANDANGAN WUJUD……. Pandangan wujud ini adalah sebagai tempat bertolak atau permulaan yang darinya akan dikembangkan pembicaraan selanjutnya. Pandangan di sini bukan terhad kepada pandangan fizikal melalui indera mata, tetapi mempunyai maksud yang luas yang mencakupi erti faham, dapatan, hasil, natijah dan keyakinan. Manakala wujud dalam makna biasa ialah Ada Ia adalah berasal dari istilah Arab yang kata dasarnya ialahwajada- ada. Dan wujud ialah nama… Read more »

Yusop Hj Ahmad
Yusop Hj Ahmad
3 March 2020 2:46 pm

Insya Allah Nurul,langkah yang berniatkan tulus ikhlas akan dirahmati dan diberkati.Sekarang PKR dan lain lain perlu duduk bermuhasabah untuk langkah refomasi kearah PRU15.Mungkin juga ada berkatnya dari musibah ini.Tak perlu berkontervesi lagi, tak perlu kepada undi tidak percaya, tak perlu pembubaran Palimen dan PRU.Sekarang masa untuk bereFORMASI untuk menuju kearah PRU 15, besiap sedia dari sekarang,PKR jatuh bukan bukan bererti kalah tetapi akan bangkit kemudian nya menjadi lebih padu dan kuat.Kita jumpa di PRU 15

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:34 pm
Reply to  Yusop Hj Ahmad

Ada sesiapa boleh kasi tahu kenapa Nurul dok sengap demikian lama? Aku ikhlas nak tahu.

Dia cantik molek tapi dah bini orang, kalau tak, nak juga ikut dia.

Berpolitik.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:36 pm
Reply to  Anonymous

Kalau dah cerai, kalau nak mohon, pakai borang apa?

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 2:45 pm

SUDAH TENTULAH CINA DAN INDIA MAJORITY SOKONG PAK DAJJAL KERANA MENGHARAPKAN REGIME CHANGE…….. Bukan GBN saja, tetapi 90% kaum Melayu dan Muslim menolak cadangan melantik Anwar Ibrahim menjadi PM menggantikan Mahathir. Akhlak, sikap dan peribadi Anwar telalu menjijikkan dan dia tidak langsung ada integriti dan pendirian, bahkan jika jadi PM, kaum Melayu dan Bumiputera akan merana kerana si-Lalang ini nyata bersikap sesumpah semata2 untuk mengejar cita2 dan tembolok. Lihat saja begitu ramai penyokong tegar beliau sejak awal telah menjauhkan diri mereka daripada Anwar apabila mengetahui sikap dan akhlak Anwar seperti Azam, Chandra Muzaffar, Sidek Baba, Cikgu Bard, dan lain2. Kini… Read more »

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 2:34 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Pagi tadi..TN anjing kena tibai sampai pengsan
Tgh hari ni pun, masuk sekejap dah pun cedera
Agaknya, dia sdng google website Tamil Nesan
Nk cari bahan dri intrnet, untuk carutkan Kejora
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 2:12 pm

Si Mangkok Jamban mari merayu dan menyembah
Agar dirinya tidak ditengking, malah telah aku ludah
Aku dah kata, dengan aku, kau akan terima padah
Sbb bahasa kau guna mme bahasa anak harmjdah

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 2:39 pm
Reply to  Anonymous

Anon nenek kebayan 2:12 pm,

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Hai..apa khabar, anon mk Enon nenek kebayan
Apa kepala nenek kena timpa dgn buah durian?
Nampak macam nenek ni, sorang diri meroyan
Apa nenek sdg berbogel ker terlondeh pakaian?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:02 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“telah aku ludah” … “anak hamjadah”, kata Anon 2.12 pm.

Tak payah aku kata apa lagi kpd Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama di blog ini tuh.

Aku sudah dapat my day’s fun and entertainment on the bugger.

Enjoy the rest of the day, folks.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:49 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing nyanyuk sewel 🐕 3:02 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:55 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing nyanyuk sewel 🐕 3:02 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing ini mknyah bacul, tk ada jati diri
Klu Kejora ada berpantun, dia takut nak ke mari
Diagak mcm Kejora tk msuk, dia pun pukul curi
Lpas tu, cepat2 anjing bapok bacul ni cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:01 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing nyanyuk sewel 🐕 3:02 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua, mati pucuk tak leh beromen
Kena tibai dgn Kejora, TN anjing cacat tempang
Dia udah mati akal, tak reti lagi nak buat komen
Harap komen org lain je anjing ni selit tumpang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:28 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing nyanyuk sewel 🐕 3:02 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tak tahan kepala Kejora hempuk
Takut kena pukul lagi, TN anjing, cabut lari nyah
Tapi perangai anjing itu buat..sebiji mcm bapok
Smbil cbut lari anjing ni mngejek2 spt maknyah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 2:04 pm

PH RASIS CINA DAN KOMUNIS….HANYA KAFIR HARBI DAN MUNAFIK MELAYU YG BERMASALAH DGN ZAKIR NAIK….. Zakir Naik is DAP problem, not MCA nor MIC’s Why the “deafening silence” from MCA and MIC on the matter of Zakir Naik, asked a letter headlined ‘The great pretense of MCA, MIC’ recently in Malaysiakini? Isn’t silence from MCA president Wee Ka Siong and MIC president S. Vigneswaran a sign of their agreement with Umno sec-gen Annuar Musa, asked Lim Thian Piau in his Aug 17 letter (see link in tweet below) to the news portal. malaysiakini.com ✔ @malaysiakini The great pretense of MCA,… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 2:03 pm

JERANGKAP SAMAR DAH DIPASANG SEGENAP PENJURU…..BILA DAH DAPAT KUASA MAKA KERUSI MINORITY DAH TAK BOLEH AMBIK KIRA LAGI….. Lahirnya Barisan Baru Nasional (Bahagian Dua): Guan Eng mungkin jadi sasaran Mahathir seterusnya……. Sabtu lepas, saya berjanji untuk bentangkan dua senario yang bertentangan – satu pro Mahathir dan satu lagi anti-Mahathir – menerusi satu siri empat bahagian bagi renungan saudara saudari sekalian. Dalam bahagian pertama (rujuk pautan di hujung bawah), saya mengemukan 23 dalil yang memperinci sebab sebenar Mahathir bersekongkol dengan DAP sebelum pilihanraya umum ke 14 untuk menumbangkan Barisan Nasional. Bahagian tersebut turut merungkai isu penahanan beberapa ahli DAP di bawah… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 2:01 pm

PAK DAJJAL THE UNDISPUTED DEVIL ADVOCATE……… Kengkawan semua..kan dah betul telahan rakyat Msia selama ni bahawa Bang Non ni memang balaci, baruah dan khadam besar kepada Tokong kit sial dan DAPigs…takde bezanya dengan menteri2 melayu Amanah tu!!! PKR president Dato’ Seri Anwar Ibrahim has come out again in the DAP’s defence, this time, insisting that the Pakatan Harapan component party must not be blamed for the country’s problems. However, he deliberately skated over the fact that if anyone is to blame for the country’s sliding economy, it should be the person who handles the finance portfolio, ie, Lim Guan Eng.… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 2:00 pm

poliTIKUS2 PH HANYA PANDAI JAHANAMKAN NEGARA…..PARTI JAMBAN PH HANYA BAGI RAKYAT TAHI DAN AIR KENCING…… ‘Kaduk Naik Junjung’, Mngapa Menteri PH? -Razman……. BAGAN SERAI: Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, Razman Zakaria yang juga Adun Gunung Semanggol menyelar sikap pemimpin-pemimpin PH.. kerana tidak mampu bahkan gagal untuk menyelesaikan permasalahan rakyat. Beliau juga mempertikaikan kredibiliti Menteri-menteri PH kerana hanya tahu menyandarkan kesalahan kepada pentadbiran BN terdahulu tanpa berusaha membuat perubahan kepada negara sejak memerintah pasca PRU14. Malah, beliau menyifatkan pimpinan PH umpama ‘Kaduk Naik Junjung’ kerana bukan sahaja menambah hutang baharu, bahkan turut menyebabkan aset negara semakin susut berkurang daripada yang sedia ada.… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 1:59 pm

PH THE DEVIL ADVOCATE LAGI HINA DAN BANGSAT DARI BN…….. The Old Pigs Of Barisan Versus The New Babi Of Pakatan……… You tell us you just want to kick out the pigs. I can buy that if that is really want you are doing. But then you are just replacing the so-called pigs you said you are kicking out with babi. So, what’s the difference between the old pigs of Barisan Nasional and the new babi of Pakatan Harapan? What changes are you talking about? These three cost Malaysia RM200 billion and yet they are not on trial in the… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 1:57 pm

PAKATAN HANCING ….MEREKA YG UNDI GS DLM PRU 14 YAKIN DGN PERANGAI TONG M THE DEVIL ADVOCATE YG TIDAK AKAN BERUBAH ……..D4P BUAT KACAU DAN GADUH SANA SINI… DAP Cuba Menutup Kemaluan Mereka Dengan Menghentam Najib DAP malu besar kerana Pakatan Harapan tidak mampu menunaikan janji-janji mereka yang dibuat sebelum PRU14. Sebab itu mereka bangkitkan cerita-cerita lama tentang Najib Tun Razak dan 1MDB. Pakatan Harapan sudah tidak ada modal lain dan tidak dapat menjawab kritikan tentang kegagalan mereka selama satu tahun mentadbir Malaysia. Ini yang dipanggil bankrap idea. No GST and no toll charges if Pakatan takes Putrajaya says Lim… Read more »

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 1:56 pm

Khas dari aku kpd KEJORA si MANGKOK JAMBAN,

Muka ko mme patut ditengking dan juga diludah
Wahai kejora si muka tak sudah HARAMJADAH
Buat malu KERJAYA GURU yg mulia bemarwah
Ngko lah mangkok jamban,A segala tahi ko tadah

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 2:04 pm
Reply to  Anonymous

Anon jalang 1:56 pm,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kenapa pula, pntun yg sama nak diulang-ulang?
Anon dah bagi dekat bawah tu cukuplah sudah
Tok sah le Anon nk buat perangai bapok jalang
Kt bwh tu Kejora dh jwab ler Anon haram jadah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymou.
Anonymou.
3 March 2020 1:52 pm

Man Hindu sudah letih sokong madey..Man Hindu tua beralih arah kpd yideen plak..

Jon dog sibok arahkan yideen pilih kabinet ikut kemahuan jon dog

Madey hanye tinggal 6 penyokong saja…yg lain2 sudah lari bila kapal madey ditenggelamkan oleh muyideen..

Anonymou.
Anonymou.
3 March 2020 1:34 pm

Hudud di kelsntan dan terengganu?

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 1:45 pm
Reply to  Anonymou.

What talking, one, you?

Where got ada kena mengena dengan yajuk pos MENUNGGU KABINET MUHYIDDIN YANG BERSIH, BERKALIBER DAN BERINTERGRITI?

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 2:03 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 1:45 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Naper ko TN anjing, nk kalut hal org tk ikut pos?
Blog ini butoh pak hg pnya ke anjing kafir harbi?
Apa yg ko sibuk, TN anjing kapir, pelir mampos?
Ko merapu psal Geng Najib tu, ikut pos ke babi?
🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 1:32 pm

THE DOUBLE STANDARD OF RULE OF JUNGLE……… Tommy Thomas enggan rayu keputusan Mahkamah benarkan ikat jamin suspek LTTE………… Tommy Thomas berkata pihak Timbalan Pendakwa Raya (TPR) akan mengendalikan setiap permohonan ikat jamin berdasarkan merit kes dan Mahkamah akan menjadi penentu, seperti yang diperuntukkan dalam Perlembagaan Persekutuan. Sumber (gambar): Fail TTF Peguam Negara, Tan Sri Tommy Thomas, berkata pihak Pendakwa Raya tidak akan membuat rayuan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi bahawa Seksyen 13 (Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah-Langkah Khas) 2012 (SOSMA) bercanggah dengan Perlembagaan Persekutuan. Beliau berkata, kebimbangan dibangkitkan berhubung persoalan sama ada mahkamah akan membenarkan ikat jamin kepada seseorang dituduh di bawah… Read more »

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 1:47 pm

DAJJAL PAS MAHATHIRVSANWAR,

What talking, one, you?

Where got ada kena mengena dengan yajuk pos MENUNGGU KABINET MUHYIDDIN YANG BERSIH, BERKALIBER DAN BERINTERGRITI?

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 2:08 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 1:47 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing sgt tua, umur 87, dah tk jauh dgn ajal
Tapi, tak pernah dia nak tinggal, suka caci maki
Bila org komen, anjing ini beri label buruk dajjal
Mmg mulut dia mcm mak dia pnya lubang puki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 2:19 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 1:47 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Naper ko TN anjing, nk kalut hal org tk ikut pos?
Blog ini butoh pak hg pnya ke anjing kafir harbi?
Apa yg ko sibuk, TN anjing kapir, pelir mampos?
Ko merapu psal Geng Najib tu, ikut pos ke babi?
🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 1:29 pm

THE PUBLIC IS ALREADY ANGRY THAT THE CHARGES AGAINST THE POSSESSION OF LTTE MATERIALS WAS WITHDRAWAN……A MUSLIM LADY WAS IMPRISONED 5 YEARS ONLY TO HAVE AMBIGUOUS READING MATERIALS OF ISIS……. AG Maneuvered For LTTE Suspects To Be Out On Bail………. Another Brick in the Wall The opposition media had a field day to making Attorney General Tan Sri Tommy Thomas the butt of jokes on his questions during the cross-examination of Dato Najib at the SRC trial. Najib insisted to deliver his testimony in the National language, Malay and Tommy, known to be inadequate in his Malay, struggled to form… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 1:24 pm

PEJUANG KOMUNIS MAFIA TAK BERTUHAN TIDAK BOLEH DIPEGANG KATA2NYA……PATUT DAH LETAK JAWATAN POLITIK………MONEY IN THE POCKET FIRST…..FOOD ON THE TABLE FIRST…..COVER THE COST OF LIVING FIRST THEN ONLY CAN TALK…… Kit Siang Says Pakatan Harapan Has Failed………. To rural Malaysians, reforms, upholding the Federal Constitution of Malaysia, human rights, civil liberties, unity, justice, freedom, excellence, integrity, transparency, accountability, and so on, mean nothing if they are struggling to survive. Pakatan Harapan promised a land of milk and honey and roads paved with gold. That, to most Malaysians, is more important than legalising gay marriages. Can’t Kit Siang get that simple… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 1:21 pm

ADA JUGAK SEKOR D4P YANG WARAS…..INGAT SEMUA DAH GILA……. Isu klip audio: ‘Serangan’ Ramkarpal terhadap Latheefa berkait dengan Lim Guan Eng?………. ‘Serangan’ Ramkarpal terhadap SPRM disyaki bermotifkan politik. …….. Baru-baru ini, Ahli Parlimen Bukit Gelugor merangkap Pengerusi Biro Guaman DAP, Ramkarpal Singh berkata beliau secara peribadi menganggap tindakan Latheefa Koya menyiarkan rakaman perbualan telefon antara dua puluh individu tidak berpelembagaan dan tidak boleh disokong kerana ia jelas mencerobohi hak asasi manusia. Apa yang aneh, DAP sebelum ini tidak pernah memperjuangkan sesuatu yang tidak membawa faedah kepada parti biarpun melibatkan percanggahan prinsip perundangan ataupun kebenaran yang seharusnya diperjuangkan. Persoalannya, mengapakah Ramkarpal… Read more »

Anonymou.
Anonymou.
3 March 2020 1:16 pm

Siti Mariah: PAS boleh bawa RUU355 di sidang pertama Dewan Rakyat Diterbitkan 4 jam lepas Dikemaskini 4 jam lepa – Rang Undang-undang Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) (Pindaan) 2016, atau lebih dikenali sebagai RUU355, harus dibawa ke sidang pertama Dewan Rakyat di bawah kerajaan baru, kata Naib Presiden Amanah Siti Mariah Mahmud. Katanya, PAS tidak boleh memberi sebarang alasan lagi memandangkan parti itu kini sebahagian daripada kerajaan Perikatan Nasional (PN). “Drafnya sudah ada. Sambung saja usaha PAS yang terbantut sebelum ini. Selepas itu bolehlah Kelantan melaksanakan hukum Hudud yang dijanjikan. “Tiada lagi halangan dari ‘munafiqun dan musyrikun’ PH. Jangan bagi… Read more »

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 1:06 pm

Khas dari AKU kpd kejora si MANGKOK JAMBAN,

Muka ko mme patut ditengking dan juga diludah
Wahai kejora si muka tak sudah HARAMJADAH
Buat malu KERJAYA GURU yg mulia bemarwah
Ngko lah mangkok jamban segala tahi ko tadah

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 1:50 pm
Reply to  Anonymous

Anon 1:96 pm,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kenapa pula, pntun yg sama nak diulang-ulang?
Anon dah bagi dekat bawah tu cukuplah sudah
Tok sah le Anon nk buat perangai bapok jalang
Kt bwh tu Kejora dh jwab ler Anon haram jadah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 1:51 pm
Reply to  Anonymous

Errata:

Anon 1:06 pm,

Kt bwh tu Kejora dh jwab ler Anon haram jadah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:07 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“telah aku ludah” … “anak hamjadah”, kata Anon 2.12 pm.

Tak payah aku kata apa lagi kpd Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama di blog ini tuh.

Aku sudah dapat my day’s fun and entertainment on the bugger.

Enjoy the rest of the day, folks.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:31 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing nyanyuk sewel 🐕 3:07 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:32 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing nyanyuk sewel 🐕 3:07 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing ini mknyah bacul, tk ada jati diri
Klu Kejora ada berpantun, dia takut nak ke mari
Diagak mcm Kejora tk msuk, dia pun pukul curi
Lpas tu, cepat2 anjing bapok bacul ni cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:32 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing nyanyuk sewel 🐕 3:07 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua, mati pucuk tak leh beromen
Kena tibai dgn Kejora, TN anjing cacat tempang
Dia udah mati akal, tak reti lagi nak buat komen
Harap komen org lain je anjing ni selit tumpang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:33 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing nyanyuk sewel 🐕 3:07 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tak tahan kepala Kejora hempuk
Takut kena pukul lagi, TN anjing, cabut lari nyah
Tapi perangai anjing itu buat..sebiji mcm bapok
Smbil cbut lari anjing ni mngejek2 spt maknyah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Lawantetaplawantapitakmaluterimapengampunan
Lawantetaplawantapitakmaluterimapengampunan
3 March 2020 12:54 pm

Budin, ni tnya bila bdk2 otai reformasi nk demo tuntut anwar jdk pm?

Lepas tu agak2 bila nk terbit buku anwar pm 9?
Xsabat rasanya nk beli.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 12:31 pm

Kpd pengunjung blog ini, saya ingin memohon ampun & maaf atas kekasaran bahasa saya gunakan dlm menulis komen disini. Saya dgn ini menarik semula perkataan ‘gila babi’ yg saya gunakan sebelum ini dan saya tukarkan kpd ‘gila khinzir’. Sekian.

Tanpa Nama
Tanpa Nama
3 March 2020 1:21 pm
Reply to  Anonymous

Permohan ampun dimaafkan!

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:09 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“telah aku ludah” … “anak hamjadah”, kata Anon 2.12 pm.

Tak payah aku kata apa lagi kpd Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama di blog ini tuh.

Aku sudah dapat my day’s fun and entertainment on the bugger.

Enjoy the rest of the day, folks.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:35 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing nyanyuk sewel 🐕 3:09 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:36 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing nyanyuk sewel 🐕 3:09 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing ini mknyah bacul, tk ada jati diri
Klu Kejora ada berpantun, dia takut nak ke mari
Diagak mcm Kejora tk msuk, dia pun pukul curi
Lpas tu, cepat2 anjing bapok bacul ni cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:36 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing nyanyuk sewel 🐕 3:09 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua, mati pucuk tak leh beromen
Kena tibai dgn Kejora, TN anjing cacat tempang
Dia udah mati akal, tak reti lagi nak buat komen
Harap komen org lain je anjing ni selit tumpang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:37 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing nyanyuk sewel 🐕 3:09 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tak tahan kepala Kejora hempuk
Takut kena pukul lagi, TN anjing, cabut lari nyah
Tapi perangai anjing itu buat..sebiji mcm bapok
Smbil cbut lari anjing ni mngejek2 spt maknyah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

John Doe
John Doe
3 March 2020 12:26 pm

TSMY hanya perlu pastikan perkara-perkara berikut :- 1. YB-YB daripada UmNO yang dipilih ke kabinetnya mestilah semuanya bebas daripada sebarang pertuduhan mahkamah. Jibby, Wak Jahid, Teuku palsu semua mesti dilemparkan jauh-jauh. 2. Hadi Awang yang menjadi penghasut berlakunya peristiwa Memali melalui amanat takfirnya tidak diletakkan menjaga agama, atau mana-mana anggota keselamatan di dalam Kementerian Pertahanan mahupun Kementerian Dalam Negeri. Biar dia jaga pertanian sahaja atau lebih baik letak saja dia di tepi kabinet. Walaupun kabinet yang diketuai TSMY ini akan lebih buruk daripada kabinet PH yang diketuai oleh Tun, ia adalah jauh lebih baik daripada sebuah kabinet yang di dalamnya… Read more »

Anonymou.
Anonymou.
3 March 2020 1:41 pm
Reply to  John Doe

Kenape kamu sibok meraung plak?..kamu jalan terus dgn madey laa…kamu masuklah politik kalo nak susun kabinet…kamu siapa?…..orang kuat Bersatu yg telah tewas?…

Madey sudah qolu innalillah….terimalah hakikat….muyidin kata madey tiada sokongan lagi….

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:10 pm
Reply to  Anonymou.

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“telah aku ludah” … “anak hamjadah”, kata Anon 2.12 pm.

Tak payah aku kata apa lagi kpd Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama di blog ini tuh.

Aku sudah dapat my day’s fun and entertainment on the bugger.

Enjoy the rest of the day, folks.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:39 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing tua nyanyuk 🐕 3:10 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:39 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing tua nyanyuk 🐕 3:10 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing ini mknyah bacul, tk ada jati diri
Klu Kejora ada berpantun, dia takut nak ke mari
Diagak mcm Kejora tk msuk, dia pun pukul curi
Lpas tu, cepat2 anjing bapok bacul ni cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:40 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing tua nyanyuk 🐕 3:10 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua, mati pucuk tak leh beromen
Kena tibai dgn Kejora, TN anjing cacat tempang
Dia udah mati akal, tak reti lagi nak buat komen
Harap komen org lain je anjing ni selit tumpang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:41 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing tua nyanyuk 🐕 3:10 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tak tahan kepala Kejora hempuk
Takut kena pukul lagi, TN anjing, cabut lari nyah
Tapi perangai anjing itu buat..sebiji mcm bapok
Smbil cbut lari anjing ni mngejek2 spt maknyah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 12:22 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Entri ini..tak nampak pun TN anjing tua bangka
Cemburu kat Kejora..anjing tu kata Irah ku reka
Pgi tadi dia acah Kejora, anjing tu dapat petaka
Kini dia kecut pelir terus tk berani jengah muka
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 12:41 pm
Reply to  Anonymous

Muka ko mme patut ditengking dan juga diludah
Wahai kejora si muka tak sudah HARAMJADAH
Buat malu KERJAYA GURU yg mulia bemarwah
Ngko lah mangkok jamban segala tahi ko tadah

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 1:34 pm
Reply to  Anonymous

Anon 12:41 pm,

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Ini, dah tampil semula, Kejora pemantun bistari
Maaflah, pantun cikai Anon tu, lewat sikit balas
Nmun bgitu cikgu Kejora ini tak ada lah nak lari
Tdi, 12:40-1:20 pm, Kejora dgn form4 ada kelas
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 1:37 pm
Reply to  Anonymous

Anon 12:41 pm,

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Bawa istighfar & cuba bagi diri tu jadi tenteram
Tak usah lah, nak marah2 atau melepas geram
Tpi, naper Anon lemas, bila TN anjing yg karam
Anon ini sedara ker, dgn TN anjing anak haram?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 1:40 pm
Reply to  Anonymous

Anon 12:41 pm,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kalau tak ada beban naper batu kau nak jinjing
Tk rasa sesal ker nanti kot kau tercalar maruah
Kau tk lihat kah, bgaimana dgn nasib TN anjing
Kena dgn Kejora, hari-hari, anjing tu makn kuah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 1:42 pm
Reply to  Anonymous

Anon 12:41 pm,

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Mengucap & bwa bertenang anon haram jadah
Menolong TN anjing tu..bukn dapat apa faedah
Entah ke kubang babi mana anjing tu lari redah
Nanti, mcm TN anjing tu pula kau terima padah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:10 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“telah aku ludah” … “anak hamjadah”, kata Anon 2.12 pm.

Tak payah aku kata apa lagi kpd Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama di blog ini tuh.

Aku sudah dapat my day’s fun and entertainment on the bugger.

Enjoy the rest of the day, folks.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:43 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing biol nyanyuk 🐕 3:10 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:43 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing biol nyanyuk 🐕 3:10 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing ini mknyah bacul, tk ada jati diri
Klu Kejora ada berpantun, dia takut nak ke mari
Diagak mcm Kejora tk msuk, dia pun pukul curi
Lpas tu, cepat2 anjing bapok bacul ni cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:44 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing biol nyanyuk 🐕 3:10 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua, mati pucuk tak leh beromen
Kena tibai dgn Kejora, TN anjing cacat tempang
Dia udah mati akal, tak reti lagi nak buat komen
Harap komen org lain je anjing ni selit tumpang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:45 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing biol nyanyuk 🐕 3:10 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tak tahan kepala Kejora hempuk
Takut kena pukul lagi, TN anjing, cabut lari nyah
Tapi perangai anjing itu buat..sebiji mcm bapok
Smbil cbut lari anjing ni mngejek2 spt maknyah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 12:20 pm

IKRAM KASUT HITAM ADA SAHAM JUGAK KE NIE………. Chairman of company under Education Ministry to face graft charges today………… ڤڠروسي شريكت باوه كمنترين ڤنديديقن اكن ددعوا هاري اين Education Malaysia Global Services (EMGS) chairman Datuk Abdul Rahman Mohamed Shariff is expected to be charged in court today for corruption and power abuse. According to news reports, the Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) in a statement said Abdul Rahman will face three charges under the Penal Code at the sessions court in Kuala Lumpur at 9am. On the 22nd of January 2019, Maszlee visited the University of Sheffield Advanced Manufacturing Research Centre… Read more »

Ah Sang
Ah Sang
3 March 2020 12:16 pm

*Cerita di negara jiran* Seorang pemimpin sebuah kampung namanya Thir telah menang dan dipilih oleh orang kampungnya sebagai ketua. Thir telah berjaya menyatukan semua ketua ketua puak di kampung tersebut. Setelah 22 bulan menjadi ketua maka tiba tiba Thir meletakkan jawatan. *Sekali lagi ya….Thir meletakkan jawatan* Semua orang kampung terkejut dan keadaan kelam kabut. Raja telah bertindak memanggil semua kepala suku puak di kampung itu dan berjumpa seorang demi seorang. Raja meminta cadangan nama untuk mengisi kekosongan jawatan itu? Peringkat awal tiada kesepakatan dan dipanggil kali kedua dan didapati Udeen mendapat cadangan terbanyak. Rajapun mencadangkan Udeen dan Udeen pun dipilih… Read more »

Anonymou.
Anonymou.
3 March 2020 1:48 pm
Reply to  Ah Sang

Thirbterus meroyan kunun dapat sokongan ramai…

Jon dog lagi terok meroyan…kata udeen tipu…menurut redwan nama thir mukeriz dan penyokong thir tidak dimasukkan dlm senarai penyokong thir….jon fog takut kena terjun laut dgn panji2 hitamnye…

Jon dog bersandarkan hadis lemah dan putar hadis tu thir adalah pemooda Bani Tamim…

Thir pemoda bani kicap cap Tamin….

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 2:25 pm
Reply to  Ah Sang

Ah Sang 12:16 pm,

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Soalan aras tinggi sukar dijawab Kejora khuatir
Yg aras rendah tu..ramai dpt jawab dgn pantas
Sian betul ye Ah Sang dgn ketua kampung Thir
Orang kanan dia sendiri, si Udeen, yang cantas
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 3:12 pm
Reply to  Ah Sang

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“telah aku ludah” … “anak hamjadah”, kata Anon 2.12 pm.

Tak payah aku kata apa lagi kpd Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama di blog ini tuh.

Aku sudah dapat my day’s fun and entertainment on the bugger.

Enjoy the rest of the day, folks.

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:47 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing gila nyanyuk 🐕 3:12 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:48 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing gila nyanyuk 🐕 3:12 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing ini mknyah bacul, tk ada jati diri
Klu Kejora ada berpantun, dia takut nak ke mari
Diagak mcm Kejora tk msuk, dia pun pukul curi
Lpas tu, cepat2 anjing bapok bacul ni cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:48 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing gila nyanyuk 🐕 3:12 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tua, mati pucuk tak leh beromen
Kena tibai dgn Kejora, TN anjing cacat tempang
Dia udah mati akal, tak reti lagi nak buat komen
Harap komen org lain je anjing ni selit tumpang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 4:49 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing gila nyanyuk 🐕 3:12 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing tak tahan kepala Kejora hempuk
Takut kena pukul lagi, TN anjing, cabut lari nyah
Tapi perangai anjing itu buat..sebiji mcm bapok
Smbil cbut lari anjing ni mngejek2 spt maknyah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
3 March 2020 12:12 pm

LICENSE TO KILL…..SEMUA SALAHKAN BN……. TERNYATA PH KERAJAAN TIDAK BERTANGGUNG JAWAB DAN AMBIL MUDAH SEMUA PERKARA…….. Zahid sangkal dakwaan Pas Sementara Sabah (PSS) dimulakan Barisan Nasional………. Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi. Sumber (gambar): Astro Awani زاهيد ساڠكل دعوأن ڤاس سمنتارا سابه دمولاكن باريسن ناسيونل Pengerusi Barisan Nasional (BN), Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi menyangkal sekeras-kerasnya dakwaan bahawa cadangan Pas Sementara Sabah (PSS) dimulakan oleh kerajaan BN. “Sewaktu saya menjadi pengerusi kepada Jawatankuasa Pelaksanaan Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI), tidak ada cadangan dari RCI dan jawatankuasa teknikal supaya PSS dilaksanakan. “Tuduhan tersebut tidak benar. Saya mengetahui kerana saya jadi pengerusi… Read more »

Anonymous
Anonymous
3 March 2020 12:06 pm

Tahun 2020 ni, ramai yg ada degree jd gila babi. Menepati salah satu yg tertulis dlm kapsul masa yg ditanam di Antarctica oleh atok dulu ialah pd th 2020 ramai rakyat Malaysia yg cerdik tp gila babi.

Tanpa Nama
Tanpa Nama
3 March 2020 1:25 pm
Reply to  Anonymous

Pembetulan, tukar gila babi kepada gila khinzir!