MUHYIDDIN CALON PM MEWAKILI PENYAMUN?

1. Kenyataan ringkas Bersatu mengatakan ahli Dewan Rakyat parti itu bersama feksyen Azmin Ali telah menamakan Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai calon Perdana Menteri.

2. Sebagai penjelasan, ini bukan keputusan Bersatu. Majlis Pimpinan Tertinggi Bersatu tidak dibawa berunding atau dimaklumkan mengenai hal ini.

3. Pendirian terakhir MPT yang dibuat dalam mesyuarat malam Isnin lalu ialah Tun Dr Mahathir kekal sebagai Perdana Menteri.

4. Dalam perkembangan berkaitan, Umno dan Pas menyatakan sokongan kepada Muhyiddin. Ini tidak menghairankan.

5. Tidak seperti Dr Mahathir yang hanya bersedia menerima pemimpin Umno sebagai individu, Muhyuddin sanggup menerima mereka sebagai parti.

6. Prinsip Tun adalah beliau menghormati keputusan rakyat jelata yang menolak penjenayah kleptokrasi dalam PRU 2018.

7. Perlu diingatkan semula bahawa Bersatu adalah cetusan daripada kempen Selamatkan Malaysia dan Deklarasi Rakyat tahun 2016.

8. Dr Mahathir berulang kali mengingatkan MPT bahawa Umno “desperate” untuk menubuhkan kerajaan campuran dengan Bersatu kerana hari penentuan bagi para pemimpinnya yang sedang dibicarakan semakin hampir.

9. Sementara itu jenayah baru telah ditemui termasuk jenayah berat.

10. Jadi tidak hairanlah kalau mereka menggunakan slogan agama, bangsa, negara, maruah dan seumpamanya sebagainya perisai.

Wallahuaklam.Terima kasih.

A Kadir Jasin

Ahli MPT Bersatu

28 Februari 2020.

Kongsikan artikel ini
Updated: 28 February 2020 — 11:01 pm

316
Leave a Reply

avatar
23 Comment authors
Othman AhmadAnonymousAnonymousAnonymousAnonymous Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Syukur Alhamdulillah…..

Yang paling penting,

1) ‘Rear’ Admiral Al Jub
2) Pahlawan Bogus Dayus Tunduk Telunjuk Bini,

tidak jadi PM memimpin negara.

SELISIH Malaikat 44……!!

Anonymous
Guest
Anonymous

dlm para 3 KENYATAAN MEDIA itu dituliskan……..

……pada hemat SPBYDP AGONG……..yang mungkin mendapat kepercayaan majoriti ………ialah YB TS Mahiaddin Bin Md Yasin (Muhyiddin)……..

MUNGKIN? MAHIADDIN? apa ni?????……oooo ada 2 nama ghopenyrrrrr?

anonymous
Member
anonymous

Madey ditewaskan oleh anak didiknye sendirri..

Madey gatal sangat nak letak jawatan kerana nak jadi pm pintu belakang bersama umno dan pas yg digelarnye penyamun…

Masa umno bagi SD tak panggil penyamun pon…bila umno batal SD kerana madey nak tubuh kerajaan perpaduan baru cop penyamun..

Lepas tu terhegeh2 nak jadi pm semula….perancangan dan helah madey semua tak menjadi…nyesal tak sudah….malu weeh.

Seblm qolu innalillah baik madey mintak maap dgn orang2 yg dia anaya dulu..

Anonymous
Guest
Anonymous

Penyokong DAP, DrM & Anwar boleh rancang tarikh bunuh diri secara beramai2. John Doe & wak suman tempe boleh bincang.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah alih tiang gol.

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….??

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman Hindu tua, kemain lagi dia pnya gempar
Tapi di Dtrn Mrdeka Hindu ni tak berani beraksi
Mmg naya, klu dia kena, Kejora pnya penampar
Sah ler terbang gigi palsu dia terpisah dari gusi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah mengada-adakan cerita, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

Anonymous
Guest
Anonymous

Akhirnya PH tewas oleh kelicikan HEWAN2 POLITIK mALAYSIA YG DIKETUAI MMONDAYLIAR . INNALILLAHI WAINNALILLAHIRAJIUUUNNNNN………

Anonymous
Guest
Anonymous

Sorry for Pak Sheikh Nuar, Agong appoints Muhyiddin as 8th prime minister – M’kini

anonymous
Member
anonymous

Tahniah muyideen pm 8..

Sah lah TN keling gila jadi geng najib sekarang….boleh pelok cium najib..

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua tu tak ngaku dia Geng Najib – takda, kata dia.

KEPALA BAPAK DIA.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila babi sewel 🐕 5:19 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

muafakat nasional
Guest
muafakat nasional

Selamat tinggal ph. Hangpa perosak bangsa,ugama,kemasyarakatan,ekonomi,pendidikan dan segalanya2. Kami dah dapat pm 8 yg baru. Tsi mohyiddin yaasin. Syukur alhamdulillah.

Azy
Guest
Azy

Assalamualaikum. Maafkan saya jika bahasa saya kasar. Sedapnya kamu tuduh orang penyamun, sekurang-kurangnya case 2-3 orang pemimpin yang saudara maksudkan ini tengah berjalan & melalui proses keadilan di mahkamah. Yang orang-orang PH tu tak lawan di mahkamah, belum bicara terus minta macha tahan case-case pemimpin PH (sedang siasatan Polis & SPRM terbukti ada sebab kukuh). Apa yang harus kita katakan ? Lanun atau Penyamun ! Lebih teruk akhlak kamu dari orang yang kamu tuduh penyamun. Mana suara kamu bila maruah Islam diganggu gugat ! Mana suara kamu bila integriti Melayu di hina ! Mana suara kamu bila Raja kami di… Read more »

muafakat nasional
Guest
muafakat nasional

Tahniah azy daripada saya. Satu hujjah yg sudah tentu menjadikan budin terpinga2 menjawab. Tidak lupa saya ucap tahniah kpd saudara azy,,kita dah dapat pm baru.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ya….yg penting ‘Rear’ Admiral & Pahlawan Bogus Dayus Tunduk Telunjuk Bini tidak jadi PM memimpin negara.

SELISIH Malaikat 44……!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Dalam group pro UMNO dah start balik propaganda kotor psycho keatas PM baru.

Sebelum PRU14 jadi calon PH, Bloggers ternakan Najib spt The Third Force, Papagomo, Azwanddin Hamzah telah attack agresif Muhyuddin kerana scandal seks lama dgn bini orang, Nika Gee Sew lengkap dgn gambar2, snoop, cerita court case semata2 kerana Muhyuddin masuk kem Madey lawan Klepto dulu.

Ini serupa character assasination Geng ini keatas Anwar utk checkmate.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶
Padan muka 2 ekor anjing kapiaq tua yg bodoh
TN anjing Kristian macam butuh pak dia hodoh
Suman anjing Hindu lembik kemain ajak gadoh
Kena Kejora tibai kedua-dua kini brwajah teduh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Nampak sangat Kejora Maknyah alih tiang gol, takut nak berdepan dgn saya.

Dia langsung tak sebut tarikh & masa di perjumpaan di JB sebab kecut & takut.

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman Hindu tua, kemain lagi dia pnya gempar
Tapi di Dtrn Mrdeka Hindu ni tak berani beraksi
Mmg naya, klu dia kena, Kejora pnya penampar
Sah ler terbang gigi palsu dia terpisah dari gusi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah mengada-adakan cerita, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

PERKEMBANGAN TERKINI…….!!

Tun M is the most front runnner for PM post with 95 nominations (excluding Sabah & Sarawak). Sabah & Sarawak will confirm their nomination later today but it is undetstood they still maintained their stand preferring Tun M.

DS Anwar Ibrahim tarik diri beri laluan untuk Tun M terus memimpin negara.

anonymous
Member
anonymous

Tanpa anwar madey dah kojol..finished

Anonymous2
Guest
Anonymous2

Komen ikut tajuk

Muhyidin calon PM mewakili penyamun
TDM jadi PM mewakili penjubor. Lgbt.

anonymous
Member
anonymous

Ko kaciwa ker..penyamun dan penjual agama masuk pintu belakang..

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕
Dua ekor anjing kapir dh kena pukulan yg padu
Kejora tibai, 2 ekor anjing ini, tanpa rasa kesian
Seekor anjing tua ialah Suman biol sami Hindu
Seekor lagi anjing..lebih tua, TN paderi Kristian
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

HU HU HU…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Meh datang JB, sebutkan masa & tarikhnya – akan ku sambut, tatang, timang tinggi2 kau dgn penuh kemesraan sambil realign diri kau balik asal jadi jantan, bukan pondan.

Semoga semua pembaca blog ini, jadi saksi sama ada budak musibat sekor nih ada telor atau sekadar sembang temberang jer……!!

Nyah oh nyah….
Jgn pura2 tak nampak..stop your stupid idiotic act…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu paria anjing 🐕 3:57 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apa ko merapu, Wak anjing kedi sotong lembut?
Hape ke jadahnya yg Kejora ni Wak nak sambut?
Nk lgak hebat tk padan pala botak tk de rambut
Dh tu bulu pelir habis beruban putih berserabut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu anjing kurap 🐕 3:57 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apa ko merapu Wak anjing DAP pnya tali barut?
Ptg begini, apa yg ko anjing Hindu ini mengarut
Dh baik ker telor Wak yg bengkak pasang surut?
Btg pelir lembik Wak tu naper tk dibawa gi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Nampak sangat Kejora Maknyah alih tiang gol, takut nak berdepan dgn saya.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Nampak sangat Kejora Maknyah alih tiang gol, takut nak berdepan dgn saya.

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman Hindu tua, kemain lagi dia pnya gempar
Tapi di Dtrn Mrdeka Hindu ni tak berani beraksi
Mmg naya, klu dia kena, Kejora pnya penampar
Sah ler terbang gigi palsu dia terpisah dari gusi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah mengada-adakan cerita bohong, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah melalut karut, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

Anonymous2
Guest
Anonymous2

Dia letak jawatan sbg PM & pengerusi ppbm, lps tu dtg gila babi nak rebut jawatan balik.
Gila babi jenis apakah ini.
Mungkin dia masih tergila-gila dgn pemimpin lgbt, ltte & komunis.

Anonymous
Guest
Anonymous

Gila babi ko yang mulut berbuih bila terciarap, senang Bang Ali masuk lub.ng belaka.ng kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila sewel 🐕 5:07 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

PERKEMBANGAN TERKINI…….!!

Tun M is the most front runnner for PM post with 95 nominations (excluding Sabah & Sarawak). Sabah & Sarawak will confirm their nomination later today but it is undetstood they still maintained their stand preferring Tun M.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

PERKEMBANGAN TERKINI…….!!

DS Anwar Ibrahim tarik diri beri laluan untuk Tun M terus memimpin negara.

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu anjing 🐕 3:20/3:25 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wak anjing masih ker lagi dgn Bersatu bedebah?
Bersatu dah kecut telor..bila PH tumbang rebah
Trlungkup ler Cap Munga ini kali rakyat nk ubah
Kini dgn Umno..Cap Munga tk malu mnyembah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah mengada-adakan cerita, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..?

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Enon MakNyah Kejora Saroja 2 alam…

Toksah ler gormal, memandai-mandai, putar belit, lagak macam bagus tapi sebenar bongok lagi Pengecut…..!!

Sedapnya mulut longkang pengecut kau berkata,
“budak suman (tah idup atau mati skg dengar khabor pi mana mana tutup muka dng bakul sampah majlis perbandaran kikiki..”

Meh datang JB, sebutkan masa & tarikhnya – akan ku sambut, tatang, timang tinggi2 kau dgn penuh kemesraan sambil realign diri kau balik asal jadi jantan, bukan pondan.

Semoga semua pembaca blog ini, jadi saksi sama ada budak musibat sekor nih ada telor atau sekadar sembang temberang jer……!!

Kejora Maknyah….

Jgn pura2 tak nampak..stop your stupid idiotic act…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu paria anjing 🐕 3:08 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apa ko merapu, Wak anjing kedi sotong lembut?
Hape ke jadahnya yg Kejora ni Wak nak sambut?
Nk lgak hebat tk padan pala botak tk de rambut
Dh tu bulu pelir habis beruban putih berserabut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu anjing kurap 🐕 3:20 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apa ko merapu Wak anjing DAP pnya tali barut?
Ptg begini, apa yg ko anjing Hindu ini mengarut
Dh baik ker telor Wak yg bengkak pasang surut?
Btg pelir lembik Wak tu naper tk dibawa gi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata:

Wak Hindu anjing kurap 🐕 3:08 pm,
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Nampak sangat Kejora Maknyah alih tiang gol, takut nak berdepan dgn saya.

Dia langsung tak sebut tarikh & masa di perjumpaan di JB sebab kecut & takut.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Nampak sangat Kejora Maknyah alih tiang gol, takut nak berdepan dgn saya.

Dia langsung tak sebut tarikh & masa di perjumpaan di JB sebab kecut & takut.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah mengada-adakan cerita, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Nampak sangat Kejora Maknyah alih tiang gol, takut nak berdepan dgn saya.

Dia langsung tak sebut tarikh & masa di perjumpaan di JB debat kecut & takut.

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman Hindu tua, kemain lagi dia pnya gempar
Tapi di Dtrn Mrdeka Hindu ni tak berani beraksi
Mmg naya, klu dia kena, Kejora pnya penampar
Sah ler terbang gigi palsu dia terpisah dari gusi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah mengada-adakan cerita bohong, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah mengada-adakan cerita, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

anonymous
Member
anonymous

Mula2 sokong muyiden calon pm8 kerana muyiden relaks dgn penyamun mudah dapat sokongan…..mukeriz pon relaks..

Bila dengar muyidin ada sokongan besar dia kelam kabut…jumpa anwar….kali ke2..

Terus bukak mulut tak pernah sain SD dan bukan pilihan MPT Bersatu…

Sekarang umum dapat sokongan PH dan boleh tubuh kerajaan….

Kenape letak jawatan?….suka?..

Baru tau bukan mudah nak dapat
jawatan…

Anonymous
Guest
Anonymous

Hell hath no fury when Beruk Tua Geng Najib is ignored – Goncanglembing

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila babi sewel 🐕 2:49 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
Member
anonymous

Keling gilabmerapubliar..kaciwa tak jadi naknpeluk cium najib dan penyamun..

Anonymous
Guest
Anonymous

Ko gila babikan Bang Ali bila lama tak dapat dia sodok kau.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila sewel 🐕 5:10 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Enon MakNyah Kejora Saroja 2 alam…

Toksah ler gormal, memandai-mandai, putar belit, lagak macam bagus tapi sebenar bongok lagi Pengecut…..!!

Sedapnya mulut longkang pengecut kau berkata,
“budak suman (tah idup atau mati skg dengar khabor pi mana mana tutup muka dng bakul sampah majlis perbandaran kikiki..”

Meh datang JB, sebutkan masa & tarikhnya – akan ku sambut, tatang, timang tinggi2 kau dgn penuh kemesraan sambil realign diri kau balik asal jadi jantan, bukan pondan.

Semoga semua pembaca blog ini, jadi saksi sama ada budak musibat sekor nih ada telor atau sekadar sembang temberang jer……!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu anjing 🐕 2:40 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apa ko merapu Wak anjing DAP pnya tali barut?
Ptg begini, apa yg ko anjing Hindu ini mengarut
Dh baik ker telor Wak yg bengkak pasang surut?
Btg pelir lembik Wak tu naper tk dibawa gi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu anjing 🐕

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apa ko merapu, Wak anjing kedi sotong lembut?
Hape ke jadahnya yg Kejora ni Wak nak sambut?
Nk lgak hebat tk padan pala botak tk de rambut
Dh tu bulu pelir habis beruban putih berserabut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah mengada-adakan cerita bohong, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah mengada-adakan cerita, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MAHA KLEPTOKRAT TAK MAHU BUBAR PARLIAMEN KERANA MAHU LANTIK DIRI SENDIRI…………. Tun M Calon PM Pakatan Harapan………… Ahli Parlimen Langkawi itu berkata, keputusan sebulat suara berkenaan dicapai menerusi mesyuarat dengan kepemimpinan Pakatan Harapan (PH), awal pagi tadi, sekali gus mengetepikan pendirian gabungan terbabit sebelum ini yang mencadangkan Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri. (Berita Harian) – Tun Dr Mahathir Mohamad menaruh keyakinan mempunyai sokongan majoriti untuk menubuhkan kerajaan dan dilantik sebagai Perdana Menteri kelapan selepas mendapat perkenan Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Mustafa Billah Shah. Ahli Parlimen Langkawi itu berkata, keputusan sebulat suara berkenaan dicapai… Read more »

anynomous
Guest
anynomous

Sekiranya Tun Mahathir diangkat semula sebagai PM, kali ini beliau perlu melantik DSAI ke dalam kabinet. Ini adalah lebih baik untuk mengelak persepsi musuh mereka mencari ruang untuk memecah-belahkan sekali lagi ikatan PH dan menggagalkan manifesto PH, untuk kestabilan negara. Malaysia can’t afford to experience another wipe out in the stock market.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak boleh. Pak Sheikh ada criminal record. Di penjara 2 kali. Sebab meliwat. Dia Peliwat, mana boleh jadi PM negara Islam.

Walaupun di ampun Agong, rekod liwat dia tak akan hilang di pemikian rakyat dan pengundi.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila babi 🐕 2:11 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hooi, TN anjing kapiaq, pemakan babi & biawak
Asyik2..dgn modal lapok basi kau, Nuar peliwat
Hujah2 lain memangnya kau tak reti nak bawak
Sakit mental ko tu elok le segera ko pergi rawat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Enon MakNyah Kejora Saroja 2 alam…

Toksah ler gormal, memandai-mandai, putar belit, lagak macam bagus tapi sebenar bongok lagi Pengecut…..!!

Sedapnya mulut longkang pengecut kau berkata,
“budak suman (tah idup atau mati skg dengar khabor pi mana mana tutup muka dng bakul sampah majlis perbandaran kikiki..”

Meh datang JB, sebutkan masa & tarikhnya – akan ku sambut, tatang, timang tinggi2 kau dgn penuh kemesraan sambil realign diri kau balik asal jadi jantan, bukan pondan.

Semoga semua pembaca blog ini, jadi saksi sama ada budak musibat sekor nih ada telor atau sekadar sembang temberang jer……!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu anjing 🐕 2:39 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apa ko merapu Wak anjing DAP pnya tali barut?
Ptg begini, apa yg ko anjing Hindu ini mengarut
Dh baik ker telor Wak yg bengkak pasang surut?
Btg pelir lembik Wak tu naper tk dibawa gi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah mengada-adakan cerita bohong, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

anonymous
Member
anonymous

Hahaha Man Hindu tutup muka dgn tong sampah….kenape man hindu?….terok betul ko Man Hindu…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah mengada-adakan cerita, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu anjing 🐕 2:39 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apa ko merapu, Wak anjing kedi sotong lembut?
Hape ke jadahnya yg Kejora ni Wak nak sambut?
Nk lgak hebat tk padan pala botak tk de rambut
Dh tu bulu pelir habis beruban putih berserabut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Maknyah….

Toksah mengada-adakan cerita bohong, kenapa alih tiang gol – lain ditanya, lain kau melalut…..??

Aku ulangi….

Mana dia tarikh & masa perjumpaan kita di JB tuu, haaaa musibat….?? Kau takut, kan kan kan……??

McGyver
Guest
McGyver

Trump, perjanjian disahkan oleh PBB pun dia leh batalkan.
Lalu, apa la sangat dgn perjanjian yg dibuat.
Berhati2la, supaya pisang tidak berbuah berbuah 2 kali.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pisang Pak Sheikh dab berbuah 2 kali. Dia liwat, kena penjara. Liwat lagi, kena penjara lagi.

Jangan kasi dia pisang, jangan kasi dia jawatan PM.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing sewel 🐕 1:09 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hooi, TN anjing kapiaq, pemakan babi & biawak
Asyik2..dgn modal lapok basi kau, Nuar peliwat
Hujah2 lain memangnya kau tak reti nak bawak
Sakit mental ko tu elok le segera ko pergi rawat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata:

TN anjing gila babi sewel 🐕 2:13 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hooi, TN anjing kapiaq, pemakan babi & biawak
Asyik2..dgn modal lapok basi kau, Nuar peliwat
Hujah2 lain memangnya kau tak reti nak bawak
Sakit mental ko tu elok le segera ko pergi rawat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
Member
anonymous

Dia baru liwst jubo kamu tak kena penjara pon….keling gila ni sekor pembohong…

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia selalu Bang Ali kamu tak kena penara yer

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila sewel 🐕 5:12 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Pembaca blog ini bila membaca fasal Beruk Tua Geng Najib itu, pedulikan saja lah. Dia sekor saja yang biadab dan kurang ajar di sini.

Umur 80an tahun, jadi Residen Blogger di sini sejak Najib Klepto Al Jibo kena tendang terajang ke longkang di Pu14. Geram, meradang tak terhingga kerana Umno Bn kalah, dia lepaskan geram di blogs.

Dibalun, ditibai, dibantai bertalu talu, bila tak tahan, dia keluarlah tabiat biadab dan kurang ajarnya itu. Dia akan provokasi nak menarik jawapan, tapi pedulikan dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing sewel 🐕 1:41 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HU HU HU…

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing biol, dah kena, Kejora londeh pakaian
Marah betul anjing ni, trcungap2 mngurut dada
Seronok betul, tengok anjing sewel ini meroyan
Terkial-kial anjing tua ini dekat atas kerusi roda
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing sewel 🐕 1:41 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kemarahan TN anjing, kt Kejora, blm jugak reda
Lbih2 lagi ler, bila Kejora & Irah bermesra canda
Dia umur 87, mana mampu lwn Kejora yg muda
Kini terkial-kial anjing tua ni..kt atas kerusi roda
♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MAHA KLEPTOKRAT HANYA MAHU BUBAR UMNO BUKAN BUBAR PARLIAMEN…….. Tun M ‘Sedia Jadi Calon PM’ Dan ‘Sokong Muhyiddin Calon PM 8’?…….. Dr Mahathir dakwa punyai majoriti, tidak mahu komplot pentadbiran kleptokrasi Dr Mahathir dakwa punyai majoriti, tidak mahu komplot pentadbiran kleptokrasi KL: Perdana Menteri Interim, Tun Dr Mahathir Mohamad akui beliau mempunyai sokongan untuk membentuk kerajaan majoriti di Dewan Rakyat. Pengerusi Bersatu itu berkata, beliau tidak pernah menandatangani akuan bersumpah (SD) menyokong mana-mana individu lain. “Seperti yang saya nyatakan sebelum ini, dalam saya tidak bersedia untuk bekerja bersama individu korup dari UMNO, saya boleh menerima mereka secara individu asalkan mereka… Read more »

anonymous
Guest
anonymous

Maka, soalan untuk Mahathir dan Anwar ialah, adakah anda lebih bencikan satu sama lain berbanding kleptokrasi dan rompakan yang melumpuhkan negara?
hehehe…sebelum pru14, tak ingat mana satu di antara pokjib n atok, tapi sorang digelar penyamun dan sorang lagi perompak.
bagi aku soalan yg lebih releben: adakah institusi raja sasaran sebenar???!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak “sasar institusi raja”?

Kau menghasut. Police Cyber Unit perlu awasi kamu.

Akta Hasutan dah hapus tapi hasutan boleh di ambil tindakan di bawah Penal Code juga.

anonymous
Member
anonymous

Kerjasama Anwar-Mahathir untuk tamatkan kebuntuan Malaysia……….. 12:22 tengahari (Dikemaskini 12:35 tengahari) Wong Chin Huat | Berita A A………. SOAL JAWAB | “Harga untuk tidak bekerjasama antara satu sama lain adalah runtuhnya agenda untuk menyelematkan dan mereformasi Malaysia.” Apa jalan lain untuk negara selain dua pilihan yang telah meletakkan negara dalam kebuntuan? Saintis politik Prof Wong Chin Huat memberikan penjelasan. Selain pilihan raya, apa alternatif yang ada jika Muhyiddin Yassin atau Anwar Ibrahim tidak memiliki sokongan majoriti ahli Dewan Rakyat untuk menubuhkan kerajaan? Ada satu alternatif, iaitu kerjasama Mahathir-Anwar, yang akan mendapat kekuatan yang menyaingi PH sebelum ia jatuh pada 23… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Buntut kamu. Memang lah, reformasi di cipta Pak Sheikh yang terkenal sebagai “Rear Admiral”, juga buntutan kerja nya.

Dia Peliwat, bekas banduan 2 kali sebab liwat, tak boleh memimpin negara ini sebab pengaruh liwat nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing sewel 🐕 1:09 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hooi, TN anjing kapiaq, pemakan babi & biawak
Asyik2..dgn modal lapok basi kau, Nuar peliwat
Hujah2 lain memangnya kau tak reti nak bawak
Sakit mental ko tu elok le segera ko pergi rawat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora perasan diri jerong, tapi Cuma ikan bilis
Gaya dan caranya bukan Islam punya tuntutan
Fitnah mencarut keji caci maki tu perangai Iblis
Riak sombong angkuh pula, sama dgn syaitan

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIIHI

perangai iblis

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata (1:46 pm::

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejorai bgai jerung, tpi TN anjing, hnya ank bilis
Mmerangi anjing kapir tu, Islam punya tuntutan
Hanya begitu cara, utk mengajar TN anjing Iblis
Mmg wajar dicarut..TN anjing, perangai syaitan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
Member
anonymous

Betul… dia liwat jubo ko hingga koyak rabak hingga ko meraban…datang Bang Ali roti rodok lagi..

Kikikikik

Anonymous
Guest
Anonymous

Memang. Beruk Tua Geng najib memang suka di rodok Bang Ali.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila sewel 🐕 2:20 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

anonymous
Member
anonymous

Jubo kamu masih pedih kena liwat..tu pasal ko merapoo liar.m

Anonymous
Guest
Anonymous

Ada beberapa kemungkinan… 1. Mahathir akan dilantik sebagai menteri kanan. 2.DSAI AKAN MENJAWAT JAWATAN PM. 3. MAT SABU TPM 1.MAHATHIR PM 2. DSAI TPM. 1.PM MAHATHIR SEHINGGA NOVEMBER 2. TPM DSAI (WRLR) Mahu kekalkan kerajaan PH dan sekat kerajaan pintu belakang, lakukan apa sahaja asalkan bermoral demi rakyat yang mengundi PH. Kalau Tun masuk PH semula dan jadi PM, pertamanya kita dah ambil semula kjaan PH. Umno dan pas tak dpt rampas. Satu kejayaan besar. Kedua, soal Tun jadi PM semula, itu balik kembali ke status quo asal dlm mesyuarat majlis presiden PH tempohari. Ertinya kita tak rugi. Paling cantik,… Read more »

anonymous
Guest
anonymous

anwar PM8, virusAtok dan virusGoneEng berjaya ditenangkan. muhyidin PM8, virusGoneEng berjaya ditenangkan.
atok PM8, virsuAtok dan virusGoneEng terus kekal?
aaahhh…dah jadi macam perayaan tahi lembu (cow dung festival).

Anonymous
Guest
Anonymous

Pak Sheikh Nuar Peliwat, dipenjara 2 kali sebab liwat, mana boleh jadi PM negara Islam yang Perlembagaan nya nyata kata demikian di Perkara 3.

Kamu beraya dengan tahi manusia, diam dekat jamban, dan biasa dengan bau tahi, hari raya pun mahu tahi.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing sewel 🐕 1:15 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hooi, TN anjing kapiaq, pemakan babi & biawak
Asyik2..dgn modal lapok basi kau, Nuar peliwat
Hujah2 lain memangnya kau tak reti nak bawak
Sakit mental ko tu elok le segera ko pergi rawat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora perasan diri jerong, tapi Cuma ikan bilis
Gaya dan caranya bukan Islam punya tuntutan
Fitnah mencarut keji caci maki tu perangai Iblis
Riak sombong angkuh pula, sama dgn syaitan

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukan saja perasan. Beruk Tua Geng najib itu mereng otak nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata (1:50 pm):

HU HU HU…

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejorai bgai jerung, tpi TN anjing, hnya ank bilis
Mmerangi anjing kapir tu, Islam punya tuntutan
Hanya begitu cara, utk mengajar TN anjing Iblis
Mmg wajar dicarut..TN anjing, perangai syaitan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing mati pucuk 🐕 1:15 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

anonymous
Member
anonymous

Betul… dia liwat jubo ko hingga koyak rabak hingga ko meraban…datang Bang Ali roti rodok lagi….ko berak sangat lawas tapi otak damage…

Kikikikik

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng najib memang suka di rodok Bang Ali

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila babi 🐕 2:23 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ah Sang
Guest
Ah Sang

TN beruk tua masih lg dgn isu pintu belakang. Beruk ni tak sedar siapa yg beria-ia suka pintu belakang. Jubor kecut kau mmg tak ada org minat,dengki sbb jubor kau tak laku?

Anonymous
Guest
Anonymous

PUKIMAK KAU BERUK TUA GENG NAJIB YANG ASYIK MENJILAT NAJIB MENGGUNA BERBAGAI NAMA TERMASUK NAMA CINA.

KAMU TAK DIBIMBING EMAK BAPAK KAMU DIMASA KECIL SEBAB DEPA ASYIK BERANCOK PAGI PETANG SIANG MALAM. BILA BAPAK KAU TAK ANCUK, KAU PULAK AMBIL GILIRAN, SEBAB EMAK KAU CEPAT KKETAGIH, SELALU SANGAT DI ANCUK, BILA TAK DAPAT, KAU PUN DI TARIK NYA KE TILAM, DI TELANJANGAN NYA MCM MASA KAU BUDAK KECIK.

DEMIKIANLAH KELUARGA INCEST KAMU. ITU PASAL MULUT MACAM PUKI MAK KAU, BAU BUSUK, KOYAK RABAK DI ANCOK BAPAK KAU.

Anonymous
Guest
Anonymous

AKU DAH WARNING BERUK TUA GENG NAJIB INI BANYAK KALI DI MASA LALU. TAPI DIA BIADAB DAN KURANG AJAR JUGA HINGGA KE TUA.

UMUR 80AN TAHUN, OTAK TAK BANYAK, BERAT 100GM MASAKAN ORANG BIASA 140GM. TAMBAH PULAK BILA EMAK DIA DI ANCOK SECARA INCEST, MAKA ANAK NYA YANG KELUAR DARI PUKI NYA CACAT AKAL.

MASA KECIL DIHANTAR KE SEKOLAH OKU TAPI KAMU DISITU DIANCOK BEBUDAK YANG SERUPA, JADI HODOH SANGAT LAH PENGARUH YANG BIKIN OTAK KAMU ITU TERENCAT.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing sewel 🐕 1:30 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing sewel 🐕 1:22 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Oi anjing..Geng Najib tk ada, buat apa yg ko tala
Apasal ko tk brani lwn..bila cgu Kejora keronyok
Ternyata yg ko anjing kapir ni, sudah sawan gila
Padan pun dgn umur 87 tahun, dah tua nyanyuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing biol, dah kena, Kejora londeh pakaian
Marah betul anjing ni, trcungap2 mngurut dada
Seronok betul, tengok anjing sewel ini meroyan
Terkial-kial anjing tua ini dekat atas kerusi roda
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
Member
anonymous

TN keling gila kaciwa tak dapat berpeluk dgn najib..

Anonymous
Guest
Anonymous

Ko berpeluk dengan Bang Ali

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila babi sewel 🐕 2:24 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

anonymous
Member
anonymous

Dah dapat semula jawatan pm jangan mengada2 nak letak jawatan lagi…

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang ini aku setuju. Satu sahaja komen dia yang aku setuju. Yang lain semua haprak, kokak, macam pemikiran Batak 50 tahun dulu.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KESUDAHAN NYA SEMUA KENA KENCING BERAK MAHA JAHANAM………. Adakah Mahathir perangkap Anwar lagi?………. Faham Isu 1. Kenyataan penjelasan terbaru A Kadir Jasin berhubung pencalonan Muhyiddin Yassin sebagai Perdana Menteri tidak memerupakan keputusan kolektif majlis pimpinan parti itu. 2. Pencalonan Muhyiddin itu sebagai pywar itu pecahkan PH. UMNO dan PAS sokong Muhyiddin. Syed Saddiq buat video gugat pakatan ini. PH pun sokong Mahathir pulang ke PH. 3. Umno dan Pas menerusi Setiausaha Agung masing-masing mengeluarkan kenyataan menyokong Muhyiddin sebagai PM. Sebenarnya tindakan Annuar dan Takiyuddin itu juga sebagai perang saraf untuk MP PH. 4. Anwar dan PH (DAP + AMANAH) kena… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu dah minum kencing dan makan tahi maha jahanam pagi ini?

Kamu dan puak kamu saja yang kena kencing dan berak.

Enjoy it, bod

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing mati pucuk 🐕 12:06 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

anonymous
Member
anonymous

Madey tak boleh lari dari anwar…

Tanpa anwar madey tempang mudah ditewaskan oleh penderhaka dan penyangak dan penjual agama…

Madey tentu tak sangka ada penderhaka yg terpengaruh dgn azmin..

Anonymous
Guest
Anonymous

Mengarut lagi ler kamu.

Pak Sheikh Nuar banyak baggage, lebih baggage dari Najib Klepto Al Jibo. Pak Sheikh dah masuk penjara 2 kali, Najib Klepto belum, kot selepas bicara SRC International dan/atau 1MDB nanti.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila 🐕 12:09 pm,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Rkyat dh tk ambil kisah lagi hal 1MDB @ klepto
Apa yg rkyat asyik tnyakan, ia lah janji mnifesto
Semua janji jdi hancur dek PM pnya kuasa veto
Yg boleh dibangga pun..turunnya harga tomato
🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila 🐕 12:09 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hooi, TN anjing kapiaq, pemakan babi & biawak
Asyik2..dgn modal lapok basi kau, Nuar peliwat
Hujah2 lain memangnya kau tak reti nak bawak
Sakit mental ko tu elok le segera ko pergi rawat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
Member
anonymous

Kamu bonhok bangang…sondol taknkira tempat..

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng najib memang gitu. Dia dah nyanyuk, umur dah 80an.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 12:09 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg muka tak malu, ini TN anjing kapiaq harbi
Anjing sewel ini, maki cerca jadi dia punya hobi
Asyik2..bwa modal lapok basi, Najib dan 1MDB
Mmg muka anjing tua ni tebal serupa kulit babi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
Member
anonymous

Kelng gila dah nak jadi geng najib..

Anonymous
Guest
Anonymous

Ko berpeluk dgn bang Ali

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing kapiaq sewel 🐕 2:26 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MAHA JAHANAM BENTUK SEMULA KERAjaan ENAM JAHANAM……….

Saya ada sokongan majoriti kata Mahathir……..

Perdana Menteri Interim, Dr Mahathir Mohamad mengumumkan bahawa beliau kini mempunyai angka mencukupi untuk membentuk kerajaan baru.

Ini selepas beliau bertemu dengan pemimpin Pakatan Harapan pagi ini.
“Saya yakin bahawa saya mempunyai bilangan yang diperlukan untuk mendapatkan sokongan majoriti di Dewan Rakyat.

“Oleh itu, saya bersedia untuk menjadi calon perdana menteri.

“Keputusan ini akan disampaikan kepada Yang Di-Pertuan Agong,” katanya dalam satu kenyataan.

Pakatan Harapan, dalam kenyataan yang berasingan, mengesahkan bahawa gabungan itu akan menyokong Mahathir.

MR : Ni buat suspen… dengan PH lagi ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

Lobai Hadi sokong Tun M kau tak cakap apa.

Kau orang PAS tak ikut pendirian politik boss yer?

Padan lah PAS lingkup di Pru14, macam Najib Al Jibo dan Umno Bn.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila 🐕 12:11 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg muka tak malu, ini TN anjing kapiaq harbi
Anjing sewel ini, maki cerca jadi dia punya hobi
Asyik2..bwa modal lapok basi, Najib dan 1MDB
Mmg muka anjing tua ni tebal serupa kulit babi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MELAYU SERONOK DIKENCING KELING DAN TIONGKOK……MAHA JAHANAM SEDANG MENCATUR POLITIK NAK TERAJANG UMNO……. Melayu tertipu lagi – Tun Abdul Hamid…….. SEMENJAK sebelum PRU 14, melalui ucapan dan rencana saya, saya mengingatkan orang Melayu bahawa DAP adalah lebih cauvinis daripada MCA dan Gerakan, bahawa PAS (yang pada masa itu menyertai Pakatan Rakyat bersama-sama DAP), mahupun PKR, tidak akan boleh mengawal tuntutan DAP seperti UMNO mengawal tuntutan MCA dan Gerakan; bahawa orang Cina bersatu di belakang DAP kerana mereka mahu lebih daripada apa yang mereka dapat daripada BN melalui MCA dan Gerakan dan bahawa yang “lebih” itu semestinya datang daripada orang Melayu.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu bukan Melayu yer? Kamu orang Central African Republic ker.

Kamu dan puak kamu saja yang kena kencing dan berak. Selalu mengintai di bawah jamban tong di kampung dan di pinggiran bandar yang belum dapat kemudahan jamban berpaip.

Sedap ker kamu kena kencing dan berak?

anonymous
Member
anonymous

Kamu orang keling gila

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu idaman Bang Ali selepas dia coba kamu dulu

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing kapiaq gila babi 🐕 2:27 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 12:16 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing suka taik, sbb itu, suka sebut jamban
Nk juah tk pdan umur 87, bulu pelir dh beruban
Mulut becok pot pet pot pet spt aym dlm reban
Sbb tu ke loji najis anjing tua ni Kejora humban
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

10.50am – Istana Negara – Bersatu president Muhyiddin Yassin has left Istana Negara barely 40 minutes after arriving.

PAS secretary-general Takiyuddin Hassan, who is accompanying him says “We will come back tomorrow”.

Umno president Ahmad Zahid Hamidi, PAS president Abdul Hadi Awang and GPS chief whip Fadillah Yusof are also seen leaving.

Komen: Depa tak setuju antara depa bercekau depan Agong. Kalau tak, takkan nak datang lagi esok pulak.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mana tak nya – Tun M dah briefed the Agong the latest situation yesterday.

Mana ada developments since that time until 10.50am today.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing 🐕 11:34 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apa yg ko merapu, TN anjing, anak ibu beruang
Sedar ler yg ko umur 87 th, nyanyuk dan pelupa
Komen ko anjing, hanya buat menghabis ruang
Klu tiada developmnt, komen butuh pak hg apa
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HU HU HU…

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Selagi ada UMNO – PAS itulah Kerajaan Pintu Belakang. No wonder Agong kekal reject usaha pengkhianat Madey si Kitol and the gang. Simple maths. Tak payah number pun. Kahkahkah!

Ah Sang
Guest
Ah Sang

16 sept kerajaan penjubor pintu belakang. Are u okay?

Anonymous
Guest
Anonymous

Simple maths? Dalam lubang jub.r kamu? Atau Bang Ali?

Bodoh, nakkan orang percaya apa kamu cakap, tak mahu kasi bukti dan fakta. Bukan semua pembaca blog ini baca semua berita yang keluar. Bangang kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing mati pucuk 🐕 12:19 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Tun M also wanted to show dia berani resign, confident dia boleh menang lagi and become PM again.

Tersengeh lah Pak Sheikh. Meradang, geram, silap2 dia heart attack and kick the bucket.

No loss to the nation considering his “Rear Admiral” background, imprisoned twice for Rear Admiral-ism.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Si Kitol pun berani khianat dan jatuhkan Kerajaan Melayu Melaka. Apa nak dibanggakan keberanian yang bodoh macam Madey si Kitol? Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Di zaman sekarang kamu lah si Kitol. Zaman moden si Kitol mcm kamu asyik bawak botol. Minum air ketum berbotol botol hingga mabuk, terbaring di tepi jalan. Kamu betul2 kitol botol.

anonymous
Member
anonymous

Keling gila nib merapu amenda?..ooo …tak cukup todi..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu berlebihan air ketum, dah mabuk terbaring di tepi jalan, mnguit h/p

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 12:21 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing sewel akal terencat..otak dia tk betul
Merapu jer ini anjing kapir ponggong tak cebok
Sian Cap Munga dpt cacai TN anjing kaki botol
Asyik togok todi & ketum siang mlm dia mabuk
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
Member
anonymous

Tercungap2 madey kerisauan bimbanghilang jawatan…tanpa sokongan anwar madey kojol..

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang penting Njib dah kojol, Wak Jahit tosonyap dah lamo

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing kapiaq gila 🐕 2:30 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg muka tak malu, ini TN anjing kapiaq harbi
Anjing sewel ini, maki cerca jadi dia punya hobi
Asyik2..bwa modal lapok basi, Najib dan 1MDB
Mmg muka anjing tua ni tebal serupa kulit babi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PARTI AGAMA SYIAH PENJILAT BONTOT TOKONG BABI TAK PUAS2 JADI HAMBA ABDI……… . DAP Akhirnya Mengaku Kalah!….. Bersungguh-sungguh lagi nampaknya Pemuda AMANAH Nasional untuk cuba mempertahankan sisa-sisa harapan yang ada dengan membuat rayuan terbuka kepada parti-parti Sabah dan Sarawak supaya menolak Tan Sri Muhyiddin Yassin yang disokong oleh PAS & UMNO. Di dalam kenyataan media mereka sekejap tadi, mereka menyatakan: “Biro Politik Pemuda AMANAH Nasional berpandangan, penubuhan Kerajaan PAS-UMNO tidak menguntungkan Sabah dan Sarawak.” “Malah UMNO PAS juga adalah parti yang bersifat ekstrim dan bakal menimbulkan keresahan kepelbagaian bangsa dan budaya rakyat Sabah dan Sarawak selama ini.” “Justeru, parti-parti Sabah… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Eh, kamu yang jilat bontot tokong babi dah lupa? Menuduh orang lain pulak. Orang Pas mcm itu ker? Ooooo lupa, kamu Dajjal PAS, sekarang aku faham ler.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕)

Talk cock

Reply
29 February 2020 10:33 am

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian dia..dh mngalah, TN anjing tua bongkok
Agak nya, dia berdoa kt Jesus tepi perdu pokok
Barngkali dgn si Jemin, TN kena tutoh pungkok
Sbb tu le anjing bapok sewel ni cakap talk cock
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI to the 10.59 am bloke

Anonymous
Guest
Anonymous

When it’s too damn cartoonish, must respond and laugh heartily.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Mad dog TN 🐕 11:10 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Poor idiot TN said that my pantun is cartoonish
The idiot moron said he wants to laugh heartily
Actually, this goon’s dignity, has been tarnished
All the while the dull idiot, Kejora whack & bully
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
TN anjing biol 🐕 11:06 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian dia dah mengalah..TN anjing tua goblok
Pungkok anjing tua ini..msih pedih, Jemin jolok
Tiap2 hari anjing bebal dungu ni Kejora perolok
Mati akal & terkedu..anjing ni kata Kejora bloke
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak ulang:

Penyamun ialah Najib Klepto Al Jibo. Dia songlap wang rakyat RM2.6 billion ringgit di 1MDB.

Sekarang dibicarakan pasal SRC International, anak syarikat 1MDB.

Di masa akan datang akan dibicarakan pasal 1MDB proper.

Aku harap dia dipenjarakan. Naik hampir sama level dengan Pak Sheikh Nuar yang telah dipenjarakan 2 kali.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila 🐕 10:48 am,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Rkyat dh tk ambil kisah lagi hal 1MDB @ klepto
Apa yg rkyat asyik tnyakan, ia lah janji mnifesto
Semua janji jdi hancur dek PM pnya kuasa veto
Yg boleh dibangga pun..turunnya harga tomato
🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
Member
anonymous

TN keling gila nak berpeluk dgn najib klepto dan penyamun2..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu berpeluk dengan Bang Ali

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing kapiaq sewel 🐕 2:32 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila 🐕 10:48 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg muka tak malu, ini TN anjing kapiaq harbi
Anjing sewel ini, maki cerca jadi dia punya hobi
Asyik2..bwa modal lapok basi, Najib dan 1MDB
Mmg muka anjing tua ni tebal serupa kulit babi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukan nya Tun M sengaja gatal nak resign tapi dia saja nak timbulkan isu dan suasana di mana dia boleh balun dan tijak Pak Sheikh Nuar.

Mahathir says he has the numbers, Harapan backs him in bid to thwart Muhyiddin – https://www.malaysiakini.com/news/512643

Nampak nya memang Pak Sheikh is a PM-in-waiting forever.

Aku suka itu. Dia Peliwat, dipenjara 2 kali sebab liwat, ini negara Islam, Islam haramkan liwat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tun M tak sebut pun nama Pak Sheikh, only sebut Muhyiddin.

That is proof he has disregarded Pak Sheikh. No mention, not important, tak masuk buku politik semasa.

That is one upmanship. You totally disregard a rival.

But, actually, Pak Sheikh is no rival. The bloke has never been a PM. Only a PM-in-waiting. Permanently. Tun M would never let that happen. Thrashing him at every opportunity.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing gila 🐕 10:43 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hooi, TN anjing kapiaq, pemakan babi & biawak
Asyik2..dgn modal lapok basi kau, Nuar peliwat
Hujah2 lain memangnya kau tak reti nak bawak
Sakit mental ko tu elok le segera ko pergi rawat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Tanpa Nama UK
Guest
Tanpa Nama UK

Islam juga haramkan menuduh si polan liwat (berliwat) atau berzina tanpa empat orang saksi. Islam juga tidak mengiktiraf bukti DNA, sebab pembuktian melalui catatan di atas kertas walaupun oleh seorang pakar, tidak semesti ianya jujur.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak 4 saksi ikut Hukum Hudud tak usah harap lah, Dol UK. Bukan Islam 30% di negara ini tak mahukan Hudud, orang Melayu Islam sendiri ramai tak mahukan Hukum Hudud. Mana Pas nak menang jadi pemerintah di sini.

Kamu penyokong Pak Sheikh ker? Dok kat UK amacam nak tolong PAS menang laksanakan Hudud di Malaysia?

UK Ulu Kelang atau Ulu Kelantan ker?

anonymous
Member
anonymous

Ko marah sebab dia liwat jubo ko hingga koyak rabak..

Anonymous
Guest
Anonymous

Bang Ali sodok kau punya, melelas

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing kapiaq gila sewel 🐕 2:33 pm,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PARTI AGAMA SYIAH TETAP CINTA DAN PEMUJA TOKONG BABI SUCI D4P……… Salahuddin Ayub Mahu DAP Terus Berkuasa Di Johor!…….. Rupanya masih wujud lagi Si Kitol di era moden ni! Sosok segelintir Melayu yang cuba “menjual kedaulatan bangsa” dengan menyuburkan api permusuhan apabila melihat bangsa sendiri bersatu. Adakah Salahuddin Ayub, Aminolhuda dan pemimpin Parti Amanah Negara (PAN) tidak mahu bergandingan demi masa depan Melayu? Jika benar kalian pemimpin Melayu, sudah pasti kalian akan menyahut agenda penyatuan bangsa Melayu serta tidak berkompromi dengan mana-mana pihak yang cuba untuk mengagalkannya! Sedarkah kalian bahawa kegagalan dan pergolakan yang berlaku hari ini adalah disebabkan oleh… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

SYED SADIQ BERONTAK PENGERUSI PRESIDEN PPBM AUTA DAPAT SOKONGAN PENUH AHLI. MPT KADIR JASIN PUKUL SINIS PARTI SENDIRI. WAU BULE BAWOH PPURONG BUSUK KKHOHONG

“Saya jadi ahli politik kerana di masa itu, negara saya dihina, dikeji dan dimalukan dengan salah laku dan rasuah di mata dunia.

“Saya percaya rakyat Malaysia berhak mendapat sebuah negara yang lebih baik. Negara yang bebas rasuah, dihormati dan bermaruah. “Saya ingin tegaskan satu perkara, saya tidak akan sekali-kali bekerjasama dengan golongan perasuah, jauh sekali untuk mendirikan kerajaan bersama dengan mereka,” katanya dalam video yang dimuat naik di Twitter pagi ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Hah, nama TN tak naik kali ini.

Takpa lah, kot naik di lain kali.

hehe

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

🐟🐠🐟🐠🐟🐠🐟🐠🐟🐠🐟🐠🐟🐠🐟🐠🐟🐠
Abg kt Pendang..prtndingan mancing, kat tasik
Ada ler lebih kurang seribu orang lebih peserta
Dah satu setengah jam umpan ikan belum usik
Mula lah hati ini, teringat dkat orang yg tercinta
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Mahathir says he has the numbers, Harapan backs him in bid to thwart Muhyiddin

1. TSMY CALON PENYAMUN

2. DSAI CALON LGBT

NAMPAK GAYANYA MAHATHIR LAGI JADI PM8….KALAU BENAR…JANGAN SALAHKAN ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI…AAMIIN

Anonymous
Guest
Anonymous

“After Anwar and Muhyiddin emerged as frontrunners yesterday, Mahathir now appears to have the upper hand” – M’kini.

https://www.malaysiakini.com/news/512643

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua kapiaq sudah makan kuah ini hari
Tk tertepis anjing sewel tu..kena tibai kanan kiri
Teruk dia kena ganyang dgn geng Kejora bistari
Tiada pilihan, bgi anjing tu, melainkan cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora perasan diri jerong, tapi Cuma ikan bilis
Gaya dan caranya bukan Islam punya tuntutan
Fitnah mencarut keji caci maki tu perangai Iblis
Riak sombong angkuh pula, sama dgn syaitan

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata:

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejorai bgai jerung, tpi TN anjing, hnya ank bilis
Mmerangi anjing kapir tu, Islam punya tuntutan
Hanya begitu cara, utk mengajar TN anjing Iblis
Mmg wajar dicarut..TN anjing, perangai syaitan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ckgu Kejora is born to be smart, genius & gifted
In any field, the superb teacher is really talented
People can see that idiot TN has been defeated
It’s usual, for a hero to beat down a silly bastard
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Talk cock

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian dia..dh mngalah, TN anjing tua bongkok
Agak nya, dia berdoa kt Jesus tepi perdu pokok
Barngkali dgn si Jemin, TN kena tutoh pungkok
Sbb tu le anjing bapok sewel ni cakap talk cock
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora perasan diri jerong, tapi Cuma ikan bilis
Gaya dan caranya bukan Islam punya tuntutan
Fitnah mencarut keji caci maki tu perangai Iblis
Riak sombong angkuh pula, sama dgn syaitan

Anonymous
Guest
Anonymous

jap lagi tentu TN yg ditalanya, Keiora …… kejora….. apa nak jadi ngko ni……….

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 11:03 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bguslah kau dh mula rasa gayat, TN anjing gila
Siapa juga, acah Kejora..pasti akan terima bala
Mcm ko tahu pulak anjing..yg ko, nak kena tala
Aku rasa, mesti ko sdg pekup, ko punya kepala
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Alamak, tak reti beza komen TN dengan yang lain.

aku dah kata bangang, bangang ler beruk Tua tuh

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata (10:59 am):

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejorai bgai jerung, tpi TN anjing, hnya ank bilis
Mmerangi anjing kapir tu, Islam punya tuntutan
Hanya begitu cara, utk mengajar TN anjing Iblis
Mmg wajar dicarut..TN anjing, perangai syaitan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata (10:59 am):

HU HU HU…

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejorai bgai jerung, tpi TN anjing, hnya ank bilis
Mmerangi anjing kapir tu, Islam punya tuntutan
Hanya begitu cara, utk mengajar TN anjing Iblis
Mmg wajar dicarut..TN anjing, perangai syaitan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR BUBAR………….. Rakyat jadi mangsa kerakusan politik……… SEJAK seminggu lalu kemelut politik melanda negara, dan tiba-tiba semuanya dalam keadaan teka teki, hilang punca. Hala tuju ekonomi tidak ketentuan, pasaran saham pada satu ketika menjunam pada paras paling rendah, ringgit goyah, rakyat gelisah. Ketika masih terkapai-kapai dalam ketakutan menghadapi virus maut dari Wuhan, pemain politik menjadikan keadaan kelam-kelibut.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

ngko sawan ke kerasukan non 950am?

Anonymous
Guest
Anonymous

hahaha, sawan pas

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Old bloody idiot skunk TN tried to act as a hero
But he’s damn stupid with IQ approaching zero
He has a small brain..& his mind is very narrow
Into the drain..idiot goon TN, the readers throw
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
TN feels he’s an eagle but he’s just an old crow
This poor lame gay tried to act brutal like Zorro
But Kejora’s ‘pantun’ hit him..like spear & arrow
Facing Kejora, TN has to endure, pain & sorrow
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

HURU HARA MENJADI2….. BUBAR PARLIAMEN UBATNYA……. Idris Haron tetap bersama UMNO……… MASJID TANAH: Bekas Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Idris Haron hari ini menyatakan sokongan teguh kepada UMNO negeri bagi membentuk gabungan kerajaan baharu di negeri ini. Pendirian Ketua Pembangkang itu sekali gus melenyapkan spekulasi kononnya beliau enggan memberi kerjasama menandatangani Akuan Bersumpah (SD) untuk dipersembahkan kepada Yang Dipertua Negeri, Tun Dr Mohd Khalil Yaakob. “Mesyuarat tadi agak ‘suspen’ kerana di peringkat penghujungnya saya mengucapkan selamat tinggal pada Barisan Nasional (BN), tetapi saya alu-alukan pula kehadiran saya dalam Perikatan Nasional. “Setelah saya umumkan akan memeluk Perikatan Nasional, rasa macam menang… Read more »