MAHATHIR AKHIRNYA SAHKAN BELIAU MEMANG ADA HASRAT MUNGKIRI JANJI PERALIHAN KUASA

Dalam perutusan yang disampaikan Tun Mahathir Mohamad petang tadi, selain menunjukkan beliau mahu kembali semula menjadi Perdana Menteri, terdapat juga intipati yang membuktikan dirinya memang ingin memungkiri janji peralihan kuasa kepada Anwar Ibrahim.

Dalam perenggan 8 dan 9 ucapan perutusannya sebagaimana disertakan dibawah, jika diteliti, jelas membuktikan hakikat tersebut.

8. Sebenarnya saya telah janji akan letak jawatan untuk memberi peluang kepada Dewan Rakyat menentukan siapa yang akan mengganti saya. Jika benarlah saya masih disokong saya akan kembali. Jika tidak saya akan terima siapa sahaja yang dipilih.

9. Jadi peluang untuk menukar kepimpinan memang ada. Hanya saya berpendapat oleh kerana saya disokong oleh kedua-dua pihak, masa untuk saya letak jawatan belum tiba.

Perenggan 8 dengan nyata mengesahkan Tun Mahathir mahu meletakkan jawatan dan kemudian menyerahkan kepada Parlimen menentukan siapa yang akan menggantikannya.

Seterusnya, beliau menyebut, jika dirinya masih disokong, dia akan kembali menjadi Perdana Menteri semula.

Wahai Tun Mahathir yang sudah menuju usia 95 tahun, begitukah sepatutnya perjanjian peralihan kuasa yang dipersetujuinya bersama PH?

Mengapa selepas meletakkan jawatan, jika masih disokong oleh Parlimen, masih mahu kembali lagi sebagai Perdana Menteri?

Tidakkah, apabila sudah meletakkan jawatan, ia bermakna beliau harus meletakkan jawatan secara muktamad dan tiada perlu untuk kembali lagi?

Apakah Tun Mahathir sudah lupa konsensus yang ditandatanganinya dan berulangkalinya beliau menyebut akan menyerahkan jawatan Perdana Menteri kepada Anwar dalam tempoh dua tahun selepas memegangnya?

Jika sudah ada perjanjian dan diri sendirinya berjanji yang sama, untuk apa lagi diserahkan oleh Parlimen untuk membuat penentuan bakal penggantinya, sambil sedia pula untuk dipilih semula?

Tidakkah PH sebagai sebuah kerajaan sudah memiliki majoriti sejak Mei 2018 lagi?

Perutusan Tun Mahathir petang tadi dengan sendirinya mengesahkan tembelangnya untuk terus berkuasa melalui kuasa Parlimen dan melalui sokongan UMNO dan Pas yang memang beliau mempunyai hubungan lain di belakang tabir dengan kedua-dua parti itu.

Selain itu, Tun Mahathir juga memecah-belahkan PKR dengan menjadikan mereka yang pro Azmin Ali sentiasa memihak kepadanya dan menolak Anwar.

Maka, jika setelah Tun Mahathir meletakkan jawatan dan menawarkan untuk dipilih semula, sudah tentulah beliau dengan kedudukannya sebagai Perdana Menteri sedia ada, dengan mudah memperolehi sokongan majoriti berbanding Anwar.

Perenggan 9 pula mengesahkan sokongan kedua-dua pihak – kerajaan dan pembangkang – yang dimilikinya menyebabkan beliau belum sedia meletakkan jawatan, mampu memungkiri janji peralihan kuasa dan seterusnya dapat memegang jawatan Perdana Menteri sehingga mati.

Dengan kata lain, ayat dalam perenggan 5 perutusan beliau yang berbunyi – Selain itu, terdapat juga tuduhan bahawa saya tidak berniat untuk melepas jawatan dan gila kuasa – adalah benar belaka.

Tun Mahathir memang merancang untuk meletakkan jawatan, tetapi juga merancang untuk kembali dan dipilih semula melalui suara Ahli-Ahli Parlimen kedua-dua belah pihak – kerajaan dan pembangkang – walhal perlantikannya sebagai Perdana Menteri pada 10 Mei 2018 adalah atas mandat PH saja.

Bukan gila kuasa ke tu?

Begitu pun, Tun Mahathir mengakui beliau meletakkan jawatan akhirnya pada Isnin lalu kerana banyak sebab, antaranya kerana tidak sedia bekerjasama dengan UMNO dalam sebuah kerajaan campuran parti-parti pembangkang yang gagal dijadikan kenyataan melalui gerakan Langkah Sheraton yang diusahakan oleh Azmin serta di saat-saat akhir disokong kuat oleh Muhyiddin Yassin.

Tetapi, dalam hal ini, Tun Mahathir hanya enggan bekerjasama dengan UMNO dalam kerajaan campuran saja, namun tidak pula menolak sokongan Ahli-Ahli Parlimen UMNO yang mahu mengekalkannya lagi sebagai Perdana Menteri jika berlaku pengundian antaranya dengan Anwar.

Kenapa tidak mahu bekerjasama dengan UMNO, tetapi mahu pula menerima sokongan daripada Ahli-Ahli Parlimen UMNO?

Siapa yang kaki rasuah yang konon sangat dibencinya itu – UMNO atau Ahli Parlimen UMNO?

Setelah meletakkan jawatan secara mengejut dan kemudian dilantik sebagai Perdana Menteri interim, Tun Mahathir bagaimanapun sebenarnya terus merancang untuk kembali lagi sebagai Perdana Menteri.

Perenggan 16 perutusannya – Saya berpendapat betul atau tidak, politik dan parti politik perlu diketepikan buat masa sekarang. Jika dibenar saya akan cuba adakan pemerintahan yang tidak memihak kepada mana-mana parti. Hanya kepentingan negara sahaja yang akan diutamakan dan perenggan 17 – Jika diizin inilah yang akan saya cuba – adalah bukti tanpa hijab tentang gila kuasa dan ingin terusnya beliau berkuasa di negara ini.

Setelah bukan lagi menjadi Pengerusi Bersatu, ideanya mahu melakukan pemerintahan tanpa parti pula?

Kalau tanpa parti, bukankah dirinya nanti akan menjadi paling berkuasa sekali selama mana yang dikehendakinya?

Cukup-cukuplah tu Tun….(ShahbudinHusin 26/02/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 26 February 2020 — 9:31 pm

165
Leave a Reply

avatar
22 Comment authors
Joe FernandezIrkizAnonymousAnonymousAnonymous Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Joe Fernandez
Guest
Joe Fernandez

Mahathir’s history in Sabah in 1994 and 2018 shows that he first pits people against each other to create chaos, then whittles down the number that certain parties hold, and finally will admit them into a coalition to prevent them being in the Opposition to live and fight another day. That’s what he did to PBS, once a formidable force in Sabah politics. I always felt, given Mahathir’s mindset, that Anwar and PH made a strategic error by claiming a change of premiership in May 2020. PH would not have simple majority without Bersatu. It’s pointless harping on which party… Read more »

anonymous
Member
anonymous

A Predator Dictator DIKTATOR INI MESTI DIHENTIKAN SEGERA! 1.Kenyataan Tun Mahathir semalam jelas menunjukkan beliau seorang DIKTATOR.Noktah. 2.Mari kita semua rakyat Malaysia yang masih waras,celik dan cinta kepada negara ini merafak sembah kepada DYMM YDP Agung agar menarik balik kuasa yang diberikan kepada Mahathir dalam kadar segera. 3.Kerajaan Perpaduan adalah manifestasi seorang diktator yang mahu berkuasa total dan berselindung disebalik nama baik perpaduan. 4.Kenyataan diktator ini semalam juga secara terang dan terbuka mencabar kuasa DYMM sendiri yang sedang dalam proses membuat keputusan sesuai dengan peruntukan kuasa yang ada pada baginda. 5.Makanya sebelum diktator ini melakukan lebih banyak kerosakan kepada negara… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing kafir tk bersunat, pelir pnuh taik palat
Tak padan capik tempang, ada hati nak bersilat
Dek kurang ajar..pmbaca tibai dia terkulat-kulat
Mnyembam le anjing tua tu, lantai dia kena jilat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
Member
anonymous

PH tanpa madey lebih baik..perancangan untuk memajukan negara dan rakyat lebih mudah…program meningkatkan ekonomi boleh diatur dan dilaksanakan.

Madey banyak politiking untuk kekalkan kuasa…balaci azmin dilantik tanpa persetujuan PKR untuk kepentingan politk madey….

Perancagan madey lebih untuk peluang kpd kroni…melayu pemalas kata madey kerana nak tutup niatnye…

Janji2 manipesto boleh ditunaikan berperingkat..

anonymous
Member
anonymous

Madey dah sampai plan C …semuanye gagal..

A Dapatkan SD pembangkang melului balaci azmin dan hishamudin
Napi tapi bawak SD jumpa Agong kunun bukti dapat sokongan majoriti…tapi SD ada keraguan…gagal..

B letak jawatan pm dan suruh muyiden bawak Bersatu kluar..runtuhkan kerajaan PH…harap dapat sokongan majoriti supaya Agong lantik semula..umno dan pas batalkan SD kerana madey tipu….gagal lagi..muyudin dan azmin jadi kambing hitam..

C blm nampak lagi…mungkin masuk pru…gerenti gagal..

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ•)

Apasal pakai nama sabli? Awat tak pakai nama sabil? Takut sabilullah?

Nak menuduh orang, jangan penakut lah, Mat.

Reply
27 February 2020 8:35 am

Anonymous
Guest
Anonymous

anonymous

Lu keling gila..merapu liar

Reply
27 February 2020 9:30 am

Anonymous
Guest
Anonymous

Muhd Mufiz

Anonymousโ€ฆ.there goes another of ur stupid rants!! Mangkok bodowโ€ฆ.bahagian mana yg nko xsetuju dgn komen Sabli tuโ€ฆ.nko letak rebuttal nko, bodohโ€ฆ

Reply
27 February 2020 9:35 am

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

Bravo anon 9:30 & Muhd Mufiz,

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Bagus anon & Mufiz, itu TN anjing kita kasi tala
Anjing tu, hanya maki caci sja, dia mampu buat
Mari kita rmai2 tibai TN anjing tua nyanyuk gila
Dlm blog ni TN, anjing tu mmg ramai yg meluat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Reply
27 February 2020 11:15 am

Anonymous
Guest
Anonymous

sabli

BRO NAMA AKU SABLI BIN ABDULLAH SANIK NAMA DALAM IC.AKU TAK PAKAI NAMA Anonymousโ€ฆAnonymous ni utk org lelaki tak de telor je guna.Sekian.

Reply
27 February 2020 9:48 am

sabli

KALAU NAK NO IC PUN AKU BAGI..PM AKU,AKU TAK DE HAL

Reply
27 February 2020 9:51 am

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

anon, Mufiz, Sabli,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing sewel tu, komen dia hanya caci maki
Bila TN anjing tu masuk, blog jadi tak tenteram
Mulut TN anjing tu mcm mak dia pnya lbg puki
Sbb tu jigit dr Bersatu pun tibai dia anak haram
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Reply
27 February 2020 11:17 am

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Syabas, Kejora ucap..kpada anon, Mufiz & Sabli
Sblm ini, TN anjing tu..Kejora sorang je dok buli
Bagus sgt lah, kalu bro2 semua sudi join sekali
Carutkan saja, TN anjing kapiaq tu, usah peduli
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing kafir tk bersunat, pelir pnuh taik palat
Tak padan capik tempang, ada hati nak bersilat
Dek kurang ajar..pmbaca tibai dia terkulat-kulat
Mnyembam le anjing tua tu, lantai dia kena jilat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

The most selfish man, said Zaid Ibrahim, the bloke who who cabut from Umno to join one party, then cabut again to form his own party, then his own party rejected his leadership.

What talking selfish this unwanted man. A born loser.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Old bloody idiot skunk TN tried to act as a hero
But he’s damn stupid with IQ approaching zero
He has a small brain..& his mind is very narrow
Into the drain..idiot goon TN, the readers throw
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
TN feels he’s an eagle but he’s just an old crow
This poor lame gay tried to act brutal like Zorro
But Kejora’s ‘pantun’ hit him..like spear & arrow
Facing Kejora, TN has to endure, pain & sorrow
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

anonymous
Member
anonymous

Dapat kuasa dgn menumpang tapi tamak nak lebih lagi..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu baru lepas minum air ketum berbaldi, mabuk, terbaring di tepi jalan ke?

Sekarang boleh cakap 2-3 patah ajer, tak dapat kasi tau apa maknanya.

anonymous
Member
anonymous

Keling gila ni ni merapoo liar..

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing kafir 11:36 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing kafir tk bersunat, pelir pnuh taik palat
Tak padan capik tempang, ada hati nak bersilat
Dek kurang ajar..pmbaca tibai dia terkulat-kulat
Mnyembam le anjing tua tu, lantai dia kena jilat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
Member
anonymous

Zaman gemilang madey sudah berakhir…madey sedang masuk zaman gelap yg di cipta oleh nye sendiri…

Madey nak kuasa yg mutlak…tapi gagal…tempias perancangan yg dibuat oleh madey turut terkena kerajaan Bersatu yg rapuh di Kedah Perak dan Johor….Boboi akan hilang kuasa..

Padan muko..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau betul zaman gelap, senang lah kau meraba, silap2 teraba kepala ular sawa.

Anonymous
Guest
Anonymous

Padan muka kau jugo.

anonymous
Member
anonymous

Keling gila merapoo liar..

anonymous
Member
anonymous

Gagagal….gagai…gagaal lagi…gagaaal memanjang….gelap tu bongok.l baghal.

anonymous
Member
anonymous

PPBM terperangkap dalam jerat sendiri? Nicholas Chung -February 27, 2020 9:55 AM 4.9k Shares…. …. Sukar bagi PPBM pimpinan Muhyiddin Yassin mendapat sokongan rakyat tanpa Dr Mahathir Mohamad. PETALING JAYA: PPBM dilihat terperangkap dalam jerat yang diciptanya sendiri, di mana seorang penganalisis politik berkata satu-satunya peluang untuk bertahan adalah kembali bersatu dengan Pakatan Harapan dan seorang lagi berkata ia mungkin pengakhiran politik yang tidak bernilai. Awang Azman Pawi dari Universiti Malaya dan Aziz Hassan dari Universiti Teknologi Malaysia berkata mereka percaya PPBM kehilangan sokongan rakyat dengan cepat. Apabila tersiar berita Ahad lalu mengenai plot untuk menggulingkan kerajaan Pakatan Harapan oleh… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Kerajaan perpaduan tak demokratik, tak pragmatik
10:37 pagi (Dikemaskini 10:37 pagi)
Berita

A A
Persatuan Patriot Kebangsaan (Patriot) tidak bersetuju dengan cadangan penunuhan kerajaan perpaduan yang dibayangkan Dr Mahathir Mohamad kerana ia disifatkan sebagai โ€œtidak pragmatikโ€ dan โ€œtidak demokratikโ€.

Malah, kata presidennya, Mohamed Arshad Raji, cadangan tersebut merupakan satu “autokrasi”

anonymous
Member
anonymous

Perikatan Nasional berkubor seblm sempat dilahirkan angkara madey menipu pas dan umno…..nasib baik pas umno awal2 tekan brek emergency…kalo tidak madey dilantik pm semula dan terus tipu rakyat malaysia…

Blm tubuh kerajaan dah tipu.

Penipu sampai mati pon menipu..

anonymous
Member
anonymous

Madey letak jawatan dan runtuhkan PH ingat tak perlu pru….bagi madey ramai yg suka dia dan mudahkan perancangan kekalkan kuasa..

Sekali terduduk madey kerana ramai tak suka rupanye..

Pru peluang kalah lebih tinggi dari menang kerana madey tiada parti gabongan lagi…rekod tipu dan kitab suci faktor kebencian pengundi dan ahli yg ciput…

Ini kali pemoda Tamim yg tak pernah tewas akan tersungkur…

Diistana negara sudah tersungkur..

anonymous
Guest
anonymous

“Teringat kata kata Al Marhum Ustaz Fadhil Noor semasa hayatnya masih ada, beliau memohon moga si tua ini dipanjangkan usia oleh Allah agar si tua ini dapat terus melihat kerosakan2 yang telah dibina beliau dipenghujung usianya”.

aku agak setuju. setakat ni, sume plot gagal.
semakin hari semakin hampir menjadi kenyataan.
Mudah2an, taubat nasoha sebelum terlambat.

anonymous
Member
anonymous

Tak sabar nak pru…kalo buat bulan mac lagi baik…rakyat nak ajar madey..nak kasi tau madey dlm kitab suci ajar tak boleh menipu..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu dan gerombolan kamu lebih kuat menipu. Komen kau di atas pun menipu juga. Konon nya kamu tahu kehendak semua rakyat, KEPALA BAPAK KAMU.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing kafir 11:43 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing kafir tk bersunat, pelir pnuh taik palat
Tak padan capik tempang, ada hati nak bersilat
Dek kurang ajar..pmbaca tibai dia terkulat-kulat
Mnyembam le anjing tua tu, lantai dia kena jilat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
Member
anonymous

Prk asyik kalah merata…populariti merudum..
Keling gila kuat merapoio liar.m

anonymous
Guest
anonymous

“Jika diizin inilah yang akan saya cuba…”

kehkehkeh….Tun tak pernah cuba halang bila hampir 76.2 peratus ladang kelapa sawit yang menjadi kekuatan dan kekayaan THP dijual.
ooops…jika tak silap ada terbaca, normal transaksi, katanya.
ada yg masih mau sakit kepala?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu dan gerombolan kamu saja yang sakit kepala. Tak beri tahu pun di mana dan bila maklumat yang konon nya kau baca itu. Kot kau membohong saja.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing kafir 11:47 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing kafir tk bersunat, pelir pnuh taik palat
Tak padan capik tempang, ada hati nak bersilat
Dek kurang ajar..pmbaca tibai dia terkulat-kulat
Mnyembam le anjing tua tu, lantai dia kena jilat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
Member
anonymous

Manipesto ape yg akan dibawak oleh madey pru15?…majoriti rakyat sudah tak percaya manioesto madey…manipesto bukan kitab suci…

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukan majoriti rakyat – hanya kamu dan puak kamu saja yang tak percaya. Cakap mengarut, kamu Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama, sekarang pakai anomouse.

Kamu asyik membohong, menipu memfitnah saja. Menuju ke Neraka.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing kafir 11:51 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing kafir tk bersunat, pelir pnuh taik palat
Tak padan capik tempang, ada hati nak bersilat
Dek kurang ajar..pmbaca tibai dia terkulat-kulat
Mnyembam le anjing tua tu, lantai dia kena jilat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
Member
anonymous

Eleh pru14 dapat 23 kerusi..prk tg piai kawasanBersatubkalah terok…huhuhuhuhu…masih tak sedar diri…

Tu pasal madey takut bubarbparlimen…kalah dlm tangan.m

anonymous
Member
anonymous

Kempen pru14 madey di bantu 3 parti yg kuat…. Tu pon hanye mampu dapat 13 kerusi….mpru15 madey dibantu oleh man hindu jon doe wau bole dan TN keling gila…pru 14 bila madey berucap beribu2 yg hadir…pru 15 beratus saja yg akan hadir…ahli dalam setiap bahgian boleh dikira dgn jari..m

Madey tido awal..nasib malang ini kali yg ingat dia boleh bawak lari kerajaan PH dgn mudah..

12 kerusi yg ada akan dirampas semula oleh umno….

BOU
Guest
BOU

aku terpedaya ngan janji dia:-
1. PM Sementara utk 2 tahun
2. Jika rakyat mahu, boleh wujudkan RCI bagi kes Memali dll.
cukup la sbg pengajaran. serik tak mau ditipu lagi
kehkehkeh

Anonymous
Guest
Anonymous

WAHAI MAMAT TONJOL YANG ASYIK MEMANTUN MANTAT,

BAKPA KAU TAK TULIS DALAM BENTUK PROSA?

KAN TAK DAPAT BERI PENERANGAN BILA DALAM PANTUN.

OOOOOOOOO, KAU MEMANG JENIS TULIS TAKDA ISI YER?

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 8:32 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Ko peduli apa anjing, klau komen aku, tk ada isi
Semua pantun aku ori, tak der curi dari sesiapa
Bukan mcm ko, TN anjing boyot mcm babi kasi
Umur dah 87 thn..kerepot..nyanyuk dan pelupa
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

justice4all
Member
justice4all

Allah maha besar. Kini kian terserlah betapa rakus dan halobanya seorang manusia berstatus “negarawan” serta kelompok orang2 disekelilingnya!. Makin tergambar betapa munafiknya golongan ini hatta dalam situasi kedudukan politik negara makin meruncing. Konsensus terakhir PH telah pun bersetuju bahawa Tun diberi kuasa untuk menentukan segalanya selepas persidangan APEC. Ini adalah fakta malah diperakui dan diucap oleh Tun sendiri dengan nada cukup yakin dan gembira. Tetapi para pimpinan rakus yang kononnya pengkagum beliau telah bertindak sebaliknya malah bersedia pula untuk kembali merangkul “regim korup” demi kuasa mereka. Ini juga satu kenyataan dan tidak boleh dinafikan sama sekali. Ia menjadi penyebab utama… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

What talking one, you stupik justice4all?

Where got ” pimpinan rakus yang kononnya telah bertindak sebaliknya malah bersedia pula untuk kembali merangkul โ€œregim korupโ€?

Kasi examples lah, siap dengan nama, baru boleh pakai nama justice4all.

justice4all
Member
justice4all

No need to ask … you can check for yourself, who was at the Sheraton that day! Who set this up! PH would not have collapsed without this traitor!

Anonymous
Guest
Anonymous

You want people to believe you, you are the want who should provide the bukti, fakta, link dsb nya.

As far as I’m concerned, what you write is all nonsense, unless verified as stated.

justice4all
Member
justice4all

Can refer to Dato Kadir too! Not a big deal

Anonymous
Guest
Anonymous

What can refer? Why not you state the fact – verified accordingly.

anonymous
Member
anonymous

Lu keling gila mana paham apa2.. Merp liar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Lu Beruk Tua Geng Najib knows only to gentel your balls. Bang Ali said he has seen them – tiny ones. That’s why berani here only.

Muhd Mufiz
Guest
Muhd Mufiz

Anonymous….wot a stupid crab tu mumbling, dude. Wats ur point…which part of his comment u disagree….and where is ur rebuttal bodohh…2w3Gd

Anonymous
Guest
Anonymous

You are a real skunk, you coyote macam kote. Lu tatak baca ka? Lu buta ka.

Read the comments @

27 February 2020 8:56 am
27 February 2020 11:55 am

You know who are โ€pimpinan rakus yang kononnya telah bertindak sebaliknya malah bersedia pula untuk kembali merangkul โ€œregim korupโ€?

Why no balls to state names, place, date etc?

Anonymous
Guest
Anonymous

You still wanna ask what’s my point? It’s not so sharp one, you know. But it really pushes in very hard.

Now read those comments again.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing kafir 11:59 am/12:09/12:14 pm,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing kafir tk bersunat, pelir pnuh taik palat
Tak padan capik tempang, ada hati nak bersilat
Dek kurang ajar..pmbaca tibai dia terkulat-kulat
Mnyembam le anjing tua tu, lantai dia kena jilat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Irkiz
Guest
Irkiz

KEHENDAK ALLAH. ALLAH YANG MEMENTUKANNYA DUA KALI JADI PM. 30 JUTA ORANG SEORANG YANG JADI PM. KERJA ALLAH. ALLAH TARIK KUASA NAJIB BAGI KEPADA TUN. YANG AMAT MENGETAHUI ALLAH, YANG MAMAT BIJAK ALLAH. KITA SEBAGAI HAMBA BUKAN CERDIK SANGAT.

sabli
Guest
sabli

selepas dia..dia selepas dia..dia selepas dia..dia..seleoas dia…dia selepas dia..dia..konon nak selamatkan negara…pirah…tun…menjahanamkan lagi adalah…udah..udah..la tun…

Anonymous
Guest
Anonymous

Apasal pakai nama sabli? Awat tak pakai nama sabil? Takut sabilullah?

Nak menuduh orang, jangan penakut lah, Mat.

anonymous
Member
anonymous

Lu keling gila..merapu liar

Muhd Mufiz
Guest
Muhd Mufiz

Anonymous….there goes another of ur stupid rants!! Mangkok bodow….bahagian mana yg nko xsetuju dgn komen Sabli tu….nko letak rebuttal nko, bodoh…

Anonymous
Guest
Anonymous

Bravo anon 9:30 & Muhd Mufiz,

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Bagus anon & Mufiz, itu TN anjing kita kasi tala
Anjing tu, hanya maki caci sja, dia mampu buat
Mari kita rmai2 tibai TN anjing tua nyanyuk gila
Dlm blog ni TN, anjing tu mmg ramai yg meluat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng najib yang asyik menjilat Najib menguna berbagai nama memang sentiasa menangguk di air keruh.

Mungkin dia yang pakai nama anonymous huruf kecil a dan yang pakai huruf besar A tuh. Dan yang pakai nama Muhd Mufiz – the language rings a bell i.e his language.

Selalu di buat nya di masa lalu. Jenis takda perinsip, penipu, pembohong, pemfitnah, pemutar belit.

Anonymous
Guest
Anonymous

Punya bodoh bangang kau nih.

Aku keluarkan lagi komen bodoh yang aku persoal suruh dia letak nama tuh –

“selepas dia..dia selepas dia..dia selepas dia..dia..seleoas diaโ€ฆdia selepas dia..dia..konon nak selamatkan negaraโ€ฆpirahโ€ฆtunโ€ฆmenjahanamkan lagi adalah

KEPALA BAPAK KAU nak tanya mana yang aku tak setuju. The whole lot is mengarut. Kau reti apa dia “dia .. dia .. dia” tuh?

sabli
Guest
sabli

BRO NAMA AKU SABLI BIN ABDULLAH SANIK NAMA DALAM IC.AKU TAK PAKAI NAMA Anonymous…Anonymous ni utk org lelaki tak de telor je guna.Sekian.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak cukup bukti, bro. Sapa pun boleh cakap mcm ko cakap. Ini blogs bukkan portal berita dsb nya.

sabli
Guest
sabli

KALAU NAK NO IC PUN AKU BAGI..PM AKU,AKU TAK DE HAL

Anonymous
Guest
Anonymous

anon, Mufiz, Sabli,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing sewel tu, komen dia hanya caci maki
Bila TN anjing tu masuk, blog jadi tak tenteram
Mulut TN anjing tu mcm mak dia pnya lbg puki
Sbb tu jigit dr Bersatu pun tibai dia anak haram
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Syabas, Kejora ucap..kpada anon, Mufiz & Sabli
Sblm ini, TN anjing tu..Kejora sorang je dok buli
Bagus sgt lah, kalu bro2 semua sudi join sekali
Carutkan saja, TN anjing kapiaq tu, usah peduli
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing kafir tk bersunat, pelir pnuh taik palat
Tak padan capik tempang, ada hati nak bersilat
Dek kurang ajar..pmbaca tibai dia terkulat-kulat
Mnyembam le anjing tua tu, lantai dia kena jilat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak usah percaya apa Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama. Sekarang dah tak berani guna nama Geng Najib sebab di balon tiap kali dia keluar begitu.

Sebab dia asyik membohong, menipu, memfitnah lah yang aku keluarkan komen2 menanya bona fide nama dll.

Dia mengarut dan melarut tak habis2 di sini dan perlu di disabused dia punya daily abuses against the Establishment or anything that is pro-Establishment.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 12:39 pm,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Siaan..TN anjing, penjilat jubor tokong Kit Siang
Umur dh lbh 87 th..tk jauh dari kubur pnya liang
Dah ditakdirkan, anjing ni lahir jadi bodoh piang
Bila mati akal, terkedu..anjing ni mula alih tiang
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 8:02 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Aku nk nsihat ko..TN anjing kafir pelir tk khatan
Klu tk de beban digalas, naper batu ko gi jinjing
Kesian juga aku..bila ko kemaruk pnghormatan
Ok lah, aku bagi kau pnyghormatan Raja Anjing
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

HU HU HUโ€ฆ

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Terima kasih lah pnghormatan di beri kpd TN.

1 komen terima beberapa response.

Terer TN tuh.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing sewel ๐Ÿ• 8:02 am,

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Mmg lah ada org yg layak diberi penghormatan
Kebiasaannya penghormatan utk orang yg baik
Tapi tidak le utk kau, TN kapiaq pelir tak khatan
Utk ko anjing..hnya layak dpt pnghormatan taik
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

HU HU HUโ€ฆ

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Apasal banyak icon beruk dalam komen si Mamat nih?

Oooooo, dia Bertuk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama.

Tak konfiden tuh bila pakai banyak nama banyak icon.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mana nak konfiden, dia asyik cakap tahi kuning.

Sajak kuning yang mamat tu tulis –

Dari jauh ku pandang kuning
Ku dekati, setapak demi setapak
Ku terkam, pegang, rasa panas
Ku cium, bau busuk
Alamak, rupa nya tahi kuning

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing mati pucuk ๐Ÿ• 8:22 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 8:16 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Dah bnyak benjol, kpala ko anjing..Kejora ketuk
Kau tu kini udah teruk semput & terbatuk-batuk
Nenek dah curi sembunyi cermin mata ke atuk?
Binatang apa tu anjing tua yang ko taip ‘Bertuk’?
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

Sheraton
Guest
Sheraton

Niat tak baik Tun terserlah apabila memintas PC Anwar yang telah di jadual se hari sebelum itu. Sepertimana pada malam Keputusan PRU 14 pada malam itu Mahathir awal-awal lagi umum kan kemenangan PH.

Kali ini mungkin tidak menjadi kerana jika tunggu PC Anwar, Mahathir akan terperangkap. Jika Mahathir buat PC dulu Anwar sedia menanti.

Krakter seperti Mahathir dia tidak pernah minta maaf. Pernah kah Mahathir kesal dan minta maaf pada waris Memali?

Anonymous
Guest
Anonymous

Oooooo, marah pulah “memintas PC Anwar” entahapekenamanye.

Ada pulak political strategy, tactic and action di kata “niat tak baik”. Kamu duduk di gua mana, tak tahu bahawa takda soal “niat tak baik” dalam politik?

Bodoh lah mengharapkan minta maaf untuk keputusan orang lain yang buat. Kau diam di masyarakat mana, guna nilai2 budaya apa, ada norms of behaviour in politics ke?

Sheraton
Guest
Sheraton

Mengapa Tun minta Agong jangan panggil MP-MP mengadap dan pilih siapa yang layak jadi PM 8? Tetapi bila dah selesai tak ikut terus sebalik nya tak malu buat PC. Ada kah cara Agong tu tak adil? Apabila undi yang di terima nya tidak seperti yang di harap kan terutama dari MP UMNO, Tun buat PC yang dia bukan gila kuasa. PH akan menang lebih besar Jika PRU kerana PKR dah bersih sedang kan dalam UMNO masih ramai penyamun dan PAS…. Dalam kemelut sekarang pun PAS tak bersuara. Sebelum ini kalau bercakap pun perasan jadi Kerajaan Persekutuan dan sindir AMANAH.

anonymous
Member
anonymous

Sokonggan madey sudah merosot….parti madey parti ciput…kerana kuat nenipu rakyat akan ajar madey pru15..,

anonymous
Guest
anonymous

Baling batu, sembunyi tangan modus operandi Tun M sejak berzaman.
Ayoh UMNO/PAS, 56+92=148, bermakna 2/3 majoriti dlm dewan.
takyah rumitkan keadaan.
rakyat dah tak ada masa nak sakit kepala.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama,

Givap lah. Kamu tak boleh menang punya. Kamu seorang saja Pembangkang di blog ini. Yang regular menyekel dan mengetuk kepala kamu ada 2 orang – Othman dan aku.

Lagi selalu, lagi banyak kamu tulis anti-PH, lagi teruk kamu, Najib dan Umno BN kena balon. Dah tak ramai bak pertahankan korang. Sebab dah kena tendang terajang ke longkang di Pru14. No longer fashionable to defend them.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Dh makin teruk, biol gila sewel, TN anjing kurap
Mulut macam puki mak dia busuk macm skrap
Dia yg asyik kna dgn Kejora trsembam tertiarap
Aper jadah pula anjing ni nk suruh Kejora givap
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

ApaNama
Guest
ApaNama

โ€œSaya tak pernah kalah dengan lawan politik sayaโ€.
Ayoh UMNO/PAS, tunggu pe lagi.
Jom jadi sebahagian dari sejarah.
Jom buktikan atok silap ini kalilah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Hahaha, kesian ko, tarak sapa response.

Silap orang kot.

anonymous
Guest
anonymous

Apa maksud, tidak menghalang hampir 76.2 peratus ladang kelapa sawit yang menjadi kekuatan dan kekayaan THP dijual?
semata2 nak bgtau keburukan D4P?
semang (seme, sumang) lemas dlm banjir naratif sonsang selama 24 tahun.
hehehe…Kemelot selesai bila UMNO/PAS sokong anwar. Rakyat dah tak ada masa nak pening kepala.
Serampang 2 mata: virusAtok dan virusGoneEng otomatik dapat dibendung DAN sentiasa akan dikenang sbg pengorbanan besar demi keselamatan dan kesejahteraan negara

Anonymous
Guest
Anonymous

Korang tak payah buang masa cakap banyak di blogs lah. Pigi ke Rancangan FELDA, FELCRA, tanya depa di situ depa setuju ke tidak tindakan Kerajaan sekarang.

Dapatkan sokongan untuk korang punya idea, rancangan nak majukan depa.

Pssst, ada idea ke? Jangan tanya Najib Al Jibo. Nanti di Klepto nya semua orang. Wak Jahit pun dah sengap aja, tak tau apasal.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ
Nasib malang, telah pun mnimpa PH kongkang
Dah bocor, dan tenggelam, PH punya tongkang
PH takut, PRU semula, sbb psti akn trkangkang
Maka nk diusahakan juga kjaan pintu belakang
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Jaga2, nanti masuk lub.ng belakang kamu.

Asyik menuduh liar sahaja, itu ubat nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• mati pucuk 7;38 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Awat anjing oi, kalu org, hg kata tuduh cara liaq
Agak nya..mak hg betina jalang ghayau ulu ilaq
Gheja melilau caghi jantan lapaq batang peliaq
Hindu & Bengali, tutoh puki mak hang bergiliaq
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Dia tk tau serik juga, TN anjing setan bertanduk
Hari2 Kejora taji, smpai muka anjing tu monyok
Pagi ptg anjing tua bebal tu kena tibai terduduk
Tapi dia tk ingat kena tibai sbb dah tua nyanyok
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing tua nyanyok, mmg jenis tak tau malu
Masih lagak juah wlau dh kna tibai cedera luka
Umur 87..dh putih bruban, rambut & smua bulu
Serupa kulit babi tebal anjing tua ni pnya muka
๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
โ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟ
TN anjing msih berkomen, wlu atas kerusi roda
Anjing tua ni juga bingai bahalol & bodoh bebal
Umur 87 tua krepot, msih ingin mendabik dada
Muka anjing ini..serupa dengan kulit babi tebal
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹
Tahun 1998..mmg menggamit kenangan silam
Dri villa ke mahkamah telah dibwa usung tilam
Nuar kna tumbuk smpai mata dia lebam kelam
Di Sg Buluh Inn..lama juga Nuar kena brmalam
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Lps 20 tahun berlalu..depa pura2 baik, brsalam
Nmun masing2 bersifat dua muka punya talam
Kedua2nya kaca, yg rkyat sngka permata nilam
Namun, rakyat dah cerdik dan tk mudah diulam
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Selang 22 tahun..kembali lgi drama Tamil Elam
Prebutan kuasa puak-puak munafiq putar alam
Macm mana pun..Nuar mesti dikasi tenggelam
Klau Nuar naik PM, lwn psti, terpaksa ke dalam
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing prasan diri rotan..tpi dia, btg bemban
Dia spt singlet Pagoda perasan kemeja Durban
Mulut becok pot pet pot pet spt aym dlm reban
Waktu lapang dgn bini dia main batu selemban
โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ
TN paderi Kristian pakai jubah tak pakai serban
Dia Kristian dayak tk pasti suku Penan ker Iban
Ingin lagak hebat tk padan bulu pelir dh bruban
Nk lwn Kejora diusung laptop smpai ke jamban
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
TN perasan diri jerung, walhal dia anak tamban
Mnentang Kejora..dia trpaksa, tanggung beban
Hari2 kat sini dgn Kejora jadi mangsa & korban
Anjing ni terasa spt ke loji najis Kejora humban
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

anonymous
Member
anonymous

Dari awal lagi madey takut pru..kluar dari PH tak mau bubar psrlimen…..konfiden pintu belakang akan berjaya…

kunun tak mau bersama perasuah tapi bawak SD umno pas jumpa Agong kunun dapat cukup sokongan…
seblm ni napi kunun tak tahu dan tidak terlibat dgn SD pembangkang…

Madey kling kuat menipu…

Blm tubuh kerajaan pintu belakang madey nak tipu umno dan pas..pas dannumno cabut tinggalkan madey..

Padan muko kuat menipu membelit..

Terketar2 lah madey kempen pru15…tak ada orang yg akan tolong…mampos lah

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku kena cakap kau bodoh. Memang bodoh bila mengata Tun M takut Pru. Dia dah mengalami Pru banyak kali. Nyata bodoh kamu nih.

Kau yang pakai nama anomouse dll guna perkataan Keling memang sekor saja Pembangkang di sini. Kamu ia lah Beruk Tua Geng najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama.

Kau jenis yang suka menuduh liar tanpa bukti, fakta atau penerangan. Nyata otak kecik, tak nampak the big picture of things. Kau lihat dari lub.ng belakang kamu, jadi begitu.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 7:28 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Pmbaca dh nmpak, TN anjing prangai binatang
Geng anti PH, tibai anjing tua biol ni tersungkur
Dgn Kejora pun..anjing sewel ni asyik trlentang
Nak tutup malu anjing ni kata geng Najib sekor
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing masa kecik, kategori kanak2 lembam
Dah tua pun masih jugak bangang dungu bebal
Dia masih nak juah asyik kena tibai tersembam
Mmg anjing ni, macm kulit babi, muka dia tebal
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• mati pucuk 7:28 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Awat anjing oi, kalu org, hg kata tuduh cara liaq
Agak nya..mak hg betina jalang ghayau ulu ilaq
Gheja melilau caghi jantan lapaq batang peliaq
Hindu & Bengali, tutoh puki mak hang bergiliaq
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Sheraton
Guest
Sheraton

Kali ini PRU tidak memihak pada Tun. Semua parti akan tolak Tun seperti mana Azmin kena tolak.

Akhir nya Tun bersendirian dan kesepian sehingga hujung hayat nya

Anonymous
Guest
Anonymous

Itu pendapat kamu saja.

Ada berjuta yang bertentangan dengan pendapat kamu.

anonymous
Member
anonymous

Dulu boleh lah sekarang dia sudah ditolak..pru14 menang 13 kerusi jeer..cipuut..

Dengan rekod tipu rakyat dan kalahn5 prk .pru15 madey kojol…tu pasalbtak mau bubar parlimen…

Mp yg sokong madey pon tak ramai…sokongan kpd anwar lebih tinggi..

Madey boleh jalan daa..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Woiiii, Maknyah Enon pengecut 6:55, 6:56, 7;05โ€ฆ. Sendiri kena ingat….Anwar-pkr/dap/amanah klentong bersandiwara penuh kepura-puraan konon sokong 100% Tun jadi PM, tapi ternyata belot. Tau2nya tengahari semalam dia bukan kemain tak sempat2 ngoyok buat press conference umumkan sendiri dia calon PH. Padan muka, sampai laanie masih lagi terkial-kial gagal mendapat 112 simple majoriti. Sekarang terserah pd budibicara YDPA. Heran, nanti jam 4;00 ptg, kenapa pulak Tun M masih jugak sandang jawatan PM yg akan mengumumkan โ€˜Pakej Ransangan Ekonomi Negara 2020โ€ฆ.kenapa bukan โ€˜Rearโ€™ Admiral yg kemaruk PM tuuuโ€ฆ..?? Engkau dgn dia sama busuk hati. Hari dah bersilih ganti, jam dah tunjuk pukul… Read more »

anonymous
Member
anonymous

An Hindu…mai aku nak kasi tau..

Madey di jemput pengerusikan mesyuarat pH untuk untuk calonkan madey..

Madey sombong tak mau datang…madey yakin cukup mp suka dia…

Sekali undi anwar lebih tinggi dari madey…terduduk madey..

Blm tubuh kerajaan baru madey dahbtipu umno dan pas…umno dan pas tipu balik madey…

Padan muko ko Man Hindu..terpekik2 telolong dirasuk polong.m

anonymous
Member
anonymous

Kan madey kuat….anwar jemput pengerusikan mesyuarat untuk calonkan madey.. madey sombong ingat cukup kuat..

Dah gagal jadi pm man hindu dirasuk polong.

Kikikikik..

anonymous
Member
anonymous

Cakap berdegar2 tapi Mahacai penakut….takut masuk gelanggang pru…takut jadi jantan..

Dah nampak pru madey kojol…kerana rakyat l beenci madey kling kuat menipu….Bersatu ciput akan kojol..

Kikikikik..

Anonymous
Guest
Anonymous

Macam budak kecik pulak dah .. menuduh tak jantan lah, tak lama lagi kamu pergi main guli kot.

Asyik menuduh rakyat bence Tun M tapi dia menang juga, masih PM jua, PM kali ke dua pulak tu, dulu PM selama 22 tahun.

Kan nyata amat bodoh kamu nih. Tapi kalau kamu suka di kata bodoh bertalu talu, lantak lah.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing badut buat lwak bikin hati kita jdi geli
Pgi ni, anjing tua nyanyok nk ajak kita main guli
Dia jadi sewel teruk, sbb asyik kena, Kejora buli
Dulu..mak dia, puki kena tutoh, dngan Benggali
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

anonymous
Member
anonymous

Mau tak bencinye madey penipu….pru nanti rakyat akan ajar madey..pru14 berape kerusi madey dapat?..Bersatu parti ciput…sedarlah diri

anonymous
Guest
anonymous

Kerajaan Perpaduan???!!! orangUtan pun tak caye, jika sel otak dia masih berfungsi
semang je masih caye sbb dia dalit mabok todi. KAHKAHKAH
good riddance virusAtok and virusGoneEng.
simptom utama: bila cakap, bohong. bila janji, mungkir. bila diberi amanah, khianati.

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang selalu cakap mabuk toddy ini ia lah Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama.

Dia iri hati tak dapat beli toddy, tarak duit.

Jadi, tiap hari dia masuk hutan, cari daun ketum, bawak balik berbakul, buat air ketum berbaldi, minum hingga mabuk terbaring di tepi jalan.

Berbuih lah mulut dia mencaci orang.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 6:55 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
โ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟ
TN anjing di ats krusi roda, dgn laptop ditambat
Tak ada apa pun..yg mampu anjing ini perdebat
Hanya maki caci saja..yg anjing kapiaq ni hebat
Tpi dh berbirat belakang TN anjing Kejora sebat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing asyik kena Kejora balun terkangkang
Tiap hari, kena lanyak, smpai muka dia monyok
Tk serik dia kena tibai, smpai berbirat belakang
Dia bkn ingat kena tibai sebab dah tua nyanyok
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

UPDATE PM MALAYSIA…..!! Anwar-pkr/dap/amanah bersandiwara klentong kepura-puraan semalam konon sokong Tun sebafai PM, kini belot. Tengahari tadi dia bukan kemain tak sempat2 ngoyok buat press conference umum sendiri dia calon PH. Padan muka, sampai laanie masih juga terkial-kial gagal mendapat 112 simple majoriti. Sekarang terserah pd budibicara YDPA. Heran….nanti Khamis, 27 Feb jam 4;00 ptg, kenapa pulak Tun M masih jugak sandang jawatan PM yg akan mengumumkan โ€˜Pakej Ransangan Ekonomi Negara 2020โ€ฆ.kenapa bukan โ€˜Rearโ€™ Admiral yg kemaruk ngotot PM tuuuโ€ฆ..?? Janggal..teramatlah janggal, brader Al Jub perasan syok sendiri lagi macam ‘gerakan September erA Pak Lah, kerrr….?? Hari dah bersilih ganti,… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kan dh ckp. Mahathir tak dtg meeting presiden ph. Dh tak dtg ph kena la lantik org yg serius. Ko tak dtg meeting penting keje makna ko tak serius psl keje. Skang mahathir dh ckp terpulang pd dewan rakyat. So dewan rakyat umum la sapa diorg nk sbg pm. Tu pun nak dakwa dakwi lagi ke. Porahh.

Wau bulan
Guest
Wau bulan

To break the curent political impasse, does YDPA has the authority constitutionally to appoint a PM based on UNITY Government although he has no majority votes.

Of course the other option is dissolving the pwrloament

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

………does YDPA has the authority constitutionally to appoint a PM based on UNITY Government although Tun has no majority votes…??

Answer:
For the sake of the nation’s stability, His Royal Highness YDPA is empowered with absolute authority to do so as he deems fit according to The Constitution.

Kuasa Seri Paduka Baginda YDPA Berdaulat & Mutlak, bukan simbolikโ€ฆ..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

The PM is appointed from among the MPs who has the support of the majority in Parliament.

My hopeful thinking is: not the Rear Admiral. He was imprisoned twice for sodomy.

Malaysia is an Islamic country where the majority of the population are Muslims. (not an Islamic state – “An Islamic state is a form of government based on Islamic law.”)

Islam forbids sodomy.

anonymous
Member
anonymous

Pru jalan terbaik kerana madey dan bersatu sudah khianat mandat rakyat ..

Man Hindu penakut….harap belas ihsan Agong…sokongan ciput tak boleh tadbir kerajaan dgn licin…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Woiiii, Maknyah Enon pengecut 6:55, 6:56, 7;05โ€ฆ. Sendiri kena ingatโ€ฆ.Anwar-pkr/dap/amanah klentong bersandiwara penuh kepura-puraan konon sokong 100% Tun jadi PM, tapi ternyata belot. Tau2nya tengahari semalam dia bukan kemain tak sempat2 ngoyok buat press conference umumkan sendiri dia calon PH. Padan muka, sampai laanie masih lagi terkial-kial gagal mendapat 112 simple majoriti. Sekarang terserah pd budibicara YDPA. Heran, nanti jam 4;00 ptg, kenapa pulak Tun M masih jugak sandang jawatan PM yg akan mengumumkan โ€˜Pakej Ransangan Ekonomi Negara 2020โ€ฆ.kenapa bukan โ€˜Rearโ€™ Admiral yg kemaruk PM tuuuโ€ฆ..?? Engkau dgn dia sama busuk hati. Hari dah bersilih ganti, jam dah tunjuk pukul… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Alamak takut pru plak..takut mamposs…..kikikikik.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

POLITIK PH POLITIK PENYAMUN HARAM……..

Jom belajar politik PH……..

Siapa kerajaan?
– Jawapannya PH.

Siapa PM?
– Jawapannya Tun M.

Siapa yang mendesak PM letak jawatan?
– Jawapannya Anwar dan PH.

Siapa yang letak jawatan sebagai PM?
– Jawapannya Tun M.

Parti mana yang keluar dari PH?
– Jawapannya PPBM.

Siapa yang keluar dari PKR?
– Jawapanya Azmin dan 10 orang ahli parlimen.

Bagaimana Kabinet PH boleh jatuh?
– PM letak jawatan dan menyebabkan Kabinet terbubar.

Bagaimana Kerajaan PH boleh terbubar sebagai Kerajaan
– PPBM dan kem Azmin keluar PH, menyebabkan kehilangan 36 ahli parlimen PH.

Siapa yang salah?
– Pas dan Umno

OK sekarang dah faham politik bodoh PH?

MR : Kalau tak bodoh tak dipanggil PH

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Call it whatever name, rakyat recognise and acknowledge that no party of religious peddlars and or gang of thieves should be allowed to be in the government.

However, selectec individuals from the party could be accepted into the government provided they are not only clean but be seen to be clean

So MVSA/najib bini rosmah and the likes ….supporters of religuous peddlars like you and gang of thieves shall never be allowed into the government of the day….period

anonymous
Member
anonymous

SD penyamun penjual agama madey bawak jumpa agong…

Munafik mcm madey tak bokeh diberi peluang perintah malaysia lagi

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

PH without Tun Mahathir is now “PAKATOON HOPELESS ” steered by ‘Rear’ Admiral Al Jub……!!

Vessel Name – “Lancang Kuning” full loaded with ‘Stor Kunyit’.

anonymous
Member
anonymous

Bersatu dan madey akan kojol pru..kikikikikikik..

PH tanpa madey penipu selamat..

John Doe
Guest
John Doe

Mari kita lihat nombor terkini berdasarkan pilihan en blok yang diwarwarkan. Yang memilih ‘Anwar PM’- 92 YB kesemua PH. Yang memilih ‘Tun PM’ – 65 YB dari pelbagai kumpulan. Yang memilih bubar parlimen – 61 MP UmNO dan PAS. Yang masih belum diketahui – 4 YB. Sekiranya melihat kepada nombor, maka peliwat memiliki nombor teramai, tetapi mengapa peliwat masih tak boleh jadi PM, bahkan Tun yang dipilih menjadi PM Interim? Jawapannya ialah kerana sistemnya bukan nombor terbanyak tetapi angka majoriti. Peliwat masih tidak dapat memiliki angka majoriti. Mengapa Tun yang dipilih menjadi PM Interim? Kerana pada masa keputusan perlu dibuat… Read more »

John Doe
Guest
John Doe

Hehehe.. Selepas para promoter ‘Peliwat Sebagai PM-8’ membelasah Tun kaw kaw kerana mahu Tun segera turun untuk membolehkan peliwat segera mengambil alih, Tun benar-benar telah turun sebelum pun tempohnya menjadi PM mencecah 2 tahun. Akibatnya apa yang berlaku kepada YB-YB PH yang membelasah Tun ialah yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran. Tun letak jawatan dan mereka semua yang terpelanting jawatan masing-masing sedang Tun kembali sbg PM Interim. Kah kah kah. Apa? Serahan kuasa? Kikikiki, orang-orang bongok masih lagi bercakap tentang serahan kuasa PM di atas talam pada ketika ia tidak wujud di dalam demokrasi dan bertentangan dengan keluhuran perlembagaan… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Pru madey takut…..madey penipu dan Bersatu berpeluang cerah untuk kojol

anonymous
Member
anonymous

12 kerusi Bersatu akan dirampas balik oleh umno….13 kerusi katak umno dlm Bersatu mula goyang…tok pa dah jelas out di Jeli…..

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Menemui puteri dewi kesayangan Irah ku intan
Dlm apa jua keadaan..Irah tetap, ada di ingatan
Cuma skrg ni, hangat dgn isu PM letak jawatan
Juga..abg kna tangkis serangan musuh2 setan
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Wrkh dri Irah, bagai sinar cahaya, yg berkilauan
Trsenyum abg..knang Irah pnya senda gurauan
Abg doakan dinda dlm sejahtera di perantauan
Semoga Irah akn terus hadir dlm mimpi igauan
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Terus saja sayang, gigih dlm mengejar cita-cita
Doa abg akn terus mengiringi dinda yg tercinta
Izinkan abg berundur diri utk melelapkan mata
Sblm itu, abg nk ulang tonton, video Cita Citata
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

SAKITNYA TUH DI SINI – CITA CITATA
Karaoke: https://youtu.be/yLeQAS5xSAg

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Sakitnya tuh di sini di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini kau menduakan aku

Teganya hatimu
Permainkan cintaku
Sadisnya caramu
Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku
Hancurnya jiwaku
Di depan mataku
Kau sedang bercumbu

Sakit, sakit
Sakitnya tuh di sini
Sakit, sakit
Sakitnya tuh di sini
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

anonymous
Member
anonymous

PErang klimaks Pru15 tidak dspat dielakkan lagi…ini yg madey tak suka..
pH ada 3 parti..Muafakat Nasional pas umno mca fan mic….Bersatu boleh gabong dgn Gerakan …dua2 dhaif..

Pertemporan sengit antara MN dan PH…

Bersatu gerakan warisan..

Aku nak lihat berape kerusi yg Bersatu mampu dapat…pru14 dapat 13 kerusi…

Mahacai kata PH menang kerana madey..
Jadi pru ni boleh ukur kekuatan madey.

Pru 14 kempen bersepadu dgn rakan gabongan…ini kali Bersatu kena buat sendiri…mampos madey…

Hihihihi…

Anonymous
Guest
Anonymous

PErang klimaks? Atas katil? Tak mahu lah dengan Umno Bn. Tak boleh klimaks punya.

Yang “buat sendiri” itu kamu lah, anomouse 12.13 am a.k.a Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib. Ada technical term for it – goncang.

Ahmad Roslan Abdul Rashid
Guest
Ahmad Roslan Abdul Rashid

Dari awal lagi dia ada cakap yg Anwar boleh jadi PM8 jika mendapat sokongan dewan rakyat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Awat hang tak mau kasi pendapat dia baguih ka jadi PM8? Tak berani nak cakap? Sebab watak dia cacat sodomi? Kalau begitu, aku setuju.

jigit
Member
jigit

Memang hasrat hamno supaya dibuat semula pilihanraya
Kalau menang pemimpin tertentu tak perlu masuk penjara
Curi duit berbilion berjuta itu belakang kira
Tapi depan rakyat semuanya cakap demi bangsa dan negara

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Naper klau PRU semula, bro macam rasa gayat?
Klu Umno tk bagus..biar ia ditentukan olh rkyat
Tpi..dh 5 PRK yg terkini..parti PH tamat riwayat
Kalau PRU semula..PH akan terus hilang hayat
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tk sampai setengah penggal PH dah huru hara
Biar Umno/BN pula, yg prbetul keadaan negara
Mari lah kita sokong semula UMNO, ikut Kejora
Nanti Kejora tolong rekomen kat bro..ticer Zura
๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

jigit
Member
jigit

Udah udah la tu Budin. Sekarang ada dua calun PM….biarlah Ahli-ahli Parlimen yang pilih samada Tun atau pun DSAI sebagai PM baru. Jika tiada seorang pun yang dapat meraih majoriti, biarlah Parlimen dibubarkan untuk beri laluan kepada pilihanraya baru.

Elok Budin gunakan masa yang ada untuk pi berkempen di kalangan ahli-ahli dewan supaya menyokong Abam. Dok kutuk sapa-sapa kat sini pun takde pekdahnya…

Sesiapa pun yang dipilih kita terima dan akur. Cuma saya berharap PM yang akan dilantik kelak dapat meningkatkan ekonomi negara…terutamanya berupaya menaikkan sikit harga getah sekerap. Teruk dah ni…motong serat pagi, hasil ciput jaa…

Anonymous
Guest
Anonymous

Pak Sheikh peduli ka itu? Dia dah ada billions –

Statutory Declaration of Abdul Murad Khalid … 20 โ€œMaster Accountsโ€ for then Finance Minister Anwar set up by his cronies .. more than RM3 billion financial contributions …
https://steadyaku47.com/home/2012/06/19/statutory-declaration-dato-abdul-murad/

anonymous
Guest
anonymous

Pernyataan masalah: Bagaimana nak membendong virusAtok dan virusGoneEng
Penyelesaian: UMNO/PAS (61) berPerikatan Nasional ngan anwar (92).
153, lebih 2/3 majoriti.
Mudahkan. KAHKAHKAH

Anonymous
Guest
Anonymous

Ya, cakap melalui lub.ng pungkoq memang mudah.

Musang
Guest
Musang

Ada orang berani melawan dia ke dalam Bersatu? Wayang semua tu. Jaguh dunia lawan Yahudi, Trump dan siapa saja – tibaยฒ merajuk dgn ahli parti sendiri? Kartun!

anynomous
Guest
anynomous

Betul. Setuju Wayang

Anonymous
Guest
Anonymous

Budaya Melayu memang ada merajuk. Budaya Barat pun. Contoh nya Meghan dan Prince Harry. Cabut lari ke Canada.

Tabiat Musang lagi jahat. Mencuri di malam hari. Buat berani lah macam Najib Klepto Al Jibo. Daylight robbery of billions from 1MDB. Masuk penjara satu masa nanti. Tunggu kes SRC International selesai dulu.

anonymous
Member
anonymous

BN dan Pas petang semalam lagi sudah menyedari yang mereka tidak mempunyai harapan untuk tubuh kerajaan kerana masalah angka tidak cukup. Sebab itu mereka membuat keputusan meminta agar parlimen dibubarkan. Serentak itu juga BN – Pas menarik sokongan kepada Dr Mahathir. Dari analisis saya Anwar mendapat sokongan 92 undi, manakala Mahathir 58 dan BN-Pas pula 61 undi. Anwar mendapat undi solid daripada parti-parti PH. Mahathir yang sepatut memperolehi 64 undi mendapat 58 undi sahaja ini bermakna 6 undi tidak mengundinya. Angka inu agak memalukan beliau dan kerana angka inilah beliau membuat perutusan khas. BN dan Pas yang sepatutnya mendapat undi… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹
Tahun 1998..mmg menggamit kenangan silam
Dri villa ke mahkamah telah dibwa usung tilam
Nuar kna tumbuk smpai mata dia lebam kelam
Di Sg Buluh Inn..lama juga Nuar kena brmalam
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Lps 20 tahun berlalu..depa pura2 baik, brsalam
Nmun masing2 bersifat dua muka punya talam
Kedua2nya kaca, yg rkyat sngka permata nilam
Namun, rakyat dah cerdik dan tk mudah diulam
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Selang 22 tahun..kembali lgi drama Tamil Elam
Prebutan kuasa puak-puak munafiq putar alam
Macm mana pun..Nuar mesti dikasi tenggelam
Klau Nuar naik PM, lwn psti, terpaksa ke dalam
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

kah kah kah

kau pon dah kehilangan munirah budak jawa tu!!

kah kah kah

dah 2 bulan sibudak jawa tu tak hantar apa-apa entry.

dah ikot dan diuli Mat Salleh batang besar,kau punya 2cm panjang dan ukur lilit 1 cm,macam bilah lidi

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

batang kecik,sapa nak!

Anonymous
Guest
Anonymous

aku bukan TN!

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing ๐Ÿ• 9:42/9:43 pm,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Alahai TN anjing biol sewel lahir tk cukup bulan
Tak usah cuba berlakon ler anjing kapiaq sialan
Kau tukar nama..sbab malu asyik kena pukulan
Siapa le nk ngaku, klau dah berak kt tngah jalan
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Ternyata TN anjing, kau kini udah tak tentu arah
Sblm ini, ko buat tohmahan aku reka watak Irah
Tpi, bila kami mkin mesra, ko cmbuuru & marah
Tk salah, anjing, klu aku kata, jiwa kau dh parah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing..aku rasa ada baik kau cepat harakiri
Dh habis modal, ko sentuh, pasal Irah ku puteri
Blm sebulan pun lagi, wrkh terakhir yg Irah beri
Lihat le ni..wrkh yg Irah utus pada1 hb Februari
๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

MUNIRAH MARYONO Salam Sir Abang, Kabare? Smga abg & klrga sht irh tgah rht-rht lps slat isyk ptg tdi irh pgi jging,nk mtn bdy bwh 50 kg ha ha dh lma X bt gtu, frst tme jging ngn rkn mstrs irh stu rmh Dh rndu Irah nak ckp jwe & brbsa mlyu kt sni smuanya spking sbb nk mhrkn BI psn lcture gtu la kt smua pljar msia abg, bln jnry bln lcu bgi irh itu hri ade srt rsmi untk irh ha ha skrg ade pntun bga-bga untk irh yg bkn dri abg ha ha eh eh pplrnye irh… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Nama TN femes. Di sebut bertalu talu.

Tapi celaka Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama, gelak ketawa orang pun nak tiru.

Bankrap pemikiran. Otak kecik. Orang biasa otak nya berat lk 140 gm. Beruk Tua nih otak nya hanya lk 100 gm.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Kemarahan TN anjing, kt Kejora, blm jugak reda
Lbih2 lagi ler, bila Kejora & Irah bermesra canda
Dia umur 87, mana mampu lwn Kejora yg muda
Kini terkial-kial anjing tua ni..kt atas kerusi roda
โ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing asyik kena Kejora balun terkangkang
Tiap hari, kena lanyak, smpai muka dia monyok
Tk serik dia kena tibai, smpai berbirat belakang
Dia bkn ingat kena tibai sebab dah tua nyanyok
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HAHAHA HOHOHO HIHIHI