PILIH SEMULA MAHATHIR JADI PM TAK SELESAI MASALAH, BUBAR PARLIMEN PILIHAN TERBAIK

Sejak Tun Mahathir Mohamad dilantik sebagai Perdana Menteri interim semalam, terdapat kecenderungan yang nyata daripada pelbagai parti untuk melantiknya semula sebagai Perdana Menteri.

PH, khususnya DAP dan Amanah sudah memutuskan untuk mencalonkan semula Tun Mahathir, begitu juga UMNO, Pas, Warisan dan lain-lain.

Kumpulan 11 yang keluar PKR yang diketuai oleh Azmin Ali dan Bersatu yang sudah meninggalkan PH, pasti juga mahukan Tun Mahathir semula sebagai Perdana Menteri.

Hanya PKR yang belum membuat apa-apa keputusan setakat ini.

Kiranya majoriti parti bersetuju mencalonkan semula Tun Mahathir, ini dengan sendirinya bermakna Ahli Parlimen Langkawi itu pada pandangan Yang Dipertuan Agong telah mempunyai sokongan majoriti untuk dilantik sebagai Perdana Menteri.

Maka, jadilah Tun Mahathir sekali lagi sebagai Perdana Menteri – dulu PM4, selepas itu PM7, kemudian PM interim dan akhirnya PM8.

Ehhh….Malaysia ni tiada orang lain ke yang layak nak jadi Perdana Menteri?

Asyik-asyik dia – lepas dia, dia – kemudian dia lagi!!

Dalam hal ini, di ketika Yang Dipertuan Agong dipercayai bermula hari ini akan memanggil ketua-ketua parti ke Istana Negara untuk mendapatkan pandangan mengenai calon Perdana Menteri sebelum baginda membuat keputusan, adalah penting semua parti mempunyai calon yang jelas daripada kalangan sendiri untuk mengisi jawatan Perdana Menteri.

PH yang dianggotai oleh PKR, DAP dan Amanah mesti kekal dengan ketetapan meletakkan Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri mereka.

Oleh kerana gabungan tiga parti itu hanya mempunyai bilangan 92 Ahli Parlimen, mereka mesti berusaha mendapatkan sokongan daripada parti-parti lain, termasuk Sabah dan Sarawak untuk mencukupkan sekurang-kurangnya 112 jumlahnya.

Begitu juga Muafakat Nasional yang dianggotai oleh UMNO dan Pas yang turut disokong MCA serta MIC yang

mempunyai bilangan 59 Ahli Parlimen, mereka juga mesti menamakan calon sendiri sebagai Perdana Menteri.

Calonnya mungkin Zahid Hamidi, Najib Razak, Tengku Razaleigh atau Hadi Awang dan cubalah juga menarik sokongan daripada Sabah, Sarawak, kem Azmin dan Bersatu.

Tapi, tak usahlah calonkan Tun Mahathir lagi, bukankah dia yang menumbangkan UMNO dalam PRU14 lalu?

Lebih daripada itu, dalam perjumpaan dengan Anwar, Guan Eng dan Mohamad Sabu semalam, Tun Mahathir jelas menyebut, โ€œsaya tak boleh bersama dengan UMNO yang sudah rosak dan rasuah.โ€

Dinyatakannya juga, punca beliau meletakkan jawatan adalah kerana namanya terus dikaitkan untuk bekerjasama dengan UMNO yang menyebabkannya berasa malu seolah-olah bersama dengan golongan perasuah.

Jika sudah begitu tanggapan Tun Mahathir terhadap UMNO, apakah UMNO masih mahu mencalonkannya sebagai Perdana Menteri?

Lagi pun, jika Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri dan tiba-tiba tiga empat bulan akan datang beliau meninggal dunia, kekalutan untuk melantik Perdana Menteri seterusnya akan muncul semula.

Ini kerana walaupun banyak parti setuju Tun Mahathir jadi Perdana Menteri, tidak mungkin persetujuan itu berterusan untuk perlantikan Perdana Menteri selepasnya.

Misalnya, jika Tun Mahathir jadi Perdana Menteri dan Azmin atau Hishammuddin akan dilantiknya sebagai Timbalan Perdana Menteri, setelah Tun Mahathir meninggal dunia, tidak mungkin UMNO, Pas dan Amanah contohnya, setuju Azmin atau Hishammuddin yang sudah memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri terus dijadikan pengganti Perdana Menteri.

Bermakna, mencalonkan semula Tun Mahathir hanyalah mampu memberi kestabilan yang interim saja, bukan dalam tempoh yang lebih lama.

Maka itu, adalah lebih baik semua parti atau blok mencalonkan nama Perdana Menteri sendiri dan tempoh ada ini gunakanlah sebaik-baiknya untuk menarik seberapa banyak sokongan yang boleh.

Kalau pun akhirnya semua parti atau blok tidak cukup bilangan kerusi untuk mengisi jawatan Perdana Menteri, jalan terbaik ialah Yang Dipertuan Agong mengarahkan Parlimen dibubarkan untuk mandat diserahkan semula kepada rakyat membuat pilihan.

Itulah demokrasi dan melalui keputusan pilihanraya itu nanti, semua pasti lebih puas hati. (ShahbudinHusin 25/02/2020)

Updated: 25 February 2020 — 10:23 am

115 Comments

Add a Comment
  1. ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    TN anjing tu populariti murahan dia cuba garap
    Tapi, komen dia, hnya maki caci je dia berharap
    Mulut longkang dia tu, busuk mcm getah skrap
    Semua org tau yg TN tu hnya taraf anjing kurap
    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    Anjing tu dgn Kejora ni, asyik kna tibai tertiarap
    Brapa kali dia trsembam penonton boleh cerap
    Kini anjing tua tu sdg mnggigil & kencing kerap
    Ntah kt mana kini..anjing tu sembunyi terperap
    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  2. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Facing Kejora, lousy TN turned, helpless & tired
    He resembles, an old lady..with no more period
    When Kejora whacked, the goon just kept quiet
    Simply becoz old TN is a real damn stupid idiot
    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
    Skunk TN now behaves rather funny and weird
    Seeing Kejora around, he feels scared & feared
    Tears flow over his face wetting his grey beard
    His dignity..being tarnished..cannot be cleared
    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  3. Anonymous (TN anjing mati pucuk ๐Ÿ•)

    Hell hath no fury like a bastard scorned.

    Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib has been ignored. Tried to attract my attention but tak dipeduli.

    Demikian lah jadi nya bila asyik menjilat Najib. Klepto yang curi wang rakyat berbillion Ringgit dari 1MDB.

    Tried to distract readersโ€™ attention from the issue. Asking for proofs which surely the Prosecution will present to the court at the relevant time.

    Reply

    24 February 2020 12:24 pm

    1. ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
      Kesian sungguh, dgn TN anjing tua, mati pucuk
      Dia tk nk pduli komen Kejora..sbb takut disakiti
      Mana dia bleh tahan Kejora terus acah & cucuk
      Akhirnya, Kejora brjaya, buat anjing ni sakit hati
      ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
      Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
      ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

  4. Wah, I am so highly regarded by Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama that he writes so many comments about me.

    Thanks, Beruk Tua.

    Bila kau nak mampossss?

    1. TN anjing mati pucuk ๐Ÿ• 7:58 pm,

      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
      Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
      Sbb ko tk mampu jawab..bodoh ko, berkati-kati
      Mmg hari ni anjing, kau tu aku tak lanyak & buli
      Tapi anjing, aku dah berjaya buat kau sakit hati
      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

      ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      1. TN anjing ๐Ÿ• mati pucuk 7:58 pm,

        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        Wah ko dtg smula TN anjing pnyembah tokong
        Bagus lah anjing kapiaq ko mari msuk kembali
        Kejora ada le kepala ko, utk disekel & pelakong
        Tidk le nanti Kejora akn kekurangan bahan buli
        ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
        ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  5. ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    TN anjing muka mnyok mncung..spt ikan bujuk
    Itulah balasan utk anjing biol bingai tk ada otak
    Jenuh ler nenek menurut dada untuk memujuk
    Sambil nenek usap2..kepala atuk TN yng botak
    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  6. ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    Akibat mengacah Kejora, TN anjing terima bala
    Terus dia cabut lari..tk tahan, Kejora tibai & tala
    Tapi diharap..jgn le dia terus mghilang diri pula
    Nanti tk ada pula mngsa, Kejora nk luku kepala
    ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

  7. ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    TN anjing tu populariti murahan dia cuba garap
    Tapi, komen dia, hnya maki caci je dia berharap
    Mulut longkang dia tu, busuk mcm getah skrap
    Semua org tau yg TN tu hnya taraf anjing kurap
    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    Anjing tu dgn Kejora ni, asyik kna tibai tertiarap
    Brapa kali dia trsembam penonton boleh cerap
    Kini anjing tua tu sdg mnggigil & kencing kerap
    Ntah kt mana kini..anjing tu sembunyi terperap
    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  8. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Facing Kejora, lousy TN turned, helpless & tired
    He resembles, an old lady..with no more period
    When Kejora whacked, the goon just kept quiet
    Simply becoz old TN is a real damn stupid idiot
    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
    Skunk TN now behaves rather funny and weird
    Seeing Kejora around, he feels scared & feared
    Tears flow over his face wetting his grey beard
    His dignity..being tarnished..cannot be cleared
    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  9. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Ppatah kata rezeki jgn ditolak, bala lusah dicari
    Silap besar lah, TN anjing gi acah Kejora bistari
    Anjing tu tiada pilihan lain selain dari cabut lari
    Kini TN anjing gigil, bgai dikejut mimpi yg ngeri
    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  10. ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    Mcm mana TN anjing buat, dia tetap kena kilas
    Terkedu monyok, Kejora tibai tnpa kesian belas
    Tk tenang juga, wlu ditogok todi bergelas-gelas
    Kini, mengalir airmata, trsandar di kerusi malas
    ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  11. ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    Umur dia dah lbih 87 th..itu TN anjing taik kuda
    Mana termampu lwn cgu Kejora yg msih muda
    Kini anjing tu dh penat..nenek tolong urut dada
    Smbil perut kmbung kmpis..di atas kerusi roda
    โ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟ

    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  12. ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    TN anjing main netball..cgu Kejora kpten futsal
    Msti anjing tu..kini dlm keadaan sedih mnyesal
    Silap besar le dia dgn Kejora dia prgi cari pasal
    Kini dia monyok, nenek dok pujuk, dlm bangsal
    ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  13. ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    TN anjing dah tk tahan lgi..cgu Kejora tempelak
    Dgn Kejora ini, anjing tu, cari helah utk mngelak
    Sblm ini..anjing tu..auk auuk..kemain menyalak
    Tapi kini..auw auw, mcm bapok kain kena selak
    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  14. ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    TN anjing tua bagai kehausan, dgn lidah terjelir
    Keadaan spt bapok kna tutoh jubor bergilir-gilir
    Melopong terkedu le anjing ini airmata mngalir
    Nak lwn dgn ckgu Kejora, dia dh kecut btg pelir
    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  15. ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    TN anjing hari ini teruk kena, cikgu Kejora gulai
    Anjing kurap tu, jadi seperti gajah putus belalai
    Kote dia pun jdi kecut serupa terung kena salai
    Melangkah le anjing tu kluar dgn lemah longlai
    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  16. ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    TN anjing nyah bapok, ingin nak lagak Hg Tuah
    Dgn org lain, boleh ler dia tunjuk samseng juah
    Tpi dgn Kejora..anjing tua tu, kena makan kuah
    Sakit hati, yang dia dapat, tercalar pula maruah
    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

  17. Kah kah kah.

    Selepas mendesak Tun turun dan Tun benar-benar turun, yang menyebabkan semua menteri terpelanting dan Bang Non semakin tersepit, kini Tn Budin senada dengan UmNO dan Najib yang meroyan mahu parlimen dibubarkan. Kah kah kah.

    Apa Tn Budin ingat negara ini milik dia sehingga YDPA kena ikut cakap dia. Kah kah kah.

    Senang cakaplah, silakan buat move korang semua yang difikirkan boleh menjadikan Bang Non PM kerana kalian akan kehabisan segala move yang ada dan akhirnya tercheckmate di klimaks.

    Parlimen belum pun masuk separuh penggal (2 tahun 6 bulan) dan dikira belum matang. Tiada kewajaran untuk parlimen dibubarkan. Perlembagaan mempunyai banyak cara untuk mengatasi apa-apa situasi kebuntuan dengan jalan akhirnya ialah perisytiharan darurat dan YDPA berkuasa mutlak memilih PM dan jemaah menterinya.

    Saya pernah berkata dahulunya bahawa Tun M sebagai PM 22 tahun yang paling banyak meminda perlembagaan lebih arif dan lebih pandai tentang selok belok perlembagaan persekutuan berbanding orang-orang yang bergelar ‘pakar perlembagaan’ tetapi hanya mengajar di dalam kelas dan tidak pernah terlibat di dalam apa-apa proses perlembagaan pun.

    Kejora Bapuk Bodo yang kini muncul sebagai anon dan najib bini rosmah telah mempersendakan saya dan berkata bahawa Tun bukan pakar perlembagaan sebaliknya yang pakar adalah Aziz Bari yang kini adalah ADUN DAP Pro Bang Non di dalam DUN Perak.

    Kalau Aziz Bari pakar perlembagaan mengapa dia gagal menjadi MB Perak? Kah kah kah.

    Kalau Aziz Bari pakar perlembagaan mengapa dia tidak menasihat Bang Non, DAP, PKR dan PAN sebelum ia berlaku, bahawa Tun boleh membuatkan mereka terpelanting keluar hanya dengan satu move yang simple? Kah kah kah.

    Kalau Tun bukan pakar perlembagaan bagaimana dia boleh kembali menjadi PM Interim yang sah selepas meletakkan jawatannya sebagai PM-7 kerajaan PH? Kah kah kah.

    22 tahun sebagai PM-4 dia telah beberapa kali meminda perlembagaan dan tahu selok beloknya dan sentiasa menang walau siapapun lawannya.

    22 bulan sebagai PM-7 dia telah menggunakan ilmunya tentang perlembagaan persekutuan dan muncul berkuasa hampir mutlak hanya dengan membuat moves yang selari dengan keluhuran perlembagaan dan kedaulatan undang-undang. Hanya beberapa move kecil di dalam tempoh kurang 3 hari dan habis terpelanting semua menteri-menteri PKR, DAP dan PAN yang menekannya supaya turun, dan kini semuanya termasuk Bang Non merayu-rayu supaya dia kembali sebagai PM. Kah kah kah.

    Sematkan di dalam kepala kalian yang sudah hampir gila meroyan itu bahawasanya kerajaan atau kabinet yang bakal Tun tubuhkan kini bukan lagi kerajaan PH sebaliknya adalah kerajaan Ta-Mim. Tun bukan lagi pengerusi PH dan demikian dia tidak terikat lagi untuk memberi apa-apa perhatian kepada golongan terdesak di dalam PH yang meroyan seperti kalian. Kah kah kah.

    Sematkan di dalam hati kalian bahawa John Doe telah memberitahu kalian bahawa Tun Mahathir adalah Pemuda Ta-Mim dan demikian kalian tidak akan mampu menewaskannya walau apapun yang kalian lakukan. Kah kah kah.

    Khalid Bin Al-Walid telah memimpin pasukan perang kaum Muslimin seramai 3 ribu jiwa dan menewaskan 200 ribu tentera Byzantin dengan kebijaksanaan dan kepakaran taktikal yang dimilikinya dan bukan dengan menyuruh tentera-tenteranya menadah dada kepada tentera Byzantin.

    Fakta bahawa dia berani menyahut cabaran memimpin pasukan Muslimin yang kecil menentang Byzantin yang jauh lebih besar sudah memadai untuk membuktikan keberaniannya. Bezanya, sama seperti Tun, Khalid Al-walid telah memenangkan pasukannya melalui kebijaksanaan mereka dan bukan kegelojohan.

    Bahkan William Wallace si pahlawan Scotland itupun pernah berkata; ‘its our wits that makes us man’. Kepintaran dan bukan kegelojohan yang membezakan di antara lelaki pemberani dan lelaki bodoh.

    Tun dengan 13 ahli parlimen PPBM yang menang selepas PRU14 telah diketawakan dan diperolok-olokkan. Hari ini semua yang ketawa dan memperolok-olokkan itu sama ada mereka telah menangis atau meroyan meratapi nasib diri yang sentiasa tewas di tangan Tun.

    Sematkan di dalam kepala kalian perkongsian John Doe bahawa apabila YDPA terpaksa mengisytiharkan darurat akibat perbuatan kalian, maka si Pemuda Tamim ini akan membuat seruannya yang terakhir dan disahut oleh 313 putera puteri Bani Ta-Mim, maka bersedialah untuk bertempur dengan 314 anggota Pasukan Panji Hitam dan bersedialah untuk benar-benar merasai apa perasaannya melalui ‘tempoh berputus asa’ dan hakikat sebenar maksud ‘sesal kemudian tiada gunanya’.

    Selepas gagal menewaskan Tun, dan membuatkan Tun akur dengan desakan, kini dengan mendesak parlimen dibubarkan sebelum ia berusia separuh penggal, kalian sebenarnya sedang menujukan desakan itu ke atas YDPA.

    Teruskan menekan YDPA asal kelak apabila YDPA mengisytiharkan darurat, maka bersedialah untuk tewas mutlak di pertempuran klimaks, dan jangan cakap John Doe tak payung.

    BRING IT ON…
    BRING IT ON…
    BRING IT ON…

    Kah kah kah.

    Wallahu a’lam.

  18. Si Mamat tu tak suka aku sebut Bang Ali selalu.

    Dia rasa guilty conscious.

    What got you talk? No free speech here arr?

    1. TN anjing mati pucuk ๐Ÿ• 3:29 pm,

      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
      Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
      Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
      Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
      Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
      ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

      ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  19. ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
    24/02/2020, sejarah dalm politik punya kancah
    Kerna PRU-14 dulu, rakyat dh tersilap mencatur
    Kini, kabinet krajaan PH dh spt tongkang pecah
    Akibat AP2 KERAjaan PH bermain poliitik kotor
    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    1. Hahaha “rakyat dh tersilap mencatur”

      Korang segelintir saja yang reti main catur. High Class punya orang, elite, budaya tinggi, konon.

      The vast majority main dam ajer.

      Itu pasal korang Umno BN terlungkup di Pru14.

      1. Anonymous (TN anjing ๐Ÿ•)

        Hell hath no fury like a bastard scorned.

        Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib has been ignored. Tried to attract my attention but tak dipeduli.

        Demikian lah jadi nya bila asyik menjilat Najib. Klepto yang curi wang rakyat berbillion Ringgit dari 1MDB.

        Tried to distract readersโ€™ attention from the issue. Asking for proofs which surely the Prosecution will present to the court at the relevant time.

        ย Reply

        24 February 2020 12:24 pm

        1. ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
          Kesian sungguh, dgn TN anjing tua, mati pucuk
          Dia tk nk pduli komen Kejora..sbb takut disakiti
          Mana dia bleh tahan Kejora terus acah & cucuk
          Akhirnya, Kejora brjaya, buat anjing ni sakit hati
          ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

          ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
          ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

          1. TN anjing mati pucuk ๐Ÿ• 3:23 pm,

            ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
            Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
            Sbb ko tk mampu jawab..bodoh ko, berkati-kati
            Mmg hari ni anjing, kau tu aku tak lanyak & buli
            Tapi anjing, aku dah berjaya buat kau sakit hati
            ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

            ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
            ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  20. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Krajaan PH kini, secara sah, dh lungkup hancur
    Dh tnggelam tongkang sampah PH yang bocor
    Kmponen Cap Munga..turut rsa panas melecur
    Kini dok tenang & intai BN serupa dngn pelacur
    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

    ๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  21. Anwar Inrahim/PKR said he has the majority
    Annuar Musa/UMNO said they have the nos.

    But Umno kata they support TDM
    Anwar/PKR kata they support TDM
    Azmin and gang kata they support TDM
    Muhyiddin/Bersatu kata they support TDM
    Guan Eng/DAP kata they support TDM
    Shafie/Warisan kata they support TDM
    Joe/GPS kata they support TDM

    Having said the above who else get nominated as PM8?

    SO BUDIN….BE REALISTIC FACTUAL AND TRUTHFUL

    1. Budin ni menyedapkan hati sendiri je.

  22. Bravo Budin,

    ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
    Issue of PM’s post..is not suitable, for argument
    YDPA must had realized, the people’s sentiment
    A much better way is to dissolve the parliament
    The people want BN back to be the government
    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    1. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      BN?

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      1. TN anjing ๐Ÿ• 2:13 pm,

        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
        Sbb ko tk mampu jawab..bodoh ko, berkati-kati
        Mmg hari ni anjing, kau tu aku tak lanyak & buli
        Tapi anjing, aku dah berjaya buat kau sakit hati
        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

        1. BN?

          HAHAHA HOHOHO HIHIIHI

          1. TN anjing ๐Ÿ• 2:13/2:51 pm,

            ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
            Dgn komen aku..usah ler anjing mulut ko cebik
            Mmg dah 5 PRK yng terkini dimenangi oleh BN
            Ko tahu apa, TN anjing mati pucuk, pelir lembik
            Bini msih ada tapi pelir kiok, tak leh main po-en
            ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

            ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
            ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

        2. Ko pigi hutan ler, ambil daun ketum, nikin air ketum berbaldi, minum hingga mabuk, terbaring di atas jalan.

          Di hutan, jumpa kayu ara, pasang api di pangkal nya, sembahyang, dapat nombor ekor.

          1. ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
            Pantun2 Kejora bagai guruh kilat yg berdentum
            TN anjing kena bedilan, jadi rebah & tersungkur
            Ingatkan anjing tu, stakat togok todi dan ketum
            Rupanya anjing ni, kaki magnum punya no ekor
            ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

            ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
            ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  23. KERAJAAN PINTU BELAKANG TAK ADA DI MALAYSIA
    PEMIMPIN KERAJAAN YG SUKA CUCUK PINTU BELAKANG… ADA

    1. YA, CUCUK PINTU BELAKANG KAMU.

      Kalau tak busuk or longgar Bang Ali, that is.

      1. TN anjing ๐Ÿ• 2:15 pm,

        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
        Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
        Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
        Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

        ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

        1. BN?

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Asyik suka HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            Tak membosankan spt Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh

          2. TN anjing ๐Ÿ• 2:54 pm,

            ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
            Dgn komen aku..usah ler anjing mulut ko cebik
            Mmg dah 5 PRK yng terkini dimenangi oleh BN
            Ko tahu apa, TN anjing mati pucuk, pelir lembik
            Bini msih ada tapi pelir kiok, tak leh main po-en
            ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

            ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
            ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    2. Negara di persimpangan……

      1. PILIHAN UTAMA YDPA
      (Kerajaan Perpaduan BerPMkan Tun Mahathir)

      atau….

      2. KEHENDAK UMNO-PAS
      (Bubar parlimen adakan PRU 15)

  24. YDPA tebaik โ€“ temubual 2-3 minit setiap MP.

    MP muslim perlu fikir masak2. Agak aku, kena bersumpah dengan Quran.
    Jangan kerana sedikit habuan keduniaan, sanggup menggadai kehidupan di akhirat.

    Tunggu apa lagi.
    Peluang terbaik utk basmi virusAtok dari muka bumi bertuah ini.
    Lain2 virus, boleh diberi pangampuan umum, setelah dipulihkan.

    1. Dah gadai pon..

      1. Dah gadai pintu belakang kamu?

        Kppd Bang Ali?

        1. TN anjing ๐Ÿ• 2:02/2:16 pm,

          ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
          Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
          Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
          Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
          Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
          ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

          ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
          ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

          1. BN?

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. TN anjing ๐Ÿ• 3:08 pm,

              ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
              Dgn komen aku..usah ler anjing mulut ko cebik
              Mmg dah 5 PRK yng terkini dimenangi oleh BN
              Ko tahu apa, TN anjing mati pucuk, pelir lembik
              Bini msih ada tapi pelir kiok, tak leh main po-en
              ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

              ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
              ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    2. ApaNama jangan bersumpah, mesti berdosa punya. Sebab menudUh “Atok” secara liar tanpa bukti, fakta atau punca maklumat yang sahih.

      Lebih baik kau jumpa Bang Ali. Nak sumpah, sumpah lah dengan dia.

      1. TN anjing ๐Ÿ• 2:02 pm,

        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        Awat anjing oi, kalu org, hg kata tuduh cara liaq
        Agak nya..mak hg betina jalang ghayau ulu ilaq
        Gheja melilau caghi jantan lapaq batang peliaq
        Hindu & Bengali, tutoh puki mak hang bergiliaq
        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
        ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

        1. BN?

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. TN anjing ๐Ÿ• 3:09 pm,

            ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
            Dgn komen aku..usah ler anjing mulut ko cebik
            Mmg dah 5 PRK yng terkini dimenangi oleh BN
            Ko tahu apa, TN anjing mati pucuk, pelir lembik
            Bini msih ada tapi pelir kiok, tak leh main po-en
            ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

            ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
            ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  25. Tn Budin,

    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Mmg elok sangatlah pun klau parlimen dibubar
    Hati budi, kotor, pemimpin PH, rakyat dah kenal
    Nak mngundi, PRU semula..rakyat dah tk sabar
    Sbb..nk pilih semula kerajaan Barisan Nasional
    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

    1. BN?

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      1. TN anjing ๐Ÿ• 3:10 pm,

        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        Dgn komen aku..usah ler anjing mulut ko cebik
        Mmg dah 5 PRK yng terkini dimenangi oleh BN
        Ko tahu apa, TN anjing mati pucuk, pelir lembik
        Bini msih ada tapi pelir kiok, tak leh main po-en
        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

        ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  26. Irah,

    ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
    PM parti PH..TDM, kelmarin udah letak jawatan
    Kini, kalut pula dgn hal jawatan PM jadi rebutan
    Namun..itu semua, abg tak peduli dan persetan
    Yg paling utama, abg dpt bersama Irah ku intan
    ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

    ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

    1. BN?

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      1. TN anjing mati pucuk ๐Ÿ• 3:11 pm,

        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        Dgn komen aku..usah ler anjing mulut ko cebik
        Mmg dah 5 PRK yng terkini dimenangi oleh BN
        Ko tahu apa, TN anjing mati pucuk, pelir lembik
        Bini msih ada tapi pelir kiok, tak leh main po-en
        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

        ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  27. Kumpulan 11 yang keluar PKR yang diketuai oleh Azmin Ali dan Bersatu yang sudah meninggalkan PH, pasti juga mahukan Tun Mahathir semula sebagai Perdana Menteri.

    Mesti lah Azmin Ali mahukan Tun M sebagai PM. Tun tidak akan serah kuasa kpd Pak Sheikh Al Jub.ri. Dia Peliwat, di penjara 2 kali sebab liwat.

    Serah kuasa kpd Azmin takda masalah. Dia tidak ada cacat watak nya. Siapa yang memikir berlainan, sila beri bukti, fakta, punca2 maklumat dan/atau link bagi nya. Tuduhan secara liar tidak di peduli.

    1. Azmin semburit…lu bangang laah.m

      1. KEPALA BAPAK KAMU lah, Dol. Menuduh secara liar tanpa bukti, fakta atau punca maklumat.

        Bapak kau tak bimbing kau di masa kecil sebab sibuk sangat dengan mak kau pagi petang siang malam.

        1. TN anjing ๐Ÿ• 2:05 pm,

          ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
          Apa yg kau merapu ni, wahai bahalol TN anjing?
          Asyik dgn KEPALA BAPAK..ko pnya modal basi
          Kalau tak ada beban, usahlah batu nak dijinjing
          Komen kau kosong..yillek..langsung tak ada isi
          ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

          ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
          ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

          1. TN anjing ๐Ÿ• 2:05 pm,

            ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
            Awat anjing oi, kalu org, hg kata tuduh cara liaq
            Agak nya..mak hg betina jalang ghayau ulu ilaq
            Gheja melilau caghi jantan lapaq batang peliaq
            Hindu & Bengali, tutoh puki mak hang bergiliaq
            ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

            ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
            ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

      2. In China the Axed Econ. Minister Semburit Assmin with video sex cum blow job jamban & gang would be hanged in the public square for wiping RM44 bil from Stock Market in one day. And un accounted damage to escalating cost of imports and other negative economic impairment from his attempted coup de tat

  28. Tulisan Budin kali ni pasti mengguriskan hati jon dog man Hindu dan wau bole serta yg sewaktu dgn nye yg harapkan pemoda Tamim palsu terus kekal pm..

    Kenyataan madey tak mau bersama perasuah umno bukan datang dari mulut madey sendiri…wayang blm tamat..

    1. Otak kamu tak sampai 100 gm berat nya. Manakala otak orng biasa ialah lk 140 gm berat nya.

      Itu pasal kamu asyik tuduh liar saja. Bodoh bangang tak cari bukti atau fakta. Mungkin kau dah cari, tak dapat. Terus meroyan di sini. Hah, kena sekel kepala kamu.

      1. Hahaha otakbkamu ciput kersna lu kling gild…tak tahu wayang tamil blm tamat..

        1. Wayang Najib Klepto Al Jibo dah lama habis, kesian kau Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib.

          Keluarlah dari panggung wayang tuh .. banyak pijat hantam pungkoq hang nanti Bang Ali tak mau.

          1. TN anjing ๐Ÿ• 2:09 pm,

            ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
            Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
            Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
            Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
            Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
            ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

            ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
            ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      2. TN anjing ๐Ÿ• 1:15 pm,

        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        Awat anjing oi, kalu org, hg kata tuduh cara liaq
        Agak nya..mak hg betina jalang ghayau ulu ilaq
        Gheja melilau caghi jantan lapaq batang peliaq
        Hindu & Bengali, tutoh puki mak hang bergiliaq
        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
        ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  29. Aku tak tahu samada Budin ni faham atau tidak bhw kuasa membubarkan parliament adalah hak mutlak YDPA. YDPA tidak bertindak sesuka hati dan berbuat keputusan berlandaskan undang2 & perlembagaan.
    Tiada istilah kerajaan pintu belakang di Malaysia kerana ianya sah mengikut undang2 dan perlembagaan.
    Yg tak sah ialah main toron ikut lubang belakang.
    Itu pun tak faham?

    1. Tiada istilah pintu belakang tapi istilah rampas kerajaan….

      Pru14 rakyat pilih parti mana?…adakah tukar kerajaan hak mak bapak mp?..

      Kalo nak tukar kerajaan serah balik kpd rakyat dgn bubar parlimen…tapi madeybpenakut..

      1. Kau serah belakang kamu kpd Bang Ali pun tak berani. Takut koyak rabak di buat nya.

        Hah, kau mengarut, aku pun boleh.

        1. TN anjing ๐Ÿ• 1:42/2:11 pm,

          ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
          Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
          Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
          Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
          Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
          ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

          ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
          ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    2. Setahu aku, YDPA membubar Parlimen hanya diatas nasihat Perdana menteri.

      Sesiapa lain tahu boleh di buat nya sendiri, sila beri tahu di sini rujukan dan link nya.

      1. PM dah letak jawatan, takkan nak nasihat suruh YDPA bubar parlimen slps hantar surat letak jawatan. Link tu ada bawah lesung sambal mat sabu, Mangkuk jamban brand apa ni?

        1. KEPALA BAPAK KAU. KAU JAMBAN TEMPAT ORANG BERAKKAN KAU. PERLU, SEBAB OTAK KAU MACAM TAHI, MULUT KAU MACAM CERET.

          MUNGKIN DIA TELAH NASIHATKAN YDPA SEBELUM ATAU SEMASA SERAHKAN SURAT LETAK JAWATAN.

          KALAU OTAK KAU TAK MACAM TAHI, KAU DAH CARI DAN KASI LINK YANG MENGATA ADA MASA2 NYA DAN BERI CONTOH2 DI MANA YDPA BOLEH BUBARKAN PARLIMEN TANPA NASIHAT PM.

          1. TN anjing ๐Ÿ• 1:42 pm,

            ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
            Apa yg kau merapu ni, wahai bahalol TN anjing?
            Asyik dgn KEPALA BAPAK..ko pnya modal basi
            Kalau tak ada beban, usahlah batu nak dijinjing
            Komen kau kosong..yillek..langsung tak ada isi
            ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

            ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
            ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

          2. TN anjing ๐Ÿ• 1:42 pm,

            ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
            Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
            Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
            Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
            Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
            ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

            ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
            ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

        2. 1:28 pm, kau selalu busuk sebab otak kau penuh tahi.

          1. Itu pun kau nak tiru apa aku cakap? Memang lah kau takda otak langsung, hanya tahi di kepala kamu.

            1. TN anjing ๐Ÿ• 2:19 pm,

              ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
              Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
              Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
              Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
              Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
              ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

              ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
              ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      2. Baca tulisan Aziz Bari pakar perlembagaan dlm malaysiakini…..Agong ada kuasa sendiri bubar parlimen dan pm pon boleh nasihatkan agong….

        1. Aziz Bari tak boleh pakai. Politik tak tentu arah. Hilang jawatan dan kena kerja di universiti yang tak dikenali sebab keluarkan pendapat yang takda class.

          Tak macam the acclaimed Constitutional Expert Emeritus Professor Dr Hj Shad Saleem Faruqi.

        2. Tulisan dalam M’kini? Mesti haprak punya. Tulisan yang bagus bukan dalam blogs atau so-called online portal

          Yang itu pun kamu tak berani keluarkan link. Cakap ajer berdegang degung, isi hapah tarak.

  30. Irah,

    ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
    Sbg tnda ingatn abg utuskan utk Irah bingkisan
    Keringkan airmata dinda dan hentikan tangisan
    Barangkali, dinda sibuk dgn kuliah dan tugasan
    Wrkah dari abg ni tidak mengharapkan balasan
    ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

    ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
    ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

    1. ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
      Abg ke blog ni urusan peribadi tiada apa tajaan
      Tak kisah sgt abg, pihak mana pun, jdi kerajaan
      Siapa juga PM, cikgu juga abg punya pekerjaan
      Yg paling utama, abg dpt bersama Dara Pujaan
      ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

      ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
      ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

      1. DARA PUJAAN – L.RAMLEE
        Karaoke: https://youtu.be/Bil4TBcgcBA

        ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
        Duhai dara kau manis jelita
        Senyum mu indah berseri-seri
        Hati ku selalu menjadi tergoda
        Memandang kau tiap hari

        Engkaulah yang ku puja-puja
        Gadis impian di waktu malam
        Aku duduk termenung kesepian
        Terkenang dara pujaan

        Tidak kau kasihan
        Ku menanti kepada mu selalu
        Biar ku rasa bosan
        Hati ku tetap pada mu

        Beginilah hidup dalam dunia
        Selalu sama saling bercinta
        Marilah dinda pujaan kesuma
        Mengikat janji asmara
        ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

        1. Irah,

          ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
          Dalm hidup abg ini, hanya Irah saja sbg penyeri
          Irah sntiasa dkt di hati, wlu berada jauh di mata
          Mmg abg memandang wajah dinda, setiap hari
          Kerana mengganti diri dinda, adalah Cita Citata
          ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

          ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
          ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

          1. SAKITNYA TUH DI SINI – CITA CITATA
            Karaoke: https://youtu.be/yLeQAS5xSAg

            ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
            Sakitnya tuh di sini di dalam hatiku
            Sakitnya tuh di sini melihat kau selingkuh
            Sakitnya tuh di sini pas kena hatiku
            Sakitnya tuh di sini kau menduakan aku

            Teganya hatimu
            Permainkan cintaku
            Sadisnya caramu
            Mengkhianati aku
            Sakitnya hatiku
            Hancurnya jiwaku
            Di depan mataku
            Kau sedang bercumbu

            Sakit, sakit
            Sakitnya tuh di sini
            Sakit, sakit
            Sakitnya tuh di sini
            ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

            1. Irah,

              ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
              Rindu lara, di hati ini, tak dpt abg nak sembunyi
              Video ‘Tata’ itu, sntiasa jadi teman di kala sunyi
              Tak pernah sehari..lagu ‘Tata’ ini tidak berbunyi
              Abg bayngkan, dlm video tu..Irah yg sdg nyanyi
              ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

              ๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
              Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
              ๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

  31. Idea ko nak bazirkan duit rakyat dan buang masa rakyat jer budin. Baik ko posting cerita bagaimana anwar mampu jadi PM. Haritu duk sibuk suruh mahathir letak jawatan. Sekarang dah letak, ko suruh buat pilihanraya semula pulak. Pening budin ni.

    BANkami Blog

    1. Masih tak dapat peserta dalam blog kamu? Asyik merayu di sini, aku tengok.

      1. Blogger cap ayam hancing..

        1. Kamu takda cap. Ha nya selonggok tahi.

          1. TN anjing ๐Ÿ• 2:25 pm,

            ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
            Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
            Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
            Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
            Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
            ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

            ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
            ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  32. Hi hi hiiii
    Masing- masing orang ada kelayakan masing- masing Budin. You tak boleh la cakap lepas dia, dia…. kemudian dia lagi.
    Sebab ….abam pun begitu…. dulu jadi DPM, maknanya PM menunggu la tu….. pastu PRU 12, diikuti PRU 13 masih menunggu untuk jadi PM. Bila PH menang PRU 14, sekali lagi abam dilantik sebagai PM menunggu….. lepas dia, dia dan dia lagi….. apa…? Di Malaysia ni dah tak ada orang lain ka yang layak jadi PM menunggu….????

    1. Ini menunjukkan Anwar tak layak sama sekali untuk jadi PM sampai kiamat,,cuma beberapa kerat manusia stupid Yang dok support kepada Aljuburi

  33. AYAHANDA TUN MAHATHIR MEMANG HEBAT LUARBIASA. Buktinyaโ€ฆ..

    PM1 โ€“ Tunku Abdul Rahman Putera Al Haj
    PM2 โ€“ Tun Abdul Razak Hussein
    PM3 โ€“ Tun Hussein Onn
    PM4 โ€“ Tun Mahathir Mohammed
    PM5 โ€“ Tun Abdullah Badawi
    PM6 โ€“ Tundun Najib Rosmah
    PM7 โ€“ Tun Mahathir Mohammed (Dipih semula)
    PM8 โ€“ Tun Mahathir Mohammed (Dilantik oleh DYPA & disokong debulay suara oleh semua parti2 politik)
    PM9 โ€“ โ€ฆโ€ฆโ€ฆโ€ฆ????????

    1. Suman Hindu biawak 11:37 am,

      ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
      Sudah2 lah tu merapu, Suman Hindu petualang
      Kenapa Wak pamirkan diri serupa bapok jalang
      Tak rasa malu ker, benda yg sama nak diulang2
      Klu elok tak apa..ini busuk mcm telur temelang
      ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
      ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
      Kau ni langsung tak der perasaan malu ke Wak?
      Asyik benda merapu yg sama ko ulang2 bawak
      Tak apa lah juga, klu benda menghibur & lawak
      Ini, kotor..busuk..mengalahkan bangkai biawak
      ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      1. Ini menunjukkan Anwar tak layak sama sekali untuk jadi PM sampai kiamat,,cuma beberapa kerat manusia stupid Yang dok support kepada Aljuburi

    2. Madey keling penakut…tuhan ko dah mandi ke belum?..

      1. Ko dah masuk hutan cari daun ketum, jumpa pokok kayu ara, letak lilin di pangkal nya, kau tonggang tonggek, sembahyang?

  34. TGHH jgn mudah terpesona ngan permainan licik atok.

    Jika betul atok nak jahanamkan D4P, dia:-
    1. tak lantik GoneEng sbg menteri kewangan
    2. tak lantik tomi tomas sbg ag.
    3. tak lantik gobin sbg menteri multimedia & komunikasi
    4. tak lantik murti sbg menteri perpaduan
    5. pendeknya, tak lantik menteri d4p ke kementerian/jabatan penting dlm kerajaan.
    6. tak biarkan aset TH dirompak

    Hasil dari perletakan jawatan PM7,
    1. aset TH kekal telah dijarah.
    2. atok masih PM, w/p tambah sikit perkataan INTERIM.
    3. tomi cakap, tiada tempoh masa sbg PM INTERIM. Hahahaโ€ฆ.:speechless

    Sape yg untung? Bukan rakyat, tapi atok (terus berkuasa).

    Menteri kalis cctv giat mengukuh sokongan pada atok. Tangan atok tak nampak.
    Terjun bersama ngan menteri semburit, sokong atok sbg PM8 merupakan tindakan membelakangkan agama dan rakyat.

    Jika betul2 agama dan rakyat didahulukan, cukup2 la sokong virusAtok terus menular.
    VirusGoneEng boleh dibendung dgn umno dan pas ber MN dgn anwar: 1 inisiatif yg boleh menyelamatkan negara dari virusAtok dan VirusGoneEng.

    1. AYAHANDA TUN MAHATHIR MEM1ANG HEBAT. Buktinyaโ€ฆ..

      PM1 โ€“ Tunku Abdul Rahman Putera Al Haj
      PM2 โ€“ Tun Abdul Razak Hussein
      PM3 โ€“ Tun Hussein Onn
      PM4 โ€“ Tun Mahathir Mohammed
      PM5 โ€“ Tun Abdullah Badawi
      PM6 โ€“ Tundun Najib Rosmah
      PM7 โ€“ Tun Mahathir Mohammed
      PM8 โ€“ Tun Mahathir Mohammed
      PM9 โ€“ โ€ฆโ€ฆโ€ฆโ€ฆ????????

      Enon 11:11 bertali arus merepek fucktah – dia apa ada….??Telor pliaq pun takdak, sampai laanie kecut takut berjumpa face-to-face dgn saya.

      Lumrahnya, betina jalang & maknyah sundal dek tak laku yg kuat melalak-menyenyeh bukan2.

      1. Suman Hindu biawak 11:32 am,

        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
        Sudah2 lah tu merapu, Suman Hindu petualang
        Kenapa Wak pamirkan diri serupa bapok jalang
        Tak rasa malu ker, benda yg sama nak diulang2
        Klu elok tak apa..ini busuk mcm telur temelang
        ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
        Kau ni langsung tak der perasaan malu ke Wak?
        Asyik benda merapu yg sama ko ulang2 bawak
        Tak apa lah juga, klu benda menghibur & lawak
        Ini, kotor..busuk..mengalahkan bangkai biawak
        ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

        1. Ini menunjukkan Anwar tak layak sama sekali untuk jadi PM sampai kiamat,,cuma beberapa kerat manusia stupid Yang dok support kepada Aljuburi

  35. kelaut kelaut kelaut

    1. AYAHANDA TUN MAHATHIR MEMANG HEBAT LUARBIASA. Buktinyaโ€ฆ..

      PM1 โ€“ Tunku Abdul Rahman Putera Al Haj
      PM2 โ€“ Tun Abdul Razak Hussein
      PM3 โ€“ Tun Hussein Onn
      PM4 โ€“ Tun Mahathir Mohammed
      PM5 โ€“ Tun Abdullah Badawi
      PM6 โ€“ Tundun Najib Rosmah
      PM7 โ€“ Tun Mahathir Mohammed (Dipih semula)
      PM8 โ€“ Tun Mahathir Mohammed (Dilantik oleh DYPA & disokong sebulat suara oleh semua parti2 politik)
      PM9 โ€“ โ€ฆโ€ฆโ€ฆโ€ฆ????????

      1. Suman Hindu biawak 11:39 am,

        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
        Sudah2 lah tu merapu, Suman Hindu petualang
        Kenapa Wak pamirkan diri serupa bapok jalang
        Tak rasa malu ker, benda yg sama nak diulang2
        Klu elok tak apa..ini busuk mcm telur temelang
        ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
        Kau ni langsung tak der perasaan malu ke Wak?
        Asyik benda merapu yg sama ko ulang2 bawak
        Tak apa lah juga, klu benda menghibur & lawak
        Ini, kotor..busuk..mengalahkan bangkai biawak
        ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    2. Bontt bontt bontt

      adyunixmoment punya bontt.

  36. semakin kelaut dh politik negara

    1. Sapa cakap?

      Kamu sapa?

Leave a Reply

Your email address will not be published.