PELUANG ANWAR CERAH, KU LI PESAING TERDEKAT

Apabila perletakan jawatan Tun Mahathir Mohamad telah diterima oleh Yang Dipertuan Agong dan kemudian diperkenan untuk dilantik semula sebagai Perdana Menteri interim, sementara menunggu perlantikan Perdana Menteri baru dibuat, ia adalah gambaran yang jelas tentang pengakhiran karier buat beliau.

Dalam proses Yang Dipertuan Agong menembual kesemua 222 Ahli Parlimen bagi mengetahui siapa yang mereka mahu pilih untuk jadi Perdana Menteri yang baru, nama Tun Mahathir sepatutnya tidak boleh dipilih lagi.

Beliau sudah meletakkan jawatan dan perletakan jawatannya telah diterima, jadi mengapa mesti dipilih semula?

Isyarat penerimaan perletakan jawatannya oleh Yang Dipertuan Agong adalah tidak diragui iaitu Tun Mahathir sendiri tidak mahu lagi menjadi Perdana Menteri.

Jika Yang Dipertuan Agong mahu Tun Mahathir terus jadi Perdana Menteri, surat perletakan jawatannya tentu tidak diterima atau baginda pertimbangkan terlebih dahulu sehingga baginda mendapatkan maklumbalas daripada Ahli-Ahli Parlimen.

Perlantikannya sebagai Perdana Menteri interim adalah semata-mata untuk suatu tempoh yang singkat sementara menunggu Yang Dipertuan Agong mendapatkan maklumbalas siapa yang lebih layak untuk dilantik sebagai Perdana Menteri melalui temubual yang akan dilakukan terhadap kesemua 222 Ahli Parlimen.

Seolah-olah suatu penghinaan kepada kedudukan Yang Dipertuan Agong sebagai ketua negara atau baginda seperti boleh “dipermain-mainkan” jika setelah perletakan jawatan Tun Mahathir diterima oleh baginda, tetapi tiba-tiba orang yang sama dipilih untuk datang semula mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri di hadapan baginda.

Atas premis itu, diberitakan calon-calon Perdana Menteri yang tersenarai untuk dipilih adalah Anwar Ibrahim, Muhyiddin Yassin, Tengku Razaleigh Hamzah dan Hishammuddin Hussein.

Nama Tun Mahathir tidak lagi dipilih atau dipertimbangkan semula kerana beliau sendiri sudah secara rela hati meletakkan jawatan dan perletakannya pula telah pun diterima dengan senang hati oleh Yang Dipertuan Agong.

Zahid Hamidi dan Najib Razak dikatakan tidak termasuk dalam senarai kerana sedang menghadapi perbicaraan di mahkamah dan kes kedua-duanya sedang berjalan sekarang ini.

Tentulah tidak munasabah memilh mereka yang sedang berulang-alik ke mahkamah untuk dijadikan sebagai Perdana Menteri.

Hadi Awang pula memang tidak memasukkan dirinya dalam senarai pilihan, sama ada kerana memang tidak mahu atau beliau sedar dirinya tidak mampu mendapat sokongan untuk menjadi Perdana Menteri.

Dalam perkiraan tersebut, Anwar menjadi calon pilihan kerana dengan sokongan PKR, DAP dan Amanah saja beliau sudah sekitar 92 Ahli Parlimen yang menyokongnya.

Jika Anwar berjaya mendapat sokongan daripada GPS di Sarawak, sedikit di Sabah dan daripada kalangan Ahli Parlimen UMNO serta Bersatu, beliau dijangka mampu melepasi jumlah 112 yang diperlukan untuk menjadikannya Perdana Menteri.

Dan selepas berjaya menubuhkan kerajaan nanti, Anwar dipercayai akan terus mendapat sokongan pihak-pihak lain, terutama di Sabah dan Sarawak yang berpegang kepada prinsip menyokong siapa saja yang menjadi “government of the day”.

Pencabar terdekat Anwar adalah Tengku Razaleigh yang dipercayai akan mendapat sokongan daripada UMNO, Pas, GPS dan Warisan.

Begitu juga dengan Hishammuddin, beliau turut mampu memberikan cabaran kerana disokong oleh Ahli Parlimen UMNO, kumpulan 11 Azmin Ali, sedikit daripada Bersatu dan juga GPS.

Tetapi Hishammuddin dipercayai tidak mendapat sokongan daripada Pas kerana parti itu tidak berapa mesra dengannya.

Muhyddin hampir pasti akan mendapat undi paling sedikit kerana selain Bersatu sendiri tidak solid menyokongnya, undi daripada parti-parti lain yang mungkin mampu diraihnya juga terlalu minima.

Apa pun, siapa juga yang lebih banyak diberi kepercayaan untuk menjadi Perdana Menteri oleh kesemua 222 Ahli Parlimen yang akan ditemubual sendiri oleh Yang Dipertuan Agong, diharap-harapkan jumlahnya biarlah melebihi 112 undi.

Jika tidak ada yang mendapat sekurang-kurangnya 112 undi, bermakna tiada sesiapa yang mendapat sokongan majoriti untuk menjadi Perdana Menteri dan ia mungkin membuka ruang kepada berlakunya “snap election” atau pilihanraya mengejut dalam waktu terdekat ini. (ShahbudinHusin 25/02/2020)

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 25 February 2020 — 4:29 pm
Subscribe
Notify of
guest

213 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
26 February 2020 9:06 am

DR MANDELIAR MASIH CINTAKAN MAFIA KOMUNIS…. APAKAH INI SIKAP PEMBAWA PANJI HITAM…..BERKASIH SAYANG DENGAN MUSUH KERAJAAN LANGIT….. Menuju Malaysia Sejahtera, tanpa DAP…… MALAYSIA segar dan ceria tanpa DAP. Selepas kejatuhan ini sukar lagi untuk DAP bangun. Ini adalah kerana kemenangan sebentar yang diberikan Allah kepada DAP itu ialah untuk memperkenalkan wajah DAP yang sebenar kepada rakyat Malaysia. Kini rakyat Malaysia sudah kenal DAP. Lalu Allah kalahkan DAP kembali. Apakah rakyat Malaysia masih mahukan DAP? Allah berikan PKR kemenangan bersama PH. Untuk Ahli PAS kenal PKR dan Anwar. Betapa angkuhnya Anwar membelasah PAS dan TGHH, orang yang pernah satu ketika memapah… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
26 February 2020 8:57 am

PRU 15 MESTI DISEGERAKAN SUPAYA TIADA LAGI PERKARA BERBANGKIT……PM IN WAITING PUNCA SEGALA MASALAH DAN MAFIA KOMUNIS TAK BERTUHAN SELAIN PARTI AGAMA SYIAH…….. Apakah kemelut politik semasa selesai dengan PRU15?……… RAKYAT terkejut dan gelisah dengan perkembangan politik akhir-akhir ini. Pakatan Harapan (PH) yang ditubuhkan antara parti-parti pembangkang sebelum Pilihan Raya Umum (PRU) ke-14 berjaya menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang memerintah negara sejak merdeka, hampir 61 tahun. Namun, PH yang menguasai Putrajaya mulai Mei 2018 tidak mampu meneruskan kuasa politiknya malah terpaksa ‘dibubar’ secara tiba-tiba pada 24 Februari lepas. Tempoh 21 bulan pemerintahan apabila perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
26 February 2020 8:47 am

PINTU BELAKANG DIBUKA PH……TAPI TUDUH PEMBANGKANG….PH PULA TAK MAHU BUBAR PARLIAMEN…….KOS KATANYA…… LANGKAH KAJANG YANG BANGANG TU BOLEH PULAK….LANGKAH PD YANG BODOH BOLEH PULAK…… Mengapa Anwar Dan Mahathir Tidak Mahu Bubar Parlimen (Dan Sebab Muafakat Nasional Mohon Bubar Parlimen Dari YDP Agong)…… Anwar Ibrahim dan Ahli-ahli Parlimen PH daripada DAP, PKR dan PAN dalam keadaan terdesak semalam dan hari ini cuba menyatukan kembali gabungan parti politik dan Ahli-ahli Parlimen PH yang telah berpecah. Mereka ingin membentuk kembali Kerajaan PH walaupun Perdana Menteri ke-7 Dr. Mahathir dari Bersatu telah meletakkan jawatan tiga hari lalu dan Bersatu telah keluar dari PH. Anwar… Read more »

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:39 am

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ppatah kata rezeki jgn ditolak, bala lusah dicari
Silap besar lah, TN anjing gi acah Kejora bistari
Anjing tu tiada pilihan lain selain dari cabut lari
Kini TN anjing gigil, bgai dikejut mimpi yg ngeri
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:38 am

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mcm mana TN anjing buat, dia tetap kena kilas
Terkedu monyok, Kejora tibai tnpa kesian belas
Tk tenang juga, wlu ditogok todi bergelas-gelas
Kini, mengalir airmata, trsandar di kerusi malas
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:37 am

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Umur dia dah lbih 87 th..itu TN anjing taik kuda
Mana termampu lwn cgu Kejora yg msih muda
Kini anjing tu dh penat..nenek tolong urut dada
Smbil perut kmbung kmpis..di atas kerusi roda
♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
26 February 2020 8:36 am

MN SOKONG BUBAR PARLIAMEN….TIADA ISU LAGI PINTU BELAKANG…… ‘Harapan’ sudah berlalu, kini bina impian baharu…… PUTRAJAYA adalah matlamat utama PH waktu itu. Tanpa peduli apa agenda utama DAP yang tersemat rapi. Atas nama PKR mereka bertarung menjatuhkan BN. PAS dilihat mengambil langkah ke belakang apabila satu-satunya parti besar pembangkang tidak bergabung dengan blok pembangkang berlawanan dengan blok pembangkang ketika PRU14. Dalam erti kata lain PAS berseorangan menentang BN. PH yang terdiri dari tiga gabungan parti pembangkang iaitu PKR, DAP, BERSATU dan PAN meraih majoriti mudah di Parlimen untuk membentuk Kerajaan Persekutuan. Pakatan ini memenangi 113 kerusi diikuti Barisan Nasional (BN)… Read more »

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:36 am

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing main netball..cgu Kejora kpten futsal
Msti anjing tu..kini dlm keadaan sedih mnyesal
Silap besar le dia dgn Kejora dia prgi cari pasal
Kini dia monyok, nenek dok pujuk, dlm bangsal
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:35 am

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dah tk tahan lgi..cgu Kejora tempelak
Dgn Kejora ini, anjing tu, cari helah utk mngelak
Sblm ini..anjing tu..auk auuk..kemain menyalak
Tapi kini..auw auw, mcm bapok kain kena selak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:33 am

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bagai kehausan, dgn lidah terjelir
Keadaan spt bapok kna tutoh jubor bergilir-gilir
Melopong terkedu le anjing ini airmata mngalir
Nak lwn dgn ckgu Kejora, dia dh kecut btg pelir
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:32 am

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing hari ini teruk kena, cikgu Kejora gulai
Anjing kurap tu, jadi seperti gajah putus belalai
Kote dia pun jdi kecut serupa terung kena salai
Melangkah le anjing tu kluar dgn lemah longlai
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:30 am

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing nyah bapok, ingin nak lagak Hg Tuah
Dgn org lain, boleh ler dia tunjuk samseng juah
Tpi dgn Kejora..anjing tua tu, kena makan kuah
Sakit hati yang dia dapat, tercalar pula, maruah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:11 am

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kemarahan TN anjing, kt Kejora, blm jugak reda
Lbih2 lagi ler, bila Kejora & Irah bermesra canda
Nenek terpaksa memujuk dia & mengurut dada
Kmbung kmpis perut anjing ni, atas kerusi roda
♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:10 am

Bagi mengkelamkan krutan2 Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib, diturunkan di bawah ini berita budak biadab dan kurang ajar yang perlu disuruh baca Rukun Negara pagi petang siang malam masa dalam lokap atau penjara –

UM grad to be charged over ‘VC resign’ convocation protest

Wong Yan Ke says he received a call from the police informing he will be charged at the KL High Court tomorrow.

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:23 am
Reply to  Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Siaan..TN anjing, penjilat jubor tokong Kit Siang
Umur dh lbh 87 th..tk jauh dari kubur pnya liang
Dah ditakdirkan, anjing ni lahir jadi bodoh piang
Bila mati akal, terkedu..anjing ni mula alih tiang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:03 am

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, dh jdi ‘regular’..Kejora punya mangsa
Tiap2 hari anjing tua tu kena luku benjol kepala
Wlu tiap hari trsungkur, anjing tu mcm tk terasa
Dia tk ingat kena luku, sbb nyanyok dkt nak gila
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 7:54 am

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Tiap2 hari..TN anjing tua teruk Kejora keronyok
Mlm tdi..anjing tua ni murung macm kera duku
Dia bukn ingat Kejora tibai, sbb dia tua nyanyok
Awal pagi lagi..kepala anjing ni Kejora dah luku
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 6:59 am

Zahid dan gengnye terdesak untuk selamat dari penjara….Hadi an lobai2 pas terdesak untuk selamat dari didakwa terima 90 juta wang 1 mdb…

Madey keling terdesak nak kekal terus berkuasa dan nak cengkam parti2 gabongan ikut telunjuknye..

Golongan terdesak boleh kerjasama…zahid dan hadi mudah dicengkam oleh madey berbanding PH..

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 7:10 am
Reply to  Anonymous

Kamu, Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama, terdesak sebab lama tak dapat Bang Ali datang jumpa kamu.

Kamu tak kasi bukti, fakta atau penerangan, aku pun gitu juga.

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 7:47 am
Reply to  Anonymous

TN anjing mati pucuk 🐕 7:10 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Klmarin anjing..ko kata komen aku tk nk peduli
Sbb ko takut..asyik kena luku, berbenjol di dahi
Komen ko isi kosong asyik Bg Ali, Bg Ali, Bg Ali
Lps itu, ko mcm nyah bapok, sbb suka dgn tahi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 7:54 am
Reply to  Anonymous

659, nyata kamu ia lah Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib. Guna istilah Keling, kamu perlu diheret dek Plis Cyber Unit ke Balai Polis, diremand bang seminggu, dikasi makan nasi bungkus pagi petang siang malam.

Kamu sudah tua 80an tahun, eja “gabongan … Golongan ,,”

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:17 am
Reply to  Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena balun, dia rasa spt nak terguling
Terketar-ketar dia, spt pmpuan sakit senggugut
Marah betul anjing ini..bila ada org sebut keling
Nk gempar Polis Unit Cyber pula, anjing ni ugut
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 6:56 am

Marah betul Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama.

Aku komen 1-2 kali, dia komen menyebut nama aku berkali kali.

Bagus lah. Makna nya sakit kepala dia kena sekel.

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 7:39 am
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 6:56 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing oi..itu mnunjukkan..Kejora sgt pandai
Sbb itu..Kejora mampu buat pantun, berkali-kali
Bukan mcm atuk, yg bodoh bahlol macm keldai
Kcukan, mak ko unta, puki ditutuh dek Benggali
🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 8:10 am
Reply to  Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kemarahan TN anjing, kt Kejora, blm jugak reda
Lbih2 lagi ler, bila Kejora & Irah bermesra canda
Nenek terpaksa memujuk dia & mengurut dada
Kmbung kmpis perut anjing ni, atas kerusi roda
♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

anonymous
anonymous
26 February 2020 6:54 am

penjilat virusAtok tak perlu gusar. DSAI hanya mahu lihat ke depan – balas dendam bukan ciri utama dia, macam atok.
hehehe –
1. aset TH akan terbela.
2. misteri video seks menteri kalis cctv akan selesai.
3. merompak/menyamun aset negara hanya ada dlm lipatan sejarah.
akhirnya, ada cahaya di hujung terowong utk membendung virus2 yg merosakkan keharmonian negara. Alhamdulillah. 🙂

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 7:13 am
Reply to  anonymous

Ooooooo, penganut Pak Sheikh uoa nya kamu. Geng Rear Admiral.

Tapi, bila main sorong papan tarik papan, Pak Sheikh menyorong, kamu menarik, ye tak?

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 7:19 am
Reply to  anonymous

Jangan main tuduh liar dan tuntut itu ini ajer ler, Mamat anomouse. Kasi bukti, fakta atau penerangan larr.

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 7:41 am
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 7:19 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awat anjing oi, kalu org, hg kata tuduh cara liaq
Agak nya..mak hg betina jalang ghayau ulu ilaq
Gheja melilau caghi jantan lapaq batang peliaq
Hindu & Bengali, tutoh puki mak hang bergiliaq
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

zunnun
zunnun
26 February 2020 5:57 am

Kesundalan lebai2 sundal pAs serta golongan melayu omNo kini sampai ke kemuncak nya utk merompak mandate rakyat yg di beri melalui pru 14 dgn penjenamaan ciptaan “pintu belakang” mereka di bantu oleh zaid mAt arip, jemin dan muhyiddin pula.

tuhan jenis ape yg mereka2 ini sembah dan saban hari dewakan?

syaarie zakaria

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
26 February 2020 3:02 am

DR MADEYLIAR LETAK JAWATAN UNTUK KEKAL PM SEHINGGA AKHIR PENGGAL…..ITU SAHAJA KEPENTINGAN PERIBADI……KEMUNGKINAN JILAT BALIK LUDAH BERSAMA KEMBALI ENAM JAHANAM…… MUNGKIN MAHA JAHANAM DAPAT RASUAH MENARIK……. Mahathir Sailang? – Perikatan Nasional Terkubur, PAS & UMNO Gagal February 26, 2020 Senyuman pemimpin BN dan PAS pada Ahad lepas, di Sheraton Hotel di Petaling Jaya malam ini digantikan dengan riak muka yang serius di Pusat Dagangan Dunia Putra di Kuala Lumpur, yang menjadi tempat mereka mengumumkan menarik semula sokongan terhadap Dr Mahathir Mohamad sebagai perdana menteri. Pendirian terbaru itu hadir selepas pada Ahad lalu, BN dan PAS dilihat semakin hampir mengambil alih… Read more »

zunnun
zunnun
26 February 2020 5:18 am

Kesundalan lebai2 sundal pAs terserlah dgn fahaman agama sundal mereka dan di bantu dgn kesundalan golongan melayu2 omNo yg sundal dgn tabii menyamun sana sini, mencukupi kesundalan muaFUCKat ke peringkat nasional pula.

bila tabii sundal jelas kelihatan, tuhan jenis pagan sj yg di jadikan persembahan dan pendewaan.

syaarie zakaria

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
26 February 2020 2:44 am

DR MANDELIAR PENGKHINAT TAK HABIS2…..NAK MAMPUS TAK SEDAR DIRI……JANJI NAK BUANG MAFIA KOMUNIS TAK BERTUHAN….DAH TU TARIK BALIK…….. PAS-UMNO Follow Tun kemudian Checkmate… Akhirnya Tun kena ‘game’……….. Ramai orang pening dengan pergolakkan politik hari ini. Jadi aku tolong cerahkan supaya semua boleh faham. 1. Apabila BN jatuh, PH memerintah BN pecah belah tinggal UMNO, MCA dan MIC. UMNO mula sedar bahawa perlu bersatu dengan PAS bagi menyatupadukan orang Melayu Islam. UMNO telah menukar perlembangaannya dengan menambah Islam. Maka terhasillah Muafakat Ummah (MU) kemudian kepada Muafakat Nasional (MN) dengan penyertaan MCA dan MIC secara tidak langsung. 2. Kedudukan MN makin hari… Read more »

zunnun
zunnun
26 February 2020 5:25 am

mangkuk dgn kesundalan nya melalak sana sini pengunaan tag “melayu islam” utk mengkaburi kebenaran semesta.

Sejak bila pulak “islam” di kaitkan dgn bangsa “melayu” pula?

Sundal,

Siape yg sahkan “islam” melayu2 nih? dah confirmed masuk jannah tuhan ke?

Virus kesundalan rosmah + najib yg ditularkan oleh hadiwang serta lebai2 sundal pAs dah menjadi tabii kesundalan fahaman kamu semua ke?

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
26 February 2020 2:38 am

MULANYA PH MINTA BUBAR PARLIAMEN…..LEPAS TU TARIK BALIK SEBAB MEREKA TAHU GARENTI KALAH…….. Parlimen harus dibubarkan semula bagi memberikan laluan kepada satu pilihanraya umum…….. Alhamdulillah, telah selesai melaksanakan tugasan sebagai Ahli Parlimen apabila dititahkan mengadap Kebawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agung sebentar tadi bersama-sama kesemua ahli Parlimen PAS di Istana Negara. Kali pertama di dalam sejarah tanah air apabila ahli parlimen dipanggil seorang demi seorang untuk mengadap bagi mempersembahkan cadangan nama Perdana Menteri seperti yang termaktub di dalam Perlembagaan. Pendirian PAS ialah jelas sebagaimana yang diumumkan oleh Dato Setiausaha Agung PAS di dalam sidang media… Read more »

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 12:45 am

Anwar dan pemimpin2 PH dah setuju madey jadi pm sampai kiamat…tapi madey tempah jln maut nak bersama puak penyangak secara pintu belakang…

Madey sepak penalti ke pintu golnye sendiri…cedik ker madey?…

Dah hilang parti gabongan cuba pujuk semua parti tubuh kerajaan perpaduan dan dia nak jadi pm….penyangak yg kalah pon tak setuju..plan A gagal…plan B pon gagal…madey yg sentiasa gagal..

Jadi pm kali ke 2 sarat dgn kegagalan…

Madey yg sekarang bukan madey yg dolu2…taring dan aura sudah hilang…

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 6:29 am
Reply to  Anonymous

Komen ini bunyi nya macam Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama, kebelakangan ini mengguna anomouse.

Seperti biasa, menuduh secara liar tanpa bukti, fakta atau punca maklumat yang sahih. Gagal KEPALA BAPAK DIA.

Mulut nya di letak di lub.ng belak.ng nya.

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 7:03 am
Reply to  Anonymous

Lu kaciwa?..,kikikikik…keling gila kuat merapu secara liar tanpa fakta dan bukti sahih..

Kikikikikik..

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 7:43 am
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 mati pucuk 6:29 am,

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Awat anjing oi, kalu org, hg kata tuduh cara liaq
Agak nya..mak hg betina jalang ghayau ulu ilaq
Gheja melilau caghi jantan lapaq batang peliaq
Hindu & Bengali, tutoh puki mak hang bergiliaq
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 12:25 am

Tak ada keperluan buat PRU – Khalid Samad [METROTV]……………..

PAKATAN Harapan (PH) yakin mendapat sokongan yang membolehkan gabungan itu membentuk kerajaan.

Keyakinan itu diluahkan Pengarah Komunikasi Parti Amanah Negara (Amanah), Khalid Samad yang memaklumkan sokongan yang diperoleh itu menyebabkan tiada pilihan raya umum (PRU) akan dijalankan.

Beliau berkata, PH kini memiliki angka mencukupi untuk membentuk kerajaan dengan majoriti mudah.

“Kenapa perlu bazirkan duit rakyat untuk mengadakan PRU kerana kita boleh dapat majoriti yang jelas.

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 12:28 am
Reply to  Anonymous

Ini baru betul….bukan kerajaan pintu belakang

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 12:18 am

Jon dog..

Madey dah sepak penalti dlm golnye sendiri..

Ingat letak jawatan dan bawak Bersatu kluar boleh halang anwar setelah cobaan dgn 138 SD gagal..

Agong masih masukkan nama anwar dlm senarai calon pm…..

Tapi aku masih tertanye2 siapa yg akan kibar panji hitam ko?…blm berani jawab?

Othman Ahmad
Othman Ahmad
26 February 2020 1:26 am
Reply to  Anonymous

Isunya siapa layak jadi PM sekarang berikutan perletakan jawatan Tun M sebagai PM.

Apa ke hal Umpas merapu membentan-bentan melencong ke pembubaran parlimen agar PRU 15 diadakan segera…..??

Dalam keadaan ekonomi dunia & negara merudum, wajarkah PRU yg perlu biaya berbilyon-bilyon diadakan….??

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 7:11 am
Reply to  Othman Ahmad

Lu bongok Man Hinduuu….kalo tak ada siapa yg boleh dapat majoriti pru laah..

Kalo dah lari kenape tak bubar parlimen…takut ler tuu..kalah dlm tangan..

Siapa yg tipu lu kos pru sampai biliyun?

Ekonomi negara merudum kerana madey keling bongok ekonomi…negara thai dan vietnam ekonominye lebih baik dari madey..

Lu kerja cuci tuhan lu di batu cave….lu belajar setakat LCE saja …bukan madey saja mudah tipu lu…ramai orang mudah tipu luu..

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 12:14 am

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Wak Suman, poor old gay..tried to act as a hero
But, facing Kejora, he turned, helpless and tired
His comments got nothing in content, just zero
Simply because..this goon, is a real stupid idiot
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 12:16 am
Reply to  Anonymous

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Wow..siapakan ini, yg berpantun, bagai pendita?
Pntun yg cantik bahasa Inggeris dia telah cipta
Tak spt Suman..sekadar merapu, semata-mata
Itulah beza, org bijak, dgn org bahlol mcm unta
🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
26 February 2020 12:40 am
Reply to  Anonymous

Wtf, kau tonggeng PANTAToon again…..??

In the first place, Islam tak ajar kolom lollipop-cornek, pamer aksi gayseks pd tiap2 malam bulan puasa & tonggeng PANTAToon.

True man is seen by action, not mere cock talk. So, sila sebut tarikh & masa perjumpaan kita di JB, bukan memekak bagai Maknyah jalang tak dapat pelanggan.

Ok, Kejora Saroja……??

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 1:05 am
Reply to  Othman Ahmad

Ko sami Hindu mana tau pasal hukum islam..sebar fitnah boleh ker?

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 2:13 am
Reply to  Othman Ahmad

Suman Hindu 12:40 am,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman ko Hindu paria ada juga ke pahala dosa
Ko umrah di Bt Caves ke Suman ketiak masam
Apa yg ko Hindu nk sibuk dgn Islam dan puasa
Pergi le menyibuk, dgn Deepavali & Thaipusam
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 2:14 am
Reply to  Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kesiian Suman Hindu cai pnjilat jubor Kit Siang
Hindu gila babi ini, hanya bagi jawapan merapu
Tak reti pantun dlm BI, sami Hindu ini alih tiang
Kejora buat bratus dia srangkap pun tk mampu
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 12:53 am
Reply to  Anonymous

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora will look for skunk Suman at JB one day
He’ll teach a lot of lesson, to the old idiot clown
There will be no mercy, for Suman idiot old gay
That fragile gay, will be crawling, on the ground
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏😂👏

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 12:55 am
Reply to  Anonymous

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Wow..pantun dalm bahasa Inggeris masuk lagi
Ia ditujukan, kepada Suman bapok jubor ketuat
Penulis nya, tentulah org yg berpelajaran tinggi
Org bingai bahalol mcm Suman boleh ker buat?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
26 February 2020 12:39 am
Reply to  Anonymous

Wtf, kau tonggeng PANTAToon again…..??

In the first place, Islam tak ajar kolom lollipop-cornek, pamer aksi gayseks pd tiap2 malam bulan puasa & tonggeng PANTAToon.

True man is seen by action, not mere cock talk. So, sila sebut tarikh & masa perjumpaan kita di JB, bukan memekak bagai Maknyah jalang tak dapat pelanggan.

Ok, Kejora Saroja……??

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 2:15 am
Reply to  Othman Ahmad

Suman Hindu 12:39 am,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman ko Hindu paria ada juga ke pahala dosa
Ko umrah di Bt Caves ke Suman ketiak masam
Apa yg ko Hindu nk sibuk dgn Islam dan puasa
Pergi le menyibuk, dgn Deepavali & Thaipusam
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 2:16 am
Reply to  Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kesiian Suman Hindu cai pnjilat jubor Kit Siang
Hindu gila babi ini, hanya bagi jawapan merapu
Tak reti pantun dlm BI, sami Hindu ini alih tiang
Kejora buat bratus dia srangkap pun tk mampu
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 12:08 am

🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛
Suman tried to be a dragon but he’s a millipede
He is an old idiot with a very little piece of brain
He had to suffer sorrow, for being damn stupid
That is why, he is always, thrown, into the drain
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Goh
Goh
26 February 2020 12:12 am
Reply to  Anonymous

Tak sudah² bebal dia ni

Goh
Goh
26 February 2020 12:13 am
Reply to  Anonymous

Tak sudah² bebal mamat ni

Othman Ahmad
Othman Ahmad
26 February 2020 12:48 am
Reply to  Anonymous

Wtf, kau tonggeng PANTAToon typical kampungan Manglish.again…..?? English, my foot….!!

Look in the first place, Islam tak ajar kolom lollipop-cornek, pamer aksi gayseks pd tiap2 malam bulan puasa & tonggeng PANTAToon.

True man is seen by action, not mere cock talk. So, sila sebut tarikh & masa perjumpaan kita di JB, bukan memekak bagai Maknyah jalang tak dapat pelanggan.

Ok, Kejora Saroja……??

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 2:17 am
Reply to  Othman Ahmad

Suman Hindu paria 12:48 am,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman ko Hindu paria ada juga ke pahala dosa
Ko umrah di Bt Caves ke Suman ketiak masam
Apa yg ko Hindu nk sibuk dgn Islam dan puasa
Pergi le menyibuk, dgn Deepavali & Thaipusam
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 2:18 am
Reply to  Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kesiian Suman Hindu cai pnjilat jubor Kit Siang
Hindu gila babi ini, hanya bagi jawapan merapu
Tak reti pantun dlm BI, sami Hindu ini alih tiang
Kejora buat bratus dia srangkap pun tk mampu
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 12:07 am

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman is as if, an old lady, with no more period
Readers found this skunk as stupid and foolish
His dignity is tarnished..for being a moron idiot
That goon, can’t even create ‘pantun’, in English
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
26 February 2020 12:49 am
Reply to  Anonymous

Wtf, kau tonggeng PANTAToon typical kampungan Manglish.again…..?? English, my foot….!!

Look in the first place, Islam tak ajar kolom lollipop-cornek, pamer aksi gayseks pd tiap2 malam bulan puasa & tonggeng PANTAToon.

True man is seen by action, not mere cock talk. So, sila sebut tarikh & masa perjumpaan kita di JB, bukan memekak bagai Maknyah jalang tak dapat pelanggan.

Ok, Kejora Saroja……??

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 2:19 am
Reply to  Othman Ahmad

Suman Hindu paria 12:49 am,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman ko Hindu paria ada juga ke pahala dosa
Ko umrah di Bt Caves ke Suman ketiak masam
Apa yg ko Hindu nk sibuk dgn Islam dan puasa
Pergi le menyibuk, dgn Deepavali & Thaipusam
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 2:20 am
Reply to  Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kesiian Suman Hindu cai pnjilat jubor Kit Siang
Hindu gila babi ini, hanya bagi jawapan merapu
Tak reti pantun dlm BI, sami Hindu ini alih tiang
Kejora buat bratus dia srangkap pun tk mampu
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 12:06 am

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Idiot Suman always appear to boast and tell lie
This old skunk behaves rather funny and weird
When I gave English pantun, he could not reply
The reason is simply, he is a damn, stupid idiot
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
👏👏👍👏👍👏👏👏👏👏👏👏👏👏👍👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
26 February 2020 12:54 am
Reply to  Anonymous

That ain’t English.
That’s outright rubbish.

Wtf, kau tonggeng PANTAToon typical kampungan Manglish.again…..?? English, my foot….!!

Look in the first place, Islam tak ajar kolom lollipop-cornek, pamer aksi gayseks pd tiap2 malam bulan puasa & tonggeng PANTAToon.

True man is seen by action, not mere cock talk. So, sila sebut tarikh & masa perjumpaan kita di JB, bukan memekak bagai Maknyah jalang tak dapat pelanggan.

Ok, Kejora Saroja……??

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 2:21 am
Reply to  Othman Ahmad

Suman Hindu paria 12:54 am,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman ko Hindu paria ada juga ke pahala dosa
Ko umrah di Bt Caves ke Suman ketiak masam
Apa yg ko Hindu nk sibuk dgn Islam dan puasa
Pergi le menyibuk, dgn Deepavali & Thaipusam
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 2:21 am
Reply to  Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kesiian Suman Hindu cai pnjilat jubor Kit Siang
Hindu gila babi ini, hanya bagi jawapan merapu
Tak reti pantun dlm BI, sami Hindu ini alih tiang
Kejora buat bratus dia srangkap pun tk mampu
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 12:02 am

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cikgu Kejora ini sememangnya pintar dan bijak
Lawan pula Suman bingai yg tak tinggi sekolah
Terduduk ler dia, Suman bahalol bodoh terlajak
Bahasa Inggeris, Suman dungu, tk reti nak olah
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
26 February 2020 12:59 am
Reply to  Anonymous

Cikgundu, my foot.
Toot..toot, kentoot…!!

Look in the first place, Islam tak ajar kolom lollipop-cornek, pamer aksi gayseks pd tiap2 malam bulan puasa & tonggeng PANTAToon.

True man is seen by action, not mere cock talk. So, sila sebut tarikh & masa perjumpaan kita di JB, bukan memekak bagai Maknyah jalang tak dapat pelanggan.

Ok, Kejora Saroja……??

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 2:22 am
Reply to  Othman Ahmad

Suman Hindu biawak 12:59 am,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman ko Hindu paria ada juga ke pahala dosa
Ko umrah di Bt Caves ke Suman ketiak masam
Apa yg ko Hindu nk sibuk dgn Islam dan puasa
Pergi le menyibuk, dgn Deepavali & Thaipusam
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 2:23 am
Reply to  Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kesiian Suman Hindu cai pnjilat jubor Kit Siang
Hindu gila babi ini, hanya bagi jawapan merapu
Tak reti pantun dlm BI, sami Hindu ini alih tiang
Kejora buat bratus dia srangkap pun tk mampu
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
25 February 2020 11:58 pm

BUBAR PARLIAMEN PILIHAN TERBAIK…… SELESAI SEGALA MASALAH….. KEMBALIKAN KUASA KEPADA RAKYAT…….. SEBELUM PRU-14 RAKYAT INGAT PH AYAM RUPANYA MUSANG…… Bersih tak mahu kerajaan perpaduan……… Pembentukan kerajaan perpaduan yang menggabungkan wakil dari pelbagai parti bukanlah pilihan yang baik untuk negara ini, kata Bersih. Dalam kenyataan medianya hari ini, pertubuhan pendesak pembaharuan pilihan raya itu berkata, jika sebuah kerajaan perpaduan dibentuk, maka tidak ada pembangkang untuk menjadi ejen semak dan imbang. Katanya, rakyat juga tidak mempunyai sebarang pilihan untuk mewakili mereka. “Risiko kerajaan perpaduan adalah, ianya boleh menjadi kleptokratik apabila semua parti (terdedah) bekerjasama untuk memperkayakan diri sendiri dengan (kesannya) ditanggung oleh… Read more »

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 11:47 pm

Madey pelakon Tamil terbaik di malaysia sepanjang zaman…

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
25 February 2020 11:39 pm

HARAPAN MENGGUNUNG RAKYAT UNTUK BUBAR PARLIAMEN…..TAPI PENYAMUN TARBUS PH SERONOK DENGAN HASIL PERJUDIAN……..JUDI LAGI SEKALI DAH TENTU TAK MENANG….ORANG KAMPUNG DAH TAHU TRICK PH…… Mahathir Regains Majority Support In Parliament………. Of course, that is unless His Majesty the Agong feels parliament should be dissolved and a snap general election be held just to teach Pakatan Harapan not to play around with democracy and the Federal Constitution of Malaysia. If not, then Malaysians will need to endure Mahathir and Pakatan Harapan for at least another three years or so. THE CORRIDORS OF POWER Raja Petra Kamarudin Whether Tun Dr Mahathir Mohamad… Read more »

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 11:33 pm

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kemaraan Umno/BN, mmg tk dpt nak dikekang
5 PRK terkini..berturut2..PH rebah terkangkang
Cercaan rkyt ke ats PH..di mulut tk prnh lekang
Boss takut, ajak BN bntuk kjaan pintu belakang
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
5 PRK tumbang, Cap Munga kini panik gelabah
Dlu kata Umno/BN dh mati, naper kini berubah?
Depa tau lwn BN PRU15 psti Cap Munga rebah
Kini tk malu..ajak gabung melutut menyembah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kalah 5 PRK..Cap Munga tau, PH nak terbantut
Boss besar dh jdi takut, smpai terkentut-kentut
Kini..ajak BN gabung, dia menyembah, melutut
Snggup tinggal geng PKR & DAP..mmg tk patut
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
26 February 2020 1:22 am
Reply to  Anonymous

Isunya siapa layak jadi PM sekarang berikutan perletakan jawatan Tun M sebagai PM.

Apa ke hal Umpas merapu membentan-bentan melencong ke pembubaran parlimen agar PRU 15 diadakan segera…..??

Dalam keadaan ekonomi dunia & negara merudum, wajarkah PRU yg perlu biaya berbilyon-bilyon fiadakan….??

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 11:25 pm

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Akibat mengacah Kejora, TN anjing terima bala
Terus dia cabut lari..tk tahan, Kejora tibai & tala
Tapi diharap..jgn le dia terus mghilang diri pula
Nanti tk ada pula mngsa, Kejora nk luku kepala
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 11:25 pm

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing muka mnyok mncung..spt ikan bujuk
Itulah balasan utk anjing biol bingai tk ada otak
Jenuh ler nenek menurut dada untuk memujuk
Sambil nenek usap2..kepala atuk TN yng botak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 11:21 pm

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Umur dia dah lbih 87 th..itu TN anjing taik kuda
Mana termampu lwn cgu Kejora yg msih muda
Kini anjing tu dh penat..nenek tolong urut dada
Smbil perut kmbung kmpis..di atas kerusi roda
♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 11:20 pm

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing main netball..cgu Kejora kpten futsal
Msti anjing tu..kini dlm keadaan sedih mnyesal
Silap besar le dia dgn Kejora dia prgi cari pasal
Kini dia monyok, nenek dok pujuk, dlm bangsal
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 11:20 pm

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dah tk tahan lgi..cgu Kejora tempelak
Dgn Kejora ini, anjing tu, cari helah utk mngelak
Sblm ini..anjing tu..auk auuk..kemain menyalak
Tapi kini..auw auw, mcm bapok kain kena selak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 11:19 pm

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua bagai kehausan, dgn lidah terjelir
Keadaan spt bapok kna tutoh jubor bergilir-gilir
Melopong terkedu le anjing ini airmata mngalir
Nak lwn dgn ckgu Kejora, dia dh kecut btg pelir
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 6:36 am
Reply to  Anonymous

Betapa berkesan nya hantaman TN ke atas Geng Najib.

Satu hantaman di jawab bertalu talu.

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 11:19 pm

Pintu belakang gagal keana 11 SD bertindah sokongan untuk madey dan anwar..

Madey sudah konfiden agong perkenan pintu belakang….tapi sebaliknye…madey balik terus tido awal esoknye letak jawatan bawak kluar Bersatu dari PH…biar anwar tak boleh jadi pm…

Puak2 pintu belakang senyum lebar masa dinner…senarai kabinet dah siap tunggu madey umum esoknye…tapi madey dah cabut…

Bila agong panggil interview mp baru tahu pintu belakang telah ditutup oleh agong..

Umno dan pas amat kaciwa tidak terhingga…dlm senarai calon pm nama madey tiada…

Pas umno gps dan warisan mohon parlimen bubar…

Buat kerja jahat tidak berkat..

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 6:38 am
Reply to  Anonymous

Tak habis2 cakap pasal pintu belakang.

Kamu punya sudah Bang Ali dapat ke?

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 7:17 am
Reply to  Anonymous

Lu frust nonggeng madey dah out kerana pintu belakang gagal…..mlm tadi Bang Ali tak datang tutuh jubo lu…

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 11:14 pm

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing hari ini teruk kena, cikgu Kejora gulai
Anjing kurap tu, jadi seperti gajah putus belalai
Kote dia pun jdi kecut serupa terung kena salai
Melangkah le anjing tu kluar dgn lemah longlai
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 11:13 pm

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing nyah bapok, ingin nak lagak Hg Tuah
Dgn org lain, boleh ler dia tunjuk samseng juah
Tpi dgn Kejora..anjing tua tu, kena makan kuah
Sakit hati, yang dia dapat, tercalar pula maruah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 11:12 pm

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ppatah kata rezeki jgn ditolak, bala lusah dicari
Silap besar lah, TN anjing gi acah Kejora bistari
Anjing tu tiada pilihan lain selain dari cabut lari
Kini TN anjing gigil, bgai dikejut mimpi yg ngeri
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
26 February 2020 6:39 am
Reply to  Anonymous

Betapa berkesan nya hantaman TN ke atas Geng Najib.

Satu hantaman di jawab bertalu talu.

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
25 February 2020 11:07 pm

BAWAH PH RIBUAN RAKYAT KEHILANGAN KERJA…..KINI BIARLAH PH RASA SENDIRI PULA PENDERITAAN RAKYAT…… Najib suruh menteri PH mohon Sistem Insurans Pekerjaan……… Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menyindir menteri-menteri Pakatan Harapan yang kehilangan jawatan semalam. Dalam hantaran terbaharunya, Najib memaklumkan mengenai kewujudan Sistem Insurans Pekerjaan (SIP) yang pernah diumumkan dalam Bajet 2018 di bawah pemerintahannya. SIP di bawah kendalian PERKESO itu menyediakan bantuan kewangan kepada pekerja-pekerja yang hilang mata pencarian di samping turut menyediakan program Penempatan Pekerjaan Semula yang meliputi program kaunseling kerjaya, carian pekerjaan, pemadanan kerja, penempatan pekerjaan dan juga latihan. “Statistik hilang kerja meningkat sehari dua… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
25 February 2020 11:02 pm

SEMUA JALAN SUDAH BUNTU KECUALI BUBAR PARLIAMEN……… Syarat UMNO, PAS Tak Dapat Dipenuhi – …….. Datuk Seri Najib Razak mendedahkan syarat yang diletakkan oleh UMNO dan PAS untuk tidak melibatkan dalam kerajaan baru tidak dapat dipenuhi. Berikutan itu, usaha pembentukan kerajaan baru bersama Muafakat Nasional tidak dapat diteruskan. “Ya. Muafakat Nasional memang ada beri sokongan kepada usaha pembentukan kerajaan baru selepas runtuhnya PH. “Ini adalah demi kesinambungan dan kestabilan Malaysia tetapi sokongan yang diberi adalah bersyarat. “Syaratnya ialah kerajaan baru ini tidak melibatkan DAP. Namun, memandangkan syarat ini tidak dapat dipenuhi maka usaha pembentukan kerajaan baru tidak dapat diteruskan lagi,”… Read more »

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 10:53 pm

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Wlu tk pantun kt Irah, di hati abg tk pernah abai
Hati ini, tetap dgn Irah, wlu abg berada di mana
Musuh2 terpaksa le juga, abg hentam dan tibai
Terutama sekali si pndengki anjing tua durjana
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

(Bunga2 tu, abg tujukan khas untuk Irah jer..
Utk anjing tua 🐕 kapiaq tu, abg nak tujukan ketul batu..😂)

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 10:43 pm

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Facing Kejora, lousy TN turned, helpless & tired
He resembles, an old lady..with no more period
When Kejora whacked, the goon just kept quiet
Simply becoz old TN is a real damn stupid idiot
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Skunk TN now behaves rather funny and weird
Seeing Kejora around, he feels scared & feared
Tears flow over his face wetting his grey beard
His dignity..being tarnished..cannot be cleared
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
25 February 2020 10:43 pm

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tu populariti murahan dia cuba garap
Tapi, komen dia, hnya maki caci je dia berharap
Mulut longkang dia tu, busuk mcm getah skrap
Semua org tau yg TN tu hnya taraf anjing kurap
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing tu dgn Kejora ni, asyik kna tibai tertiarap
Brapa kali dia trsembam penonton boleh cerap
Kini anjing tua tu sdg mnggigil & kencing kerap
Ntah kt mana kini..anjing tu sembunyi terperap
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂