PERTEMUAN SEMALAM

Antara dua siang dan satu malam

Kita meraba raba dengan penuh harapan untuk mencari sebuah Keadilan

jelasnya belum ada ketetapan.

Kita sebenarnya telah banyak berubah

untuk lebih berAmanah

apa kata kita pegang pada janji?

yang kita sendiri memperakui?

Supaya kita dapat lari dari dikritik

dan tindakan dilihat lebih Demokratik

atau ini cuma satu taktik?

supaya lebih menarik dan mengikut kehendak politik?

Di empat penjuru yang berlainan arah

kita bertekak dan bemadah

ada kala dengan rasa marah

demi menuntut sekelingkin maruah.

Katamu, perjuanganmu belum selesai

dan membutuhkan sedikit waktu

atau ini satu helah yang terhurai?

atau sebenarnya dasar si penipu?

Kata temanmu, aku cuma mahu bersatu

Tidak lagi perlu empat sepadu

Punahlah Harapan

berkecailah kementerian.

Ternyata ancaman dan besarnya keegoanmu

bersama panjangnya usiamu

‘aku yang berkuasa

dan penentu masa

bisa membuat pilihan

untuk berhenti di persimpangan jalan’.

Lalu temanmu memudarkan Harapan

demi menebalkan dinding keangkuhan

Janjimu tidak lagi perlu di kota

kerana manifestomu cuma seloka.

Disepanjang malam

dalam keadaan yang kelam

akhirnya diputuskan

kaulah pemegang segala kekuasaan

penentu kepada sebarang peralihan.

Walaupun tanpa persetujuan

tidak Amanah, apalagi Keadilan

juga bukanlah Tindakan Demokratik

kau teruskan, demi politik yang licik dan jijik.

Aku yang terharu

terbukti bukan lagi penentu

dalam dilema pada setiap detik

dan mungkin berterusan tanpa titik…

Rosli Khan

21 Feb 2020

Kongsikan artikel ini
Updated: 24 February 2020 — 7:58 am

134
Leave a Reply

avatar
16 Comment authors
Othman AhmadAnonymousanonymousAnonymousAnonymous Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Saroja telor pun takder โ€“ hero konon, hero my footโ€ฆ.!!

Berani ker dia jumpa saya di JB, tarikh & masanya sampai sekarang dia tak berani bagi….??
True man is seen by action, not air liur basi, whatmore with those fucking PANTAToon bullshits…!!

He he he
Maknyah pengecut ini sah2 dah jadi puak ‘Stor Kunyit’ & merelakan dirinya jadi anak ikan ratahan Bang Non Al Jubโ€ฆ..!!

Tepuk bulu, kolom lollipop-cornnect, pastuu tonggeng….!!

anonymous
Member
anonymous

GIliran Zahid dan hadi plak nak rasa belit madey keling..

anonymous
Guest
anonymous

“Oh..dah mengaku mahataik perompak noโ€ฆhi hi. Semasa mahataik mengepalai ph menang pru14 dan isytihar bentuk ketajaan,,bukan main suka hang no masa tu. Hg tak dak rasa ka perompak jd pm ? ”

tranungkite tutup, i’m one of the reason: bungkam walaunta kitaorang balon habis2an…konon nak jadi kingmaker, tapi tanding 40 kerusi parlimen. KAHKAHKAH

good riddance virusAtok dan virusGoneEng.
lain2 virus, diberi pengampunan umum setelah dipulihkan. ๐Ÿ™‚

anonymous
Member
anonymous

Sudah balik kpd anwar..

Maria tolak penubuhan kerajaan ‘pintu belakang’
9:12 pagi (Dikemaskini 9:12 pagi)
Berita

A A
Ahli Parlimen Petaling Jaya, Maria Chin Abdullah, mengingatkan PH bahawa rakyat memberi mandat kepada gabungan itu untuk kerajaan, justeru sebarang perubahan ke atasnya mesti tidak bercanggah dengan aspirasi mereka.

Beliau yang juga bekas pertubuhan pendesak reformasi pilihan raya, Bersih, berkata dalam pilihan raya umum (PRU) lalu PH diberikan kepercayaan untuk melakukan pelbagai perubahan dalam negara ini

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Kesian TN anjing cacai penjilat jubor kapir DAP
Anjing tua ni, ibarat org yg ketinggalan keretapi
Dia mari msuk bila entri ini bertukar & menyepi
Dah tu komen dia pula bodoh mcm lembu sapi
๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

anonymous
Member
anonymous

Madey keling menjijikkan..

Kerajaan ‘pintu belakang’ menjijikkan, kata Patriot
9:51 pagi (Dikemaskini 9:53 pagi)
Berita

A A
Perkembangan terbaru politik sehari dua ini dianggap sebagai amat menjijikkan pada pandangan Persatuan Patriot Kebangsaan (Patriot).

Dalam kenyataan yang dikeluarkan pagi ini, Patriot berkata, sebarang usaha mengkhianti mandat rakyat dengan membentuk kerajaan melalui ‘pintu belakang’ tidak boleh diterima.

Presidennya, Mohamed Arshad Raji, berkata perubahan kerajaan mestilah dibuat secara demokratik iaitu dengan menyerahkan kembali mandat kepada rakyat untuk menentukan kerajaan yang m

anonymous
Member
anonymous

Madey keling terdesak…sanggup buat ape saja..

Jumpa keling dgn ular aku pukul keling dulu kerana belit keling boleh mamposkan ular..

anonymous
Member
anonymous

NAjib zahid rosmah ku nan Azeex double e
Isa somad dan mat maslan boleh lepaas..

TN keling gila tak boleh tuduh najib mencuri 2.6 billion lagi….kikikikik..

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh nya kamu, Mamat Tonjol.

Where got depa lepas, Al Jibo mesti lepas?

What got school you went arr?

anonymous
Member
anonymous

Lu yg bodooh…nak orang sukong senang2 gitu jer?..

Anonymous
Guest
Anonymous

Why you no say what they lepas from?

They did the same mistakes as Al Jibo, arr?

Al Jibo 10 times more serious mistakes, lorr.

Where got comparable, dude.

Malaysia Boleh
Guest
Malaysia Boleh

Sape dulu yg sibuk main pintu belakang? Kan dah kena main balik. Padan muka meroyan sangat nak jadi PM. Tahun 1997/98 pun meroyan jugak, tapi masih tak serik2.

anonymous
Member
anonymous

Tuduh anwar tapi madey yg buat..

Anonymous
Guest
Anonymous

Di kata bodoh kau marah.

Kasi fakta dan keluarkan hujjah yang menunjukkan apa yang kau cakap itu betul lah, Mat.

Takda siapa yang percaya kau bila kau tulis 2-3 patah kosong ajer.

anonymous
Member
anonymous

Kenape perlu lebih masa?…umum jee lah gabongan pintu belakang dengan penjenayah rasuah danbpenjual agama…….ape masalahnye?… Azmin bimbang gabungan baru gagal jika ditangguh 7:43 pagi (Dikemaskini 7:47 pagi) Hariz Mohd | Berita A A Menteri Hal Ehwal Ekonomi Azmin Ali menyuarakan kebimbangan bahawa rancangan untuk mewujudkan gabungan baru dengan pembangkang akan gagal jika ia terus ditangguhkan. Azmin berkata demikian ketika pertemuan dengan para penyokongnya malam tadi. Ia selepas beliau berkata Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad dan Yang di-Pertuan Agong memerlukan masa untuk membincangkan soal cadangan kerajaan baru. Semalam, Azmin bersama kemnya dalam PKR bersama-sama pemimpin daripada Bersatu, Umno, PAS, Gabungan Parti… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Rosli Khan, kamu nak perli Tun M, mengata “Katamu, perjuanganmu belum selesai

dan membutuhkan sedikit waktu”

Sebenarnya dia membutuhkan kamu.

Kamu tulislah secara biasa supaya pembaca faham maksud kamu, aku yakin majoriti pembaca bukan peminat sastera. Kot Budin yang pilih tulisan kamu, maka cacian aku ini ditujukan kpd dia juga.

anonymous
Member
anonymous

Kamu dah geng dgn perasuah..

Kikikik…

Lepas ni tipu hadi dan zahid plak..

Anonymous
Guest
Anonymous

Ketawa Kikikikโ€ฆ tu, kau budak kecik yer?

Pigi ke blog lian ler, budak, jangan kacau orang dewasa nak bercakap.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Goblokโ€ฆ.

Baca nih tajuk berita hari ini di akbar The Starโ€ฆ..

โ€œA dinner of 131 MPs from both sides of the divide but in support of Prime MinisterTun Dr Mahathir Mohamad serving a full term ended with all smiles at the Sheraton Hotel in Petaling Jaya Sunday nightโ€.

Tun ada 138 MP bersamanya. ‘Rear’ Admiral pulak ada berapa, yerr…..??

Engkau pulak apa ada, nama pun takder….!! Dah gitu, sampai laanie, tulur peliaq pun takder nak jumpa aku, tak gitu, kan kan kan…..??

He he he
Hi hi hi
Ho ho ho
Ha ha ha

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Mind you, even The Grand Old Statesman received full pledge and support from Umno, plus Pas as well as from Sabah & Sarawak. These have check-mated Anwar, PKR, DAP, PAN and their cronies.
Itโ€™s game overโ€ฆ..!!

So, thatโ€™s it, The Brilliant Tun Mahathir has outgunned Anwar again and again โ€“ Plain and simpleโ€ฆโ€ฆ!!

Amacam Kejora, haaaaaโ€ฆ.??

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Maya Allah, Allahu Akbar…..?!!

Memang betullah kata bro JD selama ini…

Which ever circumstances or side Tun M stands, he bound to win, with the Grace of Mighty Allah SWT, of course.

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 9:00 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Woi Hindu kapiaq tua..tak usah le nak berhelah
Ngaku saja ler, berpantun dlm BI kau dah kalah
Apa, dgn ko pnya geng kapiaq, ko ada masalah?
Naper tak seru Vishnu, apasal seru nama Allah?
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 8:39/8:45 am,

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kemaraan Umno/BN, mmg tk dpt nak dikekang
5 PRK terkini..berturut2..PH rebah terkangkang
Cercaan rkyt ke ats PH..di mulut tk prnh lekang
Boss takut, ajak BN bntuk kjaan pintu belakang
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
5 PRK tumbang, Cap Munga kini panik gelabah
Dlu kata Umno/BN dh mati, naper kini berubah?
Depa tau lwn BN PRU15 psti Cap Munga rebah
Kini tk malu..ajak gabung melutut menyembah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Amacam Suman Hindu, haaaaaโ€ฆ.??

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Suman Hindu rasa, bagai dah ditikam dgn keris
Terkapai-kapai le dia, ini Hindu tua bodoh piang
Dia tk leh jwb..pntun Kejora dlm bhasa Inggeris
Lps itu..si tua biol bahalol ini, merapu alih tiang
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Anonymous
Guest
Anonymous

What talking one, you Rosli Khan?

Where got pantun or sajak or whatever become effective when you want to hit hard. That is your intent, innit, bukan nak tunjuk hang pandai memantun mantat.

Jangan “meraba raba”, nanti teraba yang cair dan busuk, bukan coretan tapi ceretan.

“politik yang licik dan jijik”? It’s not for the faint-hearted, man. Jadi, ko pilih lah, nak diskusi atau diam bersembunyi.

anonymous
Member
anonymous

Madey terdesak nak selamatkan kuasanye….zahid terdesak nak selamat dari penjara..ahli MKT umno teerdedak nak habuan…sama2 terdesak…

Madey tak kira siapa…penjenayah perasuah penjual agama semua boleh masuk ikut pintu belakang…

Mahacai yg kutuk2 wak jahit an umno sekarang terkunci mulut…

Man Hindu wau bole jon dog TN keling gila babi tak berani lagi kutuk2 umno…sudah geng…

Kikikikikikikik..

Anonymous
Guest
Anonymous

Waaaaah, aku yang kena paling teruk, takpa lah, gamak nya dia terasa amat sangat apa yang aku kata.

Tapi yang ketawa Kikikikikikikik.. ketawa mcm budak kecik, takda siapa yang percaya apa dia cakap. Tarak kesan, no hal.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Wak Suman, poor old gay..tried to act as a hero
But, facing Kejora, he turned, helpless and tired
His comments got nothing in content, just zero
Simply because..this goon, is a real stupid idiot
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ‘‡

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Wow..siapakan ini, yg berpantun, bagai pendita?
Pntun yg cantik bahasa Inggeris dia telah cipta
Tak spt Suman..sekadar merapu, semata-mata
Itulah beza, org bijak, dgn org bahlol mcm unta
๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kejora will look for skunk Suman at JB one day
Heโ€™ll teach a lot of lesson, to the old idiot clown
There will be no mercy, for Suman idiot old gay
That fragile gay, will be crawling, on the ground
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Wow..pantun dalm bahasa Inggeris masuk lagi
Ia ditujukan, kepada Suman bapok jubor ketuat
Penulis nya, tentulah org yg berpelajaran tinggi
Org bingai bahalol mcm Suman boleh ker buat?
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Dari segi moral..dgn Kejora, mmg Suman kalah
Pantun dlm BI..Suman bahalol tak reti nak olah
Sbb dia masa kecil, kanak2 lembam brmasalah
Smpai tingktn 3 je dia trpaksa berhenti sekolah
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kejora terus gagah, brpantun & tidak berganjak
Itulah kelebihan bagi orang terpelajar dan bijak
Bukan macm Suman bahalol, yg bodoh terlajak
Klau Suman buat pantun BI pasti jdi mcm rojak
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ
Dia dah cabut lari si bahalol Suman memerang
Kejora tikam dia, tapi tidak lah mengguna keris
Tidak perlu, nak perambat Suman guna parang
Cukup klau kasi dia pntun dlm bahasa Inggeris
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Telor pun takder – hero, my foot….!!

Berani ker kau jumpa aku di JB, tarikh & masanya tuuu, mana,,,,??

He he he
Maknyah pengecut…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Idiot Suman always appear to boast and tell lie
This old skunk behaves rather funny and weird
When I gave English pantun, he could not reply
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›๐Ÿ›
Suman tried to be a dragon but he’s a millipede
He is an old idiot with a very little piece of brain
He had to suffer sorrow, for being damn stupid
That is why, he is always, thrown, into the drain
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Suman is as if, an old lady, with no more period
Readers found this skunk as stupid and foolish
His dignity is tarnished..for being a moron idiot
That goon, can’t even create ‘pantun’, in English
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Suman Hindu rasa, bagai dah ditikam dgn keris
Terkapai-kapai le dia, ini Hindu tua bodoh piang
Dia tk leh jwb..pntun Kejora dlm bhasa Inggeris
Lps itu..si tua biol bahalol ini, merapu alih tiang
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Anonymous
Guest
Anonymous

Berapa komen yang kamu tulis satu pun takda isi.

Tak gitu kamu tak di gelar Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Goblok….

Baca nih tajuk berita hari ini di akbar The Star…..

“A dinner of 131 MPs from both sides of the divide but in support of Prime MinisterTun Dr Mahathir Mohamad serving a full term ended with all smiles at the Sheraton Hotel in Petaling Jaya Sunday night”.

He he he
Hi hi hi
Ho ho ho
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 8:03 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tak usah merapu lah, Suman Hindu, kapir harbi
Peliaq ko tu dh sentap msuk, mcm kepala labi2
Nun kat bawah tu..pantun aku bagi bertubi-tubi
Awat hang tk berani jawab..wahai Suman babi?
๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaaahh kaaaaahhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Suman Hindu rasa, bagai dah ditikam dgn keris
Terkapai-kapai le dia, ini Hindu tua bodoh piang
Dia tk leh jwb..pntun Kejora dlm bhasa Inggeris
Lps itu..si tua bahalol ini, merapu biol alih tiang
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Anonymous
Guest
Anonymous

Lupa lak Wak Suman Hindu…

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

anonymous
Member
anonymous

Sudah tubuh jerajaan pintubl belakang?..all smile except si tua renta bangka…balik tido awal….tengah pening..

Bagi pas dan umno ointubbelakangbokey pintubdepan pon boleh….madey si tua renta bangka munafik hanye boleh ikut pintu belakang saja..pintu depan kojol..

Kikikikikik..

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Jika gabungan baru jadi kerajaan
Tiada cacatcelanya segala telahan
Kuasa Allah janganlah dipermainkan
Allah mendengar segala rintihan

Apa perlunya kuasa bagi TDM
Bersara diketepikan jadi PM
Takut Malaysia ditimpa bala
Dari dipimpim seorang durjana

TDM ditohmah difitnah senantiasa
Namun terus menjalankan kewajipan
Demi bangsa agama raja dan negara
Jangan dipandang remeh dan ringan

Episod seterusnya kita tunggu lihat
Pertemuan semalam apa kesudahannya
Kita berdoa agar memberi menafaat
Kepada seluruh rakyat Malaysia

Aamiin

anonymous
Member
anonymous

Gabongan dengan perasuah dan penjual agama…..masa lokman hebohkan pintu belakang wau bole lah kuat yg napikan ikut blogger penjilat tahi madey kluang Demon….bila terdesak nak selamatkan kuasa masuk pintu belakang dgn enjenayan perasuah lu setuju….lu geng munafik kuat putarbelit….terdesak semua boleh…

Zahid azeez dan ku nan perasuah akan bebas….ikut rule of madey s law..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

GOOD TIDING, EVERYONEโ€ฆโ€ฆ.!!

Wowwwwwโ€ฆ,KONSENSUS MAKAN MALAM BERSAMA ends with 131 MPs all smiles and puas hati, you,โ€ฆโ€ฆ!!

Itโ€™s splashed in The Star front page today, man.

Thatโ€™s itโ€ฆ..The Grand Old Statesman with the trust & confidence of Umno and Pas as well as support from Sabah & Saraeak have check-mated Anwar, PKR, DAP, PAN and their cronies.
Itโ€™s game overโ€ฆ..!!

So, thatโ€™s it, The Brilliant Tun Mahathir has outgunned Anwar again and again โ€“ Plain and simpleโ€ฆโ€ฆ!!

Amacam Kejora, haaaaaโ€ฆ.??

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kemaraan Umno/BN, mmg tk dpt nak dikekang
5 PRK terkini..berturut2..PH rebah terkangkang
Cercaan rkyt ke ats PH..di mulut tk prnh lekang
Boss takut, ajak BN bntuk kjaan pintu belakang
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
5 PRK tumbang, Cap Munga kini panik gelabah
Dlu kata Umno/BN dh mati, naper kini berubah?
Depa tau lwn BN PRU15 psti Cap Munga rebah
Kini tk malu..ajak gabung melutut menyembah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Lupa lak Wak..

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

โ€œโ€ฆ..Adalah terbaik dengan perkenan YDPA, kerajaan perlu membubarkan parlimen dan PRU15 akan diadakan serta-mertaโ€.
โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”-

Tuuu diaโ€ฆ.si โ€˜Rearโ€™ Admiral pun apa lagi melenting kepanasan dgn muka monyoknya dalam tv keluar malam tadi membentan-bentan konon โ€œAda pihak berkhianat terhadap kerajaan PH.
Habislah angan2 tak sudah2 dia nak jadi PM,
Hancusss, mampusssโ€ฆ..!!

Tuu lah padahnya, bila dgn The World Renowned Statesman, Nuar & geng2 Stor kunyit nak buat gara2 & ngacah2 ganggu gugat. Dia dah terjolok sarang tebuan, daaaaโ€ฆ.!!

Kita semua tunggu episod selanjutnya besok โ€“ Tun dgn pasukan barunya akan membubar kerajaan PH atas perkenan YDPA.

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 7:35/7:51 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tak usah merapu lah, Suman Hindu, kapir harbi
Peliaq ko tu dh sentap msuk, mcm kepala labi2
Nun kat bawah tu..pantun aku bagi bertubi-tubi
Awat hang tk berani jawab..wahai Suman babi?
๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

anonymous
Guest
anonymous

hadi silap langkah lagi, bermesyuarat ngan penyamun/perompak masuk pintu belakang.
anwar solat hajat n baca yasin.
how do u judge?
masa utk bebaskan tanah air dari virusATok.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

GPOOD TIDING…….!!

Wowwwwwโ€ฆ,KONSENSUS MAKAN MALAM BERSAMA ends with 131 MPs all smiles and puas hati, you,โ€ฆโ€ฆ!!

Itโ€™s splashed in The Star front page today, man.

Thatโ€™s itโ€ฆ..The Grand Old Statesman with the trust & confidence of Umno and Pas as well as support from Sabah & Saraeak have check-mated Anwar, PKR, DAP, PAN and their cronies.
Itโ€™s game overโ€ฆ..!!

So, thatโ€™s it, The Brilliant Tun Mahathir has outgunned Anwar again and again – Plain and simpleโ€ฆโ€ฆ!!

Amacam Kejora, haaaaaโ€ฆ.??

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 7:29 am,

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kemaraan Umno/BN, mmg tk dpt nak dikekang
5 PRK terkini..berturut2..PH rebah terkangkang
Cercaan rkyt ke ats PH..di mulut tk prnh lekang
Boss takut, ajak BN bntuk kjaan pintu belakang
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
5 PRK tumbang, Cap Munga kini panik gelabah
Dlu kata Umno/BN dh mati, naper kini berubah?
Depa tau lwn BN PRU15 psti Cap Munga rebah
Kini tk malu..ajak gabung melutut menyembah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 7:29 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tak usah merapu lah, Suman Hindu, kapir harbi
Peliaq ko tu dh sentap msuk, mcm kepala labi2
Nun kat bawah tu..pantun aku bagi bertubi-tubi
Awat hang tk berani jawab..wahai Suman babi?
๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

muafakat nasional
Guest
muafakat nasional

Oh..dah mengaku mahataik perompak no…hi hi. Semasa mahataik mengepalai ph menang pru14 dan isytihar bentuk ketajaan,,bukan main suka hang no masa tu. Hg tak dak rasa ka perompak jd pm ? Jika anwar jd pn,,pesalah liwat. 2×5 ja. .

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila menulis dengan ada hi hi itu nampak lah kebudak budakan pemikiran dan pendirian nya. Inilah jenis puak Pembangkang sekarang ini. Yang kalah Pru14 dan juga akan lingkup di Pru15.

Kutuk Tun M, kutuk Pak Sheikh, tak tahu siapa idola dia. Wak Jahit, gamaknya. Mengontol ajer ler si Mamat mengguna nama muakiparat nasional ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang kononnya nak “bebaskan tanah air dari” pengaruh Tun M hanya lah si Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib menggunna berbagai nama dan gerombolan nya.

Heboh dengan menang PRK, tersonyap membisu bila kalah PRU. Sekarang mencoba mati matian nak menang PRU15, tapi dia dan gerombolan Umno Bn nya yang mati, PH tidak.

Sekarang cakap pasal pintu belakang entahapekebendenye pulak. Bila sudah kalah PRU, hilang akal, mencaci cacah ajer ler. Tanpa bukti, fakta atau punca maklumat yang sahih.

anonymous
Member
anonymous

Si Tua renta bangka Pengkhianat…Nak masuk ikut pintu belakang…dulu melutut kpd Anwaar mintak nyawaa……… Mungkin esokโ€™, Anwar sahkan cubaan jatuhkan kerajaan PH Faiz Zainudin -February 23, 2020 10:45 PM 5.2k Shares………. Anwar Ibrahim bercakap kepada penyokong di suatu majlis keagamaan malam tadi ketika ahli partinya sedang makan malam bersama Umno, PAS, dan PPBM. (Gambar Facebook) KUALA LUMPUR: Presiden PKR, Anwar Ibrahim malam tadi mengesahkan ada cubaan menjatuhkan kerajaan Pakatan Harapan, melibatkan ahli politik PPBM dan PKR โ€œyang khianatโ€, ketika beberapa pemimpin partinya sedang makan malam bersama pemimpin Umno, PAS dan PPBM. โ€œMereka sudah bertemu dengan Agong petang tadi namun belum… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hoodness….Itโ€™s splashed in The Star front page today, man.

Thatโ€™s itโ€ฆ..aThe Grand Old Statesman with the trust & confidence of Umno and Pas as well as support from Sabah & Saraeak have check-mated Anwar, PKR, DAP, PAN and their cronies.
Itโ€™s game overโ€ฆ..!!

So, thatโ€™s it, The Nbrilliant Tun Mahathir has outgunned Anwar again and again.

Plain and simpleโ€ฆโ€ฆ!!

Amacam Kejora, haaaaaโ€ฆ.??

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 7:31 am,

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kemaraan Umno/BN, mmg tk dpt nak dikekang
5 PRK terkini..berturut2..PH rebah terkangkang
Cercaan rkyt ke ats PH..di mulut tk prnh lekang
Boss takut, ajak BN bntuk kjaan pintu belakang
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
5 PRK tumbang, Cap Munga kini panik gelabah
Dlu kata Umno/BN dh mati, naper kini berubah?
Depa tau lwn BN PRU15 psti Cap Munga rebah
Kini tk malu..ajak gabung melutut menyembah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau cara ketawa pun nak ikut aku punya, ha nya pinda sikit saja, baik kamu terojun ke Laut China Selatan saja lah Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib.

Nyata kamu takda otak untuk memikirkan apa yang boleh menarik perhatian pembaca, apa tah lagi nak convince mereka bahawa politik kamu itu ada faedah nya.

Ooops, lupa, kamu Muslim, tak boleh bunuh diri ke Lautan China Selatan. Kamu boleh diam2 merayap ke bawah tempurung, co-habitat bersama katak puru.

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 7:31 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tak usah merapu lah, Suman Hindu, kapir harbi
Peliaq ko tu dh sentap msuk, mcm kepala labi2
Nun kat bawah tu..pantun aku bagi bertubi-tubi
Awat hang tk berani jawab..wahai Suman babi?
๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Hari2 cakap peliaq tapi dah tua bangka.

Apa lah didikan yg emak bapak kamu beri di masa kecil, Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib?

Kot kamu salah campur di masa bebudak, dewasa hingga ke tua. Lantak kamu lah, selalu sakit hati sejak Najib Klepto kena telungkup, awas, darah tinggi, alih2 gol nanti.

jigit
Member
jigit

rakusmu
akhirnya meruntuhkan segunung harapan
gelora nafsu yang membara
membakar diri sendiri sudahnya

lalu
jangan kau salahkan insan lain
kerana bermain helah
jika dirimu sendiri
bapa segala pemgkhianat

sesungguhnya ratib yang tidak berkesudahan itu
amat membingitkan
letih umat melihat dan mendengar
sudah sudahlah….
izinkan kami hidup dalam ketenangan
semoga segala gelojohmu berakhir di sini…..

anonymous
Member
anonymous

Ape dah jadi rancangan pintu belakang?…senyaap jeer.

Penjaga pintu tak benarkan si tua renta bangka masuk ikut pintu belakang?..

Orang tua yg tak bermaruhh dan munafik dan puak yang kalah memang suka masukikut pintu belakang…

Pencuri pon suka masuk ikut pintu belakang..

abdul.kadir6071
Guest
abdul.kadir6071

Yang masuk penjara kerana masuk pintu belakang tu siapa?

Anonymous
Guest
Anonymous

Othman Ahmad

Maknyah Kejora Saroja tuu budak pengecut, biadap, salah asuhan, lagi2 plak naif ilmu pengetahuan.

Taunya dia hanya asyik2.,,โ€tepuk bulu, kolom lollipop-cornnectโ€ ajaran tok garunya, anak brahim peliwat.

Reply
24 February 2020 4:45 am

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Wak Suman, poor old gay..tried to act as a hero
But, facing Kejora, he turned, helpless and tired
His comments got nothing in content, just zero
Simply because..this goon, is a real stupid idiot
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ‘‡

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Wow..siapakan ini, yg berpantun, bagai pendita?
Pntun yg cantik bahasa Inggeris dia telah cipta
Tak spt Suman..sekadar merapu, semata-mata
Itulah beza, org bijak, dgn org bahlol mcm unta
๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿซ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kejora will look for skunk Suman at JB one day
He’ll teach a lot of lesson, to the old idiot clown
There will be no mercy, for Suman idiot old gay
That fragile gay, will be crawling, on the ground
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Wow..pantun dalm bahasa Inggeris masuk lagi
Ia ditujukan, kepada Suman bapok jubor ketuat
Penulis nya, tentulah org yg berpelajaran tinggi
Org bingai bahalol mcm Suman boleh ker buat?
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Dari segi moral..dgn Kejora, mmg Suman kalah
Pantun dlm BI..Suman bahalol tak reti nak olah
Sbb dia masa kecil, kanak2 lembam brmasalah
Smpai tingktn 3 je dia trpaksa berhenti sekolah
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kejora terus gagah, brpantun & tidak berganjak
Itulah kelebihan bagi orang terpelajar dan bijak
Bukan macm Suman bahalol, yg bodoh terlajak
Klau Suman buat pantun BI pasti jdi mcm rojak
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ๐Ÿˆ
Dia dah cabut lari si bahalol Suman memerang
Kejora tikam dia, tapi tidak lah mengguna keris
Tidak perlu, nak perambat Suman guna parang
Cukup klau kasi dia pntun dlm bahasa Inggeris
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

ENGLUSH LESDON FOR KEJORA…..!!

Itโ€™s splashed in The Star front page today, man.

Thatโ€™s itโ€ฆ..The Grand Old Statesman with the trust & confidence of Umno and Pas as well as support from Sabah & Saraeak have check-mated Anwar, PKR, DAP, PAN and their cronies.
Itโ€™s game overโ€ฆ..!!

So, thatโ€™s it, The Brilliant Tun Mahathir has outgunned Anwar again and again โ€“ Plain and simpleโ€ฆโ€ฆ!!

Amacam Kejora, haaaaaโ€ฆ.??

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Alamak…dek terlalu Gumbira & Excited, sampai salah ngeja pulak.

Pembetulan:

ENGLISH LESSON FOR KEJORAโ€ฆ..!!

Itโ€™s splashed in The Star front page today, man.

Thatโ€™s itโ€ฆ..The Grand Old Statesman with the trust & confidence of Umno and Pas as well as support from Sabah & Saraeak have check-mated Anwar, PKR, DAP, PAN and their cronies.
Itโ€™s game overโ€ฆ..!!

So, thatโ€™s it, The Brilliant Tun Mahathir has outgunned Anwar again and again โ€“ Plain and simpleโ€ฆโ€ฆ!!

Amacam Kejora, haaaaaโ€ฆ.??

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 7:38/7:46 am,

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Tak usah merapu lah, Suman Hindu, kapir harbi
Peliaq ko tu dh sentap msuk, mcm kepala labi2
Nun dekat atas tu..pantun aku bagi bertubi-tubi
Awat hang tk berani jawab..wahai Suman babi?
๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 7:38/7:46 am,

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kemaraan Umno/BN, mmg tk dpt nak dikekang
5 PRK terkini..berturut2..PH rebah terkangkang
Cercaan rkyt ke ats PH..di mulut tk prnh lekang
Boss takut, ajak BN bntuk kjaan pintu belakang
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
5 PRK tumbang, Cap Munga kini panik gelabah
Dlu kata Umno/BN dh mati, naper kini berubah?
Depa tau lwn BN PRU15 psti Cap Munga rebah
Kini tk malu..ajak gabung melutut menyembah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

anonymous
Member
anonymous

MADEY OENING BALIK TIDO AWAL…Pintu Belakang blm dubuka… .. Makan malam Azmin, PAS, Umno dan PPBM tamat tanpa umum โ€˜kerajaan baruโ€™ Nur Hasliza Mohd Salleh -February 23, 2020 11:03 PM 2.7k Shares Azmin Ali dan penyokongnya pada makan malam di Hotel Sheraton, yang berlangsung selepas berpuluh kenderaan diiringi polis dilihat memasuki perkarangan Istana Negara petang tadi. PETALING JAYA: Majlis makan malam melibatkan pemimpin PKR yang bersepakat dengan Timbalan Presiden Mohamed Azmin Ali, Umno, PAS dan PPBM berakhir tanpa pengumuman, ketika negara gempar dengan desas-desus mengenai penyusunan semula politik yang boleh menamatkan komposisi semasa Pakatan Harapan. Pengerusi Pakatan Harapan, Dr Mahathir… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Pintu belakang pintu belakang lah …janji tetap pm…kalau pru15 mampos…

Amacam Man Hindu?…pagi ni jgn lupa mandikan tuhan ko yg besar yg bersalut emas diluar gua batu cave..

jigit
Member
jigit

Sebenarnya tiada istilah PINTU BELAKANG dalam situasi politik negara kita sekarang ini. Itulah yang terpaksa dilalui oleh sesebuah negara apabila tiada suatu parti yang memiliki majoriti untuk membentuk kerajaan. Kita melihat di sesetengah negara di mana kerajaan bertukar tangan beberapa kali dalam satu penggal bilamana “coalition” yang lemah berpecah dan muncul gabungan baru membentuk kerajaan. Ini adalah proses demokrasi biasa. Jika benar ada PINTU BELAKANG, sesiapa pun silakanlah melangkah masuk. Anwar Ibrahim juga boleh masuk pintu belakang jika itu hakikatnya…masuklah! Tak perlu pun masuk ikut pintu belakang jika sesuatu pihak mampu meraih sokongan majoriti…masuk ikut pintu depan istana saja…! Waema… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

“…..Adalah terbaik dengan perkenan YDPA, kerajaan perlu membubarkan parlimen dan PRU15 akan diadakan serta-merta”.
——————————————————————————-

Tuuu dia….si ‘Rear’ Admiral pun apa lagi melenting kepanasan dgn muka monyoknya dalam tv keluar malam tadi membentan-bentan konon “Ada pihak berkhianat terhadap kerajaan PH.
Habislah angan2 tak sudah2 dia nak jadi PM,
Hancusss, mampusss…..!!

Tuu lah padahnya, bila dgn The World Renowned Statesman, Nuar & geng2 Stor kunyit nak buat gara2 & ngacah2 ganggu gugat. Dia dah terjolok sarang tebuan, daaaa….!!

Kita semua tunggu episod selanjutnya besok – Tun dgn pasukan barunya akan membubar kerajaan PH atas perkenan YDPA.

anonymous
Member
anonymous

Man Hindu ingat bubar parlimen madey masih tetap pm..

Man hindu ooit..

Kerajaan pintu belakang pas dan umno setuju madey pm sebab madey ada kuasa…pru15 pas dan umno tak setuju madey pm kerana Bersatu ciput….umno lebih besar….5 prk madey dihempok oleh pas dan umno…

Habislah madey pengkhianat ini kali.

anonymous
Member
anonymous

Man hindu…kenape tidak petang semalam…..kena tunggu hari ni?..

Dah jumpa Agong ramai2 petang semlm tapi nak umum hari ni..lucunlah man…tv tutup petang semlm hari ni baru tv bukak?…

Madey tak nak pon buat sidang media lepas jumpa Agong..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Wowwwww…,KONSENSUS MAKAN MALAM BERSAMA ends with 131 MPs all smiles and puas hati, you,……!!

It’s splashed in The Star front page today, man.

That’s it…..aThe Grand Old Statesman with the trust & confidence of Umno and Pas as well as support from Sabah & Saraeak have check-mated Anwar, PKR, DAP, PAN and their cronies.
It’s game over…..!!

So, that’s it, The Nbrilliant Tun Mahathir has outgunned Anwar again and again.

Plain and simple……!!

Amacam Kejora, haaaaa….??

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 7:10 am,

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kemaraan Umno/BN, mmg tk dpt nak dikekang
5 PRK terkini..berturut2..PH rebah terkangkang
Cercaan rkyt ke ats PH..di mulut tk prnh lekang
Boss takut, ajak BN bntuk kjaan pintu belakang
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
5 PRK tumbang, Cap Munga kini panik gelabah
Dlu kata Umno/BN dh mati, naper kini berubah?
Depa tau lwn BN PRU15 psti Cap Munga rebah
Kini tk malu..ajak gabung melutut menyembah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

He he he
Ha ha ha
Hi hi hi
Ho ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 7:10 am,

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Tak usah merapu lah, Suman Hindu, kapir harbi
Peliaq ko tu dh sentap msuk, mcm kepala labi2
Nun dekat atas tu..pantun aku bagi bertubi-tubi
Awat hang tk berani jawab..wahai Suman babi?
๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Blog Budin ini, bagi Kejora, adalah sgt istimewa
Di sini, tersimpan banyak kenangan & peristiwa
Kejora dulu nya..hidup dalam duka dan kecewa
Tetapi di sini, muncul penawar, Irah gadis Jawa
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™
Irah hadir, dlm hidup ini, spt pnyambung nyawa
Kejora yng dulu berduka, kini, dlm riang ketawa
Pertemuan dgn Irah, bgai Adam bertemu Hawa
Kini di blog ini, Irah & Kejora bagai dewi & dewa
๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah mcm penyanyi Cita Citata..cantik dan lawa
Klu barangn mmancing Irah ibarat brand Daiwa
Bagi Kejora, sinar brgemerlapan, Irah dah bawa
Mmg kenangan bersama Irah sgt mngusik jiwa
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท

Anonymous
Guest
Anonymous

KENANGAN MENGUSIK JIWA – A.RAMLIE
https://youtu.be/GX5q3sDCZW0

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Walaupun jauh
Beribu batu
Namun hati ku
Tetap pada mu

Senyuman mesra
Bingkisan rindu
Dalam kenangan
Utus selalu

Duhai sayang
Cinta ku sejati
Kenangan mesra lalu
Mengusik hati

Indah nian
Mesra yang tercipta
Kenangan mu selalu
Mengusik jiwa

Biar bertahun
Dalam kembara
Paduan jiwa
Cinta bertakhta

Damai setia
Lukis didada
Menanti cita
Sinar bahgia
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
‘Kenangan Mngusik Jiwa’ ini sebuah lagu lama
Kisah kekasih..yg trpisah dek jarak beribu batu
Ia bagai ditujukan untuk keadaan kita bersama
Bila dh berjauhan, saling merindu setiap waktu
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Cantik betul lirik ‘indah nian mesra yng tercipta’
Diikuti dgn, ‘kenangan mesra lalu mngusik jiwa’
Ia seakan-akn, mnceritakan, keadaan cinta kita
Kasih tak dpt dijual beli, spt pujangga berfatwa
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Begitulah juga lirik..’biar bertahun dlm kembara’
Diikuti pula dngan, ‘paduan jiwa cinta bertakhta’
Ia spt mnceritakan..keadaan Irah di luar negara
Kita terpisah kerana Irah kini mengejar cita-cita
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Tk kurang indah, lirik, ‘damai setia lukis di dada’
Disambung lagi dgn, ‘menanti cita sinar bahgia’
Diri abng ini, akan tetap kekal setia, pada dinda
Mmg tak sabar abg nanti, Irah pulang ke Mysia
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

AG Thomas’ Rule of Laws pertaining to LTTE vs Tun M’s Malays Majority Power and Constitutional Rights.

JEWEL IN THE CROWNโ€ฆโ€ฆ!!
Only a Grand Master Gem politician like Tun M knows…..the nation leader needs a non-shaky bloc support base to ensure Malaysia is politically stable.

In Malaysia, THAT BASE IS THE SOLIDATORY-MAJORITY OF MALAY VOTERS. whether we like it or not.

Don’t forget, this state is MALAYsia in the Malay Archipelago, not India nor China.
MALAYS are the Founding Fathers and indigenous people here.
ISLAM is the Official State Religion.

ps:
‘Rear’ Admiral Anwar Ibrahim & DAPsters have arrogantly disrespect Malays’ sovereignty.

anonymous
Member
anonymous

Man Hindu ingat AG tommy thomas pandai2 sendiri bebaskan LTTE sedara mara Man Hindu…

Tommy bebaskan dgn persetujuan madey laah..

Tommy yg lantik madey ato madey yg lantik tommy thomas?…siapa yg lebih berkuasa?..

Man Hindu selalu kena tipu dgn madey..

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

1511 Si Kitol buka pintu masuk kubu Melaka kepada musuh. 2020 Si Kitol moden buka pintu masuk Hotel Sheraton kepada MP Pembangkang. Ironinya Si Kitol moden tidak berjaya. Kahkahkah!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aku tak rela berPMkan jantan dayus yg takut & tunduk bongok ikut tel7njuk bini โ€“ SELISIHโ€ฆโ€ฆ..!!

anonymous
Member
anonymous

Ko suka berpmkan jantan tua bangka yg sanggup melutut kpd Peliwat dan Perasuah an penjual agama demi kuasa…

Madey menumpang lagi demi kuasa…

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Madey si Kitol akan mampus dalam kesipuan. Kasihan legasi si Kitol moden. Gagal jatuh Kerajaan Malaysia 2020. Kahkahkah!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aku tak rela berPMkan jantan dayus yg takut & tunduk bongok ikut tel7njuk bini – SELISIH……..!!

anonymous
Member
anonymous

Man Hindu sanggup berpmkan jantan tua bangka tak bermaruah….tompang sana tompang sini..

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kemaraan Umno/BN, mmg tk dpt nak dikekang
5 PRK terkini..berturut2..PH rebah terkangkang
Cercaan rkyt ke ats PH..di mulut tk prnh lekang
Boss takut, ajak BN bntuk kjaan pintu belakang
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
5 PRK tumbang, Cap Munga kini panik gelabah
Dlu kata Umno/BN dh mati, naper kini berubah?
Depa tau lwn BN PRU15 psti Cap Munga rebah
Kini tk malu..ajak gabung melutut menyembah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Maknyah Kejora Saroja tuu budak pengecut, biadap, salah asuhan, lagi2 plak naif ilmu pengetahuan.

Taunya dia hanya asyik2.,,โ€tepuk bulu, kolom lollipop-cornnectโ€ ajaran tok garunya, anak brahim peliwat.

anonymous
Member
anonymous

‘Bubar parlimen’ 23 Feb 2020, 10:51 malam (Dikemaskini 12:15 pagi) Ramieza Wahid | Berita A A Susulan perkembangan politik terkini, Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Tebing Tinggi Dr Abdul Aziz Bari mencadangkan supaya parlimen dibubarkan. Jelasnya, merujuk kepada perlembagaan, Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Riโ€™ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah mempunyai hak untuk membubarkan parlimen tanpa nasihat kerajaan. โ€œ[โ€ฆ] kalau kita rujuk kepada perlembagaan, ia ada peruntukkan Yang di-Pertuan Agong ada dua budi bicara boleh dilaksanakan tanpa nasihat kerajaan, yang pertamanya dalam melantik perdana menteri atau kerajaan dan yang keduanya bubarkan parlimen. โ€œJadi untuk melihatkan Yang di-Pertuan Agong tidak memihak kepada sesiapa,… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Untuk makluman adik ambe dah stanby diistana..

Maklumat Terkini Kerajaan Baru
23/2/2020
4:00pm

Daripada sumber yang boleh dipercayai dari istana, Agong sedia maklum tentang kemungkinan pertukaran kerajaan baru dan menyebabkan PH terkubur.

Akan tetapi buat masa ini Istana tidak setuju tentang pembentukan kerajaan pintu belakang yang diusulkan, Baginda perkenan mana-mana kerajaan yang dibentuk perlulah melalui PRU dan bukan pintu belakang.

Adalah terbaik dengan perkenan YDPA, kerajaan perlu membubarkan parlimen dan PRU15 akan diadakan serta-merta.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

“…..Adalah terbaik dengan perkenan YDPA, kerajaan perlu membubarkan parlimen dan PRU15 akan diadakan serta-merta”.
——————————————————————————-

Tuuu dia….si ‘Rear’ Admiral pun apa lagi melenting kepanasan dgn muka monyoknya dalam tv keluar malam tadi membentan-bentan konon “Ada pihak berkhianat terhadap kerajaan PH.
Habislah angan2 tak sudah2 dia nak jadi PM,
Hancusss, mampusss…..!!

Tuu lah padahnya, bila dgn The World Renowned Statesman, Nuar & geng2 Stor kunyit nak buat gara2 & ngacah2 ganggu gugat. Dia dah terjolok sarang tebuan, daaaa….!!

Kita semua tunggu episod selanjutnya besok – Tun dgn pasukan barunya akan membubar kerajaan PH atas perkenan YDPA.

anonymous
Member
anonymous

Kalu pru15 diadakan..madey cukup kaciwa dan ketakutan kojol..

Lepas jumpa Agong madey tak mau buat sidang media…madey terus balik tido awal…dinner pon madey tak mau pegi…

Hadi dan zahid dan azmin gembira pru15…hadi dan zahid tentu akan tolak madey dari jadi pm jika madey nak tompang kapal mereka kerana parti madey parti ciput..5 prk berturutan madey di hentam oleh pas dan umno…

Kikikik….habis lah madey ini kali…

Madey silap langkah?..

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Ke mana sja, abg pergi, diri Irah ttp mmbayangi
Indah nya cahaya cinta..lebih dari sinar pelangi
Haruman bunga2 cinta sntiasa segar mewangi
Terasa begitu indah hidup bila diri ini disayangi
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

BILA DIRI DISAYANGI – UKAYS
Karaoke: https://youtu.be/tNBr4ZyW30E

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Terdengar bisikan mesra…
Kalimah keramat bermentara
Bermulanya siang berakhir malam ku
Tak akan ku jemu menyebut nama mu

Tiada batasan waktu
Tiada tempat mu tertentu
Di gunung di lembah, di darat di air
Siapa pun hamba, keikhlasan doa
Keagungan kasih merubah takdir…

Chorus:

Bila ku sedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap nama mu
Terasa diri ku kembali dipandu…

Engkau yang pertama tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkahlah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayang mu
Ku berserah diri…
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Tk akn brmakna hidup ini tanpa dinda ku puteri
Irah bagi abg ini, bagai sinar, bulan dan mentari
Izinkanlah abg menumpang di hati mu bidadari
Di bawah naungan kasih Irah..abg berserah diri
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

anonymous
Member
anonymous

Anuar musa sahkan kabinet baru sedang dibincangkan tunggu pengumuman PM…anuar muso kofiden tubuh kerajaan baru yg blm disahkan..

Madey tak join dinner di sheraton…tido awal…..besok anwar ibrahim ngadap Agong..

Semuanye masih samar2…

sabli
Guest
sabli

GILA DARJAT..GILA KUASA…GILA HARTA…SEMUA GILA…YANG TUA TAK MAMPUS…YANG MUDA GELOJOH…YANG SABAR TERUS MENUNGGU….JILAT…AMPU…BODEK…BAGUS LA….ADA KER FIKIR PASAL MARHAIN….INGAT LAH KITA BOLEH MERANCANG TAPI PERANCANGAN ALLAH TIADA SIAPA YANG TAHU…

Anonymous
Guest
Anonymous

gi tido la…kau lebih gila dari orang gila nampak!

gi jual jubo la bagus…

anonymous
Member
anonymous

Dah pegi istana ramai2 nak tubuh kerajaan pintu belakang…ape hasilnye?…senyap jeer

Jadi betul lah cakap Lokman adam..

Sibongok wau bole koyak rabak napikan kunun tak ada dokumen tak ada pengumuman…

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ
Ticer Zura tu dah berahikan abang sekarang
Asyik jeling-jeling kat body abang saja
Dia ni sukakan bulu dada,dengar kata orang
Abang beli la temakau Ulu,lumor kat dada

๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 12:27 am,

๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Hentikan lah saja Anon, nak buat perangai kera
Irah dh hmpir 9 bulan, mmbaca pantun2 Kejora
Dia tau bezakan antara kebenaran dgn angkara
Lagi pula..pantun2 dri Kejora ada kelainan aura
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Irah tahu nak bezakan, antara intan dngan kaca
Tk brkesan, ko cuba racuni, hati Irah ku yg setia
Tektik kotor Anon tu..mmg nya, Irah boleh baca
Segala usaha jahat Anon itu hanya akan sia-sia
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™
Hnya Irah sahaja lah, yg bertakhta di hati Kejora
Dgn gadis2 lain..tk mungkin Kejora akn terpikat
Irah pun tahu, kedudukan ckgu Yati & ticer Zura
Mereka dua tu, hanya Kejora punya adik angkat
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Apa jua fitnah..Kejora tak pernah rasa bimbang
Irah bgaikan bunga yg kenal dia pnya kumbang
Lihat..apa yg dikata..dek bunga ku yg kembang
‘skrg ade pntun bga-bga untk irh yg bkn dri abg’
๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

MUNIRAH MARYONO Salam Sir Abang, Kabare? Smga abg & klrga sht irh tgah rht-rht lps slat isyk ptg tdi irh pgi jging,nk mtn bdy bwh 50 kg ha ha dh lma X bt gtu, frst tme jging ngn rkn mstrs irh stu rmh Dh rndu Irah nak ckp jwe & brbsa mlyu kt sni smuanya spking sbb nk mhrkn BI psn lcture gtu la kt smua pljar msia abg, bln jnry bln lcu bgi irh itu hri ade srt rsmi untk irh ha ha skrg ade pntun bga-bga untk irh yg bkn dri abg ha ha eh eh pplrnye irh… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Begitulah kesetiaan, sorang kekasih yg tercinta
Dia tau, mmbezakan, kebenaran dgn tipu dusta
Bertuah Kejora..dpt kekasih yg manja dan jelita
Dah le setia, wajah pula cantik mcm Cita Citata
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

SAKITNYA TUH DI SINI โ€“ CITA CITATA
Karaoke: https://youtu.be/yLeQAS5xSAg

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Sakitnya tuh di sini di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini kau menduakan aku

Teganya hatimu
Permainkan cintaku
Sadisnya caramu
Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku
Hancurnya jiwaku
Di depan mataku
Kau sedang bercumbu

Sakit, sakit
Sakitnya tuh di sini
Sakit, sakit
Sakitnya tuh di sini
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Gembira dlm hati ini, tak tau, camner nak cerita
Awek, berat tak sampai 50 kg comel dan cinoni
Bayngan wjah Irah..sntiasa brmain di dpn mata
Spt Cita Citata, mnyanyi lgu ‘sakitnya tuh di sini’
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Bukan lah wjh bakal isteri Kejora nk tayang jaja
Tpi..diri ini bangga, dgn kcantikan org yg dipuja
Dah lah cantik ayu, baik budi, mesra dan manja
Cuma Kejora dok risau klu diminta 50K belanja
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท

Hakim blok Ger
Guest
Hakim blok Ger

sajak dari si mentah dalam selok-belok politik,penyajak bodoh yang amat diperlukan oleh yahudi laknatullah..

pekak betol senang di ajar
pekak timbang binasa diri

BUDIN OIIII….HANG DAH KUTIP SAMPAH MANA NI?

KAH KAH KAH KAH

anonymous
Member
anonymous

Ko pandai sajak ker?..

anonymous
Guest
anonymous

1 grup, mosurat.
pokjib cool je di pekan.
anwar cool ngan baca yasin dan solat hajat.
Laku ke SD dlm mahkamah YDPA?
AGaknya, YDPA akan minta sume MP muslim bersumpah depan Quran, ada utang ke SD ni ditandatangani?

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Is this Rosli Azad Khan?

AHMAD ALBAB
Guest
AHMAD ALBAB

Yess… KEPALA JUBOR BAPAK KAMU WAU BULAN! ๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Hakim blok Ger
Guest
Hakim blok Ger

kau AHMAD ALBAB dah tinggal jubor,,,TAPI TAK PE,JUBOR KAU BOLEH DITUTUH NEGRO..sekali hentak sekupang kasi
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Maknyah Kejora Saroja tuu budak pengecut, biadap, salah asuhan, lagi2 plak naif ilmu pengetahuan.

Taunya dia hanya asyik2.,,โ€tepuk bulu, kolom lollipop-cornnectโ€ ajaran tok garunya, anak brahim peliwat.