EZAM GESA IGP BUKA SEMULA SIASATAN TERHADAP AZMIN

1. Saya ulangi gesaan kepada Ketua Polis Negara Tan Sri Hamid Bador agar siasatan kes video seks songsang yang membabitkan Menteri Ekonomi dibuka semula dan dilakukan secara profesional dan telus.

2. Saya merujuk kepada ucapan-ucapan saya di Shah Alam pada 14 Feb, Seremban pada 15Feb dan Kuantan pada 16 Feb 2020.

3. Saya menggesa KPN untuk membuka semula siasatan berdasarkan bukti baru yang khabarnya diterima oleh IbuPejabat Polis Bukit Aman beberapa minggu lalu.

4. Sebelum ini dakwaan terbuka telah dilakukan seorang bernama Haziq membabitkan seorang menteri kanan bernama Mohamed Azmin Ali yang merupakan Menteri Ekonomi. Ianya dakwaan serius dan sehingga hari ini tiada tindakan terhadap pendakwa dan/ataupun yang didakwa.

5. Menteri Ekonomi ini banyak melakukan sabotaj ekonomi dengan secara terbuka menggagalkan pelan peralihan kuasa PM yang memberi kesan kepada ekonomi negara.

6. Menteri Ekonomi ini juga dikaitkan dengan beberapa komplot kerajaan pintu belakang yang juga mengakibatkan kesan negatif kepada ekonomi negara dan merosakkan imej dan keyakinan pelabur kepada Malaysia.

7. Kesannya amat jelas.Ekonomi Malaysia ditahap terburuk dengan KDNK paling rendah suku akhir 2019. Rakyat semua peringkat merasai keperitan yang semakin berpanjangan.

8. Justeru ,alasan kukuh untuk mempercayai Menteri Ekonomi yang terpalit dakwaan skandal seks songsang bersama bukti video ini hilang fokus dari menjalankan tanggungjawab selamatkan ekonomi negara kepada selamatkan dirinya sendiri.

9. Tan Sri Hamid punya rekod meletakkan kepentingan negara mengatasi kepentingan lain sewaktu ketika dahulu dengan berani meletakkan jawatan dalam isu 1MDB yang melanda negara ketika itu.

10. Saya harap beliau kekal dengan sikap meletakkan kepentingan negara mengatasi kepentingan politik mana-mana kelompok dan individu.

11. Makanya saya sekali lagi menggesa beliau melakukan tindakan segera tanpa kompromi. Kes ini soal negara. Ia membabitkan seorang menteri ekonomi dan memberi kesan langsung kepada ekonomi negara dan rakyat.

Mohamad Ezam Mohd Nor

19 Feb 2020/ 25 Jamadil akhir 1441H

Kongsikan artikel ini
Updated: 19 February 2020 — 8:05 pm

145
Leave a Reply

avatar
13 Comment authors
AnonymousAnonymousAnonymousAnonWau Bule Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing, dgn Kejora nampak nya dah menyepi
Awal tdi, anjing tua ini, cuba nk bermain dgn api
Bila Kejora berkasar..lari le anjing tua ni menepi
Bodoh TN anjing tua ni mngalahkan lembu sapi
๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
The title, โ€˜Championโ€™, Kejora still, hold the crown
He had beaten stupid dog TN, flat to the ground
Then TN is thrown to the sewage tank drowned
Thatโ€™s why, the silly idiot dog is not seen around
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚
Idiot TN is as if an old buffalo with broken horn
The stupid idiot is left with smelly rotten image
The bloody skunkโ€™s dignity, cgu Kejora had torn
Idiot dog TNโ€™s reputation..Kejora had damaged
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

Hell hath no fury like Beruk Tua Geng Najib being ignored.

Tidak dipedulikan. Bisa nya rasa sakit di hati. Macam nak bunuh diri.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak boleh nak bunuh diri sebab dia Muslim.

Dia boleh senyap2 merayap ke bawah tempurung. Macam katak puru.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing ๐Ÿ• 1:12/1:22 pm,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hooi, TN anjing, bila masa Kejora nak bunuh diri
Kau tu yg pengecut tk ada telur, Keling Malabari
Bila kau nampak aku tak ada, baru nk pukul curi
Klu aku dtg lintang pukang kau anjing cabut lari
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sedarlah TN anjing, kau tu dah terkoyak maruah
Baru kau kenal, dgn pemuda Tunjang pnya buah
Dgn org lain, boleh ler..kau tunjuk samseng juah
Klu cgn pndekar Kejora..siap le kau makan kuah
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN barua anjing kurap cuba nak bersikap culas
Tpi..bgai mana dia msuk pun, dia ttp kena kilas
Kejora balun, TN anjing tu, tanpa kasihan belas
Kini..TN anjing sbak trsedu, di ats kerusi malas
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing sebak semput nenek mengurut dada
Kemarahan dia, dekat cgu Kejora blm juga reda
Tpi, dia umur 87, mana blh lwn, Kejora yg muda
Terkinja-kinja le atuk kedi tu kt atas kerusi roda
โ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟ

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing, psti dlm keadaan menyesal trngadah
Akibat mngacah Kejora, TN anjing terima padah
Terdiam je, anjing tu, wlu Kejora maki dan ludah
Baru dia tahu..itu TN anjing kapiaq haram jadah
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing dapt padah bila cari pasal dgn Kejora
Dia pun tau, bgmana Suman Hindu dpt sngsara
Kini, TN anjing monyok trkedu, serupa dgn kera
Dia dah tk berani lgi, angkat muka atau brsuara
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Tiada lagi suara TN anjing DAPigs punya balaci
Mulut busuk anjing tu, dah berjaya Kejora kunci
Dgn Kejora ni TN anjing tk berani lagi maki caci
Btg pelir dia dh sentap, tinggal tk sampai seinci
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Padan dgn muka, TN anjing kerepot tua bangka
Akibat cari psl dgn Kejora..dia kini brsedih duka
Kejora tibai anjing tu, dia tk berani angkat muka
Mengelupor ler barua dajjal tu serupa babi luka
๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Siapa mengata dah buat keputusan pasal pindah kuasa, KEPALA BAPAK DIA –
Top six to iron out details before Friday pow-wow on transition
Malaysiakini Team

Pakatan Harapan’s top leadership will hold a pre-presidential council meeting on Friday, according to sources.

The six are expected to meet at about 8.30pm. Following which, the presidential council will convene.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing kapiaq ๐Ÿ• 11:43 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing betina kapiaq ๐Ÿ• 11:43 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hoi kapiaq tua TN anjing betina biol gila sawan
Nun, atas & bwh Kejora tibai, naper tk melawan
Apa ko anjing ni sakit puki, baru lps mengawan
Atau puki ngko tu, dah tumbuh kulat cendawan
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HUโ€ฆ

anonymous
Member
anonymous

Tak de siapa pon cakap dah pindah kuasa..lu gila yg cakap..

Pre council perkara biasa…

Majlis presiden meeting nak tetapkan tarikh madey diundurkan…madey dah canang lepas Apec…

Anon
Guest
Anon

Saya cadangkan supaya Hamid Bador juga menyiasat lubang jubur Ezam Kotak kerana menurut saksi-saksi yang boleh dipercayai, lubang jubur Mamat ini pun dulu pernah kena sodok dengan seorang pemimpin yang pernah menjadi bos dia dulu.

Nama pemimpin tersebut ….tadi di tepi bibir , sekarang sudah lupa….akhil ka, abam ka…jibam….tapi orangnya haji juga,,,, ensem dan gila pungkor …..selalu sakit belakang sakit leher…

kah kah kahhhh

anonymous
Member
anonymous

Hahaha…tak de kerja sebar fitnah..lu percaya semua…tapi lu tak percaya lu kena kencing dgn mamak madey…dah abis cedik lu kena kencing dgn mamak kerala..

Anonymous
Guest
Anonymous

Jho Low pernah aktif di Wuhan, kata IGP – M’kini

Kot dia nak takutkan pihak berkuasa gangkap dia yang mungkin ada kuman coronavirus.

Kalau betul begitu, biar dia gol bersendirian ajer pun takpe.

anonymous
Member
anonymous

Kenape Hamid tak mau tangkap jho lo?…madey kata takut kalah perang….tipah koyak kata sprm sudah masukkan jho lo dlm senarai merah interpol..percanggahan statement…saper yg tipu?..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu yang tipu.

Jahat. Coba menyucuk. Kamu tak cukup dicucuk Bang Ali.

Coba nak perli anggota professional Kerajaan malaysia.

Kamu hanya professional beneficiary of Bang Ali’s sympathies. In more ways than one. One particular way makes you kengkang.

anonymous
Member
anonymous

Ban Ali roti yg tibai jubo lu tu pasal lu sebut Bang Ali..

Dah meoyan merapuu2 sigila ni..

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing kapiaq ๐Ÿ• 11:16 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing betina kapiaq ๐Ÿ• 11:16 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hoi kapiaq tua TN anjing betina biol gila sawan
Nun, atas & bwh Kejora tibai, naper tk melawan
Apa ko anjing ni sakit puki, baru lps mengawan
Atau puki ngko tu, dah tumbuh kulat cendawan
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Pantun yg sama jam 11:59 am tu, Kejora tujukan kpd TN anjing kapiaq 11:56 am…

HU HU HU…

anonymous
Member
anonymous

BERITAยฒPALSU YG SEDANG DIDENDANGKAN OLEH PEMBANGKANG..

UMNO yg sudah ditimpa musibah dan PAS yang semakin berpakat perlu berhati hati dalam manipulasi berita bukan sahaja takut palsu tetapi menjurus kepada fitnah dan niat jahat yang mendatangkan bala BERTERUSAN kepada mereka ..

Jangan jadikan muafakat antara iblis dan syaitan yang merosakan keharmonian negara sekadar berkiblatkan politik kepartian.

Viral photo of Guan Eng โ€˜chairingโ€™ TH meeting an ‘attempt to spread hatred’, says PM’s Dept: The PM’s Department says the picture was actually taken when minister Mujahid Yusof Rawa and Jakim officials visited the finance minister to explain the concept of Islamic administration on Feb 18

Anonymous
Guest
Anonymous

Hell hath no fury like Beruk Tua Geng Najib being ignored.

Tidak dipedulikan. Bisa nya rasa sakit di hati.

anonymous
Member
anonymous

Keling Orang gila saper lah peduli…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu pariah mabuk air ketum terbaring tepi jalan boleh di lenyek.

anonymous
Member
anonymous

Lu keling pariah gila…baik balik semula hospital gila Tampoi ambik obat dulu..

Kikikikik.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing kapiaq ๐Ÿ• 11:05 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing betina kapiaq ๐Ÿ• 11:05 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hoi kapiaq tua TN anjing betina biol gila sawan
Nun, atas & bwh Kejora tibai, naper tk melawan
Apa ko anjing ni sakit puki, baru lps mengawan
Atau puki ngko tu, dah tumbuh kulat cendawan
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HUโ€ฆ

anonymous
Member
anonymous

Tidak cukup dengan masalah yang menimpa PH, ia ditambah pula dengan sikap Pengerusi PH yang juga perdana menteri Dr Mahathir Mohamad. Peralihan kuasa yang sudah dikonsensuskan tidak dapat atau sengaja dilengah-lengahkan oleh Mahathir. Sehingga ke hari ini soal peralihan kuasa menjadi subjek sebutan dan “pengejekan” (sindiran) oleh oposisi kepada PH. Sosok terkena dan diaibkan dengan masalah ini adalah Anwar Ibrahim. Masalah ini terletak di atas bahu Mahathir seratus peratus. Boleh disebut masalah dan kerumitan kerajaan PH kini disebabkan oleh sikap dan cara Mahathir bermain dan catur politik yang berselindung disebalik kata-kata manis dan sikap terbuka serta menggunakan kuasa prerogatifnya sebagai… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Wau Bole oooit..

Allah tak kan soal kamu di mahsyar kelak kerana jaja fitnah?…joni doggy kaki temberang pon suka jaja fitnah..

Kamu ni an ostad temberang joni doggy tak kena dosa ker?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu yang asyik jaja fitnah .. Nungkar Nangkir akan kerja overtime menyoal kamu. Hingga roh kamu pun pengsan.

anonymous
Member
anonymous

Bukti yileks.m

Anonymous
Guest
Anonymous

Dalam your rear receptacle

anonymous
Member
anonymous

Kenape sigila ni merapu lsgi?…ooo obat dah abis…patut ler..

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing kapiaq ๐Ÿ• 11:05 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing betina kapiaq ๐Ÿ• 10:48 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hoi kapiaq tua TN anjing betina biol gila sawan
Nun, atas & bwh Kejora tibai, naper tk melawan
Apa ko anjing ni sakit puki, baru lps mengawan
Atau puki ngko tu, dah tumbuh kulat cendawan
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing kapiaq ๐Ÿ• 10:48 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

anonymous
Member
anonymous

Wau Bole koyak rabakbebal tak sudah dah cabut lari…takut nak jawab soklan mudah aku…suka jaja fitnah

Kikikikikik..

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Orang bodh macam kamu yang jawab soal bodoh….period

anonymous
Member
anonymous

Hahahaha…tak mampu nak jawab kerana tak ade bukti…nak jaja fitnahdari hearsay jee yg lu pandai.

Kikikikikik.m

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu tak di peduli, marah, menuduh liar mcm2.

Utterly debased thinking.

anonymous
Member
anonymous

Banyak siklan aku Wau bole bebal tak berani jawab..

Satu lagi soklan yg tak kan brani dijawab oleh si bebal Wau bole koyak robak..

Kenape Polis tak dakwa Anwar kes vedeo China Doll?…Eskay sudah serah vedeo dan jam omega kpd polis sebagai bukti..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu tak di peduli, marah, menuduh liar mcm2.

Utterly debased thinking.

anonymous
Member
anonymous

Orang gila tak patut di pedulikan

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN barua ifrit, di blog ini, hnya taraf anjing kurap
Mulut mcm puki mak dia busuk spt getah skrap
Tapi dia asyik kena dgn Kejora, sampai tertiarap
Allah tk akn tolong dia anjing mkn smpah sarap
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing kini dah kecut peliaq dan cawat ekoq
Dia tk sedaq umoq dah 87, kuboq dah hampiaq
Anjing tua tu setiap masa pasti akn tersungkoq
Allah tidak akan menyebelahi dia anjing kapiaq
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing masa kecil, trgolong kanak2 lembam
Bila dah tua, anjing tu jadi baran, darah cpt naik
Tapi anjing tu setiap masa psti akn tersembam
Allah tk akn menyebelahi dia anjing makan taik
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HU…

anonymous
Member
anonymous

Lagi banyak Wau Bole bukak mulut makin banya wau bole tunjuk bebal bongoknye

Joni Doggy panji hitam temberang dah tak berani jawab soklan aku..

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Konon dia tahu semua ada orang berlagak pandai
Tuduh orang ini itu namun dia sendiri otak tak pakai
Hanya tahu kritik semua orang tak betul namun tak guna akal
Gah sangat nak jadi hero tapi yang sedihnya hero bebal

anonymous
Member
anonymous

Lu sudah guna akal?..kena tipu pon tak sedar..

Sibebal berlagak bijak sudah sentap….kikikikik.

Anonymous
Guest
Anonymous

Lu Beruk Tua Geng Najib tak gun akal. Dah tak berani pakai nama Geng Najib sebab tiap kali pakai, dibalon, ditibai, dibantai.

anonymous
Member
anonymous

Lu merapu kerana obat dah abis..saper suruh lu lari dari hospital gila Tampoi?…

Bang Ali roti yg suruh?..

Ayah
Guest
Ayah

Jam Omega pi mana Budin?

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Teringat jam Omega teringat Video Sex China Doll viz Pak Shiekh

Masih nak peluwat dan penzina jadi PM8?

anonymous
Member
anonymous

Omega : Kad pendaftaran jam datang dari mana pulak? Kata Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani berkata polis telah menyerahkan kad pendaftaran jam itu kepada syarikat yang mengedarnya bagi tujuan pengesahan siapa pemiliknya. Kad pendaftaran jam?? Kebanyakkan barangan mewah yang dikeluarkan untuk pasaran biasanya mempunyai nombor siri yang dicetak dan biasanya ianya akan disertakan dengan warranty card dan pembeli juga akan diberikan kad pendaftaran barangan itu. Kad pendaftaran dan warranty card ini biasanya tidak diusung kehulu kehilir oleh pembeli barangan tersebut, biarpun barangan itu merupakan sebuah beg tangan hatta ianya Prada sekalipun takut nanti orang kata… Read more »

Wau Bule
Guest
Wau Bule

kena batang hidung sendiri tak ndak ngaku

anonymous
Member
anonymous

Nak ngaku amendanye…anwar pembangkang masa tu..kenape tidak ada pendakwaan?….kes fitnah liwat seefool yg hilang wang deposit di PD ada pendakwaan….

Sudah lah sibebalbjangan nak mengarut nak buat fitnah plak..

anonymous
Member
anonymous

Omega bapa kamu?….dah repot polis?

anonymous
Member
anonymous

Kenape polis tak dakwa pon anwar?..Dato T sudah serahkan vedeo dan jam omega kpd polis…..masa tu anwar pembangkang….

Orang bodoh mudah ditipu

anonymous
Member
anonymous

Tak usah tunjuk bebal bodoh mcm Wau Bole bebal bongok yg banyak teori temberang..

Wau Bule
Guest
Wau Bule

kena batang hidung sendiri tak ndak ngaku…kepala bapak kau

anonymous
Member
anonymous

Kamu bebal…polis tak dakwa pon..

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Mana dia dah senyap TN anjing mulut longkang
Tdi kemain lgi main pukul curi..itu TN kongkang
Kna cgu Kejora tibai, anjing ni lari, lintang pukng
Agknya, dia pergi cari Jemin..nk tadah belakang
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing, nak tunjuk baran, terkam dgn gelojoh
Tk padan dgn diri, boncit botak pendek kemetot
Mana mungkin lwn Kejora ni TN tu umur dah 87
Cabut lari ler, anjing tua tu..btg peliaq dia sentot
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN hanjing betina, kini jadi Kejora punya buruan
Dgn org lain..dia trkam, ini TN anjing gila sawan
Kejora tibai, anjing kapiaq ini diam tak melawan
Agknya anjing betina ni letih baru lps mngawan
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing betina, mulut busuk, jahat punya kaki
Hati dia sangat kotor penuh dgn kudis dan daki
Asal masuk blog jer..mulalah dia dgn caci maki
Kena Kejora balun, anjing betina ini sentap puki
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Abg ini, baru saja balik dari menunaikan ibadah
Mcm selalu, abg gi bersolat kat masjid Tg Pauh
Entah kenapa hati ini..resah gelisah tak sudah2
Tk tahan sngguh rasa merindu dkat org yg jauh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

anonymous
Guest
anonymous

bapa kencing berdiri, anak kencing berlari.
PM buat janji kosong, apatah lg komuniti busines.
mana pelabur asing tak lari KAHKAHKAH

anonymous
Member
anonymous

Madey penipu pembelit…
Penyokong kaki temberang tapi bongokbtak tahunkena tipu dgn madey…nak tutup tahi madey..

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib bukan saja bohong, tipu, juga mencuri. Sebat wang rakyat RM2.6 billion dari 1MDB. Bedebah.

anonymous
Guest
anonymous

Fitnah anwar sbg pelaku liwat, mahkamah era Tun Abdullah dah rejek.
Rakyat meluat dgn dalangnya.
Pengidap virusAtok ceduk ide, apa kata jadikan anwar pulak sbg dalangnya.
Termakan umpanan sbg next PM, menteri kalis cctv setuju berlakon dlm video semburit.
Hahahaโ€ฆ…skrip tak menjadi bila pengakuan sorang pelakon lg tular di itenet.
KAHKAHKAHโ€ฆ.Hadi/Zahid sokong perbuatan memfitnah/merompak aset TH diteruskan sehingga habis penggal.

Anonymous
Guest
Anonymous

“menggagalkan pelan peralihan kuasa PM yang memberi kesan kepada ekonomi negara.”

Tak beri Pak Sheikh jawatan PM rosak ekonomi negara?

Apa yang kamu cakap nih, Mamat?

Siapa kata peniaga tak berniaga sebab itu? Siapa kata investors tak mahu tanam modal sebab Pak Shiekh tak dapat jadi PM?

Mengarut.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing kapiaq ๐Ÿ• 6:38 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

anonymous
Member
anonymous

Budin lebih bijak dari lu..lu kucing kurap yg dibelit oleh madey jee.

Anonymous
Guest
Anonymous

Lu pariah selalu mabuk air ketum takda duit nak beli toddy. Lu sampah masyarakat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ezam mengata “siasatan kes video seks songsang yang membabitkan Menteri Ekonomi” tidak dilakukan secara profesional dan telus?

Nanti Bang Ali datang jumpa kamu, kamu bolos.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing sewel ๐Ÿ• 6:30 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

anonymous
Member
anonymous

Betul Bang Ali roti yg dah hentam jubo lu dan puki mak lu…lu kenal rapat Bang Ali..

Anonymous
Guest
Anonymous

Lu buat tak faham Bang Ali sodok emak lu bertalu talu.

Bodoh lah trying to divert, distract readers’ attention away from Mak Lu balik jalan kengkang.

Hah, sedap juga membalas beruk Tua Geng Najib in kind nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Abng terbangun tadi dek kejutan igauan mimpi
Badai kerinduan mnghempas abg terus hadapi
Entah mngapa dlm hati ini, terasa trsangat sepi
Sebagai pnawar video Citata, abg buka & tatapi
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

SAKITNYA TUH DI SINI – CITA CITATA
Karaoke: https://youtu.be/yLeQAS5xSAg

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Sakitnya tuh di sini di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini kau menduakan aku

Teganya hatimu
Permainkan cintaku
Sadisnya caramu
Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku
Hancurnya jiwaku
Di depan mataku
Kau sedang bercumbu

Sakit, sakit
Sakitnya tuh di sini
Sakit, sakit
Sakitnya tuh di sini
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Abg masih teringat, apa yg Irah citer pasal Shry
Tentang gelaran..’Tata’ dkt Irah yg dia telah beri
Mmglah sangat cantik & anggun..Irah ku puteri
Tak jemu2 abg tonton lagu Citata tu setiap hari
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Tak tau lah..sampai bila Kejora akn terus begini
Lara kerinduan & sepi terus merentap di hati ini
Asyik jer terbayang di mata, Irah yg genit cinoni
Irah jlmaan Citata, mnyanyi, ‘sakitnya tuh di sini’
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Gembira di hati abg ini, tak tau camne nk cerita
Wajah dinda asyik saja trbayang di depan mata
Semakin mendalam, rindu, pada org yg tercinta
Siapa le yg tk bangga, ada kekasih, mcm Citata
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Sdra Ezam (jika kamu baca blog Budin) Broadly, 1. You claimed you know who Anwar was 2. You claimed you had then 6 boxes of documentary evidences. 3. You claimed you are fighting against corruption 4. Now you are calling IGP to revisit and open Azmin’s case or what have. The reality, the facts and the truths are: 1. No one would believe you 2. No one would listen to you 3. No one would agree with you Why? You and or Lokman are expired products produced by Anwar during those stupid days of reformasi and now reforbasi. You and… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Lu bebal lah wau bole yg sudah koyak rabak….kenape madey lindongi azmin?…rafidah aziz rasuah AP madey lindongi dari siasatan….Hamid sudah umum nak lantik pakar vedeo forensik tapi bila?….senyap jer…

6 kotak dokumen tertakluk kpd OSA..lu tahu ker akta OSA?…

Lu dan beberapa ekor pencacai madey erala saja yg tak percaya kerana lu ikut rule of madey s law..

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Only fools talk like you.

1. Lindungi kepala hotak kau

2. OSA kepala bapak kau

3. Rule of law is rule of law.

Tak puas hati…report rafidah pada sprm…if you do not,,,stfu.

Gina otak. Bukan metapu dalam blog budon yang sangat berhatap pada jawatan penasihat media pm8…konon…piirah

anonymous
Member
anonymous

Lu memang bebal anak bapak yg bahlol…

Kenyataan madey sudah jelas mahu lindongi azmin….berita tak sampai kat rumah lu di Hulu serawak.

Lu memang tak tahu akta OSA tapi nak berlagak bijak…

Sprm mana nak layan?…siapa yg lantik ketua Sprm?..

Ikut rule of madey s law siapa yg sokong dan setia dgn madey selamat laa…

Kalau lu bebal tak usah menyibok laah…jadi penipu dan temberang aje nak tutup tahi madey dgn tangan lu yg kocik….tahi madey besar.

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Ada otak pakai…

Kamu konon berlagak pandai

STFU babe….period

muafakat nasional
Guest
muafakat nasional

Saya sangat setuju dgn wau bulan. Tahniah…

anonymous
Member
anonymous

Yg bahlol memang setuju dgn yg bebal

minah gedik cap ayam
Guest
minah gedik cap ayam

abang kera (kejora)!

minah tak kesah kote abang 2 cm
janji hati abang dapat minah milik
jom la rasa minah punya poen
abang tlentang,atas minah gelek

Anonymous
Guest
Anonymous

Hah, Mister 2cm.

Jaga Minah, nanti dia pakai jari, kuku panjang, penuh daki.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing betina ๐Ÿ• 6:26 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

Minah Gedik 1:03 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Apa lah Minah tak malu btul, cakap pasal po-en
Dah tu..cerita lucah pulak pasal nak menggelek
Mari lah Minah, ikut abg Kejora, kita sokong BN
PH hanya pandai tabur janji..tapi tunainya yillek
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kat Malysia kni, dah hampir jam 12:00 tgh mlm
Rasa rindu pd dinda di sana, trsgt lah mndalam
Utk dinda..abg tk akn berhenti mencoret kalam
Di angin nan lalu abg ingin utuskn doa & salam
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
2 musuh kapir..tak tahan, Kejora pnya hntaman
Ponggong, Kejora sepak..kepala, Kejora penyet
Dh lama cabut lari..si bapok Hindu Wak Suman
Hari ni disusuli pula si kafir Kristian TN monyet
โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tnpa kehadiran Kejora blog ini tak akan berseri
Lebih meriah lagi klu ada wrkah dari Irah puteri
Tpi blog sunyi..bila musuh2, dh habis cabut lari
Tk tertahan mereka, pukulan cgu Kejora bistari
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

anonymous
Member
anonymous

Hamid dihantar boleh najib jumpa madey mengenai 1 mdb

Tapib sendiri percaya klentong madey..

Sekarang Hamid pening…nak tangkap cina jho lo tak boleh…

Nak siasat vedeo azmin semburit pon tak boleh..

Hamid kena ikut telunjuk madey…kalau tak ikut arahan nanti susah..

Anonymous
Guest
Anonymous

Yer ker?

KEPALA BAPAK KAMU kata?

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing betina ๐Ÿ• 7:06 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

anonymous
Member
anonymous

Lu bongok per tahu…

Anonymous
Guest
Anonymous

Lu asyik menjilat bontt Najib Klepto hanya tahu bentuk bontt dia.

anonymous
Member
anonymous

Joni Doe

Kenape lu kuat temberang?

John Doe
Guest
John Doe

Kenapa? Takut ka? Hehehe Ka kamu dah letih berjuang menyerang Pemuda Tamim yang tak pernah dan tak akan tewas demi mempromosi seorang peliwat sebagai PM tetapi telah keletihan dan melihat tiada sebarang hasil? Hehehe.. Mana pergi kekencangan kamu menipu dan membenci kebenaran dengan memperolok-olokkan, beralasan, memutarbelit dan mencerca? Hanya satu ayat 4 kalimah saja ka? Keletihan menipu? Hehehe… Dahulu apabila John Doe sudah tidak muncul di blog ini sebab blog ini benar-benar tak ada class, dan hanya muncul di blog KD dan blog2 lain, John Doe telah dicabar oleh para promoter ‘peliwat sebagai PM-8’ supaya masuk ke blog ini untuk… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Liwat jubo mak lu ker?…madey dah keletihan..semua helah melalui azmin an hishamudin gagal..

Jadi ke tak jadi perang klimaks..

Madey dah nak berundur lepss Apec…imam mahdi blm muncul…betul e madey ke madey yg akan serah panji hitam kpd al mahdy…inibjonibdoggy yg cakap..

Madey dah tak ada mcm mana madey nak serah panji hitam kpd almahdy nanti?

Joni doggy kenape ko kuat temberang?..

Anonymous
Guest
Anonymous

Gagal kata KEPALA BAPAK KAMU?

klimaks antara mak kau dan bapak kau.

Cakap baik dibalas baik. Juga di sebalik nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing betina ๐Ÿ• 7:09 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hoi kapiaq tua TN anjing betina biol gila sawan
Nun, atas & bwh Kejora tibai, naper tk melawan
Apa ko anjing ni sakit puki, baru lps mengawan
Atau puki ngko tu, dah tumbuh kulat cendawan
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HUโ€ฆ

anonymous
Member
anonymous

Si Bongok gila kena tipu dgn madey

Anonymous
Guest
Anonymous

Si Bangang ha nya cium kentt dan nyonyot bontt Najib Klepto.

anonymous
Member
anonymous

Jon doe kaki temberang tak layak jadi saksi..

Ikut kitab suci kerala mungkin boleh kot…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kitab Beruk Tua Geng Najib dah tak boleh pakai. Takda sapa nak percaya Najib Klepto Al Jibo lagi.

SSebab dia curi wang rakyat RM2.6 billion dari 1MDB.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing betina ๐Ÿ• 7:12 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hoi kapiaq tua TN anjing betina biol gila sawan
Nun, atas & bwh Kejora tibai, naper tk melawan
Apa ko anjing ni sakit puki, baru lps mengawan
Atau puki ngko tu, dah tumbuh kulat cendawan
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HUโ€ฆ

anonymous
Member
anonymous

Bukti yileks … bongok….keling sigila meratib hari2..

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukti di mahkamah, bangang. Tapi fakta dan sampai dunia luar, DoJ USA pun dah tahu money laundering trail Najib si Klepto.

MR REZKI HIKMATYAR-KUALA LUMPUR
Guest
MR REZKI HIKMATYAR-KUALA LUMPUR

saudara John Doe,

individu yang memperolok awak tu,ku gelar sebagai

“abu lahap moden” dan mereka akan dibinasakan sebagai binasanya abu lahap yang menghina nabi dulu!

hanya masa yang menentukan.

TAHNIAH BRO JOHN.PADA ANDA ADA SEMANGAT YANG KAMI TUMPANGI,DALAM MENGIRINGI PERJUANGAN INI!

TERUSKAN BERKOMENTAR,KITA AKAN BERJUMPA PADA PERTEMPURAN AKHIR NANTI.

anonymous
Member
anonymous

Ko pon percaya temberang jon doe yg putar belit hadis nabi…ko boleh jawab soklan aku ?….jawab lah…kaki temberang jugak…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu hanya lone voice disini, Dol. Givap lar.

Bila kalah, samurai Jepun harakiri, Roman General fall on his sword. Kamu merayap ke bawah tempurung ler. Diam bersama katak puru.

anonymous
Member
anonymous

Azmin dilantik menteri ekonomi…ekonomi bukan mencanak tapi merudum….najib tinggalkan dgn gdp 5.9% tapi sekarang
4.5% saja..

Azmin nampak berjaya tadbir selangor kerana asas yg kukuh yg di warisi dari khalid ibrahim…

Rezab 3,2 billion yg ditinggalkan oleh kalid menyusut dikerjakan oleh azmin..

Tugas berat azmin bukan menteri ekomi tapi balaci madey untuk singkirkan anwar dari PKR dan rosakkan PKR..

Pengaruh azmin tak kuat dlm pkr..mp yg sokong azmin tak sampai 10 orang…

Majoriti pengerusi negeri dibelakang anwar…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“dibelakang anwar ..”

Anwar di belakang depa lah.

He is not known as Rear Admiral for nothing.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing betina ๐Ÿ• 7:26 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hoi kapiaq tua TN anjing betina biol gila sawan
Nun, atas & bwh Kejora tibai, naper tk melawan
Apa ko anjing ni sakit puki, baru lps mengawan
Atau puki ngko tu, dah tumbuh kulat cendawan
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HUโ€ฆ

anonymous
Member
anonymous

Azmin makhlok perosak PKR dan anwar sejak jadi balaci madey.

Madey dak tak boleh buat ape kerana azmin gagal jayakan misi kekalkan madey…

Azmin blm bijak helah politik .dia bijak bodek madey saja yg dia pernah durhaka…

Madey percaya ker penderhaka ?..madey hanye nak guna azmin saja…tapibazmin dah syook sendiri…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Jemin Jamban ni hanyalah talam dua muka, pakar dalam mengambil kesempatan!

Anonymous
Guest
Anonymous

TDM hanye nak guna azmin saja?

Bagus lah. Asalkan Pak Sheik tak dapat jadi PM.

Dia tak boleh jadi PM sebab dia Peliwat, di penjara 2 kali sebab liwat, ini negara Islam, Islam haramkan liwat.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN anjing betina ๐Ÿ• 7:29 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Hoi kapiaq tua TN anjing betina biol gila sawan
Nun, atas & bwh Kejora tibai, naper tk melawan
Apa ko anjing ni sakit puki, baru lps mengawan
Atau puki ngko tu, dah tumbuh kulat cendawan
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HU…

anonymous
Member
anonymous

Tunggu madey diundurkan dulu baru Hamid berani bukak semula vedeo azmin semburit..

Hamid kata nak lantik pakar forencic vedeo ….dah lantik ke blm?…senyap jeer..

Ini rule of madey s law…

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PENYAMUN TARBUS PANJI HITAM BERGADUH DENGAN PENGGANAS HITAMโ€ฆ..ELOK DAH TU โ€ฆโ€ฆ Cina Marah โ€œIndia Baby Boomersโ€ Sebab Tegur Budak Melayu.. Hahahaha.. Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Ong Kian Ming menegur Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang P Ramasamy berhubung kenyataannya terhadap Ketua Pemuda Bersatu (Armada), Syed Saddiq Syed Abdul Rahman. Ong berkata tindakan Ramasamy menggelarkan Menteri Belia dan Sukan itu sebagai โ€˜baby boyโ€™ tidak menggambarkan beliau sebagai seorang pemimpin negeri dan juga ahli akademik. โ€œMemanggil seorang menteri dalam kerajaan Pakatan (Harapan) seorang โ€˜budak mentahโ€™ sangat tidak sepadan dengan seseorang yang merupakan timbalan ketua menteri Pulau Pinang. โ€œItu saya jangkakan akan… Read more »

muafakat nasional
Guest
muafakat nasional

Ezam kotak,,jika hang tu telus fan serious,,suruh igp buka balik kes rasuah terowong dan bunglow terlajak murah tu. Kes digugurkan oleh ag secara meragukan,,kes dalam siasatan,,buka balik kes mahathir dan anwar bontot pelingkup 36 billion wang negara melalui forex, buka balik kes perwaja, kes bmf dahulu yg ada kaitan dgn mahathir sehingga jalil ibrahim dibunuh di kebun pisang di hongkong, tubuh rci kes babi lge dgn bantuan baruwah fan anak didik babi dap mujahid sabotaj dan jual aset thaji…. dan banyak lagi kes2 melibatkan mahathir semada 22 tahun merompak harta negara, jika hang betui telus,,,pkr,dap,pas, apa yg deoa tak sebut… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Sprm sudah siasat….clear…cerita terowong hanye temberang RPK yg hidup merempat..

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PARTI KADOK TAK TAHU MALU โ€ฆ.PARTI PARASITE MENUMPANG PH โ€ฆ..DIHENTAM DAN DIKUTUK HARI2 SESAMA SENDIRIโ€ฆ.NASIB BAIK PEMBANGKANG SIMPATIโ€ฆโ€ฆ PPBM TELAH DITUKAR NAMA SECARA RASMI KEPADA PARTI REPTILES OF KADOKโ€ฆโ€ฆ. MP melayu Umno pembelot Islam kerana lompat parti, kata Ismail Sabri By Ana Ghoib โ€“ Ahli Parlimen Umno yang melompat parti bukan sahaja membelot pengundi kawasan mereka malah membelot kepada Islam dan orang Melayu secara keseluruhannya. Naib Presiden Umno, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berharap 37 Ahli Parlimen yang masih kekal bersama parti tidak membuat keputusan yang akhirnya menguntungkan musuh agama dan bangsa Melayu yang gembira melihat perpecahan Umno. Ismail mendakwa… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MUJAHAT WAKAKA SEKALI SEKALA RASA NAK KENCING DI KHALAYAK RAMAIโ€ฆโ€ฆ.. KENCING2 SATU MALAYSIAโ€ฆโ€ฆ Menteri Haji Buat Lawak Pasal Kauta Naikโ€ฆโ€ฆ.. Amboi. Kekanda happy lepas kata orang Kimanis gelar dia โ€˜Menteri Hajiโ€™, hari ini lagi sangat happy. Dia buat pengumuman bahawa kuota haji rasmi Malaysia telah naik daripada 30,200 kepada 31,600. Sebab apa? Sebab kuota rasmi diberikan berdasarkan populasi kita. Populasi kita telah meningkat, maka kuota pun meningkat. Ini bermakna apa? Kekanda tidak berguna. Ada kekanda pun bazir duit beras. Letak Khalid Samad ke, si Kereta Terbang ke, Teresa minum sesudu minyak sawit ke, kuota tetap naik. Letak Mat Sabu untuk… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Ismail sabri pon sign SD sokong madey..

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TANGKAP DULU โ€ฆ.BETUL SALAH CERITA KEMUDIANโ€ฆ..INI HUKUMAN UMNO MENANG PRU KIMANISโ€ฆโ€ฆ.. Penahanan TS Sharir Samad Dan Tok Mat GST, Pegawai Soal Siasat SPRM Kata Kami Cuma Ikut Arahan Kak Tipah!!! Macam biasa, bila Pakatan Harapan kalah dalam mana-mana pilihanraya kecil, mesti ada isu yang dibangkitkan untuk membendong kegembiraan Barisan Nasional. Kali ini, sebaik sahaja Barisan Nasional menang di PRK Kimanis, Ketua Pesuruhjaya SPRM, Latheefa Koya dikatakan mengarahkan pegawai beliau untuk menahan, menyoal dan mendakwa 2 pemimpin UMNO, TS Sharir Samad dan Datuk Seri Ahmad Maslan atau Tok Mat GST. DS Ahmad Maslan dikenakan 2 pertuduhan gagal mengisytiharkan Lembaga Hasil Dalam… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
PH ibarat pena, yg semakin kekeringan dakwat
Di bwah parti PH keadaan ekonomi kian gawat
Yg dok berebut pngganti PM pun..kaki meliwat
Lepas PRU-15 utk PH..talkin, tahlil dan selawat
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah sayang,

KAH KAH KIOK K๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Sakit tuh di sini ada maknanya
Lubangjubo abg di liwat negro sado
Rakan abang tu asal dari kenya
Ramai kutuk,abg buat muka bodo

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah tersayang,
KAH KAH KIOK kiok ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Jubo abang di hantam bertalu-talu
Jahanam punya Negro,tutoh melulu
Sakit tuh woi,tercabut semua bulu
Ttonggeng abg. macam ular kena palu

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah tersayang,
KAH KAH KAH

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Musuh..abang dah hantam bertalu-talu
TN anjing jahanam..cuba trkam melulu
Dia tu, sgt tua dan beruban semua bulu
Lintang pukang ifrit tu lari bila abg palu
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaahhh kaaahhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah sayang,

KAH KAH KAH

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ
Sakit tuh di sini ada maknanya
Nyanyian Citata ramai memuja
Syukur Irah jadi abg yang punya
Dah lah jelita, lembut dan manja
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ
Kah kaahh kaahhh kaahh kaahh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Budin dah bak keluar balik citer seks Mt Jemin
Jantan dengan jantan..buat hubungan kelamin
Blia Nuat tkan, Jemin suruh Nuat tngok cermin
Minta le Allah laknat puak2 penjubor ni, aamiin
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Merata jurang buru belibis
Mengambang bulan,ngail gelama
Mengata orang abang yg lebih
Abang pon buat projek sama
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน
Merata jurang buru belibis
Mengambang bulan,ngail gelama
Izin abg karang rindu secebis
Salam dari abg, sudilah terima
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน
Kah kaahh kaaahhh kaahhh kaahh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“