RATA2 MAHU PERALIHAN KUASA PADA MEI, BUKAN NOVEMBER

Walaupun tarikh peralihan kuasa mungkin hanya akan diputuskan dalam mesyuarat Majlis Presiden PH pada 21 Februari ini, tetapi adalah jelas ramai yang mahu ia tidak ditangguh-tangguhkan lagi.

Dalam beberapa siri program Bual Bicara Peralihan Kuasa yang sempat saya sertai dan hadiri di beberapa negeri, sambil itu dapat pula berbual-bual dengan orangramai, rata-rata berharap penyerahan jawatan Perdana Menteri daripada Tun Mahathir Mohamad kepada Anwar Ibrahim dapat dilakukan pada Mei ini.

Mereka boleh dikata menolak sama sekali kiranya peralihan kuasa itu dianjakkan kepada November iaitu selepas Sidang Apec sebagaimana yang diminta oleh Tun Mahathir.

Alasan-alasan yang dapat disimpulkan mengapa perlunya peralihan kuasa dilakukan pada Mei dan bukannya November ialah:-

Pertama, kerana ia merupakan janji Tun Mahathir sendiri mahu memegang jawatan Perdana Menteri selama dua tahun saja.

Menunaikan janji itu dianggap bukan saja suatu kewajipan dan memberikan Tun Mahathir suatu pahala, malah mengelakkkannya terjerumus kepada dosa mungkir janji.

Dengan yang demikian, tiada keperluan sama sekali untuk melewatkannya daripada tempoh asal yang dijanjikan oleh Tun Mahathir sendiri.

Kedua, Tun Mahathir hanyalah Perdana Menteri bagi tempoh sementara sehingga Anwar dibebaskan daripada penjara, diberi pengampunan oleh Yang Dipertuan Agong dan boleh menjadi Ahli Parlimen semula yang merupakan syarat wajib untuk beliau memegang jawatan Perdana Menteri.

Oleh itu, tempoh dua tahun adalah munasabah dengan status kesementaraan itu kerana baki tiga tahun selebihnya adalah giliran Anwar pula mengemudi negara sebagai Perdana Menteri yang sebenar bagi PH.

Dalam hal ini, tidak kurang yang berpendapat, proses peralihan kuasa juga sepatutnya dipercepatkan lagi kerana semua syarat untuk Anwar menjadi pengganti sudah dapat dipenuhi lebih awal daripada yang dijangka.

Ketiga, menunggu Sidang Apec untuk menyerahkan kuasa kepada Anwar dilihat tidak lebih hanya untuk memenuhi ego Tun Mahathir dan bukannya atas kepentingan masa depan negara.

Oleh kerana Malaysia sudah pernah menjadi tuan rumah Sidang Apec ketika Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri pada tahun 1998 dahulu, kini adalah waktunya untuk negara menunjukkan reformasi telah berlaku dengan menonjolkan Perdana Menteri baru setelah 20 tahun berlalu.

Di mana reformasinya Malaysia kalau Perdana Menteri sama yang kekal dengan ciri-ciri diktatornya terus ditonjolkan dalam Sidang Apec 1998 dan 2020?

Keempat, oleh kerana pembaharuan tidak berlaku dan ekonomi tidak berkembang sejak Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri bermula Mei 2018 lalu, malah laporan Bank Negara baru-baru ini menunjukkan kemerosotan, apakah memanjangkan lagi tempoh peralihan kuasa selama enam bulan sehingga November mampu menzahirkan sesuatu yang positif untuk negara?

Apakah dengan Tun Mahathir terus menjadi Perdana Menteri sehingga November berbanding Mei yang sepatutnya, dapat melonjakkan lgi ekonomi, menaikkan nilai ringgit dan membuatkan pelaburan asing datang mencurah-curah?

Jika jawapannya tidak atau tiada kepastian, untuk apa dibiarkan Tun Mahathir kekal berkuasa sehingga November?

Bukankah dalam keadaan negara yang suram ini dan rata-rata golongan peniaga mengeluh terhadap kerajaan, tampuk ketua kerajaan sepatutnya lebih cepat digantikan?

Untuk itu, buat perhatian semua anggota mesyuarat Majlis Presiden PH yang akan bersidang pada 21 Februari ini – buatlah keputusan berkenaan peralihan kuasa nanti berasaskan logik untuk kebaikan negara dan bersandarkan keinginan sebenar rakyat, bukan untuk memenuhi ego serta keinginan peribadi Tun Mahathir semata-mata. (ShahbudinHusin 17/02/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 17 February 2020 — 10:44 pm

177
Leave a Reply

avatar
22 Comment authors
najib bini rosmahAnonymousAnonymousWau bulananon Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
anonymous
Member
anonymous

Baru2 ni laporan oleh mkini madey berkata PPMSi akan dibincang tahun depan..

Tahun depan bukan madey pm lagi..madey tersasul kerana dlm otaknye dia masih nak jadi pm…mungkin otaknye sudah rancang bagaimana nak belit nak kekal terus pm.

Ini belit kerala kuat mcm anaconda…

anonymous
Member
anonymous

Ini aku petik dari blog haprap kluang demon tukang tutup tahi madey.. Mahathir Tanpa ISU rasuah, penyalahgunaan kuasa, Tanpa skandal, Tanpa ISU liwat, ISU video…. Pun siang malam kena fitnah dengan puak Dan penyokongยฒ penyamun, penyangak, peliwat dan lanun. Komen aku.. Siapa yg lindongi kes azmin semburit? Siapa yg lindongi kes rasuah rafidah aziz?.. Melindongi kes jenayah bukan salah disisi undang2.. Madey pembohong …pembohong bukan munafik?.. Dalam kitab kerala pembohong bukan munafik.. Madey fitnah anwar liwat tak kena dosa ker?… Aku dah tanye si demon haprak tukang tutup tahi madey ni berpuluh kali ape bukti madey difitnah …Demon tak pernah… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Kluang tu pun 2×5 macam Madey si Kitol jenis kaki rasuah dan kaki tipu. Rakyat sudah bosan dengan orang tua gila kuasa macam Madey si Kitol. Berambus segera. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
TN ifrit, smua sifat dia ada, anjing, babi, monyet
Tapi dia lebih kpd rupa monyet, sbb mulut lebar
Kejora dah kasi, maruah TN..trcalar & terpenyet
Sbb dedahkan, ajarn Kristian, TN cuba nk sebar
โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN ifrit, smua sifat dia ada, babi, monyet, anjing
Hari2 dgn cgu Kejora, telinga si tua ni kna pulas
Pribahasa kata, tk ada beban..batu dia gi jinjing
Cari psal dgn Kejora..teruk dia kena, buli & kilas
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
TN ifrit..semua sifat dia ada..anjing, babi & kera
Dia sgt cemburu, bila Kejora brcinta dgn si dara
Tpi dia nk sebar Kristian, tertangkap dek Kejora
Kini dh malu terkedu, dia terus sepi tk bersuara
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท
TN ifrit, smua sifat dia ada, monyet, anjing, babi
Dia jdi cacai talibarut tokong DAPigs kafir harbi
Kristian ni tk caya Muhammad, kita punya Nabi
Tapi kote dia dh sntap msuk, mcm kepala labi2
๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท
TN ifrit, sifat monyet, anjing, babi, smua dia ada
Komen hujah kosong..harap riak mndabik dada
Umur dh 87 thn ada hati nk lwn Kejora yg muda
Kini dia marah, ditolak ke dpn blkng kerusi roda
โ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
TN ada semua sifat, barua, dajal, kapir, lahanat
Si tua Kristian ni ayat Quran dia tak reti nk olah
Padan muka dia, TN kapir kulup pelir tak sunat
Dgn Kejora dan jigit, anjing tua tu kena sekolah
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

HU HU HU…

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
TN ada semua sifat, barua, dajal, lahanat, kapir
Si tua Kristian ni hidung dia penyet mulut lebar
Muka dia lonjong, muncung..serupa dngn tapir
Kat blog ini, ajaran Kristian, anjing ni nak sebar
โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐ŸŒป๐ŸŒป๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
TN ada semua sifat, kapir, lahanat, barua, dajal
Mulut dia busuk..mengalahkan lobang jamban
Dia tk sedar, yg umur dia 87 th, dah hampir ajal
Bulu pelir & bulu jubor pula, semua dh beruban
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
TN ada semua sifat, kapir, lahanat, dajal, barua
Selalu kena tibai dgn Kejora smpai dia monyok
Anjing kurap tu umur dia 87, dah tersangat tua
Kejora tngkap dia dua kali krna trbukti nyanyok
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
TN sifat, kapir, lahanat, barua, dajal..semua ada
Tpi..umur dah 87 pun masih nak mndabik dada
Kna dgn Kejora..monyok le dia, itu TN taik kuda
Kini, perut kembong kempis kt atas kerusi roda
โ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HU…

Wau bulan
Guest
Wau bulan

1. Pelik tapi benar

2. Bila Pak Lah jadi PM5…tak der pulak yang tuduh TDM apa2?

3. Masa najib PM6…tak der pulak lapor pada polis dan sprm pasal TDM buat salah dsbnya.

4. Sekarang tuduh TDM Si kitol!

5. Tuduh TDM pengencing!

6. Tudun TDM barua DAP!

7. Tuduh ini itu.

Kan bodoh namanya. Tak mahu berealiti bergakta dan berkebenaran

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Kau ni macai kaki jilat Madey si Kitol. Otak zero macam kau memang tak kenal pengkhianat gila macam Madey si Kitol. Kahkahkah!

Wau bulan
Guest
Wau bulan

You were born and raised after merdeka. I can understand your naivity

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Naivity what? No brain no naivity? Macai macai. Kahkahkah!

anonymous
Member
anonymous

Lu ingat pak lah dan najib lantik diri mereka sendiri jadi pm?… Madey masih berpengaruh dlm umno…kalo tak berpengaruh berani ker dia desak pm letak jawatan hingga pak lah undur?..jadi siapa berani repot polis dan sprm?..kalau repot pon berani ker polis dan sprm siasst?.. Selepas madey keluar umno kes forex disiasat oleh RCI….kes blm tamat tapi disenyapkan… Madey bukan barua DAP tapi takut kpd DAP…siapa yg nak rstifikasikan ICERD?…siapa yg dah bagi persetujuan tanpa rujuk majlis raja2… Siapa yg marah Zakir Naik…siapa yg nak hantar zakir ke negara lain?…mula2 bukan main tegas nak lindongi zakir….akhirnye tunduk kpd tekanan DAP… Siapa… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Sejarah 2003 diputar lagi…madey letak jawstan dgn menangis macam budak kecik kerana terpaksa…madey ketakutan…

Kikikikikik..

anonymous
Member
anonymous

Madey ahlil kitab suci kerala…wau bole pegang perlembagaan negeri kerala..

jigit
Member
jigit

Ye ke Budin…ramai yang dah tak sabar-sabar nak lihat abam jadi PM….? Hmmmm…. Nanti kita tengok bila sessi Parlimen dibuka nanti….berapa ramai ahli dewan yang nak orang tua tu teruskan sampai akhir penggal dan berapa ramai pula yang mahukan abam ambil aleh. Mana-mana pihak jangan meroyan dulu….

anonymous
Member
anonymous

Usul sudah dibenarkan oleh speaker untuk dibentangkan oleh pas?…setahu aku pas baru mohon dan blm ada dlm senarai usul untuk bulan 3….speaker ahli Amanah musuh ketat Pas..

Kalo usul dapat 100% sokongan ponbtak ada kesan apee2…. Urusan parti parlimen tiada kuasa..m

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Madey si Kitol boleh sapu SD 138 MP celah pungkok dalam pampers. Kencing cukup-cukup. SD kau tak laku Madey si Kitol nak bawa ke Istana Negara. Welcome new PM for Malaysia. Bring it on. Kahkahkah!

anonymous
Guest
anonymous

wau bulan
dulu sekolah kat ne?
ikut logik hang
atok pun calon jugak la……bang Ang takde sempadang

selamba je dia petik point ke 2. skip point 1.

1 โ€“ Yang Amat Berbahagia Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai CALON Perdana Menteri

kalu tak menipu, bukan pengidap virusAtok atau virusGoneEng
KAHKAHKAH

Wau bulan
Guest
Wau bulan

TDM PM sekarang…bukan?

No calon business for TDM anymore. Hahaha.

He will be stepping down but the baton will NOT be passed to Anwar the tainted ex-convict of sodomy jailed twice.

anonymous
Member
anonymous

Wau bole sudah tengok kitab taqdir..hebat lu kalo pasal temberang…lu tutup dgn tangan tahi madey..m

Wau bole lebih tinggi kuasa dari majlis ptesiden PH noleh tetapkan siapa layak gantikan madey…

Madey hanye penumpang dlm PH…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Ternyata TN anjing kurap tua tu, tak ada jati diri
Klu dlm lbh kurang jam 11:00 dia akn cabut lari
Sebab dia tahu wktu rehat, Kejora akan ke mari
Pmbaca blh perhatikan, peel anjing ini tiap hari
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Little amuses the nuisance, what more the fool.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Kejora tau sangat ler, TN anjing punya muslihat
Anjing tua tu tahu, jam 11:00 Kejora wktu rehat
Klu dia tunggu kepala anjing tu akn kena pahat
Sbb tu ler, dia cabut lari, itu TN anjing gila jahat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

anon 9:10/10:21 am,

โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ
Bagus..anda pelakong, TN Kristian ma chee bai
Anjing tua tu, penyangak yg mau berlagak lebai
Dia tk sedar, umur dah 87, kubur pun melambai
Klu Kejora lapng, TN anjing tu wajib Kejora tibai
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ
Atuk TN kapir, Kristian dr pendalaman Sarawak
Kat blog ini, dia sbg badut tua bawa watak lucu
Asyik mmpos di blog ni jer ini pemakan biawak
Kt rumah..anjing ni dibenci oleh anak2 & cucu2
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

anonymous
Member
anonymous

TN keling gila kristan?..

anonymous
Member
anonymous

Patut pon TN keling gila tak tahu hukum iselam…

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MMG SAH MENTERI2 PH SEMUANYA BADUTโ€ฆ.. Dalam diam-diam, Mahfuz sudah perolehi Phdโ€ฆ. Mengikut viral media sosial, ramai kaum cina IC merah memohon kewarganegaraan dalam diam-diam ketika Melayu berbalah kuasa ekoran video Ass-min. Itu tak menakjubkan kerana setelah sekian lama, takkan dia tak mahu kewarganegaraan dan rasa lebih terjamin hidup untuk bermastautin di Malaysia. Yang lebih menakjubkan, Dato Mahfuz Omar telah diam-diam perolehi Phd ketika kontroversi video. Mana tidaknya, tradisi Universiti hanya benarkan mereka yang ada Phd saja yang pakai topi bulat di majlis konvokesyen. Mereka yang hanya ada SPM atau SRP tentu malu nak pakai topi bulat tersebut. Mahfuz mengaku… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH SEGALANYA NAK DIPOLITIKKANโ€ฆ..BUNYI SAJA ISLAM MESTI NAK TENTANG โ€ฆ. Jangan politikkan hukuman sebat syariahโ€ฆ โ€“ Pelaksanaan hukuman sebat syariah yang dilaksanakan terhadap dua wanita di Terengganu baru-baru ini tidak seharusnya dipolitikkan oleh pihak tertentu. Setiausaha Agung Pas, Datuk Takiyuddin Hassan berkata, pelaksanaan hukuman yang bertujuan untuk mendidik itu perlu dilihat dalam aspek perundangan bukannya politik. โ€œIni adalah isu perundangan. Kenapa sebatan sivil tidak digembar-gemburkan. Sebatan sivil semua orang tahu tahu macam mana tetapi tak dikatakan zalim. Tidak dikatakan melakukan satu penderaan kepada pesalah. โ€œKalau kita tengok, banyak lagi pelaksanaan hukuman lain seperti dikenakan hukuman mati kepada kes-kes tertentu, tetapi… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

LAGI TAHI DLEH PARTI TANGKI SEPTIK PHโ€ฆโ€ฆ.. Satu lagi kejayaan PH untuk orang Melayu โ€” 12,000 pengawal keselamatan sekolah ditamatkan perkhidmatanโ€ฆโ€ฆ. Kementerian Pendidikan digesa untuk mengkaji semula terma kontrak pengawal keselamatan sekolah yang ditukar daripada dua syif kepada tiga syif setiap hari. Presiden Persatuan Industri Keselamatan Malaysia (PIKM), Datuk Seri Mustapa Ali mendakwa, hal itu kerana terma kontrak tersebut menyebabkan 12,000 pengawal keselamatan sekolah ditamatkan perkhidmatan selain tidak disambung kontrak oleh Kementerian Pendidikan. โ€œDalam format dua syif yang terbahagi kepada petang dan malam, empat pengawal akan bertugas setiap hari tetapi format tiga syif terbahagi kepada pagi, petang serta malam, hanya… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MANA ADA PENYANGAK NAK NGAKU JAHAT DIAโ€ฆโ€ฆโ€ฆTAK HERANLAH RINGGIT JATUH MERUDUM ERA PM4โ€ฆโ€ฆ.. pemakan dedak grade A Tun Dr Mahathir Mohamad, iaitu A Kadir Jasin, tiba tiba menjadi defensif, takut apabila skandal BMF, forex melibatkan Tun M diungkit. 1. Tulisan A. Kadir Jasin bertajuk โ€œBerjaga-jaga ungkit perkara lamaโ€ tidak berapa lama dulu membayangkan sikap defensif dan ketakutannya apabila skandal BMF dan forex melibatkan โ€œbossโ€nya diungkit dan didedahkan semula. 2. Dalam tulisannya, Kadir mengakui bahawa dia merupakan antara wartawan yang paling awal melaporkan โ€˜laporan palsuโ€™ dan songsang berkaitan BMF, mungkin kerana kenaifannya mempercayai kenyataan seorang pegawai BBMB atau mungkin juga kerana… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Wang kickback BMF madey guna untuk pwtc…tanye ku li…yg kena jail lorrene osman..

Forex dikerjakan oleh soroa kawan baik madey kerala…soros tahu madey masuk forex….tahun 98 soros kawan baik madey jatuhkan ringgit malaysia..

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Jawab sendiri di akhirat kelak

anonymous
Member
anonymous

Lu tak ayah jawab sendiri diakhirat…lu pengikut kitab suci kerala..

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KU SANGKA MAKJUN RUPANYA TAHI โ€ฆโ€ฆ

Semlm saya bersembang dgn seorg teman yg cacat penglihatan. Saya tanya dia macam mana dengan pentadbiran Kerajaan PH di bawah pimpinan Tun Mahathir.

Dia kata, โ€œIngatkan makjun TAPI rupanya TAHI KAMBINGโ€

Kesimpulannya, semua yang di janjikan oleh PH adalah DUSTA semata mata dan dia kata rakyat telah di tipu oleh janji manis PH sebelum PRU.

Wow! Perumpamaan yang power

anonymous
Member
anonymous

Lu pon cacat..oku…oku otak..

anon
Guest
anon

hi hi hi…sian Mamat MVSA ni…..orang buta diambil sebagai rujukan…. memang tersilap telan tahi kambing la si buta tu….BODO!!!!

kah kah kahhh

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PAK SHEIKH LANGSUNG TAK ADA KREADIBILITY UNTUK JADI PM-8โ€ฆโ€ฆ.. Anwar, Stop Trying To Convince Us Anwar Ibrahim is really going overboard in trying to convince us that he is poised to take over as Malaysiaโ€™s next prime minister. He keeps announcing he is in discussions with Tun Dr Mahathir Mohamad regarding the details of his take over and what Mahathirโ€™s role will be once the take over has been completed and so on. Why talk so much about what is in the pipeline or what is being done behind the scenes? That is like counting your chickens before they hatch.… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

JAWAPAN KEPADA PENYOKONG PARTI MATA SATU YANG MENDEWAKAN RAJA DAJJAL : SETELAH MAHKAMAH PERSEKUTUAN MEMUTUSKAN PAK SHEIKH ADALAH PESALAH LIWAT MAKA TERBUKTILAH PAK SHEIKH PENGAMAL LIWAT SEJATIโ€ฆMAHKAMAH PERSEKUTUAN ADALAH MAHKAMAH TERTINGGI DALAM SISTEM NEGARA DI MANA KEPUTUSAN TIDAK BOLEH DIUBAH LAGIโ€ฆSEBELUM ITU PROSES DILALUI IALAH MAHKAMAH TINGGI DAN MAHKAMAH RAYUANโ€ฆOLEH ITU PEGAMPUNAN AGONG TIDAK BOLEH MELEPASKAN KESALAHAN YANG TELAH DIBUAT KECUALI HENDAKLAH DIBICARAKAN SEMULAโ€ฆNAMUN INI TENTU TIDAK AKAN BERLAKUโ€ฆPAK SHEIKH HENDAKLAH MENCABAR KEPUTUSAN YANG TELAH DIBUAT DAN MENDESAK DI BICARAKAN SEMULAโ€ฆ.NABI YUSOF AS SEBELUM DIBEBASKAN DARI PENJARA TELAH MEMINTA DIBICARAKAN SEMULA UNTUK MEMBERSIHKAN NAMA BAGINDA ASโ€ฆ.APAKAH SUKAR UNTUK DIBICARAKAN SEMULA… Read more »

ApaNama
Guest
ApaNama

komen yg tersangat ringan….ringan FAKTA.
buang masa layan pengidap virusAtok dan virusGoneEng.

ronggeng atok sama marina dah tersebar luas. Kunun, dah lanjut usia, masih kuat. KAHKAHKAHโ€ฆ[email protected], hentikanlah keje jahanam korang mendera atok.

tunggu majlis presiden PH 21/2/20…

Kita leh tengok ronggeng atok dgn lge pulak kelak.
2020 tahun d4p akan khianati anwar, kata RPK.
Aku cakap, 2020 tahun komplot atok/lks akan terbongkar, bagi yg ada sel otak masih berfungsi.
Yang bebal, aku tak leh nak cakap apa2 selain, mati je ubatnya. KAHKAHKAH

Carlos Santiago
Guest
Carlos Santiago

Tanya geng anwar mmg la nak awal. tnya rakyat marhaen biasa, diaorg mahu atuk habiskan penggal ni. next pru kami netizen akan pikir samada nak kekalkan kerajaan ni atau tukar. Anwar dah tak penting.

BANkami Blog

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Very good comment, Sir

anonymous
Member
anonymous

Komen bongok…kikikikik.

anonymous
Member
anonymous

Bila lu tanye dan berape juta?…pas yg kekal madey supaya pas boleh menang pru15 kerana rakyat dah benci madey…penyokong pasbtak sokong madey…kawasan sendiri poon kalah teruk..

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

I marhaen biasa tak mungkin jawab macam tu. Madey si Kitol patut berambus. Paling baik kalau mampos terus. Sorry. You tanya macai Madey si Kitol sebenarnya. Diorang tu kroni dan cukong bukan marhaen. Jangan iri hati. Kahkahkah!

ApaNama
Guest
ApaNama

takyah tunggu mei 2020.
SEAKARANG lagi mengamankan.
hehehe…yg bijak bistari: apa antidote bg virusAtok dan virusGoneEng?

Anonymous
Guest
Anonymous

Jelkan kamu. Itu antidote paling bagus, tentu mengamankan.

Wau bulan
Guest
Wau bulan

2. Untuk memperkukuh kepimpinan kerajaan Pakatan Harapan dan memperteguh muafakat antara parti-parti anggota, proses undang-undang untuk mendapatkan Pengampunan Diraja bagi membebaskan Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dimulakan segera, selepas Pakatan Harapan mengambil alih pentadbiran negara, agar Datuk Seri Anwar Ibrahim dapat segera berperanan dalam Kerajaan Persekutuan dan kemudiannya diangkat sebagai calon Perdana Menteri ke-8;

DIANGKAT SEBAGAI CALON?

MAKNANYA KERUSI PM BUKAN DIPINDAH KEPADA……..

So if you all failed to understand this including those legally trained, MACAM MANA NAK TADBIR NEGARA??????

PKR SENDIRI BERANTAKAN!

Ada otak pakai

ApaNama
Guest
ApaNama

mmg modus operandi atok: create backdoor.
datang planet marikh ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

Hanya yang baik dengan Bang Ali gunakan backdoor.

anonymous
Member
anonymous

Bang Ali rodok barang mak lu tuu lah…lu skodeng…tu pasal lu kenal Bang Ali..

anonymous
Member
anonymous

Diangkat sebagai calon tu lu kutip dari blog haprak Kluang Demon pencacai penjilat tahi madey.. KluangDemon frust nonggeng kerana majlis presiden PH nak tiup wisel penamat kpd madey.. Pelbagai teori temberang puak kecewa… Wau bole kata ikut perlembagaan anwar kena dapat sokongan majoriti dlm parlimen…aku tanye wau bole dan joni doggy dan cik minah pantat hancing PKR bukan dlm PH yg ada majoriti dgn 139 kerusi?…nak majoriti amenda lagi? puak temberang tak mau jawab… Aku tanye lagi masa pak lah serah pm kpd najib rujuk parlimen mana?….ujuk parlimen kerala.. semua diam… Puak kerala kuat temberang…bila parti hantar surat kpd Agong… Read more »

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Inilah fakta. Baca di bawab Dokumen ini wajib dbaca oleh semua. KeranA selama ini heboh tentang janji janji janji peralhian. Baca dengan teliliti isi kandungan dokumen ini. Namanya hanyalah mufakat. MUFAKAT memberi makna persetujuan bersama.Amin MUFAKAT PAKATAN HARAPAN Rakyat Malaysia berhasrat menjadikan tanah air ini sebuah negara yang maju, stabil dan sejahtera. Mereka mengimpikan negara yang gemilang, utuh dan dihormati seantero dunia. Sejak Merdeka dan penubuhan Malaysia, pendiri bangsa telah mewariskan pedoman dan gagasan besarnya agar kita tidak tergelincir dari landasan tersebut. Namun, mutakhir ini Malaysia berada dalam bahaya dan dilingkungi kebejatan tidak berkesudahan. Rasuah bermaharajalela, hutang negara menggunung, nilai… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Madey nak selamatkan kroni dan anak branak…Tokey judi vincent tan kroni besar sudah dapat projek 4.5 bilkion…bandar 1malaysia projek 1 mdb sudah kasi sama kroni..mukeriz boboi dapat projek 5G 20 billion..

Penyokong kerala mudah kena tipu oleh kerala..

Anonymous
Guest
Anonymous

Di harap semua puak Pembangkang baca yang di atas itu semua.

Sudah baca, fikirlah dulu sebelum nak bukak mulut anda / tekan huruf2 di keyboard atau h/p anda.

Jangan ikutkan gesa dari sakit otak Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADHD, jika ada sesiapa yang hidapi. Kawal mulut yang hyper, tangan yang gatal, tentukan yang dikeluarkan itu ada lah fakta and/or well-substantiated, well-considered opinions.

Happy blogging, folks.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN anjing ๐Ÿ• 10:27 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ
Atuk TN kapir, Kristian dr pendalaman Sarawak
Kat blog ini, dia sbg badut tua bawa watak lucu
Asyik mmpos di blog ni jer ini pemakan biawak
Kt rumah..anjing ni dibenci oleh anak2 & cucu2
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Kejora tau sangat ler, TN anjing punya muslihat
Anjing tua tu tahu, jam 11:00 Kejora wktu rehat
Klu dia tunggu kepala anjing tu akn kena pahat
Sbb tu ler, dia cabut lari, itu TN anjing gila jahat
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib memantun mantat macam Buntat. Pantun takda quality, macam sampah. Tapi dia puji diri dia sendiri sebab dia ada sakit otak.

Sakit otak Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADHD. Mulut dia hyper. Dibalon, ditibai, dibantai hingga dia tersungkur ke lantai. Umur sekitar 80an tahun memang senang tersungkur. Orang tua tabiat bebudak.

anonymous
Member
anonymous

Keling gila penjilat tahik madey siang mlm meroyan….obat dah habis..

anonymous
Member
anonymous

Keling gila penjilat jubo madey sakit otak…lari dari hospital gila di Tampoi panjat pagar waktu mlm…

obat dah lama tak makan…meroyan siang mlm sejak terlepas dari hospital gila Tampoi..

Anonymous
Guest
Anonymous

anon 9:10/10:21 am,

โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ
Bagus..anda pelakong, TN Kristian ma chee bai
Anjing tua tu, penyangak yg mau berlagak lebai
Dia tk sedar, umur dah 87, kubur pun melambai
Klu Kejora lapng, TN anjing tu wajib Kejora tibai
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHAHA HOHOHO HIHIHI

muafakat nasional
Guest
muafakat nasional

Ya,,,geng lgbt,semburit,kafir dap dan melayu haprak baruwah dap,,mereka ni mahu pm8 pada bulan mei. Adapun rakyat yg waras,,mahu kerajaan ph diterajang terus dari putrajaya. Pru15 nanti…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu jadi barua Najib Klepto Al Jibo bakpa? Dia curi RM2.6 billion dari 1MDB, kamu dapat apa? Dapat kencing Mak Badak? (Kencing istilah popular korang – minum lah kencing tuh).

Korang tunggu lah Pru15. Aku yakin korang di tendang terajang lagi macam di Pru14. Komen cakap kotor, tak kasi fakta, hanya menuduh liar, mana boleh memikat pengundi. Korang syiok sendiri.

anonymous
Member
anonymous

Keling gila meratib siang mlm najib mencuri…bukti yileks…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Asik tuduh saja? Bukti tiada… yilekksss

SRC sampai la ni dah nak masuk 90 hari bukti yeleksss… setakat masukkan duit dalam akaun sesiapa pun boleh buat?

anonymous
Member
anonymous

Pegawai sprm pon takut jumpa peguambela hingga kena tunggu keputusan mahkamah….

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN anjing ๐Ÿ• 8:41/10:34 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

anonymous
Member
anonymous

Rakyat dah serik dgn pemimpin umno yg korup dan Pas yg kuat putarbelit ugama..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Betul tu rakyat dah serik!

Buktinya dalam 4 pilihanraya baru2 ini…

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh lah mengata 4 PRK adalah bukti rakyat dah serik. Jumlah pengundi kesemua nya tak secolek jumlah pengundi di PRU yang korang di tendang ke longkang.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN kapir, Kristian dr pendalaman Sarawak
Kat blog ini, dia sbg badut tua bawa watak lucu
Asyik mmpos di blog ni jer ini pemakan biawak
Kt rumah..anjing ni dibenci oleh anak2 & cucu2

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

HU HU HU…

anon 9:14 am & Tanpa Nama,

โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ
Bagus..anda pelakong, TN Kristian ma chee bai
Anjing tua tu, penyangak yg mau berlagak lebai
Dia tk sedar, umur dah 87, kubur pun melambai
Klu Kejora lapng, TN anjing tu wajib Kejora tibai
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HAHAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ
Atuk TN kapir, Kristian dr pendalaman Sarawak
Kat blog ini, dia sbg badut tua bawa watak lucu
Asyik mmpos di blog ni jer ini pemakan biawak
Kt rumah..anjing ni dibenci oleh anak2 & cucu2
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HU…

justice4all
Member
justice4all

Menjelang penggantian Tun Abdullah sebagai PM Malaysia ke 5 dulu, penolakan ramai terhadap kepimpinan Tun M amat ketara sekali. Sebaik Tun Abdullah mengganti tempat sebagai PM, kita dapati lonjakan sokongan rakyat terhadap UMNO BN amat luar biasa sewaktu PRU pertama Tun Abdullah sebagai PM. Ternyata peralihan kuasa tersebut mengembalikan kepercayaan rakyat terhadap UMNO BN dan ini terbukti dengan peningkatan jumlah kerusi BN di dewan rakyat. Malangnya kepimpinan Abdullah tidak disenangi Tun M malah beliau antara orang terkehadapan yang menjadi pengacau utama pentadbiran ketika itu walau pun Abdullah adalah pilihan keduanya selepas Najib. Tun Abdullah seakan tidak diberi ruang secukupnya dan… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Madey si Kitol memang pakar jatuhkan pemimpin Melayu Islam dan jilat diri sendiri. Sejak zaman dahulukala. Ops. Madey si Kitol kena bayar tukang jilat juga. Kahkahkah!

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Dosa tanfgubg sendiri

anonymous
Member
anonymous

Dosa madey zalim dan menipu wau bole kena tanggung.

anonymous
Member
anonymous

Madey menipu dan fitnah tak kena dosa ker?..penyokong penipu penzalim tak kena dosa jugak?..

Wau bole ikut ajaran Man Hindu g tak percaya neraka rupanye.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib menuduh secara liar tanpa bukti dan fakta, seperti biasa.

Najib mencuri wang rakyat di 1MDB luruh dunia sudah tahu. Bukti nya akan di bawa ke mahkamah, seperti bukti dia songlap wang anak syarikat 1MDB, SRC International.

Department of Justice (DoJ) di US kata depa ikuti Money Trail monney laundering Najib dan bukti nya tentu sudah di beri kpd pihak berkuasa Malaysia dan di kemukakan ke mahkamah di masa tertentu.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN anjing ๐Ÿ• 10:42 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

anonymous
Member
anonymous

Madey kerala letak jawatan 2003 dgn meneteskan tangisan kerana terpaksa..madey kena akur dgn laporan cawangan khas rakyat sudah tolak madey yg zalim…

Jila madey terus pegang kuasa madey kerala akan tewas..risiko disiasat dan didakwa..tu pasal madey takut anwar menang..

Pas undi percaya kpd madey kerala kerana sejarah 2003…Pas yakin boleh menang pru15 jika kekalkan madey pm..pas hanye sokong kerala tidak PH….bijak jugak Pas membelit madey…

Anonymous
Guest
Anonymous

Nyata bodoh bila mengata hanya sokong Tun M, tidak sokong PH.

Kalau tak bodoh, makna nya mata buta tidak nampak kan bahwa Tun M itu ada lah PH.

anonymous
Member
anonymous

Lu keling gila mana baca kenyataan hadi….kalo pas sokong PH pas sudah masuk PH…kelingbgila bongok.motak sakit…

anonymous
Member
anonymous

Madey kacau pal lah kerana pak lah tidak pedulikan kroni dan kehilangan majoriti 2/3 di parlimen…madey takut Umno tumbang dlm pru akan datang anwar akan dakwa madey kerala…

Najib pm kwrusi BN makin kurang dan undi popular merosot…madey lihat bahaya kpd dia….

Madey tiada pilihan terus melutut kpd anwar tanpa mintak maaf kpd anwa yg dia zalimi tahun 98..

Anonymous
Guest
Anonymous

“Umno tumbang dlm pru akan datang anwar akan dakwa madey kerala”? Kamu baru minum air ketum berbaldi ker?

Bersatu dan PH akan menang di Pru15. Tahi Najib mencuri wang 1MDB masih bersepah di kempen Pru15.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN anjing ๐Ÿ• 10:51 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

anonymous
Member
anonymous

Bersatu parti penompang dalam PH…Tg piai kawasan Bersatu madey kalah terok..

Lu keling gila otak sakit per tahu?..tahu melalak dan meroyan ajee.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Siapa nak tunggu APEC dengan Madey si Kitol? Buang masa. Lame duck yang nak overstayed patut disembelih sebelum sebar coronavirus Wuhan. Kahkahkah!

Wau bulan
Guest
Wau bulan

1. Yang tunggu adalah majoriti rakyat malaysia. Yang tak mahu tunggu hanya konon mereka yang menang HANYA 5 prk, macai anwar dan mereka menjilat najib dan yang hanya 13% sokong Anwar jadi PM 2. At least the country is secured from being compromised in terms of security and sovereignty till a new leader, untainted, not ex convict moreso a sodomist (jailed twice) is found. 3. Overstaying for a good cause is certainly most welcome than being led by a tainted and compromised leader of no calibre May Allah protect all malaysians from irresponsible malaysians who loves insulting, humiliating the majority… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Poorah..bila lu buat survey?…populariti madey kerala makin merosot dan kalah banyak prk…

Wau bole kaki temberang..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu perlu disembelih dulu. Menuduh secara liar tanpa bukti, fakta atau punca maklumat. Lebih buruk kesan nya dari coronavirus. Jangan penyakit kamu jangkit kpd orang lain.

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Sembelihlah kalau anak jantan.

Fakta…anwar bekas banduan sebab meliwat bukan sekali tapi dua kali

Fakta…menang 5 kali prk bukan bererti majoriti rakyat tolak TDM. TDM masih PM

Fakta…negara islam tak mahu dipimpin oleh pengamal lgbt yang telah didakwa didapati bersalah oleh mahkamah dan di jel 2 kali

Kalau ini fitnah…anda sememangnya kurang grey matter dan atau IQ…

anonymous
Member
anonymous

Fakta banduan kerana fitnah madey buat aku senak perut…yg bongok saja percaya dan mudah ditipu madey kerala..

Ikut Bekasketua hakim Tun Hamid madey pm pertama yg merosakkan sistem kehakiman..V Linggam?

Anonymous
Guest
Anonymous

Selagi tak keluarkan link ny, kata2 itu tuduhan liar, berbentuk “orang cakap2 saja”, di kedai kopi dll.

Anonymous
Guest
Anonymous

Komen 812 itu di tujukan kpd komen najib bini rosmah 725.

anonymous
Member
anonymous

Keling gila liat yg mesti disembelih dulu kerana kuat meroyan..

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila Beruk Tua Geng Najib di sembelih dulu, aman lah negara ini. Dia yang meroyan amat sangat tapi menuduh orang lain. Sangat keparat punya watak.

Bila dah di sembelih, takda lah yang menjilat Najib pagi petang siang malam.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN anjing ๐Ÿ• 11:03 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN anjing ๐Ÿ• 8:12 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Majoriti Rakyat sudah tidak sokong Madey si Kitol. Tak payah memalukan diri dengan guna term * majoriti *. Geli orang Tanjung Piai dengar. Kahkahkah!

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Hanya orang Tg Piai dan 4 lagi yang menang dulu. Ini namanya MINORITI

anonymous
Member
anonymous

Ini tandanye madey sudah dibenci..Tg Piai kawasan Bersatu..kenape kalah terok?…bikin malu sama kompeni..

Kikikikikikik.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalah itu tidak semesti nya membayangkan pengundi benci. Ingat, Najib Klepto banyak wang baki wang curi dari 1MDB. Kot di taburnya kpd pengundi di situ, menang lah dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN anjing ๐Ÿ• 11:07 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Calon Bersatu kalah pada parti MCA yang tinggal satu kerusi Parlimen. Kalau masih tak faham juga signal majoriti Rakyat macam tu baik Wau Bulan gali kubur dan tanam diri sendiri. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒท๐ŸŒฑ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Klu tk berpantun kat Irah..abg rasa spt berdosa
Semoga diri Irah, di dlm sihat sjahtera sentiasa
Abg tdi gi msjid dlm keadaan agk tergesa-gesa
Bila dpt bersolat subuh jemaah rasa sgt selesa
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒท๐ŸŒฑ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜๐Ÿ’š๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒท๐ŸŒฑ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Utk Irah..abg tak prnah jemu, membuat coretan
Kerna dinda sentiasa di dlm hati & juga ingatan
Dalam hati ini..nama Irah sentiasa jadi sebutan
Irah lah payung..Irah lah nyawa, & Irah lah intan
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒท๐ŸŒฑ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜๐Ÿ’š๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒท๐ŸŒฑ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Abg kini, asyik merindu, digamit knangan silam
Di lautan rindu, abg sering je, lemas tenggelam
Irah tetap di hati..pgi, petang, siang dan malam
Di angin yg lalu..abg ingin utus..doa dan salam
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒท๐ŸŒฑ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜๐Ÿ’š๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒท๐ŸŒฑ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Abg kini sdg bersiap-siap untuk nak pergi kerja
Tapi hati abg ini, teringat sgt dgn adinda manja
Dlm hati abg ini, tiada yg lain hanya Irah sahaja
Izinkan diri mu itu, utk abg, terus damba & puja
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒท๐ŸŒฑ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜๐Ÿ’š๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒท๐ŸŒฑ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Hati ini..tak prnah melupakan dara kesayangan
Di blog ini, abg akn sntiasa mmbuat kunjungan
Biar lah abg brmohon diri dulu, dewi sanjungan
Abg pasti, berkunjung lagi, bila ada kelapangan
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒท๐ŸŒฑ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜๐Ÿ’š๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

anonymous
Guest
anonymous

PM terlalu tua dan menteri khazanah rasuah, resepi terbaik utk menjahanamkan negara.
Mahu dikekalkan lagi???!!!
soalan khas pada hadi/takiyuddin: bila atok janji nak tendang keluar d4p? Selepas 21/2/2020? atau mei 2020? atau nov 2020? atau kahkahkahโ€ฆ.habis penggal?

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Apa anda mahu bekas banduan peliwat jadi PM negara Islam?

Jauh dari bala Allah

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Perompak, pembunuh, kaki tidur dan kaki kencing tua nak mati pun dah jadi PM Malaysia. Macai Madey si Kitol nak pusing apa lagi? Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Perompak, pembunuh, kaki tidur dan kaki kencing – kamu maksudkan Najib Klepto Al Jibo. Rompak RM2.6 billion dari 1MDB.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN anjing ๐Ÿ• 8:46 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Tak perlu pusing. Majoriti bukan minoriti dr 5 kawasan yg menang PRK yang mahu TDM. Najib perompak penyamun who is yr boss, anwar peliwat, pak lah penidur semua tak layak jadi PM.

ApaNama
Guest
ApaNama

Trump kata: โ€œwhen you strike at a king, you must kill him.โ€
https://www.theguardian.com/us-news/2020/feb/15/donald-trump-new-york-times-grievance-persecution-resentment-daytona-500

hehehe…dia belajar dari atok: โ€œsaya nak jadi agong tapi depa tak kasi…โ€

kita tengok 21 feb 2020.
d4p akan khianati anwar atau camne.
Pandangan peribadi aku: d4p akan khianat atas dasar:
atok PM, dia telah dan akan terus rompak aset TH.
anwar PM, keje2 merompak aset negara dah tak boleh buat.

Wau bulan
Guest
Wau bulan

DAP loves Anwar. When the leader is s compromised he will be THE PUPPET. The PUPPET MASTER will start the show.

Jangan menyesal.

anonymous
Guest
anonymous

KAHKAHKAH…not anymore. d4p loves atok more. sume orang tahu ide ppbm dicetuskan oleh lks.
atok perlu d4p utk halang anwar dan kekal pm.
d4p perlu atok nak terus rompak negara.
lain2 tu wayang je, nak kekalkan hubungan simbiosis jahanam ni.
mvsa je yg terpedaya dgnnya.
hehehe…tunggu 21/2/2020

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Tuduhlah selagi boleh.

Jgn menyesal seumur hidup

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Vincent Tan dan Francis anak taikun mampos Yeoh Tiong Lai pun love Madey si Kitol sampai dia masuk kubur. Rakyat jangan iri hati. Makan diskaun tol 18%. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒท๐ŸŒฑ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Sini 5:50 am, rasa nya 3:00-4:00 pm tmpt dinda
Agaknya dinda di sana, kini sdg mghadiri kelas
Wrkh ini sekadar utk menyatakan rindu di dada
Abg tau Irah sibuk..wrkh abg ni tk perlu dibalas
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒท๐ŸŒฑ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜๐Ÿ’š๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Apa dah jadi Sampai sekarang tak jadi PM lagi Kita tingkat ekonomi negara Mereka cakap BILA peralihan kuasa Kita kukuh kewangan negera Mereka cakap BILA peralihan kuasa Apa dah jadi Sampai sekarang tak jadi PM lagi Kita lawan Corvid-19 sedaya upaya Mereka cakap BILA peralihan kuasa Kita atur bangunkan negara Mereka cakap BILA peralihan kuasa Apa dah jadi Sampai sekarang tak jadi PM lagi Kita jaga perpaduan ummah Mereka cakap BILA peralihan kuasa Kita majukan negara berhemah Mereka cakap BILA peralihan kuasa Apa dah jadi Sampai sekarang tak jadi PM lagi SIANG MALAM BUAT RATIB TAK BERFAEDAH RAKYAT NAIK JEMU… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Pembaca pun naik jemu dengan cobaan2 mempromosikan Pak Sheikh.

Dia Peliwat, bekas banduan 2 kali kerana liwat, ini negara Islam, Islam haramkan liwat, Pak Sheikh tak boleh jadi PM.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN anjing ๐Ÿ• 6:48 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Mei 2020 saka Madey si Kitol akan putus nyawa. Berambus dan mampuslah saka Madey si Kitol. Tuhan janjikan kamu ganggu hidup manusia di Malaysia sampai mampos. Sekarang minta nyawa sudah tiada guna. Kahkahkah!

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Tiadakah lagikah gelaran yang lebih teruk?
Daripada hanya gelaran Madey Si Kitol?
Jangan lupa Najib kalah terkejut beruk
Kepala Bapak Kau nasib najib tak kojol

Anonymous
Guest
Anonymous

Mamat yang pakai nama najib bin rosmah,

Kau tak boleh harapkan Pak Sheikh ganti Tun M. Pak Sheikh watak nya tercemar. Peliwat. Meliwat perbuatan yang di keji Islam dan masyarakat Melayu.

Memang lah dia di MCKK selalu sondol menyondol. Kalu tak boleh kawal nafsu binatang nya, dia tidak layak memerintah negara ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN anjing ๐Ÿ• 6:53 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Madey si Kitol sudah patut berambus November tahun lepas. Sekarang saka Madey si Kitol yang tinggal tak nak mampus lagi. Saka Madey si Kitol nak tunggu selepas APEC bila projek berbillion anak dan kroni sudah masuk poket. Saka Madey si Kitol tengah kebulor nak makan tak habis. Madey si Kitol tak tahu perubahan dan kemajuan pentadbiran cuma copy paste cara lama yang gagal. Saka Madey si Kitol belum jumpa ubat. Rakyat nak kamu berambos dan jangan bikin drama. Kahkahkah!

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Ditohmah rakyat benci Mahathir sanjung dan dewakan Anwar
Realitinya majoriti rakyat mahu Mahathir habiskan sepenggal
Faktanya bekas banduan peliwat bukan successor yang wajar
Kebenarannya terserlah jangan cuba diganggu digagal

Anonymous
Guest
Anonymous

Sipolan bernama najib bini rosmah yang mahukan Pak Sheikh jadi PM, ingat lah bahawa bila Tun M letak jawatan pun, Pak Sheikh mungkin bukan orang yang mengganti nya.

Tun masih tegap, sihat walafiat, dia doktor, isterinya pun doktor perubatan. InshyAllah dia akan lama lagi memerintah negara ini.

Sempat mengaturkan pengganti nya ambil kuasa dengan cara demokratik. Azmin Ali suatu kemungkinan.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN anjing ๐Ÿ• 6:59 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN..klu tiada beban, jgn pula batu dijinjing
Ajaran Kristian, di sini, jgn kau cuba berdakwah
Ko dah kecut batang pelir kah, wahai TN anjing
Naper tk jwb, nun bnyak pntun Kejora kt bawah
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

LELAKI SERIBU WAJAH
Guest
LELAKI SERIBU WAJAH

LELAKI SERIBU WAJAH

SITUA GENG JIBBO,PEROT BOROI BERKAIN BATIK
PANTUN KLUAR GILA,SEKALI SAJA AKU TITIK
SEKARANG TENGAH BEDENGKOR AIR LIUR BASI MENITIK
BANGON LAH BAPOK KEDI,NANTI TELOR KAU AKU JENTIK

PAGI INI PUKOL 4.40 KE JOKERA PASTI BANGUN AWAL
PUKUL 12.00 TADI DIA LARI KECOT TELOR
DIA HANYA BERANI WAKTU MASA AWAL
KALU AKU ADA,TAKOT KENA CELOR

MEREKA WATAK IRAH,MEMBERAHI SENDIRI
LIHAT VCD CITATA DIA LANCAP BERDIRI
MASA AKU TAK MASOK,DIA SERONOK TERPERI
BILA AKU MASOK jERR,DIA SEMBUNYI DALAM ALMARI\\

CEH PUiiiiiiiiii

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN anjing ๐Ÿ• 12:48 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk pelanduk tua usah dirasa kuat mcm gajah
Kejora tau..atuk trasa sakit, bila kna tunjal tujah
Kerap atuk blah cabut lari bila cgu Kejora terjah
Kini..atuk mari nyamar pula โ€˜lelaki seribu wajahโ€™
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ๐Ÿธ
Sedarlah, atuk tu kulit kerepot, mcm katak puru
Tpi dah tua pun, masih kuat perasaan cemburu
Entri seblum ini guna Anon..Kejora ni atuk buru
Kini, nyamar โ€˜lelaki sribu wjahโ€™, nk ksi Irah keliru
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

BETUL BETUL BETUL

SOKONG SOKONG SOKONG APA YANG DI KATA

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN anjing ๐Ÿ• 7:01 am,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Udah2 le TN anjing, cai talibarut DAPigs tokong
Tk serik lagi ke anjing..hari2 kau kena pelakong
Semua org boleh bau, busuk kau punya pekong
Sindri bikin entri, lps tu, sindri pula mari sokong
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
TN ifrit, smua sifat dia ada, anjing, babi, monyet
Tapi dia lebih kpd rupa monyet, sbb mulut lebar
Kejora dah kasi, maruah TN..trcalar & terpenyet
Sbb dedahkan, ajarn Kristian, TN cuba nk sebar
โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN ifrit, smua sifat dia ada, babi, monyet, anjing
Hari2 dgn cgu Kejora, telinga si tua ni kna pulas
Pribahasa kata, tk ada beban..batu dia gi jinjing
Cari psal dgn Kejora..teruk dia kena, buli & kilas
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
TN ifrit..semua sifat dia ada..anjing, babi & kera
Dia sgt cemburu, bila Kejora brcinta dgn si dara
Tpi dia nk sebar Kristian, tertangkap dek Kejora
Kini dh malu terkedu, dia terus sepi tk bersuara
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท
TN ifrit, smua sifat dia ada, monyet, anjing, babi
Dia jdi cacai talibarut tokong DAPigs kafir harbi
Kristian ni tk caya Muhammad, kita punya Nabi
Tapi kote dia dh sntap msuk, mcm kepala labi2
๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข๐Ÿข

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท
TN ifrit, sifat monyet, anjing, babi, smua dia ada
Komen hujah kosong..harap riak mndabik dada
Umur dh 87 thn ada hati nk lwn Kejora yg muda
Kini dia marah, ditolak ke dpn blkng kerusi roda
โ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟโ™ฟ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

HU HU HUโ€ฆ

John Doe
Guest
John Doe

Rata-rata yang konon mahukan Anwar menjadi PM pada Mei 2020 tu berapa ramai? Yang 13% tu kah? Kah kah kah. Kalau benar yakin majoriti rakyat Malaysia mahukan Anwar sebagai PM, maka adakanlah referendum. Kalau hasil referendum ialah 51% rakyat Malaysia mahukan seorang peliwat tegar menjadi PM, maka John Doe bukan setakat tidak lagi akan mempertikaikan Bang Non menjadi PM-8, bahkan John Doe akan akan menyahut cabaran anon @ kejora bapuk bodo @ najib bini rosmah. Buat kesekalian kalinya John Doe menyahut cabaran anon @ kejora bapuk bodo @ najib bini rosmah. Adakah Shahbudin Husin dan Anwar berani menyahut balas cadangan… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Cuti Kerajaan Pintu Belakang Madey si Kitol yang aku bagi baru ni macai Madey si Kitol dapat apa? Telan ketamin, main jalang dan lompat pagar? Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

51% atau 13% sokong Madey si Kitol jadi PM lagi? Referendum Rakyat sudah tunjuk banyak kali. Macai bongok gagal. Sebelum ini PPBM sudah kena terajang 15,000 di Tanjung Piai. Hari ini kita letak satu polisi copy paste Madey si Kitol yang gagal untuk referendum. PPSMI 2.0. Macai Madey si Kitol boleh kira berapa ekor yang sokong PPSMI 2.0 mula dari sebulan lepas. I tunggu result kegagalan saka Madey si Kitol. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

“Referendum rakyat”? Apa jenis referendum nya? Main tanya di kedai kopi?

Menang Prk heboh, kalah Pru terdiam, merayap ke bawah tempurung macam katak puru.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Kejora rasa kesian benar dgn John Doe biawak
Dek terasuk setan ost Kristian ni tk blh lagi fikir
Dongeng panji hitam..ost fasiq ni masih bawak
Mkin sewel dan merapu, sejak PH tewas 5 PRK
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ
Ost John Dog ada setan di kepala, mnjadi radar
Diserkup panji hitam, fikiran dia, semakin pudar
John Dog perasan Cap Munga tu tentera Badar
PH dh lungkup 5 PRK..ost fasiq ni blm lgi sedar
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kejora kenal sangat ini ostat sesat punya corak
Setan hinggap penuh dia punya pala tengkorak
Kat blog KD dah tak laku dia pnya kncing berak
Dia mari mroyan sini pula, ini ost, peneguk arak
๐Ÿบ๐Ÿป๐Ÿบ๐Ÿป๐Ÿบ๐Ÿป๐Ÿบ๐Ÿป๐Ÿบ๐Ÿป๐Ÿบ๐Ÿป๐Ÿบ๐Ÿป๐Ÿบ๐Ÿป๐Ÿบ๐Ÿป

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

anonymous
Member
anonymous

Madey nak pengerusikan Apec tapi takada kejayaan sebagai contoh kpd negara peserta…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejayaan menendang terajang Najib Klepto masuk longkang di Pru14 amat besar. Perdana Menteri yang mencuri wang rakyat berbillion di 1MDB.

anonymous
Member
anonymous

Janji madey bukan kitab suci…kitab kerala..

anon
Guest
anon

anon 11.36 NI IBARAT “ABU LAHAB” DI ZAMAN NABI

Anonymous
Guest
Anonymous

Jnji Najib Klepto mencuri. Janji Pak Sheikh berkawan dengan Bang Ali.

anon
Guest
anon

SEPERTI KAMU YANG TIDAK SABAR-SABAR MENUNGGU TUN M TURUN,BEGITULAH AKU YANG TIDAK SABAR-SABAR UNTUK MENHADAPI PEPERANGAN PADA MEI INI DAN MENGALAHKAN KAMU DAN GENG KAMU,YANG SEBENARNYA MENJADI PUNCA KEPADA KEKELIRUAN PADA PELABOR-PELABOR UNTUK MEMBAWA MASOK PELABURAN MEREKA!

TUNGGU HARI KETEWASAN MUTLAK KAMU!

DEMI AGAMA,BANGSA DAN NEGARA!

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib Klepto dan Pak Sheikh Al Jub sabotaj ekonomi negara. Bikin pelabur risau nak melabur di negara ini. Namun demikian, ramai juga yang datang.

anon
Guest
anon

WOI BUDIN, GELOJOH SEMACAM KAU NI!

MEMANG BENAR,PERTEMPURAN KLIMAK AKAN TERJADI PADA MEI INI!

DI MANA KUMPULAN KAMU AKAN TEWAS MUTLAK!!!!

anon
Guest
anon

TEWAS SETEWAS TEWASNYA! DAN BLOK INI MUNGKIN AKAN TIADA LAGI!

anon
Guest
anon

JOHN DOE DAH BERI PESAN!

MEMANG KAMU DAN KUMPULAN KAMU TIDAK PERNAH MENGENDAHKANNYA,

AKU JUGA SEBENARNYA PENGKAJI MASA AKAN DATANG!
BUKAN SECARA MELULU MENYOKONG FIRASAT JOHN DEO SEMATA-MATA,

DAN
INKUIRI AKU MENEMUKAN,YANG TUN M ADALAH PEMUDA BANI TAMIM,SENADAAN DAN SEPENDAPAT DENGAN SAUDARAKU JOHN DOE!

anon
Guest
anon

HENTIKANLAH GANGGUAN KAMU KEPADA TUN M,ADA BAIKNYA KAMU SOKONG DIA DALAM MEMULIHKAN NEGARA,BUKANNYA BERSIFAT MENYANGGAH KEPIMPINANNYA,

BILA TIBA MASA DAN KETENTUANNYA,KAMU JUA AKAN KEHILANGAN SEGALA-GALANYA,KERANA TUN NEGARAWAN YANG TIDAK PERNAH TEWAS!

anonymous
Member
anonymous

Madey dsh pulihksn kroni..negara makin kebelakang..

anon
Guest
anon

PULIHKAN KAN DULU KEPALA BUTUH PAK HANG!
SEBELUM NAK TEGUR MADEY

kikikikiki

anonymous
Member
anonymous

Firasat joni doggy datang dari setan…kaki temberang kawan setan…

anon
Guest
anon

kau pulak abu lahap akhir zaman

kikikiki

IBNU ZUBAIR AL AWWAM
Guest
IBNU ZUBAIR AL AWWAM

WOI SETAN SESAT! TUNJUK KAT AKU BUKTI ATOK KERALA GAMPANG KAMU NI ADA CIRI2 LAYAK JADI PEMUDA BANI TAMIM?
KAH KAH KAH KAH KAH
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

anon
Guest
anon

woit kejora,kau yg pendokong klepto apa he

kah kah kah kah

Anonymous
Guest
Anonymous

anon 12:12 am,

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Usah lgak Mike Tyson, klau diri mcm Mak Enon
Klau tiada beban naper pulak batu nak dijinjing
Skejap ‘lelaki seribu wajah’..skejap tampil anon
Tapi Kejora tahu, yang atuk ni adalah TN anjing
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN SANGAT FEMES

BERKESESAN DIA PUNYA SEKEL KEPALA BERUK TUA GENG NAJIB YANG ASYIK MENJILAT NAJIB

anonymous
Member
anonymous

Pertrmpuran pakai ape?…pasukan pertempuran klimaks dipimpin oleh kaki temberang ostad joni doggy seramai 313 orang

anon
Guest
anon

ANONYMOUS 11.4O NI NAMPAK SANGAT DUNGU!

KIH KIH KIH