MESYUARAT MAJLIS PRESIDEN 21HB INI MESTI, MESTI DAN MESTI TETAPKAN TARIKH SERAH KUASA

Hanya semalam ketika Tun Mahathir Mohamad memberi pengakuan kepada Anwar Ibrahim bahawa beliau sentiasa komited terhadap janji peralihan kuasa yang telah dipersetujuinya serta tidak terlibat sama sekali dengan sebarang komplot mengumpul tandatangan bagi mengekalkan khidmatnya sehingga habis penggal, hari ini keluar pula laporan yang berbeza.

Dilaporkan seramai 138 Ahli Parlimen sudah menandatangani Akuan Bersumpah bertujuan menyokong khidmatnya sehingga habis penggal atau hingga tahun 2023.

Walaupun angka yang dilaporkan itu agar meragukan, misalnya 26 Ahli Parlimen PKR dan 39 Ahli Parlimen BN dikatakan telah menandatangani Akuan Bersumpah itu, hakikatnya mereka yang takut dengan peralihan kuasa dan cuba menggagalkannya, tidak pernah putus asa daripada berusaha.

Dalam konteks angka yang dilaporkan itu, adalah tidak munasabah sebenarnya 26 atau lebih separuh daripada keseluruhan 50 Ahli Parlimen PKR tidak setuju Anwar menjadi Perdana Menteri untuk menggantikan Tun Mahathir.

Begitu juga 39 Ahli Parlimen BN yang dilaporkan telah menandatangani Akuan Bersumpah, angka ini juga agak keterlaluan kerana jika ia betul, bermakna Najib Razak, Tengku Razaleigh Hamzah, Nazri Aziz dan Ahmad Maslan yang antara dikenalinya sebagai anti Tun Mahathir turut bersetuju agarbkhidmat Perdana Menteri dikekalkan sehingga habis penggal.

Bagaimanapun, berpendirian sama seperti ketika bertemu Anwar semalam, Tun Mahathir sekali lagi menyatakan beliau tidak tahu menahu serta tidak terlibat langsung dengan pengumpulan tandatangan itu.

Malah, beliau juga hairan bagaimana laporan itu timbul kerana beliau sudah menyatakan pendiriannya untuk terus komited terhadap janji peralihan kuasa kepada Anwar sebagaimana yang sudah dinyatakannya serta dimaklumkan kepada Anwar semalam.

Cuma, di sebalik usianya yang semakin meningkat tua, Tun Mahathir seolah-olah mahu permintaannya agar peralihan kuasa dianjakkan sehingga selepas Sidang Apec pada November, difahami dan diterima.

“Saya dengar cerita macam-macam, termasuk nak suruh saya kekal 22 tahun lagi.

“Saya sudah 94 tahun.

“Tak lama lagi 95. Mana boleh tahan.

“Saya janji akan letak jawatan selepas Apec, itu saya pegang kepada janji saya. 

“Saya tidak terlibat dengan yang lain (SD), cuma janji letak jawatan (dan) akan letak jawatan,” katanya lagi.

Begitu pun, adalah dipercayai khabar angin dan spekulasi jahat yang bertujuan menggagalkan peralihan kuasa tidak akan berhenti begitu saja, biarkan selepas berpuluh kali Tun Mahathir menafikannya.

Mereka yang takut jika peralihan kuasa menjadi kenyataan dan Anwar menjadi Perdana Menteri, dirasakan akan terus berusaha dengan pelbagai cara serta helah untuk menggagalkannya.

Untuk itu, mesyuarat Majlis Presiden PH pada 21hb Februari ini adalah penting untuk menamatkan segala spekulasi dan khabar angin jahat itu daripada terus berleluasa dan bermaharajalela.

Segala spekulasi, khabar angin dan komplot itu dengan sendirinya boleh ditamatkan jika mesyuarat pada 21hb Februari dapat menetapkan tarikh khusus tentang peralihan kuasa.

Tidak kira sama ada Mei atau November yang akan dipersetujui, tarikh khusus mengenainya tidak boleh tidak, mesti, mesti dan mesti ditetapkan kali ini.

Selagi tidak ditetapkan, selagi itulah isu peralihan kuasa ini tiada kesudahannya dan akhirnya PH sendiri akan bermasalah akhirnya.

Kali ini Majlis Presiden mesti ada ketegasan yang jitu demi masa depan PH dan negara yang sedang mereka tadbir sekarang ini. (ShahbudinHusin 14/02/2020)

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 14 February 2020 — 2:18 pm
Subscribe
Notify of
guest

117 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
15 February 2020 12:01 am

PH SIBUK POLITICKING SEHINGGA ABAIKAN NEGARA……DR MADEYLIAR PONDAN TAK MAHU TERUS TERANG….UNTUK STABILKAN NEGARA ITULAH JALANNYA…… Hadi: PAS tidak takut jika usul percaya tidak dapat sokongan………. Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, ia adalah salah satu proses demokrasi yang membuka peluang kepada ahli-ahli Parlimen memberi undi kepercayaan tersebut. هادي: ڤاس تيدق تاكوت جك اصول ڤرچاي تيدق داڤت سوكوڠن Pas akan tetap teguh membawa usul percaya kepada Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad walaupun ada sesetengah pihak dilihat ‘penakut’ dengan tindakan parti itu. Menurutnya, berbeza dengan Pas, parti itu tidak gentar dan takut sekiranya usul itu tidak mendapat sokongan. “Kita tak… Read more »

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 11:45 pm

Dek jemaruk sanfat nak jadibPM, Si Nuwar Peliwat nih dari sorang Pendesak, last2 terus menghina derajat dirinya jadi sorang Pengemis/Pemminta Sedekah.

Apa tidaknya, perhatikan kronologi kemaruknya dia mau jadi PM…

Mula2 desak Tun Disember 2018.
Pastu sergah Tun Jun 2019.
Kemudian paksa Tun Disember 2019.
Abis tu mohon Tun Mei 2020.
Bertukar merayu-rayu Tun Nov 2020.
Terkini mengemis-ngemus minta belas kesian Tun Disember 2020.

Menyebal dan takder Class langsung….!!

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
14 February 2020 10:23 pm

PAK DAJJAL LEMAH DISUDUT MORAL DAN TENTUNYA MUDAH DIPENGARUHI UNSUR2 SUBVERSIVE…….. Khairuddin: Hukumnya haram kita lantik manusia ‘berpenyakit’ seperti Anwar sebagai khalifah umat Islam tanah air ….. Khairuddin berkata kedudukan Mahathir sebagai Perdana Menteri tidak terikat oleh sebarang keputusan Majlis Presiden PH yang tidak termaktub di dalam perlembagaan. Sumber (gambar): Fail TTF Khairuddin Abu Hassan Keseluruhan bangsa Melayu yang beragama Islam tidak akan terima manusia ‘berpenyakit’ seperti Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri ke-8. Demikian menurut Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan, yang turut berkata ianya bukan soal politik tapi persoalan aqidah agama. “Anwar begitu rakus ingin menjadi PM8.… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
14 February 2020 9:48 pm

KALAU NAK TAHU LATAR BELAKANG UNDI PERCAYA BACA SINI…….. Berikan Hak Kepada Ahli Dewan Rakyat Pilih PM……… ROSLAN SHAHIR MOHD SHAHIR BENARKAH Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohammad masih relevan dan diperlukan oleh pucuk pimpinan Pakatan Harapan? Adakah beliau masih layak menjawat jawatan PM atau perlu ditukarkan? Persoalan ini kritikal apabila ada desakan dan tuntutan dari kelompok tertentu yang mahukan jawatan Perdana Menteri yang kini dikuasai Pakatan Harapan diserahkan kepada Presiden PKR Anwar Ibrahim kerana kononnya telah dimeterai perjanjian bahawa Tun perlu serah kuasa kepada Anwar dalam tempuh 2 tahun selepas PRU ke-14. Tetapi Tun kelihatan agak ragu-ragu untuk menyerahkan… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
14 February 2020 9:42 pm

APA NAK KISAH DENGAN MCA DAN MIC YANG HARAPKAN UNDI MELAYU…….FOKUS PERTAMA TUMBANGKAN MAFIA KOMUNIS TAK BERTUHAN……..KERANA ITU PAK SHEIKH PINTU BELAKANG DITOLAK…….. Sekolah Vernakular: Apa Sebenarnya Pendirian Muafakat Nasional?…… Ungkapan-ungkapan yang mengatakan bahawa mereka mahu bersatu-padu dan hidup harmoni hanyalah lips service bagi mengaut keuntungan dan survival politiknya sahaja. (Malaysia Gazette) – Pertubuhan Pembela-Pembela Islam (Pembela) menganggap MCA tidak ubah seperti DAP kerana bermati-matian mempertahankan sekolah vernakular. Preidennya, Aminuddin Yahaya berkata, banyak lagi isu diperjuangkan oleh MCA yang menampakkan sikap sebenar mereka terhadap integrasi dan perpaduan kaum. Beliau mendakwa, ungkapan-ungkapan yang mengatakan bahawa mereka mahu bersatu-padu dan hidup harmoni… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
14 February 2020 9:36 pm

MAFIA KOMUNIS TAK BERTUHAN PUNCA SEGALA KEROSAKAN DAN KEMUSNAHAN…..PAKSI IBLIS DAN SYAITAN……. Lim Guan Eng Is Using Racism And Islamophobia To Hide His Failures……….. DAP secretary general Lim Guan Eng is simply trying to confuse Malaysians about the ties Umno and PAS share. Lim is being shallow and his statement was uncalled for. He should not have tried to stoke fears about the so-called Pakatan Nasional. It does not exist. The only cooperation between Umno and PAS is through Muafakat Nasional. Tell me Lim, are you that scared of Muafakat Nasional and it achievements that you have to stoke public… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
14 February 2020 9:10 pm

BESARLAH KEMALUAN DAN BUSUK NAMA NYERR DR MADEYLIAR JIKA SERAHKAN KEPADA PAK SHEIKH PINTU BELAKANG…..SUDAHLAH PERANGAI KOTOR BERSUBAHAT PULA DENGAN MAFIA KOMUNIS TAK BERTUHAN……. Hadi Said A Vote Of Confidence For Mahathir Will Strengthen His Position As PM……. . (Malaysiakini) – PAS reaffirmed its commitment to table a vote of confidence for Prime Minister Dr Mahathir Mohamad during the Dewan Rakyat sitting next month. Party president Abdul Hadi Awang said this was part of the democratic process, which would allow MPs to vote on the matter. “We know there are ‘cowards’ (penakut). Afraid of this motion. We (PAS) are not… Read more »

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 8:41 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora is born to be smart, intelligent and gifted
In whatever field..Kejora, is superb and talented
Unlike poor idiot, TN..who’s not highly educated
It’s usual for a young guy to beat an old bastard
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 11:11 pm
Reply to  Anonymous

My gosh….

Another rubbish Manglish……??

PANTAToon Kentoot
My foot…..!!

Hi hi hi

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 8:06 pm

Budin kata, “tidak munasabah sebenarnya 26 atau lebih separuh daripada keseluruhan 50 Ahli Parlimen PKR tidak setuju Anwar menjadi Perdana Menteri ..”

Don’t speak too soon, Budin. Jangan cakap angkuh. Dah tanya satu per satu ker? Dah hitung jumlah yang di ketahui pro-Pak Sheikh?

Awas: yang tak nyata sokongan nya kpd Anwar setakat ini, bergantung kpd undi itu secret ballot ker, angkat tangan ker? Kot ada yang angkat kaki menunjukkan tak suka dia sebagai PM. Sebab liwat, China Doll, dll.

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 8:05 pm

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Suman dungu..dah tk berani msuk gelanggang
Dh terus mnyepi, ini maknyah, mulut tempayan
Melangkah keluar dia..bgai itik patah pinggang
Msti kt blog KluangDarai KD, dia pergi meroyan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 11:04 pm
Reply to  Anonymous

Enon Maknyah Kejora Saroja…

Yer jer tuuuh….??
Toksah ler temberang & buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 7:36 pm

🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Hari ini, puas betul, Kejora lanyak, Suman beruk
Si tua bapok kedi tu jadi lunyai mcm kain buruk
Mmg Kejora selalu nnti, dajjal ini, utk buat jeruk
Esok msti dia tk masuk, sbb mlm ini kena strok
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 10:54 pm
Reply to  Anonymous

Yer ker tuuu….,??

Dah tuuu bilalah agaknya kau sda pelir & kotey untuk berface-to-face dgn aku di JB, haaaaaa…..??

Hi hi hi

Temberang jer lebih…,,!!

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 7:11 pm

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Dlm hati abg ni, tiada sesaat yg abg tk merindu
Asyik jer abg ulang2 tatap, wrkh Irah yg syahdu
Wlu kurng pntun utk Irah, ingtan ttp kmas padu
Cuma abg perlu masa..untk tibai Suman Hindu
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 11:02 pm
Reply to  Anonymous

Pegi daaa……!!

Enon Maknyah Kejora Saroja…

Cukup2 ler auta temberang & buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:56 pm

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Suman Hindu tua bahalol, dada dia nak didabik
Klu bijak mcm Kejora ini..baru le org akan tabik
Dia kna tibai serupa bapak kambing mngembik
Dah menyepi dia kini, itu Hindu tua pelir lembik
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 7:08 pm
Reply to  Anonymous

Presiden Duterte, mantan gay dahpun bertaubat.
Anwar Ibrahim & Kejora Maknyah Saroja, bila agaknya…..??

Bilalah agaknya kau sda pelir & kotey untuk berface-to-face dgn aku di JB, haaaaaa…..??

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 7:12 pm
Reply to  Othman Ahmad

Alahai Suman kote kecut..

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tak habis2 Suman badut tua renta ni mengarut
Kt Dtrn Mrdeka dulu..Wak smbunyi, kecut perut
Kini, Wak serupa mabok tertelan puntung curut
Oh ya..pelir lembik Wak tu..bila lgi, nk pegi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 10:58 pm
Reply to  Anonymous

Yer ker tuuu….,??

Dah tuuu bilalah agaknya kau sda pelir & kotey untuk berface-to-face dgn aku di JB, haaaaaa…..??

Hi hi hi

Temberang jer lebih…,,!!

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:26 pm

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Sudah dipesan..dgn Kejora ini, jgn cuba nk juah
Akibatnya, Suman bapok kedi, dah makan kuah
Atuk TN beruk pula, trpaksa lari, trcalar maruah
Itu belum le lagi kena, silat & tomoi punya buah
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 7:10 pm
Reply to  Anonymous

Abis tuu…..

Bilalah agaknya kau sda pelir & kotey untuk berface-to-face dgn aku di JB, haaaaaa…..??

H7 hi hi

Temberang jer lebih…,,!!

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 7:18 pm
Reply to  Othman Ahmad

Alahai Wak kote lembik..

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tak habis2 Suman badut tua renta ni mengarut
Kt Dtrn Mrdeka dulu..Wak smbunyi, kecut perut
Kini, Wak serupa mabok tertelan puntung curut
Oh ya..pelir lembik Wak tu..bila lgi, nk pegi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 10:56 pm
Reply to  Anonymous

Toksah ler buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:25 pm

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
The title, ‘champion’, Kejora still, hold the crown
He had beaten stupid Suman flat to the ground
Old TN is thrown to the sewage plant..drowned
That’s why, the 2 monkeys are not seen around
🐵🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 7:13 pm
Reply to  Anonymous

My gosh….

Another rubbish Manglish……??

PANTAToon Kentoot
My foot…..!!

Hi hi hi

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 7:20 pm
Reply to  Othman Ahmad

Alahai Suman mati pucok…

🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃
Suman bodoh bahalol, taraf lembu mkn rumput
Akal dia trencat, sbb otak hanya kecil sejemput
Akibat menentang Kejora..dia jdi penat semput
Mati akal trkedu, si tua kedi ni bk kluar ‘my foot’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 10:59 pm
Reply to  Anonymous

Aduhai Enon Maknyah Kejora Saroja…

Toksah ler buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:24 pm

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Dua ekor musuh Kejora..hari ni nasib tak bagus
Akibat mngacah Kejora..kpla depa kena penyet
Kejora tibai terlentang depa dua ekor sekaligus
Depa2 itu adalah Suman Hindu dan TN monyet
🐵🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 7:15 pm
Reply to  Anonymous

Yer ker tuuu….,??

Dah tuuu bilalah agaknya kau sda pelir & kotey untuk berface-to-face dgn aku di JB, haaaaaa…..??

H7 hi hi

Temberang jer lebih…,,!!

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 7:21 pm
Reply to  Othman Ahmad

Alahai Wak pelir mampos..

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tak habis2 Suman badut tua renta ni mengarut
Kt Dtrn Mrdeka dulu..Wak smbunyi, kecut perut
Kini, Wak serupa mabok tertelan puntung curut
Oh ya..pelir lembik Wak tu..bila lgi, nk pegi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:21 pm

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora in pantun is well known and established
He can create pantun either in BM or in English
But idiot Suman, can’t..being stupid and foolish
Therefore ‘his language’..Suman need to polish
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 7:18 pm
Reply to  Anonymous

Hi hi hi

PANTAToon Kentoot
My foot…..!!

Hi hi hi

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 7:27 pm
Reply to  Othman Ahmad

Alahai Suman kedi bingai…

🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃
Suman bodoh bahalol, taraf lembu mkn rumput
Akal dia trencat, sbb otak hanya kecil sejemput
Akibat menentang Kejora..dia jdi penat semput
Mati akal trkedu, si tua kedi ni bk kluar ‘my foot’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

John Doe
John Doe
14 February 2020 6:18 pm

Mesyuarat Majlis Presiden PH 21hb ni mesti ratib, mesti ratib dan mesti ratib tarikh penyerahan kuasa.

Kah kah kah..

Meratiblah, meratiblah dan teruslah meratib sampai sasau.

Tuan Budin jangan lupa makan ubat sebelum dan selepas mesyuarat 21hb. Takut nanti terputus urat jantung.

Kah kah kah…

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 6:48 pm
Reply to  John Doe

Hi hi hi

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:13 pm

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Idiot Suman always appear to boast and tell lie
This old skunk behaves rather funny and weird
When I gave English pantun, he could not reply
The reason is simply, he is a damn, stupid idiot
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 6:40 pm
Reply to  Anonymous

Hi hi hi

PANTAToon Kentoot
My foot…..!!

Hi hi hi

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:59 pm
Reply to  Othman Ahmad

Alahai Wak pelir lembik…

🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃
Suman bodoh bahalol, taraf lembu mkn rumput
Akal dia trencat, sbb otak hanya kecil sejemput
Akibat menentang Kejora..dia jdi penat semput
Mati akal trkedu, si tua kedi ni bk kluar ‘my foot’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:12 pm

🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛
Suman tried to be a dragon but he’s a millipede
He is an old idiot with a very little piece of brain
He had to suffer sorrow, for being damn stupid
That is why, he is always, thrown, into the drain
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 6:45 pm
Reply to  Anonymous

My gosh….

Rubbish Manglish……??

PANTAToon Kentoot
My foot…..!!

Hi hi hi

Hi hi hi

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:59 pm
Reply to  Othman Ahmad

Alahai Wak pelir kecut…

🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃
Suman bodoh bahalol, taraf lembu mkn rumput
Akal dia trencat, sbb otak hanya kecil sejemput
Akibat menentang Kejora..dia jdi penat semput
Mati akal trkedu, si tua kedi ni bk kluar ‘my foot’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
14 February 2020 6:12 pm

DR MANDELIAR JANJI SEBELUM KAWIN NAK PAKAI 2 TAHUN JEER……NANTI NAK SERAH BINI KAT PAK SHEIKH…..BILA DEKAT 2 TAHUN DIA KATA KENA TUNGGU SEHINGGA AKHIR TAHUN SEBAB TENGAH MENGANDUNG……PAK SHEIKH TERPAKSA SETUJU…… PH Should Address ‘Elephant In The Room’……. These politicians also blame everybody – including Umno and PAS – for trying to bring PH down. They don’t blame the “enemies” they are sleeping with inside the blanket called PH. Philip Golingai, The Star THE elephant in the room in Malaysian politics right now is Pakatan Nasional. There is intense talk that a new government is in the making and… Read more »

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:49 pm

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Klu lah tak sibuk, Kejora pasti, akn smpai ke JB
Ingin sngt nk jumpa Suman kepala buah kelubi
Nak ku ajar cukup2..Suman barua lahanat babi
Biar dia jdi, spt kain buruk keluar dr mesin dobi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 6:26 pm
Reply to  Anonymous

Bertahun-tahun cerita engkau sama jer – alasan Sibuk konon, tak hal ksu tuu bganggur 24 jam bergayut kat hp.

Aduhai Enon Maknyah Kejora Saroja…

Toksah ler buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:44 pm
Reply to  Othman Ahmad

Alahai Wak mati pucok..

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tak habis2 Suman badut tua renta ni mengarut
Kt Dtrn Mrdeka dulu..Wak smbunyi, kecut perut
Kini, Wak serupa mabok tertelan puntung curut
Oh ya..pelir lembik Wak tu..bila lgi, nk pegi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:45 pm

Sodomi I – Kantoi masuk jel. Sodomi Ii – kantoi masuk jel. Sodoi Iii – Konon berdegar saman malu, alih2 tarik balik saman. hi hi hi ‘Rear’ Admural sedar gerenti punyer dia terngompol basah dalam seluar sekiranya undian parlimen jadi penentu siapa layak jadi pm. Sebab tuu dia sanggup pulak menunggu sampai hujung tahun 2020. Ehhh…berapa banyak tunda daaaa, takut kerrr….?? Nampak sangat ‘Rear’ Admiral muka tak malu dan kemaruk sangat nak jadi pm. Nampak sangat ‘Rear’ Admiral hidung dah tak mancung, pipi pulak bertambah cengkung – tersangatlah teruk kemaruk nak jadi pm. Apa nak jadi? Apa nak jadi? Mimpikan… Read more »

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:57 pm
Reply to  Othman Ahmad

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Udah2 lah tu merapu, Suman iblis agama plural
Dlu TDM kata Nuat peliwat, rasuah, tk bermoral
Lps tu, dkt PRU14, mnyembah ajak jadi general
Tk nak serah jwtn PM..buat kecoh, rear admiral
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 6:27 pm
Reply to  Anonymous

Toksah ler buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:43 pm
Reply to  Othman Ahmad

Alahai Wak kote kecut..

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tak habis2 Suman badut tua renta ni mengarut
Kt Dtrn Mrdeka dulu..Wak smbunyi, kecut perut
Kini, Wak serupa mabok tertelan puntung curut
Oh ya..pelir lembik Wak tu..bila lgi, nk pegi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:37 pm

👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿
Wak Suman kini, seperti dah kerasukan syaitan
Jln pun trhencot..dia perasan spt ada kekuatan
Nak cabar org muda, itu Hindu, pelir tak khatan
Mmg sah, si tua ini akn brakhir di Tg Rambutan
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:59 pm
Reply to  Anonymous

Aduhai Enon Maknyah Kejora Saroja…

Toksah ler buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:10 pm
Reply to  Othman Ahmad

Alahai Wak kedi..

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tak habis2 Suman badut tua renta ni mengarut
Kt Dtrn Mrdeka dulu..Wak smbunyi, kecut perut
Kini, Wak serupa mabok tertelan puntung curut
Oh ya..pelir lembik Wak tu..bila lgi, nk pegi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 6:29 pm
Reply to  Anonymous

Toksah ler buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 7:02 pm
Reply to  Othman Ahmad

Suman Hindu kote kecut,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 4:47 pm

⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝
TN kapir Kristian, ayat Quran, dia cuba nak olah
Tpi di hutan Sarwak, pondok gereja dia sekolah
Tdi kt blog ni, bro jigit nmpak dia pnya masalah
Ckgu Kejora mari tambah terus TN cabut belah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:03 pm
Reply to  Anonymous

KEPALA BAPAK KAU.

JAGA MULUT KAU, KALAU TAK, SIKIT LAGI KELUAR PUCCIMAK KAU.

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:10 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN monyet 🐒 5:03 pm,

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora tau, pantun2 Kejora tu, atuk jdi terpukau
Atuk tk mmpu buat, walau umur 87 dh jangkau
Yg atuk mmpu hnya ulang2 ‘Kepala Bapak Kau’
Msti..atuk trtelan nenek punya sontel tmbakau
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:11 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN monyet 🐒 5:03 pm,

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora tau, kemarahan atuk TN belum lagi reda
Agknya nenek sdg boh minyak angin urut dada
Itu lah akibat, bila org tua nk lwn dgn org muda
Entah2 tadi tu, tergelincir jatuh dari kerusi roda
♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:17 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Wahh..dah mula marah, paderi TN tua bongkok
Terkedu le dia..bila Kejora dedah dia tu Kristian
Mesti skrg ini, atuk ini sedang cari perdu pokok
Sbb nak berdoa kat Jesus, dia kena cucuh dian
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 8:16 pm
Reply to  Anonymous

PUCCI MAK KAU, BERUK TUA GENG NAJIB YANG ASYIK MENJILAT NAJIB. SELALU KAU JILAT ITU SEBAB MULUT KAU MCM PUCCI MAK KAU.

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 8:23 pm
Reply to  Anonymous

kamu anarkis, main sebat apa saja, tak peduli undang2, tak peduli peraturan, tak peduli normms of behaviour, biadab dan kurang ajar walaupun dah tua lingkungan 80an tahun.

Tak reti segan dan malu, takda maruah, takda integriti, ada hanya nafsu menjilat apa saja.

I shudder at the thought of what your children and grandchildren think of you or regard you. Maybe the poor souls have simply given up on you. Damn bastard.

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 8:40 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora is born to be smart, intelligent and gifted
In whatever field, Kejora, is superb and talented
Unlike poor idiot, TN..who’s not highly educated
It’s usual for a young guy to beat an old bastard
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 8:58 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN monyet 🐒 8:16/8:23 pm,

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Naper atuk TN, dah terasa kena londeh pakaian?
Suka btu, bila entri Kejora ini, atuk sudi melayan
Sronok btul..lihat atuk bebel spt nenek kebayan
Mmg niat Kejora nk bagi atuk meratus meroyan
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

HU HU HU…

Wau Bule
Wau Bule
14 February 2020 4:41 pm

Tak sabar menunggu
Bulan Mei datang
Risau hatiku
Melepas peluang

Atok dah kata
Lepas APEC saja
Janganlah gelojoh
Nanti terjatuh

Hahahaha Hahahaha
Ketawalah lagi

Sebenarnya takut
Melepas lagi
Kalau terikut2
Kena ketepi

Rakyat bertekad
Dan buat keputusan
Tak hendak peliwat
Dan bekas banduan

Hahahaha Hahahaha
Ketawalah lagi

Rakyat berdoa
Allah kabulkan
Atok diminta
Jangan lepas jawatan

Kerana dipercayai
Allah nak tunjukkan
Kita dianugerahi
Pemimpin direstukan

Hahahaha Hahahaha
Ketawalah lagi

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 4:53 pm
Reply to  Wau Bule

😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Wow..kemas jugak, atuk Wau Bule punya ayat2
Boleh le karang, buak pak kadok punya hikayat
Cuma ada bahagian, yg Kejora rasa agak gayat
Mana bukti, yg asyik sebut rakyat rakyat rakyat?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 4:59 pm
Reply to  Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tok sah le atuk Wau Bule setakat lebat gebang
Klu dngr, cakap tu..mcm babi pun bleh terbang
Lain lah..klu cerita 5 PRK berturut PH tumbang
Camtu baru ler dikatakan rkyat punya lambang
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:26 pm
Reply to  Anonymous

Aduhai Enon Maknyah Kejora Saroja…

Toksah buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….??

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:29 pm
Reply to  Othman Ahmad

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tak habis2 Suman badut tua renta ni mengarut
Kt Dtrn Mrdeka dulu..Wak smbunyi, kecut perut
Kini, Wak serupa mabok tertelan puntung curut
Oh ya..pelir lembik Wak tu..bila lgi, nk pegi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:34 pm
Reply to  Anonymous

Yer ker tuuuh….??
Ekkkk elehhhhh…..Enon Maknyah Kejora Saroja…

Toksah ler buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….??

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:41 pm
Reply to  Othman Ahmad

Suman Hindu 5:34 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:57 pm
Reply to  Anonymous

Hi hi hi
PANTAToon Kentoot
My foot…..!!

Hi hi hi

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:07 pm
Reply to  Othman Ahmad

🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃
Suman bodoh bahalol, taraf lembu mkn rumput
Akal dia trencat, sbb otak hanya kecil sejemput
Akibat menentang Kejora..dia jdi penat semput
Mati akal trkedu, si tua kedi ni bk kluar ‘my foot’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 4:29 pm

🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖🐷🐖
Dia tersalah congak TN penjilat DAPigs tokong
TN fikir lps solat Jumaat, cg Kejora akn tertidur
Tngok-tngok, Cgu Kejora mari masuk pelakong
Apa lagi, angkat kaki ler dia cabut lari berundur
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:28 pm
Reply to  Anonymous

Ekkkk elehhhhh…..Enon Maknyah Kejora Saroja…

Toksah ler buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….??

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:29 pm
Reply to  Othman Ahmad

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tak habis2 Suman badut tua renta ni mengarut
Kt Dtrn Mrdeka dulu..Wak smbunyi, kecut perut
Kini, Wak serupa mabok tertelan puntung curut
Oh ya..pelir lembik Wak tu..bila lgi, nk pegi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:37 pm
Reply to  Anonymous

Ekkkk elehhhhh…..Enon Maknyah Kejora Saroja…

Toksah ler buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….??

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:58 pm
Reply to  Othman Ahmad

Suman Hindu 5:37 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Tanpa Nama
Tanpa Nama
14 February 2020 2:54 pm

Malaysia2 … mcm mana nak lawan demokrasi terulung dunia seperti USA UK Eropah Scandinavia Jepun South Korea waima India sekali pun? Mereka bertindak secara gentleman dan sentiasa akur dengan perjanjian, treati. Lihat bagaimana Theresa May menyerahkan jawatan kepada Boris Johnson selepas 3 referendum Brexit gagal? Penuh tatatertib dan beradab. Di sini, PAS Mercedez Benz yang suka menyibuk tak tentu arah dan suara2 sumbang dalam PH sendiri seperti Semburit Azmin, Perempuan Gangster Zuraida (kaduk naik junjung, golongan baru nak merasa jadi menteri) langsung tidak menghormati perjanjian. Tak bertamadun macam gampang ! Berubahlah menjadi ahli politik yang berintegriti bukan korup materialistik.

Jigit
Jigit
14 February 2020 2:50 pm

Ramai sungguh orang yang jahat
Berbagai helah tipu muslihat
Baik si tua atau baru tumbuh bulu pahat
Menjatuhkan abam mereka bersubahat

Berbuih mulut orang tua tu berjanji
Budin masih ragu dan sangsi
Jangan sampai berbuat keji
Nanti bontot awak yang kena taji

😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 4:39 pm
Reply to  Jigit

Bro jigit,

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ramai sukakan Kejora sbb tak prnah buat jahat
Kejora ni suka brterus terang tidak bermuslihat
Di hati ini Yati & Zura cuba nk tumpang berehat
Tpi tugu cinta di hati, dgn Irah lbh dulu terpahat
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:30 pm
Reply to  Anonymous

Yer ker tuuuh……,,??

Ekkkk elehhhhh…..Enon Maknyah Kejora Saroja…

Toksah ler buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….??

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:39 pm
Reply to  Othman Ahmad

Wak..Wak..

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tak habis2 Suman badut tua renta ni mengarut
Kt Dtrn Mrdeka dulu..Wak smbunyi, kecut perut
Kini, Wak serupa mabok tertelan puntung curut
Oh ya..pelir lembik Wak tu..bila lgi, nk pegi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:49 pm
Reply to  Anonymous

Hello Miss..hello Miss..
Enon Maknyah Kejora Saroja…

Bokeh tak jgn buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….??

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:59 pm
Reply to  Othman Ahmad

Suman Hindu 5:49 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 6:33 pm
Reply to  Anonymous

Hi hi hi
PANTAToon Kentoot
My foot…..!!

Hi hi hi

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:47 pm
Reply to  Othman Ahmad

Alahai Wak kote kecut…

🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃
Suman bodoh bahalol, taraf lembu mkn rumput
Akal dia trencat, sbb otak hanya kecil sejemput
Akibat menentang Kejora..dia jdi penat semput
Mati akal trkedu, si tua kedi ni bk kluar ‘my foot’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
14 February 2020 2:36 pm

NAK HARAPKAN KOMUNIS TAK BERTUHAN JAGA ISLAM…..SEBAB TU MENTERI AGAMA PUN JAGA AGAMA LAIN…… Haj And Islamic Banking Are Centralised, So Why Not Shariah Laws, Asks Ex-Mufti……. (FMT) – Muslims in Malaysia are being deprived of justice under the shariah due to the application of different sets of Islamic laws across the states, says a former Terengganu mufti. Ismail Yahya said this is also why the campaign to stop underage marriage among Muslims has met with failure, as some states have the power to allow a girl as young as 16 to tie the knot. Ismail said the authorities should… Read more »

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 2:50 pm

KAMU TAK KOMUNIS TAPI TAK BERTUHAN JUGA, DAJJAL PAS MAHATHIRVSANWAR. MESTI KAMU BEGITU BILA KAMU MENUDUH ORANG LAIN BEGITU.

KAMU OTAK TARUK KAKI KER, MENUDUH MENTERI AGAMA PUN JAGA AGAMA LAIN.

KAMU TAK SEDAR KER INI NEGARA BERBILANG KAUM, BERBILANG AGAMA?

OTAK KAMU KECIK, TAK SAMPAI 100 GM MASAKAN ORANG LAIN 140GM

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 3:56 pm
Reply to  Anonymous

Bro M vs A 2:36 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Usah peduli dgn TN kafir lahat..kaki putar alam
Dia tu penyangak besar, yg cuba berlagak lebai
Marah le dia, bila cakap lbh pasal agama Islam
Sbab dia takut nanti agama Kristian dia terabai
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:23 pm
Reply to  Anonymous

Hello Miss..hello Miss..
Enon Maknyah Kejora Saroja…

Toksah buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….??

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:30 pm
Reply to  Othman Ahmad

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tak habis2 Suman badut tua renta ni mengarut
Kt Dtrn Mrdeka dulu..Wak smbunyi, kecut perut
Kini, Wak serupa mabok tertelan puntung curut
Oh ya..pelir lembik Wak tu..bila lgi, nk pegi urut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:52 pm
Reply to  Anonymous

Hello Miss..hello Miss..
Enon Maknyah Kejora Saroja…

Boleh tak jgn buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….??

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:00 pm
Reply to  Othman Ahmad

Suman Hindu 5:52 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 2:31 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MESTI MESTI MESTI 3 KALI.

KENA 44 KALI, BUDIN. ORANG KATA KALAU 44 KALI MESTI JADI.

PAK SHEIKH AND YOU ALL KENA BERSABAR LAH. INNALLLAHU SABIRIN.

SESUNGGUHNYA ALLAH ITU PENYABAR. DEMIKIAN JUGA MANUSIA, HENDAK NYA.

Jigit
Jigit
14 February 2020 2:56 pm
Reply to  Anonymous

Ishhk kau ni Yeop…
Quote la betul2 ayat tu dan terjemah dgn tepat….

INNALLAHAMA’AS SOBIRIN

Maknanya

Allah bersama orang- orang yang sabar.

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 3:44 pm
Reply to  Jigit

Bro jigit,

🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet tu mmg lah fasiq jahil & buta kelam
Si kafir lahanat tu..ada Tg Rambutan punya sijil
Begitulah, bila Kristian cuba nk mnyamar Islam
Dia bukan tahu Quran..tapi lebih mahir dlm injil
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 3:46 pm
Reply to  Anonymous

⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝
Tk payah ler Kristian, nk ajar Islam tk tentu arah
Ko hnya akn trkantoi..paderi TN, kepala dongga
Itu adalah seruan Allah dalam surah al-Baqarah
Keterangan firman Nya itu berada dlm ayat 153
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ ٱسۡتَعِينُواْ بِٱلصَّبۡرِ وَٱلصَّلَوٰةِ‌ۚ إِنَّ ٱللَّهَ مَعَ ٱلصَّـٰبِرِينَ (١٥٣)

Wahai sekalian orang-orang yang beriman! Mintalah pertolongan (untuk menghadapi susah payah dalam menyempurnakan sesuatu perintah Tuhan) dengan bersabar dan dengan (mengerjakan) sembahyang; kerana sesungguhnya Allah menyertai (menolong) orang-orang yang sabar. (153)

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:19 pm
Reply to  Anonymous

Alahai Enon Maknyah Kejora Saroja…

Toksah buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….??

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 3:49 pm
Reply to  Anonymous

KEPALA BAPAK KAU, BERUK TU GENG NAJIB YANG ASYIK MEJILAT NAJIB.

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 4:08 pm
Reply to  Anonymous

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Sbg penjelasan..Kejora perturunkan ayat Quran
Risau, klau ajaran Kristian di sini mula bertapak
Tapi kian jelas..TN monyet ini, punya kekufuran
Kejora beri ayat alquran dia balas kepala bapak
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 4:11 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN monyet 🐒 3:49 pm,

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora tau, pantun2 Kejora tu, atuk jdi terpukau
Atuk tk mmpu buat, walau umur 87 dh jangkau
Yg atuk mmpu hnya ulang2 ‘Kepala Bapak Kau’
Msti..atuk trtelan nenek punya sontel tmbakau
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 4:16 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN monyet 🐒 3:49 pm,

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora tau, kemarahan atuk TN belum lagi reda
Agknya nenek sdg boh minyak angin urut dada
Itu lah akibat, bila org tua nk lwn dgn org muda
Entah2 tadi tu, tergelincir jatuh dari kerusi roda
♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:15 pm
Reply to  Anonymous

Enon Maknyah Kejora Saroja….

Toksah buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….??

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:18 pm
Reply to  Anonymous

Aduhai Enon Maknyah Kejora Saroja…

Toksah buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….??

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:21 pm
Reply to  Othman Ahmad

Suman Hindu 5:18 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman resemble a clumsy old beggar, in a town
Kejora is just like a young prince, in a big palace
Just hold on, the physical fight..Suman ill clown
Let’s challenge English pantun, in the first place
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:21 pm
Reply to  Anonymous

Hello Miss Enon Maknyah Kejora Saroja…

Toksah buat sampah memvirus PANTAToon ruangan.

Apa nak jadi?
Apa nak jadi?
Sampai sekarang membapok kedi.
Ke mana nak lari….??

Tarikh & masa face-to-face dgn ku di JB tuu, mana haaaa….??

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:23 pm
Reply to  Othman Ahmad

🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛
Suman tried to be a dragon but he’s a millipede
He is an old idiot with a very little piece of brain
He had to suffer sorrow, for being damn stupid
That is why, he is always, thrown, into the drain
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 5:25 pm
Reply to  Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Idiot Suman always appear to boast and tell lie
This old skunk behaves rather funny and weird
When I gave English pantun, he could not reply
The reason is simply, he is a damn, stupid idiot
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:54 pm
Reply to  Anonymous

Hi hi hi
PANTAToon Kentoot
My foot…..!!

Hi hi hi

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 5:55 pm
Reply to  Anonymous

Hi hi hi
PANTAToon Kentoot
My foot…..!!

Hi hi hi

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:08 pm
Reply to  Othman Ahmad

🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃
Suman bodoh bahalol, taraf lembu mkn rumput
Akal dia trencat, sbb otak hanya kecil sejemput
Akibat menentang Kejora..dia jdi penat semput
Mati akal trkedu, si tua kedi ni bk kluar ‘my foot’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
14 February 2020 2:24 pm

NEGARA KOMUNIS TIADA YANG MAJU…….. Economy Grows At 3.6% In 4Q 2019, Slowest Since 2009……. (Bernama) – Malaysia’s economy expanded by 3.6 per cent in the fourth quarter of 2019, dragging the full-year Gross Domestic Product (GDP) growth to 4.3 per cent, the lowest since the 2009 financial crisis amid supply disruptions in the commodity sector during the quarter. Although the full-year growth is within BNM’s forecast of between 4.3-4.8 per cent, it could have been higher at 4.7 per cent without the supply disruptions in the commodity sector, said Bank Negara Malaysia (BNM). The Covid-19 outbreak is expected to… Read more »

zaiba
zaiba
14 February 2020 2:34 pm

MAHATHIRVSANWAR apa yg kau merepek haaaaa…

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 2:42 pm

KAMU RETI KER PASAI KONOMI, DAJJAL PAS MAHATHIRVSANWAR?
KAMU RETI KER FAKTOR YANG MENYEBABKAN EKONOMI NAIK TURUN?

https://www.un.org/development/desa/dpad/publication/world-economic-situation-and-prospects-september-2019-briefing-no-130/

World Economic Situation And Prospects: September 2019 Briefing, No. 130 … Trade tensions between China and the United States re-escalated in … for many East Asian exporters today, including Malaysia, the Republic of …

Othman Ahmad
Othman Ahmad
14 February 2020 6:07 pm
Reply to  Anonymous

Maknyah Kejora Saroja tuu….
Cikgaru Kentoot
My foot……!!

Anonymous
Anonymous
14 February 2020 6:48 pm
Reply to  Othman Ahmad

Alahai Wak maknyah Chow Kit..

🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃
Suman bodoh bahalol, taraf lembu mkn rumput
Akal dia trencat, sbb otak hanya kecil sejemput
Akibat menentang Kejora..dia jdi penat semput
Mati akal trkedu, si tua kedi ni bk kluar ‘my foot’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂