PEMBENTUKAN KERAJAAN BARU, APA PENDIRIAN PH?

Berikutan pendedahan Ahli MT UMNO, Lokman Noor Adam semalam berhubung keinginan Ahmad Zahid Hamidi untuk membawa UMNO bekerjasama dengan Tun Mahathir Mohamad bagi membentuk sebuah kerajaan baru yang dinamakan Pakatan Nasional, beberapa persoalan kini mula menarik perhatian.

Pertama, apakah dengan pendedahan Lokman itu, pembentukan kerajaan baru tersebut akan tetap menjadi kenyataan?

Ataukah rancangan menubuhkan Pakatan Nasional itu sudah terbatal dengan sendirinya?

Apakah dalam mesyuarat MT UMNO 7 Februari ini, agenda pembentukan kerajaan baru tetap akan menjadi tajuk perbincangan?

Yang kedua, apakah pendirian Tun Mahathir Mohamad berhubung pendedahan Lokman itu?

Sediakah Tun Mahathir mengakui memang beliau yang mahu menarik UMNO bersama-sama mewujudkan kerajaan baru itu?

Dari segi logik, jika tiada lampu hijau daripada pihak Tun Mahathir, mustahil Zahid Hamidi dan UMNO yang terhegeh-hegeh mahu mewujudkan kerajaan baru itu.

Ini kerana asas pengwujudan kerajaan baru itu ialah untuk mengekalkan Tun Mahathir sebagai Perdana Menteri sehingga habis penggal dan meskipun Zahid Hamidi serta UMNO akan turut memperolehi manfaat daripadanya, manfaat terbesarnya ialah untuk Pengerusi Bersatu itu.

Dengan demikian, pelawaan atau usaha awal mesti datang daripada pihak Tun Mahathir.

Soalnya, apabila perkara ini terdedah lebih awal, apakah Tun Mahathir sedia mengakuinya?

Atau Tun Mahathir akan menafikannya untuk menyelamatkan kedudukannya bersama PH?

Ketiga, daripada sudut apa sekalipun, berikutan rancangan menubuhkan kerajaan baru itu bukan lagi rahsia dan sudah terdedah kepada umum, PH tidak boleh lagi sekadar berdiam diri begitu saja.

Apa sebenarnya pendirian PH berhubung perkembangan terbaru ini?

Oleh kerana yang dilibatkan secara langsung dalam pembentukan kerajaan Pakatan Nasional itu ialah Tun Mahathir dan Bersatu, salah satu ahli gabungan dalam PH, tidakkah ini sebetulnya memerlukan PH mengadakan mesyuarat tergempar dengan kadar segera?

Tidak mahukah PH mendengar sendiri penjelasan dan pengakuan sebenar daripada Tun Mahathir mengenai kerajaan baru itu?

Keempat, oleh kerana PKR, DAP dan Amanah serta PH nampaknya bakal ditinggalkan oleh Tun Mahathir untuk beralih kepada gabungan kekasih baru Pakatan Nasional yang merangkumi UMNO dan Pas, sedarkah mereka bahawa PH dalam diam-diam cuba dikhianati oleh Perdana Menteri sendiri?

Tidakkah, dalam kedaan ini, selain keikhlasan Tun Mahathir terhadap PH sangat-sangat dituntut, pembuktian keikhlasannya sepatutnya mesti diserlahkan dengan beliau bersetuju menetapkan tarikh peralihan kuasa dengan seberapa segera?

Wahai Majlis Presiden PH, mahu tunggu apa lagi, janganlah jadi ular sawa kenyang terlalu lama? (ShahbudinHusin 04/02/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 4 February 2020 — 4:02 pm

75
Leave a Reply

avatar
13 Comment authors
Othman Ahmadsempudal millenniumAnonymousAnonymousMAHATHIRVSANWAR Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Pakistan PM Imran Khan, who is an admirer of his Malaysian counterpart Dr Mahathir Mohamad, again praised the latter whom he labelled as a statesman who had changed the โ€œdestinyโ€ of many people. Mahathir, he said, is a leader who always took a stand, including on Kashmir, despite threats from India to curb the import of palm oil from Malaysia. Last year, Mahathir said India invaded and occupied Kashmir following a military crackdown on the Muslim-majority region. India is the largest importer of Malaysian palm oil, making up 28% of total palm oil exports. โ€œAnd thatโ€™s why we love and… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Anonymous
Suman Hindu 10:19 pm,

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Aku cadang nak jumpa kau 8/2/2020 ni, kat JB
Tapi, besar kemungkinan nya, aku akan hampa
Sbb, kau nk pergi Bt Cave kan, Suman ifrit babi?
Hari tu Thailusam kau tentu nk hempuk kelapa
๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

Reply
4 February 2020 10:26 pm
Othman Ahmad

Kejora…

Kalau dah kecut takut, ngaku sajalah. Toksah auta & beri alasan ala Mat Maasanโ€ฆโ€ฆ!!

sempudal millennium
Guest
sempudal millennium

Pewujudan bkn Pengwujudan…tq

anonymous
Member
anonymous

Anwar perlu bertindak pantas seblm madey tubuh kerajaan pintu belakang…anwar perlu pujuk parti2 serawak dgn tawaran menteri amoeh yg kosong dari Bersatu dan pengkhianat PKR…warisan jugak boleh dipujuk…

Muhyideen dilantik TPM dan timbalan PKR
dan maszlee dikembalikan jawatan menteri pendidikan….muhyideen sudah diketahui bergeser dgn madey…

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

SUASANA DAN CUACA POLITIK SEKARANG TIDAK MEMBENARKAN PAKATAN NASIONAL DITUBUHKAN…….BOLEH DIKATAKAN HAMPIR MUSTAHIL JADI KENYATAAN…… Pemimpin UMNO Yang Setuju Menyertai Pakatan Nasional Tajaan Dr. Mahathir Adalah Pengkhianat Kepada Perjuangan Muafakat Nasional, UMNO Dan Bangsa Melayu!!!…… Pada 7 Februari 2020, Majlis Kerja Tertinggi UMNO akan mengadakan mesyuarat untuk membuat keputusan sama ada UMNO akan bersetuju untuk menyertai Pakatan Nasional tajaan Dr. Mahathir. Pakatan Nasional dikatakan akan membentuk satu kerajaan baru antara PPBM, UMNO, sebahagian dari PAS dan sebahagian dari PKR (team kartel Azmin) tanpa DAP dan sebahagian dari PKR (team Anwar Ibrahim). Portal ini pernah beberapa kali menulis mengenai usaha-usaha yang… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

SILAP BESAR JIBENG TAK DAKWA HABIS2AN BAPAK SKANDAL BERTONG2 MASA BERKUASA DULU LANTARAN TERLALU HORMATKAN MENTOR NYA…..DIA TAK SANGKA BOLEH JADI MUSUH KETAT……. Yang umum dan potong riben projek pemimpin PH, dana dari KWSP โ€“ ….. Saya tidak bersetuju dengan cadangan hari ini dari kerajaan PH untuk suruh PLUS Berhad membiayai kos RM30 juta membina laluan pejalan kaki berbumbung di Tambak Johor. Alasan yang diberi kerajaan PH kenapa PLUS perlu bayar ialah kos ini tidak diperuntukan dalam bajet 2020 walaupun projek ini telah diumumkan oleh kerajaan. Ini bukan kali pertama PLUS dimangsakan selepas PRU14. Tahun lepas, Menteri pengangkutan kata PLUS… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Jibeng penakut…Jibeng tunggu arahan rosmah..

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

WANITA SEMANGAT KENTAL…..TAK MACAM PH SEMUA PONDAN…….. Yuna, Buka Tudung, Bahu, Lutut. Al-hamdulillah, Sangka Baik?? ‘Saya disuruh buka tudung, tayang bahu dan lutut’ – Yuna dedah kisah zaman awal kemunculan Yuna turut memberitahu beberapa majalah fesyen tempatan ketika itu tidak mahu meletakkan wajahnya di muka hadapan. ‘Saya disuruh buka tudung, tayang bahu dan lutut’ -Yuna dedah kisah zaman awal kemunculan PENYANYI popular Yuna mendedahkan dia pernah disuruh membuka hijab oleh segelintir pihak ketika dia mahu menjadi penyanyi. Perkara itu dikongsi Yuna menerusi entri di akaun Instagram miliknya buat tatapan warganet. Menurut Yuna, dia pernah disuruh untuk membuka tudung jika mahu… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Lrbih baik PKR DAp dan Amanah tinggalkan madey supaya parlimen boleh dibubar ato pujuk parti2 serawak dan bebas untuk sertai pakatan baru seblm madey sempat tubuh kerajaan pintu serong..

anonymous
Guest
anonymous

wau bule, wau bulan, TN and the likes adalah penulis media sosial d4p. bekap atk sbb dia tahu atok tak bermaya nak halang d4p dari merembat aset TH. FAKTA: atok dah hilang kudrat, tak spt PM4. hadi awang, takiyudding dan mvsa benci d4p tapi tindakan menyokong atok adalah bersetuju aset TH dirembat oleh d4p. Menyedihkan bukan, tapi sentiasa silap bacaan pejuang2 islang ni ๐Ÿ™ ada penyelesaian? 1. hadi awang/takiyudding/mvsa buang sifat aku lebih islam dari orang islam lain. 2. anwar bulatkan muafakat dgn umno/pas. Tolak tepi perbezaan politik demi kesejahteraan negara. Bekas banduan/peliwat tu naratif songsang yg dimainkan oleh orangUtan.… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Waubole TN koling pemabuk todi jon dog dan wak suman sami hindu semua kaye raya…kroni besar madey…lebih kaya dari vincent tan dan YTL..

Kikikikik….nama2 bongok hancing..

anonymous
Member
anonymous

Muafakat Nasional sudah lebur …

anonymous
Member
anonymous

Madey kaki kencing merata..

anonymous
Member
anonymous
anonymous
Member
anonymous

Dulu pentaksub madey sibok tuduh anwar akan tubuhkan kerajaan pintu belakang dgn umno..

Rupanye madey yg main intu belakang..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

INDONESIA KINI BERGOLAK.
MESSAGE KU KPD SAUDARA LELUHUR SEBANGSA & SEIMAN:

Sesiapa yg menjilat kafirun Zionis Amerika & Republik Komunis China โ€“ terimalah kualatnya seperti apa yg menimpa kpd Najib Razak & Anwar Ibrahimโ€ฆkejatuhan dgn keaiban yg tak terbandingkan sepanjang zamanโ€ฆโ€ฆ..!!

Kami beruntung kerna diAnugerahkan Tun Mahathir, walau dah mencecah usia 95 tahun masih berketrampilan, berkharisma, sihat, cerdas, jitu, tegas, jati diri & sama sekali tidak gentar dgn kuasa dunia.

INDIA, CHINA & AMERIKA – pergi jahanam & boleh jalan daaa….!!

Tak mau kah Indonesia belajar & ambil iktibarโ€ฆโ€ฆ??

anonymous
Member
anonymous

Madey sedang terima kualatnye kerana sembah cina kominis…seman tak minum minyak sawit ikut arahan madey..

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 10:19 pm,

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Aku cadang nak jumpa kau 8/2/2020 ni, kat JB
Tapi, besar kemungkinan nya, aku akan hampa
Sbb, kau nk pergi Bt Cave kan, Suman ifrit babi?
Hari tu Thailusam kau tentu nk hempuk kelapa
๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kalau dah kecut takut, ngaku sajalah. Toksah auta & beri alasan ala Mat Maasanโ€ฆโ€ฆ!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

BUDAK PENGECUT KEJORA HANYA TAHU TEMBERANG, MEMBEBEL KARUT & MENCARUT SAJA. Baca nih.,,,, Pakistan Prime Minister Imran Khan says he has seen how Malaysia has transformed and developed. Today, he pays homage and apologised for not able to attend the KL Summit to Ayahanda Tun Mahathir at Putrajaya. KUALA LUMPUR: The prime minister of Pakistan Imran Khan today said the thing he most admired about Malaysia was the countryโ€™s โ€œcivilised societyโ€, citing the harmony among the different races and religions. Khan, who is on a two-day working visit to Malaysia, said he had seen how Malaysia had transformed and developed.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 10:55 pm,

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Aku cadang nak jumpa kau 8/2/2020 ni, kat JB
Tapi, besar kemungkinan nya, aku akan hampa
Sbb, kau nk pergi Bt Cave kan, Suman ifrit babi?
Hari tu Thailusam kau tentu nk hempuk kelapa
๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kakau dah kecut takut, ngaku sajalah. Toksah auta & beri akasan ala Mat Maasan……!!

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kekadang..penantian itu bgaikan sebuah derita
Bgitulah..bila terlalu merindu kpd org yg dicinta
Nmun lain dr slalu, bila 1 Feb Irah mncoret tinta
Rupa2nya, wajah Irah mirip artis ayu Cita Citata
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

MUNIRAH MARYONO Salam Sir Abang, Kabare? Smga abg & klrga sht irh tgah rht-rht lps slat isyk ptg tdi irh pgi jging,nk mtn bdy bwh 50 kg ha ha dh lma X bt gtu, frst tme jging ngn rkn mstrs irh stu rmh Dh rndu Irah nak ckp jwe & brbsa mlyu kt sni smuanya spking sbb nk mhrkn BI psn lcture gtu la kt smua pljar msia abg, bln jnry bln lcu bgi irh itu hri ade srt rsmi untk irh ha ha skrg ade pntun bga-bga untk irh yg bkn dri abg ha ha eh eh pplrnye irh… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah selalu kna nyanyi, lagu, ‘sakitnya tuh di sini’
Kata Irah..rakan serumah nya, Shry suka paksa
Kejora pun buka le video, nk lihat Irah yg cinoni
Aduhai, comelnya..trus jiwa jdi mrindu tersiksa
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

SAKITNYA TUH DI SINI – CITA CITATA
Karaoke: https://youtu.be/yLeQAS5xSAg

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Sakitnya tuh di sini di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini kau menduakan aku

Teganya hatimu
Permainkan cintaku
Sadisnya caramu
Mengkhianati aku

Sakitnya hatiku
Hancurnya jiwaku
Di depan mataku
Kau sedang bercumbu

Sakit, sakit
Sakitnya tuh di sini
Sakit, sakit
Sakitnya tuh di sini
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah anak dari keluarga yng berada dan mewah
Tapi, Irah tak pandang rendah golongan bawah
Dia teringin nk mkn kari..ikan tngkp dari sawah
Klu Irah dtg Kdah, nk suruh mak buat, sekawah
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Budin

1. Face the fact PH is not going to have Anwar as PM8 simply because he is a liability rather than an asset. He is tainted that would compromise Malaysia’s security and sovereignty.

2. Accept the reality that it was Mahathir’s aura and leadership that brought about that historical win in pru14. Many overseas voters came home because the chances of Mahathir led PH to win was very high.

3. Accept the truth that Najib led BN had a crushing defeat by Mahathir led PH

anonymous
Member
anonymous

Ko merapu lagi…ko benci umno madey terpaksabergantung dgn umno…bongok ko ni..

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KAPAL MAHA LANUN MAHU BELAYAR KE ARAH DARATAN MESTILAH KENA TUNGGU TSUNAMI…….. Mahathir Terdesak Untuk Kekalkan Kuasa, Sanggup Berunding Dengan Sesiapa…….. Mahathir tidak akan turun sebagai Perdana Menteri hanya kerana dia telah berjanji. Selama ini dia memang terkenal sebagai seorang pemungkir janji. Mahathir memerlukan sebab yang munasabah dan kukuh untuk tidak menyerahkan kuasa kepada Anwar dan menghalang Anwar dari menjadi Perdana Menteri ke-8. Anwar juga memerlukan sebab yang kukuh untuk menendang Mahathir turun dari jawatan Perdana Menteri. Tanpa sebab yang kukuh, rata-rata akar umbi PH dan rakyat tidak akan menyokong sesiapa dari mereka yang menendang seorang lagi keluar tanpa sebab… Read more »

muafakat nasional
Guest
muafakat nasional

Terbaik tuan….

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

APEE LERRR CAI2 PH……RAJA KOMUNIS DAN DADAH PUN KORANG SOKONG……..

Raja dadah DAP ditangkap……..

Raja dadah DAP ditangkap. Tangan2 ghaib dah jalan.. jaga2 la dapiaq dan sekutu2 nyerrr…. tengok sapa yg power di Malaysia nii…Tahniah Anggota2 PDRM… Weldone…

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Best juga tadi, abg joging kat Tasek Darulaman
Rmai juga, yg prgi dgn famili atau berpasangan
Teringat sungguh abg ini, dngan bunga idaman
Bilalah, abg nk dpt joging dgn dara kesayangan
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BERPAKAT DENGAN MAHA LANUN….HABIS SEMUA KAPAL DIBAKARNYA……. Pakatan Nasional Hanya Akan Mengulangi Kesilapan Pakatan Harapan……. 1) Jika dibaca dari sudut pandang PH hari ini, menjemput Tun Mahathir bersama PH adalah kesilapan yang besar. Bahkan lebih teruk kesilapan itu apabila mengangkat Tun Mahathir menjadi PM. Sekarang hidup PH tidak menentu. Kucar-kacir dibuatnya. 2) Jalan paling cepat untuk selamatkan PH, adalah dengan undi tak perchaya kepada PM. Tetapi Majlis Presiden PH sendiri tak ada kekuatan. DS Anwar sendiri sudah tiada aura untuk menggerakkan undi tak perchaya dek kerana perpecahan dalaman PKR sendiri. Tapi semakin lama dibiarkan, semakin parah menanti. 3) Pakatan Nasional,… Read more »

muafakat nasional
Guest
muafakat nasional

Dalam situasi yg tidak stabil sekarang , sepatutnya parlimen dibubarkan. Saya setuju. Masalahnya ialah pihak yg akan menguasai putrajaya ialah muafakat nasional umno dan pas bersama bn mca dan mic. 5 prk yg lalu adalah indicatornya. Pada ketika ini, umno akan korek kesalahan mahathir,anak2 dia dan kroni hingga ke lubang cacing. Mana mungkin mahathir akan bubar parlimen. Jika meneruskan konsensus ph, iaitu serah jawatan pm kpd anwar bekas banduan pesalah liwat tu pun, legasi mahathir,anak2 dan kroni juga tidak selamat. Anwar akan ditekan dap untuk bongkar kes2 mahathir dan anak2 mahathir dahulu, tujuannya untuk memburukkan islam dan org melayu. Sekalipun… Read more »

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Heran. When UMNO led BN was in power WHY DID NOT UMNO INVESTIGATE MAHATHIR AND SONS SAMPAI LUBANG CACING?????

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH LAGI TERUK DARI BN….. TENTULAH GS PILIHAN TERBAIK…….. Sejak BN, PH macam tu juga… Warga asing cengkam rantaian sayur Lembah Klang………. Kebanjiran warga Myanmar dan Bangladesh menguasai perniagaan dalam Pasar Borong Kuala Lumpur dekat Selayang di sini tanpa kawalan pihak berkuasa, membuatkan mereka kini semakin kuat mencengkam rantaian bekalan sayur kepada pengguna hampir seluruh Lembah Klang. Keupayaan memonopoli perniagaan sayur-sayuran sebagai peraih dan pemborong di dalam dan luar pasar berkenaan, membuatkan mereka berkuasa mengawal hingga menindas pekebun dan peruncit tempatan dalam penentuan harga belian dan jualan sayur-sayuran. Meskipun membayar sewa mencecah ribuan ringgit setiap bulan kepada pemegang lesen tempatan… Read more »

Lebai Dangdut Cap Air Sabun
Guest
Lebai Dangdut Cap Air Sabun

Cita Citata memberahi kulit halus
Semua pesona dari pusat sampe dada
Peha Cita Citata wow yeah! mulus
Terkodek-kodek burungku dlm spenda

Anonymous
Guest
Anonymous

sejak bila kejora tukar nama?

kikikikiki,dah kena tulah Madey

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN monyet ๐Ÿ’ 9:36 pm,

๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Alahai atuk TN beruk bapok tua berbedak gincu
Lawak bodoh yg atuk buat itu langsung tak lucu
Baik atuk merangkak..atas blkng bagi naik cucu
Pastu, atuk cari meja, hantuk kepala dekat bucu
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

HU HU HU…

Lebai Dangdut Cap Air Sabun
Guest
Lebai Dangdut Cap Air Sabun

Lebai dangdut cap air sabun punya nama
Hah yo yo dah berubah benar aku sekarang
Dulu tayang semayang,sekarang bermuzik irama
Goyang-goyang gerudi,libas-libas parang

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PENGGANAS KOMUNIS SYARAT PERTAMA NEW COALITION….. UMNO Menolak Sebarang Bentuk Kerjasama Yang Melibatkan DAP………… UMNO punyai prinsip dan tatacara yang mesti dipatuhi oleh semua ahli. Mendedahkan rahsia parti kepada umum adalah tindakan yang tidak bertanggungjawab. Justeru menghebahkan apa yang disebut oleh Presiden UMNO dalam mesyuarat tertutup sebagaimana yang dilakukan oleh Dato Lokman Adam adalah tindakan yang salah. Apatah lagi Presiden UMNO hanya memberikan gambaran awal serta ingin mendapat pandangan dari pelbagai pihak berhubung perkara membabitkan kepentingan parti. Belum ada sebarang keputusan atau tindakan yang dimutamadkan oleh parti mengenai perkara itu. Apakah itu satu kesalahan sehingga dianggap Presiden UMNO melakukan satu… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora…..

Bilakah kamu ada telor untuk berdepan dgn ku di JB….. ??

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu,

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Wak kedi, brdepan brdepan puki mak hang apa
Dulu..di Dtrn Mrdka..3 kali hang bgi aku hampa
Aku ada cadang..Sabtu 8/2 ni, di JB nak jumpa
Tpi Thaipusam..hg msti klut nk hempuk kelapa
๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Ko pergi ke mana, lama, Suman ketua komunis?
Tak de pun, apa2 perayaan besar, agama Hindu
Trkantoi ke Wak, hari itu tewas, PRK kt Kimanis?
Sampai 3 minggu lebih tk masuk, malu terkedu
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Suman iblih..seghopa puki mak dia, punyai siai
Dia ini cai kapiaq, pi dok sokong, parti komineh
Sebulan iblih ni laghi masa kalah di Tnjong piai
3 minggu pula, dia lesap, bila kalah di Kimaneh
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Wau bulan
Guest
Wau bulan

DAP/Guan Eng kata sabar le…lepas APEC…banyak kerja

Amanah/Sabu kata tak relevan. Perlu kerja kuat untuk tingkatlan ekonomi…banyak kerja

PKR/ Azmin kata biat TDM habis satu penggal….banyak kerja

Bersatu…biar TDM memimpin Malaysia to greater heigbts.

Well itulah pendirian PH.

Yang menyibuk adalah PKR errand boys like Kapar, Sg Petani, Syed Husin yang tak pernah menang PRU dan Otai yang dah basi.

So Budin….get other subject to spin

anonymous
Member
anonymous

Madey kerja untuk kroni dan anak branak..wau bolefikencing ooleh madey….hancing ko..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Apa nak jadi
Apa nak jadi
PM8 tak jadi jadi
Hai…kemounanlah lagi

Jigit
Guest
Jigit

Kalau benar PPBM gabung dgn UMNO dan PAS
Ke mana gerangan kan kubawa diri
Nak ikut Nuar ngan DAP rasanya nyawa tak lePAS
Biarlah kutemani Si Budin yg mati berdiri

Kah kah kah kah kahhhh
๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต
โ˜ ๏ธโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธ

Lebai Dangdut Cap Air Sabun
Guest
Lebai Dangdut Cap Air Sabun

Gabungan PPBM,.UMNO dan PAS itu hanyalah gimik
Tak yah kuatir abg Jigit oiiiii,segala andaian
Tun relax saja ,sedang pebaik ekonomi yg kemik
Bior geng teliur PM8 dan geng meroyan becakaran

Lebai Dangdut Cap Air Sabun
Guest
Lebai Dangdut Cap Air Sabun

Gabungan PPBM,.UMNO dan PAS itu hanyalah gimik
Tak payah lerr kuatir abang Jigit oiiiiiii,segala andaian
Tun M relax. saja ,sedang perbaik ekonomi yang kemik
Biorkan geng teliur PM8 dan geng meroyan bercakaran

LLebai Dangdut Cap Air Sabun
Guest
LLebai Dangdut Cap Air Sabun

ini hari aku kluar mancing belut di sungai Jitra,
belut tengah sentap ni,panton tak sama baris

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit 6:09 pm,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Klu lah jadi, gabung PPBM dgn UMNO dan PAS
Terbaliklah apa yg dikata UMNO dah mati, dulu!
Kian jlas ada org nk jilat ludah bila sesak napas
Sampai bilakah nak jadi munfiq muka tak malu?
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

DR MADEYLIAR TAHU KAPAL PH TAK MAMPU REMPOH OMBAK BADAI…..KAPAL ANTIQUE MASIH KUAT….APA SALAHNYA PIRATE OF CARRIBBEAN LOMPAT KAPAL…… Kisah Tun Dr Mahathir, Anwar Dan Sodomi 4 (Bahagian 1).. … Tongkat Waran Masa berlalu dengan begitu pantas. Lebih-lebih lagi bagi Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad, itulah yang pasti dirasakannya apabila kalendar 2020 bermula. Dari Januari beralih ke Februari, selepas itu Mac, diikuti April dan akhirnya Mei. Dalam konteks usia mahupun politik, masa tidak memihak kepada Mahathir, yang kini dihantui musuh politik dari pelbagai penjuru, luar mahupun dalam. Persoalan paling besar apakah akan berlaku peralihan kuasa antara Tun M dan… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

tonGENG NAJIB…..

Bilakah kamu ada telor untuk berdepan dgn ku….. ??

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KEPADA OTAI2 HARAP BERSABAR TUNGGU EPISOD SODOMI 4……. Kisah Tun Dr Mahathir, Anwar Dan Sodomi 4 (Bahagian 2)……… Tongkat Waran Apabila beliau merasa terancam dengan sokongan rakyat kepada mantan Perdana Menteri dan Presiden UMNO, Najib Tun Razak, Tun Dr Mahathir Mohamad bertindak. Antaranya kemunculan akuan bersumpah Cif Inspektor Azilah Hadri menuduh Najib membunuh wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu. Begitu juga dengan pendedahan Ketua Pesuruhjaya SPRM, Latheefa Koya, terhadap rakaman perbualan sulit melibatkan Najib dengan beberapa individu termasuk pemimpin negara luar, sebelum siasatan dilakukan oleh pihak berkuasa. Berbanding Najib, yang sudah tumbang dan tiada jawatan utama, ancaman terbesar dan ketakutannya yang sebenar… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Tn Budin,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Adakah nama Pakatan Nasional jadi ketetapan
Naper nak tiru, mcm Barisan Nasional atau BN?
Apasal pula, nk ditinggalkn, perkataan harapan
Lebih baik, Portret Nasional dgn singkat, Por-N
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora,

Bilakah kamu ada telor untuk berdepan dgn ku, pengecut….. ??

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 6:33 pm,

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Wak kedi, brdepan brdepan puki mak hang apa
Dulu..di Dtrn Mrdka..3 kali hang bgi aku hampa
Aku ada cadang..Sabtu 8/2 ni, di JB nak jumpa
Tpi Thaipusam..hg msti klut nk hempuk kelapa
๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Oooo dia ni 6:33 pm la Suman Hindu yang dimaksudkan…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

BUDAK PENGECUT KEJORA HANYA TAHU TEMBERANG, MEMBEBEL KARUT & MENCARUT SAJA. Baca nih.,,,, Pakistan Prime Minister Imran Khan says he has seen how Malaysia has transformed and developed. Today, he pays homage and apologised to Ayahanda Tun Mahathir at Putrajaya. KUALA LUMPUR: The prime minister of Pakistan Imran Khan today said the thing he most admired about Malaysia was the countryโ€™s โ€œcivilised societyโ€, citing the harmony among the different races and religions. Khan, who is on a two-day working visit to Malaysia, said he had seen how Malaysia had transformed and developed. โ€œBut what I like most about Malaysia is… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu 10:03 pm,

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Aku cadang nak jumpa kau 8/2/2020 ni, kat JB
Tapi, besar kemungkinan nya, aku akan hampa
Sbb, kau nk pergi Bt Cave kan, Suman ifrit babi?
Hari tu Thailusam kau tentu nk hempuk kelapa
๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ๐ŸŒฐ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KEMUNGKINAN BESAR INI SEMUA GEMPAK DR MANDELIAR SUPAYA OTAI2 TAK BERANI LAGI NAK TIKAM BELAKANG…..LAGI RANCAK KORANG MAIN LAGU PERALIHAN KUASA LAGI BISINGLAH BAPAK MAIN KUGIRAN NEW COALITION……. TONG M TANGKAI JERING KEDEKUT NAK MAMPUS………. Rakyat bukan suka-suka mahukan duit percumaโ€™ Yasmin Ramlan Rakyat berpendapatan rendah tidak mengharapkan โ€œduit percumaโ€ daripada kerajaan sekiranya keadaan ekonomi mereka tidak begitu mendesak, kata penganalisis ekonomi Prof Bajoyai Bardai. Barjoyai berkata, andaian bahawa golongan berkenaan sentiasa mengharapkan duit percuma daripada kerajaan adalah tidak adil kerana mereka juga mempunyai maruah diri. โ€œPada satu tahap apabila mereka merasa sangat resah dan hampir berputus asa, bagi apa… Read more »

Wau Bule
Guest
Wau Bule

1. Adalah kehendak UMNO/Zahid nak bekerjasama dengan DR Mahathir/Bersatu 2. Adalah kemahuan PAS/Hadi nak bekerjaasam dengan Dr Mahathir/Bersatu Sapa yang ajak sapa? 3. Belum tentu Dr Mahathir terima tawaran PAS/Umno untk bekerjasama 4. PAS nampak gayanya kesemua MPs nya mahu team up with Dr Mahathir/Bersatu. Mengapa? 5. Majoriti MP (bukan semua) dalam Umno mahu berganding bahu dengan Dr Mahathir. Mengapa? Kalau ketepikan fahaman politik dan melihatnya pada satu sudut yang realitinya adalah majpriti melayu muslim yang mahu menaikkan semula bangsa yang telah dibangsatkan najib kembali bermaruah, mengembalikan penganut agama Islam pada jalan yang benar setelah agama dilacurkan dan dikomersilkan oleh… Read more »

Ibnu Ibrahim
Guest
Ibnu Ibrahim

ONANI MOUSE, NAJIB BINI ROSMAH, WAK SUMAN, MAHATHIR VS ANWAR, OSTAD JOHN DOE…HANGPA SEMUA PI MANA? SONYAP JER, KAKI PANTUN PUN SONYAP JOGAK?! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

KAHKAHKAHKAHKAHKAH

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Ibnu Berahi klu nak tanya pun biar ler bersopan
Tengok le antara kita siapa yg dahulu ke depan
Mmg susah nk lawan, Kejora punya kecekapan
Krna berpantun kt Irah menjadi satu kewajipan
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Jigit
Guest
Jigit

Anak Pak Brahim….
Harap2 nama bapa saja yang sama tapi hang bukannya adek Mamat yg gila nak jadi PM tu.
Aku nak tanya hang pasai apa Budin ni berada di dalam ketakutan…. phobia semacam. Dia seolah2 takut dgn bayang2 seorang yg telah lanjut usia. Hang rasa depa ni patut pi mandi bunga ka…. buang sial buang geroh. Ajak bro kejora sekali mandi bunga supaya Irah yang jauh di sana Setianya berkekalan dan tdak mendua atau mentigakanya di sini…. kesian budak tu…..

Kak kah kahhhh
๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€
๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒท

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Janganlah bro jigit, cuba nak bersikap bajingan
Usah nk rendahkan..Kejora pnya bkal tunangan
Kpd dewi ku Irah, usah bro tuduh sembarangan
Irah tu orngnya jenis agama menjadi pegangan
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kesetiaan diri Irah itu, usah bro nak salah duga
Bagi Kejora..Irah lah dunia dan dia juga, syurga
Bagi Irah..kekasihnya tiada dua & tiada lah tiga
Kejora akn jmput Bro..bila kmi berumahtangga
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Klu tk silap abg..skrg bru lps tgh mlm..US sana
Bulan Feb ini cerita nya..kat US cantik suasana
Sbb, ‘winter’ brakhir, ‘spring’ bawa flora & fauna
Klu mcm ini, abg pun nak further, buat ‘Sarjana’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Dlm kesunyian bgini, abg pasang, angan-angan
Andaikata kita berdua buat mstrs berpasangan
Pasti seronok..pegi ke kuliah berdua beriringan
Sesekali bila mlalui ‘park’..kita brpimpin tangan
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Abg blm rasa, nk ke mana-mana lagi ini petang
Sejak tdi dpn tv..tangan di atas dahi, terlentang
Asyik jer terbayang..org yg abg puja dan tatang
Sbb, rupa dia mcm Cita Citata, seorang bintang
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Rasa nya jap lagi nk jogging, mcm dara idaman
Selalu tu, abg jogging pusing Tasek Darulaman
Kt situ tiada gngguan trafik..udara pun nyaman
Pokok2 pun banyak juga. suasana mcm taman
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Lain sekali yg 1 hb Feb Irah punya coretan tinta
Pasal Irah yg Shry panggil tu, abg jadi sgt teruja
Serba salah abg ni, nk panggil Irah ke atau Tata
Klu ikut niat yg asal Irah tu abg nk pnggil manja
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kini..abng sudah pun sampai ke kawasan tasik
Ptg2 begini, mmg cantik pandangan panorama
Melihat ada gadis berjoging hati abg jdi terusik
Alangkah indah, kalau Irah, dpt joging bersama
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™