KOMPLOT JIJIK, MAHATHIR MESTI SEGERA DIUNDURKAN – EZAM

1. Pendedahan demi pendedahan yang berlaku beberapa hari ini hanya membuktikan satu hakikat – Tun Dr Mahathir Mohamad kembali bermain muslihat politik kotor seorang diktator yang mahu terus berkuasa dengan apa cara sekalipun.

2. Politik usang ala Machiavelli dimana matlamat menghalalkan cara digunapakai oleh diktator ini buat kesekian kalinya.

3. Makanya sehari dua ini negara ini dihidangkan dengan kisah pelik tapi benar. Terbaru rakaman audio dan pendedahan oleh pimpinan UMNO sendiri terhadap Presiden UMNO yang mengakui kewujudan komplot jijik antara Mahathir dan mereka.

4. Beberapa minggu sebelum ini Presiden PAS juga secara terbuka menyokong diktator ini untuk terus kekal berkuasa. Presiden PAS ini mencipta sejarah tersendiri menyokong seorang kleptokrat (PM 6) dan seorang diktator(PM 7) dalam waktu yang sama.Presiden PAS ini akan dikenang sebagai Presiden PAS paling hampas dalam sejarah.Jauh berbeza dengan ketegasan Presiden PAS terdahulu Almarhum Dato Ust Fadzil Nor terhadap diktator yang sama.

5. Ini semua gara2 permainan politik licik,jijik dan jahat diktator tua bernama Mahathir Mohamad.Menggunakan kuasa dengan taktik ancaman dan tawaran.Taktik standard bagi setiap diktator yang mahu terus kekal berkuasa.

6. Jangan lupa Kongres Maruah Melayu yang akhirnya menjadi Kongres yang hasilnya hanya menampilkan pemimpin2 melayu tiada maruah, skandal video seks, skandal rasuah helikopter hilang dan sebagainya. Pemimpin2 seperti ini adalah ramuan paling enak seorang diktator.

7. PKR parti paling besar dalam kerajaan di porak perandakan dengan taktik pecah dan perintah dengan menjadikan Timbalan Presiden dan beberapa pimpinan PKR bertukar status daripada pejuang rakyat kepada agen dan penjilat seorang diktator.

8. Sebelum negara menjadi semakin parah dan rakyat semakin melarat dengan permainan politik kotor diktator yang semakin menjadi2 ini, PH sebagai koalisi pemerintah wajib memperbetulkan keadaan negara ini.

9. Tun Mahathir mesti didesak untuk berundur. Dan berundur segera!

10. Apakah belum cukup peringatan rakyat di Tg Piai dengan kekalahan parti pemerntah paling besar dalam sejarah? Dan terbaru di Kimanis.

11.Kesabaran rakyat ada hadnya.

Mohamad Ezam Mohd Nor

4 Feb 2020, 10 Jamadil Akhir 1441H.

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 4 February 2020 — 10:35 pm
Subscribe
Notify of
guest

98 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
5 February 2020 2:15 pm

Kalau dlm cerita Dallas tahun 80 han madey serupa karekter Jr Ewing yg banyak taktik jahat untuk mencapai cita2 nye..

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 2:06 pm

Madey dgn komplot lm gelap memang bijak… Najib pon ditumbangkan melalui komplot dgn cina jho lo….sehingga sekarang cina jho lo tidak ditangkap dgn alasan cina jho lo dilindongi disebuah negara yg madey tak mau namakan takut pecah tembelang….alasan bodooh madey takut kalah perang.. Madey kenal dan sangat rapat dgn ayah jho lo yg mana ayah jho lo diberikan kontrak 800 juta oleh petronas untuk bina landasan keretapi angkut gas dan minyak dari gebeng ke kertih… Dari mana madey tahu pasal caymen island petro saudi dan BSI kalo bukan dari cina jho lo…madey tahu pergerakan wang 1 mdb dari jho lo… Read more »

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 2:14 pm
Reply to  Anonymous

Anwar dipenjarakan dgn komplot jahat oleh madey…tanye umi Hafilida adik perempuan azmin Ali…

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 11:58 am

Zahid presiden yg lemah jauh beza dgn anwar yg kental. Zahid cuba lacur Umno untuk dirinya? ULASAN Saya dan Zahid, foto tahun 1990-an. BAGI saya rakaman audio suara Zahid Hamidi yang didedahkan Lokman Noor Adam mengenai ada cadangan dan keinginan laki Hamidah Khamis itu untuk bekerjasama dengan Dr Mahathir Mohamad untuk menubuhkan kerajaan baru; Bersatu, Pas dan Umno, bukan sesuatu yang membimbangkan. Dengan memahami kedudukan Zahid sekarang ini, beliau boleh melakukan lebih daripada itu. Zahid kini sedang digamit dan dipanggil oleh pintu penjara. Walaupun cadangan itu boleh memberi berbagai implikasi lain, serta sedikit memeranjatkan orang ramai, tetapi bagi saya ia… Read more »

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 11:46 am

BUKAN MEMBENTUK KERAJAAN BARU, TAPI MEMBAWA LARI KERAJAAN SEDIA UNTUK NAFSU PM LAMA Mahu tidak mahu, harus diakui bahawa pembentukan kerajaan baru Pakatan Nasional yang hangat diperbualkan sekarang mesti didalangi atau setidak-tidaknya direstui oleh Tun Mahathir Mohamad sendiri. Jika tanpa restu dan keinginan beliau, tentulah tidak mungkin ia mampu membuatkan Presiden UMNO, Zahid Hamidi yang ada 87 kes mahkamah jadi tertarik dengannya. Perkiraan Zahid Hamidi untuk setuju dengan pelawaan membentuk kerajaan baru itu tidak sukar difahami kerana jika kes Guan Eng boleh digugurkan dan Azmin Ali boleh dilindungi dalam isu video seks sejenis, beliau tentu merasakan peluangnya dibebaskan oleh Tun… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
5 February 2020 11:21 am

YANG TERDESAK DAN TERSEDAK ADALAH SYAITAN2 KAPITALIS DAN SOSIALIST……JIKA SYAITAN KAPITALIS MENYERAH BERMAKNA SYAITAN SOSIALIST AKAN AMBIL ALIH WHICH IS THE WORST DEMON…..UNTUK SELAMAT KAN KEADAAN INI GS BERI SEMANGAT SUPAYA SYAITAN KAPITALIS TIDAK BERUNDUR…… Penang Undersea Tunnel Corruption Scandal: Tommy Thomas Is Proving To Be A Bigger Crook Than Guan Eng…. The question is: did Zarul pay Gnanaraja RM19 million to quash his corruption case and was the case quashed? The answer is yes. As far as Zarul is concerned, the RM19 million was a bribe and the purpose of the bribe was to quash the Penang Undersea Tunnel… Read more »

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 11:30 am

Syetan berserban lilit rtopengkan iselam lagi terdesak….nak pakai mercedes..nak duit free..setan2 ni bimbang kena dakwa makan duit 90 juta dari najib….kes sudah ada dlm sprm.

Setan gergaji mata 2

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 11:07 am

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
‘Irah nyanyi lgu Cita Citata’..manis manja sekali
Kejora ulang2 tonton video tu smpai lalok & lali
Klau Irah buat album..Kejora org prtama yg beli
Hal politik tu, biar je dulu, malas nk amik peduli
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Bukan Kejora tak peduli negara punya masalah
Cuma sekarng ini..rasa malas lah nak berbalah
Org sdng dilamun cinta ni..fahm2 & tau2 sjalah
Lgi pula mmg dh konfiden PRU-15 PH nk kalah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
5 February 2020 10:37 am

PENDUDUK BUMI SEBELUM MANUSIA ADALAH SYAITAN2…..APABILA BANI MANUSIA DATANG SEBAHAGIAN LARI KE GUNUNG GANANG DAN LAUTAN….SEBAHAGIAN SYAITAN2 BERTUKAR JADI PEMIMPIN2 DUNIA YANG JAHAT…..MEMBELAKANGKAN ARAHAN KERAJAAN LANGIT…… Questions Raised Over RM19 Million Bribe Penang Undersea Tunnel Concessionaire Paid To Gnanaraja…… DAP In Crisis: The Penang Undersea Tunnel Corruption Scandal Blogger Raja Petra Kamarudin exposed leaked documents on his blog last month that alleged that several DAP leaders were implicated in the Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) probe on the project. (The Star) – Questions have been raised over the concession company of the controversial Penang undersea tunnel project. MCA president Datuk Seri… Read more »

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 11:32 am

Adasetan berserban lilit bertopengkan iselam tubuh parti iselam pakai mercedes..

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 10:31 am

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
The title, ‘champion’, Kejora still, hold the crown
He had beaten idiot goon TN, flat to the ground
Now..bloody idiot skunk TN, is not seen around
From the old goon we can here no more sound
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 10:29 am

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Abg skrg ini free 1 period sebelum waktu rehat
Semoga dinda di US sana tu sjahtera dan sihat
Nampknya dh berundur musuh, si cai tua jahat
Klu dia acah lagi..kepala dia, akn abg taji pahat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
5 February 2020 10:28 am

PAKATAN NASIONAL HANYALAH KHAYALAN……YANG PASTI SYAITAN2 PH DOK BERBALAH SESAMA SENDIRI.. …….. Penang To Sell 3 Islands To Finance The RM46 Billion Penang Transport Master Plan…….. (FMT) – Penang Chief Minister Chow Kon Yeow says today’s statement by Federal Territories Minister Khalid Samad that Putrajaya had not approved the three islands project is “technically true” as the government can only advise states wishing to embark on large-scale projects. Chow, who announced yesterday that the National Physical Planning Council (MPFN) had agreed to the project, said confusion arose when media outlets said it was “approved”. Adding that this was inaccurate, he… Read more »

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 11:33 am

Muafakat Nasional hanye rekaan puak pas dan umno…tapi masuk dlm poket madey..

najib bini rosmah
najib bini rosmah
5 February 2020 9:38 am

Wah lusa I bagi cuti public holiday Hari Kerajaan Pintu Belakang Madey si Kitol, hari ini macai Madey si Kitol sudah bikin skrip baru. Bikin damaged control sebab ahli UMNO – Pas sudah panas. Kalau ini macam public holiday kena cancel ganti hari lain. Kahkahkah!

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
5 February 2020 9:19 am

MENGIKUT TEORI NEWTON SUATU TINDAKAN ADA TINDAK BALAS…..BILA KEM ALJUBRI TEKAN MAKA KEM DR MANDELIAR AKAN BERTINDAK BALAS….GS TAHU BILA BAPAK TERSEPIT PERLU JALAN KELUAR….. DAP Is Pushing Umno And PAS Into Mahathir’s Open Arms……. The DAP Chinese should have been more like the Indians and penetrate from the inside rather than attack from the outside like ‘outsiders’. Deep penetration inside is always better and more effective. It may take time like how the Indians did it but in time you will be in control and in power. Isaac Newton Newton’s laws of motion First law In an inertial frame… Read more »

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 10:21 am

GS hanye khayalan..

Jigit
Jigit
5 February 2020 9:17 am

Maka bersuaralah Tok Ampu opportunist kotak. Melompat dari satu kolam ke kolam yang lain. Dulu bukan main kau kutuk abam. Siap buat press conference bercerita kononnya Wan Azizah yg berada di Amerika telah menalipon beliau dan meminta supaya menyiasat di kediaman mereka kerana khabarnya abam ada bawa jantan balik rumah bawa masuk bilik tidur. Yaaa…. kau pernah tuduh abang main pungkoq dan macam2 lagi kata keji kau label pada bekas boss kau tu…. Sekarang ini Budin pungut manusia PARIAH seperti kau sebagai pembela abam…. manusia yg pernah dikeji hina beliau suatu ketika dulu. Apakah maknanya semua ini….. ertinya kalau dah… Read more »

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 10:37 am
Reply to  Jigit

Bro jjgit,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Usahlah bro jigit..nk membebel tk sudah-sudah
Lupa ke..Nuat dikata tiada moral Tun kutip dulu
Dah adat lumrah, dlm politik ini, main jilat ludah
Mmg dlm PH..smua jnis munafiq muka tk malu
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

najib bini rosmah
najib bini rosmah
5 February 2020 9:17 am

Desperado politikus yang cuba jilat Madey si Kitol akan dihukum Rakyat juga akhirnya. Madey si Kitol sendiri tak selamat kedudukannya. Apakah Madey si Kitol nak janjikan syurga dan neraka walhal sebelah kakinya sudah masuk ke alam kubur? Madey si Kitol jaga cukong tukang supply ketamin dan jalang cukuplah. Kahkahkah!

Wau bulan
Wau bulan
5 February 2020 9:15 am

1. Yang sibuk nak bekerjasama dengan TDM adalah PAS/Hadi dan Umno/Zahid. 2. Yang tuduh TDM ini itu macai Anwar dan mereka yang ada peradaan dendam dan dengki 3. Yang sibuk kutuk Presidennya sendiri adalah Lokman Adam @ The Lobakman 4. Yang kuat tuduh TDM kotor, jijik, maha ini itu, si kitol, bapa penyamun dsbnya adalah mereka yang kalah dalam PRU14. TDM BERKALI2 KATA ANWAR PENGGANTINYA, orang Anwar bising TDM BERKATA KALAU PH KATA DIA STEP DOWN DIA AKAN TURUN TAKHTA SEKARANG.. DIULANGI SEKARANG NAMUN GUAN ENG (AFTER APEC), MAT SABU, AZMIN KATA KENA HABIS PENGGAL SEBAB BANYAK KERJA HENDAK DIBUAT… Read more »

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 10:29 am
Reply to  Wau bulan

Zahid dan hadi terhegeh plak…madey main wayang dlm gelap lah bro…yg bongok aje mudah ditiou oleh madey…Hadi mulanye sokong unntk pertahan madeydlm parlimen saja..

Adakah zahid tanpa rundingan dan tawaran yakin madey nak gabong dgn umno sedangkan madey sudah pm?…kenape baru sekarang setelah es mahkamah sudah berjalan?…lojiknye seblm kes mahkamah berjalan…

Tutup lah tahik madey yg terdesak…

wau bole…

Ramai lagi kroniyg blm selamatkerana madey buta ekonomi…madey perlu lebih sepenggal daa..m

Wsu bole bertambah bongok kerana nak tutup tahi madey….kikikikk..

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 10:32 am
Reply to  Anonymous

Wau bole ikut toeri bodoih kluang demon blogger cap ayam yg makan upah tutup tahik madey.

kikikikik..

Orang munafik terdesak sanggup gadai maruah..

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 8:16 am

Dalam muafakat Nasional lobai Hadi nak jadi TPM…

Dalam pakatan pintu belakang Hadi tak boleh demand TPM kerana telo Hadi sudah dicengkam oleh madey dgn kes 90 juta yg sudah disiasat sprm….zahid dicengkam dgn kes mahkamah….sekarang pakai rule of madey s law

3 orang dlm keadaan terdesak madey yg ontong besar untuk mudahkan kayekan kroni dan anak branak..

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
5 February 2020 8:13 am

PAK DAJJAL HANYA DIAM KERANA TIADA SOKONGAN KUAT UNTUK PERALIHAN KUASA…..ASAKAN DEMI ASAKAN OLEH SYAITAN2 SOSIALIST TERUS DIBUAT SUPAYA BAPAK TINGGALKAN KERUSI PM….. Anwar disaran buat pengakuan dengan kadar segera……… Selama ini, Anwar telah mengungkit-ungkit isu peralihan kuasa dengan begitu kerap hinggakan tiada siapa tahu kedudukan beliau sebenar berhubung perkara tersebut. انور دسارن بوات ڤڠاكوان دڠن قدر سڬرا Datuk Seri Anwar Ibrahim disaran mengumumkan dengan segera kedudukan rasmi beliau berhubung isu peralihan kuasa Perdana Menteri. Jika benar Anwar memiliki sokongan majoriti ahli-ahli parlimen, beliau diminta membuat pendirian tegas berhubung isu peralihan kuasa dan meminta Mahathir letak jawatan. Jika tidak, Anwar… Read more »

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 8:12 am

Tun M dituduh berkomplot. Budin idola nya ialah Pak Shikh Anwar, jadi menuduh apa saja lah dia bagi melemahkan Tun M dengan harapan Pak Sheikh boleh naik jadi PM.

Sudah berkali kali diberi tahu dan perlu di ulang: Pak Sheikh tak boleh jadi PM sebab dia Peliwat, di penjara 2 kali sebab liwat, dan dia juga men China Doll.

Ini negara Islam dan Islam mengharamkan liwat. Peliwat tidak boleh jadi PM. Nokhtah.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 10:34 am
Reply to  Anonymous

Teori orang gila abi siapa yg nak dengar….berkkali2..

Kikikikik.m

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 8:11 am

Tembelang madey nak kincing PH sudah pecah…

Kalo PH madey boleh kencing Pas dan umno madey tak boleh kencing?…

Kaki kencing tetap akan kencing sesiapa pon…

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 8:16 am
Reply to  Anonymous

Terutama nya kencingkan kau. Menuduh cara liar tanpa bukti, fakta atau punca maklumat yang sahih.

Bagus nya ia lah orang PH ramai2 kencingkan kau di Bulatan Merdeka, KL.

Hihihi

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 10:35 am
Reply to  Anonymous

Ko ug daah hancinghingga jadi gila babi..meroyan merapu dan merepek tak cukup todi..

najib bini rosmah
najib bini rosmah
5 February 2020 7:58 am

Projek khianat Madey si Kitol ke atas Presiden UMNO dan Pas takkan menjadi. Kes NFA akan jadi terlalu banyak untuk Madey si Kitol sorok. Trustworthy deficit sudah jatuh dan semakin jatuh. Pimpinan UMNO – Pas yang berkiblatkan Madey si Kitol sedang berhempas pulas nak jilat Madey si Kitol balik. Rakyat baca dan gelak melihat desperado politik yang gagal dan ingin masuk kembali melalui pintu belakang. Siapa lagi yang mahu ditipu oleh Madey si Kitol? Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 8:24 am

Kamu kaki botol (air ketum) cakap mengarut. Mengata rakyat gelak itu cakap bodoh pulak. Asyik cakap pintu belakang kerana kamu jenis Bang Ali gamaknya.

Otak kecil tak dapat memikirkan bahwa dalam politik apa pun boleh jadi. Termasuk tindakan Machiavelli. Google lah nama itu untuk mengtahui cara2 kuno politikus Italy itu.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 10:37 am
Reply to  Anonymous

Jkaki mabok todi hancing orang liar gila babi sudah sentap…

kikikikik.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
5 February 2020 10:58 am

Macai ni ingat Madey si Kitol yang guna Machiavelli style, sebenarnya UMNO – Pas yang guna kaedah itu untuk Madey si Kitol sekarang. Kahkahkah!

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
5 February 2020 7:57 am

DALAM PERANG PERSEPSI SIAPA PROPAGANDA LEBIH DIA MENANG….. SYAITAN PERANG LAWAN SYAITAN….. Chow Kon Yeow Took Bribes And He Can’t Deny It……. . . Chow and the rest of his DAP/Pakatan Harapan ilk are corrupted like hell and he should not act outraged as if he is a victim of fitnah. Zarul paid a bribe of RM22 million to close the MACC investigation and to get the investigation file marked NFA (no further action), and this is a fact because the ‘bribe agent’ G.Gnanaraja is now facing trial. Chow Kon Yeow is no Mother Teresa, Mahatma Gandhi and Nelson Mandela… Read more »

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 8:08 am

Ko kutip cerita dongeng rekaan Raja Putaq Kebangsaan blogger merempat..

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 8:28 am
Reply to  Anonymous

Bukan merempat, dia non grata, tak di terima lagi di tempat asal dia.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:54 am

Seekor Beruk Tua yang kehilangan idola nya sekarang hilang pedoman dan haluan hidup. Umur hampir 80an tahun, tiada apa kerja selain duduk di rumah, tidak dioercayai anak nya menjaga cucu nya sebab sudah mula nyanyok, maka dia membuang masa nya di computer.

Bahaya bila orang tua nyanyok tidak diawasi. Bukan sahaja bahaya kpd diri nya, juga kpd khalayak ramai bila dia berinteraksi. Nasib baiklah kalau dia hanya berinteraksi dalam internet. Boleh disedarkan kpd nya dengan membalun, menibai dan membantai dia.

Kalau berlebihan sanagt, ada Police Cyber Unit mengawasi nya.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 8:01 am
Reply to  Anonymous

Tidak ada salah bagi sesiapa mengeluarkan pendapat di mana2 blog. Walau pun pendapat yang berupa Pembangkang. Sebab ini negara demokrasi, ada toleransi, dissent dibenarkan.

Tapi tiap pendapat boleh disangkal, dibangkang. Maka, kalau dibangkang sipolan itu mula marah, mencarut dan melalut, tidak kena lah reaksi nya.

Sesiapa yang buat begitu perlu di hantar ke Rumah Orang2 Tua supaya dia boleh bercampur dengan yang lain, pelajari tingkah laku penghuni yang lain dan menyesuaikan diri.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 8:18 am
Reply to  Anonymous

Ko oerlu dihantar kekandang babi kerana gila babi…meroyan mereoek dan merapu tiap hari tak cukup todi…

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 8:06 am
Reply to  Anonymous

Orang gila babi memang suka merepek merapu…

Kikikikikik..

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 8:31 am
Reply to  Anonymous

Orang otak kecik memang tak tahu rebut atau nafikan tuduhan secara rasional, hanya menuduh liar.

Manusia biasa ada 140gm otak, kamu punya tak sampai 100gm gamak nya.

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
5 February 2020 7:47 am

SYAITAN SOSIALIST AKAN SEBUT SEGALA KEBURUKAN SYAITAN KAPITALIS…..INI PERANG PERSEPSI NAMANYA…….. MAHA PERANAP EKONOMI NEGARA……. Satu Lagi Projek Mega Tun Mahathir Yang Dia Rahsiakan Dari Pengetahuan Umum Juga Bankrap MALAYSIA ELECTRONIC CORPORATION BHD. (MEC) Ramai anak-muda muda jarang dengar cerita ni. Tak banyak info mengenai MEC ni di internet. Posting mengenai cerita ni sebenarnya aku dah buat 2 tahun sudah di personal FB Tun Carlos. Lepas tu banyak la bloggers ambil article ini tanpa letak credit pun kat aku. 😅 Sekarang aku post semula di Page ni agar lebih ramai lagi tahu. Pada tahun 90an dulu Tun Mahathir pernah merancang… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
5 February 2020 7:43 am

ANTARA SYAITAN KAPITALIS DAN SYAITAN SOSIALIST…..NAK PILIH MANA SATU…..GS PILIH SYAITAN KAPITALIS….. KERANA SYAITAN SOSIALIST BERSEKONGKOL DENGAN SYAITAN KOMUNIS DAN SYAITAN SYIAH…… TONG M TANGKAI JERING KEDEKUT NAK MAMPUS…….. Rakyat bukan suka-suka mahukan duit percuma’ Yasmin Ramlan Rakyat berpendapatan rendah tidak mengharapkan “duit percuma” daripada kerajaan sekiranya keadaan ekonomi mereka tidak begitu mendesak, kata penganalisis ekonomi Prof Bajoyai Bardai. Barjoyai berkata, andaian bahawa golongan berkenaan sentiasa mengharapkan duit percuma daripada kerajaan adalah tidak adil kerana mereka juga mempunyai maruah diri. “Pada satu tahap apabila mereka merasa sangat resah dan hampir berputus asa, bagi apa sahaja mereka akan ambil. “Ini macam… Read more »

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 8:20 am

Syeatan bahaya syetan berserban lilit besar bakul naik mercedes dgn wang 50 ribu..

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:35 am

Ape muslihat madey tak mau tangkap dan dakwa cina prompak jho lo?..adakah madey takut?….madey hanye berani tangkap kapal jho lo…madey bagi alasan bodoos..

Muslihat madey tak mau haramkan umno dan dakwa lobai2 pas terima 90 jota dari najib sudah dapat dilihat…

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:31 am

Kalo nak jatuhkan madey PKR dan DAP mesti segera tinggalkan PH…biar madey panggil pru15… Madey ade kerusi ciput aje dan dibenci oleh melayu….

Pas dan umnontak mungkin bersekongkol dgn madey lagi dlm pru…

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:22 am

Irah,

⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝
Atuk TN tu..Kristian dayak dr hutan, kt Sarawak
Dgn abg ini, yg dia paling sakit hati..dan dengki
Mungkin dia banyak sngt makan babi & biawak
Sbb tu..hati si tua kutuk tu kotor, pnuh dgn daki
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

(Bunga2 tu, abg tujukan khas untuk Irah jer..
Untuk TN beruk 🐒 tua tu, abg nak tujukan ketul batu..😂)

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:37 am
Reply to  Anonymous

TN koling mabok todi hancing gila babi tu orang liar…eksyen jer lebih..

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:45 am
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat najib begitu kuat hingga menghasut (seditious) kpd orang2 Kristian di Sarawak. Dia perlu diawasi, jika berterusan, Polis Cyber Unit digesa ambil tidakan heret dia ke balai, disoal siasat, seterusnya ke mahkamah.

Dia frustrated, idolanya Najib Al Jibo dan Umno Bn lingkup di Pru14, hilang kuasa, sebab salah tadbir negara ini dan, paling menyebamkan dia ke tanah ia lah hal dia mencuri wang rakyat RM2.6 billion di 1MDB.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 9:14 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Sian TN monyet, brbenjol kpala Kejora hempuk
Tapi, dia terpaksa beraksi juga utk dapat dedak
Kini mngadu, kt Cyber Unit..cam pondan bapok
Umur dh 87, tapi perangai serupa budak-budak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 6:59 am

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Maafkan abg kiranya mnggangu Irah sdg study
Abg lewat bngun, & trus ke masjid, trgesa-gesa
Tak sempatlah abg, nak berpantun kat Irah tadi
Namun, di hati ini, tetap ingatkan Irah, sentiasa
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 6:59 am
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Abg trlena mlm tdi, dgn i-phone, msih di tangan
Masa tu abg tgh reka pntun, kt musuh bajingan
Terlena abg tu blm sempat nak pasang angan2
Tpi dlm mimpi..sempat brtemu dara sanjungan
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:00 am
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Utk Irah syng, jadi kemestian abg ini berpantun
Tk mungkin abg lupakan..dara manja nan jelita
Dan..tidak lupa, ‘sakitnya tuh di sini’ abg tonton’
Sbb..rindu sgt nak tengok aksi, adinda ku ‘Tata’
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 6:48 am

Presiden PAS juga secara terbuka menyokong diktator ini untuk terus kekal berkuasa, kata Budin.

Apo nak dikato, Budin. Kalau pun betul diktator, dia diktator yang baguih. Benevolent dictatorship, kata omputih.

Tapi mana ada orang politik puji musuh nya. Mesti lah caci, balun dsb nya. Maka kena lah Pak Sheikh Anwar. Pulak “mesti di undurkan”, kata Ezam. Mengarut.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:33 am
Reply to  Anonymous

Baguih untuk kroni dan anak branak…kaki kencing merata2

Kelly
Kelly
5 February 2020 1:30 am

mahathir mesti diundurkan…pembangkang begaduh..kita pulak nk goyah…simple..dah atuk kata anuar next x phm ka..pembngkng mmg x mau anuar jd pm..so depa atuq mcm mcm…bkn tun..x sedaq ka tu.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 5:59 am
Reply to  Kelly

Pembangkang bergaduh, Tun M mesti di undurkan? Ko sekolah mana dulu?

Pakai nama Kelly tapi bunyi macam Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama. Siap dengan guna istilah “atuk”.

Dah bodoh tu, bodoh juga, tak reti nak hide identity.

Hah, mula dapat fun and entertainment membalun puak Pembangkang pagi ini.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:06 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Awal pgi, TN monyet keluar ke mari buat lawak
Dgn Geng Najib, dia mcm jadi obses dan fobea
Msti si tua kutuk ni, darah srupa reptilia biawak
Atau darah dia jnis spesis katak puru amphibia
🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU..

najib bini rosmah
najib bini rosmah
5 February 2020 7:44 am
Reply to  Anonymous

Ini contoh macai Madey si Kitol yang dijangkiti virus denial syndrome. Dah macam zombie bagi komen. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
5 February 2020 7:41 am
Reply to  Kelly

Pembangkang sedang ambil peluang dan keuntungan. Mereka tak goyah. Kalau tidak macam mana boleh disokong lagi oleh Rakyat dalam PRK? Yang goyah ialah Madey si Kitol dan PPBM. Sampai sekarang hasil post mortem kalah tidak menjadi. Sebab denial syndrome. Madey si Kitol adalah punca utama PH kalah. Madey si Kitol wajib berambus. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
5 February 2020 12:40 am

Hahaha. Ada juga yang ingat cara tamak kuasa ala Madey si Kitol akan menang? Jijik dan tiada maruah. As I told you trustworthy deficit already on Madey si Kitol side. Madey si Kitol memang layak jadi PM Kerajaan Pintu Belakang. Nobody will deny that fact. I am honour to give all Madey si Kitol macais one day holiday for Madey si Kitol Backdoor Government on 7.2.2020. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 6:05 am

Yang pakai nama ini pun mungkin Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama. Pakai nama menyindir Najib nak kelirukan pembaca.

What talking Engeles one, you? “I am honour to give” arr?

If no good talking Engeles, talk BM larr.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:07 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Awal pgi..TN monyet keluar ke mari buat lawak
Dgn Geng Najib, dia mcm jadi obses dan fobea
Msti si tua kutuk ni, darah srupa reptilia biawak
Atau darah dia jnis spesis katak puru amphibia
🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU..

najib bini rosmah
najib bini rosmah
5 February 2020 7:37 am

Hahaha. Grammar police duduk kat blog ke? Mesti produk PPSMI ni. Kahkahkah!

Othman Ahmad
Othman Ahmad
4 February 2020 11:52 pm

BERITA TERKINI…..!!

Pakistan mengesahkan akan membeli minyak sawit kita.
Republik China Komunis pula diramlkan akan bankrap jika wabak flu bermacam-macam berterusan dalam masa 6 bulan.

India & China boleh jalan daaa….!!

Wau bulan
Wau bulan
4 February 2020 11:51 pm

Ezam,

Najib tulah dengan TDM kerana menghina KEPALA BAPAK KAU diucapnya

Zahid tulah dengan TDM kerana fitnah Mahathir A/L Iskandar Kutty

Kedua-dua mereka didakwa di mahkamah terasa hinanya

Allah maha adil maha mendengar dan maha mengetahui

Othman Ahmad
Othman Ahmad
4 February 2020 11:47 pm

Pakistan mengesahkan akan membeli minyak sawit kita.

India boleh jalan daaa….!!

John Doe
John Doe
4 February 2020 11:46 pm

YES!!! Pertempuran Klimaks aka Perang Besar zaman fitnah semakin menghampiri. Kebenaran bakal menang menewaskan kebathilan yang bersekutu dengan masing-masing merasai kemenangan dan ketewasan mutlak. Semakin hari semakin jelas bahawa pembahagian pasukan-pasukan yang bertempur di koridor kuasa tidak lagi berpecah berdasarkan parti-parti politik yang mereka anggotai, sebaliknya berdasarkan seorang individu dan seorang individu ini sahaja; iaitulah The Grand Old Man of Malaysia yang juga The Grand Old Man of the Malays yang singkatan namanya ialah Mim bin Mim aka Melayu bin Malaysia. Kini para pemain di koridor kuasa semakin terbahagi menjadi dua kumpulan dengan satu menyokong Mim bin Mim dan satu… Read more »

Anonymous
Anonymous
4 February 2020 11:27 pm

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Utk dinda yg jauh abg tk prnah jemu berpantun
Abg mahu terus, beri semangat, pada mu jelita
Video lgu ‘sakitnya tuh di sini’, pasti abg tonton
Nak lepaskan rindu mmbara terhadap mu Tata
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 6:16 am
Reply to  Anonymous

Nate’ nih mesti ada red herring (diversion) yang di keluarkan nya, mencerita hal peribadi sebab tak reti nak cakap apa pasal tajuk pos’

Atau otak mereng, non-conformist, komunis, sadist, otak banyak kudis.

Otherwise known as Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama, yang dah tak berani guna nama Geng Najib sebab asyik di balun ditibai hingga berborai.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:04 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN monyet 🐒 6:16 am,

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Peduli apa Kejora, ikut pos ke atau tak ikut pos
Krna Kejora, dlm khangatan cinta pnya bahang
Atuk tau apa..dh tua krepot..pelir pun mampos
Cuma yg Kejora nak kata, ‘pala butoh pak hang’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Othman Ahmad
Othman Ahmad
4 February 2020 11:19 pm

INDONESIA KINI BERGOLAK.
MESSAGE KU KPD SAUDARA LELUHUR SEBANGSA & SEIMAN:

Sesiapa yg menjilat kafirun Zionis Amerika & Republik Komunis China – terimalah kualatnya seperti apa yg menimpa kpd Najib Razak & Anwar Ibrahim…kejatuhan dgn keaiban yg tak terbandingkan sepanjang zaman……..!!

Kami beruntung kerna diAnugerahkan Tun Mahathir, walau dah mencecah usia 95 tahun masih berketrampilan, berkharisma, sihat, cerdas, jitu, tegas, jati diri & sama sekali tidak gentar dgn kuasa dunia.

INDIA, CHINA & AMERIKA – pergi jahanam & boleh jalan daaa….!!

Tak mau kah Indonesia belajar & ambil iktibar……??

Anonymous
Anonymous
4 February 2020 11:35 pm
Reply to  Othman Ahmad

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Woi Suman Hindu tua, barua pukimak ptualang
Sampai bila Wak, kau nk terus jadi anjing kurap
Asyik copy paste benda sama spt bapok jalang
Pmbaca nk muntah dgn ko pnya sampah sarap
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

Anonymous
Anonymous
4 February 2020 11:44 pm
Reply to  Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hang ini Suman..teruk lagi, dari orang gila talak
Awat yg hang kalut sgt, dgn Indonesia bergolak
Skejap bunyi auk..auk..serupa anjing menyalak
Skjap bunyi auw..auw..mcm bapok kain diselak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 6:22 am
Reply to  Anonymous

Hang Beruk Tua Gang Naib yang asyik menjilat Najib tak tahu lain dpd mencaci pengkomen lain just for the fun of it, tak ikut tajuk pos.

Well, I’ve got news for you, old boy – I look forward to your stupid comments every day so that I can wallop, whack and obliterate them to pieces.

I yearn for fun and entertainment and will not hesitate to devastate you every time you mempelesit in here. (Hah, rhyme or not, hehe).

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:08 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN monyet 🐒 6:22 am,

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Peduli apa Kejora, ikut pos ke atau tak ikut pos
Krna Kejora, dlm khangatan cinta pnya bahang
Atuk tau apa..dh tua krepot..pelir pun mampos
Cuma yg Kejora nak kata ‘pala butoh pak hang’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anon
Anon
4 February 2020 11:05 pm

aku dan wau bulan merupakan dua orang dari
313 panglima panji hitam yang di dakwa
oleh saudara John Doe tu!

beringat sikit na!

siapa berani kutuk Tun..sila masok la!!!

Anon
Anon
4 February 2020 11:14 pm
Reply to  Anon

AKU BERPENDAPAT!
seeloknya kejora memanfaatkan blok ini untuk
menyuburkan cintanya,dari meroyan atas kekalahan
PRU-14 dulu.

BUKAN APA! KALU TERKENA TULAH TUN,SEMUA IMPIANNYA
BEKECAI. INGAT KEPADA INSAN-INSAN YANG TELAH
MENERIMA KIFARAH ITU SEBELUMNYA.

TUN KEKAL SEBAGAI PM,DIA UTUSAN YANG DIA SENDIRI
TIDAK SEDAR..BAHAWA SA NYA.. DIA DIZAHIRKAN
OLEH TUHAN,UNTUK MENYEKAT KEBANGKITAN KADER-KADER
DAJJAL DI BUMI SEBELAH SINI.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 6:29 am
Reply to  Anon

Mengikut agama Islam, Dajjal keluar sebelum kiamat, jadi tanda nak kiamat.

Tapi kot ada juga Dajjal yang bukan lslam menonjol nonjol keluar di blog kepunyaan orang Islam nih. Menyamar sebagai Islam tapi sebenar nya bukan.

Maka bukan tanda kiamat lah, hehe

Wau bulan
Wau bulan
4 February 2020 11:02 pm

What do you expect from EXPIRED KOTAK BOY
When making a political speech only he knows best
If you cannot understand how the Statesman provide a ploy
Go and fly kite with the boys or else get a good rest

Othman Ahmad
Othman Ahmad
4 February 2020 11:31 pm
Reply to  Wau bulan

Dulu Ezam juga yg pecah lubang Wan Azizah telefon suruh Ezam halau budak2 jantan dari kediaman Anwar ketika Wan Axizah & keluarga berada di luar negara.

Tak gitu, kan kan kan……??

hi hi hi

Anon
Anon
4 February 2020 11:01 pm

EZAM oiiii,

KO AMIK SELORI KOTAK

KO SUSUN LEBIH KURANG 2 METER TINGGI BAWAH POKOK

LOPEH TU, KO PANJAT POKOK TU DALAM KEADAAN BOGEL,

KO TEREJUN ATAS KOTAK TU,

ULANG DUA TIGA KALI..

SERONOK YERRRR.BARU NAMPAK MACAM BEROK SIKIT

KO AJAK KEJORA SEKALI

BARU MERIAH ….MUAHHHHHHHHH..MUAHHHHHHHHH..

Anonymous
Anonymous
4 February 2020 10:52 pm

ULASAN BOBROK DARI POLITIKUS CAP “KOTAK”

SEKILO 3 KUPANG!!

CEH Puiiiiiiihh tuih!!

Anonymous
Anonymous
4 February 2020 10:47 pm

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Sini 10:45 mlm, rasanya US sana dalm 8-9 pagi
Mungkin skrng ini..ke kuliah Irah dah pun pergi
Abg masih tk jemu, menatap wrkh, yg Irah bagi
Bgaikan di dlm..ada hruman kasturi & setanggi
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
4 February 2020 10:56 pm
Reply to  Anonymous

EEE…wahhhhhhhhhh

tompang seronok bro,selamat bercinta!

adat orang pemuda dan pemudi gini la…

aku yang belasan tahun senyum je..hi hi hi hi hi

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 6:36 am
Reply to  Anonymous

Kamu sendii ke Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama, sekarang memuji diri sendiri.

Nak buat jenaka tapi tak lucu. Berbelas tahun KEPALA BAPAK DIA. Dah tua ganyut umur hampir 80an tahun menyepah saja cakap outside tajuk pos di sini.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:37 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Awal pgi..TN monyet keluar ke mari buat lawak
Dgn Geng Najib, dia mcm jadi obses dan fobea
Msti si tua kutuk ni, darah srupa reptilia biawak
Atau darah dia jnis spesis katak puru amphibia
🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU..

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:38 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN monyet 🐒 6:36 am,

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Peduli apa Kejora, ikut pos ke atau tak ikut pos
Krna Kejora, dlm khangatan cinta pnya bahang
Atuk tau apa..dh tua krepot..pelir pun mampos
Cuma yg Kejora nak kata ‘pala butoh pak hang’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

muafakat nasional
muafakat nasional
4 February 2020 10:36 pm

Apa beza mahathir dgn pkr,dap ? Sama2 guna taktik matlamat menggalalkan cara juga. Mencanang fitnah setiap hari menggunakan rba cina kafir untuk memburukkan bangsa melayu, ugama islam. Keputusan 5 prk terakhir,,bukan sekadar utk mahathir,,tetapi untuk ketsjaan ph. rakyat sudah muak dgn politik gila kuasa anwar pesalah liwat kebulur nak jd pm. Rakyat muak dgn politiking hancing ph yg penipu, mungkir janji menifesto, menjual aset2 negara khasnya aset2 org melayu seperti thaji, tak henti2 guna fitnah 1mdb yg terbukti tiada bukti sehingga hari ini di mahkamah ada kaitan dgn penyelewengan ds najib,,yg terbukti di mahkamahbialah anwar yg dipetjuangkan kafir dap untuk… Read more »

Othman Ahmad
Othman Ahmad
4 February 2020 11:43 pm

5 pr kecil-kecilan keciput kacang putih tuu dah jatuhkan Tun Mahathir, kerr…..??

Hi hi hi hi

Anonymous
Anonymous
4 February 2020 10:36 pm

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Betul tu Ezam kata..ksabaran rkyat itu, ada had
Mmg betul lah, sbb PH tu, kmpulan pnipu jahat
Dah 5 PRK terkini, parti PH rakyat paku & pahat
PRU15 nanti, rkyat nk hantar PH, ke liang lahad
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Othman Ahmad
4 February 2020 11:33 pm
Reply to  Anonymous

Dulu Ezam juga yg pecah lubang Wan Azizah telefon suruh Ezam halau budak2 jantan dari kediaman Anwar ketika Wan Azizah & keluarga berada di luar negara.

Tak gitu, kan kan kan……??

hi hi hi

Othman Ahmad
Othman Ahmad
4 February 2020 11:39 pm
Reply to  Othman Ahmad

Sodomi III dah clear kerrr….??

Anonymous
Anonymous
4 February 2020 11:47 pm
Reply to  Othman Ahmad

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Ko pergi ke mana, lama, Suman ketua komunis?
Tak de pun, apa2 perayaan besar, agama Hindu
Trkantoi ke Wak, hari itu tewas, PRK kt Kimanis?
Sampai 3 minggu lebih tk masuk, malu terkedu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 6:39 am
Reply to  Anonymous

Menang Prk heboh, kalah Pru membisu. Jenis yang masih lagi minum pakai botol susu.

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:46 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Sian TN monyet, nak kutuk BN dah tiada lgi isu
Rkyat dh bngkit mnentang, ‘PH parti janji palsu’
5 PRK prti PH trlungkup, beruk tua ni membisu
Kini nangis le si tua ni, spt bagi kelaparan susu
🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

HU HU HU…

Anonymous
Anonymous
5 February 2020 7:47 am
Reply to  Anonymous

Errata:

Kini nangis le si tua ni, spt bayi kelaparan susu
🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼🍼

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

HU HU HU…