ZAHID HAMIDI BERI 4 SEBAB UMNO TERPAKSA BEKERJASAMA DENGAN MAHATHIR

Saya amat malu hari ini kerana mempunyai seorang Presiden yang lemah dan tiada jati diri. Dato’ Sri Ahmad Zahid Hamidi hari ini tiba-tiba muncul dalam mesyuarat JK Perhimpunan Muafakat Nasional UMNO yang dipengerusikan oleh Dato’ Sri Tajuddin Abd Rahman. Didalam ucapan beliau, beliau telah menyatakan 4 sebab utama kenapa beliau mahu UMNO berkerjasama dengan Mahathir (Bukti Rakaman : https://t.me/lokmanadam/15583 :

1) Kita hendak jaga Muafakat Nasional, disebabkan PAS hendak kerjasama dengan Mahathir, UMNO kena ikut supaya kita tidak ketinggalan.

Jawapan Lokman : Umno adalah sebuah parti keramat yang berusia 72 tahun. Selama tempoh tersebut, UMNO sentiasa memimpin rakan-rakan komponen yang berkerjasama dengan kita. Sungguhpun sebagai seorang abang, kita boleh belajar dan berkerjasama dengan PAS dalam soal mendaulahkan Islam, namun adalah tidak masuk akal bahawa UMNO perlu mengikut PAS menyokong seorang diktator yang zalim dan meninggalkan Mantan Presiden UMNO yang sedang dianiaya oleh Mahathir. Tuan Guru Hj Hadi sendiri lebih tegas dengan Tun Mahathir dengan menyatakan bahawa sebarang kerjasama tidak boleh meninggalkan Dato Sri Najib yang kini mendapat sokongan rakyat. Kenyataan Zahid ini jelas membuktikan bahawa beliau adalah manusia yang suka menyalahkan orang lain demi menghalalkan tindakannya.

2) Kedua, Zahid kata kalau tidak berkerjasama dengan Mahathir, kita tak boleh selesaikan masalah Bossku.

Jawapn Lokman : Selepas guna nama Hj Hadi untuk menghalalkan tindakannya berunding dengan Mahathir, sekarang dia guna nama Bossku pula. Yang dia tidak cerita, perundingan dengan Mahathir hanyalah untuk menyelamatkan dirinya dari 87 pertuduhan dan kembali dalam kabinet. 33 pertuduhan yang beliau hadapi kini mendapat tawaran pilihan dengan hukuman lebih rendah. Ini juga boleh dianggap bukti jelas rundingan telah berlaku. Dari pertuduhan yang boleh membawa hukuman denda atau penjara 20 tahun setiap pertuduhan, kini tinggal denda atau penjara maximum 2 tahun sahaja. Bossku tidak pernah melantik Zahid menjadi perunding bagi menyelesaikan kes beliau. Malah Bossku meminta agar UMNO tidak melibatkan diri dengan kesnya, kerana beliau yakin beliau berada dipihak yang benar dan mampu membuktikannya dimahkamah jika mahkamah berlaku adil tanpa campurtangan politik.

3)Sekarang kuasa ditangan Mahathir. Sudah ada diatas meja seorang yang sangat berkuasa untuk mengharamkan UMNO.

Jawapan Lokman : Adakah disebabkan UMNO mahu diharamkan dan akaun UMNO telah dibekukan oleh diktator zalim bernama Mahathir, maka solusi yang mampu diambil oleh Zahid hanyalah dengan tunduk dan berkerjasama dengan Mahathir. Jika ini sahaja yang mampu Zahid lakukan, maka sewajarnya beliau melepaskan jawatan beliau sebagai Presiden UMNO. Lebih baik buat Pemilihan semula sekarang supaya ahli ada hak untuk memilih pasukan yang mahu menentang Mahathir atau pasukan yang mahu berkerjasama dengan Mahathir.

3) Kalau Umno nak diharamkan ada yang kata Ahli UMNO akan sertai PAS. Zahid kata, PAS dah belah Mahathir, kalau keluar UMNO masuk PAS pun sama sahaja.

Jawapan Lokman : Sekiranya UMNO diharamkan supaya ianya boleh menghalalkan penyokong Hishammuddin dan Zahid menyertai Mahathir, saya yakin lebih 90% ahli UMNO akan mengikut Dato’ Sri Najib untuk mengambilalih mana-mana parti lain. Jangan harap ahli dibawah mahu mengikut manusia bernama Mahathir atau mana-mana manusia yang boleh diperalat atau dikudakan oleh Mahathir. UMNO perlu pemimpin yang bersedia untuk lawan bagi membela nasib rakyat, bukan mereka yang sanggup berkompromi dengan penguasa demi menyelamatkan diri penjara dan mengejar jawatan dan habuan.

4) Zahid kata, beliau boleh guna kuasa veto untuk berkerjasama dengan Tun Mahathir. Sebaliknya beliau menyerahkan keputusan untuk dibuat oleh Majlis Kerja Tertinggi UMNO.

Jawapan Lokman : Memanglah beliau berani bentangkan dalam Majlis Kerja Tertinggi UMNO, kerana beliau yakin MT yang Pro Mahathir, yang dibawah payroll Hishammuddin, yang ditekan oleh SPRM dan LHDN melebihi separuh dari jumlah keseluruhan MT. Soalnya, kenapa tidak ikut perlembagaan? Ketika menyampaikan ucapan dasar Presiden UMNO semasa PAU 2019, dalam menit ke 28.25 – 28.28 https://youtu.be/G_nGjDgxEnw , beliau ada menyebut :

“Melalui Muafakat Nasional, kita tidak impikan perubahan kerajaan melalui *pintu belakang yang terbuka luas. Walaupun ketika ini pintu depan dan pintu belakang terbuka, kita tetap memilih pintu hadapan*. Kita akan bina kerajaan sendiri mengikut lunas-lunas demokrasi seperti termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan. Sementara kita bersiap menunggu PRU ke-15, banyak perkara perlu kita selaraskan dalam Muafakat Nasional, Insyallah…

Ucapan Dasar Zahid ini telah dibahas dan diterima oleh Perwakilan Perhimpunan Agong UMNO secara sebulat suara. Sebarang usaha untuk mewujudkan kerajaan “Pintu Belakang”, gabungan dengan mana-mana parti sebelum pilihanraya umum ke 15 wajib mendapat kelulusan ahli akar umbi melalui Perhimpunan Agong Khas. Tindakan Zahid ini jelas telah melanggar disiplin parti dan mengenepikan suara akar umbi UMNO.

Dato’ Lokman Noor Bin Adam

Ahli Majlis Kerja Tertinggi UMNO

3hb Februari, 2020

Kongsikan artikel ini
Updated: 3 February 2020 — 8:12 pm

240
Leave a Reply

avatar
15 Comment authors
Othman AhmadAnonymousAnonymousAnonymousnajib bini rosmah Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Siapa yg menjilat kafirun Zionis Amerika & Republik Komunis China – terimalah kualatnya seperti apa yg menimpa kpd Najib Razak & Anwar Ibrahim…kejatuhan dgn keaiban yg tak terbandingkan sepanjang zaman……..!!

Kami beruntung kerna diAnugerahkan Tun Mahathir, walau dah mencecah usia 95 tahun masih berketrampilan, berkharisma, sihat, cerdas, jitu, tegas, jati diri & sama sekali tidak gentar dgn kuasa dunia.

Tak mau kah Indonesia belajar & ambil iktibar……??

anonymous
Member
anonymous

Madey sembah cina kominis kerana harga sawit jatuh….madey akan terima kualatnye bila bergabong dgn zahid.

Wak suman sami hindu nak tutup tahi madey….cakap mcm pandai sangat hindu ni

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu sembah pangkal pokok kayu besar sebab asyik jumpa pokok itu bila cari daun ketum di hutan.

anonymous
Member
anonymous

Meeroyan kerja koling mabuk todi ni sekor.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

BUDAK PENGECUT KEJORA GANTA TAHU MEMBEBEL KATUT & MENCARUT SAJA. Baca nih.,,,, Pakistan Prime Minister Imran Khan says he has seen how Malaysia has transformed and developed. Today, he pays homage and apologised to Ayahanda Tun Mahathir at Putrajaya. KUALA LUMPUR: The prime minister of Pakistan Imran Khan today said the thing he most admired about Malaysia was the country’s “civilised society”, citing the harmony among the different races and religions. Khan, who is on a two-day working visit to Malaysia, said he had seen how Malaysia had transformed and developed. “But what I like most about Malaysia is that… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Madey dah kencingkan pengundi PH…sekarang madey nak kencingkann PH plak..

Madey memang kaki kencing.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Bilakah kamu ada telor untuk berdepan dgn ku….. ??

anonymous
Member
anonymous

Kempen untuk Bersatu di Tg Piai hingga betdarah hidong madey….suman buat madey malu besar..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu buat Najib tunggang langgang masuk longkang sampai sekarang tersumbat di sana.

anonymous
Member
anonymous

Berselah pru15 tahun ni..madey tak cukup korum untuk tubuh kerajaan pintu belakang waloppun presiden pas dan umno di cengkam oleh madey…

Madey terpaksa nasihatkan Agong bubarkan parlimen…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kau menuduh secara kasar, Bang Ali panjat belakang kau.

anonymous
Member
anonymous

Tuduhan kapla bapak ko.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Msti, TN monyet kini, sdg termenung menyesal
Silap besar le dia, dgn cgu Kejora dia cari pasal
Pemain petanque nak lawan dgn kapten futsal?
Dia tk sdar ke Kejora ni banglo dia hnya bngsal?
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

HU HU HU…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Bilakah kamu ada telor untuk berdepan dgn ku….. ??

anonymous
Member
anonymous

Suman tua bapok hindu tak bertelo….cakap besar…lingkop Bersatu..

Anonymous
Guest
Anonymous

Bang Ali kata kamu telor kecut barang hanya 2 cm panjang.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama cakap besar berak bersepah macam budak kecik.

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kini abg nk brpantun kt Irah, dh aman & lapang
Tak ada lagi gangguan TN beruk ank gampang
Kena dgn abg..TN bapok kedi itu, dah tempang
Baru kena pantun jer, blm lagi kena pelempang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌷💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🌲🌹🌺🌻🌼🌷
Sini udah pun petang dinda, hampir jam empat
Tadi tu..dekat musuh..abg bagi sedikit pukulan
Tk sangka ye dinda, masa berlalu, begitu cepat
Lagi empat hari, percintaan kita, genap 8 bulan
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

💐🌷💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🌲🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng Najib ponggong tonggek sebab Bang Ali selalu panjat dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
When Kejora act brutally, TN is scared & feared
Even..Kejora cursed him, coward TN kept quiet
Tears flow over his face wetting his grey beard
That’s why he ran & left this blog, the poor idiot
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

This bastard Beruk Tua Geng najib is a custard but is always a nerd.

Not bad the rhyme, eh?

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
PH menang PRU14 dulu guna tektik kotor & keji
Mereka perdaya rkyt, dgn tabur, palsu pnya janji
Sbb itu..dah 5 PRK, rkyt bangkit hantam dan taji
PRU15, rkyt nk humban PH ke dlm taik pnya loji
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

anonymous
Member
anonymous

Madey jangka cukup kirum untuk tubuhkerajaan baru pas umno dan warisan…madey over confident…separuh saja mp umno yg akan bersama madey….masih ramai yg tak suka madey dan masih bersama najib…

Madey yg akan tergolek dog kerana tak cukup korum..m..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu kepala tengkorak takda otak cakap ajer berdentam dentum.

Rhyme again, innit?

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku sedih betul lah. Puak Pembangkang ha nya sekor dua di sini, Dahtu takda standard, low class betul. Malas nak cari fakta, malas nak fikirkan hujah, main cakap benda yang bodoh2 saja. Pelir lah, apa lah …

Tapi, balun mesti balun. Less fun and entertainment lah.

No matter. Whack the bugger(s) any and all the time they show up in here.

Anonymous
Guest
Anonymous

Memantun mantat lah, letak banyak icon kontol lah, stars lah, tahi lah.

Lihat lah komen 2.41 pm tuh – baris pertama nya ia lah icon kontol ajer

Dah lah nak kena rhymekan, kesan komen2 nya hampir tiada.

Banyak yang di scroll over dek pembaca saja.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Hah haa..TN monyet tua, baru kini, kau nk sedar
Seorang dua, pun..korang dah tersembam jatuh
Kitorang ini, sikit pun, hebat mcm tentera Badar
Korang ramai, tpi bodoh mcm dgn kepala butoh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

TN monyet 🐒 3:05/3:12 pm,

🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kau monyet tua, cuma hebat dgn maki dan caci
Komen dari ko, hnya mnjadikan sampah semak
Kat blog ini, ngko tu, pembaca sgt meluat benci
Elok saja lah ko belah, wahai TN barua pukimak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Idiot TN 3:05 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
What are you idiot talking about entertainment
You are in here just as a dirty entity or element
Don’t you realize how is the citizen’s sentiment
GE15, they are going to topple PH government
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Bastard Old Man Geng Najib angry he is made fun of, becomes the source of my entertainment, a cartoon, joker, my court jester. etc

anonymous
Member
anonymous

Itu je yg ko pandai berhujjah nak tutup taik madey..tinggi sangat standard kunun tapi dikencing oleh madey…kikikikik..

Anonymous
Guest
Anonymous

Tinggi standard tak kena kencing tapi kamu Beruk Tua Geng Najib yang pariah, dey

Anonymous
Guest
Anonymous

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora’s pantuns are really fantastic & stunning
Poor old idiot TN felt so sad and just kept quiet
Feeling ashamed poor TN left the blog running
That’s why..we can’t see anymore, the dull idiot
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Wow, pantun sgt kemas, bagai seorang pendita
Kcekapan bahsa Inggeris dijadikan sbg senjata
Lintang pukang lah dia lari, atuk TN bahlol unta
Baru lah dia kenal siapa ini jejaka kekasih ‘Tata’
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

Braggart boastful bastard.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng Najib syiok sendiri, goncang kuat2, silap2 berdarah.

anonymous
Member
anonymous

Kalo zahid berdegil terima tawaran madey zahid boleh jatuh dari kerusi presiden…tergolek dog seumor hidup…

Pas akan bergeser dgn Amanah…Amanah akan ikut PKR dan Dap…kalo PKR dapat pujuk parti serawak yg memang tak suka madey dan bebas..madey akan tergolek Dog…

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng Najib kuat makan Hot Dog yang dibuat omputih daging tak halal, ada termasuk daging dog.

Anonymous
Guest
Anonymous

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kemarahan di hati rakyat semakin kuat berakar
Rakyat dh muak, dgn parti puak2 badut kelakar
Tak habis2..sesama sendiri, puak2 ini bercakar
Spt adik beradik 10 orng..berebut tanah seekar
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
PH dah nak layu, baru saja, setahun dua mekar
Psal berebut jawatan PM, tak habis bertengkar
Seks songsang musuh, masing2, lwan bongkar
Sngketa 3 pnjuru..PPBM-PKR-DAP punya askar
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Janji2 manis, PRU14 dlu, habis semua diingkar
Dalam hal tipu menipu, mmg puak PH ini pakar
Tahun 2023 nanti satu sejarah baru akn dilakar
Sbb, PRU15, parti PH akn terpaksa gulong tikar
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Anonymous
Guest
Anonymous

🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
May Allah, save our country and religion, please
Take us out of the regime controlled by the iblis
Do protect us, from the pressure of the pluralist
As in BN, we’re more cared & protected, at least
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Under BN, Malay/Islam, are being given priority
Poor groups from other races, are given charity
But under ill PH, as if our nation’s fund is empty
They denied our right, even the money is plenty
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Doa jahat tak dimakbulkan Allah SWT, sebalik nya kau yang dilaknat Allah.

Anonymous
Guest
Anonymous

😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Nasib PH sedikit masa ini..kelihatan kian ironis
Sbb rakyat tidak suka, kepimpinan ala-komunis
Tg Piai, 15 ribu majority, mmg kenangan manis
Dilengkapkan dgn kmenangan ke-5, di Kimanis
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
PH menang PRU-14 dgn cara menipu dan jahat
Kini bila kncing janji, depa buat plbgai muslihat
Dah 5 PRK..kebencian trhdap PH, rkyat perlihat
PRU ke15, rakyat akan paksa PH untuk berehat
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
PH masih cuba naik main isu basi, pasal klepto
Tapi..yg rakyat mahu tahu, ialah janji manifesto
Malang, semua janji palsu yilek..ats kuasa veto
Yg rakyat dapt, hanya penurunan harga tomato
🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kemarahan rakyat, dah tk dpt lagi nak dikekang
Udah 5 PRK terkini, parti PH rebah terkangkang
Tk kisah lah kerajaan pintu dpan atau belakang
PRU-15 nnti, rkyat akn humban PH ke longkang
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Rkyat tak amik hal lagi Najib atau Zahid Hamidi
Depa dah muak, dgn PH punya lakonan komedi
Juak2 PH, rmai bingai, ada yg mcm mabok todi
PH tetap akan dihumban, walau apa pun terjadi
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Dasar penipuan kerajaan PH rakyat udah kenal
Alasan mmungkiri janji langsung tidak rasional
2023 nnti, PRU-15 rkyat nk jadikan sbg tribunal
Rakyat akan pilih smula, parti Barisan Nasional
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Anonymous
Guest
Anonymous

Bakpa kau guna banyak icon kontol – nampak macam jari, juga macam kontol.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHHIHI

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora makin gah dpt perhatian segenap sudut
Ada kekasih, Irah..mcm Tata penyanyi dangdut
Bukan mcm atuk TN tua kerepot kulit berkedut
Jgn kata watak hero, dia layak kedi pnya badut
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hidung penyet mulut lebar perut boncit gendut
Dia jln kengkang sbb labuh telur pnya kerandut
Airmata mnitik..smbil asap rokok John disedut
Nanti dia akn harakiri. ikut Kristian pnya hudud
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng Najib Bang Ali kata telur dah kecut, barang 2 cm panjang.

Bang Ali panjat dia, dia bergoyang goyang.

anonymous
Member
anonymous

Pemimpin UMNO Yang Setuju Menyertai Pakatan Nasional Tajaan Dr. Mahathir Adalah Pengkhianat Kepada Perjuangan Muafakat Nasional, UMNO Dan Bangsa Melayu!!! Pada 7 Februari 2020, Majlis Kerja Tertinggi UMNO akan mengadakan mesyuarat untuk membuat keputusan sama ada UMNO akan bersetuju untuk menyertai Pakatan Nasional tajaan Dr. Mahathir. Pakatan Nasional dikatakan akan membentuk satu kerajaan baru antara PPBM, UMNO, sebahagian dari PAS dan sebahagian dari PKR (team kartel Azmin) tanpa DAP dan sebahagian dari PKR (team Anwar Ibrahim). Portal ini pernah beberapa kali menulis mengenai usaha-usaha yang dilakukan oleh beberapa pemimpin UMNO tertentu untuk bergabung dengan Dr. Mahathir (BACA DI SINI), (DI… Read more »

anonymous
Guest
anonymous

“MUNAFIK MELAYU DENGAR SINI…”
kehkehkeh…dah kena jangkitan virusTaliban.
Cermin diri dulu weh….
mahaPemfitnah yg terang2 di TOLAK oleh rakyat (menang 12 kerusi dan dah kena 0-5), hadi awang, takiyudding dan mvsa hulur talian hayat.
nak diberi jolokan PENGKHIANAT bangsa pun 1 penghinaan kpd pengkhianat sebenar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Taliban selalu dikaitkan dengan Pas. Pakai sooroban besor dalam banyak muslihat.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

GS AKAN GERGAJI TENGKOK MAFIA KOMUNIS DAN GANGSTER SOSIALIST…..ITULAH GUNA NYERR GERGAJI MATA DIA……. Penang Undersea Tunnel Corruption Scandal: Tommy Thomas Is Proving To Be A Bigger Crook Than Guan Eng…….. The question is: did Zarul pay Gnanaraja RM19 million to quash his corruption case and was the case quashed? The answer is yes. As far as Zarul is concerned, the RM19 million was a bribe and the purpose of the bribe was to quash the Penang Undersea Tunnel corruption case. And that happened — Zarul, Guan Eng, and all the others are still free. DAP in Crisis: The Penang… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Gergaji pasmata tumpol..hanye nak mercedes dan duit…pas mata duitan…

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

LANGKAH PERTAMA KITA TERAJANG MAFIA KOMUNIS DULU…… LANGKAH SETERUSNYA KITA CERITA KEMUDIAN…….. INSAF LAH WAHAI MELAYU MALAYSIA……. PAP Dah Berjaya Di Singapura, DAP Sedang Berusaha Di Malaysia, Melayu Masih Leka!!!…… Selama nie, orang Singapura tak di galakkan berkomunikasi dalam bahasa lain kecuali dalam bahasa ibunda, iaitu Bahasa Inggeris… Tapi tiba2 keadaan bertukar dan ini menyebabkan orang Melayu Singapura terperanjat dan ‘confused’… Tapi dah dasar pemimpin PAP, kalau tiba2 baik dengan masyarakat Melayu, mesti ada agenda tersembunyi… Macam cerita P. Ramlee, “Baik ada makna tuu”… Sebenarnya PAP bimbang bila tenguk ramai orang2 Melayu dan anak2 muda lebih cenderung untuk mengundi pembangkang…… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

PAS akan bercekau dengan DAP sampai kiamat.

DAJJAL PAS MAHATHIRVSANWAR akan tentukan itu berlaku.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

[LANGSUNG] Sidang media bersama Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad
https://www.youtube.com/watch?v=Rw6KeoNtAbc

Boleh start tengok minit ke 15.00 Madey si Kitol kena direct kick oleh Pakistan. Kahkahkah!

anonymous
Guest
anonymous

@punahSihat, cukup2la korang dera atok.
Nak sebut multi-faceted pun macam nak terbelit lidah. [minit 1:147]. Lumrah alam bila dah lanjut usia. 🙁

anonymous
Member
anonymous

Madey nak tunjuk terer tapi malaysia dah jadi harimau kertas dikerjakan oleh madey yg buta ekonomi….madey hanye bijak main wayang kencing merata dan jaga kroni aje.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Betul I teka. Part minit 15 ialah tajuk berita paling sensasi. Kalau Madey si Kitol paham, masa itu kena sorok muka bawah rsotrum dah. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Korang selalu cakap macam takda kontol, suka Bang Ali panjat korang.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

CAI2 PH KUAT BERPERASANGKA……YANG BELUM MAHKAMAH PUTUSKAN AWAL2 LAGI DAH KATA SALAH……BILA MAHKAMAH PUTUSKAN DIA KATA MAHKAMAH SALAH…..MEMANG PERANGAI HANTU…… MUNAFIK MELAYU DENGAR SINI…… Munculnya Melayu Barua……. Berani dan biadapnya DAP hari ini adalah kerana mereka disokong dan dibentengi oleh barua-barua Melayu atau ringkasnya kita gelar mereka Melayu Barua. Melayu Barua ini sanggup buat apa saja demi DAP. Kedudukan sebagai menteri bagi mereka sudah cukup untuk ditunggang DAP. DAP selamat bermakna kerusi mereka juga selamat. Membentak DAP yang menyebabkan DAP kecundang akan menyebabkan pangkat dan jawatan mereka juga kecundang. Inilah ciri utama Melayu Barua. Bukan mereka tidak pelajari sejarah. Sejarah… Read more »

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Have you ever thought of the possibility of those in power/politics, NGOs, the Palace, Enforcement Agencies, the Security and Intelligent advisors and the likes who are resolute in not allowing Anwar to succeed Mahathir due to issues of security and Sovereignty of Malaysia? This rumour of the oppositions wanting to work with Mahathir could not have just happened without reasonable triggering cause. In my humble opinion, it is the oppositions who have been all the while expressing support in spite of all allegations and accusations against Mahathir that he wanted to remain in power. The continuous barking of Kapar, Sg… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Engko 2 atau 3 sahaja yg anti anwar…madeymunafik mana ada maruah..kepala wau bole pon dikencing…wau bole togok kencing madey..

Wau bole ko dah hancing dan hancingkan blog budin…baik tambah hancingkan blog kluang demon pentup tahik madey…..

Anonimouse
Guest
Anonimouse

Kau lagi teruk kena kencing Nuar sbb sebelum dia kencing atas kepala kau, konek kurangajar dia dah jolok bontot jantan …. kencing dia yg melekat pada kou bau hancung campur bau tahi…..

anonymous
Member
anonymous

Nuar tak ada kuasa ape2… Nak tipu mcm mana…bongok ko ni..ko sekolah mana dulu?..msiapa cikgu yg buat ko bodooh?..

Kikikikikmm

Anonymous
Guest
Anonymous

Bloody good one, Sir.

More, please.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KORANG DOK KUTUK2 GS TAK ADA GUNA NYERR….LAPOR JE KAT POLIS KALAU DAH TENTU SALAH…..POLIS PH MESTI TANGKAP PEMBANGKANG…… MUNAFIK MELAYU DENGAR SINI…… Munculnya Melayu Barua…… Berani dan biadapnya DAP hari ini adalah kerana mereka disokong dan dibentengi oleh barua-barua Melayu atau ringkasnya kita gelar mereka Melayu Barua. Melayu Barua ini sanggup buat apa saja demi DAP. Kedudukan sebagai menteri bagi mereka sudah cukup untuk ditunggang DAP. DAP selamat bermakna kerusi mereka juga selamat. Membentak DAP yang menyebabkan DAP kecundang akan menyebabkan pangkat dan jawatan mereka juga kecundang. Inilah ciri utama Melayu Barua. Bukan mereka tidak pelajari sejarah. Sejarah telah… Read more »

anonymous
Member
anonymous

GS ni wujud ker?..kat ana?

Anonymous
Guest
Anonymous

Ada. Di belakang reban ayam di kampong aku.

Kakirembat
Guest
Kakirembat

Sudah2 lah tu budin. Xkan ada peralihan kuasa. Lbh baik PKR kluar dr PH. Join UMNO. Sb sekarang ni yg tertindas adlh PKR dan UMNO. Bukalah mata tuan budin.

anonymous
Member
anonymous

Umno yg patut join PKR….zahid kelam kabut..

Anonymous
Guest
Anonymous

Zahid dah kata kpd Najib: Umno ada seorang saja nakhoda.

Kelam kabut ke tak, Najib is non grata in Umno.

Yang senang nya – Umno, PKR dan PAS semua masuk Bersatu.

Bahru lah Melayu teguh di negara ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak payah keluar PH. Just ensure Pak Sheikh does not reach the PMship.

Cannot. He cannot be PM. He’s gay, gullible, even his driver dia sapu, Scotsmen in skirts pun begitu. Ini negara Islam, mana boleh macam itu.

He must be wondering like hell why his luck goes that way. He forgot that his sex inclination is more than one way.

Anonymous
Guest
Anonymous

You cannot have the cake and eat it, Anwar.

You get the cake and let me eat it.

Then I’ll keep quiet, not say anything against you.

I’m incorruptible, would not deprecate you. After getting the cake. hehe

Anonimouse
Guest
Anonimouse

Bahasa Inggeris apa ni Yeop…. fening aku…. dah tak lancar kau tulis bahasa ibunda kau sudah la…..

Hih hi hiiii

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu bangang, pening dengan simple BI aku. Kalau aku pakai bahasa tinggi, kau tertonggeng.

Bang Ali pun kata, arrrrrrrr, itu saya punya.

Pak Sheikh pun kata, langkah kawan di celah kelengkang aku dulu.

anonymous
Member
anonymous

Gay kepala hotak ko….hanye hearsay fitnah…bangjali jubobdah kena rodok….kikikikikik.m

Kakirembat
Guest
Kakirembat

Melihat situasi sekarang ini. Sepertinya situasi politik ini sdh lama d rancang. Sepertinya kita membuat ramalan utk 10 thn akn datang. Utk merealisasikan ramalan dan rancangan kita itu, hanya kita yang mampu menjayakannya. Hurm…apbl dia sudah tiada nanti akan ada org cakap “wow segala ramalan beliau menjadi kenyataan”. Sama mcm buku astronomus….

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

SIAPA2 PUN MASUK NERAKA KALAU TAK TEPAT DENGAN ALQURAN MAHUKAN…..SEROBAN KE KEPALA BOTAK KE SAMA JEEE……. BWH PH SEMUA NYA HANCUSSSS…… Alan Azlan | Inkues dalam kes Adib dan .. —————————————— Untuk kemudahan rujukan, boleh rujuk pada posting seorang peguam yang korang selalu samakan macam aku tu. Minta simpang malaikat. Sebelum aku ulas, aku suka nyatakan pendirian aku sebagai peguam yang mana golongan peguam gelanggang kita hanya di mahkamah. Bukan di sosial media. Jadi apa-apa posting oleh seorang peguam berkaitan dengan cara peguam lawannya kendalikan sesuatu kes di social media adalah sangat tidak beretika. Lebih-lebih lagi posting tersebut menyelar tatacara… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Bawah pas gergaji 2 mata lagi hancusss…berhutang nak bayar gaji kerana bodoh ekonomi…tapi beli kereta mercedes dan bagi2 kan 50 ribu sorang..lobai penipu munafik..

Anonymous
Guest
Anonymous

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kemarahan di hati rakyat semakin kuat berakar
Rakyat dh muak, dgn parti puak2 badut kelakar
Tak habis2..sesama sendiri, puak2 ini bercakar
Spt adik beradik 10 orng..berebut tanah seekar
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
PH dah nak layu, baru saja, setahun dua mekar
Psal berebut jawatan PM, tak habis bertengkar
Seks songsang musuh, masing2, lwan bongkar
Sngketa 3 penjuru..PPBM-PKR-DAP pnya askar
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Janji2 manis, PRU14 dulu, hbis semua diingkar
Dalam hal tipu menipu, mmg puak PH ini pakar
Tahun 2023 nnti satu sejarah baru akan dilakar
Sbb, PRU15, parti PH akan trpaksa gulong tikar
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang menuduh dan menuntut cara liar akan bungkus. Bungkus di Pru14. Sama mentaliti tukang kempen nya di Pru15 akan bungkus juga.

Mana tak liar nya bila menuntut “Kemarahan di hati rakyat semakin kuat berakar .. Rakyat dh muak …”

Tapi, lantak lah depa terus buat begitu. Di Pru15 kita akan tahu depa jadi kutu. Kepala depa kena lutu.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN monyet 🐒 11:59 am,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Butoh pak hang lah..kata aku ini..dok tudoh liaq
Hang kata lagu tu, pasai hang sentap btg peliaq
Hang tu..gheja dok bawak pitnah, ke ulu ke iliaq
Psai dlu puki mak hg Hinu Bnggali tutuh bgiliaq
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah mula mencarut dah Beruk Tua Geng Najib ini.

Maklum lah, orang tua, dia ingat takda siapa boleh memberukkan dia. Kena sebijik dua, meradang, mencarut.

Otak tua tak dapat melawan kata2 terhadap nya, tak dapat fikirkan hujah2, keluar carutan saja. Sedih orang tua nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Mmg lah TN ni betul2 serupa monyet dalm gua
Si Kafir Kristian ini pun, tk kurng hebat mncarut
Modal beruk ini, hanya lah menuduh Kejora tua
Sbb..pelir lembik dia tk pulih wlu merata gi urut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Tanpa Nama

Cerita lebih lucu dan lucah dari yang diatas ini akan keluar jika dia berterusan biadab dan kurang ajar.

Aku ikut petua yang mengata: Jika di cela, cemohkan dan malukan dia sehingga ada kemungkinan dia tak buat lagi.

Dulu agama Kristian ajar: when slapped on one cheek, give the other cheek. Tapi cobalah buat sekarang kalau anda tak di tempeleng, ditumbuk dsb nya.

Reply

7 January 2020 7:31 am

Anonymous
Guest
Anonymous

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Atuk TN beruk mmg ada Cambridge punya sijil
Zaman British thun 1950an atuk ini bersekolah
Dia juga, seorang ahli hafazan, dalam kitab injil
Ajaran Kristian di blog ni, dia prnh cuba nk olah
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN kafir ini..akan mengelirukan..org2 bertaqwa
Mmbalun paderi kafir ni..mmg perbuatan wajar
Ajaran Kristian ke blog ini..ifrit ni cuba nk bawa
Cuba lihat ifrit ni kata, ‘dulu agama Kristian ajar’
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib minum air ketum berbotol botol hingga mabuk, terbaring di tepi jalan. Dia suka bila begitu, status symbol kata dia.

Selalu masuk hutan cari daun ketum berbakul bakul. Bila jumpa pokok besar, di umbun nya api di pangkal nya, dia tonggang tonggek di situ, with clasped hands, sembahyang, berdoa cara orang tak beragama, atheist.

Astaghfirullah … air ketum punya pasal.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Atuk TN monyet monyet,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Wah..Kejora tk ada, kmain lgi yer atuk mngarut?
Kejora tk smpat nk balas tdi, sbb kalut dgn krja
Pelir lembik atuk itu, masih lagi kah dok gi urut?
Owh lupa lak, ptg ni tk de khutbah ke, kt gereja?
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI..

Atuk TN monyet 🐒,

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kejora nk tanya skit, dekat atuk yg tua bongkok
Tak nmpak ada siapa pun sini yg smbah pokok
Mata atuk itu dh klabu..yg lurus nmpk bengkok
Rasa Kejora..atuk ini dh tertelan puntung rokok
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU..

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kejora rasa atuk ini meghidapi sakit meningitis
Gigi pun dah tk ada..tk perlu nak jumpa dentist
Atuk ni Kristian dari kecil kan, bukan di’Baptist’?
Ataupun dah tak ada agama, skrang ini athiest
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng Najib nampak sangat otak tak besar. Tak reti cari fakta dan hujah selain dari pelir.

Dia inferiority complex. Pelirnya hanya 2 cm panjang. Try to cover up the shame by imagining others have pelir his size, too.

Ada yang kata pelir dia sebesar lidi. Kencing melalui hidung dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang menulis tak ikut tajuk pos, satu hal.

Tapi yang menulis hal peribadi, menceritakan gila bayang nya kpd watak yang di cipta nya sendiri itu ada banyak hal. Antara nya: biadab dan kurang ajar, tak ada blogging decorum and decency, pentingkan diri sendiri, geram dan meradang sebab dibalun dan ditibai tapi tak reti keluarkan reaksi cara biasa.

Maka itu lah yang di gelar Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama tapi sekarang malu nak guna nama Geng Najib.

Anonymous
Guest
Anonymous

Atuk TN monyet 🐒 11:44 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kalau Kejora reka Irah, bermakna Kejora pandai
Bukan senang, untuk reka watak kisah bercinta
Lain le mcam atuk, yg dungu serupa dgn keldai
Kcukan..Bnggali baghal tutoh puki mak ko unta
🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kenapa atuk TN ni, suka sgt bebel mulut becok?
Bukan le semua pantun Kejora tk ikut tajuk pos
Atuk mana tau, ghairah brcinta, sbb mati pucok
Buat apa, atuk nk dengki, pelir pun dh mampos!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Atuk TN monyet 🐒 11:44 am,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Naper bila Kejora bercinta, atuk cmburu degnki?
Mgkin atuk tk prnh rasai, api cinta pnya bahang
Mulut hng busuk mcm mak hng pnya lubg puki
1 benda je yg aku nk kata, ‘pala butoh pak hang’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Ko jual pantun ko di tepi jalan, satu sen pun orang tak mahu beri.

Pantun orang gila, cerita gila bayang ko kpd watak yang ko cipta sendiri.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah tiru aku punya ketawa HAHAHA HOHOHO HIHIHI pulak.

Lagi marah, lagi mencarut dia nih.

Emak bapak dia tak bimbing dia di masa kecil.

Macam mana nak bimbing sebab depa asyik beranc.k pagi petang siang malam.

Teruk bebenor.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝
Sian btul dgn TN paderi kristian mulut sumbing
Dibuang tepi jlan, gereja yg ambil, bela bimbing
Sblm tu..hidup tk tentu hala terumbang ambing
Sbab masa kecil..dia kutip makan taik kambing
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kejora dapat awek..gadis siswi, yng manis lawa
Rupa sngat cantik..mcm Tata penyanyi dangdut
Atuk TN hnya ada btg pelir mmpos tk bernyawa
Selain dari memiliki kulit yng bergelambir kedut
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Soori lah, aritu kau suakan belakang kamu kpd aku, aku tak mau. Tapi jangan lah sampai mengata senjata aku tak terhunus, tak boleh hunus.

Kau kan dah biasa dengan Bang Ali .. teruskan dengan dia sudah lah. Kau dah melelas ker?

Asyik nak lgi nak lagi ker? Astaghfirullah, kau pelahap sangat, asyik nak saja ..

Anonymous
Guest
Anonymous

Lupa nak sebut nama benda Allah yang di anugerah kata2 di atas itu – –

Beruk Tua Geng najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHHIHI

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora makin gah dpt perhatian segenap sudut
Ada kekasih, Irah..mcm Tata penyanyi dangdut
Bukan mcm atuk TN tua kerepot kulit berkedut
Jgn kata watak hero, dia layak kedi pnya badut
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hidung penyet mulut lebar perut boncit gendut
Dia jln kengkang sbb labuh telur pnya kerandut
Airmata mnitik..smbil asap rokok John disedut
Nanti dia akn harakiri. ikut Kristian pnya hudud
⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝⛪✝

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HU HU HU…

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib bila otak dah kering keluarkan cerita dan watak yang dia cipta sendiri di sini.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Rakyat tolak Madey si Kitol dan kroni cukongnya. Rakyat tolak polisi Madey si Kitol yang gagal. Apa jadi kalau Rakyat tahu Madey si Kitol nak main Pintu Belakang sampai mampos di kerusi PM? Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Melalak lah kau pagi petang siang malam, takda siapa yang peduli.

Menuduh liar spt aku kata bpak kau Bang Ali, takda siapa percaya.

Melainkan 1-2, hehe.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BIARLAH CONFIRM DULU BARU SEDAP KUTUK…..APA LA CAI2 PH….BARU AWEK LAMBAI DIA INGAT KAWAN TU NAK NGORAT…… Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Latheefa Koya perlu membuka semula kes banglo dan terowong bagi membuktikan beliau seorang berintegriti dan tidak memihak kepada mana-mana pihak. Ketua Penerangan Penaja Wira PUTRA Malaysia, Meor Mohd Hilmi Ibrahim berkata, kes banglo melibatkan bekas Ketua Menteri Pulau Pinang dan skandal projek terowong bawah laut di Pulau Pinang perlu dibuka dengan segera bagi membuktikan integriti beliau. “Kita pasti dan yakin bahawa dengan perwatakan dan latar belakang pengalaman Latheefa sebagai seorang aktivis masyarakat dan peguam, beliau mampu… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

💐🌷💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🌲🌹🌺🌻🌼🌷
Biasa lah skolah abg..jam 11:00 am, wktu rehat
Abg guna ruang ini..dkt Irah ttp nk brpntun juga
Kini dh aman, tiada lagi gangguan, cai tua jahat
Nk berpantun, kt Irah pun, rasa lapang dan lega
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

💐🌷💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🌲🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌷💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🌲🌹🌺🌻🌼🌷
Abg ambil peluang brpantun dekat dara pujaan
Mmg abg ykin..Irh setnding, Tata pnya kjelitaan
Lihat mata Tata..abg trbyang, Irh pnya kmnjaan
Lihat pada mulut pula trbyang akan kemesraan
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Nmpak nya semua pihak..dpt terima kenyataan
Mreka spt, dh mmahami..kita punya percintaan
Dan mreka sedar Irah ini realiti bkn satu rekaan
Cuma yg dpt mereka buat mmendam perasaan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💐🌷💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🌲🌹🌺🌻🌼🌷

Jigit
Guest
Jigit

Hello Budin

Cepat la keluarkan entry baru.
Tak sabar sabar nak tengok resah gelidah you and the guys…..

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit,

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kejora peduli apa, entry Budin ini lama ker baru
Lantak pi la..klau ada pihak yg nk resah gelisah
Di atas kerinduan Irah itu, Kejora betul2 terharu
Setiap kali Irah utus wrkah..pipinya pasti basah
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah marah Jigit pulak Beruk Tua Geng Najib nih.

anonymous
Member
anonymous

Madey an penyokong hancing yg gelisah…masa tamat makin hampir…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu gelisah sejak Najib di tendang terjang ke longkang di Pru14. Sori, can’t help you, Dol. Kalau boleh pun, won’t.

muafakat nasional
Guest
muafakat nasional

Isu ambil maklumat yg dibocorkan,,ini perkara biasa dari seseorang penulis,,apatah lagi penganalisis politik seperti budin. Tiada masalah apa pun. Cumanya, benarkah umno dsh buat keputusan untuk berpakat dgn mahathir anjing tersepit tu? Bernarkah pas bersetuju,,pas yg kita ketahui, hanya bersetuju sokong mahathir kekal pm sehingga habis penggal. Tak lebih dari itu. Pas tak kata nak berpakat dgn pobm untuk bentuk kerajaan. Lagipun, dengan 18 mp,,pas tak boleh buat apa pun, jauh api dari semanggang utk jafi ” king maker”. Lagipun,pas dan umno dalam Muafakat Nasional, apa2 keputusan politik mesti bersama dgn umno. Lokman adam,,,nampak sangat kamu ni jenis populist bangsat,… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Zahid dan pimpinan umno tak nafikan kenyataan lokman adam…maknanye lokman adam tak goncang pokok..

Zahid terdesak kes mahkamah…madey terdesak nak kekal berkuasa..

Pas gergaji 2 mata…pas ambik kesempatan kerana pas takut anwar dakwa lobai2 pas terima wang najib 90 jota…

Jigit
Guest
Jigit

Tiada ada satu parti politik pun di negara ini yang tidak menghadapi sebarang masaalah. PKR terbelah kepada kem Nuar dan kem Azmin, Bersatu memiliki kerusi yg kecil dan tidak dominan, UMNO masih terjerat dgn pemimpin senior yg tercalit dgn rasuah dan sedang menghadapi pertuduhan di mahkamah, PAS walaupun teguh berwala dengan Presiden mereka, masih dihantui kesan perpecahan dalaman yg melahirkan AMANAH. Sementara itu DAP terhimpit dgn dua kumpulan. Satu, kumpulan chauvinist yg agresif memperjuangksn kepentingan golongan bukan Melayu, menentang apa saja yg berbau kemelayuan atau Islam hinggakan tulisan jawi pun dijadikan mangsa mereka. Sekumpulan lagi ingin mewujudkan perpaduan nasional dan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit,

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Keadaan PH kini udah sangat teruk kucar kacir
PPBM-PKR, PPBM-DAP, terang & sulit bercakar
Srupa injin kereta..yg dh kering minyak pelincir
Menunggu masa saja le nak mampos terbakar
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

anonymous
Member
anonymous

Kem azmin kocik aje..kalo besar dia dah berani rebut kerusi presiden….Jemin dah diam kerana gagal laksanakan misi kekalkan madey….DAim pon kata azmin gagal..
Menteri ekonomi yg tidak berjaya naikkan ekonomi…

Syed saddiq dihalau oleh armada johor hingga lari lintang pukang jadi jaguh panjat pagar…

anonymous
Guest
anonymous

Tanding 52 kerusi. menang 12.
PRK dah kena 0-5.
Manager kelab profesional bolasepak yg bermaruah, pasti dah undur diri dan serah baton pada orang yg telaga ide masih penuh.

Rakyat dah tolak secar TOTAL, melainkan beberapa kerat OrangUtan jadian.

pahit, tapi terima je la dgn hati terbuka.
@PunahSihat: tak perlu rosakkan kenangan sbg Bapa Pemodenan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tanding beratus kerusi tapi kena tendang terajang ke longkang di Pru14.

Perit. Pahit. Meradang. Mengancam. Rasa nak bunuh diri tapi yang Islam hanya boleh merayap ke bawah tempurung.

Depa menang di kawasan ramai penyokong depa. Lantak lah. Overall di seluruh negara, majoriti penyokong PH.

anonymous
Member
anonymous

Majoriti kocik nak dibaggakan….itu ponbkerana pengundi DAp..sepenggal aje…

Anonymous
Guest
Anonymous

What talking, one, you?

anonymous
Member
anonymous

Ini mamak Madey laa…munafik mana ada maruah…menipu perkara biasa..

Anonymous
Guest
Anonymous

Relaks la bro semua 😂..

Anonymous
Guest
Anonymous

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kemarahan rakyat, dah tk dpt lagi nak dikekang
Udah 5 PRK terkini, parti PH rebah terkangkang
Tk kisah lah kerajaan pintu dpan atau belakang
PRU-15 nnti, rkyat akn humban PH ke longkang
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Rkyat tak amik hal lagi Najib atau Zahid Hamidi
Depa dah muak, dgn PH punya lakonan komedi
Juak2 PH, rmai bingai, ada yg mcm mabok todi
PH tetap akan dihumban, walau apa pun terjadi
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Dasar penipuan kerajaan PH rakyat udah kenal
Alasan mmungkiri janji langsung tidak rasional
2023 nnti, PRU-15 rkyat nk jadikan sbg tribunal
Rakyat akan pilih smula, parti Barisan Nasional
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Anonymous
Guest
Anonymous

Di Pru14, Najib Umno BN di tendang ke longkang.

Di Pru15, depa di masukkan ke dalam lobang.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Kes pengkhianatan si Kitol kepada bangsa, agama dan negara pun macai Madey si Kitol boleh kira menang? Madey si Kitol akan terus ditekan untuk berambus. Legasi Madey si Kitol akan terus mengalami defisit kepercayaan Rakyat. Menang? Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Macai Al Jibo tak sedar Jibo dah kena tendang terajang ke longkang, takda kuasa nak tekan. Boleh meneran supaya berak banyak2 kpd geng depa lah.

Kote Bengkok
Guest
Kote Bengkok

Hihihiiii…. bila dah terdesak lawan pun dijadikan kawan…. Lokman Adam yang diketahui terencat akalnya kerana masih mendewa-dewakan SiPenyamun Najib diambil Sang Budin sebagai sandaran hujah…..

Teruk bebeno para juak Anwar ni melahab….

anonymous
Member
anonymous

Ko yg terncat akal percaya fitnah madey mamak….mana bukti najib menyamun?…kenape mamak madey tak mau tangkap dan dakwa cina jho lo?..m

Kote Bengkok
Guest
Kote Bengkok

Mana bukti Najib menyamun….? Kau ni tak terminum air puki Rosmah ke yang jadi benak sebegini…. baik kau pegi kumo mulut kau dgn air longkang….!!!!!!

Kah kah kahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Kalau si Dol itu berdiri di bawah kelengkang Mak Badak, Mak Badak duduk, penuh atas muka dia, tak bernafas dia.

Big round base punya pasal.

anonymous
Member
anonymous

Gila babi kote bengkok….meroyan merapu…bagilah bukti…bongok…

Anonymous
Guest
Anonymous

Ko marah yer? Meradang yer? Ko dah kena tak boleh bernafas yer?

Sori, can’t ask you to enjoy it.

Anonymous
Guest
Anonymous

ano 1006, seluruh dunia sudah tahu Najib mencuri merompak lah. Hanya bukti itu akan dikeluarkan di mahkamah lah. Sekarang hanya fakta yang dikeluarkan.

Lu ada faham the legal jargon bukti ka, Dol?

anonymous
Member
anonymous

Dunia Sudah tahu itu bukan bukti bongok…itu hanye tuduhan fitnah..kalo selruh dunia tahu kau merogol babi adekah kau akan dihukum oleh hakim?…kau sekolah mana yg bongok sangat

Bongok bertingkat…minum todi dan kencing madey…

Kikikikikik.m

Anonymous
Guest
Anonymous

Ala, kau tak faham faham.

Fakta, sebelum naik mahkamah boleh di kta bukti ler, Mat.

Dah naik mahkamah, nyata lah bukti.

Kau takut fakta jadi bukti bila naik mahkamah yer?

Can’t help you. Won’t help you.

BudusBertingkat
Guest
BudusBertingkat

Umum/seluruh alam semesti tahu:
Lokman Adam = Terencat Akal = Stupid al bangang = Budusss Bertingkat tingkat

Anon 10:06 = Lokman Adam = Al Bud
Kedua2 anon & alBud telah diLokman Adamkan olrh Lokman Adam
Wkwkwkwkw

anonymous
Member
anonymous

Ko bongok…hearsay..menyalak tunjuk buduus..

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku setuju dan sokong 10.58 am

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Amat setuju dngan pendapat di atas.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pendapat menghentam macai Pembangkang yang aku maksudkan.

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Call and insult TDM by whatever names you like and can
He has Allah who has blessed/trusted with good health and position
Never underestimate an old wily fox and an acclaimed Statesman
May Allah gives TDM strength to complete his mission and vision

Aamiin

anonymous
Member
anonymous

Old cunning fox dah patah taring…SAllah sedang memalukan madey….prkkalah terok merata….reputasi merudum setiap hari..

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib langsung takda reputasi lagi. Sluruh dunia sudah tahu dia mencuri merompak wang rakyat di 1MDB.

Kalah di Prk usah lah nak heboh. Kalah Pru kau terdiam.

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Kalau benar dan sedih bagai diriwayatkan Budin/Lobakman di atas
Terserlah MVSA (PAS) dan Najib bini Rosmah (UMNO) tersungkur tewas
Bersangka baik dengan Allah atas apa yang akan berlaku pada masa depan
Kerana dengan ini maruah Bangsa Raja dan Agama akan dapat dipertahankan

anonymous
Member
anonymous

Madey munafik muka tak malu…buat ape saja asaljan dapat…cuci tangan..kroni yg kaya raya…penyokong dikencing..

Kote Bengkok
Guest
Kote Bengkok

Meroyan sakan mamat ni…. pi la tungging pungkoq hang kat Abam Sheikh bior dia tibai agar terhibur hati yang kecewa….

anonymous
Member
anonymous

Ko banyak sangat minum kencing madey…dah biol…hancing..

Kote Bengkok
Guest
Kote Bengkok

Terus teesng la bro…. gua tak pernah minum kencing Madey…. tapi kencing bini kau aku tertelan sikit masa sku jilat memek dia tempoh hari…. sori ya beb….!!!!

anonymous
Member
anonymous

Malu nak ngaku…madey kaki kencing…penyokong hanvcing mcm kote bengkok..

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Well done Kote Bengkok

Anonymous
Guest
Anonymous

ano 916, yang teruk kena kencing ia lah korang. Kencing fakta2 yang memalukan, mendayuskan korang.

Hanya Wak Jahit ajer yang tak dayus. Dia sindir kpd Najib: Umno ada seorang saja nakhoda.

Malang nya, Najib tak reti sindir. Kalau tak, dia tak curi wang rakyat di 1MDB.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

GS MEMILIH UNTUK BERSAMA BN KERANA PH PERJUANG NEGARA REPUBLIC SOSIALIST COMMUNIST ATHEIST ANARCHISM MARXIST SYIAH LUCIFERIAN LGBT PLURALISM LIBERALISM…….. Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Latheefa Koya perlu membuka semula kes banglo dan terowong bagi membuktikan beliau seorang berintegriti dan tidak memihak kepada mana-mana pihak. Ketua Penerangan Penaja Wira PUTRA Malaysia, Meor Mohd Hilmi Ibrahim berkata, kes banglo melibatkan bekas Ketua Menteri Pulau Pinang dan skandal projek terowong bawah laut di Pulau Pinang perlu dibuka dengan segera bagi membuktikan integriti beliau. “Kita pasti dan yakin bahawa dengan perwatakan dan latar belakang pengalaman Latheefa sebagai seorang aktivis masyarakat dan… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Kenape sokong madey?…geng munafikin..

Kote Bengkok
Guest
Kote Bengkok

Kenapa sokong Abam…. geng pungkorin….
Kah kah kahhhhh

anonymous
Member
anonymous

Jubo ko dah kena liwat…kikikikik.m

anonymous
Member
anonymous

Ada Kota bengkok bawak minyak oelincir macam sefool yg kalah hilang deposit?….kikikik….dibengkok ramai pondan..m

Kote Bengkok
Guest
Kote Bengkok

Tak…. jubo aku masih intact…. jubo adek kau ye…. memang aku yang balun…. si Nuar tu punya la jeles…..

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Gud un, bro.

anonymous
Member
anonymous

Ko suka jubo…cerita fitnah pon ko percaya…biol..

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Dah marah lagi dia. Mana boleh lawan, dia sorang saja di sini.

Yang lain takut kena balun.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

SETELAH PRU14….PH TUNJUKKAN BELANG SEBENAR MENENTANG PERLEMBAGAAN DAN RAJA2 DAN ISLAM …MAKA GS TIADA PILIHAN MELAINKAN BERGABUNG DENGAN BN UNTUK JATUHKAN PH……. SEGALANYA JAHANAM BWH PH……. Terkini, kita jatuh 4 indeks serentak 1. Ini fakta dan data terbaharu yang mengejutkan kita. Ranking terkini yang diterbitkan badan analisis indeks tersohor dunia iaitu Islamicity Foundation menunjukkan bahawa negara kita telah jatuh merudum dalam bukan satu, bukan dua, bukan tiga, tetapi empat indeks berbeza. 2. Keempat-empat indeks tersebut ialah Indeks ‘Economy’, Indeks ‘Political Rights’, Indeks ‘International Relations’, serta kedudukan keseluruhan kita dalam ‘Islamic Index’ berbanding 152 negara lain di dunia. 3. Paling mengecewakan… Read more »

Wau bulan
Guest
Wau bulan

It does not matter who comment what, where and how they complain For Mahathir finds no necessity for him as PM to respond or explain I strongly believe there is wisdom and more good over what can happen In Allah we trust as HE knows wjat is best for our nation Janganlah risau janganlah gundah gulana Setiap kejadian ada hikmah yang kita tak ketahui Yang penting pasangkan telinga bukakan mata dan minda In Shaa Allah ada mesej yang Allah nak kita semua fahami Kita kata maruah bangsa agama dan raja perlu kita pertahankan Jangan selektif atas sebab niat bersifat peribadi… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Memang madey bijak putarbelit…dia hanye nak jaga kroni dan anak branak dia…mukhriz dapat projek 20 billion untuk program 5G…Vincent Tan kroni no1 dapat sewadan selenggara keenderaan kerajaan 4.5 billion…Bandar 1 Malaysia dan buku teks PPMSI billion2 dapat kat wau bole bongok…papa kedanalah ko..mkikikikik..

Rakyat makin tersepit….janji dicapatikan oleh madeey..

anonymous
Member
anonymous

Allah sedang memalukan madey kerana madey munafik…hari2 reputasi jatuh….prk kalah terok..

Kote Bengkok
Guest
Kote Bengkok

Allah juga sedang mengaibkan Abam dgn berbagai isu, menghadirkan kedukaan serta menyeksa penyokong2 beliau dengan keresahan berpanjangan kerana Si Tua itu enggan menyerahkan kuasa kepada manusia hipokriit.

Teputasi Abam lagi teruk terjejas, bahkan di kalangan PKR sendiri berlaku perpecahan yang kian meruncing…. anak isteri Abam sudah tidak lagi membelanya kerana mereka telah letih dgn konek tak berajar Mamat tu….

Bila la Si Tua kutuk ni nak lepaskan jawatan…. dah penat kami menunggu ni…. kata balachi2 abam sambil menggentel-gentel telur labuh dan kontol mereka yang sudah lembik tidak bermaya…..

Kah kah kahhhh

anonymous
Member
anonymous

Abam aib tak ape kerana dia bukan pm…madey aib hingga peringkat dunia islam..KL summit di pulaukan oleh ketua2 negara iselam…

Harapkan jepon api jepon tipu madey…terpaksa sembah cina kominis..

Saddiq kena halau dgn orang johor hingga lari intang pukang panjat pagar tinggalkan ibu….

Kikikikikik…

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh nya kamu … kamu tahu ke bahwa dah lama kominis pun praktikkan kapitalis.

Capitalism ada lah the opposite of communism.

Kau diam di gua mana? Kalau gua Niah, kau mungkin boleh tuntut asal usul 40,000 tahun. Tapi bodoh sangat, pahal?

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BAIK BN ATAU PH …. KEDUANYA ADALAH PEMBAWA VIRUS BERBAHAYA….KERANA ITU GS BERSENDIRIAN SEMASA PRU14…… PH SUKA TABUR FITNAH……. Pemimpin PH Dulu Bising, Sekarang Bisu…… Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menyindir pemimpin-pemimpin Pakatan Harapan yang dahulunya sering membantah sebarang projek pembangunan termasuk penambakan laut tetapi kini hanya diam membisu. Beliau merujuk kepada projek penambakan laut Pulau Pinang Selatan yang melibatkan kawasan seluas 4,500 ekar dan cadangan penambakan laut seluas 12,400 ekar untuk dua projek pembinaan lapangan terbang di Pulau Pinang. Menurut Najib, selepas memenangi pilihan raya setahun yang lepas, kerajaan Pakatan Harapan kini sedang mengusahakan projek penambajan… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Virus Pas lagi bahaya…putarbelit serban gergaji 2 mata….dah noleh pakaai mercedes dgn wang hutang nak bayar gaji…

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang pakai soroban tebal tu ada muslihat dalam nya. Apa ada dalam nya, Tuhan saja yang tahu.

anonymous
Guest
anonymous

Mana 1 exit policy yg paling selamat? Jeming? Mata tak pernah lebam, mana bisa nak pimpin PKR. Belum lagi ambil kira video semburit. Kehkehkeh. Bersekedudukan dgn UMNO? Hehehe….bukan ke (kunun) dah dikuburkan aritu? Dah terlalu banyak najis dilemparkan, boleh ke dilupakan begitu saje? Serah je baton pada anwar yg terkenal dgn sifat pemaafnya. Kes nallakaruppan rings any bell? @punahSihat, time is not on ur side. Semakin hari, semakin hampir menjadi kenyataan: atok akan terima pembalasan di dunia lagi atas segala “kekarutan” yg dilakukannya selama ini. Hadi awang, takiyyuding n mvsa je yg bebal mengenai doa arwah ust fadhil nor ni… Read more »

Kote Bengkok
Guest
Kote Bengkok

You sokong sapa en Bedul….? Cakap terus terang jangan berbeli2 macam lidah keling makan biawak….!!!!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Ahli UMNO masih ramai sayangkan parti lebih daripada Madey si Kitol. Tindakan tidak bermaruah Madey si Kitol menjadikan Presiden UMNO dan Pas sebagai tebusan politik akan mengundang penolakan lebih keras orang Melayu dalam naungan parti terbesar. Hayat Bersatu tinggal nyawa ikan. Hajat nak ugut UMNO makin tak menjadi. Boleh dah Madey si Kitol dan Syed Armada main lompat pagar, telan ketamin dan menjalang sampai subuh. Kahkahkah!

Kote Bengkok
Guest
Kote Bengkok

Sementara itu harapan Abam Pungkoq nak jadi PM semakin pudar ….. sepudar pandangan orang yang memerlukan cataract surgery. Akhirnya terpaksa bergantung hayat kepada sokongan DAP dan juga mskhluk terencat akal seperti Lokman Adam dan juga opportunist seperti Izam Kotak untuk survival.
Kasihan kepada balachi2 abam yang mungkin gola sewel dek hajat tak kesampaian, terpancut di atas perut sebelum konek sempat memasuki lubang…. begitu lah nasib malang mereka di dunia yang fana ini….

Kah kahhh kahhhh kasiyan….

anonymous
Member
anonymous

Ko tukang tilik tak berlesen…madey takut DAP kerana bergantung dgn ihsanDAP pegang jawatan pm….DAP naik tocangbawah madey..

Anonymous
Guest
Anonymous

Tocang kau kena potong di bawah Najib? Atau selepas Najib di tendang ke longkang? Sian

anonymous
Member
anonymous

Demi kuasa Madey sanggup buat ape saja…mamak Munafik ni jenis muka tak malu…kuat menipu… Dulu dia fitnah anwar liwat azizan dan penjarakan anwar kerana anwar enggan bail out Mirzan…..bila nak rampas kuasa dari najib yg tak dengar cakap madey tanpa segan silu sanggup melutut kpd anwar mohon kerjasama dgn tumbangkan najib…madey fitnah najib tanpa bukti…tiada bukti dlm perbicaraan Mahkamah najib mencuri.. Sekarang madey nak terus berkuasasampai mampos madey sanggup kerjasama semula dgn umno yg dia tumbangkan.. Ini lah manusia munafik yg tak ada perasaan malu demi kuasa.. Madey gila kuasa kerana nak jaga kepentingan kroni dan anak branak….madey tipu rakyat…… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Madey terdesak nak terus berkuasa hingga mampos…madey tak kira ape cara pon..kuat menipu kencing merata2..

Kote Bengkok
Guest
Kote Bengkok

Abam sanggup buat apa saja demi membalun bontot orang…. sanggup bawa balik budak jambu ke rumah bila kak wan pegi US ( Izam Kotak bercerita), sanggup balik dari PD nak minta staff hisap pelir (laporan SDYusof Rauther), jolok bontot Saiful Baukari sampai kena jel….

Ni apa ni Sheikh…. calun PM ka perangai macam ni…..

Anonymous
Guest
Anonymous

Njib tak menipu pun … hanya mencuri, merompak, melanun.

Wng rakyat pulk yang di curi nya. Bukan sikit, berbillion, Beb. Bedebah, dia.

Kote Bengkok
Guest
Kote Bengkok

Demi pungkoq abam sanggup buat apa saja……. sanggup balik dari berkempen di PD semata-mata nak sondol budak serabai…. apa la munafik punya manusia…. nak jadi PM ke begini punya perangai…?

anonymous
Member
anonymous

Kota Bengkok suka main pungkok …rupanye…patut lah nama pon kota bengkok..

Kikikikikik..

Anonymous
Guest
Anonymous

Alamak, kecil nya otak kau.

Cari hujah lah. Jangan malas, nanti kalah lagi di Pru15.

Kami nak balun korang pun tak syiok, tarak standard, not our level, sekel kepala pun tak berdegus kuat.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

GS HANYA SOKONG PM7 TERUS HINGGA PRU15…..SEBARANG USAHA PINTU BELAKANG DAN BELAKANG KAN PERLEMBAGAAN DAN LUAR KEWARASAN AKAN DITENTANG……MENYOKONG BEKAS BANDUAN BERMAKNA SOKONG MAKSIAT DAN KEMUNGKARAN…… PH KERAjaan BADUT……. Berita Jenaka Aidil Fitri MP Port Dickson……. Mungkin berita berkenaan boleh diteruskan seperti berikut: TPM juga akan bermalam di rumah MP Port Dickson. Dijangkakan TPM akan tidur sekatil dengan MP Port Dickson Pening dengan tajuk berita sebegini. Mungkin ini saja caranya untuk mengalihkan perhatian isu Azmin-Haziq. Bukan setakat itu sahaja, banner Rumah Terbuka Aidil Fitri ADUN Kota Damansara juga menimbulkan kelucuan. Ini kerana di atas banner berkenaan, MP Port Dickson dinobatkan… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Madey munafik pas serban lilit besar bakul sokong…pas lagi besar munafik..

Anonymous
Guest
Anonymous

Ala, marah Pas sokong PH pulak. Kasi fakta lah, Samdol. Baru boleh kita nampak apa kau cakap tak keluar dari lub.ng belakang ko.

anonymous
Member
anonymous

Zahid bagi alasan yg sangat dangkal demi melepaskan dirinye dari kes asuah fi mahkamah…

Madey hanye berunding dgn Zahid tanpa Bossku..

Tanpa Bossku madey takkan dapat sokongan yg besar dari umno…

Setakat ni blm ada penafian dari zahid.

Anonymous
Guest
Anonymous

Sapa cakap? Kau tak sedar ke bahwa Zahid dah kata ada satu nakhoda saja dlm Umno. Makna nya, Najib dah takda tempat, takda peranan dlm Umno.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

NAJIB ADMITS HE’S STUPID, ONLY NOT “THAT” STUPID –

Najib: I’m Not That Stupid

Najib testified that it would be ludicrous for him to take money from a Minister of Finance Incorporated company like SRC International.

Najib did not say if he was utterly stupid taking RM2.6 billion from 1MDB.

anonymous
Member
anonymous

Enhko lagi stupid….berita jafi bukti….yg kena tuduh kena bagi bukti..

Engko sekolah mana?..cikgu bodoh mana yg ajar ko jadi bongok?

Banysk sangat togok todi campor kencing madey..kikikikikik.m

Anonymous
Guest
Anonymous

Alamak, bodoh lagi kau nih ..

Yang kena tuduh mesti lah kena kasi bukti. Bukti bagi menidakkan tuduhan2 ke atasnya.

Tak pernah dengar logik ke? Dia kena tuduh songlap duit SRC. Peguam Negara yang tuduh. Ada fakta2 dikeluarkan. Lepas itu, logik lah bagi Najib mengeluar kan bukti kalau menafikan nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

💐🌷💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🌲🌹🌺🌻🌼🌷
Dgn video lagu Citata itu, abg ni msih lagi teruja
Terbayang Irah yg nyanyi..dgn lincah dan manja
Makin sakan lagi le, dinda tu, abg damba & puja
Ok lah dinda..abg ni nak bersiap2 untuk gi kerja
💘❤💓💕💖💗💙💚💜💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌷💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🌲🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💜💜💝💘❤💓💕💖💗💙