KALAU SAMPAI DIPAKSA, MAHATHIR JUGA AKAN MALU AKHIRNYA….

Berikutan ketidaktentuan yang masih berterusan berhubung peralihan kuasa, Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli baru-baru ini menyarankan agar perkara itu boleh dipaksakan kepada Tun Mahathir Mohamad.

Menurut beliau, PH mungkin terpaksa mengambil pendekatan tersebut kerana rakyat mula kehilangan sabar berhubung janji penyerahan jawatan Perdana Menteri daripada Tun Mahathir kepada Anwar Ibrahim.

“Jika Tun Mahathir sedia melepaskan jawatannya dengan rela, proses peralihan akan berjalan dengan sangat lancar,” kata Rafizi seperti dipetik akhbar South China Morning Post.

Bagaimanapun, tambahnya, masalah utama sekarang ialah kerana Tun Mahathir masih tidak menunjukkan komitmen yang jelas ke arah peralihan kuasa itu.

Dari satu sudut, saranan Rafizi ini ternampak suatu tindakan yang agak kasar terhadap seorang Perdana Menteri dan ketua kerajaan, malah dikatakan sesuatu yang tidak patut dilakukan.

Tetapi jika tiada pilihan, sebenarnya itulah pilihan yang terbaik bagi PH demi kelangsungan masa depannya.

Menghampiri tempoh dua tahun PH menjadi kerajaan, demi kestabilannya, menetapkan tarikh khusus peralihan kuasa adalah sangat perlu pada ketika ini.

Selama ini pun ketidaktentuan berhubung tarikh peralihan kuasa itulah yang telah meretakkan PH dan memberi ruang kepada pihak pembangkang untuk mengambil kesempatan.

Kiranya Tun Mahathir menunjukkan keikhlasan yang tulen dan tidak terus berdolak-dalik berhubung janji menyerahkan jawatan Perdana Menteri kepada Anwar, PH tidak akan berdepan dengan banyak masalah seperti sekarang ini.

Ini tidak, walaupun mulut Tun Mahathir selalu berkata โ€œakan menunaikan janji serta saya akan mengotakan janjiโ€, persoalannya kenapakah beliau masih liat menetapkan tarikhnya untuk berundur?

Bukankah sebelum ini Tun Mahathir selalu berkata hasratnya bersama PH hanya untuk menumbangkan BN dan kemudian menyebut, tempoh dua tahun menjadi Perdana Menteri adalah mencukupi baginya untuk memulihkan keadaan negara yang telah dirosakkan oleh Najib Razal?

Bukankah juga, sebelum ini Tun Mahathir beberapa kali melafazkan ucapan terima kasih kepada Anwar kerana sanggup menerimanya dalam PH, meskipun pernah memecat, menganiaya, mengaib dan memenjarakan bekas timbalannya itu?

Apa sudah jadi sekarang, apakah setelah kuasa berada dalam tangan, Tun Mahathir jadi lupa kepada semua pengorbanan dan kemaafan yang pernah Anwar berikan kepadanya?

Dalam hal ini, jika Tun Mahathir benar-benar ikhlas kepada PH dan juga kepada Anwar serta kepada pengundi yang telah memberi kemenangan kepada gabungan itu menjadi kerajaan, beliau tiada pilihan lain selain bersetuju menetapkan tarikhnya berundur demi memastikan proses peralihan kuasa berjalan dengan lancar.

Kelancaran proses peralihan kuasa dengan sendirinya akan menyumbang kepada kestabilan dan keyakinan rakyat kepada PH untuk menjadi kerajaan dengan lebih lama lagi.

Kiranya Tun Mahathir enggan berbuat demikian, bukan saja PH akan terjebak ke dalam kancah perpecahan, bahkan akan memalukan dirinya sebagai seorang negarawan jika pendekatan paksa akhirnya terpaksa diambil untuk menetapkan tarikh peralihan kuasa.

Sama ada paksaan itu berjaya akan tidak, itu bukanlah soalnya, namun jika sampai ke tahap itu yang berlaku, yang utama menerima kesan buruknya ialah Tun Mahathir.

Paksaan itu akan menjadikan beliau dilihat oleh rakyat sebagai seorang tua yang tamak, sentiasa lapar dengan kuasa, mudah mungkir janji, menikam orang yang pernah menolongnya serta tidak boleh dipercayai sehingga ke akhir hayatnya.

Apakah, dalam perjalanan menuju alam baqa yang bila-bila masa jemputan Malaikat Maut boleh diarahkan Tuhan datang kepadanya, itu yang menjadi pilihan Tun Mahathir? (ShahbudinHusin 11/01/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 11 January 2020 — 3:18 pm

275
Leave a Reply

avatar
16 Comment authors
Othman AhmadAnonymousnajib bini rosmahAnonymousAnon Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Nak menentang Kejora, teruk otak TN terbeban
Jasad dia tu pulak..sampai jadi lemah dan letih
Dia nk lagak kuat tk pdan bulu pelir dh beruban
Smpai tk smpat gunting, bulu serabut memutih
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Madey si Kitol tidak ada sokongan orang Melayu – REALITI

Madey si Kitol beli MP di malam hari untuk beli sokongan palsu – FAKTA

Madey si Kitol hanya PM Interim 2 tahun – KONSENSUS

Madey si Kitol menang 12 kerusi MP sahaja PRU14 – KAHKAHKAH!

Anonymous
Guest
Anonymous

Geng Najib yang asyik menjilat Najib keseoragan dengan pendapatnya. Dibalun, ditibai, dibantai tiap kali dia masuk sini. Hingga tak berani gunakan nama Geng Najib lagi.

Najib tidak popular. Tersumbat di longkang sejak Pru14. Tidak boleh naik lagi, Ahmad Zahid pun kata “Umno ada hanya seorang nakhoda”.

Kalau Najib tak faham sindiran itu, dia perlu terjun …………….

Anon
Guest
Anon

lembam.
Fakta: atok adalah PM INTERIM.
Terima kenyataan ni, w/p pahit utk ditelan, jadi HERO.
Tolak kenyataan ni, jadi ZERO, apapun dedak yg ditaburkan.
Lagi cepat polemik ini diselesaikan, lagi selamat aset negara dari dicairkan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tersembam.

Yang tak mahukan Tun M pegang jawatan PM bagi tempoh lama hanya lah kamu dan segelintir rakyat spt kamu.

Majoriti rakyat tak cakap begitu. Silence denotes consent dia lama sebagai PM7.

Malahan ramai juga yang sudah nyatakan mereka mahu dia lama jadi PM7.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

POLITIK KIRI MAHU PERANG SUPAYA MEMUDAHKAN MEREKA WUJUDKAN REGIME CHANGE…….. ahli parlimen pembangkang menimbulkan kenyataan kontroversi โ€œperisytiharan perangโ€ Menteri Kewangan Lim Guan Eng. Sehubungan itu, Speaker Dewan Rakyat Mohamad Ariff Mohd Yusof mengingatkan semua ahli parlimen agar tidak mengapi-apikan kenyataan yang boleh menyebabkan ketegangan kaum. Mohamad Ariff memberi peringatan itu susulan kekeceohan ketika Ketua Pembangkang Ismail Sabri Yaakob berbahas dan menyentuh tentang kenyataan asal Lim yang menyifatkan kerjasama PAS dan Umno merupakan โ€œpengisytiharan perangโ€ terhadap bukan Islam. โ€œPeraturan mesyuarat juga sebutkan jangan bangkitkan isu-isu yang menimbulkan perasaan jahat antara kaum. โ€œJadi memadai jika sesuatu sudah kita sebut, tak perlu disokong… Read more »

Wau bulan
Guest
Wau bulan

Why is mahatbir so cool ispite of all insults and belittlings? He uses his brain given by Allah. He is not scared of anything but Allah. Allah has given him good health, “permits” him on 2 occadions as PM. He saw sleepy Pak Lah’s inefficiency, he acted on thieving najib by coming out of retirement and formed a formidable coalition of political opponents and with Allah’s will won pru14 as PH commander and apointed PM for second time. Is Allah allowing this NOT WITHOUT PURPOSE? Is Allah permitting this NOT WITHOUT A CLEAR MESSAGE TO MALAYS AND MUSLIMS. People acvised… Read more »

Anon
Guest
Anon

Fakta: atok adalah PM INTERIM.
Terima kenyataan ni, w/p pahit utk ditelan, jadi HERO.
Tolak kenyataan ni, jadi ZERO, apapun dedak yg ditabur.

Anonymous
Guest
Anonymous

Fakta: Tidak ada perjanjian dimeterai di kertas atau di ukir di batu tentang berapa lama dia pegang jawatan PM.

Kalau tak terima fakta ini, jadi boro.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MENANG SORAK KAMPUNG TERGADAI…..MELAYU PH BERSORAK TIONGKOK YANG UNTUNG…… Sawit Jual Pada Kroni M, Peneroka Tanam Buloh. Ha ha ha !!!…… Sawit Jual Pada Kroni Mahathir, Peneroka Di Suruh Tanam Buloh!!! Berita Baik Untuk Industri Sawit Malaysia (Tapi Untuk Siapa?)…… 4 Mac 2019, China tandatngan perjanjian untuk beli US$891 juta atau 1.62 juta tan minyak sawit daripada Malaysia (BACA DI SINI)โ€ฆWahhhโ€ฆ Macai2 PH kemain bersorak sorai bila dapat tahu berita nieโ€ฆ Mahacai2 kata kerajaan akan kembalikan harga sawit negara seperti zaman BNโ€ฆ Sorak mahacai lagi, nie permulaan jer tau, akan datang nanti, harga sawit akan jadi lagi tinggi dari zaman… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH JAHANAM KAN NEGARA SILA BUBAR PARLIMEN DENGAN SEGERA…….SEMOGA PEMIMPIN2 PH TAK GUNA…… Nak tunggu PRU15 lambat lagi..abis tu nak biarkan aje mereka semua tu beraja di mata, bersultan di hatiโ€ฆkira terima aje lah perlakuan mereka macam tu ajeโ€ฆtanpa di tegur, dibantah jika ternyata tak betul???? Ini dah lebih teruk dari kerajaan BN duluโ€ฆdah nak jadikan negara ni sebagai negara otokratik ke..tak boleh ditegur untuk memperbetulkan keadaan ???? Habis tu..apa gunanya kebebasan bersuara rakyat yang termaktub dalam perlembagaan negara..buat cantik aje lah ke haaah???? Selagi apa yang ditegur oleh rakyat tak melibatkan sentimen agama atau bersifat perkauman..pasai apa pulak nak… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

RALAT : SEMUA PEMIMPIN2 PH TAK BERGUNA

Anonymous
Guest
Anonymous

BERKULAT … REKOD NAJIB MENCURI WANG RAKYAT DI 1MDB DAH BEGITU LAMA ADA HINGGA BERKULAT. TAPI SATU DUNIA DAH TAHU.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Kejora kena balun –

wali blogger
๐Ÿ˜‚ tawakkal..siapa nama kamu ‘nak? boleh saya tolong?
kamu kelihatannya ada masalahโ€ฆโ€ฆโ€ฆโ€ฆโ€ฆโ€ฆ..

Reply13 January 2020 12:12 am

Anonymous
Guest
Anonymous

Ayahnda Wali 12:12 am,

๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
Owh..maaf lah, Kejora tk perasan ayahnda Wali
Terima kasihlah krna diri ini ayhnda sudi peduli
Dgn wrkh2 dari Irah, kini Kejora dh pulih kmbali
Mmg sesngguh nya ksih itu tk dpt nk dijual beli
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Penuh dengan komen2 Kejora Kojolla di blog ini. Mengguna nama Anonymous kah3, MAHATHIRVSANWAR dll. Dia Geng Najib yang asyik menjilat Najib tapi malu nak guna nama itu lagi sebab dibalun, ditibai dan dibantai tiap kali.

Dia masuk sini mula saja ada blog post baru, sejak tengah hari, petang hingga lewat malam tadi.

Dia puak Pembangkang, menjadi Resident Blogger di sini. Takda kerja lain hanya menyanyah dan mencaci.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora Kojolla asyik membohong, menipu, memfitnah tak renti2. Claiming dia “sgt betul cikgu Kejora hebat sungguh” itu mengarut.
Mengarut dan melalut pun dia tak renti2.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Anon tua sewel ini, masih ttp dgn ayat yg sama
Tapi, dia dah rasa malu, nak guna ‘Tanpa Nama’
Pigi jalan lah tua fasiq tak de pegangan agama
Utk TN sasau ni..huerghh..ptuih..kahak gelema
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Dia cuba main pukul curi ini TN lahanat syaitan
Masih dengan perangai bapok, tak mcm jantan
Jahat nya pulak mengalahkan monyet di hutan
Buat malu org Kristian jer, ini kafir tk berkhatan
โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu kena pukul kiri kanan atas bawah. Dek bukan seorang tapi lebih.

Ngaku lah kamu tak di terima pembaca disini, kalau Jepun kamu harakiri, kalau ancient Roman General kamu fall on your sword, tapi kamu Katak Puru, lari ke bawah tempurung lah.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN monyet 9:15 am,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kamu tu hati kotor..penuh dgn kuman dan daki
Dgn perangai kamu tu, ramai marah dan geram
Mulut kamu, mcm mak kamu pnya lubang puki
Sbb tu, bro Jigit pernah tibai kamu anak haram
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Bkn je dgn Jigit..dgn si Gora kmu prnah ditutoh
Mmg kamu tu, bingai bahalol, srta bodoh piang
Sbb bodoh kmu mcm pak kmu pnya pala butoh
Mulut kmu, mcm lubang puki mak kamu miang
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Dkat Mlysia skrng ni, sudah mnghampiri subuh
Rasa nya dah mula nak petang..Irah di US sana
Trima ksih krna izinkan hati ini tumpng brlabuh
Dh bersinar semula hati ini yg dulunya gerhana
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Mmg lah sgt betul cikgu Kejora hebat sungguh
Hujah2 dr pihak lwn ditangkis tanpa brtangguh
Dia berjuang dengan jiwa yng kental dan teguh
Sememangnya dia dilahirkan sbg sorang jaguh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Bulan December bgaikan bulan penuh barakah
Terasa, bgaikan kaki ini, kanan saja melangkah
Klau dlm exam ibaratnya mndapat 100 markah
Krna di bulan Dec, Kejora dpt dr Irah dua wrkah
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

MUNIRAH MARYONO Salam Sir Abg, Dh 3-4 kli irh nk msuk tp irh x mmpu irh tkedu,& mta bsah, maafkn irh krna mgkir jnji nk jmpa abg dsmber ni gtu jga ngan jnji nak krmh adk jnior kt kdah sptutnya irh mmg dh blik Mesia tpi mma & ppa nk irh ngaji trus buat mstes jnri ni mrka ckp rslts irh hghers,rgi klau x smbong lgipun rkan2 irh kt Mesia trus buat msters kje skrang mmg skar mma & ppa X ksi irh blik sbb mrke dtg zrah irh dan bcuti 2 mmgu kt cnada mma ckp dia rndu kt… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

MUNIRAH MARYONO

Salam Sir Abang,
slmat thn bru dri irh
smga skses dlm tgsn
fkas & trus fkas
admth sbjk skar kn,
hbt la,ade gru mlayu sbjk tu

irh dh smpai blk US
mma & ppa fly blik smlm
irh k Cnda jln2 ikt mma % ppa
bkn ngaji k sne
irh smbg kt uni yg sme
6 jn dh mla stdy
doakn kjyaan irh

dh rndu kt Mesia
rya ni,mgkin irh blik cti smter

irh US

Reply

31 December 2019 10:42 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Selama dua bulan, resah & hiba, terus melanda
Hati rindu..kerana tak tahu di mana Irah berada
Namun..dgn hadir wrkh Irah, smua kmbali reda
Irah brsama famili, bercuti 2 minggu di Canada
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Wrkh2 dr Irah, bgaikan pnawar & pengubat luka
Kini, Kejora tidaklah lagi, di dalm bersedih duka
Ingat mstrs Irah tu di Vncouvr, Kejora silap teka
Rupanya, msih di universiti yg sama kt Amerika
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kesian Irah..matanya basah..dia begitu terkedu
Pasti nya Irah begitu hiba, di dalam tangis sedu
Nmun, apa yg trselit di hati Irah, Kejora dpt hidu
Airmata Irah mnceritakan dia lemas dalm rindu
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila Kejpra Kojolla mengarut dan melalut, disalin nya lah tulisan2 dia yang lama. Itu tanda dia dah naik satu peringkat lagi keadaan nya – sakit gila.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Terasa, seluruh langit, spt dipnuhi sinar pelangi
Seakan, seluruh bumi pnuh dgn bunga mwangi
Begitu lah, bila warkah dr si manja mendatangi
Sngguh indah rasa hidup ini, Bila Diri Disayangi
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

BILA DIRI DISAYANGI – UKAYS
Karaoke: https://youtu.be/tNBr4ZyW30E

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Terdengar bisikan mesra…
Kalimah keramat bermentera
Bermulanya siang berakhir malam ku
Tak akan ku jemu menyebut nama mu

Tiada batasan waktu
Tiada tempat mu tertentu
Di gunung di lembah, di darat di air
Siapa pun hamba, keikhlasan doa
Keagungan kasih merubah takdir…

Bila ku sedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap nama mu
Terasa diri ku kembali dipandu…

Engkau yang pertama tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkah lah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayang mu
Ku berserah diri…
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Di denai rimba kasih ini, abg tetap, terus berlari
Mawar abg kan sunting, wlu rantingnya berduri
Tiada yg lain bgi abg ini, selain dr Irah ku puteri
Hanya kpd Irah sajalah tmpt abng berserah diri
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Sini dh tgh mlm, rasa nya US sana tu msih pagi
Abg ni baru jer habis perang..blum nk tidur lagi
Tak der buat apa..abg tatap, wrkh2 yg Irah bagi
Sakit rindu kt Irah sejuk panas spt kena denggi
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

wali blogger
Guest
wali blogger

๐Ÿ˜‚ tawakkal..siapa nama kamu nak?boleh saya tolong?
kamu kelihatannya ada masalah………………..

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
Owh..maaf lah, Kejora tk perasan ayahnda Wali
Terima kasihlah krna diri ini ayhnda sudi peduli
Dgn wrkh2 dari Irah, kini Kejora dh pulih kmbali
Mmg sesngguh nya ksih itu tk dpt nk dijual beli
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Tdi Kejora prambat..Suman Hindu tua Malabari
Lps tu Anon tua sasau sewel juga dh cabut lari
Di sini pndekar Kejora msih tetap gagah berdiri
Mesti dia akan bangga klu dilihat Irah ku puteri
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MAFIA KOMUNIS TAK BERTUHAN HANYA MINAT DENGAN RASIS TIONGKOK……. โ€ฆ.Ketika Umat Islam kena tembak dengan ektremis kulit putih di New Zealand, Adun DAPigs KATA TAK SALAHโ€ฆ. ini bukti perlu kekang gabungan perpaduan ummah Islamโ€ฆseperti yang baru dibentuk oleh UMNO- PAS tu. Tambahnya lagi, โ€œPersepakatan Umno dan PAS serta minat mereka terhadap kaum dan agama adalah tidak bertanggungjawab sama sekali.โ€ Kenyataan akhbar ini kemudiannya ditarik balik. Minggu lepas Guan Eng pun tarik balik kenyataan akhbar yang menyatakan kerjasama UMNO-PAS merupakan pengisytiharan perang kepada bukan Islam. Mereka menarik balik hanya kerana takut orang Islam marah dan takut rakan subahat mereka hilang sokongan… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

RAJA IBARAT POHON RENDANG MENAUNGI MELAYU…..TAPI KUASANYA TELAH DICANTAS PENJAJAH ASING DAN PENJAJAH BANGSA SENDIRI SENDIRI KINI HANYA TINGGAL TUNGGUL……YANG BERKUASA AGONG TONG M……. semasa menjawab soalan dari wartawan mengenai teguran Tengku Mahkota Johor, Tunku Ismail Idris Abdul Majid Abu Bakar Iskandar ibni Sultan Ibrahim Ismail, mengenai tindakan Putrajaya yang tidak memaklumkan kepada Majlis Raja Raja mengenai persetujuan kerajaan PH meratifikasikan Rome Statute, Mahathir dengan angkuh dan biadab telah menjawab : โ€œDIA bukan wakil rakyat, DIA bercakap untuk diri dia jerโ€ Rakyat Malaysia khususnya masyarakat Melayu Islam perlu sedar, dengan meratifikasi Rome Statute, bererti kita bersetuju memusnahkan fungsi Raja Raja… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

DR MANDELIAR YANG GILER KUASA DAN KAKI GADUH DENGAN KUASA YANG DIRASANYA MENGANCAM……. Kebiadapan Mahathir Pada Raja Raja Melayu…….. Semasa menjawab soalan dari wartawan mengenai teguran Tengku Mahkota Johor, Tunku Ismail Idris Abdul Majid Abu Bakar Iskandar ibni Sultan Ibrahim Ismail, mengenai tindakan Putrajaya yang tidak memaklumkan kepada Majlis Raja Raja mengenai persetujuan kerajaan PH meratifikasi Rome Statute, Mahathir dengan angkuh dan biadab telah menjawab : โ€œDIA bukan wakil rakyat, DIA bercakap untuk diri dia jerโ€ (BACA DI SINI)โ€ฆ Rakyat Malaysia khususnya masyarakat Melayu Islam perlu sedar, dengan meratifikasi Rome Statute, bererti kita bersetuju memusnahkan fungsi Raja Raja Melayu sebagai… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BAGI PH YANG PENTING PEMUSATAN KUASA……ISU ALAM SEKITAR TAK PENTING…….. Pencemaran Toksik Sg. Kim Kim, Hampir 3,000 Nyawa Terancam, MB Johor Bercuti!!! Rakyat Malaysia melahirkan rasa dukacita dan merakamkan ucapan takziah atas ujian yang menimpa warga Pasir Gudang, Johor akibat pencemaran toksik di Sungai Kim Kim ,Pasir Gudang 7 Mac laluโ€ฆ Kesan pencemaran toksik dari Sungai Kim Kim, Pasir Gudang ini telah telah meninggalkan implikasi buruk hingga melibatkan 2,775 orang mangsa yang terdiri dari pelajar sekolah serta warga pendidikโ€ฆ Seramai 12 orang mangsa yang kritikal terpaksa di masukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sultan Ismailโ€ฆ Sikap Kerajaan PH Negeri… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

DAH PUKOL 11.00, GENG DAH TALIPON AJAK MINUM KOPI JANTAN

BAWAH POKOK CERI KAT TENGAH IBO KOTA..KL MENJERIT!

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kau cabut lari yer, macai balaci kafir harbi DAP?
Usah acah Kejora, klu otak tu tahap lembu sapi!
Kemain, awal tadi nampak sprti kencang berapi
Kini lintang pukang lari, alasan nk ke kedai kopi
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

MEMANG LAH PUAK ORANG GILA MENJERIT BAWAH POKOK CERI.

Anonymous
Guest
Anonymous

kau lari yer, KEJORA..GI TIDO DAH KALAH!!!

KAH KAH KAH

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Untuk cikgu Kejora, tiada dlm kamus istilah lari
Kau tuduh begitu kat Kejora mmg lah silap hari
Ini pahlawan berhati kental cikgu Kejora bistari
Bukn mcm si pengecut Suman Hindu Malabari
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah.malam ni nampak punya gaya,abang tidur menonggeng!

JUBO TONGGEK ATAS, PUTTTTTTT KENTOT KE LANGIT!

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Nanti ada “Bang Ali” yang pakai serban dengar itu, menjerit “Hah, Virgin ..” dan berkejar nak tonggang kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tiap kali kau kentot ke langit, your dense kentot air turun, masuk saluran hala ke mulut kamu. Itu pasal tiap kali kamu buka mulut, busuk …

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,abang kini menyokong Tun jadi PM selama sepenggal.Abang dah tak tahan dengan tembak balik yang geng panji hitam ni.Teruk abang sampai terguling-guling nangis.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tk perlu pun, nak sokong Tun, untuk sepenggal
Sbab dia pun tk berapa hari dah nak meninggal
Lagi pulak percaturan politiknya semakin gagal
Dan yg paling pasti, PRU15, utk PH slmt tinggal
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Dengan Yati pon abang belum tentu dia puas
Tapi abang tau bagaimana nak kasi main ngelat
Malam pngantin,abang ambil bantal buat alas
Nak kasi Yati stim klimak,bijinya abang jilat

๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

anu ubah jadi biji

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Nmpak, sperti Anon msih lagi, cmburu & marah
Smpai bila Anon nk terus dgn perasaan dengki?
Buat apa lah yg kau cuba nak acah & hasut Irah
Lbh baik, ko jilat jer mak kau punya lubang puki
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Sian Suman munafiq fasiq tk de pgngan agama
Dibuat pantun mnggelebeh pnjng baris tk sama
Dah tu, hujung baris pula tk senada bunyi irama
Ni hadiah kt dia..huergh..ptuiihh..kahak gelema
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Dengan Yati pon abang belum tentu dia puas
Tapi abang tau bagaimana nak main ngelat
Malam pngantin,abang ambil bantal buat alas
Nak kasi Yati stim klimak,anunya abg jilat

๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Nmpak, sperti Anon msih lagi, cmburu & marah
Sampai bila Anon ini nk terus dgn perangai keji?
Buat apa lah yg kau cuba nak acah & hasut Irah
Lebih baik, kalau kau jilat je, mak kau punya biji
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

Lubang puki ubah jadi biji

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Mencarut ajer ler kamu, Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib.

Mangkin tua mangkin jadi … jadi Beruk Tua. Mencarut, biadab dan kurang ajar, takda didikan di masa kecil.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kejora wlu anak kg, tapi ilmu, setaraf bngsawan
Pantun dlm BM & BI, Suman bahalol tak leh lwn
Dek mnentang Kejora, Suman jadi sasau sawan
Dia kluar lemah..spt anjing betina lps mngawan
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Wow..pntun bahasa Inggeris, msuk bertubi-tubi
Pnjng baris skata, susunan bahasa bgitu cantik
Makin terkedu le..Suman pukimak lahanat babi
Terpegun dia lihat..kepintaran cikgu matematik
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Anonymous
Guest
Anonymous

Othman Ahmad

The 14th GE is an amazing PH victory
The 4 said BN vicrories unveil new discovery
An amazing discovery that made entire world to see
PM6 was not Najib but in actual fact was his isteri.

Hi hi hi hi
ha ha ha ha

Reply
12 January 2020 4:43 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Suman rasa bagai ditikam, dengn buluh runcing
Dia pun, terus cuba brpantun, dgn suara nyaring
Itu taik lembu ke taik kerbau atau ke taik kucing?
Bselerak bterabur mnggelebeh smpai kluar ring
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kejora will not be able to forget, today in history
What a joke from the clown, Suman of Malabari
He still failed..after scrolling over the dictionary
That Hindu, used typical ulu Manglish โ€˜his isteriโ€™
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Suman must admit, that, Kejora is extra ordinary
Pity old Suman, stupid fool Hindu from Malabari
Itโ€™s real obvious, this goon is weak in vocabulary
He canโ€™t find words to suit even using dictionary
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kejora in pantunโ€™ is well-known and established
He can create โ€˜pantunโ€™..both in BM or in English
Not like old goon Suman, whoโ€™s stupid & foolish
Therefore, โ€˜his languageโ€™, Suman need to polish
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kejora wlu anak kg, tapi ilmu, setaraf bngsawan
Pantun dlm BM & BI, Suman bahalol tak leh lwn
Dek mnentang Kejora, Suman jadi sasau sawan
Dia kluar lemah..spt anjing betina lps mngawan
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Sian Suman munafiq fasiq tk de pgngan agama
Dibuat pantun mnggelebeh pnjng baris tk sama
Dah tu, hujung baris pula tk senada bunyi irama
Ni hadiah, kt dia, huergh..ptuiihh..kahak gelema
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BAWAH PH SEMUA NYA LUAR KAWALAN……. Najib sindir PH, โ€˜harga telur pun tak boleh kawalโ€™…… Bekas perdana menteri Najib Razak (BN-Pekan) hari ini mengkritik pentadbiran kerajaan Pakatan Harapan (PH) berkenaan dakwaan kegagalan kerajaan menangani kenaikan kos sara hidup. โ€œKalau harga telur pun tak boleh nak kawal, jangan nak harap kawal harga lain,โ€ katanya ketika membahaskan tetap ucapan Yang di-Pertuan Agung di Parlimen hari ini. โ€œKalau nak kawal harga barang keperluan, tolong kawal harga telur sebab bila menteri umum (harga) telur turun 2sen dalam sebuah sidang media besar-besaran, hari ini telur (gred) 3A menghampiri 50sen sebiji,โ€ katanya. Kenyataannya itu dibuat susulan… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TUDUH PEMBANGKANG TALIBAN RUPANYA DIALAH PENGGANAS KOMUNIS TAK BERTUHAN…….. .Korang tengok lah sendiri betapa bongkak dan egonya MP DAPigs niโ€ฆdah kuarkan kenyataan yang berunsur fitnah terhadao gabungan perpaduan ummah, tak nak mohon maaf pulak tu..ni lah yang dibangga2kan oleh mahacai2 haprak macam TN ..betul tak??? Timbalan Speaker Dewan Rakyat Nga Kor Ming hari ini enggan memohon maaf berhubung kenyataannya sebelum ini yang menyifatkan bahawa negara ini akan menjadi โ€œNegara Talibanโ€ sekiranya pakatan UMNO-PAS berkuasa. โ€œApa yang nak dimohon maaf?โ€ katanya ketika ditemui di lobi parlimen hari ini. Awal hari ini, Pemuda PAS Selangor berkata, pihaknya akan menganjurkan himpunan besar-besaran jika… Read more »

mat tasbih
Guest
mat tasbih

You all hentam kejora tak padan-padan,apalah nak sakitkan hati sesama Islam.Bedosa tu,cian kat Kejora.

Anonymous
Guest
Anonymous

CEH BEDEBAH KAU! SAPPA KO! KEJORA TU KAKI CAROOT LA!!

ada juga yg sokong dia ka?

mat tasbih
Guest
mat tasbih

elok bedamai bro-bro sumerr,KJORA,TN.WAK SUMAN tu!apppa mau gadoh gado pasal itu politik!Nanti bila KEJORA kawin,kita pegi rame-rame!!

Anonymous
Guest
Anonymous

KEJORA TU BAPOOKK TUA..ADA BETINA MAU KA?BODOH KO!

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Bilanya mat tasbih..yg kata Kejora ini dihentam
Yg Anon puaka pula..apa benda pulak mngarut
Korng brdua ni mati pucuk ke geng panji hitam?
Elok le segera batang pelir korang tu pergi urut
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

COMMUNIST GOVERNMENT DO NOT HAVE ENOUGH FUND TO BUILD NEW AIRPORT……. Following severe criticism that the planned Kulim International Airport is not needed, a waste of public funds and a potential white elephant (given its 46-km proximity to the Penang International Airport), Datoโ€™ Seri Azmin Ali announced that the project would be fully funded by the private sector given the governmentโ€™s lack of funds. In the first place, can the Economic Affairs Minister shed some light on prospects of getting a private entity to fund a project that any sane-minded developer can tell you is destined to be a white… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Apalah nak di harapkan kepada abang ni Irah
Abang ni udah hodoh,cara pakaian pon kelarah
Terkadang2 sakit hati,rakan kata abg pariah
Inilah balanya,sebab sokong klepto porrraah

Kalau Irah jadi dengan cgu Mat Salleh tu
Abang sokong sangat,ibu Irah punya menantu
Bukan apa,kote abang ni pon,2CM,pendek tu….
Irah pasti puas, bila orang puteh tu latu

๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ 
abang ni cepat marah,kalu pancing tak dapat ikan,
umpan cacing tu abang makan,bukan apa,ikut
petua tok guru abang!

๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ
Kejora rasa, Anon tua puaka ini rupa nya hodoh
Mungkin sbab mati pucok, dia ditinggalkan bini
Mengaplah dia dilahirkan, jdi setahap ini bodoh
Tk kan ler dekat Irah tu, Kejora nk ngaku begini?
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

KAKI JUBO!

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PAK DAJJAL PULA KELDAI D4P……. Marah betul Jelutong apabila Tan Sri Noh Omar Tanjung Karang kata โ€œTun Mahathir adalah kuda tunggangan DAPโ€. Malu apa bingai sampai desak Noh Omar minta maaf. Superman DAP Hew Kuan Yew kata, Tun M adalah seekor kuda yang datang. โ€œKita guna kuda ini untuk lakukan tsunami Melayu. Kita sudah bosan jadi pembangkang 52 tahun. Ini kuda makan tongkat Ali dan candy B. Dan ini kuda banyak duitโ€. Ngar Ko Ming pula kata โ€œTun M akan tolong DAP untuk jatuhkan BN. Sebab itu kita mesti doa agar Tun M jangan mampos dulu. Lepas Najib jatuh barulah… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PEMIMPIN2 KOMUNIS GUNA TIRAI BESI TUTUP SKANDAL BESAR……. DAP di anggap panas punggung apabila kertas siasatan skandal terowong yang memalitkan nama besar parti itu dikatakan bocor. Ketua Penerangan Pemuda PAS Kelantan Nazman Che Ibrahim berkata, pemimpin parti itu terpaksa melakukan agenda secara terancang dan bersusun bagi menutup rapat isu tersebut. Katanya, mereka sedang berusaha keras bagi mengalih isu berkenaan biarpun dibangkit bertalu-talu pembangkang di Dewan Rakyat. โ€œNamun malangya mereka diam membisu dan tidak mahu menjawab persoalan berkaitan skandal tersebut. โ€œTiba-tiba mereka melontar peluru terhadap Kelantan pula dalam isu panggung wayang yang sudah tidak ada dalam radar rakyat negeri ini,โ€ katanya… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PAK DAJJAL MAHU SEJARAH HITAMNYA DILUPAKAN…….

kirim salam pada anuar, suruh dia ingat semasa dia bertugas di Kementerian kewangan suatu ketika dahulu,setelah selesai masyuarat, ada suitcase2 yang ditinggal bawah meja oleh rakan2 kongsi kautim kontaktor/pembekal, rezeki bawah meja tuu halal kata nuar, Budin dan KFYK , you pergi tanya nuar, siapa makan rezeki bawah meja ni, samada rakyat biasa atau orang politik atau anak bini dia ??

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KELDAI KOMUNIS BERUSAHA JADIKAN NEGARA REPUBLIC SOSIALIST…….. Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datoโ€™ Seri Dr Mujahid Yusof mengumumkan semalam bahawa kerajaan membuat keputusan untuk mengurangkan beban subsidi Lembaga Tabung Haji (TH) ke atas para jemaah Haji. Menurut Mujahid, keputusan tersebut sesuai dengan konsep Istitoโ€™ah yang bertujuan mengurangkan bantuan daripada TH kepada bakal Jemaah atas dasar perlunya kesedaran bahawa seseorang itu seharusnya mampu sekiranya ingin menunaikan ibadat Haji. โ€œRM22,900, itu kos sebenar Haji. Kalau tidak cukup, dia tidak mampu. โ€œTH bantu kurangkan beban mereka, tetapi daripada sudut keperluan fekah, dia hanya boleh pergi haji dalam keadaan termampu,โ€ katanya dalam satu sesi… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Abang buat keputusan Irah jadi adik angkat
Nak buat cam na,keluarga abg/Yati dah pakat
Semoga kasih kita kekal macam gam yg melekat
Nanti balik Malaysia,abg kasi kat Irah kad

๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ ๐ŸŸ๐Ÿ 
masakan anak orang kaya macam irah
nak makan ikan puyu hanyir dan kerabu pacat!

๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tk usah lah nak cuba fitnah, wahai Anon puaka
Wlu pun ditohmah, Irah tak mungkin, akan ragu
Di hati Irah, tk kan prnah timbul syak wasangka
Irah tahu, yg Kejora akan tetap setia menunggu
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Anon puaka, pasti dngki dan cemburu, dlm hati
Hati nya kotor..penuh daki dan kuman, melekat
Hanya Irah saja lah..yg Kejora damba dan nanti
Dah Kejora katakan bhw Yati cuma adik angkat
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Yati dan Irah, dua gadis, yng berhati suci bersih
Seorang brdekatan & seorang lagi jauh di mata
Mmg..kpd kedua-dua nya itu..Kejora rasa kasih
Kpd adik Yati Kejora sayang kpd Irah pula cinta
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น
Di hati anon puaka, mmg syaitan, udah melekat
Darah kotor hitam, di jantungnya, mngalir pekat
Niat nya tk lain, cinta Irah kpd Kejora nk disekat
Dia tk takut ke pintu neraka bgi nya makin dkat?
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BUAT BAIK BIAR BERPADA…. JANGAN SAMPAI MAFIA KOMUNIS TAK BERTUHAN PIJAK KEPALA……. Pada tahun 1984 atau 1985, semasa perasmian pejabat Umno Kuala Nerus di Terengganu, Timbalan Perdana Menteri Tun Musa Hitam didalam ucapan beliau berkata sudah sampai masanya untuk orang Melayu berkurang ajar. Maksud untuk Melayu berkurang ajar itu adalah Melayu tidak boleh lagi untuk selalu mengalah atau bertolak ansur. Ada masanya juga untuk Melayu perlu bersikap tegas atau berdegil untuk menunjukkan bahawa orang Melayu ini bukannya mudah untuk ditindas. Kini orang bukan Melayu sudah tidak berselindung lagi untuk mengutuk dan menyelar orang Melayu. Kali ini mereka mengutuk dan menyelar… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

APA SAHAJA BERBAU AGAMA MAFIA KOMUNIS TAK BERTUHAN MESTI LAWAN…… … DAP Perak menyifatkan keputusan kerajaan Pas Kelantan menolak cadangan untuk membenarkan panggung wayang patuh syariah dibuka di negeri itu membuktikan pendirian Pas sebagai sebuah parti yang ekstrem. Setiausaha Publisiti DAP Perak, Chong Zhemin berkata, keputusan itu juga membuktikan Pas yang bekerjasama dengan UMNO tidak mampu untuk mentadbir kerajaan Persekutuan. Menurutnya, sehubungan itu DAP meminta UMNO dan MCA menyatakan pendirian dan bantahan terhadap keputusan kerajaan negeri Kelantan itu. โ€œAlasan Pas bahawa pembukaan panggung wayang akan membawa kepada masalah sosial bukan sahaja tidak berasas tetapi juga tidak logik. โ€œTiada bukti kukuh… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

DAJJAL MUNCUL DI SAAT ORANG MELUPAKANNYA…… BEGITU LAH MAINAN POLITIKUS…… CETUSKAN ISU REMEH SUPAYA RAKYAT LUPA ISU BESAR…… Hmmโ€ฆnak tambah lagi projek โ€œGajah Putihโ€ mampus untuk poket kelompok tertentu agaknya?. Marina kat pulau di Perak tu pun sedang dalam proses menjadi kayu reput. Dan sekarang sebuah kerajaan baru yang melaung negara tak ada duit gara2 Najib BN dulu, hari ni nak bangunkan pula projek mega yang tidak benar2 diperlukan atas alasan modal swasta?. Kenapa Kulim walhal jarak Kulim ke airport Bayan Lepas tidak pun jauh malah berjuta2 RM telah pun dibelanjakan sebelumnya meningkatkan taraf lebuh raya Kulim ~ Bayan Lepas?… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

D4P PIHAK YANG PALING TERUJA BILA TERAJU PM BERTUKAR TANGAN……PAK DAJJAL IBARAT KELDAI YANG LEBIH MUDAH DIKENDALI BERBANDING DR MADEYLIAR KUDA TUA YANG LIAT…… โ€œLangkah batu ubanโ€ bakal bawa bencana?…… Jika diamat-amati maka terdapat beberapa kecenderungan yang nyata dalam desakan supaya Tun Dr Mahathir Mohamad segera meletak jawatan sebagai Perdana Menteri dan dalam desakan supaya Datuk Seri Anwar Ibrahim segera dilantik sebagai Perdana Menteri. Pertamanya, desakan supaya Tun Dr Mahathir segera meletak jawatan sebagai Perdana Menteri ini dibuat oleh pemimpin DAP, satu parti komponen Pakatan Harapan, iaitu Dr Boo Cheng Hau, yang merupakan Ahli Jawatankuasa DAP Johor dan bekas Adun… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MENABUR FITNAH DAN PEMBOHONGAN IALAH MAINAN POLITIK KOTOR……NAIK KE ATAS DENGAN MEMIJAK ORANG LAIN…..BUAT APA CARA ASAL DAPAT KUASA….. Untuk menghangatkan kembali isu pemberian RM90 juta UMNO kepada PAS, Anwar telah dengan sengaja memberikan Rameli sebanyak RM1.4 juta untuk diberikan kepada Clare, kononnya sebagai โ€˜bayaranโ€™ untuk penyelesaian kes di luar mahkamahโ€ฆ Sebab itu, ketika kempen di PRK Semenyih, di kalangan pemimpin PH, hanya Anwar seorang yang bermati2an menabur fitnah tentang RM1.4 juta ke atas TG Hj. Hadiโ€ฆ Dan Anwar jugalah yang beria2 menimbulkan persoalan, sekiranya benar TG Hj. Hadi tidak bersalah,โ€™kenapa TG Hj. Hadi membayar Clare sebanyak RM1.4 juta untuk… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
The by-election at Tg Piai..BN won vry pleasant
The people, give victory to BN..as a big present
What a great victory with majority 15 thousand
It’s quite sure tht PH will be toppled nxt season
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Wow..pntun bahasa Inggeris, msuk bertubi-tubi
Pnjng baris skata, susunan bahasa bgitu cantik
Makin terkedu le..Suman pukimak lahanat babi
Terpegun dia lihat..kepintaran cikgu matematik
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

NEGARA DITADBIR ALA KOMUNIS TANPA DISEDARI RAKYAT…….. Make No Mistake About It, Politicians Run Malaysia………. And that is why we are seeing what has been happening in Malaysia since GE14 happen. Gone are the pre-GE14 days when we had various branches of government โ€” the Executive, the Legislature, the Judiciary, and the Monarchy, with an independent civil service. Today, Malaysia is being run like China where the entire country is run by the party and answers only to the party. The only difference is in China they know this but in Malaysia the people are too dumb to realise it.… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Heran, kenapa sampai laanie Tun M tetap cool & malah dgn yakin keluar negara tanpa sikit pun gentar dgn gertakan2 & ulah2 Anwar & anak2 ikannya, Keling DAP & Ronnie Liewโ€ฆ?? Sebaliknya 4 ekor gagak hitam belaan DAP kena cekup. Tun takut kat DAP kahโ€ฆโ€ฆ?? Hehehe

Rupa2nya sokongan parti kunyit dukungan DAP tak cukup kuat. Pedih Nuar nak tetima hakikat hanya 13% saja Melayu sokong pm kunyit. Buku sdra Budin pula khabarya tak dapat sambutan pun, dibagi free pun Melayu jijik dgn stor kuuit.

He he he
Hi hi hi

Anonymous
Guest
Anonymous

MAHATHIRโ€™S LAWYER CAUGHT BY HIS OWN PETARD โ€“ NOW AGREES NO REASON FOR ANWAR TO TAKE LIE-DETECTOR TEST: โ€˜IF THEREโ€™S NO PROOF, NO WITNESSES, NO PLACE โ€“ EVERYTHING IS NOT RIGHTโ€™ โ€“ SO WHY DID HANIFF RUSH TO PROPEL YUSOFF RAWTHERโ€™S CASE AGAINST ANWAR IF NOT TO SMEAR HIS MASTERโ€™S SUCCESSOR FOR THE PMโ€™S POST? JANUARY 12, 2020 https://www.malaysia-chronicle.com/?p=183524 Apa ni pasal Anwar dipaksa buat polygraph test Sodomy 3, dua2 geng keliling Madey yg nak Madey PM 5 tahun bagi pendapat yg berbeza. Dua2 dah masyuk dapat habuan Kerajaan PH. Loyar Madey, Hanif Khatri yg jadik Pengerusi PERDA dan jugak… Read more »