MALAYSIA KINI JADI NEGARA BISU DAN BAKAL LUMPUH, KP SPRM WAJIB LETAK JAWATAN

Satu kesan paling ketara dan menakutkan berikutan pendedahan sembilan rakaman audio oleh SPRM semalam ialah Malaysia akan menjadi negara yang lumpuh dari segi komunikasi mulai sekarang hingga beberapa bulan akan datang.

Jika nasib tak baik, komunikasi itu akan terus lumpuh selagi Tun Mahathir Mohamad memegang jawatan Perdana Menteri.

Ini berikutan pendedahan rakaman perbualan Najib Razak yang ketika itu memegang jawatan Perdana Menteri, antaranya dengan isteri sendiri, Rosmah Mansor, dengan pegawai tinggi kerajaan dan dengan Putera Mahkota UAE, Mohammad bin Zayed Al Nahyan itu dengan sendirinya telah menimbulkan ketakutan kepada semua orang untuk berkomunikasi.

Kebimbangan itu bukan saja kerana kemungkinan perbualan telefon akan dirakam secara curi, bahkan tidak mustahil perbualan secara langsung pun ada alat rakaman dipasang di mana-mana seperti di bawah meja, pada dinding, siling dan sebagainya tanpa diketahui.

Selepas ini, bukan saja pegawai kerajaan jadi takut berhubung melalui telefon atau bercakap dengan sesiapa, malah rakyat biasa juga jadi fobia untuk berkomunikasi sesama sendiri.

Logiknya, kalau Perdana Menteri pun boleh dirakam curi perbualannya, apatah lagi rakyat biasa yang tiada apa-apa keistimewaan.

Pemimpin negara-negara luar pula akan secara automatik menamatkan sebarang komunikasi dan perbualan dengan pemimpin negara kerana bimbang ia juga dirakam secara curi dan didedahkan kepada umum suatu hari nanti.

Akhirnya, berikutan tindakan Latheefa Koya mendedahkan rakaman audio itu, negara kita akan menjadi negara yang bisu untuk tempoh beberapa bulan akan datang.

Bukan saja komunikasi dalam negara terhenti, bahkan juga komunikasi dengan negara luar turut mati.

Apabila negara jadi bisu, bermakna tiada urusan atau perniagaan akan berjalan dengan lancar dan Malaysia akan menjadi lumpuh kerananya.

Apabila negara lumpuh, yang paling susah dan terbeban tentulah rakyat biasa kerana tiada urusan dapat dijalankan dengan sempurna.

Keadaan ini menambahkan lagi sengsara yang ditanggung negara berikutan bermusuh dengan Arab Saudi kerana menganjurkan Sidang Kemuncak KL baru-baru dan susulan tindakan pemboikotan minyak sawit oleh India lantaran komen Tun Mahathir berhubung undang-undang Imigresen negara tersebut.

Meskipun rakaman audio itu berlaku sewaktu era BN, tetapi oleh kerana pendedahannya dilakukan sekarang, kesan buruknya tidak dapat tidak akan menimpa kerajaan yang ada sekarang.

Lebih buruk lagi ia juga menimbulkan tanggapan bahawa oleh kerana kerajaan sekarang seolah-olah menggunakan rakaman itu untuk menghancurkan musuh politiknya, tidak mustahil perlakuan merakam curi perbualan lebih berleluasa dilakukan pada era masa kini dalam pelbagai sektor.

Dengan yang demikian, tindakan SPRM mendedahkan rakaman audio itu telah meletakkan masa depan negara dalam bahaya dan menuju kehancuran.

Lebih buruk lagi apabila Latheefa Koya dilihat tersenyum-senyum ketika memperdengarkan rakaman perbualan perbualan Najib dengan Rosmah kepada pihak media yang seperti memberi tanggapan tujuan pendedahan itu semata-mata bermotifkan politik dan mahu mengaibkan.

Maka itu, atas kerosakan kepada negara dan sengsara yang bakal ditanggung rakyat, Latheefa Koya wajib meletakkan jawatannya dengan segera.

Kiranya beliau enggan, Tun Mahathir selaku Perdana Menteri harus mengutus surat, setidak-tidaknya sepanjang 18 atau 19 perenggan dengan arahan kepadanya agar berhenti serta-merta.

Tetapi, jika tindakan Latheefa Koya membuat pendedahan rakaman audio itu adalah dalam pengetahuan dan dengan restu Perdana Menteri, tiada pilihan, Tun Mahathir sekali wajar berundur daripada jawatannya. (ShahbudinHusin 09/01/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 9 January 2020 — 12:21 am

112
Leave a Reply

avatar
12 Comment authors
najib bini rosmahAnonymousWau BuleAnonymousJigit Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Perang Dunia cuba diletuskan US dan Iran. Perang kroni di Malaysia tak habis lagi sejak PRU14. Sampai tahap PM kena rakam secara haram. Madey si Kitol memang PM paling suwey sebelum Jibby. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Bila Kejora mngamuk..atuk TN, mula jadi seram
Nmpaknya bapok kedi ni, dah belah angkat kaki
Mmg dia pnakut itu barua pukimak anak haram
Kini lari smbunyi celah mak dia punya bulu puki
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Dgn atuk TN monyet tu, semua orng jadi geram
Semua suka bila atuk sewel tu Kejora pelakong
Jigit yg sabar pun, prnah pnggil dia anak haram
Bahkan, Kejora carutkan TN tu pun, jigit sokong
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Atuk TN monyet, mcm jubor ayam mulut becok
Kalu cakap..mulut dia busuk mengalah jamban
Nak lagak hebat, tak padan dgn tua mati pucok
Bulu pelir dia pun, sudah habis semua beruban
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Reply
9 January 2020 1:57 pm

jigit

Kih kih kihโ€ฆ.
Sampai ke bulu pelir hang kutuk diaโ€ฆ.๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

Reply
9 January 2020 3:31 pm

Wau Bule
Guest
Wau Bule

Image too blur, AG not filing charges over sex video implicating politician

Move on….

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Everybody already know last year. Move on. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Kuat betul penangan komen aku, 1 komen saja menggelabar Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib, susah payah menulis berbagai jawapan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Atuk TN monyet ๐Ÿ’ 3:50 pm,

HAA HAH HAA
HOO HOH HOO
HIII HIHH HIII
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Atuk TN umur lbh 80 thn..masih nak lagak juah
Mmg dia tk sedar diri lah, itu monyet kongkang
Dgn cgu Kejora..hari2 atuk kedi ini makan kuah
Belah cabut ler bapok tua ni lari lintang pukang
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Sedar lah atuk TN..ko tu, dah hampir dgn kubor
Gigi pun tak ada harap hirup sup dengan bubor
Tak ke mana pun..klu di sini ko nak juah takbor
Lbh baik ko cari Negro, lps itu, tadah lbng jubor
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Atuk TN, serupa bapak kambing je mengembik
Dah ler tua kerepot..dia tu bodoh bebal terlajak
Nk layan bini tk mmpu, sbb batang pelir lembik
Burit bini dia, dekat kengkawan dia sewa pajak
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Atuk TN monyet, mcm jubor ayam mulut becok
Kalu cakap..mulut dia busuk mengalah jamban
Nak lagak hebat, tak padan dgn tua mati pucok
Bulu pelir dia pun, sudah habis semua beruban
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

jigit
Member
jigit

Kih kih kih….
Sampai ke bulu pelir hang kutuk dia….๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit, ada lagi nih:

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Pak TN mati pucok mak dia lbng puki jadi gatal
Lalu..mak dia bagi lubang puki, Benggali sental
Bnggali tutoh, smpai bulu plir bulu puki brpintal
Itu punca..keluar anak haram TN rencat mental
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit..sikit lagi nak tambah:

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
TN barua..saja nak bagi blog, jadi hughu hagha
Klu berkomen, dia mesti buat peghangai kegha
Nak ajaq TN beghok nih, lagu tu saja lah cagha
Ni kat bwah, Kejora buat pantun, loghat utagha
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Mak dia gatai lubang puki..peghangai mola liaq
Lapaq btg butoh mak dia meghayau ke ulu iliaq
Melilau pnya melilau, bleh Benggali puya peliaq
TN..punya lah bodo piang, tengok saja, dia biaq
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น
Atuk TN, monyet tua..iblis dan syaitan dia turut
Dek tersalah asuhan..spt buluh tk bleh dilentur
Dgn si tua ifrit tu mmg kna ajar dgn maki carut
Dia..hanya layak dilayan, dgn bahasa keji kotor
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN bila berkomen bikin blog tak tenteram
Monyet tua tu, org tua kata, kurang asm garam
Mmg dia tu dah buat ramai org marah & geram
Bahkan bro jigit, prnah panggil dia, anak haram
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
TN bapok tua kedi cuba nak berlagak pendekar
Kucing tua, tumpul kuku..ada hati nk mencakar
Yg dia nk berdepan ni, cgu Kejora sorang pakar
Ksudahannya, atuk TN bingai kena gulong tikar
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN tu dah tua kerepot, kulit menggelebeh
Nak ke dapur pun kena cucu dia tolong pimpin
Dah nyanyuk pun, sebab umur dia dah 80 lebih
Kini dh sonyap agknya sedang bersalin lampin
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

โœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ช
Dah tosonyap TN Kristian..DAPigs punya balaci
Tak terjawab bapok ni Kejora maki cerca & caci
Mcm si Suman lah juga si tua ni mulut terkunci
Pelir pun dah sentap..tinggal tak sampai seinci
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Challenging Kejora, old TN now suffers the risk
Kejora just use pantun only..not sword or โ€˜kerisโ€™
Bloody moron TN is in tears filling the eyeโ€™s iris
Simply because..Kejora disclose, TN is a priest
โœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ช

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Dkat sini, cikgu Kejora tampil dgn gagah berdiri
Seekor monyet tua..Kejora mahu kejar, dan cari
Mungkin ke dalam gereja, monyet tu sudah lari
Sbb, cara berdakwah tu, spt dia seorang paderi
โœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ช

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Tanpa Nama

Cerita lebih lucu dan lucah dari yang diatas ini akan keluar jika dia berterusan biadab dan kurang ajar.

Aku ikut petua yang mengata: Jika di cela, cemohkan dan malukan dia sehingga ada kemungkinan dia tak buat lagi.

Dulu agama Kristian ajar: when slapped on one cheek, give the other cheek. Tapi cobalah buat sekarang kalau anda tak di tempeleng, ditumbuk dsb nya.

Reply

7 January 2020 7:31 am

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Atuk TN monyet tu..busuk hati perut atau usus
Kekufuran si lahanat tu..bukan lgi desas desus
Rpanya dia ini Kristian Ortodoks pngikut Jesus
Kmain di sini ajaran Kristian dia nak bgi kursus
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

โœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ช
TN paderi Kristian mmg dilahirkan bodoh bebal
Mngkin, sbb puki mak dia, Bnggali buat sambal
Pak dia, btg pelir mampos, tk mampu nk timbal
Sbb tu muka TN tu, serupa kulit babi pnya tebal
๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Ini sekali lagi Kejora mahu bagi tahu dan ulang
Atuk TN kerepot tu, hati kotor penuh degn daki
Dia tu anak haram, keluar dr burit ppuan jalang
Sbb dulu, Benggali tutoh mak dia pnya lbg puki
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tau tak pembaca, naper TN suka mncaci maki?
Sbb, dia tu, manusia jenis cemburu & pndengki
Dia dilahirkan dgn hati kotor pnuh dengan daki
Krna dulu mak dia tu, Benggali rodok lbng puki
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Bloody stupid, old gay TN, tried to act as a hero
But his IQ is so so low Iโ€™d say approaching zero
It is ridiculous, for a lame duck to become Zoro
Itโ€™s better for him, to spread his ass to th Negro
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

jigit
Member
jigit

Tu la kan…..Sebenarnya trend ini sangat bahaya…. walaupun Budin cakap ….โ€boleh menghancurkan masa depan negara dengan pededahan beginiโ€, kenyataan itu adalah agak keterlaluan atau exegeration terlampau, namun perbuatan sebegini boleh menghancurkan masa depan kerjaya politik sesaorang. Sebabnya saya kata begitu kerana pihak SB memiliki berpuluh- puluh rakaman audio perbualan telepon ABAM yang antara lain mengandungi perancangan untuk undermine the old man, kutukan serta kata nista kerana Tun tidak mahu serah kuasa dan juga jeng heng jeng….. business dealings dengan cukong- cukong yang selama ini memberi dana kpd Abam/PKR. Ini amat membimbangkan…. Jika trend mendedahkan rahsia- rahsia ini disiarkan kepada umum… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Kalau mengaku begini kan senang? Lets Rakyat decide Madey si Kitol boleh harap ke nak simpan rahsia negara for the sake of his cronies? Asyik reka cerita liwat, anak bini pun baca muntah dan hidung berdarah. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Rasanya, atuk ‘Tua Nyanyuk’, kini tukar jdi Anon
Dah tak berani jwab bila Kejora tibai dan ‘canon’
Dia nak lagak kuat diri tu pun serupa Mak Enon
TDM turun nnti..atuk ni mampos le dgn Bg Non
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak payah Kejora sini Kojolla sana lah Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib menguna berbagai nama memantun mantat.

Kita faham lah kamu Resident Blogger di sini pagi petant siang malam takda kerja lain umur dah hampir 80 tahun tapi hati degil tak mahu ikut cakap siapa pun, penghabis nya anak2 kamu pun tak berani tinggalkan kamu dengan cucu2 kamu.

Disuruh terjun ke Laut China Selatan tak mahu, suruh buuh diri pun tak berani, jadi lah katak, masuk bawah tempurung.

Anonymous
Guest
Anonymous

Atuk TN monyet ๐Ÿ’ 12:36 pm,

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Atuk TN kedi asyik mmbebel, tak kah rasa letih?
Tk jemu2 ke bnda yg sama asyik diulang sebut
Lbh baik atuk cukur jmbang jmbut yg memutih
Buruk sgt, biar misai janggut atuk tu beserabut
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Atuk TN ni tak serik ker asyik rebah tersungkur?
Masih lgi nak juah..walau wajah dh mula teduh
Lbh baik msai jambang memutih tu, atuk cukur
Bila dibiar brserabut..kelihatannya sgt le hodoh
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Old TNโ€™s behavior..seems to be funny and weird
His ugly face must be full of white messy beard
Challenging Kejora he turned helpless and tired
The reason is..TN is a damn bloody, stupid idiot
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Sian atuk TN nk tepis pukulan Kejora, brpeluh2
Pagi ptg siang malam dia asyik saja mengeluh
Dah ler nak berjalah wktu senja, kena bersuluh
Maklum ler umur pun dh lebih dari lapan puluh
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KUTUKAN DR MANDELIAR TERHADAP KEZALIMAN INDIA KEPADA RAKYAT MUSLIM ADALAH TERPUJI……NAMUN TIDAK KENA CARA KERANA NEGARA YANG EKONOMI HURU HARA DAN KEDUDUKAN BAPAK SENDIRI TERUMBANG AMBING…..PALING CANTIK BIAR BERPADA DENGAN MENTERI2 LAIN YANG KUTUK……. After Mahathirโ€™s provocations, India decides to dump Malaysian Palm oil for good India had enough!…….. The bilateral relations between India and Malaysia have been in a state of free-fall since Malaysian PM Mahathirโ€™s rant against India at the United Nations General Assembly where he claimed Kashmir has been โ€œinvaded and occupiedโ€. Mahathir has been completely oblivious to the fact that the Malaysian economy will be dealt… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

It Seems The Police Lost RM400 Million Worth Of Valuables……… โ€œPutrajaya files forfeiture suit against Najib, Rosmah over items bought with stolen 1MDB funds,โ€ said The Edge Markets today (READ HERE). This is one day after Malaysia Today wrote โ€œOne year on, what happened to the seized valuables from The Pavilion raid?โ€ (READ HERE). The Edge Markets report says the forfeiture suit is for RM680 million worth of cash, jewellery, handbags, watches and sunglasses seized from the Pavilion Residences. But then the police said they confiscated between RM1 billion to RM1.1 billion worth of cash and valuables. So, what happened… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

RM2.6 Billion Was A Donation And Gift From Faisal Bin Turki, Says Bank Manager………… Bank manager said records revealed the RM2.6 billion came as a donation and gift from Faisal bin Turki, a member of the Saudi royal family. (FMT) โ€“ Bank Negara Malaysia (BNM) raided a commercial bank four years ago for not reporting suspicious transactions involving Najib Razakโ€™s six banks accounts, but did not inform the former prime minister as it did not want to tip him off, the High Court hearing Najibโ€™s case was told today. BNM investigating officer, Ahmad Farhan Sharifuddin said the โ€œexaminationโ€ on July… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Why We Support Mahathir As Prime Minister………. In politics you need to adopt the strategy of killing with a borrowed knife, using your enemy to defeat your enemy, an enemy of my enemy is my friend, never engage in battle when you are weak, confuse your enemy, divide your enemy, etc. I also said in politics the end justifies the means. And this is why we support Tun Dr Mahathir Mohamad. First of all, with Mahathir as Prime Minister, that means Anwar Ibrahim is not the Prime Minister. And the longer Mahathir stays as Prime Minister, the longer Anwar will… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Apa Kepentingan Statut Rom Pada PH Hingga Mahathir Sanggup Menipu Rakyat Malaysia……… 5 April 2019, Mahathir mengumumkan kerajaan Malaysia akan batalkan penyertaan dalam Statut Rome (BACA DI SINI)โ€ฆ Dalam satu sidang media yang penuh emosi, Mahathir, otai politik tanahair, yang sebelum ini berjaya mengawal perasaan marah di depan wartawan, pada hari tu di lihat gagal mengawal kemarahan beliauโ€ฆ Selepas Mahathir membuat pengumuman, timbul beberapa persoalan di kalangan rakyat terutamanya pemimpin pembangkangโ€ฆ Apakah memadai, penarikan diri Malaysia dari Statut Rome di umumkan hanya dengan satu sidang media? Ini bukan satu isu yang kecil dan terpinggir!!! Penarikan diri setelah memberi persetujuan menyertai… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Wajarkah cermin gelap? Ingatkah kita kisah pembunuhan arwah Noor Suzaily?……… Jom kita #throwback sikit. Masih ingat dengan kes bunuh arwah Noor Suzaily Mukhtar pada tahun 2000? Noor Suzaily telah dirogol dan diperlakukan dengan kejam di dalam sebuah bas ekspres oleh pemandunya, sekaligus meragut nyawanya. Selain dirogol dan diliwat, mangsa turut dipukul tanpa belas kasihan sehingga menyebabkan 44 kesan kecederaan pada tubuhnya. Arwah Noor Suzaily Gadis malang ini telah mengetuk cermin bas dan cuba utk keluar mengikut pintu kecemasan, tetapi driver bas terlebih dahulu telah menguncikan semua pintu melalui suiz automatik yang terdapat di panel pemandu. Ditambah pula dengan KEADAAN CERMIN… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TIONGKOK YAHUDI NO 2…..BILA TINGGAL SATU KAWASAN DI SABAH ATAU SARAWAK…DIHASUTNYA SUPAYA BERPISAH DARI TANAH MELAYU…..DI PULAU PINANG ITULAH GAYANYA DIHALAUNYA PENDUDUK ASAL….BILA DAPAT SATU NEGERI DIA BUAT HAL SUPAYA BERPISAH DARI TANAH MELAYU…. SEBIJIK MACAM SINGAPORK…..JIKA TAK DAPAT NEGERI … BANDARAYA UTAMA JADI SASARAN….SEBAB ITU TIONGKOK TUNTUT PILIHAN RAYA PBT….. Mana Sejarah Cina Di Bumi Sarawak?……. “Aku bukan rasis… tapi aku tulis untuk mengingatkan agar kita hidup di dunia ini setidak-tidaknya reti bagaimana menghormati orang lain, tambah lagi jika kita ini menumpang. Sarawak asalnya dihuni bangsa Iban, Melayu, Melanau, Bidayuh, Kenyah.. Kayan.. Kelabit.. Penan dll… seterusnya. Kami adalah penduduk… Read more »

Ibnu Ibrahim
Guest
Ibnu Ibrahim

ATOK KE 7 SILA BERAMBUS!!! PAK SHEIKH KE 8 SILA BERTINDAK SEKARANG!!!, SETUJUBTAK WAK SUMAN, KOJOLLA,TANPA NAMA, ANONYMOUS, MAHATHIR VS ANWAR??!!
KAHKAHKAHKAHKAH

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Siapa Jho Low โ€œDisisiโ€ Daim?…….. oleh Ahnad Faiz Kata media pro PH, Jho Low ni orang paling dikehendaki di Malaysia. Tapi betul ke begitu? Sebab kalau ikut kepada carian notis merah Interpol, namanya masih tidak ada disitu, nama Sirul ada, nama Jho Low takde. Tapi itu satu hal, satu hal lagi, sudah dua kali rasanya diberitakan Jho Low ini berhubung dengan penasihat utama kerajaan Tun Daim Zainudin. Terbaru tentang ECRL pulak. Ini sudah tentu menimbulkan persoalan di kalangan rakyat Malaysia, siapa sebenarnya Jho Low ini disisi Daim dan bagaimana senang-senang dia boleh contact Daim? Berjuta rakyat Malaysia tak tahu macam… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Biasalah kat sekolah abg ni time recess jam 11
Abg tak gi kantin pun..hnya di meja mkn biskut
Atuk ‘ Tetamu Neraka’ tu lari tk smpat abg kilas
Mmg nyata sangat paderi tua tu bacul penakut
โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

(Bunga2 tu, abg tujukan khas untuk Irah..
Utk atuk Kristian โ€˜Tetamu Nerakaโ€™ tu, abg nak tujukan ketul batu..๐Ÿ˜‚)

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Adakah D4P parti Rasis?…….. 1) Ada orang tanya, kenapa apabila kita kritik DAP, kita dituduh sebagai perkauman (racist)? 2) Mungkin sebab DAP itu sendiri adalah parti perkauman. Mungkin laa. Tak berani lah saya nak tuduh parti sahabat kita ni sebagai parti perkauman. Ha Ha Haโ€ฆ 4) Apabila kita kritik parti perkauman, kita tentulah dituduh memainkan isu perkauman. 5) Jika DAP itu parti sains dan teknologi, kalau kita kritik DAP, kita akan dituduh memainkan isu sains dan teknologi. 6) Jika DAP itu parti alam sekitar, kalau kita kritik DAP, kita akan dituduh memainkan isu alam sekitar. 7) Jika DAP itu parti… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Kitalah yang paling kejam!!…….. 3 orang lelaki yang sedang mabuk bertanding untuk menentukan siapa yang paling kejam. Lelaki yg pertama menyerang seorang perempuan dan memukulnya sehingga giginya patah, lebam kedua matanya dan darah keluar dari hidung dan telinga perempuan itu. Akhirnya perempuan itu jatuh ketakutan dan badannya menggeletar. Dia berpaling menghadap dua lelaki dan berkata dengan bangganya, โ€œAkulah orang yang PALING KEJAM!โ€ Tidak terima, lelaki kedua bangun dan mengoyak baju perempuan itu, memperkosanya dan terus mencekik perempuan itu sehingga perempuan itu mati. Dan dia berkata sambil membusungkan dada โ€œTidak ada siapa yang lebih KEJAM daripada aku!โ€ Lelaki ketiga pula bangun… Read more »

Ibnu Ibrahim
Guest
Ibnu Ibrahim

Kahkahkah, Baru Bulan Jamadil dan Meroyan nak Marhaban Ramadan? Dah Tak Sabo Nak Al Fadhil Pak Sheikh JADI PIYEM KE 8 Ker??!! Hahaha

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Ini bukti pentadbiran Madey si Kitol using rule of the jungle. Bahan bukti yang sabit di Mahkamah boleh tayang pada umum dan lebih memeranjatkan even PM punya conversation dirakam secara haram. Wow. Bahaya. Bahaya. Takut pelabur dan pemimpin luar nak masuk dan buat urusan kalau jenis busybody macam ini! Apa lagi benda sulit yang Madey si Kitol gila nak umumkan kepada Rakyat? Phone sex dengan Hasmah? Kahkahkah!

Wau Bule
Guest
Wau Bule

MALAYSIA KINI JADI NEGARA BISU DAN BAKAL LUMPUH, KP SPRM WAJIB LETAK JAWATAN Jawapan saya adalah Malaysia akan lebih vokal kalau tak bersalah. Disebabkan salahguna kuasa oleh Najib maka semua isu 1MDB dulu rakyat dibisukan. Saya rasa KP SPRM had done a good job. Kudos to Tan Tsri Abu Kassim, Tan Sri Shukri dan Latheefa Koya. Now no one will dare to commit the same mistakes as what Najib had done. Budin….remember what Latheefa Koya said in the press conference? MAHATHIR WAS NOT INFORMED OF THESE TELEPHONE CONVERSATIONS. So Mahathir should never be blamed coz he has nothing to do… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Macai sekor ni kata PM selain Madey si Kitol akan gugat keselamatan negara dan beri ancaman kepada Rakyat. Dey. Apa sudah jadi? Kau masih pegang lagi ke kenyataan kau? Hipokrit. Madey si Kitol tak tahu? Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Dah lari kah dia..itu atuk Kristian, fasiq musibat?
Tk pdan bingai, ‘Tua Nyanyuk’ tu nk lagak hebat
Dia akn mula demam lihat Kejora punya kelibat
Agk nya kini, dia sdg kalut selongkar botol ubat
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Hamid Bador sudah tak mahu garu telur beruang. Membazir masa. Madey si Kitol kena cari orang lain untuk garu telur beruang Jho Low. PDRM bukan barua Madey si Kitol. Daim sedap makan sorang dengan beruang. Kahkahkah!

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BUAT AKTA SIAPA2 TAK TAHY BAHASA KEBANGSAAN DIHALANG JADI MP……

Jelutong. Failed

๐Ÿคฃalahai Jelutong. Failed la lu bro. Nak bekap boss pun janganlah buat karangan terbulu-bulu.

Komen : MP Jelutung bercakap pun kita tafaham, menulis pun macam cakar โ€˜babiโ€™

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Jelutong ni kalau nak keluar rumah, pergi mahkamah ke, parlimen ke atau kemana2 mesti pakai make-up dulu… mengalahkan pompuan? perhatikan!

Anonymous
Guest
Anonymous

Tanpa Nama 11:06 am,

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kejora setuju dengan komen dari mu itu teman
Gaya penampilan saudara itu..Kejora rasa suka
Rasanya, Tanpa Nama ini seorang yng beriman
Bukan yg sekor lagi tu..si dajal ‘Tetamu Neraka’
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BUKTI PH BELAKANG KAN ISLAM……. Bermulanya โ€˜Seranganโ€™ Hindu Ke atas Saya………. Pengalaman dituduh menghina disebabkan menjawab dakwaan mereka bukan baru sahaja berlaku. Ketika saya menjawab satu penulisan seorang Hindu Malaysia bertajuk โ€œHindu Abang Sulung Kepada Islam?โ€ (2014) dengan menulis buku โ€œYahudi Kristian Hindu Buddha Berasal Daripada Islam?โ€ (2016) akhirnya saya pula yang mendapat puluhan laporan polis sehingga buku tersebut disiasat dan diteliti kembali. Sedangkan orang yang memulakan dakwaan itu tidak pula disiasat dan dikecam. Malah ada gerakan yang mendesak KDN supaya mengharamkan buku tersebut dengan menghantar memorandum kepada pihak KDN. Pada ketika itu cacian dan makian adalah ratiban biasa yang… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

menulis buku โ€œYahudi Kristian Hindu Buddha Berasal Daripada Islamโ€ (2016) ?

Macam mana boleh jadi begitu? Kristian sudah ada 2,009 tahun dahulu tapi Islam hanya lk 1400 dahulu sahaja.

Padan lah dia mendapat puluhan laporan polis sehingga buku tersebut disiasat dan diteliti kembali. Tentu lah orang yang memulakan dakwaan itu tidak disiasat dan dikecam sebab apa yang dikata dan dilakukan nya masuk akal.

Anonymous
Guest
Anonymous

โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Wah..kemain dibela Kristian..ini atuk TN paderi
Tapi dia, guna ID Anon, pengecut, tk der jati diri
Kna dgn Kejora smlm..atuk bapok ini cabut lari
Nak main lwn carut, dia lemah, tak ada ‘degree’
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Van Jenazah pun kena senarai hitam……. Ada yang pertikai buat apa DS Najib Razak dan yayasan / individu berkaitan dengannya memiliki sehingga 27 buah Nissan Urvan. Maka logiklah jika kerajaan Malaysia mahu lucut hak kenderaan itu daripada beliau dan mengambil alih kenderaan2 tersebut sebab nampak sangat ia pembaziran. Sebenarnya salah satu kenderaan tersebut telah diserahkan kepada Masjid Merapoh dan digunakan sebagai van jenazah. Sejak akhir tahun lepas, van tersebut telah disenarai hitam dan tidak dapat memperbaharui cukai jalan โ€“ menyebabkan kesukaran 5000 kariah kawasan tersebut bagi menguruskan kematian memandangkan jarak kawasan tersebut ke Hospital Lipis adalah kira-kira 100km. Saya berharap… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Lagi kes bodoh dan bangang.

Hanya satu dari 27 van itu yang van jenazah.

Pahal pun, kalau dah salah disisi undang2, Pak Lobai pun di senarai hitamkan, namun di heret ke balai Polis bila perlu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Atuk TN monyet ๐Ÿ’ 11:57 am,

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Atuk TN ni tak serik ker asyik rebah tersungkur?
Masih lgi nak juah..walau wajah dh mula teduh
Lbh baik msai jambang memutih tu, atuk cukur
Bila dibiar brserabut..kelihatannya sgt le hodoh
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Old TNโ€™s behavior..seems to be funny and weird
His ugly face must be full of white messy beard
Challenging Kejora he turned helpless and tired
The reason is..TN is a damn bloody, stupid idiot
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah. kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Punca Kegagalan Kerajaan PH……. kerosakan yang di lakukan oleh kerajaan PH selama hampir dua tahun mereka mengambil alih kuasa pemerintahan negara Persoalannya, kenapa boleh jadi begitu? Tidak semua dari menteri2 kabinet yang ada sekarang adalah orang yang tidak berpengalamanโ€ฆ Mahathir sendiri mempunyai pengalaman selama 22 tahun sebagai Perdana Menteriโ€ฆ Guan Eng mempunyai pengalaman sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang selama 2 penggalโ€ฆ Azmin Ali mempunyai pengalaman sebagai Menteri Besar yang mentadbir negeri terkaya di Malaysia, Selangorโ€ฆ Muhyiddin Yassin mempunyai pengalaman sebagai Menteri Besar Johor, menteri kanan dalam kabinet dan juga Timbalan Perdana Menteriโ€ฆ Apakah pengalaman mereka masih tidak mampu membimbing rakan2… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Ragam Tun Dr Mahathir
1. Tol.

Mahathir: Tol akan dimansuh secara peringkat-peringkat. โ€“ 3 April 2018.

Mahathir: Janji hapus tol tidak akan dilaksanakan. โ€“ 13 Ogos 2018.

Mahathir: Baru sedar tidak mampu hapuskan tol. โ€“ 8 Mei 2019.

2. Salah guna kuasa tutup kes rasuah.

Kata dulang paku serpih. Contohnya bila BN tumbang, kes rasuah banglo tanpa kolam renang dan terowong bawah laut di Pulau Pinang digugurkan oleh Peguam Negara. Itu hanya contoh.

1 View comments

AnonymousFriday, May 10, 2019 10:25:00 AM
RAGAM SI NANGOI BODOH TUA BANGKA
CARI GADUH2 NAK ALIH ISU NEGARA
DOLU JAMBATAN BENGKOK JDI SENJATA
DAH PEGANG KUASA NANGOI MUDAH LUPA

ALAHAIIIIโ€ฆ!!

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Jangan bimbang, nyawa ATOK sebagai PM hanya berbaki 4 bulan saja lagi?

Lepas ni silap haribulan ATOK ANAK BERANAK akan duduk hotel Buloh-Inn dikerjakan Non dan DAP!

AWAS!!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Mmg atuk Kristian sewel tu, tahap anjing kurap
Kat blog ini, populariti murahan, dia cuba garap
Bila dia terkedu kelu..dia akn suruh kita give up
Klu ada hujah, dia tk leh jwab..dia kata grow up
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Baru buka sekolah abng tak kalut sgt dgn kerja
Mungkin begitu jugak keadaan dinda ku manja
Abng rasa atuk ‘Tetamu Neraka’ tu ada org taja
Hari ini, dia awal, sbab Khamis tak pergi gereja
โ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœโ›ชโœ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

(Bunga2 tu, abg tujukan khas untuk Irah..
Utk atuk Kristian ‘Tetamu Neraka’ tu, abg nak tujukan ketul batu..๐Ÿ˜‚)

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Dgn wrkh dinda, rindu tk ler berat mmbelenggu
Dalm hati abg ni, nyanyian kasih, syadu berlagu
Lega atuk ‘Tua Nyanyuk’ tu tk brani lagi ganggu
Smlm abag lenyek dia, jadi serupa pengat sagu
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Semoga dinda, dalm sejahtera, & ceria sentiasa
Abg doakan agar Irah dlm rahmat Yg Maha Esa
Awal pagi ni abg agk lewat sikit & tergesa-gesa
Sbb pagi tadi abg ada kelas awal direct 2 masa
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

I really tak faham bila politician dan pokka dilantik ke jawatan tertinggi bawah Madey si Kitol. Mereka ingat masih boleh selamat ke bila buat kerja tidak amanah macam Jibby? Ini Madey si Kitol mesti berambos dan jangan bikin susah Rakyat Malaysia lagi. Too damn asshole for somebody with TUN. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Tk faham sebab kamu sendii pokka. Yang bukan susah rkyat Malaysia ia lah Jbby. Dia tak dapat gelaran Tun pun.

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang bikin susah rakyat Malaysia ..

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Please. I tukang lastik pokka. Pokka jenis angguk ikut sebab bodoh. Do you see any of my comments yang angguk-angguk sebab bodoh? At least tuduh pengkomen jenis yang ulang komen orang lain tak pakai otak? Barulah gentle. Kahkahkah!

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH SENGAJA RANAPKAN EKONOMI NEGARAโ€ฆMEREKA MEMANG MAHUKAN SUPAYA NEGARA INI JAHANAMโ€ฆLANGKAH PERTAMA MEREKA LAKUKAN IALAH ISTIHARKAN SELURUH DUNIAโ€ฆ MALAYSIA BANKRAP โ€ฆTINDAKAN TERSEBUT MENAKUTKAN PELABUR2 ASING MENYEBABKAN MEREKA BERTEMPIARAN LARI..AKIBATNYA NEGARA KEHILANGAN PELABURAN BERJUMLAH RM270 BILLIONโ€ฆBURSA HILANG 200 MATAโ€ฆGDP JUGA JATUH DARI 5.9% KEPADA 4.7% ..RINGGIT JATUH DARI RM3.80 KEPADA RM 4.15โ€ฆ.. PENGANGGURAN BERLELUASA..SISWAZAH KELUAR U MENGANGGUR..PELUANG TEMUDUGA HANYA 4% โ€ฆITU PUN BELUM TENTU DITERIMAโ€ฆBERIBU2 DIBERHENTIKAN KERJA SETIAP BULANโ€ฆHARGA KELAPA SAWIT DAN GETAH JATUH MERUDUMโ€ฆMEREKA BUKAN SAHAJA MENGENAKAN SST TETAPI MEMPERKENALKAN PELBAGAI CUKAIโ€ฆCUKAI TANAH NAIK 800%โ€ฆTARIF BILL UTILITY JUGA DINAIK KAN..PENJAWAT AWAM DIBERHENTIKAN KERJA 17 RIBU ORANG INI SEMUA BERLAKU SEJAK… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

SESI BERKENALAN DENGAN PEMIMPIN NEGARA DITERUSKANโ€ฆPAK SHEIKH YANG MEMPUNYAI PAKEJ LENGKAP BERUPA KEBEJATAN MORAL,,BERFAHAMAN LIBERALISME DAN PLURALISME SERTA AHLI FREEMASON..PUNYAI RAPPORT BAIK DENGAN ISRAEL โ€ฆAPALAGI PARTY YANG DITERAJUI ADALAH BERLAMBANG MATA SATUโ€ฆPAK DAJJAL JUGA TERLIBAT DALAM MEGA SKANDAL..CONTOH KETARA IALAH SKANDAL FOREX YANG BERJUMLAH RM 30 BILLION KETIKA MENJADI MOFโ€ฆ.MELAYAKKAN BELIAU MENDAPAT PANGKAT DAJJAL.. TONG M HEBAT DARI SEGI MEMANIPULASI PEMIKIRAN RAKYAT ALA FIRAUN KUNOโ€ฆSKANDAL BELIAU YANG BERTONG-TONG TELAH DI ILUSIKAN HANYA PERKARA YANG REMEH APABILA KEKAYAAN NEGARA LESAP LEBIH DARI SEPARUH DENGAN SKANDAL MEGA BERJUMLAH RM400 BILLIONโ€ฆBANYAK DASAR-DASAR KERAJAAN SEMASA PM-4 TELAH DIUBAH TERUTAMA DASAR PENSWASTAAN YANG MENYEBABKAN KEKAYAAN… Read more »