BAIK PENYOKONG PH ATAU UMNO, KERAJAAN PINTU BELAKANG MESTI DITOLAK

Isu utama yang membelenggu UMNO sekarang ini adalah keghairahan dan tidak sabarnya mereka untuk kembali berkuasa tanpa mahu menunggu PRU bagi mendapatkan mandat rakyat.

Oleh kerana ia sudah berkuasa terlalu lama dan tidak pernah menjadi pembangkang, maka sekali ia tiada kuasa sejak PRU14 lalu, para pemimpin UMNO seolah-olah hilang punca untuk mengurus parti dan diri sendiri.

Itulah yang menyebabkan sekumpulan Ahli Parlimen UMNO segera melompat parti menyertai Bersatu sebaik BN kalah dan hilang kuasa pada PRU 9 Mei 2018 yang lalu.

Apabila hilang kuasa, hidup tanpa jawatan, tanpa kedudukan dan tanpa kontrak perniagaan, mereka merasakan seolah-olah dunia ini sudah gelap untuk meneruskan kehidupan.

Itulah juga yang menyebabkan Hishammuddin Hussein bersama 17 Ahli Parlimen UMNO begitu mudah mengadakan pertemuan sulit pada waktu malam dengan Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Azmin Ali, walaupun dikatakan perjumpaan itu hanya berkaitan permohonan untuk projek-projek pembangunan di kawasan masing-masing, tetapi tentulah ia turut sama terkait dengan usaha menubuhkan kerajaan baru melalui pintu belakang.

Jika tanpa ada kemungkinan menubuhkan kerajaan secara haram, mustahil pertemuan itu dapat dilangsungkan.

Baik di pihak Azmin, mahu pun Hishammuddin, kalaulah pertemuan itu semata-mata berkaitan permohonan kontrak pembangunan di kawasan Parlimen masing-masingbtanpa ada niat lain yang terselindung di sebaliknya, tidak ada faedahnya kedua-dua pihak saling setuju dengan bertemu.

Kemudian apabila Lokman Adam membuat aduan terhadap Hishammuddin kepada Lembaga Disiplin UMNO, lalu kemudian prosiding disiplin yang sepatutnya diadakan pada 26 Disember lalu ditangguhkan, ia juga berkaitan penubuhan kerajaan pintu belakang itu.

Dikatakan arahan itu datangnya daripada Presiden UMNO, Ahmad Zahid Hamidi sendiri dengan maksud untuk terus memberi ruang kepada Hishammuddin meneruskan agenda menubuhkan kerajaan baru melalui pintu belakang dan dengan demikian bukan saja memungkinkannya kembali memegang jawatan dalam kerajaan, bahkan melepaskan daripada 87 pertuduhan rasuah, pecah amanah dan penggubahan wang haram yang sedang dihadapinya.

Sekurang-kurangnya itulah maksud daripada dakwaan Lokman terhadap Zahid yang didakwanya mengarahkan prosiding disiplin terhadap Hishammuddin ditangguhkan sehingga akhirnya menyebabkan Apandi Ali meletakkan jawatan sebagai Pengerusi Lembaga Disiplin.

Walaupun tindakan Lokman boleh dikatakan murni iaitu untuk memastikan UMNO hanya kembali berkuasa melalui PRU dan bukan melalui pintu belakang, malangnya beliau kini didesak agar dipecat sebagai Ahli MT UMNO.

Sesuatu yang UMNO harus sedar ialah mereka sudah kalah dalam PRU14 lalu dan yang menang ialah PH yang didalamnya ada PKR, DAP, Amanah, Bersatu serta dibantu dengan sokongan oleh Warisan.

Apabila sudah kalah dan ditolak rakyat, adalah tidak bermaruah untuk para pemimpinnya terus berusaha membawa UMNO kembali berkuasa melalui pintu belakang.

Kalau mahu berkuasa semula, UMNO mesti melakukannya melalui pilihanraya dan menerusi mandat yang sah daripada rakyat.

Lain daripada itu adalah adalah kaedah kebaculan, kepondanan dan mengkhianati pilihan rakyat yang memilih PH untuk berkuasa selama sepenggal atau lima tahun sehingga PRU yang seterusnya.

Kenapakah UMNO begitu gopoh mahu kembali ke persada kuasa tanpa mahu menunggu ketibaan PRU?

Apakah UMNO tiada keyakinan, meskipun sudah bekerjasama secara sah dengan Pas melalui Muafakat Nasional?

Dalam hal ini, bukan saja penyokong PH mesti mempertahankan kerajaan yang ada ini sehingga PRU yang seterusnya serta tidak membenarkan sesiapa juga mengkhianatinya, malah penyokong UMNO pun harus ada perasaan malu dengan menolak sama sebarang usaha untuk parti itu kembali berkuasa secara haram, tidak sah dan melalui pintu belakang.

PRU adalah untuk mendapatkan kuasa dan jika kuasa sewenang-wenang boleh ditubuh melalui pintu belakang, pilihanraya dan kuasa rakyat sudah tiada ertinya lagi dalam demokrasi. (ShahbudinHusin 29/12/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 29 December 2019 — 8:42 am

145
Leave a Reply

avatar
9 Comment authors
Othman AhmadAnonymousTanpa NamaMAHATHIRVSANWARGeng Najib Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

OF OUR ECOMOMIC RECOVERY COMES 2020….!! FOREX Tuesday, 31 Dec 201910:48 AM MYT KUALA LUMPUR: The ringgit hit near a year high today against the US dollar on the last trading day of 2019, lifted by a softer greenback coupled with progress on the US-China trade deal. The ringgit was traded at 4.0980/1010 versus the US dollar compared with yesterday’s close of 4.1045/1085 — its highest since Jan 30. AxiTrader chief Asia market strategist Stephen Innes said the local note was tracking the firmer Chinese yuan, supported by the anticipation of the US-China “phase oneโ€ trade deal to be signed… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

SUMAN ANJING,

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Masih nak fitnah lagi ke Suman kedi tua cabok?
Sedar le yg ko tu busuk mcm bau anjing dubok
Naper tk serik insaf whai Suman muka tembok
Tk tkut ker nanti kena Kejora punya penumbok?
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Suman anjing, hati kotor penuh kudis bernanah
Itulah sifat bila amal ibadat lngsung tak pernah
Tak sah hidup iblis ni klu sehari tak tabur fitnah
Nnti kna pnumbok aku, dia mnymbam ke tanah
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

UNTUK MAKLUMAN PEMBOHONGAN SI LAHANAT….!! Kejora, Kau masih denial syndrome yer konon PANTAToon kamu ada trademark, konon kau aku fitnah. YANG DI BAWAH INI , APA KEJADAHNYA, HAAAAAAAโ€ฆ.?? Anonymous 15 December 2019 at 20:24 Bila kenang Tg Piai 16 Nov, Kejora ini nk trgelak YA BEDA BEDOO..srupa anjing Suman mnyalak Tpi parti PH..25K pnduduk Tg Piai benci & tolak Petanda kekalahan PH di PRU-15 tak dpt dielak ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Anonymous 15 December 2019 at 20:25 Tg Piai 16 Nov menggamit knangan sgt syahdu Sbb, BN telah mndpt mjoriti 15 ribu yg sgt padu Yg… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kah kah..mmg Kejora ni dh setaraf sarjana
Pantun cgu Kejora boleh berada di mana-mana
Agak nya ada org sudah curi dan bawa ke sana
Org tu pula, msti benci dgn Suman kepala bana
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Nampaknya ramai yg benci Suman dajal puaka
Sebaliknya, pantun abg pula, ramai org jdi suka
Ada yg curi bw gi blog Milosuam & PtraMrdeka
Rupanya ke blog Life of Anie juga dibwa mreka
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Ckgu Kejora kini, dh jadi semakin gah & popular
Mmg selayaknya, pmntun bistari, Kejora digelar
Pntun2 karangan Kejora..mrata blog, dh mnular
Ini kerna..ramai yg benci dgn Suman Hindu ular
๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Itu lah klebihan Kejora, wahai Suman kera duku
Merata-rata blog..org dh mula guna pantun aku
Dgn pantun2 aku itu..kepala ngko itu depa luku
Ngko tu, ramai yg benci, tpi nko tak akan ngaku
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Mula-mula temberang.
Kemudian menonggeng mengangkang.

Konon
โ€œSdg..ke blog Life of Anie tu aku lngsung tk prnhโ€.

Sumpah..sumpah..
sumpit..sumpit..
aku kansung tak pernah…
Sumpah..sumpah..

Hihihihi
Hehehehe
Hohohoho
Hahahaha

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Sian Suman tua bapok penyokong parti Bg Non
Nk lgak Mike Tyson tk sdar diri mcm Mak Enon
Kmain munafiq fasiq ini nk fitnah Kejora konon
Tah2 dia sndiri bwa gi pntun..nyamar jadi Anon
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Ada org bwa pantun Kejora ke blog Life of Anie
Sedang Kejora..tk prnah ke blog itu sebelum ini
Lps itu, Suman cedok dan tabur fitnah dkat sini
Tapi kesian..tak laku fitnah Suman karung guni
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Udah terus menyepi atuk TN monyet kera duku
Dilihat pantun2 Kejora, beruk tu jdi diam trpaku
Tk kan dia mmpu lwn Kejora..itu atuk tiga suku
Tpi, diri nya tu bodoh bingai, dia tk akn mngaku
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Cgu Kejora mmg dilahirkan, dgn pnuh berbakat
Brpantun, bagaikan ilham, diutus oleh malaikat
Dh mnyepi atuk TN ahli Ayah Pin punya tarekat
Dilihat pntun2 Kejora, beruk itu dh tk brani dkat
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk TN bodoh bingai tu teringin nak lagak otai
Tapi asyik jer dia kena lenyek jadi sambal petai
Asyik tertiarap je beruk tua bebal ni..abg bantai
Asal brdepan abg dia akn mnyembam ke lantai
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

(Bunga2 tu abg tujukan khas buat Irah..
Utk atuk TN beruk ๐Ÿ’ tua tu, abg nak tujukan ketul batu..๐Ÿ˜‚)

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Senjata abg ini..hanyalah pantun yg abg karang
Dah lama abg guna, untk lanyak, TN memerang
Si tua bebal tu, tk secekap abg dlm ilmu perang
Sbb itu lah monyet tu asyik jer masuk ke jurang
๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

Owh..lupa lak Irahโ€ฆ

Bunga2 tu abg tujukan khas buat Irah..

Utk atuk TN ๐Ÿ’ tu, abg nak tujukan ketul batu..๐Ÿ˜‚

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
Terjerat jugak akhir nya..atuk TN sotong lembut
Dlm pntun jam 8:42am, nama dia tk der disebut
Tapi atuk bodoh bebal tu, mmg jenis otak sabut
Nk lagak hero tk padan diri pun serabai serabut
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’
Atuk beruk tua tu..dgn abg masih juga brseteru
Prangai busuk hati blm hilang lgi itu katak puru
Tak habis2 atuk ‘Tua Nyanyuk’ tu dngki cmburu
Tpi, atuk ‘Tetamu Neraka’ tu tak blh lwn ini guru
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

brseteru?

Kamu dengan Pak Sheikh bersetuhuh?

Eh, apasal aku taip bersetubuh ada underline macam salah eja.

Google Bahasa Melayu takda istilah itu ke?

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Mungkin Anonymous kah3 ini is a paid blogger, employed by Umno, masuk sini pagi petang siang malam hingga pukul 3,4 pagi.

Tapi kerana asyik mengarut coba sabotaj blog pro-PH ini dengan berbagai karutan dan gila bayang nya, pembaca pun audah bosan dengan nya. Bila keluar saja nama Geng Najib, konfem lah dia yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama.

Lagi bosan pembaca dan pengundi di buat nya. Menang lagi lah PH di Pru15.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต
Owh..dah keluar juga monyet ini, dari dalm gua
Atuk ni mngaku juga yg dia tu adalah beruk tua
Kejora tk sebut nama, tapi dia tampil ngaku jua
Trjerat juga dia akhir nya, ini TN pukimak barua
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Atuk TN monyet 9:14 am,

๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’
Kah kah..monyet badut ni mari buat lwk jenaka
Sdar le ko 4 PRK brturut PH dah ditimpa celaka
PRK Tg Piai, 15K mjoriti bukn kecik pnya angka
Nk mnang PRU-15, atuk gi cermin le dulu muka
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Atuk TN beruk tua,

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Dia masih brmimpi, atuk TN pukimak taik palat
Tk sedar lgi ke, PH ibarat rentung dismbar kilat
Kaki trhencot tempang usah ler gatal nk brsilat
Lebih baik..puki mak hang tu, hang balik pi jilat
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
Mana dah hilang itu atuk kedi “Tetamu Neraka”?
Tdi kemain lagi dia, si bapok, atuk “Tua Bangka”
Kini, atuk “Taik Nyamuk” dh lari, mcm babi luka
Pukimak “Tua Nyanyuk” tu dah tk nmpak muka
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kisah cinta ‘Kejora-Irah’..ramai peminat yg suka
Tpi tidak bgitu, dgn atuk sewel “Tetamu Neraka”
Dek dengki & cemburu..hati nya pedih dan luka
Lalu dituduh si tua ssau tu, cinta ini Kejora reka
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Dua bulan lbih, ternanti2 khabar, org yg tercinta
Hiba lara, rindu & sepi, tak tau camner nk cerita
Nmun kini telah hilang semua seksa dan derita
20 Dec 2019..Irh tmpil utuskan lembaran berita
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

MUNIRAH MARYONO Salam Sir Abg, Dh 3-4 kli irh nk msuk tp irh x mmpu irh tkedu,& mta bsah, maafkn irh krna mgkir jnji nk jmpa abg dsmber ni gtu jga ngan jnji nak krmh adk jnior kt kdah sptutnya irh mmg dh blik Mesia tpi mma & ppa nk irh ngaji trus buat mstes jnri ni mrka ckp rslts irh hghers,rgi klau x smbong lgipun rkan2 irh kt Mesia trus buat msters kje skrang mmg skar mma & ppa X ksi irh blik sbb mrke dtg zrah irh dan bcuti 2 mmgu kt cnada mma ckp dia rndu kt… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Bgitu hebat sekali ikatan cinta yg telah berpadu
Kerna tk dapat tunai janji..Irah mnangis tersedu
Tapi, bukanlah kerana janji saja, Kejora dpt hidu
Irah juga kcewa krna Dec ni tk dpt mlepas rindu
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Bila dpt berita dri Irah..Kejora tk lgi brsedih hati
Irah kini..brsama mma & papa di Canada brcuti
Jan ini dia akan smbung masters kat universiti
Brapa lama Irah blajar pun..Kejora setia mnanti
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Dgn warkah Irah, hati ini, penuh dgn kedamaian
Setiap detik, di dlm hati ini, hnya Irah jdi belaian
Abg nk biarkan saja..atuk beruk tua tu meroyan
Buang masa jer, kalau si tua sewel tu abg layan
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’
Atuk beruk tua sewel itu, mmg busuk pnya kaki
Hati dia sangat kotor penuh dgn kudis dan daki
Bila kita brcinta atuk biol tu sgt cmburu & dngki
Tpi dibuatnya perangai spt bapok tk mcm lelaki
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’
Abg nk biar dan tengok dulu..itu atuk kera duku
Sbb kepala atuk kedi tu..abg dah jemu nak luku
Sian, penerangan sewel dia tu sikit pun tak laku
Jenis hati busuk, mcm dia tu, org tk msuk buku
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

Owh..lupa lak Irahโ€ฆ

Bunga2 tu abg tujukan khas buat Irah..

Utk atuk beruk tua “Tetamu Neraka” tu, abg nak tujukan ketul batu..๐Ÿ˜‚

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Atuk ‘Tetamu Neraka’ tu..mmg jnis bodoh bebal
Dulu abg dah lanyak monyet tua tu, jadi sambal
Bruk ‘Tua Nyanyuk’ tu spt kna lenyek keta kebal
Tpi, dia tu muka tk malu..serupa kulit babi tebal
๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–๐Ÿท๐Ÿ–
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Bunga2 tu abg tujukan khas buat Irah..

Utk atuk beruk tua โ€œTetamu Nerakaโ€ @ “Tua Nyanyuk” tu, abg nak tujukan ketul batu..๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Usah ler risau, psal itu atuk kedi pendek gemuk
Dia komen dari tmpt tidur, taik cirit berkecamuk
Tk padan pondan bapok..atuk tu nk mengamuk
Dia ‘Tamu Neraka’, ‘Tua Nyanyuk’, ‘Taik Nyamuk’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TONG M JUARA PEMECAH BELAH BILA TELAH 5 KALI UMNO RETAK TERUK……PKR WAJIB DIKUCAR KACIR KAN SUPAYA SOSIALIST TIDAK BOLEH AMBIL ALIH NEGARA…..SYRIA DAN IRAQ TERJUN KE KANCAH PERANG SETELAH DIPERINTAH SOSIALIST……. After Dividing PKR, Mahathir Now Divides Umno, Again…… CORRIDORS OF POWERHEADLINE By Raja Petra Kamarudin Last updated Dec 29, 2019 So, yes, at the end of the day it will all boil down to race and religion. But then this is politics and in love and war anything and everything is fair, even race and religion politics. There is no such thing as rules of the game, as… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Memantun mantat lagi si Atuk Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama termasuk Anonymous kah3, kali ini meroyan hingga pukul 3:38 pagi. Gamak nya dia fikir takda orang melayar blogs di masa itu, dia berani mengguna nama Geng Najib yang asyik dibalun, ditibai dan dibantai bila keluar.

Seperti biasa, dia mengarut di luar tajuk pos, mencoba sabotaj blog pro-PH ini, menggila bayangkan perempuan yang dicipta nya sendiri. Dia ada sakit otak Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), otak sentiasa pusing walaupun pukul 3:38 pagi.

Apa saja berkenaan Najib membosankan, terutama di waktu pagi.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Selama dua bln lebih, derita lara asyik melanda
Mrindui Irah..rasa sebak & sebu..di dalam dada
Nmun kini segala resah gelisah dah habis reda
Krna 20 Dec 2019 dpt wrkh dr Vncouvr Canada
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

MUNIRAH MARYONO Salam Sir Abg, Dh 3-4 kli irh nk msuk tp irh x mmpu irh tkedu,& mta bsah, maafkn irh krna mgkir jnji nk jmpa abg dsmber ni gtu jga ngan jnji nak krmh adk jnior kt kdah sptutnya irh mmg dh blik Mesia tpi mma & ppa nk irh ngaji trus buat mstes jnri ni mrka ckp rslts irh hghers,rgi klau x smbong lgipun rkan2 irh kt Mesia trus buat msters kje skrang mmg skar mma & ppa X ksi irh blik sbb mrke dtg zrah irh dan bcuti 2 mmgu kt cnada mma ckp dia rndu kt… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Dua bulan lbih, makan dan minum terasa tawar
Tidak rasa terhibur pun wlu bersiar-siar kat luar
Rasa diri, spt kat dlm gua, mcm seekor kelawar
Tapi lega kini, wrkh dari Irah hadir jadi penawar
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Mmg Blog Budin ini, menggamit knangan indah
Di sini..dua insan saling mrindu tk sudah-sudah
Untuk Irah..Kejora akan terus berpantun madah
Kejora nk brhenti kjap tibai Suman haram jadah
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Di blog ni, hati dan jiwa sentiasa saja meruntun
Hanya di blog ni, Kejora akn mengarang pantun
Krna kt sini..daku brtmu si dia yg sopan santun
Utk smntra, nk brhnti jap taji Suman bdut katun
๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ๐Ÿ‘บ
Suman bapok, hnyalah badut, pak lawak jenaka
Cakap besar dia semua auta temberang belaka
Sib baik dia lari sembunyi masa di Dtrn Mrdeka
Kalau tidak, pasti dah berkecai dia punya muka
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ’€๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ’€๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ’€๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ’€๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ’€๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ’€
Kesian sngguh, dgn Suman Hindu ifrit tiga suku
Segala fitnah yg dia cuba lempar semua tk laku
Akn ku cari juga..itu Suman raja fitnh kera duku
Lambat laun, dia akn makan juga pnumbok aku
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Udah lunyai, Kejora lanyak itu Suman tua cabok
Tapi, dia tetap tak malu, itu si tua muka tembok
Kejora mmg akn cari dia jugak, itu anjing dubok
Dia, hnya blh diajar..dgn Kejora pnya penumbok
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Pantun2 cgu Kejora bagaikan lembing yg tajam
Banyak nya ke kepala Suman kedi Kejora rejam
Utk tibai Suman di blog lain pun ada org pinjam
Krna..org spt Suman, wjar diambil tindakn kjam
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ˜‚

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Perghhhhh….. Ni Syed Saddiq memang #dramapower.

Rupa-rupanya Pegawai Khas dia kata Syed Saddiq ada dalam Kabinet yang bincang pemansuhan BIPK.

Sendiri batal. Sendiri protes (lepas kena kecam).

Sendiri umum potong gaji sendiri.

Hebat cover ni.

Untuk makluman ye, setiap cadangan atau dasar perlu dikemukakan kepada Kabinet untuk perbincangan dalam bentuk Memorandum Jemaah Menteri.

Sebelum dibawa ke kabinet, Memorandum Jemaah Menteri ini juga akan diedarkan kepada semua pihak terlibat untuk ulasan Kementerian-kementerian.

Sudah tentu juga ulasan Menteri Kewangan diperlukan.

Sudah tentu juga diminitkan dalam mesyuarat siapa yang bersetuju, siapa yang tidak setuju.

Beranikah kerajaan PH tunjuk Minit Mesyuarat Kabinet dan Memorandum Jemaah Menteri kepada rakyat?

Jangan #dramapower please okkkk!!!!

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Ramai yang tidak ambil tahu bahawa unjuran dan penarafan ekonomi Malaysia sering dinaikkan oleh syarikat penarafan antarabangsa dan Bank dunia sebelum PRU14. Setiap kali ianya dinaikkan masa BN dahulu, penyokong dan pemimpin PH akan kata: “Bagaimana agensi antarabangsa tahu? Mereka patut turun ke jalan untuk tanya Rakyat. Sebenarnya, BN sudah gagal dan kita ke arah negara muflis.” “Moody’s naikkan prospek Malaysia kepada positif daripada stabil” http://www.astroawani.com/โ€ฆ/moodys-naikkan-prospek-malaysiaโ€ฆ Fitch tingkat prospek Malaysia kepada stabil daripada negatif https://www.bharian.com.my/node/64805 Moody’s naikkan unjuran ekonomi Malaysia https://www.bharian.com.my/โ€ฆ/moodys-naikkan-unjuran-ekonomiโ€ฆ Ini termasuk Bank Dunia yang menaikkan unjuran ekonomi Malaysia 4 kali dalam tempoh 12 bulan sebelum PRU14 termasuk kali… Read more »

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Fuyooo…betul ke berita yang kini tular di media sosial..macam tak caya lak kan!!!! Menteri Luar PH jelaskan kepada Menteri Luar Maghribi bahawa kerajaan PH sebenarnya tak bertanggungjawab untuk apa-apa yang berlaku dalam negara. Berminggu-minggu lamanya, kemuncak KL telah diagung-agungkan oleh kerajaan dan media PH sebagai satu kejayaan besar PM ke-7 dan kerajaan PH walaupun 53 dari 56 pemimpin kerajaan negara lain enggan untuk menyertai dan pelbagai kontroversi telah tercetus. Sekarang apabila negara Maghribi bertanya kenapa Malaysia menjemput dua organisasi yang menentang kerajaan mereka, Menteri Luar kita menjawab: Bukan kerajaan yang anjur kemuncak ini. Siapa yang dijemput, Siapa yang dibenarkan berucap,… Read more »

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Sobat2 sekelian….korang perasan tak…langkah Kementerian Pendidikan untuk memberi kebenaran kepada YADIM untuk menubuhkan kelab Rakan Siswa YADIM di semua sekolah, institut pendidikan guru Malaysia, politeknik, kolej komuniti, universiti awam dan beberapa universiti swasta kini telah mencetuskan kontroversi. Langkah ini tidak pernah berlaku pada masa kerajaan BN dahulu dan kini ianya menjadi polemik berkaitkan agama. Kepada rakyat msia, ianya bukan isu agama. Sebaliknya, ianya langkah membuka pintu bagi PH menyebarkan pengaruh politik mereka di semua sekolah melalui YADIM. Bukan seorang dua sahaja, malah KESELURUHAN lembaga YADIM adalah lantikan politik PH dan terdiri dari ahli-ahli politik parti-parti PH atau rakannya walaupun PH… Read more »

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Sobat2 sekelian…korang tau tak…Isu Jawi yang sebenarnya adalah isu politik dan bukan isu pendidikan. Orang Melayu di dalam Pakatan Harapan mempertahankan kegunaan Jawi untuk membuktikan kepada orang Melayu yang orang Melayu berkuasa di dalam Pakatan Harapan dan orang bukan Melayu di dalam Pakatan Harapan menentang kegunaan Jawi untuk membuktikan kepada orang bukan Melayu yang orang bukan Melayu yang sebenarnya berkuasa di dalam Pakatan Harapan. Korang setuju ke kenyataan tersebut haah????

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Pantun2 cgu Kejora bagaikan lembing yg tajam
Banyak nya ke kepala Suman kedi Kejora rejam
Utk tibai Suman di blog lain pun ada org pinjam
Krna..org spt Suman, wjar diambil tindakn kjam
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Lagi2 lawak paling bodoh lagi meluatkan dari seorang gay pengecut yg syok sendiri kaki temberangโ€ฆ. Konon โ€œSdg..ke blog Life of Anie tu aku lngsung tk prnhโ€. Sumpah..sumpah..sumpit..sumpit..aku tak pernah. Hanya aku saja yg mampu TONGGENG PANTAToom, tau. Sumpah..sumpahโ€ฆ.!! โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”- Woww TONGGENG PANTAToon daaaโ€ฆ!! FUYOO NAKAL SI KONTOT 4 CM CUKUP BERBISA BANG NON HARUS TOBAT ITU KAPAL SINK KATA SATU MALAYSIA HURU HARA SI KONTOT 4 CM DURJANA HAAH TEPOKK KUAT MENCIPAN POP CORN KASI TAMBAH YAA..!! GORENG ALJUB DAH TAK LAKU SKANG TAUN 70 AN BOLE LA KAU AUTA SAKAN KINI SUMA AUTA DAH TERBONGKANG KEPALA PENIPU AUTA GEBANG… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’
Pmbaca2 lihatlah gelagat si sewel, Suman kera
Msih juga ifrit tu nk lempar fitnah, ke ats Kejora
Sdangkan pantun2 tu, adalah tulisan Virgo Lara
Ttg kejahatan Suman ni, ost Doe prnah brsuara
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kesiian raja fitnah, Suman fasiq tak ada agama
Macam lah cikgu Kejora ni dia tidak kenal lama
Pantun cgu Kejora ni..ada trademark @ jenama
Pnjg baris, & stiap sukukata trakhir, bunyi sama
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
Nerakalah tempt Suman tua iblis hati bernanah
Sampai bila pun..dia tak akan cium bau Jannah
Dkt Kejora..tak henti2 si bapok tu, lempar fitnah
Sdg..ke blog Life of Anie tu aku lngsung tk prnh
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Begitulah cara hidup manusia yg tidak beriman
Hati kotor, busuk, bernanah penuh degn kuman
Klu sehari tk buat fitnh..bkn le nama Wk Suman
Neraka je tmpt yg sesuai utk dia pnya hukuman
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Hari ini..ke blog Life of Anie, aku gi mngembara
Baru ku tau..naper Suman hati panas membara
Rpanya..di situ juga dia mnempuh luka sngsara
Kat situ teruk ifrit ni kena lanyak dgn Virgo Lara
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ngaku2 gah & popular konon, my foot…..!! YANG DI BAWAH INI , APA KEJADAHNYA, HAAAAAAAโ€ฆ.?? Anonymous 15 December 2019 at 20:24 Bila kenang Tg Piai 16 Nov, Kejora ini nk trgelak YA BEDA BEDOO..srupa anjing Suman mnyalak Tpi parti PH..25K pnduduk Tg Piai benci & tolak Petanda kekalahan PH di PRU-15 tak dpt dielak ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Anonymous 15 December 2019 at 20:25 Tg Piai 16 Nov menggamit knangan sgt syahdu Sbb, BN telah mndpt mjoriti 15 ribu yg sgt padu Yg syok skali tu, tngok prangai, si Suman Hindu Kemain lahabau tu bersorak, YA… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Konon
โ€œSdg..ke blog Life of Anie tu aku lngsung tk prnhโ€.

Sumpah..sumpah..sumpit..sumpit..aku tak pernah. Hanya aku saja yg mampu TONGGENG PANTAToom, tau.
Sumpah..sumpah..sumpah..sumpahโ€ฆ!!

He he he he
Hi hi hi hi
Ho ho ho ho
Ha ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kah kah..mmg Kejora ni dh setaraf sarjana
Pantun cgu Kejora boleh berada di mana-mana
Agak nya ada org sudah curi dan bawa ke sana
Org tu pula, msti benci dgn Suman kepala bana
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Nampaknya ramai yg benci Suman dajal puaka
Sebaliknya, pantun abg pula, ramai org jdi suka
Ada yg curi bw gi blog Milosuam & PtraMrdeka
Rupanya ke blog Life of Anie juga dibwa mreka
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Ckgu Kejora kini, dh jadi semakin gah & popular
Mmg selayaknya, pmntun bistari, Kejora digelar
Pntun2 karangan Kejora..mrata blog, dh mnular
Ini kerna..ramai yg benci dgn Suman Hindu ular
๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Itu lah klebihan Kejora, wahai Suman kera duku
Merata-rata blog..org dh mula guna pantun aku
Dgn pantun2 aku itu..kepala ngko itu depa luku
Ngko tu, ramai yg benci, tpi nko tak akan ngaku
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Hari ini..ke blog Life of Anie, aku gi mngembara
Baru ku tau..naper Suman hati panas membara
Rpanya..di situ juga dia mnempuh luka sngsara
Kat situ teruk ifrit ni kena lanyak dgn Virgo Lara
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Ckgu Kejora kini, dh jadi semakin gah & popular
Mmg selayaknya, pmntun bistari, Kejora digelar
Pntun2 karangan Kejora..mrata blog, dh mnular
Ini kerna..ramai yg benci dgn Suman Hindu ular
๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Nampaknya ramai yg benci Suman dajal puaka
Sebaliknya, pantun abg pula, ramai org jdi suka
Ada yg curi bw gi blog Milosuam & PtraMrdeka
Rupanya ke blog Life of Anie juga dibwa mreka
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora, Kau masih denial syndrome yer konon PANTAToon kamu ada trademark, konon kau aku fitnah. YANG DI BAWAH INI , APA KEJADAHNYA, HAAAAAAAโ€ฆ.?? Anonymous 15 December 2019 at 20:24 Bila kenang Tg Piai 16 Nov, Kejora ini nk trgelak YA BEDA BEDOO..srupa anjing Suman mnyalak Tpi parti PH..25K pnduduk Tg Piai benci & tolak Petanda kekalahan PH di PRU-15 tak dpt dielak ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Anonymous 15 December 2019 at 20:25 Tg Piai 16 Nov menggamit knangan sgt syahdu Sbb, BN telah mndpt mjoriti 15 ribu yg sgt padu Yg syok skali tu, tngok prangai,… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Mula2 temberang.
Kemudian menonggeng mengangkang.

Konon
“Sdg..ke blog Life of Anie tu aku lngsung tk prnhโ€.

Sumpah..sumpah..sumpit..sumpit..aku tak pernah.

Hihihihi
Hehehehe
Hohohoho
HahHzhai

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kah kah..mmg Kejora ni dh setaraf sarjana
Pantun cgu Kejora boleh berada di mana-mana
Agak nya ada org sudah curi dan bawa ke sana
Org tu pula, msti benci dgn Suman kepala bana
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Nampaknya ramai yg benci Suman dajal puaka
Sebaliknya, pantun abg pula, ramai org jdi suka
Ada yg curi bw gi blog Milosuam & PtraMrdeka
Rupanya ke blog Life of Anie juga dibwa mreka
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Ckgu Kejora kini, dh jadi semakin gah & popular
Mmg selayaknya, pmntun bistari, Kejora digelar
Pntun2 karangan Kejora..mrata blog, dh mnular
Ini kerna..ramai yg benci dgn Suman Hindu ular
๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Tanpa nama tak ori
Guest
Tanpa nama tak ori

Dua ekor yg tergila-gila nak jd perdana menteri tu kaki main pintu belakang.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

DEEP STATE SEMEMANGNYA BERHASRAT NAK CETUSKAN RUSUHAN,,HURU HARA DAN PERANG SUPAYA DAPAT MEMUDAHKAN PERALIHAN DARI KAPITALIS @ FEUDALIST KEPADA COMMUNIST @ SOSIALIST. … Orang Cina akan tersungkur jika tidak bangkit bersama menentang DAP, Dong Zong…….. Masyarakat Cina di Malaysia bakal menghadapi masa depan yang amat tidak menentu sekiranya mereka tidak buka mata dan sedar, bahawa selagi wujud puak-puak Dong Zong dan DAP, politik dan ekonomi negara berisiko menjadi parah dan tidak menentu. Ini berikutan kenyataan-kenyataan serta tingkah laku pucuk pimpinan puak-puak ini yang kerap kali rasis, cauvinis, anti-Islam, anti-perpaduan dan anti-kemakmuran hinggakan masyarakat Melayu-Islam sudah tidak mampu menahan sabar lagi.… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH TAK AKAN MAMPU SELESAIKAN MASALAH IDEOLOGI ANTARA PARTI BAHKAN MAKIN KUSUT DAN HURU HARA MENUJU NERAKA JAHANAM……… Peguam โ€˜sekolahkanโ€™ peguam yang menyalak isu jawi……… Alan Azlan Sebenarnya kan, bila aku sedang cuti dengan perasaan orang putih di sini malas nak komen pasal isu-isu bodoh kat Malaysia. Baiklah aku berjalan sambil cuci mata melihat anak-anak ikan di sini tapi makin melampau pula aku lihat yang acah-acah aktivis ni. Orang Johor panggil loghat. Tahu tak? Loghat bukan main. Tulisan Jawi yang nak dimasukkan ke sukatan dalam buku teks tu pun nak kecoh. Memang dari dulu lagi pun memang dah ada belajar… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

AGONG TAK BOLEH BUAT APA2 SEBAB MAHA ZALIM DAH CANTAS KUASA BAGINDA…… PERALIHAN KUASA DALAM PROSES DARI KAPITALIS @ FEUDALIST KEPADA COMMUNIST @ SOSIALIST…..DARI TERUK KEPADA JAHANAM……. ISU JAWI, DONG ZONG: SURAT RAYUAN TERBUKA KEPADA YANG DI-PERTUAN AGONG…….. Mengadap Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Riโ€™ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah ibni Sultan Haji Ahmad Shah Al-Mustaโ€™in Billah Yang bersemayam di atas takhta Kerajaan Malaysia dengan kebesaran dan kemuliaan yang dikurniakan Allah, Raja Segala Raja. Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, Ampun Tuanku, Dengan segala hormat dan takzimnya patik merafakkan sembah dan berdoa ke Hadrat Allah… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MUNAFIK MELAYU TAFSIR ISLAM DARI PERSPECTIVE KAFIR HARBIโ€ฆ.. DAPโ€™s support for full-blown Islamization โ€œI support the idea of Malaysia contributing to the effort to make Islamic civilization great again,โ€ Lim Kit Siang had proclaimed a mere two days ago. โ€œIn fact, I would go further,โ€ swore Kit Siang โ€ฆ and throwing his support behind the severest police action to be taken against any anti-Islam Facebooker โ€” see below his media statement. https://blog.limkitsiang.com/2019/07/27/support-for-severest-action-against-person-or-persons-responsible-for-facebook-post-insulting-prophet-mohammad-or-any-religion-in-the-country-to-send-the-unmistakable-message-that-racial-and-religio/ DAPโ€™s new love of the tudung and masjid โ€œThe Islamic Golden Age was a period of cultural, economic and scientific flourishing in the history of Islam,โ€ Kit Siang… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PARTI TELINGA KUALI APA PUN BOLEH JANJI MASYUKKKKโ€ฆโ€ฆ Kedai Sukan Dibuka Di Pokok Sena Kawasan Ahli Parlimen Rahmatan Lil Alaminโ€ฆ.. Kementerian Kewangan telah meluluskan permohonan Sport Toto untuk memindahkan kedai sukan mereka di Alor Setar ke Parlimen Mahfuz Omar, di Pokok Sena. Kedai sukan yang berkenaan terletak di area Taman Angsana, DUN Bukit Lada, kawasan majoriti Melayu. Inilah pertama kali dalam sejarah Pokok Sena mempunyai kedai sukan bertaraf Sport Toto. Tidak dapat dipastikan kenapa diluluskan kedai sukan di tempat Melayu. Mungkin Kementerian Kewangan di bawah Lim Guan Eng untuk mengalakkan Masyarakat Melayu dengan gaya hidup sihat. Pemimpin PAN seperti Mahfuz… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PENYOKONG2 PH SAH SEWELโ€ฆโ€ฆ. Mari kita Kenali 10 pemimpin PKR yang kata Anwar tak layak jadi PMโ€ฆโ€ฆ. Berikut adalah 10 senarai pemimpin PKR yang dulu penyokong setia Anwar dan kini beralih arah: 1. AZMIN Ali. Siapa dia ini? Dia Timbalan Presiden PKR. Selama 40 tahun dia kata Anwar Ibrahim adalah bakal PM. Bila sudah dekat, dia kata (Anwar) tak layak. 2. Zuraida Kamarudin. Siapa dia ini? Naib Presiden PKR, bukannya UMNO atau PAS. 20 tahun dia kata Anwar sepatutnya PM. Tapi 14 bulan ni dah kata Anwar tak layak pula. 3. Amirudin Shari. Dia MB selangor. Dia ni siapa? Sepupu… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KULIT SAMAK SAMA MCM MUJAHAT WAKANDAโ€ฆโ€ฆ

Khalid Samad sudah jadi menteri pun masih lagi guna pendekatan fitnahโ€ฆโ€ฆ

Sudah jadi Menteri masih lagi menggunakan pendekatan menfitnah.

Sepatutnya kamu wahai YB Datuk Khalid Samad sebagai seorang Menteri Kabinet beragama Islam tegas mendesak agar siasatan dan tindakan segera diambil kepada pihak menghina Agama dan Nabi kamu.

Sebaliknya kamu pula memfitnah UMNO dan PAS yang mengapi-apikan dan mendahului pihak berkuasa menuduh individu tertentu menyamar sebagai Cina.

Asyraf Wajdi

P.s :Sebelum ini Khalid menuduh blogger Muhsin Abdul Lateef sebagai Wendy Loong yang kerap memuat naik status menghina Islam. Bagaimanapun beliau telah memadam posting tersebut.

Siapa sebenar Wendy Loong

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TONG M BERJAYA KUCAR KACIR KAN PARTI KUNYITโ€ฆ. Dr M perlu jadi PM hingga akhir penggal kata Azminโ€ฆ.. Menteri ekonomi Azmin Ali berkata Dr Mahathir Mohamad perlu diberi peluang memimpin hingga ke akhir penggal bagi menjamin kestabilan, kesinambungan dan ketuntasan dasar-dasar kerajaan. Beliau berkata demikian bagi mengalu-alukan kenyataan Presiden PAS Abdul Hadi Awang yang menegaskan pendirian parti itu dan sekutunya Umno kepada Mahathir. โ€œPendirian tersebut adalah seiring pandangan yang pernah saya lontarkan supaya usaha mengembalikan kegemilangan negara dapat direalisasikan dengan segera,โ€ katanya. Iklan Mengikut perjanjian dalam Pakatan Harapan, Mahathir akan menyerahkan teraju kepimpinan negara kepada Presiden PKR Anwar Ibrahim. Mengikut… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

POLITIK TONG M MEMANG LICIKโ€ฆ.PAK SHEIKH DULU DERHAKAโ€ฆ.ITU ISU SEBENARโ€ฆ.. Mengapa Mahathir Enggan Bantu Azminโ€ฆโ€ฆ.. Saya ingin bertanya Dr. Mahathir, mengapa dia tidak mahu ambil Azmin masuk sahaja ke dalam parti dia Bersatu? Azmin sedang terkontang-kanting dalam PKR sekarang. Parti dia PKR dan Presiden parti pun sudah tidak mahu dia. Dan untuk langgar Presiden parti iaitu Anwar, Azmin tidak ada cukup sokongan pula. Untuk keluar PKR dan masuk parti lain selain Bersatu (e.g. Gerakan) pula penyokong-penyokongnya tidak mahu ikut dia. Situasi politik Azmin kini dalam keadaan terdesak walaupun dia cuba menyoroknya. Nampaknya Dr. Mahathir pun tidak mahu bantu Azmin walaupun… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH TUKANG LINGKUP NEGARAโ€ฆ..PALING SENGSARA MELAYUโ€ฆ. Kepercayaan Rakyat Miskin Di Khianatiโ€ฆโ€ฆ. Kerajaan baru menjanjikan satu kehidupan yang lebih sejahtera kepada rakyat, namun apa yang jelas hari ini, rakyat khusunya masyarakat luar bandar lebih sengsara dan derita di bawah pemerintahan kerajaan baru ini. Barangan asas tidak ada penurunan, malah harga-harga komoditi yang menjadi punca pendapatan penduduk luar bandar seperti getah, kelapa sawit jatuh menjunam begitu teruk sehingga memberikan kesan yang besar golongan rakyat yang bergantung kepada hasil tersebut. kepada pesawah pula peruntukan kepada subsidi baja padi dipotong daripada RM465 juta (2018) kepada RM232.5 juta dalam bajet 2019, peruntukan kepada Insentif Pengeluaran… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KAFIR HARBI / MUNAFIK MELAYU KITA LAWAN HABIS2ANโ€ฆโ€ฆ PAS buka pintu jalin kerjasama lebih erat dengan MICโ€ฆโ€ฆ. PAS mengalu-alukan kerjasama yang lebih erat dengan MIC, kata Presidennya Abdul Hadi Awang dalam suatu kenyataan hari ini. โ€œPAS menghargai pandangan tersebut dan membuka pintu kerjasama yang lebih erat dengan MIC dan kalangan masyarakat majmuk,โ€ katanya pada suatu hantaran Facebook. Beliau mengulas kenyataan pemimpin MIC pada konvensyen tahunan parti itu di Kuala Lumpur semalam yang menggesa anggotanya meraikan kerjasama antara PAS dan Umno sebagai cara untuk mengembalikan penguasaan BN. Tambah mereka, imej โ€œradikalโ€ yang disuguhkan kepada PAS oleh pengkritik-pengkritik parti itu adalah satu… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BETTER LATE THAN NEVERโ€ฆ..DAH TERUK BARU NAK CARI AGAMAโ€ฆโ€ฆ Cari โ€˜kawanโ€™ sebenar ketika kita jatuh โ€“ Asyraf Wajdi KUALA LUMPUR โ€“ Ketua Pemuda Barisan Nasional (BN) Datuk Dr. Asyraf Wajdi Dusuki menegaskan rakan politik yang sebenar hanya boleh ditemui ketika parti menghadapi waktu sukar. Beliau mengakui hanya MIC dan MCA sahaja rakan sebenar yang kekal setia dalam BN ketika komponen lain keluar parti. โ€œKalau kita nak cari kawan sebenar, bukan waktu kita senang, tapi kita cari ketika kita jatuh, ketika kita susah. โ€œWaktu itulah kita boleh menilai intan permata ataupun hanya kaca, kalian terbukti permata yang bernilai bukan saja untuk… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Lagi2 lawak paling bodoh lagi meluatkan dari seorang gay pengecut yg syok sendiri kaki temberang…. โ€œSdg..ke blog Life of Anie tu aku lngsung tk prnhโ€. Sumpah..sumpah..sumpit..sumpit..aku tak pernah. Hanya aku saja yg mampu TONGGENG PANTAToom, tau. Sumpah..sumpah….!! ——————————————————————- Woww TONGGENG PANTAToon daaa…!! FUYOO NAKAL SI KONTOT 4 CM CUKUP BERBISA BANG NON HARUS TOBAT ITU KAPAL SINK KATA SATU MALAYSIA HURU HARA SI KONTOT 4 CM DURJANA HAAH TEPOKK KUAT MENCIPAN POP CORN KASI TAMBAH YAA..!! GORENG ALJUB DAH TAK LAKU SKANG TAUN 70 AN BOLE LA KAU AUTA SAKAN KINI SUMA AUTA DAH TERBONGKANG KEPALA PENIPU AUTA GEBANG BANGANG… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Mula2 temberang.
Kemudian menonggeng mengangkang.

Sdg..ke blog Life of Anie tu aku lngsung tk prnhโ€.

Sumpah..sumpah..sumpit..sumpit..aku tak pernah.

Hihihi

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

JUST FANCY THAT – TUN M IS MAN OF THE YEAR 2019…!! Is it incorrect or improper to assume that some form of arrangement may have been made at these meetings to checkmate the DAP, and even Anwar, with PAS and Umno applying pressure from outside? PH promised a New Malaysia but we are increasingly seeing Mahathirโ€™s Old Malaysia. The Look East Policy is back, the (third) national car is back, criticism of the West is back, the fight with Chinese educationists is back, the tension with Singapore is back, and some say the practice of helping certain businessmen is… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kesiian raja fitnah, Suman fasiq tak ada agama
Macam lah cikgu Kejora ni dia tidak kenal lama
Pantun cgu Kejora ni..ada trademark @ jenama
Pnjg baris, & stiap sukukata trakhir, bunyi sama
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
Nerakalah tempt Suman tua iblis hati bernanah
Sampai bila pun..dia tak akan cium bau Jannah
Dkt Kejora..tak henti2 si bapok tu, lempar fitnah
Sdg..ke blog Life of Anie tu aku lngsung tk prnh
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Begitulah cara hidup manusia yg tidak beriman
Hati kotor, busuk, bernanah penuh degn kuman
Klu sehari tk buat fitnh..bkn le nama Wk Suman
Neraka je tmpt yg sesuai utk dia pnya hukuman
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora, Masih denial syndrome yer konon PANTAToon kamu ada trademark, konon kau aku fitnah. DI BAWAH INI , APA HAAAAAAAโ€ฆ.?? Anonymous 15 December 2019 at 20:24 Bila kenang Tg Piai 16 Nov, Kejora ini nk trgelak YA BEDA BEDOO..srupa anjing Suman mnyalak Tpi parti PH..25K pnduduk Tg Piai benci & tolak Petanda kekalahan PH di PRU-15 tak dpt dielak ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Anonymous 15 December 2019 at 20:25 Tg Piai 16 Nov menggamit knangan sgt syahdu Sbb, BN telah mndpt mjoriti 15 ribu yg sgt padu Yg syok skali tu, tngok prangai, si Suman Hindu… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora, Masih denial syndrome yer konon PANTAToon kamu ada trademark, konon kau aku fitnah. DI BAWAH INI , APA HAAAAAAAโ€ฆ.?? Anonymous 15 December 2019 at 20:24 Bila kenang Tg Piai 16 Nov, Kejora ini nk trgelak YA BEDA BEDOO..srupa anjing Suman mnyalak Tpi parti PH..25K pnduduk Tg Piai benci & tolak Petanda kekalahan PH di PRU-15 tak dpt dielak ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Anonymous 15 December 2019 at 20:25 Tg Piai 16 Nov menggamit knangan sgt syahdu Sbb, BN telah mndpt mjoriti 15 ribu yg sgt padu Yg syok skali tu, tngok prangai, si Suman Hindu… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora, Masih denial syndrome yer konon PANTAToon kamu ada trademark.. TG DIBAWAH INI , APA HAAAAAAA….?? Anonymous 15 December 2019 at 20:24 Bila kenang Tg Piai 16 Nov, Kejora ini nk trgelak YA BEDA BEDOO..srupa anjing Suman mnyalak Tpi parti PH..25K pnduduk Tg Piai benci & tolak Petanda kekalahan PH di PRU-15 tak dpt dielak ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Anonymous 15 December 2019 at 20:25 Tg Piai 16 Nov menggamit knangan sgt syahdu Sbb, BN telah mndpt mjoriti 15 ribu yg sgt padu Yg syok skali tu, tngok prangai, si Suman Hindu Kemain lahabau tu bersorak,… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kah kah..mmg Kejora ni dh setaraf sarjana
Pantun cgu Kejora boleh berada di mana-mana
Agak nya ada org sudah curi dan bawa ke sana
Org tu pula, msti benci dgn Suman kepala bana
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Nampaknya ramai yg benci Suman dajal puaka
Sebaliknya, pantun abg pula, ramai org jdi suka
Ada yg curi bw gi blog Milosuam & PtraMrdeka
Rupanya ke blog Life of Anie juga dibwa mreka
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Ckgu Kejora kini, dh jadi semakin gah & popular
Mmg selayaknya, pmntun bistari, Kejora digelar
Pntun2 karangan Kejora..mrata blog, dh mnular
Ini kerna..ramai yg benci dgn Suman Hindu ular
๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PELUANG DAKWAH UNTUK MUSLIM DAN NON MUSLIMโ€ฆ..MUSLIM SENDIRI PERLU FAHAMI ISLAM BERDASARKAN ALQURANโ€ฆ.. Sedarlah bukan Islam, MIC dan MCA khususnyaโ€ฆโ€ฆ. SAYA hampir menitiskan air mata, apabila Tan Sri Vigneswaran, Presiden MIC dalam konvensyen tahunan MIC minggu lalu berkata, imej โ€œradikalโ€ yang selama ini dilabelkan kepada PAS oleh pengkritik-pengkritik parti itu adalah satu dakwaan yang tidak benar. Nasihat beliau kepada pemimpin tertinggi MIC supaya berusaha meyakinkan anggotanya bahawa parti mereka tidak akan dipinggirkan dalam perkembangan UMNO yang akan memeterai kerjasama rasmi dengan PAS. Vigneswaran yang juga Yang DiPertua, Dewan Negara turut menjelaskan bahawa MIC mempunyai sejarah yang panjang dalam memahami dan… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

APAKAH TONG M AKAN BUBARKAN BERSATU UNTUK BERGABUNG DGN BNโ€ฆ.MUNGKIN PENYELESAIAN UNTUK HUSNUL KHATIMAHโ€ฆ.UNDI GS UTK MASA DEPAN CEMERLANGโ€ฆโ€ฆ PAS to be kingmaker amid Harapan infighting โ€“ PSM leaderโ€ฆโ€ฆ Amid infighting amongst Pakatan Harapan leaders, PSM deputy chairperson S Arutchelvan said he is convinced PAS would become the kingmaker in Malaysian politics. He said he has become convinced of this after Economic Affairs Minister Azmin Ali issued a statement this morning welcoming PAS president Abdul Hadi Awangโ€™s statement calling for Prime Minister Dr Mahathir Mohamad to serve his full five-year term. โ€œIt seems that PAS can chart the path of… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

APA NAK SUSAH2.. ..GUNAKAN RESULTS PRU-14 SBG ASASโ€ฆ.. Umno sedia serah kerusi tradisi kepada PASโ€ฆโ€ฆ. Umno sedia menyerahkan kerusi tradisinya kepada PAS pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-15 melalui formula agihan kerusi 50-50. Menurut sumber, keputusan itu diambil bagi mengelakkan pertembungan sesama sendiri dan terkandung dalam piagam kerjasama antara kedua-dua parti. โ€œPemimpin kanan Umno menyatakan kesediaan parti itu untuk mengagihkan kerusi sama banyak untuk ditandingi dalam PRU ke-15 nanti di mana kerusi yang sebelum ini menjadi pertembungan antara Umno dan PAS dalam PRU lalu. โ€œBagaimanapun ia tidak membabitkan kerusi di Sabah dan Sarawak,โ€ kata sumber kepada Malaysiakini. Iklan Untuk rekod… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PARTI TELINGA KUALI PARTI SELAM IKUT BONTOT MAFIA KOMUNIS TAK BERTUHANโ€ฆ.

Bantahan terhadap pembukaan kedai judi sport toto di pokok senaโ€ฆโ€ฆ

Bantahan terhadap pembukaan kedai judi sport toto di pokok sena bersama kepimpinan Pemuda PAS dan UMNO.

Mahfus selaku ahli parlimen ambil tanggungjawab diatas pekara ini โ€ฆ.pertama kali dlm sejarah pokok sena ada kedai sport toto.

Komen : Ini bodohnya AMANAH (IKRAM) bila jadi khadam DAPโ€ฆ Apa DAP nak kena tunai.. Islam di ketepi