CETUS PERGADUHAN AGENDA BERTERUSAN MALUKAN ANWAR DAN LEMAHKAN PKR, TAK MUSTAHIL BERLAKU LAGI DI KONGRES ESOK

Ketegasan Anwar Ibrahim untuk mengambil tindakan keras, termasuk pecat keahlian, selain mahu polis bertindak sewajarnya terhadap mereka yang mencetuskan pergaduhan dalam Kongres AMK, ia adalah tindakan tepat dan harus diberikan pujian.

Ini kerana, beliau kini tidak boleh bertolak ansur lagi terhadap mana-mana pihak yang cuba melemahkan parti serta cuba memalukannya.

Setelah diperolehi bukti-bukti, pelaku dan dalang di sebalik kejadian pergaduhan itu sudah wajib dipecat dan disingkirkan daripada parti.

Hanya dengan cara begitu dapat memastikan PKR aman damai selepas ini.

Ikut logiknya, setelah Azmin Ali datang berjumpa Anwar untuk berdamai dengan menyatakan sedia hadir ke Kongres PKR serta permintaannya untuk merasmikan Kongres Wanita dan AMK ditunaikan, tidak patut ada sebarang kekecohan berlaku lagi.

Malangnya, Kongres AMK hari ini telah dicemari dengan pergaduhan yang seolah-olah sengaja dicetuskan, walhal ketika majlis perasmian malam semalam oleh Azmin yang begitu gah dengan turut ditemani oleh Zuraidah Kamaruddin dan Tian Chua, segala-galanya nampak aman dan tidak berlaku sebarang kejadian tidak diingini.

Kenapakah tiba-tiba hari ini berlaku pergaduhan dengan muncul pula geng baju hitam serta baju merah yang bertulis AA di sekitar Kongres AMK?

Apakah perlunya lagi provokasi seperti itu jika Azmin sudah berdamai dengan Anwar?

Susulan pergaduhan pada sebelah pagi tadi, Timbalan Ketua AMK, Hilman Idham dan penyokongnya telah mengambil keputusan tidak hadir mesyuarat pada sebelah petang atas alasan keselamatan.

Hakikatnya, soal keselamatan itu hanyalah alasan saja kerana Hilman dan penyokongnya memang sejak awal dikhabarkan merancang mahu memboikot majlis perasmian oleh Dr. Wan Azizah Wan Ismail.

Bermakna, meskipun perasmian telah diserahkan kepada Azmin atas kapasitinya sebagai Timbalan Presiden PKR dan Dr. Wan Azizah melakukan majlis penutup, tindakan boikot tetap juga diteruskan.

Cuma, alasan keselamatan telah dijadikan sandaran untuk melakukan pemboikotan itu.

Tidak lain, pemboikotan dan mencetuskan huru-hara itu hanyalah untuk memalukan Anwar dan menampakkan PKR sedang berpecah di mata rakyat.

Dalam hal ini, Anwar dan pimpinan PKR harus berwaspada dan siap siaga dalam Kongres Nasional PKR pada esok dan lusa.

Jika hari ini mereka boleh mencetuskan kekacauan dan pergaduhan dalam Kongres AMK, tidak mustahil ia dicetuskan pula, mungkin pada skala yang lebih besar dan ganas dalam Kongres Nasional PKR esok.

Malahan terdapat maklumat rambang yang mengatakan ada berpuluh-puluh bas daripada seluruh negara dijangka akan sampai ke Melaka malam ini atau pagi esok yang ditaja oleh pihak-pihak tertentu.

Ada kemungkinan mereka ini sengaja dihadirkan untuk mencetuskan pergaduhan dan huru-hara dengan satu tujuan berterusan sebagaimana disebut awal tadi – memalukan Anwar dan melemahkan PKR.

Jika itu berlaku, sekali lagi pemboikotan bakal terjadi di kongres esok, sama seperti di Kongres AMK, alasannya adalah keselamatan juga.

Kalau dua tindakan boikot itu berjaya dilakukan, ia sama seperti kejayaan menganjurkan kongres berasingan sebagaimana dirancang sebelum ini.

Dengan demikian, berdendanglah mereka kemudiannya dengan mengatakan Presiden PKR itu tidak layak menjadi Perdana Menteri menggantikan Tun Mahathir Mohamad kerana partinya sendiri pun tidak mampu dikawalnya.

Bukan mahu menuduh, tapi berdasarkan apa yang terjadi hari ini, ternampak bahawa perdamaian yang dihulur dua hari lalu hanyalah sandiwara saja.

Itu pun nasib baik Anwar difahamkan hanya setuju dengan permintaan untuk membenarkan Azmin merasmikan Kongres AMK dan Wanita saja, manakala dua tiga permintaan lain seperti mengubah jurucakap negeri-negeri tidak mudah dilayannya.

Maka itu, sebagai langkah tegas yang berterusan, selain pelaku yang mencetuskan pergaduhan mesti dicari, diserahkan kepada pihak polis, dihukum serta dipecat keahliannya dalam PKR, dalang besar dan dalang kecil juga jangan sesekali dilepaskan.

Tindak-tanduk mereka setelah beroleh kuasa dan dengan mudah melupai agenda reformasi yang diperjuangkan sejak 20 tahun lalu, bererti PKR bukanlah lagi tempat yang sesuai buat mereka. (ShahbudinHusin 06/12/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 7 December 2019 — 6:51 am

311
Leave a Reply

avatar
9 Comment authors
Othman AhmadAnonymousMAHATHIRVSANWARnajib bini rosmahTanpa Nama Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Suman tiada ilmu, ada hati dia mahu bertempur
Terus dia meopong terkedu, bila Kejora gempur
Kini..si unta baghal tu..jdi spt ayam berak kapur
Rasanya skrg, bini suruh bsuh pinggan di dapur
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

AMAZING..INCREDIBLE..UNSANGKARABEL
!!! Siapa sangka Atuk Tua Renta 93 tahun ketika itu boleh kembali berkuasa memimpin negara sedangkan pemimpin2 dunia yg seangkatam dgnnya, semua dah tewas (meninggal dunia). Malah si Tua Renta semakin hebat di persada antarabangsa sampai2 The Most Powerful Leader (Presiden Trump) pun gentar & mengelak face-to-face dgnnya. Hanya warga Malaysia yg bertaraf kacang putih (peanut) saja macam Kejora Gayboy tak mau menerima realiti ataupun memang2 goblok. Terbukti sudah Tun Mahathir adalah Anugerah Illahi – satu-satunya Pemimpin Juara Terbilang paling lama & masih bertahan seantero dunia melintasi 2 abad (abad 20 & 21) mencipta sejarah tak terbandingkan…tak mungkin dicapai mana2… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

What a pity….. a sicko gĂ yboy pervert punk “perasan sok sendiri: shoowing off his cyber-terompah ridiculous PANTAToon nonsense, but in reality he is nothing, hiding & running away from me endlessly behind h/p & computer screen only. Poor soul, Kejora gayboy
..!! Keep on running, keep on hiding One fine day I’m gonna be the one To make you understand Oh, yeah, I’m gonna be the man. Keep on running, running from my arms One fine day I’m gonna be the one To make you understand Oh yeah, I’m gonna be the man. Hey, hey, hey Everyone is looking at you… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Dgn ketentuan Illahi bersesuaian dgn Rukun Iman ke 6

By the Wills of the Almighty Allah SWT in accordance to Islam’s Article of Faith (No. 6)
.

Tun Mahathir dah termaktub dalam sejarah sebagai
.
– Living Legend till kingdom comes.
– The One and Only Eldest World Statesman.
– The Father of Malaysia’s Modernization ahead of time.

Najib:
The disgraced fallen pm like the notorious King & Lady Macbeth of Scotland.

Anwar:
The lustful disgraced ‘pm in waiting till kingdom comes’.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

FAKTA SEJARAH – HISTORICAL FACT

1. UMNO pimpinan Tun M meletakkan Malaysia muncul unggul di peta dunia, menyerlah harum semerbak melintasi gunung dan samudera seantero dunia.
UMNO – Under Mahathir No Ordeal
.!!

2. UMNO selepas Tun M ‘back peddled” mundur kembali ke zaman dunia ketiga dek kerakusan pemimpin2nya melahap korupsi dan kekayaan negara hingga dicemuh hina senantero dunia sebagai kerajaan klepetokrat paling dahsyat dalam sejarah dunia.
UMNO – Unscrupulous Macai2 Najib Organization
!!

Anonymous
Guest
Anonymous

đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’
Ikut suka kau ler Suman Hindu tua monyet kera
Kau kata lah dekat Umno atau Pas apa jua cara
Yg jelas nyata parti PH rkyat dah tak ada selera
Lpas PRU15, BN akan kmbali mentadbir negara
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora buknlah sekadar bercakap ikut suka hati
Tapi semua hujah beserta degn fakta dan bukti
Dah 4 PRK yg trkini, parti PH, menuju jalan mati
Paling teruk Tg Piai..smpai 15 ribu pnya mjority
đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Semua hujah beserta dgn fakta dan bukti, yer….?? Ok, baca nih…… Bear in mind, The Akalbudi foundation fund was set-up to help the poor and the needy but sadly, not a cent from the Rm31 Millions was spent on the poor and needy. Instead,this Jawa Pornorogol used the money to repay.his Visa Credit Cards and for.payment of road-tax and insurance on his over 20 luxurious motor-vehicles. Remember…..when the scandal was exposed before the 14GE, this sickening sengeh corrupted fella boldly declared in front of the journalists that it was his Secretary’s fault.With his twisted mouth and mumbling fucking Mnglish he… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

SELEPAS MANTAN PRESIDEN UMNO NAJIB KANTOI, PRESIDEN UMNO JAHIT KOMIDI KANTOI SEMALAM DI MAHKAMAH
..!! Umno’s Hutan Melintang assemblyperson Khairuddin Tarmizi today admitted in court to signing a false statutory declaration (SD) saying that Umno president Ahmad Zahid Hamidi had repaid Yayasan Akalbudi after using its funds to settle his bills. Khairuddin, who is also on Yayasan Akalbudi’s board of trustees, was testifying at the Kuala Lumpur High Court today as the 15th witness in Zahid’s graft case involving his alleged misuse of the foundation’s funds. ps: Masih tak insaf & bongok ker meLAYU2 mau terus ditipu oleh UMNO (Unscrupulous Macai2… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
Bila PH dah dibenci rakyat..Suman Hindu resah
Tpi anjing sewel ni, msih nk tegak bnang basah
Buat muka tbal mcm kulit babi pun, dia tk kisah
Nmun, dgn cgu Kejora, teruk ifrit ni kna belasah
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Alahai- alahai… Tak sudah2 angkaww Kejora mengungkit-ungkit kemenangan keciput kacang putih yg diibarat macam si kadok baru dapat “pengat” sukan SUKMA, aper ker hal, yer
.?? Riuh rendahya waduhh-waduhh
.macam seolah-olah dapat pingat Olimpik pulak tuu. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Najib jadi pm semula kerr
.?? Jahit Sengeh jadi pm8
?? Mat Hassan jadi pm8
.?? Hardy bAWANG jadi pm8
.?? Tak hal, Tun Mahathir jugak masih PM7 yg diiktiraf seluruh dunia
.!! Hey Kejora, angkaww dah ketebiat nak mamposs, pegi jalan dahhh
.!! 15,000 pengundi Tg Piai tuu betul2 aku kesian di atas kebongokan &… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Naper nko ni bangang sgt, Suman otak hampas
Mmg lah dgn PRK, kerajaan tak boleh dirampas
Tapi sudah 4 PRK terkini, PH terlentang tumpas
Petunjuk yg jelas, PRU15, kuasa PH akn trlepas
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Suman anjing, usah tegak benang basah, lah lu
Mmg dgn KERAjaan PH tu, rkyat dh sgt berbulu
Aku tau sbenar nya dlm hati kau tu brsedih pilu
Tapi kau tu jenis mcm kulit babi muka tak malu
đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aku bangang yer….angkaw tuu siapa, siapa bapak angkaw, namun pun takder, sekolah kat mana, sampai tahap aper, pengalaman & pekerjaan aper (ada teferee/orang untuk dirujuk)….?? Keciannyer angkaww Kejora merepek meraban dgn PANTAToon tak berpekdah. Hi hi hi hi. Yang angkaww terkinja-kinja macam beruk ma’rip di atas kemenangan keciput kacang putih, aper kerr hal, haaaaa
.?? Baru saja dapat “pengat” sukan SUKMA, angkaww riuh rendahya mengalahkan orang dapat pingat Olimpik
.!! Macam manalah agaknya kalau menang GE14 yg lepas agaknya
.?? Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Najib jadi pm semula kerr
.?? Jahit Sengeh… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕😱🐕😱🐕😱🐕😱🐕😱🐕😱🐕😱🐕😱🐕😱
Suman Hindu anjing, tak usahlah berpilu di hati
Nak buat mcm mana, dgn PH rakyat sudah anti
Sbb itu lah Tg Piai..sampai 15 ribu..pnya mjoriti
Terima sajalah 2023, kalu kerajaan, BN yg ganti
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

15,000 pengundi Tg Piai tuu betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan. Nak tengok ada lagi tak bidaah ajaran baru “aji umno motto” tajaan lebai mca. Hanya kaum meLAYU yg lupa diri, lembab, bongok & masih percaya pada puak MUAKFUCKat keBANGSATan sampai orang2 yg dah matipun jadi mangsa serakah penyamun2 yg bertopengkan Melayu Islam. Dah lupakah angkaww baru2 ini tersebar berita rasmi dari Ketua Audit Negara dalam laporan 2018 – RM57.92 juta dibayar kpd arwah2 petani yg dah tak lagi wujud di muka bumi ini pd tempoh 2016~ 2018, WTF
.?? Penyelewengan peringkat… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

PRESIDEN UMNO JAHIT KOMIDI KANTOI SEMALAM DI MAHKAMAH
..!!

Umno’s Hutan Melintang assemblyperson Khairuddin Tarmizi today admitted in court to signing a false statutory declaration (SD) saying that Umno president Ahmad Zahid Hamidi had repaid Yayasan Akalbudi after using its funds to settle his bills.

Khairuddin, who is also on Yayasan Akalbudi’s board of trustees, was testifying at the Kuala Lumpur High Court today as the 15th witness in Zahid’s graft case involving his alleged misuse of the foundation’s funds.

ps:
Masih tak insaf & bongok ker meLAYU2 mau terus ditipu UMNO & pemimpin2nya

??

Kejora pulak mau klentong apa lagi, haaaa
..?,

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Bear in mind, The Akalbudi foundation fund was set-up to help the poor and the needy but sadly,not a cent from the Rm31 Millions was spent on the poor and needy.Instead,this Jawa Pornorogol used the money to repay.his Visa Credit Cards and for.payment of road-tax and insurance on his over 20 luxurious motor-vehicles. When the scandal was exposed before the 14GE,this s1engeh corrupted fella boldly declared in front of the journalists that it was his Secretary’s fault.With his twisted mouth and mumbling fucking Mnglish he said…”you,you,you see..I told my Secretary that you cannot used the Foundation money to.settle my personal… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Meleleh air hidung…..a sicko gĂ yboy pervert punk “perasan sok sendiri” showing off his cyber-terompah ridiculous PANTAToon nonsense, but in reality he is nothing, hiding & running away from me endlessly behind h/p & computer screen only. Poor soul, Kejora gayboy
..!! Keep on running, keep on hiding One fine day I’m gonna be the one To make you understand Oh, yeah, I’m gonna be the man. Keep on running, running from my arms One fine day I’m gonna be the one To make you understand Oh yeah, I’m gonna be the man. Hey, hey, hey Everyone is looking at you It… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

PRESIDEN UMNO JAHIT KOMIDI KANTOI HATI INI DI MAHKAMAH…..!!

Umno’s Hutan Melintang assemblyperson Khairuddin Tarmizi today admitted in court to signing a false statutory declaration (SD) saying that Umno president Ahmad Zahid Hamidi had repaid Yayasan Akalbudi after using its funds to settle his bills.

Khairuddin, who is also on Yayasan Akalbudi’s board of trustees, was testifying at the Kuala Lumpur High Court today as the 15th witness in Zahid’s graft case involving his alleged misuse of the foundation’s funds.

ps:
Masih tak insaf & bongok ker meLAYU2 mau terus ditipu UMNO & pemimpin2nya……??

Kejora pulak mau klentong apa lagi, haaaa…..?,

Anonymous
Guest
Anonymous

Othman Ahmad

JENG JENG JENG – AMEKAWW
..!!

“As rainfall hit southern Johor, votes for Pakatan Harapan (PH) at Tg Piai By-Rlection began pouring in, based on the observance of an International Independent source today at 2.30 local time.

PH was leading the race at 55 per cent with Barisan Nasional (BN) trailing at 41 per cent”.

YABADABADOOO


!!

Reply

16 November 2019 7:31 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kenangan 16 Nov 2018..msih lgi Kejora simpan
Kejora siarkan smula, utk pmbaca pnya tatapan
Suman dgn angkuh cakp undi PH 55% di depan
Tapi sebenarnya di Tg Piai parti PH kena kapan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Othman Ahmad

Nih aku sedang nonton berita 7:30 ptg, takder pun berita yg kau temberangkan.

Pengiraan undi belum selesai, sah2 banyaklah angkaww punyer temberang Kejora.

JENG JENG JENG – AMEKAWW
..!!

“As rainfall hit southern Johor, votes for Pakatan Harapan (PH) at Tg Piai By-Rlection began pouring in, based on the observance of an International Independent source today at 2.30 local time.

PH was leading the race at 55 per cent with Barisan Nasional (BN) trailing at 41 per cent”.

YABADABADOOO


!!

Reply

16 November 2019 7:50 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kemain Suman bersorak sakan YA BEDA BEDU!
Rupanya dia tengok Tv India siaran Tamil Naidu
Yg sebenarnya BN dapat mjoriti 15 ribu yg padu
Apa lgi, kantoi ler Suman, sebulan malu terkedu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kejora tunjuk ‘link’ berita pun Suman tk percaya
Dia masih juga kata PH di hadapan dan berjaya
Rpanya dgn siaran LTTE Tamil Elam dia trpdaya
Lpas tu terkantoi le..sebulan muka dia jadi toya
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Keciannyer angkaww Kejora merepek meraban dgn PANTAToon tak berpekdah. Hi hi hi hi. Yang angkaww terkinja-kinja macam beruk ma’rip di atas kemenangan keciput kacang putih, aper kerr hal, haaaaa
.?? Baru saja dapat “pengat” sukan SUKMA, riuh rendahya mengalahkan orang dapat pingat Olimpik
.!! Macam manalah agaknya kalau menang GE14 yg lepas agaknya
.?? Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Najib jadi pm semula kerr
.?? Jahit Sengeh jadi pm8
?? Mat Hassan jadi pm8
.?? Hardy bAWANG jadi pm8
.?? Tak hal, Tun Mahathir jugak masih PM7 yg diiktiraf seluruh dunia
.!! Hey Kejora, angkaww dah ketebiat… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

15,000 pengundi Tg Piai tuu betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan. Nak tengok ada lagi tak bidaah ajaran baru “aji umno motto” tajaan lebai mca. Hanya kaum meLAYU yg lupa diri, lembab, bongok & masih percaya pada puak MUAKFUCKat keBANGSATan sampai orang2 yg dah matipun jadi mangsa serakah penyamun2 yg bertopengkan Melayu Islam. Dah lupakah angkaww baru2 ini tersebar berita rasmi dari Ketua Audit Negara dalam laporan 2018 – RM57.92 juta dibayar kpd arwah2 petani yg dah tak lagi wujud di muka bumi ini pd tempoh 2016~ 2018, WTF
.?? Penyelewengan peringkat… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora kojolla… Tak sudah2 angkaww mengungkit-ungkit kemenangan keciput kacang putih yg diibarat macam si kadok baru dapat “pengat” sukan SUKMA, aper ker hal, yer
.?? Riuh rendahya waduhh-waduhh
.macam seolah-olah dapat pingat Olimpik pulak tuu. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Najib jadi pm semula kerr
.?? Jahit Sengeh jadi pm8
?? Mat Hassan jadi pm8
.?? Hardy bAWANG jadi pm8
.?? Tak hal, Tun Mahathir jugak masih PM7 yg diiktiraf seluruh dunia
.!! Hey Kejora, angkaww dah ketebiat nak mamposs, pegi jalan dahhh
.!! 15,000 pengundi Tg Piai tuu betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi h.. Tak sudah2 angkaww Kejora mengungkit-ungkit kemenangan keciput kacang putih yg diibarat macam si kadok baru dapat “pengat” sukan SUKMA, aper ker hal, yer
.?? Riuh rendahya waduhh-waduhh
.macam seolah-olah dapat pingat Olimpik pulak tuu. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Najib jadi pm semula kerr
.?? Jahit Sengeh jadi pm8
?? Mat Hassan jadi pm8
.?? Hardy bAWANG jadi pm8
.?? Tak hal, Tun Mahathir jugak masih PM7 yg diiktiraf seluruh dunia
.!! Hey Kejora, angkaww dah ketebiat nak mamposs, pegi jalan dahhh
.!! 15,000 pengundi Tg Piai tuu betul2 aku kesian di atas… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora kojolla
 Yang angkaww terkinja-kinja macam beruk ma’rip di atas kemenangan keciput kacang putih, aper kerr hal, haaaaa….?? Baru dapat “pengat” sukan SUKMA, riuh rendahya mengalahkan orang dapat pingat Olimpik….!! Macam manalah agaknya kalau menang GE14 yg lepas agaknya
.?? Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Najib jadi pm semula kerr
.?? Jahit Sengeh jadi pm8
?? Mat Hassan jadi pm8
.?? Hardy bAWANG jadi pm8
.?? Tak hal, Tun Mahathir jugak masih PM7 yg diiktiraf seluruh dunia
.!! Hey Kejora, angkaww dah ketebiat nak mamposs, pegi jalan dahhh
.!! 15,000 pengundi Tg Piai tuu betul2 aku… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Alahai- alahai… Baru dapat “pengat” sukan SUKMA, riuh rendahya waduhh-waduhh
.macam seolah-olah dapat pingat Olimpik pulak tuu. Macam manalah agaknya kalau menang GE14 yg lepas agaknya….?? Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Najib jadi pm semula kerr
.?? Jahit Sengeh jadi pm8
?? Mat Hassan jadi pm8
.?? Hardy bAWANG jadi pm8
.?? Tak hal, Tun Mahathir jugak masih PM7 yg diiktiraf seluruh dunia
.!! Hey Kejora, angkaww dah ketebiat nak mamposs, pegi jalan dahhh
.!! 15,000 pengundi Tg Piai tuu betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan. Nak… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Baru dapat “pengat” sukan SUKMA, riuh rendahya waduhh-waduhh
.mengalahkan orang dapat pingat Olimpik. Macam manalah agaknya kalau menang GE14 yg lepas agaknya
.?? Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Najib jadi pm semula kerr
.?? Jahit Sengeh jadi pm8
?? Mat Hassan jadi pm8
.?? Hardy bAWANG jadi pm8
.?? Tak hal, Tun Mahathir jugak masih PM7 yg diiktiraf seluruh dunia
.!! Hey Kejora, angkaww dah ketebiat nak mamposs, pegi jalan dahhh
.!! 15,000 pengundi Tg Piai tuu betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan. Nak tengok ada lagi tak… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tak sudah2 si sewel gayboy nih mengungkit kemenangan keciput kacang putih yg diibarat macam si kadok baru dapat “pengat” sukan SUKMA, aper ker hal, yer
.?? Riuh rendahya waduhh-waduhh
.macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Najib jadi pm semula
.?? Jahit Sengeh jadi pm8
?? Mat Hassan jadi pm8
.?? Hardy bAWANG jadi pm8
.?? Tak hal, Tun Mahathir masih jugak PM7 yg diiktiraf seluruh dunia
.!! Hey Kejora, pegi jalan dahhh
.!! 15,000 pengundi Tg Piai tuu betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Naper nko ni bangang sgt, Suman otak hampas
Mmg lah dgn PRK, kerajaan tak boleh dirampas
Tapi sudah 4 PRK terkini, PH terlentang tumpas
Petunjuk yg jelas, PRU15, kuasa PH akn trlepas
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kurang ajar…angkaww tuu siapa, siapa bapak angkaw, angkaw anak luar nikah ker, nama pun takder, sekolah kat mana, sampai tahap aper, pengalaman & pekerjaan aper (ada referee/orang untuk dirujuk)
.?? Keciannyer angkaww Kejora merepek meraban dgn PANTAToon tak berpekdah. Hi hi hi hi. Yang angkaww terkinja-kinja macam beruk ma’rip di atas kemenangan keciput kacang putih, aper kerr hal, haaaaa
.?? Baru saja dapat “pengat” sukan SUKMA, angkaww riuh rendahya mengalahkan orang dapat pingat Olimpik
.!! Macam manalah agaknya kalau menang GE14 yg lepas agaknya
.?? Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Najib jadi pm… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

FAKTA SEJARAH – HISTORICAL FACT

1. UMNO pimpinan Tun M meletakkan Malaysia muncul unggul di peta dunia, menyerlah harum semerbak melintasi gunung dan samudera seantero dunia.
UMNO – Under Mahathir No Ordeal….!!

2. UMNO selepas Tun M ‘back peddled” mundur kembali ke zaman dunia ketiga dek kerakusan pemimpin2nya melahap korupsi dan kekayaan negara hingga dicemuh hina senantero dunia sebagai kerajaan klepetokrat paling dahsyat dalam sejarah dunia.
UMNO – unscrupulous Macai2 Najib Organization…!!

Anonymous
Guest
Anonymous

đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’đŸ”đŸ’
Ikut suka kau ler Suman Hindu tua monyet kera
Kau kata lah dekat Umno atau Pas apa jua cara
Yg jelas nyata, parti PH rkyat dah tak ada selera
Lpas PRU15, BN akan kmbali mentadbir negara
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora buknlah sekadar bercakap ikut suka hati
Tapi semua hujah beserta degn fakta dan bukti
Dah 4 PRK yg trkini, parti PH, menuju jalan mati
Paling teruk Tg Piai..smpai 15 ribu pnya mjority
đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tak abis2 budak gayboy Kejora terkinja-kinja macam beruk ma’rip di atas kemenangan keciput kacang putih yg diibarat macam si kadok baru dapat “pengat” sukan SEA, aper ker hal, yer
.?? Riuh rendahya waduhh-waduhh
.macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Pegi dahhh
.!! 15,000 pengundi Tg Piai tuu betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan. Nak tengok ada lagi tak bidaah ajaran baru “aji umno motto” tajaan lebai mca. Perlu fingatkan, it is recently revealed by the Auditor General at all… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Nape ko ni bodoh bingai sgt, Suman memerang
Lbh baik, ko jadi monyet ke biawak, usah jdi org
Mmg le, dgn PRK jer PH blm lgi trjejas sekarang
Tpi tunggu jer, PRU15 nnti..rakyat lancar perang
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaaah kaaaahh kaaaaahhh kaaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Naper nko ni bangang sgt, Suman otak hampas
Mmg lah dgn PRK, kerajaan tak boleh dirampas
Tapi sudah 4 PRK terkini, PH terlentang tumpas
Petunjuk yg jelas, PRU15, kuasa PH akn trlepas
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

PRU 15 aper kebendanyer, haaaa….??

Tak taukah angkaww semua petinggi2 umno dah booking nama untuk didakwa dimahkamah atas jenayah korupsi, salah guna kuasa & pecah amanah ikut jejak Najib & Jahit Sengeh Pornorogol, bongok…..??

He he he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hihihihi Look at that – a sicko gĂ yboy pervert punk “perasan sok sendiri: shoowing off his cyber-terompah ridiculous PANTAToon nonsense, but in reality he is nothing, hiding & running away from me endlessly behind h/p & computer screen only. Poor soul, Kejora gayboy…..!! Keep on running, keep on hiding One fine day I’m gonna be the one To make you understand Oh, yeah, I’m gonna be the man. Keep on running, running from my arms One fine day I’m gonna be the one To make you understand Oh yeah, I’m gonna be the man. Hey, hey, hey Everyone is looking… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman ular lidi nak acah cgu Kejora raja tedung
Di Dtrn Mrdeka 1/2/18..dia lari spt lipas kudung
Klu jumpa, tak ada le Kejora nk tala atau ladung
Cuma skadar mahu picit2 Suman punya hidung
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hihihihi

Angkaww memang ularpun…..oh langkah bagusnya kalau angkaww tak mengelak melarikan diri takut berfsce-to-face dgn ku selama ini.

Huhuhuhu

Anonymous
Guest
Anonymous

🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃
Tiada lagi komen bodoh, dri Suman lembu sapi
Dah buntu akal nmpaknya, itu keldai cacai DAP
Kena dgn Kejora, ifrit tua itu terus diam mnyepi
Bru dia tau..itu iblis bakal neraka pnya kayu api
đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaaahh kaaaaahhh kaaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hihihihi Look at that – a sicko gĂ yboy pervert punk “perasan sok sendiri” shoowing off his cyber-terompah ridiculous PANTAToon nonsense, but in reality he is nothing, hiding & running away from me endlessly behind h/p & computer screen only. Poor soul, Kejora gayboy
..!! Keep on running, keep on hiding One fine day I’m gonna be the one To make you understand Oh, yeah, I’m gonna be the man. Keep on running, running from my arms One fine day I’m gonna be the one To make you understand Oh yeah, I’m gonna be the man. Hey, hey, hey Everyone is looking… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman ular lidi nak acah cgu Kejora raja tedung
Di Dtrn Mrdeka 1/2/18..dia lari spt lipas kudung
Klu jumpa, tak ada le Kejora nk tala atau ladung
Cuma skadar mahu picit2 Suman punya hidung
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi hi

Suman ular lidi inilah yg kau geruni bertahun-tahun kawww asyik elak diri berface-to-face dgn aku, terakhir di Tg Piai. Tokdah temberang ler.

Btw, kawww masih amalkan gayseks luar tabiee ker, tak takut ker dah 8 banduan mati sebab perbuatan laknat tuu
..???

He he he he

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Suman anjing tua, tapi fikiran spt budak mentah
Sekejap lari..sekejap dia masuk kmbali melatah
Tpi hujh anjing sewel ni mudah Kejora ksi patah
Serupa kacng rebus je, si tua kdi tu Kejora ratah
đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Waduhh
duhh..duhh
duhh
duhh

Keciannyer
..

Ujung2 anjing sewel nih berPANTAToon Cartoon menyalak memekak, bersyok sendiri dgn kemenangan 4 pr kecil-kecilan keciput kacang putih yg langsung sedikitpun tidak mendatsngkan kudis kpd kekuasaan PH pimpinan Tun Mahathir.

He he he he

Cuba lagi sampai RIP, ok
..??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora kojolla… Yang angkaww terkinja-kinja macam beruk ma’rip di atas kemenangan keciput kacang putih yg diibarat macam si kadok baru dapat “pengat” sukan SEA, aper ker hal, haaaa….?? Riuh rendahya waduhh-waduhh….macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Pegi dahhh….!! 15,000 pengundi Tg Piai tuu betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan. Nak tengok ada lagi tak bidaah ajaran baru “aji umno motto” tajaan lebai mca. Perlu fingatkan, it is recently revealed by the Auditor General at all mainstream… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄
Mmg bodo Suman ni..staraf lembu mkn rumput
Btul le tak blh tumbangkan PH dgn PRK keciput
Tapi..itu petunjuk yg PH dh makin tenat semput
Menunggu masa jer PRU-15, utk hayat PH luput
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Dulu PRU14 PH janjikan bulan bintang sbg ayat
Ditipu mnifesto palsu..hati rkyat rasa menyayat
Sbb itu..dh 4 PRK terkini, PH ditolak oleh rakyat
Ptanda jlas bhw..PRU15, PH smpai ujung hayat
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Apa saja angkaww merepek meraban berPANTAToon tuu, Kejora oiii…?? EKHH ELEKHH, DIGEMBAR-GEMBURKAN KEMENANGAN 4 prk KECIPUT KACANG PUTIH 6G LANGSUNG TAK JADI KUDIS PUN MENGGUGAT KEKUASAAN KERAJAAN PH PIMPINAN TUN MAHATHIR MOHAMAD. Yet, all along a sore loser lonely pervert slut gayboy “syok sendiri” trolling, hallucinating his damn bloody PANTAToons all days & nights. This coward still clinging on the damned corrupted MUAKFUCKat keBANGSATan BN-Umno/Pas yg enggan istihar harta masing2 takut pecah lubang klepet rasuah hidup tak selari dgn pendapatan halal. Lebai2 boleh bersandar dgn hadis daif/palsu pulak tuuy
.?? Suman kacang sepat yg kawww katakan inilah yg angkaww geruni bertahun-tahun… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄
Mmg bodo Suman ni..staraf lembu mkn rumput
Btul le tak blh tumbangkan PH dgn PRK keciput
Tapi..itu petunjuk yg PH dh makin tenat semput
Menunggu masa jer PRU-15, utk hayat PH luput
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hihihihi

Lagi2 cerita 4 praya kecil-kecilan keciput kacang putih yg sikit pun tak mendatangkan kudis menggugat Kerajaan PH pimpinan Tun M.

Yg lemah & bergolak sesama srndiri tuu, pkr ler bongok. Puak2 REAR Admiral dah tak sabar kecur air liur menanti tau.

Kenapalah dikaww bengap & bangang, haaaaa…??

Hihihihi

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
PH parti yang penuh dgn kemelut dan sengketa
Mnang PRU dlu pun..hnya umpn janji tipu dusta
Tapi kini..rakyat dah mula cerdik dan celik mata
PRU-15, BN akn dipilh kmbali, tadbir negara kita
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

EKHH ELEKHH, TAK SUDAH2 DIGEMBAR-GEMBURKAN KEMENANGAN 4 prk KECIPUT KACANG PUTIH YG LANGSUNG TAK JADI KUDIS PUN MENGGUGAT KEKUASAAN KERAJAAN PH PIMPINAN TUN MAHATHIR MOHAMAD. Yet, all along a sore loser lonely pervert slut gayboy “syok sendiri” trolling, hallucinating his damn bloody PANTAToons all days & nights. This coward still clinging on the damned corrupted MUAKFUCKat keBANGSATan BN-Umno/Pas yg enggan istihar harta masing2 takut pecah lubang klepet rasuah hidup tak selari dgn pendapatan halal. Lebai2 boleh bersandar dgn hadis daif/palsu pulak tuuy
.?? Suman kacang sepat yg kawww katakan inilah yg angkaww geruni bertahun-tahun asyik elak diri berface-to-face dgn aku, terakhir… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄
Mmg bodo Suman ni..staraf lembu mkn rumput
Btul le tak blh tumbangkan PH dgn PRK keciput
Tapi..itu petunjuk yg PH dh makin tenat semput
Menunggu masa jer PRU-15, utk hayat PH luput
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Yg lemah & berholak sesama srndiri tuu, pkr ler bongok.

Hihihihi

Lagi2 cerita 4 praya kecil-kecilan keciput kacang putih yg sikit pun tak mendatangkan kudis menggugat Kerajaan PH pimpinan Tun M.

Hihihihi

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg Suman anjing sewel ni, jnis dgil dan bebal
Dah lunyai, Kejora lenyek dia, mcm kereta kebal
Brtahun2, si kedi itu, Kejora jdikan ulam sambal
Tpi dia, jnis muka tk malu, srupa kulit babi tebal
đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–đŸ·đŸ–

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Antara Penyamun2 Tarbus bersongkok Tinggi, Lebai2 Serban berjenggot keciput, Pak Sheikh Al Jub & tak ketinggalan Kejora gayboy pengecut – mana lebih menjahanamkan

??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Pas & Umno sampai kini sepakat tak mau istihar harta. Ada apa-apa kerr, Islam aper tuu, Iselam DoÄșat Terpendam-pendam MUAKFUCKat keBANGSATan nak cover line songlap kerr

..??

Anonymous
Guest
Anonymous

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
Kesian dgn Suman tua penjilat tokong Kit Siang
Hati nya itu pilu gundah tetapi dia brpura2 riang
Nmun jelas nyata, yg si tua kedi ini bodoh piang
Bila dah kalah berhujah..dia mula nak alih tiang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

SATU LAGI KAEDAH PEMBOHONGAN PAS (PARTI AJARAN SESAT) Amalan isytihar harta itu dapat mengelak daripada sebarang amalan rasuah membabitkan pihak yang berurusan dengan politik secara langsung. Ia sudah pasti selaras dengan kaedah fikah yang berbunyi: “Tidak sempurna perkara wajib kecuali dengan melakukan perkara itu, maka melakukan perkara itu adalah wajib”. Dalam kata lain, jika tidak sempurna proses melawan rasuah kecuali dengan melakukan amalan isytihar harta, maka isytihar harta juga boleh dianggap sebagai wajib juga. Dengan pengisytiharan harta ia akan membantu lagi siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) terhadap ahli politik yang diragui akan hartannya. Dalam sejarah Islam, amalan sebegitu sebenarnya… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

After the grand extravagant billionaire lifestyles of Najib & Rosmah, dgn ketentuan Illahi now we are witnessing the corruption and excesses of Jahit Komidi and his wife, Hamidah Khamis, their millionaire lifestyle, their overseas spending sprees and those in Malaysia, and the RM35,000 on road tax for their fleet of luxury cars and motorbikes. More saddening, not a single sen of the money donated to the charity organisation, Yayasan Akalbudi, which had been set-up ostensibly to help the poor, had been given to any needy Malaysians
 Inilah ketua2 lanun Umnongok yg meningalkan negaranlonggokan hutang beratus bilyon selepas merompak khazanah negara.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kah kah..Suman dah jdi penakut mcm lipas
Dh dia alih tiang pulak dh pergi cerita pasal Pas
Yg pnting dah 4 PRK trkini Parti Haprak tumpas
Petanda bhwa..PRU15, krajaan, BN akn rampas
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

WOWWWWWWW……AMAZING..INCREDIBLE..UNSANGKARABEL
!!!

Siapa sangka Pak Tua Renta 93 tahun di GE14 boleh kembali berkuasa memimpin negara sedangkan pemimpin2 dunia yg sebaya, semua dah tewas (meninggal dunia). Malah si Tua Renta semakin bertambah hebat di persada antarabangsa sampai2 The Most Powerful Leader (Presiden Trump) pun gentar & mengelak face-to-face dgnnya. Hanya warga Malaysia yg bertaraf kacang putih (peanut) saja macam ‘J’ tak mau menerima realiti ataupun memang2 goblok.

Buktinya…..Tun Mahathir adalah Anugerah Illahi di zaman modern ini…..!!

Amat malang bukan kepalang – betweeen 2003~2018, Umno led by Tun Dol & Tundun Najib back peddled Malaysia to Third World Country.

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Nko merapu apa tu..Suman Hindu kepala bana?
Dgn PRU atau PRK..ia tidak ada kena mengena
Aku nak citer sikit terkini politik punya suasana
PRU ke15 nnti BN akan ambil alih singgahsana
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Suman ibarat mcm kena tumbuk, benjol kt dahi
Dgn cgu Kejora dia dh tak berani lagi nak kelahi
Lps tu komen dibwa masuk pula srupa dgn tahi
Asyik2 mdal lapok basi dia, pasal anugrah Illahi
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hihihihi

Lagi2 cerita 4 praya kecil-kecilan keciput kacang putih yg sikit pun tak mendatangkan kudis menggugat Kerajaan PH pimpinan Tun M.

Berangan petasan syok sendiri ler angkawww….!!

Hihihihi

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman anjing sewel..bodo srupa dgn kongkang
Dia blm lgi sdar PH dh cca mrba lintang pukang
Bakal2 PM pula..jnis smburit kaki main blakang
Tnggu jer, PRU15 nnti PH akn rebah terkngkang
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora kojolla… 4 prk KECIPUT KACANG PUTIH TAK JADI KUDIS PUN MENGGUGAT KEKUASAAN KERAJAAN PH PIMPINAN TUN MAHATHIR MOHAMAD Yet, all along a sore loser lonely pervert slut gayboy “syok sendiri” trolling, hallucinating his damn bloody PANTAToons all days & nights. This coward still clinging on the damned corrupted MUAKFUCKat keBANGSATan BN-Umno/Pas yg enggan istihar harta masing2 takut pecah lubang klepet rasuah hidup tak selari dgn pendapatan halal. Lebai2 boleh bersandar dgn hadis daif/palsu pulak tuuy
.?? Suman kacang sepat yg kawww katakan inilah yg angkaww geruni bertahun-tahun asyik elak diri berface-to-face dgn aku, terakhir di Tg Piai. Btw, angkawww masih… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Mmg Suman, bodoh, saraf otak semua dh reput
Btul le tak blh tumbangkan PH dgn PRK keciput
Tapi..itu petunjuk yg PH dh makin tenat semput
Menunggu masa jer PRU-15, utk hayat PH luput
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Berangan perasan syok sendiri ker angkawww….!!

Hihihihi

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Suman anjing tua, tapi fikiran spt budak mentah
Sekejap lari..sekejap dia masuk kmbali melatah
Tpi hujh anjing sewel ni mudah Kejora ksi patah
Serupa kacng rebus je, si tua kdi tu Kejora ratah
đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian Suman Hindu tua anjing dubuk, syok sndiri
Rakyat tidak suka parti PH, yg penuh ranjau duri
Kpd Pakatan Haprak, undi rkyat dh tak mau beri
Th 2023 nnti, di Putrajaya, BN akn gagah berdiri
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃
Tiada lagi komen bodoh, dri Suman lembu sapi
Dah buntu akal nmpaknya, itu keldai cacai DAP
Kena dgn Kejora, ifrit tua itu terus diam mnyepi
Bru dia tau..itu iblis bakal neraka pnya kayu api
đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

4 prk KECIPUT KACANG PUTIH TAK JADI KUDIS PUN MENGGUGAT KEKUASAAN KERAJAAN PH PIMPINAN TUN MAHATHIR MOHAMAD Yet, all along a sore loser lonely pervert slut gayboy “syok sendiri” trolling, hallucinating his damn bloody PANTAToons all days & nights. This coward still clinging on the damned corrupted MUAKFUCKat keBANGSATan BN-Umno/Pas yg enggan istihar harta masing2 takut pecah lubang klepet rasuah hidup tak selari dgn pendapatan halal, hmmmm
?? Lebai2 boleh bersandar dgn hadis daif/palsu pulak tuuy….?? Suman kacang sepat yg kawww katakan inilah yg angkawe geruni bertah7n-tahun asyik elak diri berface-to-face dgn aku, terakhir di Tg Piai. Btw, angkawww masih amalkan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Nape ko ni bodoh bingai sgt, Suman memerang
Lbh baik, ko jadi monyet ke biawak, usah jdi org
Mmg le, dgn PRK jer PH blm lgi trjejas sekarang
Tpi tunggu jer, PRU15 nnti..rakyat lancar perang
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaaahh kaaaaahhh kaaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman anjing sewel..bodo srupa dgn kongkang
Dia blm lgi sdar PH dh cca mrba lintang pukang
Bakal2 PM pula..jnis smburit kaki main blakang
Tnggu jer, PRU15 nnti PH akn rebah terkngkang
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hihihihi

Lagi2 cerita 4 praya kecil-kecilan keciput kacang putih yg sikit pun tak mendatangkan kudis menggugat Kerajaan PH pimpinan Tun M.

Hihihihi

Anonymous
Guest
Anonymous

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Pdan dgn muka, Suman Hindu ifrit haram jadah
Dah semakin nk lingkup..parti PH penjilat ludah
4 PRK yg trkini teruk sekali PH dh terima padah
Spt ada ptanda PRU15..BN akn menang mudah

Dah 4 PRK yg trkini, parti PH, rakyat kasi hancur
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata:

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Pdan dgn muka, Suman Hindu ifrit haram jadah
Dah semakin nk lingkup..parti PH penjilat ludah
4 PRK yg trkini teruk sekali PH dh terima padah
Spt ada ptanda PRU15..BN akn menang mudah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Alahai Kejora kojolla
 Yang angkaww terkinja-kinja macam beruk ma’rip di atas kemenangan keciput kacang putih yg diibarat macam si kadok baru dapat “pengat” sukan SEA, aper ker hal, haaaa
.?? Riuh rendahya waduhh-waduhh
.macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Pegi dahhh
.!! 15,000 pengundi Tg Piai tuu betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan. Nak tengok nanti ada lagi tak bidaah ajaran baru “aji umno motto” tajaan lebai mca yg dijanjikan itu….?? Aku ingatkan….it is recently revealed by the Auditor… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hihihihi

Lagi2 cerita 4 praya kecil-kecilan keciput kacang putih yg sikit pun tak mendatangkan kudis menggugat Kerajaan PH pimpinan Tun M.

Hihihihi

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian Suman Hindu..anjing pmburu, parti pelacur
Dia tk sedar yg PH kini, dah kian terbakar lencur
Keadaan PH ibarat kapal yg dah teruk sgt bocor
Dah 4 PRK yg trkini, parti PH, rakyat kasi hancur
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tolong sikit….

Yg terima padah dalam PH kini adalah pkr. PH tetap teguh & mantap.

Btw, antara Penyamun2 Tarbus bersongkok Tinggi, Lebai2 Serban berjenggot keciput, Pak Sheikh Al Jub & tak ketinggalan Kejora gayboy pengecut – mana lebih menjahanamkan

??

He he he he

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Suman Hindu berhujah..hnya dgn klentong auta
Cgu Kejora pula, berlapik kpd bukti, data & fakta
Sudah 4 PRK yang trkini, parti PH berputih mata
Petanda jelas yg 2023 BN akan kmbali di takhta
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Suman Hindu anjing kini dalm resah & bimbang
Dah 4 PRK terkini, parti PH, terlentang tumbang
Mmg PRU-15 nanti kekalahan PH dh di ambang
2023 kerjaan baru kmbali dacing pnya lambang
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

4 prk KECIPUT KACANG PUTIH TAK JADI KUDIS PUN MENGGUGAT KEKUASAAN KERAJAAN PH PIMPINAN TUN MAHATHIR MOHAMAD

Yet, all along a sore loser lonely pervert slut gayboy “syok sendiri” trolling, hallucinating his damn bloody PANTAToons all days & nights.

Damn it…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Nape ko ni bodoh bingai sgt, Suman memerang
Lbh baik, ko jadi monyet ke biawak, usah jdi org
Mmg le, dgn PRK jer PH blm lgi trjejas sekarang
Tpi tunggu jer, PRU15 nnti..rakyat lancar perang
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Padan dgn muka, Suman anjing lahanat bdebah
Bila PH, dibenci rakyat, trnyata dia kalut gelabah
Sudah 4 PRK yg terkini..parti PH tumbang rebah
PRU15..rkyat kata, jom ini kali lah kita kasi ubah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

4 prk KECIPUT KACANG PUTIH TAK JADI KUDIS PUN MENGGUGAT KEKUASAAN KERAJAAN PH PIMPINAN TUN MAHATHIR MOHAMAD

Yet, a sore loser lonely pervert slut gayboy “syok sendiri” trolling, hallucinating his damn bloody PANTAToons all days & nights along.

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Nape ko ni bodoh bingai sgt, Suman memerang
Lbh baik, ko jadi monyet ke biawak, usah jdi org
Mmg le, dgn PRK jer PH blm lgi trjejas sekarang
Tpi tunggu jer, PRU15 nnti..rakyat lancar perang
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Suman anjing sewel..bodo srupa dgn kongkang
Dia blm lgi sdar PH dh cca mrba lintang pukang
Bakal2 PM pula, jnis smburit kaki main blakang
Tnggu je, PRU15 nnti PH akn rebah terkngkang
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Degn KERAjaan PH kini rakyat sangat sakit hati
Salah satu sbb, semua janji PRU-14 tlh dicapati
4 PRK terkini..PH tumbang..jelas mdnjadi bukti
Kbangsatan PH, kita akn lihat, bila PRU15 nanti
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

4 prk KECIPUT KACANG PUTIH TAK JADI KUDIS PUN MENGGUGAT KEKUASAAN KERAJAAN PH PIMPINAN TUN MAHATHIR MOHAMAD

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Nape ko ni bodoh bingai sgt, Suman memerang
Lbh baik, ko jadi monyet ke biawak, usah jdi org
Mmg le, dgn PRK jer PH blm lgi trjejas sekarang
Tpi tunggu jer, PRU15 nnti..rakyat lancar perang
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Keadaan Suman, syok sndiri..Kejora nk tergelak
Serupa dgn anjing jer, si tua ini masih menyalak
Dah 4 PRK terkini, parti PH rakyat marhain tolak
Trnyata kekalahan PH di PRU15 tk dpt nk dielak
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

AMAZING..INCREDIBLE..UNSANGKARABEL
!!!

Siapa sangka Tua Renta 93 tahun ketika itu boleh kembali berkuasa memimpin negara sedangkan pemimpin2 dunia yg sebaya, semua dah tewas (meninggal dunia). Malah si Tua Renta semakin hebat di persada antarabangsa sampai2 The Most Powerful Leader (Presiden Trump) pun gentar & mengelak face-to-face dgnnya. Hanya warga Malaysia yg bertaraf kacang putih (peanut) saja macam ‘J’ tak mau menerima realiti ataupun memang2 goblok.

Tun Mahathir adalah Anugerah Illahi di zaman modern ini.

Amat malang bukan kepalang – betweeen 2003~2018, Umno led by Tun Dol & Tundun Najib back peddled Malaysia to Third World Country.

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Nko merapu apa tu..Suman Hindu kepala bana?
Dgn PRU atau PRK..ia tidak ada kena mengena
Aku nak citer sikit terkini politik punya suasana
PRU ke15 nnti BN akan ambil alih singgahsana
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Dgn ketentuan Illahi bersesuaian dgn Rukun Iman ke 6

By the Wills of the Almighty Allah SWT in accordance to Islam’s Article of Faith (No. 6)
.

Tun Mahathir dah termaktub dalam sejarah sebagai
.
– Living Legend till kingdom comes.
– The One and Only Eldest World Statesman.
– The Father of Malaysia’s Modernization ahead of time.

Najib:
The disgraced fallen pm like the notorious King & Lady Macbeth of Scotland.

Anwar:
The lustful disgraced ‘pm in waiting till kingdom comes’.

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Suman biol kata PH leading 55%, begitu beriya2
Kejora tunjuk link berita trkini pun, dia tk prcaya
Rupa nya dgn channel LTTE, dia telah terpedaya
Bila tau 15K majoriti BN, sebulan dia muka toya
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ju hu hu hu
Keciannyer…..

Ujung2 anjing sewel nih berPANTAToon Cartoon menyalak memekak, bersyok sendiri dgn kemenangan 4 pr kecil-kecilan keciput yg langsung tidak mendatsngkan kudis kpd kekuasaan PH pimpinan Tun Mahathir.

He he he he

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Tak pasti, Suman mabok ketum atau pun candu
Tapi, keadaan tu..mcm mabok todi punya Hindu
Kemain, badut kedi tu sorak..YA BEDA BEDOO!!!
Nmun 15K BN mjoriti, sebulan dia malu terkedu
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Othman Ahmad

JENG JENG JENG – AMEKAWW
..!!

“As rainfall hit southern Johor, votes for Pakatan Harapan (PH) at Tg Piai By-Rlection began pouring in, based on the observance of an International Independent source today at 2.30 local time.

PH was leading the race at 55 per cent with Barisan Nasional (BN) trailing at 41 per cent”.

YABADABADOOO


!!

Reply

16 November 2019 7:31 pm
______________________________________

Kejora snyum sndiri bila tarikh 16 Nov dikenang
Suman kemain konpiden Tg Piai PH nk menang
PH leading 55% undi, bgitulah dia pukul canang
Tapi lps 8:30 mlm, dia monyok airmata brlinang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Suman masih tidak mau berpijak, di bumi nyata
Dia masih juga, dgn perangai bebal baghal unta
Kejora kasi tau BN yg leading..ada dalam berita
Tpi..mklumat LTTE Tamil Elam, dia mri jual auta
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Othman Ahmad

Nih aku sedang nonton berita 7:30 ptg, takder pun berita yg kau temberangkan.

Pengiraan undi belum selesai, sah2 banyaklah angkaww punyer temberang Kejora.

JENG JENG JENG – AMEKAWW
..!!

“As rainfall hit southern Johor, votes for Pakatan Harapan (PH) at Tg Piai By-Rlection began pouring in, based on the observance of an International Independent source today at 2.30 local time.

PH was leading the race at 55 per cent with Barisan Nasional (BN) trailing at 41 per cent”.

YABADABADOOO


!!

Reply

16 November 2019 7:50 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Suman ifrit, msih jugak dgn dia pnya putar alam
Dia tersilap dpt siaran berita tv LTTE Tamil Elam
Jam 8:30 mlm..Suman rsa diri, lemas tnggelam
Sebulan selepas itu..dia asyik sja, kencing tilam
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Apa-apaan seyy, bocah iki……??

Ujung2 anjing sewel nih berPANTAToon Cartoon menyalak memekak, bersyok sendiri dgn kemenangan 4 pr kecil-kecilan keciput yg langsung sedikitpun tidak mendatsngkan kudis kpd kekuasaan PH pimpinan Tun Mahathir.

He he he he
Alaaaa keciannyer dia.
Cuba lagi sampai RIP, ok
..??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Waduhh
duhh..duhh
duhh
duhh

Keciannyer
..

Ujung2 anjing sewel nih berPANTAToon Cartoon menyalak memekak, bersyok sendiri dgn kemenangan 4 pr kecil-kecilan keciput yg langsung sedikitpun tidak mendatsngkan kudis kpd kekuasaan PH pimpinan Tun Mahathir.

He he he he

Cuba lagi sampai RIP, ok
..??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tak kiralah, selagi namanya p/raya kecil-kecilan keciput, ianya langsung tak berkesan & tak ada maknanya sebab semua peruntukan, budget & pembiayaan di bawah ehsan pemerintahan pusat di Putrajaya. Kemenangan BN p/raya kecil keciput di Tg Piai itu apalah sangat. Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Kemenangan keciput yg diibarat baru dapat “pengat” sukan SEA, riuhnya waduhh-waduhh macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! 15,000 pengundi Tg Piai betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan. Nak tengok ada lagi tak bidaah ajaran baru “aji umno… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Waduhh…duhh..duhh…duhh…duhh…
Keciannyer
..

Ujung2 anjing sewel nih berPANTAToon Cartoon menyalak memekak, bersyok sendiri dgn kemenangan 4 pr kecil-kecilan keciput yg langsung sedikitpun tidak mendatsngkan kudis kpd kekuasaan PH pimpinan Tun Mahathir.

He he he he

Cuba lagi sampai RIP, ok…..??

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Keadaan Suman, syok sndiri..Kejora nk tergelak
Serupa dgn anjing jer, si tua ini masih menyalak
Dah 4 PRK terkini, parti PH rakyat marhain tolak
Trnyata kekalahan PH di PRU15 tk dpt nk dielak
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh, kepala hotak angkaww berdengung

!! Gumbira sangat, aper hal
.?? Najib jadi pm semula
.?? Jahit Sengeh jadi pm baru
?? Mat Hassan jadi pm
.?? HArDY bAWANG jadi pm
.?? Tak hal, Tun Mahathir masih jugak Perdana Menteri Malaydia
.!! Apalah sangat kemenangan p,raya kecil-kecilan itu yg tak bermakna langsung. Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Kemenangan keciput yg diibarat baru dapat “pengat” sukan SEA, riuhnya waduhh-waduhh macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! 15,000 pengundi Tg Piai betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Ke mana mnghilang, Suman Hindu ifrit musibat?
Faktak tak ada, tapi kemain, gatal mau berdebat
Hujah dia..auta kosong..hnya hrap gebang lebat
Ksudahan, terpaksa lari cikgu Kejora perhambat
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Tak padan tua trhencot..Suman nak lagak Jebat
Yg dia nak berdepan pula, cikgu Kejora yg hebat
Apa yg dia dapat hanya lah kena tibai dan sebat
Terus dia lesap menghilang, tak ada lagi kelibat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Suman kcng sepat inilah yg kau geruni asyik elak diri berface-to-face dgn aku, terakhir di Tg Piai.

Btw, kawww masih amalkan gayseks luar tabiee ker, tak takut ker dah 8 banduan mati sebab perbuatan laknat tuu
..???

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Ki ki kik Suman kcg sepat pngikut tuhan Harun
Dasar keturunan penakut bacul, turun temurun
Muka kau tu badut tak ada siapa lah nak gerun
Perasan lbih, muka pun serupa kambing gurun
🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Eh.,eh..eh.,eh..

Suman kcng sepat inilah yg kau geruni asyik elak diri berface-to-face dgn aku, terakhir di Tg Piai.

Btw, kawww masih amalkan gayseks luar tabiee ker, tak takut ker dah 8 banduan mati sebab perbuatan laknat tuu
..???

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃🐂🐃
Tiada lagi komen bodoh, dri Suman lembu sapi
Dah buntu akal nmpaknya, itu keldai cacai DAP
Kena dgn Kejora, ifrit tua itu terus diam mnyepi
Bru dia tau..itu iblis bakal neraka pnya kayu api
đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Friends, foes, Malaysians & countrymen….. LAGI2 AJARAN SONGSANG PARTI AJARAN SESAT (PAS) Amalan isytihar harta itu dapat mengelak daripada sebarang amalan rasuah membabitkan pihak yang berurusan dengan politik secara langsung. Ia sudah pasti selaras dengan kaedah fikah yang berbunyi: “Tidak sempurna perkara wajib kecuali dengan melakukan perkara itu, maka melakukan perkara itu adalah wajib”. Dalam kata lain, jika tidak sempurna proses melawan rasuah kecuali dengan melakukan amalan isytihar harta, maka isytihar harta juga boleh dianggap sebagai wajib juga. Dengan pengisytiharan harta ia akan membantu lagi siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) terhadap ahli politik yang diragui akan hartannya. Dalam sejarah… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Degn KERAjaan PH kini rakyat sangat sakit hati
Salah satu sbb, semua janji PRU-14 tlh dicapati
4 PRK terkini..PH tumbang..jelas mdnjadi bukti
Kbangsatan PH, kita akn lihat, bila PRU15 nanti
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Pas & Umno sampai kini sepakat pulak dahh tak mau istihar harta. Ada apa-apa kerr, Islam aper tuu, Iselam DoÄșat Terpendam-pendam MUAKFUCKat keBANGSATan nak cover line songlap kerr……..??

He he he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Crmin lah diri tu parti ko, FUCKatan HAPRAKan
Dlm parti ini..puak2 Melayu lagi le bodoh sakan
Ikut telunjuk kafir, bngsa & agama jadi tertekan
Bakal2 PM pulak, kaki semburit, bela anak ikan
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

UMNO pimpinan Tun M meletakkan Malaysia muncul menyerlah harum semerbak melintasi gunung dan samudera seantero dunia.

UMNO selepas Tun M ‘back peddled” ke zaman kemunduran dunia ketiga dek kerakusan pemimpin2nya membaham korupsi dan kekayaan negara hingga dicemuh hina senantero dunia sebagai kerajaan klepetokrat paling dahsyat dalam sejarah dunia.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hanya kaum meLAYU yg lupa diri, lembab, bongok & masih percaya pada puak MUAKFUCKAT keBANGSATan sampai orang2 yg dah matipun jadi mangsa serakah penyamun2 yg bertopengkan Melayu Islam.

Hari ini tersebar berita rasmi dari Ketua Audit Negara dalam laporan 2018 – RM57.92 juta dibayar kpd arwah2 petani yg dah tak lagi wujud di muka bumi ini pd tempoh 2016~ 2018, wtf….??

Penyelewengan peringkat tertinggi yg rata2 Bermelayu Islam konon berpegang pada ‘dolat terpendam-pendam’ anutan politikus-politikus, “MUAKFUCKat keBANGSATan”.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Friends, foes, Malaysians & countrymen,

After the grand extravagant billionaire lifestyles of Najib & Rosmah, now we are witnessing the corruption and excesses of Jahit Komidi and his wife, Hamidah Khamis, their millionaire lifestyle, their overseas spending sprees and those in Malaysia, and the RM35,000 on road tax for their fleet of luxury cars and motorbikes.

More saddening, not a single sen of the money donated to the charity organisation, Yayasan Akalbudi, which had been set-up ostensibly to help the poor, had been given to any needy Malaysians…

Inilah ketua2 lanun Umnongok yg meningalkan negaranlonggokan hutang beratus bilyon selepas merompak khazanah negara

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

These 2 top corrupted UMNO officials, as Muslims, should be aware of the worldly punishment and the Hereafter, which they have to face for their evil deeds that they have committed. The punishment from the Hereafter is still pending but the worldly punishment is seen loud and clear. Awal2 lagi mereka berdua dah kena ‘bayar cash’. Today they appear in court to face the charges and the way they are paraded in court for the public and the whole world to see and the widespread report splash in the media, is very demeaning, humihKmKUliating and bring shame to them and… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Nama ori UMNO
Persetubuhan Kebangsatan Melayu Berkesipu (Perkembar).

Hi hi hi hi

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Degn KERAjaan PH kini rakyat sangat sakit hati
Salah satu sbb, semua janji PRU-14 tlh dicapati
4 PRK terkini..PH tumbang..jelas mdnjadi bukti
Kbangsatan PH, kita akn lihat, bila PRU15 nanti
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi hi

Ujung2 anjing sewel nih berPANTAToon Cartoon menyalak memekak, bersyok sendiri dgn kemenangan 4 pr kecil-kecilan keciput yg langsung tidak mendatsngkan kudis kpd kekuasaan PH pimpinan Tun Mahathir.

He he he he

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Naper Suman bodoh bingai bahalol dan tak reti
Kita tak kisah..hal TDM, DSAi, DSN..tpi hal parti
4 PRK tumbang tu mknanya PH rakyat dah anti
PRU ke15..Putrajaya tu BN akn ambil alih nanti
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Lagi2 budakk sewel Kejora berPANTAToon terpekik-tercekik, “berhujah ler dgn bukti & fakta”.

APAKAH INI BUKAN FAKTA

??
Najib jadi pm
.??
Jahit Sengeh jadi pm
??
Mat Hassan jadi pm
.??
Hardy bAWANG jadi pm
.??
Tak hal, Tun Mahathir masih jugak Perdana Menteri Malaysia diiktiraf seluruh dunia
.!!

Apalah sangat kemenangan p,raya kecil-kecilan itu yg tak bermakna itu.. Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.??
Kemenangan keciput yg diibarat baru dapat “pengat” sukan SEA, riuhnya waduhh-waduhh macam seolah-olah dapat pingat Olimpik.
Toksah perasan syok sendiri ler
.,!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Naper Suman bodoh bingai bahalol dan tak reti
Kita tak kisah..hal TDM, DSAi, DSN..tpi hal parti
4 PRK tumbang tu mknanya PH rakyat dah anti
PRU ke15..Putrajaya tu BN akn ambil alih nanti
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

🐂🐃🐐đŸȘ🐄🐎🐂🐃🐐đŸȘ🐄🐎🐂🐃🐐đŸȘ🐄🐎
Kenapa Suman Hindu ini bodoh mcm binatang
Kita cerita Putrajaya itu, utk PRU yg akn datang
Tapi sekarang ini pun, dh nmpak cerah bintang
Sbb..dah 4 PRK terkini, PH tumbang terlentang
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi hi

Ujung2 anjing sewel nih berPANTAToon Cartoon menyalak memekak, bersyok sendiri dgn kemenangan 4 pr kecil-kecilan keciput yg langsung tidak mendatsngkan kudis kpd kekuasaan PH pimpinan Tun Mahathir.

He he he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi hi

Nov 2019 di Tg Piai – menggamit kenangan silam di mana gayboy Kejora juga sekali lagi buat rekod tak putus-putus sebagai pencecut tak berani bersemuka dgn saya.

Ha ha ha hs

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

By the Wills of the Almighty Allah SWT
.

Tun Mahathir dah termaktub dalam sejarah sebagai
.
– Living Legend till kingdom comes.
– The One and Only Eldest World Statesman.
– The Father of Malaysia’s Modernization ahead of time.

Najib:
The disgraced fallen pm like the notorious King & Lady Macbeth of Scotland.

Anwar:
The lustful disgraced ‘pm in waiting till kingdom comes’.

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Nko merapu apa tu..Suman Hindu kepala bana?
Dgn PRU atau PRK..ia tidak ada kena mengena
Aku nak citer sikit terkini politik punya suasana
PRU ke15 nnti BN akan ambil alih singgahsana
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Woi Suman Hindu brhujah ler dgn bukti & fakta
Jgn lah hanya hujah kosong saja yg berisi auta
Udah 4 PRK terkini, BN jadi pilihan rakyat jelata
Petanda 2023 BN akn kmbali mnduduki takhta
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora berPANTAToon terpekik-tercekik, “brhujah ler dgn bukti & fakta”. APAKAH INI BUKAN FAKTA……?? Najib jadi pm
.?? Jahit Sengeh jadi pm
?? Mat Hassan jadi pm
.?? Hardy bAWANG jadi pm
.?? Tak hal, Tun Mahathir masih jugak Perdana Mrnteri Malaysia diiktiraf seluruh dunia
.!! Apalah sangat kemenangan p,raya kecil-kecilan itu yg tak bermakna itu.. Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Kemenangan keciput yg diibarat baru dapat “pengat” sukan SEA, riuhnya waduhh-waduhh macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! 15,000 pengundi Tg Piai betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Lagi2 budakk sewel Kejora berPANTAToon terpekik-tercekik, “berhujah ler dgn bukti & fakta”. APAKAH INI BUKAN FAKTA

?? Najib jadi pm
.?? Jahit Sengeh jadi pm
?? Mat Hassan jadi pm
.?? Hardy bAWANG jadi pm
.?? Tak hal, Tun Mahathir masih jugak Perdana Menteri Malaysia diiktiraf seluruh dunia
.!! Apalah sangat kemenangan p,raya kecil-kecilan itu yg tak bermakna itu.. Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Kemenangan keciput yg diibarat baru dapat “pengat” sukan SEA, riuhnya waduhh-waduhh macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! 15,000 pengundi Tg Piai betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🐂🐃🐐đŸȘ🐄🐎🐂🐃🐐đŸȘ🐄🐎🐂🐃🐐đŸȘ🐄🐎
Kenapa Suman Hindu ini bodoh mcm binatang
Kita cerita Putrajaya itu, utk PRU yg akn datang
Tapi sekarang ini pun, dh nmpak cerah bintang
Sbb..dah 4 PRK terkini, PH tumbang terlentang
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Naper Suman bodoh bingai bahalol dan tak reti
Kita tak kisah..hal TDM, DSAi, DSN..tpi hal parti
4 PRK tumbang tu mknanya PH rakyat dah anti
PRU ke15..Putrajaya tu BN akn ambil alih nanti
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi hi

Nov 2019 di Tg Piai – menggamit kenangan silam di mana gayboy Kejora juga sekali lagi buat rekod tak putus-putus sebagai pencecut tak berani bersemuka dgn saya.

Ha ha ha hs

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi hi

Ujung2 anjing sewel nih berPANTAToon Cartoon menyalak memekak, bersyok sendiri dgn kemenangan 4 pr kecil-kecilan keciput yg langsung tidak mendatsngkan kudis kpd kekuasaan PH pimpinan Tun Mahathir.

He he he he

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Sian Suman Hindu..cai parti sesat, Bunga Raya
Kejora tunjuk berita pun, dia masih tak percaya
Dgn channel LTTE Tamil Elam dia jdi terpedaya
Bila kena 15 ribu mjoriti sebulan muka dia toya
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh, kepala hotak angkaww berdengung……!! Gumbira sangat, aper hal
.?? Najib jadi pm
.?? Jahit Sengeh jadi pm
?? Mat Hassan jadi pm
.?? Hardy bAWANG jadi pm
.?? Tak hal, Tun Mahathir masih jugak Perdana Mrnteri Malaydia….!! Apalah sangat kemenangan p,raya kecil-kecilan itu yg tak bermakna itu.. Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Kemenangan keciput yg diibarat baru dapat “pengat” sukan SEA, riuhnya waduhh-waduhh macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! 15,000 pengundi Tg Piai betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan. Nak tengok… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi hi

Ujung2 dia berPANTAToon Cartoon.

He ge he he

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Usah mnegak bng basah le..Suman kcng sepat
Bukan satu PRK, yg PH tewas, tpi sudah empat
PRU15 nanti, parti PH rakyat akan benam rapat
Tunggu tengok je nanti 2023 kalau kau sempat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Suman kcng sepat inilah yg kau geruni asyik elak diri berface-to-face dgn aku, terakhir di Tg Piai.

Btw, kawww masih amalkan gayseks luar tabiee ker, tak takut ker dah 8 banduan mati sebab perbiatan laknat tuu…..???

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Ki ki kik Suman kcg sepat pngikut tuhan Harun
Dasar keturunan penakut bacul, turun temurun
Muka kau tu badut tak ada siapa lah nak gerun
Perasan lbih, muka pun serupa kambing gurun
🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi hi

Nov 2019 di Tg Piai – menggamit kenangan silam di mana gayboy Kejora juga sekali lagi buat rekod tak putus-putus sebagai pencecut tak berani bersemuka dgn saya.

Ha ha ha hs

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Suman Hindu bapok, masih syok sendiri & leka
Mmg dia jenis ego bebal..ini malaun tua bngka
15 ribu mjoriti itu..bukanlah kecik punya angka
Satu ptanda jelas, yg PH rakyat sudah tak suka
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tak kiralah, selagi namanya p/raya kecil-kecilan keciput, ianya langsung tak berkesan & tak ada maknanya sebab semua peruntukan, budget & pembiayaan di bawah ehsan pemerintahan pusat di Putrajaya. Kemenangan BN p/raya kecil keciput di Tg Piai itu apalah sangat. Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Kemenangan keciput yg diibarat baru dapat “pengat” sukan SEA, riuhnya waduhh-waduhh macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! 15,000 pengundi Tg Piai betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan. Nak tengok ada lagi tak bidaah ajaran baru “aji umno… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Usah mnegak bng basah le..Suman kcng sepat
Bukan satu PRK, yg PH tewas, tpi sudah empat
PRU15 nanti, parti PH rakyat akan benam rapat
Tunggu tengok je nanti 2023 kalau kau sempat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kemenangan BN p/raya kecil keciput di Tg Piai cipta rekod dunia ker….merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Kemenangan keciput ibarat baru dapat “pengat” sukan SEA, riuhnya waduhh-waduhh macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! 15,000 pengundi Tg Piai betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan
. It is recently revealed by the Auditor General at all mainstream media that the previous kaki klepet govt had paid out RM57.92 millions to 10,217 dead farmers by BN (Binawe Najib) govt. Dah ler yg hidup ditipu hidup2, yg dah meninggal pun tak… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

👧👧👧👧👧👧👧👧👧👧👧👧👧👧👧👧👧👧
Suman sami Hindu kini dah tukar jadi meenaci
Kotey dia dah sentap tinggal tak sampai seinci
Nafas tercungap2..sebulan, mulut jadi terkunci
Baru ler dia sedar yg Cap Munge tu rkyat benci
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

INI BUKAN AUTA, INI KENYATAAN BENAR AKIBAT BIADAB & DURHAKA KPD ORANG TUA
!! Kes durhaka I Najib ketika di penghujung hayatnya sebagai PM dgn penuh riak mewar-warkan di Kuantan konon2nya masuk akalkah seorang tua renta ganyut berusia 93 boleh mengalahkan seorang pahlawan lebih muda yg berdarah kesatria Bugis, mendapat tepukan gemuruh. Kes durhaka II Saya perwakikan PAU tahun 1993 & 1997 dan saksi hidup
.. PAU 993 – Brader siap berpantun konon dia bukan jenis tak menghormati orang tua dan langgar batu. Alih-alih dalam diam brader dah masuk jarum semua ketua2 perhubungan negeri untuk bertanding jawatan Timb Presiden atasan ‘angin perubahan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Usah mnegak bng basah le..Suman kcng sepat
Di bwh PH, rkyat tk snggup lgi hidup merempat
PRU15 nanti, parti PH rakyat akan benam rapat
Tunggu tengok je nanti 2023 kalau kau sempat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Suman kcng sepat inilah yg kau bertahun-tahun geruni asyik elak diri berface-to-face dgn aku, terakhir di Tg Piai.

Btw, kawww masih amalkan gayseks luar tabiee ker, tak takut ker dah 8 banduan mati sebab perbuatan laknat tuu
..???

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Eh.,eh..eh.,eh..

Suman kcng sepat inilah yg kau geruni asyik elak diri berface-to-face dgn aku, terakhir di Tg Piai.

Btw, kawww masih amalkan gayseks luar tabiee ker, tak takut ker dah 8 banduan mati sebab perbiatan laknat tuu
..???

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Ki ki kik Suman kcg sepat pngikut tuhan Harun
Dasar keturunan penakut bacul, turun temurun
Muka kau tu badut tak ada siapa lah nak gerun
Perasan lbih, muka pun serupa kambing gurun
🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Othman Ahmad

JENG JENG JENG – AMEKAWW
..!!

“As rainfall hit southern Johor, votes for Pakatan Harapan (PH) at Tg Piai By-Rlection began pouring in, based on the observance of an International Independent source today at 2.30 local time.

PH was leading the race at 55 per cent with Barisan Nasional (BN) trailing at 41 per cent”.

YABADABADOOO


!!

 Reply

16 November 2019 7:31 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Nampaknya Suman masih lagi biol mabok todi
Usah nak kelentong auta le, Suman bapok kedi
Kejora baru jer sunting berita, jam 7:34 ptg tadi
BN kini sdg mendahului..dgn lebih 10 ribu undi
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
https://m.malaysiakini.com/news/500078

Reply

16 November 2019 7:44 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Othman Ahmad

Nih aku sedang nonton berita 7:30 ptg, takder pun berita yg kau temberangkan.

Pengiraan undi belum selesai, sah2 banyaklah angkaww punyer temberang Kejora.

JENG JENG JENG – AMEKAWW
..!!

“As rainfall hit southern Johor, votes for Pakatan Harapan (PH) at Tg Piai By-Rlection began pouring in, based on the observance of an International Independent source today at 2.30 local time.

PH was leading the race at 55 per cent with Barisan Nasional (BN) trailing at 41 per cent”.

YABADABADOOO


!!

Reply

16 November 2019 7:50 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

16 Nov 2019 betul2 mnggamit kenangan silam
Ternyata, yg Suman Hindu tua, jenis putar alam
Dia spt tk sdar..yg kapal PH dh bocor tnggelam
Rupa2nya dia tngok TV siaran LTTE Tamil Elam
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Pembaca blh lihat, Suman mmg jelas kaki auta
Dia msih cuba nafikan, benda yg dah sah nyata
Tak tau ler, channel mana unta tu tengok berita
BN dh mnang pun, PH leading, si bebal itu kata
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Pmbaca boleh lihat..Suman pnya sifat pndusta
Dia cuba nafikan, bnda yg dh jelas, depan mata
Mmg si tua renta tu jenis keling, mmbelit kata2
Ditambah pulak, dgn bebal, serupa baghal unta
đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
16 Nov 2019..menggamit kenangan sgt syahdu
Kejora teringatkan lawak badut si Suman Hindu
Kmain si sewel tu brsorak..YABADABADOOO
!!
Lps itu sebulan dia mnghilang, dek malu trkedu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi hi

Nov 2019 di Tg Piai – menggamit kenangan silam di mana gayboy Kejora juga sekali lagi buat rekod tak putus-putus sebagai pencecut tak berani bersemuka dgn saya.

Ha ha ha hs

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ha ha ha
.

We are now wiitnessing GREATEST FIGHT OF THE CENTURY:

2X PM WORLD RENOWNED CHAMPION WARRIOR
VS
Bogus Pahlawan Bugis + Laksamana REAR Admiral.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Dgn ketentuan Illahi bersesuaian dgn Rukun Iman ke 6…
By the Wills of the Almighty Allah SWT
.

Tun Mahathir dah termaktub dalam sejarah sebagai
.
– Living Legend till kingdom comes.
– The One and Only Eldest World Statesman.
– The Father of Malaysia’s Modernization ahead of time.

Najib:
The disgraced fallen pm like the notorious King & Lady Macbeth of Scotland.

Anwar:
The lustful disgraced ‘pm in waiting till kingdom comes’.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Nov 2019 di Tg Piai – menggamit kenangan silam di mana gayboy Kejora juga sekali lagi buat rekod tak putus-putus sebagai pencecut tak berani bersemuka dgn saya.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Yer ker tuu…….??

Sebaliknya pulak,
Hi hi hi hi

Nov 2019 di Tg Piai – menggamit kenangan silam di mana gayboy Kejora juga sekali lagi buat rekod tak putus-putus sebagai pencecut tak berani bersemuka dgn saya.

Ha ha ha ha

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi hi Gumbira sangat, aper hal….?? Najib jadi pm….?? Jahit Sengeh jadi pm…?? Mat Hassan jadi pm….?? Hardy bAWANG jadi pm….?? Apalah sangat kemenanangan tak bermakna tuu.. Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Kemenangan keciput yg diibarat baru dapat “pengat” sukan SEA, riuhnya waduhh-waduhh macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! 15,000 pengundi Tg Piai betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan. Nak tengok ada lagi tak bidaah ajaran baru “aji umno motto” tajaan lebai mca. Perlu dingatkan, it is recently revealed… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Siapa sangka Tua Renta 93 tahun boleh kembali berkuasa memimpin negara sedangkan pemimpin2 dunia yg sebaya, semua dah tewas (meninggal dunia). Malah si Tua Renta semakin hebat di persada antarabangsa sampai2 The Most Powerful Leader (Presiden Trump) pun gentar & mengelak face-to-face dgnnya.
Hanya warga Malaysia yg bertaraf kacang putih (peanut) saja macam Kejora Jahanam tak mau menerima realiti ataupun memang2 goblok.

Tun Mahathir adalah Anugerah Illahi di zaman modern ini.

Betweeen 2003~2018, Umno led by Tun Dol & Tundun Najib ‘back peddled’ Malaysia to Third World Country.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi Apalah sangat kemenanangan tak bermakna tuu.. Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Kemenangan keciput yg diibarat baru dapat “pengat” sukan SEA, riuhnya waduhh-waduhh macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! 15,000 pengundi Tg Piai betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan. Nak tengok ada lagi tak bidaah ajaran baru “aji umno motto” tajaan lebai mca. Perlu fingatkan, it is recently revealed by the Auditor General at all mainstream media that the previous kaki klepet govt had paid out RM57.92 millions to… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kemenangan BN p/raya kecil keciput di Tg Piai cipta rekod dunia ker, merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Ibarat baru dapat “pengat” sukan SEA, riuhnya macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! 15,000 pengundi Tg Piai betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKAT KeBANGSATan
. It is recently revealed by the Auditor General at all mainstream media that the previous kaki klepet govt had paid out RM57.92 millions to 10,217 dead farmers by BN (Binawe Najib) govt. Dah ler yg hidup ditipu hidup2, yg dah meninggal pun tak aman &… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Sian Suman Hindu..cai parti sesat, Bunga Raya
Kejora tunjuk berita pun, dia masih tak percaya
Dgn channel LTTE Tamil Elam dia jdi terpedaya
Bila kena 15 ribu mjoriti sebulan muka dia toya
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Apalah sangat kemenanangan tak bermakna tiu.. Ada cipta rekod dunia ker
.merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker
.?? Kemenangan keciput yg diibarat baru dapat “pengat” sukan SEA, riuhnya waduhh-waduhh macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler
.,!! 15,000 pengundi Tg Piai betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKat KeBANGSATan. Nak tengok ada lagi tak bidaah ajaran baru “aji umno motto” tajaan lebai mca. Perlu fingatkan, it is recently revealed by the Auditor General at all mainstream media that the previous kaki klepet govt had paid out RM57.92 millions to 10,217 dead farmers… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Ia tak ada kena mengena dgn nak ke Putrajaya
Tpi tergelak, citer sg kncil nak ditipu dek buaya
Suman dgn siaran LTTE Tmil Elam dh trpedaya
Kena 15K majoriti, terus sebulan muka jdi toya
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ha ha ha….

We are niw wtnessing GREATEST FIGHT OF THE CENTURY:

2X PM WORLD RENOWNED CHAMPION WARRIOR
VS
Bogus Pahlawan Bugis + Laksamana REAR Admiral

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

By the Wills of the Almighty Allah SWT….

Tun Mahathir dah termaktub dalam sejarah sebagai….
– Living Legend till kingdom comes.
– The One and Only Eldest World Statesman.
– The Father of Malaysia’s Modernization ahead of time.

Najib:
The disgraced fallen pm like the notorious King & Lady Macbeth of Scotland.

Anwar:
The lustful disgraced ‘pm in waiting till kingdom comes’.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

UMNO pimpinan Tun M meletakkan Malaysia muncul menyerlah harum semerbak melintasi gunung dan samudera seantero dunia.

UMNO selepas Tun M ‘back peddled” ke zaman kemunduran dunia ketiga dek kerakusan pemimpin2nya membaham korupsi dan kekayaan negara hingga dicemuh hina senantero dunia sebagai kerajaan klepetokrat paling dahsyat dalam sejarah dunia.

Telahan2 sdra dah mula nenampakkan.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Siapa sangka Tua Renta 93 tahun boleh kembali berkuasa memimpin negara sedangkan pemimpin2 dunia yg sebaya, semua dah tewas (meninggal dunia). Malah si Tua Renta semakin hebat di persada antarabangsa sampai2 The Most Powerful Leader (Presiden Trump) pun gentar & mengelak face-to-face dgnnya. Hanya warga Malaysia yg bertaraf kacang putih (peanut) saja macam ‘J’ tak mau menerima realiti ataupun memang2 goblok.

Tun Mahathir adalah Anugerah Illahi di zaman modern ini.

Betweeen 2003~2018, Umno led by Tun Dol & Tundun Najib back peddled Malaysia to Third World Country.

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kesian Suman tua munafiq fasiq burung gelam
Mmg si tua cabok ni..jenis jahil dan buta kelam
Brita kt tv mana tu, yg dia tonton jam 7:30 mlm?
Agak nya dia ikuti siaran India LTTE Tamil Elam
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Pembaca blh lihat, Suman mmg jelas kaki auta
Dia msih cuba nafikan, benda yg dah sah nyata
Tak tau ler, channel mana unta tu tengok berita
BN dh mnang pun, PH leading, si bebal itu kata
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Pmbaca boleh lihat..Suman pnya sifat pndusta
Dia cuba nafikan, bnda yg dh jelas, depan mata
Mmg si tua renta tu jenis keling, mmbelit kata2
Ditambah pulak, dgn bebal, serupa baghal unta
đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«đŸȘđŸ«
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Remember Gold winner Ben Johnson, whose remarkable performance earned him the title of the “fastest man in the world,” had his medal stripped shorty after his phenomenal performance when he cheated &;tested positive for the banned steroid stanozolol. Marion Jones too – The first woman to win five medals (three gold, two bronze) at the Sydney Olympics in 2000, track superstar Jones eventually also cheated & tested positive for performance-enhancing drugs and pleaded guilty to federal charges stemming from perjury. Jones was stripped of her medals in 2007, banned from the 2008 Beijing Olympics and sentenced to six months in… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

The well known fact that “all govt machineries (incl EC) were under full control of BN at that point of time” memang jelas2 kelihatan – sampai2 keputusan GE14 dilengah-lengahkan hingga awal pagi esoknya. YDPA (Sultan Kelantan ketika itu) juga turut dimanupulasi sampai tak mau keluar menerima mengadap rombongan Tun & pemimpin2 PH. Apa kejadah semua nih….??

Tidakkah itu satu satu bukti jelas Busuk Hati & Penipuan BN-Umno….,??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

15,000 pengundi Tg Piai betul2 aku kesian di atas kebongokan & kebengapan tahap gaban mudah dibodoh2kan puak MUAKFUCKAT KeBANGSATan….

It is recently revealed by the Auditor General at all mainstream media that the previous kaki klepet govt had paid out RM57.92 millions to 10,217 dead farmers by BN (Binawe Najib) govt.

Dah ler yg hidup ditipu hidup2, yg dah meninggal pun tak aman & dapat RIP diklentong oleh penyangak2 UMN0 dan yg sejamban dgnnya.

Celaka betul puak2 MUAKFUCKat keBANGSATan…..!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

INI BUKAN AUTA, INI KENYATAAN BENAR AKIBAT BIADAB & DERHAKA KPD ORANG TUA…!! Najib ketika di penghujung hayatnya sebagai PM mewar-warkan Zdgn riaknya di Kuantan konon2nya masuk akalkah seorang tua renta ganyut berusia 93 boleh mengalahkan pahlawan lebih muda yg berdarah kesatria Bugis, mendapat tepukan gemuruh. Saya perwakikan PAU tahun 1993 & 1997 dan saksi hidup….. PAU 993 – Brader siap berpantun konon dia bukan jenis tak menghormati orang tua dan langgar batu. Alih-alih dalam diam brader dah masuk jarum semua ketua2 perhubungan negeri untuk bertanding jawatan Timb Presiden atasan ‘angin perubahan Melayu Baru’ menyebabkan Tun Ghafar amat keciwa terpaksa… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

My oh my….

Nov 2019 di Tg Piai – menggamit kenangan silam di mana gayboy Kejora juga sekali lagi buat rekod tak putus-putus sebagai pencecut tak berani bersemuka dgn saya.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Pak yop, Saturday December 07, 2019 5:35:00 PM Pkr buat mcm pbbm laa..baru aman..persidangan tukar jadi majlis jarijadi..potong kek Othman Ahmad, Saturday, December 07, 2019 7:16:00 PM Pak Kolop @ Kejora…. Renti2kanlah kerja adu domba. Pak yop Friday, December 06, 2019 9:56:00 PM Ki ki ki ki..siann kt ko..rindu juga ko kt kejora yek..napa nak auww auww kew dgn dia..ki ki ki..tu kejora bapok..kata ko udah masuk gua…sorry ekk..salah orang…salam 15k Othman Ahmad, Saturday December 07, 2019 7:12:00 PM Pak kolop…. Masih tak mau mengaku kerr….?? Ki ki ki ki..siann kepala hotak angkawww….!! Ini apa cerita haaaaaa…..?? Anonymous, 26 November… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Pegi dahh, pengecut
.!!

2 minggu aku aku tunggu angkaww di Tg Piai, last2 kau takut dgn beralasan tak minat.

Banyak kali dah kau beralasan ‘mat malasan si bibir tebal’ mengelak berjumpa face-to-face dgn aku
.!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kemenangan BN p/raya kecil keciput di Tg Piai cipta rekod dunia ker, merampas kembali kekuasaan di singgahsana Putrajaya ker….?? Ibarat baru dapat pengat sukan SEA, riuhnya macam seolah-olah dapat pingat Olimpik. Toksah perasan syok sendiri ler….,!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Allow me to present the facts and findings to the State Rantau Constituency GE14 8n May last year….. In last year’s general election, acting Umno president Mohamad Hasan won uncontested when his Pakatan Harapan rival Dr S Streram was barred from entering the nomination centre for not having a pass issued by the EC. On May 23 last year, Streram filed a petition to have Mohamad’s victory declared invalid. In the petition, he named the former Negeri Sembilan menteri besar, Rembau returning officer Amino Agus Suyub and the EC as defendants. On Feb 16, the Election Court declared Mohamad’s win… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

The entire world watched & knew that Mat Hassan won GE14 Rantau constituency through cheating.

The GE14 Rantau by-election has been necessitated by the Federal Court dismissal of an appeal filed by Mat Hasan to set aside the Nov 16 Seremban Election Court decision declaring his unopposed victory in GE14 null and void.

Election Court judge Azimah Omar said there was no law requiring a pass for candidates, proposers and supporters to submit nomination forms.

Its clear cut that Mat Hassan, BN & State Election Commission at that point of time, interfered and meddled with the said election.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Furthermore, a cheat & corrupted person like Mat Hassan with nothing to hide would not have use a money changer to transfer 10 million out of the country to buy property instead of going through the proper channel it declaring to the authorities. Food for thought

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Dulu, hari2 budak gayboy nih tanya bila nak tuduh Najib. Bila dah tuduh, hari2 tanya mana bukti. Dan sekarang bila mahkamah putuskan ada kes prima facie, budak semburit ini bukan saja menolak bukti2 yang berbakul2 dari segala penjuru dunia, malah mula menuduh hakim menjadi alat kerajaan. Last2 tak dapat lollipop, dia lepas gian meratah ngunyah pop corn di blog Kluangman.

Nawaitu Kejora amat jelas melalui lontaranPANTAToon biadab yg juga merupakan doa hariannya sejak dia memuja KJ di era Pak Lah lagi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu bapok, masih syok sendiri & leka
Mmg dia jenis ego bebal..ini malaun tua bngka
15 ribu mjoriti itu..bukanlah kecik punya angka
Satu ptanda jelas, yg PH rakyat sudah tak suka
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Usah mnegak bng basah le..Suman kcng sepat
Di bwh PH, rkyat tk snggup lgi hidup merempat
PRU15 nanti, parti PH rakyat akan benam rapat
Tunggu tengok je nanti 2023 kalau kau sempat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏