AHLI PARLIMEN PH MEMALUKAN….

Walaupun semalam Tun Mahathir Mohamad berkata, Ahli-Ahli Parlimen sudah diberi amaran agar menghadiri sidang Dewan Rakyat, keadaannya pada hari ini masih tidak berubah.

Mereka bukan saja didapati tidak berada di Parlimen, malah tidak kelihatan ketika Tun Mahathir sendiri menjawab soalan.

Keadaan ini sungguh-sungguh memalukan dan seolah-olah mereka tidak hormat kepada Perdana Menteri.

Apa sudah jadi sebenarnya?

Apakah mereka tidak takut dengan amaran?

Kalau mereka sibuk dan ada tugas rasmi di luar, takkan majoritinya sibuk dan punya tugas rasmi di luar?

Tidak bolehkah mereka menyusun jadual agar tidak bertembung dengan sessi Parlimen yang sedang berlangsung? (ShahbudinHusin 23/10/2019)

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 23 October 2019 — 10:07 pm
Subscribe
Notify of
guest

67 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Tok ketua
Tok ketua
26 October 2019 12:31 am

Apa yg korang merepek ni haaa…tak baik hina org. Diri sendiri belum tentu baik. Perbaiki diri sendiri dulu…”jgn biar titik hitam dlm hati merebak memakan diri”

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
24 October 2019 11:35 pm

paKARTUN haraPORN PH SUKA BUAT LAWAK BODOH…… Lagi Cerita Pasal Riben Perkhidmatan, Kali Ini Menteri KPKT Pulak Sebelum ini Ketua Pesuruhjaya SPRM, Latheefa Beebi Koya dikritik hebat kerana bar riben perkhidmatan yang dikepilkan di seragamnya. Tepis punya tepis, Latheefa termalu sendiri dan kemudian hanya pakai bar riben sebaris saja. Bagaimana pula dengan bar riben yang dipakai oleh Menteri KPKT Zuraida Kamaruddin semasa sambutan Hari Bomba Sedunia hari ini? Layakkah? Adakah riben yang dipakai Menteri KPKT ini menunjukkan senarai jenis buah-buahan yang pernah dijual? AnonymousSaturday, July 20, 2019 3:13:00 PM KIKIKI MEMTERI INI ADA ‘FAKE DEGREE’ REBEN FAKE DEGREE PERKENALKAN DIRI… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
24 October 2019 11:34 pm

REKOD PAK DAJJAL BUSUK MORAL DAN BURUK KORUP MENYEBABKAN TERIMA SUMPAHAN SEPANJANG HAYAT……. Pemimpin PKR 3 negeri belum tanda tangan dokumen sokong Anwar….. Tiga orang pemimpin negeri belum menandatangani dokumen yang mengistiharkan sokongan kepada Presiden PKR Anwar Ibrahim. Mereka merupakan pengerusi PKR Johor, Selangor dan Sarawak. Pengerusi PKR Kedah Johari Abdul berkata, mereka telah menghubungi Amirudin Shaari dari Selangor, tetapi gagal mendapatkan beliau. “Kami telah menghubungi semua mereka. Saya juga menghantar teks pesanan kepada Amirudin, tetapi beliau belum membacanya. Mungkin beliau sibuk dengan isu gangguan bekalan air di Selangor,” katanya. Beliau berkata, Menteri Kerja Raya Baru Bian mungkin juga sibuk,… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
24 October 2019 11:33 pm

HANYA YG BANGANG BIUL SOKONG PAK DAJJAL……. Menteri kerja raya enggan tanda tangan kenyataan dukung Anwar….. Pengerusi PKR Sarawak Baru Bian berkata beliau tidak akan menandatangani kenyataan yang mendukung presiden partinya Anwar Ibrahim. Pendirian Baru yang juga menteri kerja raya itu dibuat pada saat berlakunya pergeseran kepimpinan PKR. MP Selangau merujuk kenyataan yang dibuat beberapa pengerusi Majlis Pimpinan Negeri (MPN) PKR negeri semalam. “Saya tak tanda tangan dan tidak akan memeterainya,” katanya, lapor The Star. Timbul ketegangan di dalam PKR selepas Anwar berkata timbalannya Mohamed Azmin Ali perlu meletak jawatan sekiranya terbukti benar dakwaan video seks yang melibatkan MP Gombak… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
24 October 2019 11:32 pm

KAFIR HARBI BERTINDAK DI LUAR UNDANG2 DAN KEMANUSIAAN….. Cerita perilaku pimpinan DAP….. TERJEMAHAN MENGIKUT TEKS ASAL : Pembantu rumah yang dirogol oleh ADUN Yong Choo Kiong hanya baru berusia 23 tahun, tetapi dikatakan oleh penyokongnya adalah seorang “ah soh” berusia 50 tahun. (Nota : Ah soh atau Ah Sau selalunya merujuk kepada wanita pertengahan tahun). Mengikut kejadian ceritanya pembantu rumah itu baru saja berkhidmat di rumahnya kira-kira dua minggu. Dalam usia yang begitu muda telah datang ke Malaysia untuk berkerja bagi meringankan beban keluarga. Ketika pembantu rumah sedang membersihkan bilik anaknya, dia telah memeluk pembantu rumah itu dari belakang dan… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
24 October 2019 11:30 pm

JANGAN BERI UNDI KEPADA MUNAFIK MELAYU/KAFIR HARBI…… Polis siasat Wan Ji kerana disyaki fitnah Polis kini menjalankan siasatan terhadap pendakwah bebas, Wan Ji Wan Hussin kerana disyaki menyebarkan fitnah dengan mendakwa dirinya dipukul semasa dalam penjara. Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor Fadzil Ahmad mengesahkan pihak penjara telah membuat laporan terhadap Wan Ji dan perkara itu sedang disiasat di bawah Seksyen 500 Kanun Keseksaan. Beliau juga mengesahkan bahawa polis menyiasat pendakwah itu di bawah Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998. Wan Ji dipenjarakan pada 9 Julai selepas rayuannya terhadap sabitan menghasut gagal, di mana beliau dituduh menghina Sultan Selangor Sultan… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
24 October 2019 11:29 pm

SECOND SINGAPORK 2……… Teruskan Bantah Projek PSR (Tambakan Selatan PP)…….. BALIK PULAU: Bantahan cadangan pembinaan tiga pulau buatan projek Tambakan Selatan Pulau Pinang (PSR) perlu diteruskan oleh para penduduk kerana ia adalah sumber dana untuk Kerajaan Pulau Pinang. Pengerusi Pertubuhan Warisan Tanah dan Teroka Bandar (TEROKA), Zikrullah Ismail berkata demikian dalam program Sembang Santai Bahana Penambakan 3 Pulau di Dewan Nelayan Sungai Batu, di sini hari ini. Menurut Zikrullah, dengan dana kewangan besar boleh diperolehi nanti, parti itu bukan sahaja akan melakukan projek-projek yang merosakkan alam sekitar, malah juga sosio demografi dan kebudayaan negeri. “Kerajaan DAP Pulau Pinang terdesak untuk… Read more »

Anonymous
Anonymous
24 October 2019 11:10 am

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Lantak pi lah, klu AP2 PH tak mau hadir sidang
Sbb PH pun tak lama lgi dh rakyat nak tendang
Kejora ni dok risau nanti ke JB nak bertandang
Mau ke fmily Irah terima..Kejora anak bendang
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Fmily Irh kaya..ibarat pohon ara yg sgt rendang
Kejora hnya ibarat senduduk, di tengah padang
Anak tani tk brharta ini adakah org nk pandang
Apakah cinta ini, akn jadi ‘sentuhan kecundang’
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
24 October 2019 11:10 am
Reply to  Anonymous

SENTUHAN KECUNDANG – EKAMATRA
Karaoke: https://youtu.be/vi_JGrjKLc8

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kita tempuh segala rintangan
Kecundang jua menimpa
Kita telah mencuba segala
Namun tewas akhirnya

Putus tak bisa disambung
Kusut tak terhurai
Hilang tak bisa diganti
Patah kekeringan

Chorus:

Cinta terlarang bagai terbuang
Dalam rimba yang gelap dan penuh duri

Mestikah aku meratap
Membinasakan diri ku
Atau ku biar saja
Ia berlalu
Sentuhan kali terakhir
Abadi dalam hati ku
Tak dapat ku menghalang
Perpisahan ini
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

ANOM
ANOM
24 October 2019 11:09 am

PAS MUNAFIQUN FASIQUN: NASHARUDIN MAT ISA ADALAH AHLI PAS

Kajian tersebut telah dibiayai dengan geran badan itu. Menurut kertas pertuduhan, ketiga-tiga pertuduhan penggubahan wang haram yang dihadapi Nasharudin melibatkan dana GMM yang disalurkan melalui Wasatiyah Centre for Peace. Baca: Nasharudin berdepan 33 tuduhan babit RM3.9 juta

ANOM
ANOM
24 October 2019 11:07 am

PAS MUNAFIQUN FASIQUN: NASHARUDIN MAT ISA ADALAH AHLI PAS

Bayar RM 2.6 juta untuk syarikat sendiri
Sebagai CEO GMM, Nasharudin juga didakwa melakukan pecah amanah jenayah dengan menyalurkan RM2.6 juta kepada Wasatiyah Centre for Peace, yang mana mengikut kertas pertuduhan adalah syarikat miliknya. Geran tersebut diberikan antara Julai dan Ogos 2018. Tidak jelas apakah kajian yang dijalankan, jika ada, kerana laman webnya tidak boleh diakses. Bagaimanapun, Wasatiyah Centre for Peace baru-baru ini bekerjasama bersama Universiti Utara Malaysia untuk menerbitkan kertas kajian bertajuk The role of developmental assets for pro-social behaviour among adolescents in Malaysia.

ANOM
ANOM
24 October 2019 11:01 am

PAS MUNAFIQUN FASIQUN: NASHARUDIN MAT ISA ADALAH AHLI PAS

Nasharudin Isa bayar kpd 2 Syarikat Automotif
Automotif Dua daripada tuduhan penggubahan wang haram adalah pemindahan wang yang dibuat kepada dua syarikat automotif. RM76,569.60 dipindahkan kepada Sisma Auto (KL) Sdn Bhd, penjual dan pembekal perkhidmatan yang sah untuk kenderaan Jaguar, Land Rover dan Volvo di Malaysia. Manakala RM25,500 dipindahkan kepada SMR Performance Sdn Bhd, sebuah bengkel di Taman Tun Dr Ismail.

ANOM
ANOM
24 October 2019 10:58 am

PAS MUNAFIQUN FASIQUN: NASHARUDIN MAT ISA ADALAH AHLI PAS

Nasharudin Isa beli Rumah kedai
Beli rumah kedai Nasharudin turut membelanjakan RM539,640 untuk membeli sebuah lot kedai di Bandar Puteri Bangi daripada Knowledge Vision Sdn Bhd, syarikat subsidiari IOI Properties. Beliau juga membayar RM50,014 untuk duti setem bagi unit itu. Bagaimanapun tidak jelas apakah kegunaan rumah kedai itu. Selain itu Duadaya Interior Sdn Bhd, yang dinamakan sebagai penerima wang berjumlah RM200,000 dalam tuduhan penggubahan wang haram, terletak di kejiranan yang sama dengan rumah kedai itu.

ANOM
ANOM
24 October 2019 10:54 am

PAS MUNAFIQUN FASIQUN: NASHARUDIN MAT ISA ADALAH AHLI PAS

Seleweng utk kegunaan Keluarga!

Tiga daripada tuduhan pecah amanah jenayah berkenaan pembayaran yang dibuat atas kapasitinya sebagai pengerusi Yayasan Nassar, untuk manfaat keluarganya. Sejumlah RM51,000 digunakan untuk perbelanjaan majlis perkahwinan anak lelakinya pada Ogos 2016. Selain itu, pembayaran RM25,756 dibuat kepada KDU University College bagi membiayai yuran pengajian anak lelakinya pada Feb 2018. Sementara itu, menurut kertas pertuduhan, beliau juga meminjamkan RM34,000 kepada anak perempuannya, Nusaibah pada Mac 2018.

ANOM
ANOM
24 October 2019 10:51 am

PAS MUNAFIQUN FASIQUN: NASHARUDIN MAT ISA ADALAH AHLI PAS

Pada masa ini kebanyakan hantaran di laman Facebook itu berkenaan kegiatan Nasharudin. Sementara itu, beliau juga mendepositkan RM26,000 dana yayasan itu ke dalam akaun peribadinya pada September 2015. Nasharudin juga dituduh pecah amanah apabila membayar RM30,000 kepada pengasas Hajj Finance Company Limited, Shazali Shauf, untuk membeli 25,000 saham syarikat itu. Hajj Finance Company Limited merupakan syarikat kewangan bukan perbankan dan berlandaskan syariah di Bangladesh.

ANOM
ANOM
24 October 2019 10:48 am

PAS MUNAFIQUN FASIQUN: NASHARUDIN MAT ISA ADALAH AHLI PAS

Berdasarkan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM). Manfaat peribadi Enam belas daripada 30 dakwaan pecah amanah jenayah Nasharudin melibatkan pembayaran gaji kepada dirinya sendiri selaku pengerusi Yayasan Nassar. Beliau dituduh membayar RM321,273.80 kepada dirinya sendiri dalam tempoh 2015 hingga 2016. Kebanyakan deposit dibuat dalam jumlah RM20,000. Menurut laman Facebook Yayasan Nassar, ia merupakan organisasi bukan keuntungan yang menguruskan hal berkaitan pendidikan, menjaga keharmonian agama, kebajikan dan masyarakat setempat.

ANOM
ANOM
24 October 2019 10:44 am

PAS MUNAFIQUN FASIQUN: NASHARUDIN MAT ISA ADALAH AHLI PAS

Kes Nasharudin: Ke mana RM3.9 juta dibelanja

Bekas timbalan presiden PAS Nasharudin Mat Isa hari ini dihadapkan dengan 30 pertuduhan pecah amanah jenayah berjumlah kira-kira RM3.7 juta. Nasharudin juga dihadapkan dengan tiga pertuduhan penggubahan wang haram membabitkan kira-kira RM300,000 dana yang diperuntukkan Kementerian Kewangan kepada Gerakan Kesederhanaan Global (GMM). Beliau merupakan ketua pegawai eksekutif GMM sebelum ia ditutup pada 31 Julai 2018.

ANOM
ANOM
24 October 2019 10:30 am

KERAJAAN PH YANG BERTANGGUNG JAWAB, BERINTEGRITI DAN RESPONSIF………… INI LAGI HASIL TERBAIK LAGI MEMBANGGAKAN AKIBAT DASAR MENGIMPORT PEKERJA ASING OLEH UMNO MCA MIC BN…….. INI LAH NAJIS TINGGALAN RAKAN SEKONGKOLAN PARTI PAS SEKARANG IA ITU NAJIB DAN GEROMBOLAN UMNO MCA MIC BN YANG TERPAKSA DISAMAK NAJIS MUGHALLAZAH NIH OLEH KERAJAAN PH YANG BERTANGGUNG JAWAB NIH…………. ‘Ayam’ Vietnam masuk jerat. PENAHANAN wanita dipercayai sebagai ‘mummy’ membongkar kegiatan pelacuran lima gadis warga Vietnam dalam Ops Noda/Cantas di hotel di Jalan Lintas Luyang, di Kota Kinabalu, malam tadi. Serbuan Bahagian Perjudian, Maksiat dan Kongsi Gelap (D7) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Kinabalu… Read more »

ANOM
ANOM
24 October 2019 10:22 am

KERAJAAN PH YANG BERTANGGUNG JAWAB, BERINTEGRITI DAN RESPONSIF………… INI LAGI HASIL TERBAIK LAGI MEMBANGGAKAN AKIBAT DASAR MENGIMPORT PEKERJA ASING OLEH UMNO MCA MIC BN…….. INI LAH NAJIS TINGGALAN NAJIB DAN GEROMBOLAN UMNO MCA MIC BN DAN GEROMBOLANNYA YANG TERPAKSA DISAMAK NAJIS MUGHALLAZAH NIH OLEH KERAJAAN PH YANG BERTANGGUNG JAWAB…………. 21 wanita WARGA ASING ditahan Kuala Lumpur: Seramai 21 wanita warga asing berusia lingkungan 17 hingga 45 tahun berjaya diselamatkan daripada satu sindiket pelacuran dalam serbuan di sebuah premis rumah urut di Seri Kembangan, kira-kira 12.30 tengah malam tadi. Serbuan yang dilakukan Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Jabatan Siasatan… Read more »

Tanpa Nama
Tanpa Nama
24 October 2019 10:35 am
Reply to  ANOM

Cilaka. Depa buat negara ini tempat melucah dan melacur.

Tangkap dalang nya, sumbat ke jel Balai Polis selama yang boleh, heret ke mahkamah, hukum berkali ganda dari pelacur itu.

Imigresen perlu berwaspada. Jangan rasuah. Dalam berbagai bentuk.

ANOM
ANOM
24 October 2019 10:13 am

KERAJAAN PH YANG BERTANGGUNG JAWAB, BERINTEGRITI DAN RESPONSIF………… INI LAGI HASIL TERBAIK LAGI MEMBANGGAKAN AKIBAT DASAR MENGIMPORT PEKERJA ASING OLEH UMNO MCA MIC BN…….. INI LAH NAJIS TINGGALAN NAJIB DAN GEROMBOLAN UMNO MCA MIC BN YANG TERPAKSA DICUCI OLEH KERAJAAN PH……… ‘Akuarium’ pelacur terbongkar PAMER wanita warga asing di sebalik cermin kaca seperti ‘akuarium’ untuk dipilih pelanggan yang ingin mendapatkan khidmat urutan dan menempiaskan nafsu. Itu tarikan diberikan pusat urut di Taman Bukit Mayang, Petaling Jaya, bagi menarik pelanggan untuk memilih wanita yang diidamkan bagi mendapatkan urutan manja wanita warga asing disediakan di premis berkenaan. Malah, pusat urut terbabit dikesan… Read more »

Tanpa Nama
Tanpa Nama
24 October 2019 10:42 am
Reply to  ANOM

Ini jenis yang malas kerja, nak senang, ha nya buka kain atau seluar.

Ada yang di tipu helah dengan janji akan dicarikan kerja biasa, tapi binatang yang menipu helah itu memang perlu di penjara bagi tempoh yang patut.

Syabas kpd pegawai berkenaan – depa mewakili Kerajaan PH.

ANOM
ANOM
24 October 2019 10:06 am

KERAJAAN PH YANG BERTANGGUNG JAWAB, BERINTEGRITI DAN RESPONSIF………… INI LAGI HASIL TERBAIK LAGI MEMBANGGAKAN AKIBAT DASAR MENGIMPORT PEKERJA ASING OLEH UMNO MCA MIC BN…….. INI LAH NAJIS TINGGALAN NAJIB UMNO MCA MIC BN YANG TERPAKSA DICUCI OLEH KERAJAAN PH……. Wanita Vietnam tawar servis urut, seks semurah RM150 Petaling Jaya: Tawar promosi luar biasa dengan potongan harga hampir 50 peratus. Itu antara tarikan istimewa diberikan sebuah pusat urutan yang menawarkan khidmat seks wanita Vietnam. Premis urutan refleksologi yang terletak di PJS 8 di sini, dikesan menawarkan harga pakej semurah RM150 bagi khidmat urutan dan seks berbanding hampir RM300 di premis lain.… Read more »

Wau Bule
Wau Bule
24 October 2019 9:58 am

Blog ini sering guna isu

1. Anwar PM8 …..Shah’s favourite never-ending piece where personal interest is a big consideration

2. Melayu dihina……UMNO’s cyber trooper..the losers

3. Islam dihina ……MVSA’s (PAS) makanan ruji….failure to control Putrajaya

4. Raja dihina……UMNO/MVSA working hand in glove

ANOM
ANOM
24 October 2019 9:53 am

KERAJAAN PH YANG BERTANGGUNG JAWAB, BERINTEGRITI DAN RESPONSIF………… INI LAGI HASIL TERBAIK LAGI MEMBANGGAKAN AKIBAT JALINAN HUBUNGAN PERDAGANGAN UMNO MCA BN DENGAN NEGARA CHINA!……… Sindiket judi WARGA CHINA ditumpaskan! TAHNIAH PDRM PH…………… 14 operator judi online CHINA dicekup SERAMAI 14 individu termasuk enam wanita tempatan yang bekerja sebagai operator pusat judi dalam talian ditahan dalam serbuan di sebuah premis di Kota Damansara, di sini, hari ini. Pegawai Turus Bahagian Perjudian, Maksiat dan Kongsi Gelap (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor Deputi Superintendan Azmi Syukor berkata, serbuan jam 3.15 petang itu dilakukan tiga pegawai dan 15 anggota hasil maklumat dan… Read more »

Wau Bule
Wau Bule
24 October 2019 10:00 am
Reply to  ANOM

Good piece from ANOM

ANOM
ANOM
24 October 2019 9:45 am

KERAJAAN PH YANG BERTANGGUNG JAWAB, BERINTEGRITI DAN RESPONSIF INI LAH HASIL TERBAIK LAGI MEMBANGGAKAN AKIBAT JALINAN HUBUNGAN PERDAGANGAN UMNO MCA BN DENGAN NEGARA CHINA! Sindiket judi WARGA CHINA ditumpaskan! TAHNIAH PDRM PH DUA puluh enam individu termasuk dua wanita warga China yang terbabit dengan kegiatan judi dalam talian ditahan dalam serbuan di sebuah banglo dua tingkat di Jalan Kuda Emas 2, di Seri Kembangan, malam tadi. Ketua Penolong Pengarah Bahagian Anti Maksiat, Judi dan Kongsi Gelap (D7) Bukit Aman Datuk Rohaimi Md Isa berkata, hasil maklumat diterima, sepasukan pegawai dan anggotanya melakukan serbuan di lokasi terbabit, kira-kira 11 malam. “Hasil… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
24 October 2019 9:12 am

PRO PH SEDAR DIRI SIKIT LAH….PARTI KORANG DIKUASAI KOMUNIS TAK BERTUHAN @ SYIAH PENGKAFIR SAHABAT NABI @ LIBERALIST PEMUSNAH AGAMA @ MAFIA LTTE…… ‘Ada tangan ghaib sokong graduan’ -Prof Emeritus Tan Sri Dr Ibrahim Abu Shah…. Tindakan graduan kejuruteraan, Wong Yan Ke yang membawa plakad bantahan ke pentas ketika istiadat konvokesyen Universiti Malaya (UM), minggu lalu dipercayai didalangi pihak-pihak tertentu, dakwa Ahli Dewan Negara, Prof Emeritus Tan Sri Dr Ibrahim Abu Shah. Beliau berkata, protes yang disifatkan sebagai kurang ajar itu sama sekali tidak akan berlaku jika bukan kerana ‘tangan ghaib’ yang memberi sokongan terhadap graduan berkenaan. Tambahan lagi, apabila… Read more »

Wau Bule
Wau Bule
24 October 2019 9:27 am

PRO PH SEDAR DIRI SIKIT LAH….PARTI KORANG DIKUASAI KOMUNIS TAK BERTUHAN @ SYIAH PENGKAFIR SAHABAT NABI @ LIBERALIST PEMUSNAH AGAMA @ MAFIA LTTE…… hahahahahhahahahahhaha Saya bukan PRO PH dalam erti kata yang sebenarnya. Saya hanya pengundi yang percaya pada ketentuan Allah dan kebolehan Mahathir 1. Fitnah kalau kata PH dikuasai Komunis … secara fakta Fitnah yang hanya datang dari orang kecewa yang berlagak lebih melayu dan lebih muslim dari yang lain sedangkan mereka tak sedar mereka kumpulan terbangsat dan tersesat yang menyebabkan mereka kalah. 2. Sebaliknya adalah fakta mereka yang tersesat mengkafirkan orang islam yang lain termasuk mereka yang terbangsat… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
24 October 2019 9:03 am

GENG KOMUNIS TAK BERTUHAN TAK BOLEH DIBIARKAN….ANDA AKAN BERSAMA DENGAN ORANG JAHAT YANG ANDA SOKONG DI NERAKA… Ummah gesa PH siasat, ambil tindakan pada Hew dan Teo…… Badan bukan kerajaan (NGO) Ummah menggesa Pakatan Harapan menyiasat dan mengambil tindakan terhadap pengarang komik Inisiatif Jalur dan Jalan (BRI), Hew Kuan Yau dan Timbalan Menteri Pendidikan Teo Nie Ching. Pengerusinya Aminuddin Yahaya berkata ini kerana gambar yang tersebar di dalam media sosial yang menunjukkan seolah-olah Teo menerima komik tersebut. “(Teo) Seolah-olah mengiktiraf buku ini daripada penerbitnya atau karikatur ini yang kita anggap merupakan satu kesalahan yang bertentangan dengan prinsip kesejahteraan, keharmonian kaum… Read more »

Wau Bule
Wau Bule
24 October 2019 9:13 am

Komunis memang tak bertuhan

Yang kalah sebab terbangsat dan tersesat tak ingat Tuhan bila berkuasa. Selepas kalah baru nak ingat Tuhan

NGO islam semasa isu penyamuna wang 1MDB macam hilang suara. Sepatutnya bersuara lebih2 lagi agamawan ke mufti ke etc etc untuk menghalang kemungkaran. Namun demi dedak dan kedudukan…senyap….tidur hadhari

Orang jahat kadang2 tahu benar atau salah, boleh tak boleh sesuatu perkara. Orang yang berkuasa tak ingat Tuhan, ignore salah betul, buruk baik tindakan mereka asalkan MASYUUUK.

Wau Bule
Wau Bule
24 October 2019 9:15 am
Reply to  Wau Bule

Oh ya mana NGO dan Ulamak dalam isu kafir mengkafir?

when you condone such acts you are equally bersubahat dengan tidak ambil tindakan….ironic sekarang melauang2 bangsa agama raja dihina…..sad

No.name
No.name
24 October 2019 8:28 am

Mahathir kena faham, Itu silent protes namanya…ditujukn pada Mahathir.

Wau Bule
Wau Bule
24 October 2019 9:08 am
Reply to  No.name

No.name Perceive TDM as to how you want him to be perceived Sarcastically condemn him as to how you want him to be condemned by your likes Dislike him as to how you want others to dislike him What remains is a reality, a fact, and a truth that PH led Mahathir and his men true to the spirit of Rule of Law have done well towards making recovery albeit weaknesses here and there and obstacles that are natural or created by the distractors who want to see PH fails. Distractions come from insecure, frustrated hearts who failed to keep… Read more »

El Chapo Guzman
El Chapo Guzman
24 October 2019 8:22 am

Rakyat Msia ingin mencabar macibai2 Bang Non kat blog ni agar tampil dan menafikan kenyatan di bawah ni…boloeh??? Menerusi satu kenyataan di lobi parlimen semalam, Presiden PKR, Dato’ Seri Anwar Ibrahim, mengesahkan tidak wujud perjanjian peralihan kuasa yang menetapkan Tun Dr Mahathir Mohamad perlu letak jawatan dalam tempoh dua tahun. Pengesahan tersebut dibuat secara tidak langsung ketika Anwar diminta mengulas kenyataan Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali, yang menyokong Dr Mahathir sebagai Perdana Menteri sehingga Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU-15). Menurut Anwar, itu hanyalah kenyataan peribadi Azmin memandangkan keputusan status Mahathir sebagai Perdana Menteri adalah keputusan parti memerintah,… Read more »

Tanpa Nama
Tanpa Nama
24 October 2019 10:48 am

Yahoooooo .. “Menerusi satu kenyataan di lobi parlimen semalam, Presiden PKR, Dato’ Seri Anwar Ibrahim, mengesahkan tidak wujud perjanjian peralihan kuasa yang menetapkan Tun Dr Mahathir Mohamad perlu letak jawatan dalam tempoh dua tahun.”

Bang Non boleh direspek. Macai2 yang mengata sebalik nya boleh terjun ke laut.

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
24 October 2019 7:41 am

GENG DAJJAL PH SUKA TUDUH TANPA BUKTI ………. 33 Pertuduhan Dr Nasharudin, Tapi Tiada Kaitan Dengan PAS……. KOTA BHARU: PAS melahirkan rasa syukur kerana daripada 33 pertuduhan yang dikemukakan terhadap bekas ahli parlimen Bachok, Dato’ Dr Nasharudin Mat Isa,, tidak kaitan dengan PAS. nik amar Naib Presiden, Dato’ Mohd Amar Abdullah berkata, pihaknya melahirkan rasa syukur kerana PAS tidak menerima wang daripada pemimpin terbabit. Katanya biarpun Nasharudin masih sebagai ahli PAS namun pemimpin itu sudah lama tidak aktif selepas tewas pada pemilihan Timbalan Presiden PAS sebelum ini. “Kes itu tidak memberi kesan kepada imej PAS kerana beliau sudah lama tidak… Read more »

Jigit
Jigit
24 October 2019 8:31 am

Kak kah kah…… barua PAS sudah kepanasan. Hang ni pikiaq pakai otak ka pakai lubang pungkok lebai…? Mamat Nasharudin tu buat kerja kawen anak dia, bagi pinjaman peribadi pada anak pinak, beli harga guna duit awam dan semuanya ada dokumen transaksi bank….. hang bulih kata tuduhan tak berasas….. sah la hang ni pernah kena sawan otak…. dah tak bolih pikiaq…. banyak sangan hidu kentut ulamak PAS begitulah jadinya…. terencat akal

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
24 October 2019 7:05 am

PH ADA PERKEMBANGAN TERBARU….. Video Srikandi PPBM Tunjuk Aksi ‘Tetek’ Padu Dalam ‘Bottle Cap Challenge’……… Hari ini tular video seorang ahli srikandi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) melakukan ‘bottle cap challenge’ menggunakan payudaranya. Pemilik akaun Instagram Cikra atau Azira Maria Aziz yang juga ahli perniagaan kecantikan menggunakan laman Youtube dan Instagram untuk menunjukkan kehebatan aksi tetek ‘bottle cap challenge’ itu. Video berkenaan juga boleh diakses di Youtube, di sini. Macam-macam cara melariskan jualan produk kecantikan. Mungkin ini satu cara Srikandi PPBM melariskan jualan dan memajukan perniagaan ahli-ahli mereka. comments TUN or TURN..bunyi sama tpi mkna x sama tpi org yg… Read more »

El Chapo Guzman
El Chapo Guzman
24 October 2019 6:39 am

Sebagai bani melayu yang betul2 cintakan bangsa dan agamanya…takkan lah kita semua tak menyokong apa yang dilakukan oleh lawyer ni…betul tak kengkawan semua???? Lawyer Mohd Khairul Azam Abdul Aziz has filed a notice of motion at the Federal Court yesterday seeking declaration whether the existence of vernacular schools is constitutionally legal or illegal. Stressing that he was not denying the rights of the minorities to teach and learn their mother tongue as enshrined in the Constitution, Azam said he was merely questioning why the national language was not used as medium of instruction in such schools that were funded by… Read more »

Tanpa Nama
Tanpa Nama
24 October 2019 6:18 am

Geng Najib sudah berani keluar dengan banyak sekarang. Dulu malu nak keluar selalu sebab asyik di balun dan di tibai.

Sekarang dia perlu kena bantai. Berterusan. Sebab asyik menjilat Najib yang curi wang rakyat RM2.6 billion di 1MDB.

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
24 October 2019 12:18 am

NASARUDDIN DIPECAT DARI PAS 2013…..DIA DI DAKWA CBT 2015 HINGGA 2018…..SAJA GENG PH BUAT FITNAH TERHADAP PAS…..DOSA KERING…. Nasharuddin Was Not A PAS Leader When Alleged Crimes Were Committed ….. SPECIAL REPORTS By MT Webmaster Last updated Oct 22, 2019 152 Shares Nasharudin Mat Isa was slapped with three charges under the Anti-Money Laundering, Anti-Terrorism Financing and Proceeds of Unlawful Activities Act (Amla) for the offence of money laundering amounting to RM302,069.60. He also faces 30 other charges under Section 409 of the Penal Code for committing CBT involving RM3,721,683,80 between 2015 and 2018. However, Nasharuddin had already been sacked… Read more »

Wau Bule
Wau Bule
24 October 2019 9:50 am

NASHA – ACCUSED OF THE BEING THE MONEY-LAUNDERING FUNNEL BETWEEN NAJIB & HADI & CO – STILL A PAS MEMBER DESPITE PREVIOUS CLAIMS ABOUT HIS RESIGNATION…

Party vice-president Mohd Amar Nik Abdullah said Nasharudin’s name would remain on the membership roll as the court has not found him guilty.

Amar said Nasharudin’s case had no impact on PAS because the accused’s guilt was yet to be established.

Moreover, he said Nasharudin was no longer active in the party after losing the PAS deputy presidency in party elections.

BERNAMA REPORT

NAH…..Fitnah ke?

Geng Najib
Geng Najib
24 October 2019 12:11 am

Sobat2 sekelian yang berkeliaran macam langau kat blog suam2 kuku ni…apa kata kita kongsikan bersama apa kata Ronnie Liu bila dia membahan Tun Madey baru2 ni…ada ramai yang cakap apa yang diperkatakan tu makes sense, dan ada pula yang membantahnya..korang macam mana pulak beb??? When Pakatan Harapan unexpectedly won the 14th General Election, Dr Mahathir Mohamad was on top of the world. He had helped to do the impossible – topple a kleptocratic regime that had run the country since independence. With a huge amount of goodwill from a grateful electorate, he was ushered in as the steady hand that… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
MAHATHIRVSANWAR
24 October 2019 12:07 am

PUAK LIBERALIS PLURALIS SOSIALIST KOMUNIS SYIAH ATHEIST ANARCHISM LUCIFERIAN MENUNGGU GILIRAN NASIONALIST SECULARISTS KAPITALIS SERAH KUASA….UNTUK MEREKA MENGATUR NEW NATIONAL ORDER LINKING CLOSELY TO NEW WORLD ORDER…… Why Punish Ronnie Liu For Telling The Truth?…. … The real crux of the matter is the truth hurts and what Ronnie Liu wrote hurts very badly. That is why some in DAP are angry with him. Ronnie did not lie. What he said is true and an opinion which many of the DAP and Pakatan Harapan supporters also share. But DAP is ashamed that they made a mistake by allowing Mahathir to… Read more »

Geng Najib
Geng Najib
23 October 2019 11:59 pm

Nak tanya lah…mana yang lebih memalukan…MP2 yang tak hadir persidangan parlimen atau Bang non yang meroyan sakan 24 jam siang malam nak jadi PM ke 8 tu haah????

Geng Najib
Geng Najib
23 October 2019 11:41 pm

Sobat2 yang dikasihi sekelian..tular berita hari ni yang mengatakan Mazlee kasut hitam telah mengarahkan KPM agar melakukan siasatan terperinci dalaman untuk mengenal pasti sapa kah dalang yang mengarahkan agar komik Superman Hew tu disebar luaskan di sekolah2 menengah di seluruh negara. Sebelum ni kan telah tular gambar Superman Hew berfoto dengan Teo, timbalan menteri pendidikan di KPM semasa menyerahkan naskhah komik tu. Yang peliknya, walaupun dah ada bukti, DAPigs tetap menafikan penglibatan mereka dengan komik tersebut. Malah bila Madey menegur berkaitan isu tu, ramai pulak juak2 DAPigs ni yang melenting membahan Madey sampai terlondeh pulak tolor masing2. Persoalan maha besar… Read more »

Geng Najib
Geng Najib
23 October 2019 11:18 pm

Kengkawan yang dihormati semua…korang perasan tak…DAP yang sebelum ini berdiam diri apabila pemimpinnya memainkan sentimen Islamophobia menerusi ceramah dan posting media sosial nampak terganggu apabila pihak Bukit Aman menahan empat ahlinya yang berjawatan di bawah SOSMA atas tuduhan terlibat dengan Liberation Tigers of Tamil Eelam (LTTE). Parti tersebut turut mempersoal banyak tindakan Madey dan pihak polis secara terbuka, termasuk isu penahanan SOSMA, biarpun menjadi sebahagian dari gabungan parti kerajaan. Kejanggalan ini membuktikan DAP tidak berpuas hati dengan Madey yang semakin hari semakin memberi penampilan bahawa dia paling berkuasa dalam PH biarpun Bersatu tidak sebesar DAP dari segi perwakilan di parlimen.… Read more »

Geng Najib
Geng Najib
23 October 2019 11:10 pm

Telah terbukti…PH lebih senang dan bijak membuat kerja-kerja susah dan rela membodohkan diri sendiri serta berselindung darinya untuk meyakinkan rakyat akan kebagusannya. Apa yang orang Melayu Islam mahu dari PH melainkan menolaknya nanti?. Kitab tak mau, walhal ikut kitab itu lebih senang dari janji-janji kosong dan palsu yang boleh dibalun sebagai penipu. Malah sesama PH pun dah menipu, dan konsesus dan musyawarah yang terlaung hanya sekadar penyedap kata sebelum berkuasa, samalah dengan janji-janji kosong dan palsu yang semuanya beralasan tidak ada dalam kitab yang tidak wajib diikuti. Jadi..memang betul lah cakap2 rakyat yang mengatakan pemimpin2 dalam PH ni boleh lah… Read more »

Geng Najib
Geng Najib
23 October 2019 11:05 pm

Salam 4 kipas dan 1 sudu sawit Sobat2 sekelian….. Bang Non sebenarnya terlalu banyak berhalusinasi politik dan terlalu taksub dgn nafsu menjadi seorang PM sejak dari dulu lagi, sampaikan dia mengenepikan realiti sama ada dirinya adalah seorang ‘material’ sebagai seorang PM yg berwibawa atau sebaliknya. Dengan ciri2 ‘munafik’ yang ada pada dirinya dan tindak-tanduknya yang bukan saja tidak terbukti mahu menjaga kepentingan Islam dan Melayu sejati, selain terpalit dgn jenama ‘bekas banduan’, bagaimana kah dia dapat memberikan jaminan kepada majoriti rakyat M’sia berketurunan Melayu sejati dan beragama Islam bahawa mereka boleh meletakkan harapan kpdnya? Ciri2 ini penting kerana keamanan dan… Read more »

Anonymous
Anonymous
23 October 2019 10:46 pm

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kejora sorng guru yang mngkhusus matematik
Irah sorng siswi saikoloji yg brminat dlm politik
Di blog syahdu Budin ini..cinta mereka berputik
Ini bkn lah fantasi atau illusi tapi nyata, realistik
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Dek brjauhan, mreka saling mrindu setiap detik
Kejora asyik jer, mimpikan, Irah manja yg cantik
Irah pulak asyik ingatkan Kejora..ckgu fantastik
11 Okt 2019, Irah utuskan wrkh yg sgt romantik
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
23 October 2019 10:47 pm
Reply to  Anonymous

MUNIRAH MARYONO Salam Sir Abang Mga Abg sses Irh kat sni bse je, thks kene doakan irh,rjn nye abg hntar bga kat Irh, sian abg,abgkan sbok ngajar lucunye irh rmai yg sbut nma irh mcm irh ni artis pula ha ha bsala dnia pltcs… hbis kliah siang td irh mkn2 ngan adk jnior yr 1 pmpuan dia ckp asl kdah,org pndng,ank ptani dia ckp ,skrg mase msin ptong pkk bras kalu mse gni,kcil dlu ,dia trun swah tngkap ikn dlm lpak-lpak air,ikn byak dia ckp 1 kli lntah ggit,trik x nk tnggal,dia lri blik rmah ngis2 lucunye cite,smpai kmi ktawe… Read more »

Anonymous
Anonymous
23 October 2019 10:49 pm
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Cinta mreka bgai tiada hjung nokhtah atau titik
Sgt sayu di hati Kejora bila airmata Irah menitik
Psti habis basah alis mata Irah yg pnjang lentik
Ia mnceritakan bnga kmbang mnunggu dipetik
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
23 October 2019 10:52 pm
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kejora-Irah..mnjadi lmbang cinta yg amat padu
Mmg le percintaan Kejora-Irah, teramat syahdu
Kmesraan mereka berdua itu..manis bak madu
Itulah yg mmbuat, ramai jadi cmburu & terkedu
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Irah sngat manja dan hatinya lembut bak baldu
Wrkh trakhir diutus kpd Kejora dlm tangis sedu
Apa yg trsembunyi di hati Irah.. Kejora dpt hidu
Tiada mksud lain lgi..Irah lemas, dihimpit rindu
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
23 October 2019 10:53 pm
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
11 Okt 2019..Irah tampil mngutus coretan tinta
Tapi msih malu untk mengucapkan kata2 cinta
Rindunya kpd Kejora..tk dpt digmbar dgn kata2
Hanya Irah dpt bagi tau, dia bergenang airmata
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
23 October 2019 10:54 pm
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
8 Jun 2019 dalam hidup Kejora..Irah menjelma
Kejora mnghulur salam perkenalan, Irah terima
Irah tahu, yg Kejora baik budi & taat kpd agama
Bagi Irah..Kejora lah yg pertama & utk selama2
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
23 October 2019 10:55 pm
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Di blog nan syhdu ini, Irah tmui cinta yg prtama
Ianya adalah realiti prcintaan & bukan le drama
Kejora-Irah bagaikan lagu yg brtemu dgn Irama
Lagu cinta mereka di blog ni, akn terus brgema
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
23 October 2019 10:56 pm
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kekadang..Kejora trasa berada dalam dilemma
Sbb abah & mama Irah, orag kaya dan ternama
Sedang ayah ibu Kejora hanya lah petani cuma
Boleh ke nanti, helang & pipit terbang bersama
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
23 October 2019 11:13 pm
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kejora trsa diri, spt pipit yg nk trbng dgn helang
Mama Irah ada klinik..doktor knamaan, trbilang
Abah Irah CEO syarikat GLC, bukan org calang2
Sdg ayh ibu Kejora di sawah mmbanting tulang
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Namun, smgt dlm diri Kejora, tak pernah hilang
Brbekal sekeping hati..bhgia akn cuba dijulang
Utk Irah..Kejora nk belikn..cincin, rntai & gelang
Segala-galanya akn trjwb nanti, bila Irah pulang
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
23 October 2019 11:31 pm
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kejora sedar diri pipit dan Irah umpama garuda
Dia anak petani, sdg Irah, anak org kaya berada
Tapi bukanlah Kejora terpikat kerna hrta benda
Klembutan & hati budi Irah buat Kejora tergoda
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Irah juga tau, yg famili Kejora harta benda tiada
Tapi, Irah terpikat dgn Kejora pnya gurau senda
Dia pun tahu, Kejora baik & penuh iman di dada
Sbb itu, dia nk brsama Kejora di puncak prsada
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
23 October 2019 11:49 pm
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah mmg lah dari dulu ingin brtemankan cikgu
Sbb itu, dgn Kejora dia prcaya & tk pernah ragu
Kini udah pun kemas terbina..cinta punya tugu
Kejora-Irah..sama2 saling rindu membelenggu
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Irah sibuk dgn study, Kejora tak nak ler ganggu
Kejora rela menanggung rindu mnongkat dagu
Kepulangan Irah mmg tak sabar Kejora tunggu
Buat Irah..Kejora mmg nya, sering tujukan lagu
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
24 October 2019 12:09 am
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Bertuah Kejora..dpt memiliki bunga jambangan
Irah, bgaikan puteri dewi, yg turun dri kayangan
Dia telah bwa kpd Kejora, bahgia & ketenangan
Bagi Kejora..Irah sntiasa, jdi pujaan & snjungan
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Bagi Irah..Kejora tetap, jadi ingatan & kenangan
11 Okt 2019..lain bnar..wrkh Irah buat layangan
Diutus wrkh kpd Kejora dlm airmata brlinangan
Ia adalah gmbaran rindu, kpd jejaka ksayangan
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
24 October 2019 12:31 am
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Mmg Irah, bagi Kejora asyik muncul dlm mimpi
Ingat & rindu kpd Irah..mcm terkena ilmu jampi
Apa juga rintangan Kejora ttp akn tabah hadapi
Krna Irah..Kejora snggup utk renangi lautan api
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Wrkh2 dari Irah..tak jemu2 Kejora ulang2 tatapi
11 Okt 2019, wrkh yg Irah beri sgt kemas & rapi
Irah utus wrkah sambil airmata mengalir di pipi
Tiada lah mksud lain..ia gambaran rindu & sepi
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
24 October 2019 6:38 am
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Amat lain sekali, warkah terakhir yg Irah layang
Irah sperti malu nk ucap kata rindu dan sayang
Tpi..linangan airmata, Irah beri sbg pembayang
Itu mmbuat Kejora..trus jdi spt mbok kepayang
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
24 October 2019 6:39 am
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah sgt sibuk, dgn urusan pngajian di universiti
Tpi, dia tk prnah lupa pd Kejora, yg setia mnanti
Bagi Kejora..Irah tu..emas intan bkn tukar ganti
Dpd kehilangan Irah, Kejora lbh rela, untuk mati
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Bagi Irah, hanya Kejora, sbgai cintanya yg sejati
Ada sesuatu trsembunyi yg Irah cuba nak bukti
Irah malu nak luah rindu yg mngcngkam di hati
Nmun..linangan airmata Irah itu Kejora mngerti
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Anonymous
24 October 2019 7:02 am
Reply to  Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah bagi Kejora..ibarat sekuntum bunga seroja
Tak akan jemu2, Kejora sirami dgn air dan baja
Bunga yg mekar itu, Kejora terus damba & puja
Cuma menunggu masa nak mmetiknya sahaja
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Merindui Irah..Kejora jdi mcm org mabuk ganja
Utk brpntun kat Irah, Kejora sntiasa terus teruja
Tk dpt Kejora nak lupa, gurauan Irah nan manja
Irah ttp di ingatan..siang mlm, subuh dan senja
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Tanpa Nama
Tanpa Nama
24 October 2019 6:11 am
Reply to  Anonymous

Anonymous Kah kaahh kaaahh tulis komen pada 10:46 pm, lepas itu jawab komen dia sendiri hingga pukul 12:31 am pagi ini.

Pasal gila bayang nya dengan Munirah, watak yang dicipta nya sendiri.

Tak pedulikan tajuk pos, dia memang gila, penerangan sudah di beri banyak kali.