ZAKIR NAIK BOLEH MULA CARI NEGARA LAIN YANG SEDIA MENERIMANYA

Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad berkata, kerajaan akan menarik balik status penduduk tetap (PR) Dr Zakir Naik sekiranya siasatan polis mendapati pendakwah kontroversi itu melakukan sesuatu yang menjejaskan kesejahteraan negara.

“Kita (kerajaan) boleh tarik balik status penduduk tetapnya jika dia (Dr Zakir) melakukan sesuatu yang menjejaskan kesejahteraan negara ini.

“Pada masa ini, polis sedang menyiasat (sama ada) dia melakukan kesalahan itu atau tidak.

“Sudah tentu, jika dia melakukan kesalahan, kita perlu menarik balik status penduduk tetapnya,” kata Tun Mahathir lagi.

Menurut Tun Mahathir, kerajaan juga akan mengambil tindakan menghalang Dr. Zakir daripada terus membuat ucapan yang provokatif yang dilihat cuba melaga-lagakan masyarakat berbilang kaum di negara ini.

Apakah maksud kenyataan Tun Mahathir ini?

Adakah kenyataan terbaru Tun Mahathir ini suatu bayangan bahwa status PR Dr. Zakir akan ditarik tidak lama lagi?

Rasanya kecenderungan Tun Mahathir memang ke arah itu sekarang ini.

Kenyataan beliau ini jelas berbeza dengan pendiriannya beberapa hari lalu yang bertegas menyatakan Dr Zakir tidak akan dihantar pulang ke negara asalnya, India.

Kata Tun Mahathir, jika dihantar pulang, pendakwah itu bukan saja tidak akan mendapat perbicaraan yang adil, malah mungkin akan terancam nyawanya.

โ€œKita dalam keadaan ditelan mati emak, diluah mati bapa, tapi kita tiada pilihan selain melindunginya,โ€ tambah Tun Mahathir lagi.

Tetapi, dengan menunggu hasil siasatan polis terlebih dahulu sebelum statusnya PR Dr Zakir boleh dibatalkan, Tun Mahathir nampaknya sudah menyediakan perlindungan buat dirinya daripada kemungkinan kecaman ramai atas tindakan tersebut.

Ini bermakna, tindakan membatalkan PR itu sekiranya dilakukan, ia bukan kerana beliau akur atau tunduk kepada desakan menteri-menteri DAP yang mahukan beliau berbuat demikian, tetapi kerana hasil siasatan polis yang mendapati pendakwah itu telah melakukan sesuatu yang menjejaskan kesejahteraan negara.

Dengan itu, jika ada kecaman ramai terhadapnya, Tun Mahathir sedia dengan sandaran bahawa beliau lebih mengutamakan kesejahteraan rakyat berbilang kaum di negara ini.

Dan sebagai ketua kerajaan, memang itulah yang sewajarnya menjadi keutamaan beliau sebagai Perdana Menteri.

Lebih-lebih lagi kerana polis terletak di bawah Kementerian Dalam Negeri yang menterinya ialah Muhyiddin Yassin, sekali lagi Tun Mahathir juga ada perlindungan lapisan kedua untuk dirinya dalam pembatalan status PR Dr Zakir itu.

Bererti, beliau dan kerajaan hanya bertindak membatalkan status PR Dr Zakir atas faktor keselamatan dan kesejahteraan rakyat setelah disiasat oleh pihak polis serta diperhalusi oleh Kementerian Dalam Negeri.

Dalam pada itu, dengan Dr Zakir sendiri sudah diambil keterangannya selama berjam-jam oleh polis Bukit Aman malam tadi, kebarangkaliannya ialah hasil siasatan polis itu akan diserahkan kepada kerajaan dalam waktu yang terdekat ini.

Yang pasti, dengan perkembangan terbaru ini, Dr Zakir bolehlah mula mencari mana-mana negara lain yang sedia menerimanya, jika beliau berkeras tidak mahu kembali ke India, negara kelahirannya untuk berdepan perbicaraan di sana.

Tempoh beliau dibenarkan berada di negara ini sudah semakin singkat sebenarnya. (Shahbudindotcom 16/08/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 16 August 2019 — 10:39 pm

199
Leave a Reply

avatar
10 Comment authors
AnonymousAnonymousWau kemetekAnonymousnajib bini rosmah Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
anonymous
Member
anonymous

Kenape madey biarkan Zakir turun naik turun Bukit Aman?…mufti Perlis tak berani lagi biarkan zakir bebas bercakap….DAP berjaya sekat kebebasan zakir naik….madey tak boleh buat ape2 lagi pertahan zakir kerana madey gagal dapat sokongan melayu…madey sudah takut kpd DAP

Anonymous
Guest
Anonymous

Mujur ada DAP boleh dibuat Punching Bag. Nampaknya masing2 jadikan DAP sebagai sandaran (lu punya pasal). Suatu masa nanti kalau jenerasi baru DAP tutup kedai dan beramai2 masuk parti dalam gagasan BN parti mana pula yang akan jadi mangsa.

Wau kemetek
Guest
Wau kemetek

Zakir Naik, Bangla, Pakistan, Rohingya, Indon dll. yang berugama Islam itu adalah tetamu kita walau berapa juta sekalipun. Malaysia mempunyai perlembagaan dan undang2 yang perlu dihormati oleh samada tuan rumah atau tetamu. Penguat kuasa telah diamanahkan agar menunaikan tanggung jawab dan bertindak mengikut undang2 yang telah diluluskan parlimen. Tolong maklumkan kepada saya negara mana di dunia ini yang undang2nya membolehkan menteri (berkuasa seperti polis) menangkap dan mendakwa siapa sahaja yang didapati bersalah. Kalau ada sudah pasti senjata yang digunakan menteri lebih canggih dan moden daripada polis. Saja tanya, geram!

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
TN monyet tua..,otak besar kepala jarum peniti
Dia ganggu pantun abg sbb cemburu sakit hati
Dia fikir, bila dia ganggu, abg ini akan berhenti?
Sorry ler, demi Irah..abg ni tak takut untuk mati
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tau..!!
Kat atuk TN renta tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah akan sentiasa menjadi abng punya belaian
Tak perlu Irah risau, si TN beruk tua tu meroyan
Pakwe Irah ini cukup kekuatan dan kepandaian
Tahu le atuk tua renta tu camner abg nak layan
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah, tengok sakit sewel atuk TN abg rasa ngeri
Elok lak kalau si TN tua renta ini cepat hara kiri
Kemain bapok ini, mendabik dada, syok sendiri
Dia mari masuk beri komen sendiri punya entri
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tauโ€ฆ!!!
Kat atuk renta tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ
Bila pantun abg masuk..atuk TN mula berpeluh
Dirasa spt abg tibai belakang dgn batang buluh
Tapi dia tak daya buat apa2, sekadar mengeluh
Maklum lah, dia tu udah tua, usia mencecah 70
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi Irah jer tau..!!
Utk atuk renta tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH TAK TAHU TADBIR NEGARA….MACAM BABI MASUK KEPUK PADI….HANYA TAHU PERABIH BOREH (HARTA NEGARA) …..BILA ADA MASALAH SALAHKAN TIKUS(JIBENG)…..MASALAH MAKIN BERTIMBUN2…..RAKYAT MAKIN SENGSARA…… Tak Cerdik, Hempas Batu Di Kaki Sendiri. 1,625 Dibuang Kerja Sebulan……. Menteri rakus berpolitik, warga pekerja teraniya…… POLITIK secara keterlaluan dan melampau dalam kalangan pemimpin PH dilihat menjadi punca hilangnya fokus dan inisiatif kerajaan terhadap hal ehwal pekerja. Akibatnya, produktiviti yang menyumbang kepada kemajuan dan ekonomi negara menjadi terencat menyanggahi ‘harapan’ seluruh rakyat, khususnya pengundi PRU14 atas perubahan teraju pemerintah negara. Kekesalan paling bersarang dalam perasaan warga pekerja khususnya telah melarat kepada aspek rutin kehidupan mereka hingga… Read more »

Mangsa UMNO
Guest
Mangsa UMNO

KEPALA BAPAK KAU geng najib @MAHATHIRVSANWAR @penjilatnajib @geng hamPAS @sewaktu dengannya!

Melayu memang mampu membuat apa saja tapi SUNGGUH MALANG bagi orang Melayu kerana MELAYU UMNO selama lebih 60 tahun memerintah GAGAL membela nasib BANGSA MELAYU.

Mana Mega Mall Melayu? Mana shoping kompleks Melayu? Mana Konglomart Melayu? Mana Kilang Pembuat Makanan Melayu? Mana Gudang Stok Bekalan Keperluan harian Melayu? Mana Book Store Melayu? Mana? Manaaa? Manaaaaaaaaaaaa???????

MELAYU UMNO hanya jaga tembolok mereka SAHAJA! SIAL PUNYA UMNO!!!

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

SETUJU SETUJU SETUJU

SOKONG SOKONG SOKONG

Wang rakyat RM2.6 biliun yang Najib Al Jibo wallap dari 1MDB tuh boleh buat satu Mall Melayu.

Dalam nya gerai2 semua Rosmah punya.

JuaL hanya berlian yang Rosmah minat.

NAJIB PALING PENJAHANAM NASIB BANGSA MELAYU.

MESTI DI HENTAM BERTALU TALU.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Soalan ini Madey memang tak boleh jawab sebab tugas PM kayakan pelabur dan cukong bukan Melayu. Madey sudah 22 tahun campur 1 tahun 3 bulan menjadi PM Malaysia, tak ada satu pun yang berjaya dibantu oleh Madey macam bangsa lain dapat. Nanti Madey akan tipu kita lagi konon Melayu pemalas dan mudah lupa. Walhal Melayu produktiviti tinggi tetapi gaji masih murah. Kahkahkah.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Cukong Gamuda hina tentera, apa Madey buat?
Dong Zhong hina jawi, apa Madey buat?
Zakir Naik Penduduk Tetap hina warganegara, apa Madey buat?
Lynas pelabur import radioaktif berbahaya, apa Madey buat?
Video Menteri Ekonomi bersemburit viral, apa Madey buat?

Naik basikal keliling Putrajaya. Kahkahkah.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kamu Pak Tua Geng Najib hanya gentel bola kecut 70an tahun kamu.

Menuduh liar, mulut celupar, selalu sangat dekapkan mulut kamu ke lubang jub Najib Al Jibo.

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ
Bila pantun abng masuk, TN mula lah, berpeluh
Dirasa spt abg tibai belakang dgn batang buluh
Tapi dia tak daya buat apa2, sekadar mengeluh
Maklum lah, dia tu udah tua, usia mencecah 70
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, utk Irah jer tau..!!
Utk monyet tua tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Kamu dah 55 + 21= 76 tahun, kata anonymous 17 August 2019 4:16 pm

Memang tepat jangkaan tuh

Kamu dirty old man, Pak Tua Geng Najib. Jugak gila – mencipta watak Munirah, seorang penunut, untuk gila bayangkan nya

Anonymous
Guest
Anonymous

Wahai atuk TN tua bangka..samseng taik kuda!
Naper lah atuk suka sgt menyibuk hal cucunda
Salah kah.. kalau Kejora dan Irah nak bercanda?
Biar le atuk oi..usah atuk campur hal org muda
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ
Abg ni sekadar nak utus berita utk Irah nan ayu
Tadi lbh 2 jam, abg jaga paper1 Bahasa Melayu
Punya lah jemu.. sampai mata abg ini naik layu
Apa2 pun..now, then & forever.. I’ll always luv U
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Dah 76 tahun umur pun masih bercinta? Dengan penuntut pulak.

Tapi kamu orang gila, lain lah. Sakit otak ADHD, penerangan sudah di beri.

Anonymous
Guest
Anonymous

Wahai atuk TN tua bangka..samseng taik kuda!
Naper lah atuk suka sgt menyibuk hal cucunda
Salah kah.. kalau Kejora dan Irah nak bercanda?
Biar le atuk oi..usah atuk campur hal org muda
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BILA MELAYU PERTAHAN HAK BANGSA DIPANGGIL RASIS……BILA PERTAHAN AKIDAH ISLAM DIPANGGIL TERRORIST…… Dr. Zakir Rasis Dan Lupa Diri? Minggu nie, panas isu tentang ucapan yang dibuat oleh Dr. Zakir Naik, seorang penceramah bebas dari India di Stadium Sultan Muhammad IV pada 9 Ogos yang lepas… Semuanya bermula bila portal yang terkenal dengan sikap dan sifat rasis, Malaysiakini membuat lapuran yang salah dengan memetik ucapan Dr. Zakir Naik dari konteks yang salah… Tajuk pada berita yang disiarkan oleh Malaysiakini jelas berniat menimbulkan provokatif dan ianya menunjukkan kepada kita wajah sebenar portal Malaysiakini… ‘SURUH TETAMU LAMA CINA BALIK DULU’ menjadi tajuk kepada… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Hariyanto Pakiwan

Perlu sokong tulisan Jawi.. Pertubuhan yang rasis spt Dong Zhong perlu dihapuskan di Malaysia ni..

Dgn adanya pertubuhan2 rasis mcm nilah yg akan meracuni pemikiran anak2 muda dan secara tidak langsung akan menjejaskan keharmonian negara yg berbilang kaum..

ahmadyani.com
Guest
ahmadyani.com

Orang hina Islam kita senyap. Orang hina identiti jawi kita senyap. Orang hina askar yang bermaksud hina Agong kita senyap. Zakir Naik cakap…entah betul, entah tidak tentang masyarakat India dan Cina…kita bising-bising nak halaukeluar Malaysia. Kerana politik kita lupakan kemanusiaan. Mmemalukan!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Orang awam macam kamu nak malu apa? Kerajaan PH yang ada tidak mendaulatkan undang-undang tapi lebih nak dapatkan respon sokongan politik.

Sepatutnya lebih memalukan kalau satu tindakan tegas pun tidak dibuat seperti tiada undang-undang dalam Malaysia. Isu perkauman dan main sensitiviti agama bermula daripada tindakan bodoh pimpinan PH juga. Malah dijawab balik juga oleh pimpinan bodoh dalam PH sama.

Taktik politik kaum zaman Madey sudah lapok dan Rakyat sudah faham cara politik Madey nak main isu untuk tutup kelemahan pentadbiran Madey dan PH.

Yang lebih nampak cuma tindakan politik mengharapkan Rakyat beri sokongan kepada PH semula. Memalukan sungguh. Kahkahkah.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kamu Rosmah bini Hadi ker, Rosmah bini DAP ker, Rosmah bini pro-Pak Sheikh PKR ker?

Cakap mcm Najib kata – KEPALA BAPAK KAU. Aku tambah – KEPALA HOTAK KAU.

Cakap bersepai mcm Geng Najib 70an tahun, takda gigi lagi, bibir herot, kata2 berborai keluar dari mulut kau, mcm dari lubang jub kau.

Menuduh liar, takda satu pun contoh “tidak mendaulatkan undang-undang” yang kau beri. Hanya mendaulatkan lubang jub kau yang mengeluarkan kata2 kau.

Bedebah.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Hah, sedap rasa membalun bedebah ini. Lagi sedap bila Geng Najib umur 70an tahun pun dah mamposss, hehe.

Moral of the story: Jangan menuduh liar, tanpa bukti, fakta atau punca maklumat yang munasabah.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Budak yang merepek-repek macam kamu tak guna suku sen pun nak dilayan. Kahkahkah.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kalah yer? Malu takda tempat nak letak muka kamu yer?

Letak dalam lubang bott kamu ler, Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ
Abg tampil, ingin utus salam, utk Irah ku manja
Hari ini, bukak sekolah, abg kembali pergi kerja
Abg pegi agak awal sebab nak kemaskan meja
Budak2 form 5, mula trial exam.. abg spt teruja
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tak habis2 mengarut dengan cerita Munirah, watak yang kau cipta, dahtu kau gila bayangkan.

Kau sebenarnya skit otak ADHD, penerangan sudah di beri.

Anonymous
Guest
Anonymous

Wahai atuk TN tua bangka..samseng taik kuda!
Naper lah atuk suka sgt menyibuk hal cucunda
Salah kah.. kalau Kejora dan Irah nak bercanda?
Biar le atuk oi..usah atuk campur hal org muda
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhh kaaaahhhhhhh

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MELAYU SANGGUP REDAH BENUA BANTU MUSLIM LAIN…..APA LAH SANGAT NAK PERTAHAN SEORANG IKON MUSLIM DUNIA….. Apa suami isteri ini buat di tengah benua Afrika?…….. Jam 10 malam. Lokasi di pos pemeriksaan Imigresen sempadan Burundi- Rwanda. Sepasang suami isteri sabar menanti giliran pasport merah mereka dicop. Keadaan malam sangat sunyi. Hanya kedengaran ketukan papan kekunci dari sebuah komputer usang dan berhabuk. 68917419_2568406549869385_5055747132451979264_n Seorang pegawai Imigresen wanita memerhati atas bawah kelibat mereka berdua. Setelah bertanyakan beberapa soalan, pegawai itu tersenyum. Dengara suara perlahan, dia berkata kepada suami isteri tadi: โ€œWelcome to Rwandaโ€. Azhar Ab Shukor dan isterinya, Norโ€™adzimah Hassanuddin menarik nafas panjang.… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Apakah bodoh nya kau bercerita pasal Burunda Burundi apekebendenye nih. Bukab kah lebih baik kau cerita dan sokong seruan Mufti Perlis nih –

Mufti Perlis ajak rakyat tandatangan petisyen haramkan Dong Zong, Persatuan Gabungan Jawatankuasa Sekolah Cina.

Dr Mohd Asri membuat seruan itu ketika berkongsi tentang perjumpaannya dengan pemimpin Pemuda Bersatu yang meminta pendapatnya berhubung isu itu.

Tun Mahathir dah kata Dong Zong rasis. Khat pun nak bantah. Bedebah.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

SIAPA KATA MELAYU TAK BOLEH…..HANYA MUNAFIK YG HILANG KEPERCAYAAN DIRI KATA BEGITU…… Mengapa โ€˜BoboiBoy Movie 2โ€™ Adalah Sebuah Karya Yang Sempurna ….. Anda semua sudah tonton BoboiBoy The Movie 2 (BTM2) ? Saya review sedikit tentang filem ini. Mungkin panjang tapi bacalah. Membacakan jambatan ilmu? Pertamanya bila mahu tengok BoboiBoy ni ialah kita perlu membuang stigma bahawa animasi Malaysia adalah untuk kanak-kanak. Ya, hakikatnya BoboiBoy adalah hiburan untuk semua lapisan masyarakat Malaysia tanpa mengira batasan umur. Kenapa kita boleh layan animasi dari luar contohnya Frozen (sampai kita boleh hafal lagu let it go, let it go) tanpa ada banyak dolak-dalik… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

โ€œSaya menyokong usaha mempetition menghramkan Dong Zong itu sepenuhnya. Saya mengajak semua Malaysia menandatangani petisyen sokongan pengharaman pertubuhan rasis Dong Zong,โ€ kata Mufti Perlis itu di Facebook malam ini.

Pemuda Bersatu melancarkan petisyen atas talian bagi pengharaman tersebut empat hari lalu kerana menganggap Dong Zong sebagai keterlaluan dan mempunyai niat menggugat perpaduan masyarakat.

Farhan
Guest
Farhan

Maaf Makin lama nampak saudara shahbudin ni da seleweng dgn fahaham agama.. NAUZUBULILLAH

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

ZAKIR NAIK SORANG BOLEH LAWAN JUTAAN KAFIR HARBI……NAK HARAPKAN MUNAFIK MELAYU DUBOK PH SORI LA….JILAT BONTOT KAFIRUN BOLEH LAAAA…… โ€œKENAPA SUSAH NAK HALAU ZAKIR NAIK? MEH AKU BERITAHU KORANG SEBABNYAโ€ฆโ€ ………. LIBERAL TAK FAHAM, KENAPA SUSAH NAK HALAU ZAKIR NAIK? MEH AKU BERITAHU KORANG….. Politik ni bermain dengan nombor. Ini yang selalu orang liberal lupa atau mungkin tak faham. Bila pembelajar sains politik macam aku ni cakap macam ni, depa tak faham. Mereka hanya memikirkan tentang soal prinsipal mereka sebagai โ€œmoral compassโ€, soal apa pendapat orang lain tak penting. Zakir Naik ni dapat pengaruh dari Ahmad Deedat. Ahmad Deedat ni… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

DrMAZA.com
10 jam yang lalu

Menerima kunjungan exco ARMADA Pusat Parti BERSATU saudara Muzammil. Beliau datang berbincang dan bertanya pendapat dalam usaha mereka mendesak pengharaman Dong Zong. Saya menyokong usaha itu sepenuhnya. Saya mengajak semua Malaysia menandatangani petisyen sokongan pengharaman pertubuhan rasis Dong Zong.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KAFIR HARBI FOBIA DENGAN ISLAM…..ZAKIR NAIK BUKAN MELAKUKAN JENAYAH HANYA NYATAKAN FAKTA….. MUNAFIK MELAYU DUBOK PH JADIKAN KEADAAN SEMAKIN PARAH……. Tulisan Jawi warisan Melayu Islam ………. Tulisan Jawi: Ada api dalam sekam…… LANGKAH Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) memperkenal tulisan Jawi dalam sukatan mata pelajaran Bahasa Melayu Darjah 4 telah mendapat tentangan daripada bukan Islam kerana dilihat mewujudkan proses Islamisasi di sekolah vernakular. Kerajaan Malaysia akhirnya terpaksa tunduk kepada tentangan dan tekanan tersebut dengan memutuskan pengajarannya hanya akan dilaksanakan jika ia dipersetujui Persatuan Ibu bapa dan Guru (PIBG), ibu bapa dan murid. Langkah ini tidak sepatutnya menimbulkan polemik. Ini kerana Malaysia… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Musa Awang

haramkan dong zong bukan bermakna haram sekolah cina. dong zong itu pertubuhan resis sekolah cina itu institusi ilmu tak sama.

idris

Kerajaan Malaysia sepatutnya buat corrections institutions camp seperti di China, baru lah Dong Zong dn penganut2nya dapat dijinakan!!

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

HAKIKATNYA AGONG TONG M LEBIH PERCAYA KAN TAIKUN CINA….ITULAH SEBAB MEREKA JADI CACING NAIK KE MATA……. 1969, Dr. Mahathir Tulis ‘Malay Dilemma’ Untuk Tagih Sokongan Melayu, 2019, Dr. Mahathir Gunakan Tulisan Jawi Pula……. Kenyataan Dr. Mahathir Bahawa Dong Zhong Rasis Hanyalah Untuk Menarik Kembali Sokongan Orang Melayu… . ‘The Malay Dilemma’ adalah retorik pembohongan sulong Dr. Mahathir dalam menyelamatkan karier politik beliau… Hilang kemasyhuran, hilang kebanggaan, hilang pengaruh akan menjadikan Dr. Mahathir hilang maruah, hilang jati diri dan hilang prinsip… Akhirnya beliau akan menggunakan senjata politik terakhir beliau yang pernah beliau gunakan ketika disingkir dari pentas politik pada tahun 1969…… Read more »

011 ANAK JAMES BOND
Guest
011 ANAK JAMES BOND

ih..ih….ih…
dulu geng kau kata bila PH menang kit siang jadi PM

bila PH, menang Tun yang jadi PM

kamu tetap dengan perangai hati busuk

selagi geng kau tak naik jadi Pm selagi tu la kau meragam

buang masa kau dok hentam tun

kau tu yg tak kena

semoga tuhan tunjukkan kebenaran kepada insan berjiwa

kotor macam kau …bedebah betollah

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Setuju. Sokong.

Bedebah tu lebih kurang anak haram.

Hamjadah, kata Najib Al Jibo kpd cyber warriors nya yang tak membantu menaikkan imej nya di kempen Pru14.

Hingga terlungkup dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ
Bila pantun abng masuk, TN mula lah, berpeluh
Dirasa spt abg tibai belakang dgn batang buluh
Tapi dia tak daya buat apa2, sekadar mengeluh
Maklum lah, dia tu udah tua, usia mencecah 70
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, utk Irah jer tau..!!
Utk TN tua tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

011 ANAK JAMES BOND
Guest
011 ANAK JAMES BOND

pak suman gi mana lama tak masuk

pak jigit jemput gi rumah dia raya baru ni,kau gi?

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro Anak JBond,

Pak Seman nampaknya, dah pun bertukar arah
Dgn ckgu Kejora, dia kini udah tidak lagi marah
Dia pun tak mau ganggu, affair, Kejora dan Irah
Ada dengar citer, Wak kita, kini sdg buat umrah

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Pak jigit tu pulak gebang lebih, kuat temberang
Alamat dia bagi, aku pergi, tapi tidak ada orang
Rumah tu pun usang, tmpt lelabah buat sarang
Keadaan pulak spt tempat peninggalan perang

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Anonymous Kah kaahh kaaah @ Beruk Tua Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama,

kamu asyik mengarut di luar tajuk pos mencoba sabotaj blog pro-PH ini. Jadi, kamu di balun dan ti tibai sehingga apa yang kamu kata berborai.

Membohong, memfitnah, mencipta watak Munirah, menggila bayangkan nya, kamu gila – sakit otak ADHD, penerangan sudah diberi.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
TN monyet tua..,otak besar kepala jarum peniti
Dia ganggu pantun abg sbb cemburu sakit hati
Dia fikir, bila dia ganggu, abg ini akan berhenti?
Sorry ler, demi Irah..abg ni tak takut untuk mati
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tau..!!
Kat monyet tua tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tidak kelihatan lagi Beruk Tua Geng Najib mengguna nama Geng Najib itu untuk menulis komen2 nya.

Malu gamak nya, asyik di balun, di tibai, di bantai tiap kali dia keluar dengan nama itu mengarut gila bayang nya dengan Munirah, watak yang di cipta nya sendiri.

Tapi di atas apa nama pun, trademark Geng Najib itu boleh di kesan. di balun, ti tibai, di bantai juga tiap kali dia keluar mengarut dengan nama apa pun.

Komen2 nya yang tidak mengarut dan mengikut tajuk pos Budin tidak di balun โ€“ kita hormati โ€œthe right of dissentโ€.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah, bila kita bercinta, TN monyet tua sakit jiwa
Dia begitu cemburu dgn percintaan kita berdua
Tak tahan monyet ini, nak terperap, kat dlm gua
Lihat pantun cinta kat Irah, terus dia terkam jua
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tau..!!
Kat monyet tua tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

011 ANAK JAMES BOND
Guest
011 ANAK JAMES BOND

TEROK BETOL LA SI TN TU YERRR

ORANG NAK BERCINTA

CEMBURU APA LAK

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro Anak JBond,

Atuk TN tua, bukan lah lagi, tahap cemburu buta
Tapi si renta tu dah sampai tahap cemburu unta
Marah betul atuk tu bila Kejora dan Irah bercinta
Lihat jer pantun aku.. bagai monyet dia meronta
๐Ÿ™‰๐Ÿ™Š๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿ™‰๐Ÿ™Š๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿ™‰๐Ÿ™Š๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿ™‰๐Ÿ™Š๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿ™‰

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Marah betul si TN tua bangka renta monyet kera
Bila aku bercinta dgn Irah, dia jadi risau jiwa lara
Ada ker patut, dikata aku reka watak Irah si dara
Dia juga kata yg aku dulunya, reka watak si Gora

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Kamu dah 55 + 21= 76 tahun, kata anonymous 17 August 2019 4:16 pm

Memang tepat jangkaan tuh

Kamu dirty old man, Pak Tua Geng Najib. Jugak gila – mencipta watak Munirah, seorang penunut, untuk gila bayangkan nya

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Terima kasih Irah..,di hati mu, abg menumpang
Pagi ini, tiada apa mau dibuat, abg agak lapang
Boleh lah abg layan TN tua, si monyet tempang
Acah bagi dia tembak kosong punya senapang
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tau..!!
Kat monyet tua tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

011 ANAK JAMES BOND
Guest
011 ANAK JAMES BOND

MALAM DAH, BUKAN PAGI

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Pakcik Geng Najib ini ia lah OKU โ€“ Orang Kurang Upaya. Otak nya kurang.

The adult human brain weighs about 3 pounds (1,300-1,400 g).
https://www.google.com/search?q=weight+of+avergae+person%27s+brain&rlz=1C1CHBF_enMY800MY800&oq=weight+of+avergae+person%27s+brain+&aqs=chrome..69i57.23723j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Geng Najib punya otak hanya 700 g โ€“ separuh dari orang biasa.

Itu pasal dia selalu mengarut, menuduh secara liar, tanpa bukti, fakta dan punca maklumat yang sahih, gila bayang dgn Ira watak yg di cipta nya sendiri, memantun mantat, mengguna berbagai nama. Juga biadab dan kurang ajar.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kesian kan Irah..TN monyet udah sasau sawan!
Dia tak tau, yg cg Kejora ini, berdarah pahlawan
Dgn abg ni, monyet tua gila tu dah tak terlawan
Dah lemah dia spt anjing betina lps mengawan
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tau..!!
Kat monyet tua tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

011 ANAK JAMES BOND
Guest
011 ANAK JAMES BOND

KAMU MEMANG BERDARAH PAHLAWAN

KAMI SEMUA AKUI TU

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro Anak JBond,

TN monyet tua kini sembunyi, mcm dgn kelawar
Kena cgu Kejora tibai, cedera parah dlm dan luar
Kini atuk tu kecut pelir dah tak berani lagi keluar
Agaknya lampin tiris terkucil habis basah seluar

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tiap pagi perlu ada public service memberi penerangan berikut:

Pakcik Geng Najib yang asyik menjilat Najib dengan mengguna berbagai nama, termasuk Anonymous kah3 dan anonymous huruf kecil a, tak renti2 menulis macam2 karutan dan memantun mantat, tak ikut tajuk post.

Dia tidak hormatkan langsung pemunya blog, tidak hormatkan pembaca2 di sini. Dia coba sabotaj blog Budin yang pro-PH ini.

Kerana itu semua, dia perlu di balun, di tibai, di bantai. Dengan itu kita juga boleh dapat fun and entertainment on and out of him.

Anonymous
Guest
Anonymous

Sian TN tua rasa gayat mcm org terjun paracut
Udah cabut lari.. sampai seluar terlondeh lucut
Telur bapok tu, dah sentap, kote dia pula kecut
Kencing pun meleleh je, tak leh lagi memancut

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Pakcik Geng Najib ini sudah tua, umur 70an tahun, dah lama pencen, ahli Umno berpuluh tahun, Najib dah lama menjadi hero nya, berpuluh tahun menjilat Najib dengan gigih dan khusuk.

Begitu terlekat โ€œfixationโ€ nya dengan Najib sehingga bila Najib lingkup, sekarang dibicarakan di mahkamah, otw to prison, dia shock dan stress amat sangat, jatuh gila โ€“ kena sakit otak ADHD.

Maka komen2 Pakcik ini tidak mengikut tajuk, asyik mengarut, menghasut bangsa โ€œKelingโ€, agama Hindu dll, anarkis, gila.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah tengok..udah sentap, TN monyet tua lapuk!
Cuba mau lagak hero, tak sedar yg dia tu bapok
Dia terasa spt ke lantai, kepala dia abg hempok
Si tua renta itu..abg ratah mudah mcm keropok
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tau..!!
Kat monyet tua tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Pakcik Geng Najib ini sebenarnya orang gila, otak nya sentiasa aktif, hyper โ€“ pagi, petang, siang, malam. Dia ada penyakit otak yang dinamakan Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD).

Lihat
https://www.nimh.nih.gov/health/topics/attention-deficit-hyperactivity-disorder-adhd/index.shtml

ADHD is a brain disorder marked by an ongoing pattern of inattention and/or hyperactivity-impulsivity that interferes with functioning or development.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah..kesiaan, dgn atuk TN tua renta bapok kedi
Atuk ni cuba nak kenakan, abg tapi tak menjadi
Mmg lah atuk tua renta ni, amat buruk peribadi
Sbb tu ada anon gelar dia ni, koling mabok todi
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tau..!!
Kat monyet tua tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Beruk Tua Geng Najib sakit otak Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADHD โ€“

Inattention = wanders off task, has difficulty sustaining focus, and is disorganized โ€“ contoh nya, BLOGGING TAK IKUT TOPIC, MAIN HANTAM KROMO.

Hyperactivity = fidgets or talks excessively.
Jadi, PENUH KOMEN DIA DI SINI DI ATAS BERBAGAI NAMA, MENCIPTA WATAK MUNIRAH, MENCIPTA โ€œWARKAHโ€2 DARI NYA. MENGGILA BAYANG NYA, MEMANTUN MANTAT, DLL.

Impulsivity means making hasty actions that occur in the moment without first thinking about them and that may have potential for harm. E.g MEMBUAT PERSONAL ATTACKS โ€“ BILA BUAT DEMIKIAN, DIA DI CARUT SE CARUT2 NYA.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN, si monyet tua, muka serupa bontot sampan
Nak lagak naga, tak sedar, dia hanya anak lipan
Takkan terlawan dia dgn pakwe Irah yg tampan
Kini dgn abg..iblis tu tidak berani lagi berdepan

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

SEBENAR NYA TAK PERLU DIJAWAB KOMEN2 GILA SI BERUK TUA GENG NAJIB. TAPI TO GET FUN AND ENTERINMENT ON AND OUT OF HIM, WHAT THE HECK โ€ฆ

DAH NYATA KAMU NI GILA, WAHAI BERUK TUA GENG NAJIB YANG ASYIK MENJILAT NAJIB MENGGUNA BERBAGAI NAMA.

KAMU TULIS KOMEN YANG SAMA PADA 16 August 2019 8:15 am DAN SATU LAGI PADA 16 August 2019 8:17 am.

DAHTU KAMU TULIS LAGi KOMEN YANG BEZA HANYA 1-2 PERKATAAN DI 16 August 2019 8:27 am. DAN YANG LAIN2 BERIKUT NYA.

PERGI JUMPA DOKTOR PAKAR SAKIT OTAK LER, PAKCIK. KALAU TERUK NANTI TERUK KENE HERET KE SPITAL BAHAGIA.

Munirah@Irah
Guest

Dr Zakir Naik Ilmuan Islam terkenal timur dan barat!
Jutaan orang jadi Islam lantaran dia punya nasihat
Malangnya dia kini terjerat parti PAS punya muslihat
Ceramahnya di Kelantan anjuran PAS parti musibat!

Anonymous
Guest
Anonymous

TN monyet spt nenek kebayan je mulut celupar
Padan le dgn muka dia itu serupa tapak selipar
Kena balun dgn Kejora, terus hanyut terdampar
Itu belum pun lagi, cikgu Kejora bagi penampar

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

A Profile of

Geng Najib yang asyik menjilat Najib dengan mengguna berbagai nama

Seorang tua yang botak, sudah lama pencen Kerajaan, sekarang tiada kerja langsung, menggunakan masa nya pagi petang siang malam mengarut, memantun mantat di blog Budin dll.

Botak sebab melampau banyak stress. Stress yang paling kuat ia lah bila Najib, Umno Bn terguling di Pru14. Tidak disangka nya langsung, seperti juga Najib Al Jibo dan yang lain2.

Persepsi mereka berkenaan reaksi rakyat terhadap apa yang mereka lakukan โ€“ dan tidak lakukan โ€“ adalah malapetaka besar bagi mereka. Yang ulung dalam perkara ini ia lah Najib mencuri RM2.6 biliun dari 1MDB.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PM-4 BAPAK KRONI PEMISKIN NEGARA…..PM-7 BAPAK PELINGKUP NEGARA…..PM-8 BAPAK DAJJAL PEMUSNAH NEGARA…… Umur 30 Tahun, Mukhriz Mahathir Sudah Dapat 1,000 Hektar Balak?…… Penasihat undang-undang Negeri Sarawak, Fong Joo Chung telah menuduh Mukhriz Mahathir mendapatkan kontrak pembalakan daripada Ketua Menteri Sarawak pada tahun 1994 di waktu Tun Dr Mahathir sebagai Perdana Menteri ke-4. Menurut Sarawak Report, Tan Yak Soon, bekas pemilik Tanjung Tiara Sdn Bhd telah berjaya mendapatkan 1,000 hektar kontrak pembalakan dengan pertolongan Fong Joo Chung dan Ketua Menteri Sarawak sekarang. Tanpa Sarawak Report sedari, pemegang saham bersama dan Pengerusi Tanjung Tiara Sdn Bhd ketika itu adalah Mukhriz Mahathir yang… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Syed Azahar

Baguslah Jawi nak dihidupkan semula di Malaysia. Dah nak pupus masa umno Najib Al Jibo jaga dulu. Nasib baik kerajaan ph bersungguh perkenalkan balik.

Selamat lah tulisan Melayu.
Nampak gaya, banyak penggal lah ph perintah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Woii..TN monyet tua renta otak cacat tiga suku
Naper ko buat diam bodoh jer.. mcm kera duku
Tak berani lwn ker.. cikgu Kejora tibai dan paku
Mana dia nya, yng ngko kata, nak carut kat aku
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

GN siang malam mengarut, memantun mantat di blogs.
Tidak langsung memandukan kereta untuk isterinya ke pasar.

Isteri begitu takut dengan nya, begitu banyak stress, juga hampir botak. Setiap masa takut digelar bodoh, otak Keling dsb nya, kata2 yang selalu di keluarkan nya di komen2 nya.

Di blog Budin dia biasa nya keseorangan, yang menyokong dia ada lah dia juga, dengan mengguna nama lain. Yang membalun dan menibai dia ada beberapa orang. Maka selalu stress lagi lah dia.

Stress amat besar juga timbul apabila Najib Al Jibo berhenti memberi dia wang. Akibat akaun bank nya di sekat SPRM. Maka menyinga panas hati lah dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN monyet tua, terus mundar mandir.. hulu hilir
Tak tertahan sebak, air mata dia mula mengalir
Dia rasa spt bapok yng kena rogol jubor bergilir
Kena pantun Cgu Kejora, dia kecut batang pelir

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tahap pelajaran GN nampak nya ok. Tapi dia begitu stress, perlu melepaskan geram nya dengan tidak memikir panjang, menuduh liar, membuat serangan peribadi, mengkopipes komen2 nya bertalu talu.

Demikian sekali keadaan nya hingga nyata dia biadab dan kurang ajar, tidak dibimbing emak bapak nya di masa kecil. Stress juga menimbulkan penyakit otak nya โ€“ Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD).

He who has no upbringing has no compunction, no restraint, no regret or remorse for whatever he does or says. Di balun dan di tibai, timbul stress tambahan, vicious cycle. Mungkin nanti dia kena serangan jantung dan gol.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN tua renta, umur 70 th, mata pun udah kabur
Tak padan dgn bebal bingai, ingin lagak takbur
Kena Kejora tibai.. taik cirit si tua ini berterabur
Tertonggek2 ifrit ni spt bapok kena tutoh jubor

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Ooo la la โ€ฆ magnifique โ€ฆ fantastique โ€ฆ taihen desu neh!

Alhamdulillah, MUNIRAH percaya bahawa Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama di sini ada penyakit otak ADHD.

Penerangan penyakit itu akan dikeluarkan lagi berikut ini, dengan tujuan supaya GN sedar dia sakit, moga2 voluntarily admit himself to a mental institution to get full, regular and regimented treatment, and not make a nuisance of himself in here.

Bila baik, dia boleh blogging lagi di sini, with decorum and decency, minus the personal attacks, being seditious, the rude words, vulgarities of many kinds. InshaAllah, ameen3, ya Rabbal โ€˜alamin.

Anonymous
Guest
Anonymous

Cgu Kejora bukan ler saja bijak dlm matematik
Dia juga cekap, dalam strategi dan jugak tektik
Tiap hari, telur labuh atuk TN tua, Kejora jentik!
Hingga atuk TN kedi jadi terpesong dari politik

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Bila Beruk Tua Geng Najib baca komen aku mengata Munirah sudah tahu dia gila, dia mesti meradang dengan aku amat sangat.

Kalau boleh nak di tangkap, di kurung nya aku. Mana boleh.

Tapi dia tak tahu. Dia gila. Biarkanlah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Cgu Kejora terus berpantun, dgn rileks & santai
Cuma sebelah kaki ini..si dia yg jauh dah rantai
Kini, dok tinjau tengok si tua kedi yg konon otai
Tapi, udah lari TN tua monyet itu, Kejora bantai

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tak habis2 dia mengarut pasal gila bayang nya dengan Munirah, watak yang di cipta nya.

Tapi Beruk Tua Geng Najib ini gila, sakit otak ADHD, penerangan sudah di beri.

Anonymous
Guest
Anonymous

Udah tiada lagi kelibat, atuk tua kedi katak puru
Teruk si tua tu makan hati dek kerana cemburu
Selalu, bila Kejora berpantun dia datang meluru
Kini, dia pulak cabut lari, serupa babi kena buru

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tak habis2 dia mengarut pasal gila bayang nya dengan Munirah, watak yang di cipta nya.

Tapi Beruk Tua Geng Najib ini gila, sakit otak ADHD, penerangan sudah di beri.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KAFIR HARBI SETIA MEREKA KEPADA NEGARA ASAL MEREKA….. ELOKLAH MEREKA YG PULANG KE NEGARA MASING2……DI NEGARA INI MEREKA DERHAKA DAN MENENTANG UNDANG2 DAN RAJA DLL…. Taktik kotor potong syarahan Zakir Naik untuk beri persepsi buruk. …………… Malaysia Kini akhir2 ini membawa potongan syarahan Dr Zakir Naik. Memang menjadi taktik kotor orang kafir di seluruh dunia untuk potong syarahan Dr Zakir Naik dan memberi persepsi buruk pada potongan syarahan itu. Cara yang sama dilakukan oleh kerajaan India untuk menuduh Dr Zakir sebagai pengganas. Antara potongan yang sangat kontroversi ialah, โ€ the majority (majoriti Tanah Melayu) almost all were non-Muslims and almost… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Ini damn racist and seditionist comment yang bastards M’kini terbitkan –

Angel Gold

Tanpa cina india, negara Malaysia serupa Palestine la. Bahasa Melayu pun kau orang semua curi dari India, cina tak malu la.. Puihhh.. Semua you orang copycat

Fook dman hard the bugger – from his mouth to his assol

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MENTERI2 PH SEMUANYA TAK BOLEH PAKAI……MARI KITA SSOKONG GS TENTERA ALMAHDI…… 12 menteri tandatangan โ€˜Aku Janjiโ€™ batal Lynas, kata Wee ….,.. PETALING JAYA: Wee Ka Siong berkongsi gambar pemimpin Pakatan Harapan menandatangani apa yang dikatakan โ€œAku Janjiโ€ membatalkan Lynas, disebalik bantahan kumpulan wakil rakyat Pakatan Harapan dan persatuan alam sekitar terhadap pelanjutan lesen operasi loji nadir bumi di Gebeng, Pahang. Dari PKR, presiden MCA itu memuatkan gambar Timbalan Presiden Azmin Ali, Setiausaha Agung Saifuddin Nasution, dan Ketua Wanita Zuraida Kamaruddin. Dari Amanah pula, gambar Presiden Mohamad Sabu, Timbalan Presiden Salahuddin Ayub, dan Naib Presiden Mujahid Yusof Rawa, serta Khalid Samad… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Kos sara hidup Rakyat Malaysia gagal dijaga PH. Madey lagi sibuk menjaga tulisan jawi yang tiada kegunaan domestik atau nilai ekonomi, jaga kes Azmin Menteri semburit Hotel Sandakan, jaga Lynas pengimport sisa radioaktif Thorium, jaga Zakir Naik PR yang nak halau warganegara Malaysia sendiri. Kahkahkah!

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

DI NEGARA2 LAIN PENDATANG ASING TAK BERANI ANGKAT MUKA……DI MALAYA MEREKA BEGITU DEGIL MELAWAN UNDANG2 NEGARA…..TAPI TIADA TINDAKAN ATAS MEREKA…… ZAKIR NAIK HANYA BERKATA BENAR PULA YG KENA HALAU….KENAPA TERUK SGT NEGARA KITA…..YA JAWABNYA MUNAFIK MELAYU YG SANGGUP HULUR MUKA UTK DIPIJAK KAFIR HARBI…….. Bayar cukai tanggungjawab, bukan hak jadi pukimak! Setiap Angkatan Tentera Malaysia juga membayar cukai kepada kerajaan. Bukan cukai pendapatan je yang ada di Malaysia ni. Ada pelbagai jenis cukai. Mereka kena bayar SST, cukai jalan, cukai pintu, cukai tanah, cukai hiburan, cukai jualan, cukai perkhidmatan dan pelbagai cukai lain lah. Jenuh nak sebut satu-satu. Malah mereka… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah, lihat atuk TN tua, mmg abg ni nak tergelak
Kita bercinta..,dia pulak yng jadi mcm gila talak
Asal abg pantun kat Irah jer anjing tu menyalak
Tapi,..auw..,auw..,serupa bapok kain kena selak
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tauโ€ฆ!!!
Kat atuk tua tu.. abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

macam2 karutan GN, memantun mantat di blog ini.

Komen2 tidak mengikut tajuk, tidak ada kaitan dengan isi kandungan blog pos. Aasyik mengarut, cakap pasal hal2 yang takda kaitan dengan blog pos langsung, macm orang gila.

Dia tidak hormatkan pemunya blog, tidak hormatkan pembaca2 sekelian. Dia coba sabotaj blog Budin ini. Oleh itu, dia perlu di balun, di tibai, di bedal. Dengan itu kita boleh dapat fun and entertainment on and out of him.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KITA MUSLIM BOLEH FAHAM JIKA KAFIRUN MELAWAN TAPI KENAPA MELAYU JUGA BERSIFAT BEGITU…..DAKWA SAJA MUSLIM TAPI HATI DAN JIWA MEREKA SEPERTI KAFIR….YA JAWABNYA MEREKA MUNAFIK…… Lepaskan ajer kerengga, tebuan kat cibai komunis ni……. Maaf yer, mereka hanya faham pornografi. Mohsem Saad berkongsi satu cerita mengenai peranan polis dan tentera terhadap negara dan ianya disiarkan di FB UtusanOnline. Pada suatu petang yg hening, seorang anak bertanya kepada ayahnya… Anak: Ayah… apa gunanya ada tentera di negara ini? Kita tidak berperang, tidak juga darurat… negara kita aman sahaja. Bukankah polis sahaja sudah cukup untuk menjaga dan mengawal negara kita ini? Dengan tenang… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Bazlin Hamid

Pada zakir jika benar ingin berdakwah kerana agama lebih baik pindah dan cari negara yg masih byk d dunia ini yg perlu khidmat kamu.

Malaysia dh terlalu ramai lebai, uztaz dan penceramah agama. lebai2 PAS dah lebih dari cukup. Kesian mereka nak cari makan dan tunjolkan diri.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Bertuah Kejora dpt Irah, gadis yg sopan santun
Tak kisah le kalau pun dia penyokong kuat Tun
Politik letak ke tepi bila jiwa gelora & meruntun
Untuk Irah..Kejora tak akan berhenti berpantun
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Dah 55 + 21= 76 tahun, kata anonymous 17 August 2019 4:16 pm

Memang tepat jangkaan tuh

Kamu dirty old man, Pak Tua Geng Najib. Jugak gila – mencipta watak Munirah, untuk gila bayangkan nya

Anonymous
Guest
Anonymous

Wahai TN mati pucuk, monyet sewel, tua renta!
Nko tu, gebang jer lebih kuat temberang & auta
Tetapi ko sebenarnya bodoh bebal baghal unta
Mana dia..yg ko nak carut kat aku, tadi ko kata?
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Lupa lak, atuk tua mati pucuk..

HA HAH HA
HO HOH HO
HII HIH HIIโ€ฆ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah.. atuk TN si monyet kata nak carut abg tadi
Dia kata sebab abg ada buat serangan peribadi
Tetapi dia ganggu Irah itu atuk monyet tua kedi
Sbb itu lah dia tu, digelar koling tua mabok todi
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tau..!!
Kat monyet tua tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah,

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kemain atuk TN monyet tu, dada mahu dibabik
Dia fikir, samseng taik kucing dia, org nak tabik
Sebaliknya, abg lanyak dia, itu atuk kote lembik
Serupa kambing tua jer, ifrit tua itu mengembik
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tau..!!
Kat monyet tua tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah tengok le ni, atuk TN tua otak longgar skru
Tak habis2.. atuk renta ini dgn dengki cemburu
Bila abg pantun kat Irah monyet ni mari meluru
Tak padan tua bangka..terloncat2 dan tergaru2
๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’๐Ÿต๐Ÿ’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tauโ€ฆ!!!
Kat atuk tua tu.. abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah..lihat atuk tua tu, mmg abg ini nak tergelak
Kita bercinta..,dia pulak yng jadi mcm gila talak
Asal abg pantun kat Irah je, anjing tu menyalak
Tapi,..auw..auw..,serupa bapok kain kena selak
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tauโ€ฆ!!!
Kat atuk tua tu.. abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tun Mahathir does not suffer fools. (Certainly not the Gang Najib kind). He is a no-nonsense kind of man.

He follows the rule of law, the Constitution, etc. He even had laws pertaining to Rulers amended when the rule of law was not adhered to in the past.

Aku sokong dia sepenuh nya. Dia belum ambil tindakan di atas beberapa keping tanah di Bukit Chagar, Singapura, kepunyaan Kerajaan pusat tapi di pindah milik kpd istana Johor. Bernilai lingkungan RM1 billion. Berlaku di zaman Najib Al Jibo.

Juga dia boleh berusaha bagi mendapatkan sokongan majoriti 2/3 di Parlimen bagi meminda lagi Perlembagaan.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah akan sentiasa menjadi abng punya belaian
Tak perlu Irah risau sekor beruk tua tu meroyan
Pakwe Irah ini cukup kekuatan dan kepandaian
Tahu le atuk tua renta tu camner abg nak layan
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Dah 55 + 21= 76 tahun, kata anonymous 17 August 2019 4:16 pm

Memang tepat jangkaan tuh

Kamu dirty old man, Pak Tua Geng Najib. Jugak gila – mencipta watak Munirah, untuk gila bayangkan nya

Anonymous
Guest
Anonymous

Yer ker, atuk tua mati pucuk..??
Kote tu gi ler urut atau cucuk..!!

Sindri tulis, sindri komen ker…??
Jgn lupa ubat lak,..k, atuk…!!!

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Lupa lak, atuk mati pucuk…

HA HAH HA
HO HOH HO
HII HIH HII…

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah, tengok sakit sewel atuk TN abg rasa ngeri
Elok lak kalau si TN tua renta ini cepat hara kiri
Kemain bapok ini, mendabik dada, syok sendiri
Dia mari masuk beri komen sendiri punya entri
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

(Bunga2 tu, abg nak kasi kat Irah jer tau…!!!
Kat monyet tua tu, abg nak bagi penampaq..๐Ÿ˜‚)

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah.. sini 4:15 pm, rasanya Irah sana, 1:00 pagi
Abg kat rumah mak jer.. tak ada ke mana pergi
Lapang begini.. abg tatap warkah2 yg Irah bagi
Sakit abg merinduan Irah nih, lbh dari sakit gigi
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

anonymous
Member
anonymous

Madey nak gunakan zakir untuk tarik sokongan melayu dan islam dgn beri perlindongan kpd Zakir…zakir plak sentuh sensitiviti perkauman….madey dah tak boleh buat ape2 lagi….masuk angin kluar asap…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kamu masuk asap tapi angin pun tak keluar.

Tak lama kamu memecut ke Spital Emergency Dept.

Perut mengelembung penuh asap.

hehe

Anonymous
Guest
Anonymous

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Irah..kemarin & hari ini, tiada jemputan kenduri
Sedap le abg ni makan bila emak masa sendiri
Best le makan hari ini, ikan puyu mak buat kari
Terlampau kenyang abg tertidur tadi tengahari
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒธ๐Ÿ’ฎ๐Ÿต๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’๐Ÿ’˜โค๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—

anonymous
Guest
anonymous

kau tido lebih baik,dari masuk keluar tajuk

gulai puyu yerrr,minta sikit,buat ubat keras anu