PENAHANAN HAZIQ MENUNJUKKAN VIDEO TULEN?

Haziq Abdullah Abdul Aziz, lelaki yang mendakwa beliau adalah lelaki dalam video seks sejenis yang tersebar luas yang diakuinya dilakukan bersama Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Azmin Ali, ditahan reman selama enam hari bermula hari ini.

Turut ditahan reman bersama beliau ialah lima lagi lelaki lain yang dipercayai menyebarkan video tersebut melalui media sosial.

Keenam-enam mereka ditahan reman bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan dan Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998.

Seksyen 377B Kanun Keseksaan adalah kesalahan melakukan persetubuhan luar tabii yang jika disabitkan bersalah boleh dihukum penjara sehingga 20 tahun serta sebatan.

Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 adalah berkaitan penggunaan tidak wajar kemudahan rangkaian atau perkhidmatan rangkaian yang memperuntukkan denda maksimum RM50 ribu atau penjara maksimum setahun jika sabit kesalahan.

Setelah lebih sebulan isu video seks ini menjadi buatan, perkembangan terbaru ini memperlihatkan ada kemajuan dalam siasatan yang dijalankan oleh pihak polis.

Tetapi, apakah yang paling mudah untuk kita faham dengan penahanan reman Haziq dan lima yang lain serta seksyen siasatan yang mereka sedang hadapi?

Tidakkah ini bermakna bahawa video seks sejenis yang didakwa melibatkan Azmin itu adalah asli dan tulen?

Jika video tulen, bagaimana ada siasatan berkaitan kesalahan melakukan seks luar tabii?

Apakah bermakna selepas ini giliran “pasangan yang seorang lagi” pula bakal ditahan reman?

Kesalahan lain mereka disiasat ialah berkaitan Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 iaitu berhubung penggunaan internet dan media sosial untuk menyebarkan video tersebut.

Sekali lagi, dengan mereka yang menyebar saja disiasat dan ditahan reman, ia secara tidak langsung juga bermakna sahlah video tersebut adalah tulen dan asli.

Maka, persoalan ialah bagaimana dengan pelaku dalam video itu?

Adakah hanya mereka yang menyebar saja disiasat, tetapi tidak pelakunya?

Nampaknya, di sebalik ada kemajuan dalam tindakan terbaru pihak polis ini, masih banyak lagi hakikat kebenaran yang masih ditunggu-tunggu oleh rakyat daripada kerajaan Malaysia Baru PH ini. (Shahbudindotcom 15/07/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 15 July 2019 — 7:47 pm

178
Leave a Reply

avatar
9 Comment authors
AnonymousMAHATHIRVSANWAROthman AhmadAnomTanpa Nama Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

NELAYAN KENA DERA SEBAB TAK UNDI PH….KERA PH MEMANG ZALIM…. Lebih 300 nelayan Pantai Timur demo depan parlimen Lebih 300 nelayan Pantai Timur berdemonstrasi di hadapan Parlimen hari ini bagi membantah bot tunda berlesen tempatan yang diusahakan oleh nelayan asing di perairan negara. Mereka berhimpun dalam satu barisan panjang di jalan utama menuju pintu masuk parlimen sambil memegang kain rentang bertulis “Mohon SPRM siasat perikanan”, “Nelayan Pantai Timur- akibat Vietnam- kami menderita”, “Kami nelayan pantai timur merayu kepada kerajaan pusat hapuskanlah lesen Ali Baba”, dan lain-lain. Seorang lelaki mengetuai demonstrasi sambil melaungkan “Hapus, hapus hapus Ali Baba” dan “Hapus, hapus,… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BENCI TAPI RINDU…… Senyuman buat Mahathir dan Husam Naib Presiden PAS, Idris Ahmad menulis: PAS parti tunggang agama. PAS disokong oleh walaun PAS dipimpin oleh ulama jumud. PAS hanya parti Pak Lebai PAS dimusuhi oleh orang bukan Islam PAS akan mati krn golongan profesional dah lari PAS tidak mendapat sokongan anak muda. PAS hanya parti pantai Timur PAS parti kekampungan PAS parti tidak ada masa hadapan PAS tidak ada golongan profesioanal PAS terima duit Umno RM90 juta. PAS parti ekstrem PAS semakin kurang ahli krn pakat masuk PH PAS akan berkubur sbb bekerjasama dgn Umno. Tiba-tiba, hujan tidak, ribut pun… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Di malaysia seks masuk lobang belakang sdalah haram…satu jenayah…seks masuk lobang depan saja yg halal..tapi untuk Jemin balaci madey bukan depan saja halal masuk belakang ato semburit pon bebas….

Kenape Jemin suka main belakang @ semburit?..

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu bongok,

Dulu hang pakai nama Othaman, la ni hang buang ‘a’ & guna Othman. Sbb nya dulu, ramai gelaq hang ‘Aotaman’ pasai hang kuat aota…

Masa hang guna Othaman tu lah di blog Parpukari, aku jumpa komen hang mengatakan Islam sama dgn Hindu & Islam.berasal dari Hindu..

DEMI ALLAH!

Aku dah bersumpah dgn nama Tuhan aku Allah.. hang pula bersumpah lah dgn nama tuhan hang, Baghwan Vishnu…

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak..hang dgn megah war2, masa DSAI nak gabung dgn TDM sblm PRU14. Lps tu aku tanya:
“Bukan dulu hang kata DSAI tu AD-DAJJAL.., ANUS IBRAHIM…PENYEBAR FAHAMAN LIBERAL.. PENYOKONG KAHWIN CAMPUR & MURTAD…”

Hang bermati-matian menafikan & hang kata, aku bawa fitnah..
Namun, bila aku bawa tunjuk posting2 apa yg hang kata tu dari blog Parpujari, hang terkedu dan kata, DSAI dah insaf & bertaubat..apa salah org yg dah insaf bertaubat diberi dia peluang memimpin negara…

Kini bila PH menang, hangpa geng Bersatu tak mau bagi DSAI naik PM, hang patah balik kutuk DSAI mcm2 pula..

Mmg hang sebesar-besar munafiq Wak Hindu paria tua haram jadah..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kini, bila aku kata hang menulis artikel penyebaran ajaran Hindu di blog Parpukari, sekali lagi hang nafikan & kata, aku buat fitnah..

Tapi kali ini nasib agak menyebelahi hang Wak, sbb posting2 tu aku cari tak jumpa..

Namun aku percaya, Tuhan aku,Allah, tidak akan menyebelahi hang..
Dia akan menghukum hang dgn seberat-berat azab, kalau tidak masa di dunia ini, di alam akhirat nanti..

“ASYHADU ANLAA ILAAHA ILLALLAAH..
WA ASYHADU ANNA MUHAMMADAN RASUULALLAAH..”

“LAKUM DIINUKUM WALIIYADIIN..”

Anonymous
Guest
Anonymous

سۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

قُلۡ يَـٰٓأَيُّہَا ٱلۡڪَـٰفِرُونَ (١) لَآ أَعۡبُدُ مَا تَعۡبُدُونَ (٢) وَلَآ أَنتُمۡ عَـٰبِدُونَ مَآ أَعۡبُدُ (٣) وَلَآ أَنَا۟ عَابِدٌ۬ مَّا عَبَدتُّمۡ (٤) وَلَآ أَنتُمۡ عَـٰبِدُونَ مَآ أَعۡبُدُ (٥) لَكُمۡ دِينُكُمۡ وَلِىَ دِينِ (٦)

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu bongok,

Kalau hang tak tau baca tulisan ‘Arab ayat Quran ni, aku bagi terjemahannya dlm BM…

Nih ha Wak,

Surah Al-Kafiroon

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

Katakanlah (wahai Muhammad): Wahai orang-orang kafir! (1) Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah. (2) Dan kamu tidak mahu menyembah (Allah) yang aku sembah. (3) Dan aku tidak akan beribadat secara kamu beribadat. (4) Dan kamu pula tidak mahu beribadat secara aku beribadat. (5) Bagi kamu agama kamu dan bagiku agamaku. / (6)

Anonymous
Guest
Anonymous

Azab Allah menunggu org2 munafiq mcm hang, Wak Seman..

Anonymous
Guest
Anonymous

Firman Allah;

أَلَمْ يَعْلَمُوا أَنَّهُ مَنْ يُحَادِدِ اللهَ وَرَسُولَهُ فَأَنَّ لَهُ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدًا فِيهَا ذَلِكَ الْخِزْيُ الْعَظِيمُ

Ertinya:

“Tidakkah mereka (orang-orang munafik) mengetahui bahwasanya barangsiapa menentang Allah dan Rasul-Nya maka baginya adalah neraka jahanam. Dia kekal di dalamnya dan itu adalah kehinaan yang besar.”

(at-Taubah: 63)

Anonymous
Guest
Anonymous

Firman Allah :

وَعَدَ اللهُ الْمُنَافِقِينَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْكُفَّارَ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا

Ertinya:

“Allah mengancam orang-orang munafik yang laki-laki dan perempuan serta orang-orang kafir dengan neraka jahanam. Mereka kekal di dalamnya.”

(at-Taubah: 68)

Anonymous
Guest
Anonymous

Firman Allah :

إِنَّ الْمُنَافِقِينَ فِي الدَّرْكِ الْأَسْفَلِ مِنَ النَّارِ وَلَنْ تَجِدَ لَهُمْ نَصِيرًا

Ertinya:

“Sesungguhnya orang-orang munafik itu (ditempatkan) pada tingkatan yang paling bawah dari neraka. Dan kamu sekali-kali tidak akan mendapat seorang penolong pun bagi mereka.”

(an-Nisa: 145)

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak… Hang mungkin tak gentar dgn ayat2 di atas sbb hang tak percaya Al-Quran kerana hang lebih percayakan ‘Veda’…

Lantak mampoih pi lah hang…

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku nak habaq hang, Wak Hindu tua anak haram..

Aku tak marah hang kondem aku bab pantun2 lucah tu, sbb mmg aku tulis pantun2 tu..

Tapi bila hang dok jaja, hang tibai aku blog sana, blog sini, blog KD, blog Annie..(cuma belum blog lubang puki hang punya bini..), itu yg aku.tak suka..
Hang juga suka reply ‘Kejora anus’ dsb, pada komen yg bukan komen aku.. mmg hang sengaja nak cari pasai dgn aku..

Sbb itu aku kata, hang tak boleh dinasihati atau ditunjuk ajar.. hang ni, hanya boleh ditentang dgn
“lubang puki mak hang & pala butoh pak hang..”

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK SEMAN HINDU PARIA BONGOK..

HANG BOLEH NAK KATAKAN AKU GAY KE, BEJUBOQ KE, BIADAB KE..DSB.. TAK JADI HAL BAGI AKU…
TAPI ITU TIDAK CUKUP UTK MENUTUP KESIPUAN HANG.. HANG DIKENALPASTI SEORANG PENYEBAR AJARAN HINDU..
DAN SUDAH SEMESTINYA HANG SEORANG HINDU…
AKU DAH BERSUMPAH DGN NAMA ALLAH, AKU TEMUI TULISAN HANG TENTANG ITU DI BLOG PARPUKARI DULU…

TAHNIAH WAK HINDU…
HANG JUGA PEMENANG RAJA FITNAH NO 1 BILA HG KATA HENTAM AKU DI MERATA BLOG, SDG KAN AKU HANYA BERKOMEN DI BLOG BUDIN NI SAJA..

YENNADEY…

Anonymous
Guest
Anonymous

Rasanya, org yg sama, Hindu & si monyet bebal
Sama saja, jika tuan2 lihat dari sifat muka tebal
Begitu juga, dilihat dari tahap malu punya kebal
Masih nak megah, dah kena lenyek jadi sambal
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu bongok 1:10/1:14/1:18/1:32 pm,

Hang dok menghacau menghapu lubang puki mak hang apa lagi Hindu paria tua oi..?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

anonymous
Member
anonymous

KENAPE TN KOLING MABOK TODI ALAHAN DAN STRESS DENGAN GENG NAJIB?KUAT MERAPOO….

KENAPE WAK SUMANN PENAKUT?…CAKAP DEGAR2 BOLEH RUNTUH LANGIT…MCM AYAM KUAT KOKOK TAPI BERAK CAIR…HIJIHII..

PENJILAT TRGAR MADEY SAKIT OTAK…

anonymous
Member
anonymous

MurniMuirah

Madey tipu pon melayu masih percaya madey..

Hakim blm putuskan najib bersalah mcm mana ko kata najib sudah bersalah…ko boleh arahkan hakim?…

Poliis tak siasat siapa dlm vedeo madey dah kata Jemin tak bersalah semburitkan haziq…

anonymous
Member
anonymous

Msey tipu dan fitnah pon WsAK Suman Hindu ifrit puji MELAMBONG LAMBONG…TOGOKLAH KENCING MADEY TUU….

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Toksah lari tajuk, anus al juburi 12:53.

Jawab dulu persoalan yg kau terlebih dulu gatal mulut bangkitkan….

Kalau betul2 brader al benar2 bersih suci dalam debu seperti yg kau perpepsi-colakan, kenapa pulak puak2 pkr memulas paksa mendesak Tun memohon Keampunan YDPA (Royal Pardon)…apakah pengampunan itu perlu sangat, huhhh…..?? Pulak tuu, YDPA Sultan Kelantan yg memusuhi Tun…..!!

Nahhhh..mampukah kau beri pencerahan logika masuk akal, hmmm,,,…??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

PEMBOHONGAN & PUTAR BELIT KEJORA: Kejora Anus beralasan auta klentong mau cover tohmahan palsunya…. 11 July 2019 7:01 am Nak tunjuk kebenaran, bukti aku cuba nak beri Terpaksa lah selongkar, muzium punya almari Mlm tadi, abis masa banyak, di blog Parpukari Puas aku selongkar, tapi, semua tak dpt dicari Tidak jumpa juga di mana posting2 itu terselit Nak cari bahan artifak tu mmg ler sgt lah sulit Aku rasa sudah dihapus, si tua kaki putar belit Dia dah pergi dulu, posting2 tu, dia dah delete 👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh ——————————————————————————–—————————————— My Reply: Kalau betul apa yg kau lontarkan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu 12:34 pm,

Hang dok meghoyan lubang puki mak hang lagi ka Hindu paria ifrit bongok?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kau mencarut lagi, berkat asuhan orang tua kamu, kerr……??

Ya elehhh….katanya jaguh di semua bidang (jack of all trades-master of none)..jaguh aper tuu..jagoan tengek budak hingusan tak abis sekolah ker….?? Jackass, adalah….,!!

Nampak sangat kau tak ada jawapan untuk pertahanan diri bila aku asak kau berkaitan fitnah liar tak berasas kau konon2nya aku kau tohmahkan sebagai hindu.

Ternyata kau memang gay boy jalang bermulut lancang…..!!

Sumpah sumpit permainan budak.
Kejora semburit tak dapat mengelak.

*Jack of all trades- master of none – Jackass….,!!

Ha ha ha

anonymous
Member
anonymous

Ini kejora yg cakap..

Jika aku bohong, aku terima azab, yg
Allah beri
Seman Hindu kata ‘Islam dari Hindu’ di blog Parpukari

Anonymous
Guest
Anonymous

Betul tu anon 12:31 pm,

Ini pantun lengkap dari aku:

“Laa ilaaha illallaah”, sbg orng Islam, aku berdiri
Jika aku bohong, aku terima azab, yg Allah beri
Seman kata ‘Islam dari Hindu’ di blog Parpukari
Cuma posting tu, tak jumpa, aku selongkar cari

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ya elehhh….katanya jaguh di semua bidang (jack of all trades-master of none)..jaguh aper tuu..jagoan tengek budak hingusan tak abis sekolah ker….?? Jackass, adalah….,!!

Nampak sangat kau tak ada jawapan untuk pertahanan diri bila aku asak kau berkaitan fitnah liar tak berasas kau konon2nya aku kau tohmahkan sebagai hindu.

Ternyata kau memang gay boy jalang bermulut lancang…..!!

Sumpah sumpit permainan budak.
Kejora semburit tak dapat mengelak.

*Jack of all trades- master of none – Jackass….,!!

Ha ha ha

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Dia mencarut lagi, berkat asuhan orang tua dia, kerr……??

Ya elehhh….katanya jaguh di semua bidang (jack of all trades-master of none)..jaguh aper tuu..jagoan tengek budak hingusan tak abis sekolah ker….?? Jackass, adalah….,!!

Nampak sangat dia tak ada jawapan untuk pertahanan diri bila aku asak dia berkaitan fitnah liar tak berasasnya konon2nya aku ditohmahkan sebagai hindu.

Ternyata dia memang gay boy jalang bermulut lancang…..!!

Sumpah sumpit permainan budak.
Kejora semburit tak dapat mengelak.

*Jack of all trades- master of none – Jackass….,!!

Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Sian Hindu tua dajai, gila mereng otak tak betoi
Dgn Kejora, Hindu bongok ni dah malu tekantoi
Kena Kejora luku, pala dia dah bengkak beketoi
Dia dah capik ghengkat, dok gagah lagi, nak toi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ya elehhh….katanya jaguh di semua bidang (jack of all trades-master of none)..jaguh aper tuu..jagoan tengek budak hingusan tak abis sekolah ker….?? Jackass, adalah….,!!

Nampak sangat kau tak ada jawapan untuk pertahanan diri bila aku asak kau berkaitan fitnah liar tak berasas kau konon2nya aku kau tohmahkan sebagai hindu.

Ternyata kau memang gay boy jalang bermulut lancang…..!!

Sumpah sumpit permainan budak.
Kejora semburit tak dapat mengelak.

*Jack of all trades- master of none – Jackass….,!!

Ha ha ha

anonymous
Member
anonymous

anonymous
Dgn pengumuman Hamid dapatlah disimpolkan jika nak semburit yg selamat semburitlah dgn Jemin…tapi jangan edar vedeo…

Tanpa Nama
Bukan “dosimpolkan” – kamu putar belitkan.

Kamu Geng najib yang menjilat Najib dengan berbagai nama ada lah orang gila –

Reply

Sah mata TN koling mabok todi dah rosak..tak nampak tulisan sebenar..

Akibat togok todi…sakit ALAHAN..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tapi kamu Geng Najib tak boleh nafikan kamu sakit otak ADHD.

Baca definisi dan bentuk sakit ADHD yang aku dah beri bertalu talu.

anonymous
Member
anonymous

Jemin balaci madey kaki SENBURIT..

MARI KITA SEMBURITKAN JEMIN…Hamid takot tangkap punyer..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

KEJORA PUJI MELAMBUNG SYOK SENDIRI: Rude ego, selfish & stubborn…who else, if it’s not you, punky….!! Ini buktinya yg kau budak hingus masih meleleh siang malam puji melambung syok sendiri……. KEJORA PUJI MELAMBUNG SYOK SENDIRI Kejora’s fucking Manglish PANTAToon, “Kejora is really ingenious and highly educated In maths he’s exceptionally brilliant and gifted In ‘pantun’, he’s so smart, as if inborn talented That’s why Suman is all the while be defeated” —————————————————–‘-‘-‘—————– Boy oh boy….. This gay nut is blowing his trumpet again & again without shame. ENGLISH LESSON FOR KEJORA & YG SEWAKTU DENGANNYA: William: Do you know what… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

He doesn’t have much of a trumpet to blow anyway.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Maybe just serunding buluh.

But brings a lot of Chinese drums dong dong chei

anonymous
Member
anonymous

Wak SUMAN HINDU PARIA IFRIT TUA Stress gila2… Soklan MUDAHBaku Wak suman HINDU takut nak jawab..

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu 11:56 am,

Hang dok meghoyan lubang puki mak hang lagi ka Hindu paria ifrit bongok?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Waaaaaaah, marah yer? Pedih kena kata2 itu yer.

Puki mak hang kena sodok Pak Hang koyak rabak lagi ker?

Anonymous
Guest
Anonymous

TN monyet 12:39 pm,

Aku heran betul, dgn uncle TN iblis hati khaudu
Dia dengki benar bila aku & Irah saling merindu
Bila aku tibai Wak Suman, dia pulak, yg terkedu
Mmg makin sah, TN ini, samaran Suman Hindu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Lupa lak uncle,

HA HA HA
HO HO HO
HI HI HI…
😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Rasanya, org yg sama, Hindu & si monyet bebal
Sama saja, jika tuan2 lihat dari sifat muka tebal
Begitu juga, dilihat dari tahap malu punya kebal
Masih nak megah, dah kena lenyek jadi sambal
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

anonymous
Member
anonymous

MurniMelati.!!!

Perbicaraan najib tidak penting lagi.kpd rakyat…kalo dia buat salah hukum lah dia..yg penting kpd rakyat kena tipu dgn madey…kehidupan blm berubah…madey nak kayaerkan kroni dan anak beranak madey..…

Terbaru…..

Madey nak beli lebuhraya gamuda yg rugi dan hampir tamat tempoh konsessi dgn harga yg tinggi..
Madey nak jual lebuhraya Plus yg ontong kpd kroni Maju holdings..kroni lain dan anak branak madey boleh beli saham maju holding untuk berkonsi keontongan…..

Madey nak cantum tanah ladang leneroka jadi estet serahkan kpd kroni…kroni yg ontong besar peneroka mcm tuu lah jugak tanah
hilang……..

Madey penipu……

Madey sudah hukum Jemin tak bersalah..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kenapa bodoh bangang sangat kamu nih?

Kasi bukti, fakta dan hujah2 yang munasabah ler.

Takkan main tuduh cara liar ajer.

Itu kerja orang giler.

anonymous
Guest
anonymous

Tak penting bagi lu sbb lu tukang jilat tahi dibontot najib lepas dia berak sampai mampos.
Bagi rakyat, SANGAT2 nak tengok najib lanon tu dgn tangan bergari berjalan masok kedlm lokap Penjara Sg Buluh tu! Bila iu terjadi bermakna PH telah tunaikan 1 manifestonya yg amat2 besar kpd rakyat!
Soal hidup susah, sejak zaman najib lah rakyat mula hidup susah, tapi dia dgn anak bini senang lenang, kawinkan anak belanja sampai rm10 juta, bini belanja sakan ke seluruh dunia! anak dia buat filem lucah rm1 bilion, rakyat disuruhnya jangan membuta cari kerja lebih masa kononnya/ padahal duit rakyat dia yg berbelanja ria!

anonymous
Member
anonymous

Madey sudah kata Jemin tak bersalah…Hamid kena ikut perintah madey kerana Jemin balaci nadey…
HamId tak berani siasat siapa sebenarnye dlm vedeo…Jemin aIskrim dan haziq selamat dari pendakwaan dan hukuman jenayah liwat…

TUU PASAL HAZIQ BERANI NGAKU…

SIAPA NAK SEMBUTIT BOLEH SEMBURIT DGN JEMIN…SELAMAAT…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Geng Najib yang asyik menjilat Naib mengguna berbagai nama,

Jangan minum air ketum banyak sangat ler.

Kau bunyi mcm pemabuk ketum ajer.

Selalu cakap semburit, kau suka di burit ker? (Logical, valid question, innit?)

MurniMelati
Guest
MurniMelati

NAJIB TIPU GUNA AGAMA

Yang peliknya masih ramai orang melayu yang percaya najib tidak bersalah sedangkan fakta sudah dikemukakan dimahkamah.

Gaji dan elaun najib boleh capai rm3 juta setahun ke?
Jika kak ros…ok kot sbb dia menabung dari kecik lagi, kan kak?

anonymous
Guest
anonymous

Sedangkan tok lebai tok haji PAS pung menipu memohong, inikan pulak tok najiS!!!

anonymous
Member
anonymous

Siapa melayu tak pervaya?..

anonymous
Member
anonymous

WAK SUMAN HINDU IFRIT TUA TERTEKAN…MERAPUU TAK BERANIBJAWAB SOKLAN AKU..

11 July 2019 11:21 am
Othman Ahmad

Kejora Anus bohonnggg…. Tun M yg dah cecah usia 94 tahun baru2 ini tetap Anggun, Berketrampilan, Segak Menawan hingga digelar-nobatkan seantero dunia ‘The Evergreen Handsome Grand Old Statesman’.

Itu petanda Tun Benar dan sentiasa dalam keberkatan Allah SWT.

REPLY

Wak suman Hindu ifrit itu BENAR kapla hotak ko…..mahkamah rayuan TELAH BEBASKAN anwar dari fitnah liwat oleh madey tahun 2004… Brape puluh kali dah madey masuk spital jantung?….tuhan bagi seksaan sikit2 dulu seblm gol..seman HINDU BONGOK tak tahu ajaran iselam…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

anus al juburi 11:08 am

Kalau betul2 brader al benar2 bersih suci dalam debu seperti yg kau perpepsi-colakan, kenapa pulak puak2 pkr memulas paksa mendesak Tun memohon Keampunan YDPA (Royal Pardon)…apakah pengampunan itu perlu sangat, huhhh…..?? Pulak tuu, YDPA Sultan Kelantan yg memusuhi Tun…..!!

Mampukah kau beri pencerahan logika masuk akal, boleh……??

MurniMelati
Guest
MurniMelati

PERBICARAAN KES RM 42 JUTA NAJIB

Pertuduhan ke atas Najib adalah berkaitan pinjaman RM4bilion kepada SRC International, daripada jumlah itu beliau didakwa menerima RM42 juta ke dalam akaun peribadinya pada 2014 dan 2015.

Beliau berdepan tiga pertuduhan pecah amanah, tiga pertuduhan penggubahan wang haram dan satu pertuduhan salah guna kuasa.

Bekas perdana menteri berusia 66 tahun itu diwakili sekumpulan peguam diketuai Muhammad Shafee Abdullah. Manakala, pendakwaan diterajui Peguam Negara Tommy Thomas, manakala hakim bersidang ialah Hakim Mohd Nazlan Mohd Ghazali. – 15 Julai, 2019.

anonymous
Member
anonymous

Perbicaraan najib tidak penting lagi.kpd rakyat…kalo dia buat salah hukum lah dia..yg penting kpd rakyat kena tipu dgn madey…kehidupan blm berubah…madey nak kayaerkan kroni dan anak berank…

Terbaru

Madey nak beli lebuhraya gamuda yg rugi dan hampir tamat tempoh konsessi dgn harga yg tinggi..
Madey nak jual lebuhraya Plus yg ontong kpd kroni Maju holdings..kroni lain dan anak branak madey boleh beli saham maju holding untuk berkonsi keontongan.

Madey nak cantum tanah ladang leneroka jadi estet serahkan kpd kroni…kroni yg ontong besar peneroka mcm tuu lah jugak tanah
hilang…..

Maxey penipu…

Madey sudah hukum Jemin tak bersalah..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kesian Geng Najib.

Najib Al Jibo tak penting lagi, sumbatkan dia ke lubang jel, kata dia.

GN pulak dah kema sakit otak ADHD.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Toksah lari tajuk, anus al juburi.

Jawab dulu persoalan yg kau terlebih dulu gatal mulut bangkitkan….

Kalau betul2 brader al benar2 bersih suci dalam debu seperti yg kau perpepsi-colakan, kenapa pulak puak2 pkr memulas paksa mendesak Tun memohon Keampunan YDPA (Royal Pardon)…apakah pengampunan itu perlu sangat, huhhh…..?? Pulak tuu, YDPA Sultan Kelantan yg memusuhi Tun…..!!

Nahhhh..mampukah kau beri pencerahan logika masuk akal, hmmm,,,,…??

anonymous
Member
anonymous

Tuan2 oembaca sekelian….sila ambil.perhatian……….TN KOLING MABUK TODI MAKIN STRESS……..

TN koling mabuk todi geng wak Suman Hindu ifrit tua ade penyakit AlAHAN dgn GENG NAJIB…RAMAI YG DAH TAHU APE DIA PENYAKIT ALAHAN NI…penyakit ni dusebabkan kurang ketahanan diri dan mental… TN koling pemabuk todi jiwa lemah dan kurang kental kerana bongok nak berlagak bijak……otak pon dah rosak kerana banyak togok kencing madey…hari2 kena tipu dgn madey..TN koling pemabuk todi tetap ANGGUK ANGGUK…..TN koling pemabuk todi ni cakap merapuu tonggang langgang terbalik…mental disorder…

Pemabok todi mudah kena langgar dgn lori…hihihi

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

GN ni orang gila, kena penyakit Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADHD.

ADHD is a brain disorder marked by an ongoing pattern of inattention and/or hyperactivity-impulsivity that interferes with functioning or development.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Inattention means a person wanders off task, has difficulty sustaining focus, and is disorganized – contoh nya, BLOGGING TAK IKUT TOPIC.

Hyperactivity means moving about constantly, including in situations in which it is not appropriate; Or excessively fidgets, or talks. Jadi, PENUH KOMEN DIA DI SINI DI ATAS BERBAGAI NAMA, MENJAWAB KOMEN2 SENDIRI MENGGUNA NAMA2 LAIN.

Impulsivity means making hasty actions that occur in the moment without first thinking about them and that may have potential for harm. E.g MEMBUAT PERSONAL ATTACKS – BILA BUAT DEMIKIAN, DIA DI CARUT SE CARUT2 NYA.

MurniMelati
Guest
MurniMelati

REKOD KAD KREDIT NAJIB TUNJUK RM4 JUTA DIBELANJA UNTUK BARANGAN MEWAH KAD kredit atas nama Najib Razak digunakan di Itali, Hawaii dan Bangkok pada 2014 dan awal 2015 dengan nilai hutang hampir RM4 juta, mahkamah diberitahu hari ini. Hutang itu kemudiannya dibayar dengan wang daripada akaun semasanya. Saksi ke-47 pendakwaan, Yeoh Eng Leong yang merupakan naib presiden AmBank bertanggungjawab ke atas proses kebenaran kad kredit dan pengurusan penipuan, mengesahkan 10 transaksi berlaku- dua menggunakan kredit kad Visa Platinum dan lapan menggunakan kad Masterclass Platinum. Belanja paling besar menggunakan kad kredit Najib adalah pelbagai caj berjumlah €750,000 pada 8 Ogos 2014… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

PEMBOHONGAN & PUTAR BELIT KEJORA: Kejora Anus beralasan auta klentong mau cover tohmahan palsunya…. 11 July 2019 7:01 am Nak tunjuk kebenaran, bukti aku cuba nak beri Terpaksa lah selongkar, muzium punya almari Mlm tadi, abis masa banyak, di blog Parpukari Puas aku selongkar, tapi, semua tak dpt dicari Tidak jumpa juga di mana posting2 itu terselit Nak cari bahan artifak tu mmg ler sgt lah sulit Aku rasa sudah dihapus, si tua kaki putar belit Dia dah pergi dulu, posting2 tu, dia dah delete 👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh ——————————————————————————– My Reply: Kalau betul apa yg kau lontarkan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu 10:47 am,

Hang dok meghoyan lubang puki mak hang lagi ka Hindu ifrit bongok?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Mencarut lagi, berkat asuhan orang tua kamu, kerr……??

Ya elehhh….katanya jaguh di semua bidang..jaguh aper tuu..jagoan tengek budak hingusan tak abis sekolah ker….??

Nampak sangat kau tak ada jawapan untuk pertahanan diri bila aku asak kau berkaitan fitnah liar tak berasas kau konon2nya aku kau tohmahkan sebagai hindu.

Ternyata kau memang gay boy jalang bermulut lancang…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Hang dok meghoyan lubang puki mak hang ngan pala butoh pak hang apa lagi Hindu ifrit 12:25 pm bongok?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MurniMelati
Guest
MurniMelati

Yang di tahan 2Melayu 4India=semua ahli PKR ayo yo yo apa suda jadi Budin? Tanda soal juga! apa pung baca ini BERITA ‘Dana dipindah ke akaun Najib bukan derma atau hadiah’ Bernama | Diterbitkan 15 Jul 2019, 11:31 malam | Dikemaskini 15 Jul 2019, 11:31 malam A+ A- KES NAJIB | Seorang Pengurus Rentas Ambank memberitahu Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini bahawa RM50 juta yang dipindahkan ke akaun bank bekas perdana menteri Najib Razak pada 2014 bukan ‘derma atau hadiah’. Pengurus Unit Rentas Ambank di Wisma Amfirst, Petaling Jaya, Wedani Senen, 45, berkata transaksi itu melibatkan kiriman wang dari… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Polis tidak sahkan bukan Jemin dalam vedeo semburit…jemin lah yg semburit….dulu aiskrim…jemin buat selamba aje kesana kemari…

anonymous
Member
anonymous

Dgn pengumuman Hamid dapatlah disimpolkan jika nak semburit yg selamat semburitlah dgn Jemin…tapi jangan edar vedeo…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Bukan “dosimpolkan” – kamu putar belitkan.

Kamu Geng najib yang menjilat Najib dengan berbagai nama ada lah orang gila –

otak kamu sentiasa aktif, hyper – pagi, petang, siang, malam. Kamu ada penyakit gila yang di namakan Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). Lihat

https://www.nimh.nih.gov/health/topics/attention-deficit-hyperactivity-disorder-adhd/index.shtml

ADHD is a brain disorder marked by an ongoing pattern of inattention and/or hyperactivity-impulsivity that interferes with functioning or development.

anonymous
Member
anonymous

Hahaha…TN koling mabok todi Stress lagi…hari2 mesti merapooo…

anonymous
Member
anonymous

Mata TN koling mabuk todi dah kelabu.kerana banyak minum todi..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Pak Tua GN, jangan minum air ketum berbaldi baldi.

Lagi teruk sakit otak ADHD kau di buat nya.

anonymous
Member
anonymous

WAK SUMAN HINDU IFRIT TUA TERTEKAN KETAKUTAN……………….. ………………………………Pembaca sekelian ….soklan MUDAH aku kpd wak suman Hindu ifrit tua beberapa hari lepas Adekah wak suman HINDU percaya NERAKA? Adekah wak suman Hindu takut NERAKA? Orang islam takut masuk NERAKA….kalo subahat dgn madey fitnah anwar liwat…dosa besar…mahkamah rayuan sudah bebaskan anwar…wak suman tetap subahat sokong madey fitnah anwar…..wak suman takut neraka?…dosa orang subahat tak diampon tuhan….wak suman kena mintak maaf dulu dgn anwar…wak tak tahu dan tak ikut pon ajaran islam….wak ni islam ker? Ini plak JAWAPAN wak suman HINDU ifrit…adekah ini JAWAPAN wak suman HINDU ifrit tua kpd soklan aku?…Hindu tua… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 9:51 am,

Hindu tua itu, dah usia senja, menghampiri ajal
Di blog Parpukari berat DSAi dia sekeh & tunjal
Dia gelarkan DSAI, sbg Anus Ibrahim Ad- Dajjal
Mmg le dia ni jahat hindu tua botak perut bujal
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Ini menunjukkan Anonymous itu orang gila

Anonymous
Ada juga pihak yg fitnah kata aku guna seribu nama.

DEMI ALLAH:
Sebelum PRU14, aku guna nama KEJORA.
(Aku menghilang diri selama 4 bulan selepas PRU14)
Bila aku kembali, aku ada mengguna nama ‘Anonymouse’, ‘Anak Kampung’, ‘Anak Felda’ dan yg paling terakhir ‘SUAMI MAS’ dlm blog Budin format lama..
Bila Budin tukar format baru, aku guna ‘Anonymouse’ sahaja sampai sekarang (sbb tak reti nak tukar ID..)
SEKALI LAGI.. DEMI ALLAH..
Reply
16 July 2019 3:05 am

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Untuk makluman pembaca2 yang tak selalu masuk sini –

Geng Najib yang asyik menjilat Najib dengan mengguna berbagai nama, termasuk Anonymous kah3 dan anonymous huruf kecil a, tak renti2 menulis macam2 karutan, memantun mantat.

Komen2 nya tidak mengikut tajuk, asyik mengarut, cakap pasal hal2 yang takda kaitan dengan blog pos langsung, menghasut bangsa “Keling” dan agama Hindu, anarkis, macam orang gila.

Dia tidak hormatkan langsung pemunya blog, tidak hormatkan pembaca2di sini. Dia coba sabotaj blog Budin ini yang pro-PH.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Geng Najib ini sebenarnya orang gila, otak nya sentiasa aktif, hyper – pagi, petang, siang, malam. Dia ada penyakit gila yang di namakan Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). Lihat

https://www.nimh.nih.gov/health/topics/attention-deficit-hyperactivity-disorder-adhd/index.shtml

ADHD is a brain disorder marked by an ongoing pattern of inattention and/or hyperactivity-impulsivity that interferes with functioning or development.

Dia tak ada functioning or development dalam perwatakan nya. Hanya destruction. Self-destruction. Melainkan berubat, masuk Hospital Sakit Gila.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Inattention means a person wanders off task, has difficulty sustaining focus, and is disorganized – contoh nya, BLOGGING TAK IKUT TOPIC, MAIN HANTAM KROMO.

Hyperactivity means moving about constantly, including in situations in which it is not appropriate; Or excessively fidgets, or talks. Jadi, PENUH KOMEN DIA DI SINI DI ATAS BERBAGAI NAMA, MENJAWAB KOMEN2 SENDIRI MENGGUNA NAMA2 LAIN.

Impulsivity means making hasty actions that occur in the moment without first thinking about them and that may have potential for harm. E.g MEMBUAT PERSONAL ATTACKS – BILA BUAT DEMIKIAN, DIA DI CARUT SE CARUT2 NYA.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN monyet tua..

Org gila mcm hang tak akan mengaku diri gila, tapi akan tuduh org lain sbg gila…

Rajin2 lah makan ubat tu uncle…

HA HA HA
HO HO HO
HI HI HI…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kamu Beruk Tua Geng Najib gila – sakit otak Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADHD.

anonymous
Member
anonymous

TN koling mabok todi stress yeek..merapu..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kamu Geng Najib gila ADHD – a brain disorder marked by an ongoing pattern of inattention and/or hyperactivity-impulsivity that interferes with functioning or development.

anonymous
Member
anonymous

Hamid umumkan polis siasat pembikin dan pengedar vedeo sembutit…Hamid tak cakap siasat siapa pelakon dlm vdeo semburit muka mcm Jemin…

Pelik betol cara Hamid ni…
Mungkin Hamid bagi signal tak perlu siasat kerana sahih Jemin Hero dlm vedeo…kalo siasat Jemin kena dakwa…Haziq jugak selamat dari pendakwaan jenayah liwat….tu pasal Haziq berani buat pengakuan semburit dgn Jemin aiskrim kerana dia tahu tak mungkin Jemin didakwa…siasatan dan pendakwaan terpilih….

Haziq hanye direman untuk siasatan kes edar vedeo…

Hamid mungkin kena ikut perintah MAHABELIT yg mahu melindongi Jemin..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Amat bodoh dan bangang ler sesiapa mengata Ketua Polis Negara “kena ikut perintah” PM dalam perkara siasat menyiasat hal2 jenayah.

No such thing as perintah begitu sebab KPN bebas menjalankan tugas2 nya mengikut landasan2 yang telah terbina sejak zaman British kolonial lagi.

Mengata begitu merupakan meghasut, boleh diheret ke mahkamah juga di atas kesalahan Penal Code – menghalang, menghindar pihak berkuasa menjalankan tugas2 mereka.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tugas2 KPN ada di dalam Akta Polis 1967.

Kalau tak mahu di gelar bodoh dan bangang, baca lah Akta itu yang tertera di dokumen berikut

http://www.agc.gov.my/agcportal/uploads/files/Publications/LOM/MY/Akta%20344.pdf

anonymous
Member
anonymous

Ke ape Hamid tak siasat siapa dlm vedeo?…TN kolong mabuk todi stress lagi..sakit Alahan…

Zubir
Guest
Zubir

Jgn ditekan mereka yg tahan utk memaksa mereka mengaku bahawa Anwar d belakang isu ini

anonymous
Member
anonymous

Tanpa Namscakap..
Amat menggembirakan melihat Sdr Othman membalun nate’ Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama termasuk Kejora, Anonymous kah3, anonymous huruf kecil a.

TN koling peminum todi amat bongok…

Wak suman kena balun blm berani jawab soklan mudah…dia takut nak jawab soklan…dia merapu…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Ini Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama.

Geng Najib ini sebenarnya orang gila, otak nya sentiasa aktif, hyper – pagi, petang, siang, malam. Dia ada penyakit gila yang di namakan Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). Lihat

https://www.nimh.nih.gov/health/topics/attention-deficit-hyperactivity-disorder-adhd/index.shtml

ADHD is a brain disorder marked by an ongoing pattern of inattention and/or hyperactivity-impulsivity that interferes with functioning or development.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Inattention means a person wanders off task, has difficulty sustaining focus, and is disorganized – contoh nya, BLOGGING TAK IKUT TOPIC, MAIN HANTAM KROMO.

Hyperactivity means moving about constantly, including in situations in which it is not appropriate; Or excessively fidgets, or talks. Jadi, PENUH KOMEN DIA DI SINI DI ATAS BERBAGAI NAMA, MENJAWAB KOMEN2 SENDIRI MENGGUNA NAMA2 LAIN.

Impulsivity means making hasty actions that occur in the moment without first thinking about them and that may have potential for harm. E.g MEMBUAT PERSONAL ATTACKS – BILA BUAT DEMIKIAN, DIA DI CARUT SE CARUT2 NYA.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mlm tadi si Hindu tu masih juga berlagak juah
Walau hakikat nya, udah kecut dia punya buah
Jenis muka tebal takkan rasa tercalar maruah
Tapi dgn aku Hindu ni akan terus makan kuah
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Kpd Allah Taala.. aku ucap, kesyukuran tinggi
Atas keizinanNya itu aku masih bernafas lagi
Juga bersyukur, atas kesihatan, yg Allah bagi
Mlm tadi berperang banyak yg masa aku rugi

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Amat menggembirakan melihat Sdr Othman membalun nate’ Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama termasuk Kejora, Anonymous kah3, anonymous huruf kecil a.

Teruk betul si Mamat GN kena belasah demikian lama hingga dia mengaku dia pakai banyak nama dan keluarkan latar belakang nya asyik menipu dengan berbagai nama itu.

Bravo, Sdr Othman. More of the same, pls. It was a damn good whacking you gave the endlessly irritating, mad, incorrigible time and blog space-wasting bloke. No other way to shut him up. Albeit temporarily. But he got a lot of plonking on his head.

Anonymous
Guest
Anonymous

First of all, I’m not ‘Geng Najib’@GN.. ok my dear uncle..?
I’m Kejora, the superb, the intelligent, the brilliant, the great…

Now, I’m going to priceed with my pantun:

Aku heran betul, dgn uncle TN iblis hati khaudu
Dia dengki benar bila aku & Irah saling merindu
Bila aku tibai Wak Suman, dia pulak, yg terkedu
Mmg makin sah, TN ini, samaran Suman Hindu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Saja le aku nak tanya kat uncle TN monyet kera
Othaman balun aku ker, dia dilanyak dek Kejora
Kesedihan di hati mu tu uncle, tersangat ketara
Dlmnya, sengsara, kat screen nko tulis gembira
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Komen2 di atas ini ia lah Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama.

Geng Najib ini sebenarnya orang gila, otak nya sentiasa aktif, hyper – pagi, petang, siang, malam. Dia ada penyakit gila yang di namakan Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). Lihat

https://www.nimh.nih.gov/health/topics/attention-deficit-hyperactivity-disorder-adhd/index.shtml

ADHD is a brain disorder marked by an ongoing pattern of inattention and/or hyperactivity-impulsivity that interferes with functioning or development.

Anonymous
Guest
Anonymous

Rasanya, org yg sama, Hindu & si monyet bebal
Sama saja, jika tuan2 lihat dari sifat muka tebal
Begitu juga, dilihat dari tahap malu punya kebal
Masih nak megah, dah kena lenyek jadi sambal
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Amat bagus penyangak Haziq + 5 orang lain ditahan reman. Bermakna di sumbat ke lokap Polis.

Budin pula nampak sudah hilang kesiumanan nya (bahasa tinggi pagi ini, hehe) bila menanya “Apakah bermakna selepas ini giliran “pasangan yang seorang lagi” pula bakal ditahan reman? Dia tak sedar bahawa “yang seorang lagi” itu belum dikenal pasti. Kalau di tanya bila nak di kenal pasti, tak menjejaskan kesiumanan nya.

Begitu lah keadaan nya si Budin yang minat sangat Pak Sheikh Anwar jadi PM8, mahu jatuhkan Azmin. Tapi ramai rakyat tidak mahu dia jadi PM. Sebab dia Peliwat dan bekas banduan 2 kali.

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Di sini dah 3:30 am, rasanya Irah tgh hari skrg
Abg tidur lewat, sbb, degn si Hindu berperang
Jadi, tak banyak pantun cinta, abg dpt karang
Ok Irah sayang baik2 jaga diri di rantau orang
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah..abg ni bila lembut, boleh selembut baldu
Tapi bila panas, akan jadi spt peluru berpandu
Lain bila abg dgn Irah,lain pulak dgn itu Hindu
Utk Irah.. di angin nan lalu, abg kirimkan rindu
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Maaf Irah.. tadi abg buat karangan yg panjang
Abg marah, sbb Hindu tu fitnah, ini cgu bujang
Mcm pecah silat, abg bak kuar sepak terajang
Mlm ni Hindu tua tu abg kasi londeh telanjang
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK.. MMG PANTUN2 ITU AKU BUAT DLM BULAN PUASA SBB DLM BULAN PUASA ITULAH HANG, MACH, Z.ARMSTRONG & THE GANG DOK CERCA AKU BAPOK CHOW KIT…

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK.. BILA AKU KATA DEMI ALLAH PUN HANG TAK AKAN PERCAYA & HANG NAK PENGARUHI PEMBACA UTK TIDAK PERCAYA, SBB HANG TAK PERCAYA ALLAH.. HANG LEBIH PERCAYA BAGHWAN VISHNU..

Anonymous
Guest
Anonymous

WAK HINDU BONGOK 1:30 AM,

ITU BUKAN PENGAKUAN AKU PENGAMAL SEKS SONGSANG.. DEMI ALLAH, TUHAN AKU, AKU BUKAN PENGAMAL SEKS SONGSANG..
ITU PANTUN SEKS SONGSANG DARI AKU..
TAPI HANG HINDU (MEMANG HANG TAK AKAN MENGAKU..), AKU TEMUI BUKTI (YG DAH HILANG ATAU TAK JPS CARI) DI BLOG PARPUKARI..

Anonymous
Guest
Anonymous

TAPI HANG WAK.. KENA BANYAK BERDOA DEKAT TUHAN HANG BAGHWAN VISNU, MINTA DIA BAGI HANG BULEH HIDUP LAGI DLM KEADAAN MARUAH TERCALAR..

AKU DEDAHKAH HANG HINDU, DGN SUMPAH ATAS NAMA TUHAN AKU ALLAH…

👹 Kejorah Al-Duburi 👹 anonymous👹Meksygolok
Guest
👹 Kejorah Al-Duburi 👹 anonymous👹Meksygolok

Meksy,
Emmmmpppphhhhhhhh
Kerane bontot mu Meksy Golok

Abang date nih

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵
Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh

Apa-apa title mu nak kasi Abe tak kesah!

AL-JUBO ok
AL-PONGGONG ok
AL-SODOK ok
AL-SONDOL ok

Abe tak kesah

Abe tak kesah

Janji free !!!

Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh
Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh

Anonymous
Guest
Anonymous

So what?

👹👺👹👺👹 Kejorah Al-Duburi 👹👺👹👺👹👺anonymous
Guest
👹👺👹👺👹 Kejorah Al-Duburi 👹👺👹👺👹👺anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵
Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik
Jln nya berlenggang, serupa ibu itik
Kemain dia dgn kebaya & kain batik
Kemarin terlopong dia ni Kejora titik

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵
Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh

Anonymous
Guest
Anonymous

12:49 pm,

What’s your intention bro?

I admit, I’m the one who wrote that ‘pantun’.

So, what?

Cangkerik Malam
Guest
Cangkerik Malam

SOAL PELAKUNYA BUDIN OIIIII TAK PENTING.
KALU MASING-MASING PANDAI SIMPAN,SELAMAT LA

BETOLLAH TU BUDIN OIIII,TUKANG SEBAR DAN INTAI YANG SALAH!

POLIS KAN CERDIK………………..

PANDAI-PANDAI LA ,NAK KENCING CARA BERDIRI KE,
NAK KENCING KE DINDING KE…

TAPI KALU SI PENGENCING VIDEOKAN PERBUATANNYA,,,SIAP ADA GAMBAR WAJAH DAN ANUNYERRRR…MEMANG PERLU DI TAHAN

ATAU ORANG LAIN YANG MENGINTAI,DI VIDEO DAN SEBARKAN,MEMANG PERLU DI TAHAN POLIS.

ADA SETUJU BUDIN?

POK PEK….POK PEK…SUDAH NYERRRRR
KAMU CARI JALAN NAK KENAKAN MADEY..IH…IH..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Nawaitunya amat meragukan. Mati2 dia nak jugak brader jadi PM. Tak hal, dia dah kesipuan sebab target 30 Jun 2019 dah berlalu tak kesampaian.

Zulkbo
Guest
Zulkbo

Assalamualaikum
Blog politik yg baik,penulisan yg berisi dgn fakta bukan emosi, cuma..nak minta perhatian penulis blog ini..loading blog tuan terlalu perlahan bila nk buka dari satu page ke page lain..berbeza semasa tuan menulis di blog lama blogspot itu..harap tuan ambil perhatian dan melakukan sesuatu..terima kasih

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Wassalam.

Betul. Memang betul. Demikian lama loading and page refreshing. Membosankan.

Kot ramai yang menyampah dengan sekor yang pakai banyak nama mengarut memanntun mantat itu dan masukkan virus bagi memfrustratekan dia.

Sokong sesangat cadangan supaya Budin melakukan sesuatu itu.

Maybe change format from Akismet.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN monyet tua..

Hang tak sedaq ka ramai yg meluat kat kat, asyik dok merapu dgn hujah basi lapok lama hang tu.

Yg meluat kat hang termasuk dari geng Bersatu sendiri spt Putera Sinnggora & John Doe.. dulu hang kata Doe ustat Kristian dsb…

Hang ni monyet tua yg asyik syok sendiri..

HA HA HA
HO HO HO
HI HI HI.

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Tak sah hidup abg ni kalu tak sebut Irah sehari
Pantun abg pasti akan muncul dlm setiap entri
Demi Irah ku sayang, abg kan sentiasa ke mari
Kerana hati yg satu ini, hanya lah utk mu puteri
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

👹👺👹👺👹 Kejorah Al-Duburi 👹👺👹👺👹👺
Guest
👹👺👹👺👹 Kejorah Al-Duburi 👹👺👹👺👹👺

👹👺👹👺👹👺👺👹Irahhhh !!!!!!!!
👹👺👹👺👹👺👺👹Irahhhhhhhh !!!!!!!!
👹👺👹👺👹👺👺👹Irahhhhhhhhhhhhh!!!!!!

ABANG DI SINI!!!
ABANG DI SINI !!!!!!
KAT BONTOT Mekcy!!!!!Kahhhh Kahhhh

kahhhh kahhh Kahhhhh Kahhhhhhhhh

Cangkerik Malam
Guest
Cangkerik Malam

Krik Krik Krik

kejorah al duburi? sapa ni?Ada hp macam kejora pulak?
lawan gadoh sakan la malam ni.Pasang kuda-kuda!kata S Shamsudin dalam filem pendekar bujang lapok.

masing-masing ada HP canggih.Aku sorang yang lapok.

Nasib badan.Bujang sampai ketua.Murni Melati tak nak layan.Nasib…..nasib

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu 8:10 pm,

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Dek terlalu dengki, ko sudah jadi, tak tentu arah
Mmg berat org yg dikuasai oleh dengki amarah
Mlm tadi, kau nyamar Mekcy, kini tukar Kejorah
Ternyata jiwa kau itu Wak, dah teruk luka parah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

Woi Suman Hindu, mmg kau busuk punya kaki!
Naper bila Irah cinta aku, ko cemburu & dengki
Marah, sbb tak daya layan bini nko punya puki?
Kalau tak puas hati, buat ler ‘deal’ secara lelaki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

anonymous
Guest
anonymous

SiKejora ni pakai menuduh semacam,
Asal nampak benda bulat,dia kata telor
Asal nampak benda kodek-kodek,dia kata kote

dosa woiiii,kamu pakai tuduh!

akai ada ka woitttt!!

anonymous
Guest
anonymous

Pak Suman yg kau kata hindu tu,
yang babenor nyeerr sayangkan kau,
nak ambil kau buat menantu la bodoh,

layan la pak long tu baik-baik
ini kau tuduh dia macam-macam

tak kan yang tu pun aku kena ajar kau

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Rangkap PANTAToon terakhir dia tuu melambangkan betapa rendah & kotor keperibadian & tahap asuhan serta pendidikannya.

Dia begitu remuk sampai buta sangka saya menyamar ‘mecky’ & ‘kejorah’.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Di blog ‘Life of Annie’, saya balun dia cukup2 seperti apa yg terpapar di bawah…… Othman Ahmad 14 July 2019 at 18:29 Mukhriz is not bold, outspoken, witty, brave, true grit, strong character, determine, far sighted, visionary & self confident as his father. He may not have the PM material, but he certainly is better off than Najib, Jahid & brader Al. Mind you, he has a genuine US Masters degree. herman adnan 14 July 2019 at 20:11 Husam Musa is better by the way😁 Othman Ahmad 14 July 2019 at 23:36 Perhaps, no obhection. Anonymous 14 July 2019 at… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kah kah kah.. Hindu tua mari buat lawak di sini
Lawak klasik dia, kalah lawak Mat Karung Guni
Begini le jadi bila mati pucuk, tak dpt layan bini
Aku ni, haram tak pernah tau blog Life of Annie

Kalu aku dusta tak guna kpd Allah ku bersujud
Kalu aku tipu, sia2 jerr aku punya solat tahajud
Aku cuba difitnah, Suman dajjal yakjud makjud
Demi Allah, baru kini jer aku tahu, blog itu ujud

Mmg patut pun Hindu ni, aku sumpah seranah
Hati dia hitam, busuk kotor berkudis bernanah
Tak senang hidup dia kalau tak dpt buat fitnah
Blog disebut, demi Allah, ke situ ku tak pernah

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Mmg Hindu tua fasiq ini bawa banyak masalah
Adat hindu, akan cuba cari fitnah, bila dia kalah
Cara Hindu ini, kita faham dan tahu-tahu jer lah
Dia tak kan percaya, walau aku kata demi Allah

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku tak keberatan kata Othman ini serupa babi
Mmg barua ifrit ni, takan diakui umat oleh Nabi
Mmg dia kafir, cuma tak pasti dia ini kafir harbi
Hati kotor dia, tak kan bersih lagii walau didobi

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

“Laa ilaaha illallaah”, sbg orng Islam, aku berdiri
Jika aku bohong, aku terima azab, yg Allah beri
Seman kata ‘Islam dari Hindu’ di blog Parpukari
Cuma posting tu, tak jumpa, aku selongkar cari

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku ini hafal banyak ayat2 Quran, setaraf ustad
Jika aku bohong, dosa aku malaikat2 sila catat
Tapi aku jangka Othaman ini, kafir atau murtad
Kat tulisan, dia lakon baik tetapi hati dia pantat

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Othaman b. Ahmad, manusia pandai bermuka2
Tapi dia adalah iblis jadian ini Hindu tua celaka
Bila tulis menentang TDM dikata Kejora belaka
Mmg selayaknya lah, utk lahanat ini api neraka

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Demi Allah aku tak terlibat politik punya kancah
Aku ke blog Budin ni, hanya seronok mengacah
Aku akui, sini aku jugak tulis pantun kotor lucah
Tapi fitnah, aku tidak pernah buat jadi perencah

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh. kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman juga kata kat blog KD, aku teruk dia bagi
Walhal, ke blog itu dah 5-6 bulan aku tidak pergi
Sbbnya, pantun2 aku, si KD campak dalm perigi
Sejak itu, aku sudah tak berkunjung, ke situ lagi

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh. kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

UNTUK ANON 10:19 PM,

Dlm hal nyamar tu aku sengaja nak buat gaduh
Tetapi, pasal Suman tu Hindu, aku tidak tuduh2
Mmg aku mau dedah itu orang perangai hodoh
Mengaku saja diri tua tapi serupa budak bodoh

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh. kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Demi Allah konon…Habis tuu, “Marah, sbb tak daya layan bini nko punya puki” kata2 orang warak yg kuat berjubor ker…?? Yg ini apa cerita, pulak tuu tiap2 malam bulan puasa, tak hormat langsung bulan Ramadhan…..

KEJORA
Hamba ni tgh hari lapang pun tak dapat tidor
Teringat bontot Mekcy tonggek mcm kundor
Btg pelir pula, asyik tegang tak mahu kendor
Rasa nak pacak tunggu saja suruh dia undor
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

KEJORA
Bayangan Mekcy, bapok Golok kinii dtng lagi
Dia dtg berlenggang pakai kasut tumit tinggi
Pujuk punya pujuk, depan belakang diia bagi
Kalu bayar semlm seribu pun, tidak rasa rugi
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
———————————”——————————————-

APA APAAN TUU, KEJORA ANUS, HOIII……??

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu 1:09 am,

Itu pantun lucah, aku tibai Macy tahun lepas, sebab dia, engkau & Z.Armstrong dll suka cerca aku sgb bapok Chow Kit..

So, what?

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu bongok 1:09 am,

Awat hang tak bak keluaq sekali pantun2 yg aku kata nak tutoh bughit bini hang dgn juboq hang sekali??

Hang ingat dgn bak keluaq pantun2 lucah aku, hang buleh lepaih dighi daghi hang punya katoi sebagai penyebaq ajaran Hindu??

Anonymous
Guest
Anonymous

Hang Hindu hati kotoq Wak..
Lidah biawak bercabang berbelit, agaknya sbb hang makan biawak..

Anonymous
Guest
Anonymous

Hang tok sah dok berlakon baik lah Suman Hindu oi..
Hang belajaq di Singspore dulu pun sekolah missionery.. hang lebih mendalami Kristian & Hindu lebih dari Islam…
Bila hang mai Malaysia, hang terpaksa ikut (berlakon) cara Islam sebab hang duduk dlm masyarakat Melayu Islam..
Tapi jiwa hang lebih kpd Kristian & Hindu..but more inclined to Hinduism..

Anonymous
Guest
Anonymous

MLM NI HANG KANTOI WAK..

HANG TAK JAWAB PANTUN2 AKU KAT ATAS TU..

SEBALIKNYA HANG LENCONGKAN PERHATIAN PEMBACA KPD PANTUN LUCAH AKU…

AKU BERSUMPAH DGN NAMA ALLAH.. DEMI ALLAH, HANG KATA ISLAM BERASAL DARI HINDU (DI BLOG PARPUKARI..)

Anonymous
Guest
Anonymous

DEMI ALLAH, WAK..HANG KATA, MUHAMMAD DISEBUT DLM KITAB HINDU SEBAGAI ALKHALKI AUTAR…

Anonymous
Guest
Anonymous

DEMI ALLAH..WAK.. HANG KATA, ALLAH DISEBUT DLM KITAB HINDU SBG BAGHWAN VISHNU…

Anonymous
Guest
Anonymous

DEMI ALLAH..WAK.. HANG KATA, WAHYU DARI MALAIKAT (YG NI AKU KURANG INGAT) DISEBUT DLM KITAB HINDU SBG BAGHWAN VEDA…

Anonymous
Guest
Anonymous

Hang fitnah sku Wak.. hang kata hang hentam aku kat blog KD, kat blog Life of Annie, dan lain2 blog (aku tak ingat)…
Bila ada orang lain hentam TDM, hang reply dgn ‘Kejora Anus’…
Mmg hang iblih yg bertopeng manusia..

Anonymous
Guest
Anonymous

SEKALI LAGI AKU NAK HABAQ KAT HANG WAK HINDU BONGOK…

HANG TAK BOLEH TUTUP KEFASIQAN & KEKUFURAN HANG DAN HATI BUSUK KOTOQ HANG DGN MEMAPAQ BALIK PANTUN2 LUCAH AKU TU…!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

AKU BERSUMPAH DGN NAMA ALLAH.. DEMI ALLAH, HANG KATA ISLAM BERASAL DARI HINDU (DI BLOG PARPUKARI..)
————————————————————————-

Alahai budak hingusan salah asuhan…,

Takkan asyik2 dgn air liur basi engkau saja, mana bukti konkrit menyokong tohmahan liar kau tuu…..??

Sumpah sumpit permainan budak.
Kejora semburit tak dapat mengelak.

Orang lain sibuk bertadarus.
Engkau pulak berjubur anus.

Kesian nyer……!!

Hu hu hu

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

INI BUKTI PERAKUAN ENGKAU SENDIRI BAHWA KAU SEORANG GAY HOMOSEKS – JANTAN MAIN BONTOT JANTAN TIAP2 MALAM DI BULAN PUASA 2018. KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba tahu Mekcy Golok bukanlah rupawan Tapi bontot lentik nyah ni… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

SEKALI LAGI AKU NAK HABAQ KAT HANG WAK HINDU TUA BONGOK…

HANG TAK BOLEH TUTUP KEFASIQAN & KEKUFURAN HANG DAN HATI BUSUK KOTOQ HANG DGN MEMAPAQ BALIK PANTUN2 LUCAH AKU TU…!

SEMUA ITU TAK MAMPU MENEPIS HANG TU HINDU…

KAH KAAHH KAAAHHH KAAAAHHHH KAAAHHH…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Saya bertanya…… Kejora anus kaki jubor 8:11 pm…. Kalau tak tumbuh tak melata. Brader Al ketika perbicaraan mahkamah, bermati-matian mengelak berada dalam kandang orang bersalah. 2X dia didapati bersalah dan dipenjarakan bertahun-tahun atas kesalahan jenayah yg sama. Jika dia tak bersalah, kenapa dia tak tuntut & saman kerajaan membersihkan maruah & namanya…..?? Kenapa pulak hanya mengharapkan Tun M memohon keampunan YDPA saja….?? Dan kau pula, atas asas dan bukti apa kau tuduh aku tak percaya & takut neraka serta tuduh aku hindu…bukankah itu hanya tohmahan kosong yg kau ada-adakan..mana buktinya aku pernah menyatakannya, haaaa….,?? Dasar kaki jubor pembohong lahanat…..!! ————————————————————————————… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

“Kejora anus kaki jubor 8:11 pm….”

Siapa dia itu wahai pemfitnah Hindu?

Sbb aku bengang, hang reply “Kejora anus..” kpd tulisan yg bukan tulisan aku, maka, selayaknya lah aku cerca kat hang:

“Lubang puki mak hang & butoh pak hang..”

Anonymous
Guest
Anonymous

Lagi satu Wak Hindu bongok.

Aku menggunakan ‘Anonymouse’ bermula ‘A’ dan sentiasa keluar cara berpantun (cuma sekarang aku tak berpantun, sbb mudah sikit nak mengajaq hang)..

Ada lagi anon mengguna ‘anonymouse’ bermula ‘a’, yg selalu ‘hentam Madey’..
(Demi Allah ini bukan aku)..

Bila anon mula ‘a’ bagi komen, hang reply kat dia ‘Kejora anus’..

Hang mmg saja nak cari pasai dgn aku..!!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hang dok meghapu lubang puki mak hang apa ni Hindu paria anak haram oi…
Kepala butoh pak hang aih..!
————————–‘—————————————————–

TUU DIA…..Kejora dah tunjukkan latar belakamg & keperibadiaan sebenar dirinya.

Terima kasih & tahniah……!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu bongok 2:55 am,

Itu saja cara terbaik mengajar seekor iblis mcm hang..

Anonymous
Guest
Anonymous

Ada juga pihak yg fitnah kata aku guna seribu nama.

DEMI ALLAH:

Sebelum PRU14, aku guna nama KEJORA.
(Aku menghilang diri selama 4 bulan selepas PRU14)
Bila aku kembali, aku ada mengguna nama ‘Anonymouse’, ‘Anak Kampung’, ‘Anak Felda’ dan yg paling terakhir ‘SUAMI MAS’ dlm blog Budin format lama..

Bila Budin tukar format baru, aku guna ‘Anonymouse’ sahaja sampai sekarang (sbb tak reti nak tukar ID..)

SEKALI LAGI.. DEMI ALLAH..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

TUU DIA…..Kejora dah tunjukkan latar belakamg & keperibadiaan sebenar dirinya.

Terima kasih & tahniah……!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu bongok 3:11 am,

Bukan keperibadian & latar belakang aku saja Wak..tapi
keperibadian kau sebagai manusia hati kotor, pendengki & pemfitnah..dan juga
latar belakang kau sebagai Islam tiruan, fasiq, pluralist dan pernah cuba menyebar ajaran Hindu di blog maya..

Terima kasih & tahniah……!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Unlike you, I’ve never used pseudonym in cyber world/internet but my REAL name given by my father, and I’m proud of that name.

Btw, your beautiful words,
“Hang dok meghapu lubang puki mak hang apa ni Hindu paria anak haram oi… Kepala butoh pak hang aih..!”

definitely reflect your true self & well being. Thank you & congratulation.

Anonymous
Guest
Anonymous

It doesn’t matter Wak, it’s immaterial of using pseudonym, anonym, nickname or what so ever..but..

That’s the only best way to teach a rude, ego, selfish & stubborn person like you Wak..
And you yourself had reflected you true self being…

Thank you & congratulation for you too Wak..!

Anonymous
Guest
Anonymous

Look Wak,

You may whack anyone whom you feel insulting TDM.. but if it isn’t from me, please never mention ‘Kejora’…

I won’t refrain from using those dirty, harsh & lewd words against you if you keep on disturbing, insulting or annoying me..!

Anonymous
Guest
Anonymous

GOOD NIGHT WAK..AND HAVE A NICE DREAM..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Rude ego, selfish & stubborn…who else, if it’s not you, punky….!! Ini buktinya yg kau budak hingus masih meleleh siang malam puji melambung syok sendiri……. KEJORA PUJI MELAMBUNG SYOK SENDIRI Kejora’s fucking Manglish PANTAToon, “Kejora is really ingenious and highly educated In maths he’s exceptionally brilliant and gifted In ‘pantun’, he’s so smart, as if inborn talented That’s why Suman is all the while be defeated” —————————————————–‘-‘-‘—————– Boy oh boy….. This gay nut is blowing his trumpet again & again without shame. ENGLISH LESSON FOR KEJORA & YG SEWAKTU DENGANNYA: William: Do you know what it means to say someone… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

PEMBOHONGAN & PUTAR BELIT KEJORA: Kejora Anus beralasan auta klentong mau cover tohmahan palsunya…. 11 July 2019 7:01 am Nak tunjuk kebenaran, bukti aku cuba nak beri Terpaksa lah selongkar, muzium punya almari Mlm tadi, abis masa banyak, di blog Parpukari Puas aku selongkar, tapi, semua tak dpt dicari Tidak jumpa juga di mana posting2 itu terselit Nak cari bahan artifak tu mmg ler sgt lah sulit Aku rasa sudah dihapus, si tua kaki putar belit Dia dah pergi dulu, posting2 tu, dia dah delete 👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh ——————————————————————————– My Reply: Kalau betul apa yg kau lontarkan… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

KEBIADAPAN KEJORA

Wak Hindu 1:09 am,
Itu pantun lucah, aku tibai Macy tahun lepas, sebab dia, engkau & Z.Armstrong dll suka cerca aku sgb bapok Chow Kit..
So, what?
—————————————————————————–

My Rèply:
Kurang ajar, you got the cheek to say , “so what?”…..!!

Is it necessary for you to reciprocate to such horrid lewd homo sexual acts all nights during Ramadhan…??

Where is your iman, haven”t you got any respect for Islam & the fasting month…..?? Siapa yg sebenarnya kufur nih….??

Anonymous
Guest
Anonymous

I never lost my respect in my religion Islam. But you have no belief in my religion…

Hang tok sah dok berlakon, hang nak bela Islam lah Hindu tua oi..

Anonymous
Guest
Anonymous

OI WAK HINDU TUA BONGOK..!

AKU DAH BERSUMPAH DENGAN NAMA TUHAN AKU ALLAH.. HANG MMG TAK AKAN PERCAYA SEBAB HANG TAK PERCAYA DGN TUHAN AKU…

“LAKUM DIINUKUM WALIYADIIN..”

LA NI HANG CUBA NAK PERJUANGKAN HIJAH YG AKU INI KURANG AJAR & BIADAB.. TAPI, KURANG AJAR ATAU BIADAB AKU ITU TIDAK DPT MENJADI PERISAI KPD HANG UTK MENAFIKAN YG HG PERNAH SUATU MASA CUBA MENYEBAQ AJARAN HINDU DI BLOG MAYA…

HANG HINDU KELING, MMG CAKAP BANYAK AOTA BELIT…

Anonymous
Guest
Anonymous

I had mentioned last night that, I’ll never refrain from using harsh dirty lewd words against you, if you keep on disturbing or insulting me, but you just can’t understand my simply English…

Butoh pak hang aih, Hindu paria oi..
Lubang puki mak hang aih, Hindu tua bongok anak haram oi..

Anonymous
Guest
Anonymous

Hang tak puaih hati jugak no, Hindu paria haram jadah?

Lantak mapoih pi kat hang lah!

“LAKUM DIINUKUM WALIIYAADIIN..”

Anonymous
Guest
Anonymous

Hang tak puaih hati jugak no, Hindu paria haram jadah?

Lantak mapoih pi kat hang lah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak..hang dgn megah war2, masa DSAI nak gabung dgn TDM sblm PRU14. Lps tu aku tanya:
“Bukan dulu hang kata DSAI tu AD-DAJJAL.., ANUS IBRAHIM…PENYEBAR FAHAMAN LIBERAL.. PENYOKONG KAHWIN CAMPUR & MURTAD…”

Hang nafikan & kata, aku bawa fitnah..
Namun, bila aku bawa tunjuk posting2 apa yg hang kata tu dari blog Parpujari, hang terkedu dan kata, DSAI dah insaf & bertaubat..apa salah org yg dah insaf bertaubat diberi dia peluang memimpin negara…

Mmg hang sebesar-besar munafiq Wak…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kini, bila aku kata hang menulis artikel penyebaran ajaran Hindu di blog Parpukari, sekali lagi hang nafikan & kata, aku buat fitnah..

Tapi kali ini nasib agak menyebelahi hang Wak, sbb posting2 tu aku cari tak jumpa..

Namun aku percaya, Tuhan aku,Allah, tidak akan menyebelahi hang..
Dia akan menghukum hang dgn seberat-berat azab, kalau tidak masa di dunia ini, di alam akhirat nanti..

“ASYHADU ANLAA ILAAHA ILLALLAAH..
WA ASYHADU ANNA MUHAMMADAN RASUULALLAAH..”

“LAKUM DIINUKUM WALIIYADIIN..”

Anonymous
Guest
Anonymous

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

قُلۡ يَـٰٓأَيُّہَا ٱلۡڪَـٰفِرُونَ (١) لَآ أَعۡبُدُ مَا تَعۡبُدُونَ (٢) وَلَآ أَنتُمۡ عَـٰبِدُونَ مَآ أَعۡبُدُ (٣) وَلَآ أَنَا۟ عَابِدٌ۬ مَّا عَبَدتُّمۡ (٤) وَلَآ أَنتُمۡ عَـٰبِدُونَ مَآ أَعۡبُدُ (٥) لَكُمۡ دِينُكُمۡ وَلِىَ دِينِ (٦)

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu bongok,

Kalau hang tak tau baca tulisan ‘Arab ayat Quran ni, aku bagi terjemahannya dlm BM…

Anonymous
Guest
Anonymous

Nih ha Wak,

Surah Al-Kafiroon

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

Katakanlah (wahai Muhammad): Wahai orang-orang kafir! (1) Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah. (2) Dan kamu tidak mahu menyembah (Allah) yang aku sembah. (3) Dan aku tidak akan beribadat secara kamu beribadat. (4) Dan kamu pula tidak mahu beribadat secara aku beribadat. (5) Bagi kamu agama kamu dan bagiku agamaku. / (6)

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Sorry lah budak biabab salah asuhan….

Surah al fatiha, al ikhlas & al kafirun telah aku hafal beserta dgn tajwidnya berkat tunjuk ajar ayah & ibuku sejak aku berumur 5 tahun lagi, amat mustahak guna untuk bersolat.

Aku tak bermaksud untuk riak menunjuk-nunjuk seperti apa yang kau pamerkan @ 8:37 am, 8:59 am, 9:01 am & 9:12 am, tapi sekadar menjawab tohmahan liar ikut nafsu serakah engkau itu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Sorry lah orang tua kafir biadab fasiq…

Mmg tiga surah utama itu banyak dihafal oleh orang2 kafir… misalnya oleh bomoh2 Siam & juga Sami2 Hindu…

I did mentioned & warned you earlier…if you keep on insulting me, then…

“lubang puki mak hang & pala butoh pak hang, Wak Hindu paria tua anak haram jadah..”

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Alahai budak hingusan biadab yg salah asuhan….

Surah ‘al kafirun & al ikhlas’ telah aku hafal beserta tajwidnya berkat tunjuk ajar almarhum ibu & ayahku sejak berumur 5 tahun lagi. Menurut orang tuaku, ianya rengkas mudah untuk dihafal buat ibadat solat.

Aku tak bermaksud untuk riak seperti apa yg kau pamerkan pd posting kau @ 8:37 am, 8:59 am, 9:01 am & 9:12 am, tapi hanya sekadar menangkis tohmahan liar penuh nafsu serakah engkau.

Orang lain bertadarus.
Engkau pulak berjubur anus.

Hi hi hi.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Alahai budak hingusan biadab yg salah asuhan….

Orang lain bertadarus.
Engkau pulak berjubur anus.

Hi hi hi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Hindu bongok 4:04/4:08 pm,
Vaanakam.. yennadey…

He he he..

Hang sebenaqnya dah kantoi..
Semua org dah tau, hang tu Hindu paria kapiaq laknat…

HA HA HA
HO HO HO
HI HI HO
😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Dan juga Wak Hindu bongok..
Semua org juga dah tahu, hang juara pemfitnah nombor 1!

Tahniah…
He he he…
Sbg hadiah…

hang balik pi amik lubang puki mak hang & pala butoh pak hang..

HA HA HA
HO HO HO
HI HI H…
😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

INGAT LAH WAK SEMAN DUNGU…

DGN HANG MENGATAKAN AKU GAY KE, BEJUBOQ KE, BIADAB KE..TIDAK DPT MENUTUP KESIPUAN HANG.. HANG DIKENALPASTI SEORANG PENYEBAR AJARAN HINDU..
DAN SUDAH SEMESTINYA HANG SEORANG HINDU…
AKU DAH BERSUMPAH DGN NAMA ALLAH, AKU TEMUI TULISAN HANG TENTANG ITU DI BLOG PARPUKARI DULU…

YENNADEY…

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Hindu tua zahir dan batinnya tidak utoh
Dgn Kejora, si kafir fasiq ini tersembam & jatoh
Kesian Hindu paria ni dah lembik batang butoh
Burit bini muda, kena bagi org lain tolong tutoh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman is badly injured young cg Kejora struck
He feels he’s a tiger, but he is just a lame duck
Trying to have intercourse, he use to get stuck
So, his wife’s pussy, he has to ask, others fuck
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh