BAIKKK PUNYA BODEK!! ADA APA-APA KE?

Sebagaimana yang kita semua sedia maklum, Perdana Menteri Tun Mahathir Mohamad hari ini berada di Felda Selancar 3, Rompin untuk merasmikan Sambutan Hari Peneroka Felda Kebangsaan 2019.

Turut hadir ialah Azmin Ali, Menteri Hal Ehwal Ekonomi yang bertanggungjawab terhadap Felda serta beberapa kenamaan lain, termasuk Menteri Besar Pahang, Wan Rosdy Wan Ismail.

Tetapi, yang paling menarik tentunya tentang bagaimana cara Azmin menyambut dan melayan kedatangan Tun Mahathir ke program tersebut.

Tidak saja cara tulisannya di laman Twitter yang dilihat begitu menonjol membodek Tun Mahathir, malah bellau juga dilihat sanggup menjadi “driver” kepada Perdana Menteri.

Pernahkah sebelum ini Azmin memberi layanan seistimewa begini kepada Tun Mahathir?

Ada apa-apa ke ni Min? (Shahbudindotcom 07/07/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 7 July 2019 — 4:03 pm

205
Leave a Reply

avatar
8 Comment authors
Othman AhmadanonymousanonymousAnonymousSAKL Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
anonymous
Member
anonymous

Hari hari siang mlm wak sumaan krepot kena balun dgn kejora dgn pelbagai gelaran….kecian si tua ni….tak terlawan dgn kejora..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Anus 6:10 pm….

Iyer ker tuu.., atau kau perasan syok sendiri nak cover KEMALUAN setelah kau ditelanjang-bulatkan sebagai seorang homoseks gay boy, pendusta & pemfitnah liar & jahat.

Tak gitu, kan kan kan……??

anonymous
Member
anonymous

Wak sumaan…hindu tak percaya manusia dibangkit dan disoal diakhirat dan yg berdosa dihumban ke dlm neraka…ko sokong madey fitnah anwar liwat tak kena soal ker?…ko tentu tak percaya kan sebab ko hindu..kalo ko islam dan percaya kena soal dan kena humban dlm neraka tentu ko takut sokong madey kaki fitnah…..selain dari hindu ko keturunan ifrit….hihihihi..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

anus 5:57 pm….

Terima kasih & tahniah di atas lontaran fitnah liar kamu yg tidak berasas & tidak berlapekkan bukti kononnya aku penganut hindu.

Ketahuilah aku masih yakin pd Deenul Islam, malah paling tidak 27X bersahadat dalam solat setiap hari.

Oh yer….jauh sekali mencerca hina Allah SWT meliwat Tun Mahathir dunia akhirat, dan sekali-kali tidak menghormati bulan puasa melakukan homoseks songsang luar tabiee.

Amacam, kamu tak nak bertaubat ker……?

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

ENGLISH LESSON FOR KEJORA:
Can you substantiate your ridiculous slur “me a Hindu’ with fact and evidence and not merely shouting and barking like a mad stray dog.

Failing to do so, I deem yourself as a blatant liar of the highest degree, why you bloody gay boy slut…!!

anonymous
Member
anonymous

Ko yg cakap islam asal dari hindu..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Mana buktinya, jalang…..??

anonymous
Guest
anonymous

Yang keluar dewan tu BALACHI BALACHI belaan UMNO gampang najibullbuttoh lanun bugis perompak harta rakyat. Syabbas PH anak jantan buat sambutan kat negeri UMNOSIAL pengkhianat ALIF BA TA!

anonymous
Member
anonymous

Dulu peneroka bagi madey menang kerana percaya cakap madey…madey tipu peneroka..pru ini kali jangan harap madey boleh menang lagi..

anonymous
Guest
anonymous

Nony441pm macai tukang fitnah tetap tabur fitnah walaupon dah dinafi oleh Ketua Peneroka Kebangsaan sbb lebai Hadi PAS dah bagi fatwa wajib buat fitnah utk kalahkan lawan. Takgitu non 441?

anonymous
Member
anonymous

Peneroka sudah marah madey kerana madey penipu…ketua peneroka duduk barisan depan mana nampak barisan belakang…

anonymous
Member
anonymous

Di katakan dewan hampir kosong bila madey berucap….ketua peneroka napikan…

Tak hampir kosong pon ramai yg keluar kerana tak nak kena kencing dgn madey…

anonymous
Member
anonymous

Wak suman….ko buktikan ko bukan hindu..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aper kebengapnya soalan kau tuu, gay boy…!! Kan kau yg melempar tohmahan liar itu, bukankah kau yg mengada-adakan cerita, bongok…..!! Kenapa pulak aku kena kemukakan bukti….??

Nampak sangat kau pembohong & pemfitnah tanpa asas & bukti

ENGLISH LESSON FOR KEJORA:
Can you substantiate your ridiculous slur “me a Hindu’ with fact and evidence and not merely shouting and barking like a mad stray dog.

Failing to do so, I deem yourself as a blatant liar of the highest degree, why you bloody gay boy slut…!!

SAKL
Guest
SAKL

He and his cartel are boot licking that old man to the max! Memang nampak bodeknya dan penakut berselindung di belakang Si Tua tu. Dah tak de kredibiliti, elok pun kena boo di Rompin, Pahang. Masa raya tak nak bagi duit raya sekarang terhegeh2 dengan warga Felda. Dia ni kerja dia backstabbing atau lain perkataan main belakang jer!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ewahh…ewahh..

Sedap betul Kejora membohong & memanggil saya ‘Hindu’ hanya untuk menutup ‘Kemaluan’nya setelah dia ditelanjang-bulatkan dgn bukti2 kukuh yg dia tak mampu tangkis dgn hujah2 bernas.

Boleh kamu buktikan dgn asas kukuh atas tuduhan kosong itu, gay boy…..??

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu tua 2:32 pm,

Yitu ada muruyan lagi kaa..???
Maseh lagi muruyan juga yaa..!!!
Suda mingaku Hindu juga yaa..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

This idiot has been lying & bragging that he is a teacher who teaches English language. Is that so…. ?? Now let’s look at these unbelievable example of cik gundu Kejora’s ‘syok sendiri kampungan Manglish’….. “Like Kejora’s beautiful, rhymic, ‘pantuns’ word” “Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow” “Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow” “Challenging him, poor pkcik Man felt into fever” “Seeing English pantun, pcik tremble and shiver” “Suman is an old gay who use to act as if brutal” But actually this bloody old gay in soft & gentle” ————————————————————————— My goodness, is that English……??… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 2:09 pm,

Yitu ada muruyan lagi kaa..???
Maseh lagi muruyan juga yaa..!!!
Suda mingaku Hindu juga yaa..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Si tua ifrit kedi, perangai busuk berhati khaldu
Tak tahu le dia mabok todi atau mabok candu
Mmg wajar iblis tua ni, diberi pukulan yg padu
Ada ke patut dikatanya Islam berasa dr Hindu
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Mmg si tua ini, hati nya kotor & jiwanya kelam
Dia jenis berpura-pura dua muka punya talam
Masih terngiang lagi catatan dajal ni yg silam
Nak biar kah, dikatanya dari Hindu asal Islam?
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Guest
Anonymous

Si dajjal bangsat ini, kekufuran dia, berganda2
Mmg si tua kafir lahanat ni tiada iman di dada
Mcm2 dikata Islam tiru Hindu, iblis ni ada-ada
Wahyu, disamakan dgn dgn kitab Hindu, Veda

Si fasiq ini,ramai Hindu dia punya kengkawan
Dgn agama Hindu nampaknya dia ni tertawan
Mmg dia kafir fasiq kalau bukan sasau sawan
Allah, dikata nya sama dgn Vishnu Baghwuan

Si tua iblis keparat ni pasal berhelah sgt pintar
Jenis otak keling ni dia mmg cekap belit putar
Nabi dikata, kitab Hindu sebut, Al-Khalki Autar
Mmg lah di neraka nama ifrit ini udah didaftar

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak tunjuk kebenaran, bukti aku cuba nak beri
Terpaksa lah selongkar, muzium punya almari
Mlm tadi, abis masa banyak, di blog Parpukari
Puas aku selongkar, tapi, semua tak dpt dicari

Tidak jumpa juga di mana posting2 itu terselit
Nak cari bahan artifak tu mmg ler sgt lah sulit
Aku rasa sudah dihapus, si tua kaki putar belit
Dia dah pergi dulu, posting2 tu, dia dah delete

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ewahh…ewahh…

Sedap betul Kejora membohong & memanggil saya ‘Hindu’ hanya untuk menutup ‘Kemaluan’nya setelah dia ditelanjang-bulatkan dgn bukti2 kukuh yg dia tak mampu tangkis dgn hujah2 bernas.

Boleh kamu buktikan dgn asas kukuh atas tuduhan kosong itu, gay boy…??

ENGLISH KESSON FOR KEJORA:
Can you substantiate your ridiculous slur “me a Hindu’ with fact and evidence and not merely shouting and barking like a mad stray dog.

Failing to do so, I deem yourself as a blatant liar of the highest degree, why you bloody gay boy slut…!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

ENGLISH LESSON FOR KEJORA:
Can you substantiate your ridiculous slur “me a Hindu’ with fact and evidence and not merely shouting and barking like a mad stray dog.

Failing to do so, I deem yourself as a blatant liar of the highest degree, why you bloody gay boy slut…!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

B E W A R E …………!!

KAK JORA the CHEAPSKATE NO BALLS TRANSVESTITE GAY BOY SLUT who spent hours & hours wasting and polluting space & time….
– play acting/pretending,
– compulsive behaviour,
– obfuscating,
– absolving,
– bluffing,
– talking big & off topic to divert attention,
– spreading wilful baseless lies to demonise others,
through his unscholarly ridiculous PANTAToon garbage.

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 1:15 pm,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ewahh…ewahh…

Sedap betul Kejora membohong & memanggil saya ‘Hindu’ hanya untuk menutup ‘Kemaluan’nya setelah dia ditelanjang-bulatkan dgn bukti2 kukuh yg dia tak mampu tangkis dgn hujah2 bernas.

Boleh kamu buktikan dgn asas kukuh atas tuduhan kosong itu, gay boy…??

ENGLISH KESSON FOR KEJORA:
Can you substantiate your ridiculous slur “me a Hindu’ with fact and evidence and not merely shouting and barking like a mad stray dog.

Failing to do so, I deem yourself as a blatant liar of the highest degree, why you bloody gay boy slut…!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 3:43 pm,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ewahh…ewahh…

Sedap betul Kejora membohong & memanggil saya ‘Hindu’ hanya untuk menutup ‘Kemaluan’nya setelah dia ditelanjang-bulatkan dgn bukti2 kukuh yg dia tak mampu tangkis dgn hujah2 bernas.

Boleh kamu buktikan dgn asas kukuh atas tuduhan kosong itu, gay boy…??

ENGLISH KESSON FOR KEJORA:
Can you substantiate your ridiculous slur “me a Hindu’ with fact and evidence and not merely shouting and barking like a mad stray dog.

Failing to do so, I deem yourself as a blatant liar of the highest degree, why you bloody gay boy slut…!!

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷Irah mahu terima abg ni mmg abg tak sangka
Kini Irah lah, jadi penawar dan pengubat duka
Si Hindu tu, abg cabar, tak berani tunjuk muka
16/9/17, 1/2/18 & 19/5/19, kat Dtrn Merdeka
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

(Bunga2 tu abg bagi kat Irah jer tau..!
Utk Hindu tua tu, abg nak bagi penampaq..😂)

Anonymous
Guest
Anonymous

Adjustment Irah:

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah mahu terima abg ni mmg abg tak sangka
Kini Irah lah, jadi penawar dan pengubat duka
Si Hindu tu, abg cabar, tak berani tunjuk muka
16/9/17, 1/2/18 & 19/5/19, kat Dtrn Merdeka
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

(Bunga2 tu abg bagi kat Irah jer tau..!
Utk Hindu tua tu, abg nak bagi penampaq..😂)

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ewahh…ewahh..

Sedap betul Kejora membohong & memanggil saya ‘Hindu’ hanya untuk menutup ‘Kemaluan’nya setelah dia ditelanjang-bulatkan dgn bukti2 kukuh yg dia tak mampu tangkis dgn hujah2 bernas.

Boleh kamu buktikan dgn asas kukuh atas tuduhan kosong itu, gay boy…..??

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 2:31 pm,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah tau apasal Hindu tu asyik mampos di sini
Dia tu ‘anu kiok’, tak mampu lagi melayan bini
Temberang besar jer si lembik itu, kat blog ini
Bila abg cabar berlengan dia kecut tak berani
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

(Bunga2 tu abg bagi kat Irah jer tau..!
Utk Hindu tua tu, abg nak bagi penampaq..😂)

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Irah hanya perlu fikirkan, akan hal, kita berdua
Tak perlu Irah nak risaukan pasal si Hindu tua
Tahu le mcm mana abg nak ajar itu ifrit barua
Merangkak ler si kedi ni kalau abg dpt bersua
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

(Bunga2 tu abg bagi kat Irah jer tau..!
Utk Hindu tua tu, abg nak bagi penampaq..😂)

Anonymous
Guest
Anonymous

Si Hindu bapok kedi, sepagi hari ini terdampar
Dgn orng lain boleh lah, dia buat acah gempar
Silap ler, tikus mondok mahu acah singa lapar
Kalu berdepan, sah si tua ni makan penampar

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

B E W A R E …………!!

KAK JORA the CHEAPSKATE NO BALLS TRANSVESTITE GAY BOY SLUT who spent hours & hours wasting and polluting space & time….
– play acting/pretending,
– compulsive behaviour,
– obfuscating,
– absolving,
– bluffing,
– talking big & off topic to divert attention,
– spreading wilful baseless lies to demonise others,
through his unscholarly ridiculous PANTAToon garbage.

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 12:11 pm,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ewahh…ewahh…

Sedap betul Kejora membohong & memanggil saya ‘Hindu’ hanya untuk menutup ‘Kemaluan’nya setelah dia ditelanjang-bulatkan dgn bukti2 kukuh yg dia tak mampu tangkis dgn hujah2 bernas.

Boleh kamu buktikan dgn asas kukuh atas tuduhan kosong itu, gay boy…??

ENGLISH KESSON FOR KEJORA:
Can you substantiate your ridiculous slur “me a Hindu’ with fact and evidence and not merely shouting and barking like a mad stray dog.

Failing to do so, I deem yourself as a blatant liar of the highest degree, why you bloody gay boy slut…!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 3:48 pm,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

jigit
Member
jigit

Azmin is the real pain in the ass for Brader and his balachis. Whatever he does shall be scrutinized by his enemies and judged unfairly. However, if indeed Azmin is involved in homosexual acts and get exposed, he will have to face the consequences.

anonymous
Guest
anonymous

Yiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kejora dah mati kena panah petir……
Bunga2 dan lambang cinta ni utk IRAH…..sayang
Terimalah…..ikhlas dari abang Anon Bujang
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

IRAH@MUNIRAH
Guest

Yang kuning kuning banyak tu……..abang buang dulu…..serrrrrrraaaaaammmmmmmm………

dari IRAH

anonymous
Guest
anonymous

ala Irah, tu bukan apa, tu lambang abang ni AbangSado! otak irah ni kuning juga ye? Arwah Kejora jgn perasan k,
AbangSado nih bukan krik krik si Cengkerik Malam tu heh!

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon Bujang Lapok,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
He anon bujang lapok, tua kutok tak sedar diri
Naper bunga ku sediakan utk Irah itu, kau curi
Kejora tak lut petir, tak cair dek panas mentari
Di sini, bakal tunang Irah masih kemas berdiri
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💘❤💓💕💖💗💙💚
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

(Bunga2 tu utk Irah jer tau..!
Utk Anon tu abg nak bagi penampaq..😂)

Anonymous
Guest
Anonymous

Udah2 le, rentikan je lawak tu wahai Tok Gora
Sampai bila ko nak hidup dlm alam pura-pura
Dah tua carilah janda, naper ler diburu si dara
Lain le teruna trang tang tang, spt Cgu Kejora
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Sorry beb, tak boleh nak buang dahh….!! Stigma ‘kunyit’ sampai bila pun tetap menempel lekat pada dirinya. Lupakah kita semua ditipu hidup2 oleh si durjana ini bila dia pukul canang seantero dunia konon2nya “si warak” ini tiap2 awal pagi tonggang tonggek “sembah-yang”. Waduhhh waduhhh….rupa2nya dia BERJUBOR…..!! Ini buktinya berlandaskan dialog2 saya dgnnya yg masih tersimpan baik dalam Arkib blog ini….. 1. PANTAToon Kejora: Suman konon, mau buka, Kejora punya pekong Tapi artifak muzium dia itu, tiada siapa sokong 2. Reaksi Balas Othman Ahmad; He he he Muzium atuk kamu……!!;Semuanya masih ‘segar bugar’ tersimpan dalam blog ini. Ini contoh baik punya……… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 12:52 pm,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ewahh…ewahh…

Sedap betul Kejora membohong & memanggil saya ‘Hindu’ hanya untuk menutup ‘Kemaluan’nya setelah dia ditelanjang-bulatkan dgn bukti2 kukuh yg dia tak mampu tangkis dgn hujah2 bernas.

Boleh kamu buktikan dgn asas kukuh atas tuduhan kosong itu, gay boy…??

ENGLISH KESSON FOR KEJORA:
Can you substantiate your ridiculous slur “me a Hindu’ with fact and evidence and not merely shouting and barking like a mad stray dog.

Failing to do so, I deem yourself as a blatant liar of the highest degree, why you bloody gay boy slut…!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 3:51 pm,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MAHA PENDENDAM… MAHA KEDEKUT… MAHA KRONI… MAHA KLEPTOKRASI Dendam Peribadi Mahathir Yang Membuat Rakyat Menderita Isu 1MDB sengaja di jadikan senjata sebagai ‘character assissination’ pemimpin BN dalam bentuk fitnah yang cukup kejam… Tertekan dengan keadaan krisis ekonomi dunia, rakyat yang sedang di himpit dengan kos sara hidup waktu itu, di hasut dengan dakyah segala keperitan yang di alami adalah kerana berlakunya salah laku pemimpin BN ketika itu… Fitnah pun di taburkan dengan memberi gambaran, pemimpin bermewah2 dengan duit rakyat tetapi rakyat di biarkan terkapai2… Termakan dengan hasutan dan fitnah, maka berlaku tsunami politik di PRU 14 dan kerajaan BN berjaya… Read more »

anonymous
Guest
anonymous

Kak Jora tu memanglah keje dia mcm tu
Siang mlm pagi ptg dia buat keja hantu
Sume jembalang jin dipanggil suh bantu
Kot jng mati nanti terkena petir jadi batu

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Oh yess…KAK JORA the CHEAPSKATE NO BALLS TRANSVESTITE GAY BOY SLUT who spent hours & hours wasting and polluting space & time….
– play acting,
– compulsive behavior,
– obfuscating,
– absolving,
– bluffing,
– talking big & off topic to divert attention,
– spreading wilful baseless lies to demonise others,
through his unscholarly ridiculous PANTAToon garbage.

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 12:09 pm,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

anonymous
Guest
anonymous

E eh eh eh nape tetiba je Budin jadi bengap?
Ke dah masok dlm Kak Jora punya perangkap
Habislah Budin kalu mak ayam ni dah perap
Badan ko nt penuh hama tumbuh panau kurap

anonymous
Member
anonymous

Ko blm puas togok kencing madey….hey dey kapla dah bau hancing lagi mau togok ka…

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PEMIMPIN PH SIANG MANUSIA MALAM DRAKULA ………. Sebelum disemburit, peneroka keluar kencing ramai-ramai Lain kali, jangan keluar kencing serentak. Dah kelihatan kosong pula dewan ketika PM berucap pada Hari Peneroka 2019 di Felda Selancar. Sebenarnya ada 10 ribu hadhir lapor The Edge. Dari mana mereka sapat angka itu jika bukan datang dari pihak pengurusan Felda. Pasti kencing bakal jadi modal spin Kelab Che Det dan Ratu Naga. Kencinglah hancing-hancing… Mana Peneroka nak kasi tanah mereka dan mereka hanya jadi pemegang saham dapat dividen dan gaji bekerja. Boleh percaya ker pengurusan? Betul ker mereka boleh dapat pekerjaan jika bukan diberi pada… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Si tua ifrit kedi, perangai busuk berhati khaldu
Tak tahu le dia mabok todi atau mabok candu
Mmg wajar iblis tua ni, diberi pukulan yg padu
Ada ke patut dikatanya Islam berasa dr Hindu
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Mmg si tua ini, hati nya kotor & jiwanya kelam
Dia jenis berpura-pura dua muka punya talam
Masih terngiang lagi catatan dajal ni yg silam
Nak biar kah, dikatanya dari Hindu asal Islam?
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

Anonymous
Guest
Anonymous

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Mendampingi diri abg ini, Irah tidak akan rugi
Abg pun tak kurang hebat berpelajaran tinggi
Akan abg belai diri mu siang, mlm, ptg & pagi
Siapa ganggu, pasti tertiarap org itu abg bagi
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Anonymous
Guest
Anonymous

Si Hindu iblis, kini terlopong menongkat dagu
Kepala sana sini benjol kini diam serupa tugu
Baru lah si bapok kedi itu tahu, siapa ini cikgu
Padah le dpt, bila singa tidur tikus dtg ganggu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ewahh…ewahh..

Sedap betul Kejora membohong & memanggil saya ‘Hindu’ hanya untuk menutup ‘Kemaluan’nya setelah dia ditelanjang-bulatkan dgn bukti2 kukuh yg dia tak mampu tangkis dgn hujah2 bernas.

Boleh kamu buktikan dgn asas kukuh atas tuduhan kosong itu, gay boy…..??

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 2:35 pm,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

anonymous
Member
anonymous

Masa nak naik dan menangkan PKR Jemin kutuk madey gila2…. Sekarang nak naik jadi PM Jemin sanggup jadi balaci dan jilat madey gila2…..Jemin sanggup lawan anwar….

Jemin bukan pemimpin yg baik….Jemin sanggup ambik risiko ditipu madey penipu besaar….madey akan buat ape saja untuk naikkan boboi kerana masa makin suntuk untuk madey..

anonymous
Member
anonymous

Menteri Hal Ehwal Ekonomi, DS Mohamed Azmin Ali cuba untuk menjilat Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir, di laman sosial Twitternya susulan kekecohan yang berlaku dalam majlis dialog bersama Perdana Menteri di Langkawi, semalam. Antara kata-katanya, Kita boleh berbeda pandangan tetapi mestilah beretika dan tertib dalam pertuturan. Saya menghormati kepimpinan Dr Mahathir yang bersedia untuk bersemuka dan berdialog dengan rakyat, mendengar rintihan dan memimpin untuk mencari penyelesaian yang terbaik. Kesediaan untuk mendengar adalah ciri-ciri pemimpin yang wibawa. Kita faham kebanyakan Menteri-Menteri Kerajaan sedang menghadapi sindrom pelupa terutama ketika sewaktu mereka menjadi pembangkang. Untuk Azmin Ali, dua buah video di bawah kita… Read more »

anonymous
Guest
anonymous

non 808am, hinggus ko meleleh leleh tu, pi keringkan sekering keringnya dulu, then u`re welkam, geli lah!

anonymous
Member
anonymous

Kalo tak ade fakta nak cakap baik ko pergi semburit..cuci bau hancing kencing madey atas kapla ko..hihihi.

anonymous
Member
anonymous

Dia pernah durhaka kpd madey dgn sokong anwar….sekarang dia nak tebus dosa lampau dgn jadi balaci madey…..kes vedeo seks sangat beraat….Jemin perlu bodek madey untuk selamatkan dirinye…

Madey ni kaki tipu….Jemin tiada pilihan…tidak mustahil vedeo seks Jemin kerja madey untuk blackmail Jemin bagi naikkan boboi….

Anonymous
Guest
Anonymous

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kat sini pagi, agaknya tmpt Irah sana tu senja
Semoga dinda dalam sejahtera Irah ku manja
Si Hindu tua tu teruk abg taji, bermuram durja
Terlentang mulut ternganga & air liur berlenja
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

(Bunga2 tu abg bagi kat Irah jer tau..!
Utk Hindu tua tu, abg nak bagi penampaq..😂)

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

LIBERALISME BERTUJUAN MANDULKAN ISLAM SEMAKIN MENJADI2 BWH PH…… Kerajaan PH makin hari makin mencemar Islam dan perlembangaan dalam agenda liberalisme…….. BANTAH RANCANGAN TV BERUNSUR PENYEBARAN AGAMA SELAIN ISLAM Saya difahamkan bahawa ada rancangan TV 1 mirip kuliah pada pagi hari ini tetapi malangnya disampaikan oleh orang yang beragama sikhism. Ini bercanggah dengan Perlembagaan Persekutuan yang melarang ajaran agama lain disebarkan secara terbuka. Kami desak supaya Kementerian Dalam Negeri mengambil tindakan sewajarnya. Siasatan wajib dilakukan. Siapa yang mengarahkan supaya ada tayangan kuliah agama lain? Kerajaan Pakatan Harapan tidak boleh mengambil ringan terhadap perkara ini kerana ia melanggar kontrak sosial yang termaktub… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Sian betul Hindu tua yg konon otai Cap bunga
Tersilap lah tikus mondok cuba ganggu singa
Dia terasa spt kepala, Kejora hempok belanga
Kini, terbongkang terlentang mulut ternganga
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Kenyataan-Kenyataan Media Kelakar Era Kerajaan Pakatan Harapan…….. , kita dihidangkan dengan Kenyataan Media jenaka daripada Menteri Pertahanan yang terlewat dua jam untuk bertemu Perdana Menteri di London. Kenyataan Media dikeluarkan hanya selepas seminggu berlalu. Hari ini dua lagi Kenyataan Media pelik tapi benar yang dikeluarkan oleh Kerajaan Pakatan Harapan. Pertama memgenai isu pencemaran udara di Pasir Gudang. Tolong fahamkan saya, kenapa sampai 5 orang sekaligus hendak mengeluarkan satu Kenyataan Media berjumlah 7 perenggan? Di musim perayaan ini biarlah langsir dan baju saja yang sedondon. Buat kenyataan rasmi takkan nak sedondon juga? Atau mungkinkah kelima-lima badut ini cuba mengelakkan ketidakseragaman kenyataan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Dapat bertemu dgn Irah, abg rasa sgt bertuah
Irah tmptnya, perasaan dan masalah abg luah
Sebaliknya si Hindu tua terus tercalar maruah
Dgn abg ni, hari2 ifrit tu terpaksa makan kuah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

IRAH,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Hebat kan, jejaka, Irah punya bakal mempelai?
Dgn pantun jer, si Hindu tua tu abg layan belai
Sedikit demi sedikit, si tua bingai itu abg gulai
Melangkah lah ifrit tu pergi, dgn lemah longlai
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Kalau ler burung, sayap dia dah patah terkulai
Bulu banyak tercabut, tinggal le dua tiga helai
Kalau sbg gajah, dia seperti dah putus belalai
Kalau dia lelaki, pelir dah jadi spt pisang salai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Anonymous
Guest
Anonymous

Mmg lah pertemuan kita di sini, tersgt syahdu
Bila Irah pergi jauh, abg di sini, tersgt merindu
Sama2 lah kita pertahan, cinta kita yang padu
Jgn Irah risau, gangguan, itu tua punya Hindu
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

(Bunga2 tu abg bagi kat Irah jer tau..!
Utk Hindu tua tu, abg nak bagi penampaq..😂)

Anonymous
Guest
Anonymous

Lihat je ler kekasih mu ini, wahai Irah ku puteri
Abg masih memegang ‘title’, pemantun bistari
Musuh kena, merasa tertikam bisa punya duri
Sbb itulah, si Hindu tua tu dah belah cabut lari
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

Abng akan terus perjuang cinta kita yang suci
Kini hanya tinggal si Hindu tua je yg suka caci
Tapi mlm ini, iblis lahanat itu abg sudah kunci
Dia dah jadi bapok Hindu, atau pun, meenachi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Anonymous
Guest
Anonymous

IRAH,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Lihat lah ketangkasan abg, Cgu Kejora bujang
Mencakar kuat spt singa melompat spt kijang
Terlentang tertiarap si Hindu tua abg terajang
Abng londeh pakaian dia, kini bogel telanjang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Anonymous
Guest
Anonymous

Terkantoi juga akhir nya Suman tua kera duku
Tak sesialah selama ini kepala dia tu aku luku
Bila aku tulis Hindu Tua, disambut pantun aku
Maknya, dia Hindu Tua, mmg dia udah ngaku!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Akhir nya dia ngaku jugak, ini setan kedi barua
Nak cover kantoi dgn abg dia terpaksa bersua
Kesudahannya, pendengki tua ni mengaku jua
Mmg abg tahu, si lahanat ini adalah Hindu tua
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

(Bunga2 tu abg nak bagi kat Irah saja tau..
Kat Hindu tua tu, abg nak kasi penampaq..😂)

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman si bapok kedi terus melopong terkedu
Bedilan pantun Kejora, bagai peluru berpandu
Kefasiqan si ifrit lahanat tu, Kejora dapat hidu
Akhirnya, si bengap bebal ini ngaku dia Hindu

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Katanya jaguh, kenapa cabut lari, bajingan tengek gay boy….??

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Di sini dah 1:00 pagi, mlm pun lewat jauh hari
Abg pun dah sgt ngantuk, duhai Irah ku puteri
Tapi, puas mlm ini, abg ajar itu Hindu hadhari
Skrg, abg nak tinggal dia meroyan sorang diri
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Masih jugak tak nak ngaku engkau gay boy, hmmm..,??
Tengok & baca nihh……

PANTAToon Kejora:
Suman konon, mau buka, Kejora punya pekong
Tapi artifak muzium dia itu, tiada siapa sokong
—————————-‘—————————————-
He he he

Muzium atuk kamu……!!;Semuanya masih ‘segar bugar’ tersimpan dalam blog ini..contoh baik punya……

KEJORA
Hamba kini terbayang dpt jubo Mekcy Golok
Dia pakai mekap tebal sampai rupa jadi elok
Darii belakang, hamba datangi & terus pelok
Terus londeh seluar & jubor dia hamba jolok
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
———————————————————————-
He he he

Stigma ‘kunyit’ sampai bila pun tetap menempel lekat pada diri kamu. Ingatkan “si warak” ini tiap2 awal pagi tonggang tonggek “sembah-yang”, rupa2nya dia BERJUBOR…..!!

Heeeee, Malunya engkau…..!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 1:25 am,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

IRAH,

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Lihat lah ketangkasan abg, Cgu Kejora bujang
Mencakar kuat spt singa melompat spt kijang
Terlentang tertiarap si Hindu tua abg terajang
Abng londeh pakaian dia, kini bogel telanjang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Penampar angin……??
Macam citer angan2 Mat Jenin…??

Kejora tak abis2 berkelentong PANTAToon….

Kejora cgu muda berpantun dgn penuh kreativiti
Irah, kini ada kat USA, siswi saikoloji di universiti
————————————————————————

Mak datuk…. Kejora Ciku..cik gundu., cik gudang..lepasan dari maktab perGARUan Tg Rambutan itukah….??
Langsung tak ada tokoh Cikgu, ler dol….!!
Siswi pangSai-Loji-Najis U Never Study mana pulak tuu….??

He he he
“Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh”, MY FOOT…..!

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 1:28 am,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora gay boy….

Your idiotic multi roles of ‘play acting’ deceiving people as though you’re not alone is so damn bloody obvious -‘syok sendiri cakap sorang2 macam orang tak siuman/biol’.

How silly you are to expose your mental disturbance or paranoid where on numerous times you assume alternately different identities/personalities.

“A loquacious psychopath who fond of talking with himself is suffering chronic mental disorder” – That’s what you are, Kejora……!!

Go to hell with your fake, Irah-porrrahh,,,cause we don’t buy such foolish cheap-skate act of yours.

Got it, gay boy……??

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 12:57 am,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aduh..aduh..aduh…
Kejora gay boy meraung kepedihan dalam kesipuan…..

“Yennadey Wak Hindu paria tua 12:57 am”
“Yitu ada muruyan lagi ka..??”
Maseh lagi muruyan juga ya..!!”
————————————————————————-
Pulak dahh….meracau-racau cakap keling pulak….!!

Nampak sangat Kejora gay boy terkedu tak mampu menangkis dirinya seorang gay-homoseks yg kuat membohong serta menuduh kosong tanpa asas & bukti.

Dia hanya mampu menahan kepedihan, meraung “meroyan-meruyan”.
Derita dalam kesipuan kerr, Kesian..Kesian..Kesian….!!

Padan muka,
he he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 2:25 am,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BERSATU DI BAWAH PAYUNG GS……. PAS tempat selayaknya masyarakat bersatu Penuhi agenda tarbiyah untuk lahir abnaul harakah SAYA tidak merasa terkejut dengan kenyataan Tun Dr Mahathir Mohamad yang menyeru semua orang Melayu untuk bersatu dibawah partinya. Naratif yang dibawa oleh Tun M masih lagi naratif lama yang menjadikan politik perkauman sebagai tunjang untuk mengekalkan kuasanya yang dilihat semakin goyah. Jikapun naratif itu menjadi sesuatu yang perlu untuk survival umat Melayu, kenapa perlu dibawah Bersatu yang sedang mendokong agenda penguasaan dan dokrinasi DAP serta dalam suasana kerajaan PH yang sudah sangat goyah? Dewan Pemuda PAS Malaysia (DPPM) ingin menyatakan bahawa jika… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman si bapok kedi terus melopong terkedu
Bedilan pantun Kejora, bagai peluru berpandu
Kefasiqan si ifrit lahanat tu, Kejora dapat hidu
Akhirnya, si bengap bebal ini ngaku dia Hindu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aduh..aduh..aduh…
Kejora gay boy meraung kepedihan dalam kesipuan…..

“Yennadey Wak Hindu paria tua 12:57 am”
“Yitu ada muruyan lagi ka..??”
Maseh lagi muruyan juga ya..!!”
————————————————————————-
Pulak dahh….meracau-racau cakap keling pulak….!!

Nampak sangat Kejora gay boy terkedu tak mampu menangkis dirinya seorang gay-homoseks yg kuat membohong serta menuduh kosong tanpa asas & bukti.

Dia hanya mampu menahan kepedihan, meraung “meroyan-meruyan”.
Derita dalam kesipuan kerr, Kesian..Kesian..Kesian….!!

Padan muka,
he he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 2:26 am,

Yitu ada muruyan lagi ka..???
Maseh lagi muruyan juga ya..!!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

D4P TETAP UTAMAKAN KRISTIANISASI……. DAP Chinese Want Malays To Move Away From Islam And In The Belief Of Allah Using Chua’s empirical evidence method as opposed to rationalism, reason or reflection, that would mean God does not exist. Using the empiricist view of God, it would mean since there is no scientific evidence that God exists then God cannot exist. TK Chua is a typical DAP-Pakatan Harapan Chinese. What he wrote in Free Malaysia Today (read below) is not only consistent with what he has been writing all these years but is also consistent with the mentality of most Chinese,… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Hebat kan, jejaka, Irah punya bakal mempelai?
Dgn pantun jer, si Hindu tua tu abg layan belai
Sedikit demi sedikit, si tua bingai itu abg gulai
Melangkah lah ifrit tu pergi, dgn lemah longlai
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Kalau ler burung, sayap dia dah patah terkulai
Bulu banyak tercabut, tinggal le dua tiga helai
Kalau sbg gajah, dia seperti dah putus belalai
Kalau dia lelaki, pelir dah jadi spt pisang salai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Goodness, what was that blabbeting all about, hmmmmm, Kejora gay boy….????

An idiomatic expression, ehhh…..poor dumb-dumb….!!
Looks like you have nothing to rebut me; stunned to the point of almost speechlessness..at a loss for words.

What a shock, after all those braggings of yours this while, is that all you can rebut me, not even a denial…..?? You disappoint me, gay boy….!!

He he he
“Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh”, MY FOOT, WHY YOU NUT…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 12:48 am,

Yitu ada muruyan lagi ka..??
Maseh lagi muruyan juga ya..!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aduh..aduh..aduh…
Kejora gay boy meraung kepedihan dalam kesipuan…..

“Yennadey Wak Hindu paria tua 12:54 am”
“Yitu ada muruyan lagi ka..??”
Maseh lagi muruyan juga ya..!!”
————————————————————————-
Pulak dahh….meracau-racau cakap keling pulak….!!

Nampak sangat Kejora gay boy terkedu tak mampu menangkis dirinya seorang gay-homoseks yg kuat membohong serta menuduh kosong tanpa asas & bukti.

Dia hanya mampu menahan kepedihan, meraung “meroyan-meruyan”.
Derita dalam kesipuan kerr, Kesian..Kesian..Kesian….!!

Padan muka,
he he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Yennadey Wak Hindu paria tua 2:28 am,

Yitu ada muruyan lagi ka..??
Maseh lagi muruyan juga ya..!!
Suda mingaku Hindu juga ya..!!

😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👹👺👿💩😈👺👹
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Abng akan terus perjuang cinta kita yang suci
Kini hanya tinggal si Hindu tua je yg suka caci
Tapi mlm ini, iblis lahanat itu abg sudah kunci
Dia dah jadi bapok Hindu, atau pun, meenachi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hindu kepala atuk kamu….,!!

Aduh..aduh..aduh…
Kejora gay boy meraung kepedihan dalam kesipuan…..

“Yennadey Wak Hindu paria tua 12:57 am”
“Yitu ada muruyan lagi ka..??”
Mas1eh lagi muruyan juga ya..!!”
————————————————————————-
Pulak dahh….meracau-racau cakap keling pulak….!!

Nampak sangat Kejora gay boy terkedu tak mampu menangkis dirinya seorang gay-homoseks yg kuat membohong serta menuduh kosong tanpa asas & bukti.

Dia hanya mampu menahan kepedihan, meraung “meroyan-meruyan”.
Derita dalam kesipuan kerr, Kesian..Kesian..Kesian….!!

Padan muka,
he he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Terkantoi juga akhir nya Suman tua kera duku
Tak sesialah selama ini kepala dia tu aku luku
Bila aku tulis Hindu Tua, disambut pantun aku
Maknya, dia Hindu Tua, mmg dia udah ngaku!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Akhir nya dia ngaku jugak, ini setan kedi barua
Nak cover kantoi dgn abg dia terpaksa bersua
Kesudahannya, pendengki tua ni mengaku jua
Mmg abg tahu, si lahanat ini adalah Hindu tua
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

(Bunga2 tu abg nak bagi kat Irah saja yer..!
Kat Hindu tua tu, abg nak bagi penampaq..😂)

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Dah tentu lah kita tertanya2 kenapa Tun buat saranan agar ahli2 UMNO dan orang melayu menyertai Bersatu sebaik saja DS Zahid mengumumkan untuk mengambil alih jawatan presiden dari Tok Mat???? Mengikut pandangan dari penganalisa politik non partisan yang tular baru2 ni…pastinya bukan Tn. Budin…mengatakan bahwa DS Zahid ni adalah sekutu rapat dengan Bang Non sejak berjawatan sebagai KP UMNO dulu….dan kini dia dan Bnag Non nampak satu cara untuk menggagalkan perancangan Tun untuk menarik pemimpin dan ahli2 UMNO melompat ke dalam Bersatu ialah dengan memastikan Tok Mat, yang juga amat cenderung kepada Tun tidak terus berkuasa dalam UMNO. DSZH sedar,… Read more »