ZAHID HAMIDI BERDEPAN TUGAS BERAT

Blog ini pada 23 Jun lalu ada menulis tentang Zahid Hamidi yang diberitakan akan menamatkan tempoh cutinya tidak lama lagi.

Melihat kepada perkembangan politik semasa dalam negara, Zahid Hamidi dikatakan menilai tempoh enam bulan bercuti sudah memadai baginya dan beliau perlu kembali semula sebagai Presiden UMNO dengan kadar yang segera.

Hari ini, 30 Jun iaitu seminggu selepas artikel itu ditulis, Zahid Hamidi secara rasmi mengumumkan tempoh cutinya telah berakhir.

Beliau kini kembali sebagai Presiden UMNO dan Mohamad Hassan yang selama ini memangku jawatan tersebut turut kembali kepada jawatan asalnya iaiu Timbalan Presiden UMNO.

Mengumumkan tempoh berakhirnya cuti beliau pada Majlis Sambutan Hari Raya di Bagan Datuk, Zahid Hamidi berkata, beliau sebelum ini dipilih dan bukan dilantik memegang jawatan itu.

Dalam erti kata lain, walaupun sekarang ini berdepan dengan 87 pertuduhan di mahkamah, Zahid Hamidi mahu menghabiskan tempoh perkhidmatannya sehingga penggalnya berakhir pada tahun 2021 akan datang.

Tidak mustahil jika pada pemilihan tahun 2021 akan datang beliau belum lagi disabitkan bersalah oleh mahkamah, Zahid Hamidi ketika itu mungkin akan terus menawarkan diri mempertahankan jawatannya.

Hanya jika didapati bersalah dan tidak dibenarkan bertanding saja rasanya barulah beliau tidak lagi akan menawarkan diri.

Kata Zahid Hamidi lagi ketika mengumumkan cutinya telah berakhir, sama ada berdepan 87 atau 870 pertuduhan sekali pun, beliau akan terus berjuang dengan keupayaan yang ada pada dirinya.

Cuma, dengan bekalan 87 pertuduhan mahkamah dan menjalankan tugas sebagai Presiden UMNO pada waktu yang sama, ia bukanlah suatu tugas mudah bagi Zahid Hamidi.

Apa lagi jika perbicaraan kesnya berjalan tidak lama lagi dan banyak fakta berkaitan kes yang dihadapinya terdedah kepada umum dan menjadi perbualan dalam masyarakat.

Ketika itu, manpukah beliau menjalankan tugasnya memulihkan semula UMNO yang sudah kehilangan kuasa agar terus diyakini ramai?

Atau mungkinkah akan timbul sekali lagi desakan yang memintanya berundur dan meletakkan jawatan?

Ini kerana sebagaimana yang kita sedia maklum, mereka dalam UMNO yang tidak sebulu dengan Zahid Hamidi akan terus mencari isu untuk mengenepikannya.

Sekarang ini pun, sebaik beliau mengumumkan cutinya telah berakhir, tetap kedengaran suara-suara yang tidak bersetuju dengannya.

Ada yang mengatakan tidak akan banyak perubahan kepada UMNO selepas ini dan lebih baik beliau terus menyambung lagi cutinya.

Mereka mengatakan UMNO di bawah kendalian Mohamad Hassan sebagai Pemangku Presiden adalah lebih baik, lebih diterima dan diyakini ramai.

Tetapi, sebagaimana yang Zahid Hamidi sendiri sebut bahawa beliau adalah dipilih, bukannya dilantik sebagai Presiden UMNO, maka adalah haknya untuk kembali menjalankan tugasnya itu.

Segala-galanya terpulang kepada Zahid Hamidi untuk membuktikan beliau selepas bercuti ini lebih bagus daripada sebelumnya. (Shahbudindotcom 30/06/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 30 June 2019 — 9:59 pm

100
Leave a Reply

avatar
10 Comment authors
AnonymousOthman AhmadMAHATHIRVSANWARAnonymousWau bule Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

A wolf all night howling at the moon
Growling baying, softly croons,
A stupid clown he is and also a goon,
His doomed hour is coming real soon,

I’ve made my point can all of you agree?
Was he hipocritcal enough, were you able to see?

The point here I wish to stress is that all this while Kejora is so bloody hypocritical on LGBT, but sadly he is now exposed as gay boy himself.

Hipocrisy will always get exposed…..!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Join the discussion… Here’s a brillant & humorous the legendary Muhammad Ali’s famous poetry about his Sonny Liston fight:where he stunned the world to become the Heavyweight Champion. “Float like a butterfly, sting like a bee” “The hands can’t hit what the eyes can’t see” “If you like to lose your money” “Be a fool and bet on Sonny” ————————————————————— He he he Now let’s compare & contemplate what the fuck this fuckin’ Kejora blabbering (merepek) lamenting with his kampungan mindset…?? Kah kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh moon …croons, …goon, …soon, kartun? melantun-lantun! pantun?? Kah kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Meroyan lagi ker Wak…?
Meroyan lagi yer Wak…!

🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman si anak tikus, mahu berlagak jadi singa
Tapi, asyik kena tibai, sampai mulut ternganga
Kepala dia, terasa spt, Kejora hempok belanga
Kesiian kat dia, Kejora nak kasi juga lah bunga

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Here’s a brillant & humorous the legendary Muhammad Ali’s famous poetry about his Sonny Liston fight:where he stunned the world to become the Heavyweight Champion. “Float like a butterfly, sting like a bee” “The hands can’t hit what the eyes can’t see” “If you like to lose your money” “Be a fool and bet on Sonny” ————————————————————— He he he Now let’s compare & contemplate what the fuck this fuckin’ Kejora blabbering (merepek) lamenting with his kampungan mindset…?? Kah kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh moon …croons, …goon, …soon, kartun? melantun-lantun! pantun?? Kah kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh …ree? …see? nasi… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he
“Kah kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh”, MY FOOT…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Meroyan lagi ker Wak…??
Meroyan lagi yer Wak…!!

🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BAGI CAI PH PARTI HOMO ADALAH PARTI SUCI……… . . Mahathir Tak Cayer Najib Tak Tahu, Percayakah Mukhriz Tak Tahu? Jawapan Menteri Besar, Datuk Seri Mukhriz Mahathir bahawa dia tak tahu mengenai dana yang kononnya daripada 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang di salurkan ke akaun UMNO Kedah masa menjadi Pengerusi Badan Perhubungan parti itu adalah perkara biasa apabila ia berlaku di luar pengetahuan individu terbabit… Tapi menurut Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Negeri Kedah, Mohamad Fadzil Zolkipli, Dr. Mahathir pernah menolak, bila bekas Perdana Menteri, DS Najib buat kenyataan tak tahu mengenai dana yang di dakwa masuk ke akaunnya dalam isu… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Cian kat Irah..,dara mentah nan begetah
Mangsa Kejora nafsu serakah tahap buaya
BN dah kalah gegara meratah dan melapah
Harta negara disapu kekah,funniamahaiya

Bangsa gembira restu berkah Yang Maha Esa
InsyaAllah akan kembali seperti sediakala
Nisa Munirah! Usah ditipu si Jora khunsa
Biarkan dia lelah spt anjing buruk kepala

Anonymous
Guest
Anonymous

Cerdik dia Irah..,dara matang nan petah
Dicintanya Kejora lelaki yg dia percaya
Syabas Irah tak segera berang dan melatah
Jagalah dara, kat sini mmg ramai buaya

Bangsa gembira restu berkah Yang Maha Esa
InsyaAllah akan kembali seperti sediakala
Bertuah Munirah! Cikgu Kejora mmg perkasa
Berserah sajalah, diri kita abdi kpd Allah Ta’ala

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Anonymous
Guest
Anonymous

Ha ha ha ha Kejora,. Tua toya sudah keliru
Antara Tuan Budin, Murni Melati mana satu?
Kata..sang bitara, bana lu la kacang hantu!
Udah la cicak kubin, muka lu dah jadi biru!

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 11:10 am,

Pantun anon ini, mcm sekadar cari upah dedak
Taraf pun, setaraf sekolah rendah punya budak
Kejora ini, mahu jawab pun, antara ya dgn tidak
Kalau pantun Melati itu, ada lah jugak meledak

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora, biar pun muda, fikiran cerdas & matang
Selamber jer dia jawab musuh yng menentang
Suman pulak, serabut spt org tak lepas hutang
Dgn Kejora, dia asyik je tersembam, terlentang
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Pooorah Kejora tua toya, si guru nanak
Perosak warisan khususnya yg masih anak2
Pengetua loya dgn guru tak cukup tanak
Pelacak BARISAN jadi PAKATAN punya onak

Wau bule
Guest
Wau bule

Anwar says annoyed by media’s focus on PM transition

Budin…kau dah baca above article? Itulah kamu….terlebih terlajak ampu….Anwar sendiri tersepit.

Mana Kapar dan Sg Petani…salak lah lagi…media pro anwar….bisinglah lagi…Reformasi OTAI dah basi… laungkan lagi….NAH ANWAR SENDIRI TERASA MALU DAN BERSALAH…..

SENDIRI BUAT SENDIRI TANGGUNG…. ANWAR ANWAR….

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

pemakan dedak grade A Tun Dr Mahathir Mohamad, iaitu A Kadir Jasin, tiba tiba menjadi defensif, takut apabila skandal BMF, forex melibatkan Tun M diungkit. 1. Tulisan A. Kadir Jasin bertajuk “Berjaga-jaga ungkit perkara lama” tidak berapa lama dulu membayangkan sikap defensif dan ketakutannya apabila skandal BMF dan forex melibatkan “boss”nya diungkit dan didedahkan semula. 2. Dalam tulisannya, Kadir mengakui bahawa dia merupakan antara wartawan yang paling awal melaporkan ‘laporan palsu’ dan songsang berkaitan BMF, mungkin kerana kenaifannya mempercayai kenyataan seorang pegawai BBMB atau mungkin juga kerana mahu melindungi “boss”nya. 3. Kadir juga cuba mengaitkan kes BMF dengan Allahyarham Tun… Read more »

Selumba
Guest
Selumba

Zahid kembali bertugas sebagai presiden parti UMNO Baru bukan kerana mahu melaksanakan tugas presiden tapi mengambil kesempatan mengguna kuasa presiden untuk mengatur dan membina kekuatan ahli yang pro kepada beliau sebagai pewaris kuasa. Siapa orang-orang Zahid…? Pada awalnya Mat Hassan dilihat duduk dalam team Zahid, tapi setelah diberi sokongan, dorongan, cadangan oleh para pencacai dan penjilat bahawa dia bakal menjadi perdana menteri jika Pakatan Harapan dapat dikalahkan dalam pilihan raya ke 15… Tingkah laku nya mula berubah dari status baruah nak jadi tuan pulak. Dia bina kumpulan propaganda dan mula mencucuk secara halus terhadap Zahid agar berundur dari jawatan presiden.… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PARTI HARAMJADAH PH DAH TENTU HARAM UNDI …….. . Mufti yang berilmu faham tapi Wan Ji yang kata mee kari tak ada dalam syurga aje bodoh tak faham Hari ini Mufti Kelantan Mohamad Shukri Mohamad berkata ‘fatwa’ yang mewajibkan untuk menjatuhkan kerajaan hanyalah pandangan seorang ahli politik. Jelas Mohamad Shukri, susah untuk mentafsir maksud sebenar ucapan ahli politik kerana ‘bahasa’ yang digunakan tidak sama. “Bagi saya apa yang dikatakannya itu cuma dari segi bahasa dan cuma sekadar pandangan terhadap pihak lawan mereka,” katanya dipetik Sinar Online. Tambah Mohamad Shukri, sesuatu perkara hanya dianggap fatwa apabila ia ditetapkan oleh mufti. Apabila… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

DAH 23 TAHUN KENA KELENTONG TONG M ……MASIH TAK SERIK LG KE…. Puluhan pelajar Pasir Gudang terjejas lagi PASIR GUDANG: Puluhan pelajar di beberapa sekolah sekitar kawasan ini terjejas dipercayai akibat pencemaran udara selepas kira-kira dua jam sekolah dibuka, pagi tadi. Tinjauan BH mendapati Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Tanjung Puteri Resort antara yang terawal terjejas apabila dua pelajarnya mengalami simptom muntah dan sesak nafas kira-kira jam 10.30 pagi. Selain itu, Sekolah Kebangsaan (SK) Taman Pasir Putih pula mencatatkan 19 murid mengalami simptom sama sebelum ibu bapa diarah membawa pulang murid terjejas. Tinjauan di SK Kopok pula mendapati 32 murid dan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah, U don’t worry, the two old men’s behaviors
For our engagement gift, I’ll buy U, Toyota Vios
Suman must then, be very jealous and envious
Even now, his lousy attitude, is clear & obvious

🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow..pantun BI, yng begitu cantik dan menarik
Bunga bahasa indah dan kemas dia punya lirik
Udah semestinya, Suman terasa, hati nya carik
Panas nya pulak, spt dijemur dekat panas terik
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

(Bunga2 tu utk Irah yer…)

Anonymous
Guest
Anonymous

Risau lah jugak abg ini Irah, dgn si MelatiRimba
Takutnya, ada benda lain pulak yg dia nak cuba
Mana ler tahu, kalau abg ini, dia sedang damba
Bak kata org, perigi sedang intai mencari timba

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
(Bunga2 tu utk Irah jer tau…)

Anonymous
Guest
Anonymous

Kerajaan akan membalas budi rakyat yang telah memilih Pakatan Harapan (PH), sebagai gabungan parti untuk memimpin negara pada pilihan raya umum lepas.

Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata walaupun ada pihak yang berkata tiada pencapaian yang dibuat setelah PH menjadi kerajaan, namun sebenarnya sudah banyak yang dihasilkan oleh pemerintahan PH.-

Sumber-BERNAMA

abdul.kadir6071
Guest
abdul.kadir6071

PAS kena jauhkan diri dengan UMNO

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PAS IMAM….UMNO MAKMUM….

Anonymous
Guest
Anonymous

Pantun ini nak ditujukan buat adik MelatiRimba
Jgnlah simpan di hati, segala kata2 dari hamba
Hiburkan hati dan buang segala rasa duka hiba
Kalu sedih jugak ajak Suman gi ke Danau Toba

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Ckgu Kejora bijak bistari, ada aura dan karisma
Peminat seni dan unsur2 bahasa yng berirama
Selalu saja dgn idea2 yg baru cgu ni menjelma
Bunyi kata pujian kpd nya selalu juga bergema
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Suman pulak, asyiik dgn hujah lapok basi lama
Seolah-olah, dia bermodal kan kahak & gelema
Berhujah bagai org yng tiada pegangan agama
Sering jerr kantoi dgn Kejora & malu dia terima
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Kata Tun Mahathir lagi, “Kita sudah selesaikan banyak masalah yang ditinggalkan parti lama (yang memerintah sebelum ini) dan kita percaya tak lama lagi keadaan negara kita akan pulih.

“Kita dah janji untuk berkongsi kekayaan negara dan kita perkenalkan dasar baharu iaitu kemakmuran bersama… Kita akan tentukan tiada sesiapa akan tertinggal,” katanya pada Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) Peringkat Nasional malam tadi.

Sumber – BERNAMA

Anonymous
Guest
Anonymous

Lihatlah kehebatan cgu Kejora guru matematik
Dia dah berjaya pikat Irah, seorang siswi cantik
Bermula dari pantunlah cinta yng suci berputik
Pohon cinta subur spt disirami dek hujan rintik
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙

Cinta ini membuat hati si tua, berang & terdetik
Dia rasa spt telur lanjutnya itu udah kena jentik
Bermacam dia ikhtiar, cinta suci itu, mau dititik
Hingga dia rela, utk meninggalkan dunia politik
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Anonymous
Guest
Anonymous

Dr Mahathir berkata dasar baharu kerajaan akan dapat direalisasikan selagi rakyat menyokong segala rancangan yang disusun kerajaan.

Beliau berkata bagi sektor pertanian, yang banyak melibatkan golongan miskin misalnya, bidang itu akan diperkenalkan dengan pelbagai pendekatan baharu, supaya rakyat di luar bandar dapat menikmati kemakmuran sama seperti di bandar.

sumber BERNAMA

Anonymous
Guest
Anonymous

Mmg tepat, apa yg terdetik di hati seorang guru
Rupa2 nya Irah, si iblis tua dengki dan cemburu
Dah le pantun dia tonggang langgang haru biru
Irah manja pulak bercinta dgn dia punya seteru

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Anonymous
Guest
Anonymous

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
Kejora tua toya tu khabarnya seorang guru
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
Malanglah sekolah itu punya guru tigasuku

Anonymous
Guest
Anonymous

Sementara itu katanya setelah PH mengambil alih pentadbiran negara, semua pihak kini sudah tidak lagi berada dalam ketakutan dan bebas membuat teguran kepada kerajaan.

“Pemerintahan ini walaupun dikatakan tidak cekap, tapi lebih cekap daripada (kerajaan BN) dahulu dan dengan penghapusan rasuah, negara akan lebih maju dan rakyat hidup lebih sempurna,” katanya.
sumber-BERNAMA

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

LAW OF JUNGLE BWH PH PARTI PORN…… Sistem keadilan menurut Labi, Tuan Magistret Doktor Labu dan Magistret Labi bertemu di satu kelab di Kuala Lumpur. Pelayan datang Doktor Labu: Eh… kenapa muka kamu macam Haji Bakhil. Pelayan kelab: Itu pakcik saya Doktor Labu: Padanlah… Pelayan kelab: Mahu minum apa Tuan? Magistret Labi: Saya Jin and Tonic Doktor Labu: Emm.. aa.. Iblis Tonic Pelayan kelab: Iblis Tonic mana ada Tuan Doktor Labu: Err.. aa.. give me Setan and Tonic Pelayan kelab: Setan lagi tak ada Tuan Doktor Labu: (Dengan marah) Err.. now bring me Haji Bakhil and Tonic! Get out, get… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Alimin Mohd Hussin

Betul kata Mat Hassan, “wajib” jatuhkan PH hanya untuk peminpin PAS sahaja. Semua yg PAS kata UMNO tidak boleh ikut 100%. Terima kasih Mat Hassan

Iso IE

Baru Umno sedar siapa PAS… Klau Umno lawan balik PAS lagi byk fatwa keluar silap2 dikapirkan kali kedua Umno ataupun kena doa laknat….. Hahaha

Nasi Ayam

PAS ITU ISLAM…..ISLAM ITU PAS KE…..JAUH SESAT NYA..SAMA SEKALI TAK SAMA ..PAS HJ HADI NI..MCM LANGIT DGN BUMI

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PEMIMPIN PARTI HOMO LBH UTAMAKAN PANGKAT DARI RAKYAT…….

Amboi banyaknya pingat Tipah…….

Datok pun tidak dan hanya sebulan sebagai Ketua Pesuruhjaya SPRM, tapi service label di Tipah lebih banyak dari Tan Sri-Tan Sri KP SPRM sebelumnya.

Pingat baring tengah jalan. maki polid dan marah imigresyen kot.

Wow! Jual pingat pun tak ada prestij

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

MAHATHIRVSANWAR dikatakan tapi menafikan dia nama yang di guna Geng Najib yang asyik menjilat Najib dengan mengguna berbagai nama, di khaskan nya nama itu untuk kopipes dan mengulang benda yang sama tak henti2.

Dia juga menafikan dia orang PAS tapi selalu komen pasal agama dan menyokong PAS.

Maka kopipes2 nya di jawab dengan kopipes apa saja yang busuk pasal PAS.

Juga kopipes apa saja yang busuk pasal Umno. Dua2 itu busuk, mencuri wang rakyat berbiliun, agihkan RM90 juta kpd PAS.

anonymous
Member
anonymous

Zahid bimbang dia akan dilupakan terus oleh ahli umno jika cuti lama2…
Zahid kembali akan membawa pergolakan semula dlm umno yg sudah stabil bawah Tok Mat..
Zahid menganggap tuduhan keatasnye hanye untuk melumpuhkan umno…Jutawang ini sudah lama disyakki terbabit dgn rasuah..

anonymous
Member
anonymous

Zaman PH, Jet Kerajaan Sudah Menjadi Jet Parti Bersatu

Mana Ketua Pesuruhjaya SPRM, Latheefa Beebi Koya apabila Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir menggunakan jet peribadi rasmi Kerajaan untuk kegunaan peribadi dan parti.

Terbaru, jet rasmi Kerajaan digunakan untuk membawa Pengerusi Bersatu ke Kulim, Kedah untuk menghadiri Majlis Rumah Terbuka Aidil Fitri Bersatu Peringkat Nasional.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Mana dia syarat2 penggunaan jet Kerajaan? Siapa yang menentukan nya? Bukan kah Kerajaan yang memerintah membuat nya. Bukan kah Tun M ketua Kerajaan yang memerintah?

Di US, Menteri pun ada jet khas untuk kegunaan nya, contoh nya Menteri Luar Negeri / Secretary of State nya yang perlu terbang ke sana sini menjalankan tugas2 nya. Maka di Malaysia, apa lah salah nya jet Kerajaan di guna PM untuk apa2 tugas nya.

Bagaimana mahu bezakan tujuan penerbangan nya politik atau urusan Kerajaan? Kalau dia menghaziri acara parti pun, jika dia bercakap satu benda ajer berkaitan Kerajaan, pemerintahan, pentadbiran, itu menjadi urusan Kerajaan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kesan cinta kita, Irah, mmg teramat mendalam
Irah spt cahaya, menerangi jiwa abng yg kelam
Bagi abg, Irah adalah penyeri, utk seluruh alam
Cinta abg-Irah, bikin pcik Man, tak tidur malam

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

“Bossku”, “Boisskita” – dah tak tahu siapa bos dalam Umno.

Sudah tentu ramai yang mahukan Tok Mat menjadi Boss. Dia pun pandai juga, bila Wak Jahit kata dulu lagi nakkan tugas2 Presiden nya semua, di diamkan nya saja, di buat nya pekak.

Betul Wak Jahit di”pilih”, bukan di”lantik” sebagai Presiden. Tapi kerana sudah ada banyak puluh tuduhan mahkamah, jadi “farce” di ketawakan orang ramai lah Umno jika membenarkan Wak Jahit “hentikan cuti nya” sendiri, unilateral decision.

Memang sepatutnya UMNO MKT punya keputusan.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Semlm saya bersembang dgn seorg teman yg cacat penglihatan. Saya tanya dia macam mana dengan pentadbiran Kerajaan PH di bawah pimpinan Tun Mahathir.

Dia kata, “Ingatkan makjun TAPI rupanya TAHI KAMBING”

Kesimpulannya, semua yang di janjikan oleh PH adalah DUSTA semata mata dan dia kata rakyat telah di tipu oleh janji manis PH sebelum PRU.

Wow! Perumpamaan yang power

Anonymous
Guest
Anonymous

Mlm tadi, abng masih ada jugak sedikit perang
Selalunya, hanya lwn dgn Pcik Man memerang
Tetapi mlm tadi si Melati pula mari menyerang
Apa2 pun, hati abg tetap utk Irah dewi seorang

💘❤💓💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗💙
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Mana ada disiplin dalam Umno bila Wak Jahit yang didesak “bercuti” dari jawatan Presiden ha nya “mengumumkan” dia sudah cukup bercuti dan mahu ambil semula tugas2 Presiden.

Dia mesti di “desak bercuti” dulu, kalau tidak dia tak akan buat begitu. Jadi, sepatutnya dia tunggu lah Majlis Kerja Tertinggi Umno bersuara sebelum buat begitu.

Najib Al Jibo yang nyata sudah tidak lagi pegang jawatan apa2 dalam Umno nak heboh. Mengata Wak Jahit tidak payah tunggu kata2 MKT Umno, boleh terus saja menjadi Presiden semula. Al Jibo memang jenis tak hormay MKT di masa dia berkuasa dulu.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PATUT LA PARTI KUALI DUK DIAM…MASYUKKKKKK RUPA NYERR… Dakwaan Wok Lan telah mencurii dan mencerobos Blok D & E? TANGKAP DAN SIASAT SEGERA ORANG HUSAMM! PELOMBONG HARAM WOK AZLAN BIN WOK JAAAFR (670207-##-3553) DI GUA MUASNG? Wok Lan bersama syarikat perlombongan magnese nya VGSSB, seorang Taiko yang menghentam Menteri Besar Datuk Mad setiap hari di FB nya dilaporkan melombong secara haram diluar kawasan yang dilesenkan? Sebahagian bukit yang tidak ditanam (Blok A) dari 10,000 ekar kawasan milik YAIKN telah diberikan oleh Husamm kepada Wok Lan sebagai imbuhan menjadi pengikut peribadi beliau? GASAK menggesa Kerajaan Persekutuan mahupun Kerajaan Negeri, agar menyiasat… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Umno parti yang amat mengarut, Presiden nya yang berdepan dengan 87 pertuduhan di mahkamah masih mahu menjalankan tugas Presiden. Tidak ada disiplin, maruah (integriti) dan rasa segan malu sebagai suatu parti politik dan sebagai manusia biasa.

Tapi beberapa pemimpin Umno memang tidak ada itu semua. Najib yang turun naik mahkamah di atas lebih 40 tuduhan pun masih mahu jadi “pemimpin”. Gamaknya melenot bontt nya bila membaca Nancy Shukri mengata orang2 Sarawak masih mahu dia jadi PM. Sutu suara saja, konon nya mewakili semua di Sarawak. Mengarut lagi.

Maka Umno ini ada lah parti karut dan asyik mengarut.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

GAME OF THRONE BEHIHD THE SCENE…ANTARA AGONG DAN RAJA,,SIAPA AKAN MENANG…..MEMINJAM KATA2 MAT SABUN…ELEPHANT WITH ELEPHANT FIGHT GRASS IN BETWEEN WILL DIE….. Apa Tujuan Sebenar Mahathir Lantik Latheefa Bibiee Koya Jadi Bos SPRM? ‘Mission accomplished’ kata mantan Ketua Pesuruhjaya SPRM bila wartawan tanya kenapa tetiba Shukri Abdull tiba2 di arahkan letak jawatan… ‘Mission’ apa? ‘Mission Impossible’ ker…😂😂😂 Tentu kita ingat lagi camner Mamat Tisu Tua nie menangis depan wartawan masa memula di lantik jadi Ketua Pesuruhjaya SPRM tahun lepas…😉😉😉 Hampir di bunuhlah, terpaksa lari ke luar negara sebab bimbangkan keselamatan dirilah, menarik skrip Shukri masa tu!!! Siapa penulis skrip tu… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Dgn warkah Irah, abg tidak le lagi, bersedih pilu
Semoga Irah intan, berbahagia dan ceria selalu
Abg ini udah ngantuk, mohon undur diri dahulu
Utk Irah ku sayang, salam rindu di angin yg lalu

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

(Tak leh letak bunga lak! Kalu letak, komen tak keluar. Irah tu dah bunga pun..)

Anonymous
Guest
Anonymous

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Anonymous
Guest
Anonymous

Bunga kena kirim berasingan ler Irah…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Kejora’s ‘dual role of play acting’ deceiving people as though he’s not alone, but in reality he is indeed ‘syok sendiri cakap sorang2 macam orang tak siuman/biol’.

This is a form of mental disturbance or paranoid on his oart in which on numerous times he assumes alternately two different identities/personalities.

Thus, ‘irah,.pirrahh..porrrahh’, my foot…..!!

Too bad, Kejora is caught red handed with his pants down trying to bluff. His stupid game plan fails again & again.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Meroyan ker Wak..?
Meroyan yer Wak…!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kahh kaaahhh kaaahhh kaahh

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini nasihat ikhlas abg, untuk adik melatiRimba
Jgn awal nilai musuh, kalu senjata blm dicuba
Takut nanti hati yg sejuk jadi panas dgn tetiba
Duduk elok2 senang2 bertukar jadi sedih hiba

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Kejora’s ‘dual role of play acting’ deceiving people as though he’s not alone, but in reality he is indeed ‘syok sendiri cakap sorang2 macam orang tak siuman/biol’.

This is a form of mental disturbance or paranoid on his oart in which on numerous times he assumes alternately two different identities/personalities.

Thus, ‘irah,.pirrahh..porrrahh’, my foot…..!!

Too bad, Kejora is caught red handed with his pants down trying to bluff. His stupid game plan fails again & again.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Meroyan ker Wak..?
Meroyan yer Wak…!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kahh kaaahhh kaaahhh kaahh

Anonymous
Guest
Anonymous

Usah ler acah Kejora, ilmu awak tu sejengkal
Abg pantun dah sebati, bukan le baru sehari
Adik gaya rupa kera, spt pelawak rencat akal
Takut nyesal lak Melati, kot adik terpaksa lari

Anonymous
Guest
Anonymous

Adik gaya rupa kera, spt pelawak rencat akal
Takut nyesal lak Melati, kot adik terpaksa lari
Kalau nak cabar juara, mesti bawak le bekal
Tak risau ker nanti, kot termalu diri sendiri

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau nak cabar juara, mesti bawak le bekal
Tak risau ker nanti, kot termalu diri sendiri
Abg ni pemantun bitara, sentiasa cerdas akal
Adik elok berhati-hati, takut kalu tercalar duri

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Mantun mantat di atas ini menunjukkan bahawa Geng Najib yang asyik menjilat Najib dengan mengguna berbagai nama sudah gila.

Bagus lah komplen hilang komen2 nya di bawah ini menunjukkan Budin ada usaha menyingkirkan dia.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Kejora’s ‘dual role of play acting’ deceiving people as though he’s not alone, but in reality he is indeed ‘syok sendiri cakap sorang2 macam orang tak siuman/biol’.

This is a form of mental disturbance or paranoid on his oart in which on numerous times he assumes alternately two different identities/personalities.

Thus, ‘irah,.pirrahh..porrrahh’, my foot…..!!

Too bad, Kejora is caught red handed with his pants down trying to bluff. His stupid game plan fails again & again.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Meroyan ker Wak..?
Meroyan yer Wak…!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kahh kaaahhh kaaahhh kaahh

Anonymous
Guest
Anonymous

melatRimba ni Budin ker?
Naper jwpn aku kat melatiRimba dah 4 kali tak keluar?
Kena delete ker?

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Ini bukti bahawa Budin coba menyekat si gila Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama ini dari mengeluarkan komen2 mengarut.

Sebenar nya hampir semua komen2 nya mengarut, tak ikut tajuk pos, menyanyah, mencoba sabotaj blog pro-PH ini.

Perlu di balun, di tibai, di ketawakan bagi mendapat fun and entertainment on and out of him tiap hari.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Kejora’s ‘dual role of play acting’ deceiving people as though he’s not alone, but in reality he is indeed ‘syok sendiri cakap sorang2 macam orang tak siuman/biol’.

This is a form of mental disturbance or paranoid on his oart in which on numerous times he assumes alternately two different identities/personalities.

Thus, ‘melatiRimba’, MY FOOT…..!!

Too bad, Kejora is caught red handed with his pants down trying to bluff. His stupid game plan fails again & again.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Meroyan ker Wak..?
Meroyan yer Wak…!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kahh kaaahhh kaaahh kaahh

Anonymous
Guest
Anonymous

Testing

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Sudah kena buang komen2 kau, yer, Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama?

Bagus lah. Sepatut nya hampir kesemua komen2 kau di buang sebab mengarut, menyanyah, tak ikut tajuk pos langsung.

Anonymous
Guest
Anonymous

Merindui Irah.. sblm ini, aku spt demam denggi
Namun segera terubat bila warkah Irah dtg lagi
Bingkisan ke3 tiba 29/06/2019, jam 12:32 pagi
Sbg ganti, hanya kasih pada Irah yg dpt ku bagi

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
💘❤💓💔💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💔💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Anonymous
Guest
Anonymous

Kak Jora, Melati kutuk akak bawah tu!!! Teruk akak kena lutu nampaknyerrrr!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku kenal Anon, walau pun, tanpa rupa & suara
Biar pun guna Anon, budi bahasa mu itu ketara
Hanya kau sorang yg gelar aku ni dgn Kak Jora
Naper takut main sembunyi2 pulak wahai Gora

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Kejora’s ‘dual role of play acting’ deceiving people as though he’s not alone, but in reality he is indeed ‘syok sendiri cakap sorang2 macam orang tak siuman/biol’.

This is a form of mental disturbance or paranoid on his oart in which on numerous times he assumes alternately two different identities/personalities.

Thus, ‘irah,.pirrahh..porrrahh’, my foot…..!!

Too bad, Kejora is caught red handed with his pants down trying to bluff. His stupid game plan fails again & again.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Meroyan ker Wak..?
Meroyan yer Wak…!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kahh kaahhh kaaahhh kaahh

Anonymous
Guest
Anonymous

Abg kasi tahu ibu yg Irah tu jenis lembut manja
Lps tu, hari2, ibu asyik tanyakan pasal Irah saja
Dia kata, tak payah le tunggu sampai Irah kerja
Abg ini risau, kot Pak Yono mintak 50K belanja

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
💘❤💓💔💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💔💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Anonymous
Guest
Anonymous

S. Jibeng: “Inai disapu di jari, tanda nya mesra”
Memberi tahu, hai Irah sudah jadi milik Kejora
Ramai tetamu yg hadir & jugak sanak saudara
Di bilik pengantin, bercumbuan, teruna & dara

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
💘❤💓💔💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💔💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Kejora’s ‘dual role of play acting’ deceiving people as though he’s not alone, but in reality he is indeed ‘syok sendiri cakap sorang2 macam orang tak siuman/biol’.

This is a form of mental disturbance or paranoid on his oart in which on numerous times he assumes alternately two different identities/personalities.

Thus, ‘irah,.pirrahh..porrrahh’, my foot…..!!

Too bad, Kejora is caught red handed with his pants down trying to bluff. His stupid game plan fails again & again.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Meroyan lagi ker Wak…?
Meroyan lagi yer Wak…!

Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Ketua Penerangan PAS Pusat, Kamaruzaman Mohamad menasihati PKR supaya menyelesaikan terlebih dahulu urusan dalaman parti itu sebelum memberi pandangan mengenai kerjasama PAS dan Umno. “Kita minta PKR selesaikan dulu urusan dalaman parti, sebab isu video tak selesai lagi, kita mintak supaya selesaikan urusan dalaman, dan biarkan urusan PAS-Umno, diselesaikan oleh kami. “Kami rasa buat masa ini kami tidak perlukan khidmat nasihat daripada PKR, terima kasih diatas pandangan,” ujarnya pada Majlis Sambutan dan Jamuan Raya, Perpaduan Ummah Peringkat Parlimen Bangi di Bandar Baru Bangi di sini hari ini. Fuyooo..padan muka PKR kena setepek dengan PAS…isu semburit dan pelan peralihan kuasa tu… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kat tmpt Irah tentu siang, sini mlm jam sebelas
Irah sdg praktikal, tidak perlu lah pergi ke kelas
Tapi Irah sibuk, warkah abg tak perlu le dibalas
Abg sekadar nak utus salam & doa tulus ikhlas

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
💘❤💓💔💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💔💕💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💕💖💗
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Kejora’s ‘dual role of play acting’ deceiving people as though he’s not alone, but in reality he is indeed ‘syok sendiri cakap sorang2 macam orang tak siuman/biol’.

This is a form of mental disturbance or paranoid on his oart in which on numerous times he assumes alternately two different identities/personalities.

Thus, ‘irah,.pirrahh..porrrahh’, my foot…..!!

Too bad, Kejora is caught red handed with his pants down trying to bluff. His stupid game plan fails again & again.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Meroyan lagi ker Wak…?
Meroyan lagi yer Wak…!

😈👿👹💩😈👿👹💩😈👿👹💩😈👿
Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Human Resources Minister M. Kula Segaran said the suggestion to source for African workers to work in Malaysian plantations will be dropped. He added that the issue of taking in African workers arose when the farmers complained that they were in need of foreign workers, and suggested that the government consider employing workers from African countries where Malaysia had invested heavily. Kula Segaran had said that workers from Vietnam and Indonesia were no longer interested in working in Malaysia as wages were not too different from their countries of origin. Fuuh..tau pun si kula ni kocot tolor ngan Tun ….ingatkan… Read more »

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Alhamdulillah…Berita gembira untuk seluruh rakyat Msia, khususnya umat melayu Islam di Msia ni….Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi telah mengumumkan beliau kembali menguruskan UMNO sebagai Presiden parti. Suara-suara sumbang akan tetap ada di mana-mana. Namun adalah hak dan tanggungjawab beliau menguruskan UMNO seperti mana kepercayaan perwakilan UMNO. Pendakwaan beliau di mahkamah masih dalam keadaan “tidak bersalah” sehingga Pendakwa raya berjaya membuktikan sebaliknya. Sehingga itu Ahmad Zahid adalah seperti orang lain berhak menjalankan tanggungjawab politiknya sehingga 2021. Jika suatu hari nanti beliau bersalah, saya pasti beliau akan melepaskan jawatan. Sehingga itu beliau adalah seperti rakyat Malaysia yang lain bebas memimpin organisasi dan… Read more »

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Dato’ Seri Anwar Ibrahim today reiterated – for the umpteenth time – that he is not obsessed with becoming the Prime Minister of Malaysia. According to the PKR president, he has no problems with Tun Dr Mahathir Moahamad and is willing to give the Prime Minister all the time he needs to administer the country well. “(I) do not dispute that there are tricks by people around Dr Mahathir or me, who are trying to disturb or shake (the administration). “(They) should not disturb,” Anwar reportedly said in his speech during the opening ceremony of Wisma Keadilan at Bayan Baru… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku peduli apa, Budin tulis pasal Zahid Hamidi
Sbb dlm hati aku ni, ada 2 benda yg bersemadi
Pertama dok fikir ttg si Irah yg sdg sibuk study
Kedua, dok adjust nak tibai Suman bapok kedi

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

melatiRimba
Guest
melatiRimba

Dek kerna bang kejora Toya telah berkali kali menyeru nama hamba……..

Ok lah bang Kejora, saya lah Murni Melati
Tidak minta apa apa, cuma suka2 bercanda
Abg ini baka kera, sbb itu sukar mengerti
Beruk tua pun ada rupa, abg toya ada apa?

Kejora ini baka kera, sbb itu sukar mengerti
Beruk tua pun ada rupa, Kejora toya ada apa?
Bengap nya tak terkira, biolnya berkati kati
Mas Merah, toya dah lupa Irah pula dia terpa

Bengapnya tak terkira, biolnya berkati kati
Mas Mera Toya dah lupa, Irah pula dia terpa
Harap Toya suka ceria, dpt sua Murni Melati
Mera Irah ko dah noda, Toya tua nak jadi apa

Anonymous
Guest
Anonymous

Testing lagi..

Anonymous
Guest
Anonymous

Ok lah adik si dara, tau awak Murni Melati
Tak minta apa apa, tak juga nak bercanda
Adik ini baka kera, sbb itu sukar dimengerti
Beruk tua pun ada rupa, adik toya apa ada?

Anonymous
Guest
Anonymous

Adik ini baka kera, sbb itu sukar dimengerti
Beruk tua pun ada rupa, adik toya apa ada?
Bengap nya tak terkira, biolnya berkati kati
Mas Merah tu siapa, Irah saja di dlm dada!

Anonymous
Guest
Anonymous

Bengapnya tak terkira, biolnya berkati kati
Mas Merah tu siapa, Irah saja di dlm dada!
Hati ini jadi tak ceria, meluat dgn Murni Melati
Tetiba saja nak terpa, gatai mengada-ngada!

Anonymous
Guest
Anonymous

Jgn suka dok mengata kat org, Melati, tak elok
Usah pula cari bahaya, sarang tebuan jgn jolok
Belajar kemas2 dulu pantun punya selok belok
Takut nasib spt kawan Suman, si Mekcy golok!

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Padan muka amat sangat Anonymous kah3 @ Geng Najib yang asyik menjilat Najib dengan mengguna berbagai nama.

Kena sembur bulat2, kaw kaw.

Geng Najib itu lelaki Beruk Tua tapi kata2 pujangga British termashor William Shakespeare ini masih relevan untuk nya –

Hell hath no fury like a woman scorned.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Kejora’s ‘dual role of play acting’ deceiving people as though he’s not alone, but in reality he is indeed ‘syok sendiri cakap sorang2 macam orang tak siuman/biol’.

This is a form of mental disturbance or paranoid on his oart in which on numerous times he assumes alternately two different identities/personalities.

Thus, boleh jalan dahh dgn dia punya ‘tangkichi melati’, ..!!

Too bad, Kejora is caught red handed with his pants down trying to bluff. His stupid game plan fails again & again.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Meroyan lagi ker Wak…?
Meroyan lagi yer Wak…!!

😈👿👹💩😈👿👹💩😈👿👹💩😈👿
Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Alang kah sedap nya mendengar / membaca MelatiRimba punya komen. Kata nya “saya lah Murni Melati”. Menempelak terang2 muka Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama.

Harap melatiRimba / Murni Melati masuk selalu dengan reaksi2 seperti itu kpada komen2 yang mengarut, destructive, coba sabotaj blog Budin ini.

Paling sedap sekali bila anda mengata,

“Abg ini baka kera, sbb itu sukar mengerti
Beruk tua pun ada rupa, abg toya ada apa?”.

Di harap lesap lah “abg toya” itu akibat nya.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Kejora’s ‘dual role of play acting’ deceiving people as though he’s not alone, but in reality he is indeed ‘syok sendiri cakap sorang2 macam orang tak siuman/biol’.

This is a form of mental disturbance or paranoid on his oart in which on numerous times he assumes alternately two different identities/personalities.

Thus, boleh jalan dahh dgn dia punya ‘tangkichi melati’, ..!!

Too bad, Kejora is caught red handed with his pants down trying to bluff. His stupid game plan fails again & again.

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Kejora’s ‘dual role of play acting’ deceiving people as though he’s not alone, but in reality he is indeed ‘syok sendiri cakap sorang2 macam orang tak siuman/biol’.

This is a form of mental disturbance or paranoid on his oart in which on numerous times he assumes alternately two different identities/personalities.

Thus, ‘melatiRimba’, MY FOOT…..!!

Too bad, Kejora is caught red handed with his pants down trying to bluff. His stupid game plan fails again & again.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Meroyan lagi ker Wak…?
Meroyan lagi yer Wak…!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaahh kaahh kaahh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Kejora’s ‘dual role of play acting’ deceiving people as though he’s not alone, but in reality he is indeed ‘syok sendiri cakap sorang2 macam orang tak siuman/biol’.

This is a form of mental disturbance or paranoid on his oart in which on numerous times he assumes alternately two different identities/personalities.

Thus, ‘irah,.pirrahh..porrrahh’, my foot…..!!

Too bad, Kejora is caught red handed with his pants down trying to bluff. His stupid game plan fails again & again.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Meroyan lagi ker Wak…??
Meroyan lagi yer Wak…!!

😈👿👹💩😈👿👹💩😈👿👹💩😈👿
Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂