AZMIN BUAT PERJUMPAAN SULIT 30 JUN INI?

Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Azmin Ali dikatakan akan mengadakan satu perjumpaan sulit dengan para pemimpin PKR yang merupakan penyokongnya pada malam Ahad ini.

Perjumpaan pada malam 30 Jun itu dilaporkan akan diadakan kediaman menteri berkenaan di Putrajaya.

Pada hari yang sama juga Azmin akan mengadakan jamuan rumah terbuka di kediamannya, sebelum pada lewat malamnya beliau akan berlepas ke luar negara untuk lawatan rasmi.

Dikatakan sebelum beliau berlepas ke luar negara itu, satu mesyuarat atau perjumpaan sulit akan diadakan bersama para penyokong kuatnya.

Beberapa pemimpin PKR yang diketahui merupakan penyokongnya telah maklum mengenai perjumpaan tersebut serta mengesahkan kehadiran masing-masing.

Malah, seorang pemimpin kanan PKR yang berjawatan menteri telah membatalkan kehadiran dalam sebuah program di Terengganu pada 30 Jun itu semata-mata untuk menghadiri perjumpaan yang diadakan di kediaman Azmin.

Secara langsung ini bermakna perjumpaan yang dipanggil Azmin sebelum beliau berlepas ke luar negara itu amat-amat penting dan mustahil serta tidak boleh diuzurkan.

Apakah agenda yang mahu Azmin bentangkan dalam perjumpaan sulit itu?

Adakah beliau mahu para penyokongnya terus bertahan dan melawan berhubung isu penyebaran video seks sejenis yang didakwa melibatkannya dengan Haziq Abdullah Abdul Aziz?

Atau mungkinkah perjumpaan itu merupakan medan untuk Azmin meninggalkan pesanan terakhir sebelum beliau meletakkan jawatan?

Segala-galanya tampak tidak pasti sehingga ini kerana beberapa pihak yang dirisik mengenai perjumpaan itu sendiri tidak tahu tujuan sebenarnya.

Mereka dikatakan hanya diberikan jemputan agar menghadiri perjumpaan itu dengan kehadiran adalah sangat mustahak.

Sementara itu, dalam perkembangam berkaitan, Tun Mahathir Mohamad sebagai Perdana Menteri dan Muhyiddin Yassin selaku Menteri Dalam Negeri dilaporkan sudah pun dimaklumkan oleh pihak polis berhubung siasatan awal berkenaan isu video seks sejenis yang didakwa melibatkan Azmin itu.

Ada juga laporan lain mengatakan Anwar Ibrahim sebagai bakal Perdana Menteri ke-8 turut sama dimaklumkan oleh pihak polis berhubung siasatan polis itu.

Bagaimanapun sehingga ini belum diketahui bilakah hasil siasatan itu akan diumumkan secara rasmi oleh pihak polis.

Dalam hal ini, adakah perjumpaan yang dipanggil oleh Azmin pada pada 30 Jun itu ada kaitan dengan hasil siasatan polis itu? (Shahbudindotcom 28/06/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 28 June 2019 — 12:13 pm

163
Leave a Reply

avatar
12 Comment authors
rahman jpcAnonymousOthman AhmadAnonymousGeng Najib Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
rahman jpc
Guest
rahman jpc

jikja Azmin n penyokong2 nya membuat keputusan utk keluar PKR (kemungkinan besar) n menubuh parti baru atau mengambl alih parti yg sedia ada (Parti Negara?), maka impian Anwar utk menjadi PM 8 akan berkecai.

Anonymous
Guest
Anonymous

Artifak dr muzium itu elok jer pcik Man simpan
Jaga lah elok2, untuk anak cucu punya tatapan
Tak kan laku pun, kalu sbg fitnah, nak diumpan
Sbb, Irah dah dpt penjelasan, dr ini cgu tampan

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kamu dah tak dapat elak, tepis, nafi atau tangkis hujah2 ku bahawa kau pengamal seks songsang.
Kamu kini kesipuan tak terbandingkan. Itu cuma sikit saja, aku ada berpuluh-puluh lagi aksi2 hebat seks songsang kamu itu yg ku dapatkan dari arkib blog ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mmg banyak pantun lucah yg aku ni udah beri
Aku ada maruah lelaki, untuk pertahankan diri
Sila lah pkcik selongkar muzium punya almari
Himpun banyak2, lepas itu bawak sini dgn lori

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Fitnah2 pcik Man tu, simpan je buat jeruk budu
Tak apa lah, pakcik mahu kata Kejora cikgundu
Dgn pkcik pun, Kejora udah tak ghairah beradu
Sbb, dari Irah manja, Kejora dapat utusan rindu

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Anonymous
Guest
Anonymous

Dekat pcik Man, kini, Kejora tidak ler lagi marah
Fitnah2 pcik itu, kpd Allah je le, Kejora berserah
Kadha & kadar kudrat Illahi Kejora tetap pasrah
Kerana Kejora ada penawar, bingkisan dari Irah

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💖💗💙💚💛

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tiada maaf bagi mu kerana kau telah menghinjak-hinjak martabat isteri ku yg sah.

Akan ku cari dan tuntut mu dunia akhirat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Baru pcik Man tahu, kalau dlm hati derita berat
Siapakah dia yg dulu mulakan langkah keparat
Pcik berani buat berani le pula hadapi mudarat
Tapi..pcik Man ni percaya ke dgn alam akhirat?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Rakyat Msia yang cintakan keadilan mendesak MACC di bawah Bibi Koya agar beliau WAJIB lah ‘without fear or favour’ mempercepatkan dan membuka kembali kertas siasatan 7 kes berprofil tinggi melibatkan rakan-rakan pimpinan PH beliau yang ‘disenyapkan’. Ini termasuklah: (1) Kes rasuah dan salah gunakuasa di dalam projek Terowong Bawah Laut yang melibatkan YB Lim Guan Eng, Menteri Kewangan sewaktu beliau menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang. (2) Kes pembelian Banglo yang mencurigakan melibatkan YB Lim Guan Eng Menteri Kewangan sewaktu beliau menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang dan Ahli Perniagaan Pang Li Khoon. (3) Kes berkaitan kejanggalan senarai keanggotaan parti serta dakwaan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman tahu, kalau dia masuk, lagi ler dia parah
Kini dia lintang pukang lari entah ke mana arah
Lps ni masuk balik, dia cakap baru balik umrah
Baru dia tahu, siapa ini bakal tunangannya Irah

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💖💗💙💚💛

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Lagi2 irah-pirrahh.

Porrrahhh, boleh jalan dahhh….!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Hai, Pakcik Man, org hebat, Bersatu punya otai!
Kat entri baru nun tak rasa ke nak gi mengintai
Di sana nyaman & permai spt kat tepian pantai
Ada kumbang memujuk rayu kuntuman teratai

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💖💗💙💚💛

Anonymous
Guest
Anonymous

Pembaca boleh lihat, tak perlulah Kejora kupas
Suman bapok kedi, kini, dah terlentang tumpas
Iblis ini cau lari serupa dgn kudong punya lipas
Kini bini dia sdng gosok, dia tercungap2 napas

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Sorry, you fail….!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Ckgu Kejora dapat bergaya punya kemenangan
Mlm ini, tersembam rapat Suman iblis bajingan
Lps ni, Suman akan lesap lama dari pandangan
Bila masuk balik, dia buat alasan gi rombongan

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Sorry, you fail miserably….!!

Noneng
Guest
Noneng

TN pukimak babi
Mana senarai nama pemimpin PAS yang terima duit 1mdb. Dah berapa kali aku mintak.
Babi betullah kau ni.
Muka tampal kulit babi tak tau malu
Tabur fitnah siang malam.

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Noneng..kau jangan mimpi lah si TN tu nak sahut cabaran kau beb…cuba kau suruh dia raba kat celecah kelengkangnya tu..agak2nya ada tak dua bateri torchlight kat situ…konpom takde punya beb !!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro GN,

Wak Suman tempe kedi itu pun apa nya kurang
Kat dlm bilik, si tua bacul tu nangis mengerang
Dia mcm lupa cgu Kejora bukan calang2 orang
Tak cukup ilmu di dada tak keluar le berperang

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

How damn bloody fuckin’ stupid you are making relentless foolish attempt just for the fuckin’ sake to divert the fact that you’re a mere fuckin’ gay boy with that ridiculous fuckin’ PANTAToon….?? Poor silly gay boy….!!

Now look gay boy,
Who the fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those fuckin’ ridiculous PANTAToon of yours…….??
Whatmore with your such damn fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it fuckin’ plain & direct – Vamoose and get out of my sight, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Woww…wowww…wowww… Look at these unbelievable example of Kejora’s ‘syok sendiri so called superb Manglish’….. “Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow” “Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow” “Challenging him, poor pkcik Man felt into fever” “Seeing English pantun, pcik tremble and shiver” “Suman is an old gay who use to act as if brutal” But actually this bloody old gay in soft & gentle” ————————————————————————— My goodness, is that English……?? Oh no…that’s outright rubbish. Boy, that’s sure gibberish. That’s Kejora’s fuckin’ Manglish. Hi hi hi Ho ho ho My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora ass hole, you fuckin’ idiot made another fuckin’ idiotic blunder for that fuckin’ PANTAToon garbage of yours……

“Like Kejora’s beautiful, rhymic, ‘pantuns’ word”
“Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh”.
-”———————————————————

What the fuck is “rhymic” all about, hmmmmm….??

My goodness, is that English……??
Oh no…that’s outright rubbish.
Boy, that’s sure gibberish.
That’s Kejora’s fuckin’ kampungan Manglish.

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far far lot better than your ridiculous Manglish, got it stupid….??

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!
And..and.. for fuck sake, STOP MAKING A BLOODY FUCKIN’ FOOL OF YOURSELF HERE…..!!

He he he
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Modai Seman barua, kutuk aku, kata aku ni gay
Tapi bila aku cabaq jumpa, dia ketaq mengigey
Dia tak beghani pi Dtran Merdeka aku panggey
Kalau jumpa, tak payah pukoi, cukup aku jegey

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pasal fuckin tidak perlu le Wak Suman pertikai
Kes video seks Jemin itu, biar jer polis rungkai
Tapi kat belakang Wak itu ada spt bau bangkai
Jgn2, jubor Wak Seman ini, Jemin sudah pakai

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman ikut Jemin rata, sbb dia mau bodek jilat
Jemin pulak terperasan, bontot Suman tu bulat
Suman kata, ‘jgn Min, bontot pcik kudis berulat’
Jemin tibai juga, Suman tahan le terkulat-kulat

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku ghasa, kote Jemin tu, Wak dah buleh ukoq
Pasai, dia dah masuk dlm Wak punya pungkoq
Nak tanya Wak, kote dia tu lughuih ka bengkok
Wak dah ghasa, tebai ka nipih dia punya takok?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hah ha ha
Hih hii hii
Heh he he
Hoh ho ho.

Anonymous
Guest
Anonymous

Haziq dah bak kuar citer jubor & kunyit geli-geli
Aku rasa le, kerja ni mesti ada terlibat Benggali
Cuma, Haziq blm citer yg Suman terlibat sekali
Wak, Benggali tu & si Jemin, ada letak KY jelly?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Hah ha ha
Hih hii hii
Heh he he
Hoh ho ho

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora dah mula mengarut carut dgn PANTAToon Sampah, menuduh orang tanpa asas & bukti, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol.
Maju kena, mundur kena – Volkswagen Kuning Kunyit……!!

Hi hi hi, abis meleleh air hidung menahan lawak bodoh kejora.

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ewahhhhh,..ewahhhh…ewahhhh… cantik..cantik..sungguh cantik.. Kejora berPANTATUN dgn gaya aksi hebat seks songsangnya berjubor sepanjang malam bulan puasa. DAHSYAT..DAHSYAT GILA….!! Setinggi-tinggi tahniah, dol…… KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba tahu Mekcy Golok bukanlah rupawan Tapi bontot lentik nyah ni… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora dah mula mengarut carut dgn PANTAToon Sampah, menuduh orang tanpa asas & bukti, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol.
Maju kena, mundur kena – Volkswagen Kuning Kunyit……!!

Hi hi hi, abis meleleh air hidung menahan lawak bodoh kejora.

Ho ho ho

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

PANTAToon yg tak ada isi bernas menuduh orang, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol.
Maju kena, mundur kena – Volkswagen Kuning Kunyit……!!

Hi hi hi, abis meleleh air hidung menahan lawak bodoh kejora.

Ho ho ho

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ewahhhhh,..ewahhhh…ewahhhh… cantik..cantik..sungguh cantik.. Kejora berPANTATUN dgn gaya aksi hebat seks songsangnya berjubor sepanjang malam bulan puasa. DAHSYAT..DAHSYAT GILA….!! Setinggi-tinggi tahniah, dol…… KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba tahu Mekcy Golok bukanlah rupawan Tapi bontot lentik nyah ni… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

PANTAToon yg tak ada isi bernas menuduh orang, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol.
Maju kena, mundur kena – Volkswagen Kuning Kunyit……!!

Hi hi hi, abis meleleh air hidung menahan lawak bodoh kejora.

Ho ho ho

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Yer ker tuu…??

Aku yg terjerit di tengah2 Dataran Merdeka, Kau kat mana, kau kat mana berjam-jam.

Masih juga nak auta temberang, si pengecut ini.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Yg berjubor sepanjang malam bulan puasa tuu, siapa haaaa….?? Ini aper cerita, dol…… KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba tahu Mekcy Golok bukanlah rupawan Tapi bontot lentik nyah ni mmg sgt menawan Bontot bulat pejal dia, sentasa… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ewahhhhh,..ewahhhh… Cantik..cantik..sungguh cantik.. Kejora berPANTATUN dgn gaya aksi hebat seks songsangnya berjubor sepanjang malam bulan puasa. DAHSYAT..DAHSYAT GILA….!! Setinggi-tinggi tahniah, dol…… KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba tahu Mekcy Golok bukanlah rupawan Tapi bontot lentik nyah ni… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Selama ini yg tak berani muncul dgn berbagai alasan tuu, siapa haaaaa….??

Anonymous
Guest
Anonymous

😂🤣😅😆😆😅🤣😂😂😍😍💪

Anonymous
Guest
Anonymous

Itu lah Suman, ko nak ajak aku ni lucah beraksi
Kau nanti akan diketawa orang, tak kering gusi
Kalau sudah tikus, usah lah cuba nak gigit besi
Dulu, ngko dah kena mcm ini, sekali Pcik Macy

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Hah ha ha
Hih hii hiii
Heh he he
Hoh ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku rasa Suman mcm pcik Macy, bapok Golok
Sbb tu dia pandai hal kunyit punya selok belok
Mungkin kerna nak bodek dia kata Jemin elok
Last2, lobang jubor si tua ni si Jemin dpt jolok

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

KEJORA
Hamba kini terbayang dpt jubo Mekcy Golok
Dia pakai mekap tebal sampai rupa jadi elok
Darii belakang, hamba datangi & terus pelok
Terus londeh seluar & jubor dia hamba jolok
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
———————————————————————-
He he he

Stigma ‘kunyit’ sampai bila pun tetap menempel lekat pada diri kamu. Ingatkan “si warak” ini tiap2 awal pagi tonggang tonggek “sembah-yang”, rupa2nya dia BERJUBOR…..!!

Heeeee, Malunya engkau…..!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 12:01 am,

Anon ketawa apa ini bukan perkara yang lucu
[email protected] bapok ni si Jemin udah pacu
Dia inii, kalau kat rumah siap mekap bergincu
Dah tu, asyik je berebut bedak dgn anak cucu

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

BerPANTAToon melantun-lantun kartun dah dia bila kebuntuan & kesipuan dek dilondeh telanjangkan dirinya seorang gay pengamal seks songsang.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

We can’t see anymore old goon Suman around
He is as if, in deep water pool, sank and drown
Kejora had beaten, this idiot, flat to the ground
As champion, Kejora deserve to get the ‘crown’

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow.. pantun bahasa Inggeris, cgu Kejora reka
Dari segenap sudut, kemas, elok, cantik belaka
Tak dpt dicerita bagaimana hati Suman terluka
Mau sebulan meroyan ini wak kedi tua bangka

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

How damn bloody fuckin’ stupid you are making relentless foolish attempt just for the fuckin’ sake to divert the fact that you’re a mere fuckin’ gay boy with that ridiculous fuckin’ PANTAToon….?? Poor silly gay boy….!!

Now look gay boy,
Who the fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those fuckin’ ridiculous PANTAToon of yours…….??
Whatmore with your such damn fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it fuckin’ plain & direct – Vamoose and get out of my sight, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Woww…wowww…wowww… Look at these unbelievable example of Kejora’s ‘syok sendiri so called superb Manglish’….. “Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow” “Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow” “Challenging him, poor pkcik Man felt into fever” “Seeing English pantun, pcik tremble and shiver” “Suman is an old gay who use to act as if brutal” But actually this bloody old gay in soft & gentle” ————————————————————————— My goodness, is that English……?? Oh no…that’s outright rubbish. Boy, that’s sure gibberish. That’s Kejora’s fuckin’ Manglish. Hi hi hi Ho ho ho My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora ass hole, you fuckin’ idiot made another fuckin’ idiotic blunder for that fuckin’ PANTAToon garbage of yours……

“Like Kejora’s beautiful, rhymic, ‘pantuns’ word”
“Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh”.
-”———————————————————

What the fuck is “rhymic” all about, hmmmmm….??

My goodness, is that English……??
Oh no…that’s outright rubbish.
Boy, that’s sure gibberish.
That’s Kejora’s fuckin’ kampungan Manglish.

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far far lot better than your ridiculous Manglish, got it stupid….??

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!
And..and.. for fuck sake, STOP MAKING A BLOODY FUCKIN’ FOOL OF YOURSELF HERE…..!!

He he he
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Pasal fuckin tidak perlu le Wak Suman pertikai
Kes video seks Jemin itu, biar jer polis rungkai
Tapi kat belakang Wak itu ada spt bau bangkai
Jgn2, jubor Wak Seman ini, Jemin sudah pakai.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman ikut Jemin rata, sbb dia mau bodek jilat
Jemin pulak terperasan, bontot Suman tu bulat
Suman kata, ‘jgn Min, bontot pcik kudis berulat’
Jemin tibai juga, Suman tahan le terkulat-kulat.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku ghasa, kote Jemin tu, Wak dah buleh ukoq
Pasai, dia dah masuk dlm Wak punya pungkoq
Nak tanya Wak, kote dia tu lughuih ka bengkok
Wak dah ghasa, tebai ka nipih dia punya takok?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.

Anonymous
Guest
Anonymous

Haziq dah bak kuar citer jubor & kunyit geli-geli
Aku rasa le, kerja ni mesti ada terlibat Benggali
Cuma, Haziq blm citer yg Suman terlibat sekali
Wak, Benggali tu & si Jemin, ada letak KY jelly?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku rasa Suman mcm pcik Macy, bapok Golok
Sbb tu dia pandai hal kunyit punya selok belok
Mungkin kerna nak bodek dia kata Jemin elok
Last2, lobang jubor si tua ni si Jemin dpt jolok

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Itu lah Suman, ko nak ajak aku ni lucah beraksi
Kau nanti akan diketawa orang, tak kering gusi
Kalau sudah tikus, usah lah cuba nak gigit besi
Dulu, ngko dah kena mcm ini, sekali Pcik Macy

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

KEJORA
Hamba kini terbayang dpt jubo Mekcy Golok
Dia pakai mekap tebal sampai rupa jadi elok
Darii belakang, hamba datangi & terus pelok
Terus londeh seluar & jubor dia hamba jolok
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
———————————————————————-
He he he

Stigma ‘kunyit’ sampai bila pun tetap menempel lekat pada diri kamu. Ingatkan “si warak” ini tiap2 awal pagi tonggang tonggek “sembah-yang”, rupa2nya dia BERJUBOR…..!!

Heeeee, Malunya engkau…..!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

KEJORA
Hamba kini terbayang dpt jubo Mekcy Golok
Dia pakai mekap tebal sampai rupa jadi elok
Darii belakang, hamba datangi & terus pelok
Terus londeh seluar & jubor dia hamba jolok
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
———————————————————————-
He he he

Stigma ‘kunyit’ sampai bila pun tetap menempel lekat pada diri kamu. Ingatkan “si warak” ini tiap2 awal pagi tonggang tonggek “sembah-yang”, rupa2nya dia BERJUBOR…..!!

Heeeee, Malunya engkau…..!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ewahhhhh,..ewahhhh…ewahhhh… cantik..cantik..sungguh cantik.. Kejora berPANTATUN dgn gaya aksi hebat seks songsangnya berjubor sepanjang malam bulan puasa. DAHSYAT..DAHSYAT GILA….!! Setinggi-tinggi tahniah, dol…… KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba tahu Mekcy Golok bukanlah rupawan Tapi bontot lentik nyah ni… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman bapok dah kena lenyek serupa tapai ubi
Hilang abis, hujah auta dia, pasal Najib & 1MDB
Kote dah sentap masuk, serupa kepala labi-labi
Muka pulak dia rasa tebal serupa dgn kulit babi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Is that so.., I’m not convinced…!!

Sorry, you fail again & again.

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Jemin ni tak tau malu betul lah…sepatutnya dia dah sedar peluangnya untuk jadi PM dah tertutup terus..kaput…Tun dah tentu takkan serahkan jawatan PM ke 8 tu padanya..malah ada cakap2 dalaman Bersatu sendiri mengatakan komplot video semburit tu adalah buah tangan Tun sendiri…sebagai jaminan agar Jemin dan MP2 dari kartelnya terus memberi sokongan padu dan kesetiaan tak berbelah bahagi kepada Tun…apatah lagi lagi, kini Tun semakin tersepit kerana menghadapi tekanan kuat dari kartel Bang Non berkaitan isu pelan peralihan kuasa tu..dan ada yang mengatakan tujuan Tun memanjangkan lagi tempohnya menjadi PM setahun lagi adalah kerana dia perlu merancang plan B untuk… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman bapok, hanya kuat pada bunyi gendang
Lagu basi lapok lama jugak, dia asyik dendang
Tapi tak berani bila aku ajak jumpa kat padang
Kalu jumpa, sah le barua ni makan penendang

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

What’s that….goodness, trash PANTAToon withoot substance….!!

Wadting time & space, try again, why you useless jerk…..!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Correction:

What’s that….goodness, trash PANTAToon without substance….!!

Wasting time & space, try again, why you useless jerk…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila orang puji Kejora, Suman jadi tak tenteram
Mcm2 lah dia buat tohmahan nak lepas geram
Tapi kini, naper monyet tua ini, diam jer muram
Tak berani keluar pun, ini pukimak anak haram

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Orang cari puki, kau berjubor, aper kejadah…..??

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Pasal jubor tidak perlu ler Wak Suman pertikai Kes video seks Jemin itu, biar jer polis rungkai Tapi kat belakang Wak itu ada spt bau bangkai Jgn2, jubor Wak Seman ini, Jemin sudah pakai. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Suman ikut Jemin rata, sbb dia mau bodek jilat Jemin pulak terperasan, bontot Suman tu bulat Suman kata, ‘jgn Min, bontot pcik kudis berulat’ Jemin tibai juga, Suman tahan le terkulat-kulat. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Aku ghasa, kote Jemin tu, Wak dah buleh ukoq Pasai, dia dah masuk dlm Wak punya pungkoq Nak tanya Wak, kote dia tu lughuih ka bengkok Wak dah ghasa, tebai ka nipih dia… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

KEJORA
Hamba kini terbayang dpt jubo Mekcy Golok
Dia pakai mekap tebal sampai rupa jadi elok
Darii belakang, hamba datangi & terus pelok
Terus londeh seluar & jubor dia hamba jolok
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
———————————————————————-
He he he

Stigma ‘kunyit’ sampai bila pun tetap menempel lekat pada diri kamu. Ingatkan “si warak” ini tiap2 awal pagi tonggang tonggek “sembah-yang”, rupa2nya dia BERJUBOR…..!!

Heeeee, Malunya engkau…..!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Mana Suman yg kononnya otai org kuat gomen
Kat entri lama, dia masih meroyan, buat komen
Kejora dok tala tibai, tak kan dia tiada sentimen
Dia udah mati pucuk, tak kan dgn bini beromen

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Orang berbahgia dgn 2 isteri, 6 anak, 5 cucu.

Yg kau berjubur, aper ker hal…..??

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora tahu Pcik Man kaya walau pun tak kerja
Sbb dulu sakau duit Umno kini mewah belanja
Pcik tanya soalan, Kejora nak jwb le sbb teruja
Kejora ada..satu yg amat berharga, Irah manja

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💘❤💓💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💖💗💙💚💛

Noneng
Guest
Noneng

TN monyet tua nyanyuk payah benar iblis ni nak mampus.
Mana senarai nama pemimpin PAS yang terima duit 1mdb?
Kau suruh adik kandung kau Tipah koyak tu keluarkan senarai baru.

TN babi, bertindaklah sekarang. Jenis muka tampal kulit babi, jgn cari dalih lagi TN babi.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kau Geng Najib @ Noneng nanti mati dalam puki mak kau. Puki mak kau itu begitu luas di koyak rabak bapak kau ganas memuki nya hingga kepala kau boleh masuk.

Satu hari kau geram dengan bapak kau monopolikan main puki mak kau, kau tak tahan, geram, masukkan kepala kau ke dalam puki mak kau. Mak kau pun rasa sedap, di kemut nya kepala kau hingga kau mampus. Habis cerita ..

Aku dah cakap, kau biadab dan kurang ajar, aku carutkan kau dan mak kau sebab tak bimbing kau masa kecik.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Habis cerita korang keluarga incest, anak sama bapak kongsi main puki mak kau.

Bab lain akan keluar bila kau biadab dan kurang ajar lagi.

Kau punya buas, bila tengok muka mak kau, kau kesian dia dah tua, tapi kau sex manic, kau gasak puki dia jugak, dah takda lendir, kau sapu minyak sawit.

Anonymous
Guest
Anonymous

TANpa NAma KAki jubo
HANtam JUbo TAk KIra APa BAngsa,JANji NAFsu TUnai

KO HANtam JUbo AYam MAsa KOcik

BILA besau KAu HANtam JUbo ORang

BIla KO TAK dapek JUbo ORAng

KAu JOlok JUbo Ko DENgan BAtang MOp

AKU DAH NAK TERGELAK NI

Kah KAH kahhhhhh KAH KAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Tang ni..kita semua kena bersetuju sesangat kerana ternyata memang ada kebenarannya yang langsung tak boleh kita pertikaikan walau sedikit pun!!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

😆😅😃😀😂🤣😂😂😆😅 😍😍 😘

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Tn. Budin..rakyat Msia yang waras tak nak dengar berita Jemin nak adakan pertemuan sulit dengan ahli2 kartelnya ..biaq pi lah pasal parti kunyit rakyat tu..yang rakyat nak dengar ialah tentang pertemuan sulit Jemin dengan Haziq tu hingga berlakunya semburitan di antara kedua2nya seperti tular dalam video yang menjadi sensasi seluruh negara…..dari buat pertemuan sulit dengan kartelnya, lagi bagus kalau Jemin sahut cabaran Haziq untuk menyamannya secepat mungkin atau buat ujian poligraf..ataupun buat sumpah kat mesjid bahawa semburitan tu tak berlaku dan ia hanya lah satu fitnah aje…atau kat majlis hari raya tu akan diadakan pesta semburitan besar2an…mana lah tau..apa2 boleh… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Caca lah komen aku di atas tuh .. sedap cerita nya, aku gerenti

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Kita semua kat blog ni pasti bersetuju 150% bahawa segala yang dinukilkan oleh TN di atas tu adalah hasil dari peristiwa sebenar yang berlaku dalam keluarganya…iye lah..logik akal orang yang sihat takkan terfikir untuk mereka2 cerita yang begitu memburuk2kan keluarga sendiri di khalayak ramai seperti dalam blog ni… melainkan lah ia memang betul2 terjadi…tapi apa yang kita semua nak herankan, penyokong2 tegar PH macam TN ni dah terang2 jadi ahli seumur hidup..PH..parti Homo..ngaku ajelah..orang kampung lu semua dah tau bhai!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Modai Seman barua, kutuk aku, kata aku ni gay
Tapi bila aku cabaq jumpa, dia ketaq mengigey
Dia tak beghani pi Dtran Merdeka aku panggey
Kalau jumpa, tak payah pukoi, cukup aku jegey

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

PANTAToon Sampah Kejora yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol.
Maju kena, mundur kena – Volkswagen Kuning Kunyit……!!

Hi hi hi, abis meleleh air hidung menahan lawak bodoh kejora.

Ho ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Pasal kunyit, tidak perlu le Wak Suman pertikai
Kes video seks Jemin itu, biar jer polis rungkai
Tapi kat belakang Wak itu ada spt bau bangkai
Jgn2, jubor Wak Seman ini, Jemin sudah pakai

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku ghasa, kote Jemin tu, Wak dah buleh ukoq
Pasai, dia dah masuk dlm Wak punya pungkoq
Nak tanya Wak, kote dia tu lughuih ka bengkok
Wak dah ghasa, tebai ka nipih dia punya takok?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hah ha ha
Hih hii hii
Heh he he
Hoh ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Haziq dah bak kuar citer jubor & kunyit geli-geli
Aku rasa le, kerja ni mesti ada terlibat Benggali
Cuma, Haziq blm citer yg Suman terlibat sekali
Wak, Benggali tu & si Jemin, ada letak KY jelly?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Saja le nak tanya Wak ni sekadar nak berborak
Besar ker Wak, batang kotey, itu Jemin haprak?
Wak rasa tak, dlm bontot Wak, kotey dia gerak?
Lps dah kena sodok senang ke tak Wak berak?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hah ha ha
Hih hii hii
Heh he he
Hoh ho ho.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

What the fuckin’ hell are you talkin’ about, skunk…..?? The record still there that you not even once has the gut to meet me face-to-face.

Oh yess, rumah di Kedah tuu ada kerr..’mas datang bulan’ dgn kau masih cik gudang di sana lagi kerr…..??

He he he

Besar punya temberang….!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman ikut Jemin rata, sbb dia mau bodek jilat
Jemin pulak terperasan, bontot Suman tu bulat
Suman kata, ‘jgn Min, bontot pcik kudis berulat’
Jemin tibai juga, Suman tahan le terkulat-kulat

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Itu lah Suman, ko nak ajak aku ni lucah beraksi
Kau nanti akan diketawa orang, tak kering gusi
Kalau sudah tikus, usah lah cuba nak gigit besi
Dulu, ngko dah kena mcm ini, sekali Pcik Macy.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Chua Soi Lek skandal seks dgn betina.
DP Vijandran skandal seks dgn betina.
Tapi Melayu Islam Haziq & Kejora skandal seks main sesama jantan.

Di mana silapnya, MEMALUKAN…….!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

KEJORA
Hamba kini terbayang dpt jubo Mekcy Golok
Dia pakai mekap tebal sampai rupa jadi elok
Darii belakang, hamba datangi & terus pelok
Terus londeh seluar & jubor dia hamba jolok
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
———————————————————————-
He he he

Stigma ‘kunyit’ sampai bila pun tetap menempel lekat pada diri kamu. Ingatkan “si warak” ini tiap2 awal pagi tonggang tonggek “sembah-yang”, rupa2nya dia BERJUBOR…..!!

Heeeee, Malunya engkau…..!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman bebal tu, kalah, dia tidak akan mengaku
Walau pun, dia udah kena lanyak teruk dgn aku
Kini monyok ler si biol ni, serupa dgn kera duku
Agak nya jubor iblis ini, Jemin sdg rancak paku

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Yg berjubor sepanjang malam bulan puasa tuu, siapa haaaa….?? Ini aper cerita, dol…… KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba tahu Mekcy Golok bukanlah rupawan Tapi bontot lentik nyah ni mmg sgt menawan Bontot bulat pejal dia, sentasa… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman tua bangka, tapi akal spt budak mentah
Tadi sepetang, kat entri lama meroyan melatah
Tapi guna serangkap dua pantun, dia aku ratah
Fitnah dari blog KD pula mudah saja aku patah

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

SANG TIKUS ANONYMOUSE KENA PELANGKONG LAGI: Anonymous Thursday, June 27, 2019 5:27:00 PM This comment has been removed by a blog administrator (blogger Kluangman). Anonymous Thursday, June 27, 2019 5:30:00 PM Muyiden kurang sihat dan tak sebulu dgn madey lagi…presiden parti yg tak ada kuasa…Boboi blm boleh berdikari dlm politik…boboi harapkan daddy kasi…pemilihan nanti boleh lihat sekuat mana madey dlm Bersatu terutamanye di Johor….. kluangman Thursday, June 27, 2019 6:18:00 PM Boboi Mana Ni? Boboi utara KE boboi selatan? Boboi utara jadi MB ikut kapasiti dia..Tak ADA SIAPA Bimbing, Tak ADA kecoh pun di Sana, belum ADA rakyat kedah mati… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

LAGI2 SANG TIKUS ANONYMOUSE KENA PELANGKONG: Anonymous Thursday, June 27, 2019 5:56:00 PM KD …ini soklan yg ko takut nak jawab seperti soklan2 seblm ni…soklan ni sudah ada dlm blog budin yg tiada sekor pon penjilat madey berani jawab… Adekah madey tidak korup bila bail out syarikat kapal mirzan mahathir dgn wang kerajaan melalui Petronas bilion2 dan arahkan Mas beli minyak kapalterbang dgn syarikat milik anak dia?… Adekah petronas milik bapak madey?… kluangman Thursday, June 27, 2019 6:16:00 PM Soalan basi? Tun dah cabar beribu Kali..bawa le kes KE mahkamah.. Era paklah Dan Najib..ADA bawa kes in KE mahkamah? Dah… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Anonymous
Suman tua bangka, tapi akal spt budak mentah
Tadi sepetang, kat entri lama meroyan melatah
Tapi guna serangkap dua pantun, dia aku ratah
Fitnah dari blog KD pula mudah saja aku patah

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kenapa beruk sekor nih terkinja-kinja tak tentu arah kalau dia tak melahap belacan…ada aKu sebut nate ‘Kejora’ kerr..kan aku hanya sebut Sang Tikus AnonyMOUSE……..??

Dah rasa bersalah kerr, tuu……??
Amboi, baru ku cuit sedikit….”Tak ku sangka, kiranya bedak menjadi powder”.

Memang sah2, puak2 yg memfitnah Tun M songlap bilyon2, adalah tahap dungu membabi buta – ibarat menuduh si buta mengendap orang mandi. Bak kata kluangman on Thursday, June 27, 2019 6:16:00 PM, Tun dah cabar beribu Kali..bawa le kes KE mahkamah..
Era paklah Dan Najib..ADA bawa kes in KE mahkamah?

He he he
Ho ho ho
Hi hi hi
Hu hu hu
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman dgn cikgu Kejora, cuba nak bermain api
Tak sedar yang dia itu bodoh tahap lembu sapi
Kini, si iblis bapok kedi itu, terus diam menyepi
Pantun2 Kejora, dia akan mengigau dlm mimpi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Apa tuu..ciku, cik gundu..yg 24 jam bergayut di blog ini…? Bila masa pulak dia masuk kelas tadika…..??

He he he

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

AKIBAT PARTI PORN SEMUANYA LINGKUP…..

Giant Shah Alam Akan Ditutup…..

Sudah berapa Giant ditutup sejak PH ambil alih?

Saya dengar Giant Mahkota Parade bulan lepas.

Hari ini pula saya terima Whatsapp.

Giant cawangan di Shah Alam Seksyen 18 tutup pula.

Saya difahamkan bukan perniagaan Giant saja terjejas teruk.

Banyak lagi perniagaan lain yang terpaksa tutup kedai dan staf kehilangan pekerjaan.

Kenapa?

Akibat ekonomi yang lembab bawah pengurusan Lim Guan Eng hari ini.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Umi Bee

“Seolah-olah PAS sedang berjihad mengembangkan syiar Islam sehingga terpaksa menyamakan keadaan mereka sewaktu di zaman Rasulullah SAW”

’Seolah-olah’ itu tergolong di kategori khayalan… sangkaan…

Q 6:116-Jika kamu taati MAJORITI orang di bumi, mereka akan sesatkan kamu daripada jalan Allah; mereka hanya IKUT SANGKAAN, semata-mata DUGAAN.

Q 10:36-Dan MAJORITI mereka hanya IKUT SANGKAAN, dan sangkaan TIDAKLAH BERGUNA SEDIKIT PUN terhadap yang BENAR. Sesungguhnya Allah tahu apa mereka buat.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH = PORN HUB = SUKA BUAT FITNAH…… 1DMB: Belum ada pemimpin PH mohon maaf…… Sebelum ini ada pemimpin Pakatan Harapan (PH) seperti beriya-iya mengakui ada bukti kononnya ada pemimpin PAS menerima dana 1MDB. Namun segala dakwaan itu tersasar jauh apabila Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM) mengeluarkan senarai 41 yang menerima dana 1MDB tanpa ada nama kaitan dengan PAS. AJK PAS Pusat, Dato’ Mohd Nassurudin Daud berkata, sehingga sekarang belum ada pemimpin terbabit memohon maaf kepada PAS di atas segala dakwaan mereka sebelum ini. Katanya, sebelum ini pemimpin terbabit mendakwa mempunyai bukti ada pemimpin PAS menerima dana daripada 1MDB. “Sedangkan… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Yoep Bunga

Hehehe konon nya parti lebai tolak parti rasis tapi sanggup cium molot dgn umno mca mic…dh tentu rasis apa mu punya bodoh dan munafik nya parti lebai sesat nih….xmalu ker ngajak orang ke jalan sesat kamu itu…

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KRONISME TAK BOLEH BERENGGANG DGN TONG M…….SELAIN PEMINAT TEGAR DAJJAL…… Pictures Collection Of Tan & Tun People said, wherever there is a Tun, there must be a present of a Tan. Footnote – Prime Minister, Tun Dr Mahathir Mohamad is a great fan of fictional supervillain Thanos of the Marvel Cinematic Universe (MCU). “I like the big one. Yes, Thanos,” he said, when asked whether he was referring to Thanos. No wonder la. 2 View comments AnonymousFriday, June 28, 2019 11:05:00 AM Tolongle sangat jgn dipisahkan kembar nih. SATU ibarat babi yg akan menyondol DUIT RAKYAT YG DIBOCORKAN. Berlainan seko… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Mahzan Hashim

Ahli2 d ajar jgn sebut nama terang2 oleh Presideng supaya kena saman nanti boleh lah menang ! Kang x ikut jadi “Munafik” pulak ! Sebab x nak ikut Presideng jadi “King Maker” , x setuju kawan dgn paha kanan ( mula2 x ngaku lah x nak kawan )

Apa pun ahli2 bawahan mana tau apa , yg tau yg atas2 sahaja kononnya . Yg keluar dulu pun yg atas2 jugak so dia org ni x tahu ke ? Khadam telah lah bulat2 , ” Walaun lah katakan ….

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

GS PERLU WUJUDKAN KERJASAMA LONGGAR DGN BN UTK BENTUK KERAJAAN CAMPURAN SELEPAS PRU 15…..KEPUTUSAN PRU 14 BOLEH DIRANGKA SBG STRATEGI KALAHKAN PH…… Ranjau ta’awun ke kemuncak agenda ummah PERUBAHAN sosial adalah perubahan budaya yang membawa kepada perubahan pola fikir dan akhirnya membawa kepada perubahan politik.Bagi mengimbangi perubahan ini penting bagi kita membezakan antara usaha “politiking” dan usaha politik yang berjalan mengikut pendekatan yang seimbang antara siyasah dan period peradaban masyarakat. Malik bin Nabi menggariskan bahawa “berpolitik perlu disertai ilmu sosiologi, bukan semata-mata kegiatan yang bersifat anarkis dan perlu disuaikan dengan tuntutan pembinaan sosial”. Ta’awun siyasi UMNO-Pas telah membuka dimensi baharu… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Hadi kata PAS dan Umno seperti paha kiri dan kanan. Betapa akrab dan romantisnya hubungan mereka!

pas akhirnya sebulat suara meluluskan usul bertahaluf dengan Umno.

Mula-mula diseru untuk menolak parti perkauman yang ditujukan kepada parti DAP yang membuka keahliannya kepada pelbagai kaum. Habis menyeru, dipersetujui pula untuk bertahaluf dengan Umno yang pernah dikafirkan satu ketika dahulu!

Umno punya rasis lagi rasis daripada DAP sebab keahliannya hanya untuk umat Melayu sahaja. Jadi penolakan parti perkauman yang diseru pas ini hanya kepada DAP sahaja. Parti perkauman macam Umno, Mca dan MIC tak perlu ditolak sebab mereka sama-sama kalah dengan Pas dalam Pru14.

anonymous
Member
anonymous

Sisa Toksik Sg. Kim Kim, Lagi Teruk, Bukan Selesai!!!….

Bulan Mac lepas, kita di kejutkan dengan tragedi pencemaran sisa toksik Sg. Kim Kim (BACA DI SINI), yang mengancam lebih dari 3,000 penduduk tempatan termasuk kanak-kanak sekolah…

Pentadbiran kerajaan madey sangat lemah…tidak boleh menjamin keselamatan rakyat…baru lagi berlaku masalah toksid dah berulang lagi….

Letak pejabat menteri di pasir gudang…biar menteri mati dulu..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kamu jangan mati. Biarkan sakit dengan tempoh lama, merana hingga kamu sedar dan melutut, menyembah, minta ma’af mengata biar sesiapa mati dulu di Pasir Gudang.

anonymous
Member
anonymous

Jemin…ooo …Jemin….ko boleh blah dari PKR….tak guna lagi menumpang Anwar….balaci boleh ikut tuan ko..

anonymous
Member
anonymous

Kalo Jemin rasa masih ramai penyokong Jemin kena brani tubuhkan parti sendiri mcm anwar buat dulu….tak guna lagi Jemin bergantung hidup dgn parti yg ditubuh oleh anwar…kalo berani lawan anwar kena brani tubuh parti sendiri…jemin takot jadi mcm Bersatu?….hahahahaa..kalo takut sila masuk Bersatu tapi kena duduk barisan belakang laa…mana boleh potong boboi….nak potong boboi kena sekeh dgn madey laa..

Anonymous
Guest
Anonymous

Dgn cgu Kejora, Suman tiada pilihan, selain lari
Mungkin bahan2 tohmahan baru, dia sdng cari
Agaknya habis diselerak muzium punya almari
Kita nanti, artifak apa pula, nak dibawa ke mari

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Orang diam2, dia tegur.
Nahhhhhh amek kaw, kalau nak sangat……

Chua Soi Lek skandal seks dgn betina.
DP Vijandran skandal seks dgn betina.
Tapi Melayu Islam Haziq & Kejora skandal seks main sesama jantan.

Di mana silapnya, MEMALUKAN…….!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Suman konon, mau buka, Kejora punya pekong
Tapi artifak muzium dia itu, tiada siapa sokong
—————————-‘—————————————-
He he he

Muzium atuk kamu……!!;Semuanya masih ‘segar bugar’ tersimpan dalam blog ini..contoh baik punya……

KEJORA
Hamba kini terbayang dpt jubo Mekcy Golok
Dia pakai mekap tebal sampai rupa jadi elok
Darii belakang, hamba datangi & terus pelok
Terus londeh seluar & jubor dia hamba jolok
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
———————————————————————-
He he he

Stigma ‘kunyit’ sampai bila pun tetap menempel lekat pada diri kamu. Ingatkan “si warak” ini tiap2 awal pagi tonggang tonggek “sembah-yang”, rupa2nya dia BERJUBOR…..!!

Heeeee, Malunya engkau…..!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

INI AFFIDAVIT BUKTI PERAKUAN KAMU SENDIRI KEJORA BAHWA KAMU SEORANG GAY HOMOSEKS – JANTAN MAIN JANTAN TIAP2 MALAM DI BULAN PUASA 2018….. KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba tahu Mekcy Golok bukanlah rupawan Tapi bontot lentik nyah… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kelihatan jelas kau tuu Kejora yg dah kebuntuan idea untuk menangkis hujah22ku yg siap dgn bukti bernas seperti contoh di baeah ini….

KEJORA
Mekcy Golok burit tak orii, operate pakai alat
Mesti burit transgender ini, banyak taik palat
Geli geleman lah burit dia ni kalau nak dijilat
Tapi hamba teringin rasa jubor dia yng bulat
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
————————————————————
Dah terang lagi bersuluh. Yg di atas tuu, aper haaaaa..wirid kepala hotak kau, kerr….??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Dah cakap dahh..last2 Kejora Musibat balik2 berPANTAToon yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol……!! Aper hal kau merintih gian berhempas pulas dgn PANTAToon di bawah ini pd bulan puasa 2018, aper cerita, haaaaaa….?? KEJORA Mekcy Golok burit tak orii, operate pakai alat Mesti burit transgender ini, banyak taik palat Geli geleman lah burit dia ni kalau nak dijilat Tapi hamba teringin rasa jubor dia yng bulat Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh ———————————————————— Apakah itu cara kau berqiyamulail dgn wirid ajaran tok garu brahim kau tuu, kerr….?? Stigma ‘kunyit’… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Wowww, macam bagus jer.
Kejora dgn dungunya berterusan melalut karut.

Anonymous
Kejora cikgu bistari, mmg pakar dlm matematik
Kokurikulum, dia pegang bola, silat & gimnastik
Di blog Budin ini, cintanya telah mekar berputik
Dapat awek budak oversea, minah Jawa cantik
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
———————————————————————
Isyy..isyy.,isyy..
Tak abis2 budak sejembut berauta serabut.

Masih jugakkah kau Kejora berperasan syok sendiri Cik gundu pathetik..pakar korekulum, gentel bola fantastik……??

Boleh tanya sikit, kaukah Lepasan yg baru lepas dari Maktab Tanjung Rambutan tuu……??

TAMBAHAN:
Bila sebut Haziq, mesti terbayang Kejora. After all, both are of the same kind – STOR KUNYIT……!!
Heeeeee, geli geman dibuatnyer…!!

Tak gitu, kan kan kan…..??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he
Hi hi hi

Setelah dia ditelanjang bulatkan sebagai seorang homoseks, Kejora mereka-reka khayalan ‘mas’ & ‘irah’ untuk menutup malu & kini berhempas pulas berauta konon2nya dia lelaki sejati.

Kesewelan Kejora berterusan tak ada penghujungnya. Keadaannya bertambah teruk bila dia bergantung harap dgn PANTAToon2 sasaunya yg menampakkan lagi kedunguannya.

Sampai tualah lu…terus-terusan berangan syok sendiri, hujung2 Melancap, tak gitu, kan kan kan……??

Hu hu hu
Ha ha ha

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Having said all these, do you still wanna skating on thin ice with your fuckin’ PANTAToon and ridiculous Manglish, ehh gay boy……??

Hi hi hi
He he he
Yabadabadooo…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Pasal fuckin tidak perlu le Wak Suman pertikai Kes video seks Jemin itu, biar jer polis rungkai Tapi kat belakang Wak itu ada spt bau bangkai Jgn2, jubor Wak Seman ini, Jemin sudah pakai. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Suman ikut Jemin rata, sbb dia mau bodek jilat Jemin pulak terperasan, bontot Suman tu bulat Suman kata, ‘jgn Min, bontot pcik kudis berulat’ Jemin tibai juga, Suman tahan le terkulat-kulat. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Aku ghasa, kote Jemin tu, Wak dah buleh ukoq Pasai, dia dah masuk dlm Wak punya pungkoq Nak tanya Wak, kote dia tu lughuih ka bengkok Wak dah ghasa, tebai ka nipih dia… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman masih di entri lama, dia itu terlajak laris
Dlm hatinya tu, usah ditanyalah pedih & terhiris
Bukan ler Kejora tetak ataupun tikam dgn keris
Kejora cuma tujah dgn pantun bahasa Inggeris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman bapok, dah jadi mcm ayam berak kapor
Di entri lama, si kedi ini masih lagi mengelupor
Kat entri baru ni, dia tak berani mari bertempor
Agaknya bini dia paksa basuh periuk kat dapor

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Banyak Betul Bar Perkhidmatan Beebi Koya Pakai?…….. Baru sehari dua Latheefa Beebi Koya dilantik menjadi Ketua Pesuruhjaya SPRM, bar/riben perkhidmatan (service bar/service ribbon) pada baju seragam Latheefa hampir penuh. Pada pakaian setiap anggota beruniform terdapat bar/riben perkhidmatan (bulatan kuning di atas). Semakin lama mereka berkhidmat dan semakin banyak jasa dan pengorbanan yang mereka lakukan, semakin banyaklah riben perkhidmatan tersemat di dada. Tidak ada orang SPRM kah yang boleh menasihati beliau cara pemakaian pakaian seragam yang betul? Apa pingat yang Latheffa perolehi sehingga beliau boleh memakai bar perkhidmatan penuh di baju? Protokol di zaman Kerajaan PH memang ke laut. Bayangkan ini… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

MAHATHIRVSANWAR menafikan dia nama yang di guna Geng Najib yang asyik menjilat Najib dengan mengguna berbagai nama, di khaskan nya nama itu untuk kopipes dan mengulang benda yang sama tak henti2.

Dia juga menafikan dia orang PAS tapi selalu komen pasal agama dan menyokong PAS.

Maka kopipes2 nya di jawab dengan kopipes apa saja yang busuk pasal PAS.

Juga kopipes apa saja yang busuk pasal Umno. Dua2 itu busuk, mencuri wang rakyat berbiliun, agihkan RM90 juta kpd PAS.
22bQT

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Betapa munafiknya PAS

Sebenarnya saya tak tahu pun adanya muktamar PAS yang berlangsung minggu lepas sehinggalah muncul sajak “Demi” Islam yang dibaca oleh PU Merico.

Apa istimewanya sajak ini?

Pertama, ia dibaca oleh Pencetus Ummah atau PU. Kalau PU yang buat, confirm netizen boleh jadi histeria membawang pasal PU di media sosial. Sebagai contoh, PU Abu yang berkahwin dengan seorang janda dan menceraikan isterinya yang sedang hamil ketika itu. Maka meriahlah timeline Twitter waktu itu dengan nama PU Abu dari sahur sampai habis tarawih 20 rakaat.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PARTI PORN HUB TAK BLH HARAP……. Sisa Toksik Sg. Kim Kim, Lagi Teruk, Bukan Selesai!!! Bulan Mac lepas, kita di kejutkan dengan tragedi pencemaran sisa toksik Sg. Kim Kim (BACA DI SINI), yang mengancam lebih dari 3,000 penduduk tempatan termasuk kanak-kanak sekolah… Tragedi Sg. Kim Kim bukan saja dapat perhatian media malah SPB YDP Agong sendiri memandang serius isu tersebut (BACA DI SINI)… Dewan Rakyat telah meluluskan usul untuk mengadakan perbahasan khas mengenai pencemaran sisa toksik Sg. Kim Kim… Menteri Tenaga, Sains, Teknologi, Alam Sekitar dan Perubahan Iklim, Yeo Bee Yin, di minta memberikan penjelasan secara terperinci mengenai punca tragedi,… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Jadi, strategi pas menggunakan PU untuk mendeklamasikan sajak ini adalah strategi marketing yang berjaya melariskan muktamar tahun ini.

Darah-darah munafik

Kedua, bait-bait sajak yang digunakan berjaya menarik perhatian satu dunia walaupun hanya dengan membaca lima baris yang pertama.

Tahun 2015
Allah menapis darah-darah munafik
ke sana parasit, ke sini parasit
parasit tetap parasit
menggadai agama demi kuasa bernegara.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PARTI PH ( PORN HUB ) TAK HABIS2 BUAT HAL……… Duit 1MDB atau tidak, biar mahkamah tentukan…….. PAS berpendirian mahkamah perlu menentukan sama ada duit yang dituntut Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) daripada 41 individu dan entiti merupakan milik 1MDB atau sebaliknya. Timbalan Presidennya, Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, ini kerana SPRM bukan badan kehakiman, tetapi hanyalah badan penyiasat. “Jadi jika nak sahkan betul atau tidak (wang yang dituntut itu milik 1MDB), kena bawa ke mahkamah. “Macam mana individu dan entiti itu nak tahu wang diterima daripada 1MDB atau tidak,” katanya kepada FMT. Terdahulu SPRM memfailkan permohonan pelucutanhak sivil terhadap… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Menapis darah-darah munafik. Ah, melodramatik sungguh! Seolah-olah PAS sedang berjihad mengembangkan syiar Islam sehingga terpaksa menyamakan keadaan mereka sewaktu di zaman Rasulullah SAW, yang wujudnya golongan munafik yang banyak diceritakan perihal mereka dalam al-Quran.

Seriuslah, sampai begitu sekali tahap pas punya benci dengan ahli Amanah sampai sanggup memunafikkan mereka? Dulu apabila Umno berkuasa, dikafirkan parti umat Melayu ini dan sekarang Amanah pula yang dimunafikkan.

Jadi kesimpulan pertama yang boleh dilakukan ialah PAS sentiasa bitter dengan parti-parti yang menang dan menjadi kerajaan. Jadi jalan terbaik ialah mengkafirkan atau memunafikkan parti yang menang ini untuk meraih simpati rakyat.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Lebih-lebih lagi yang digelar munafik itu pula menang jadi kerajaan dengan parti-parti yang pernah bersama mereka dalam Pakatan Rakyat satu ketika dahulu. Lagilah frust menonggeng. Kalau tak, mungkin sekarang presiden mereka sudah mendapat gelaran Tun dan menjadi ‘punahsihat’ kerajaan bersama Mohd Najib Abdul Razak.

Setelah setahun berlalu, PAS masih belum move on dan menjadi semakin bitter dengan memunafikkan sesama Islam hanya kerana mereka kalah dalam pilihan raya. Masya-Allah! Perangai ini jauh lebih teruk daripada perangai Aliff Aziz yang tak reti move on selepas bercerai dengan Bella Astillah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

Jgn layan Ezam dari mana punya saka
Mencari nama mai dari hutan tropika Satu2nya entiti serupa hantu puaka
Baik layan sikejora pantun seloka.
😆😃😆😅😆😅😂😂🤣🤣😍😍💪

Satu2nya entiti serupa hantu puaka
Baik layan sikejora pantun seloka
Ada 2 entiti sasau dari hutan tropika
Dua2 merapu meroyan meraban tua bangka
😆😅😆😀😂🤣🤣🤣😂😂😍😍💪

Enaknya rasa kuih buah Melaka
Manis intinya lemaknya terasa
Kejora membalun dua tua bangka
Selamba je, tersusun dibahasa
😅😆😅🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😍😍💪

Reply
28 June 2019 10:51 am

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 10:51 kat atas, pagi tadi tampil berseloka
Dia pun benci gelagat Suman yg serupa celaka
Mmg ramai lagi dekat sini, benci Suman puaka
Entah bila dia nak mampos, ini bakal isi neraka

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 10:51 am,

Wow, pantun2 yg anon reka, tidak kurang indah
Anon pun, spt ada bakat dlm berpantun madah
Mari bro, kita balun itu 2 ekor iblis haram jadah
Seeloknya muka dua ekor monyet tu kita ludah

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 10:51 am,

Wahh, cantik jugak le, pantun yg anon dah reka
Anon pun fedup juga dgn itu 2 ekor tua bangka
Mmg wajar pun kita ganyang itu beruk & ungka
Biar padan, dgn 2 ekor monyet itu, punya muka

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 10:51 am,

Rupanya, anon ini juga suka menyusun bahasa
Kalau lapang, 2 ekor iblis tu mari lah kita seksa
2 ekor tua fasiq tu, mmg tak kenal pahala dosa
Kerja mencaci dan fitnah org saja, setiap masa

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ewahhhhh,.ewahhh cantik sungguh Kejora berPANTATUN dgn gaya aksi hebat seks songsangnya berjubor sepanjang malam bulan puasa. DAHSYAT..DAHSYAT GILA….!! Setinggi-tinggi tahniah, dol…… KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba tahu Mekcy Golok bukanlah rupawan Tapi bontot lentik nyah ni… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Yg berjubor sepanjang malam bulan puasa tuu, siapa haaaa….?? Ini aper cerita, dol…… KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba tahu Mekcy Golok bukanlah rupawan Tapi bontot lentik nyah ni mmg sgt menawan Bontot bulat pejal dia, sentasa… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Mana dia, tiada kelibat si tua ifrit, Suman kadok
Takkan le dia dah mampos, ini setan bertandok
Agak nya sakit, atas kerusi, dia tak boleh dudok
Sbb bontot kerepot dia tu, Si Jemin udah rodok

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Hari ini, tidak ada pun kelibat Suman kongkang
Rasanya dia ni, Jemin udah paku dari belakang
Mesti bapok tua kedi ni berjalan mengengkang
Sbb, kunyit banyak melekit kat celah kangkang

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Mana Suman badut tua kedi tak dtg menghibur
Sblm ini kemain si ifrit bacul ini riak dan takbur
Tak kan ler, udah terbongkang keras dlm kubor
Apa sakit, Jemin dah paku Wak ini punya jubor

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

“meninggalkan pesanan terakhir sebelum beliau meletakkan jawatan?”

Bagus nya Budin ia lah dia mengaku “Segala-galanya tampak tidak pasti sehingga ini kerana beberapa pihak yang dirisik mengenai perjumpaan itu sendiri tidak tahu tujuan sebenarnya.”

Speculation is the name of the game. It sells newspapers, attracts readers to blogs, etc etc.

Also hoping to create confusion, even to influence readers to the angle the writers put out. Budin’s angle is of course Pak Sheikh cepat jadi PM. Not Pak Sheikh, said many Malaysians.

Wau bule
Guest
Wau bule

Article written by OTSB. Ver good and worth considering Friday, June 28, 2019 Blast From The Past – An Old Post Going Viral Again So far this week I have received the following via Whatsapp from two people. Its an old post that I wrote (cant recall exactly when) that is going viral again. To whoever is viralling this, thank you. Glad to note that my thoughts do find currency. Here is what I wrote : In the 1950s, 60s, 70s and even 80s we were closer towards developing a Malaysian identity. Much like what Singapore has successfully done. Singaporeans… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Seperti biasa, aku mesti tulis valid and on-topic comment tiap kali mula masuk blog pos baru Budin. Here goes –

1. Budin sebut “dikatakan akan mengadakan satu perjumpaan sulit ..” Betul tidak nya di curigai.

2. Budin juga kata “seorang pemimpin kanan PKR yang berjawatan menteri telah membatalkan kehadiran dalam sebuah program di Terengganu” bagi menghadiri nya – juga “dikatakan” sahaja, bukan pasti

Yang lain2 itu hanya dilaporkan Budin cara spalan. Tapi kalau betul pun, aku percaya akan berfaedah kpd nya dan PH.

anonymous
Member
anonymous

Madey dan PH menang tipis pru14 kerana sokongan sebagian peneroka felda dan kakitangan awam…seksrang peneroka dan kakitangan awam sudah fedup dgn madey kuat kencing…1 tahun tak ade ape2 kejayaan pon…

Tak mustahil umno boleh lingkupkan madey pru ini kali untuk membolehkan madey ditangkap dan disiasat tufuhan amalan korupsi semasa 22 tahun memerintahmm

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kata bodoh, kamu marah. Tapi apa tak bodoh nya, asyik kopipes benda yang sama.

Selepas di sembur ke muka kamu bahawa menang tipis pun menang juga. Dan apa kamu kata itu hanya tuduhan liar saja, tarak bukti, fakta, walau penerangan pun. Hamsat.

“Tak mustahil umno boleh lingkupkan madey”? Mimpi lah kamu. Umno bukan saja lingkup tapi berteraburan selepas itu hingga sekarang.

anonymous
Member
anonymous

Peduli ape aku dgn keling mabuk todi TN berok tua nak mampuih..

anonymous
Member
anonymous

Kamu memang otak bengap…3 prk madey tumbang…undi awal bukti kakitangan awam telah berpaling kpd umno….kawasan ada felda umno menang…

TN berok tua kelingb mabok todi merapuu tanpa fakta…

anonymous
Member
anonymous

Reputasi Jemin telah tercemar….Jemin sudah tak diperlukan lagi oleh PKR….Jemin boleh tubuh parti baru ato bawak semua konco2 masuk Bersatu…tak guna lagi Jemin nak bertahan…Jemin telah dicop penakut…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Bak kata Najib, KEPALA BAPAK KAU.

Ha nya kau dan gerombolan kau saja yang cakap begitu. Realiti nya Azmin masih dalam PKR. Satu dari 2 puak sekarang. Masih kuat.

anonymous
Member
anonymous

Jemin sudah tak keruan..tak boleh buktikan bukan dia dlm vedeo seks…ko tolong lah buktikan…cian Jemin aiskrim…

anonymous
Member
anonymous

Jemin masih dlm pkr macam sampah yg perlu dibuang..

anonymous
Member
anonymous

Pictures Collection Of Tan & Tun
People said, wherever there is a Tun, there must be a present of a Tan.(my no 1 crony)……….

Footnote – Prime Minister, Tun Dr Mahathir Mohamad is a great fan of fictional supervillain Thanos of the Marvel Cinematic Universe (MCU).

“I like the big one. Yes, Thanos,” he said, when asked whether he was referring to Thanos. No wonder la.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Bak kata Najib, KEPALA BAPAK KAU.

Kau cakap bodoh.

anonymous
Member
anonymous

TN Keling mabuk todi bengap….melalak tak tentu hala..

firasat
Guest
firasat

kalau mengikut firasat aku….serangan balas dari puak azmin kpd puak anwar akan bermula dan dengan hebat…dan seterusnya PKR akan berpecah dua..puak2 setia azmin akan masuk bersatu..digabungkan dengan sebahagian UMNO dan mana2 pemimpin PH yg lain bersama mahathir…seterusnya PRU15 akan berlaku lebih awal….
…Anwar akan terkulat2 tak kesampaian nak jadi PM…huhuu

anonymous
Member
anonymous

Jemin nak serang balas dgn kote ato dgn parang kontot?…hihihi..

Wau bule
Guest
Wau bule

Ada juga laporan lain mengatakan “Anwar Ibrahim sebagai bakal Perdana Menteri ke-8 turut sama dimaklumkan oleh pihak polis berhubung siasatan polis itu”…..

Hahahahahahahaha..perlukah ayat ini….budin..budin….ampulah sebelum terlambat…..

Bye bye Anwar….pm in waiting till kingdom comes

anonymous
Member
anonymous

Anwar tak perlu jadi pm kerana anwar takkan tangkap madey…lebih baik umno yg diberi kemenangan semula oleh rakyat supaya madey boleh ditangkap dan disiasat tuduhan amalan korupsi…

Tak musstahil umnobakan menang dgn sokongan kuat dari peneroka felda dan kakitangan awam yg bl dah fedup dgn madey kaki kencing..

Dulu madey menang tipis kerana sokongan 2 golongan ini…

Wau bule
Guest
Wau bule

You are wrong. Umno gone Anwar gone Pas gone. We will have new political reality hopefully devoid of race religion felda dependent etc….. I trust current govt…. Najib is now in court Zahid has been slapped with charges Rosmah has now been charged SRC 1MDB … actions taken by MACC and AG InsyaAllah economy will grow albeit slowly but surely Rome was not built overnite Yeah…PH is not a perfect govt but who is? At least thievery stopped and culprits charged accordingly. Ingat mufti perak pahang kelantan langsung tak berbunyi…..dulu zaman najib menyamun bukan main lagi rancak mengritik dan keluar… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Setuju sepenuh nya.

Persepsi dan pendapat yang tepat.

anonymous
Member
anonymous

Umno sudah tak perlukan najib dan zahid lagi…ko ketinggalan bas ke?….

Ekonomi mcm tu jugak…madey dah perhabiskan jota2 panggil pelabor…tak nampak batang hidong jugak..madey sembah cina kominis tak jadi ape jugak…tambah hutang dgn bon panda selepas bon semurei…

Malaysia ada banyak hasil bumi tapi merangkak jugak…orang rome tak macam madey yg kayerkan kroni dan anak branak saja..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“.. lebih baik umno yg diberi kemenangan semula ..”

MY FOOT.