ZAHID HAMIDI ‘BOSS KITA’ PEGANG REKOD NEGARA?

Presiden UMNO, Zahid Hamidi dilaporkan akan didakwa di mahkamah esok dan lusa berhubung dakwaan rasuah melibatkan Sistem Visa Luar Negara (VLN) ketika beliau memegang jawatan Menteri Dalam Negeri.

SPRM yang telah mendapat kebenaran Peguam Negara berhubung pendakwaan itu difahamkan akan mendakwa Zahid Hamidi di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur esok dan di Mahkamah Shah Alam, lusa.

Dilaporkan Zahid Hamidi akan berdepan sekurang-kurangnya 40 pertuduhan di kedua-dua mahkamah tersebut.

Sebelum ini Zahid Hamidi sudah pun dihadapkan dengan 47 pertuduhan rasuah, pecah amanah dan penggubahan wang haram berkaitan dana Yayasan Akal Budi yang dipengerusikannya.

Ini bermakna, selepas pertuduhan esok dan lusa, bekas Timbalan Perdana Menteri itu bakal mengumpul sebanyak hampir 90 kes mahkamah melibatkan dirinya.

Berdasarkan jumlah pertuduhan itu, Zahid Hamidi barangkali akan mencatat rekod sebagai pemimpin politik yang menghadapi pertuduhan makamah paling banyak sekali sejak merdeka.

Apakah nasib beliau seterusnya?

Zahid Hamidi yang kini sedang bercuti sebagai Presiden UMNO dilaporkan sedang merancang untuk menamatkan tempoh percutiannya dalam waktu terdekat ini.

Blog ini ada menyiarkan perkara itu baru-baru ini, malah sempena kemunculannya semula itu Zahid Hamidi dikatakan akan mempopularkan panggilan “Boss Kita” untuk dirinya.

Para penyokongnya dilaporkan mencadangkan nama “Boss Kita” itu setelah mengambil kira bagaimana Najib Razak berjaya mempopularkan semula dirinya dengan imej baru “Malu Apa Bossku”.

Tetapi, dengan 40 pendakwaan baru yang bakal dihadapinya esok dan lusa ini, persoalan kini ialah bagaimanakah dengan rancangan beliau untuk menamatkan tempoh percutiaannya itu?

Apakah ia akan diteruskan atau Zahid Hamidi bakal memanjangkan tempoh percutiannya dengan lebih lama lagi? (Shahbudindotcom 25/06/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 25 June 2019 — 2:44 pm

182
Leave a Reply

avatar
6 Comment authors
Othman AhmadAnonymousMAHATHIRVSANWARNonenganonymous Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Alahai, Kejora masih melontar PANTAToon2 Sampah tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol……!! Hi hi hi, abis meleleh air hidung menahan lawak bodoh kejora. Ho ho ho Kejora memang layak, malah lebih dari layak, digelar Musibat-Lahanat’ atas sebab2…… 1, Biadab, tidak hormat orang tua, kuat mencarut;mempersenda agama hingga sanggup mencaci Allah SWT meliwat Tun Mahathir dunia akhirat; 2, Kuat auta, membohong, putar belit; 3. Masuk bakul puji diri macam bagus sangat, lagak warak tak hal seorang gay yg dgn bangganya tanpa segan silu meluahkan nafsu serakah seks luar tabiee… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Semoga Irah nanti akan berjaya dgn cemerlang
Mmg, sgt tak sabar di hati, menanti Irah pulang
Bunga yng dipuja akan terus abg angkat julang
Abg selalu berdoa agar jgn kembang terhalang

💘❤💓💖💙💚💛💜💝💘❤💓💖💙💚💛💜💝
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Kembang Terhalang – GAMMA
Karaoke: https://youtu.be/lqn30oxnIJQ

Rindu tenggelam, berselubung pilu
Bunga-bunga cinta, kembang terhalang
Kemarau menghampiri
Mungkinkah dia, merawat lara
ditinggalkan pergi, untuk selamanya
bagai diriku jua

Chorus:

Dalam rindu, membuai derita
di penghujung alam cinta
mungkin ada, penawar rahsia
walau hanya sedetik saja
kita sama rantai jiwa
di olokkan cinta

Di sini aku, tetap merindu
ingin ku membelai, kuntuman impian
untuk harumi jiwa.
💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

KEJORA
Mekcy Golok burit tak orii, operate pakai alat
Mesti burit transgender ini, banyak taik palat
Geli geleman lah burit dia ni kalau nak dijilat
Tapi hamba teringin rasa jubor dia yng bulat
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
————————————————————
Dah terang lagi bersuluh. Yg di atas tuu, aper haaaaa..wirid kepala hotak kau, kerr….??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Lepas bertahun-tahun berauta angan2 dgn fantasia ‘mas’ konon2nya gadis Iban, kini si Sewel Kejora jual temberang dgn ‘irah’ aper kejadah.

Pirrahhh..porrrahhh, boleh jalan dahhhh….!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Challenging me, Suman turned helpless & tired
He’s unable to retaliate, Kejora repeatedly fired
Even thoroughly walloped, he simply kept quiet
The reason is, this goon is a damn bloody idiot

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Look gay boy….

How stupid you can be, making relentless foolish attempt with that ridiculous PANTAToon to divert the real fact that youre merely a gay boy, right……??

Come on gay boy,…who the damn fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours…….?? Whatmore with your damn fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & direct – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Baru pada muka dia, Suman fasiq haram jadah
Cari pasal dgn cg Kejora terima saja lah padah
Dia rasa, spt dgn kahak hijau, muka kena ludah
Kini baru le dia tau langit itu tinggi atau rendah

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aper saja kau berPANTAToon merepek nih…..??

Yg kau merintih gian berhempas pulas dgn PANTAToon di bawah ini pd bulan puasa 2018, aper cerita, haaaaaa….??

KEJORA
Mekcy Golok burit tak orii, operate pakai alat
Mesti burit transgender ini, banyak taik palat
Geli geleman lah burit dia ni kalau nak dijilat
Tapi hamba teringin rasa jubor dia yng bulat
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
————————————————————

Apakah itu cara kau berqiyamulail dgn wirid ajaran tok garu brahim kautuu, kerr….??

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman kini lumpuh serupa gajah putus belalai
Jalan pun tempang hencot, kaki patah terkulai
Mlm ni si bapok kedi ni lunyai Kejora dah gulai
Lalu dia pun langkah keluar dgn lemah longlai

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Dah cakap dahh..last2 Kejora Musibat balik2 berPANTAToon yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol……!!

Hi hi hi

Anonymous
Guest
Anonymous

Sian le betul Suman bapok kedi otai cap bunga
Dia rasa, spt kepala, kena hempok dgn belanga
Agaknya sudah rebah tertidor mulut ternganga
Mana mungkin anak tikus mahu lwn dgn singa

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

PANTAToon yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol……!!

Hi hi hi, abis meleleh air hidung menahan lawak bodoh kejora.

Ho ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Bijak tak ini Kejora, cikgu pakar dlm matematik?
TN juga nampak, aku punya strategi atau tektik
Aku udah berjaya, lencongkan si tua dari politik
Baru ‘boss ku’ & ‘boss kami’, si iblis itu tak kritik

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ha ha ha

Cik gundu pathetik……?? Baru lepas dari Maktab Tanjung Rambutan….??

Hi hi hi
Ho ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora cikgu bistari, mmg pakar dlm matematik
Kokurikulum, dia pegang bola, silat & gimnastik
Di blog Budin ini, cintanya telah mekar berputik
Dapat awek budak oversea, minah Jawa cantik

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ahaaaaaa…

Cik gundu pathetik..pakar kulom, gentel bola fantastik, yer……??
Lepasan baru lepas dari Maktab Tanjung Rambutan tuu kah….??

Hi hi hi
Ho ho ho
He he hr
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman awalnya, kemain kencang macam ribut
Tetapi telah bertukar jadi bapok sotong lembut
Nak lwn cgu bistari, tak sedar dia tu otak sabut
Akhirnya, dgn lemah longlai dia pun ‘ca alif but’

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Isyy..isyy.,isyy..

Tak abis2 budak sejembut berauta serabut.

Hi hi hi
Ho ho ho
He he hr
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman konon, mau buka, Kejora punya pekong
Tapi artifak muzium dia itu, tiada siapa sokong
Terkedu le dia tu muka monyok, serupa tokong
Sebalik nya, terkebil2 pula dia, Kejora pelakong

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Isyy..isyy.,isyy..

Tak abis2 budak sejembut berauta serabut.

Masih berperasan syok sendiri Cik gundu pathetik..pakar kulom, gentel bola fantastik, yer……??
Kau Lepasan baru lepas dari Maktab Tanjung Rambutan tuu, kan..kan kan..??

Hi hi hi
Ho ho ho
He he hr
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman has to admit ckgu Kejora the champion
Because, super gifted Kejora is one in a million
And also, he is real smart cunning and brilliant
It is a fact that, a small rat cannot defeat a lion

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Alamak ai, ada dtg lagi pantun bahasa Inggeris
Pcik Man, kalau tak ke spital pun mesti nyaris2
Basah habis lerr tilam tu, terkucil pampers tiris
Dlm hati itu, jgn ditanya lah mcm mana terhiris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

How damn bloody fuckin’ stupid you are making relentless foolish attempt in order to divert yhe fact that youre a gay boy with that ridiculous PANTAToon, eh….?? Poor silly gay boy….!?

Come on gay boy,…who the fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours…….??
Whatmore with your fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & direct – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman tua, serupa dgn kerbau liar yg putus tali
Ada kala, jadi badut pelawak, bikin hati kita geli
Artifak muzium dijaja tak ada orang pun peduli
Sebaliknya, dgn Kejora, dia kena lanyaak & buli

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

KEJORA
Mekcy Golok burit tak orii, operate pakai alat
Mesti burit transgender ini, banyak taik palat
Geli geleman lah burit dia ni kalau nak dijilat
Tapi hamba teringin rasa jubor dia yng bulat
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
————————————————————
Dah terang lagi bersuluh. Yg di atas tuu, aper haaaaa..wirid kepala hotak kau, kerr….??

Anonymous
Guest
Anonymous

Kesian lah Suman @ nek Sumah bapok sundal
Kalau dah bapok, tok sah lah nak lagak handal
Asyik dgn bahan lapok tu saja ko punya modal
Tak mampu jwb pun, pantun dlm BI, aku bedal

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

SUMAN BODOH, BAHASA INGGERIS
SUMAN TERKUCIIL, PAMPERS TIRIS
SUMAN PEDIIH, HATI NYA TERHIRIS
SUMAN TUA KEDI TERLAJAK LARIS.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAAHH KAAAHHH KAAAAHHH….

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman konon, mau buka, Kejora punya pekong
Tapi artifak muzium dia itu, tiada siapa sokong
Terkedu le dia tu muka monyok, serupa tokong
Sebalik nya, terkebil2 pula dia, Kejora pelakong

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s self praised superb Manglish…..

Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”

“Challenging him, poor pkcik Man felt into fever”
“Seeing English pantun, pcik tremble and shiver”
—————————————————————-
Is that English……??
Oh no…that’s rubbish.
Boy, that’s gibberish.
That’s Kejora’s fuckin’ Manglish.

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Yg bapok gay maju kena mundur kena, tuu siapa haaaa…?? INI AFFIDAVIT BUKTI PERAKUAN KAMU SENDIRI BAHWA KAMU SEORANG GAY HOMOSEKS – JANTAN MAIN JANTAN TIAP2 MALAM DI BULAN PUASA 2018….. KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman awalnya, kemain kencang macam ribut
Tetapi telah bertukar jadi bapok sotong lembut
Nak lwn cgu bistari, tak sedar dia tu otak sabut
Akhirnya, dgn lemah longlai dia pun ‘ca alif but’

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s superb Manglish…..

Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”

“Challenging him, poor pkcik Man felt into fever”
“Seeing English pantun, pcik tremble and shiver”
—————————————————————-
Is that English……??
Oh no…that’s rubbish.
Boy, that’s gibberish.
That’s Kejora’s fuckin’ Manglish.

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman bapok kedi, spt dah kena, tikaman keris
Hati nya, masih lagi pedih, luka parah & terhiris
Kemain nak komen aku punya bahasa Inggeris
Dia tu dungu haram tak tau buat walau sebaris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh…

Anonymous
Guest
Anonymous

SUMAN BODOH, BAHASA INGGERIS
SUMAN TERKUCIIL, PAMPERS TIRIS
SUMAN PEDIIH, HATI NYA TERHIRIS
SUMAN TUA KEDI TERLAJAK LARIS.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAAHH KAAAHHH KAAAAHHH…

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow.. pantun BI Kejora, dtg masuk melambak
Pcik Man meronta spt anak babi masuk jebak
Dia rasa pedih kat dlm dada, spt kena tembak
Sakit luka, terasa mcm hati udah koyak rabak

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s superb Manglish…..

Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”

“Challenging him, poor pkcik Man felt into fever”
“Seeing English pantun, pcik tremble and shiver”
—————————————————————-

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora, is born to be superb, brilliant & talented
Unlike damn Suman who’s not highly educated
All the while in the deal, old Suman is defeated
It’s usual, for a superb hero to defeat a bastard

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

How stupid you are making relentless foolish attempt to divert that youre a gay boy with that ridiculous PANTAToon, eh….?? Poor silly gay boy….!?

Come on gay boy,…who the fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours…….??
Whatmore with your fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & direct – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman can’t write pantun, his IQ is nearly zero
Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow
Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow
How can a dull damn idiot, beat a superb hero!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora is born to be superb, cunning and clever
Challenging him, poor pkcik Man felt into fever
Seeing English pantun, pcik tremble and shiver
He won’t be able to defeat cikgu Kejora forever

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau pcik Man, pantun BI mampu ker dia bagi?
Mana boleh, dia tu, bukan le berpelajaran tinggi
Mlm ni terkucil dalam seluar ler orag tua tu lagi
Meroyan raban le, si tua kedi tu sampai ke pagi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

SUMAN BODOH, BAHASA INGGERIS
SUMAN TERKUCIIL, PAMPERS TIRIS
SUMAN PEDIIH, HATI NYA TERHIRIS
SUMAN TUA KEDI TERLAJAK LARIS.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAAHH KAAAHHH KAAAAHHH

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s self praised superb Manglish…..

Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”

“Challenging him, poor pkcik Man felt into fever”
“Seeing English pantun, pcik tremble and shiver”
—————————————————————-
Is that English……??
Oh no…that’s rubbish.
Boy, that’s gibberish.
That’s Kejora’s fuckin’ Manglish.

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Siapalah nak membodohkan diri melayan PANTAToon sampah ntah aper2 kau tuu, gay boy…….??

Whatmore with those half past six fuckin’ manglish of yours, gay boy.
So, vamoose and get lost, why you son of a bitch.,…!!!

He he he
Hi hi hi
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman kedii, termenung, serupa dgn kera duku
Kepala dia terasa mcm benjol kena Kejora luku
Artifak muzium, dia selongkar, dia jaja tak laku
Sebaliknya dia pula teruk Kejora tibai dan paku

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aper nih..kuatnya bau taik..rupa2nya ada spesi ‘stor kunyit”, kisahnyer…..!!

He he he

Setelah dia ditelanjang bulatkan sebagai seorang homoseks, Kejora mereka-reka khayalan ‘mas’ & ‘irah’ untuk menutup malu & kini berhempas pulas berauta konon2nya dia lelaki sejati.

He he he

Kesewelan Kejora berterusan tak ada penghujungnya. Keadaannya bertambah teruk bila dia bergantung harap dgn PANTAToon2 sasaunya yg menampakkan lagi kedunguannya.

He he he
Hi hi hi
Ho ho ho
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Marah yer Wak..?
Meroyan nampak..!!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaahhh

Anonymous
Guest
Anonymous

SUMAN BODOH, BAHASA INGGERIS
SUMAN TERKUCIIL, PAMPERS TIRIS
SUMAN PEDIIH, HATI NYA TERHIRIS
SUMAN TUA KEDI TERLAJAK LARIS

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAAHH KAAAHHH KAAAAHHH

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman kedii, termenung, serupa dgn kera duku
Kepala dia terasa mcm benjol kena Kejora luku
Artifak muzium, dia selongkar, dia jaja tak laku
Sebaliknya dia pula teruk Kejora tibai dan paku

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”
—————————————————–

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman tua, serupa dgn kerbau liar yg putus tali
Ada kala, jadi badut pelawak, bikin hati kita geli
Artifak muzium dijaja tak ada orang pun peduli
Sebaliknya, dgn Kejora, dia kena lanyaak & buli

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman bapok kedi, spt dah kena, tikaman keris
Hati nya, masih lagi pedih, luka parah & terhiris
Kemain nak komen aku punya bahasa Inggeris
Dia tu dungu haram tak tau buat walau sebaris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

SUMAN BODOH, BAHASA INGGERIS
SUMAN TERKUCIIL, PAMPERS TIRIS
SUMAN PEDIIH, HATI NYA TERHIRIS
SUMAN TUA KEDI TERLAJAK LARIS

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAAHH KAAAHHH KAAAAHHH.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Siapalah nak membodohkan diri melayan PANTAToon sampah ntah aper2 kau tuu, gay boy…….??

Whatmore with those half past six fuckin’ manglish of yours, gay boy.
So, vamoose and get lost, why you son of a bitch.,…!!!

He he he
Hi hi hi
Ha ha ha

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Alamak….dah kesipuan ker, tak gitu, kan kan kan……??

Padan muka…..!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Fuyohh….dah kesipuan ker, tak gitu, kan kan kan……??

Padan muka…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman kadok, dgn Kejora cuba nak tunjuk juah
Dia tak tau dlm diri, ini mengalir darah Hg Tuah
Tiap kali dicari pasal, dia terpaksa makan kuah
Hari2 dgn cg Kejora, si kedi ini tercalar maruah

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s superb Manglish…..

Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”
—————————————————–

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman bapok kedi, spt dah kena, tikaman keris
Hati nya, masih lagi pedih, luka parah & terhiris
Kemain nak komen aku punya bahasa Inggeris
Dia tu dungu haram tak tau buat walau sebaris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

SUMAN BODOH, BAHASA INGGERIS
SUMAN TERKUCIIL, PAMPERS TIRIS
SUMAN PEDIIH, HATI NYA TERHIRIS
SUMAN TUA KEDI TERLAJAK LARIS

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAAHH KAAAHHH KAAAAHHH..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s superb Manglish…..

Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”
—————————————————–

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

UNTUNG JADI ANAK MAT SYABU SYIAH…… Penagih dadah bukan lagi penjenayah……. Persekutuan Persatuan Pengamal Perubatan Swasta Malaysia (FPMPAM) dan Persatuan Perubatan Penagihan Dadah Malaysia (AMAM) memuji keputusan kerajaan untuk tidak melihat penagih dadah sebagai pesalah jenayah tetapi sebagai pesakit yang memerlukan rawatan dan pemulihan. Presiden kedua-dua persatuan, Dr Steven KW Chow berkata fraterniti perubatan sudah sekian lama merayu kepada pendekatan yang mempunyai belas kasihan untuk menguruskan mereka yang terjejas akibat penagihan dadah dan menyokong peranan terapi yang dibantu rawatan perubatan (MAT) bersama intervensi psikososial di semua peringkat masyarakat. “Kami menyokong sepenuhnya keputusan polisi ini dan akan menawarkan perkhidmatan dan sumber… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora is born to be superb, cunning and clever
Challenging him, poor pkcik Man felt into fever
Seeing English pantun, pcik tremble and shiver
He won’t be able to defeat cikgu Kejora forever

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Woww..pantun BI terus masuk lagi, bertubi-tubi
Suman rasa cg Kejora lanyak dia mcm tapai ubi
Dia mahu jawab tak reti, ini pencacai kafir harbi
Malu le dia tu muka tebal serupa dgn kulit babi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman awalnya, kemain kencang macam ribut
Tetapi telah bertukar jadi bapok sotong lembut
Nak lwn cgu bistari, tak sedar dia tu otak sabut
Akhirnya, dgn lemah longlai dia pun ‘ca alif but’

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora cik gundu, my foot.
His PANTAToon is nothin’ but kentoot.

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Wowww
Wonderful
Bloody fool…

What a mess full of PANTAToon
Coming from that stupid, idiot goon

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s self praised superb Manglish…..

Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”

“Challenging him, poor pkcik Man felt into fever”
“Seeing English pantun, pcik tremble and shiver”
—————————————————————-
Is that English……??
Oh no…that’s rubbish.
Boy, that’s gibberish.
That’s Kejora’s fuckin’ Manglish.

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora cik gundu, my foot.
His PANTAToon is nothin’ but kentoot.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Masih meroyan lagi ker Wak?
Muka dah mcm muka biawak!
Nak tanya sikit, badut kedi pak lawak..
Mana pantun BI dari awak???

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaahh

Anonymous
Guest
Anonymous

Diajak berpantun BI, ngko ketar lutut menggigil
Itu lah pcik Man, dulu ko malas sekolah & degil
Asyik saja dgn ckgu, emak bapak kena panggil
Kat sini pulak, dgn Kejora asyik dilondeh bogel

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s superb Manglish…..

Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”

“Challenging him, poor pkcik Man felt into fever”
“Seeing English pantun, pcik tremble and shiver”
—————————————————————-

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s superb Manglish…..

Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”

“Challenging him, poor pkcik Man felt into fever”
“Seeing English pantun, pcik tremble and shiver”
—————————————————————-

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s self praised superb Manglish…..

Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”

“Challenging him, poor pkcik Man felt into fever”
“Seeing English pantun, pcik tremble and shiver”
—————————————————————-

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Pity him Suman, the bloody Hindu idol preacher
He’ll never defeat Kejora either now or in future
If only, he’s being caught, by this young teacher
For sure, he will be carried away, on a stretcher

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow.. pantun BI Kejora, dtg masuk melambak
Pcik Man meronta spt anak babi masuk jebak
Dia rasa pedih kat dlm dada, spt kena tembak
Sakit luka, terasa mcm hati udah koyak rabak

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Woww…..

Masih dgn PANTAToon yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol……!!

Hi hi hi

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Wowww
Wonderful
Bloody fool…

What a mess full of PANTAToon
Coming from that stupid, idiot goon

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Wowww
Wonderful
Bloody fool…

MY oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish. Poor gay boy…!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Trying hard to divert that youre a gay boy with that ridiculous PANTAToon, eh….?? Poor silly gay boy….!?

Come on gay boy,…who the fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours…….??
Whatmore with your fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & direct – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman kedi dgn cgu Kejora mmg ler tak setara
Berdepan cgu bistari, ifrit ini tempuhi sengsara
Suman merasakan dirinya, spt kena buli & dera
Dgn org dia boleh acah, tetapi tidak dgn Kejora

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora cik gundu, my foot.
His PANTAToon is nothin’ but kentoot.

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Wowww
Wonderful
Bloody fool…

What a mess full of PANTAToon
Coming from that stupid, idiot goon

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Diajak berpantun BI, ngko ketar lutut menggigil
Itu lah pcik Man, dulu ko malas sekolah & degil
Asyik saja dgn ckgu, emak bapak kena panggil
Kat sini pulak, dgn Kejora asyik dilondeh bogel

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s superb Manglish…..

Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”

“Challenging him, poor pkcik Man felt into fever”
“Seeing English pantun, pcik tremble and shiver”
—————————————————————-

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Look gay boy….

How stupid you can be, making relentless foolish attempt with that ridiculous PANTAToon to divert the real fact that youre merely a gay boy, right……??

Come on gay boy,…who the damn fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours…….?? Whatmore with your damn fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & direct – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he

Noneng
Guest
Noneng

TN monyet tua nyanyuk yg dah pencen Tak jawab pertanyaan aku.
Aku Tanya bila kerajaan laa ni nak dakwa menteri kerajaan terdahulu yg menteri kulup pujaan TN monyet ni tuduh merompak 19 billion duit GST.

Itu je soalannya TN bahlol ooi.
Monyet betullah kau ni.

anonymous
Guest
anonymous

aLoooooo…aLoooooooooo
MAno ABe TN niiiii..masok lo

alooooooooooo…alooooooooooooo
ABe!!!!! ABe masuk lo!! abeee

adikkkk doh BRahi taKoK PAK ni

kah!!! kah !!! kah!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman can’t write pantun, his IQ is nearly zero
Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow
Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow
How can a dull damn idiot, beat a superb hero!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Wooww.. pantun bahasa Inggeris silih berganti
Pasti pcik Man merasa sgt pedih terhiris di hati
Dia nak buat balas tolol biol langsung tidak reti
Mesti si bebal ni kini berdoa mintak cepat mati

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Woww…..

Masih dgn PANTAToon yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol……!!

Hi hi hi

anonymous
Guest
anonymous

aLoooooooo oooo AWe OOOOOOOO

MU NAPOK DOK Si ABe TN si mulok beghok tu!

KAlo mu NApok! Mu KAbo no!

aku dok BRAhi nih!!!

KAH !!!!!!KAH!!!!!!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Maghoh yer komer Wak..?
Ghoper udah jadi mcm biawak..!!
Maner nyer pantun BI awak..??
Ki ki ki pcik Man badut kedi pak lawak…

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh. kaaaahhhh kaahhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Wowww
Wonderful
Bloody fool…

MY oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish. Poor gay boy…!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman kedi dgn cgu Kejora mmg ler tak setara
Berdepan cgu bistari, ifrit ini tempuhi sengsara
Suman merasakan dirinya, spt kena buli & dera
Dgn org dia boleh acah, tetapi tidak dgn Kejora

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

“Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”
—————————————————–

Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!

He he he

anonymous
Guest
anonymous

TN KAKI JUBO!!!

toing! toing!

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora, is born to be superb, brilliant & talented
Unlike damn Suman who’s not highly educated
All the while in the deal, old Suman is defeated
It’s usual, for a superb hero to defeat a bastard

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Ptg ini, ternyata pakcik Man sial, terlangkah kiri
Dia bengap bebal dicari pasal dgn cikgu bistari
Mula2 tadi kelam kabut gi selongkar dictionary
Kali ini, terus tonggang langgang, dia cabut lari

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Siapalah nak membodohkan diri melayan PANTAToon sampah ntah aper2 kau tuu, gay boy…….??

Whatmore with those half past six fuckin’ manglish of yours, gay boy.
So, vamoose and get lost, why you son of a bitch.,…!!!

He he he
Hi hi hi
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Mmg ler pun, pakcik Man tak kan mampu layan
Sbb, pcik Man bingai bebal, tak ada kepandaian
Udah 4 mlm berturut, pcik kena londeh pakaian
Teruskan Pkcik sampai pagi meraban meroyan

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Trying hard to divert that youre a gay boy with that ridiculous PANTAToon, eh….?? Poor silly gay boy….!?

Come on gay boy,…who the fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours…….??
Whatmore with your fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & direct – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Maghoh yer komer Wak..?
Ghoper udah jadi mcm biawak..!!
Maner nyer pantun BI awak..??
Ki ki ki pcik Man badut kedi pak lawak…

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaahhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Another foolish attempt to divert that youre a gay boy with that ridiculous PANTAToon, eh….?? Poor silly gay boy….!?

Come on gay boy,…who the fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours…….??
Whatmore with your fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & direct – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

How stupid you are making relentless foolish attempt to divert that youre a gay boy with that ridiculous PANTAToon, eh….?? Poor silly gay boy….!?

Come on gay boy,…who the fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours…….??
Whatmore with your fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & direct – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

KOMEN2 DI BAWAH DI KELUARKAN DI ATAS SINI SUPAYA SI BIADAB DAN KURANG AJAR BERKENAAN TAHU, RASA MALU DAN ELAKKAN BIADAB DAN KURANG AJAR NYA DI MASA AKAN DATANG –

Noneng
TN tua nyanyuk monyet pencen.
Bila kerajaan nak dakwa menteri kerajaan dahulu yg merompak 19 billion duit GST?

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

KAMU GENG NAJIB YANG ASYIK MENJILAT NAJIB DENGAN MENGGUNA BERBAGAI NAMA TERMASUK NONENG PUKIMAK BIADAB DAN KURANG AJAR.

SELEPAS DI BERI AMARAN BERTALU TALU JANGAN MEMBUAT SERANGAN PERIBADI, AKAN AKU CARUT KAU DAN EMAK BAPAK KAU SECARUT CARUT NYA KERANA TIDAK MEMBIMBING KAU DI MASA KECIL, MENJADI BIADAB DAN KURANG AJAR DI MASA DEWASA HINGGA KE TUA BONGKOK BERLIPAT SEKARANG.

DI MASA KECIL KAU DI TINGGAL DI KANDANG KAMBING MASA MAK BAPAK KAU MENOREH GETAH. BALIK RUMAH, BAPAK KAU RODOK PUKI MAK KAU BERTALU TALU HINGGA LETIH BERTERUSAN, JUGA TIADA MASA MEMBIMBING KAMU.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

KALAU EMAK BAPAK KAU ORANG BANDAR, KERJA KERANI ATAU SEBAGAI NYA, BAPAK KAU NAFSU KUAT, BILA DI RUMAH SIANG MALAM CEKAH PUKI MAK KAU, RODOK DENGAN BATANG NYA HINGGA CAPEK KE DUA DUA NYA.

JUGA TIDAK ADA MASA MEMBIMBING KAU DI MASA KECIL. KAMU MERAYAP DI TEPI JALAN DI BANDAR, BERCAMPUR DENGAN PELACUR, MELACUR BERSAMA, BELAJAR MAIN PUKI HINGGA KAU JADI KEMARUK, BALIK RUMAH KAU JUGA RODOK PUKI MAK KAU.

TIADA APA YANG SEMENGGAH DI KELUARGA KAU, TIADA BUDAYA, LAKUKAN INCEST, KAU DAN BAPAK KAU RODOK PUKI MAK KAU, BAPAK KAU JUGA RODOK BELAKANG KAU.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

INGAT, BANYAK LAGI CERITA KAU DAN BAPAK KAU MENYODOK PUKI MAK KAU YANG AKAN AKU KELUARKAN JIKA KAU BERTERUSAN MEMBUAT SERANGAN PERIBADI.

CONTOH NYA, BAGAIMANA PUKI MAK KAU KOYAK BERDARAH BILA KAU DAN BAPAK KAU BUAS MENYODOK DIA, TAK KIRA MASA. TAKTIK2 BAPAK KAU MENYODOK PUKI MAK KAU AKAN DITERANGKAN DENGAN TERPERINCI. BIJI KELENTIT MAK KAU, BULU PUKI NYA, KUDIS DI SINI SANA, DSB NYA.

TIDAK ADA CARA LAIN BAGI MEMBIKIN KAU BERADAB DAN TIDAK KURANG AJAR DI SINI.

DI KOMEN2 YANG LALU KAMU KOMPLEN EMAK BAPAK KAMU DI CARUT – MENUNJUKKAN KAMU ADA RASA SENSITIF.

anonymous
Guest
anonymous

TN KAKI JUBO!!!

KAH!!!!Kiiihhhhh!!!!klongggg!!!hikkk!!!!!
Kaaahhhhhh!!!!!KiKi!!!!!kahhhhhhhhh!!!kiki
KAH!!!!Kiiihhhhh!!!!klongggg!!!hikkk!!!!!
Kaaahhhhhh!!!!!KiKi!!!!!kahhhhhhhhh!!!kiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Challenging me, Suman turned helpless & tired
He’s unable to retaliate, Kejora repeatedly fired
Even thoroughly walloped, he simply kept quiet
The reason is, this goon is a damn bloody idiot

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow..pantun BI, bagai ombak, mari membadai
Pcik Suman, tercungap-cungap, rebah tersadai
Kemain konon dia ngaku dlm BI sangat pandai
Rupa nya, bingai bebal bodoh biol tahap keldai

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Sian betul, pkcik Man badut tua kedi pak lawak
Tidak ada serangkap pun, pantun BI dia bawak
Malu, terkantoi lah, ini tokey tempe, punya Wak
Muka mcm kulit babi badan pulak kulit biawak

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi

Syok sendiri tanpa fakta bernas…hambar kosong datang dari seorang gay boy yg menyerlahkan kebodohannya.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Maghoh yer komer Wak..?
Ghoper udah jadi mcm biawak..!!
Maner nyer pantun BI awak..??
Ki ki ki pcik Man badut kedi pak lawak…

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh. kaahhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Siapalah nak membodohkan diri melayan PANTAToon sampah ntah aper2 kau tuu, gay boy…….??

Whatmore with those half past six fuckin’ manglish of yours, gay boy.
So, vamoose and get lost, why you son of a bitch.,…!!!

He he he
Hi hi hi
Hg ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Mmg ler pun, pakcik Man tak kan mampu layan
Sbb, pcik Man bingai bebal, tak ada kepandaian
Udah 4 mlm berturut, pcik kena londeh pakaian
Teruskan Pkcik sampai pagi meraban meroyan

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Woww…..

Masih dgn PANTAToon yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol……!!

Hi hi hi

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Another foolish attempt to divert that youre a gay boy with that ridiculous PANTAToon, eh….?? Poor silly gay boy….!?

Come on gay boy,…who the fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours…….??
Whatmore with your fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & direct – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

INI BUKTI PERAKUAN KEJORA SENDIRI BAHWA DIA SEORANG GAY HOMOSEKS – JANTAN MAIN JANTAN TIAP2 MALAM DI BULAN PUASA 2018….. KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba tahu Mekcy Golok bukanlah rupawan Tapi bontot lentik nyah ni mmg… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak sangka, Pcik Suman bodoh bebal sebegini
Kalu abg homoseks, takkan abng dedah dl sini
Lain le dgn dia yg asyik mampos dekat blog ini
Ada masalah, sakit ED, tidak mampu layan bini

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak kan laku, artifek muzium yng pcik Man jaja
Jemin, yg ada video, pun tak mengaku itu kerja
Inikan pula Kejora, sekadar pantun madah saja
Pcilk Man sengaja mau kasi resah Irah ku puja

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pcik Man tu kononnya Kejora dia nak tala paku
Tapi artifek muzium yg dia jaja itu, tak kan laku
Jemin, yg muka jelas dlm video, pun tak ngaku
Inii kan pulak, sekadar pantun seloroh dari aku

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Sekali lagi….

Muzium atuk kamu……?? Semuanya masih ‘segar bugar’ tersimpan dalam blog ini..contoh baik bukti yg bernas punya……

KEJORA
Hamba kini terbayang dpt jubo Mekcy Golok
Dia pakai mekap tebal sampai rupa jadi elok
Darii belakang, hamba datangi & terus pelok
Terus londeh seluar & jubor dia hamba jolok
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

He he he

Malunya engkau…..!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Seloroh nenek kamu….!!

Semuanya masih ‘segar bugar’ tersimpan dalam blog ini..contoh baik bukti yg bernas punya……

KEJORA
Hamba kini terbayang dpt jubo Mekcy Golok
Dia pakai mekap tebal sampai rupa jadi elok
Darii belakang, hamba datangi & terus pelok
Terus londeh seluar & jubor dia hamba jolok
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

He he he

Malunya engkau…..!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi

Syok sendiri tanpa fakta bernas…hambar kosong datang dari seorang gay boy yg menyerlahkan kebodohannya.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Maghoh yer komer Wak..?
Ghoper udah jadi mcm biawak..!!
Maner nyer pantun BI awak..??
Ki ki ki pcik Man badut kedi pak lawak…

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh. kaaaahhhh kaahhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

KEJORA
Mekcy Golok burit tak orii, operate pakai alat
Mesti burit transgender ini, banyak taik palat
Geli geleman lah burit dia ni kalau nak dijilat
Tapi hamba teringin rasa jubor dia yng bulat
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
————————————————————
Dah terang lagi bersuluh. Yg di atas tuu, aper haaaaa..wirid kepala hotak kau, kerr….??

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah notice tak,

Suman never met a man like Kejora, so brilliant
Facing Kejora is just like a dwarf facing a giant
Suman’s just a rat as compared to Kejora a lion
Kejora is as if a gem, unlike Suman a rusty iron

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow.. Cikgu Kejora berpantun bahasa Inggeris!
Ini jauh lebih berbisa dari tikaman sebilah keris
Mesti pcik Man terketar2 terkucil pampers tiris
Siap tunggu dekat wad le, anak cucu dan waris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Bulat melantun tayar yang tiris
Ikan toman di arus bertebar lah lari
Dilihat jer pantun dlm bahasa Inggeris
Wak Suman terus selongkar dictionary

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaahh

Anonymous
Guest
Anonymous

Pkcik Man, abok tak dak, haghap cakap besaq
Dgn cgu Kejora, dia cuba, nak ajak main kasaq
Kena tibai dgn pantun BI, dia tak tau nak kisaq
Sat gi dia keluaq la senjata, ‘your English suck!’

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

And as Irah can see:

Pcik Man is a small dwarf, but abg is like giant
Pcik Man is a small rat but abng is a fierce lion
Pcik Man is stupid idiot but abg is real brilliant
Abg is like diamond, but pcik Man is rusty iron
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Poor Pkcik Man, is as soft as a piece of burger
How can he defeat abg, as tough as a big tiger
He can’t avoid or escape the bullet, abg trigger
And now.. he is shivering & trembling, in anger

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow.. pantun dlm bahasa Inggeris, masuk lagi!
Dari cikgu muda dan bistari berpelajaran tinggi
Kalau pcik Man tu, pantun BI boleh ke dia bagi?
Meroyan raban le, si tua kedi tu sampai ke pagi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi

Who the fuckin’ hell would be damn fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours, gay boy…….??
Whatmore with your fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & diect – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi

I reckon my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

PANTAToon yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol……!!

Hi hi hi

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi

I reckon my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi
Ho ho ho

MY oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish. Poor gay boy…!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Cik garu kepala bana my foot……!!

My kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Who the fuckin’ hell would be damn fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours, gay boy…….??
Whatmore with your fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & diect – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Maghoh yer komer Wak..?
Ghoper udah jadi mcm biawak..!!
Maner nyer pantun BI awak..??
Ki ki ki pcik Man badut kedi pak lawak…

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaahhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

PANTAToon yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol……!!

Hi hi hi

Anonymous
Guest
Anonymous

Maghoh yer komer Wak..?
Ghoper udah jadi mcm biawak..!!
Maner nyer pantun BI awak..??
Ki ki ki pcik Man badut kedi pak lawak…

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh .kaaahhh kaaaahhhh kaahhh

Noneng
Guest
Noneng

TN tua nyanyuk monyet pencen.
Bila kerajaan nak dakwa menteri kerajaan dahulu yg merompak 19 billion duit GST?

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

KAMU GENG NAJIB YANG ASYIK MENJILAT NAJIB DENGAN MENGGUNA BERBAGAI NAMA TERMASUK NONENG PUKIMAK BIADAB DAN KURANG AJAR.

SELEPAS DI BERI AMARAN BERTALU TALU JANGAN MEMBUAT SERANGAN PERIBADI, AKAN AKU CARUT KAU DAN EMAK BAPAK KAU SECARUT CARUT NYA KERANA TIDAK MEMBIMBING KAU DI MASA KECIL, MENJADI BIADAB DAN KURANG AJAR DI MASA DEWASA HINGGA KE TUA BONGKOK BERLIPAT SEKARANG.

DI MASA KECIL KAU DI TINGGAL DI KANDANG KAMBING MASA MAK BAPAK KAU MENOREH GETAH. BALIK RUMAH, BAPAK KAU RODOK PUKI MAK KAU BERTALU TALU HINGGA LETIH BERTERUSAN, JUGA TIADA MASA MEMBIMBING KAMU.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

KALAU EMAK BAPAK KAU ORANG BANDAR, KERJA KERANI ATAU SEBAGAI NYA, BAPAK KAU NAFSU KUAT, BILA DI RUMAH SIANG MALAM CEKAH PUKI MAK KAU, RODOK DENGAN BATANG NYA HINGGA CAPEK KE DUA DUA NYA.

JUGA TIDAK ADA MASA MEMBIMBING KAU DI MASA KECIL. KAMU MERAYAP DI TEPI JALAN DI BANDAR, BERCAMPUR DENGAN PELACUR, MELACUR BERSAMA, BELAJAR MAIN PUKI HINGGA KAU JADI KEMARUK, BALIK RUMAH KAU JUGA RODOK PUKI MAK KAU.

TIADA APA YANG SEMENGGAH DI KELUARGA KAU, TIADA BUDAYA, LAKUKAN INCEST, KAU DAN BAPAK KAU RODOK PUKI MAK KAU, BAPAK KAU JUGA RODOK BELAKANG KAU.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

INGAT, BANYAK LAGI CERITA KAU DAN BAPAK KAU MENYODOK PUKI MAK KAU YANG AKAN AKU KELUARKAN JIKA KAU BERTERUSAN MEMBUAT SERANGAN PERIBADI.

CONTOH NYA, BAGAIMANA PUKI MAK KAU KOYAK BERDARAH BILA KAU DAN BAPAK KAU BUAS MENYODOK DIA, TAK KIRA MASA. TAKTIK2 BAPAK KAU MENYODOK PUKI MAK KAU AKAN DITERANGKAN DENGAN TERPERINCI.

TIDAK ADA CARA LAIN BAGI MEMBIKIN KAU BERADAB DAN TIDAK KURANG AJAR DI SINI.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Setelah dia ditelanjang bulatkan sebagai seorang homoseks, Kejora mereka-reka khayalan ‘mas’ & ‘irah’ untuk menutup malu & kini berhempas pulas berauta konon2nya dia lelaki sejati.

He he he

Kesewelan Kejora berterusan tak ada penghujungnya. Keadaannya bertambah teruk bila dia bergantung harap dgn PANTAToon2 sasaunya yg menampakkan lagi kedunguannya.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Marah yer pcik Man..?
Meroyan nampak..!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Dah kesipuan, tak gitu, kan kan kan……??

Padan muka…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Biar je le, si Budin nak citer pasal Zahid Hamidi
Di hati abg ini, hanya ada Irah, dewi ku srikandi
Irah tidak kan abg lupakan, biar apa pun terjadi
Semoga Irah di sana sihat, dan rajin2 lah study

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Biar jer mahkamah tentukan, hal Zahid Hamidi
Yg penting, diri Irah, di hati abng ttp bersemadi
Abng jadi terpaut, Irah punya kelembutan budi
Hanya pada Irah, abng serahkan CINTA ABADI

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

CINTA ABADI – BLACKROSE
Karaoke: https://youtu.be/9laU6AsZ71Y

Kehadiran cintamu menyinari hidupku
Kehangatan cintamu mengubati sepiku

Kelembutan hatimu mengubati lukaku
Kedamaian hatimu menyinari hidupku

Belaian manjamu penawar resahku
Keluhuran hatimu hanya kau kekasihku

Keagungan cintamu bersama impianku
Untuk hidup bersama sehingga ke akhirnya

Chorus:

Makin membara
Api cintaku
Kaulah yang satu
Kaulah cintaku

Tak mungkin lagi
Berubah hati
Cinta yang suci
Cinta abadi

Anonymous
Guest
Anonymous

Mlm tadi, pcik Man dgn katil spital, dah nyaris2
Tapi yg pasti terkucil tilam basah pampers tiris
Kejora tikam, tak ada lah guna pisau atau keris
Hanya senjata biasa, pantun2 Bahasa Inggeris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

PANTAToon yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol sa dol……!!

Hi hi hi

Anonymous
Guest
Anonymous

Marah yer pcik Man..?
Meroyan nampak..!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Alamak….dah kesipuan ker, tak gitu, kan kan kan……??

Padan muka…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Pcik Man dgn Kejora, cuba mau tunjuk bongkak
Ada saja ifrit tua tu cari pasal nak ajak bertekak
Tapi udah 4 mlm, dia kena tertiarap merangkak
Dia tak tahu yg cikgu Kejora ni, guru silat cekak

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Kejora sewel syok sendiri tanpa fakta bernas…hambar kosong datang dari seorang gay boy yg menyerlahkan kebodohannya.

Sampai tua lah kamu syok sendiri…hujung2 paling2 kau melancap, tak gitu, kan..kan..kan……??

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Marah yer pcik Man..?
Meroyan nampak..!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaahh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Dah kesipuan, tak gitu, kan kan kan……??

Padan muka…..!!

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Zahid Hamidi yang kini sedang bercuti sebagai Presiden UMNO dilaporkan sedang merancang untuk menamatkan tempoh percutiannya dalam waktu terdekat ini.

Bagus lah. Jangan kasi dia angkat tangan givap dan pencen politik. Selagi dia ada dalam Umno, akan huru hara lah parti itu, bagus untuk PH.

Sekarang pun nampak nya Tok Mat penyandang jawatan Presiden buat tak dengar ajer Wak Jahit nakkan tugas2 Presiden nya semula. Bergelut lah puak2 depa. Di laporkan ada sekurang kurang nya 2 puak dalam Umno sekarang.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

3-4 puak pun takpa. Kerry Okspod KJ dah lama umumkan nak jadi PM di umur 40. Sekarang dah jauh terbabas. Yang lain2 tuh “otak lobak”, kata nya. Dia pun nakkan jawatan Presideng.

KJ ketua puak Double ee Azeez Raheem bekas Pengerusi TH, emak nya keturunan itu, boleh nampak rupa itu di mata KJ. Dia nak bukakan Umno kpd bukan Melayu (Double ee broad-minded). Lagi kecoh lah Umno dengan dia begitu.

Yohoho and a bottle of rum, nyanyi lanun2 dalam buku cerita omputih. Jangan pulak lanun2 Bugis puak Najib marah aku kata benitu, hehe.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mana pergi pcik Man ketua kumpulan arkeoloji
Takkan org tua jahil fasiq ni nak pergi tunai haji
Boleh jadi ada terjumpa candi Hindu, dia gi kaji
Hari ni, arifek lama muzium tak ada ke nak saji

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Muzium atuk kamu……?? Semuanya masih ‘segar bugar’ tersimpan dalam blog ini..contoh baik bukti yg bernas punya……

KEJORA
Hamba kini terbayang dpt jubo Mekcy Golok
Dia pakai mekap tebal sampai rupa jadi elok
Darii belakang, hamba datangi & terus pelok
Terus londeh seluar & jubor dia hamba jolok
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

He he he

Malunya engkau…..!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak kan laku, artifek muzium yng pcik Man jaja
Jemin, yg ada video, pun tak mengaku itu kerja
Inikan pula Kejora, sekadar pantun madah saja
Pcilk Man sengaja mau kasi resah Irah ku puja

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak sangka, Pcik Suman bodoh bebal sebegini
Kalu abg homoseks, takkan abng dedah dl sini
Lain le dgn dia yg asyik mampos dekat blog ini
Ada masalah, sakit ED, tidak mampu layan bini

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Pcik Man tu kononnya Kejora dia nak tala paku
Tapi artifek muzium yg dia jaja itu, tak kan laku
Jemin, yg muka jelas dlm video, pun tak ngaku
Inii kan pulak, sekadar pantun seloroh dari aku

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Seloroh nenek kamu….!!

Semuanya masih ‘segar bugar’ tersimpan dalam blog ini..contoh baik bukti yg bernas punya……

KEJORA
Hamba kini terbayang dpt jubo Mekcy Golok
Dia pakai mekap tebal sampai rupa jadi elok
Darii belakang, hamba datangi & terus pelok
Terus londeh seluar & jubor dia hamba jolok
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

He he he

Malunya engkau…..!!

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Najib yg dah sah2 kantoi pun sampai hari ini tak nak mengaku dia mencuri, merompak duit 1mdb, felda fgv, tabung haji, src dll.

Mana mungkin orang beriman, ngaku2 warak, ngaji quran berperilaku riak, takbur, bermegah-megah dgn perilaku jijik & biadap tanpa rasa malu menunjuk-nunjuk berahi seks luar tabieenya kepada umum…….????

He he he

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

KEJORA
Mekcy Golok burit tak orii, operate pakai alat
Mesti burit transgender ini, banyak taik palat
Geli geleman lah burit dia ni kalau nak dijilat
Tapi hamba teringin rasa jubor dia yng bulat
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
————————————————————
Dah terang lagi bersuluh. Yg di atas tuu, aper haaaaa..wirid kepala hotak kau, kerr….??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Sekali lagi….

Muzium atuk kamu……?? Semuanya masih ‘segar bugar’ tersimpan dalam blog ini..contoh baik bukti yg bernas punya……

KEJORA
Hamba kini terbayang dpt jubo Mekcy Golok
Dia pakai mekap tebal sampai rupa jadi elok
Darii belakang, hamba datangi & terus pelok
Terus londeh seluar & jubor dia hamba jolok
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

He he he

Malunya engkau…..!!

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Pcik Man tua, tapi, mcm anak ayam baru netas
Dgn Kejora, mmg tak layak utk duduk sepentas
Semua tipu helah pcik, mudah je Kejora cantas
Jwpn nya, semua lengkap, nun..ada tu kat atas

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

KEJORA: 😀😁😂💪💪💪
PCIK MAN: 😥😢😨👿👹💩

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Apakah nasib Wak Jahit seterusnya? Penjara ler. Tak lain, tak bukan. Hampir 90 tuduhan mahkamah, takkan 2-3 tuduhan pun tak sangkut, thabit kesalahan, di sumbat ke penjara.

Dia tak beberapa pandai orang nya. Najib Al Jibo sekali hantam RM2.6 biliun. Wak Jahit hantam sikit2. Mana nak dapat banyak kalau dari Bangla.

Tapi kalau sama lama nya dalam penjara, kot depa boleh main congkak bersama. Wak tak reti main chess, gamak nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku peduli apa, kalau pun, Zahid akan didakwa
Kerana aku ini, setiap hari, masih boleh ketawa
Mana tidak nya, di hati, dah ada insan istimewa
Siapa lagi, kalu bukan nya Irah, anak dara Jawa

Mmg amat benar, spt mana pujangga berfatwa
Cinta tak dapat dijual beli, atau pun pajak sewa
Walau blm berjumpa, aku pasti, dia cantik lawa
Irah adalah insan yng terpilih, dari kaum2 hawa

Aku ini seperti nak mati, bila dulunya dikecewa
Dia ibarat dah menyambung, aku punya nyawa
Dari selatan, ke utara Irah manja akan ku bawa
Kenduri nanti, anda semua, aku jemput pelawa

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aper nih..kuatnya bau taik..rupa2nya ada spesi ‘stor kunyit”, kisahnyer…..!!

He he he

Setelah dia ditelanjang bulatkan sebagai seorang homoseks, Kejora mereka-reka khayalan ‘mas’ & ‘irah’ untuk menutup malu & kini berhempas pulas berauta konon2nya dia lelaki sejati.

He he he

Kesewelan Kejora berterusan tak ada penghujungnya. Keadaannya bertambah teruk bila dia bergantung harap dgn PANTAToon2 sasaunya yg menampakkan lagi kedunguannya.

He he he
Hi hi hi
Ho ho ho
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Marah yer pcik Man..?
Meroyan nampak..!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaahhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Dah kesipuan, tak gitu, kan kan kan……??

Padan muka…..!!